Reklama

.

.

úterý 17. února 2015

Drzost Lidových novin

Ivan David
17. 2. 2015
Dnes krátce před čtvrtou hodinou odpolední mi volal muž, který se představil jako redaktor Martin Müller z Lidových novin a třesoucím se hlasem se zdvořile otázal, jestli neobtěžuje. To ještě neobtěžoval. Položil mi dvě otázky: „Máte na webu reklamy od firmy Seznam a mě by zajímalo, jestli máte s touto firmou smlouvu a pak by mě zajímalo, co si myslíte o tom, že se tato firma nebojí inzerovat na takových kontroverzních stránkách jako je Nová republika…“


Zarazila mě hloupost první otázky. Jak bychom mohli získat inzerci od nějaké firmy bez smlouvy s ní? Řekl jsem panu redaktorovi (který opravdu existuje, jak jsem si později ověřil zde), že Novou republiku nepokládám za kontroverzní, ale naopak se domnívám, že kontroverzní jsou Lidové noviny. Dodal jsem, že tak soudím ze skutečnosti, že Nové republice rychle roste čtenost (dnes přes 80 000), kdežto zájem čtenářů o Lidové noviny klesá. Doporučil jsem panu redaktorovi, aby se laskavě staral sám o sebe a popřál jsem mu v této činnosti mnoho úspěchů.

Lidové noviny kdysi zaměstnávaly známé a skvělé spisovatele a novináře (Karel Čapek, Eduard Bass, Karel Poláček, Jiří Mahen…zde). Dnes zaměstnávají neznámé a bídné pisálky.

Kontroverze

Kontroverze je oblíbené a velmi zneužívané slovo. Kdyby dnes žil Karel Čapek, nepochybně by ho zařadil do svých úvah o slovech („V zajetí slov“). Česká Wikipedie (zde) vysvětluje: Kontroverze (z lat. controversio, od contra-vertere, obrátit proti) znamená významnější a delší názorový spor, obvykle vedený na veřejnosti. Podobný význam má polemika.
Odtud označení kontroverzní, sporný, které nechce hodnotit; v moderní době ovšem právě kontroverzní názory a často i osoby přitahují pozornost a označení „kontroverzní“ tak může působit jako reklama.


Lidové noviny se podobně jako celý mediální mainstream za „kontroverzní“ nepokládají. Po roce 1989 byly podobně jako nově utvořený mainstream pro velkou část veřejnosti normotvorné, vytvářely názor. Čtenáři, posluchači a diváci jejich názor přijímali, věřili mu a těšili se na lepší budoucnost, až začne fungovat zejména demokracie s pomocí „svobodných médií“ a hospodářství budované „neviditelnou rukou trhu“. Po vstupu do Evropské unie pak byl očekáván blahobyt. Jenže čím větší očekávání, tím větší zklamání. Skeptici zklamáni nejsou, ostatní pak jsou konfrontováni s rozporem mezi sliby a vlastním očekáváním na jedné straně a realitou na druhé. Cítí se být podvedeni. Demokracie nefunguje, jak si představovali, média jsou bezostyšným nástrojem manipulace pomocí lží, neviditelné ruce kradou za nezájmu orgánů nečinných v trestním řízení. K tomu všemu se přiostřuje mezinárodní politická situace a schyluje se k válce...

Kontroverze mainstreamových médií spočívá v rozporu mezi stále zjevnější skutečností a pokřiveným obrazem, který tato média nabízejí. Pokud by tato média nelhala, amatérské a poloamatérské nebo i profesionální weby založené na publikování toho, co je mainstreamem zamlčováno, by si ani neškrtla. Jenže právě jim čtenost rychle roste, zatímco mainstream se potýká s poklesem zájmu a sílící kritikou. Weby nabízející jinde zamlčované se nemusejí bát budoucnosti. Nehrozí, že by mainstream přestal lhát a zamlčovat. Existuje totiž, aby sloužil zájmům, které jsou odporné a proto musejí být zakrývány.

Reklama

Nová republika z reklamy zatím nevyinkasovala ani korunu. Žije z bezplatné práce nadšenců. Až peníze získá, půjdou na zlepšení její tváře a později na technické vybavení a další nutné náklady. Rozhodně nebudou tvořit „zisk“. Soukromá média žijí hlavně z reklamy. „Veřejnoprávní“ parazitují na veřejných fondech a poplatcích od majitelů přijímačů. Kdyby plnila korektně svoji funkci, nešlo by o parazitismus. Protože reklama je důležitý zdroj příjmů médií, je možné přes reklamu vydírat. Například majitelé významné firmy mohou vyhrožovat médiím nebo agenturám, že jim nesvěří své reklamy, pokud cosi udělají nebo neudělají. Myslím, že právě o to onomu panu Müllerovi (jeho zaměstnavatelům) jde. Jenže my se vydírat nenecháme.

98 komentářů :

  1. Vyjádřil jste se naprosto věcně a správně.Díky za Novou republiku,je výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, děkuji, že jste pane Dvořák a máte otevřenou mysl. Bohužel hodně slepých je kolem nás.

      Vymazat
    2. 86 192 - to je čtenost Nové republiky za 17.2.2015. Na to, že jsme začínali před 16 měsíci a děláme to zadarmo, to docela jde, že. Je to ale také tím, že na internetu je hodně zajímavých českých a slovenských autorů a také tím, že korporátky a veřejnoprávní média lžou a lžou a lžou ... kdyby se lhaním přestaly, tak by nás nebylo třeba.

      Vymazat
    3. To že je nová republika výborná je slabé slovo, podle mne je nejlepší. Dloohodobým píděním po pravdivých, objektivních informacích, je NR jednoznačně nejlepší zdroj . Lidi v diskuzi řešme problémy nastíněné autorem a nereagujme na zjevné hlupáky a provokatéry, to je mlácení prázdné slámy. A hlavně něco dělejme, já už asi půl roku nekupuji vůbec žádný tisk žádný tisk a takového bulváru bych se dotknul leda vidlema. Ovšem když to lidi kupujou, to je bohužel ta druhá stránka tzv. svobody. Debilizace národa zdárně pokračuje. Pokud se lidi nenaštvou nepřestanou tu žumpu kupovat, nepřestanou platit poplatky za lžitelevizi tak to půjde velice ztuha a pomalu. I tak to ale vidím nadějně a věřím ve změnu a opravdovou demokracii a svobodu.

