13. 2. 2015
Úleva z toho, že vyvstala naděje na mír a konečně nastane klid zbraní a opět se na čas oddálí reálná hrozba z bezostyšně, znovu a znovu opakovaných zločineckých snah USA o vyvolání chaosu, s následným rozpoutáním válečného konfliktu v cílové oblasti, tentokrát ale válečného konfliktu rozšířeného do celé Evropy.
Úleva z ukončení zabíjení, provázená nadějí, že snad nastane na nějaký čas klid, že si Evropa vezme k srdci ponaučení z toho, k jakým koncům zahraniční vměšování a aktivity USA, s železnou pravidelností vedou. Naděje, že Evropa začne brát na zřetel otázky kardinální, jaký možný profit se za aktivitami USA skrývá a v čí prospěch tam ten profit na značný úkor Evropy půjde. Koho vlastně a čí zájmy velkohubý prolhaný Obama zastupuje.
Úleva se mění v hořkost. V rostoucí hořkost z vědomí, že s věrolomnými fašistickými nacisty, ukrajinskými nebo německými, to vyjde na stejno, žádné dohody uzavírat nelze, protože žádné dohody nikdy nedodrželi, ani nedodrží. Evropa má ověřeno krutě na vlastní kůži, jak to dopadne, když je fašistickým nacistům podán prst.
A ta hořkost velice, velice vzroste, zamyslíme-li se nad zavražděnými Ukrajinci, nad zmasakrovanými dětmi, které se nikomu nevysmívali, nemalovali a nezveřejňovali rádoby vtipné, slaboduché výtvory, ponižující náboženskou, respektive, v daném případě nacistickou víru Ukrajinců. Nic takového neprovedli. Zamysleme se nad téměř padesáti upálenými lidmi v domě odborů v Oděse a těmi ubitými, když vybíhali z hořící budovy. A nyní, to všechno porovnejme. Porovnejme zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, s počty mrtvých ukrajinských lidí a dětí, které se ničím jiným neprovinily, než ruskou národností.
Připomeňme si ty nespočetné davy, ty tyátry s poněkud stupidními plackami „Je suis Charlie”, připomeňme si tu kamufláž s předními politiky EU, kamufláž předstírající jak jdou, držíce se svorně v podpaží, na čele mnoha tisícového průvodu rozhořčených lidí.
Připomeňme si to všechno, všechno co se nesporně mělo dít, již před časem, na protest proti, (mlčenlivým tichem provázenému), zrodu a nástupu nacismu a fašismu na Ukrajině. Připomeňme si to všechno, všechno co se nesporně, již před časem mělo dít, na protest proti vraždění civilistů pro jejich ruskou národnost, proti masakrování dětí válkou.
Zamysleme se poctivě nad tím vším a porovnejme si někým vyvolané, zorganizované, takřka hysterické masové reakce na zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, s reakcemi na mnoho tisíc zabitých Ukrajinců (většinou pouze pro jejich ruskou národnost), s reakcemi na řadu zabitých malých dětí. A přiznejme si, že zabitých i s přispěním němého mlčení, zasnoubeného s lhostejností. Vezměme konečně na vědomí, že zmíněné davy, davy provázené takřka hysterií, po zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, že takové davy, snad ještě v masovějším provedení, měly nastoupit, když už ne při zrodu a nástupu nacismu a fašismu na Ukrajině.
Úleva se mění v hořkost. V rostoucí hořkost z vědomí, že s věrolomnými fašistickými nacisty, ukrajinskými nebo německými, to vyjde na stejno, žádné dohody uzavírat nelze, protože žádné dohody nikdy nedodrželi, ani nedodrží. Evropa má ověřeno krutě na vlastní kůži, jak to dopadne, když je fašistickým nacistům podán prst.
A ta hořkost velice, velice vzroste, zamyslíme-li se nad zavražděnými Ukrajinci, nad zmasakrovanými dětmi, které se nikomu nevysmívali, nemalovali a nezveřejňovali rádoby vtipné, slaboduché výtvory, ponižující náboženskou, respektive, v daném případě nacistickou víru Ukrajinců. Nic takového neprovedli. Zamysleme se nad téměř padesáti upálenými lidmi v domě odborů v Oděse a těmi ubitými, když vybíhali z hořící budovy. A nyní, to všechno porovnejme. Porovnejme zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, s počty mrtvých ukrajinských lidí a dětí, které se ničím jiným neprovinily, než ruskou národností.
