Reklama

.

.

středa 28. ledna 2015

Byla NDR anektována NSR?

28. 1. 2015    zdroj
Předseda Státní dumy Sergej Naryškin vydal pokyn výboru Státní dumy pro zahraniční věci, aby prozkoumal možnost vydání prohlášení, odsuzujícího anexi "Německé demokratické republiky Německou spolkovou republikou v roce 1989". Informovala o tom agentura TASS.

Iniciátorem tohoto prohlášení je poslanec za komunistickou stranu, Nikolaj Ivanov, který navrhl, aby se tímto způsobem reagovalo na útoky předsedkyně PACE Anne Brasseur, která obvinila Rusko z "anexe Krymu."

"Zejména proto, že, na rozdíl od Krymu, všenárodní referendum v NDR neproběhlo," řekl Ivanov.

Již dříve se Naryškin snažil srovnávat připojení Krymu k Rusku a sjednocení Německa. Pokud budeme podle něj sledovat logiku těch, kteří nazývají události z února a března 2014 "anexí", pak stejně snadno "je možné autorům této logiky říci, že NSR anektovala NDR."

přeložila PhDr. V. Grulichová

38 komentářů :

  1. Libor: Nedávno jsem napsal v diskuzi: "Německo se sjednotilo, Rusko se sjednotilo, mělo by být všechno v pořádku...!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za koho prosím mluví pan Zaorálek?

      To je strašné.

      Za koho mluví prosím?

      Vymazat
  2. Až na takovou "drobnost", že NDR nebyla při sjednocení ukradena jinému státu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko se, jako jedna z vítězných mocností, vzdalo v 89. (na základě víceméně skrytých dohod se západem) možnosti okupovat dohodnutý díl Německa, tzn. že by bylo ukradeno právě rusku.
      a Krym byl autonomní, mimo to, že právo na sebeurčení má dnes "díky osvobozovacím válkám" opravdu (checheche..) každý.
      Když už jsem to nakousl, před válkou u nás velice mírumilovně fungovalo jedno Osvobozené Divadlo" ...a nikdo ho předtím nebombardoval :-DDD !

      Vymazat
    2. DOST SE DIVÍM TOMUTO WEBU,ŽE NEVYSVĚTLIL OBYVATELŮM ČR,ŽE NĚMECKO JE STÁLE V OKUPAČNÍM REŽIMU A TEDY VAZALEM MOCNOSTI

      Tady je třeba říci všem znovu a znovu,že Německo podepsalo POUZE bezpodmínečnou kapitulaci a NIKDY mírovou smlouvu,která měla být uzavřena při sjednocení,ale nestalo se.Proto dodnes dluží Německo peníze za válečné reparace na př ČESKU tři a půl bilionu dnešních korun.No a představte si,že by muselo platit PUTINOVI ty reparace.VO TO DE.
      Smazat se to dá jedině novou válkou,přičemž je dnes hnáno Německo splnit své historické poslání POTŘETI.

      Náš diplomatický tajtrlík a vlezdoprdelista,šéf diplomacie se stylizuje do role hlupáka a JAKOŽE O TOM NEVÍ.

      Prý mu to mají připomenout Rekové Ti totiž chtějí od včerejška začit jednání o REPARACÍCH ve výši !163 !miliard plus úroky,které jim prý Německo za reparace dluží.

      TAK KDYŽ UŽ TO NENAPÍŠE NÁŠ PROLHANÝ TISK,TAK SE TADY NA NR NEBOJTE a přidejte k tomu i to,jaké další bombonky na EU Rekové chystají......

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Krym náležel Rusku, podstatně déle než samotná existence USA, vzniklá válkou, (válka=podstata USA), rovněž při jasném porušení tehdejší platné legislativy.

      Vymazat
    5. Od toho je diskuse, aby přicházely různé podněty a informace, Nová republika se necítí být internetovou encyklopedií.

      Vymazat
    6. Anonymní28. ledna 2015 21:51

      Až na takovou "drobnost", že NDR nebyla při sjednocení ukradena jinému státu.

