Reklama

úterý 31. března 2015

Na US konvoj přišlo stejné množství čumilů,jako na velkou vodu a daleko míň nežli na povánoční výprodeje.


Z diskuse k článku "Si vis pacem para bellum?" zde
31. 3. 2015
...Komické na tom je,že Havloidi svým ovečkám moc nevěří a TV do toho šla opatrně.Zase na druhou stranu,mít takovou moc jako režim má,tak bych své kámoše vítal daleko,daleko vřeleji a lépe.Ty tisíce u silnic nevypovídají zcela o ničem.........Návrat Českých zlatých kluků z Nagana to byla jiná paráda!

------------
A jak jste si to představovala ? media vyvolala hysterii na kterou skočili ti "jednodušší" a ti jejichž dědové vítali Němce, otcové Sověty. Takové patvary lidí jsou všude. Na jedné straně je to dobré, ukazuje to, že ti přemýšlivý jsou chytřejší. Copak je třeba rvát se s těmi fanatickými fotbalovými vymaštěnými fanoušky? Copak jste neviděla jak byli agresivní a nabuzení něco vyvolat ? Zřejmě jste koukala na ČT a nechala se strhnout jejich podáním, nezapomínejte, že vystřihují jen co se jim hodí. Mě naopak velmi povzbudilo, že to dopadlo tak a že policie byla spíše na straně rozumu a usměrňovala tu fanatickou část.
----------------
Není z čeho být smutný, je to skvělý test naší společnosti. Přeci se nedáte otrávit těmi blbánky s fangličkami ? Ti se sjeli z celé republiky a víme alespoň kolik těch fanatiků tu je. Prodejci motorek si udělali skvělou reklamní akci, zřejmě bude nějaký politik za to požadovat slevu :-)) Průzkum Sanepu odpovídá cca 65 % zásadně proti a nějakých 30 % pro. Propagandou ČT se nenechte zmást, ten jejich průzkum dělali v Aspen Institutu u Klvani :-)). Nejlepší odpor je ignorace a to lidé pochopili. Hrozily tu provokace a vše by se svedlo na odpůrce. Není třeba křičet a rvát se. Účinější je systematicky pracovat a ty jednoduché ignorovat. Oni potřebují sami dozrát, až pocítí sami na sobě co jejich velký bratr umí. Dobře to dopadne, ale bude to chvíli trvat. Flegmatik je k ničemu.
--------------
Naši mladí pravdomluvní komentátoři z Novy, opět nezklamali. Propaganda vyšitá jako z válečných týdeníků. Davy nadšených lidí , mávajících a zdravících naše zachránce z US Army. Dítka s praporky, podobné jako na 1.máje. Kdepak, není přes to natočit, co si přeje ten, kdo platí. A ti z druhé strany, co nesouhlasí? Asi tam vůbec nebili. Objektivitu tomuto příspěvku dodalo vyjádření některých politiků. Jen posuďte. Kromě Zemana, Bělobrádek, Sobotka, a jako třešnička Schwarzenberg. Co třeba názor někoho z KSČM? Prostě objektivita jako vždy na 100%.

Tyto slova z článku "tesat do kamene" :"Ne, vážené dámy a pánové. Tyto jednotky nejsou našimi přáteli. Jsou přáteli útlaku, vydírání, vyhrožování, války, ničení a smrti. My jsme zato přáteli míru, svobody, nezávislosti a suverénního určení svého vlastního osudu. Uchopme proto náš osud do vlastních rukou a přestaňme se schovávat pod sukní nějakých spřátelených vojsk, které určitě nepřišly prolévat za nás svou krev, ale naopak, vysát tu naší, tak, jak to vždy bylo a je stále dokola. Vystupme proto z tohoto začarovaného kruhu, a řekněme jasně a hlasitě své NE okupačním spojeneckým vojskům, NE cizím vojenským ZÁKLADNÁM!"
-------------
Bylo by asi dobré si uvědomit, že tomu tak bylo vždy a přitom kolik revolucí a změn režimů se jen Evropou za posledních 200 let přehnalo... Skutečnost je totiž taková, že nakonec vždy kormidlo dějin otáčí skupiny aktivních, na správném místě v pravý čas jsoucích, kteří pochopí význam historické chvíle.
Dnes se opět vede boj o smysl a pokračování dějin. Snad 10% obyvatelstva je v tomto zápase aktivních a ti také tvoří onen diskurz. V těchto aktivních 10%, věřte nebo ne, jsou havloidé v menšině. Ano, mají v moci média, část průmyslu, servilitu showbusinessu a to jim umožňuje vyvolávat dojem, že jsou ve svých pozicích zabetonováni "na věčné časy". Realita je však jiná.
Vzpomeňme Gándhího citát:
"Nejprve vás ignorují, pak se vám smějí, pak s vámi bojují a nakonec vyhrajete."
Paralela v našich polistopadových dějinách je jasná. V mezidobí 1990-2000 byla alternativa blahosklonně ignorována. Západ a havloidi si byli jisti "koncem dějin" a spoléhali na to, že kverulanti a bláhovci, upozorňující na nedostatky, se buď časem zařadí nebo zmizí. Přechod do druhé fáze-tedy "smějí se vám" spatřuji ve volbách 2002, které skrze výsledek KSČM (která by tehdy se soc-dem dala většinu 111 hlasů a jen ideový veletoč ze strany soc-dem a utvoření koalice s pravicí zabránil možnosti zásadních změn) ukázaly, že volání po alternativě se nejen nezmenšilo, ale naopak sílí. Establišment tedy přešel do fáze výsměchu. Začal jakoukoliv alternativu cíleně zesměšňovat, začal točit dehonestační filmy, dokumenty a seriály jako na běžícím pásu, začal podporovat různá prorežimní hnutí atd. V této fázi se režim nacházel podle mého názoru do začátku krize na Ukrajině. Od té doby přešel do fáze "bojují s vámi", která trvá dodnes. Tato fáze je charakteristická především odhozením masek. Propaganda, dříve sice neuměle, ale přeci jen skrývaná, se dnes okatě staví na piedestal. Agresivita proponentů současného režimu narůstá. Objevují se hlasy volající po zákonném znemožnění alternativ, toužící po zákazu svobodného myšlení a výměny názorů, které by mohly "ohrožovat náš současný diskurz". Křeč kapitalismu se pozvolna mění z filozofické metafory do reálné podoby.
Buďme však společně s Gándhím optimisty - po této fázi totiž podle něj přichází vítězství.

