Reklama

sobota 24. ledna 2015

Výrok polského ministra zahraničních věcí mě nepřekvapuje. Reprezentují nás stále více stále větší hlupáci, nevzdělanci a darebáci.


Ivan David
24. 1. 2015
Polský ministr zahraničních věcí Grzegorz Schetyna se “proslavil“ výrokem, že Osvětim osvobodili Ukrajinci. Navíc to sdělil jako zdůvodnění nepozvání nejvyššího představitele Ruska na oslavy výročí osvobození tohoto koncentračního tábora. To je samo o sobě dost trapné. Reprezentují nás "v průměru" stále větší ignoranti. Není to náhoda. Kritériem výběru pro nejvyšší funkce v exekutivně a na volitelná místa na kandidátkách pro zastupitelské sbory je loajalita a konformita, umění vlísat se do přízně těch, kteří rozhodují. 



Způsobilost „kandidátů“ na vysoké funkce z hlediska těch, kteří je vybírají má málo společného s jejich kvalifikací. Morální kvality (kromě „věrnosti“) jsou samozřejmě na překážku. Vyžaduje se ovšem „pracovitost“ ve smyslu plnění úkolů zadaných jejich patrony. Plně se etabloval klientelismus.

Nelze se tedy divit, že se do nejvyšších funkcí dostávají patolízalové a nohsledi. Ti mohou, ale nemusejí být vzdělaní. Svoji roli hraje také kvalita "vzdělávacího procesu". Tak vidíme zajímavé spektrum jedinců od úplných primitivů až po vzdělané a kultivované ale ke všemu ochotné a všehoschopné jedince. Oni totiž reprezentují vůli těch, kteří je na jejich místa dosadili. Ti, kteří je na jejich místa dosadili, byli na svá místa dosazeni podobným způsobem. Co lze od lidi s takovou kvalifikací očekávat?

Veřejnost si ani neuvědomuje, že na demokratický výběr svých představitelů nemá prakticky žádný vliv, tedy, že jde čím dál méně o demokratický výběr. Je pravda, že kdyby „volby“ mohly něco změnit, dávno by byly zrušeny. To zatím nebylo třeba. Ale je to možná varianta.

Tento vývoj může připomínat degenerovaný stav normalizačního režimu. Je ovšem podobný všem systémům směřujícím k úpadku. Výše uvedeným způsobem vybraní „reprezentanti“ nejsou ovšem připraveni řešit problémy. Ani to nepokládají za svůj úkol. Jejich cílem je postoupit co nejvýše a udržet se tam co nejdéle.

Problémy nutně vznikají a narůstají – a to do chvíle, kdy se zdegenerovaná hierarchie v důsledku nefunkčnosti zhroutí a krize z nahromadění problémů si nutně vyžádá reprezentaci s jinými kvalitami.

Nikde ovšem není řečeno, že řešení, které nová reprezentace prosadí, bude ku prospěchu občanů. Záleží i na občanech. Krize už tu je.

72 komentářů :

  1. Ano, vy a vaše slavné ministrování jste toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ministr David byl, pokud až moje paměť sahá, zdaleka nejlepším ministrem zdravotnictví. Měl to těžké. Svůj úřad přebíral po letech klausovských hůzovlád. Snad jen jedna okolnost, a sice, že vládu vedl Zeman, mu tu situaci ulehčovala. Vzpomínal jsem na něj zejména tehdy, kdy k nám z obrazovky hovoříval ten naleštěný darebák. Heger se jmenoval. O těch dalších z tuzemské politické pravice raději ani nemluvit ...
      A za jedním z nich, Bojarem, se jako smrad táhne nekončící kauza Diag Human.
      Opluštil

      Vymazat
    2. Diag Human bych Bojarovi nevyčítala. Vždyť jeho výrok o té povedené firmě byl podložen německým zatykačem na jejího šéfa. Jen za to bylo dál bych zavřela ty ostatní fešáky...

