Reklama

.

.

úterý 27. ledna 2015

Tanky pro Ukrajinu? Už vím, proč nebudu volit ČSSD! Nevolte ani ANO - podporují fašisty!

Václav Dvořák
26. 1. 2015 

Dnes na letišti Mošnov u Ostravy. Do ukrajinského velkoletadla Mrija se nakládají tanky za skladů České armády. Ne beranice a ponožky, ale  t_a_n_k_y. Jsou určeny pro posílení ukrajinských ozbrojenců, kteří spolu se zahraničními žoldnéři dennodenně ničí sídliště a lidi východní části své země?


klikněte na mapu
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55d5d13
A to je zvláštní, dnes let zamrzl nad Středozemním mořem ZDE

Jestliže politici české sociální demokracie nedovedou rozeznat banderovského hrdlořeza od demokrata, oligarchu od vlastence, oběť od útočníka, jestliže dodávkami zbraní podporují zfašizovanou část Ukrajiny proti lidem, kteří volají po svobodě a brání své demokratické rozhodnutí se zbraní v ruce, tak taková strana a takoví politici nejsou hodni dostat můj hlas.

Vyzývám ostatní voliče české sociální demokracie: Už ani jeden hlas Zaorálkovi, Sobotkovi, Haškovi a dalším kamarádům ukrajinských fašistů. S touhle stranou jsme skončili! Pryč s fašismem!

A vy, co jste sedli na lep slibům "hnutí" ANO. Udělejte to samé. Ministr za ANO podepsal tuhle hanebnou dodávku smrti na Ukrajinu. Oligarchové podporují oligarchy! Skoncujte i vy s touhle bandou zfašizovaných loutek. Už je také, prosím, nevolte!

Ten, kdo souhlasí s vražděním svých spoluobčanů, není křesťan - to je určeno především pro voliče KDU-ČSL.  I jejich ministři jsou ve vládě, která posílá tanky na Ukrajinu, aby vraždily Ukrajince!

Ruskaja vesna zde s odvoláním na Český rozhlas uvedla, že má jít 16 tanků z výzbroje Maďarska, které česká firma Excalibur Army nechala v ČR (Štenberk) opravit a vyváží je do Nigérie. Jejich transport z Maďarska vzbudil pozornost a podezření už v září 2014.

249 komentářů :

  1. tak tohle je ta humanitární pomoc z česka?? a od koho dostali oranžoví gauneři mandát k tomuhle jednání ???? to je na okamžité odvolání a nové volby a tentokrát lidové a nééé stranické !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klídek, ještě se objeví kalousek s cisternou a zablokuje start,

      Vymazat
    2. 8:20 odlétl z Ostravy do Kyjeva, tam vyložil tanky a v 11:00 se zase vrátil do Ostravy, kde přistál v 12:30
      http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55d5d13

      Vymazat
  2. K pozvracení. Mošnovanům přeju, aby se jejich letiště nestalo cílem odplaty.

    OdpovědětVymazat
  3. Libor: Zatím je pořád v Mošnově. Musíme pohlídat trasu letu. http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted je nekde nad Holesovem. Nezbyva nez verit, ze opravdu leti do Afriky. To ale nemusi jeste nic znamenat.

      Vymazat
    2. Poletí z Afriky prázdné? Anebo naloží něco "za to"...?

      Vymazat
    3. Afrika bude nejspíš jenom překladiště. Tam to musí být hotový jarmark vojenské techniky.

      Vymazat
    4. Kdyby tam letěli přímo, bylo by to podezřelé... Takhle mají právně čistý důvod. Jestli pozorovatelé OBSE za něco stojí, tak si na to letadlo počkají v Kyjevě na ranveji a podívají se hned dovnitř.

      Vymazat
    5. A vůbec nejlepší by bylo pohlídat, aby z Afriky vezlo přinejlepším velbloudí srst.

      Vymazat
    6. Zatim to letadlo NIRJA ? LETI NA JIH do Afriky, jak bylo vcera na CT24 !
      Podivejte se , kde je :
      http://www.flightradar24.com/ADB3472/55f1ba8

      Vymazat
    7. Díky za odkaz. Teď už to asi otáčet nebudou. Čím a od koho bude nacpaný nákladový prostor při návratu do Kyjeva ... na to si budeme muset ještě počkat.

      Vymazat
    8. Ne, letělo do Kyjeva:
      8:20 odlétl z Ostravy do Kyjeva, tam vyložil tanky a v 11:00 se zase vrátil do Ostravy, kde přistál v 12:30
      http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55d5d13

      Vymazat
  4. Libor: Reakce na Strelkov.info : "Сегодня снято. Чехи грузят бронетехнику в украинский борт. Вот, каким образом украинская сторона восполняет свои потери: старый лом варшавского договора ей передают страны бывшего соц. лагеря".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stydím se za to, v jakém státě žiju, stydím se za politiky, které jsme volili. Takto jsem se naposledy styděla při bombardování Srbska. Náš stát řídí politická chamraď, lidský odpad.

      Vymazat
    2. Armáda se nasere a vezme to do ruky, Stropnickýho narazej prdelí na lauf a vystřelí ho až do Kyjeva. Jak foukací raketku.

      Vymazat
    3. Stropnický je jen marioneta, chce to vystřelit s ním i toho, co drží ty provázky.

      Vymazat
  5. To je vrchol drzosti a patolízalství, co si ti naši zaprodanci dovolili !!!
    Už se o tom píše i v Novorossii: http://novorossia-novosti.com/chehiia-postavliaet-tanki-ykrainskim-karteliam-na-samolete-an-225-mriia/
    ČESKÁ REPUBLIKA POSÍLÁ TANKY UKRAJINSKÝM KARATELUM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ví o tom vůbec Zeman??? To je jako kdyby to dělali natajňáka pod rukou, ty zm** z ministerstva obrany.

      Vymazat
    2. To letadlo s Tankami leti do Afriky. Uz je blizko Rima.
      Klinite tu :

      http://www.flightradar24.com/ADB3472/55f1ba8

      Vymazat
    3. nějak mi ten odkaz blbne... A když dám playback abych přehrál trasu kterou už uletěl tak skončí někde vtom moři Tyrhenejským . (Na mořské názvy jsem pako tak to beru podle té angličtiny)

      Vymazat
    4. Nad Saharou nefungují žádné radarové odrazy, prostě tam nejsou, protože tam nejsou žádné pokrytí, takže všechna letadla letící odkudkoli kamkoli nad Saharou zmizí a vynoří se až v místech kde opět pokrytí je...ale to ví každý podprůměrný začínající modelář... takže Antonov s těmi polskými vyřazenými tanky z Katowic, opravenými firmou Excalibur se zjeví na krátký okamžik nad městem Kano a pak až při přiblížení k Lagosu...ale to jsou naprosto základní informace, které ví úplně každý kdo kdy nějaké letadlo viděl...