      Vymazat
    4. Lidové co? Nějak si nevzpomínám, nevycházelo to za první republiky? Nová republika je dobrá, ale co dál? Zpravodajství je sice potřebné, ale chtělo by to stanovit si cíle. Jaký je ten další hřebík do rakve imperialismu?

      Vymazat
    5. Úplně s vámi souhlasím.

      Vymazat
  2. Lidové noviny jsou noviny, kdežto vy jste jenom nástěnka na kterou lepíte překlady ruských sraček.

    Vaše čtenost rychle vyrostla na úroveň AC24 a dovolím si tvrdit že je to limit. Víc konzumentů vyhledávajících takové sračky v ČR není. Čtenosti Novinek nebo Idnesu nikdy nedosáhnete ani z desetiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co Vy vše nestihnete,žasnu.Začínám si vážně myslet,že je to Vaše zaměstnání.

      Vymazat
    2. A ty chodíš kam pro ty svoje úvahy ? Na Tržiště ?
      Proč sem lezeš ? Washington post to tu není.

      Vymazat
    3. Divím se,že sem lezete, vyjadřujete se pohrdavě o N.rep.a náplni zpráv, způsobem vám vlastním. Já jsem spokojený a vděčný a můj názor je takový, že jsou zdaleka nejlepší. Mě zde vadí spíš příspěvky vaší úrovně. Pracujte na sobě člověče, nikdy není pozdě!

      Vymazat
    4. 0:04

      Vy si myslete co chcete. Vy jste podle mě profesionální permanentní nespokojenec který, jak jste sám psal, demonstroval za totáče proti komunistům, demonstruje dnes proti demokratům, bude demonstrovat i v budoucnu ať bude u moci kdo chce. Jste divný, do hlavy vám nevidím.

      Vymazat
    5. Vaše hodnocení ukazuje, že jste v těch fekáliích až po uši !

      Vymazat
    6. 86 192 - to je čtenost Nové republiky za 17.2.2015. Na to, že jsme začínali před 16 měsíci a děláme to zadarmo, to docela jde, že. Je to ale také tím, že na internetu je hodně zajímavých českých a slovenských autorů a také tím, že korporátky a veřejnoprávní média lžou a lžou a lžou ... kdyby se lhaním přestaly, tak by nás nebylo třeba.

      Vymazat
    7. Vážený pane, už tím, že zde chodíte (nevím ale proč) zvyšujete čtenost tohoto webu :o) Váš názor je nutno respektovat, nicméně připomíná výkřiky zasloužilých dojiček v Rudém právu v 50-tých létech, které o dni Tisku pobouřeně odsuzovaly západní "propagandu" a s nadšením komentovaly prolidový tisk, který si může každý přečíst i na svém pracovišti. Mimochodem - Vaše předpověď o čtenosti webu je zcestná. Mnoho mých známých po mém upozornění na tento web, se zde pravidelně vrácí.

      Vymazat
    8. Lidovky.cz v nabídce reklamy píšou, že mají čtenost 800 000 za měsíc, tak si to přepočtěte na den. Asi mají hodně nízký limit.

      Vymazat
    9. Tak sem nelez ty polomozku. Ještě ti čumí hamburger z huby

      Vymazat
    10. LIdové noviny jsou lidové proto, že patří oligarchovi Babišovi. A ten přece představuje lid a demokracii.

      Vymazat
    11. A nejvíc lidí čumí na seriály a volí Babiše a Kárla . To je právě ta katastrofa , že je hodně vymytých mozků jako např. ten tvůj hochu .

      Vymazat
  3. Lidové noviny jsem čítával od 89.do odchodu p.Hanáka z LN.Staly se vládní,tím u mne propadly.

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas - kontroverzní jsou zde leda tak média typu Lidové noviny, ale tím slovem "kontroverzní" jim ještě docela fandím. Přesnější by bylo lživá, manipulativní, propagandistická.

    OdpovědětVymazat
  5. Pane Davide a spol., děkujeme, že Vás máme. Hodně sil v boji s idiotstvím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli se Davidovi i vám podaří v tomto nerovném boji zvítězit sami na sebou.

      Vymazat
    2. 0:03 Bez této tvé informace bychom zahynuli už teď :D :D :D

      Vymazat
    3. Drzost je srovnávat nebo se dokonce povyšovat nad opravdové médium, opravdové noviny s vlastními redaktory píšícími vlastní články a zprávy s projektem nudících se komunistických důchodců kterí ve svém volném čase opisují kremelskou propagandu.

      Vymazat
    4. Bla Bla Bla píše Anonym 0.36. Drzost Lidových novin je, že i přes 'profesionální redaktory píšící vlastní články' jsou celou dobu dotované, protože si na sebe nevydělají. Ale jsou lumpenkavárenské čtení a tak si je čeští oligarchové pěstují i když 'neviditelná ruka trhu' jim napovídá, že by se na ně měli vykašlat.

