Reklama

.

.

sobota 24. ledna 2015

Kdyby to Česká televize prošvihla...

Igor Strelkov

24. 1. 2015, zdroj: zde
Tisková konference Igora Strelkova (občanské hnutí "Novorossia"), dnes - 24. 1. 2015 od 10 hodin (12:00 moskevského času) v Moskvě.
Situace už nemůže být složitější a Igor Strelkov může říci mnoho zajímavého. Protože tiskovka je dokonale utajena (vědí o ní jen novináři), je velká pravděpodobnost, že by ji mohla Česká televize prošvihnout. Považovali jsme proto za vhodné na akci upozornit.



Sledovat tiskovku v přímém přenosu by mělo jít zde:
hlas sevastopolu, nebo zde neuromirtv, ale asi i jinde. Zajímavosti se vám následně pokusíme dopravit na Novourepubliku.

69 komentářů :

  1. Děkuji za upozornění, tiskovku si ráda poslechnu, ale poprvé začínám mít pocit, že se v diskuzích na těchto servrech vyskytují opravdu placení trolové nebo psychicky nemocní jedinci, kteří číhají v kteroukoliv denní i noční dobu na každý nový článek, aby ho mohli "pomazat" svým lejnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde se tyhle verbální výrony berou, kde mají původ je skutečně záhadou. Normální člověk raději usuzuje, že motivace a sám pisatel jsou oddělené, protože kdyby sdílely příbytek, bylo by to napováženou. A rodičům by jejich počínání bylo pramálo ke cti.

      Vymazat
    2. Někde jsem četl přiznání 13letýho kluka, že se baví trollením dospělých na různých serverech například na novinkách atd.

      Vymazat
    3. Jo, děti si to musí užívat, když vytočí k nepříčetnosti nějakého zoufalého důchodce, který ještě věří v něco pevného. Mentalita je směrována k bezcitnosti a nízké nebo žádné empatii. Tito sociopaté si potom užívají psychosadistické hrátky s ostatními, kteří na to nejsou zvyklí ani připravení, že by něco takového mohlo existovat. Je to vedlejší produkt společnosti, ve které je "všechno dovoleno" a vítězí silnější bez dalšího.

      Vymazat
    4. Hitlerovská lůza se plazí pro různých diskuzích a vydává se za anonyma, přitom není ani to.

      Vymazat
    5. Totiž tito jemnocitní bojovníci za právo postřílet na koho ukáží by si moc neradi ušpinili jméno.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. S mlaskáním tu vylizuješ řiť leda tak ty, celou dobu, co tu pochlebuješ vrahům z Kyjeva. Jenže vy to máte asi v rodině, fotr vyližprdelka, děd vyližprdelka, praděd vyližprdelka. ... To jsou ještě 3 generace, než ti vyprší dědičný hřích, kdy si to tvoje prabába rozdala s kozlem.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Jsem vyspalej dobře, a těším se až to tu zase po tobě promažou, aby slušný lidi neměli zkažený den, až si ty tvoje sračky tady k jejich smůle budou moct přečíst.

      Vymazat
    10. Ty budeš chodit kanálama, jestli se tvoji známí domáknou co seš za kundu.

      Vymazat
    11. Ja se stykam vyhradne s normalnimi lidmi, takze takove nebezpeci nehrozi. S lidskymi lejny jako jsi ty se dostanu do kontaktu jen zde. Ale i tak ty nas malej pohrobku doktora Mangele poradne smrdis. :-0

      Vymazat
    12. Hloupost je nekonečná a ty jsi toho důkazem. Můžeš si poblahopřát, že si aspoň k něčemu.