      Vymazat
    3. Pokud vím, tak ministra Davida se strašně bála léková mafie, které začal šlapat na kuří oka. A tak 'mladí sociální demokraté' dostali zakázku a rozjeli na Davida štvanici a diskreditační kampaň. Jen si vzpomeňte, jak to bylo!

      Vymazat
    4. Ba, ouplně nejvíce zářil MUDr.Julínek Šulínek s hroudou hruškovitého sádla PhDr. RSDr. Cikrtem. To přesvědčování bylo přesvědčivé, ale naprosto irelevantní. Zářivě bude svítit celou historickou dobu komunistického takykapitalismu skoroprofesora Klause, který ukradl 300 miliard z důchodového účtu po vzoru židobolševiků v roce 1948 a potom amnestoval sobě podobné darebáry, zloděje a lupiče. Chápu jejich rozhořčení nad islamismem-v islámu by všem usekali obě jejich hrabivé pazoury i s kotníky.

      Vymazat
    5. Je to jako "Já o koze, vy o voze!" Pan MUDr. David vyjádřil konkrétní názor na konkrétní věc. A po několika odezvách se dostáváme k hodnocení ministrů zdravotnictví a skončíme u pražských jízdenek... .
      Neumím hodnotit MUDr. Davida jako ministra zdravotnictví. Ale děsí mne, že z českého parlamentu se i na čtenáře těchto stránek šíří filozofie, že není důležité co, ale kdo to říká (píše). Mimochodem, chtěl jsem se podepsat jménem, ale jaksi se mi nedaří vyznat v nabídkách "odpovědět jako". Nechtěla by to redakce zjednodušit?

      Vymazat
    6. Souhlasím s 5:25 Včetně věty poslední!

      Vymazat
  2. A co s tím?
    A co proti tomu?
    Vždyť i k válce je nakročeno...

    OdpovědětVymazat
  3. Polští soudruzi nikdy nezklamou ! Čím dále, tím více chápu historická slova Majakovského, který kdysi prohlásil "zmijímu národu, zmijí jazyk" !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://nezaslepeni.files.wordpress.com/2011/02/polskc3bd-stc3a1t-pod-nadvlc3a1dou-c5beidovskc3a9-menc5a1iny-polsko-s-davidovou-hvc49bzdou-v-pozadc3ad1.pdf

      Vymazat
  4. Svatá pravda p. Davide! Stoupy ve vedení EU jsou vybírané a dosazované-SSá-ckou židokracií a naplňují jejich program,který se zlepšováním života občanů EU nemá nic, ale opravdu nic,SPOLEČNÉHO!
    Kdo nechápe tohleto,nechápe vůbec nic!
    roman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpoveď od Jozef Novak: Priatelia, ak bez problémov ste podľahli demokratickej PROPagande, že minulý režim je neni socializmus, ale komúnizmus, mohli by ste mi uviesť jediný pádny dôvod neveriť im, že tento súčasný nehumánny režim je demokratizmus? No vidíte a práve tento ja skôr podľa svojich charakteristických znakov povazujem za komúnizmus. Napríklad: Babišovsko-Bakalovská (ne)politická politika plná nezávislých kanddátov, bez politických strán s volebnými programami. Rozmazávanie hraníc a postupné splývanie ľavice s pravicou. Čoraz viac ľudí jak bez práce, tak bez peňazí. I ja sa radím kôli tomu nechtiac medzi "rýdzich komúnistov". A napokon ide o režim, ktorý mal podľa vzletných predpovedí prísť a aj prišiel po páde socializmu.

      Vymazat
  5. Důraz na "věrnost" připomíná středověké lenní pány. Politické strany se (mj. svou velikostí a uzavřeností) podobají klanům. Stát je pro většinu "representantů" především kořistí a jejich vztah ke společnosti je parasitní.
    Každý, kdo vybočuje, je brzy vytěsněn. Slovní souboje v parlamentu jsou většinou jen mimikry.
    Rozdíly mezi politiky jsou mnohem patrnější na místní úrovni, kde lidé zpravidla dobře rozumí tomu, oč konkrétně jde. Nicméně i tam se často prosazují klanové principy.

