Reklama

sobota 27. prosince 2014

Otevřený dopis potomků bílé emigrace vůdcům Evropy


27. 12. 2014     zdroj a zde
Už téměř rok ukrajinské události hluboce znepokojují každého z nás, potomky bílé emigrace, tím spíš, že, na rozdíl od lidí kolem nás, máme díky našemu původu přístup k mnohostranným informacím. Znalost nedávné minulosti, především minulosti předrevolučního Ruska, nám dává možnost a také povinnost odhalovat zjevné historické falzifikace, které vedly k současným událostem na Ukrajině. 
Tváří v tvář zvýšenému napětí na Donbasu a v mezinárodních vztazích dospíváme k závěru, že agresivní nepřátelství, rozvíjející se proti Rusku, postrádá racionalitu. Politika dvojího metru překračuje všechny meze.

Kde jsou evropské hodnoty?
Rusko je obviňováno ze všech zločinů, bez důkazů je apriorně shledáváno vinným, zatímco vůči jiným zemím je projevována neuvěřitelná shovívavost, zejména v souvislosti s lidskými právy.

V žádném případě se nezříkáme obhajoby těch hodnot, na nichž nás vychovávali naši předkové, odsouzení k vyhnanství po revoluci v roce 1917. Neodmítáme ani odsouzení trestných činů bolševiků a jejich nástupců ani obnovení historické pravdy o té hrozné době. Ale neznamená to, že se můžeme smířit s každým dnem intenzivnějšími pomluvami dnešního Ruska, jeho vedení a jeho prezidenta, kteří jsou podrobováni sankcím a dehonestováni navzdory veškerému zdravému rozumu. Tento sebedestruktivní pro evropské země a nesmyslný nápad nutí vážně se zamyslet všechny ty, kteří v něm vidí snahu Západu co nejrychleji zabránit rozvoji Ruska, než urovnat krizi na Ukrajině. Obzvláště směšné jsou systematické útoky na všechno, co tak či onak souvisí s "ruským světem": hovoříme o historických, geografických, lingvistických, kulturních a duchovních reáliích, o velké civilizaci, která obohatila svět a my jsme na ni hrdí. Pobuřuje nás také ostudné zamlčování oficiálními evropskými institucemi a médii brutálního bombardování, které ukrajinská armáda, podporovaná vojenskými skupinami s nacistickou symbolikou, zaměřuje na Donbasu na civilisty a objekty civilní infrastruktury. Takové zamlčování je vnímáno kyjevskou vládou jako poskytnutí plného práva pokračovat v zabíjení a ničení. Po celé měsíce jsou děti a staří lidé zabíjeni nebo těžce zraňováni a vězni jsou podrobováni mučeni. Nyní kyjevská vláda zavedla i kompletní blokádu (plyn, elektřina, železniční spojení, důchody, platy, léky, činnost úřadů, nemocnice, atd.), aby úplně zničila oblast, kterou vydává za součást svého území. A jak by bylo možné neodsuzovat násilí, páchané příznivci Kyjeva ve vztahu k ruské pravoslavné církvi na Ukrajině?! Kněží jsou pronásledováni, jsou nuceni prchat, dokonce jsou zabíjeni; bylo rozbombardováno padesát chrámů, z nichž dvacet bylo zcela zničeno; věřící jsou pronásledováni. Kde jsou evropské hodnoty?

Nemůžeme se smířit s každodenním osočováním současného Ruska
Přes úplné odmítnutí Sovětského svazu nesli těžce naši otcové a dědové útrapy ruských občanů během druhé světové války. Proto my nyní nemůžeme zůstat lhostejnými a němými svědky tváří v tvář systematickému ničení obyvatelstva Donbasu, do očí bijící rusofobie a pokryteckých kroků, které jsou zcela v rozporu se zájmy naší milované Evropy. Pevně věříme, že země, které kdysi poskytly útočiště našim rodinám, znovu vyjdou na cestu rozvážnosti a nestrannosti.

Paříž, Sevastopolská třída 26.listopadu 2014
P.S.

Tento dopis napsali kníže a kněžna Dmitrij a Tamara Šachovští, které podpořila iniciativní skupina "Ruský most", založená v únoru 2011 potomky bílé emigrace.

Dmitrij Michajlovič Šachovský - doktor historických a filologických věd. "Rossijskaja gazeta" požála Dmitrije Michajloviče o rozhovor.

Které okolnosti vedly k tomu, že jste se se svou manželkou stali iniciátory otevřeného dopisu potomků bílé emigrace?