      Vymazat
    5. Ale to nebylo nad Sahatou bylo to mezi Sardinii, Apeninami a Sicílii tam radary ještě musí být :-)

      Vymazat
    6. Docela jsem se nasmal. Otevrel jsem si ten odkaz nahore:

      http://www.flightradar24.com/ADB3472/55f1ba8

      ...a otevrela se mi mapa, vycentrovana kolem Luhanska. Mozna si ten trouba neucedomil, ze tyhle hashe, muzou mit jen omezenou dobu/rozsah platnosti.

      Vymazat
  6. OK, rozhodně už ty tři nevolit.
    Ale koho?
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křemílka a Vochomůrku, Dědo. Na ty je spoleh. Ty do nikoho nestřílí, ani nikoho neokrádají.

      Vymazat
    2. Vraťte se, komanči, vše odpuštěno :D .

      Vymazat
    3. Ani komunisty už ne. Syrizu tu nemáme, zůstanu u Ne Bruselu.

      Vymazat
    4. Stačí okamuru

      Vymazat
    5. Okatej Můra? Taky dobrej exot. Tomu moc taky nevěřím. Ale budu volit kohokoliv, kdo bude propagovat více přímé demokracie - vzor Švýcarsko. I když nic není samospasitelné.

      Vymazat
  7. Imbecilove. Modernizovane tanky posila soukroma spolecnost Excalibur Army a nikoliv min. obrany. A ty tanky pocestuji do Nigerie, kde budou bojovat proti islamistum z Boko Haram a nikoliv na Ukrajinu. Da se to dohledat, ale na to vase IQ zrejme nepostacuje, proto byste meli mit radeji omezeno i to volebni pravo, kterym se ohanite ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Excalibur Army měl dovážet munici na Ukrajinu z muničního skladu u Slavičína (Vrbětic), kterýžto poté náhodou explodoval.
      :-)

      Vymazat
    2. Nazýváš imbecily ty, kteří hlídají a dávají pozor. Co seš asi ty? Co je horší než imbecil?

      Vymazat
    3. Už jsem si to našel ... buďto idiot anebo kreten.

      Vymazat
    4. A ty jsi kdo mouřeníne...Ing. Petr Kratochvíl, Ing. Ilona Kadlecová, nebo snad Jaroslav Strnad ? Podle všeho bych to typoval na děda vševěda propagujícího české sdělovací prostředky...
      Naštěstí jsou tu soukromé zpravodajské společnosti, co už si to pohlídají a pravdu se dozvíme.

      Vymazat
    5. Koho pravda zajímá, tak se jí dozví, kdo ji zakrývá, aby vydělal, toho rozkrájí na nudličky a spláchne do hajzlu.

      Vymazat
    6. Ty tanky tak pocestují do Nigérie, že už o tom píší i v Novorossii. Pěkný pokus o manipulaci.

      Vymazat
    7. Jestli poletí "do Afriky" přes Kyjev, tak bych to viděl v Africe na vykládku papundeklových maket. Ale jestli chcete věřit, že ty tanky nejsou zakoupený Ukrajinou, a nepovalí hned na frontu, tak tomu klidně věřte.

      Vymazat
    8. V kolik odlétá?

      Vymazat
    9. Doufám, že nikam neodlétá, dokud se to pořádně neprošetří co je to kurevskej špinavej kšeft se zbraněma!!!

      Vymazat
    10. Business je vždycky Business... je jedno jestli s orgány nebo se zbraněmi důležité, že někdo na tom vydělá.

      A to jsem si myslel, že české modernizované T-72 zůstanou doma. A kolik jich vlastně ČR má? Mám pocit, že něco přes 100. :-) Kdyby ty se zbavili našich stíhaček kterých je nadbytek tak klidně stejně je nikdo nechce.

      Vymazat
    11. Krvavej byznys ... zarazil bych to HNED! Jestli do Afriky, tak africkým letadlem, a ne Ukrajinským. Průhlednější už to být nemohlo. Co je to šmelináře kurevský tyhle Exkalibr Army??? Tyhle vedlejšáky zmetků zlodějskejch z ministerstva obrany, ty stály stát desítky možná stovky miliard.

      Vymazat
    12. Je to jak s Diamanty ze Sierra Leone taky se nikdo neptá jestli toho dělníka přitom někdo nezabil. A pochybuji, že se ty Tanky vrátí a za měsíc se dovíme, že ty tanky ukořistil Boko Haram pokud budeme věřit novinám.

      Vymazat
    13. Jestli ty tanky někdo vyblejskne na Ukrajině, tak by mělá celá firma Exkalibr dostat doživotí.

      Vymazat
    14. Opište si identifikační značky a dejte echo novorossii ať si dává pořádný pozor na tenhle typ tanku. Potom stačí jeden email s fotkou, a jede se pro celou firmu, poslední co ze svobody uviděj budou dveře vyšetřovací vazby.

      Vymazat
    15. A prý těch tanků bude 18 a prodali se za nějakých 500tis. USD :-)

      Vymazat
    16. O to snáz se bude chytat ten jeden, který bude ZCELA postačovat jako důkaz.

      Vymazat
    17. Jestlipak je vám známo, že společnost Excalibur Army vlastní synovec páně Kraďouska? Bývalé vojenské opravny v Přelouči mu dohodil při fungování na MO!!

      Vymazat
    18. Známo mi to není, ale nepřekvapuje mě to ani z desetiny procenta. O kamarádčoftech na MO si cvrdlikají pražští vrabci eposy.

      Vymazat
    19. T-72M4 CZ má česká armáda 56 (58?).Zato těch starých nemodernizovaných cca 500 kousků a jsou v NZ (nedotknutelné zásoby pro případ války nebo na prodej)

      Vymazat
  8. To jen tanky jedou do servisu :-) /sarcasm

    OdpovědětVymazat
  9. Dvořáku,
    ty prolhaný zmrde už jsem tě několikrát nachytal jak bezostyšně lžeš a pomlouváš a očerňuješ jiné. Zásilka směřuje do Afriky ne na Ukrajinu. Ale to nevadí, ty tvoje rudé dementní ovečky sežerou všechno co napíšeš nebo postneš na tuhle žumpu Nová Republika. A kdo lže ten i krade, slize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste mnohokrát svými manipulacemi nachytal na lži především sám sebe, lidská sprostoto.

      Vymazat
    2. Tyhle kokoti, co tu komentujou hystericky proti Novorossii si myslí, že tam na lidi míří u volebních uren rusové samopaly.

      Prostě totálně vymrdáno v hlavě.

      Vymazat
    3. Anonymní27. ledna 2015 1:59

      Máš VYMRDÁNO V HLAVĚ DEBILE!!!

      Vymazat
    4. Hele ty máš přehled, že v Oděse upálili lidi Putinovi agenti?