Připomeňme si ty nespočetné davy, ty tyátry s poněkud stupidními plackami „Je suis Charlie”, připomeňme si tu kamufláž s předními politiky EU, kamufláž předstírající jak jdou, držíce se svorně v podpaží, na čele mnoha tisícového průvodu rozhořčených lidí.
Připomeňme si to všechno, všechno co se nesporně mělo dít, již před časem, na protest proti, (mlčenlivým tichem provázenému), zrodu a nástupu nacismu a fašismu na Ukrajině. Připomeňme si to všechno, všechno co se nesporně, již před časem mělo dít, na protest proti vraždění civilistů pro jejich ruskou národnost, proti masakrování dětí válkou.
Zamysleme se poctivě nad tím vším a porovnejme si někým vyvolané, zorganizované, takřka hysterické masové reakce na zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, s reakcemi na mnoho tisíc zabitých Ukrajinců (většinou pouze pro jejich ruskou národnost), s reakcemi na řadu zabitých malých dětí. A přiznejme si, že zabitých i s přispěním němého mlčení, zasnoubeného s lhostejností. Vezměme konečně na vědomí, že zmíněné davy, davy provázené takřka hysterií, po zastřelení dvanácti zaměstnanců satiristického týdeníku, že takové davy, snad ještě v masovějším provedení, měly nastoupit, když už ne při zrodu a nástupu nacismu a fašismu na Ukrajině.
Tak alespoň po prvních dvanácti zabitých dětech. Po takovém zamyšlení a přiznání úleva z příměří mizí. Nastupuje hořkost a rostoucí obavy. Obavy rostoucí ze skutečnosti, že s nacisty a fašisty žádná dohoda, ani příměří nemá cenu ani toho papíru. Obavy a hořkost rostoucí ze skutečnosti, že vůdcové EU pod vlivem militantních USA, nechtějí ani vnímat, natož si uvědomit, která fakticky bije.
Tobě se ty komouši neulevilo ani na sekundu a neuleví se ti do smrti. Furt si jedeš to svoje. Lži a blití na Západ a USA.
OdpovědětSmazatTy bastarde, zdá se, že vraždenie detí a civilov, len preto že hovoria ruským jazykom ti evidentne robí dobre, si odpad, hadr ty hade
SmazatNie ty maďarský chuj.
SmazatNikdo civily nevraždí jen proto, že mluví rusky.
Opět lžeš, nic jiného než lhát neumíš.
ty jsi dobrej úchyl..przníš svoje dětska blbe?
SmazatNe, jen tvoje.
Smazatanonym daj si meno či ta volajú kokot!!!0:52!!!vylez s tej riti americkej !!
SmazatKultura výjimečného amerického národa, jak ji odkryl film Americký snajpr, je kulturou barbarskou vražednou a perverzní. Buď „hrdým Američanem“. My nenávidíme slepě. My zabíjíme slepě. My zabíjíme slepě ať už na ulicích Fergusonu, Iráku, Libye, Afganistánu, Sýrie, Pakistánu, Somálska či Ukrajiny. Kdekoli jsou lidé, kteří mají být zabiti, jsme tam a děláme svou práci. Je to americký způsob.
SmazatChris Kyle, hrdina filmu a příslušník SEAL zabil 200 Iráčanů, Americký snajpr je stoprocentním Američanem. a je to nejsveřepější zabiják americké válečné historie. Pro Ameriku je opravdovým hrdinou, statečným vojákem, kterého vysvětili jako model a vzor, za kterým stojí celá Amerika.
Pro Chris Kylea, příslušníka SEAL, spočívá láska k vlasti v poslušnosti vůči jeho nejvyššímu vojenskému veliteli (prezidentu USA), a ve způsobu života dle washingtonských „morálních rozhodnutí“. že zabíjení je zábava a něco, co „miloval“
prezident Obama při debatě o útocích dronů (bezpilotních bombardérů), chlubil, že je „skutečně velmi dobrý na zabíjení lidí“.
Vyvražďování milionů lidí ve válkách založených na záměrně falešnýh informacích, likvidování suverénních vlád, založeném na lžích, zabíjení nevinných při útocích bombardérů či dronů – to vše bez ohledu na mezinárodní právo a bez pocitu lítosti za role, které při svých masových vraždách sehráli. Jako Chris Kyle - každý z nich mluví hrdě a neukápne z něj krůpěj lítosti.