Dmitrij Šachovskij:
Rád bych zmínil několik momentů. V prvé řadě to bylo znovusjednocení Krymu s Ruskem. Upřímně řečeno, pro nás nikdy nepřestal být ruský a to, že byl poloostrov na nějakou dobu odtržen od Ruska, to byla trvalá bolest. Když se vrátil Krym k Rusku, velmi nás to potěšilo. K našemu překvapení jsme ale viděli, že ne všichni sdílí tento pocit, dokonce i mezi emigrací. Tehdy jsme si uvědomili, že protiruská propaganda a dezinformace ovlivňují nejen Francouze a rozhodli jsme se veřejně se k tomu vyjádřit. Kromě toho nás neuvěřitelně pobuřovalo to, jak líčí události kolem ukrajinské krize západní médiía.

Musím říci, že postoj Ruska, jejího prezidenta v současných mezinárodních poměrech je nám zcela srozumitelný a v souladu s myšlenkami mnohých z nás. Jsme přece vychováni v určitém povědomí ruské minulosti, naší historie.

Pokud jde o mě osobně, věnoval jsem se studiu ruské historie, literatury a vyučoval to na univerzitě ve francouzském městě Rennes. Celý život jsem bránil ty principy, které mně byly předány mými rodiči. Hlavním z nich je jednota ruské země. Proto, když je posilována, jak tomu bylo s Krymem, znamená to, že země se vrací do normálu a je to projevem její vitality.

Pro Novou republiku přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová
.

87 komentářů :

  1. V tomto ohledu jsem téhož názoru: "Takové zamlčování je vnímáno kyjevskou vládou jako poskytnutí plného práva pokračovat v zabíjení a ničení." Ostatně už to zde zmínil i pan Ivan David ve svém článku Popírání fašistických zločinů na Ukrajině je zločinem (včetně jejich zamlčování) http://www.novarepublika.cz/2014/07/popirani-fasistickych-zlocinu-na.html

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Osamostatnění od státu, ke kterému měly napomoci majetky, se neosvědčilo, žádná církev nevystoupila proti nacistickým zvěrstvům na východní Ukrajině. Dokonce ani prezident Zeman neodsoudil a neprotestoval, ani když jeho březnovou hrozbu zásahem NATO (v souvislosti pokud Rusko neskončí u Krymu) zneužila ukrajinská televize po půl roce coby reakci na neviditelnou invazi ruských vojsk, která tak dle hodnocení na ruských sociálních sítích vyzněla jako podpora právě probíhajícího vyhlazování Slovanů na Donbasu a v Evropě.

      Smazat
    2. RF má nyní oficiální stanovisko, že darování Krymu Ukrajině nebylo zákonné. Chruščov to sám nemohl takto rozhodnout a udělat, i když to udělal. Darování neprošlo schválením žádným tehdejším oficiálním státním orgánem. Bylo to tedy nezákonné.
      Ukrajinská zločinecká vláda stále deklaruje, že se nevzdá Krymu, vybuduje moderně vyzbrojenou armádu a použije ji. To bude mazec, jestli do té doby nezkrachuje print-dolar.
      Ani my nejsme zcela suveréní stát, od svého založení Masarykem. Přesně právně to vyjádřit neumím. Myslím, že to souvisí s původním státem společným s Němci. Možná proto jen my a Slovensko jsme nedostali odškodnění za nuceně nasazené v Reichu.

      SvDO

      Smazat
    3. Máte spatnou pamet pane anonyme, "odskodnení" za nucene práce se konalo, moje matka tehdy obdrzela asi Kc 70.000.
      Nejvyssí honorar ale dostaly advokátské kanceláre v New Yorku .

      Smazat
  2. Kéž by tenhle dopis měl tu moc proniknout do kamenných srdcí vládců Evropy!
    Nejspíš to ale bude jen další Hlas volajícího na poušti.

    V současné době totiž v Evropě vládnou plutokraté, lidé zla, bez svědomí; podporovaní státními úředníky, taktéž bez svědomí. A nevědomé zástupy lidských oveček těmto svým pastýřům přibekávají a čekají na svůj slavný den: zahnání na krvavá jatka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. - Žel smutné, ale pravdivě charakterizováno.

      Smazat
    2. Plne s Vami suhlasim. Prosim aj ostatnych citatelov aby zaujali svoj postoj k clanku. Dakujem.

