Reklama

.

.

středa 18. února 2015

Dopis panu prezidentovi republiky Miloši Zemanovi

Petr Toman
18. 2.  Czechfreepress
Vážený pane prezidente,
obracím se na Vás v těchto zvláštních dobách, kdy lež a iluze ovládají davy, kterým neutuchající konzum a materialismus jakoby bral poslední zbytky zdravého selského rozumu, pravda je vnímána jako urážka, po Praze si nikým nerušeni pochodují ukrajinští fašisté, naši zemi spravuje snad nejvíce korporátní a posluhovačská vláda, která se svým lhaním dnes a denně vysmívá obyčejným lidem do tváře jakoby v jistotě, že člověk český stále marně čekajíc Blanických rytířů u svého pivka, třesoucí se ze ztráty zaměstnání, toho všudypřítomného strachu a nakupených dluhů, nezmohl na vůbec nic.
Obracím se na Vás jako 27 letý člověk, který již dávno prohlédl tu špinavou hru globální oligarchie a jejich posluhovačů, rozvrácení morálky, podporu zvrácenosti, šíření nenávisti a závisti mezi lidmi, jež zašla do podoby, kdy soused nemůže ani vystát souseda. Vy jako prezident jste zcenzurován veřejnoprávní televizí v přímém přenosu, jsou rozvráceny celé státy s jejich mnohdy tisíciletými kulturami jen proto, že se nechtějí podvolit té finanční chobotnici, která skrz tiskárny na dolary ničí tento svět a lidské charaktery. Západní vůdci hlásajíc demokracii a lidská práva za oponou slouží strachu, lžím a pokrytectví, se objímají se na veřejnosti se státníky, které pak nechají úkladně zavraždit, jakožto tomu bylo v případě Muammara Kaddáfího, a poté se této vraždě vysmívají, jako tomu bylo v případě Hillary Clinton při rozhovoru pro jednu americkou televizi. Pakliže by Vám toto náhodou uniklo, rád otevřu svou bakalářskou práci, kterou jsem věnoval zločinu, jehož se dopustilo NATO na Libyi, a kterou jsem ve zdejším „demokratickém" světě svobody slova pro poukazování na to, co je již dnes zcela zjevné, neobhájil.

Vůbec nepochybuji, že byste neměl potuchy, na koho tímto vším narážím stejně tak jako nepochybuji, že byste nevěděl co je tato globální mašinérie, kterou již před více než 50 lety 2 měsíce před svým zavražděním tak geniálně ve svém památném proslovu popsal poslední skutečný americký prezident John Fitgerald Kennedy, zač. Stejně tak je Vám známá teorie Heartlandu, která vlastně nepřímo vysvětluje těch více než 200 let snah o podmanění Ruska. Určitě také znáte výrok 2. amerického prezidenta Johna Adamse: „Jsou 2 možnosti jak podrobit národy – jedna skrz zbraně a druhá prostřednictvím dluhu." Stejně tak výrobce automobilů Henry Ford si toho byl vědomý, když řekl: „Je jen dobře, že lidé nerozumí měnovému systému, poněvadž kdyby ano, měli bychom tu revoluci už zítra ráno."

Osobně mne pobavil článek, kde odborník na extremismus pan Mareš (Právo 28. 1.) porovnává situaci před WW2 s nynějškem a tvrdí, že v současné Evropě neexistuje stát, který by extremistické aktivity přímo podporoval. Pan Mareš asi zapomněl na ukrajinskou fašistickou juntu, jež sice není a nebude tak mocná jako hitlerovské Německo, ale je živena těmi stejnými a pro stejný účel a tím je útok na Rusko.

Obracím se na Vás, protože cítím, že ve svých mnohých projevech mezi řádky voláte o pomoc lidi, jež nejsou lhostejní k sobě samým, svému okolí, své zemi, tomu kam tento svět upadá a ještě je nestačilo ovládnout pokrytectví a hloupost. Jakožto k prvnímu prezidentovi, jenž byl zvolen lidem a nebojí se říci svůj názor nahlas tváří tvář chudákům, kterým by mělo být za trest přikázáno vykonávat zvrácenosti v Louvru, Westminsteru či Schönbrunnu, aby na vlastní kůži poznali, jestli je ten „demokratický" Západ tak zuřivě bojující po celém světě za lidská práva, odmění stejně, jako náš stát odměnil ten odpad lidské společnosti, za to co vykonával v posvátném chrámě Ruského národa.

Pro mne jste společně s Ústavním soudem, probuzenými a informovanými lidmi jedinou legitimní silou v tomto státě, která by dala lidu skrz referendum společně s Vámi a Ústavním soudem moc pozměnit Ústavu tohoto státu a zabránit této korporátně posluhovačské vládě posílat zbraně na Ukrajinu a podporovat další genocidu Slovanského národa, získat skutečnou moc nad Centrální bankou, která evidentně slouží stejně jako vláda cizím zájmům. Skutečná moc znamená plnou svobodu emitovat svou vlastní měnu, tak jak se k tomu včetně Ruska odhodlává stále více zemí, které se chtějí osvobodit z břímě nikdy nesplatitelných dluhů a okovů imperialismu. Sám víte, že platit neuvěřitelných 70 milard na úrocích, díky kterým si děláme další a další dluhy, je otroctví a nikdy nekončící fraška. Vím, že máte pravomoc odstranit ty zaprodané hady z ČNB a proto je také proti Vám vedena ta špinavá mediální kampaň a snaha omezit Vaše pravomoci. Oni to dělají, protože z Vás mají strach a Vy víte, že čas běží a já věřím, že jste člověk se srdcem, kterému záleží na osudu nejen této krásné země ale vlastně celého světa.