97 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výše psavému:
      nejsou povinni dodržovat zákony ČR, pouze je respektují, nespadají pod pravomoc mocenských orgánů ČR a nejsou povinni je poslechnout.
      Proto nesouhlasím s jejich ozbrojenou přítomností na našem území, není důvod v době míru toto strpět, nejsou víc než náš občan.
      Vláda za přispění prezidenta ustrašeným a lokajským způsobem průjezd, se znalostí uvedeného, vědomě odsouhlasila a povolila.
      Žasnu nad rozhodnutím vlády, souhlasnými projevy prezidenta a mávajících.
      Toť vše k přesunu.

      Vymazat
    2. Hola hej havloide, potěš se vybájeným vítězstvím ještě alespoň třikrát. Kde byly ty davy proamerických antikomunistických úderek, které chtěly bolševiky učit dobrým mravům? Kde byly ty tisíce facebookových hrdinů? Prostě i přes barnumskou reklamu na všech TV, i přes barnumskou reklamu ve všech novinách, se "dobvý den pvavove s hvězd a pvuhů" sešlo velmi poskrovnu. Řekl bych, že v součtu méně než demonstrantů v sobotu na Václaváku. Takže o nějakém vítězství si nechaj zdát a kouknou raděj pod postel, jestli tam není schován Putin i s pátou kolonou!

      Vymazat
    3. Režim si může tuto nestoudnost "boje" s pořad ještě většinou vlastní populace (zatím ještě mírnější formou než milovaná Okrajina ) dovolit mimo jiné i proto,že se mu již podařilo odchovat dostatečný počet mutantů, kteří se z jakýchsi důvodu (nejspíš pod vlivem Hollywoodu) domnívají, ze je Rusko komunisticka zem. Opak je však pravdou, tamní kapitalistum už prostě bylo trapné nechat se spolu se zbytkem národa okrádat o zdroje zámořskými obrezanci a tito začali vzteky vidět rudě a vrátili se ke starým schématum z dob Velké studené, což jim za nemalé pomoci trollů bašti i slabomyslnejsí spoluobčane ...

      Vymazat
    4. 1:27

      Kouknul jsem se pod poste a Putin nikde. Místo něho Ročíld s Rokefelerem plánující NWO :-D

      Vymazat
    5. Kde jsou ti vaši házeči vajec na ČSSD? Proč už neházíte vejce na Sobotku a Zaorálka? Nějak jste vyměkli, dnes už by mi to ani nevadilo, kdyby tito dvá nějakou bouli chytli. Vy jste si nevsiml, my jsme na rozdíl od vás inteligenti, my se řídíme vlastním rozumem, vás řídí židé.

      Vymazat
    6. Když sem v 1939 přitáhli Němci, taky jim mávalo půl milionu lidí. tejné množství kolaborantů mávalo i včera. To je pouze statistická informace. Další dobrá informace je si opět uvědomit nebezpečí, že nacizmus je opět na vzestupu. Hitler měl taky oddíly SA hnědých košií, které narišovali různá setkání a nakonec i vraždili. Takže se ani nedivím, že odpůrci konvoje ani nevyšli, protže se báli těch novodobých hnědých košilí, kteří neuznávají demokracii ani opačný náror. Ten váš tón nenávisti jakože ke komunistům ani komentovat nebudu, hodně blbě opakujete hitlerovskou propagandu.

      Vymazat
    7. asi to zle čítam, ale lidé čo píšu trocha nižšie - tak tí ťa nechvália, a tak sa každý sám vyprofiluje - čo sa ti podarilo, berieš to ako futbalový zápas, ale pri ňom sú pravidlá a rozhodca, tu nie, tu sa hrá bez pravidiel, ale počkáme, čas nehrá rolu,

      Vymazat
    8. Každý, kdo píše že se někdo má "hnát karabáčem", by se měl zamyslet hlavně sám nad sebou, neboť platí: "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá!"........a především to poukazuje na nenávistnou povahu pisatele.

      Vymazat
    9. Karlovci zcela otevřeně píšou, že by se měli komunisti věšet.. no to je přeci už otevřený nacismus... Kapitalizmus vytvořil ztracenou generaci mladých lidí, kteří díky svému neúspěchu, žádnému cíli na obzoru se mění v nacistické zrůdy.

      Vymazat
    10. 7:11 Máte pravdu, jen tenkrát házeli vajíčka na ČSSD lidé stejného smýšlení jako ti,co dnes mávají americkému konvoji. A protože ČSSD se poučila a naskočila na ten správný proud, Sobotka se jezdí klanět do USA bustě Havla, ministr zemědělství právě vyjednává TTIP s největším a nejbrutálnějším americkým obchodním řetězcem, čestným hostem jejich sjezdu byl americký velvyslanec a nad am. kolonou nikdo z vlády ani nemrkl, není proč po nich cokoliv házet. Jsou to přece jejich správní hoši na správných místech.

      Vymazat
    11. Ubožáku nejásej. To si Hitler také myslel a kde ho je konec. My tu jsme stále, jen těch pár primitivů co si nevidí ani na špičku nosu nám otravuje život.

      Vymazat
    12. Odhaduji to na vaši fázi křeče před prohrou. Většina lidí prostě zadky nezvedne, i když s průjezdem americké kolony nesouhlasí, protože jich osobně se to dosud nedotklo. Ale všeho dočasu se říká.

      Vymazat
    13. Na vlastní oči jsem to neviděl, protože od té doby, co jsem si 1968 ověřil na sovětských okupantech, že protikupantské protesty jsou zbytečné, tak se okupantům vyhýbám. Nicméně to, co jsem zahlédl v ČT (v prostorách., kde se tomu nelze vyhnout), bych neviděl jako důvod k vítězoslávě. Zásadně nebyly ukázány přehledné záběry (kromě jediného, kde bylo několi stovek lidí na mostě nad dálnicí, a na tomto rozostřeném záběru zdáli byl přesto k rozpoznání protiamerický transparent). Byly to záběry, jaké už známe, těsně u několika mávátkářů, kterých bývá hrstka. záběry takové, aby nebylo poznat, že je jich tak málo.
      Ignorování okupantské trumfální jízdy je správné. Propagandistická křeč, kterou poslední asi týden produkují média, nezasluhují ani výsměch - ano, je to už zcela nezakrývané. Jde o jednotně řízenou kampaň, o tom nemůže být sporu. Všechny televize například v té části vysílání, která není informační, vysílají stejné fráze, stejné nadšené horování.
      Takováto kašírovaná podpora okupantů není významná, kolaborantí a kolaborace se samozřejmě vyskytují a zasluhují pouze pohrdání.