      Vymazat
    5. Ty víš ouplné houno kam ty tanky letí, tak kušuj. Pleteš si pojmy s dojmy jak malej Jada.

      Vymazat
    6. Ty sprostoto debilní, ty se zastáváš prokazatelných ukrofašounů a prokázaných vražd civilů, včetně dětí. Že tě hanba nefackuje ty duševní kriple!

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, ten stejny nacisticky zmrd napadl s palestinskym satkem na krku pani Albright, kdyz podepisovala knizku o tom, jak jako mala zidovska holcicka prezila holocaust.
    Goebelsovska zruda Vaclav Dvorak patri do vezeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviděl jsem ani jeden z těch jeho zasraných "dokumentů", ale zřejmě budou plné "faktů" jako tenhle výblitek tohoto "dokumentaristy"

      Vymazat
    2. Já si to letadlo radši pohlídám a pak se rozhodnu jestli budu věřit čt nebo tomuto článku :-)

      Vymazat
    3. Paní Albright? To myslíte krvavou Majdu? Tu, co na hrobech Jugoslávců postavila svůj telefonní kšeft? Tu, co prohlásila, že Sibiř by měla patřit "všem" (jako JIM všem) a ne jenom Rusku? Tu paní? Tu ludru sviňskou?

      Vymazat
    4. Jo Krvavá Madla, kam se na ní hrabe Čachtická Paní. Ačkoliv té bych asi křivdil, ona taková hypermanganová koupel je pro pošahaného klerika, který se chce pomstít dokonalá záminka.

      Vymazat
    5. Vy patříte na uzavřené oddělení psychiatrické kliniky. Tady ztrácíte sůj drahocenný čas.

      Vymazat
    6. Tam patří půlka republiky tyvole. Přečti si někdy komentáře na iDnes, nebo i tady, včetně tvého...

      Vymazat
    7. Kdyby se měli pozavírat všichni blázni, tak tady zústanou jen vylidněný města duchů.

      Vymazat
    8. Pozavírat všechny blázny, hlavně pravicový diskutéry, tak jsou Bohnické zahrady zarovnaný v pěti vrstvách a zdi přetékají jak hrnečku vař.

      Vymazat
    9. Prosím dejte vědět kam vážně odletí..
      Děkuji Kimla

      Vymazat
    10. Článek byl aktualizován a doplněn o mapu. Podle ní let Mrije 'zamrzl' někde nad Středozemním mořem a let se stejným číslem se objevil u Kyjeva. Dobré, že?!

      Vymazat
  12. Zmrd Dvořák svým rudým nesvéprávným ovcím "nenápadně" naznačuje aby v příštích volbách volili jeho a Davida :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, bobo, děkuju za upozornění, zapamatuju si to a zařídím se podle toho. Jak ses vyspal?

      Vymazat
  13. Fašistickým komentátorským zrůdám propadávají poslední zrníčka písku v přesýpacích hodinách, tak tu předvádí svoje nejlepší kousky. Chudáci bídný. Svoloč prasečí, na porážku chystaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na východní Ukrajině už opolčenci fašisty ženou ze země, takže vám mnoho času nezbývá. Chápu, že to nemůžete strávit, tak alespoň zvracíte na těchto stránkách.

      Vymazat
    2. Nene, já jsem na vaší straně. Je v tom trochu zmatek, protože fašisti jako tady tenhle kokot Anonymní27. ledna 2015 2:15 ... používají stejný slovník, aby se maskovali. Jsou to fašouni srdcem i duší, a jsou tak vygumovaný domrtě, že jsou přesvědčení, že fašisti jsou ti druzí. Prostě totální babylón, to zaprvé, a zadruhé absolutní demence. Oživlý mrtvoly, mrtvý mozky s nějakou reziduální stínovou inteligencí, pseudointeligencí, jen stíny úvah. Slova, věty, ale smyl žádný, nula, zero, vygumováno.

      Vymazat
    3. 7:19 tak to se omlouvám....

      Vymazat
  14. http://ostrava.idnes.cz/na-mosnovske-letiste-priletela-obri-mrija-do-afriky-prepravi-tanky-1fw-/ostrava-zpravy.aspx?c=A150126_150058_ostrava-zpravy_jog

    OdpovědětVymazat
  15. tady máte obrázek tanků dobrej demagog ten Dvořák

    http://www.planes.cz/cs/photo/1204533/an225-ur-82060-antonov-design-bureau-adb-ostrava-osr-lkmt/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. iDěs se jako dobrý demagogický nástroj osvědčil už dříve a osvědčuje se neustále.

      Vymazat
    2. Na Ukrajině se bojuje a oni budou přepravovat tanky do Afriky? A teď tu o Karkulce, суки..

      Vymazat
    3. Ty máš asi Anonyme 6.44 silně rozvinutej šedej zákal na obou očích. Rychle k očnímu. Co asi mají ty žlutý podvalníky na korbách????
      Slávek, Brno

      Vymazat
  16. Taky dobrej komentář: ..kurec!
    Jeden by myslel, že přiletěli pro těstoviny, balenou vodu, hojné masti,...atd :-).

    OdpovědětVymazat
  17. Viděli jste ten film s Nicolasem Cagem, jak kšeftoval se zbraněmi? No tak, právě na to tady koukáme jak jelita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lord Of War je velice poučný, ano

      Vymazat
  18. Takže nám už zbývají jen vcelku slušní komunisté, kteří skrytě podporují Putina. Už jsem je volil ve dvojích volbách co byly a budu je volit až do smrti. Je to taková naše ještě trochu připosraná Syriza, ale aspoň se snaží.. Vím že některým mladším se udělá rudo, ale prožil jsem éru budování socializmu a bylo to v mnoha ohledech lepší období než je teď.Podotýkám, že v žádné partaji jsem nikdy nebyl a nebudu.

    Slávek, Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi 36+ a posledních 5 let zodpovědně volím KSČM. Dokud se neobjeví nějaká jiná alternativa.

      Vymazat
  19. Mno je asi fakt, že na UA by to vyšlo levněji po dráze a hlavně by to nebylo tak okatý. Na druhou stranu, nakládat tanky v situaci jaká na UA panuje do UA letadla - to může vymyslet jen blb. Nevím jaká jsou podmínky vývozních licencí pro zbraně, ale předpokládal bych, že by o takové akci mělo být informováno minimálně Stropnického ministerstvo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro dopravu po dráze by bylo svědků více než přelet letadlem, které asi platit nemusejí, protože je ukrajinské. To chce politicky myslet.

      Vymazat
    2. Můj Švagr kamioňák už před půlrokem čekal na hranici Slovenska s Ukrajinou celý den, k vůli valníkům s tanky a transportéry na Maďarských značkách. Vojenská technika měla samozřejmě přednost před ostatními kamiony a můj švagr by tehdy k vůli tomu čekání dost nasraný. Takže NATO dodává zbraně Ukrajincům už dávno, vidělo to mnoho lidí a přesto v médiích ani muk.

