Reklama

neděle 29. března 2015

Ostře znormalizovaný Stropnický

Martin Hekrdla
29.3.2015  Altpress

Kde jsou ty časy – docela nedávné (květen 2014) -, kdy ministr obrany Martin Stropnický (ANO) vysvětlil agentuře Reuters, že Češi jsou „zvlášť citliví na přítomnost cizích vojsk“? Objasnil tenkrát, že ta zdejší citlivost vzešla „ze sovětské invaze do někdejšího Československa v roce 1968, ačkoliv by vojska NATO do Česka dorazila jen na pozvání Prahy”. Média se tehdy jala masově omdlévat nad takovou “nehorázností” a premiér Bohuslav Sobotka pozval si z řetězu utrženého ministra na kobereček.
Čas oponou trhnul – a změněn Stropnický! Ačkoli pochybuji, že několikadenní americká dragonáda přes Česko se odehrává na pozvání Prahy a že tedy nějaký zvací dopis vůbec existuje (Praha dostala průjezd obrněnců dozajista jen na vědomí a sklapla podpatky), ministr Stropnický vidí dnes vše jinak, řekl bych: uvědoměle. Pochopil, kde je jeho místo a co je třeba mluviti. A zabrnkal na tu správnou strunu v nedělním zvláštním pořadu České televize, která přenášela exhibicionistický dragounský přesun jako staré dobré “závody míru” Varšavské smlouvy (tehdy sice s nevinnými bicykly, ale také se všemi orwellovskými konotacemi). “Válka je mír” nakonec vždycky. A za každého režimu musí být u kormidla nějaký pohůnek halící se lidovou zábavou a oparem lží.

Češi všechno už zažili, všechno chápou a nic je nepřekvapí. Ani očividně podvodný průzkum zadaný Českou televizí, z něhož najednou vyplynulo, že 82 procentům občanů Dragoon Ride nevadí, že pouze 17 procent respondentů je proti a že – jak plyne z kontextu – jenom jediné procento neví, co si má o průjezdu US Army myslet. Kam se nedůvtipnému falšovateli průzkumu vytratilo 70 procent odpůrců amerického radaru v Brdech a aspoň desetina populace, která nikdy nemá jasný názor na nic, ví jenom pámbu. Ten podvodník, který si myslí, že splnil zadání, měl by dostat padáka (anebo spíše Kalouskův proslulý padák). Tak velká lež je snad totiž už k nepřežití.

Martin Stropnický, dotázán v neděli ČT na „smysl konvoje“, označil dragonádu za „symbolu spojenectví“. Potvrdil tak, že nejde jen o rekognoskaci terénu budoucího válčiště, ale také o akci politickou, jakou koneckonců byly všechny přehlídky z dob, které mnozí z nás živě pamatují (a právě proto většina z nás ani ve snu nevolá po jejich návratu). Co se k nám jenom tehdy Svobodná Evropa navysílala, jak je to křepčení kolem militárních artefaktů v ČSSR odporné a všechna ta branná výchova na školách pro mládež škodlivá; ale to holt byly jiné časy, v nichž Svobodka měla i své pravidelné „Dělnické vysílání“, v němž propagovala silné nezávislé odbory a rozhodování zaměstnanců o podmínkách a výsledcích jejich práce… Ministrovi Stropnickému dnes připomněl „normalizaci a studenou války“ už jenom jakýsi transparent odpůrců americké kolony.


Mně ovšem připomněla normalizaci a studenou válku Stropnického slova, že „odpůrci a jejich sponzoři“ zmobilizovali „rozumné lidi“, občany, kteří mají „obavy z agresivní politiky Ruské federace“. Ano, tenkrát v srdci Evropy jen odpůrci establishmentu a všech jeho siláckých projevů museli mít nutně „sponzory“. Jinak by přece nemohli „za jidášský groš kálet do vlastního hnízda“ a zrazovat „tábor míru a pokroku“, zatímco rozumní lidé – ti zastrašení i ti zfanatizovaní – rovnali krok podle aranžérů moci tak nějak samozřejmě, ne-li přímo organicky. „Protestům se věnuje zbytečná pozornost,“ ba „neustále se otevírá téma nějakého protestu“ (a toho si v NATO po čertech všimnou), deklamoval Stropnický přímo na adresu České televize. Ta se, chudinka malá, po vší té kritice z poslední doby kvůli své poonděné veřejnoprávnosti, snažila dát ne snad hlas, ale alespoň právo na zmínku druhé straně. K establishmentu vstřícně zfalšovaný průzkum televizi v očích ministra nepomohl, protože médium veřejné služby ve svobodném světě by nemělo – tak to řekl – „vytvářet atmosféru ekvivalentního tábora“.

Samozřejmě. Odpůrci nejsou „ekvivalentní“, tedy rovnocenní stoupencům natoidních manévrů, eskalací a všeobecného zpitomování. Jsou méněcenní. Jsou to občané druhé kategorie, jakkoli mají – to se jim uznává – právo na „poklidné protesty“ (zatímco my máme právo riskovat ty nekrvavější války). Je tristní proměna dobrého herce, diplomata a politika, jenž nejednou prokázal vnímavost pro reálné společenské vědomí, v cosi naprosto odpudivého: v neonormalizačního kašpara. Že je na svém postu určitě ostře sledovaný, ho neomlouvá.

98 komentářů :

  1. Je to krasa amik nam predvadi sveho čuraaaka """""
    Mawaci omdlevaji sapiro ma errekci a buzzny na harlejich jsem uplne plnej jdu BLEJT

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zoombiku vem si kybl a preblafni tem buzzerantum ty posrany bvpcka at nedelate ostudu kdyz uz to nejede to vas ti vasi spojenci brzy dochranili nech se od nich aspon vymrdat at mas vzpominky Uchyle!!!

      Smazat
    2. 29. března 2015 23:54

      to je dobře, že si to myslíte :-))

      Smazat
    3. Ten kdo jde mávat a vítat vojsko, které vyvraždilo civilisty v Srbsku a jinde ve světě, by si měl uvědomit, že jednou to bude on, kterého takováto "mírová vojska zavraždí" s celou rodinou. A mimo jiné, dnes NATO nedodrželo smlouvu a přesunech přes státy (pouze vlakem..) a zítra nedodrží co? No, pokud se podíváme detailně, nedodržují vcelku nic.

      Smazat
    4. Naprostý souhlas a je třeba ještě dodat k čemu slouží doprovod vojenské policie a kolik "spících agentů" se rozptýlí mezi vítající obyvatelstvo. Konspirační teorie neznají hranice možných cílů. Zřejmě právě to je důvodem pro silniční průjezd evropskými městy. Děsí mě představa všudy přítomného oka velkého bratra. Každá doba má své vlastizrádce ukrývající se pod slovem Demokracie a Humanita.

