Reklama

sobota 7. března 2015

Nechci nezávislou televizi!


Ivan David
8. 3. 2015
Před patnácti lety jsem se ptal významného českého právníka, zda si myslí, že máme nezávislé soudy. Odpověděl: „Jistě, jsou nezávislí hlavně na zákonech. Vykládají si je po libosti.“ Stejně tak jsou „veřejnoprávní“ média nezávislá na pravdě. Interpretují ji po libosti. Nezávislost znamená monopol na moc, znamená nezávislou nepřezkoumatelnost činnosti. Nezávislost je tedy „právo“ na svévoli a tedy i zlovůli.


Mluvčí České televize (jméno je mimořádně nedůležité) se v tomto týdnu ohradila proti kritice prezidenta republiky tvrzením, že jde o „bezprecedentní útok“ na nezávislost České televize. Paní mluvčí neví co mluví, protože kritika České televize se od občanů sype ze všech stran zejména od doby, kdy přitvrdila ve svém lhaní. Takže precedentů je tisíce. Možná, že paní mluvčí nevnímá kritiku občanů jako „útok“ na nezávislost, protože kritiku od „řadových“ občanů Česká televize ignoruje, zatímco výrok prvního mezi občany ignorovat nemůže. Od politiků kritika ČT téměř nezaznívá protože jsou prorežimní jako ČT sama a lhaní pomáhá udržovat stabilitu jejich postavení. Ovšem prezident Zeman, kterého ČT vykresluje jako nekompetentní figurku, její veličenstvo Českou televizi kritizuje. Co udělá ČT? Přitvrdí proti Zemanovi? Pomůže to?

Prezident Zeman vyslovil názor a já s ním nesouhlasím.
Řešením prolhanosti televize nemůže být zrušení „koncesionářských“ poplatků. To by vedlo ke změně na televizi komerční, která by byla neobjektivní už z definice. Řešením je zbavit Českou televizi „nezávislosti“. Její pracovníci chápou nezávislost jako právo na svévoli, právo vybírat si ze zpráv to, ze se jim hodí a ohýbat to podle potřeby, zamlčovat, co se jim nehodí, právo zvát „experty“ pouze podle osobních sympatií, vydávat komentáře za „zprávy“, atd. To, že se k libovůli cítí být povoláni dokázali už v „televizní krizi“ 2001. Typický byl výrok televizí dobře placeného herce Jana Krause: „My vám tu televizi nedáme!“ (my si ji necháme).

Veřejnoprávní televize musí být závislá - na veřejnosti. Veřejnost potřebuje pravdivé zprávy a všechny relevantní zprávy. Jak to vím, když jsem se veřejnosti ani nemohl na nic zeptat? Každý občan se jistě chce správně rozhodovat. Tím jsem si jist. Aby se mohl správně rozhodovat (tedy v souladu se svým subjektivním zájmem), potřebuje všechny důležité informace o tom, o čem se má rozhodovat a potřebuje výhradně pravdivé informace. Každý občan se pak může rozhodnout jinak – podle svého zájmu.


Konec dosahování souhlasu!

Takzvaná „veřejnoprávní televize“ v rozporu se svým zákonem definovaným posláním pokládá za své poslání tzv. „dosahování souhlasu“. Má jít o souhlas s těmi, kteří vládnou - většinou v neprospěch ovládaných. Jak oni říkají „podle našich spojeneckých závazků“. Co je nám do toho, s kým se oni chtějí nebo nechtějí spojovat? Nejsme zvědaví na instrukce Evropské komise, kterými se máme řídit, jak se prořekl člen rady ČT. Chceme jednat v souladu s vlastními zájmy a podle nich se spojenecky zavazovat a případně i rozvazovat. Pokud si to nositelé režimu představují jinak, tedy je třeba je ve volbách vyměnit. Myslím, že se tomu říká demokracie a údajně ji máme. Bez pravdivých informací není možná.

Co je potřeba? Televizní rada s širokými kompetencemi volená nikoli podle zájmů a rozhodnutí vedení parlamentních stran, ale v přímých volbách. První co by taková rada požadovala by nutně byla objektivní analýza zpráv z hlediska jejich objektivity a relevance. Že by to stálo veřejné peníze? Ano, ale tentokrát ve veřejném zájmu.

120 komentářů :

  1. Nestojím o zprávy objektivní z hlediska komunistů, džihádistů, konspirativních pomatenců a podobné verbeže. Ti ať si slintají jejich hlouposti na Nové republice a podobných žumpách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A proč tady slintáš Ty? Nejspíš jsi ten pomatenec , který asi ani neví , že je na Nové republice. Táhni si za tou svou verbeží do pražské kavárny.

      Smazat
    2. 23:50

      Já vám tady ty blbečku nepřikazuju informovat "objektivně". Pište si tady sračky jaké chcete a klidně se v nich utopte. Jen tuto vaši "objektivnost" netahejte do seriozních médií.

      Smazat
    3. No a Vy jste ten "hovnocuc" co tu žumpu vyváží. Jediný spravedlívý (placený troll).

      Smazat
    4. A23:50 To je vůl, to se snad ani nedá pochopit!!!

      Smazat
    5. My taky vsemu neverime. Nektere veci jsou lzi. Jsem rsd, ze ma USA zajem, abychom nesesli na zcesti a spatne si vykladali demokraticke evangelium. Mam rad diskusni bratry, kteri jsou ochotni skoro zadarmo vykonavat na Nove Republice misionarskou cinnosr.

      Smazat
    6. Omlouvám se anonyme 23:50. Spletl jsem se. To patřilo anonymu 23:57. Ještě jednou pardon.

      Smazat
    7. Anonymní7. března 2015 23:39

      Tér už se rozehřívá a peří dere.

      Smazat
    8. Posledné 2 roky trávim u informačných zdrojov oveľa viac času ako v minulosti. Informácie akosi nahradili komentáre. Tie ma nezaujímajú pretože mi viac či menej "radia" čo si mám myslieť. Nepožadujem "objektívnosť" , túžim po pravdivosti!!! Dopracovať sa k pocitu, že sa moje poznanie blíži k pravde je neraz vyčerpávajúce, ale stojí to za to. Problém je v tom, že mnohí autori vedome klamú, mnohí vyberajú a upravujú informácie v súlade so svojim ideovým postojom. To rozdelilo verejnosť na stúpencov protikladných uhlov pohľadu neschopných spolu kultúrne diskutovať. Viaceré redakcie navyše dôkladne"vyčistili" svoje auditórium diskutérov a tak sa ten "ich"spolok vzájomne presviedča, že jedine jeho názor je správny a možný. V mojej mladosti to bolo typické napr. pre aktivistov SZM. To im prepožičiavalo pocit plnej slobody, spokojnosti so všetkými stránkami fungovania systému. Ste pre mňa dôkazom teórie, že vývoj naozaj prebieha v špirále - rovnaký postoj, iba militantnejší.

      Smazat
    9. Naprosto souhlasím. Chci jenom pravdu. Nic víc, nic míň. VK

      Smazat
    10. Palmere, už jsem vám, mladíku, několikrát psal, že jste o revoluci pozadu.

      Slunce v duši, ogaři.

      Smazat
    11. Je pravda, že pravd je více, ale my chceme tu pro širokou veřejnost, tedy nepřekrucovanou, ne prefabrikát zájmu iluminátů nebo zaprodanců.

