Reklama

.

.

středa 11. března 2015

Byla Rudá armáda jedinou armádou znásilňovatelkou a zlodějkou ve 2. světové válce...?

Břetislav Olšer
11. 3. 2015   blog idnes
Včera byl nejkrásnější jarní den roku 2015; jakoby chtěl osud s blankytnou oblohou poděkovat všem, kteří před 70 roky zahájili Ostravsko-opavskou operaci, ne jejímž konci prý bylo bolavé štěstí s vůní šeříku. Vojska 1. a 4. ukrajinského frontu se 10. března 1945 vydala z polského území na strastiplnou cestu za svobodou severní Moravy a Slezska; jako Ostravan to vnímám o to pronikavěji...


Ukrajinský front měl na ostravském úseku přes 40 střeleckých a šest leteckých divizí, což představovalo 265 tisíc mužů, více než 6 000 děl a minometů, přes 300 tanků, samohybných děl a 435 bojových letadel. Na německé straně stála proti 1. tanková armáda s 11 divizemi se 155 tisíci vojáky, 1 500 děly a minomety, stovkou tanků a 280 bojovými letouny. Tragická bilance; na konci byla svoboda pro sever Moravy s Slezska vykoupena 22 964 mrtvými Rudoarmějci a tisíci českými vojáky...

Když nacisté zaútočili na Sovětský svaz, měli za to, že konec války bude za pár týdnů a operace Barbarossa se zakončí triumfálním pochodem Hitlerových jednotek po Rudém náměstí v Moskvě; trvalo to však přes čtyři roky, včetně nejděsivější bitvy a obratu u Stalingradu... Dnes jsou jen vzpomínky; kruté válečné, jinak to ani nejde, mrtvých přece zůstalo na 60 milionů... A nepředstavitelné utrpení čekalo vojáky několik let v zákopech; vděk přeživších? Co to je vděk...?..

„Ve vedlejší vesnici si vojáci Rudé armády propůjčili několik domů, z kterých se doslova stala soustava nevěstinců. Ženy však znásilňovali i na veřejnosti, dokonce i v zahrádce naproti našeho domu. Jejich manžele nutili se na celý akt dívat a ještě se jim smáli do obličeje, často si schytali i pár ran pěstí nebo byli zastřeleni. Lidem pak sebrali, co se jim líbilo. Například budíky a kola, které pak skončily hozené na pokraji silnice. Budíky odhodili hned, jak začaly tikat, protože si mysleli, že jsou to bomby a kola odhodili následně také, protože nejela sama, ale muselo se na nich šlapat. Přestože se může zdát, že se jednalo o primitivy první kategorie, s lidmi si žádné servítky nebrali. Kdo nedržel hubu a krok, ten byl zastřelen nebo dostal co proto, aby si příště dal pozor na to, co řekne nebo provede.“ Z článku o osvobození Jižní Moravy Rudou armádou v květnu 1945, sepsaného na základě údajně očitých svědectví pamětníků o zvěrstvech Rudoarmějců. Do svého blogu si tuto vzpomínku dal pan Václavek, paradoxně ze Šumperku... http://olser.blog.idnes.cz/c/452306/ceske-lepe-devy-teste-se-opet-k-nam-prijedou-americti-osvoboditele-jako-kdysi-do-plzne.html

"Vojáci vpadli do domu, přinutili muže odejít, aby se zmocnili jejich žen. Některé dívky raději skákaly z vyšších pater na ulici, jak se snažily uniknout. Proto bylo zřízeno v nedalekém kostele útočiště pro tyto zoufalé ženy... Místní velitel nařídil, aby na dveřích každého domu visel seznam obyvatel i s věkem. Sedmnáct dívek, které byly jednou nebo vícekrát zneužity, byly dopraveny do nemocnice... Když k nim vojáci vpadli, přinutili ženy, aby šly do ložnice, se zbraní v ruce je povalili na postel a znásilnili. Čtyřletá dcera tomu musela přihlížet..."

