Reklama

.

.

čtvrtek 12. března 2015

Pane prezidente, díky!

Lubomír Man
13. 3. 2015
Díky, neskonalé díky za Vaše chlapské rozhodnutí jet do Moskvy – a třeba i jako jediný z prezidentů států sdružených v EU - na oslavu 70. výročí 2. Světové války. Díky stejně velké a možná ještě větší, než byla hanba, kterou nám bylo souzeno prožít, když řada našich politiků, kteří by se bez vítězství Ruska nad nacizmem vůbec nenarodili, spustili v souvislosti s děním po nelegálním, fašistickém a za dolary koupeném puči na Majdanu protiruskou štvanici, málem srovnatelnou s tou, kterou proti Rusi kdysi vypouštěl Hitler společně s Goebbelsem.
Ta hanba se Vaším rozhodnutím podstatně zmenšila. A za tohle, věřte, Vám národ zůstane vděčný.

128 komentářů :

  1. Souhlasím s článkem. Je čestné poděkovat za osvobození a je správné poděkovat panu prezidentovi za odvahu. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážím si pana prezidenta za toto rozhodnutí a doufám ,že se nic nezmění

      Vymazat
    2. Zadne diky si Zeman nezaslouzi! Za co? Je to jeho povinnosti reprezentovat dustojne ( nekdy mu to dela potize) Ceskou Republiku a jet do Ruska podekovat Rusum za jejich neskonalou obet pri porazce Hitlera. Zadny jiny narod nema takovy lvi podil na vitezstvi jako Rusko. Takze je to naprosta samozrejmost ze pojede do Ruska a ne do zadne tramtarie.jaris

      Vymazat
    3. Pane 7:34, máte pravdu,ale uvědomte si, jaká politická situace vládne světem, kdo chce předělat dějiny a kdo podporuje Ukrajinu. Dříve,myslím tím, než se USA začalo zajímat o kolonizaci Evropy, bylo normální se poklonit milionům padlých sovětskýcm vojákům. Dnes je to hrdinství státníků jet se poklonit a vzdát hold HRDINŮM VÁLKY. Ale v Plzní se oslavovat bude - vítězství americké armády nad Hitllerem. Proč je zrovna letos toto město městem Evropy? Odpovězte si sám.František

      Vymazat
  2. Nelze nic jiného, než-li souhlasit. Také přikládám svůj dík. Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Také děkuji panu prezidentovi za odvahu! Míla

    OdpovědětVymazat
  4. I já si toho velice vážím a těší mě, že český prezident oslaví konec 2. světové války v Moskvě. Díky za to. Emilie

    OdpovědětVymazat
  5. Vážený pane prezidente Zemane, děkuji za Vaši čest a odvahu, která je mnohým politikům zřejmě naprosto cizí.
    Je důstojné se poklonit památce osvoboditelů Evropy - sovětským vojákům.Osvoboditelům, kteří nesou největší podíl v hrdinských bojích na ukončení 2.sv.války.

    OdpovědětVymazat
  6. Uran Plutonovič12. března 2015 23:48

    Svět už je natolik absurdní, že pociťujeme potřebu děkovat někomu za to, že není ovce.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky pane Lubomíre Mane, a díky pane prezidente. Přepisování historie a úlohy jednotlivých států na porážce fašismu, jste se obdivuhodně postavili. Jenom pitomec, se nepoučí z historie, viz fašistická Kyjevská banda a vygumovaná Polská vláda, o pobaltských nepříliš přemýšlivých hlupácích ani nemluvě. Nu což, jejich volba...

    OdpovědětVymazat
  8. Slušnému člověku neuškodí, když občas řekne sprosté slovo. Slušný člověk má totiž slušné jednání. Také si tohoto rozhodnutí pana prezidenta velmi vážím.
    Mnoho našich dnešních sráčů neví, že kdyby bývalý Sovětský svaz neunesl rozhodující tíži války (na které mnozí hoši z Waal Streetu tehdy s potěšením ostudně "demokraticky" vydělávali prachy) a nepřispěl k vítězství nad Hitlerem rozhodujícím podílem, velice pravděpodobně by dneska nemohli vést svoje blbé kecy.

    OdpovědětVymazat
  9. Také si vážím tohoto gesta p.Prezidente,jen mi to pořád nejde dohromady s Vaší navštěvou židokongresu Aipac jehož činitelé nebo jejich předci se odjakživa snažili Rus srazit na kolena a současné dění o tom také vypovídá své. Nevím co si o tom myslet, neboť nepohybují že ta skutečná hist. fakta znáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Žid a tleskalo mě v USA ve stoje 16.000 lidí. A ty si mysli co chceš.