      Vymazat
    5. Pane Dvořák, náckové byli, jsou a budou, jinak by ani nemělo spousta dětí už v tak nízkém věku potřebu terorizovat své okolí(šikana atd). Což většinou i způsobuje flustrace z nepříznivého prostředí v jeho vlastní rodině i když na venek vystupují jako morální základna všeho. Z těch většinou vyrostou spratci, kteří by nejen prodali vlastní matku ale klidně se sníží i k cílenému ubližování. Sám jsem zjistil na širokém vzorku vlastních spolužáků, že šmejdi, kteří už na škole pěkně vyváděli z 90% poté doma mlátili své ženy a tak úspěšně předávali geny nové generaci, kterou vychovávají. Vlastně se to bude opět opakovat nemajíc konce. Už jsem nad nimi zlomil hůl, nevezmou v potaz nic i kdyby to měli přímo u nosu, jsou prostě morálně zkažení od malička a umí jen ubližovat svému okolí, takže jim můžete cokoliv vysvětlovat, uvádět jim i příklady ze života ale oni stejně večer dojdou domů a dají pěstí ženě, která jim uvařila, vyprala a ještě s jistou bláhovostí na dotyčného čekala. Odpad zůstane vždy odpadem, jsou to tzv nelidé. Děkuji všem tvůrcům tohoto nádherného webu, přeji hodně štěstí v další dobré práci.
      Ps: měli by jste zvážit vydávání novin stejného jména, myslím, že tu je stále dost lidí, kterým internet nic neříká a určitě by měli zájem o obdobné informace a v dnešní době existence tiskáren, není problém připravit vydání a tiskárna jej následně vytiskne v potřebném rozsahu. O počáteční distribuci by se mohli postarat sami členové Nové republiky. Stačil by týdeník po vzoru kdysi známého týdeníku Přítomnost

      Vymazat
  6. LN jsou dnes americká žumpa !!

    OdpovědětVymazat
  7. LN jsou dnes americká žumpa !

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujeme, Nová republika, a ďakujeme aj na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu i Vaše Hlavné zprávy, celkem to jde. Přijde mi, že nelžou jako naše Idnes, Novinky, ČT, a Lidovky.

      Vymazat
  9. Tím, že se stali Lidové noviny vlastnictvím aktivního politika, tak je snad každému jasné, že od nich objektivitu nelze očekávat. Ale jistě zůstávají oblíbeným čtivem pro fanklub toho politika. No, ať si je užijí. Ten fanklub už asi také dosáhl své meze.

    OdpovědětVymazat
  10. Celé Nové republice ze srdce děkuji za Vaši práci, za překlady.
    Jste v tom dnešním světě pro nás NADĚJÍ NA LEPŠÍ ZÍTŘKY.
    V JEDNOTĚ JE SÍLA !

    A. Prokeš

    OdpovědětVymazat
  11. Drzost je srovnávat nebo se dokonce povyšovat nad opravdové médium, opravdové noviny s vlastními redaktory píšícími vlastní články a zprávy s amatérským projektem nudících se komunistických důchodců kterí ve svém volném čase opisují kremelskou propagandu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urážet za každou cenu a všude ?
      V dnešním mainstreamu nejsou z 90% žádní žurnalisté ale poslušné nuly neznalé ani pravopisu, natož historie, politiky aby byly schopny zplodit poutavý článek.
      Vás prostě žere, že tady je to jina sorta vzdělaných lidí.

      Vymazat
    2. Vzdělaných lidí? Leda tak sorta rudohnědých frustrátů poslušně bezpochyb konzumujících cokoli co vyjde z kremelské propagandy. Frustrátů topících se v nenávisti k západu, svobodě, demokracii, frustrátů vzpomínající na staré zlaté totalitní časy kdy jim bylo tak dobře, frustrátů milující diktátory a autoritáře od Castra, přes Chaveze až po Putina. To jste vy, "vzdělanci" kterým všichni závidí :-D

      Vymazat
    3. Je nějaký rozdíl v protipropagandě,byť ji dělají "opravdové noviny....."?JE!" Prodejným" náklad trvale klesá,bude to asi tím,že nám nesednou amíci nebo redaktoři.

      Vymazat
    4. Povolný,
      A nová republika má jaký náklad? Víš vůbec co je to ten "náklad"?
      Hint: Nová rebublika má náklad 0, slovy NULA. Nikdo by za ten šit nedal v trafice ani pěťák

      Vymazat
    5. Asi nejde jen o NR,celkově jsou servery konkurence byť neumím posoudit prodané výtisky a návštěvnost.

      Vymazat
    6. 18. února 2015 1:02 Nenávist k demokracii předvádí všichni náckové nejen na Ukrajině, také jako trollové zde. Máte ve svých hubách demokracii a přitom napadáte a urážíte každého s jiným názorem. To jsi ukázkový demokrat :D :D Víš vůbec co svoboda je, ty přihlouplý slouho ? :D

      Vymazat
    7. 86 192 - to je čtenost Nové republiky za 17.2.2015. Na to, že jsme začínali před 16 měsíci a děláme to zadarmo, to docela jde, že. Je to ale také tím, že na internetu je hodně zajímavých českých a slovenských autorů a také tím, že korporátky a veřejnoprávní média lžou a lžou a lžou ... kdyby se lhaním přestaly, tak by nás nebylo třeba.

      Vymazat
    8. opravdové noviny už nikdo nečte a kromě na balení bramborových šlupek jsou dobré už jen na jednu věc . Jako dáma jen naznačuji .

      Vymazat
  12. Pane Davide nenechte se otrávit, NR je velmi seriózní a plodný web.To co na Vás zkusil pan Müller je klasický židovský trik.Věřím že vaše čtenost poroste rapidně .Přeji hodně štěstí. J.Jecha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Židovský trik? Vždycky se směji jak se tito novodobí "bojovníci proti fašismu", co by za války posílali židy s chutí do plynu, odkopávají.

      Vymazat
    2. Zde Vám dám za pravdu,ač"nežid",udržet distanc mezi naštvaností lidí a židy bude těžké.Stačí nový Áda.Pokud ovšem oligarchové většinově jsou židé,50 proc.adm.USA jsou židé-nevím,čtu to občas-Vím,že Výmarská republika měla 17 proc.a zplodila Hitlera.Také ale nechci nadvládu kohokoliv.

      Vymazat
    3. Miroslave,
      mě vůbec nezajímá kdo je žid a nežid. Žádného žida v mém okolí ani neznám, ne proto, že by nebyl, ale nepídím se po tom, nezjišťuju to.
      Existuje poměrně velká skupina frustrovaných jedinců nespokojených se svým životem, kteří mají nutkavou potřebu zodpovědnost za svůj život na nekoho shodit. Je jedno na koho. Židi, korporace, bansteři,Havel, Kalousek, USA, Rothschild, Rockefeller, Illumináti, Zednáři, mimozemšťani, všechno se hodí. Život je pak mnohem snesitelnější když si daný jedinec vsugeruje, že on za svůj život nemůže a nezodpovídá a je jen obětí nějakých hrátek třeba Židů. To je také důvodem vzniku nesmyslných konspiračních teorií všeho druhu.