Jde z toho na člověka děs a hrůza, co musely ženy a dívky vytrpět od těch zrůdných sovětských vojáků, pardon, nebyli to sovětští vojáci, ale američtí. Také zrůdní. Výše uvedený úryvek totiž není od pana Václavka, ale od Němky Miriam Gebhardtové, která nacházela v archivech výše popsaná svědectví; "obecně rozšířený obraz o osvobozování německého území, k němuž patřil i Protektorát Böhmen und Mähren, zahrnuje nejen násilnické vojáky Rudé armády, kteří rabují, kradou a znásilňují, ale rovněž vojáky americké, rozdávající dětem žvýkačky a ženám punčocháče, aby je pak znásilnili" řekla Gebhardtová pro televizi ARD. V té české ČT samozřejmě ani zmínka o těchto věcech; jak by ne, jde přece o televizi, která si brání svoji nezávislost. Státníci oslaví bitvu o Normandii; kdy se sejdou ve Stalingradě?

Mrtví vojáci v Normandii? Ne, ve Stalingradu…


Kostel otevřel pro sexuálně zneužité ženy a dívky farář Alois Schiml, aby vše vypověděl listu Die Welt. A ten velitel, který nařídil sepsat seznam "vhodných" žen, byl z městečka Moosburgu. Onou čtyřletou holčičkou byla Maximiliane Saalfranková, které dnes vše jako novinářka popsala pro ARD. "Babička o tom nikdy neřekla ani slovo, prostě to akceptovala, že Němky patřily ve válce k poraženým, něco jako válečná kořist, co se musely podřídit všemu..." Dle odhadu Gebhardtové a jejího průzkumu archivů Američané znásilnili minimálně na 200 tisíc žen, Rudoarmějci kolem půl milionu. A to prý není konečné číslo; je údajně mnohem větší. Jako babička Maximiliany o tom nikdy nemluvily. Zvláště, že některé ženy byly znásilněny americkými černochy a to byla pro ně obzvláště potupa....


Jeden rozdíl tu však je; stačí jen titulek: „Rudá armáda znásilňovatelka a zlodějka“. Verbální atentát. Dalo by se úplně stejně napsat o každé armádě, včetně té americké rovněž zrůdné. Ovšem tento zmíněný psychopat má na mysli tu Rudou armádu, jejíž vojáci urazili tisíce kilometrů od Stalingradu až do Berlína. Dokáže si tento „člověk“ vůbec představit, čím tito vojáci prošli? Ti američtí si v pohodě přepluli Atlantik, měli zásoby jídla, konzerv, čokolády či žvýkaček, ale hlavně zbraní a munice na dvě války. Navíc se vylodili v Normandii až v polovině roku 1944, kdy už měli Rudoarmějci za sebou čtyři roky v zákopech... A měli zkušenost, o níž neměli Američané ani potuchy; mnoho německých žen dělalo kruté bachařky v Osvětimi, Treblince či jiných koncentračních vyhlazovacích táborech, v nichž mučily i ruské ženy, tisíce jich nemilosrdně hnaly do plynu; ženy, dívky, matky, staré ženy....

Ne dny, ani měsíce, ale roky museli prožít pod každodenní palbou granátů a raket, každou vteřinou pod kulkami ze samopalů, dělostřeleckých střel a v riziku explozí min, přitom se museli dívat na tisíce svých zmasakrovaných spolubojovníků a jít ze zákopu do zákopu, v blátě, bez pořádného spánku a jídla, bez jakékoli hygieny, venčit se jako psi. Nic jiného, jen v nekonečném ohrožení života chůze bez vhodného oblečení a obutí v třeskutých mrazech, sněhu, dešti, pouštním žáru…A roky bez žen..

Inu, celkový počet lidských obětí ve druhé světové válce se blíží k číslu 60 milionů mrtvých, z čehož 20 milionů připadá na vojáky a 40 milionů na civilisty, nejvíc obětí měl SSSR - 27 milionů, z toho třináct milionů byli vojáci Rudé armády... US Army přišla o půl milionu svých vojáků...