      Vymazat
    2. 16 000 Židů kteří jsou tím hlubokým zlem kterým je opředena skoro celá planeta.

      Vymazat
    3. Zeman řekl že je Žid. Jednoznačně. Tak si holt musíš vybrat co je pro tebe důležitější.

      Vymazat
    4. Jeho chvála židovství zde byla diskutována. M. Zeman není omezenec, aby nevěděl, jak mají Izraelci nasráno na hlavě, páchne to po nich po celým světě, i s jejich česnekem. Tedy byla to taktika: když to má pan Zeman "rozlitý" u světového kurvítka, je dobré být dobře zapsán u Izraelců, kteří mají na šňůrkách takové jako je nejhorší americký prezident Obama. Třeba to M. Zemanovi, zvláště při jeho odvážném chování, zachrání od nešťastné autonehody.
      Kromě toho na obchodování s nimi můžeme jen vydělat, zvláště když je to tak agresivně rozrůstající se stát - ovládne protektorátem okolní země, mimo pochybnost, tak jako to dělal už za jejich mimořádně schopného vojevůdce Joshui, před Kristem.

      Týdny jsem přemýšlel, jak může M. Zeman podporovat zavedení eura v ČR. Následně mi, jako neekonomovi sic, vyšlo, že by to přispělo k postupnému vyrovnávání cen a platů mezi vyspělými členskými zeměmi a takovými, jako jsme my.
      Také by odpadlo kriminální jednání (podle toho, jaká vláda právě škodí) takových, jako je pravičák Singr.
      Čekám na uvedený můj názor na euro, prosím, reakci někoho znalejšího, a děkuji předem.

      Slunce v duši, ogaři.

      Vymazat
    5. Znalec nejsem, ale osobně si nemyslím, že by po zavedení eura ceny u nás klesly na západní úroveň a platy naopak vzrostly. To s tím nesouvisí. Je jedno, čím se platí v kolonii. Národní banka je věc jiná, ale obávám se, že po zhroucení eura by náklady byly větší než kolik si odkloní hoši kolem jmenovaného bankéře. Navíc kolik zemí je rozkradeno právě s pomocí eura.

      Vymazat
    6. Moc věcí je složitých a nejistých a odhadování vývoje vyžaduje moc kvalitních informací a moc přemýšlení mnoha dobrých mozků. ((Všeho moc škodí?))
      A tak si na jednodušších případech, na které ještě informacemi a hlavou stačím, úspěšně povrzuji svou důvěru v schopnosti a dobré úmysly prezidenta Zemana.
      Dnes už nepochybuji, že by své aktivity dovedl dostatečně rozumě zdůvodnit, kdyby na to čas a prostor zbyl.
      Lidi typu M. Zemana vidí do budoucnosti mnohem dál, než našinec ( byť už nesleduji ČT). A on má také nepochybně o řády lepší informace. Problém nás obyčejnějších je vybrat a zvolit si za představitele lidi nejen schopné a odvážné, ale zejména sledující morální cíle.
      Z toho pohledu já osobně s aktivitami prezidenta Zemana mnohem víc než jen souhlasím. Důvěřuji mu, i když také něčemu prozatím do hloubky nerozumím. A budu se dál snažit porozumět.

      Pane Man, také Vám díky. Miroslav Hnilička.

      Vymazat
    7. Ogarovi 8:34 -- K Zemanovi v USA, taky mě to nedá, a právě se objevilo (minuta 10 až 17):
      https://www.youtube.com/watch?v=k9vr3IxVzoo
      (Sledoval jsem toto i v jeho dřívějších relacích, a taky jinde, a budí to ve mně dost důvěru.)

      Euru taky moc nerozumím. ((Odhaduji, že jde jenom o to, aby to nebylo moc brzy. S tím, že se buď řízení financí v eurozóně do té doby dá do trochu pořádku - nebo se do té doby rozpadne.))

      Vymazat
    8. Ještě bych rád podotkl, že na chování globálního prediktora, či Minotaura a pod., na jeho rozporu s USA, visí teď osud světa. Naším přijetím Eura bych se teď netrápil. Děda.

      Vymazat
  10. Zasraní komouši, vy jste naše vlastní válečné hrdiny, kterým jste měli po válce líbat nohy, pozavírali z vděku do lágrů. A teď lezete do prdele ne těm padlým rusům kterým je dnes už všechno jedno, ale Putinovi, který nemá s naším osvobozením vůbec nic společného. Je mi z vás na blití vy falešné špíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vztekáte se na špatné adrese. My jsme, ve většině, také tou dobou nežili. Ale bez těch padlých bychom se možná ani nenarodili.Byli to vojáci Rudé armády, a ta hnala Němce od Stalingradu, a ten je tam, kam pan prezident má namířeno, jestli to nevíte. Ale sám můžete jet vzpomenout třeba před Bílý dům. Určitě na Vás čekají.A můžete se tam i vyblejt, když je Vám tak zle.