      Vymazat
    3. to Anonymní27. ledna 2015 9:39

      Mno kdybych měl myslet politicky a chtěl to ututlat tak to pošlu dráhou přes Polsko a všicni by věděli prd.
      Letadlo asi platit nemusí nicméně provozní náklady oproti dráze musí být enormní.

      Vymazat
    4. to Anonymní27. ledna 2015 10:51
      O tom že Nato dodává zbraně na UA není pochyb. Řeč je ovšem o tomto konkrétním případu.

      Vymazat
  20. ČSSD končí díky dvěma tvářím - Sobotkovi a Zaorálkovi.

    OdpovědětVymazat
  21. Čéče, ty jseš snad kyborg, ty funguješ 24 hodin nonstop? Respekt. To se nedivím, že ti kape na karbid. Dej si pauzu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledva jsem se zavěsil na psychopata, tak ten zmizel, omlouvám se za komentář.

      Vymazat
    2. Příteli, zapamatuj si jednoduchou, prostou, neprůstřelnou, neohebnou, nezrušitelnou, neodiskutovatelnou, nezměnitelnou a neomylnou poučku, která praví, že PSYCHOPATI velí "Pal tankem do civilistů!" A téže povahy jsou ti, kteří jim k tomu sknadují a divoce přitakávají.

      Není to příliš dlouhé na zapamatování? Zvládneš si to zapamatovat? Kdyby ne, tak si napiš a vytiskni a pověs si to někam kde to uvidíš každý den, dokud to nebudeš znát jako básničku.

      Vymazat
    3. Lidi, mě je taky 36+ a volím jen KSČM už léta, protože je to jak již zde zaznělo, nejlepší alternativa, než se objeví něco lepšího, jestli teda vůbec se objeví někdy něco lepšího. A jinak můj názor je, že cesta do Afriky je pouze zámiňka a cílová stanice těchto tanků je Ukrajina.

      Vymazat
    4. Přesně o tomhle jsem přesvědčen. Tvrzení, že odchází 18 tanků do Afriky 'bojovat proti Boko Haram' je směšné. S islamisty v tomhle koutku světa se bojuje jinými technologiemi. Je jisté, že ty tanky musí před bojem ještě vybavit ochranou, dodat munici, školící personál, náhradní díly ... ještě je toho dost, co těm tankům před bojovým nasazením chybí a jejich využití v Africe je velmi pochybné. Takže na svém textu trvám. Stačí mi, jak se staví vedení ČSSD k ukrajinské krizi a komu nepokrytě fandí.

      Vymazat
  22. Ano, tyto sračky jsou typickým příkladem "alternativních" informací. Nejlepší na tom je, jak zdejší rudé ovce pořád vřískají jak s nimi meinstreamová média manipulují, lžou, dělají propagandu. Ale oni se nedají, protože jsou děsně chytří, nesežerou jen tak něco a informace si pečlivě třídí a ověřují. Přitom sežerou každé hovno jako toto Dvořákovo jen proto, že mu chtějí věřit. OVCE! BEEEE....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meleš z posledního, tak seš vzteky bez sebe. Co prosím tě za informace prověřuje mainstream? IDěs, Lihové noviny nebo jejich ČT? Vždyť melou jen fašistickou propagandu, citují mluvčí, kteří lhali stokrát, tak kdo je tady ta ovce?

      Vymazat
    2. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  23. Na int. je e-mail na Strelkova, není problém ho informovat, občansky se od naši fašistické vlády distancovat a pokud se tanky objeví v boji na Novorusii ( budou identifikovány), tak oranžovým gorilám v čele se Zaorálkem vystavit mocenskou stopku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pokud ne tak zavřít Dvořáka za pomluvu.

      Vymazat
    2. To jo, ty tanky poletí určitě do Afriky :-) , že tam taky neposílají žádné specialisty, aby místní vládní borce naučili s technikou zacházet ( no a co munice, budou si je pěchovat velbloudím trusem a nebo jim bude stačit, že vesničany rozjedou pásy tanků ) - to je prostě taková nárazová akce a bez patřičné dozbrojovací a technické logistiky, že už z toho lze docela jasně dovozovat, kam tanky opravdu míří - a to k porošenkovým kyborgům alias ss bander waffen.

      Vymazat
    3. 10:12

      Ano, určitě letí do Afriky, tady to můžeš sledovat on-line, ty prolhaný fanatický rusácký kriple

      http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55f1ba8

      Vymazat
    4. Koukám, že někteří zdejší diskuzní fašisti tady budou placeni od invektiv :-) ale jsem rád, že z věcnosti mého příspěvku nemáš problém - tvoje nervní uplacené svěrače mi jsou u zadele. ..)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 9:50 To už by bylo pozavíraných. Mainstream by za ty neustálé lži skončil úplně. Stačily by nám kriminály kapacitně?

      Vymazat
    7. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  24. I kdyby tanky byly skutečně pro Afriku, je zásadní politickou chybou vlády, že jsou v této choulostivé situaci dopravovány letadlem Ukrajiny. Navíc by mne zajímalo, jak nám to bude z Nigerie, či ze které jiné zadlužené země, zaplaceno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodává to soukromá firma, osle. O zaplacení se nemusíš starat.

      Vymazat
    2. Podle všeho to kupovala nějaká společnost co sponzoruje Nigerii. 500tis. USD za kus tanku. za 18 tanků asi 22,5milionů

      Vymazat
    3. Určitě si tohle eseročko tanky nevyrobilo, takže je kšeftaři se smrtí koupili od státu - protože takové prodeje se tady dělají na dluh, tedy až firma dostane zaplaceno, tak milostivě něco z kupní ceny odevzdá i státu, tak by bylo opravdu záhodno se zeptat, jestli češi ( i nechtíc) zase nesponzorují občanskou válku na Ukrajině.

      Vymazat
    4. 10:18

      Ano, se zbraněmi se obchoduje a zbraněmi se zabíjí. Na Havla jste nadávali když toto říkal tak teď držte huby, pokrytci.

      Vymazat
    5. Havel byl pokrytec největší. Československé zbrojařství mu velice vadilo. Tak byla zbrojní výroba "utlumena" a tradiční "československé" trhy převzaly západní firmy. Pak chtěl rozpustit NATO, až nakonec nejenom, že fandil čerskému vstupu do NATO ale podporoval nekritivcky všechny agrese NATO, "humanitární, lidskoprávní" vraždění, mučení a ničení. Takjového... aby pohledal!

      Vymazat
    6. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  25. No, článek bude asi kachna, uvidíme. Myslím, že kdyby chtěla vláda podpořit kyjevské fašisty, asi by to nejdříve konzultovala se svými šéfy v USA a NATO. Ti by jim tuto amatérskou akci nepovolili, protože zatím chtějí vyvolat dojem, že do konfliktu vojensky zasahuje pouze Moskva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento článek není "kachna", ale sprostá pomluva lháře, manipulátora a propagandisty Dvořáka. je to tak na žalobu od ČSSD.