34 komentářů :

  1. My ta dějiny budeme přemalovávat a budeme přemalovávat, dokud si je nezopakujeme

    OdpovědětVymazat
  2. Proto ma ruska armada i vojandy, abychom si i my muzi prisli na sve. Takova damska okupace muze byt prijemna. Kdyz Putin slibi, ze do Cech posle jen baby, tak nad takovou okupaci primhourim vocicko.

    OdpovědětVymazat
  3. To je jasné od začátku, že se znásilňovalo na všech frontách a tak se k tomu mělo přistupovat. Autor ale zapomněl porovnat jakým způsobem se prokázané znásilnění řešilo u Rudé armády a jakým způsobem u USA army. To by pak vysvětlovalo vše.

    OdpovědětVymazat
  4. Normandie byla hlavne pro vytvoreni koridoru, kterym USACI odsunovali nacky do USA a jejich technologie - oficialne to bylo odhlasovane pak 'Operatiuon Paperclip'

    Plzen je toho dukazem .....
    ;;;;;;;
    Jalta byla fiasko - po te co se Stalin dovedel ze USA a UK financne a taky materialne podporovali Hitlera az do 1943 tak to jinak ani dopadnout nemohlo. Zvlaste po te co Breton-Woods ktereho se Rusko odmitle ucastnint dal USAKUM dolar jako 'reserve currency status.'

    OdpovědětVymazat
  5. U Rudé armady se za prokázané zločiny (znàsilnení,civilní persekuce atd.) ŠLO KE ZDI...!
    To mi naprosto na svou čest řekla 92 letá babička -Rakušanka - ,která bydlela u Vídně v Eichgrabenu...Říkala,že Rusovè měli morálku a že to takè souviselo jistě s tím ,kdo měl komando...Pomáhali i v domàcnostech,štípali dříví a opravovali chalupy...děvčata jim za to vařila,když bylo z čeho..Tak jsem to slyšela od babiček z Eichrabenu..
    jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem podobné slyšela od své maminky. Důstojníci RA byli ubytováni na jejich statku. Maminka byla ještě dítě a chodila jim krást cukr a čokoládu, chovali ji na klíně a vzpomínali na vlastní děti. Když si vařili jídlo, pohostili i celou jejich rodinu. Došlo ke znásilnění jedné ženy dvěma ruskými vojáky, byli za to potrestáni. A když jsem se opakovaně ptala na toto znásilnění, maminka mi sama řekla: Kdoví, jak to bylo. Tato žena neměla dobrou pověst, byli to velmi pěkní chlapi a neustále za nimi běhala. Ono se stačí podívat na videa z té doby, jak se jim naše ženy věšely kolem krku jako vítězům. A buďme k sobě upřímní, během války se jistě našlo dost českých žen, které šly dobrovolně s německými vojáky, podobně jako Francouzky a další.

      Vymazat
    2. V Rakousku jsem v jedné vesnici viděl udržovanou nástěnku, kde se na reprodukcích dobových fotek místní obyvatelé ,,druží" s ruskými vojáky.
      Objímají, tančí a připíjí si. A to tam měli
      stále a ne jen vystaveno k nějakému výročí. Pak mě dorazilo, když v sousedním
      městě stál před kasárnami na podstavci pěkně udržovaný(nenatřený růžovou barvou) ruský tank. Rudá hvězda na něm zářila do dálky... M.Radikowski

      Vymazat
    3. 15.56 Proboha, když jsem to dole psal, tak jsem váš článek nečetl 16.48, přísahám.

      Vymazat
    4. Mohu povrdit, ve zdejší obci je zadokumentován v kronice případ sovětského vojáka - tuším krádež, místní vše udali veliteli a viník byl zastřelen.