      Smazat
    5. ZAJIMAVE. DRIV KOMNSTICKA PROPAGANDA, DNES AMERICKA A PROAMERICKA PROPAGANDA. US SE POUCILI OD BEJVALEJCH RUSU. PROCPAK MUSEJ TAHNOUT ZPET PRES EVROPU ANE TUDY KUDY PRISLI? JE TO POLITIKA K BLITI....

      Smazat
  2. Ale tady v ČR je přece úplně jedno, kdo je ministrem obrany a už dost dlouho. Kdyby pan ministr Stropnický utrpěl nějaké zranění při vítání americké kolony, která dnes projížděla ČR, tak by ho hravě zastoupila jeho manželka Veronika Žilková (také dobrá herečka). Máme prý stejně jen dvě boje schopné kombinované brigády na obranu a to by stačilo stěží - v případě pozemního útoku na necelé dva dny :-D. Tak proč to řešit. Pojďme raději spát a ráno bude líp :-D.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslím si totéž. Je dobré si to všechno prohlédnout, přečíst, vyposlechnout - a myslet si své. Dobrou noc.

      Smazat
    2. Je škoda,že na Ministerstvu války už není Vlasta Párkanová,kdyby tato tajná zbraň vítala americké boys na hraničním přechodu,tak ti by se třeba tak vyděsili,že by emigrovali do Ruska a kdyby začla zpívat byla by to pro ty muzikální chlapce dozajista nezvratná duševní porucha..

      Smazat
    3. Je to debil, používám slova jeho kolegině Krnáčové, takže to není ani urážka, v Ano běžné oslovení, třeba Faltýnek ...

      Smazat
  3. Pan Stropnický je opravdu dobrý šašek. Žhavý kandidát na politickou Thálii.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Paní Žilková si prý svou životní roli také nesmírně užívá. Vymetá vládní večírky a rauty, vine se tělo na tělo k vlivným politikům a ostatním ministrům. To víte, divadlo je dřina, moc to nevynáší a oba mají hodně dětí...

      Smazat
  4. ...a že musí češi vždycky někomu lézt do anusu. To nemáte žádnou hrdost? Musíte v praze oslavovat a vítat každého vola co sem vleze?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. My to tak máme rádi, připadáme si pozitivní, jsme součástí těch, kteří jsou obdivovaní a milovaní. A jsme ve stádě, které televize zobrazuje hezky, tak tam rádi postojíme.

      Smazat
    2. Pokud Vám stačí tento pozitivní pocit, tak jste slabý duchem. Měl by ste si připomenout slova písně " Šla Pravda světem a na chudý duchem se smála..." To je zřejmě i Váš případ.

      Smazat
  5. "Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp!, nebo to chcete lůzo v emerickém rektu jinak "První vyhrání z kapsy vyhání " ?

    V každém případě jste poskytli medvědí službu českému vlasteneckému národu :-))

    Nedělám si iluze, že pochopíte pointu.

    Sladké sny

    J.K.

    OdpovědětSmazat
  6. Třeba si pan ministr myslí, že má zajištěnou letenku do země zaslíbené až začne Evropa hořet

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Důležité je nezapomenout, že pan ministr Stropnický je ministrem za ANO a nedělá a neříká nic, co by neměl odsouhlaseno panem Babišem.
      A vlastně vláda je ANO a KDÚ-ČSL a soc. demokrati jsou jen podržtažky - tohle si vzpomeňte, až přijdou volby. I ten kdo nebude volit, jako kdyby jim dal hlas - tak to bylo i v těch posledních.

      Smazat
  7. Já vám řeknu co se stane. Američané donutí rusko k válce. češi a ostatní evropané dobrovolně zemřou ve světové válce. Konečně se pražané dočkají konečného řešení.

    OdpovědětSmazat
  8. Na Stopnického jsem poslal žalobu k nejyššímu soudu za vlastizradu, a ještě jsem mu to napsal i na jeho e-mail. Ted´ po mě půjde zřejmě Mosad.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To vis ze jo. A na "nejvyssim soudu" ted panuje kvuli zalobe podane ozralym, anonymnim komunistou panika. :-)

      Smazat
    2. No , Vy jste ale chudák ! Každý , kdo nesouhlasí s přehlídkou amerických žoldáků je podle vašeho mozečku ožralý komunista?

      Smazat
    3. No, uplne kazdy mozna ne, ale vy dva polomozci zcela urcite ano.

      Smazat
    4. Zato ty 7:54 jsi vítací růžová buzna a to je daleko horší, bezmozku. Ti dva jsou na rozdíl od tebe normální.

      Smazat
    5. To je pro jednu část obyvatel občanská odvaha a pro druhou sebevražda. Předčasná a příliš horlivá iniciativa nemusí být vždy správně pochopena, ale i v Bohnicích se žije krásně. Bůh s Vámi.

      Smazat
    6. Chlapy, nehádejme se. Já kupříkladu jsem GAY a stejně smýšlím jako Slovan a preferuji současné postoje Ruska i když osoby mého zaměření neprosazuje. Já si své vyznání nevybral, museli by jste si to zažít a řeknu vám, nejednou jsem se chtěl zabít a do svých 25 jsem to zkoušel s ženskou ale prostě to nejde, tak od 30 se tomu nebráním a velmi mě mrzí podobné urážky, jelikož jim čelím i třeba ve své práci. Vždy když někomu dojdou argumenty a chce mne ponížit, vytáhne buzeranta a to mě strašně štve, zažívám to dodnes. Přitom vůbec nesleduji své sobecké zájmy a nepřeji si nic jiného, než růst našeho národa, to jest předně podpora mladých rodin. Mě postačí respekt a můj život na okraji společnosti,kde stejně žiji. Proto bych prosil, aby jste se nadávkám do buzerantů vyvarovali, nerad bych skončil po vzrůstajících tendencích proti nám v ČR nějakého ústavu, kde mě budou chtít předělat nebo zlikvidovat, přitom naší společnosti vůbec neškodím a jsem až do konce života plnohodnotným plátcem daní bez jakýchkoliv úlev na daních na děti a jiné výdobytky pro podporu rodin, které samozřejmě jak jsem napsal i schvaluji a plně podporuji. Hnusí se mi jedinci, kteří nám dělají tak špatné jméno. Já kupříkladu měl pouze 2 sexuální partnery a se současným žiji 11let, takže i ty kecy o naší promiskuitě neplatí na všechny z nás. Jsou mezi námi i velmi slušní jedinci a grázlové či promiskuitní jedinci jsou v každé společnosti, tedy i v té heterosexuální!!!