Nabízím Vám svou pomoc při bití na poplach, osvětě a snahou probudit tento kdysi mocný národ, který jaksi pozapomněl na hrdinství a čest svých předků a na to, kým byl zrazen tehdy v Mnichově a místo toho si svou slabost, porážku a poníženost spojuje pouze s 21. srpnem 1968 a Ruskem, nevědouc že 21. srpnů 1968 Made by USA bylo nesčetněkrát víc. Sám určitě víte, že NYNÍ se historie píše hrubším písmem více než kdy jindy a že tato malá zemička ležící uprostřed Evropy může sehrát svou významnou roli při utváření novodobých dějin třeba tím, že ukáže ostatním národům, že lidský duch a odhodlání dokáží mnohem víc než peníze a moc, které se u nás schovávají za „pravdoláskařství" a přitom utvářejí pouze lež, nenávist a lidské utrpení.

Dne 26. 1. jsem reagoval na serveru jobs.cz na pozici „Odborník pro práci s informacemi." Již od počátku mi bylo jasné, že tato práce je pro BIS, avšak jsem na pochybách, zdali tato organizace slouží skutečným zájmům ČR nebo je pouze prodlouženou rukou vlády, která si uzurpuje stále větší moc nad námi všemi.

Nežádám, abyste marnil svůj čas odepisováním, ale abyste se se mnou setkal jako občan s občanem, člověk s člověkem.


Petr Toman

63 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. PAN ROTSCHILD VZKAZUJE ČESKÝM OVČANŮM.DEJTE MI MOC NAD BANKOU STÁTU A NEBUDU SE STARAT O TO,KDO V TÉ ZEMI PÍŠE ZÁKONY.

      Ohlupování všech domorodců REPUBLIKY nemá konce.Proč a kde začantrošil guvernér ČNB 220 miliard,které dal vytisknout,aby devalvoval naši měnu,způsobil našemu zdravotnictví škodu 1,5 MILIARDY,SNIŽIL NÁM PLATY A ZNEHODNOTIL ÚSPORY.Každý musí denně platit DVĚ koruny navíc za litr pohonných hmot NAVÍC jenom proto,aby prý ten GUVERNÉR mohl nakoupit dluhy prý vyspělých států a ONYza ty peníze nakoupily kulomety pro fašisty v KYJEVĚ.

      Vymazat
    2. V dnešním
      systému lidé přidělili svá „práva“ poslancům, kteří
      se jednou dostali k moci a potom tam celé roky sedí
      ve své „imunitě“, dostávají celou hromadu privilegií
      a výhod. Ve většině poslanci hájí své osobní zájmy
      nebo zájmy jakýchsi korporací, patřících velekněžím
      a politikům (lidem u moci). Přitom operují pravomocemi,
      jež jim poskytli lidé (konají jménem lidu nebo
      jakoby ve jménu lidu), kteří nemají k rozhodování daných
      otázek žádný vztah.

      Vymazat
  2. http://video.aktualne.cz/dvtv/developer-z-ghetta/r~d96f815ca31811e4b98c002590604f2e/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že neříká pravdu, pro koho ty domy staví. Tajemství je v kouzlu zmíněných čísel.

      Vymazat
  3. Jsem na vás pyšný pane Tomane. Jsem rád, že ve vašem věku máte takový přehled jako jeden z mála. Na druhou stranu mě to nutí zamyslet se, jaký odkaz jsme tu vaši generaci zanechali, stydím se !
    Konzum naprosto zaslepil mozky většině lidí, někteří zůstali nevyléčitelně postiženi, důsledkem je dnešní stav světa.

    Držím palce
    Jan Koláček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak odkaz ale jakou budoucnost? Konec konců, kde je odkaz našich předchůdců? Krásné dětství a dospívání, produktivní život bez obav o práci - budiž. Ale odkaz? Bandera s nacistickými symboly, což tak či onak podporujeme, vždyť obrazně - se musí v hrobech obracet.

      Vymazat
  4. Výborně Petře,máš to naprosto srovnané a věci cítíš správně a pravdivě....Jen u toho ústavního soudu bych byl opatrný neboť jeho předseda je vysoký zednář a žid a to nevěsti nic dobrého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. 14:19
      Člověka, o kterém tu mluvíte znám velice dobře více než 60 let, ale kupodivu to, co píšete, mi není známo. To, že není židovského původu, vím stoprocentně. O to ale přece vůbec nejde - pro Vás je slovo "žid" beztak jen nadávka.

      -- Proto čekám, že své tvrzení doložíte a podepíšete se vlastním jménem. Asi ale čekám od anonymního ubožíka příliš, viďte?!

      Vymazat
    3. Pro Jana Kopeckého - https://aryanrebel.files.wordpress.com/2008/03/castecny-seznam-zidu-a-zidovskych-misencu-v-politice-csfr-cr-a-sr-po-r-1989.pdf

      Vymazat
    4. 1) A tím chcete říci co?
      2) Pořád ještě nemáte odvahu se podepsat?

      Vymazat
    5. Pane Kopecký jestli Rychetskeho znáte tolik let tak je smutné že nevíte o jeho ryze židovském původu. O jeho vysoko stupňové zednářské příslušnosti nemluvě. Asi moc dobře víte že Rychetský byl dlouholetým zaměstnancem prognostického ústavu kde byl jako jeden z mnoha připravován a školen na vysoké politické nebo státní funkce pod vedením vyznamneho komunisty židovskeho původu W.Komárka.Toto

      Vymazat
    6. Toto hnízdo židovské elity jako byl v totalitě Prognóstický ústav bylo obsazeno výhradně lidmi židovského původu a nenajdete tam jediného nežida.Co se týká dokumentů nebo zdrojů o Rychetskeho původu a jeho činnosti,nevidím důvodu Vám něco dokazovat a hlavně není na to ten správný čas.