      Kdo nás takto stvořil! Prý jsme klony mimozemšťanů, kteří potřebovali pro těžbu rud někoho chytřejšího než australopitéky. Kosmický pokus. Máme na sobě prvky tvorů pocházejících z vodního prostředí: Za nosem máme záklopku aby nenateklo do plic, zbytky plovacích blán mezi prsty, proudnicově uspořádané ochlupení (jenom my), dírky nosní dolů - aby při plavání nazatékala voda. Také jsme jen my obdrželi prostor pro hrtan, abychom se naučili slovně reagovat. Primáty, na rozdíl od všeobecného bludu, nejsme. Stvořili nás prý ve spěchu (na 4 místech současně to probíhalo), a proto jste s chybami. Například viz zuby, páteř, věk dožití. Potřebovali mladé a silné, pak už na nich nezáleželo nikomu. Zdá se vám to blud? A to ještě teď posiluje vědecký objev či názor, že Velký třesk nebyl, že vesmír se sice rozpíná, ale že tu je věky věků. Hranice vzniku rozumného člověka se právě posunula na 3 miliony let. Hranice se stále posunují. Člověk rozumný je prý starší vývojovou větví, než opice. Vznikl s křehkou slabší konstrukcí, a žel s předním mozkem kortexem, který neumí používat - podívejme se třeba na bývalého komořího Khárla z Rakous. Člověk má (dle mé osobní empirie) zvětšenou část vyhrazenou pro sobectví, egoismus, lež. Přitom výzkumy ukazují, že pro skupiny lidí je výhodnější než se chovat sobecky, spolu kooperovat, pomáhat si - později pomáhajícímu pomůže někdo jiný, kterému bylo dříve pomoženo.
      Blíže k míše se nachází malý mozek, ten máme ještě po dinosaurech, a ti znají 3 reakce: Útok, útěk a strnutí (to když se neumí právě rozhodnout) - viz kniha Dinosauří mozky. Je tam například povídání o alfasamcích. Podle toho se chováme, když velmi spěcháme nebo jsme v nebezpečí. Někteří se tak chovají primárně, i když mají vysokou školu humanitárního směru.
      Jsou také genetické odchylky. Některé mozky některou část postrádají, nebo ji mají zakrnělou. Například psychopaté bez empatie, a také částeční psychopaté. Počtěte si třeba na: http://ardie.bloger.cz/_/Psychopati-aneb-lide-bez-duse?km=b.
      Co se týče životních osudů psychopatů, najdeme je nejčastěji mezi pachateli násilných trestných činů a vrahů, ale ty, kteří dokázali antisociální impulzy zkrotit, objevíme mezi politiky (Porošenko, Jaceňuk, Hitler), vrcholovými manažery, obchodními zástupci a bankéři, kde mají větší než desetiprocentní zastoupení. Nedají se změnit a jedinou pomocí je od nich odejít, v případě války zastřelit bez výstrahy ze zálohy. Není žádnou vzácností, že se vypracují až na hlavy států. Bývá to asi 10 % řídících pracovníků, právníků, obchodních zástupců. Jdou bezohledně za svým, soucit používají jako přetvářku. Psychopaté, kteří v životě neuspěli bývají často ve vězení.
      Genetické inženýrství pro nápravu je otázka dejme tomu 200 let. Máme se s potomky na co těšit.
      Nové výzkumy jsou povzbudivé. Po smrti se duše dělí a přežívá dál. Myslím že to právě píší na www. osel.cz, kde se můžete seznámit s novými vědeckými poznatky populární formou. Dobré stránky jsou také: http://www.zlo.cz. Nejsou to stránky které by napsali zednáři nebo černokněžníci.

      Slunce v duši, ogaři.

      Smazat
    12. PS k A 9,02 Na NR chodím denne od jesene. Je pre mňa významným zdrojom najmä v súvislosti s ukrajinskou krízou a Donbasom. Vysoko oceňujem prácu realizačného "týmku", opatrnosť pri výbere prispievateľov... No získali ste si ma svojím prístupom k fiktívnemu rozhovoru so Z. Brzezinskym. Chápem aká by to bola "bomba", keby naozaj povedal to, čo zdroj uviedol. No po odhalení falza ste vec rýchlo uviedli na pravú mieru a ospravedlnili sa. Veru si nepamätám, že by to v ostatnom čase urobil niekto iný/ viď. napr. obvinenie Ruska zo zostrelenia B., ktoré vzápätí poprela holandská prokuratúra/. Tak že úprimne: Vďaka!

      Smazat
    13. Pravda je to, co trvá i v případě, že tomu nikdo nevěří. Zatím co lež žije jen do té doby, dokud v ní někdo věří...Takže, ať se manipulátoři snaží sebevíc, porazit pravdu nemohou. Chce to jen čas a ona se vždycky ukáže. Děkuji těm, co tomu aktivně napomáhají...

      Smazat
  2. Jelikož typ lidí, kteří ovládají ČT rozumí pouze řeči peněz, jediné co je může ovlivnit je sáhnout jim na peníze. Takže návrh Veleby (Zemana) na možnost směrovat svůj poplatek do zvolené oblasti - tedy třeba nikoli do ČT - by byl určitě účinný. Nemluvě o pokořování lidí, že si musí povinně platit na něco, co jim škodí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, to mě připadá rozumné. Zajisté by brzy zjistili, že se jim na jejich lhaní nedostává dost peněz.

      Smazat
    2. Taky si myslím, že to je jediný možný způsob, utáhnout jim měšec. Žádné po dobrém, jak se domnívá pan David, žádné komise a nařízení, pěkně vyhladovět. Nevím, proč si mám platit demagogy, kteří mě ponižují a dělají si ze mě srandu. To snad může napadnout akorát katolíka. Nikdy by mě nenapadlo, že budu horovat pro zrušení veřejnoprávního sdělovacího prostředku. Dát si na misku vah: Co mi přináší veřejnoprávní sdělovadlo dobrého a co zlého. Konec.

      Smazat
    3. Skutečně nezávislá televize ŽIJE ZA SVOJE !!!

      Smazat
  3. Jakékoliv přesměrovávání peněz je blbost. Stejně by našli způsob, jak to obejít. Nevím proč bych měl platit za něco, co nechci, oklikou nebo proč to mám vůbec platit? Co se pro mě změní tím, že musím ty peníze stejně dát, i když někam jinam. TV se nezmění a já stejně budu platit. Na takovou blbost by nepřišli ani v Kocourkově. Smysl má jedině zrušení poplatku a hotovo. A pak ať si vysílají co chtějí.
    Ferin

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A já jsem za zrušení daní a sociálního pojištění.

      Smazat
    2. Naprosto správně. Poplatky je třeba zrušit, jiná možnost není. Ať si Dvořáka a spol. s celou televizní radou platí pravdoláskaři. Stejně vysílají jen pro ně, normální člověk se na to dívat nemůže, neboť by každý den musel trpěl nevolností z těch jejich nehorázných a nekonečných lží.

      Smazat
    3. A důchodce ať si platí jejich vlastní děti. Nevím proč já bych měl vydržovat nějaké cizí komunistické starce z krvavého sociálního

      Smazat
    4. No jo hovádko Boží bude věčně mladé, i když nejspíš zůstane blbé. Je mi vás líto.

      Smazat
  4. Ja jsem s televizi spokojen. Hlasatelky jsou atraktivni a to je pro me duchodce to hlavni. Po shlednuti Tvaruzkove si hodim na webu pecko s nejakou mulatkou a hupsnu na starou. Ušetřím tak za viagru.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak málo stačí ke štěstí.....:-). Někdo ušetří na viagře, ale Tvarůžkové za to "potěšení" platí každý měsíc. Dobrovolně a rád. To je ale fištrón :-))))))).

      Smazat
    2. Černou skvrnu mít pod sebou? A s jejíma x-ovýma nohama a pižmem? Fuj !