      Smazat
  3. Českému rozhlasu se za pomoci havloidní skupiny Lucie povedlo zmanipulovat posluchače, kteří po předchozí masáži (průpravě) ochotně převzali mem, že Zeman leze Rusákům do prdele a šíří jej dál. Bohužel prezident Zeman a jeho poradce Kmoníček odmítají antivirotikum v podobě odsouzení nacistického režimu v Kyjevě a nacistických zvěrstev na východní Ukrajině.

    OdpovědětSmazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  5. EU je stejně jako NATO v područí USA a evropští státníci jsou díky nahrávkám, které získala CIA díky odposlechům loutkami v rukách Obamy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Washington DC+EU+Nato=elitnýklub teroristov, demagogov a zlocincov.

      Smazat
    2. Obama je zase pouhou loutkou iluminátů,zbrojařů a bankéřů.

      Smazat
  6. Naprostý souhlas, objektivní zhodnocení problému, není co dodat.

    OdpovědětSmazat
  7. Pěkná nacistická sebranka se tady schází.. mezi vladimírem iljičem liliputinem a hitlerem je rozdíl pouhých 75 let... nacistická, bolševická nebo pravoslavně byzantská ideologie jsou od sebe nerozeznatelné.... rusák není člověk, ale kříženec mongola s prasetem, proto je pořeba vybít všechny smradlavé rusáky !! a jejich pomahače v čele se soudruhem passydentem vožungrem taktéž !! a teď chrochtejte, prasata...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a co kdyby jsi sel tem ukrajincum pomoct v tom vyhlazovani tech rusu, kdyz v tom mas tak jasno, namisto vulgarniho prispevku, ktery svedci o tve negramotnosti a zakomplexovanosti. Klidne ti rad zaplatim cestu jestli na ni nemas :) :).

      Smazat
    2. Chudáčku...

      Smazat
    3. Tak ty mas slušné vymazány disk US propagandou. Jestli mas základní vzdělání, tak někde učitel udělal chybu

      Smazat
    4. Víte, soudruzi rudohnědí náckové, na rozdíl od vás, proruských bezmozkových prasat, mám doktorát a iq 99,65 percentil... tedy pokud někdo alespoň tuší co to je...

      Smazat
    5. A proč tedy se zahazuješ s nedoktory a s méně intelektuálně obdařenými lidmi? Nějak si nedovedu představit inteligentního člověka, který poštěkává na někoho, kým pohrdá.

      Smazat
    6. To je velmi působivé. A měříte dva metry a biceps máte půl metru v obvodu?

      Smazat
    7. Je to docela sranda, jak rudohnědí náckové, obdivovalelé nacisty liliputina, kvičí vzteky....

      Smazat
    8. skoda, ze nemas tu odvahu verejne se predstavit, nebo mas strach, ze by jsi pak musel kvicet ty, ale ne vzteky :D :D,.., ja osobne nejsem priznivec ani jedne strany ( v techto pripadech USA a spol, vers. Rusko), ale kdyby me nekdo nazyval, tak jak ty nazyvas ostatni tady, tak i pres velkou vzdalenost ktera nas deli, bych ti priletel roslapnout usmev.....

      Smazat
    9. jak jsem uz napsal, jsi negramotnej a zakomplexovanej chudak......., a pro provozovatele "Nova republika": myslim, ze by nebylo spatne uvazovat o zruseni moznosti anonymnich odpovedi, vede to jen k vulgaritam a nic vic. Navic to poskozuje mineni o mentalni kvalite naseho naroda.

      Smazat
    10. Už jsem to tady psal .Nesrovnávejte kremelské lejno,které není schopné postavit kus silnice s hitlerem.Jinak by mě zajímalo kolik ze zdejších komonácků jsou zaplacení a kolik je prostě pitomců,kteří těm prvním uvěřili.

      Smazat
    11. Dane, to je těžké, když to jsou případy do kazajek a klecových lůžek...

      Smazat
    12. Anonymovi, který začal slovy: Pěkná nacistická sebranka se tady schází..
      Anonyme!, to vaše vyjádření, viz výše, není myšlenkou, stanoviskem, ničím takovým.
      Je jen výstižnou diagnózou ....
      František Opluštil

      Smazat
    13. Hele lupinku tak se můžeme setkat.Co bys řekl třeba v Lucku nebo Rivnomu?Už jsem to tady navrhoval dvěma místním zmetkům.Těšil jsem se na ně.Ale asi si nadělali do kalhot.Tak co ty na to?Radola.