      Vymazat
    7. Panu Jiřímu Jechovi:
      Podobně jako Váš anonymní "předřečník" /17:51/ opakujete smyšlenky.
      P.Rychetský nikdy v prognostickém ústavu nepracoval. Před převratem pracoval jako podnikový právník v bytovém družstvu.
      To ale není to hlavní. Myslím, že fakta Vás ve skutečnosti vůbec nezajímají.
      Nevím odkud berete svou posedlost představami o židovských elitách.
      Hlásáte podobné bludy jako pan Jaceňjuk v Kyjevě. Patříte patrně k těm, kdo za dokument považují např. "Protokoly sionských mudrců"?
      -- Chci Vám jen připomenout, že nacistické norimberské zákony patří minulosti. Pokud se Vám po něčem podobném stýská, pak potěšpámbu -
      Ohledně Vaší poslední věty by mě jen zajímalo: kdy podle Vás bude "ten správný čas"? Možná máte představu, že "es kommt der Tag"?!
      Prosťáčkové si vždycky vystačí s nějakým "židobolševismem" nebo "anglo-sionistickými kruhy".
      Spětě sladce!

      Vymazat
    8. Ano máte pravdu v ČSAV nepracoval ale mezi tu partu nesporně patří.

      Vymazat
    9. Takže jádrem Vaší výpovědi, na které trváte, je to, že - ten či onen - patří mezi tu "židovskou" partu? Na mé ostatní otázky jste totiž nereagoval (asi už Vás to nebaví?).
      K tomu "hnízdu židovské elity" patrně patřili i pánové Klaus a Dlouhý?
      Víte, ona ta zarputilá snaha najít "zlo" v konkrétních osobách bývá vždycky svízelné. A Váš názor opomíjí věci skutečně podstatné jako je slabost států vůči bankám a korporacím, která se projevuje mj. v privatizaci zisků a "znárodnění" ztrát vznikající z finančních spekulací. A pokud to berete v potaz, Vaše odpověď je křišťálově jednoduchá: mohou za to "židé".

      Vymazat
  5. Obávám se hochu, že pan prezident to ani nepřečte, natož aby se s tebou setkal jako občan s občanem, člověk s člověkem. TO nemá být výtka ale reál. Mimochodem, pokyn k té zmiňované okupaci 1968 vydal Ukrajinec a na jeho přání bylo nejvíce okupantů, vojáků ukrajinské národnosti, aneb jsou v těchto věcech nejspolehlivější.Věnovat úsilí na bakalářskou práci,věnovanou zločinu, jehož se dopustilo NATO na Libyi, je hodně spozdilým počinem ve zdejším „demokratickém" světě svobody slova. Poukazování na to, co je již dnes zcela zjevné, například na vzestup fašismu - nacismu na Ukrajině, může být záslužné ale nikoli při obhajobě diplomové práce, jinak při zbytečném hazardování s roky studií.Jako myslící student jsi měl již poznat, že žádná demokracie neexistuje, ani existovat nemůže. Zvláště pak ne v korupčním prostředí dnešní parazitokracie poznamenané rysy fašismu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dopis je to správný a plně s ním souhlasím. Ale mám obavy, že prezident neodpoví, nebo odpoví nějakým vyhýbavým způsobem. Sice se snaží ale je vidět, že do své funkce zanáší své priority na úkor těch ve státním zájmu. Když přijal kandidaturu na prezidenta, musel počítat s tím, že ponese vlastní kůži na trh. Nelíbí se mi jeho lokajství k Izraeli a židům. Copak nevidí, že všechno zlo ve světě pochází od židovských bankéřů a židovského kongresu v USA? Klidně si jede na návštěvu státu, který se ohání holokaustem a při tom má ruce od krve Palestinců? Má to znamenat, že s tím vražděním souhlasí? Neubírám mu jeho zásluhy z cest, kde propaguje naši zemičku a hledá pro nás práci. Všechna čest. Po tom debilovi poserplíně zachraňuje, co se dá. Ale špatný už je jeho obojaký, neurčitý postoj k východu. Mám dojem, že se už začal bát USA. Je to můj osobní názor a velice rád bych se mýlil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není ten, co by se zavděčil všem. Se slovem židi, bych až tolik neplýtval. Stačí bankéři a kongres USA. Arnošt Lustig byl taky žid i velmi dobrý člověk. I mezi vynikajícími spisovateli byli židé.

      Vymazat
  7. Kde se mohu pod Váš dopis podepsat?
    Naprostý souhlas a připojuji se k Vám

    Jaromír Petřík
    Boskovice

    OdpovědětVymazat
  8. Ano - i já jsem přesvědčen, že se prezident s vámi nesetká ani vám neodepíše, podobnných dopisů dostává jistě stovky, a rozhoduje o nich subalterní úředník prezidentské kanceláře. Stovky jich letí přímo do koše, jen něco takového, co přerostlo rámec běžné publikace, například metanolová aféra, podvody šmejdů, nebo teď v poslední době hvězda Michaláková s dětmi v Norsku ( podobných kauz je mnohem více, jen ona je za hvězdu) - záleží na mediích, z čeho udělají pozoruhodnou kauzu a tou pak se zabývá premiér nebo prezident. Sklady výbušnin, vyvraždění české rodiny Americkým grázlem, vražda ženy a dítěte Petra Kramného v Egyptě - a podobně. Nic jiného nemá ten správnej kalibr. Leda že by se toho ujal Marek Wollner v pořadu Reportéři ČT? Případně Černé ovce? Koukněte - tykadla už tady byly, pistole namířená na Klause taky, Kalouska jeden odvážlivec dokonce na veřejnosti zfackoval, i ve sněmovně dal mizera zubař Macek který vytuneloval Knižní velkoobchod Dr. Rathovi facku -a co? Causa odměny Nečasově metrese, celé to šílené LIDEM s K.Peake, podivné odvolání Pospíšila z funkce ministra spravedlnosti na hodinu- a co? V české ošklivé senkrůvně, na tom českém kompostu už se nikdo nevzrušuje, snad jen čtenáři Plesku, Prásku, Aha, apod. Tak hluboko jsme klesli. Ten chlapec je dojemný svou odvahou a taky tím, do čeho se mu podařilo dohlédnout, ale měl by podat trestní oznámení na český stát Nejvyššímu státnímu zastupitelství -to by byl teprve správný mazec! A potom? Potom by mohla přijít nějaká ta autonehoda dotyčného a podobně. A další režim by mu vybudoval účelovou tryznu. Všechno. Jo takhle - když odvážná Carolina Cordayová podřízla Marata ve vaně a zbavila tak Francii tyrana - ale to už je dávno. Hrdinství už se neoceňuje ani ve filmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych do pana prezidenta zas až tak moc nešila, možná by i rád odpověděl. Jenomže ani prezident u nás nemůže vše, sám víte, jak musí odolávat tlakům médií a pravdoláskařů, i USA ambasádě. I on má jen jeden život.