      Vymazat
  2. U voleb dostavate komousi 17%, proti konvoji vas bylo taky 17%. Zbytek naroda na tu vasi vlastizradnou bandu zvysoka sere.
    Vaclavak jste organizovali jako vztekli, prislo vam tam par set gerontu. Uvitani vojaku neorganizoval nikdo a prisly tam v desti a silnem vetru desetitisice lidi.
    Tak ted to mate cerne na bilem. Nas narod petri na zapad a do NATO. Per zvrhlych vlastizradcu, kteri kdyzi posluhovali nemeckym a pozdeji ruskym okupantum na tom nic nezmeni.
    Vetsi ostudu jste chudinkove od roku 89 nezazili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V roce 1939 tu podobné počty také v dešti a větru vítaly německou okupační armádu, kterou si "pozvala" tehdejší vláda. Podívej se na některý z dokumentárních filmů (na netu je jich dosti), možná tam v davu uvidíš svého dědu s vlaječkou s hákovým křížem.

      Vymazat
    2. Nemecke a ruske okupanty vitali leda zmetci jako ty.
      Americane jsou nasi spojenci a zaruka toho, ze uz nikdy nebudeme zit za ostnatym dratem.
      Z tehle ostudy se uz rudohneda luzo nevzpamatujete. Jste narodu jen pro smich.

      Vymazat
    3. Pro smích jseš ty,fašisto.Časem ti to taky dojde,pak se budeš stydět ,čemu sloužíš.Mimochodem,nejsem komanč,nikdy jsem s nima neměl nic společného,dřív jsem fanaticky obdivoval ussáky,jako ty teď,ale postupně jsem přešel do opozice,jak rozpoutávali a prohrávali jednu válku za druhou,jak pomocí dolaru okrádají celý svět.A k používání mozku a vlastního rozumu vědu i svoje děti.Howgh.

      Vymazat
    4. Anonymovi 3.26."Uvítání" okupantů nikdo neorganizoval?Pokud jsem si všiml,tak hlavní organizátor byla ČT,nova,prima a lži dnes,

      Vymazat
    5. Hlupáků z 4.40,jsem antikomunista,ale to neznamená,ze jsem pro americký zrádce.Mohu tě uklidnit,z mýho okolí nejhorlivěji vítali konvoj dva bývalí milicionáři/samozřejmě bývalí členové strany/.Tak jsem jim řekl,že až příště přijdou číňani,půjdou první na plastiku,nechat si sešikmit oči.

      Vymazat
    6. |To ten osel nikdy nepochopí, jen bude hýkat svoje. Je to o inteligenci. Hňupovi nedochází, že nekomunista se na to může dívat jinak, než hňup. Je buď blbý nebo navedený.

      Vymazat
    7. je zaujímavé ako sa dokážete vy češi rozdeľovať, kto je za a kto proti, ale nikdy, opakujem nikdy, ste sa nedohodli na rozumnom postoji, a vždy, opakujem vždy ste tlieskali mocným, nech by bol z ktorejkoľvek strany - nám na Sloevensku sa to stalo hneď po voľbách po druhej svetovej, u vás vyhrali mocní, pekný, a tí čo najviac sľúbili, u nás nie, a tak je to stále - neskúsite si sadnúť a dohodnúť sa že ste predsa len v jednom štáte a nech vládne vláda s rozumom a ak niečo koná, tak nech to po lopate povie, a nie každý tliacha a haní národ, popravde, na Slovensku nemáme také vplyvné kaviarne ...

      Vymazat
    8. Slováci se zase za války přidali k Hitlerovi - taky pěkná vizitka slovenského národa

      Vymazat
    9. Konvoj vítalo 10 tisíc lidí celkem, to je tisícína národa, 10 milionů nesouhlasilo, protože nepřišlo, když už teda ten američan tady pindá po nocích, já bych si ho nevšímal, to je na nic, on sem vletí, něco napíše a pak se bojí si přečíst, jak dostal přes hubu.

      Vymazat
    10. Dnes je zajimavé a tak trochu tragikomické,že hlupáci a různé příšerky s radostí sobě vlastní vystavují své IQ při jakékoliv příležitosti,kterou jim osud přihraje.

      Vymazat
    11. Anonyme z 31. března 2015 3:26 Na takovou tupost se nedá reagovat ani blbě, natož rozumně.

      Vymazat
    12. Toto je psychopat, patří zavřít do psychiatrické léčebny. nechodí sem diskutovat, jen vykřikuje prorežimní hesla jako z Washingtonského VUMLu.

      Vymazat
    13. Pro 8:34: Zkuste nám předvést rozumnou diskuzi s autorem úvodního příspěvku. Rádi se poučíme. Na Slovensku jste si toho moc nevymudrovali. Výhledově historicky, dojde-li k likvidaci českého národa, vy půjdete před námi, to buďte bez obav.

      Vymazat
    14. Podpora projíždějících invazních vojáků byla silně organizovaná sdělovacími prostředky a taky mimovládkami. Ty "desetitisíce" bych viděla ráda přestože to hodně vyplnili dětmi. Ale žádne desetitisíce v televizi neukazovali. Říkali ledacos ale vidět to nebylo. Komouši mohli svolávat ty své ale normální lidi zůstávali doma. Vojáci páchnou ještě víc vojačky a nejvíc cizí vojačky.

      Vymazat
    15. Mně vadí nejvíc zavádějící a manipulativní názor, že jsme rozhádaní a kdesi cosi. Nemyslím si totiž, že je to až tak vážné. To je taková zástěrka těch, co to tvrdí a píší, aby se vyhnuli jádru pudla. Já naopak vnímám pozitivně, že se diskutuje, že zaznívají i protichůdné názory a to je přece v pořádku. Z takové diskuse se vždycky vykrystalizuje nějaký posun v myšlení. Lidi dobře chápou, že pár nastrčených mávátek am. konvoji jaro nedělá, to se nám jen snaží nabulíkovat víme kdo, víme proč a taky víme, jak vážně to máme brát. Jedna lajna by mi naopak přišla podezřelá a mnohem horší než názorová pestrost. A ještě horší by byla pasivita, kterou se nám také snaží naordinovat, že to či ono vlastně nestojí za pozornost, za "rozhádání" a pod. Prdlačky. A ten bratr Slovák, co tu píše v 8:34, dělá přesně to, co kritizuje, ale na bratrsko-mezinárodní úrovni, kdy se bůhví proč domnívá, že je lepší než ten či onen. Také bychom mohli vytahovat pro změnu slovenské máslo na hlavě, ale proč? Já to naopak cítím tak, že ukrajinský konflikt Čechy a Slováky zase hodně názorově přiblížil a donutil je si uvědomit, že naše dřívější žabomyší pomlčkové spory už jsou pasé a že v globálním měřítku jsme na jedné lodi a máme podobný zájem. A to je dobře.