    OdpovědětVymazat
  6. Zadolárek budiž příkladem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zavorálek = Zadolárek = Zaprodálek .
      A min. předseda Sralbotka.

      Vymazat
  7. Tomuto všemu napomáhají samozřejmě občané svojí leností a pohodlností nejvíc sami. Místo aby se lidé fundovaní zajímali o veřejné funkce, nechjí tam nalézt všeho schopnou hrabivou verbež.K anonym. 12,09 bych řekl, že MUDr.I.David byl určiě jeden z těch lepších ministrů.

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že na osvobození koncentráku se podíleli i(!) Ukrajinci, kteří bojovali
    v řadách Rudé armády. To by taky někdo mohl říci, že západ Evropy vlastně osvobodili černoši a Indiáni. Ale i ti bojovali v Americké armádě.

    OdpovědětVymazat
  9. Pane Davide, Vy už také věříte na anarchistické "Kdyby volby mohly něco změnit..."?
    Volby by mohly změnit mnoho, ale těžko, pokud je znemožněno naplnění jejich skutečného smyslu. Volby sice zakázány nejsou, ale je zakázáno volit, resp. volit ty, kteří by chtěli, byť třeba jen reformisticky, něco změnit. Ze současného stavu neviňme volby, ale systém, který zapovídá možnost skutečného výběru. V KSČM zřejmě radikály nevidíte - a vidíte, i přesto stojí současnému režimu za námahu aby tuto stranu neustále diskreditoval a když už ji nemůže zakázat, tak ji alespoň setrvale nasazoval psí hlavu a odrazoval od její volby. Kdyby byla KSČM tak "zaprděná" a "establišmentu věrná", jak je dnes módní tvrdit, proč by establišmentu stálo za to proti ní tak zuřivě vystupovat?
    Souhlasím s Vámi, že volby dnes, v ČR, jsou do značné míry "soubojem" mezi dvěma stranami téže mince a "výběr" je opravdu pestrý - od konzervativní pravice, přes liberální a křesťanskou pravici až k středopravici sociálnědemokratické. Za levici, možná umírněnou, ale alespoň nějakou, považuji z relevantních stran pouze komunisty.
    Nad "institutem volby" jako takovým bychom však neměli lámat hůl. Vždyť i prvky přímé demokracie jako referenda atd. jsou svým způsobem volbami. Jde "jen" o to, vrátit tomuto institutu zpět jeho pravý smysl a změnit systém "soutěže billboardů" na systém soutěže idejí.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. „Nad "institutem volby" jako takovým bychom však neměli lámat hůl. Vždyť i prvky přímé demokracie jako referenda atd. jsou svým způsobem volbami. Jde "jen" o to, vrátit tomuto institutu zpět jeho pravý smysl a změnit systém "soutěže billboardů" na systém soutěže idejí.“
      S těmito Vašimi slovy vřele souhlasím, méně už s ostatními. Volby jsou důležité, ale bez možnosti odvolat politiky, případně zrušit zlobované zákony referendem, demokratické poměry nenastolí. Je třeba doplnit stávající zastupitelský systém o prvky (přímé) demokracie. Minimálně o zákon o všeobecném referendu. Avšak musí být funkční a ne dle Dienstbiera:
      http://www.vlada.cz/cz/clenove-vlady/pri-uradu-vlady/jiri-dienstbier/aktualne/ministr-dienstbier-dokoncil-ustavni-zakon-o-referendu-122376/
      Dle švýcarských zkušeností, pokud má referendum fungovat, tak nesmí být omezeno jakýmkoli procentuálním počtem účasti voličů (stejně jako je tomu dnes u voleb) a nemělo by být také nastaveno velké množství podpisů pro jeho vyhlášení. Ve Švýcarsku to je 1%:
      http://www.hnutiusvit.cz/blog/svycarske-velvyslanectvi-a-diskuse-moderni-prima-demokracie/
      Z českých politiků, tento názor trvale zastává T. Okamura. Od nikoho z KSČ jsem to nikdy neslyšel. Proto mi přijde jako nejschůdnější cesta, jak se k takovému zákonu dostat, přes podporu jeho Úsvitu. Alternatívní postup, nezávislé vyjití občanů do ulic, za tento požadavek, mi přijde hůře realizovatelný. Nazdar