      Vymazat
  9. Milý mladý muži, na rozdíl od Vás, mě je už 70 a už proto jsem nesmírně rád, za každého mladého člověka, který si v dnešní chamtivé době zachoval zdravý rozum. K výzvě panu Zemanovi, bych ještě připojil: V žádném případě nevstupovat do eurozony a co nejdříve vystoupit z EU. Obojí se stejně brzy rozpadne.

    OdpovědětVymazat
  10. Milý mladý muži, na rozdíl od Vás, mě je už 70 a už proto jsem nesmírně rád, za každého mladého člověka, který si v dnešní chamtivé době zachoval zdravý rozum. K výzvě panu Zemanovi, bych ještě připojil: V žádném případě nevstupovat do eurozony a co nejdříve vystoupit z EU. Obojí se stejně brzy rozpadne.

    OdpovědětVymazat
  11. Bravo! Moc hezky napsané, přímo ze srdce. A to jsem se obával, že nová generace je úplně tupá, nevzdělaná, předčasně konzumně a alibisticky zfotrovatělá. Držím palce a přeji vše dobré,
    Karel Kos, Most

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto výstižné !!! Jen je mi líto, že všechna tato pravda se objevuje pouze na internetu. Lidi, je čas jít do ulic !

    OdpovědětVymazat
  13. bohužel nemáme žádnou šanci. Mladí lidé vidí Agenta 007, samé úspěchy USA-vždy zvítězí. Nevidí bídu Američanů, jejich zdravotnictví atd.Dnes inteligence světa ví jaká je pravda na Ukrajině a naše zdegenerovaná mládež, ne vlastní vinou stále věří těmto mediálním podvodů.Americký imperialismus jednou skončí jako Římská říše a pak nastoupí nová parta lumpů, jako to bylo s nástupem křesťanství. Vždy se dostanou k moci ti morálně horší, protože nemají zábrany.

    OdpovědětVymazat
  14. Diky kamo, zes napsal tento text. Mne je 30, pochazim z Ruska. Ta generace pred nama mela fakt klidny zivot. Muj deda bojoval. A nas to ceka nejspis take. Protoze jak koukam na ty blaboly v CT, jak posloucham "vas" cesky Rozhlas - je to na bliti. Moderatori nazyvaji (vicemene) objektivni informovani na Ukraine "Kremlevskou propagandou" (o sobe samozrejme ani slovo). Mezi rusy jsou taky "Majdanute liberalove" (vasi pravdolaskari, havliste), kterym ani za rok nedoslo, ze Majdan byl podvod (bojovali proti oligarchuv, tak jak teda? uspesne ci ne?) . Kdyz jsem posloushal Sputnik (Hlas ruska) tak kamos rikal jak muzes poslouchat tuhle propagandu? Musel jsem odpovedet, ze posloucham ty media, ktere alespon vyslaly sve novinare do postizenych oblasti (coz se o Kievu ani EU rict nedalo). Jak to tam skutecne vypadalo ('anexe" Krymu, utok na donbass), to jsem zjistoval pres internet-vysilacku (zello.com), cili uz od zacatku jsem byl ve spojeni s lidma odtud a hned jsem vedel, ze referendum na Krymu je skutecne, ze to neni zadna anexe, i kdyz priznavam, ze Rusko tam urcite sehralo hlavni roli co se tyce organizace a zajisteni bezpecnosti. Do dnes v zello pribiha informacni valka, ale ukropu uz je tam malo. Jejich pocet se za ten rok drasticky snizil, nevim jestli to je tim, ze nekomu neco doslo, nebo 4. vlna mobilizace sehrala svou roli ale je to rozhodne zajimave poslouchat "argumentaci" tech lidi, kteri obhajuji "Jednoutnou Ukrainu", "demokracii", "svobodu slova", "prava lidi" a podobne nesmysly. Spousta veci jim unika, pouzivaji dvoji standardy a kdyz nevi co odpovedet tak skacou do jinych temat (obycejne trollove). Za rok jsem nasbiral takovych zkusenosti s nima, takovych "argumentu", ze zadny pravdolaskar debatu se mnou proste neunese. Treba kdyz do mistnosti vstoupi ukrop a zarve "Slava ukraine, gerojam slava", tak se ho hned ptam - cemu konkretne je ta slava, at to vyjmenuje. Nevedeji co odpovedet. "Prava lidi"- vyjmenujte ty prava lidi, ktere se netykaji LGBT (mensin), jsou vubec takove? "Svoboda slova' - to je nejvic jednoduche, protoze ta na Ukraine proste neni, neni ani v EU. Rusko je v tom vice demokraticky stat, nez "vyspely zapad" (mame Echo moskvy, dozhd a spoustu dalsich proamerickych webu). No proste sranda. Rozhodne vysilacku doporucuji. Zalozim pro vas mistnost "NovaRepublika" - stavte se na pokec.

    S cechama se do debat nepostim. Je to vas stat, je to vase budoucnost. Vim, kde a kdy probihaji demostrace #savedonbass, vim, kdy a kde pochoduji ukropske fasisty, ale ja tam nechodim! To musite byt vy, kdo rekne DOST, nechceme aby nam na Staromaku byl vyvesen Putin ala Hilter (s knirkama, je to vlastne poruseni zakona, ne?), nechceme aby pata kolona rozdavala cervene karticky proti nasimu prezidentovi (jeste, ze tam neni knizete, valecny srac)... je to vase zeme, vas osud.