      Vymazat
  6. Vynikající článek, jen bych ještě dodala, že sovětští vojáci prošli tisíce km vlastního území, zdevastované země, viděli vyvražděné vlastní rodiny, děti, staré lidi, znásilněné ruské ženy německými vojáky, zatímco američtí civilisté během světové války nic takového nezažili. Američtí vojáci bojovali, zatímco jejich rodiny byly v bezpečí. A popisování o hromadném znásilňování žen u nás považuji za cílené a přehnané. Také jsem měla možnost mluvit s lidmi, kteří osobně osvobozování pamatují a nikdo z nich a to ani ženy takto přehnané excesy nezažil. Zvláštní.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zvláštní, také jsem od pamětníků podobné neslyšel. Trhání naušnic a řetízků, okrádání, snad v rajchu, ale co je to proti smrti? Ale i kdyby, pak mi tu chybí, říkejme tomu třeba, genetický rozměr: "Nejtemnější místa pekla jsou vyhrazena těm, kdo v časech mravní krize nezaujali jasný postoj." Jako právě ženy okupantů a kolaborantů, které se nemohly divit, že kolektivní zodpovědnost dolehla i na ně. Vždyť i ony žily na úkor zotročených a pozabíjených, nevědomost je neomlouvá. Bylo bláhové užívat si rozmachu třetí říše a nepředvídat odpověď božích mlýnů. Matka příroda se tak nanejvýš rozumně postarala o geneticky zdravější jedince oplodněním provinivších se samic.
      Dokonce už jsou na síti názory, že samice raději podržely amíkům, protože tito za to nabízeli punčochy a čokoládu, naši ruští osvoboditelé ale takové možnosti neměli, ti se opravdu museli probít tisíce kilometrů, kdo si to dnes dokáže představit?
      Toto téma je nanejvýš současné, nepoučily-li se samice z dějin, vystavují se nebezpečí, že se tyto budou opakovat, ať už opakovaně ze strany Rusů, nebo nově ze stran různých jiných národností a náboženství. Nebylo by se čemu divit a bylo by to naprosto přirozené.. Aleš Krejčí / Brno

      Vymazat
  7. Taková válka ve které by nedocházelo ke zvěrstvům ještě nikdy nebyla a ani nikdy nebude . Snad jenom v takové té humanitární v představách V . Havla

    OdpovědětVymazat
  8. Znam případ kdy dva mladí ruští vojáci znásilnili mladou dívku. Otec si šel stěžovat veliteli. Velitel nechal nastoupit celou jednotku a dívka musela na násilníky ukázat. Velitel je povolal před jednotku a před očima vojáků, té dívky a jejího otce je na místě zastřelil. Nakonec vyšlo najevo, že dotyčná je
    tak trochu provokovala a až tak proti nebyla. Válka je válka. Třeba dodat, že v první linii šla vojska Maršála Malinovského, která byla složena z vrahů,
    zločinců a politických vězňů, až za nimi šly gardové
    jednotky ze zadu to jistila NKVD, která na místě střílela zběhy. M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou se omlouvám 15.56 ale opravdu jsem neopisoval, přečetl jsem si to až potom, co jsem svůj příspěvek poslal. M.Radikowski

      Vymazat
    2. Máte pravdu s tou NKDV,proto takové ztráty u RA uváděné ve statistikách.

      Vymazat
    3. No já si myslím, že vzhledem k masovosti RA
      byli tyto ztráty vcelku zanedbatelné. Máte padnout vepředu nebo vzadu.

      Vymazat
  9. A je vůbec nutné psát tak hovadský článek a provokovat s tím zrovna v této době? Kdejaký mediální zmrd otírá svůj špinavý zobák o Rusko, a tady se vyhrne někdo s komentářem o znásilňování - je to jak podprahová reklama. Během války dochází k různým excesům - tak proč se do prdele rozpoutávají války? Každý zná středověk a jak to vypadalo, když táhla fronta ( viz Braniboři v Čechách, nebo Švédové v třicetileté válce) - každou chalupu ( doškové střechy) zapálili, vypálili celé vesnice, pozabíjeli dobytek, znásilnili i pozabíjeli ženy, i těhotné, pozabíjeli chlapi i děti - a odtáhli dál. Proč toto dělali nevinným civilistům? Nikdo to nechápe, každý to odsuzuje, ale proč teda zbohatličtí srabi věčně vyvolávají války? Nemůžou sedět doma na prdelích a vést normální životy? Musí neustále politikařit,pletichařit, zbrojit, popichovat a poštívat jeden druhýho? Neměli by se všichni chapi povinně vykastrovat, aby konečně dali pokoj? Proč se například USA sere do téměř důvěrných poměrů jiných zemí - proč se snaží špízlovat celý svět? A tady ty plky o rudoarmějcích - taky to byli jenom lidi - ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi, článek je úplně scestný a člověk si klade otázku s jakým úmyslem byl vlastně napsán...Navíc obsahuje lži. I podle amerických pramenů byly celkové ztráty USA ve válce cca 300 tisíc lidí, nikoliv půl milionu. A to hlavně samozřejmě v Tichomoří, autor podsunuje, že to bylo na hlavním válčišti v Evropě a proti Německu....
      Heriot.