      Smazat
    14. Si člověk říká jaká stryga to s čím stvořila.....? ...... asi s ještě něčím horším. No a pak se máme divit, co z toho vzešlo.

      Smazat
    15. Ja s tim nemam problem, mistnim tady muzes navrhovat co chces......,to me nezajima, ale jestli mas neco proti me rad te potkam, pokud nebydlis v moskve.....

      Smazat
    16. To aby sis, Dane, rovnou připravil brokovnici s odříznutou hlavní, a neváhej ani na mrknutí oka.

      Smazat
    17. Na Volyni.V rusku jsem bydlel 5 let.Ale v podstatě z toho co jsi napsal nevím co vlastně chceš.

      Smazat
    18. Zase vyrobíte nového Hitlera a ten už se postará.

      Smazat
    19. No jo, nějakýho Anděla Apokalypsy, který by naplnil Boží lisy.

      Smazat
    20. no chlapce z Volyne, chtel jsem jenom, aby jsi se choval jako normalni clovek a nenadaval si tem kteri nesdili tvuj nazor nebo presvedceni, nakonec nam vsem jde o jedno, a to zit krasnej zivot, nemusi byt zrovna luxusni, ale hlavne beze strachu o budoucnost. Taky se neztotoznuji se vsim co se tady pise, ale proto se nemusim chovat jako "hovado z lesa". tak do extremu: chcesli porozumet svemu nepriteli, naslouchej mu. Ale jinak vse v dobrem, preji ti mnoho stesti a pohody v Novem roce ;). tak nejak jsem cekal, ze jsi byl dlouho v rusku atd...., :D :D pripomnelo mi to: zlodej krici: chytte zlodeje. promin ale jenom zert :D :D

      Smazat
    21. lupinku lupinku.Já jsem v moskovii pracoval.Teď pracuji v Kyjevě.Manželka je z Volyně z Lucku.Pracoval jsem i jinde po světě.8 let jsem žil v Atlantě např.A po tom všem nemůžu rusáka ani cítit.

      Smazat
    22. asi ti rozumim......., jsem dlouho mimo vlast, ale jenom jsem chtel dat najevo, ze sprostou reci a nasilim se nic neresi.... ciao

      Smazat
    23. - Zdravím : Pane ANONYME /z 27.12. 2014 12:57/, obvykle nemám ve zvyku vstupovat a reagovat na (některé) názory přispěvatelů, ale vaše vyjádření o tom, že - rusák není člověk - atd...., mě víc než pobouřilo a od našeho člověka (slovana) je to více než hanebnost : v podstatě je mi vás líto, vaší zloby a zřejmě i lidské duševní ubohosti :

      Smazat
    24. Tento vzorek pisatele anonymního je cosi jako bakteriální kultura nebo virus na petriho misce, který tu zkoumáme a hledáme na něj vhodnou protilátku. Do určité míry je možno brát celou věc pozitivně, jelikož ten nebožák, aniž by si toho byl vědomý, reflektoval to, sem ze svého nitra umísťuje genetické a memetické poruchy, se kterými se bude potřeba vypořádat, jelikož nejsou zdaleka ojedinělé. Tento zombioidní virus je rozšířen zhusta a pochytat ho zpátky pod kontrolu živých bytostí nebude úplně snadné. Byť člověk zpravidla uspívá v boji proti zákeřným nemocem, přistupuje-li k boji s nimi zodpovědně. :-) Děkuji tímto všem kolegům, kteří se podílejí na hledání léku, na tuto podivnou amerikální nákazu, která se do Evropy rozšířila.

      Smazat
  8. Pěkně napsaná výzva. Souhlasím a podporuji ...
    Jestli někdo máte kontakty na protiruské karloidy či štětinoidy, Fištejna, Zubova a spol., pošlete jim to, prosím, k přečtení.
    František Opluštil

    OdpovědětSmazat
  9. Tkzv. bílí rusáci nebyli o nic lepší než rudoši.Rusák není člověk to je diagnosa.Když se jim v civilisaci nelíbí ať táhnou do chujlostánu.