      Vymazat
    2. Jste padlý na hlavu? Oni se nikdy nebudou chlubit tím s kým se radí. Oni dobře vědí, že by je pochválili jen červenokaretníci a místní fašisté. To není naše vláda, tedy většiny lidí žijících v ČR. Je hloupé obviňovat posledního čičmundu s průkazem členství v ČSSD. Hlavni vinu nesou ti nahoře u nich. Vláda, poslanci a všichni, kteří díky nim užívají koryta.

      Vymazat
    3. Anonymovi 10.18: Klidně zažalujte, vyhraji! Raději sledujte vojenské transporty po železnici, po silnici, letadly - u nás, na Slovenksu, foťte je a pište si hodiny (kdy kde) a uveřejňujte to na netu nebo mi to posílejte do redakce. Chtějí nás vtáhnout do války a 'naší' vládu už do ní vtáhli! Nenechme si to líbit, protestujme! A těch urážek si nevšímejte. To jsou PR agentury, které na nás nasadili různí ti Klvaňové a podobná Američany placená havěť.

      Václav Dvořák

      Vymazat
    4. Dvořáku,

      ty musíš mít z těch lží a pomluv už nos jak Pinocchio. Pro takový sliz ani urážka která by tě vystihla v našem slovníku není.
      http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55f1ba8

      Vymazat
    5. Od vás pochvala obzvlášť hřeje. Díky.

      Vymazat
    6. Václav Dvořák27. ledna 2015 11:39

      Já bych očekával, že by vláda na toto ožehavé téma měla být co nejdříve interpelována opozicí.

      Vymazat
    7. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
    8. Dvořáku,

      ty blbý demente, na tý tvý mapě je let z Ukrajiny do Ostravy který se uskutečníl včera. Ne dnešní let z Ostravy do afriky. Ty jsi fakt úplně vypatlaný.

      Vymazat
  26. Porošenko došel s prosíkem na velín NATO, aby mu pomohli s vojenskou technikou pro jeho banderovské jednotky a česká vláda začala plnit nařízení Bruselu o humanitarní pomoci Kyjevské chuntě - ale protože tady skoro každý ví, jak moc je ukrajinská armáda způsobilá v boji, tak se možná brzy dočkáme, že české tanky nakonec skončí v rukou opolčenců a ti jimi konečně vyženou banderovce z Kyjeva. ..)

    OdpovědětVymazat
  27. Veľmi rád by som nemal pravdu, ale viem že ju na betón mám. Na ukrajinských silových ministerstvách to už vyzerá ako vo filiálke Pentagonu, ukrajinského vojaka tam človek pomaly ani nestretne, od sekretárok po generálov je to samý Američan, dokonca tam majú vlastné stráže. A ukrajinskí politici podpisujú takmer výlučne dokumenty, ktoré im koncipujú Američania. Američanom to nevyšlo v počiatočnej fáze na Ukrajine, preto operatívne menia plán. Vzhľadom na vývoj jesenných bojov americké velenie momentálne v Kyjeve už robí plány tak, aby boli Ukri čím skôr určite porazení. Preto sú na východ nezmyselne hnané ďalšie jednotky, ktoré sú okamžite vrhané do sebevražedných útokov. Preto boli aj v okolí Debalceva ponechané jednotky v tak nezmyselnom postavení, že aj analfabet musel vedieť, že budú obkľúčené a zničené. Ukri sú v tomto divadle už len určení na bitúnok, aby mohlo byť Rusko ešte viac vykreslené ako krvilačný agresor. Po rozbití ukropskej obrany na línii dotyku sa Opolčenci pochopiteľne posunú západným smerom a ešte len vtedy to celé začne naplno.
    Okamžite bude za výdatnej "pomoci" médií vytvorené zdanie, že Rusko sa ženie ďalej na západ - smerom na štáty NATO. Ďalšie kolo tohoto antiruského "divadla" bude niekoľko veľmi brutálnych útokov pod false flag (zvažuje sa aj nukleárny výbuch), zodpovednosť bude (ako inak) hodená na Putina a potom bude následovať hysterická mediálna kampaň o "tzv utoku Ruska" na Pobaltie. Preto nás médiá zásobované správami z USA dlhé mesiace tak usilovne masírovali, že Rusko si na Pobaltie brúsi zuby, lebo práve Pobaltie bolo hneď po strate Krymu a povstaní juhovýchodu naplánované ako záložný plán. Na rozpútanie vojny bude tento región použitý ako obetný baránok a zodpovednosť bude navlečená na Moskvu. Už je to definitívne. Môžete mi žiaľ veriť. Nemôžem vám z určitých dôvodov prezradiť zdroj, ale tohtoročná jar nebude ani trochu príjemná. Ak európski členovia NATO urýchlene neodskočia od amerických plánov, tak si už nikto nemusíte robiť dlhodobé plány. Žiaľ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je věcí Putina a jeho vedení, že nastalou situaci, kdy američané převzali veleni ukrajinské armády a snaží se zatáhnout Rusko do bratrovražedné války s ukrajinci podle jejich plánů a záměrů, vyřeší ve prospěch nastupující Euroasijské civilizace - bez krve to nepůjde, ale pokud se situace bude neustále odkládat a Ukrajinu obě strany nechají pouze vyhnít, tak to bude k větší škodě Ruska. Prostě světové veřejné mínění, které je zcela nástrojem amerických zájmů, nesmí ovlivňovat rozhodnost některých důležitých a bolestných kroků, které Rusko musí udělat.

      Vymazat
  28. redakci:

    UVÁDĚT PODOBNOU - ostatně velmi nepravděpodobnou - ZPRÁVU BEZ UVEDENÍ ZDROJE JE NAPROSTÝ DILETANTISMUS - to by se nemělo stát!
    --Kdo fotografoval, kdy a kde?--

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S církevními restitucemi nás obelhali. Proč by se o to nepokusili nyní?

      Vymazat
    2. copak, chceš ho udat ?

      to je fakt na palici, hlavně že těm magorům nevadí, že jim vláda už přes 25 let soustavně lže, podvádí a nakonec je i brutálně okradla ... ale tady chtějí i fakta překroutit, aby mohli ve svém maloměšťackém šosáctví tak nějak ve smrádečku přežít ...ad nauseum usque.

      Vymazat
    3. Pane Kopecký,včera jsem si informaci o velkoletadlu přečetl na Týden.cz,kromě informace,že jde o Ukrajinskou let.spol.a že se nakládá voj.technika se mi líbyla reakce jednoho čtenáře kterou přepisuji,která vtipně vyjadřuje můj prvotní dojem."Žluto-modré letadélko letí do Afriky.Hmm.A děti nosí čáp.Rusko napadlo ve 2.světové Německo a teď Ukrajina je v Africe.Schapiro,trochu rozumně."Jinak si Vás vážím,nejste anonym.Miroslav Povolný

      Vymazat
    4. Omlouvám se za hrubku!M.P.