      Smazat
  5. Že vás ,vy kluků ušatá ,jméno je mimořádně nedůležité,tak rozparádí,když promluví pan prasedent o ČT.Řešíte tu kraviny,závislá,nezávislá,proč to? Při vašem vzdělání by jste mohl vědět,že každá TV má knoflík a tím se dá vypnout!Poté je volba jasná,buď zapnuto,nebo vypnuto .Ale toto ví snad každý blbec,jak jistě víte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, že vůbec nechápete o co jde. To mám televizi platit za to že lže a když se mi to nelíbí, tak mám použít knoflík vypnuto? Pane máte zajímavou, dle oslovení pana prezidenta asi červenokartářskou logiku a to jste opravdu vytáhl trumf z rukávu. Příště se prosím pro vás, takto složitých debat neúčastněte. Děkuji.

      Smazat
    2. Jen klid. Podle formy (1:01), kupodivu, jde o postaršího. Podle obsahu však zřejmě o dítě, které právě již dosáhne na vypinač, nebo se seznámilo s dálkovým obladačem. Moje vnoučata jsou na tom podobně.
      Děda.

      Smazat
    3. .. ale jsou neporovnatelně slučnější. Děda,

      Smazat
    4. Ty, ty kluku ušatá, bys mohl pochopit, že vypnout čudlík můžu, ale nemůžu vypnout placení. O tom mluvíme.

      Smazat
    5. Anonym 1:01
      Co kdybys tak vypnul svůj comp ?

      Smazat
  6. Žádat o nápravu samotnou ČT se ukázalo být marné.
    Ale v prvé řade jde o selhání námi volených zástupců, poslanců. Všichni vědí jaký je stav, a nezakročili, nezměnili zákon.
    Jak se ještě pokoušet? Ptát se jich jestli vědí to co ví většina, nebo i menšina (pravda nemá být výsledkem hlasování), a jestli vědí proč tam vůbec jsou?
    Patrně zůstane jediná možnost.
    Nevolit už žádnou ze zavedených politických stran. Všechny nahradit novými a doufat, že počet darebáků mezi nimi snad klesne pod 50%.
    Děda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte naprostou pravdu.Je vidět,že poslanci,nebo celá ta slavná vláda nemá vůbec zájem s tím něco dělat,ale pokud by se jednalo o zvýšení jejich platů tak, je to odhlasováno hned druhý den.

      Smazat
    2. Noví nezavedení? Snad. Člověk v něco doufat musí.

      To u nás na vesnici dostal většinu hlasů nový starosta, neb se jevil bezúhonný. Nikdy celkem nic neměl. Předešlí kriminální živlové ve vedení obce se tak zkompromitovali, že je lidi nevolili ani pro přejmenování se na Nezávislí (tedy "noví").
      A už má nový starosta pozemek a staví rodinný dům. Vím o městečkách, kde třeba místostarostové staví rodinné domy jako černé stavby. Ten kapitálismus dokáže divy.
      Tak nás mimozemšťané koncipovali. Genetické inženýrství snad pomůže.

      Slunce v duši, ogaři.

      Smazat
  7. ČT ovládají mediální agenti s přesným zadáním. To co tu diskutuje je slabý odvárek toho, co rozhoduje o programové skladbě a směru zpravodajství.

    OdpovědětSmazat
  8. Kdo ovládá veřejnoprávní media, ovládá zemi. To vědí v USA dávno. Je to první písmenko v manipulačním slabikáři. ČT i Rada pro rozhlasové a televizní vysílání JE PLNĚ pod kontrolou západních zpravodajských služeb. Všechny významné pozice tam zastávají agenti. Česká Televize je jádro systému, kdo ovládá ČT, ovládá i ČR.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takovou kritiku Putina a jeho diktatury jsem od tebe komunisticky osliku veru necekal.

      Smazat
    2. Anonymnímu (06:41)
      Pan Ondřej hovoří věcně k tématu. To narozdíl od vás, blbečku.
      A nelze s ním nesouhlasit.
      Opluštil

      Smazat
    3. hrabě Kocharowski8. března 2015 12:23

      Přesně tak to je, pane Dvořáku. Zajímavé, jak se ti jedině správní "demokraté" ohánějí bolševiky, kdepak kritika, to je něco bytostně nemyslitelného, oni jsou tak strašně "správní", že jedině jednotné souhlasné hýkání je přípustné! Kdepak se to ti správní "demokraté" asi naučili, že by u Géblse?

      Smazat
    4. Těžko říct kde, ... někde hluboko v nich vězí rezignace nad předčením, že každý má právo znát pravdu. Tato rezignace potom pokřivuje celé jejich vnímání, bytí, jednání i další motivy. Jsou napůl oběti a napůl sluhové nad sebou zlomené hole.

      Smazat
    5. Zdravím, Františku! Díky za podporu. Můžu se mýlit v jednotlivostech, ale nemýlím se v principelním přístupu. Ten je věcí uspořádání hodnot, a to se nemění, jen vyvíjí. V uspořádání hodnot se nedělají kroky zpět. Je to jako destilace, člověk vybírá a přebírá co zachová a čeho se zbaví. To mnoho lidí nechápe, nerozumí tomu, že než začnou dělat nějaké závěry, je potřeba důkladně si ověřit na jaké látce či půdě, jakých axiomech stojí jejich vývody. Podle jádra potom vypadá i povrch. Tihle lidé, kteří tu píši svoje nenávistné výplody netuší co v sobě mají za svinstvo, kterého si nejsou vědomi, a ono je ovládá, prostřednictvím dlouhého řetězu příčin a důsledků, když jejich úvahy stojí na vadných axiomech. Všechno se to postupně nasčítá a znásobí a ve výsledku potom z takových padají jen ..... :-)

      Smazat
  9. Mam za to, ze CT zustane nezavisla. At se to nacistum z Nove republiky libi, nebo ne. Je vas zanedbatelne malo, rudohnedi debilove.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ČT nikdy nezávislá nebyla. A do debilů oslovuj toho před zrcadlem. Jestli nějaké máš.

      Smazat
    2. Co ta tady meleš ty cenoprdelnicka bandasko?????Ty ses narodil rovnou v Bohnicích a jeste Te tam někdo pustil palici rovnou na podlahu,havloidni kharlohnupe!

      Smazat
  10. Pana Davida mám rád ale za sebe se ptám kdy byla čt nezávislá pod dozorem politiky.Za čtvrt století nikdy.Nikdy jsem neměl pocit že v tzv demokracii lidé mohou cokoliv ovlivnit.Pokládám to prostě za podvod.Mohu bojovat za nezávislou televizi ale tu nám nikdo nedá a soudě podle úrovně obyvatel k tomu ani nebude mít důvod.Mohu zůstat svobodný jen tak že si informace vyberu z co nejvíce zdrojů a nebudu spoléhat že ta veřejnoprávní je objektivní.Komerční tv jsou dnes spolehlivější než čt.Demokracie jak ji chápe teorie dnes není možná je příliš málo demokratů.Lidé ani nevědí co to je.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to je.

      Smazat
    2. Není důvod mít veřejnoprávní médium v době internetu. Co mi ČT přinesla za poslední týden jiného, než najdu jinde? Nic.

      Smazat
    3. Máte pravdu, ČT nepřináší nic. Ale co ta armáda nezaměstnaných z Kavčích hor...?

      Smazat
    4. Dokážete si představit např. lidi ze zpravodajství někde pracovat? Nevím jak vy, ale já si to radši ani nepředstavuji.