      Hm. De facto byla ukradena Rusku. A víte proč? Německo, jako poražený stát, byl rozdělen mezi USA a SSSR.

      Podívejte, jak Západní Německo de facto bylo v naprostém podřízení (viz rozšíření základen USA tam - i dodnes).

      A východní Německo stejně tak podléhalo SSSR.

      Sjednocením vše, co patřilo USA (tedy západní Německo) zůstalo + jako dárek východní Německo.

      Není to tak jednoduché.

      Jsou dodnes de facto platné zásadní dohody o té odporné válečnické zemi, o tom fašistickém Německu.

      Jalta atd.

      Vymazat
  3. Michal Masopust28. ledna 2015 21:54

    Jistě, že byla NDR v r. 1990 prostě NSR anektována, respektive Gorbačovem za nové a tučné půjčky SSSR prodána. Jenže to dnes západ nechce slyšet a je dobře, že mu to někdo otřel o nos! Inu, co západ dělá, vždy dobře dělá?!? a Rusko je už apriori vinno jen tím, že prostě EXISTUJE?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko vlastní německé zlaté bondy z let kolem roku 1924.Ty byly splatné jen s podmínkou sjednocení Německa.Kolik se splatilo a zda vůbec se neví. Jde o obrovské peníze.

      Vymazat
    2. Nemáte pravdu. Žádné tučné půjčky nebyly. Zeptejte se Gorbačova. Je to přesně naopak.

      Byl jasný slib USA a spol, žádné NATO na východ.

      A výsledek?

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Haló prosím vás, ví někdo co je východní Prusko? Že Rusko se de jure vzdalo části svého území ve prospěch polska, a zároveň se polsko posunolo o kousek do leva. A tímto posunem bylo definována NDR. PROČ musel Stalin 4. roky prosit o otevření západní fronty. Proč USA vyvolaly válku v japonském. A proč byly svrženy abomby?

    Není možné vidět jen kousek pravdy musíte nazírat na celek.
    V.V

    OdpovědětVymazat
  6. Buďme spravedliví,východní Němci si spojení přáli, referendum by bylo zbytečné.Otázka zní:dali by souhlas i dnes?Nechme to na nich.Miroslav Povolný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsem v Drážďanech pár dní před sjednocením. Tady byly východmí marky za deset (ve skutečnosti je v SBČS neměli vůbec), v Německu se omlouvali, že už ne za tři,ale po pěti (v bance). V obchodním domě kupovali jenom Češi, Němci okázale ignorovali vystavenou produkci. V prodejnách s elektronikou bylo zvlášť zboží z NDR a v druhé části prodejny pak značkové výrobky , které u nás byly tak asi v Tuzexu. Ceny 1:1 (východní-západní marka ), kontrola na hranicích žádná.Před obchoďákem placený herec-žebrák, hrající na flašinet a recitující fráze o kapitalismu, bídě a nezaměstnanosti. Takové videozáběry, to by byla dneska sledovanost! Ale žádný dokument to nenabízí a přitom jsme se tomu docela zasmáli...

      Vymazat
    2. Když si to občané NDR přáli (aniž by to někdo zjišťoval), asi si nepředstavovali, že mnoho dětí bude dostávat školní obědy prostřednictvím církevní charity. Jaký je rozdíl mezi tím, co si přejeme, a tím, co dostaneme? Mohou si na východě Ukrajiny přát nepodléhat kyjevské vládě?

      Vymazat
    3. Nemohou. Protože USA jsou ostře proti.

      Vymazat
    4. Pane Davide,ta poznámka "aniž by to někdo zjišťoval"není fér.U nás se také nikoho neptali.Většinově jsme souhlasili gen.stávkou a v 1.volbách.Ten rozdíl,jak se ptáte je naše blbost.Miroslav Povolný

      Vymazat
  7. Nesmysl, Německo vyšlo z druhé světové s větším územím nežli do ní vstoupilo!!!!!

    V.V.

    Už někdo chápete co tím ruská strana myslí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Když byl ruský Krym "anektován", nebyla anektována také německá NDR? A co anexe německy mluvícího Rakouska před válkou. Veškerá argumentace je účelová....