      Smazat
    7. To jste trochu odbočil, ale chápu, že jste se ozval. Ale buďte si jistý, že většině, bohužel jako vždy té většině mlčící, Vaše orientace nevadí, pokud jste jinak fajn člověk. Ten, kdo Vás uráží a napadá, má sám problém a Vy mu máte posloužit jen jako hromosvod. Kdybyste byl barevný, nebo jen nosil placku Zemana, byl byste na tom často podobně. Lišit se nebo prostě neplout s tím "správným" in proudem je pro mnoho nevyrovnaných individuí pořád ještě trestný čin. Já mám lidi, co nezapadají do davu, naopak ráda a úmyslně je vyhledávám, protože mě obohacují a otevírají mi nový pohled na věci, což je inspirativní. Mějte se rád a na blbečky se vykašlete, Vás se nějaký jejich zastydlý mindrák přece netýká. Vlastně jsou politováníhodní...

      Smazat
  9. On ten Stropnicky je v prve rade herec. Kdyz jeste nebylo tolik verejnych odpurcu Ruska, tak laviroval jako cela ceska vlada, ale kdyz videl. ze k nim se pridavaji nekteri politikove u nas i v zahranici, tak prehodil vyhybku. Neslusne se to nazyva moralni svinstvo, ale odpovida te zname ceske povaze - svejkostvi.
    Samozrejme, ze nejvetsi vliv na tom ma propaganda a jestlize ji ma v drzeni koupena media - tak takovy je vysledek.Chudaci lide, kteri veri na cestnost a moralku a bez nich se narod octne tam, jak uz v historii casto byl. Prenechava vedeni naroda a statu darebakum.

    OdpovědětSmazat
  10. Bolševická propaganda to udělala velice mazaně.Udělala ze všech protestujících komunisty.Dementní ovce se chovaly jako zuřivé bolševické svině v padesátých letech.Holt nám komouš vládne 68 let:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak to není. Všechna svinstva světa dělají svině. Je jedno, do jakého pláštíku se halí a často tento i několikrát vymění, podle požadavků doby. Vlastní názor totiž žádný nemají, jen chtějí plout s proudem, mít vliv, peníze a udělají pro to cokoliv, co je potřeba. Zrádci se prostě najdou vždy a všude už od dob, co lidstvo dlí na této planetě. Vaše snaha nacpat takové do nějaké kolonky je srandovní a zcela bokem.

      Smazat
    2. Mate pravdu. Vsichni protestujici nebyli komuniste. Byli mei nimi i stari spojenci komunistu - naciste.

      Smazat
    3. A 14:51 Ty ubohý provokatérský hovado!!!!

      Smazat
  11. Zajímavé poznání. Každý, kdo má odlišný názor od toho "majnstrýmového" je buď komouš, rudohnědá žumpa, a mohl bych jmenovat další a další titulování, jak je vyjevují nositelé toho jediného a správného vidění světa. Když už jim nikdo do dané škatulky nezapadá, tak musí být jisto jistě Moskvou zaplacený. To opravdu ten "mejnstrým" nedokáže pochopit, že tady není po roce 1989 všechno "strašně krásný a fajn" (už jen to slovní spojení STRAŠNĚ krásné mě irituje).Dokáže ten "mejnstrým" pochopit, že s povděkem kvituji pokrok a změny prakticky ve všech oblastech, ke kterým došlo po roce 1989 a nejsem slepým voličem pravicových stran? Dokáže "mejnstrým" pochopit, že se mi příčí způsoby velmocenského uplatňování politiky USA a přesto nejsem komunista, a necítím se jako lůza, plebs, či rudohnědá žumpa? A přesto všechno tady musím číst žlučovité a vulgární blitky těchto rádoby demokratů, pro které je všechno "strašlivě krásný a fajn" ( zaznamenal jsem v mediích už i další stupeň krásna-strašlivě). Je mi jasné, že jejich současný guru kníže s vulgaritami nemá problém, ale jejich guru nej nej nej a nej, Havel se přece ke sprosťárnám neuchyloval. Tak když už v ničem jiném (Dášu si asi nikdy nenabrnknete), tak aspoň ve vyjadřování Havla kopírujte. František

    OdpovědětSmazat
  12. Nerozumím tomu, proč spojuje někdo komunismus a Rusko. Nedávno jsem byl po 20ti letech v Moskvě a nic komunistického jsem tam neviděl. Rusko je už kapitalistický stát. Ale ta ruská obyčejnost je stále vidět. Ve způsobu života, v jednání prodavačů a pod. Cítit takový "vojenský" přístup. Pochopil jsem, že nějaké sankce jsou jim u pr.....
    Mimo jiné, nedávno na dovolené na jisté exotické destinaci jsem se setkal s bývalými ukrajinci, co žijí na Krymu. Vůbec, rusů nyní na dovolených u moře vidím nejvíce. To dříve nebylo. No a ti ukrajinci na můj dotaz, jak se žije na Krymu odpověděli jednoznačně. "Jsme šťastní, že Putin nás tak rychle schmatl a máme se dobře, vyhli jsme se válce. Konečně můžeme žít."

    OdpovědětSmazat
  13. Ale kdeze, Frantisku. Nekteri z nich mohou byti i chovanci ustavu pro dusevne chore, nebo neschopni chudaci, kteri ve svobodne spolecnosti nic nedokazali a nyni bezmocne horekuji.
    O takovych lidech se i ja vyjadruji se soucitem. Uz jen vzhledem k tomu, jaky moralni vyprask vcera dostali od obcanu vitajicich nase spojence.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Morální výprask? To jakože se tam placama shromáždilo 1000 lidí? Kde jsou ty statisíce, co byli údajně v Polsku, když prý nějaký gumovaný major prohlásil, že zde byla vítačka nejpočetnější. A přitom ČT nám pořád hlásala, že v Polsku je nepouštěli ani na záchod.

      Smazat
    2. Já ten morální výprask viděla na Václaváku. Pár znuděnců bez jiné než finanční motivace s am. vlajkami to v půlce akce vzdalo, zatímco stovky odpůrců tam uskutečnili krásnou akci. Takže pár vlastizrádců nás fakt morálně neohromilo. Ale když už jsme u toho výprasku, Vy byste možná zasloužil přes držku...třeba by se Vám to pak v té makovici přehrkalo.