    Neni potreba spousta rozumu, aby si clovek udelal nazor na rozdilne komentare v diskuzich na idnes.cz a novinky.cz - "kladne" jsou diametralne odlisne nazory a kdyz clovek zacne hledat pricinu alespon tohoto jevu tak uz prejde na spoustu veci.Ale k tomu mysleni: lidi maji 2 druhy vnimani sveta - kaleidoskopicke (jevy nejsou spojite) a mozaikove (jevy jsou spojite, neznamou oblast domyslime), takze ty pravdolaskari maji proste kaleidoskop udalosti a vubec nevedeji ktera bije. Je nutne pokladat spravne otazky, ktere maji udalosti prave spojit. O vnimani sveta jsem nalezl neco i v cestine, tak prosim: http://leva-net.webnode.cz/products/o-pojmech-svetonazoru-vzajemnem-chapani/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tvůj názor kámo.
      Víš kolikrát mě taky napadlo jen tak někam na ukrajinu poslat email- od obyčejného člověka obyčejným lidem. snad by to mohlo pomoct- napsat jak to tu vidím a že to u nás není bůhvíjaké ...no ještě jednou dík za názor

      Vymazat
    2. Díky kamaráde, Rusáci si to u Čechoslováků jednoznačně posrali v roce 1968. Jinak by jsme byli bratrský národy. Vždyť jste nás zachránili před vyhlazením. Je to svinstvo co se děje na Ukrajině, jak se v médiích lže. Jsme hodně zmanipulovaní a musíme pravdu hledat mezi řádky.

      Vymazat
    3. Anonymní 18. února 2015 19:21,
      připomínám, že v roce 1968 tu nebyli jen Rusáci, ale byly tu vojska Varšavské smlouvy se svými vojáky se státním občanstvím německé, polské, SSSR s národností ukrajinské, litevské, lotyšské, estonské, běroruské, ruské, gruzínské atd ...... Alka

      Vymazat
    4. Anonymní 18. února 2015 19:21,
      připomínám, že v roce 1968 tu nebyli jen Rusáci, ale byly tu vojska Varšavské smlouvy se svými vojáky se státním občanstvím německé, polské, SSSR s národností ukrajinské, litevské, lotyšské, estonské, běroruské, ruské, gruzínské atd ...... Alka

      Vymazat
    5. Nejvíce se sem však v 1968 cpali Poláci a že pak po odsunu vojsk zde zůstali ruští vojáci,to nebyla žádná tragédie.Jen sledujte politiku Polska dnes,jak se paktuje s USA a leze podporovat fašouny na Ukrajinu,i když je Ti samí fašouni na Haliči před lety vyvražďovali.To je sbírka pokrytectví.... Doufám,že u Poláků převažuje rozumná část obyvatel a jen jsou líní něco udělat,jako my,Češi...Rusové jsou naši osvoboditelé od právě tohoto fašistického bordelu a žádná US-propaganda to nezmění...

      Vymazat
    6. Také děkuji za Váš příspěvek, se kterým plně souhlasím a mrzí mne, že je nás asi málo. Někdy si říkám, že ten rok 68 jen oddálil to, co se událo po roce 89. Stihla jsem si odpracovat roky do důchodu a to dnešní mladí s jistotou nemohou.A nenávist k Rusům jsem nepociťovala a jsem ráda. Ivana

      Vymazat
    7. Dneska jsem zabrousil na jiné servery- a jak říkám- všude máte dobré a špatné lidi- viděl jsem několik videí, kde se ruští zbohatlíci v autech chovali jako prasata. Všude najdeš lidi které by jsi nakopal do zádele, a hned vedle třeba další, s kterýma by sis fajn rozuměl- není to o národech je to o konkrétních lidech

      Vymazat
    8. Vsem kdo si precetl muj dlouhy text, dekuji. Ja jsem jen popisoval svuj pohled na vyvoj dnesnich udalosti bez exkurzu do historie. Ohledne 1968 bych se asi poustel na tenky led (v te dobe jsem neexistoval, nevim jak to presne probihalo). To, ze se tomu rikalo "okupace" je pry take "zapadni pohled na svet". Zapadni propaganda se totiz vzdy neceho chytila a hned ten pohled na svet zmenila. Jako priklad lze take uvest Mirovou dohodu mezi Stalinym a Hitlerem, kterou Zapad ihned interpretoval jako "pokus rozdelit Evropu", pritom skutecnost byla jina (ani francouzy, ani britove nechteli se stat spojenci Stalina, odmitly to - asi tusite proc, ze ano? ale Stalin potreboval cas k mobilizaci, prestavby tovaren na tanky misto traktoru, potreboval jednodusse cas, takze to musel s fyrerem "pribrzdit").

      Ne kazdy proces se povede, amici uz zkouseli CR vytahnout z "rude okupace" v 68, ale neuspesne, v 89 - uspesne, jenze ne diky vasi "revoluci" ale spis kvuli jinym uspesne probehlym procesum (Gorbacev, pad berlinske zdi apod), vlastne souhrn procesu. U vas bylo treba udelat "revoluci", aby se k moci nedostal buh vi kdo, ale Havel s jeho proamerickou partou (cili ty spravne).

      Ale je pravda, ze pokud by se jim to povedlo uz v roce 68, tak mozna za tu dobu (68-89) byste se stali plnohodnotnou soucasti anglosakskeho Zapadu (cili dnes by ty rozdily v platech a urovni zivota nebyly tak desive). Ale je to polemizace, "co by bylo kdyby...". Ja se drzim toho nazoru, ze jste slovansky narod, coz u aglosaksu dlouhodobe znamena - nepritel. Z toho duvodu by vas potom mohli v tom vyvoji take "brzdit".

      Rusak.

      Vymazat
  15. Souhlasím s Vámi

    OdpovědětVymazat
  16. Lavrov napsal Ovarovi?
    Palmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, magor Palmerovi, jak si spolu rozumí.