      Vymazat
    3. Krym nebyl anektován. Vždy patřil Rusku. Chruščovovo svévolné papírové přepsání (byl národností Ukrajinec) na tom nic nemění.

      Z hlediska práva byla NDR anektována. Nebylo tam referendum, žádný všelidový akt. To, co někdo vyvozuje, zda by byl souhlas či ne, to je právně bezcenné.

      Mimochodem. Souhlas občanů Krymu, tedy to vysoké procento pro ANO zpět do Ruska, evidentně šokoval (byt to později popřely) i USA a spol. Tak vysoké procento za těch podmínek, kdy tam byli pozorovatelé z mnoha zemí + média, prostě bylo drtivé a nemožné to zfalšovat.

      Vymazat
  8. "Ruská logika" je jedna velká záhada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  9. No tak tohle se může "narodit" jedině v kremlu.Ty psychopati už neví čím by odvedli pozornost.Měli by se chystat,za nedlouho budou vracet Němcům Königsberk.

    OdpovědětVymazat
  10. K tomu Königsberku náleží i kus polskem okupovaného Ostpreussen a celé Slezko, to budou potíže.

    OdpovědětVymazat
  11. hrabě Kocharovski29. ledna 2015 12:19



    Anonymní29. ledna 2015 0:11

    Nesmysl, Německo vyšlo z druhé světové s větším územím nežli do ní vstoupilo!!!!!

    V.V.

    xxxxxxxxxxx
    Ani bych neřekl, pane kolego. Německo územně tratilo po první i druhé válce, jestli jsem tedy dával ve škole pozor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Hrabě Kocharowski je postava z filmu "Baron Prášil", který natočil Martin Frič roku 1940.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  12. hrabě Kocharowski29. ledna 2015 12:45

    Až na takovou "drobnost", že NDR nebyla při sjednocení ukradena jinému státu.
    xxxxxxxxxxx
    Ale je tady taková "drobnost", Srbsko bylo zločinně přepadeno, a bylo mu ukradeno Kosovo. Byly přitom USA porušeny mezinárodní dohody a Charta OSN, USA se dopustily válečných zločinů. Těžko se lze potom ohánět nějakým zákonem, nebo dohodami. Přitom v případě autonomního Krymu šlo o suverénní právo Krymanů vyhlásit referendum, a na základě výsledku referenda o suverénní právo týchž Krymanů požádat o připojení k Rusku. Podstatné je to, že byla v plné míře naplněna demokracie, a ti, o které se jednalo, tedy Krymané, sami rozhodli o svém osudu. Nenechali rozhodovat o svém osudu nacisty z Kyjeva, a to je trnem v oku prý "demokratů". Zabednění hlupáci si myslí, že demokracie je, když o Rusech na Krymu rozhodují
    zfašizovaní nácci v Kyjevě, kteří se k moci dostali násilným převratem, pučem, při kterém zavraždili cca 80 lidí. Hlupákům imponují vrazi ve vládě.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mě dnes nepřekvapila zpráva, že chorvatsko (historicky ustašovci, prostě tam je to cítit silně stále) - muslimská Bosna a Hercegovina bude dodávat munici Ukrajincům.

      Logicky.

      Srbsko a Rusko je jejich společný nepřítel.

      Vymazat
  13. Co to stále prosím česká média, dále lidé typu Dobrovského ad. řeší?

    Kdyby Praha poslala v roce 1992 na Slovensko tanky a minomety, bylo by to správné pak mluvit o vládě v Praze tak, jak mluví nyní USA a EU o vládě v Kyjevě?

    Vždyť je to tak zřejmé, kde je pravda a kde naprostá lež stojící za smrtí dětí na Donbasu.

    OdpovědětVymazat
  14. UŽ NEBUDU MÍT TOLIK ČASU SEM PSÁT, ČÍST TO ZDE BUDU.

    OBČAS NĚCO NAPÍŠI SEM MOŽNÁ --------

    www.NOVORUSKO.blogspot.com


    děkuji nové republice za šíření syrové kruté pravdy

    pozdravuji

    OdpovědětVymazat