    OdpovědětSmazat
  10. k článku: když tedy krym byl vždy ruský (což nebyl) a je tedy správné, že se vrátil rusku, bude rusko se stejnou logikou požadovat vrácení Kaliningradu Německu, když tato oblast byla vždy německá?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je jen drobnost! Buďte však ještě důslednější a odvážnější! Požádejte třeba US Prezidenta a jeho Sněmovnu o navrácení celého území USA jeho původním obyvatelům ...
      .. a všem ostatním národům kolem nás nechejte vyhlásit osvobozeneckou válku, protože se roztahují na území bývalé Velké Moravy, ... vy trdlo makové
      Opluštil

      Smazat
    2. Pláčeš opluštile hezky,ale na špatném hrobě.To kremelští bolšonáckové se zabývají obsazováním cizích území a agresí vůči svým sousedům.Takže tlamu roztahuj směrem maskvabad.Radola.

      Smazat
    3. parada... a co kdybychom cechy vratili Habsburkum, vzdyt to taky neni tak davno co?

      Smazat
  11. Svoboda Ukrajiny a ostatních sousedů moskovie trpících agresí rusáků se může zrodit pouze na ruinách kremlu.Sláva Hrdinům ,smrt nepřátelům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zapomněl jste ještě dodat: Gott mit Uns ..
      Opluštil

      Smazat
    2. Teď to může znít divně, ale v budoucnu nám ochranu poskytne jen RF, potažmo Čína, až budeme spolu s Německem, které o tom jedná, v BRICS, postupně se vztahy změní. Cesty Boží jsou nevyzpytatelné. Doporučuji se odmilovat od anglosasů a muslimů, sionistů a zednářů a postupně se zamilovávat do Slovanů Rusů, šikmookých, do Indonésanů, Brazilců, a tak. Objektivně to jinak dopadnout nemůže. Avantgardou v tom by měli být havloidi, naši všeznalí umělci, TOP 09.
      Přesto - hlavně k ničemu nepouštějte Štětinu, Halíka a Fištejna kvůli vá politické impotenci.

      Slunce v duši, ogaři

      Smazat
  12. PRAVDA ZVÍTĚZÍ
    Nad lží a humanitárním bombardování...

    OdpovědětSmazat
  13. Našla jesm docela zajímavý odkaz na http://www nwoo.org/2014/12/26 pravda o Krymu. Marie

    OdpovědětSmazat
  14. Z komentaru je videt, ze v nasem narode jsou i rozumni lide. Chapou, ze je sproste a necestne videt Rusko jako bolsevicky stat. To si ani Rusove nepreji ale jsou ochotni zemrit za svou vlast, pokud USA=NATO bude neustale izolovat.
    Nasi lide stale postradaji od nasich politiku take stanoviso, jak by se vyvijela situace kdyby ihned po roce 1989 se z celeho SSSR uchovaly alespon ty zeme, jejichz politikove maji mozek. Tim by se mohl objevit nazor - co by to znamenalo pro Evropu a tim i nasi republiku predevsim, kdyby Rusove pro svuj trh davali prednost ceskemu zbozi, ovsem to bychom nesmeli byt v NATO aEU.
    To dobre vedi ti zlocinci na Zapade, ze by se mohl vytvorit tak nejvetsi trh na svete od Ase az po Vladivostok, nemluve o event.zapojeni Ciny a Indii.
    To by byl konec s hegomonii USA a jejich noshledu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Největší trh na světě od Aše po Vladivostok jsme tady už měli cca 40 let.Nar. jsem se v r.65 tak si ho dobře pamatuji.Zločinci ze Západu když do toho trhu zavítali tak se mohli smíchy potrhat.Když soudruh remek česky ani nemek,tak se říkalo není papír nejsou auta ale máme kosmonauta.Ty musíš mít v hlavě s odpuštěním na...sra...no.

      Smazat
    2. Dobré věci nevznikají snadno, jak je snadno se mýlít.

      Smazat
  15. a proč to nebolševické rusko má v centru hlavního města komunistického vraha lenina, kterému drží čestnou stráž, v každém městě jeho sochy, nedávno postavili v moskvě sochu zakladateli NKVD džeržinskému, na počest bolševické revoluce pořádají vojenské přehlídky, vrátili se k bolševické hymně a bolševickým identifikacím své bojové techniky atd. atd...asi proto, že v čele ruska stojí bolševické kagebacké ťululum a ne že ne.
    Palmer

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Lenin měl něco v hlavě, asi proto, to ty Palmere nemůžeš pochopit.

      Smazat
    2. a hlavně krev na rukách, což vy komouši ale neberete jako problém.
      Palmer

      Smazat
    3. A co gigantické sochy Stalina v naší zpřátelené Gruzii? No vlastně podle vás jste jenom vy čistej, všichni ostatní jsou komunisti. Čest práci.