      Vymazat
  3. Vzteklí psi (havloidé) s pěnou u huby a mlhou před očima štěkají a štěkají, (naštěstí jich je čím dál méně) a karavana jde pomalu a rozvážně za svým cílem dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. Poslední část článku je výborná. Jen bych ještě doplnila, že bojovat začínají ve chvíli, kdy se začínají bát. A jak známo, strach je špatný rádce. Proto dělají tolik hrubých chyb. Pomalu se nám začínají obracet role. Vlastně se jim teď jejich metody vracejí jako bumerang. Lidé už to věčné strašení prokoukli a přestává to na ně fungovat. A dá se předpokládat, že jámu, kterou nám vykopali, brzy sami zaplní...

      Vymazat
  4. Pane co jste napsal první komentář a další, nazyvate druhé komunisty, odprisahnete tedy, že jste nebyl ani pionyr, ani jiskřička, ani jste nebyl v ksč a nikdo z vašich rodičů ani prarodičů ani praprarodicu nebyl v ksč. Odprisahnete to tady na vlastní smrt. Ja tak učinit muzu a presto vidím pravdu na straně Ruska. Pak budete legitimní ke komentování. A nezapomeňte, na vlastní smrt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty musíš bejt hodně neúspěšnej a zamindrákovanej blbeče, že nadáváš Jakešovi 25 let po revoluci :-D No jo, kapitalismus plodí jenom zamindrákované zoufalce jako jsi ty :-D

      Vymazat
    2. Tak komouši tě zapsali do jiskřiček? Kecko, já jsem svoje děti nezapsal nikam, nikdo nebyl ve straně, všichni vystudovali a v pohodě. Že jsi měl ubohé rodiče, to si vyřiď s nimi, na komouše to neházej, ledaže byli komouši oni, pak by to sedlo, že tě komunistické zrůdy( tvoje máma a tatínek) zapsali.....

      Vymazat
  5. Kdy přijede soudruh Kolomojskij? Naše republika podporuje demokratické procesy na Ulrajině, uvalili jsme sankce na Rusko a on je průkopníkem reforem. Člověk který zachraňoval Ukrajince v Oděse z hořícího domu a takový demokratický představitel by měl přijet do ČR. Taky bych se jel na něj podívat jako na posly míru z USA.

    OdpovědětVymazat
  6. Co vybudovala ODS a vládnocí ganitura za posledních 25 let? Všechno co jsem tady měli, je rozkradeno nebo prodáno zahr. firmám - máme jich u nás na šest tisíc a pro ně otrocky pracuje na 150 tisíc lidí. Každý rok ubyde na 1850 lidí, kteří spáchají sebevraždu, neboť nemohou žít v této "demokratické společnosti". Za komunistů jsme se měli lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za komunistů byla větší svoboda než je dnes, ty blbečku. A hlavně nebyla debilní mládež zblblá propafandou a fejsbůkem, neúspěšná, nemajetná a tudíž nacisticky nenávistná, ale dobře vám tak blbečkové. Děkuji komunistům za krásný svobodný život v míru a klidu, v blahobytu a pokoji. Nyní ať se to třeba posere :-D

      Vymazat
    2. Ty musíš bejt hodně neúspěšnej a zamindrákovanej blbeče, že nadáváš Jakešovi 25 let po revoluci :-D No jo, kapitalismus plodí jenom zamindrákované zoufalce jako jsi ty :-D

      Vymazat
    3. Do roku 1989 - státní dluh byl nula!!!, všude se vyrábělo (5 značek nákladních aut, 3 značky motorek, auta, letadla, tramvaje, lokomotivy, traktory, autobusy), pěstovalo se všude, choval dobytek, všechno bylo naše, potraviny kvalitní... a nyní po 25 letech? Dluh 1,8 bilionu (nejvíce nás zadlužil Kalousek 2006 - 2013), 90% firem je zahraničních, podnikdy rozkradeny a vytunelovány, pěstuje se pouze nafta a solární elektrárny, maso doážíme, potraviny jsou chemický odpad plný náhražek a jedů, v továrnách se montují kraviny pro vývoz, lidi mají minimální mzdy že ani bydlení neutáhnou, mladí jsou zahypotékovaní na 30let jinak by byli bezdomovci. kdyby lidi měli splatit veškerý dluhy co mají, tak tu bude větší bída jak v 50-tých letech po válce.

      Vymazat
  7. Důkazem toho, že Havloidi jsou v menšině jsou již několikáté volby, kdy jsou na prahu volitelnosti. Jenže stejně důležité je odtrhnout je od médií. Opravdu by bylo zbytečné bojovat se stupiditou na ulici, protože vůdce těchto jednoduchých jedinců tam nenajdete. Ty lze porazit jedině ve volbách.

    OdpovědětVymazat
  8. Havloidi prohráli volby (TOP09) a ten dementní přicmrndávač si neuvědomuje, že plno Ukrajinců volalo, kdo neskáče ten moskal a už nejsou mezi námi, nebo zbaběle utekli do Ruska, aby nemuseli narukovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skrývá s e jich tam udajně celý milion... k tomu přidejme ty co jsou tady jako gestarbertři .. poto krajany udajné co pláchly z ukr.. a neumí ani slovo česlky a mají nacisti z kyjeva vyhráno..

      Vymazat
    2. Rusko přijmulo 2 miliony lidí, pracovitých a poctivých. Nyní se můžou ukr.fašisti pos.at, protože zničili zemi, ukrajinu, lidi jim utekli, tak jen prodávají pozemky monsantu

      Vymazat
  9. Milion příznivců Putina a Ruska mával prchajícím amíkům na cestu. Paráda, Putin zaharašil zbraněmi a amíci se podělali a utíkají domů !!!

    OdpovědětVymazat
  10. V televizi nevědí, která bije
    https://www.youtube.com/watch?v=29NP78scOnk

    OdpovědětVymazat
  11. Na Bahna 2014 přišlo 50 tisíc lidí a to si stěžovali, že to bylo slabé, jindy 70 tisíc.

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoduchy recept pro vsechny kteri maji svobody myslet a konat ....

    1. Jakym zpusobem Rusko a Putin porazili USAKY?

    2. Analyzovali situaci - co je potreba udelat aby se dostala zeme na uroven

    3. Udelali plan a jdou za tim planem - ignoruji USAKY kteri osocuji Rusko tak jak tady osocuji cumilove a tim co chteji rozvracet to co druzi buduji

    4. Je potreba je ignorovat a jit za nasim cilem

    5. Je to jenom primitivni od nich osocovat ty co se rozhodli zlepsit podminky zivota pro cesky lid a navratit suverenity narodu

    6. To ze nejsou schopni zanalyzovat geo-politickou situaci a poznat kdo je zlodej a kdo je poctivy obchodnik jde jenom proti jejich ubohosti

    7. Putin jednou rekl - JSME SILNI PROTOZE JSEM NA STRANE PRAVA A MAME PRAVDU. To nam dodava silu.

    8. To jeste neznamena ze nevyzvedavam Rusko ci Putina jako idol, kazdy si musi v hlave sam usporadat co bude v zivote nasledovat. Ja udavam Putina a Rusko jako priklad tech co se rozhodli zit podle prava a zakona a rozhodli se spolu budovat novou spolecnost.