      Smazat
    3. Vas komunistu a nacku se seslo na Vaclavaku par stovek. Vojaky vitaji desetitisice. To je moralni vyprask, na jaky dlouho nezapomenete.

      Smazat
    4. 14,47 - včera tady troll psal, že Amíky vítali tisíce lidí a DNES stejný troll píše, že už jsou to desetitisíce ??? Nežijeme v Hollywoodu, chlapče dementní......propagandu nechte na Čt, tam to umí líp. :-)))

      Smazat
    5. A 8:21 A máme tu opět blbečka, co sežral šalamounovo hovno, a rád se pochlubí tím, jak on v této nové zločinecké době cosi dokázal a jak jsou ostatní neschopní. Jenže blbečku až ty a ti tví milovaní spojenci toho Rusa opravdu naserete, svejma neustálejma výmyslama, urážením a kecama, tak ti to bude už všechno hovno platný. Ani ta milovaná pruhovaná fangle ti nepomůže.

      Smazat
    6. A 8:21 A opět se nám ozval provokatér, zadolárek a chovanec ústavu co neumí používat diakritiku. Jinak určitě velice schopný v dnešní době, ale nejspíš všeho.

      Smazat
  14. Docela mě překvapilo, že se u Strykerů ani dalších vozidel nesměla měřit radiace. Tedy oficiálně. V Náchodě ji jeden nadšenec u kolony změřil a dozimetr mu ukázal vysoké hodnoty. Tyhle staré vehikly bojovaly v Iráku i jinde na blízkém východě, kde se jaderné zbraně používaly běžně. Možná i v Pobaltí a v Polsku s nějakými jadernými hlavicemi operovali. Možná něco vezli i do Česka. A mnozí Češi nechají své děti tuhle americkou nadílku osahávat. Nikdo děti neuhlídá, aby si třeba olízly prsty. Nechápu tenhle hazard se zdravím, který politici dopustili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Chlapče z buržoazní rodiny který si půjčuješ od tatky americký pussy wagon na víkend.
      Až herec Stropnický zapíská na pištalu tak snad se budeš hlasit do války za hodnoty které uznáváš.

      Smazat
    2. Jaký rodič, takové děti, ale popravdě důvod k radosti a vítání tu rozhodně nevidím. Zdá se, že si nikdo nevšimnul, že tímto aktem jiná "válka" defakto začala. Hitlera obyvatelstvo při okupaci česka taky vítalo a co následovalo...

      Smazat
    3. Žádné české obyvatelstvo Hitlera nevítalo. To byli němečtí spoluobčané našich dědečků. Za šest let na to museli jít z republiky pryč.

      Smazat
    4. Nemohu s p. Dvořákem 100% souhlasit. Maminka byla vězněna 3,5 roku v Terezíně na základě udání pracovně nadřízeného Čecha. Často nám vyprávěla jak probíhaly výslechy na gestapu vázáním do kozelce a kapáním vody na hlavu. Tyto praktiky byly jen slabým odvarem mnohem brutálnějších způsobu mučení. Jak Češi udávali ze strachu o svůj život sousedy, přestože věděli co je čeká. Nevěřím, že jsme se poučili z historie, ale věřím že si ji zopakujeme.

      Smazat
  15. "médium veřejné služby ve svobodném světě by nemělo – tak to řekl – „vytvářet atmosféru ekvivalentního tábora“. Tato věta (z článku) mluví za vše... Kam jsme to dopracovali? Už chápu, že se dává prostor nejlépe jedné politické straně, tomu jedině správnému" názoru, co máme přijmout. Tak nevím, není to už náhodou ta TOTALITA?
    Demokracie, názorová a politická různosti kde jsi?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Život v 21. století je v rukou pošahaných komediantů, kašparů a všehoschopných bláznů, kteří nás nutí žit ve virtuálním Metrixově světě. Mohou to být i prohnaní světovládci svobodní zednáři a illumináti, kteří diktují cesty dějin.

      Smazat
  16. To by si měli uvědomit též američtí vojáci,kteří v těch radioaktivních vehiklech jezdí.Nemocní se vrátí domů a ten moment jsou z nich občané třetí třídy a jsou odepsaní,jako mnoho z nich po válce ve Vietnamu nebo z jiných bojišť.

    OdpovědětSmazat
  17. Na té fotce je přeceda smutnej.

    OdpovědětSmazat
  18. Stropnický ubere ANO velké množství hlasů ,protože to co předvádí je ubohost.Škoda Babišova hnutí,protože mám pocit,že by tu mnohé mohl uvést do pořádku. I když pocit nedůvěry v Babiše vznikl zprávou ,že na svém Čapím hnízdě přijal amerického velvyslance Schapira. Proč soukromě a o čem jednali?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stropnický jede lajnu, a to Babišovu, takže se nenechte mýlit. Babiš spolupracuje s firmou Monsanto a souhlasí, jako celá vláda, s podepsáním TTIP smlouvy. Je to klasický oligarcha, který momentálně sice možná nerozkrádá státní kasu, jako ti před ním, ale táhne nás do pekel, přesně tam, kam většina obyvatel nechce. Jeho nejvyšší hodnota je zisk a do politiky šel proto, aby si ho ohlídal a zvětšil. Pokud do dalších voleb nevzejde nějaká nová iniciativa zdola, tak jsem bezradná...

      Smazat
    2. Ano je převlečená ODS. To jste měli už dávno prokouknout. Babiš nás požene do smlouvy TTIP, do války s Ruskem bude se snažit společně s parchanty z bankovní rady ČNB udržet nízké platy a nízký kurz koruny. Bude kašlat na nezaměstnané i na lidi s malými příjmy, neudělá nic proti exekutorské mafii a už vůbec nic proti vedení ČT a ČRo, které tady zpracovává lidi na nemyslící huspeninu.

      Smazat
    3. Občané vzpamatujte se Babiše nevolit, táhne nás do pekel

      Smazat
    4. Nevolit nikoho ze současné koalice a zejména ne ANO - jsou zákeřní a to co se ve vládě děje, co dělá a říká Stropnický je jen v jejich režii.

      Smazat
  19. https://www.youtube.com/watch?v=nivesgkbzag

    100 bodů :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je ten správný Český protest!

      Smazat
    2. Jo, tohle se povedlo. V tom jsme silní už tradičně. Kdo si chce kolaborovat, ať si kolaboruje, my se mu od srdce vysmějem.

      Smazat
  20. Cha cha. Američané že nás donutí k válce? A proč? My se dobrovolně pozabíjíme sami, stačí se podívat na všechny možný diskuze, jak s lidma mlátí nenávist jednoho k druhýmu. A kvůli průjezdu kolony se můžete posrat. Nadáváte si tady už řadu let.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Děláme to už od Lipan,je to taková tradice,alespoň v tomto jsme stále jedničky!