      Vymazat
    4. Ve zkratce to asi nedokážu.Ve 14 jsem se líbil jedné dívce,Upozornila mne na zvláštosti její rodiny.První seznámení-asi-s židovkou.Střih 30ti let.Při podpisu smlouvy-Já jsem křesťanka !-nedošlo mi,že se vyviňuje z židovky,což jsem nevěděl a bylo mi to jedno.Pět let nato se ptám přítele-žida-zda jsou tak chytří nebo mají"výtah"k moci.Odpověď zněla chytří.O.K. moje odpověď-rasizmus naruby.Závěr?Z maličkostí se skládá problém a to se považuji za rozumného.

      Vymazat
    5. Pozdní reakce na 2:07 Málokdo z lidí není něčím flustrován.Proto jsou i konspirační teorie všeho druhu.V mém případě jsou to lety některých letadel.Není-li problém přečíst SPZ z 10km výšky,hrají si s námi zpravodajské služby hru na slepou bábu?Dnes mne šokoval "generál" Duka,žehnal našim dronům,pro něj neplatí"nezabiješ!?

      Vymazat
    6. Katolická cirkev nesmí chybět u vraždění.
      Kdo pak žehnal Hitlerovým zbraním.
      Duka zatím dronům,takže mu nebude dělat problém,žehnat zbraním jdoucím na Ukrajinu.A všichni musíme platit tyto strůjce válčení.

      Vymazat
  13. masmédia, kam samozřejmě patří i antilidový plátek Lidové noviny samozřejmě nejsou kontroverzní, protože jsou schopni nabídnout pouze jediný pravdivý, jejich bohem posvěcený, názor. Vyváženost informací se nyní nenosí, důležitější je bojovat za pravdu a tak jim stačí, když nějakou zprávu vypustí třeba CNN, což je naprosto důvěryhodný zdroj a tudíž pravdivý a tudíž jediný ke zveřejnění. A tak už čtenář ani nemusí sledovat další masmédia, protože ta jsou na tom úplně stejně. Pěkně děkuji, to mám stokrát radši kontroverzní Novou republiku, která na mě chrlí zprávy z obou stran, i když pravda ne vždy s komentářem z druhé strany. Je zajímavé to porovnávat s živým výběrem na aktuálně.cz s již jasně návodným titulkem Rusko - Ukrajinská krize, ne třeba občanská válka na Ukrajině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by zajímalo jestli opravdu věříte tomu, že Rusko s tím nemá nic společného, nebo je to jen nějaká póza?
      Každému s aspoň náznakem mozku musí být přece jasné, že žádná neorganizovaná a nevycvičená "domobrana" složená z velká většiny z naprostých amatérů by nedokázala bez velitelské, výzvědné, materiální a lidské pomoci zvenčí vzdorovat pravidelné armádě ani týden.

      Vymazat
    2. Pochopitelně se Rusko angažuje.Já se divím jen prohnilosti režimu na Ukrajině.Dva okresy by měl režim utlouct čepicemi.Pokud si ovšem nepředstavíme hypotetický boj Česka proti Valašsku.

      Vymazat
    3. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/strelkov-valku-na-ukrajine-jsem-rozpoutal-ja/1149566

      Vymazat
    4. 86 192 - to je čtenost Nové republiky za 17.2.2015. Na to, že jsme začínali před 16 měsíci a děláme to zadarmo, to docela jde, že. Je to ale také tím, že na internetu je hodně zajímavých českých a slovenských autorů a také tím, že korporátky a veřejnoprávní média lžou a lžou a lžou ... kdyby se lhaním přestaly, tak by nás nebylo třeba.

      Vymazat
    5. Rusko se bojů v Donbasu neúčastní, někteří Rusové, zvláště tzv. afghánci ano. Právě zkušení afghánci pomohli LLR a DLR vybudovat ze spontánní domobrany pravidelnou armádu s velením výcvikem a systémem zásobování, o kterých se může tomu spolku líných velkohubých amatérů v Kyjevě může jen zdát. A to je dobře, protože velkohubost je atributem nacismu a fašismu a ty je třeba potírat na celé planetě.

      Vymazat
  14. Možná mi to nikdo nebude věřit, ale já jsem v životě ten odporný plátek jako Lidové noviny a MfDnes nevzal do ruky, kdybych nastoupil do vlaku ,a na sedadle ležely jedny z těchto dvou sra..., skopnu je nohou, ale rukou se jich nedotknu, brrr

    OdpovědětVymazat
  15. Plátek LN jsem si koupil poprvé a naposled v r. 1999, tuším, kdy tam nějaký pisálek psal o koncentračních táborech, kdy tvrdil, že jejich zakladatelem byl Lenin (nikoliv angličané v Burské válce). Tím jsem s LN skončil. V roce 2008, v době gruzínské války, jsem poslouchal na ČR hosta, jistého redaktora Palatu z LN, který mě zaujal výrokem, doslovně, o "zákeřné ruské agresi proti Gruzii". Tento výrok mě zarazil a pamatuji si jej dodnes, tímto výrokem mě totiž pan redaktor jen utvrdil v tom, že LN jsou nebetyčný plátek. Zanedlouho vydala EU zprávu o tom, že válku v Gruzii vyprovokovala sama Gruzie.

    OdpovědětVymazat
  16. No, třeba si chtěl ten redaktor zadat reklamu Lidovek, možná jste ho měl nechat dokoktat, co chtěl říci.

    OdpovědětVymazat
  17. Výtečný postřeh, ostatně jako vždy. Díky za NR takovou, jaká je.