      Vymazat
    2. Právě že už chlapi nejsou chlapi, tak si mocní dělají co chtějí. Ještěže v Rusku chlapi ještě nezmizeli. Na to tu už jednou byl vynikající vtip:
      V porodnici položili vedle sebe tři novorozence - chlapečky:
      Němce, Rusa a Čecha. Ale zapomněli je označit, takže se jim popletli.
      Přijdou matky a teď, babo raď, jak je od sebe odlišit, který je čí?
      A tak Němka zařvala: "Heil Hitler!" A skutečně - jedno novorozeně vyskočilo do pozoru a zvedlo pravici. Němka k němu šla a vzala si ho do náruče.
      Najednou přistoupí i Ruska a bere si na ruku jedno ze zbývajících dvou.
      Češka se ptá: "Hej, Rusando, jak jsi poznala, že tenhle je tvůj?"
      Ruska odpovídá: "To je jednoduchý - když Němka zařvala, tak ten můj zaťal pěstičky a ten tvůj se posral. "
      A tak je tomu od Masaryka..
      Aleš Krejčí / Brno

      Vymazat
  10. Kolega 18:15
    já to taky nechàpu!!!!
    jituš

    OdpovědětVymazat
  11. Článek je poměrně dobrý, až k pasáži, kde autor začíná násilné chování vojáků (druhosledových) Rudé armády hloupě omlouvat a produkuje to, čemu se říká "mravní kýč". Nespokojí se dobře zdokumentovanou argumetací, že takové přehmaty se vyskytují ve všech armádách. To by ani nebyl B. Olšer, kdyby článek takto nepokazil.
    Pravdou je, že v Rudé armádě zjištěná zvěrstva, excesy in armas a in venere, byly tvrdě trestány. Naproti tomu je dobře znám a dokumentován masakr německých SS, dozorců a pacientů místní nemocnice po osvobození koncentráku Dachau - masaklr provozovaný US vojáky, což se obešlo pro armádu bez následků.

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně si Němci začínají dělat pořádek ve věci poválečné demografie. Poté, co na základě výpovědí pár devadesátiletých stařenek dospěli k závěru, že Rudá armáda znásilnila 2 miliony Němek, spatřila světlo světa serioznější studie německého historika Miriama Gebhardta, který tvrdí pravý opak - znásilňovali Američané! Přitom jeho studie je založena na množství přihlášených nemanželských dětí v Západním Berlině, v poválečném období. Zveřejněno v časopisu Der Spiegel.
    http://russian.rt.com/inotv/2015-03-04/Spiegel-Soldati-SSHA-otomstili-190

    Diskreditace Ameriky a amerických vojsk v Německu nesměle, ale jistě začala.

    http://leva-net.webnode.cz/news/vojaci-usa-znasilnovali-nemky-behem-2-svetove-valky/

    OdpovědětVymazat
  13. Nemusíme chodit daleko do minulosti, co dělali Američané např. ve Vietnamu, nejen že znásilňovali, ale ještě ženám a dívkám strkali do vagín granáty, nebo žoldáci Pravého sektoru na Ukrajině k vlastním obyvatelům.

    OdpovědětVymazat
  14. doktor já bych se v tom nevrtal - kdo válku neprožil jako já a většina ostatních, tak neví co to je.Ale vím , že Rusi za znásilnění u nás stříleli na místě.Jak to bylo v Německu? Nevím,proč by měli brát ohledy....projít stovky kilometrů zničené vlasti s miliony mrtvých....a mít soucit?Nikdy.

