Reklama

.

.

pátek 20. února 2015

Senátor Doubrava: Jsme jen lokajové USA, které rozsévají smrt, Evropa je americkou kolonií a funkcionáři z Bruselu poskakují podle diktátu Washingtonu.

Jaroslav Doubrava
20. 2. 2015           Parlamentní listy, rozhovor
Když jsem se vrátil z Luhanska, vykládala mi celá řada senátorů: „Jsi borec, že ses nebál tam jet,“ a když jsem jim řekl, ať tato slova sdělí nahlas, když vidí, jak mě veřejně skandalizují, odpověděli: „Neblázni, to si nemohu dovolit.“


Zvyšuje se podle Vás šance na udržení příměří na Ukrajině?

Doufám, že ano. Kromě jednoho místa, kde se doteď bojovalo, se snad začínají dodržovat dohody. Na druhou stranu mám obavy z prohlášení těch fašounů, ctitelů Bandery, že se jich minské dohody netýkají a budou bojovat dál. Chtěl bych věřit, že konflikt skončí.

Nechci říkat, kdo je vítěz. Vítězstvím všech by bylo, pokud boje skončí, kdyby se Američané a NATO přestali do konfliktu míchat a nechali Ukrajince, ať se dohodnou mezi sebou. A osočování, že tam Rusové dodávají zbraně? Dnes jsou ve vesmíru technologie, které vyfotografují krabičku sirek. Jak je možné, že Američané neukázali fotografie, kde by byly vidět kolony těžké techniky, která se z Ruska stěhuje na Ukrajinu do východních oblastí? Měl by si každý zamést před svým prahem a přestat se vměšovat do záležitostí druhého. 

Je pan Zaorálek kremelský propagandista, jak tvrdí poslankyně Miroslava Němcová?


V tomto případě s panem Zaorálkem souhlasím s plnou parádou. Jsem přesvědčen o tom, že kdyby Západ, a konkrétně myslím Ameriku, nezatoužil po rozbití Ukrajiny a nechtěl se dostat blíž k hranicím Ruska, nechal Kyjev Kyjevem, tak si problémy vyřešili sami. Když vezmu první výměnu oligarchy za druhého, vůbec jim nešlo o lidi z Ukrajiny. Se Zaorálkem plně souhlasím a Němcová by se měla trošku blíž seznámit s materiály, které jsou dostupné.

Ředitel Ústavu světových dějin FF UK Martin Kovář poukázal před časem na to, že jsme součástí neformálního amerického impéria. „Dnešním evropským lídrům chybí politická odvaha, politický leadership. Dnešní politik? Samý ouřada a žádný Churchill,“ zhodnotil historik. V době, kdy hrozí eskalace konfliktů, bychom potřebovali osobnosti. Máme málo osvícených politiků?

Máme jich velmi málo. Víte, že jsem jeden z těch, kteří řeknou věci, jak je opravdu vidí, takže často používám místo výrazu Evropská unie, „Evropská kolonie“. Mám pocit, že jsme americkou kolonií, a teď myslím celou Evropu. Jsem zděšený tím, že celá řada funkcionářů i z Bruselu poskakuje podle diktátu Washingtonu, a to je hrozná chyba. Vidím tuto situaci i při své práci. Celá řada lidí mi povídá: „Máš naprostou pravdu,“ jenže řeknou to jen v ústraní. Když jsem se vrátil z Luhanska, vykládala mi celá řada senátorů: „Jsi borec, že ses nebál tam jet,“ a když jsem jim řekl, ať tato slova sdělí nahlas, když vidí, jak mě veřejně skandalizují, odpověděli: „Neblázni, to si nemohu dovolit.“

Objevuje se kritika naší přílišné loajality k USA a Západu obecně, zároveň je ale kritizována česká politická praxe za neloajalitu k EU a přátelskost k Rusku. Takže Vy jste spíš přesvědčen, že jsme „lokajové“ Spojených států?


Ano. Jsem přesvědčen o tom, že jsme „lokajové“ Spojených států. Podívejte se na to, jak je démonizované Rusko a všimněte si seznamu konfliktů, které rozdmýchali Američané jen od skončení druhé světové války. Ukažte mi stejný seznam toho, kde Sovětský svaz nebo dnes Rusko, rozpoutalo podobné konflikty. Z toho Vám jasně vyjde, kdo je tím démonem, který rozsévá smrt a nenávist ve světě.

V některých ekonomických ukazatelích už byly USA předstiženy Čínou. Jaké příležitosti a rizika vidíte ve vztazích s Čínou?