      Vymazat
    5. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  29. OSOBNĚ jsem opakovaně viděl i přesuny po dálnici. Poslední půlrok vždy potkám nějaké vojenské přesuny na východ. Naposledy jsme viděli 30!! už jen předku z kamiónů, které řídili vojáci a mělo to SPZ z přistavních měst v německu. Kde nechali přívěsy a co v nich vezli? Že by ty US zbraně nalezene v Doněcku?

    OdpovědětVymazat
  30. Tak já vám teda řeknu jak to je:-)

    Tyhle tanky letí do Afriky. Samolitr, vždyť jsou jak nové. Věřte že i v Africe se najdou klienti, kteří cálujou pěkně na dřevo a rádi.

    No a z Afriky, hezky na revanš, přilítnou pro Pravý sektor jenom o trochu starší tanky.

    Jak by řekl ten pan doktor ze Švejka, na to, aby v nich ty kryplové uhořeli, budou ty krámy dobrý až moc.

    Pokud s nima před tím stihnou nadělat protistraně nějakou škodu, o jednu mouchu zabitou víc.

    VR

    OdpovědětVymazat
  31. Tu máš môj milý, odkial - kam letí lietadlo. Už by ste mohli prestať so šírením demagógie:
    http://www.flightradar24.com/reg/ur-82060

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
    2. Nechapu, zase se mi objevila jen mapa, zacentrovana na Luhansk. Ten let nema destinaci. Ta v letovem planu, byt musi... teda ne u voj. letu. Tohle opravdu smrdi a muze si kdo chce, trollovat, jak chce.

      Vymazat
  32. Souhlasím s Václavem Dvořákem. Ani můj hlas již nedostanou.
    Nejsem nacistou ani fašistou.
    Opluštil

    OdpovědětVymazat
  33. A co jste z toho "môj milý" usoudil ? Že zatím stojí na letišti Ostrava-Mošnov ? Další cíl neznámý ?! O jaké demagogii mluvíte, Vy víte určitě kam poletí a zda tam mají potřebnou přistávací dráhu (3-3,5 km) ?!

    Date Flight From To STD ATD STA Status
    2015-01-27
    (ADB3472) Ostrava (OSR) - - - Unknown
    2015-01-26
    (ADB372F) Kiev (IEV) Ostrava (OSR) - 13:00 - Unknown

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55f1ba8

      Vymazat
    2. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  34. jsou vsechny ty odkazy hezky, ale udavaji posledni pozici nekde na urovni Neapole, coz je vzdusnou carou okolo 1000 km. Po 4 hodinovem letu by mel An 225 urazit okolo 3000 km. ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 1,32 hod. byl pod Italií,tam končí záznam. Tak může být kdekoliv ale ještě je ve vzduchu. Takže má asi vyplou identifikaci,ne?

      Vymazat
    2. Asi už je na UKR,přes Rumunsko do Kyjeva tak další 2 hodiny od posledního záznamu pod Itálií. Startoval v 8,20 + 3,5 hodiny letu= zhruba ve 12,00 Kyjev.....zhruba odhad

      Vymazat
    3. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
  35. je divný, že historie letu končí ve Středozemním moři....co nám skrývaj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:20 odlétl z Ostravy do Kyjeva, tam vyložil tanky a v 11:00 se zase vrátil do Ostravy, kde přistál v 12:30
      http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55d5d13

      Vymazat
    2. No kam ve skutečnosti letěl,směr Afrika byl pro oblbnutí lidí co to zpočátku sledovali a pak vypnul a otočil zpátky na UKR.
      Další možnost už jen že spadnul do moře :-)
      Kdyby to bylo čistý tak by pokračoval záznam na Flightradar až do cíle-přistání!!!

      Vymazat
    3. ma flightradaru napric afrikou nic nelita......, zeby vsichni vypinaly id?

      Vymazat
    4. Lítá tam vše normálně,nikdo nic nevypíná jen tam lítá míň letadel.....Sudán,Nigerie,Uganda,všude mi to ukazuje letadla.....
      asi máš něco špatně? :-)
      http://www.flightradar24.com/THY34/55ec64f

      Vymazat
    5. Let Mrije se objevil u Kyjeva. Je Kyjev v Africe? Odkdy si opolčenci říkají Boko Haram? Podívejte se na aktualizaci článku. Je tam i mapa.

      Vymazat
    6. to je ten vcerejsi let.......

      Vymazat
    7. Dvořáku,

      ty blbý demente, na tý tvý mapě je let z Ukrajiny do Ostravy který se uskutečníl včera. Ne dnešní let z Ostravy do afriky. Ty jsi fakt úplně vypatlaný, "dokumentaristo" :-D

      Vymazat
  36. Letěl do Kyjeva !!! Žádná afrika !!!
    http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ur-82060/#55d5d13

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mystifikuješ neznalé,ukazuješ včerejší trasu když letěl z Kyjeva do Ostravy!!!
      Dnes ten záznam končí 9,21 hodin nad mořem pod Itálií,zhruba 10,00 našeho času.............

      Vymazat
    2. Jo, sorry, mystifikace, omluva, přehlédl jsem včerejší datum...

      Vymazat
  37. Pánové už dlouho sympatizuji s Okamurou. Jako jediný má střízlivé názory a chce čechům dobře. Za mne - jen Okamura a maximálně Ksčm..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ksčm to je jak Strana mírného pokroku v mezích zákona. Okamura koná v souladu se slovy a sliby.

      Vymazat
  38. Odpovědi
    1. Údajně v Nigerii-někde!!!! Tanky pro Boko-Haram. Zelené bez kamufláže pro Afriku :-)

      Vymazat
    2. hm Nigerie ma 22 letist :D, jen jsem chtel videt jak pristava....

      Vymazat
  39. Asi tam, kde je dost dlouhá přistávací plocha...

    OdpovědětVymazat
  40. Kéž by ty tanky pro Ukrajinské vojáky byly doručeny.Ale spíše poletí do té Afriky.Proč by se něco utajovalo.Nevím o žádném embargu,které by zakazovalo prodávat zbraně Ukrajině.Ukrajina je nezávislý stát a může si kupovat co chce.Navíc od soukromé firmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mas pravdu kseft je kseft, pokud ho nekdo zaplati. Coz v pripade Ukrajiny zas tak jisty neni. Chodej tady po evrope jak hladovy kolednici o velikonocich a jenom pujc a pomoz, ale na nic normalniho a splacet nikdy nebudou, neni cim...a nebude

      Vymazat
    2. Ukrajina už dávno není žádný stát, je to chaotická banda fašistů, kteří se zmocnili vlády ozbrojeným pučem...