    9. Jde o to rozpoznat principy zivota ktere jsou hodny nasledovani a zit podle nich - proud zivota is pak najde cestu sam..

    10. Na druhou stranu kdybych si mel vybrat jestli nasledovat nacistickou americko-sionisticko-jezuitskou mafii, pak si samozrejme zvolim nasledovat Rusko a jejich rozhodnuti zit v prosperite - respektovani jeden druheho, zivota a prava na byti a sebeurceni .....
    Americke zvasty o demokracii jsou jenom pro cumili co se divaji na holywoodske filmy a mysli si ze se jedna o realitu zivota USAKU a jejich globalni mafie....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus misto papouskovani aspon chvili premyslet, osliku.

      Vymazat
    2. Ty jsi ale aktivní, viď a smutný, tak tady sedíš a čekáš, jak bys zase zasmrděl, běž ven, pozdravit vojáky, čekají na to, tady jsi k ničemu.

      Vymazat
    3. Vlastimil 9.04 - perfektně sepsaný recept i pro ty méně chápavé. Pro nenávistně provokační, pravdoláskařské trolly to může působit jak červený hadr na býka, neboť pravda a právo pro ně už dávno ztratilo smysl. Ti uznávají jen svou pravdoláskařskou lež a nenávist vůči každému jinému demokratickému názoru.

      Vymazat
  13. Krásně sněží. Ani ta příroda nemá okupanty ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejtra se zase přesunují na západ, tak před nimi budou projíždět kolony aut a vlastními těli rozehřívat studený asfalt, protože když klekli za slunečného počasí, co to asi udělá s teplotami kolem 5 stupňů, to bude jako na Sibiři.

      Vymazat
    2. Ano,záběry budou od těch z 38.lehce zaměnitelné-za 20 let.

      Vymazat
  14. Nejvíc mě štve, že si tím "slavným" konvojem si usáci zjišťovali nálady Čechů - a byli očividně spokojeni. Hned večer v televizi zářil americký velvyslanec a potom uťápnutý a viditelně zničený herecký ministr obrany koktal o tom, že vlastně to není tak, jak bylo řečeno - že to není jen přejezd, že je to začátek - vlastně nám nebyl schopen říci naroveň pravdu - americká základna u nás je skutečnost. Jsem o tom přesvědčena - i když jsem žena, vzpomeňte zanedlouho na má slova. Takže moc vám děkuji vy zrádci - televize,k pražská kavárno, ubozí zastydlí pubertáčci na motorkách a US vozech z války. Mávající ovce, které jsou rády, že najednou jsou na té správně straně jako herci atd.. Jste právě takoví zrádci jako byli ti z roku 1968 - ta situace byla obdobná - jen z druhé strany. Jednou na garmošku, jednou na benjo. Nebojte, užijete si to. Bojovat se bude mezi slovanskými státy. Aspoň se svět zbaví těch "slovanských podlidí." Stydím se za vás, nevidíte si nál než na špičku nosu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není tak horké, oni moc dobře vědí, že to pro ně bylo fiasko, při představě, že mají veškeré možné prostředky, tak to, že jich bylo tak 10 tisíc ku tisíci, tak to je špatné, i když všude budou řvát, že to bylo výborné. Vymysleli to dobře, v Praze se budou předvádět celý den, protože pražáci jsou holt pepíci, ti polezou všude, zvláště, když bude zadarmo koncert, to známe z listopadu, že. Je třeba nepodléhat jejich manipulaci, skutečnost je jinde, oni to moc dobře vědí a proto se tak snaží. Akorát zbytečně vyhazují peníze.

      Vymazat
    2. Viděl jsem to stejně jako vy. A také jsem dospěl k závěru, že už je ,více-méně, rozhodnuto, jen, jak to naznačil Stropnický, je potřeba ještě několika kroků. Když jsem pozoroval tvář a výraz Stropnického, bylo mi ho až líto. Musí to být strašný pocit, pokud má člověk alespoň nějaký stud a svědomí, takhle se ponížit , ohnout hřbet, a přemlouvat národ, aby se ohnul taky. Vybavil se mi historický film, reportáž, z vítání Heydricha v Praze, kdy potentát, tuším že se jmenoval Beran, čte uvítací proslov. Musí to být hrozně skličující, podobně jako kdysi Hácha vítal a obhajoval Hitlera, nebo když prezident Svoboda musel v Moskvě podepsat protokol. Rozdíl vidím v tom, že oni měli takřka doslova pistoli nejen u své hlavy, ale už byl pod namířenými hlavněmi celý národ. Buď jsme svobodní, a máme právo říci ne, a to v referendu, nebo už nemáme na vybranou. Obávám ze , že to druhé je správně, protože naší vládní představitelé už rozhodli, a nehodlají se občanů ptát, jako se neptali při vstupu do NATO. Tentokrát ovšem z důvodu předposranosti, nikoliv z důvodu viditelného vojenského násilí. I když ten konvoj jistou demonstrací násilí určitě je.
      A ještě k cestě pana prezidenta Zemana do Moskvy. Jestliže se, jak tvrdí havlisti a pravdoláskaři, bude klanět zbraním, které možná a údajně , válčili na Ukrajině, pak se ta zrádcovská vítací pakáž klaněla a klaní zbraním, které vraždily a doslova vybíjeli a napalmem vyvražďovali národy v Indočíně, pod lživou záminkou rozpoutali nespočet válečných konfliktů mimo!!! své území a kontinent, odstraňovali nepohodlné vlády a politiky, a instalovali loajální diktátory a vrahy. Takové "kamarády a spojence" tu nechce žádný slušný a mírumilovný občan. Nejspíš bude nutné to vyjádřit v nových volbách. Zrádce a ohnuté hřbety už nezvolit. Budou-li ovšem, ještě nějaké relativně svobodné volby. J.B.

      Vymazat
    3. Vám je ho líto? Mně teda NE. Moc dobře ten kolaborant věděl, do čeho jde a za jaké peníze.

      Vymazat
  15. Teď jsem četl názor, že naše dobrodince vítali především rodiny s malými dětmi, které tak na vlastní oči viděly své hrdiny z počítačových her a nadšeně jim mávaly. I já bych to tak viděl...M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
  16. Už je konečně známa odpověď, co dělal velvyslanec USA Andrew Schapiro na sjezdech ČSSD a ANO. Prostě s ním domlouvali průjezd žoldáků přes naší vlast. Já osobně to jako průjezd neberu.Je mi z toho tak nějak smutno. Myslím si,že na toto voliči nezapomenou.