      Smazat
  21. Asi se půjdu podívat jak vypadají mírová vojska vraždící civilisty. Sice jen z povzdálí abych se nemusel stydět.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy se pojedete podivat na Ukrajinu na Rusaky ?

      Smazat
  22. Škoda,že u nás nezůstanou déle.Doufám,že se alespoň jedné stálé Americké základny v ČR dočkám.Mají 70 zpoždění,ale nakonec,díky Bohu, přijeli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je trochu uhozený tvrzení.To ,že utvořily za 2.sv.války druhou frontu byla obava ,že Rusové dojdou až na pobřeží Francie.Základny a radary u nás si může přát jen totální zoufalec.Kdo byl na vojně ví ,že první se ničí taková zařízení jako jsou radary.

      Smazat
    2. A14:21 Když se ti po nich bude tolik stýskat, tak se sbal a padej za nimi. Takové vlezořiti do US prdelí tu nechceme!!

      Smazat
  23. Patříme na západ! Američané nám několikrát pomohli - při vzniku ČSR, v. r. 1945 nás částečně osvobodili (bohužel jen částečně), nikdy za to vlastně nic nechtěli. Za osvobození rudou armádou jsme tvrdě zaplatili nejen zakarpatím, ale 40-ti lety rusko-komunistické poroby, vpádem vojsk 1968 a 20-ti letou okupací. Jsme součástí NATO a euroatlantické civilizace, není to ráj, ale je to prostor, kde se dá slušně a svobodně žít, je to místo, kde člověk řídí svůj život především sám. To nejmenší co můžeme pro spojence a Američany udělat je být loajální a plnit svoje závazky. Jen tak muže civilizace, které jsme součástí přežít, neb demokracie je ze své podstaty vůči svým nepřátelům velmi shovívavavá, bohužel oni už tolik ne. Každopádně welcome guys!
    Nejvtipnější je, že ta masivní podpora americkému konvoji je způsobena právě těmi odpůrci. Kdyby totiž z toho neudělali takové haló, tak tudy armáda projede za daleko menšího zájmu. Přišlo by se podívat pár znalců techniky a ti co by byli poblíž by jim zamávali. Takhle mnoho z nás cítilo potřebu vyjádřit podporu spojencům, abychom zas (jako už tolikrát) nebyli za pitomce.
    Už se těším na konspirační teorie, že ty protesty, které paradoxně způsobily tu podporu, zorganizovala CIA.
    Karel Mach

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Za pitomce jsme v každém případě.

      Smazat
    2. hrabě Kocharovski30. března 2015 17:01

      To nejmenší co můžeme pro spojence a Američany udělat je být loajální a plnit svoje závazky. Jen tak muže civilizace, které jsme součástí přežít, neb demokracie je ze své podstaty vůči svým nepřátelům velmi shovívavavá, bohužel oni už tolik ne. Každopádně welcome guys!
      xxxxxxxxxxxx
      Běž ty pindy o tom, jak je demokracie ze své podstaty shovívavá vůči svým nepřátelům, ale bohužel oni už tolik ne,
      vyprávět do Afganistánu, Lybie, Sýrie, Iráku a všude tam, kde ta shovívavá demokracie úřadovala. Ty asi taky trpíš vrozeným kretenismem, a ještě se s tím zde chlubíš, tak to je něco! Fakt macho.

      Smazat
    3. Hele, ty třeštidlo, o vaší úrovni svědčí to, že vždycky když tu není admin, který by vás mazal, tak sem naleze několik podivínu (popřípadě jeden s velkou klávesnicí), který to tu začně zaplevelovat demagogickýma kecama. Nechápu, o co ti jde? Připadáš si jako disident, nebo rozvědčík na napřátelském území, který se vyblil v síni a utekl?

      Smazat
  24. JAK JE VIDĚT NĚKTEŘÍ ČESI SE NEMOHOU DOČKAT AŽ BUDOU DĚLAT DOZORCE V KONCENTRÁCÍCH FEMA

    Toto zařizení sebou přiveze US Army a jak s případnými protestanty tam budou zacházet si mužete všichni přečist v MANUÁLU FEMA


    http://www.czechfreepress.cz/amerika/manual-pro-zpracovavani-zadrzenych-v-internacnich-taborech.html

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A vam tam budu kazdych 5 minut prehravat Vstavaj, strana rodnaja. :-)

      Smazat
  25. Pan Stropnický zkrátka nezapře že je komediant a svoji roli hraje dobře . Češi jsou vlastně komedianti skoro všichni .

    OdpovědětSmazat
  26. Největší radost mám ze vzteklých prolhaných komoušů a nácků s pěnou u huby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nemusí být člověk komunista ani nácek ,stačí selský rozum aby člověk viděl k čemu USA....EVROPU chce dotlačít.Bohužel
      některým naším servilním občanům to ještě nedochází.

      Smazat
    2. Já zase rád vidí naivní hejhuly, kteří jsou nadšení z naprosté kraviny.

      Smazat
  27. Komunisté, putinovci a náckové nám udělali jednu velkou laskavost: probudili nás ze sna.

    Normálně je těžké vyhrát debatu s argumentem, že ten, kdo chce mír, musí se dobře vyzbrojit, aby nebyl napaden. Najde se vždy dost dobře mínících lidí, kteří řeknou, že tu žádnou armádu (žádný radar, žádnou základnu, žádnou kolonu obrněných vozidel, žádná cizí vojska …) nechtějí, že se jim příčí všechny armády světa, že chtějí mír, a dav jim zatleská.

    Normálně lze takovou výměnu argumentů vyhrát velmi obtížně. Jenže my už nejsme v modu „normálně“. Spokojený spánek demokratické prosperity ukončil svojí agresí na Ukrajině Vladimir Putin. Jeho válka v Čečensku je komplikovaná věc a málokdo ji chápal. Jeho invaze do svobodné a nezávislé Gruzie byla daleko. Ale Ukrajina je najednou za rohem a v Česku žijí desítky tisíc Ukrajinců, kteří nám to ruské nebezpečí pomohli zpřítomnit.