      Vymazat
    2. Řekla bych, že oba komentáře nade mnou mají pravdu, a to pěkně chronologicky. Myslím si totiž, že v současné situaci žádné volby už nic nezachrání (souhlas s prvním komentářem), tady pomůže už jen pořádný otřes (rozpad EU, revoluce, vyhrocení nějakého stávajícího válečného konfliktu, možná od všeho trochu). Teprve poté, když stranická historie, tak jak ji známe, přestane platit, budeme moci začít od "nuly" volbami, ovšem už s předem nastavenými novými pravidly přímé demokracie, odvolatelnosti politiků atd. (souhlas s druhým komentářem), před kterými by jinak všichni politikové ve vlastním zájmu, ať už slibují před volbami co chtějí, donekonečna kličkovali. Za tyto nové hodnoty bude třeba zabojovat v ulicích, abychom poté mohli chodit už jenom k urnám.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Dovolím si trochu hořkoironické poezie. Když loď míří na skaliska, děkujme za neduživé veslaře.

    OdpovědětVymazat
  12. Nu, pane Davide. Kdysi jsme se potkali ve vojenské uniformě. Nikdy jsme spolu toho mnoho nenamluvili, neb naše názory se diametrálně odlišovaly. Nicméně - v současné době s Vámi souhlasím. A po tomto úvodu mám na Vás jednu otázku:
    Ještě před několika lety nebylo možné, aby ze států EU a Evropy vůbec zaznívala taková slova (Ukrajina, Polsko, Německo, Francie). A nikdo proti revizi výsledků 2. války ani nic nenamítá. Je to jen proto, že účel světí prostředky? Jste "doktor přes mozek", s prominutím - proto by mě velmi zajímal Váš názor na tyto radikální proměny morálky za posledních několik měsíců. S pozdravem J. Červenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za poslední měsíce se morálka nezměnila, jen někteří lidé využili příležitosti ukázat, čeho jsou schopni. A to je dobře. ...Že to víme.
      Vy jste byl na vojně v Lounech 1978/9?

      Vymazat
    2. Nikoliv. Na Kladně v 3. praporu Hradní stráže, kde jste po určitý čas dělal šéfa ošetřovny.

      Vymazat
  13. "Sice jdeme špatným směrem, ale ZATO máme neschopnou vládu!!!"

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední dobou přicházím na skutečnost, že se s tímto nedá v současnosti už dělat vůbec nic. Ledaže bychom to všechno nechali si sednout tvrde na holou zem. Do te doby zachovali v dobrém sami sebe a potom přemýšleli jak vlastně dál....Dějiny budou začínat od nuly, a vyuzitim střepů všeho dobrého z minulých věků. Nu, možná to bude začínat už za našeho života. Čím pak můžeme sami přispět? Pro ty dobré vůle pak "Na shledanou v lepších časech!" Jáchym

    OdpovědětVymazat
  15. 13.37 na vaši otázku je poměrně jednoduchá odpověď. Vyslovil ji Putin, dokonce nejednou, v reakci na populární bavičská vystoupení jedné paní zaměstnané v Bílém domě - J. Psaki. Putin k tomu, že už i jen průměrně vzdělaný Rus nedokáže absurdnost Psaki vět a Psaki komentářů unést, poznamenal, že pravděpododobně "наступила польная дибилизациа запада"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže "plná debilizace západu" nevznikne tak rychle a nečekaně. Musí za tím být jiný význam a směřování.