      Vymazat
    13. Odpoveď od Jozef Novak: Anonym sem napísal: "Ja se stýkám s normálními lidmi...". A ja že prečo nám sem furt leze na diskúsie novej republiky:-))). Má asi už po krk tých mediálnych zvratkov na mainstreamu ako aj tam z tých diskúsií mu všade uložili zákaz vstupu na jeho IP adresu. Ale ak pánovi neni tento údajný " vojnový zločinec" po vôli, ľahké riešenie, má na výber lepších, proBruselských nielen z hlavnej špičky warlordov z Kyjeva, ale z celého sveta: vojnový zločinec Hašim Thaci zo samozvanej " republiky" Kosovo, Ustašovec, vojnový zlocinec Ante Gotovina, vojnový zločinec Naser Orič, ktorý krvavá madla-Madelaine Albrichtová dala im všetkým týmto Gigolom jazýčkovú pusu. Tiež im môžeš pobozkať. Aj líčka na zadku. Ďalší vojnový zločinec Zakajev. Dostal azyl v Anglicku. Zrejme báječne ošústal babku- demokratku kráľovnú Alžbětu, tak mu za uspokojivý výkon udelili politický azyl. Ak chceš ponúkni mu svoje služby. Ďalsieho vojnového zločinca má vydať Slovenská republika. Liezol cez Ukrajinsko-Slovenské hranice so Švédskym pasom trochu si zastrieľať na živé terče pohybujúce sa v obytných štvrtiach v Novorossiji. Zrejme tiež dobre sexuálne uspokojil Švédskeho kráľa v rámci gender politiky. To je teraz v EÚ taký hit.

      Vymazat
    14. Tento člověk, který se tu v diskuzích neustále objevuje, aniž by se s ním dalo slušně konverzovat, musí být psychicky nemocný jedinec, neúspěšný v životě, který si potřebuje své vlastní problémy kompenzovat urážením jiných. Normální člověk nebude chodit na web stránky, na kterých se schází lidé s odlišnými názory, neumí-li slušně oponovat a může-li si najít lidi stejného zaměření např. na iDěs.cz.
      A jinak, vážený, vám nemá cenu vysvětlovat, že jsem nikdy s komunisty neměla nic společného a dokonce ani nemám v plánu je, alespoň prozatím, v budoucnosti volit, protože se, podle mého názoru, příliš integrovali do současného zkorumpovaného politického a ekonomického prostředí a alespoň někteří z nich neustále obhajují setrvání ČR v EU.
      Ale alespoň ke Strelkovovi. Vy naprosto nemůžete znát důvody, pro které byl odvolán plukovník Strelkov z východní Ukrajiny a už vůbec nemůžete vědět, zda to bylo z vůle Putina. Nikdo z nás tady nemůže objektivně posoudit, zda rozhodnutí, která Putin učiní, jsou jeho vlastními rozhodnutími anebo je přijal po tlakem okolí. Vy se totiž domníváte naprosto hloupě, že Putin je tím člověkem, který v Rusku rozhoduje o všem. Dokonce jste tak hloupý, že ve svých příspěvcích ztotožňujete současné kapitalistické Rusko s bývalým SSSR a prot všem, kteří souhlasíme s ruskou zahraniční politikou, nadáváte do komoušů. Anebo nejste až tak hloupý, ale pak je to záměr očernit všechny lidi, kteří používají vlastní rozum a nepapouškují to, co nám předkládá rovněž zkorumpovaná mainstream. Plukovník Strelkov je snad jediným člověkem, který má přirozenou autoritu naprosto u všech velitelů oddílů domobrany na východní Ukrajině, má jejich respekt a nemalou důvěru a to i ve srovnání s Putinem.

      Vymazat
    15. K tomu anonymovi. Před pár lety, v době vlády asociálů ODS a TOP jsem chodila na diskuze na jednom serveru a tam jsem si přečetla pozdě noční dialog takových dvou individuí: "Ty vole, kde jsi byl celou dobu, necháš mě tu samotného..." "něco mně zdrželo..." "tak já mizím.." Nutno podotknout, že "debata" byla z obou stran vedena pod stejným nickem.
      Jeden z nich mi taky napsal: "Jako kdyby záleželo na tom, z jakých pohnutek kdo diskutuje. Že by vám vadilo, že jiný bere peníze, zatímco vy to děláte zadarmo? Nechte si své příspěvky taky platit a pokud to neumíte, tak nezáviďte těm, co to umí. " Oni jsou totiž hloupí a tak se často nechtěně prozradí. Mám příklad i z poslední doby, ale nechci unavovat.

      Jinak stačí zadat si do google ODS, nebo TOP-Argumentář. Dnes už na to odeeska asi nemá, ale tehdy to byl skutečně "centrální mozek" těchhle trolů a agresivní topka to určitě provozuje dodnes. Nejspíš se vytvořily i další zájmové skupiny, kterým se vyplácí naučit tyhle blby pár floskulí a klišé za bakšiš. Vulgarity a agresivitu dodávají sami. To jen, že se divíte, proč to dělají. A protože jsou placeni za příspěvky+reakce, tak jediné, co je může vytočit je - nereagovat na ně. Snažte se, i když vím, že je to někdy těžké.