    OdpovědětVymazat
  18. Médium má sloužit coby zprostředkovatel - v našem případě informací. Současná tištěná média umožňují čtenářům pochopit, s jakým názorem se ztotožňuje jejich donátor, což někomu vyhovovat může. Mě třeba moc nezajímá, co si myslí pan Bakala, pan Babiš a jiní majitelé masmédií. Mě zajímají samotné informace, bez nátlakových klišé, co bych si měla jako správný občan myslet. Takže zřejmě nejsem správná ovčanka, ale o to víc si vážím svobody rozhodování a svéprávnosti. Díky, že jste. Potřebujeme vás. Anna

    OdpovědětVymazat
  19. Mediální Johanides vyzvídá u mediálních Hejrupáků...

    OdpovědětVymazat
  20. U mně začal převládat dojem, že veškerá česká on-line publicistika jsou zatraceně všivý aktivity. Ještě kdyby tak k nim nebyly povolené diskuze -aťsi lidi čtou ty bulvární plátky když je to baví. Ale právě diskuze jsou důkazem, že každý slušný a normálně myslící člověk, i když se zapojí do diskuzí, rychle z nich uteče, jakmile zjistí co tam píše za pologramotnej českej odpad. Tím nemyslím že důchodci jsou odpad, ale píšou převážně důchodci, teda lidi, kteří měli v socializmu práci zajištěnou až do důchodu, něli bezplatnou lékařskou péči ( u této populace je také evidováno nejvíce hodně starých lidí -přes osmdesát, devadesát, sto let). Díky pracovnímu životu za socializmu mají dnes důchody a jsou ti poslední, kteří by měli ryčet, sprostě urážet a nadávat. A jestli jsou tady i takové vši, které žily v USA, ale protože je tam draho a chcípli by hlady, vrátili se sem, protože tady je jedště údajně "relativně levně" ale tady držkujou, urážejí a nadávají lidem kvůli výhradám proti západu. Tak toto je klasický materiál na odstřel - to nejhorší z nejhoršího. Dovedu pochopit lidi, kteří začali ksmrti nenávidět západ a USA protože na vlastní oči vidí, jaká je to odporná, násilná a zabijácká stoka, což jsme dříve nevěděli. Není na světě jiná stoka, která by více smrděla smrtí než Amerika. Ale nedovedu pochopit implantát nenávisti proti Rusku, který nám sunou do hlav najatí mediální šmejdi, a vypuklo to v souvislosti s Ukrajinou - nikdy dřív tady proti Rusku mediální štvanice nebyla. Nejodpornější on-line stoka a vysloveně bulvár jsou novinky - idnes neznám, protože myslím, že hnusnější než novinky už nikdo být nemůže, a diskuzí se účastňují pořád ti samí - úchylové, magoři, perverzní chátra,psychopati, pologramoti kteří se nenaučili za celej život pořádně žvejkat česky- je vidět, že úroveň vzdělanosti byla velmi vysoká, protože psát se naučilo každý prase. A taky na diskuzích se objevují převážně bezcenná prasata - až na vzácné výjimky, kteří po pár příspěvcích odpadnou, protože házet slušné a věcné názory do takového smradlavého kanálu, je ztráta drahocenného času.Je mi jasný, že tenhle příspěvek zase zmizí - ne- on nebude smazán-on prostě zmizí.

    OdpovědětVymazat
  21. Taky sem ráda chodím. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  22. Lidové noviny ? Co to je ? Neznám !

    OdpovědětVymazat
  23. .......ale píšou převážně důchodci, teda lidi, kteří měli v socializmu práci zajištěnou až do důchodu, něli bezplatnou lékařskou péči ( u této populace je také evidováno nejvíce hodně starých lidí -přes osmdesát, devadesát, sto let). Díky pracovnímu životu za socializmu mají dnes důchody a jsou ti poslední, kteří by měli ryčet, sprostě urážet a nadávat........
    Milý pane, nikdy nebylo nic zadarmo a dokonce ani nikde, zadarmo snad budete mít cokoliv až v nebi. To, že mezi důchodci minulého režimu je hodně dlouhověkých vypovídá asi to, že se neměli lidé zase tak špatně jak se dnes povídá. Ti novodobí důchodci bohužel už takové štěstí nebudou mít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bambulko, v roce 1989 umírali Češi v průměro u 4 roky dříve než Němci. Snadno dohledatelná statistika. To přesně vypovídá o tom jak jsme se měli "dobře", jaká byla "perfektní" zdravotní péče a "kvalitní" potraviny. Od roku 89 se doba dožití prodlužila o 7!!! let. Co dodat...

      Vymazat
    2. A německá dožití se asi snížilo, že? No muselo, protože si připojili Východ a ten jim to snížil a navíc se prodlužovalo dožití jenom naší republice, že? Když jsi tak chytrý, tak si najdi dožití před válkou a v 60tých letech, když už srovnáváš.

      Vymazat
    3. http://countryeconomy.com/countries/compare/czech-republic/germany?sector=Life+expectancy+at+birth&sc=XE24#tbl

      Tak se podívej na názorné srovnání v grafu. Všimni si jak nám Německo v lete 1960-1990 mílovými kroky utíkalo a jak po roce 1990 nastal zlom.
      1990... hmmm... asi náhoda.

      Vymazat
    4. Nehledám nepřítele, hledám objektivní informace z jedné i druhé strany a z toho si pak vytvářím svůj ucelený vjem. Nikdy jsem nebyl frustrovaný, jak sám předvádíš k jednomu či druhému pólu politického spektra. Přiznám se mám strach z budoucnosti a to je důvod proč sleduji objektivitu z jedné i druhé strany. Myslím si, že tobě nemá cenu oponovat a v budoucnu se i vyjadřovat k tvým frustrovaným výplodkům a výlevům tvého již tak malého servilního mozečku.Psané slovo snese hodně..... viď.