    OdpovědětVymazat
  17. Ano sněží a ještě by měly uhodit 40 stupňové mrazy, amíci jsou tady nalehko, aby si něco užili. Jeden televizní divák to vyjádřil za všechny moudré lidi: "kam vstoupí noha amerického vojáka, tam tráva 100 let neroste".......

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu stojí za přečtení :http://www.svetkolemnas.info/novinky/domaci/2199-co-se-taji-aneb-vse-bylo-jinak-americane-v-plzni-1945

    OdpovědětVymazat
  19. https://www.youtube.com/watch?v=YgNWAXWgq2k
    Toto také stojí za zhlédnutí, a víme kdo to sestřelil!

    OdpovědětVymazat
  20. Řekněme si to na rovinu. Většina lidí, která stála kolem silnic, se přijela podívat na tuto mimořádnou událost, na vojenskou techniku, a nějaké mávání vlaječkami jim bylo u p.dele. Např. ve vyškově bylo plno otců se svými dětmi, kteří se těšili, že uvidí v kasárnách 30 kousků vojenské techniky. Byli však zklamaní. viz. článek http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/vojaky-vitali-pivem-i-kolaci-ukazka-zklamala-20150329-qf8u.html

    Čekali třicet vozů Právě to je snad jediná věc, která příchozí dost rozladila. „Kdybych věděl, že budou vystavená jen tři vozidla a člověk se k nim ani pořádně nedostane, asi bych zůstal doma. Při cestě do kasáren jsem uvízl v koloně, z centra Vyškova jsem jel ke kasárnám asi hodinu," je rozčilený jeden z návštěvníků. Zklamaný je i Jaroslav Lakomý. „Považuji to za určitý podraz. V rádiu říkali, že tady bude k vidění asi třicet kusů techniky. Připadá mi, že to byla jen taktika k nalákání co největšího počtu lidí," poznamenává Lakomý.
    Více na: http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/vojaky-vitali-pivem-i-kolaci-ukazka-zklamala-20150329-qf8u.html

    OdpovědětVymazat
  21. Nepatřím mezi odpůrce průjezdu, vždyť US army jsou naši spojenci.
    Akorát se divím, že je kolem toho tolik cirkusu a propagandy. A to bohužel hlavně ze strany ČT. Tento týden jsem v nějakém zpravodajském pořadu ČT zaregistroval tvrzení, že průjezd schvaluje 80% obyvatel. Ale to je přece propaganda! Pominu-li, že existují i jiné Českou televizí nepublikované průzkumy, tak i tento uváděný se neptal na otázku, zda lidé toto schvalují, ale zda jim to nevadí. Jakub Železný by si měl uvědomit, že nevadit neznamená vítat. ČT neustále propagandisticky hovoří o tom, že společnost je rozdělena na dvě části, ale to není pravda. Jsou lidi, kteří protestovali proti průjezdu, pak lidi, kteří US army vítali. Pak jsou lidi, kteří se na ten konvoj jeli podívat ze zvědavosti, tak jak se jezdí dívat třeba na přehlídky veteránů či jiné mimořádné atrakce. Tyto lidi ČT pochopitelně z propagandistických důvodů zařadila mezi příznivce. Největší částí jsou však ti, kterým je to vcelku lhostejné a kteří nedělní den trávili úplně jinak, i když k místu průjezdu to měli kousek. Včera jsem se díval na Primu, která je o něco objektivnější, než ČT, a tam zase ukazovali, jak se vítání Američanů účastnili žáci nějaké Základní školy. Samozřejmě, že pro děti je to atraktivní už z toho důvodu, že se zdejchnou z vyučování a uvědomělá soudružka, ehm paní učitelka bude mít u ředitele čárku. Berme to celé jako český folklór!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 10:32

      V pohode, diky za prispevek je cenny samo sebou. Problemem je, ze se nejednalo o nevinny prejezd.....

      Problemem je taky ze to nebylo zakonne .....

      ;;;;;;;
      Problemem je ze lide nevi ze jsme ve financni valce jiz asi 2 desetileti.....

      Problemem je ze USA jsou zbankrotovane a snazi se vytvorit globalni vojensky konflikt v nemz by zamaskovaly financni a ekonomickou korupci a bankrot ..... EU na tom neni lepe financne..

      ;;;;;,
      Dolar je zbankrotovany, EURO je zbankrotovane .... jde o to zacit valku a pak to nejak zamskovat ......

      ,,,,,
      Nemci hledaji cestu jak odejit z EU a z EURA a z NATO .... maji toho dost ze na zakladny NATO v Nemecku se pasuje heroin z Afghanistanu kde heroinova produkce je v rezii CIA co to pak distribuje pres Turecko ....

      Pokud pad letadla Germanwings je autenticky - pak jsou jenom dve mozne varianty - USA a Israel jsou za tim a duvodem je ze Nemci nechteji nic mit vic s USA a Israelem - to znamena zadne NATO, zadne EURO, zadna EU .... financne pak ECB je kontrolovana Rothschildem (cili - sionismus....) tzn ze Nemci nechteji mit nic spolecneho s financnim terorismem....

      Pred dvema dny Turcke airolinky se tak tak vyhnuly katastrofe.... Turecko nechce aby se pres turecke zakladny NATO pasoval heroin a Turecko je otevrene spolupracovat s BRICS ....

      ;;;;;;
      Toto jsou praktiky demokracie USA a Israele kterym cesi lezou do zadku....

      ;;;;;,
      Vite o tom ze Kiev byl a je centrem obchodu s bilym masem po velmi dlouhou dobu??? Tim minim dlouho pred Maidanem???? Nemluve o lidskych organech ... prodavanych pres Israel? (Co by jste tomu rekl kdyby nekdo vyrezal organy z vasich deti a prodal je za 20 000 dolaru:::)

      Kiev byl taky centrem prani spinavych penez dlouho pred Maidanem .... Kiev se stal centrem TERORISMU

      ;;;;;;,
      Garantuji Vam ze PRAHA a nove NATO zakladny v cechach budou centrem terorismu......a pasovani drog ve velkem.....novy TEROR....

      Vymazat
  22. Bud Cesko bude centrem TERORISMU v podani CIA a Mossadu a nebo bude hledat decentni cestu vzajemneho souziti a respektu s narody....Neni jina volba...