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. p.Dvořák-proč živíte provokatéry tím,že jim odpovídáte,to jste stejný jako oni???
      roman

      Vymazat
    18. Anonymní24. ledna 2015 12:46

      František Ringo Čech řekl moudrou věc - "...musíš tlačit z druhý strany vrat..."

      https://www.youtube.com/watch?v=g1N5ModMtPI

      Vymazat
    19. "...musíš tlačit z druhý strany vrat..." Ondřeji, já rozumím tomu, že zřejmě patříte mezi lidi, které baví si těmihle žvásty zvyšovat adrenalin, ale prokousat se pak tou "hlušinou" spoustu lidí odradí. Nemluvě o tom, že pak diskuze není diskuzí a těžko se hledá návaznost, je-li pod tím příspěvkem, na který chci reagovat řada nesmyslů a vulgarit. FRČ je velký srandista, ale já bych ty vrata klidně nechala být, na naši sílu to jedno či dvě individua nemají. A není to jen v počtu, ale taky v kvalitě (řekněme třeba mozku) :-)

      Vymazat
  2. http://video.aktualne.cz/dvtv/povstalci-delaji-co-chce-moskva-rika-byvaly-diplomat/r~8fc5f0bca33211e4ba57002590604f2e/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://video.aktualne.sk/dvtv/probruselski-separatisti z kyjeva-poroschenko jacenuk atd... lezu svojim mecenasom-z bruselu-waschingtonu-berlina-pekne do zadku-hovoria vsetci ukrajinci/r¿8fc~√3.14.Π943421dr876&k1830

      Vymazat
    2. To mluví nějaký mimozemšťan, totálně mimo realitu

      Vymazat
    3. Vocásek? Fakt jo? Bylo mi potěšením a státním svátkem? Přeji příjemný a laskavý den? Známý motýlkář, který se mihnul na nějakém detašovaném pracovišti Zamini na Ukrajině a od té doby má s Drtinovou pevný vztah? Tak to si teda nerozkliknu, nebudu jim dělat návštěvnost. To by se jim hodilo. Ti si musí rvát vlasy, když vidí, jakou sledovanost má NR.

      Vymazat
    4. Anonymní 24. ledna 2015 1:44
      Na tohle jsem se díval už včera a musím říct, že jsem se u toho válel smíchy jaké sračky tam dokázalit vyblít. Pokud to člověk nebere jako ironickou zábavu, tak by se musel z těch překroucených nesmyslů z pořadu pí. Drtinové asi pozvracet :)
      J.S.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Protože Boston

      Vymazat
    2. Pustil som si to a priznám po troch minútach mi bolo na zvracanie. Demagógia toho najhrubšieho zrna. Ak je toto odborník na medzinárodné vsťahy a prehlasuje, že má prehľad, tak sa idem hodiť pod rozbehnutú sliepku. Takých odborníkov najdem v štvorke krčme plnú frontu na pivo. Ježiš, kto ich platí za také fekálie.
      Kedy skončí tento sen ?
      A.N.

      Vymazat
    3. Povstalci delaji co chce Moskva, protoze je Moskva ridi a vybavuje zbranemi. Kdyz to nestaci, tak i primou pomoci ruske armady.
      I zde diskutovany valecny zlocinec Girkin-Strelkov byl ministrem obrany Novoruska, prestoze je agentem ruske vojenske rozvedky.
      Takovemu zmetkovi muze verit jen uplny idot.

      Vymazat
    4. Moskva nikoho neřídí, to je tvůj základní omyl, ti lidi tam bojují sami za sebe, ty čuráku, jenže ty umíš leda tak bojovat za někoho, kdo ti sype do žlabu.

      Vymazat
    5. Od udavacskeho zmetka jako jsi ty, ktery prodal svou vlast okupantum vymenou za koryto to opravdu sedi.
      Ukrajinci maji pravo svou vlast proti vlastizradnym zlodejskym sulinum jako jsi ty branit. A oni ji ubrani.

      Vymazat
    6. Ty lidi tam žijou odnepaměti, a to, že jsou rusové z nich nedělá méněcenné, do kterých budou kokoti z Kyjeva jezdit tankama střílet, když si budou chtít spravovat svojí zem samostatně. Jenže to taková kunda jako si ty nepochopí.