      Smazat
    4. Palmere, teď už seš docela vyklidněnej, protože se ti věnoval tým terapeutů. Kdybys nebyl poupravenej, tak bys tu vyváděl tak, že by se nikdo nemohl divit, kdyby ti někdo jednu rovnou napálil.

      Smazat
  16. Je velice zábavné číst, jak je ,,Bílá emigrace" u někoho zařazována do
    komunistů a fašistů. Jestli jsou Rusové zařazováni mezi křížence prasete a Mongola, tak to jsme my Slované všichni. A jeden takový opravdu nepovedený kříženec, stydící se za svůj původ tady stále trapně kvičí, a léčí si své mindráky, pramenící z toho, že nedosahuje úrovně ani toho prasete.. Nic víc, nic míň. M. Radikowski.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To se soudruhu pleteš.My už dávno Slované nejsme.Ale Slovanské kořeny máme.Ovšem v moskovii Slované nejsou.rusáci jsou potomci mongolů ,zlaté hordy a sami se k tomu svými symboly hlásí.Na Ukrajině pokračuje válka mezi Slovany a asijatskými nájezdníky.

      Smazat
    2. No dobrý. Jsem se soudružským pozdravem. M.Radikowski.

      Smazat
  17. Rus je hrdý na svůj národ a to v každé době. My Češi / i když jsem Moravák /, dokážeme tak akorát poskakovat jako americké opice a to ještě jen při nějakém sportovním úspěchu. I demonstraci proti prezidentovi musí zorganizovat a finančně podpořit někdo cizí - viz. velvysl.USA. Masaryk se dává za vzor a přitom tvrdě potíral dělnické nepokoje (nezaměstnanost,hlad a bída). Beneše je nutno nějak pošpinit za přístup k Němcům po 2.svět. válce. Gottwalda za to že, byl komunista a tak bych mohl pokračovat až do roku 1989. No a co nám přinesl podrtaška Havel vidíme na úrovni naší společnosti a komu zase jako vždy naši představilelé poklonkojí a lezou do pr.... . No a když se to dá všechno dohromady, tak tady pak máme to, co se podepisuje pod své názory ja "Palmer".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. myslím, že komouši by nemeli mít s Benešem problém. díky jemu připadlo území s německým obyvatelstvem říši, tzn. stejný princip, jaký obhajujou komouši v otázce krymu.
      Palmer

      Smazat
    2. Zkus toto, chytráku, něco se dozvíš, třeba to, co je např. dějepis, který jsi očividně nezvládl.
      http://www.nwoo.org/2014/12/26/pravda-o-krymu/#more-17572

      Smazat
  18. Lukašenko vyházel z vedení státu a velkých firem kremelské loutky.Chce po moskvě za zboží platit v dolarech.Co se to zase děje?Proč chce bezcenné dolary a ne zázračné rubly?? Vysvětlete mi to rudomatláci:-)) USA je přece před totálním krachem a jejich měna nemá cenu

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a proc nenapises, ze maji problemy s kurzem rublu, diky cemus je stoji vsechno dvojnasobne (je jedno ci vinou), a ze jsou zavisli ze 46 procent na dovozu z ruska, trosku objektivity nezaskodi....pred 25 minutami z beloruske tv, papalala.....

      Smazat
    2. at se hadaji jak chteji, ale vzdy to odnese radovy obcan, protoze ten je ktery musi platit cilove ceny a posleze i dane, jimiz se dorovnavaji shodky, ale to plati vsude..., bohuzel

      Smazat
    3. Co asi bylo Lukašenkovi přislíbeno ? USA je před totálním krachem a to je jeden z posledních pokusů jak opětovně podpořit ekononiku v národním zájmu USA. Až mu tam za odměnu američané udělají barevnou revoluci, poběží s prosíkem jak ty říkáž za " kremelskou loutkou".

      Smazat
    4. Pod USA se otevírají jámy pekelné jak naředěné tekuté písky.

      Smazat
    5. Ahoj Palmer. Robíš veľké pokroky! Musím ťa pochváliť,že už nebrešeš,nenadávaš,nepľuješ okolo seba ako pred Sviatkami.Ale k veci, Pozorne si prečítaj celú túto stranu odpovedí a uvažuj. Ľudí čo sem píšu môžeš rozdeliť zhruba do dvoch radov. Jedni sú za USA a druhí za Rusko. No a teraz si dobre všimni,akým spôsobom ktorá strana píše! Jedni pľujú,kopú,URÁŽAJÚ každého bez rozdielu,pokiaľ má iný názor ako oni! A všimni si druhú stranu! Obhajujú si svoj názor,ale pokiaľ ich prvá strana nevyprovokuje,ani na um im nepríde urážať tích prvých.(verím že mi rozumieš)A teraz sa pýtam:,S kým by som chcel žiť?Koho by som si vybral za kamaráta? Aké uznávam hodnoty?,, Treba sa dobre zamyslieť,čo mi je bližšie, či arogancia alebo slušnosť!!!