    OdpovědětVymazat
  15. Ograniczę się w tym przypadku tylko do Ilji Ehrenburga. Ten "zasłużony literat", któremu partia CDU (chrześcijańscy demokraci) w BRD chciała w 1991 r. wystawić pomnik z okazji 100 rocznicy jego urodzin, z polecenia Stalina i jego otoczenia, też z własnej woli, został wojennym propagandzistą.
    Oto jego odezwy do czerwonej od krwi niemieckich cywili radzieckiej armii, które w milionach ulotek rozrzucano na froncie, drukowano w gazetach i wygłaszano na wiecach :

    "Mordujcie odważni czerwonoarmiejcy, mordujcie! Nie ma w Niemcach nic co by było niewinne. Stosujcie się do wezwania towarzysza Stalina i rozdepczcie to faszystowskie zwierze w jego jaskini. Łamcie siłą wyniosłość (Rassenhochmut) germańskich kobiet, bierzcie je bez umiarkowania jako łup . Zabijajcie odważni czerwonogwardziści... zabijajcie!"
    (Frankfurter Allgemeine Zeitung 28.2.1995, S. 7)

    Kiedy "czerwonoarmiści" w 1944-45 r. wdarli się do wschodnich Niemiec, byli już przez swoich oficerów politycznych psychologicznie przygotowani do zajęcia Niemiec. W niezliczonych artykułach frontowych gazet zostały podane reguły postępowania dla żołnierzy Czerwonej Armii. Jako doradcy zaoferowali się też pisarze jak dla przykładu : Alexej Tołstoj, Michaił Szołochow ("Szkoła nienawiści"), Konstantin M. Simonow ("Zabij jego!") , Surkow ("Nienawidzę !"). Najbardziej przekonująco działały ulotki Ilji Ehrenburga. W swojej książce z 1943 r. wydanej przez Państwowe Wydawnictwo Literatury Pięknej (??) w Moskwie p.t. "Wojna" czytamy między innymi:
    >"Niemcy nie są żadnymi ludźmi (...) Jeżeli ty w przeciągu jednego dnia nie zabiłeś co najmniej jednego Niemca, jest ten dzień dla ciebie dniem straconym (...) Jeżeli zabiłeś jednego, zabij następnego - dla nas nie istnieje nic weselszego jak niemieckie zwłoki."<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Poláka tahle poznámka sedí :-D)) Kdo dneska po Evropě šíří nejvíc nenávisti k Rusku? No přece polští zastydlí imperialisté křesťané-katolíci, kteří by zase chtěli šavlemi otloukat zdi Kremlu. Zkus napsat, milý polský příteli, o zločinech Amíků v uniformě. Například o znásilňování školeček na Okinawě.

      Vymazat
  16. Anonymni 23:51 :
    Tyhle hrůzy ,které vyslovil Ilja Ehrenburg byly jím skutečně vysloveny a je to zdokumentováno a potvrzeno...!To,zda se podle jeho zvrhlèho a nelidského přání Rudá armàda tak opravdu chovala
    ;tak to si myslím,že zůstalo převážně jeho přáním..Ehrenburg byl nemocný nenàvistí a úplně nekriticky "nenáviděl"vše co bylo německé.Podle mého názoru musel něco skrývat u sebe sama...Takhle se literàt a lidumil,kterým se vždycky stavěl být prostě nechová.Jeho nenávist pramenila možná z jeho
    židovstvi a souvislosti ze situace,které byli židé jako národ ve válce vystaveni..Ale nebyli to jenom oni a na to je rádo zapomínáno.
    jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, páni 'spravedliví' z pražské kavárny soudí události staré 70 let, bez znalosti souvislostí a bez empatie. Znásilňují všechny armády světa, některé své zločince trestají (Rudá armáda) a někteří se zločiny snaží ututlat (jú-eS Army ve Vietnamu, Kambodži, Laosu, Iráku, Afghánistánu, atd.atd.)