      Vymazat
    7. Fašoune, s kým tě tvoje matka vrhla? Takovýho krypla.

      Vymazat
    8. Ty si tak blbej, že bys sis nejspíš ani neuměl ořezat tužku.

      Vymazat
  4. Kdyby nad Kyjevem nedržela EU ochrannou ruku, tak už byl srovnanej se zemí, a nebyla v něm cihla na cihle, za to příkoří, které způsobil Donbasu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proc Kyjev ? Chces dokoncit dilo Adolfa Hitlera? Zkus to nacistickej posero, uz tam na tebe cekaji.

      Vymazat
    2. Proč Kyjev? Protože v Kyjevě sídlí vláda, která nalevo posílá tanky střílet do nemocnic, a napravo zprávy o tom jak Rusko na konci druhé světové války napadlo Německo. Umíš sečíst 1 a 1?

      Vymazat
    3. Ukrajinská armáda se zdobí nacistickými výložkami a ty chceš urážet ty, kteří se proti ní brání, že je budeš nazývat "Hitlerovci" ... běž si požádat o zbavení svéprávnosti, možná ti ji jenom omezí.

      Vymazat
    4. 5:26 Proč Kyjev? Protože lidé žijící na východní Ukrajině mají na své straně pravdu, právo a proto mají i motivaci. Také proto západní Ukrajince porážejí a porazí je. Ani všichni lidé na západní Ukrajině nesouhlasí s politikou Kyjeva, to je názorně vidět na masové dezerci ukrajinských vojáků, na tom, že Ukrajinci u nás pracující, se nechtějí vracet domů, aby se vyhnuli mobilizaci, jsou demoralizovaní, chybí jim motivace aproto mnohem početně slabší a technicky hůře vybavení domobranci poráží řadovou ukrajinskou armádu. A vy na tom nic nezměníte, proto si musíte namlouvat, že na východě bojuje řadová ruská armáda, ačkoli moc dobře víte, že být to pravda, budou ruské tanky už dávno v Bruselu, ne pouze v Kyjevě.

      Vymazat
  5. Dobré ráno,
    "diskuze" se tu poněkud zvrhla. Tyto stránky mám ráda, že si zde lidé zachovávají určitou úroveň i když jsou neopodstatněně napadáni.
    Uvítala bych více konstruktivních argumentů. Zabralo to asi 3 minuty zadat jméno dotyčného do google....http://cs.wikipedia.org/wiki/Igor_Strelkov
    Nenašla jsem že byl odsouzen, jen to že je podezřelý. Spíše asi byl podezřelý. Od konfliktů uběhla dlouhá doba na to aby mu zločiny nebyly prokázány, kdyby je spáchal.
    K jeho působení v ruské armádě, kdo z našich mužů nad 40 nepřísahal na ČSSR, komunistické straně nebo něco podobného.
    Pánové by mohli doplnit nač přísahali.
    Domnívám se, že ve vyspělém státě s rozvinutým právem platí pro VŠECHNY presumpce neviny.
    A stejně v demokratické společnosti může každý přijatelným tedy slušným způsobem vyjádřit - svůj názor, postoj, domněnku atd. a neměl by být za to pranýřován. Jestli někdo nesouhlasí má rozvinout diskuzi s argumenty a nikoli verbální útok.
    Kdo toto nerespektuje není možné ho označit za člověka vyznávajícího demokracii, svobodu a pravdu.
    A pokud vezmeme jako fakt, že východ je vyzbrojován Ruskem, pak druhá strana je vyzbrojována západními státy a nebudeme řešit jestli přímo nebo nepřímo. Připadá mi to fér. Je snad spravedlivé aby jedni měli vyzbrojenou armádu a druzí jen to co najdou doma?
    Taková situace by se opravdu rovnala genocidě!


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpoveď od Jozef Novak. Máte pravdu. Ospravedlňujem sa.