      Vymazat
    3. No tak lupinku řekl bych,že nejvíc v Evropě žebrají řekové.Už pěkně dlouho.Že by nenároční Ukrajinci měli nějaký nesplatitelný dluh o tom nic nevím.Pouč mě.

      Vymazat
    4. Neviděl jsem Řeka, který by žebral po Evropě, nebo organizoval majdan v cizích hlavních městech. A rozhodně si Řekové teď nekupují zbraně, když na to nemají.

      Vymazat
    5. Nemusí nikde chodit.Oni nežebrají,oni vyhrožují.Chtějí po mě abych za ně zaplatil část toho co prožr..ali.

      Vymazat
    6. Ukrajince 13.38; Tak jen par veci, zebrani (suhlasim i s nazven vedirani), nechteji nahodou pomoc financne a voiensky od USA, EU, Menoveho fondu, Rozvojove banky na dluh od sveho nejvetsiho nepritele Ruska energii, plyn uhli, kradli plyn urceny pro dalsi zeme v evrope atd. A to o co skemraji v EU (i kdyz ani nejsou cleny, coz i to zalostne Recko je), budeme muset platit my vsichni jez platime dane ve statech EU. Coz nikoho na Ukrajine nezajima protoze do zadne spolecne kasy jako my prispivat nemusi. Nejsem ani priznivec EU. Dalsi takovej"!stat" tady opravdu potrebujeme. Jen si taky vzpomina na velky priliv ukrajincu i do CR, kde prevazna vetsina byly ozralove , nasilnici, neduveryhodny odpad. Takze po tom co vidim dnes nemam ani odvahu myslet v prosperujici budoucnost teto "zeme" staci ti to? jestli ne tak bez koukat na Ukrajina Today

      Vymazat
    7. lupinku,lupinku.jsi vedle.Ukrajina si může půjčit.Nemá s tím problém.To znamená,že má co nabídnout,čím ty půjčky zaručit.To řecko je jiná káva.Zadlužení nemakačenkové,kteří si zvykli na nosit nos pěkně nahoru.Mazej koukat hlas ruska

      Vymazat
  41. Neuražejte pa Lupínka..
    Snaží se..

    Tedy ale jestli to šlo nebo půjde ukrajině...tak jsme fakt páka..

    Co ještě vezlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neznazim se o nic, je mi cela Ukrajina u prdele, jenom tech obycejnejch lidi kteri to odnesou je mi lito. je to jen hra kde se hadaj dva velky kdo je lepsi. No a to piskoviste se jmenuje Ukrajina, az nebude najdou si jiny

      Vymazat
  42. Řekové žebrat nemusí. Lid volbou "SYRIZA" prohlásí - umažte půlku dluhu jako Němcům po válce, nebo ať dluh zaplatí ti kteří si půjčili. S tou trasou letadla se to Václavovi povedlo, fakt. Jenom nevím,proč tolik vzruchu a sprostých nadávek kolem toho? Jako by ta sprostá hovada, ti hnusové nevěděli, že naše vláda, fašisty a jejich zvěrstva na Ukrajině otevřeně podporuje, včetně huanitárního bombardování a vraždění malých dětí.
    L.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydírat by chtěli šmejdi.Všechno vrátí do posledního centu.To se jim to hodovalo za cizí peníze.Já za ty žebráky nic platit nebudu.

      Vymazat
  43. Z Afriky se to bude vracet naložený po strop vojenským materiálem koupeným na černém trhu.

    OdpovědětVymazat
  44. Za pronájem letadla na odvoz oficiálu si koupí od překupníků co jim dochází.

    OdpovědětVymazat
  45. "Anonymní27. ledna 2015 1:59

    Dvořáku,
    ty prolhaný zmrde už jsem tě několikrát nachytal jak bezostyšně lžeš a pomlouváš a očerňuješ jiné. Zásilka směřuje do Afriky ne na Ukrajinu. Ale to nevadí, ty tvoje rudé dementní ovečky sežerou všechno co napíšeš nebo postneš na tuhle žumpu Nová Republika. A kdo lže ten i krade, slize.

    Anonymní27. ledna 2015 2:06

    Ano, ten stejny nacisticky zmrd napadl s palestinskym satkem na krku pani Albright, kdyz podepisovala knizku o tom, jak jako mala zidovska holcicka prezila holocaust.
    Goebelsovska zruda Vaclav Dvorak patri do vezeni.

    Anonymní27. ledna 2015 2:15

    Zmrd Dvořák svým rudým nesvéprávným ovcím "nenápadně" naznačuje aby v příštích volbách volili jeho a Davida :-D"

    Pane Dvořáku, tyto osobní urážky a nadávky si přece nemusíte nechat líbit. Podejte na jejich autora trestní oznámení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zalez ty rudý koulolízači :-D Raději si přejte aby vás nezažalovala ČSSD a Babiš za ty vaše smradlavé lži a pomluvy.

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski27. ledna 2015 15:53

      Sralbotka, ČSSD i s Babinským se vybarvili, podporují kyjevské nacisty, dodávají tanky vrahům civilistů. podporují
      válečné zločiny a genocidu. Tohle jim už jen tak neprojde.
      A zdejší fašističtí lempli uchcávají blahem, zmetci.

      Vymazat
    3. Sebevražední fašističtí šmejdi to jsou.

      Vymazat
  46. STAV NAŠEHO PROLHANÉHO TISKU JE TAKOVÝ

    že i kdyby ted napsal pravdu,tak tomu stejně nikdo věřit nebude.No začali se podobat komunistům těsně před jejich totální havarii a zdá se,že dnešní vlezdoprdelističtí novináři i tak skonči a bude klid...

    OdpovědětVymazat
  47. Kolega, nadšenec pro flightradar24 si všiml, že ruská letadla, které se přibližují k Mošnovu, z obrazovky mizí. Mošnovské letiště mělo druhou nejdelší přistávací dráhu v Československu. Nechápu, proč by si v Nigerii stavěli takové monstrum jen z plezíru. Kdo by k nim lítal? Všechny okolnosti nasvědčují tomu, že Nigérie nebude cíl letu. Navíc obelhání vě věci církevních restitucí je dobrým důvodem nevěřit.

    OdpovědětVymazat
  48. Zakomplexovaný Sprosťáku Anonym 15.15
    Na žádných lžích jste mne nenachytal. To bych o tom něco musel vědět. To, že přetiskujeme články, s kterými nesouhlasíte, není jistě důvod k sprostému napadání. Nemažu vás jen proto, že se ostatní diskutéři rádi poučí, co jste zač.
    1/ zásilka zamrzla nad Středozemním mořem a dál nepokračuje. Let se stejným číslem se objevil u Kyjeva. To je fakt. Docela zvláštní, ne?!