    V polovině osmdesátých let uspořádali komunisté v Paláci kultury mezinárodní konferenci „pokrokových“ sil. Jmenovala se Za mír a život, proti jaderné válce. Kdo by byl proti míru a životu? Kdo chce jadernou válku? Ukázalo se rychle, kdo: americký imperialismus na čele s válečným štváčem prezidentem Ronaldem Reaganem. Odsuzovali ho nejen tady, ale i za železnou oponou. Snadno se dalo najít levicové aktivisty a politiky doma, ve Spojených státech, a udělat s nimi zahraniční okénko: rozhovor do Rudého práva. Nálepku „válečný štváč“ měl koneckonců v britské politice třicátých let i Winston Churchill, než se potvrdilo, že měl pravdu on, a ne usmiřovač Hitlera, premiér Neville Chamberlain.

    Nejlepší způsob, jak v nebezpečném a chaotickém světě zachovat mír, je být silný. To v mezinárodní politice znamená mít silnou armádu. Naše armáda je zdatná a profesionální, silná však není. Na obranu dáváme mnohem méně, než bychom měli, ale i kdybychom její rozpočet ztrojnásobili, naše armáda by z logiky desetimilionů občanů zůstala slabá vůči hrozbě, která se na Východě rýsuje. Proto jsme v NATO, proto jsme si za svého spojence vybrali Spojené státy s nejsilnější armádou světa. Je to armáda země, která nás do ničeho nenutí, nic od nás nemá. Je to země, která vám dovolí nastěhovat se do ní a strávit třeba celý život její nenávistnou kritikou. Příkladů jsou zástupy. Neznám lepší definici svobody.

    Když sem teď přijela Dragounská jízda, která je symbolem našeho spojenectví, najednou si hodně lidí uvědomilo, že hrozba z Východu už není jen teorie a že se opravdu nechtějí vracet tam, kde jim bylo mizerně. Jak mizerně, to jim pomohli v médiích připomenout komunisti, náckové a členové Putinovy páté kolony.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonym 15:38

      Chapu ze nechapete ..... proto jsme tady Vam pomoci pochopit co bylo pro Vas doposud nad intelectualni schopnosti ...

      Podivejte se vazeny, NWO - cili Novy Svetovy Rad - coz neni nic jineho nez - Neo-nacisticka sionisticka organizace tajnych mocnych skupin seskupenych kolem bankeru aka Rothschild's centralni banky - co samo sebou sponsorovaly Hitlera az do 1943 .... , je porazena. NWO je zlomeno. USA se staly nacistickou organizaci, ktera svoji armadou a CIA, NSA, TSA, FBI atd s kooperaci s MosademTito bankovni naciste a sioniste chranili srdce NOW ktere bylo maskovano medii slogany demokracie atd...

      To ze Rusko bojuje za Vasi svobodu a zivot Vasich deti je fakt a za odmenu plivete na ty co za Vas bojuji. Misto toho podporujete ty se Vas snazi uveznit a protridit jako nepouzitelne otroky. Jaky charakter clovek musi mit aby plival na ty co mu pomahaji a dokonce za nej umiraji a podporuje ty co se snazi vybilit jeho rodinu. Ci snad si myslite ze mate sanci se dostat pres sito Trilateralni komise? 90% obyvatelstva teto planety by bylo vyhubeno behem desetileti, redukce obyvatelstva pod 500 milionu - Evropa na kolik 300 milionu? Jakou mate sance se dostat pres sito 90%?

      To ze Vas Kalousek zadluzil bankerum takovym zpusobem ze deti Vasich deti budou platit bankerum a mimochodem ten dluh bude stale rust a rust, rok po roce tzn nekoncici otroctvi placeni dluhu..., to je Vas cil.

      Predstavte si ze by jste si koupil 1 Ferari a jeden 1 Aston Martin a napsal by jste dluh na vase deti a deti vasich deti aby to platili? Kdo se soudnym rozumem by toto udelal? Vidite - vy vsichni to delate, do jednoho a jeste k tomu povzbuzujete aby ten dluh rost jeste rychleji ... a chranite ty co vas do tohoto dluhu tlaci ....

      ;;;;;;
      Bohuzel nechapete podstatu globalnich rozmeru.....snazte se je pochopit a prestante podporovat ty co jsou proti Vam a zacnete podporovat ty co bojuji za Vase zajmy .... abych byl specificky. Prestante podporovat nacisticko teroristicky rezim USA a zacnete podporovat ty co hledaji vase dobro - tim mineno Rusko a BRICS...

      Smazat
    2. Tak jsi napsal dlouhý přípis a co dál? Dáš Vyvadilovi přes ústa, jestli se to nenaučí do zejtřka?

      Smazat
    3. Nejaky pan Vyvadil je zodpovedny sam za sebe a ja nenesu zodpovednost za Vas ani za nikoho jineho. To co delame ma pouze jeden cil.

      Informovat lidi o faktech a chranit pravdu a spravedlivost. Nebo si myslite ze Vam zlodej zavola den pred tim nez se chysta vyrabovat Vas dum o svych zamerech?

      Rika se tomu cognitive dissonance ..... chovani. Lide se brani tomu aby jejich vybudovane myslenkove presvedceni nebyly zbourany, coz by pro ne byla katastrofa. Chrani ten svuj maly vybudovany zamek z karet i za cenu popirani jasnych faktu.... a radeji chrani podvedomne to co by jinak vzdy odsoudili.....

      Smazat
    4. Ad. Anonymus 15,38

      Ze sna vás – havloidní omezence - zatím nikdo neprobudil. Vy v něm stále jste. Ve snu nevidíte fakta. Kdybyste je viděl vy, nikdy byste nemohl napsat takovou snůšku propagandistického smetí.

      1/ napadat pacifismus a sloužit zbrojovkám, je ubohé a vy se té ubohosti dopouštíte. Zastávat se cizího radaru na našem území zkoušel už génius Klvaňa a měl na to i hezký fond. Nevyšlo mu to, protože lidi dobře vědí, že protiraketový radar je zbraň útočná, a ne obraná, a jako také je prvním cílem jaderného útoku, podobně jako odpalovací rampy, letiště atd.. Chcete shořet v atomové výhni nebo pomalu umírat na ozáření, jako ti chudáci v Hirošimě a Nagasaki? Vy asi ano, ale Češi ne.

      2/ samozřejmě že Putin žádnou agresi na Ukrajině neučinil. Přečtěte si laskavě fakta o Ukrajině - např. na Kose zostra. Tam si můžete udělat obrázek o tom, kdo to na Ukrajině začal a kdo štve Ukrajince do bratrovražedné války a kdo jim za to platí. Putin neporušil ústavní pořádek Ukrajiny, Putin nevraždil na Majdanu, Putin nevraždil v Oděse, Putin nevraždil v Mariupolu, Putin neorganizoval vražedná komanda proti vlastním spoluobčanům, jako například Pravý sektor, Kolomojský, nebožtík Muzičko a další výtečníci. To tvrdí jen takoví 'odborníci' jako Štětina (senátor – hehehe – to jen ukazuje jak jsou někteří lidé blbí, že volí takové voly. Vždyť on i jako novinář stál vždy za h...o).