      Vymazat
    2. Odpoveď od Jozef Novak: PS-až na to vyznávanie hodnot demokratizmu. Také hvyznávanie hodnot som tu zažil za minulého režimu a dopadlo veľmi podobne tomu, kam smeryje aj súčasný režim. Provokatérov medzi pokojne diskútujúce skupinky posielali aj minulí vládcovia, prinajmenšom na znehodnocovanie, rozvracanie a presmerovanie témy na vzájomné útoky medzi sebou. Mnoho disidentov už odtiaľ majú svoje skúsenosti. Zaújmavé je, že prinajmenšom z jednoho disidentského portála som musel odísť, lebo zrušil slobodnú diskúsiu. Najprv zaviedol povinnú registráciu, a potom úplne všetko odstrámil. Vraj nechcel byť ako komúnisti. Nech si to čo napíše prečítame a myslime si o tom co chceme. Neželá si aby sme to vyslovili aj verejne:-)). Z ďalsieho disidentského nadhlad.sk ,som odišiel po zavedení povinnej registrácie. Pred tým predchádzala poznámka admina, vraj neukazujme svoju slabosť tým, že sa budeme dožadovať vypočutia protistrany, ale sami sa prezentujme tak, že udeľujeme česť inému že si môže vypočuť náš názor. Reku dobre chlapci ďakujem Vám za radu ihneď ju aj využijem a nezaregistrujem sa u Vás:-)). Anonym tu práve pôsobí v roli takého trolla truľa, ktorý zúfalo túži byť vypočutý. A má radosť z naších reakcií

      Vymazat
    3. Anonymní 24. ledna 2015 7:14
      Já jsem přísahal socialistické vlasti a stále to trvá :). V případě, že by mě chtěli povolat do armády abych bránil svou zkorumpovanou vlast proti Rusku, tak buď mě zavřou - zastřelí za dezerci a tak raději přeběhnu na druhou stranu ke svým bratrům slovanům na východ.
      J.S.

      Vymazat
  6. Proč diskutovat s oslem? Oslova hlava je natolik prázdná, že není schopná uvěřit ničemu jinému, než co mu mainstream (a servery typu iděs) jako mrkev nabízí. Osel nedokáže argumentovat, neb jeho hlava postrádá zdravý selský rozum a základní schopnosti uvažování. Jeho vyjadřování je stále se opakující, stejné hýkání bludů a nesmyslů, které absorboval ze sračkometů, jeho prázdná hlava jasné důkazy odmítá. Je ale otázkou, kdo je větší osel? Ten, jenž se svým opakovaným hýkáním o Putlerovi snaží zde provokovat, nebo ten, kdo na to hýkání reaguje? Nechte osla hýkat a hotovo. Jára Cimerman.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobrá, přesvědčil jsi mne. Já s tebou tedy duskutovat nebudu, osle.

      Vymazat
  7. Rusáčci se prostě potřebují dostat suchou nohou na ukradený Krym ať to stojí co to stojí
    http://zpravy.idnes.cz/raketovy-utok-mariupol-ukrajina-d4d-/zahranicni.aspx?c=A150124_103734_zahranicni_hro#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krym Rusku vždycky patříl. Jen Ukrajina ho dostala darem od Chruščova v době SSSR. V podstatě po rozpadu svazu měl být z5 navrácen Rusku, což se stalo až nyní.
      Ale pochybuju, že z toho něco chápeš.
      Ano, je nám líto obyčejných lidí co zahynuli, ale největší civilní oběti jsou na východě po útocích ukroušů!

      Vymazat
    2. Ne nechápu. Tobě mezinárodní smlouvy zřejmě nic neříkají. Ukrajina byla všemi zeměmi uznaná v původní podobě včetně Krymu, uznalo ji v původní podobě i rusko a za její územní celistvost se zaručilo výměnou za vzdání se jaderných zbraní. Pochybuji ale, že by komunistický křivák tvého kalibru nějaké smlouvy uznával.
      Teď se tam snaží rusáci prosekat cestu hlava nehlava aby slavní Krymani nepochcípali hlady.