Chris Kyle splnil svou vlasteneckou povinnst. Byl poslušen rozkazům a prováděl úkoly, které mu Bílý dům zadával.
Madlene Albrightové položil otázku : Slyšeli jsme, že půl milionů dětí v Iráku v důsledku amrické činnosti zemřelo. Což je víc dětí, než jich zemřelo v Hirošimě. Stojí americký zájem i za takto vysokou cenu? A Albrightová odpověděla: My si myslíme, že to za tu cenu stojí!
Blahoslavení chudí duchem, neb oni volové slouti budou... ale jinak je mnohem lepší smysluplně diskutovat, nežli reagovat na takovéto chudáky. Oni chtějí takové reakce, jsou to provokatéři a potřebují diváky, bez nich nejsou nic, bohužel mi to tentokrát nedalo za což se omlouvám.
Smazatpro 052. Pro západ a USA je lhaní pracovní metodou. To se nedá přelhat ani poblít nebo posrat víc, než zablitý a zasraný už to je. Ty zabedněná, hloupá stvůro bez morálky.
Smazat4:30
Smazat"blahoslavení chudí duchem"
Vždycky mě rozesmějí podobní idioti kteří tohle rčení řasto používají a vůbec nechápou jeho význam. Vůbec jim nepřijde divné proč by Ježíš měl nějak velebit piromce a retardy.
A vy znáte to správné vysvětlení ? Myslím,že ne ! Nikdo nevelebí pitomce a retardy. Ti se naopak postupně likvidují sami. A tak to je správné.Jen si představte, kolik pitomců odešlo na smetiště dějin jen tady u nás po roce 1989.
SmazatZdánlivě odbočím a současně poriuším zásadu nereagovat na chudáky troly.
SmazatTenhleten anonym, on to je snad pan herec Vladyka.
Kanál Prima Zoom, dokument Grenada, ráj na zemi, a jím čtený vtipný komentář v duchu: "Rok 1983, Rudé právo běsní, imperialistická Amerika znásilnila dělnickou třídu maličké Grenady, .. atd. ...Ne, počkejte, lidi, nevypínejte televizi. Vždyť to už je historie. Američani se vypořádali s ortodoxními marxisty za čtyři dny a dneska už je tam dávno klid a pohoda..."
Nejsem moc agresivní člověk, ale v tu chvíli bych pana Vladyku, za totáče ukázkového televizního svazáka, jinak příjemného kumpána, nejraději poslal natáčet do Iráku, aby se tam pokud možno nějaký islánský osvícenec během čtyř vteřin vypořádal s jeho krčními tepnami. A pokud to ten anonym není, nejlépe aby jeli natáčať spolu. Empatie a vyjadřovací schopnosti obou zaručují kýžený výsledek.
A pak se řekne, miluj své nepřátele. Hrubneme nějak, tedy já ano, ale je se co divit ??
VR
Jinak pane Dvořáku, to správné vysvětlení je myslím blahoslaveni chudí "pro Ducha", ti kteří jsou chudí nebo raději chudí kvůli Duchu, než aby hřešili.
SmazatVzpomínám.li si dobře na svou dětskou četbu, něco takového psal i veliký Ludvík Souček v Nebeských detektivkách, pochopitelně, on to pojímal materialisticky jako hypotézu, že Ježíš byl židovský revolucionář od Essejců...
VR
Komouš to zní hrdě, než někomu budete nadávat tak si přečtěte nějaké to filosofické dílo i když ve vašem případě by to bylo zbytečné, stejně byste ve své zaslepenosti nic nepochopil. Pravda a láska je vám asi kratším heslem. Chudáku.
Smazatano, jak může začít mír, když není pojmenován, natož potrestán za svoje válečné či obyčejné zločiny hlavní viník, kterým je fašismus v podobě soukromých armád založených na zvrácené ideologii nadřazenosti, násilné agresivity, nacionalismu a jasné nenávisti vůči Rusům.
OdpovědětSmazatSledujte stránky Alexeje Smirnova
OdpovědětSmazathttps://www.facebook.com/AlexeySmirnov84
Podpořte ho jak můžete ... článek by byl dobrý. Na jeho facebookovem profilu je velké množství videí a dalších informací.