    2/ nejsme žádný nacista. Paní Albrightovou jsme slušně požádal, aby se mi podepsala pod jiná svá díla, než byla ona knížka. Byla to například manipulace s fakty na půdě OSN co se týče Bosny a místních Srbů, podpora extrémních islamistických militantů v Evropě (Bosna, Kosovo), byla to její privatizační činnost na okupovaném Kosovu (mobilní síť IPCO), kde se prostřednictvím gangsterských praktik zmocnila licence. Zapoměl jsem ještě na jeji cynické přihlížení genocidě na Východním Timoru, kde opět držela palce islamistické indonézské armádě, která tam masakrovala místní křesťany. Paní Albrightová na dotaz televizní moderátorky, jestli nelituje těch statisíců obětí, které má na svědomí, prohlásila, že 'to stálo za to'.
    Malé židovské holčičce Madlence Korbelové Srbové během 2WW zachránili život, skrývali ji i s celou její rodinou. Ona nevěděla nic lepšího, než že je nechala "humanitárně zbombardovat". Tomu říkám vděk.

    Od nevědomého hlupáka, jako jste vy, a promiňte, že to píši tak otevřeně, mne invektivy a nadávky neuráží. Jste jen bzučením mouchy v mém uchu :-D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde zjistím že se ten let skutečně objevil u kyjeva?
      děkuji za odpověd
      Karel

      Vymazat
    2. Ale Dvořáku, nachytal. Dnes a denně. Předvčerem jsi tu lhal, že Mariupol ostřelovali Ukrajinci a když jsem ti dal odkaz na závěry oficiálního vyšetřování OBSE, které jasně dokázalo, že to byli naopak tvoji milovaní terorističtí prorusáčci, tak jsi se místo omluvy ztratil jak smrad.
      A tak je to s tebou furt.Nic jinýho než lhát neumíš. Jsi totiž posedlý nenávistí k Západu a jen si vymýšlíš nesmysly aby jsi tuto nenánávist mohl dál rozsévat mezi podobně postižené chudáky. Tento tvůj "článek" je toho důkazem.

      Vymazat
    3. Karle, to nezjistíš. To jen Dvořákovi bzučí v uchu.
      Prostě jen další z nekonečné řady Dvořákový lží.

      Vymazat
    4. No uvidíme,třeba mi odpoví.
      Fakt je, že jedivný že to nad stř.mořem zmizelo,jak si to vysvětluješ ty? Mě je to divné.
      Karel

      Vymazat
    5. Milý anonyme,zpráva OBSE říká:"nelze určit původce,pravděpodobně separatisté..".Čtěte pozorněji,pokud jde o letadlo na Ukrajinu máte možnost to ještě vypátrat,tento týden poletí ještě dvakrát.První náklad tuším 16 boj.vozidel cca 170 tun.dobré pátrání a někdy se podepište prosím. Miroslav Povolný

      Vymazat
    6. Václave, od takového hovna bych se vytáčet nenechal.
      L.P.

      Vymazat
    7. Celkový zmar se pak ještě prohlubuje událostmi kolem Mariupole. V pondělí tam začali pohřbívat první z asi třiceti obětí sobotního dělostřeleckého ostřelování města. OSN sice útočící stranu nejmenuje, ale konstatuje, že měla vědomě v úmyslu zabíjet civilisty. USA mají jasno: útok na Mariupol znamená, že Rusko chce získat víc ukrajinského území, a ze samotného útoku (spolu s premiérem Jaceňukem) obvinily Rusko. Obyvatelé Mariupole nicméně o útoku Situace na východě podle rebelůna město prý věděli dopředu, protože si všimli, že ukrajinská armáda vyklidila některé své checkpointy, a tvrdí, že dělostřelecká palba přicházela ze směru, kde je dislokována právě ukrajinská armáda. Lídři rebelů tvrdí, že vše bylo zinscenováno, aby Kyjev mohl vtáhnout NATO a USA do války, přičemž i některá ukrajinská média citují velení rebelů, podle nichž žádný útok na Mariupol nepodnikli. - Tak ti nevím karle, jestli nebudeš taková malá lhář :)

      Vymazat
    8. 16:24

      Vy si v těch lžích vyloženě libujete.

      "According to the impact analysis, the Grad rockets originated from a north-easterly direction, in the area of Oktyabr (19 km north-east of Olimpiiska Street), and the Uragan rockets from an easterly direction, in the area of Zaichenko (15 km east of Olimpiiska Street), both controlled by the “Donetsk People’s Republic” (“DPR”)."

      http://www.osce.org/ukraine-smm/136061

      Vymazat
    9. Zprávu podepsali
      Michael Bociurkiw, Spokesperson
      Iryna Gudyma, Senior Press Assistan

      Oba uvádějí kyjevskou adresu, což činí zprávu nedůvěryhodnou!

      Vymazat
  49. hrabě Kocharowski27. ledna 2015 16:04

    Mám dojem, že to tentokrát, gauneři, notně přestřelili. Mám na mysli tzv. "vládu", konkrétně ty, kdo rozhodli o dodávkách tanků nacistickým vrahům na Ukrajině. Krev nevinných civilistů padá na jejich hlavu. Budeme mít ve vládě vrahy, protože ten, kdo dodává zbraně vrahům, je rovněž vrah. Jestli už ani toto "nerozhýbe" touto společností, tak nevím. Všechno má své hranice, i tolerance vůči zločinům, vraždám. Dneska podpoří vraždění v jiné zemi, zítra budou vraždit zde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně pro takové pitomce Dvořák píše. Píše přesně to co tito pitomci chtějí slyšet. Důkazy? Fakta? Nezájem. Pitomec žere všechno co je dost protizápadní.

      Vymazat
    2. Můžeme nějak interpelovat- ať to zní třeba směšně, přes televizi, nebo noviny, rozhlas? Můžeme to dát jako téma pro média? Lidi toto zajímá- kam letělo to letadlo? Já vím nadáváme na média ale ať se toto téma otevře ať se to vyvrátí.....
      Co kdyby příští přílety nakládka i odlety byly pod dohledem tv kamer

      Vymazat
  50. Excalibur Army -zajímavá firmička aj GRADY vyrábajů....a jejich mluvčí si plete OT a T-72 (!) a nebo lže? Ale proooč??
    viz:
    http://www.novinky.cz/domaci/359850-nejvetsi-letadlo-sveta-pristalo-v-mosnove.html

    OdpovědětVymazat
  51. Tož to só úplné AktaX, vyhlašme,enem tak z prdele, sótěž:
    ,,hledá sa Mrija"
    Kdo ju nande..........................to budete kókat....

    OdpovědětVymazat
  52. Tak už to z te vládní oranžády leze - česko prý musí pomoci ukrajinským přátelům v boji ( ale ten boj raději už nespecifikují ) - takže přeci jenom jsou tanky určeny pro banderovce. Je to velmi špatně, protože naše vláda přiléva oleje do ohně a de facto podporuje americký kanonenfuter na Ukrajině.

    OdpovědětVymazat