      Vymazat
    2. To máte pravdu, ale jestliže je celá populace vystavena tomu, že vlastně od útlého dětství je každodenně s železnou pravidelností ve dvanáctiminutových intervalech vystavena promyšlené agitaci na téma, že k spokojenému životu stačí mít určitý typ pracího prostředku, nelze se pak této progresi debilizace divit.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby věděli jak to nedělat.

      Vymazat
    2. no třeba proto, aby se ta debilizace trochu zprůměrovala

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Palmer, proč se tady s těmi primitivama zahazuješ. Ty kluku ty maš navíc.

      Vymazat
    5. Kdyby tu neztrácel čas, už mohl mít třímetrovou plazmu.

      Vymazat
    6. byly u nás provedeny dvě reformy školství - zrušení jednotné školy (tzn. každá škola si své programové dokumenty vytváří sama) a poslední zhruba dva roky probíhá implementace inkluze do našich základních škol. Oba tyto koncepty jsou zničující.

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si studoval na západě, no tos měl říct přeci hned.

      Vymazat
    2. No jo, tak to máš blbý, když nechápeš tak jednoduché věci a potřebuješ, aby ti je někdo, kdo nevystudoval na západě, vysvětlil. Ať ti vrátěj školné.

      Vymazat
    3. hrabě Kocharowski24. ledna 2015 15:29

      ale Džamilka vystudovala v Moskvě, a jaká to byla panečku ministryně

      Vymazat
    4. Docela tomu odpovídáš. Texas ? Ne ?

      Vymazat
    5. V Texasu znám pár dobrejch lidí.

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor Emil Pavelka zanechal nový komentář k příspěvku "Kdyby to Česká televize prošvihla...":

      Na HLUPÁČKY nreagujte, bavte se mezi sebou a trotlík ať si vskakuje!

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski24. ledna 2015 15:25

      někdo není schopen udržet téma, jiný moč, a někdo tady zasírá smysluplnou diskuzi svými ejakuláty

      Vymazat
  19. Komu není z hůry dáno, tomu ani post ministra nepomůže. To samé platí i pro Zaorálka. A toho debila z 15:29 by bylo dobré mít doma jako liskajícího panáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:29 - to je nová příšera do fantasy her ... Oživlá Demence.

      Vymazat
    2. Nejpodivnější elementál, vedle ohnivých, ledových, zemských, vzdušných ... Elementál hlouposti.

      Vymazat
    3. Imunní vůči většině zbraní i druhů magie. Horší než nezmar. Něco jako Jožin z Bažin, platí na něj jen práškovací letadlo nebo Savo.

      Vymazat
  20. Co se týče toho, že by volby byly zrušeny, kdyby mohly něco změnit... vždyť do Evropské unie občané nikoho nevolili. Takže to vlastně už začalo aniž si to my uvědomujeme a jaké budou konce pokud nedojde k nějaké defenestraci? Asi nic o co by občan mohl stát, protože naši vládci z nás mají ukrutnou srandu, jaký jsme ovce. Někdo napsal, že v demokracii mají vládci k lidu respekt a trochu se ho bojí, naposledy se lidí báli komunisti. Takže nevím co tady vlastně máme

    OdpovědětVymazat
  21. Já za to nemůžu, že jsem tak blbej, pomstichtivej a nechápu, že ukrofašouni zabíjí nevinné lidi. Je mě ze mě na blití a tak se omlouvám, sláva Novorussii !!!! Palmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ty seš za odpornýho zmetka??? Čí děloha tě vrhla???

      Vymazat
    2. Jsem téhož názoru. Dělama a raketama na město, kde jsou ženy, děti staří a nevycvičení lidé, střílí jen fašouni a hovada.