Není to tak horké ani hořké, navíc se banderovci budou snažit prorvat z kotle, takže příměří asi jen tak nevypukne ... http://rusvesna.su/recent_opinions/1423775576
OdpovědětSmazatKdyž si tady tak pročítám příspěvky některých z Vás, tak mi příjde, že nemusíme chodit hledat fašismus někam do USA, nebo na Ukrajinu.Fašounů, pro které lidský život, a hlavně ten ruský život, nemá vůbec žádnou hodnotu, máme i u nás v české kotlině dost a dost. Na míle daleko z nich stříká nenávist, zloba a pocit jejich vlastní malosti. Jejich příspěvky přetékají touhou nebýt jen tím šmejdem za který je jejich okolí považuje. A tak po rouškou anonymity vylézají jako ty krysy z děr a dávají najevo svou touhu zabíjet a ponižovat. Vůbec netuším jak bych se zachoval, kdybych takovou zrůdu a karikaturu potkal někde v reálu. Nevím, zda bych takovou kreaturu dokázal udeřit, ale určitě bych zvracel - hnusem.František
OdpovědětSmazatNejste zdaleka sám, Františku, komu se hnusem obrací žaludek naruby.
SmazatTen lidský odpad jsou v podstatě fašisti, jen se maskují ale ideologie je stále stejná.
Smazat1/ přepisují historii, stejně jako se dělo ve 20 a 30tých letech před 2 světovou válkou. Pomalu a jistě se po 20let přepisují dějiny, kde Hus byl blázen a Žižka jakýsi zlý zbojník, který trvale ubližoval německému obyvatelstvu.
2/Fašisti svalují všechny své neúspěchy na různé skupiny – etnické, sociální, náboženské. Kdysi roli viníků plnili Židé a komunisté, v dnešní Ukrajině je viníkem jejich neúspěchů ruské obyvatelstvo obecně a východ země. V ČR stále zůstavají komunisté, bolševici a rusové tradičním nepřítelem fašismu.
My je prostě musíme pojmenovat, historie se nesmí opakovat a takové chybě předejdeme pojmenováním všudypřítomného zla. Jsou to fašisti. Všichni co sem chodí nadávat do bolševiků, komunistů atd jsou obyčejní fašisté. Nadřazují sebe a svou ideologii schovávajíc se za maskou demokracie a svobody. Tato demokracie a svoboda ale končí u každého z nich, dále už je jen omezování ostatních a útok na opačný názor než je ten jediný správný, přesně jako před válkou. Jsou to fašisti a plně jim to vyhovuje.
Ano. Ale je to zároveň nebezpečné.
SmazatJá jsem třeba až do celkem nedávné doby moc nechápal, jak mohly být excesy po válce nebo začátkem 50 let. Racionálně si to člověk vysvětlí, ale pořád si tak nějak říká, tohle přece ne. Houby s voctem. Stačí kritické množství strachu, bezmocnosti, frustrace, vztek se nahromadí, a někdy vede k obyčejným lumpárnám, i když je to vztek spravedlivý a i když to bez něho nejde. Dneska už vidím, že kdyby měli lidi možnost beztrestně (= při nějakém převratu nebo výbuchu anarchie, anonymita, day, policie nefunkční nebo zalezlá atd.) zlynčovat figury formátu Kalouska, Janouška apod., tak s nimi naloží jako Italové s Mussolinim. Hlavou dolů a i s milenkou, i když ta " za nic nemohla". Minimálně v některých lokalitách republiky, ale v Praze by to zase mnozí frikulíni klidně udělali se Zemanem a první slečnou. Ale konečně, politiky a vůdce vzal čert vzal, ale lidi si snadno půjdou po krku navzájem.
Je fakt, že když vzpomínám na dědečka koncentráčníka a jeho kamarády, kteří prošli už třeba Španělsko, přežili, nezbláznili se a nedostali se "do funkcí" s následným zblbnnutím (hodně trvdých podmínek najednou), tak ti ano, ti měli nadhled, ale to taky líp chápu až dneska, po desítkách let . Musí člověk projít něčím takovým, aby dostal rozum??
Pořád si myslím, že spousta z těch "fašistů" jsou v podstatě normální kluci, ze kterých by ještě mohlo něco být. Stejně jako každý Němec v uniformě vůbec nemusel být "fašista". Ale samozřejmě i když každý Rus, vězeň KL, partyzán měl právo ho za fašistu pokládat. A hlavně si nelámal hlavu, jeslti má právo. Musel. Ne nějaký protivník, nepřítel. Fašistická svoloč, kterou patří zlikvidovat a neptat se.