Ekonomika Spojených států padá a už dávno měla být terčem záchranných akcí. Dnes už nejsou schopní ani platit náležitosti ke svým šíleným úvěrům. Někde jsem i četl, že velmi výraznou část jejich průmyslu vlastní Čína. To, co praktikuje Amerika, vede k tomu, aby neztratili svou představu, že jsou hegemonem ve světě, jediní a nejlepší a nemohou se smířit s tím, že tomu tak není. K pochopení Číny by ale bylo potřeba, abyste se tam podívala, abyste viděla, jakým způsobem hospodaří. Je to neskutečné. Stovky kilometrů nikoli rozestavěných, ale stavěných dálnic, lesy jeřábů, kde se neustále pracuje. Podívejte se, jakým způsobem řeší vlakovou dopravu! Čína samozřejmě svůj pokrok postavila na předpokladu, že disponuje lacinou pracovní silou.

Václav Havel stavěl svou politiku na ochraně lidských práv, přičemž tento pojem chápal v západním, americkém výkladu. Náměstek českého ministra zahraničí Petr Drulák oproti politickým právům zdůrazňuje i práva sociální či ekologická. Co bychom měli prioritně hájit? Měli bychom nadále sledovat kategorie jako svoboda slova či politická svoboda, a to v zemích velkých i malých, blízkých i vzdálených? Nebo jsou tématy spíše rozvojová pomoc chudým zemím, sledování podmínek práce, životní úroveň či zavádění sociálních vymožeností?

Kdyby Havel zůstal ve skladišti nebo ve vězení, bylo by to nejlepší, co mohl pro republiku udělat, ale hovoříme o jiném problému. Ukazatele, které jmenujete, nelze od sebe oddělovat. Když se ale vrátím k Američanům, ve jménu svobody rozmlátili Irák, ve jménu svobody rozmlátili Libyi, Sýrii atd., podívejte se, co způsobili. Kdo jim dává právo vyvážet svou představu o demokracii do států, jejichž mentalita je úplně jiná? Husajna stálo obrovské úsilí dát zem dohromady a fungovalo to, stejně Kaddáfí a další. Nelze říkat, že někomu dovezu svobodu a demokracii, musí k tomu dospět v daných státech. Zlikvidováním těchto systémů vznikl také Islámský stát a další zvěrstva.

Česká média přinesla informaci o záměru Islámského státu poslat do Libye bojovníky, kteří by se jako uprchlíci přes moře měli dostat do Evropy. Jak bychom se  měli postavit k přijímání uprchlíků  z těchto zemí?

Pomáhejme jim v místě, kde žijí, potravinami, oblečením, prostředky, které potřebují, ale zastavme příliv uprchlíků do Evropy. Evropa takové množství lidí neuživí, už dnes máme problém živit naše obyvatele.

38 komentářů :

  1. "Ekonomika Spojených států padá a už dávno měla být terčem záchranných akcí. Dnes už nejsou schopní ani platit náležitosti ke svým šíleným úvěrům. Někde jsem i četl, že velmi výraznou část jejich průmyslu vlastní Čína."

    Dobrý bludař.

    "Kdyby Havel zůstal ve skladišti nebo ve vězení, bylo by to nejlepší, co mohl pro republiku udělat"

    Nefalšované komunistické prase. Ústečáci se mohou stydět koho si zvolili a kdo je reprezentuje v senátu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi Troll nebo úplný blbec? Doubrava má naprostou pravdu.

      Vymazat
    2. Pan Doubrava má samozřejmě ve všem pravdu i v tom, že takový jako vy, jsou lokajové a přisluhovači .Nadávat někomu do komunistických prasat, může jenom člověk mdlého rozumu.Až se opět otočí vítr, tak budete servilní k jiným pánům?Vítr se v dějinách otáčí pravidelně a kapitalismu zvoní ! Chce to trochu národní hrdosti, ne každému pánovi lézt do zadnice.To je hnus.

      Vymazat
    3. Blbci jste vy, co zaměňujete vaše rudá přání za realitu.

      Vymazat
    4. Státní dluh USA.
      http://www.usdebtclock.org/

      Vymazat
    5. 20:28
      Tak po lopatě

      1) ekonomika USA nepadá, ale naopak roste
      2) "náležitosti" ke svým úvěrům jsou USA schopni platit bez problému
      3) USA až dosud vždy bez problému splnily všechny své závazky do posledního dolaru a včas
      4) Čína v USA něco vlastní, stejně tak jako USA vlastní podstatnou část průmyslu Číny
      5) Z toho všeho plyne že Doubrava buď lže, nebo je debil který netuší o čem píše

      Vymazat
    6. Milý pisateli, připadáte mě jako tupá ovce s lidskou hlavou. Samozřejmě v tomto stavu jste si nevšiml, že s vámi manipulují, jak oni ti loutkovodiči potřebují. Takové stádo, do kterého patříte se snadno ovládá. Stačí ho nakrmit a něčím zabavit, třeba něčím americkým. Filmem, seriálem. Mají to vymakaný, věřte mi. Důkazem toho jste vy sám.