      Vymazat
    5. V seznamu pěti lží je taky statistika , tak tomu moc nevěřte .A pak , i kdyby měla pravdu , kdo ví , třeba to je tím , že se dožívají vyššího věku lidi , kteří vyrůstali v padesátých a šedesátých letech , kdy jídla nebylo na rozhazování , ale bylo zato bez éček a jedlo se zdravěji .Že by se nástupem havla na trůn všichni občané uzdravili , to se mi moc nezdá

      Vymazat
  24. Stručně - 1) k pilnému vyhledávači ruských sraček (viz 23:53 pod čarou) a 2) ke vzdělanci, evidentně deprivovanému samoukovi (viz 1:02) jenž oblíbené slovo "frustrát" stále předhazuje druhým.
    1) přestaň vyhledávat ruské sračky ať z toho nezblbneš docela.
    2) skutečnost, že ti tvá frustrace nedá spát a máš neodbytné nutkán ív 1. hodinu ráno normálním lidi nazývat frustráty, je jasným signálem, že potřebuješ odbornou pomoc Ivana Davida.
    Jak vidíte, myslím to s vámi dobře, politováníhodní intrligenti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy nejste normální lidi, ale uctívači totalit a diktatur. Protože ve svobodném světě neumíte žít a uplatnit se. Prostě jste odpad společnosti.
      Jak to se mnou myslíte "dobře" je mi jasné z toho, že byte tu nejraději znovu zavedli ten hnus co tu byl před rokem 1989.

      Vymazat
    2. Ty blbe servilní, já vidím, že ta tvá svoboda je vydedukovaná z tvého malého zakrnělého mozečku. Pokud nechceš číst, jak ty říkáš tyto sračky tak sem nelez. Ale dle mého úsudku, tě to strašně zajímá, co se tu píše. Doporučuji ti, pokud si chceš užít tvé vysněné svobody odstěhuj se do Kyjeva, kde si budeš svobody užívat v celém svém rozsahu. A doporučuji, už se sem do ČR nikdy nevracej. Slovem TEČKA.

      Vymazat
    3. Můžu si lézt kam chci, čtu tyto sračky a hlavně diskuse z toho důvodu abych poznal nepřítele.
      Doporučovat mi nic nemusíš, mě se v ČR po tom co už nevládnou komouši líbí. To vy, rudohnědý odpad, tu neustále kvičíte, nadáváte a stěžujete si. To vy byste měli vypadnout do vašich vysněných krajin.

      Vymazat
    4. Nehledám nepřítele, hledám objektivní informace z jedné i druhé strany a z toho si pak vytvářím svůj ucelený vjem. Nikdy jsem nebyl frustrovaný, jak sám předvádíš k jednomu či druhému pólu politického spektra. Přiznám se mám strach z budoucnosti a to je důvod proč sleduji objektivitu z jedné i druhé strany. Myslím si, že tobě nemá cenu oponovat a v budoucnu se i vyjadřovat k tvým frustrovaným výplodkům a výlevům tvého již tak malého servilního mozečku.Psané slovo snese hodně..... viď.

      Vymazat
    5. Kdybys byl v USSA tak bys zkončil na ulici,ovšem demokraticky,ty nekritickej obdivovateli barevnýho Onany:-)))))

      Vymazat
    6. 12:31 V USA jsem byl několit let a Obama je levičák jak poleno, ty pakoši. Proto logicky nejsem jeho "nekritický obdivovatel"

      Vymazat
  25. Právě proto to píšu pane. Mrkněte na diskuze k novinkám - převážně důchodci, a jakej je to často dobytek. Symatizují s fašisty, nadávají na minulý režim hrubě a sprostě, neuvěřitelně sprostě nadávají na Zemana,kdykoliv jim bulvár novinky předhodí lahůdku v podobě článku o KLDR nebo o nějaké té popravě od islámistů - můžou se posrat, ztrhat, blekotají pořád stejné kraviny, když někdo napíše, že tyto obrázky jsou třeba kamufláž .. neexistuje! Je ubit a uflákán zápornými příspěvky a urážen. Proto taky novinky povolují jen dva příspěvky, protože tito agresivní staří šmejdi by byli schopni ryčet a nadávat někomu,kdo s nimi nesouhlasí, až do večera. Cokoliv připomíná minulý režim, tyto důchodem zajištěné pablby odstartuje k perverzním a nenávistným projevům. A ptám se proč? Měli školní pomůcky zdarma, veškeré lékařské úkony zdarma, práci celý život, byt zdarma, vodu a energie téměř zdarma -proč tak blbě nadávají? Jsou to snad všechno restituenti, a třesou se hrůzou, že by o možnost vykořisťovat své nájemníky mohli přijít? Protože normální, slušný senior -důchodce by neměl mít důvod na minulý režim, Čínu,KLDR,Zemana, atd. tak strašně nadávat.
    Ruské sračky určitě nikdo nevyhledává pane anonymní sprosťáku - frustrovaný jste vy. Zkrátka čteme. Hledali jsme rozumnou on-line publicistiku, věrohodnou a solidní. Zde se srovnává to,co o Rusku, Americe, Kyjevských fašistech atd. píšou jinde, komentátoři to dementují a dokládají důkazy. Nikdo tady nestojí o šoky a bulvární sračky, ale o objektivní a solidní publicistiku a možná, že nelze se už věnovat jen domácní politické scéně, když už se publicistika mainstreamových nájemných medií rozesrala po celým světě. Jako když se vyleje žumpa - smrad hned tak nerozptýlíte.Možná že už jste "docela" zblbnul vy, proč jen ti druzí?

    OdpovědětVymazat
  26. Moc děkuji za Novou republiku. Vaše práce je nesmírně záslužná a, s ohledem na některé nenávistné projevy, téměř nebezpečná. Neprovádíte propagandu, ale snažíte se nám poskytnout i pohled z jiné strany. Je potom na nás, abychom si udělali názor. Velmi si vaší práce vážím a jsem přesvědčená, že má dokonce větší význam než jen podávání informací. Dokazuje, že jsou mezi námi odvážní, rovní, nezištní, pracovití lidé. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Hlavně, že jsme všichni zdrávi.