VR
Tady je to taková nekropole, kde ze země vyvstávají anonymní stíny a přízraky, které se z vás snaží doteky vysát sílu. Není snadné to pobít a zahnat, vystrašit. Na facebooku, kde jsem teď převážně je to jiný druh boje. Se zviženým hledím a před svědky. Tam by zdejší anonymní osazenstvo, nemrtvá přízračná stafáž a pakáž vydržela sotva několik máchnutí a poroučela by se k zemi, nebo vyděšeně prchala.
OdpovědětSmazatIndividua, která se vyžívají v násilí, jsou v každé společnosti. V řádně fungující společnosti, jsou většinou pod zámkem. Ve fašistické společnosti, jsou naopak využíváni k prosazování ideologie vládnoucí vrstvy. Na příkaz, jdou potlačovat jakoukoliv určenou skupinu obyvatel, odměnou jim je samotná možnost provádět násilí. Navíc jsou ještě společensky vyzdvihováni a tak se jejich metody stávají ve společnosti normou.
OdpovědětSmazatToto lze rozpoutat v kterékoliv společnosti, pokud obyvatelé nenajdou sílu, se tomu včas postavit. Historie i současnost však ukazuje, že se lidé raději nechávají otupovat oficiální propagandou (válka je mír, lež je pravda, atd.), předstírají, že propagandě věří a fašistické změny tolerují.
Následně se stávají součástí fašistického systému a nebrání prosazování jeho cílů, jinak jsou zlikvidováni. Co s tím, dokážou se někdy lidi vzepřít včas?
Pane Prokop. Vnímám to přeně tak jak jste to, dokonale, popsal.
OdpovědětSmazatA co to znamená? Že jsme na prahu další světové války. Tak jak postupně vymírají ti, kteří na vlastí oči viděli alespoň kousek té minulé, tak se stává snadným zahájit další. Kolik už dnes zbývá těch, kteří mají reálnou představu o tom, co byla druhá světová ve srovnání s okupací v 1968, tou nicotnou a směšnou epizodkou.
Je to neuvěřitelné, šílené, jak nás ten delší klid a pohodlí zbavilo pudu sebezáchovy.
Když se zamyslím kde to má počátek, tak snad v postupném kolektivním zadlužování, čili upadání do závislosti, v Amerikou ovládaném finančním systému.
Právě jsem kdesi zahlédl tento aktuální citát:
„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ - Ernest Hemingway.
Jenže, přispěvatelů už je nějak moc.
Zdravím, Děda.
Ano těch štváčů je už nějak moc .Ale je jich pořád podstatně míň , než těch co válku nechtějí a ti by měli rozhodnout , jestli válka bude nebo ne ! Pokud to neudělají a to hodně rychle , je jejich osud zpečetěn !!!
OdpovědětSmazatTakže začněme jednat . Je už za minutu 12 !!!
Máte pravdu, že štváčů je podstatně méně. Problém je v tom, že oni jsou agresívní, kdežto tí co válku nechtějí jsou hodně nejednotní a ve své podstatě ustrašení. Oni totiž nechtějí ani občanskou konfrontaci. Lidi jsou zvláštní. Vzpomeňte si jak v koncentrácích šli lidi v řadách pokorně do krematoria, stáli ve veslkých skupinách před popravčí četou...
OdpovědětSmazatŠtváči dokažou ubít jejich psychiku, potlačit veškerou lidskost. Kolik příkladů i z našeho života, kdy grázli napadnou na veřejnosti nevinnou oběť a veřejnost? Je pohoršená, v klidu vlastních domácností nadává, ale u konfliktu samotného se raději odvrací, nevidí, utíká...
K 8:15 A když už někdo se zastane napadeného, a agresivního grázla ztrestá, pak je sám označen za agresora a souzen dle zákonů prohnilé společnosti.
Smazatano, přesně tohle mě napadlo...
Smazatprostý pohled do historie, kde se také spousty lidí netýkalo to, co se kolem nich děje - dokud někdo nevyrazil i jejich dveře...
Jenže o tom se už na našich školách nemluví, v televizi to nevidíte - ptám se: v čím je to zájmu? kdo nás ovládá a za jakým účelem?
I v této diskusi je 99% anonymů
OdpovědětSmazatAno a je to snad po prvé co mi to nevadí.Když sjedete níže,vidíte jak jeden Troll dokáže otrávit atmosféru zde.No a více trollů/trotlů/dokáže otrávit celou společnost.