      Vymazat
  17. To nebyl jen Ehrenburg, ktery stval vojsko i proti civilistum, ale na americke strane to byl vyznamny politik Morgentahu, stejneho nabozenstvi, ktery vypracoval plan, ze jiz nikdy Nemecko nesmi byt
    prumyslovym statem. To bestialni vrazdeni bombami nemeckych
    mest ve dne v noci to melo s tim souvislost. Cim mene Nemcu zbyde tim snadnejsi je bude moznost je zamestnan v zemedelstvi.
    Jak neuveritelna hnusnost tech, co ovlivnovali pres tisk americkou verejnost o zabijeni deti, starcu a zen z letadel Anglo-americanu.
    Krome znasilnovani, ktere vyvrcholilo koncem valky a po ni, ty zeny
    s hruzou preckaly bomby . Vrcholem bestialnim bylo bombardovani
    Drazdan - kde novym fosforovym bombam horel i beton.
    Tyto nove zbrane pak vyzkousely jeste ve Vietnamu, kdy se deti a kojenci, zrovna tak v Drazdanech smazili v asfaltu,.
    Hnus - a kdo na tyto bestialni vrazdy vzpomina -vzpomina se na par dusevne vadnych lumpu jak v Parizi nebo na toho kurevnika Nemcova, ktery udelal 3 zenam deti a pak se k nim nehlasil.

    OdpovědětVymazat
  18. Absolutní souhlas s kolegou z 11:41,,:
    To byl opravdu děs,který dosud potrestàn nebyl a bohužel možná ani nebude..Já sama jsem
    to slyšela i četla z pramenů,které jsou víc,než důvěryhodné.Napsala bych toho jako reakci víc,ale
    nechci si kazit den.....
    jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoda, ze tady verejne muze sdelit sve poznatky a dik za Vas souhlas s moji uvahou z 11.4. Je to mile, kdyz nachazim souhlas na pravdive skutecnosti.
      Mne to proto tak irituje, ze se delaji divadla, kdyz nekdo zabije jednoho cloveka, pokud to byl charakterni chlap, lituji ho.Ale pritom premyslim o okolnostech.
      Take mne irituje neustale pripominani opet nejakych osob
      a prikaz kazdym rokem vzpominat na nejake mrtve z valky
      a uplne mlcet, ze ti, co byli zabiti pri bombardovani museli byt civiliste, prevazne deti i kojenci, zeny i tehotne, nemocni
      a starci. Nikdo z nich nebojoval, nestrilel a nikoho nezabil.
      O nich se mlci, mlci se take o 25 milionu padlych obcanu tehdejsiho Sov.svazu a ti statnici co odmitli pozvani na ucast tech vzpominek 9.5. jsou asi stejni darebaci jako ti, co
      davali prikaz k vyvrazdovani civilistu ze 2.svet.valky.
      Jak mohou takovi sycaci byt ve vedeni statu jak u nas tak i jinde.

      Vymazat
  19. Je chvalihodne, ze sem prispivaji i Polaci a je to jenom jenom vyjimka.Nechapu, co to vy Polaci provadite ve sve nenavisti k Rusku.
    Pravda, bolsevicti Rusove byli kruti jako nacisticti Nemci, ale za tech 70 let uz vyrostla nova generace a ty Polaci nenavidi take. Vetsina lidi na svete nechce nepratelstvi a chce mit vsude pratele.
    Vasi prestavitele strasi s Ruskem -Jen idioti nevi, ze dnesni Rusko ma hlavni zajem, aby jeji obcane dosahli urovne zapadu,
    A jen idioti si mysli, ze Rusove chteji valky - to by se vyssi zivotni urovne nikdy nedockali.Za cela staleti museli bojovat proti napadani i ze zapadnich zemi, Napoleon,Hitler atd.

    OdpovědětVymazat
  20. někdo tady zmiňoval Dachau a postřílení SS ....ATD..no pardon,,,to je nebe a dudy ...vidět takový zvěrstva...tak co bys řekl...a co postřílení Us vojáku u Malméd.....TO SE PAK NEMUŽEŠ DIVIT ŽE Američané pak nebrali do zajetí...taky tady máme jednu po US Army je černá nu a co?Dost ženských s nima chodilo za nylonky nebo konzervu

    OdpovědětVymazat