      Smazat
    5. Vždyť by měli kam zakotvit, jenom těch svobodných internetových zpravodajských webů, co se vynořilo za poslední čtvrtrok a jak jim dělají veřejnoprávní sdělovací prostředku reklamu, v týdnu byl dlouhý rozhovor se Sabinou Slonkovou, skoro zavražděnou, jejímuž webu, který začíná tím, že bude mapovat stopy ruské propagandy u nás, se jmény, adresami a podpisy, patrně, tak tam říkala, že se rozbíhají v pátek, ale asi se někde zadrhli, ale to nevadí, tak to bude záminka, aby jim zase Lucka Výborná udělala výbornou reklamu přístí týden za naše prachy. Tak tam by se určitě uchytili naši veřejnoprávní zpravodajci. Můj kůň je Bohouš Vostál. Jmenuje se to Bohouš Vostál, vypadá to jako Bohouš Vostál a obléká se to jako mladý Kennedy a názory má správně položené, ten to Putinovi nandává každý pórem svého beďarovitého obličeje. Ten by mohl být se Sabinou na billbordech.

      Smazat
    6. Pokud považujete za normální práci mapování stop ruské propagandy v českých mediích, tak to lze bez uzardění považovat za poctivou práci i činnost StB před Velkým Listopadem.

      Smazat
  11. Nezávislá "veřejnoprávní" televize je kec stejně jako je kec suverénní český stát (vazal cizí mocnosti),, suverénní česká zahraniční politika, nezávislá ČNB (ve skutečnosti závislá na podvodných ratinzích soukromých amerických firem, na čachrech kolem dolaru, na čachrech soukromých bank s tvorbou virtuálních peněz, na zájmech burzy, soukromých zaměstnavatelích členů bankovní rady, kteří dočasně vyslali své koně hájit své zájmy v dresu českého státu.,..,)

    Veřejnost molocha proti svým zájmům musí vydržovat a rozhodující slovo v něm mají zájmy soukromých reklamních sponzorů - pověstný jazýček na vahách.

    OdpovědětSmazat
  12. Děkuji Dr. Davidovi za hezký a objektivní popis stavu naší göbbelsovské ČTV! A též i za námět, jak ji vrátit do služby lidu této země.
    Nechali jsme si ji ukrát stejně tak, jako jsme to připustili u mnoha dalších cenných statků této země. Je to jen naší chybou, že si tak necháváme brát vládu nad svou zemí do cizích rukou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co by to bolo za sluzbu, kdyby CT delala to co chce David a vysilala jen jeho nacistickou spinu a propagandu ruskeho diktatora ?

      Smazat
    2. Propagandu dnešních Banderovců Česká televize už více než rok vysílá. Děje se tak i bez vlivu jakéhokoliv ruského politika.

      Smazat
  13. Já už televizi neměla puštěnou 14 dní, jen z ní utírám, prach. Ono se už ani na ty komerční, stále se dokola opakující programy nedá dívat, k tomu přidám nekonečné seriály, z kterých jsem neviděla ani jeden, protože už z ukázek mi bylo zle. Nesnáším nekonečnou afektovanost našich herců. Takže kultura, vysílaná do v telce šla do kopru. Jediné na co se dívat ještě dá je zoom a óčko goold.

    OdpovědětSmazat
  14. Petr, Jihlava.
    Dobrý téma a skvělý text (Nechci nezávislou televizi!).
    S autorem textu Dr. Davidem naprosto souhlasím.Výstižně přesná definice: Veřejnoprávní televize musí být závislá - na veřejnosti.

    OdpovědětSmazat
  15. Pan David uhodil hřebík na hlavičku. Tu nezávislost ČT je skutečně třeba zrušit, protože oi si ji v ČT obrátili ve svévoli - a to tak monstrózní, že z ní skutečně zůstává rozum stát. Pokud jsou tedy lidé v ČT na takové mravní úrovni, že jsou schopni přešupacit si ve svých hlavách nezávislost na možnost počínat si naprosto svévolně, svévolně lhát, svévolně zamlčovat, co se jejich politickému smýšlení nehodí - je li tedy jejich lidská kvalita tak bídná a prachmizerná, jak se dennodenně z jejich činů přesvědčujeme, pak ona nezávislost slouží všeobecně podlým lidem jako kyj, kterým lidi dobré tlučou denně do hlav a zkracují jim život. Kdo či co je k něčemu takovému opravňuje?
    Lubomír Man

    OdpovědětSmazat
  16. Jak jsem procetl diskuzi,tak jsem dosel k nazoru,ze vam nejde o nezavislost televize,ale o poplatky.Kdyz CT nedostane poplatky,tak bude vysilat reklamy a penize bude mit zase.Chce to jen nove navolit radu a to pri volbach obcany.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je mi fuk, mně vadí, že ze mě někdo dělá blba za moje peníze, takhle se můžu rozčilovat na reklamy a je vymalováno, ale ne za moje prachy, holoubci.

      Smazat
  17. Já s panem Davidem souhlasím. A těm, kteří ČT chtějí zrušit - situaci, kdy nám někdo něco krade, nevyřešíme přece tím, že řekneme - ať si to tedy nechá.
    Zatím je tu pořád dost velká skupina těch, kteří internet pro orientaci v politice nepoužívají a ČT je jejich hlavním zdrojem informací.
    (Teď prý třeba už "zainteresovaní" začínají připravovat volbu prezidenta. Dovedete si představit, jak to bude ty poslední dva roky před volbou v ČT vypadat?)
    Je třeba veřejnoprávní televizi vrátit tam, kam patří - do služeb veřejnosti. Ale nemyslím si, že by to vyřešila jen výměna Rady ČT. Kdo by měl pravomoci celé dnešní osazenstvo vyházet? Znáte někdo jakéhokoliv "dvořákovce", kterého byste tam chtěli nechat? Já ne. A musím se smát, když dnes někteří označují např. "Drtičku" za oběť pokleslosti ČT. Tahle televize je už od r. 2001 postavená na špatných základech a svou pozici jen upevňovala, až to dospělo do dnešních obludných rozměrů, kdy je nesledovatelná většinou soudných lidí.
    Radu, jak postavit novou ČT na "zelené louce" nemám, ale máme u nás dostatek lidí, kteří by se toho mohli ujmout. Je totiž už opravdu za "pět minut dvanáct".
    Eventuelním zrušením (a zprivatizováním) veřejnoprávní televize bychom zcela dobrovolně dali jedné skupince lidí do rukou "informační atomovou zbraň".
    Veronika

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To nemá logiku, přece nečekáte, že se něco změní, když to nejde po dobrém ani po zlém, nikdy se nenechají pravdoláskaři vyštípat z televize, už kvůli penězům a moci. Jedině zbourat a nechat ladem. Veřejnoprávní média jsou stejný hybný konstrukt jako lidská práva, využívá to jenom úzká skupina vykuků k manipulaci. Už nejsou sedmdesátá léta, jsme v jiném světě. Vyříznout ten nádor a jít dál. Co vám dala televize za poslední týden veřejnoprávního?

      Smazat
    2. Anonym v 10.07
      Tak se trochu zamyslete. Špatně nám funguje soudnictví, policie, školství, atd... Taky to vyříznete jako nádor? Ti vykukové budou pořád, jde o to jim znemožnit využívat systém v jejich prospěch. Dokud si ČT platíme, máme právo po nich něco požadovat. Vy byste jen boural. Žijeme "prý" v demokracii, ČT žije z našich peněz, kdo jiný má tedy právo chtít, aby se řídili jak zákony, tak pravdou? A pokud se to dá obejít, tak upravit zákony a pravidla, ne rušit něco, co tu má být pro většinu veřejnosti. Současní lidé v ČT nemají dostatek inteligence, aby rozeznali, co to ta "nezávislost" je, tak vyměnit. Napřed se ale musí najít cesta, jak k tomu dojít.