      Vymazat
  17. Jak si spolu magor,lavrov a ovar rozumi?...dik za upresneni.
    Palmer

    OdpovědětVymazat
  18. Je mně z toho proletářského koutku na blití. Většina z Vás (těch starších) měla za komanče naladěný Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu, u škopku piva brečela po svobodě, v 89 cinkala klíčema, dnes zase brečí po komančích. A Ti mladší? Nevědí nic o minulosti, ale rozumu mají na rozdávání. Ale nikdo se již nesvěřil s tím, co dokázal, co vytvořil, tedy kromě keců a stesku a závisti k úspěšným.

    OdpovědětVymazat
  19. Právě proto je to tak tragické. Kdekdo šilhal po západě, což je pravda, ale když jsme hned po převratě v devadesátém prokoukli, a viděli na dlažbě statisíce lidí, jen proto,že si komoušské špičky přešité na modro potřebovali rozebrat státní podniky, lidi začali přicházet o domovy a viděli jsme umrzlé bezdomovce, bídu, vši, svrab a neštovice, a že první a taky poslední na čem se vládnoucí verbež dokázala shodnout byla výše jejich platů, začalo být všem zle. Pak jsme jen čuměli a říkali jsme si že to snad ani není možné - mrtvoly v Orlické přehradě, všivé podvody, justiční mafie, padesát mrtvých než se někdo rozhoupal k řešení metanolových sviňáren, sklady a areály plný dovezenýho odpadu nebo výbušnin a jak se lidem strašně lže a všechno se utajuje, když vidíme zabíjení lidí na třetině světa od amerických hajzlů - a teprve se potvrzuje co je to za hajzly, a že "komouši" v tom měli přece jen pravdu, a socializmus je nejspravedlivější řád, pokud se jeho realizace nezmocní neřádi - dospěli jsme k rozumu a můžeme srovnávat, co bylo pro obyčejného občana a pro jeho slušný a šťastný život více jedlé. Toto -co je zde teď,je naopak neslučitelné se životem. A co vy - kterýmu je na blití? Taky vám bylo na blití při bydlení zadara? Energií a žrádla skoro zadara, lékařský ošetření -jakýkoliv - zadara, léky zadara, školy a vzdělání zadara a na celý život jistou práci -taky tenkrát jste z toho blil? Určitě ne. Teď blejete, protože se třesete možná o barák s okrádanými nájemníky, a určitě kvůli nejakýmu posranýmu majetku a výhodám, ke kterým vám pomohla modrá smečka. Je vás pár takových - ale celý zbytek národa, včetně těch mladších, naprosto bez perspektivy, má důvod k nasranosti To není o závisti, jak tady lacině žvaníte - jen a jedině o nasranosti. A to je rozdíl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je na blití z lidí, jako jste Vy. Na rozdíl od Vás jsem za komančů nebydlel skoro zadara ve státním s dotovaným topením atd. jako parazit socialistické společnosti, který se chce spravedlivě o vše dělit, ale na vesnici v rodinném baráku, kde si člověk musel vše odřít a krvavě zaplatit, Venkov neznal a nezná, co je to dotované dálkové vytápění, MHD za prdeli, která, když má interval delší, jak 10 min., tak je zle a mnoho dalšího. Po revoluci jsem musel začít tvrdě makat sám na sebe a opravdu se za to nestydím a také nevidím důvod, proč se s někým o ekonomické výsledky své práce dělit. Každý je strůjcem štěstí svého. Jsou lidé líní, kteří svojí lenost a neschopnost zaštiťují altruizmem a křesťanským smyslem života a jsou lidé, kteří nekecají u půllitru piva a tvrdě makají. Za nima je samozřejmě vidět kus poctivé práce. Bohužel Vy a Vám podobní jedinci s degenerovaným myšlením z dob socialismu spojujete všechny do jednoho a označujete je za zloděje, ale zlodějem je v podstatě ta část národa, která do společného nedá téměř nebo vůbec nic a chce se dělit už třeba tím, že chce rovný přístup k různým službám. Musíte se smířit s tím, že každý musí žít tak, na co má. Kdo má na suchý rohlík, musí mu stačit. Kdo na kilo šunky, může si jí dovolit. Z Vašeho komentáře čiší nenávist k úspěšným a závist každým coulem. Uvědomte si, že závistí, nadáváním a sezením na netu, podporou komoušů a oranžové smečky, nic nedocílíte. To je jenom na Vás a Vašich schopnostech, chtít něco dokázat

      Vymazat
    2. Ještě k tomu doplním ... co je pár lidí v Orlické přehradě a padesát alkáčů, pro které jediným cílem života je laciný chlast pro zmařeným životům, které mají na svědomí komouši za dob své vlády? Ten nepoměr je opravdu strašný. Je to to samé, jako by jste tvrdil, že život Váš je rovnocenný se životem fetky, a že ona fetka má stejná práva jako Vy.

      Vymazat
    3. Hm, modrý pracant z chudé vísky promluvil. Seš pako? Copak nevidíš, že jsme se stali otroky ve vlastní zemi? Z této země odteče spousta miliard do zahraničí například za obyčejnou vodu, kterou používáš na spláchnutí. S takovým blbem nemá cenu diskutovat. Nikdo nechce návrat rudých bratří, kteří rozhodovali o tom jestli pojedu do Vídně nebo ne. Je to o tom, že společnost jako taková ztratila pud sebezáchovy.

      Vymazat
    4. Pro mnohé možná jsem blb, ale na rozdíl od nich mám dostatečný rozhled. Nežiji v idealismu, ale jsem materialista, kterému je zcela jasné, že z globálního hlediska není možné naplnit "ušlechtilé" cíle, které propagujete. Jen se zamyslete, kolik lidí bylo na planetě před 30ti lety a kolik jich bude za 30 let a namalujte si graf. Do grafu si zaneste zemědělskou půdu, které je méně a méně, hlavně z důvodu její neúrodnosti (přesolená hnojivy), můžete přidat zásoby surovin a dalších komodit. Dojdete k jednoznačnému závěru. Jsou dvě možnosti. Buď si budeme hrát na sociálně spravedlivou společnost a brzké době "pochcípe" společně hladem, nebo budeme eliminovat slabší jedince a snížíme zalidněnost planety. Silnější budou žít. .... A mně peníze za vodu neodtékají do zahraničí, musela se vybudovat studeň a její čerpání je v mé režii. Peníze odtékají max. Tobě, který ve své lenosti dal přednost králíkárně a pohodlí a teď se musí přizpůsobit tržní ekonomice a uskromnit na svých výdajích, které Ti dotoval stát z daní ostatních. Začni makat a přestaň kecat podobné nesmysly, možná se Ti také začne dařit lépe a přestaneš propagovat altruismus.