      Smazat
    6. kde se to podepisuje? :-) ... ano, přesně tak

      Smazat
  19. Vše záleží na lidech. Pokud budou nemyslící pitomci mávat na povel červenými kartičkami proti panu prezidentovi a Standa Gross bude nejpopulárnější politik, tak s nimi naloží sionisti stejně, jako s lidmi na Ukrajině a vznikne nový "světový řád". To znamená genocida a otroctví, hladomory a Gulagy, přesně to co dělal v Rusku a na Ukrajině např. Béria, Jagoda a Kaganovič.

    OdpovědětSmazat
  20. bohuzel je to tak........, kazda genertace pro to ma svoje pojmenovani, ale v zakladu se nic nemeni, bohuzel :( :(

    OdpovědětSmazat
  21. Cau kamos zo slovenska, som rad, ze i ty povazujes slovo komunista ako nadavku.
    Mas pravdu, v tom pripade opravdu obcas nadavam.
    Palmer

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Palmer. Ty si v mojom príspevku videl slovo ,,komunista,,??? Apropo komunisti. V 89.r. prišla móda zahadzovať stranícke preukazy,a tvrdiť, že tam boli kvôli tomu,alebo hentomu....Mne osobne sú milší tí,ktorí to neurobili!!! Aká veľká je pravdepodobnosť že to pri prípadnej zmene režimu neurobia zasa?????? Môžeš sa spoľahnúť na ľudí,ktorí pri vidine zisku zradia všetko, čo do vtedy hlásali???Veď sa sami priznali,že v strane boli len kvôli výhodám! A teraz to hlavné: Kto z terajších ,,veľkých,, tam nebol? A z druhej strany:Myslíš,že všetci komunisti boli ,,diabli,,?Bolo tam kopec ľudí (možno idealistov) ktorí to mysleli poctivo.( Prosím, nenadávajte mi za tento článok,NIKDY SOM KOMUNISTA NEBOL!!!!)

      Smazat
    2. Áno, morálne hodnoty sú len jedny, a zrada tagisto. Naprosto súhlasim se zvyša uveděným, a ďakujem doposud anonymnému pisaťěli a přiatěli.

      Smazat
  22. Jestli to mysleli , jak pises poctive a meli idealy, tak v tom pripade by se nemohli spolcit s hnutim, ideou, ktere popira lidskou dustojnost, z lidi chce udelat nemyslici ovce bez identity a bez nazoru a uz ve svem pocatku ma vytesanou diktaturu a podle toho se po celou dobu chova. Je celospolecensky prijimano, ze naciste a fasiste je chamrad, ja s tim souhlasim, ale dodavam, ze mezi chamrad patri i komuniste.
    Palmer

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už zase lezeš z misky? Jestli budeš zlobit, zavřeme tě do zavařovačky, a to bude teprve nějaké šplhání.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. V čem konkrétně se mýlím, patogene?

      Smazat
    4. Ahoj Palmer. Tá tvoja prvá veta sa mi fakt páči. Teraz si to daj do dnešnej reality. Porozmýšľaj nad našími politikmi.Raz je v jednej strane, raz v druhej a nakoniec si stvorí nejakú tu svoju. Na to sú potrebné peniaze.No a teraz ťa už môžem citovať:,,by sa nemohli spolčiť s s hnutím, ideou,, ....atď. Ďalej,televízia,noviny,média...Citujem:,,z lidí chce udelat nemyslíci ovce,,....atď. Nehnevaj sa, ale píšem len to ,čosi povedal ty!!! Toto,čo si napísal, pasuje na každú vládu,záleží len na tom, kto a za akým účelom to použije.Poviem ti jednu príhodu.V rieke sa topí človek. Na brehu stola dvaja dobrí plavci.No miesto toho, aby skočili do vody a vytiahli ho, tak sa hádajú kto tam pôjde.Aj sa pobijú, kto bude prvý.Chudák sa nakoniec utopí,no ľudia čo stáli obďaleč sa pýtajú,prečo mu nepomohli.A tu začína politika.Vyhráva ten,čo má väčšie množstvo argumentov. Každá strana si hľadá svedkov..Ľudia prichádzajú,odchádzajú.jedni to videli,iní o tom počuli.Ale ja sa pýtam:,, Nebolo by lepšie spojiť sily a tomu chudákovy pomôcť???? Bez ohľadu na stranícku príslušnosť. Porozmýšľaj!!!