      Smazat
    3. No právě, jak k tomu dojít? A na co vlastně ta veřejnoprávní televize je? Co od ní čekat? Když už ji chcete nechat, já teda ne, tak si sepište, co by měla plnit pro všechny občany republiky, pak si to dejte do nějaké tabulky a škrtněte potom jedničku a dvojku. Stačí ART a ČT24 pro tu veřejnoprávnost. Potřebujeme seriály o tom, jak viděl nějaký bulhar první republiku a nebo totalitu? Nebo 99 dílů o tom, jak to měl těžké anglický letec v padesátých letech?

      Smazat
    4. Anonym v 10.59 - V-P televize existují ve všech trochu kultivovaných státech. Já ji tedy chci (třeba i placenou dobrovolně). Kdyby pro nic jiného, tak pro to, že jednou budu taky stará a nebude mne asi bavit každou vyšetřenou chvilku trávit na internetu vyhledáváním toho, co se děje.A mně to zajímá. Chci alespoň základní, nezkreslené informace a proto jsem ochotná za ně platit. Osobně bych zrušila "dvojku". Ti třeba o víkendu dopoledne vysílají totéž, co ČT 1. Bývaly tam pěkné dokumenty (kde je jim konec), a všechno co za něco stálo ( přenosy z divadel, filmy apod.), dávají na ČT Art. To jsou vyhozené peníze. A ČT 1 ? Kdyby neměla Archivy z dob toho nenáviděného socialismu, tak nemá z čeho sestříhávat. ty své "estrády". Nám by stačila "24" pouštěli jsme ji jako zvukovou kulisu. Dnes už kromě zpráv ve 20hod. to nezapneme celý den.

      Smazat
  18. Opět zde znečišťují diskuzi jedna nebo více cvičených proamerických opic. Ulevilo se vám? Když jste zde vyprázdnily svoje tlustá střeva plná nevábně páchnoucími exkrementy. :-)

    OdpovědětSmazat
  19. ROZHOVOR S MICHAELEM HAUSEREM:
    http://www.digizone.cz/clanky/ct-by-nemela-vnimat-divaky-jako-nesvepravne-bytosti-mini-radni-michal-hauser/

    ZÁZNAMY JEDNÁNÍ RADY ČT (2010-2015):
    http://www.ceskatelevize.cz/rada-ct/prenos-jednani-po-internetu/

    Nestačí nadávat v internetových diskusích - je nutno posílat KONKRÉTNÍ STÍŽNOSTI :

    --- "Domnívá-li se kdokoliv z české veřejnosti, že Česká televize porušila či porušuje díky činnosti a/nebo nečinnosti generálního ředitele ČT, který je zodpovědný za její řádné fungování, své zákonné poslání, může se podle § 8 odst. 1 písm. f) zákona č. 483/1991 Sb., o České televizi, v platném znění, obrátit na Radu ČT se stížností na generálního ředitele ČT. Rada ČT o stížnosti rozhodne, zpravidla poté, co přijme od generálního ředitele o obsahu stížnosti vysvětlení." ---

    Rada České televize
    Kavčí hory
    140 70, Praha 4
    tel.: 261 137 417-419
    e-mail: radact@ceskatelevize.cz

    (Připomínám to proto, že se na Radě ČT již několikrát stalo, že bylo - např. jejím předsedou - konstatováno, že k tématu, o němž chtěl některý radní diskutovat, NEPŘIŠLY žádné stížnosti. - Týkalo se to například jednostranného výběru zvaných "expertů".)

    Těm, kdo se do toho chtějí pustit, mohu doporučit obrátit se předtím na některého z členů Rady - např. Michaela Hausera nebo Vratislava Dostála -
    KONTAKTY:
    http://www.ceskatelevize.cz/rada-ct/clenove-rady/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To mi přijde ujeté, když je vadný výrobek, tak ho taky můžete vrátit, když má tři chyby během nějaké krátké doby. Tady máme každý den několik manipulací a my budeme reklamovat a dožadovat se velkomožných pánů, aby naši poníženou supliku vzali na příštím zasedání, které je ani nevím jak často, ale každý týden to nebude, v úvahu? Kašlat na supliky, pěkně jim skočit do peněženky a vrať mi moje prachy, pokud možné i zpětně.

      Smazat
    2. Anonymní 8. března 2015 10:10

      To Vaše srovnání hodně kulhá.
      - "Do peněženky" ČT nikdo neskočí - a návrh senátora Jana Veleby ohledně zrušení koncesionářských poplatků má cenu POUZE v tom, že na stav ČT vůbec veřejně upozorňuje. Jinak je nesmyslné.

      A nejde o to ČT zlikvidovat, jde o to ji změnit.
      Stížnost není ponížená suplika. Pokud si něco takového opravdu myslíte, pak tím vyjadřujete jediné: že sám sebe nepovažujete za občana, nýbrž za bezmocného poddaného. V tom případě Vám ovšem nezbývá, než televizi jednoduše odhlásit. Nebudete se pak muset zbytečně rozčilovat a ušetříte čas na rozumnější věci. Omezit se na to, že se budete tady nebo jinde rozhořčovat nevede k ničemu. Je to jen obyčejné štěkání.
      Jinak: Zasedání Rady ČT je cca. 20x ročně.

      Smazat
    3. Co bych se měl obtěžovat psaním na úřad, to by se jim hodilo, aby měli přehled, kde je to příliš okaté a trošku to ohladili. Asi před dvěma lety jsem se díval skoro na každou tu debatu po 20 hodině na čt24, když tam byla Pavlína Kvapilová, ta byl objektivní a dokonce i občas to vypadalo, že snad ty levicové respondenty chápe. Pak šla na mateřskou a od té doby to tam šlo z kopce. Ještě kolem volby Zemana jsem na to občas koukl ale teď už to nezapnu, ani když tam je Keller, nebo nějaký opozičník. Nemám na tu demagogii nervy. Ostatně, už ani neavizují, kdo tam bude jako host, už evidentně chtějí, aby na to nikdo nekoukal a dali jim všichni pokoj. Každý psycholog vám řekne, že pokud vám něco dělá v životě špatně, tak jděte od toho pryč. Ta situace nastala u čt, už ten stav je takový, že by tam měli dávat dole na liště nápis ČT ŠKODÍ ZDRAVÍ. Takže radíte neplatit a neštěkat. A riskovat, že si někdo za 20 let vzpomene a sečte mi to i s úroky. To je podle vás řešení? Hrdinský postoj a nepoštěkávat, zatímco oni za moje prachy můžou poštěkávat a ještě mě ponižovat za přísného dohledu státu?

      Smazat
    4. https://www.youtube.com/watch?v=lHK1l5Ci9sk

      Smazat
    5. Anonymní 8. března 2015 11:35
      Máte pravdu - neanonymní kritika není bez rizika a případné nepříjemnosti nelze vyloučit. Zejména v případě, zůstanete-li sám a nikdo se za Vás nepostaví.
      Nikdo Vás nemůže nutit, abyste to dělal. Ne každý na to má náturu, a to je úplně v pořádku. Přinejmenším ale stojí za úvahu, jestli a jak podpořit druhé, pokud to udělají oni.

      DJholy0 18. března 2015 13:08
      Děkuji za velmi dobrou ukázku s Jílkovou (sám televizi nemám, takže jen tu a tam něco vidím na internetu).
      Bylo by fajn, kdyby se takové ukázky shromažďovaly na jednom místě a propagovaly.
      Za povšimnutí stojí rozhovor z loňského května, kde pan Vyvadil oplácí paní Tvarůžkové (možná instruované z režii přes sluchátko v levém uchu?) stejnou mincí - což je hodně neobvyklé:
      https://www.youtube.com/watch?v=nmQ1elsfhOo
      Klíčové slovo: naučený scénář.