      Vymazat
  20. -- Anonymní 10:31 (nechcete se začí podepisovat?):

    Nasranost je jen začátek (Bělohradský ji označuje jako "tekutý hněv"). Mluvíte o laciném žvanění, ale sám vlastně jen demonstrujete svou nasranost, kterou sdílíte s mnoha lidmi v této zemi.

    Condorcet napsal, že "síla nemůže podobně jako názor vydržet dlouho, pokud tyran nerozšíří svou říši tak daleko, aby před lidem, který rozděluje a jemuž vládne, skryl tajemství, že skutečnou moc nemají v rukou utlačovatelé, ale utlačovaní". (cituje Varoufakis, str.38).
    Důležité ale je pochopit, že ten tyran není nějaký člověk nebo skupina lidí - ti jsou jen nástroji neosobních, odlidštěných sil. Karel Kosík jim dal jméno Supercapital.

    Jde o to, zda ta nasranost vyústí ve žvanění nebo vespolečné jednání lidí.
    MOC totiž není totéž co státní moc - jak se lidé mylně domnívají - tedy síla policie, armád, výběrčích daní, donašečů nebo vězeňských dozorců.
    Moc není NIC JINÉHO než to, že se lidé spojí ve společném jednání (Hannah Arendtová, Vita Activa).
    (--Jednání není, pochopitelně, jakákoli "akce", např. bojkotovat volby, zapálit Cikánům byt nebo vykřikovat na náměstích o nebezpečí Islámu; patří k tomu práce a užívání rozumu.--)

    Politika začíná na vlastní návsi. Rostou-li na ní kopřivy, není to jen věc obecního úřadu, ale každého občana, který jde kolem.

    OdpovědětVymazat
  21. PANE KOPECKÝ,ZDÁ SE,ŽE JSTE ZDE ROZUMNÝ DISKUTUJÍCÍ.NAPADÁ MÍ.ŠKODA,ŽE NR PROZATÍM NEMÁ SKUPINU INTELEKTUÁLŮ,KTERÝM BY BYLO POTĚŠENÍM


    odhalovat ty zločince právě tam,kde se cítí být neprůstřelní a to v oblasti peněz ČNB. I pan Toman ve svém dopise přišel na to,že má dnes snad jen president ty křiváky z ČNB vyhnat.

    Zajímalo by mě co říkáte tomu,že ze zákona o ČNB 6/1993 Sb dal prý GUVERNÉR ČNB nejprve odstranit z §6 odstavec 13 svými neoliberálními přáteli,aby nešel do basy A POTÉ DEVALOVAL.Připomínám znění toho paragrafu.

    Guvernéra odvolává president republiky v případě,......nebo se dopustil li se vážného pochybení.

    Jestliže tedy GUVERNÉR A JEHO PARTA, devalvoval proč nedal těch vytištěných 220 MILIARD k dispozici bankám,aby je s výhodným úrokem či dokonce BEZÚROČNĚ daly k dispozici prostřednictvím případně vládních programů,našim podnikatelům,aby ti na nich dokázali vydělat a tak i dobře zaplatit své pracovníky,kteři dnes trpí pod nízkymi platy a ne jako tomu je v ŘECKU,že by chtěli MINIMÁLNÍ MZDU 750 EUR,nebo alespon 8,50 EURA NA HODINU jako je tomu u sousedů...

    WIKINGER PETR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petru Wikingerovi:
      Je mi líto, nejsem ekonom a tedy Vám na to nedovedu odpovědět. -- K tomu jsou kompetentní lidé jako Ilona Švihlíková nebo Zbyněk Fiala, případně ekonomové z ČMKOS, kteří jsou t.č. poradci premiéra a vicepremiéra.

      Každopádně je dobře, že jste na zákon o ČNB přivedl řeč - text zákona stojí určitě za prostudování. -- Člověk se musí ptát, co to vlastně znamená, že se ČNB "podílí se na plnění cílů a úkolů Evropského systému centrálních bank" a jak konkrétně ČNB provádí "dohled nad finančními trhy" - zejména když známe obrovský rozsah - nekontrolovatelných - spekulativních finančních operací.

      Co se Vašeho posledního odstavce týče,
      1) mohu jen vřele doporučit knihu Yanise Varoufakise "Globální mionotaurus", např. jeho výklad o "soukromých penězích"
      2) Řecko a Českou republiku bych na základě nějakých čísel ohledně hodinové nebo měsíční mzdy nesrovnával - bez znalosti cen zboží a služeb (včetně bydlení, energií a dopravy) resp. výše zdanění v Řecku to nedává moc smysl.
      -- Pěkný článek k tomu se právě včera objevil na A-dvojce:
      http://a2larm.cz/2015/02/recka-lez-a-duverivi-cesi/

      Vymazat
  22. SMYSLEM MÉHO DOTAZU NA VÁS PANE KOPECKÝ NENÍ ZKOUMÁNÍ,ZDA JSTE EKONOM,NÝBRŽ ZDA BY JSTE VE SVÝCH KOMENTÁŘICH NEPODPOROVAL VZNIK SKUPINY INTELEKTUÁLŮ

    kteři by dokázáli podvody našich zastupitelů odhalovat,pranýřovat a získávat tak občany -voliče k tomu,aby se ti zločinci octli v base a ne,aby pobírali za své ČNB zločiny ještě 4 554 372 KORUN PLAT a také,aby nám voličům mocný ministr financí vysvětlil,proč nechce 220 MILIARD od pana Guvernéra,který je na odpis,ale namísto toho plánuje DALŠÍ DEVALVACI.