      Vymazat
    7. Fakta jsou fakta. S tím nic nenaděláte, ovce neovce.
      Kdybyste se aspoň snažil polemizovat aspoň s jedním bodem a faktem ho vyvrátit.
      Tydle bláboly které jste vypotil jste si mohl klidně odpustit. To samé můžu napsat já o vás...

      Vymazat
    8. Pan Doubrava má naprostou pravdu.USA melou z posledního a tak se snaží postavit usa židem zkolonizovanou Evropu proti Rusku.Je to pořád stejný mustr.2.svět. Válka je jasný důkaz. Nyní to ale židovi nevyjde,Ukrajina má být záminkou a spouštěčem zároveň, k válečné konfrontaci.

      Vymazat
    9. Já Ustečák, jsem na něho hrdý ty pravdoláskaři!!!

      Vymazat
    10. Státní dluh USA je vy výši okolo 18 biliónu dolarů a narůstá tempem více než 1 bilión ročně, přičemž Čína je věřitelem asi poloviny zahraničního dluhu USA. Pokud se nepletu, tak toto jsou všeobecně známá fakta. Známou věcí také je, že kurz dolaru je uměle udržován, mimojiné vojenskou silou - stát, který nechce obchodovat s ropou v dolarech bude humanitárně bombardován nebo rozvrácen pomocí barevné revoluce. Proto se také dolaru říká petrodolar. Samozřejmě, že tyto věci nejsou známy havlistům a rusofobům, kteří si stvořili svůj virtuální svět a realita je nezajímá, protože by mohla ten jejich zvrácený vysněný svět o zlém Rusku a mírumilovných a hodných USA narušit. Za tímto účelem mají svá média v čele s ČT, při jejímž sledování se tetelí blahem při sledování zpravodajství, jemuž věří jen oni a jim podobní, vždy se však jedná o lidi hloupé nebo velmi naivní.

      Vymazat
  2. Zajímalo by mě, kolik dnes stojí český žoldák v cizině bojující v amerických zájmech. Před cca 10 lety to bylo v půměru 20 miliónů Kč za rok na jednoho. Novější statistiku armáda raději nezveřejňuje. U některých lokalit nasazení (třeba v písečných dunách v africkém Mali), by to čeští ovčané stejně asi nepobrali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti řeknu kolik stojí. Stojí za hovno.

      Vymazat
    2. A já vám žeknu co o takových jako vy říká prezident Zeman.

      JSTE ŠPÍNOU NAŠÍ ZEMĚ

      http://www.denik.cz/z_domova/kdo-oznacuje-padle-vojaky-za-zoldaky-je-spinou-zeme-rekl-zeman-20141028.html

      Vymazat
    3. sorry, dotaz pouze zněl na nákladovou položku, kolik stojí jeden žoldák - to jenom pro pořádek v účetnictví, česku totiž to účetnictví stále nevychází, jeden vo voze, vy vo koze

      Vymazat
  3. Já to říkám furt. Kdyby zůstala u moci Tymošenková, tak by byl na Ukrajině mír. Musela by pochopitelně vládnout z vězení.

    OdpovědětVymazat
  4. Palmer je božan:-) Za komančů bylo Palmerů plné Rudé Právo,dnes se kluci převlékli do jiných dresů.Sranda je s nimi ale pořád :-)) Palmere,máš ještě svoji rudou knížku zamčenou někde ve skříni?Co kdyby..... :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Stále nevim, jestli je doubrava bolsevickej kokot nebo neni.
    Palmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele Chujmere,kdyby Te fotr vyhonil do kanálu,dneska si mohl psát z Kanaru!;-))))))

      Vymazat
    2. Soudruh blb Palmer je buďto zachráněný potrat nebo si ho osvojili dvě bukvice a toto je výsledek jejich výchovy. Blije tu pořád dokola ty svoje kydy.

      Vymazat
  6. Takze Putinovi nackove porusili primeri, bylo zniceno cele mesto, padla spusta civilistu a uchylni vlastizradci kteri vydavaji tento web tanci nad jejich mrtvolami.
    Na kazde prase s vari voda, stalinisticka luzo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Fašistický žide.Byl jsi alespoň na vojně.Nebo máš obřízku mozku???