    OdpovědětVymazat
  28. Kdo si nenechá kálet na hlavu od prolhaných krvelačných šmejdů je kontroverzní a extrémista. 80000 návštěvníků? Nádhera, šmejdi začínají být nervozní, protože lidé začínají jimi ovládaná lžidia ignorovat.

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem moc rád ,že jsem se dověděl o webu Nová republika ,který nyní denně sleduji. S většinou uváděných příspěvků na NR se ztotožňuji .Předtím jsem si myslel,že už snad neexistují lidé,kteří dokáží rozumně uvažovat .Jaký je to diametrální rozdíl od lží a pomluv šířených většinou
    našich sdělovacích prostředků . Přeji Nové republice hodně úspěchů v další činnosti a děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ono. Vás nezajímá nalézt pravdu. Vy se potřebujete s něčím "ztotožnit". Pokládáte za pravdu to co chcete slyšet a vyhledáváte ta místa kde se vám těchto "pravd" dostane vrchovatě a kde vám vaše "pravdy" potvrdí.

      Vymazat
    2. jsi bodnout havloide ukecanej!

      Vymazat
    3. Jsem rád,že hledáte pravdu i zde na NR.Málem jsem nabyl dojmu,že máte svoji pravdu neměnnou,pevnou.

      Vymazat
  30. Pro anonymní 11:22 v návaznosti na jeho reakci na anonymní 11:08
    Pravda je velmi flexibilní pojem. Všeobecnou pravdu určuje ten, kdo má pod kontrolou její hlavu. Končetiny pak ohýbá ve směru úhlu svého pohledu. Svou pravdu má i vrah, jen příbuzní oběti se s ní neztotožní. Mají svou pravdu a doufají ve spravedlnost. Pravda je velmi osobní záležitost, která konvenuje s naší vírou v ní a následně s tím, jak tato víra v pravdu rezonuje s naší duší v součinnosti s naším morálním nastavením. Nalézt podobně smýšlejícího člověka, jehož pravda rezonuje s naší pravdou, je naším malým vítězstvím v návaznosti na spravedlivost . A to jak v pozitivním, tak negativním smyslu. Stačí, když si vzpomenete na vzrušené výrazy červených mávátek. Člověk je tvor společenský, tudíž logicky hledá ty, kteří s jeho pravdou rezonují a s nimiž jeho pravda rezonuje. Tak dochází k propojení a pocitu spravedlnosti. A to zvlášť za předpokladu, že morální kredit podobně smýšlejících jedinců je vysoko nastavený. Anna

    OdpovědětVymazat
  31. No a proč se rozčilujete? Už dávno předtím, kdy dav bičoval a nechal ukřižovat Ježíše, neexistuje žádná objektivní pravda. Existovala naposled v době, kdy Zemi obýval homo erectus. A to proto, že prehistoričtí lidé se mezi sebou dorozumívali jen hýkáním. A hýkali dlouho, protože necítili potřebu se vyvyšovat jeden nad druhého, navzájem se podvádět a okrádat. Jakmile začala být používána slova, objevilo se také lhaní, křivárny, podvody, a násilí. Je to odvěké. Objektivní pravdu nenajdete nikde a nikdy, v žádných mediích jednoduše proto,že neexistuje. Je jen jedna jediná pravda - spousta lidí neví kdy a kde se narodili, spousta lidí to ví, ale nikdo neví, kdy a kde zemře. A že zemřou všichni, to je jediná universální a objektivní pravda. O tu se nikdy nikdo nerval, nerve a nebude rvát, ani se o ni přetahovat. A nikdo neví, o čem přemýšlí člověk na odchodu - na smrtelné posteli - jak se říká. Všechno, co bylo o tom napsáno nebo ve filmu - je fabulace. Nikdo to nikdy neřekl, protože se to nestíhá. Škoda, že to nikdy nebudeme vědět, ale pochybuji, že se na smrtelné posteli někdo blbě kasá a vytahuje, i když připouštím, že ne všichni se modlí a prosí za odpuštění svých hříchů. A taky je pravda, že lidský život je směšně krátký, a každý člověk by si proto zasloužil žít v pohodě, dostatku, radosti,a štěstí - tak, jak nám Zemi všem bez rozdílu daroval bůh. Ale jeden druhému tyto obyčejné hodnoty nepřeje, a jeden druhému život zošklivuje dle všech svých schopností a možností.Proč? To asi neví ani bůh -proč když pářil lidoopy s lidmi, vyšlechtil sice lidi žluté,bílé, hnědé a černé, ale i unisono mizernou, nepřející, nenávistnou a ubohou havěť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nutné vzývat všechny pravdy světa. Důležité je, jak pravdu vnímáme my sami v sobě.To ostatní existuje na bázi všeobecně přijatelné iluze. Umírat budeme taky sami a svoji pravdu si zřejmě vezmeme do hrobu. Jen ti, kteří ji předají dál - třeba do nějakého média, mohou doufat, že ji po několika letech někdo opráší, zmodifikuje a vystaví si na ní ideologii. Tak jako jsme toho nyní svědky při "havlovstání" . O někom, kdo vnímá lidi jako mizernou, nepřející, nenávistnou a ubohou havěť, lze konstatovat, že jeho tvrzení může být pravdivé za předpokladu, že se on sám jako představitel mizerné, nepřející, nenávistné a ubohé havěti také cítí. V opačném případě může být označen za lháře a manipulátora nebo za bytost nelidského původu. Anna

      Vymazat
  32. A kde je podle tebe ta pravda ? V lidových novinách ? To si snad děláš legraci. Havloide, zalez, nikdo tu na tebe není zvědavý. Odeber se na Iděs tam si můžete ten svůj jediný pohled JEDNOHLASNĚ odkývat, rudomodrý soudruzi.

    OdpovědětVymazat
  33. I já musím poděkovat panu Davidovi a spol a moc vás prosím, vydržte ! Novou republiku navštěvuji denně a je to oáza na moji duši. Těž lží hlavního proudu už jsem měl plné zuby.