      3/ Putin nebombardoval město svých spoluobčanů, jako Američany dosazený gruzínský prezident Saakašvili, na kterého teď čeká v Gruzii prokurátor, aby ho stíhal mj. za pronásledování politické opozice a kterého Amíci tak milují, že mu svěřili koordinaci nákupu zbraní pro ukrajinské fašíky (sic).

      4/ píšete cosi o Čečně – výsledkem agrese islamistů do Čečny je silné proruské vedení dnešní Čečny. To je zásluha Putina a Medveděva a dalších v Dumě. Mimochodem, oni válku v Čečně nezačali, oni jí skončili!

      5/ Píšete cosi o hrozbě, která se rýsuje na východě. Opět si pletete, tentokrát světové strany. Rusko se odmítlo podřídit Novému světovému řádu, stojí Spojeným státům v cestě ke světovládě. Tak ho takoví tajtrdlíci, jako vy, musí dehonestovat, nasadit mu psí hlavu a udělat z něj strašáka. USA postaví okolo celého Ruska základny, posilují vojenskou přítomnost v regionu a když jim Putin řekne, že na agresi odpovědí i jadernými zbraněmi, tak se Amíci mohou posr... a vyšilují. Ale Putin to po všech zkušenostech Rusů s různými těmi Tatary, Turky, Švédy, Francouzi, Němci, Japonci a Američany myslí vážně.

      My protestujeme proti americké armádě, protože slouží rozvracení mnoha zemí, má na svědomí statisíce mrtvých, miliony utečenců, rozvrácené civilizace … to je ta vaše pojebaná americká armáda. A pamatujte si, kdo dělá neprozřetelnou politiku a nevidí si na špičku nosu, tomu se stane, že začne kámošit s agresorem, který jednou narazí, dostane po tlamě a naše čadské pluky u toho boudou jako Vládní vojsko v Itálii.

      Proto je Dragounská jízda symbolem americké imperiální rozpínavosti, která vede k nebezpečné eskalaci napětí a jde přímou cestou k jaderné apokalypse. Je to výhrůžka namířena proti svobodnému myšlení a projevům svobodné vůle nejen u nás, ale i v Polsku a v Pobaltí. Vaše závěrečná věta je perlou propagandy a demagogie – na východě se žádná hrozba nerýsuje, to jen vy malujete čerta na zeď, protože rád sloužíte a myslíte si, že vaše služba bude odměněna. Ale ruku vám vede právě ten čert. Slušným lidem, kteří mají obavu o osud národa a snaží se ostatní varovat ostatní před nebezpečím, vy dáváte různé hanlivé nálepky. Ale my nejsme ani komoušové, ani putinovci, ani náckové, my jsme Češi, co ještě trochu cítí vlastenecky a používají rozum. Na rozdíl od vás, snících havloidních naivků, lokajů, kolaborantů a slouhů.

      Smazat
  28. NĚKTERÝM OSLŮM TADY JE MARNÉ NALEVAT ROZUM,KDYŽ ONI ZA KAŽDOU CENU BUDOU CHTÍT SENO.

    Co tak se dát kolonizovat ŠVÝCARSKEM,tam má každý ve skřini kulomet A ŽÁDNÉ NATO NEPOTŘEBUJE.Ostatně představte si,kdyby naši křiváci z vlády měli strach,ře otevřeme almary.

    TO BY JE PŘEŠLA CHUT NACPAT NÁS BRZY DO US ARMY FEMA KONCENTRÁKŮ

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Koncentraky jste staveli vy, komunisti.

      Smazat
    2. Proč se tady vysiluješ, brouku, běž vítat kámoše.

      Smazat
    3. Ad. přiblblo 16.05, co se nám stále snaží podsouvat, že jsme tu samí komoušové: Koncentráky, milý oslíku, vymysleli Britové a zavírali do nich masově nejdřív Indy a pak i Búry. Koncentrační tábor je tedy vynález demokratické Velké Británie. Koncentráky pak úspěšně kopírovali Němci. Zase to nebyli komunisti, že. Komoušové koncentráky nestavěli, protože nebylo co koncentrovat. Pokud vím, byly to pracovní tábory pro odsouzené. To, že mnoho lidí bylo souzeno ve vykonstruovaných procese, to je jiná kapitola.

      Smazat
  29. 14:43
    Plánovaná demonstrace odpůrců konvoje před ruzyňskými kasárnami se podle všeho rozpadla. Ve 14:15, čtvrt hodiny po avizovaném začátku, spolu jen v hloučku diskutovalo několik lidí. Svolavatel demonstrace Jiří Vyvadil pobyl podle fotoreportéra MF DNES před kasárnami jen zhruba 15 minut a odjel. Lidí, kteří se přišli na vojáky jen podívat, případně jim vyjádřit podporu, bylo mnohonásobně více.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Demonstrace proti konvoji není dobrá, tím děláte radost Kalouskům Schwarcenberkům Kocábům aj.Ignorace je nelepší způsob protestu

      Smazat
    2. No je zajímavé, že mě právě blokli na parlamentních listech, přestože jsem slušný a argumentuji k věci. Asi to s tím marginálním odporem nebude tak slavné, když se bojí názorů v diskusích.

      Smazat
  30. UŽ SE TĚŠIM,JAK STROPNICKÝ,KTERÝ HRÁL PRIMA PORUČIKA SOVĚTSKÉ ARMÁDY A ZPÍVAL

    Vstavaj strana narodnaja povolá neosráče z mami hotelů rozkazem a půjde v cele těch prý vlastenců zavalit DONBAS jejich mrtvolami..

    OdpovědětSmazat
  31. Ja bych se vyysmolil na obdivovování armády komediantského Sropnického,zejména proto,že dlouho nic nevyhrála a ted tu demonstruje.Ostatně kdy se bude na válečné kole vyučovat jak prima HODNÝ A MILÝ IMPERÁTOR PUTIN zabrai beze ztráty jediného borce celý GIGA POLOOSTROV,aby se tam mohl slunit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. hrabě Kocharowski30. března 2015 17:25

      To jim také nejvíc leží v žaludku, oni ti "praví" demokrati používají diplomacii rozbombardování do doby kamenné. Mají plné držky demokracie, lidských práv, humanity, poučují a mistrují celý svět. A pak přijde "krvavý diktátor" Putin a vyfoukne jim elegantně a inteligentně Krym před nosem. Dal jim lekci z efektivity a demokracie, žádné bombardování a statisíce mrtvých. A celý svět se baví, až na šmudly a řiťolezce.