    Podívejte se tady na diskutující NIKDO se nesoustředí na to,že ho ČNB každý den odírá o peníze a kdoví,zda vámi jmenované osoby o tom ví.Ostatně ČMKOS nedokáže ani nejjednodušši věc a to otevřit na svém hlavním web portálu diskusi ke svým článkům a získat tak mínění od svých odborářů,kteři začinají odbory považovat nejen kvůli tomu,ZA PÁTÉ KOLO U VOZU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekám zrovna od intelektuálů nic zvláštního a necítím tedy potřebu podporovat vznik jakékoli skupiny intelektuálů.
      Odírá-li ČNB české občany, jistě tím přináší prospěch někomu jinému. Otázkou je proč.

      Vymazat
  23. ROZUMĚT TOMU,ŽE SE ČNB PODÍLÍ NA EVROPSKÉM SYSTÉMU CENTRÁLNÍCH BANK JE JEDNODUCHÉ...

    V okamžiku přijetí eura za ČR národ, bude REPUBLIKA ručit 350 miliardami za dluhy obratných republik,kterým se podařilo vytunelovat německé a francouzské banky a včas běhali mezi svou zemí a ŠVÝCARSKEM s ruksaky plnými půjčených eur.Nu a ted, protože euru nedůvěřují kupují v ANGLII celé ulice činžovních domů.
    TAK TO JE TEN PŘEKLAD,ŽE ANO.

    OdpovědětVymazat
  24. Všichni tu píšete jen své názory. Bla, bla, bla....
    Co takhle něco konečně udělat !!! Psát umí každý.
    Není tady žádná hlava skopová. Dělejte něco !!!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak nas ty stare projimadlo ved a dej hlašku tomu guvnorovi at si da pomalu žadost o kruh do nosu,aby jsme ho z té banky mohli konečně odtáhnout.

    OdpovědětVymazat
  26. PANE KOPECKY,VAŠE ODPOVĚD JE HODNĚ SMUTNÁ

    nečekáte od intelektuélů nic zvláštního a zdůraznujete,že necítíte potřebu podporovat vznik JAKÉKOLI skupiny intelektuálů.PŘEKLAD .Máme tu jen blbce od kterých se nedá nic očekávat zvláště ne VYSVĚTLENÍ KOMU MASÍVNÍ ODÍRÁNÍ OBČANŮ PŘINÁŠI PROSPĚCH.
    Skutečně pozoruhodná odpověd za kterou vám GRATULUJI.

    Doporučuji vám příště napsat,že by bylo VÝBORNÉ,kdyby jste nám tu napsal třeba toto.

    Ted když naši křiváčtí zástupci udělali guvernéra neporazitelným si ve spěchu nevšimli,že PRESIDENT HO NYNÍ MŮŽE VYHODIT BEZ UDÁNÍ DŮVODU,což v těch nových paragrafech je a možná by stacilo to presidentovi napsat a zeptat se PROČ NEVYUŽIL DOPOSUD TOHO PARAGRAFU,který mu to umožnuje a tak by vaše komentáře mohly dostat tu známku peprnosti a nemusely být blá,blá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytečně se rozčilujete.
      -- Jste vážně přesvědčen, že po vyhození guvernéra ČNB se změní politika banky? Domníváte se, že centrální banka rozhoduje JEN podle úvahy svých šéfů?
      -- A nejsou náhodou v zemi, kde bylo zlikvidováno zemědělství, učňovské školství a většina průmyslu, kde byly zprivatizovány lesy i vodní zdroje, kde jsou statisíce lidí obětí exekutorů, v zemi, která je de facto kolonií, ještě nějaké jiné, možná závažnější problémy?
      -- Opravdu Vám doporučuji přečíst si knihu Yanise Varoufakise, "Globální minotaurus" - tam se o tom, jak a v čí prospěch fungují banky dozvíte trochu víc než v internetových diskusích.
      A na úvod něco kratšího a snazšího - například článek "Řecká lež a důvěřiví Češi":
      http://a2larm.cz/2015/02/recka-lez-a-duverivi-cesi/

      Vymazat
    2. "Společnost, která pálí knihy je děsivá. Ale společnost, ve které už knihy nikdy nechce číst, je ještě děsivější." (Ilona Švihlíková)

      Vymazat
  27. Anonymní 20. února 2015 4:45
    Jste na špatné adrese - s tím, oč žádáte, se musíte obrátit na presidenta republiky, případně sbírat na ulici podpisy pod petici.

    OdpovědětVymazat
  28. PANE KOPECKY JSEM PRO,ABY JSTE KNEČNĚ POCHOPIL,ŽE KDYŽ SE BRÁNIT NEBUDETE ZDEVALVUJE VÁS TEN GUVERNÉR

    klidně dál.Nebudeme běhat za podpisy na petice,které používá naše polit.třida jako toaletní papír.Tady půjde o všechny polit. křiváky kolik jich jenom je..

    A s odvoláním toho guvnovéra počkáme.Bude dobře sloužit jako fackovací panák,kterého když neodvolá president tak zákon i kdyby ten zákon musel schvalovat Parlament.

    OdpovědětVymazat
  29. Trvám na tom, že rozhodující není výměna osoby guvernéra, ale změna politiky ČNB. S podobnými problémy se ostatně potýká například i ruská centrální banka. Podobně je otázkou, zda Evropská centrální banka pracuje ve prospěch občanů Evropské unie.

    OdpovědětVymazat
  30. PANE KOPECKY,ASI PŘEMÍSTÍME VAŠE TVRZENI NA JINÝ OBČANSKÝ WEB,KDE VÁM ODPOVÍ ČLENKA OSV

    což je plánováno pro slečnu Fany Gatkovou,povolanim důlni odstřelovačka, nebo nášeho experta haviřa Slivku- jak je to s tím ČNB guvnowertem a zda jeho se jeho odšroubováním včetně party banksterů bude něco v ČR měniti ..

    OdpovědětVymazat