      Smazat
  20. Jak ČT a ředitel Dvořák participují na podvodech? http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2015/03/07/obcania-cesko-slovenska-maju-vazny-problem-otvoreny-list-prezidentovi-cr-pomozte/

    OdpovědětSmazat
  21. Dokud bude Bakala mit takove pohunky jako Mladka, tak se ze sracek nevyhrabem. Chce to dorazit ČSSD na kolena jako ODS. CSSD nevolit a hotovo. Volit treba Babise. Uz je ze se ho boji Kalousek je signal, ze Babis dela neco dobre.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To určitě! Berlusconiho, který je proti sociálnímu státu, kooperuje s Monsanto, dojí státní i bruselský cecík jak to jde a podporuje ukrajinské nácky.

      Smazat
    2. Ja myslim, ze to jsou lzi. Babis tam je chvilku a uz je Berlusconi. Za to TOP09 tam smrdi leta a jsou to cestni a poctivi lide. Volim Babise. Uz jen proto, ze kvuli nemu uz i ICKO vola po sjednoceni pravice. Babis ma moji duveru. Jen at ten chlivek vymete.

      Smazat
    3. Myslím, že se mýlíte, Babiš je ještě horší podšívka než Kalousek a pokud chcete jíst modifikované potraviny ze semen Monsanta, ta ho v klidu volte. Věřte, že volbou Babiše se moc dlouhého života nedočkáte. Jak vyhraje volby, začnou se zákony v zemědělství ohýbat ve prospěch amerického Monsanta, což máme možnost sledovat v mnoha zemích.

      Přečtěte si tento článek a možná změníte názor.

      http://gloria.tv/?media=570051

      Smazat
  22. CT musime i za pomoci politiku odstavit !!!! To uz proste stacilo !!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  23. Kdo bude mít ve volebním programu, že zruší ČT, má můj hlas.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Volím opačný postup. Kdo zruší poplatky za propagandu - ČT, ČR, teprve pak dostane můj hlas. Ve volebním programu můžete mít všechno. Důležité je, co se podaří splnit.

      Smazat
  24. Televize už není ke koukání pěkně dlouho. Na všech kanálech americké filmy,ukázka vojenské techniky ze všech dob,pěkně nás ta televize připravuje na válku. Celou tu nadstandartně placenou sebranku z Kavčích hor bych poslala do první linie.

    OdpovědětSmazat
  25. K možnosti přímo volené rady ČT bych ještě doplnil:

    - možnost kontoly hospodaření ze strany NKÚ !!!

    - povinnost pro mangmen ČT získání bezpečnostní prověrky, možná by stačil nejnižší stupeň

    Myslím, že společně s přímo volenou radou by toto zajistilo zcela jinou kvalitativní úroveń dnes rádoby veřejnoprávních médií.

    Zdraví
    JiB

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsem jednoznačně pro zrušení rady. Jen se prostřednictvím takových institucí rozmělňuje odpovědnost na "Nikdo neodpovídá za nic" Dřív se psalo přímo do televize a rozhlasu a bylo vymalováno, konkrétní odpovědnost konkrétních lidí, kteří to dostali k sežrání, vyřešení a postihu.

      Smazat
  26. Tak tak. Ke každé události ať v rámci objektivity dostane prostor k vyjádření také komunista, fašista, džihádista a několik dalších zástupců minorit s totalitními sklony. A potom třeba i nějaký demokrat. Jen tak lze zajistit vyváženost. Úplně se na takové zpravodajství těším.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo rozhoduje, co je totalitní a co je demokratické? Sídlo ODS, TOP 09, pražská kavárna nebo kdo?

      Smazat
  27. Vážený pane doktore Davide, moc Vám děkuji za Vaši práci v Nové republice.Nebýt takových odvážných lidí jako Vy, nedozvěděli bychom se žádné informace než ty proamerické. Mladí lidé totiž už rusky neumí a USA se po válce učila od fašistických znalců, které si přetáhly domů. Nechci tím říci, že Rusové by taky měli vždy 100% pravdu, ale když si přečtu např. Interfax, tak jsou tam zprávy, které jsou uváděny v oficiálním západním tisku v neprospěch Ruska, identicky přeložené do ruštiny - vůbec ne zkreslené. Člověk by si měl poslechnout obě strany a udělat si názor. Velmi mě ale rozčilují ty sprosté primitivní výlevy, kterými si někteři pisatelé asi léčí svou frustraci. Přitom to nejsou žádné argumenty, jen ubohé výkřiky. Moc Vám fandím a děkuji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A jakou David konkrétně projevuje odvahu? Hrozí mu snad vězení? Nebo jeho děcka nepustí studovat? Nebo co?
      Nedělejte z lidí jako David nějaké odbojáře, hrdiny, psance. Je to trapné a vůči skutečným odbojářům i sprosté a drzé.
      Webů jako Nová republika jsou jen v ČR desítky, nikdo nikoho nestíhá, necenzuruje, každý si tady může bez obav žvanit a plácat co ho napadne.
      A víte proč? Právě proto, že žijeme ve svobodné demokratické společnosti kterou právě lidé jako vy tak opovrhují a dělají vše proto aby ji vykleštili a zničili

      Smazat
    2. Z čeho usuzujete, že pisatelé tohoto webu opovrhují svobodnou demokratickou společností? Z toho, že chtějí, aby Česká televize a Český rozhlas vysílaly objektivně, nezaujatě? Když už si je MUSEJÍ platit, tak chtějí kvalitu. Zdá se Vám to od veřejnoprávných medií příliš náročný úkol?

      Smazat
    3. oprava: Zdá se Vám to na veřejnoprávná média příliš náročný úkol?

      Smazat
    4. 12:08

      Pisatelé tohoto webu nenávidí cokoli co pochází ze západu a především z USA a naopak zcela nekriticky adorují současné dění a poměry v Rusku.
      Nenávidí polistopadový režim v ČR a s láskou vzpomínají na totalitní časy před rokem 89.
      A přesně z těchto jejich "objektivních" úhlů pohledu chtějí aby informovala veřejnoprávní a nejlépe i všechna ostatní média.
      Tak takto tedy NE.
      Chytá mě kopřivka když kovaný komouš jako je Veleba žvaní na náměstích cosi o svobodě a objektivitě.

      Smazat
    5. Anonymní8. března 2015 12:20

      Nikoliv, pisatelé tohoto webu jen z jedné ze stran přichází k rozpoznání manipulací a lží používaných v tak zvané "Demokracii", která tu nyní vládne. Placení trolové a hlupáci se je snaží zdiskreditovat, mají k tomu svobodu a nikdo jim ji nebere, mají příležitost ukázat co v nich je.

      Smazat
    6. Jestli to ovšem není tím, co USA za posledních 25 let celému světu způsobily. Mnozí z pisatelů byli po Listopadu nekritickými naivními obdivovateli nových pořádků a praktiky Strýčka Sama jim otevřely oči. Tak teď hledají vyváženost, chtějí informace ze Západu i Ruska. Západ nemusí být nutně jen USA. Díváte se na to moc po gotwaldovsku: Kdo nejde s námi, jde proti nám. Kdo nezbožňuje Ameriku, je rusofil. Kdo nevolí pravici, je komunista. Co když tito voliči budou mít v parlamentu převahu? Provedete po vzoru Ukrajiny "demokratický" převrat? Proč by nemohl senátor Veleba požadovat svobodu a objektivitu ČT? Nebyl zvolen svobodně ve svém senátorském okrsku?