      Vymazat
  22. Jsem odpad společnosti, nikdo mě nemá rád, nikdo se mnou nemluví, cítím se hrozně méněcenný, jsem dobytek a tak se snažím alespoň tady něco ukázat. Omlouvám se za to, že jsem tak blbej a v hlavě mám vítr. Palmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak běž k psychiatrovi, ty magore. A ještě teď, na ambulanci.

      Vymazat
    2. Konečně si napsal něco smyslplného.

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palmere víš k čemu to tady všechno je, aby se zařídila speciální jednotka rychlého nasazení k odchytu internetových psychopatů.

      Vymazat
  24. Politická debilita, aneb kam kráčí sociální demokracie?
    Rozhodla se snad pod vedením Sobotky modifikovat strukturu svých voličů? Zbavit se stabilního jádra svých skalních voličů, voličů, po kotrmelcích vedení ČSSD, velmi klopotně argumentujících, ve snaze, přesvědčit řady dalších tápajících voličů ve svém okolí? Hodlá snad vyměnit tyto voliče za jiné, ze stáda červenokaretníků, z řad voličů noblesního knížete? Mnohé nasvědčuje, že ano. Že strana nezadržitelně „modernizuje“.
    1) Veletoč týkající se předvolebních slibů kolem vysoce amorálních církevních švindlrestitucí. Evidentní zrada předvolebního restitučního slibu, zahájená již samotnou „tvorbou“ koalice s KDU-ČSL, tedy se stranou, která jakékoli úpravy zlodějských restitucí předem razantně vylučovala.
    2) Bezprecedentní příklon a přívětivost strany k ukrajinskému fašismu, evidentní z podpory sankcí proti Rusku, při zjevně trapných projevech ministra zahraničí Zaorálka. Shlédněme v této souvislosti záznamy lednového pochodu v Kyjevě, řvoucí dav se zářícími pochodněmi a fašistickými symboly a vezměme na vědomí nárůst zřetelných, prokazatelných projevů fašismu na Ukrajině. Projevů dnes již na Ukrajině běžných i všedních. Jak se z takového příklonu k ukrajinskému fašistickému puči a související podpory nás poškozujících, bezvýsledných sankcí, vylhat? Vršením dalších lží? Děje se snad v Rusku propagace fašistických symbolů a fašistických hrdinů, za veřejné podpory prezidenta Putina? Prohnilá ČSSD prostě fašistická zvěrstva na Ukrajině trestuhodně ignoruje, neodsuzuje, a tedy ani nekomentuje, naopak, podporou sankcí, potažmo podporou militantní polofašistické ukrajinské vlády, zjevně podporuje.
    3) Vyhraněný postoj ČSSD vůči přímo zvolenému prezidentovi je, díky jejímu vedení dlouhodobě zřejmý.
    Strana je patřičně stmelena, po skvěle provedené očistě vrcholového vedení: tehdy se nynější ministr vnitra Chovanec zúčastnil schůzky u prezidenta Miloše Zemana, (utajované na žádost Chovance) s částí vedení ČSSD, po které on a další členové předsednictva ČSSD, vzhledem k neočekávanému razantnímu propadu předvolebních preferencí, vyzvali k odstoupení předsedu strany, Bohuslava Sobotku. Chovanec, vzdor jeho žádosti o utajení, jako první schůzku veřejně přiznal, takže na rozdíl od ostatních účastníků Michala Haška a Zdeňka Škromacha, udržel si místo ve vedení strany, ačkoli rezignaci Sobotkovi nabízel. Krystalická „očista“ vrcholového vedení strany vyústila do demokratické, takřka absolutní jednoty, kdy i sociální demokrat Foldyna, respektuje podivné rozhodnutí předsedy, nepozvat na Sjezd ČSSD prezidenta ČR. Dlužno dodat prezidenta, za jehož vedení vzrostl volební výsledek ČSSD z hranice volitelnosti, až k 30 procentům. Zdá se, že demokraticky jediný kandidát na předsedu ČSSD, v neotřesitelné pozici, odmítá brát v potaz výsledek přímých voleb prezidenta a zvláště pak ohled na počty potenciálních voličů ČSSD, volících Miloše Zemana na jedné straně a knížecí noblesu na straně druhé. Co se ČSSD rozhodně nedá upřít je, že své voliče kdykoli podrazí. Zdá se, že tak činí ze zásady. Doposud se z toho její skalní voliči, tudíž ani šéfové strany, pranic nepoučili, mimo jiné i zásluhou nepoučení zmíněných skalních voličů. Otázkou je, zda tomu tak bude i nadále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopit skutečnost, že voliči Miloše Zemana, byli ve většině titíž, kteří před tím volili ČSSD, je nad možnosti a schopnosti vedení strany ČSSD, stejně jako pochopit fakt, že trapným předsjezdovým gestem nové voliče ze stáda červenokaretníků nezíská ale naopak, ztratí ony skalní voliče, v minulosti klopotně argumentující, ve snaze, přesvědčit řady dalších tápajících voličů ve svém okolí.