      Vymazat
    3. Krym se stal po rozpadu SSSR součástí Ukrajiny dobrovolně. Podle nové ústavy z r. 1992 měl vysokou autonomii - svého prezidenta, svého ministra zahraničí, atd... A především, měl v této ústavě zakotvenu podmínku, že bude mít možnost kdykoliv vystoupit ze spojení s Ukrajinou, na základě referenda, a bez souhlasu vlády v Kijevě.
      Takový byl stav, když 5. ledna 1994 byly garance za jaderné odzbrojení Ukrajině předány v požadované písemné podobě na schůzce OBSE v Budapešti.
      A tuto ústavu už v r.1995, a pak ještě minimálně třikrát, oligarchové vládnoucí Ukrajině postupně "kastrovali", až práva Krymu bez jeho souhlasu omezili.
      Proto jedna otázka referenda na Krymu zněla:
      " Chcete zůstat ve státním svazku s Ukrajinou na základě podmínek ústavy z roku 1992 ? "
      Výsledek byl předem jasný. Tak jestli se tomuto má říkat anexe? Podle mého vnímání spravedlnosti šlo o postupnou plíživou anexi Krymu ze strany Ukrajiny.
      A toto uvedení stavu věcí do pořádku, (v situaci kdy Krymu hrozila genocida, která teď za souhlasu NATO probíhá na jihu) se mělo stát záminkou ke světové válce.

      Toť můj obecný příspěvek k diskuzi, nikoliv reakce na 10:53. Děda.

      Vymazat
  8. Stále se nemůžu dozvědět, kdo je to vlastně Ukrajinec. Banderovci se je snaží vytřídit podle jazykového principu (zrušit ruštinu), ale tím si nějak naběhli a i dokonce nová vláda musí mezi sebou mluvit rusky, protože cizozemci mluví rusky a anglicky zase neumí většina domácích. I v Česku potkávám na každém kroku Ukrajince a když se je slyším mluvit mezi sebou, tak tlachají většinou rusky (i když jsou většinou ze západní Ukrajiny). Podle statistiky google je cca 90% dotazů z území Ukrajiny v ruštině a ne v ukrajinštině. Tak se mě zdá se, že se někdo s tím jazykem spletl, tj. zakázat měli ukrajinštinu a ne ruštinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že ruštinu nikdo nikdy nezakázal, ty pako.

      Vymazat
    2. Sám jsi pako když nevíš o čem píše Anonymní 11:28.
      Hned po "skvělém" protistátním převratu se samozvaní představitelé nechali slyšet, že jediný úřední jazyk bude ukrajinština a ruština nebude povoleným jazykem. Pak samozřejmě tohle prohlášení zrušili, protože je na to upozornila EU, že je to blbost. Před pár dny tohle znovu vyslovil i Porošenko, že ukrajinština bude jediný jazyk. Pokud stále nevíš, použij Google a spol. Hledat ti to nebudu.
      Jinak je to to samé jako by u nás zakázali slovenštinu. Že je to kravina? Ano je, ale vysvětluj to podobně Porošenkovi a ostatním Banderovcům na Ukrajině.

      Vymazat
    3. Jen si potvrdil, že ruština jako úřední jazyk nikdy zakázána nebyla jak lže tvůj předřečník, díky. A že ruštinu chtějí zakázat dnes? No tak to se v té atmosféře vůbec nedivím. Všechny Rusáčky bych po tom co napáchali vykopal do Ruska. Tak jako my jsme vykopali Sudeťáky.

      Vymazat
    4. jedna věc je oficiální informace, co je a co není zakázáno, druhá věc je každodenní život, kde už zakazují jednu ruskou stanici za druhou, ruší školní výuku v ruštině, zakazují filmy, seriály, zpěváky, herce ... P.S.: a mimochodem, stále si nejsem jist, že to co je na "google", je jediná berná mince

      Vymazat
    5. Faktickým vytěsňováním ruštiny z každodenního života si zvětšují počet "nepřizpůsobivých". Přitom mají odhadem 5 až 7 miliónů gastarbeiterů v Rusku, kteří udržují při životě na Ukrajině několikanásobek tohoto počtu. Je to takové násilné poturčování v praxi, vrací se jim jako bumerang.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. A probudil ses a měl jsi ruku v nočníku. Ty pako !

    OdpovědětVymazat
  11. Ukrajina je zcela umělý útvar, který poskládal po revoluci Lenin (za to ho asi dnes banderovci tak nenávidí), když k původní miniUkrajině přihodil Halič, Malorusko a Novorusko. Po válce jim přilepili nám ukradené Zakarpatí. No a Nikititič jim přidal Krym. Takže nic nebrání tomu, aby se Ukrajina opět stala tou původní slavnou Ukrajinou, Banderovci už na tom pracují ze všech sil. Škoda, že se rozpadlo Československo, tentokrát si asi naše Zakarpatsko rozeberou Poláci a Maďaři.

    OdpovědětVymazat
  12. Na HLUPÁČKY nreagujte, bavte se mezi sebou a trotlík ať si vskakuje!