      Smazat
    7. Blbečkovi 12.08 - ať se jmenuje Šětináč, Gáábal, Číro nebo Buřtík s tím jeho Žakem - vaše invektivy jsou projevem duševní choroby a absence logického myšlení. vsadím se, že jste z matematiky nematuroval a proto vaše duše bloudí od nesmyslu k nesmyslu. Redakce Nové republiky nemá ráda americký a EU-imperialismus, korporátní fašismus, který nás žene do apokalyptické války a pak blbce, jako jste vy, který je ochoten sloužit komukoli, kdo se jen trochu podobá Hilterovi či Goebbelsovi.
      A to vaše "Tak to tedy NE" - je opravdu hluboce demokratické. Asi jako Normalizační heslo - Republiku si rozvracet nenecháme. Jste úplně stejní násilníci, co si myslí, že zhltli Šalamounův trus a mají proto patent na Pravdu.

      Smazat
    8. Anonym ve 12.20 - Tak od vás to opravdu sedí. Projděte si své příspěvky, spočítejte nenávistná a zlá slova (jen v tomhle jich máte nějakých 10), která jste tu na displej vypustil a pak dávejte nálepky. Vy se ani podepisovat nemusíte, jste všem "jasný" od první věty. Veronika

      Smazat
  28. Dvořáku,

    sám jsi starý blbeček který ani neví na co reaguje. Asi jsi chtěl reagovat na 12:20.
    Apokaliptická válka probíhá akorát v tvojí rudé palici a palicích tvých rudých nohsledů.
    "Imperialismus EU" :-D Bože, takovou zcestnou, absurdní hloupost jsem ještě neslyšel, magore.
    A ano. Protidemokratickým sviním jako jsi ty nedávat v demokracii žádný prostor. Jerdiné o co vám jde je demokracii a svobodu zničit a vytvořit něco ve styli Kuby a Venezuely. Pište si ty úchylárny na těch vašich žumpoidních webech a buďte rádi že vám v tom nikdo nebrání.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak si tu demokracii představují současní představitelé Ukrajiny. Těmi protidemokratickými sviněmi jsou podle nich komunisté, Strana regionů. Nebude to trvat dlouho a zařadí se mezi ně i Blok Petra Porošenka. Zkrátka demokracie jen pro nás, lidi správného pravého myšlení.

      Smazat
    2. 13:19

      Demokracie je tu pro ty, kteří uznávají demokracii. Pokud tu chce někdo zavádět právo šaria, komunismus, fašismus nebo jiné filosofie směřující k potlačování práv a svobod, tak v naší civilizované zemi nemá co pohledávat.

      Smazat
    3. V pořádku. A co s těmi, co přímo aktivně podporují potlačování práv a svobod za našimi hranicemi? Viz Ukrajina, Jugoslávie atd.

      Smazat
    4. An.13:34 Moc se nerozčilujte i mladému může prasknout cévka.Navíc "perlíte"!Je demokracie ještě demokracií když vystěhuje"jiné filosofie,nebo snad "zlikviduje"?

      Smazat
    5. Povolný

      Samozřejmě že je! Když Německo po válce zakázalo nacismus tak bylo nedemokratické? Nemůžete bejt přece tak blbej abyste si tohle myslel.
      O demokracii je třeba pečovat. I v roce 1948 byli komouši zvoleni demokraticky. Výsledkem bylo 40 let totality. I Hitler byl zvolen demokraticky. Šmejdům je třeba i v demokracii omezit prostor na minimum, jinak demokracie končí.

      Smazat
    6. an.14:09 Ohradil jsem se proti formulaci,že nositelé těchto filosofií tu nemají co pohledávat.On je problém i v demokracii,koho zahrnuje,co preferuje.Prvorepubliková porodila fašisty a komunisty.Současná,- jaká-korporátní?-porodí co?Vidím opět návrat fašismu a komunismu.Říká se,jen blbec dělá stejnou chybu dvakrát.Není tedy chyba v té vaší demokracii?

      Smazat
  29. Česká televize je odporná stoka, kde se střídají denně non stop jen USSA vybrané a jimi placené krysy - Fištejn, Romancov, Čuriková, všichni TOP.náckové Kchárla von Sajrajta z Bilderbergu, Bakalova žumpa - banda vymývačů mozků a havloidi pod taktovkou nového říšského protektora - Reinharda Schapiro . Občané už jí nevěnují, pozornost a hledají zprávy na internetu, ale paradoxně toto svninstvo musí platit. Je nejvyšší čas to změnit. Peníze dávat tam a komu občan rozhodne, že je věnuje. Už ani kačku do ČT.

    OdpovědětSmazat
  30. Ideu jako má pan David jsem také před lety míval a myslel si, že snad pomůže změna zákona ČT a volby Rady. Bohužel teď již vidím toto řešení jako nereálné. Tady absolutně nefunguje systém a v nefungujícím systému nemůžou fungovat ani média. Ostatně dnes v tomto státě nefunguje skoro nic a to co ještě trochu funguje, brzo přestane fungovat také. Takže jinak řečeno, bude hůř a ne líp.

    Velebův návrh by přitom mohl být přínosný v tom, že by lidé místo ČT mohli začít těmito penězi podporovat různá nezávislá média. Pokud by to tedy tento zákon umožňoval. Rád bych přispěl i tomuto serveru a mnohým dalším na internetu i mimo, kdyby nějaké takové médium vzniklo.

    Ale obávám se, že toto řešení by bylo příliš demokratické a neprojde. Pak nezbývá než podporovat rozpad kapitalismu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Naopak. Vaše řešení (dělat si s vašimi penězi svobodně co vás napadne) je zcela kapitalistické. To jen vy si to ve vaší hlouposti neuvědomujete.

      Smazat
    2. Vážený pane, buď jste troll nebo nevím, ale normální lidé místo urážek přemýšlí. Jak můžete na stále více nefunkčním kapitalismu vidět, je to právě on, kde je svoboda stále více omezována a dnes se o ní stejně jako o demokracii příliš mluvit nedá. Proto ta nefunkční ČT a vše další v tomto státě a po celém kapitalistickém světě. Kapitál nemůže řídit svět a společnost, pak to dopadá jak jsme svědky v posledních stoletích. Války, kolonizace, devastace planety a jejích zdrojů... Zkuste více studovat a méně hloupě nadávat.

      Smazat
    3. - Alexa 123
      I rozpadlý kapitalismus ovšem zůstává kapitalismem. Jsme toho svědky v reálném čase. A "samočinně" nic lepšího nevznikne. Rozpadající se kapitalismus se transformuje v novou podobu feudalismu (na to už, tuším, poukázal např. Jan Keller).
      Nelze se vyhnout otázce, proč se podobnou stokou nestala třeba televize rakouská nebo německá. A jak je na tom televize slovenská? Máme snad v této zemi větší sklon pohrdat občanem? Tuto otázku adresuji především mladým lidem.

      Smazat
    4. Nefunkční kapitalismus? Zdaníte, zregulujete, zadotujete, svážete a pak se divíte že to nefunguje. To jste celí vy.

      Do vašeho virtuálního světa nevidím, ale realita je taková, že právě v posledních 200-300 letech nastal nebývalý rozvoj lidstva. Ale jestli je vám to líto, tak se můžete vrátit životním stylem někam do roku 1500 se vším co k tomu patřilo. Nikdo vám v tom nebrání.

      Smazat
    5. an.14:58 Něco inteligentnějšího by nebylo,...radši ne!

      Smazat
    6. - Alexa 123 14:46

      (ke kapitálu)

      Ekonomické role kapitalisty a dělníka nejsou realitou fungování věcí, ale jenom „reálným zdáním“, v němž kapitalista pouze vykonává zfetišizovanou vůli kapitálu, stejně jako dělník pouze zosobňuje vůli práce, tak, jak obě kategorie odpovídají kapitalistickému systému: v aktivitě jejich vzájemného vztahu se pak pouze zosobňuje společenský pohyb věcí. Z toho vyplývá, že skutečným aktérem a subjektem kapitalistické společnosti je zboží, zatímco člověk (ať už kapitalista nebo dělník) pouze podle aktuální masky PLNÍ ROLE v rámci takto delegovaného systému.