      Smazat
  32. Zaplať pánbůh za ten konvoj. Alespoň se zase na pár dnů něčím zabavíte. Kecat krávoviny, důchod nebo jinej příjem běží - to je panečku živobytí. A hlavně nadávat! Mlejt o krvi a podobně. Ono tady za těch pětadvacet let vyteklo málo krve? Vono to není vidět? A žádnej američan to tady nezprostředkoval. Bojíte se telefonovat, bojíte se s někym mluvit na ulici,aby to nebyl podvod,všude řáděj šmejdi, zmetci kradou slepcům peníze, mrzákům vozejčky,denně se na internetu varuje před šmejdy, kteří na lidi útočí nějakými fakturami - krucinálfagot co tady furt melete vo konvoji? Čumte kolem sebe, co je všude sraček, a žádnej konvoj to nezpůsobil. Amíky nemusím, ale tyhle blbý žvásty všude číst už tejden - jak v blázinci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je dobře,že je to tu jako v ejmerice a jsem rád,že každý den mohu pravicovat,tunelovat a na domorodcích profitovat NEBOJSA Stropnický vás doufám brzy povolá bránit náš toaletní papír potiřtěný dolary a vy za něj padnete jako za Stalina,akorát se bude jmenovat Bandera.
      Vaši nenažraní boháči z NWO

      Smazat
    2. K 17:06. Tak co sem doprčic lezeš? Proč to všude čteš , a pak máš sám blbý žvásty? Tak to nečti a nelez sem.To o čem píšeš, je podle mnohých zastánců té, nejen naší české, demokracie normální a průvodní jev. Všechno je OK a všichni jsou šťastní, a kdo není, může si za to sám. protože je neschopný, líný atd. atp. A aby ten "šťastný stav a režim" zůstal zachován, je třeba mít u zadku, nejlépe přímo na našem území oficiálně NATO, ve skutečnosti USA armádu. Protože loajalita k mocným této země je u naší policie a armády velmi nejistá. Berou je u huby zrovna tak, jako normální občany. Konvoj to nezpůsobil, konvoj to jistí. Já se zde, na Nové Republice dozívdám o lidech, které to štve, diskutují o řešení, a hledají vzjájemnou podporu ke změnám. Nejde to lehce, nebude to zítra, ale důležité je, že jsou lidi, kterým něco vadí, a pořád to chtějí změnit. Jestli chceš pomoci, tak navrhujuj řešení. Jestli tě to otravuje, tak vypadni a neopruzuj. J.B.

      Smazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  34. Chapu ze nechapete ..... proto jsme tady Vam pomoci pochopit co bylo pro Vas doposud nad intelektualni schopnosti ...

    Podivejte se vazeny, NWO - cili Novy Svetovy Rad - coz neni nic jineho nez - Neo-nacisticka sionisticka organizace tajnych mocnych skupin seskupenych kolem bankeru aka Rothschild's centralni banky - co samo sebou sponsorovaly Hitlera az do 1943 .... , je porazena. NWO je zlomeno. USA se staly nacistickou organizaci, ktera svoji armadou a CIA, NSA, TSA, FBI atd s kooperaci s MosademTito bankovni naciste a sioniste chranili srdce NOW ktere bylo maskovano medialnimi slogany o demokracie atd...

    To ze Rusko bojuje za Vasi svobodu a zivot Vasich deti je fakt a za odmenu plivete na ty co za Vas bojuji. Misto toho podporujete ty se Vas snazi pouzit a protridit jako nemyslici otroky. Jaky charakter clovek musi mit aby plival na ty co mu pomahaji a dokonce za nej umiraji a podporuje ty co se snazi vybilit jeho rodinu? Ci snad si myslite ze mate sanci se dostat pres sito Trilateralni komise? 90% obyvatelstva teto planety by bylo vyhubeno behem desetileti, redukce obyvatelstva pod 500 milionu - Evropa ma kolik, 300 milionu? Jakou mate sance se dostat pres sito 90%? Mam na mysli Vas a Vase deti. Jaky plan se dostat mezi 10% elitu o ktere ani nevite ze existuje. Ci si snad myslite ze Kalousek patri k te elite? K smichu.

    To ze Vas Kalousek zadluzil bankerum takovym zpusobem ze deti Vasich deti budou platit bankerum, a mimochodem ten dluh bude stale rust a rust, rok po roce tzn nekoncici otroctvi placeni dluhu..., to je Vas cil.

    Predstavte si ze by jste si koupil 1 Ferari a jeden 1 Aston Martin a napsal by jste dluh na vase deti a deti vasich deti aby to platili? Kdo se soudnym rozumem by toto udelal? Vidite - vy vsichni to delate, do jednoho a jeste k tomu povzbuzujete aby ten dluh rost jeste rychleji ... a chranite ty co vas do tohoto dluhu tlaci .... a stavi te se proti tem co Vas chteji osvobodit od tohoto otroctvi? Mate predstavu kdo vladne a jakym zpusobem financnimu svetu? Mate predstavu co jsou penize a jakym zpusobem se dostavaji na trh a kdo tim manipuluje a kdo chrani tuto manipulaci? A tim padem vykradani jednoho statu po druhem?

    ;;;;;;
    Bohuzel nechapete podstatu globalnich rozmeru.....snazte se je pochopit a prestante podporovat ty co jsou proti Vam a zacnete podporovat ty co bojuji za Vase zajmy .... abych byl specificky. Prestante podporovat nacisticko teroristicky rezim USA a zacnete podporovat ty co hledaji vase dobro - tim mineno Rusko a BRICS...

    OdpovědětSmazat
  35. Petr,Jihlava.
    Výborný článek a téma od autora p.Hekrdly.Naprostý souhlas.

    OdpovědětSmazat
  36. Petr,Jihlava.
    Dopuručuji diskutujícím NR taky dobrý články na stejné téma: http://denikreferendum.cz/clanek/20092-nase-americka-armada.
    http://a2larm.cz/2015/03/konvoj-je-sance-pro-vsechny/

    OdpovědětSmazat
  37. A co mi nadáváš otrapo? Trvám na tom, že víc sraček než tady je, sem žádnej konvoj nezaveze - tak co se tady pořád donekonečna vřeští? A budu to psát kde chci, kam chci, a jak dlouho budu chtít.Když tady projdou tvoje blbý žvásty, tak moje určitě taky.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.