Smazatk anonymu 2:39. Tento příspěvek do diskuze nemá chybu. ...Kultura výjimečného amerického národa, jak ji odkryl film Americký snajpr, je kulturou barbarskou vražednou a perverzní. Buď „hrdým Američanem“..."My nenávidíme slepě. My zabíjíme slepě. My zabíjíme slepě ať už na ulicích Fergusonu, Iráku, Libye, Afganistánu, Sýrie, Kdekoli jsou lidé, kteří mají být zabiti, jsme tam a děláme svou práci. Je to americký způsob".
OdpovědětSmazat...Pokud tohle jsou lži - jakože tedy nejsou - a když už, tak lži jen a jen americké. Za to, že se na tohle někdo dokáže dívat a zásluhou toho, zvěstovat skutečnost o vražedné povaze americké kultury potažmo amerického charakteru, patří uznáí i dík.
L.P.
bohužel, vnímání vraždění je naprosto individuální. Já osobně viním nás všechny, kteří mlčeli a nevytáhli na ty parazity v naší vládě vidle a sudlice.
OdpovědětSmazatZaorálek je největší ostuda české republiky všech dob.
Zločiny na civilním obyvatelstvu jsou šílené a pokud na dětech, pak už nelze nic dodat.Amerika potřebuje nutně k vlastnímu přežití válku. S kýmkoli, třebas se zlatým prasetem. Bez války se začne rozpadat jak domeček z karet.
Rusko k přežití válku nepotřebuje.
Je mi upřímně jedno, kdo je jakej. Pro mne je důležitý mír,ve válce totiž končí ta pohodička, co právě žijeme.
Užívejmež si, lépe nám nikdy nebylo a věřte, že nic netrvá věčně....
i ten mír, v kterém žijeme je hodně dlouhý.
Jste schopny, vy tupá rudá prasata, konečně vzít na vědomí a pochopit, že USA na Ukrajině neválčí, ale válčí tam Rusko, bez jehož pomoci velitelské, výzvědné, výcviková a materiální by nějaká trapná domobrana proti ukrajinské armádě nevydržela ani týden?
SmazatPokud chcete mír tak o něm přesvěčte Putina.
Nazda, prase, s psí mrdkou místo mozku. Jak ses dneska vyspalo, vypsalo a vysralo?
SmazatOndrášku, táhni na svůj oblíbený a milovaný Facebook. Ale nezapomeň, že je to opět vynález a korporace nenáviděných imperialistů a fašistů z USA a že tě přes něj šmíruje NSA :-D
SmazatČlověče nešťastná, proč tady smrdíš? Mohl bys na tohle odpovědět? To si myslíš, že máš nějaké poslání? Nebo jenom tě prostě nikdo nemá rád, tak opruzuješ ostatní?
SmazatNeopruzuju ostatní, ale jen komouše, kolaboranty, 5. kolonu, kremelské vypatlance, frustráty nenávidějící naši společnost, obdivovatele diktátorů, vzpomínače na staré zlaté časy za totality před 89.
SmazatA dělám to proto, že "opruzovat" tenhle lidský odpad mě prostě baví.
Oni ti nejen mozek vyoperovali, ještě ti do něj voperovali obsah žaludku.
Smazatpro anonyma (9:06): Na Ukrajině sice neválčí federální vojáci USA (ti zatím jenom řídí ukrajinské armádní velení a tajné služby a školí tamtéž, přitom se pohybují po celé Ukrajině, loni byl v terénu dokonce raněn i americký generál), ale rozhodně tam válčí američtí žoldáci, které tam Amerika dopravila (a které vyplácí !) z celého světa, přednost dostali zejména ti, co ovládají ruštinu (zejména kanadští Ukrajinci). Takže říci, že tam Amerika neválčí, to je sprostá lež, kterou tady může vypouštět buďto hlupák, nebo armádní propagandista elév. A díky bohu za to, jestli Rusko reciprocitně pomáhá Novorusku ve stejném rozsahu a ještě jim tam fedruje žřádlo.
Smazatpro Anonymní13. února 2015 9:06
Smazatvíte pane, oč tu běží?
Domobrana bojuje za svoji zem, ze své ženy a děti, za právo na svůj vlastní život - a takového člověka nejde porazit. Zabít, zabít ano - ale porazit? Porazit ne...
Zato žoldáci bojující za (možná dokonce falešné) peníze nebo za odvedence násilím mobilizované, kteří mají bojovat za něco, čemu sami nevěří - ti vyhrát prostě nemohou...