      Vymazat
  25. Na to, aby jedinec mohl být profesionálním řidičem náklaďáku, autobusu atp. musí projít psychologickým vyšetřením a prokazovat svou kvalifikaci v praxi. Když zaviní nehodu, selže, je volán k odpovědnosti, je pokutován, může přijít o práci, popř. jde do vězení.
    Politik psychologickým vyšetřením projít nemusí a když se proviní proti poslaneckému slibu, odhlasuje nějakou blbost, nic se nestane...
    Je to normální?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen, nejen že je to normální. V naší zemi je dokonce soudním rozhodnutím potvrzeno, že politik může svým voličům lhát a nesmí být za to nijak volán k zodpovědnosti : "Státní zástupce konstatoval, že nesplnění předvolebního slibu, který byl učiněn politikem v rámci snahy o získání voličů, není nijak trestně postižitelné, a to ani v případě, že by takové prohlášení bylo činěno vědomě nepravdivě," (tzn. Státní zastupitelství odložilo trestní oznámení na předsedu Věcí veřejných a poslance Radka Johna...) = reálné rozhodnutí Státního zastupitelství Praha z pondělí 25. července 2011


      Vymazat
    2. Ten osvobozující rozsudek jen dokazuje, že žijeme v bezprávním státu. Zákony existují, ale jsou beztrstně ignorovány. Kdo neplní volební slib, učiněný se snahou získat voliče, a tím způsobí na cizím majetku škodu a sebe či jiné obohatí, je trestný podle §209 (podvod) tr. zák. 40/2009, odst. (4) písm. a), b), d) se sazbou 2-8 let, dokonce i podle odst. (5) písm. a), možná i písm. b), se sazbou 5-10 let.
      Zákon zná sice jen majetkový podvod, jiné neuznává, ale když lidé chudnou a kvůli rozhodnutím politiků si musí platit třeba zdravotnictví, jde o škodu na jejich majetku.
      Bezprávnost systému tkví v tom, že prokurvátor ani nepustí kauzu k soudu, neboli učiní nesoudní rozhodnutí a co si na něm kdo vezme...

      Vymazat
  26. Zcela souhlasím. Přesně, trefně a stručně vyjádřeno vše podstatné. Bohužel toto se děje od roku 1989, a proto dochází ke stále větší degeneraci politické elity, pokud jde o zodpovědnost vůči národu i potomkům. Radmila

    OdpovědětVymazat
  27. Kdo se lépe ovládá,??? Nevzdělanci a kverulanti, prospěcháři nebo neschopní nadutci? PAne David toť otázka.