    ;;;;;
    Fukushima byl teroristicky utok protoze Japonsko odmitala platit mafii penize...(mafii tim je mysleno USA-ISRAEL-VATIKAN) Japonsko rok po roku muselo platit z pokladnice miliardy dolaru .... pak se rozhodli ze toto nebudou trpet ..... FUKUSHIMA nasledovala (Netanyahu - Bush - Rockefeller - Konvelbach) Tento fakt nikdo kdo je ve sfere (KNOWN) vubec nediskutuje - je to proste znamy fakt tak jako ze vada samovolne tece shora dolu..)

    To ze tato mafie se snazi udelat to same z TEMELINA je jasne kazdemu kdo umi pocitat do desiti.... Kontrolovat *securities* v Temeline via Israel 'security' je cilem a pak vlada za vladou nema jinou sanci nez mlcet a platit miliardy rok po roce a nejenom ceska vlada. Nemci a rakusaci taky by platili za to ze Temelin nebude druha Fukushima ....

    Tak si vyberte sami - CO CHCETE - byt narodem mafie a terorismu? V tom pripade vitejte USAKY a Israel ......(jo mimochodem, behem te doby by Vam vyprazdnili vsechno zlato, a jakekoliv financni a ekonomicke zdroje...)

    OdpovědětVymazat
  23. Musíme bránit svobodu a demokracii a proto tady vítáme vojáky USA, tak nějak komentoval svůj příspěvek v televizi pan Kníže. On ví, že tyto hodnoty už neztratíme, ale má strach o svůj majetek, aby mu ho někdo nezestátnil, proto kolem sebe kope a mela z posledního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 11:25

      Ktery majetek chrani Swartzenberg?????
      Jo, ted si vzpominam, majetek ktery byl ukraden 27 ceskym panum (kteri byli skvostem ceskeho charakteru..) co ty nestvury zavrazdily na Staromaku - a daly majetek nemcum a rakusakum ..... a pak pokracovali v rabovani ceskych zemi......vite co se vubec delo? Lide museli prchat z cech nechat svuj majetek mohli si vzit jenom ranec....jejich majetek byl dan nemcum a rakusakum a tem co jim prisluhovali (asi tak jako ty co ted prisluhuji Amikum.....)

      Srdce ceskeho bylo takrka zniceno -

      Bezte prosim do jakehokoliv hradu ci zamku, ktery byl vybudovan ve 14-15 stoleti a kdo byl vlastnikem a pak se podivejte na jmena tech kdo byli vlastnikem od 17 stoleti ...........

      ;;;;;;;
      A zacnete premyslet o skutecne historii a co se stalo s ceskym majetkem a kdo jej vlastnil a kdo to vlastni dnes.....

      Vymazat
  24. Marek Obrtel: Jen ať dostanou pořádně na prdel. Míroví štváči do děr
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Marek-Obrtel-Jen-at-dostanou-poradne-na-prdel-Mirovi-stvaci-do-der-368642

    OdpovědětVymazat
  25. Havloidé?! Proč ty orientální přivandrovalce nenazvat otevřeně - Židé. Lhostejné, kam až se dostali a rozmetání po své porážce Římany, ale jsou to jenom Židé, nic víc, nic méně.

    OdpovědětVymazat
  26. Lidé jsou od přírody zvědaví.Ti mladí kluci v amerických uniformách jsou ve své většině apolitičtí a jestli chodili do nějaké státní školy ne moc vzdělaní asi jako čeští žáci ,kteří chodí u nás do soukromé .Nic proti nim nemám.Jestli začnou američtí politici válku shoří tak jako my v atomovém ohni.Mezi vítači kolony i jejími odpůrci jsou blázni .Škoda že to Američanům trvalo 70 let než dorazili do Prahy mohlo to tady vypadat jinak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 11:49

      V podstate nezalezi na tom kdo je kdo. Zalezi na tom kdo co dela. Pokud by Rusove delali to co delaji Amici tak bychom mluvili proti nim.....

      Pokud tomu ruzumim dobre tak vite o tom ze v 1934 byla v USA snaha o nacisticky puc. Nepodarilo se - vinici a jejich bankovni sponsori byli tzv zamlceni....pak klidne sponsorovali nacismus v Nemecku az do roku 1943 ..... celkem dobry (Americka demokracie... ze jo...) Pak doslo k tomu ze bylo evidentni ze nemci dostanou na prdel.....tak USACI zacali byt nervozni .... udelali Normandii aby vytvorili koridor pres ktery by dostali NACKY za vodu coz se jim uspesne povedlo (Plzen o tom muze mluvit sagy....jak vyrabovali ceske podniky a transportovali je koridorem do USA a pak vybombardovali podniky aby to nebylo ocividne...) Pak oficialne ustanovili *Operation Paper Clip* to znamenalo premisteni nacku do USA. Ti se podileli na ustanoveni CIA podle vzoru SS a vedeni a principu z SS do noveho SS - cili CIA. Pak vytovrili NATO coz nebylo nikdy pro obranu .... Varsavska Smlouva byla ustanovena 3 roky pote co NATO: kdo mel tedy obranny charakter?

      Slova o demokracii byla jenom tem co se divaji na telku.....a pro vyucovani deti ve skole .... realita byla jina a je jina.

      Proc pouzili nuklearni zbrane hromadneho niceni v Japonsku? Proc pouzili 'agent orange' ve Vietnamu ci 'naplam' to jsou zbrane hromadneho niceni ktere nikdo jiny nepouziva- jenom oni.....

      Vite o tom ze Vietnam byla agrese zalozena na lzich tak jako byl Irak?

      Chcete spolupracovat s nacisty a mafii a teroristy co prodavaji svuj teror v plastickych taskach s napisem - demokracie -?
      Mate odvahu se podivat pravde a faktum do oci?

      Vymazat
  27. Lide promluvili. Ten vlastizradny hnus Obrtel ted musi primo kvicet vztekem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro anonymní 12:11
      Marek Obrtel je člověk s rovnou páteří, svědomím a velkou kuráží! A to je v české kotlině něco nevídaného! I jeho odpůrci, kteří mají úroveň, by toto měli uznat. Obávám se ale, že jeho odpůrci tuto úroveň nemají. Jejich pohonem není ani srdce, ani rozum, už vůbec ne svědomí.....jejich pohonem je čirá nenávist. VK

      Vymazat
    2. Ja bych rekl, ze je to posera ktery dokud bral zold tak mlcel.

      Vymazat
    3. Lidé promluvili? Ani v té Praze, baště americké ambasády, nedali dohromady více než pár stovek čumilů, to je smutné. Na Ruzyni stojí zmrzlá technika a čeká na to, která škola se pochlapí a přiveze tam žáky, aby zvedli návštěvnost.