Kdo vyhrál v Koreji, Vietnamu, kdo vyhrává v Afghanistanu? Jak mohli Rusové vyhrát druhou světovou válku, když na začátku šli s holýma rukama proti samopalům? Bojovali za svůj domov, za své rodiny...
Tak mně tak napadlo, kolik z nás by dnes chtělo jít bojovat za Českou republiku?
Pro modrou tlustou svini bez mozku, co jiným nadává do rudých prasat (9:06)
SmazatNěco málo k tomu lhaní, nemocní pánové dutých hlav, co fandíte nacistům a fašistům, potažmo válce, jejíž důsledky vás nemůžou minout, což evidentně nedokážete svými mozečky pochopit.
Fotografie z roku 2008, jako "důkaz" invaze ruských vojsk v loňském roce. Podvod se provalil poté, co snímky, které měl v držení senátor z Oklahomy, byly zveřejněny ve Washington Free Beacon. Stačil jeden den, kdy je novináři označili za padělek.
Nebylo to poprvé.Nicméně, druhý den se musel senátor a stejně tak vydavatel omluvit. Některé snímky byly okamžitě rozpoznány ve fotobankách tiskových agentur (viz foto) a Wikipedii, a některé z nich byly použity pro podvody dvakrát.
Nezapomeňme, že USA jsou také fašistické. Splňují veškeré části definice fašismu!! V USA je fašismus. A takto se k tomu musíme postavit a takto to vnímat!!!! Fašismus = USA + Kanada + Ukrajina!!!
OdpovědětSmazatBohužel k nim musíme přiřadit i řadu bruselských politiků včetně představitelů Polska či Velké Británie
SmazatPane Prokope, máte naprostou pravdu, pod Váš článek se podepisuji.
OdpovědětSmazatTo, že jste komouš o Vás může napsat jen skutečný nacista, který nemá žádnou úctu před lidskými životy.
Jaromír Petřík
Fašista a nacista je poslední rok nejoblíbenější slůvko rudých vypatlanců. I když tihle "myslitelé" vůbec neznají jejich význam tak je používají nejméně 2x v každé větě.
SmazatNacisté se nevzdávají svých cílů.Nacisty je nutné zlikvidivat jako se to stalo v roce 1945 Proto nevěřím ,že bude na Ukrajině v dohledné době mír
OdpovědětSmazatVážení, dovoluji si vás upozornit, že tyto stránky spoluzakládal psychiatr s cílem včas zachytit a následně izolovat všechny druhy patologie (např. nebožáka Milana Murgu). Seznam IP adres již k dispozici, ostatní dohledají státní orgány.
OdpovědětSmazatJe potřeba přidat k fašistovi a nacistovi ještě jedno nejdůležitější podstatné jméno takže jsou tři ty nejaktuálnější: "Fašististický nacionalistický sionismus". Aby bylo jasno...
OdpovědětSmazatZ lidského pohledu je článek pana Prokopa samozřejmě naprosto v pořádku a je to tak ,jak píše.Jenom opravdový duševní pomatenec a zlý hlupák může reagovat typově 0:52,9:06 apod.
jitka n.
Zcela se ztotožňuji s příspěvkem Jitky N. z 10:34 hod. (LB)
OdpovědětSmazatMikrofon jednoho z televizních novinářů zachytil ve čtvrtek nad ránem v Minsku soukromou výměnu názorů mezi prezidenta Ukrajiny a Běloruska Petra Porošenka a Alexandra Lukašenka. Porošenko říká potichu Lukašenkovi, že "rozpoutal proti Ukrajině nečestnou, nečistou hru." "Já vím, já vím. Ale už je to každému jasné," odpovídá Lukašenko, zatímco si oba muží podávají ruku.
OdpovědětSmazatI Lukašenkovi je to už dávno jasné, jen zdejší 5. kolaborantské rusácké koloně ne.
Trolle, on Porošenko plácne jakoukoliv lež, stejně jakon ty. To je vám fašounům vlastní. Lhát. Vžy ostatní nazíváte "Žid, komunista, levičák", jako bych poslouchal Štětinu. Vy náckové jste všichni stejní. Aleš
Smazatzákladní (a zlaté) pravidlo zní, že bláznům se neodporuje, a je vedlejší, jestli se tak zařídil i Lukašenko v roli milujícího hostitele
SmazatNěco málo k tomu lhaní, nemocní pánové dutých hlav, co fandíte nacistům a fašistům, potažmo válce, jejíž důsledky vás nemůžou minout, což evidentně nedokážete svými mozečky pochopit.
