Reklama

.

.

pondělí 28. července 2014

Leťte přímo! Kyjev poslal let MH17 mimo obvyklou navigační trasu!

28.7.2014 zdroj
Leťte přímo! Kyjev poslal let MH17 mimo obvyklou navigační trasu! Už je jasné, proč tajná služba zkonfiskovala v ukrajinském centru letového provozu všechny záznamy komunikace s letadlem!


Smoking gun!
To je takový pěkný americký výraz pro nebezpečný a rozhodující důkaz, že někde došlo ke zločinu nebo nějaké levárně, a to nedávno. Takovýmto „smoking gunem“ je určitě zpráva o tom, že ukrajinská tajná služba vtrhla do centra řízení ukrajinského letového provozu a zkonfiskovala veškeré zvukové nahrávky týkající se komunikace dispečerů s letem MH17. O tom jsme již na AE News informovali [1][1a - čas 15:29]. Dnes přišla další pikantní a do značně míry už ani ne překvapující zpráva. Indické noviny Times of India totiž přinesly svědectví [2] indického pilota Boeingu 787 Dreamliner, který se svým strojem letěl ve vzdálenosti jen 90 sekund od letu MH17 a slyšel na společně frekvenci v rádiové komunikaci Kyjeva s letem MH17 zajímavou věc.


Přímá účast Kyjeva na letecké tragédii
Kyjev totiž namísto klasické koridorové navigace pomocí „waypoints“, tedy pozemních stanic, kterou řízení letového provozu v Kyjevě používá pro naprosto všechna letadla, použil přímé směrování a poslal let MH17 přímo nad povstalecké území přímou trasou. Zcela výjimečně. To je zřejmě ten skutečný důvod konfiskace nahrávek, protože by to dokazovalo přímou účast Kyjeva na celé tragédii. Let indického Dreamlineru byl v té době vzdálen jen cca. 25 km vzdušnou čarou od letu MH17. To je další průser. Zdá se, že dokonce i indický Dreamliner měl být sestřelen, pokud by se nepodařilo trefit let MH17? Možná i tento indický stroj měl být součástí plánu, i když stroj neletěl přímo nad pozice ukrajinské protiletadlové baterie, která byla v těsné blízkosti povstaleckých pozic.

Manipulace s důkazy
Ukrajina následně požádala pilota indického Dreamlineru, aby se pokusil navázat kontakt s letem MH17. Neúspěšně. Co je na celé věci ještě podivnější, tak je prohlášení Indie, že v té době v blízkém koridoru povstaleckých bojů žádný indický letoun nebyl, což je v ostré kontradikci s letovými online daty. Znovu se tak ukazuje, že prohlášením leteckých společností nelze opravdu věřit ani slovo, protože to není jenom Kyjev, který manipuluje důkazy, ale i samotné letecké společnosti. Většina dopravců se přitom území povstalců vyhýbá už mnoho měsíců [3].

Cestující nastoupili v Amsterdamu do úplně jiného stroje?
Znovu se dostala na světlo spekulace, že se na Ukrajině zřítil úplně jiný stroj, než do kterého cestující v Amsterdamu nastupovali. Tím se opět otevírá celé pole otázek a dohadů, přičemž i této variantě jsme už na AE News věnovali pozornost, konkrétně v analýze v druhé polovině tohoto článku.

Západní verze je čím dál tím víc nedůvěryhodná
Zároveň unikly na veřejnost i informace, že Ukrajina provádí určité tajné operace ve vztahu k datovým záznamům a nosičům dat z centra řízení letů v Kyjevě, a to nejen civilních, ale i tras a záznamů letů vojenských ukrajinských strojů [4]. Ukrajina pochopitelně odmítla vydat transkripty záznamu komunikace mezi řízením letu a samotným letem MH17.
Tato informace indického pilota je jen dalším střípkem do bizarní skládanky tragédie letu MH17 a minimálně každému čtenáři, který jen trochu uvažuje nad zprávami o této kauze, už musí být jasné, že přinejmenším celá oficiální teze západních médií o tom, kdo sestřelil let MH17 a jak k němu prý došlo, je čím dál tím více nedůvěryhodnější. Někdo věděl, kam let MH17 poletí, někdo věděl, co tam bude následovat a někdo se teď moc snaží po sobě zamést stopy. Kauza nekončí, naopak, právě teď začíná.

1 komentář :

Reklama