    OdpovědětVymazat
  13. Kazdy stat je umely utvar, blbeckove.
    Palmer

    OdpovědětVymazat
  14. hrabě Kocharowski24. ledna 2015 15:01

    Umělý slepenec Ukrajina, řízený bandou zločinců a dopouštějících se válečných zločinů a genocidy proti svým občanům, se zcela zákonitě rozpadl. Co si mysleli pitomečci v Kyjevě? Vždyť je to smečka debilů,
    zločineckých psychopatů, kteří, jeden vedle druhého musí skončit buď na šibenici, nebo ve svěrací kazajce, lehčí případy doživotně v kamenolomu. Hitler byl taky takové pako, a chyba byla, že ho nezlikvidovali hned v začátcích. A tahle kyjevská sebranka jde ve stopách největšího zločince všech dob, Adolfa Hitlera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane hrábě, jste mimo mísu. V Evropě je právě ve velkém oživován fašizmus, má to být údajně hráz proti islamizaci, ale je to spíše základní ideologie pro zajištění dalšího klidného fungování korporátního fašizmu, který bude nadřízen národním státům. To ostatní jsou jenom drobnosti. Proto by třeba bylo ostudné odsuzovat někoho třeba za vydání projevů Adolfa Hitlera, proto se mění i definice vítězů ve druhé světové válce atd. to nejsou náhody, to je jenom jednotná mozaika evropské budoucnosti. V USA je už fašizmus zdárně etablován, díky TTIP dojde ke sjednocení not i s Evropou ! Step by step !

      Vymazat
  15. Vážení, mám návrh pro Dr. Davida - napište do NR článek o propagandě. Jak se projevuje, jak se jí účinně bránit .... Vždyť některé diskusní příspěvky jsou zcela jasně psány podle zásad propagandy - jednoduše, nezdůvodňovat, jasné závěry (tím je jistě i označení druhého za jeho příspěvek komoušem, spodinou, hlupákem, lejnem ...). Cílem je odradit od diskuse, vyvolat obavu, znechucení - rozklad. Tak proč si pořád nabíháte na těch několik trollů?
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
    "Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
    Cílem trolla je bavit se rozvracením diskuse. Pokud jej diskusní komunita bude ignorovat, přestane jej jeho činnost bavit."
    Domnívám se, že z jejich vyjadřování a vytrvalosti lze dovodit motivaci jejich činnosti a to buď pracovní náplní, či výdělkem. Nepůsobí až tak amatérským dojmem.

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně tak . Bude nás určitě více kdo přísahali a přeběhnou k Slovanským bratrům .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane hrábě, jste mimo mísu. V Evropě je právě ve velkém oživován fašizmus, má to být údajně hráz proti islamizaci, ale je to spíše základní ideologie pro zajištění dalšího klidného fungování korporátního fašizmu, který bude nadřízen národním státům. To ostatní jsou jenom drobnosti. Proto by třeba bylo ostudné odsuzovat někoho třeba za vydání projevů Adolfa Hitlera, proto se mění i definice vítězů ve druhé světové válce atd. to nejsou náhody, to je jenom jednotná mozaika evropské budoucnosti. V USA je už fašizmus zdárně etablován, díky TTIP dojde ke sjednocení not i s Evropou ! Step by step !

      Vymazat
  17. Co takhle nechat to Rusko už na pokoji? Tady je sice Nová Republika, ale jaká? Řeší se tady jen Ukrajina, Hebdo, kdejaký sračky, ale co takhle se podívat taky na českej bordel? Samotný diskuze jsou důkazem, že lidi v ČR už neuměj nic jinýho než po sobě vyjíždět a trkat po sobě jako dobytek, kterýmu dávají do žlabu čím dál méně. Co tady předvádíte dnes a denně je ubohý! Hádat se a nadávat si sprostě kvůli věcem, který vůbec nikdo z nás nezmění a změnit nemůže, a už vůbec nezáleží na tom, co si myslí tady pár přiblblých důchodců,který mají tyhle sračkoviny jako zábavu. Čumte raději na televizi - tam jsou zase jiný sračky, a nechte toho nadávání. Celý je to ubohý. Tohle je nějaká nová republika? Vypadá hůř než ta stará. Plná sprostejch sráčů.

    OdpovědětVymazat