      Vymazat
    2. Mam dojem, ze jsem tohle cetl uz jineho clanku. Nejak se opakujes... Jsi hlava vymyta propagandou CT.

      Vymazat
    3. Ty jsi jak cernoprdelnici.....porad meles stejný hovna!!!!!!

      Vymazat
  7. pan Doubrava je borec na rozdíl od vás co se tu pod rouškou anonymity ukájíte ve vlastním nicotném hovnu. Že vás netrápí postoj těch co se bojí promluvit? Proč se v "demokracii" post havloidního typu vůbec může senátor bát mluvit? A pan s. Doubrava se nebojí.. aha? tady vidíte jk jste ubozí. Jednak tomu absolutně nerozumíte, nechápete oč ve světě běží a proč je současné Rusko nadějí světa, na rozdíl od těch vašich vybájených uSSa. Pokud jste placeni za záškodnickou činnost pak ať. (takových je plno za každého režimu) Ale ti co jste chudí duchem važte si práva, že se vůbec můžete vyjádřit, vaši kapitalističtí pasáci vám to už moc dlouho nedovolí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A čeho by se měl "hrdina" Doubrava bát? On snad něco riskuje? On je jen důkazem, že žijeme ve svobodné společnosti a každý komouš si tu může žvanit co chce. Že jím budou ale slušní lidé pohrdat je druhá věc.

      Rusko může být nadějí jenom pro totální losery a zkrachovance s lobotomií. Normální člověk v naší svobodné společnosti vidí naději v sobě, ve svojí rodině, přátelích, někdo v Bohu.

      Už jsem několikrát upozorňoval zdejší ignoranty, že když neznají význam "být chudý duchem" ať to nepoužívají. Vypadají pak jako nevzdělaní debilové.

      Vymazat
    2. Bohužel, vy nejste chudý duchem, ale na duchu.

      Vymazat
    3. 23:05

      To vy nemáte kapacitu posoudit.

      Vymazat
  8. Takze asi je doubrava bolsevicka opice...mimochodem, co jsem ja osobně poznal komunisty, tak buď to byli buď svine a nebo magori. Vetsinou vsak oboje.
    Palmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně,když je člověk spokojen sám se sebou.pust si porno.

      Vymazat
    2. Ano jsem pro dozbrojime ukrajinu palmer top 09 hawlomrdi a nasi udatni Cygani ....doufam ze Grady odvedou svou praci dobre . Fucking SS

      Vymazat
  9. Skoda ze wehrmacht se zastavil pred moskvou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí dopadl tak, jak dopadne každý, kdo leze medvědovi do brlohu a budí jej ze zimního spánku. Speciální informaci pro tebe puberťáku: kbyby to dopadlo tak, jak jsi napsal, tak bys neměl možnost se ani narodit. Zeptej se někoho staršího proč!

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski21. února 2015 8:50



      Anonymní20. února 2015 23:22

      Skoda ze wehrmacht se zastavil pred moskvou
      xxxxxxxxxxxxxx
      On se sám nezastavil, byl zastaven, naštěstí pro lidstvo, a doufám, že fašismus bude zastaven i dnes, Rusi mají banánů dost.

      Vymazat
  10. Pro kamarády.
    http://www.jewish-eshop.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. hrabě Kocharovski20. února 2015 23:55

    Doubrava je borec, škoda, že takových není víc. To by fašounci zalezli zase zpátky do nor, utichl by jejich bezradný kvikot. Ještě že dostali
    na Ukrajině kartáč, tak to má být a tak je to správně. Je vidět, že na Rusy nikdo nemá, na ně si nikdo netroufne. Banánů mají dostatek.

    OdpovědětVymazat
  12. Pán Doubrava plne s Vami súhlasím aj ja osobne.Množstvo občanov na Slovensku sa na to pozerá rovnako a stále pribúda ľudí, ktorí považujú američanov za agresorov so sklonmi ku fašizmu. Kto podporuje fašistov na Ukrajine sa stáva sám fašistom - to je údel mnohých europanov a američanov.

    OdpovědětVymazat
  13. Mediální obraz je bohužel jen obrazem. V tomhle slova smyslu je naprosto jedno, jestli je rudý nebo hnědý, levičák nebo pravičák. Namísto zkratkovitých reakcí byste se měli podívat na jeho životopis. S panem Doubravou jsem kdysi měl tu čest. Nejlépe jej asi charakterizuje úsloví: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej! Chvíli demokrat, chvíli rudý a mnohokrát i hnědý - to podle toho, co mu to momentálně přináší.
    Jaroslav

    OdpovědětVymazat