      Vymazat
    4. Milý anonyme 12:11,12:53,asi jste již předal mávátko a opět trollíte.Z radosti,že nemusíte štatlovat v nečase,jste se dopustil neopatrnosti.Přiznal jste na NR,že jste byl násilím přinucen být pionýrem.Přihlásit Vás mohli jen rodiče nebo Vy sám za jejich souhlasu.V počátcích byl výběrový. Rodiče komunisté-nebo u nich,Vy pionýr-nebo u nich.Ta úleva,když se to bez Vaší zasluhy-ale velkého strachu-změnilo.Z úleku Vám zkratovaly mozkové závity-byly-li.Proč Vám to říkám?Teď jste trapný jen nám,časem svému okolí a nakonec sobě.To bude Váš konec,smutná budoucnost.Jen proto,že Vás přihlásili do Pionýra.To jsou paradoxy,já se tam hlásil ale nevzali mne.

      Vymazat
  28. Mě osobně se na celém cirkusu líbily nejmodernější SS vozidla, když po pár km jízdy se sypaly jeden za druhým nebo došlo PHM. S tímhle by fašouni chtěli válčit s RF. HIHIHIHI, HAHAHA, HOHOHOHO, tak to pobavilo nejenom mě, ale i celou mojí rodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to celé připadalo jako když tahali starýho Veškrnu koňma po práglu, hihi

      Vymazat
    2. Jo, jo, jo! Tím jsme se též dobře bavili a říkali jsme si, že to jim naše média, která to troubila do světa, nakonec neudělala dobrou službu.

      Vymazat
    3. Ještě že nedošel kerosin helikoptéře, která jim do těch plechovek vezla náhradní cajky.

      Vymazat
    4. To byla demonstrace síly a schopností, ani 10000 kiláků to neujede bez nehody, to bych chtěl vidět, jak by to bylo v boji, jestli by si taky dali oddechový čas a opravovali to.

      Vymazat
  29. Nejvic lituji "vrchniho nacelnika" Vyvadila. Na demonstraci kterou svolal nikdo neprisel a jeste mu lidi vynadali.
    Takhle jste si to komousi nepredstavovali, co ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám žádného vrchního náčelníka, pane! Mým náčelníkem je můj rozum a moje zkušenosti! Takže, prosím, jsem samostatná jednotka.
      I vám by prospělo nenechat se tolik manipulovat a spoléhat na vlastní úsudek. Já vím, ono se to hezky poslouchá, když vám pořád říkají, že patříte k té vzdělanější, kultivovanější části společnosti....Ale já bych jim zase tolik nevěřila. Potřebují užitečné hlupáky a tak mažou med kolem huby.

      Vymazat
    2. Na rozdíl od nás má fašík anonymní velikou výhodu, nemůže dostat otřes mozku, mozkovou příhodu, zánět mozkových blan a jiné nemoci mozku.

      Vymazat
    3. Náčelník svolal svůj kmen, to je jejich věc, ale tady svolávaly celostátní média věrné pražáky, aby přišli demonstrovat sílu a lásku a přišlo jim pár stovek pražáků, to teda je zdrcující. No, snad to lakomí pražáci vynahradí odpoledne až budou nějaké staré rozpadlé kapely hrát zadarmo, to si důchodci nenechají ujít, aby si ne zavzpomínali s Prokopem jak to bylo na koleji Yesterday.

      Vymazat
    4. Čí je Vyvadil náčelník? Vyvadil je odvážný člověk, který se dokázal postavit před bandu nenávistných a zmanipulovaných nacistů. Měl by sis Vyvadila vážit, před rokem když byl v ČT jasně popsal, jak se situace na ukrajině bude vyvíjet a měl 100 % pravdu. Tvarůžková jen chytala dech a tu její propagandu Vyvadil rozmetal jako domeček z karet. Nikdo mu tenkrát nevěřil, že bude na ukrajině válka. Průjezd kolony byla jen šaškárna, ale jelikož jsme v NATO, tak to srpím. Jen mě zaráží počet těch vlastizrádců, co mávají cizím vojákům, kteří vraždí civilisty a děti v Iráku, Afghanistánu, vyvraždili milion civilistů ve vietnamu, od 2.sv.války zavrařdili na 30 milionů lidí. Vojáci jsou humus a kdo se jim klaní, skončí jejich zbraní roztrhaný na kousky jako třeba srbové

      Vymazat
    5. Pan Vyvadil je pro mně statečný chlap,který si zaslouží uznání a obdiv...Zajímave je,jací duševní trpaslíci vždycky kritizují...Stát za bukem a stříkat jedovatou slinou na to je užije...
      A ještě je to navíc hezkej chlap!
      jituš

      Vymazat
  30. Mimochodem, Maláčová, Bakalova to choť, prohlásila veřejně při tzv. předávání soutěže Česká miss nové majitelce, že se nyní bude věnovat, což už prý dlouho dělá, podpoře Aspen institutu, který se věnuje výchově nových mladých politiků u nás. Takže se nám ti kolaboranti pěkně začínají odhalovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, jak to Michala Bakala myslela.

      Vymazat
    2. Vůbec je chyba, že lidi na takový hovadiny koukají. Bojkot hloupé TV kultury !!!

      Vymazat
  31. Doslechl jsem se, že u těchto vozidel někdo měřil radioaktivitu,která byla pozitivní. Nevím,co je na tom pravdy,ani nevím,kde ty popelnice všude po světě jezdily. Ale zcela určitě vím,že bych tam svoje děti neposazoval a ani bych se k tomu raději nepřibližoval. No každý to musí zvážit sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z našich čtenářů (který je bývalým zaměstnancem JE Dukovany) dnes „vítal“ americký konvoj na přechodu v Náchodě svým dozimetrem. Při průjezdu jednoho ze Strykerů zaznamenal zvýšenou radiaci. Je to potvrzení toho, že americké stroje převáží anebo nedávno na cvičení používaly munici s ochuzeným uranem. Jak je možné, že stroje neprošly při vstupu do republiky radiační detekcí? Americká armáda používá běžně tuto munici, např. irácká Faludža je dodnes natolik radioaktivní, že některé čtvrti jsou dosud neobyvatelné. To je pozůstatek mohutné ofenzivy americké armády z let 2003 až 2004, které se účastnilo také mnoho Strykerů.

      Vymazat
  32. Doufám, že ti příznivci rádi položí svoje životy ve válce USA/Rusko, která již probíhá, samozřejmě za americké zájmy, tedy za nezkrachování dolaru - rozbít celou evropu a Rusko na padrť a začít budovat znovu za americké půjčky...

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Noční můra Spojených států se stala skutečností,
    Nad Kalifornií vlála ruská vlajka, zněla ruská hymna a za mírného bezvědomí desitisíců američanů vjel ruský tank ... Dne 29:3.2015

    http://gorod55.ru/news/article/e4f83826-cd9b-4f3e-fa17-a393be029fa9

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.