    OdpovědětVymazat
  34. hrabě Kocharowski18. února 2015 14:56

    Ti chudí duchem, kteří zde tupě a bezmyšlenkovitě, s karhavýma očima, hýkají o "ruských sračkách", sem nemusí lézt opruzovat, nikdo vás, osli nenutí. My, lidé inteligentní a přemýšlející, hledající pravdu, neboť pravda povznáší, sem chodíme rádi, protože jednoduše chceme slyšet pravdu, jako kdysi lidé chodili naslouchat slovům mistra Jana Husa do kaple Betlémské.Ten, kdo vyprovokoval a řídil fašistický puč na Majdanu, a pomohl k moci kyjevské fašistické juntě, je zodpovědný za vznik občanské války na Ukrajině. A to byly SSA spolu s užitečným idiotem EU. Z toho vyplývá, a snad by to mohli pochopit i výše zmínění
    primitivní osli s nízkým čelem, že prolhanou propagandu a sračky do éteru perou ostošest západní géblsovi nepovedení a trapní epigoni. Druhá strana, Rusko, nepotřebuje prolhanou propagandu, když nejúčinnější na západní lži je říkat PRAVDU. Tak se věci mají. Ostatně se říká, že lež má krátké nohy. Kdo má dobrou paměť, tak ví.
    Nová republika dělá záslužnou práci a nárůst čtenářů to potvrzuje, navzdory oslům.

    OdpovědětVymazat
  35. Vy madam, když se tak začtete do všeho, co se děje, jak se lidi nenávidí, jak se zabíjí -a dokonce i ti, kteří se naoko pohoršují? Když čtu někdy diskuze k novinkové publicistice a je tam (často) článek o popravách bla bla nebo o znásilnění bla bla - a smečka obstarožních vašnostů okamžitě vezme diskuze útokem a příspěvky jen prší - už jste tam četla nápady, jako uříznout násilníkovi koule a nechat ho vykrvácet, a jiné - hrůznější, nebo všechny vybít a atomovou bombu na ně, nebo tam byl nápad dát nějaké ženě do pochvy dělbuch a nechat vybuchnout ( od ženy prosím - od něžné květinky třeba jako se cítíte být vy) a to vše, i když úplně všichni vědí naprostý hovno o tom, jestli to, co kterákoliv redakce píše je pravda! Pořád o té vaší pravdě - nikdo si ji neověřuje, ani se nesnaží, ale už vraždí, týrá, shazuje bomby a mučí - a vy chcete tvrdit, že lidi nejsou havěť? Než jsem začal číst tyhle sračky a hlavně diskuze, jsem si myslel, že alespoň moji čeští spoluobčané jsou laskaví, hodní, dobře vychovaní, kteří by si nikdy nezadali s nějakým hovadským násilím.... ale teď, když všude čtu ty hrůzy? Ten perverzní hnus? Když vidím na vlastní oči, čeho všeho by byli čeští lidé schopni ( především důchodci a důchodkyně, ti hodní, slušní a bohabojní lidé vzorně vychovaní ke snášenlivosti ) jak to,že je to taková nesnášenlivá havěť? Taková úchylná a perverzní smečka? Vždyť nad českými diskuzemi důchodců by i kat Mydlář zkolaboval hnusem ... tak, prosím jich, nic tady neříkejte. Já jsem byl z diskuzí v šoku a už mám ten hnusný poznatek o občanech za sebou. Vy to snad nečtete? Tak raději ani nezačínejte, jestli nemáte silné srdce a koňskou náturu. Radím vám zcela upřímně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím kde je pojítko mezi15:29 a15:55.S 15:55 souhlas bez výhrad.15:29-Kde berete jistotu názoru o důchodcích/českých/?Ze slohu usuzuji,že k důchodcům nemáte tak daleko.To co popisujete v diskusích je hra PCmaniaků-ne důchodců,ti nejsou tak rychlí.A rozhodně ne na NR.Sem zabrousí jen pár trollů.Ostatní příspěvky bývají delší,věcné,bez emocí,někdy i podepsané.

      Vymazat
  36. Samozřejmě diskuze čtu, ale snažím se negeneralizovat a nedělat na jejich základě závěry o veřejném mínění. To přenechám radši agentuře STEM. Věřím v sebe a tím v druhé. V některých diskuzích se pohybují placení trollové, ti zatápí pod kotlem. Většina lidí však má zdravý selský rozum. Jen zaprodaná elita chřestí zbraněmi a chystá svět do války. Já věřím v sebe, tak očekávám zcela pragmaticky návrat k původním hodnotám a tradicím, které vyznávám. Rok 2014 byl rokem přelomovým. Vše, co bylo špatně, vyhřezlo. V roce 2015 dochází k čištění toho, co bylo utajováno. Čas se zrychluje. Zatím máme na výběr. Věřím v návrat a obnovu slovanské duše, proto se spolu s jinými obracím k východu.

    OdpovědětVymazat
  37. Těch 80 tisíc přístupů je každý den? Já NR navštěvuji každodenně. Sobotka musí pykat vzteky.

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den,
    postoj NR vyjádřený tímto článkem se mi líbí a zastávám názor, že nejhorší co může být je smrt z vyděšení. Proto držím NR palce a klikáním a linkováním se snažím zvyšovat návštěvnost.

    Když už jsme u té návštěvnosti, mohu se zeptat, kolik z těch 82 tis. to dělá jednotlivých IP adres?
    Zdraví
    JiB

    OdpovědětVymazat
  39. Doktor Blahopřeji ke sledovanosti.O tom, že je s Vámi nutno vážně počítat svědčí zvýšený výskyt rozbíječů diskuse.TAK NA TO LIDI NEREAGUJTE, protože to je cílem jejich činnosti- rozmělnit a učinit diskusi nesledovatelnou žumpou....A vzhledem k porovnání "diskutujících" na několika obdobných stránkách - jsou to titíž lidé.Každý má totiž svůj způsob psaní,který je jak otisk prstu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ignorace provokatérů je jediný způsob, jak je eliminovat.

      Vymazat
  40. Máte pravdu opravdu nereagovat souhlas!

    OdpovědětVymazat