      Smazat
  23. Nemuzu s tebou souhlasit, ze i tento rezim chce udelat z lidi nemyslici ovce. Je pluralita politickych stran, kazda z nich ma volbu svobodne koncipovat volebni program a je na lidech, pro kterou se rozhodnou. Je svoboda tisku, projevu atd, nejsou na indexu zadne knihy, cestovat muzzes jak je ti libo, suma sumarum je jen na kazdem jednom cloveku, jak s nabytymi informacemi nalozi a jak o sobe rozhodne. Nic z toho v minulem rezimu nebylo,
    Palmer

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co to je, vypadá to jako jídlo, voní to jako jídlo, a když se do toho rejpne ............................. :-) Tak je to Palmer. :-)

      Ty jeden iluzionisto... ačkoliv možná to vše pramení z prosté nevědomosti.

      Smazat
    2. Ahoj Palmer. Stále sa ti snažím prísť na chuť,no nie a nie ťa prekuknúť.Píšeš,že nesúhlasíš,že i tento REŽIM chce urobiť z ľudí nemysliace ovce. No vráť sa k môjmu článku a zistíš, že píšem:,,TELEVIZIA,NOVINY,MEDIA,,...(Mám sa rozpísať o tom koľko krát cez deň sú správy? A na každom programe sú tie isté? A sila reklamy? A znovu takmer v jednom čase na všetkých programoch naraz. A tie isté stále dookola a znovu!!A teraz mi povedz, KOMU naše média slúžia!!!! Len mi nepovedz,že ,,nepravičiari,, majú svoje média. O tom čo môžem s 300 e platom sa nebudem rozpisovať.) Zdá sa mi, že zakaždým tú svoju odpoveď trochu ,,ohneš,,.Ale na druhej strane som rád,že sa už zhovárame inteligentnejšie!!! Myslím,že po čase by sme dokázali riešiť situácie k obojstrannej spokojnosti.

      Smazat
    3. Myslim, ze I nepravicaci maji sva media, nova republika je toho prikladem. Tim ovsem ne zcela souhlasim, ze mainstreem je pravicovy. Cenim, ze v zaplave infantilnich komentaru se jako s jedinym da s tebou debatovat. Jak psal Voltaire svemu priteli: nesouhlasim s vami, avsak do konce svych dni budu bojovat za to, abyste sve nazory mohl svobodne pronaset.
      S uctou Palmer.

      Smazat
    4. Ahoj Palmer. Lenže Nová republika a jej podobné stránky sú na internete! Vieš si predstaviť koľko jednoduchých ľudí vôbec vie, že tu niečo také je?? Spústu ľudí dokonca nevie s počítačom narábať! Zato čítať a zapnúť televíziu si vedia!!!! (Prepáčte mi ,ak som niekoho urazil.)Toto je veľká výhoda oproti netu!! Ináč aj ja som rád,že sme prešli na kultivovaný prejav.Keby nás niekto čítal,zistil by, čo chýba našim politikom.SLUŠNOSŤ!!! Jeden veľký vojvodca povedal,že aj nepriateľa si treba vážiť,poznať ho a snažiť sa pochopiť jeho správanie.(neber to osobne) A k tomu Voltairovi- aj samotní Gréci pochopili,že demokracia je len sen.Nikdy nikde nebola a zrejme ani nebude.Lebo pokiaľ sa nebudeme riadiť:,,Miluj blížneho svojho ako seba samého,,,tak sa nič nezmení.

      Smazat
  24. Ahoj , asi poprvé bych to, co jsi napsal, mohl podepsat i já. Jen ty Řeky a demokracii :-) bych doplnil o to, že " není důležité, jestli grál najdeme, ale to, že ho hledáme"
    Co se jednoduchých lidí a nalezení Nové republiky týká, tak se obávám, že nemáš pravdu, tzn. že jsou schopni, podle některých komentářů, si ji najít ( promiň mně mou ironii, ale musel jsem, aby sis nemyslel, že to píše někdo, kdo se za Palmera jen vydává :-)
    Palmer

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.