SmazatFotografie z roku 2008, jako "důkaz" invaze ruských vojsk v loňském roce. Podvod se provalil poté, co snímky, které měl v držení senátor z Oklahomy, byly zveřejněny ve Washington Free Beacon. Stačil jeden den, kdy je novináři označili za padělek.
Nebylo to poprvé.Nicméně, druhý den se musel senátor a stejně tak vydavatel omluvit. Některé snímky byly okamžitě rozpoznány ve fotobankách tiskových agentur (viz foto) a Wikipedii, a některé z nich byly použity pro podvody dvakrát.
Takže i Lukašenko je nácek když souhlasí s Porošenkovou "lží". Aha, díky za info, to jsem nevěděl :-D
OdpovědětSmazatVy komouši jste pitomí jak opičky v ZOO.
Není to tak dávno co "západ"nemohl přijít Lukašenkovi na jméno,diktátor,komunista ap.Nejste Vy ta opička?U lidí je to echolálie!
SmazatNe mirku, to ty jsi debilní opičák. Lukašenko je stále autoritář a západ se s ním nijak nebratříčkuje.
SmazatPřesto, že je z vašeho břehu autoritářů a socialistů tak dává Porošenkovi za pravdu. Z Putina totiž mají strach všichni jeho sousedé a dokonce i samotní jeho spojenci. Vědí co je zač, co má za lubem a čeho je schopen.
To jenom ta vaše nechutná kolaborantská pátá kolona Putina a jeho činy uctívá jako svatý obrázek.
Milý Anonyme 13:18.Tykání a urážky pominu.Škatulkování ne! V KSČ jsem nebyl.V roce1968 mne můžete vidět na znamé fotce z Vinohr.ulice-držím prapor.Do r.1989 kdo myslíte že jezdil demonstrovat do Prahy? My vesničané.Říkali jsme,až nás bude 50tis.pak to praskne.Tak užívejte mozek více a méně emoce.
SmazatTak jako zloděj křičí chyťte zloděje, debilní duševní mrzáci, nadávají normálním lidem do debilů. A budou tak činit dokud je neosvobodí, respektive nerozmašíruje i s celou jejich rodinou, pokud vůbec nějakou mají, humanitární bomba na maděru.
Smazat12:06
OdpovědětSmazatPozor - na aktualne.cz je tato informace, která by znamenala, že již nastal vážný problém:
"Amnestie pro předáky proruských separatistů v Doněcké a Luhanské oblasti nepřichází v úvahu. Prohlásil to v reakci na spekulace o tom, koho se má v Minsku dojednaná amnestie týkat, ukrajinský ministr zahraničí Pavel Klimkin."
To je pouze projev skutečnosti, že Porošenko nemá na Ukrajině vůbec žádnou reálnou moc. A moc dobře to věděla i Merkelová a Hollande, kteří tak velmi museli kvaltovat s divadelním představením v Minsku, protože je vysoce pravděpodobné, že Porošenka příští týden na majdanu zlikvidují.
SmazatNo, v nejlepším případě se dozvíme až zpětně a ne moc za dlouho, co ta komedie měla přesně znamenat.
SmazatZatím bych tipoval snahu Angely uvolnit si ruce pro záchranářské práce na EU. Aspoň na chvilku. Divný byl na tiskovce Putin, osobně nix verstehen. Porošenko je už jasně zralý na totální odpis, podívejte se na tuto momentku, mluví za vše: ostatní (víceméně reálné) hlavy států (víceméně reálných) jsou zde přistiženy, ana hledí na nejistou figuru čokoládového krále Ukrajiny s prostým lidským úlekem v očích ...
http://politikus.ru/uploads/posts/2015-02/1423740819_minsk.jpg
VR
Anonymu v 13:18
OdpovědětSmazatJste evidentně majitelem chorého mozku. Jen mi ještě z Vašich příspěvků není jasné ,jestli jste již v psychiatrické léčebně nebo Vás ještě nechali běhat bez dozoru.
Pro správce webu: Ta pavlačová drbna,nyní pacient číslo 1318,se zde zbytečně propaguje,myslím,že by stálo za pokus umožnit každému jen jeden diskusní příspěvek,kdo má co říci,nebo sdělit může se rozepsat,ale 1318 zde pouze duševně masturbuje a zabírá místo! S pozdravem Jirka
OdpovědětSmazat