      Jinak řečeno: víme, že skupiny vlivných lidí, kteří v podstatné míře určují naše životy, sedí na Wall Street nebo v Bank of England. Na tom, KDE a KDO ale vůbec nezáleží. Kdokoli z nich je ale kdykoli nahraditelný. Systém si své lidi vždycky najde.
      Kapitalismus není ani přirozený stav, ani spiknutí. Je to neosobní zautomatizovaná skutečnost. Není to ale nezměnitelný osud lidstva.
      A lidé to koneckonců vědí, a tak se vždycky vzpírali a vždycky se vzpírat budou. Může-li jim v tom zkušenost předcházejících generací trochu pomoci (kulturní tradice v tom nejúplnějším smyslu), tím lépe.

      Smazat
    7. @Jan Kopecký Kapitalismus má mnoho forem. Ta jeho poslední neoliberální forma je zatím nejhorší a u nás se silně zakotvila i díky naší lehké manipulovatelnosti a slepé důvěře v tento systém prosazovaný Klausem a jeho ODS. Vlastně jsme dosáhli čeho jsme chtěli a předběhli ve fázi kapitalismu právě třeba Německo nebo Rakousko. My jsme ve formě kapitalismu mnohem blíže fázi kapitalismu v USA. Proto naše média podobně jako tam tak špatně fungují. A proto v Německu a Rakousku média a další funkce systému fungují (zatím) lépe jak u nás nebo v USA.

      Smazat
    8. @Jan Kopecký Problém kapitalismu je mimo jiné v tom, že neexistuje nedestruktivní způsob, jak se posunout z krizové fáze kapitalismu zpět do té sociálnější a funkčnější. Ostatně dvě světové války jsou toho důkazem a stojíme právě před třetí. Jestli se Rusku a Číně podaří válku odvrátit, bude to husarský kousek, ale netroufám si odhadovat, co se stane se Západní ekonomikou. Dalším problémem kapitalismu je totiž do nekonečna rostoucí poptávka po zdrojích, které na této planetě docházejí, ale to by bylo na dlouhou debatu.

      Smazat
    9. Alexa 123 15:47
      To není úplně jisté. Vezměte si poválečné čtvrtstoletí. - Můžeme to vidět i z opačné strany: první světová válka nikdy neskončila.

      Poučí se Čína z chyb předchozích "dobyvatelů světa"? Může se věda vůbec ještě osvobodit ze zaslepené víry v technologii? Zbaví se západní člověk svého neodůvodněného přesvědčení o vlastní nadřazenosti? Mnoho otázek.

      Smazat
  31. @Jan Kopecký Kapitalismus má mnoho forem. Ta jeho poslední neoliberální forma je zatím nejhorší a u nás se silně zakotvila i díky naší lehké manipulovatelnosti a slepé důvěře v tento systém prosazovaný Klausem a jeho ODS. Vlastně jsme dosáhli čeho jsme chtěli a předběhli ve fázi kapitalismu právě třeba Německo nebo Rakousko. My jsme ve formě kapitalismu mnohem blíže fázi kapitalismu v USA. Proto naše média podobně jako tam tak špatně fungují. A proto v Německu a Rakousku média a další funkce systému fungují (zatím) lépe jak u nás nebo v USA.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. - Alexa 123 15:26

      To, zda je neoliberální varianta k. nejhorší je otázka perspektivy. Kapitalismus 19. století byl stejně nelidský a válečnický jako ten dnešní. V učebnicích je to přikrášleno.
      Lidé nemohou žít v jiné době, než do které se narodili.
      Amerikanizaci nelze popírat, ale nevěřím, že se ve střední Evropě resp. v Evropě jako takové nakonec prosadí.

      Novináři, kteří se dnes pohybují ve světle ramp, silně připomínají figury Druhé republiky (38-39). To je, bohužel, české specifikum. Nemělo by to ale být záminkou k flagelantství.

      Politický úpadek západní Evropy je ztělesňován v první řadě vyprázdněností sociální demokracie. Die Linke v Německu nevznikla náhodou.
      V té souvislosti je příznačné, že zatuchlá KSČM má ve Straně evropské levice pouze status pozorovatele. Svědčí to snad o zbytcích "sebereflexe"?

      K fenoménu Syriza (do jisté míry dědicové eurokomunismu) dnešní pseudosociální demokraté v tom lepším případě distinguovaně mlčí; v tom horším fungují coby His Master´s Voice - jako Martin Schulz.

      To všechno dohromady - opakuji se - nutně neznamená, že mladá generace bude muset začínat od nuly. Ani že se všichni mladí zabydlí v Matrixu.

      Smazat
    2. Neoliberální globální kapitalismus je nejhorší zejména ve vztahu k planetě a ta je pro naše přežití vůbec to nejdůležitější.

      Nemyslím, že by nás lepší levicové strany zachránily. Proto nevkládám ani naděje do Syrizy nehledě na původ jejich vůdců. Tento systém je totiž ovlivňován politickými stranami jen minimálně. Stačí se podívat do USA, vše co je tam, bude zanedlouho u nás.

      Kapitalismus tedy nemůže přežít, docházející zdroje planety to neumožňují. Ruský kapitalismus se zdá jako východisko, zdroje však dříve či později dojdou i jemu.

      Smazat
    3. Syrizu lze definovat jako sociálně solidární samosprávu. Proč by neměla fungovat? Co jiného by mělo fungovat?

      Smazat
  32. Vrátím se k té Naší Vaší TV. Zavadil jsem o jeden starší záznam zpravodajství. Co tam ten Dolanský předváděl je fakt vrchol. Ale podobného jsme svědky neustále. Ale zrušit veřejnoprávní TV asi opravdu není řešení. Porovnejte, kolik lidí navštěvuje zpravodajské internet.servery a kolik lidí denně sleduje TV. Nejen doma při večeři, ale třeba v hospodě u piva. Zpravodajství by mělo předkládat zprávy a ne nějaké spekulace, A posílat zvláštní zpravodaje do Londýna kvůli rozhovoru s Pussynama považuji za zlotřilost a dal bych to Tvarůžkové k osobní úhradě, Nebo musejí vyjet na Boží Dar, abychom ve zprávách viděli, že to tam opravdu fouká! Taky nám ukazují, jak po dálnici jezdí auta a úplně nejdůležitější bude rozhovor se svědkem nějakého střílení. No to se tam asi všichni úplně zbláznili,ne? Je vidět, že nevědí, co s penězi, takže trošku přiškrtit také neuškodí!
    Qiedo

    https://www.youtube.com/watch?v=2yNeFXw_gmE

    OdpovědětSmazat
  33. Proč mám platit za něco,co nechci.Toto je dobrovolně povinná platba.Proč si ČT a rozhlas nezakodují a kdo bude mít zájem,může si odběr zaplatit.Zprávy si mohu zhlédnout kde chci a posoudit podle sebe,kde lžou a kde je pravda.Tak toto je ta slavná demokracie,že musím platit o co nemám zájem.Proč vždy ztichne na různých web stránkách aktuální téma,které je důležité pro občana tohoto státu.Jiří

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Těch věcí, které musíme platit a nechceme je mnohem více viz. politické neziskové organizace, expediční armádu pro zájmy USA, dotace, kteréžto peníze nejprve jdou od nás do Bruselu z našich daní, aby se částečně s ponížením vracely zpět. Platíme na všech VŠ politologické katedry, jejichž absolovoventi nám pak v té TV vymývají mozky atd,atd.

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.