    OdpovědětVymazat
  28. Spoluobcane by si měli uvědomit, ze svoboda je ta nejcennejsi komodita, takze je třeba si ji hlidat a ochraňovat. Nesedet na "dvoupulkach" a nehnípat. Zulove se kvůli tomu nechali vystřílet demokraty z UK, ale to není to optimalni cesta. Obdobne prasarnicky delali demokrati, nejen z UK, s arabskym etnikem islámského vyznani a ti na to jdou fikaneji. Historicky není co zazlívat. V tomhle kotli varici polevky sedime uz nejakou dobu a furt si hold neuvedumejeme, ze voda uz je opravdu vrela. Ze nas reprezentuji hidioti, za to si muzem sami, zrejme selekci, jako třeba u psu, ti kteří nevyhovovali, byli eliminovani, tak zustal jen nejaky typ povah, který se chova tak jak se chova nase populace. No, ale proc házet stenu na hrach? Vse je relativni.

    OdpovědětVymazat
  29. Svoboda ? Co to je svoboda? Platit přemrštěné účty za cokoliv? Mít za vlastní peníze vnucovanou propagandu nebo také Metro zdarma? Být otrokem svých šéfíků a majitelů firem, případně bank, kde mám půjčky. Svoboda je také to co platíme ztrátou suverenity, kdy o nás rozhodují nejen pitomí politici , ale i Ti co je občas pozvou na ambasádu na koberec. Svoboda je také být denodenně sofistikovaně špiclován pomocí telefonu a netu... Máte pravdu , vše je jaksi relativní.

    OdpovědětVymazat
  30. Chápu co jste myslel a souhlasím s vámi. Svoboda pro kriminálníky bourá mnoho pozitivního, myšlenek a postulátů.

    Myslím, že svoboda je, že mohu dělat vše co není zakázáno a že musí jít ruku v ruce s odpovědností k ostatním. Na školách by se to mělo nepřetržitě učit stejně jako kritické myšlení. Panelové diskuse...
    I tak česká mentalita, např. mentalita sebestředných egoistů, v kontrastu s pokorou a skromností, dokáže mnoho. Život je boj a my jsme jen uzlíčky nervů.

    Slunce v duši ...

    OdpovědětVymazat
  31. Problém není v nevzdělanosti. Nevzdělaných politiků jsme v historii měli dost a, pokud měli pozitivní snahu zemi pozvednout, udělali vždy mnohem víc dobrého než špatného.
    Problém je v tom, že kapitalismus stojí na psychopatech. Právě ti totiž mají v kapitalistických principech nejlepší podmínky k "úspěchu". Přečtěte si
    http://blog.aktualne.cz/blogy/radkin-honzak.php?itemid=17940
    a proberte české politiky od natistického převratu v r. 1989 dodnes.

    OdpovědětVymazat
  32. Česká společnost je založena na lži a je úplně jedno, na kterou misku vah se zrovna "vláda pitomců" přesune. Čtu na webových stránkách obce, že "tradyčně se bude konat 31. dubna" cosi..., jinde je "ROZPYS" na využití vííííceúúúčelového hřiště za 2 mil. Kč, zatímco pro batolata mají tak akorát bedny s posypovým pískem... Na řízení auta potřebujete řidičák, tj. skládáte zkoušky z jednoho zákona. Na řízení obce nepotřebujete znát ani základní gramatiku. A propos. za posledních ca 9 let se tu nekonalo zasedání zastupitelstva... Vítejte na jihozápadní Vysočině.

    OdpovědětVymazat
  33. Pan I. David dokonale popisuje systém výběru "špičkových politiků", kde na kvalifikaci, znalostech a schopnostech nezáleží a rozhodující je jen nakolik je ochoten papouškovat co mu delegující strana nařídí. Tímto systémem procházely i "předlistopadové nomenklaturní kádry KSČ" a dodnes to platí i pro ty nové ! Proto jsme tam, kde jsme. Jak se říká lidově "Jsme v pr...." !

    OdpovědětVymazat