      Vymazat
    2. Velmi se mylite pane 0.14 protože Putin nechce nechat Rusko zkolonizovat a zotročit lichvou a ti staří bojovníci by s nímsouhlasili.Putin vratil Rusům jejich sebevědomí a upevnil v nich věci které jsou tomuto starému zdravému slovanskému národu vlastní. Komunismus sem nepleťte ten je z pera žida Mardocheje Leviho alias K.Marxe ten byl Rusům pouze naočkován.

      Vymazat
    3. Ty ruský vojáci tvýmu fotrovi zachránili prdel.Bez nich by s tebou nemohl ani vyměšovat na plot,blbe nekulturní.

      Vymazat
    4. Ty ruský vojáci tvýmu fotrovi zachránili prdel.Bez nich by s tebou nemohl ani vyměšovat na plot,blbe nekulturní.

      Vymazat
    5. Zase je někdo o 26 let pozadu.

      Vymazat
    6. Anonym 0:14

      Neni a nebylo to tak jednoduche jak si myslite - USA a Anglie sponsorovali Hitlera az do 1943 ..... komicke. Kdyz se to Stalin dozvedel pak vysledky Jalty nemohli dopadnout jinak.....

      Vzdy tak jako dnes - se hraje o to kdo bude kontrolovat a jak finance a nerostne zdroje .....

      Zapad nedela nic jineho po velmi velmi dlouhou dobu nez hleda zpusoby jak kontrolovat vse a vladnum vsem .... z teto rovnice si musite najit odpoved sam....

      Vymazat
    7. My jsme si za ty západní hrdiny všechno zaplatili, do poslední ponožky. Jestlipak po nás někdy Rusové budou chtít zaplatit za Svobodovu armádu?

      Vymazat
    8. Máte jistě pravdu v tom, že komunisté pozavírali příslušníky čsl. západního odboje do lágrů, některým byl navržen i trest smrti, naštěstí nebyl vykonán. Teprve po roce 1989 se jim dostalo rehabilitace a uznání. Tak trochu.
      Pro Vlastimila: Komické je to, co tady uvádíte, že Anglie sponzorovala do roku 1943 Hitlera. Na tom opravdu není kousek pravdy, v roce 1940 Velká Británie stála sama proti nacistům. V té době měl SSSR uzavřený pakt s Hitlerem, pakt Ribbentrop - Molotov je nazýván. Jinak Hitlera zpočátku sponzoroval kde kdo, nejen USA, ironií je, že nejvíce sponzorů bylo židovských.
      Fürst

      Vymazat
    9. Chujmere,drž už hubu a strč jí radějí do prdele Šláfenberkovi,kreténe bez mozku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    10. Chudáku, Putin je komunista? Kdybys napsal Jelcin...A jelikož moc nepamatuješ,- u nás bylo víc komunistů než v Sovětském Svazu - to potvrdil Brežněv s údivem v TV při návštěvě ČSSR ! Sleduješ, jak se změnily názvy republik? Studuj Kájo, studuj !

      Vymazat
  11. Považuji účast pana prezidenta za samozřejmost a pokud to vidí někdo jinak, není normální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účast prezidenta je přímo povinnost.Těším se na jeho projev a věřím,že překonà ten k nedávnému 70 výročí.A také,že splní slib daný bratřím Gorbaněvským a zaslouží se o propuštění politických vězňů.Budu i rád,že po osobních seznámení s prezidenty,Kazachstanu,Tádžikistánu,Mongolska,Číny bude mít možnost,když tam nikdo jiný nebude,osobně poznat také prezidenta Abcházie republiky,kterého nezná ani web.Seznam.cz

      Vymazat
    2. Jeste muze jit ozrala plivnout na hroby Rusem zavrazdenych Ukrajincu.
      Vy komousi jste horsi, nez nacisti.

      Vymazat
    3. Mír všem

      Vymazat
  12. Prezident Zeman, který skoro všechno špatně vyhodnotil, skoro všechno pokazil, který kam šlápne, tam tráva už nevyroste, udělal jednu správnou věc - rozhodl se uctít výsledek války tam, kde se to patří. Vrátil tak zemi alespoň náznak slušnosti.

    OdpovědětVymazat
  13. Víte kdo to byl RAJCIN (původním jménem REISINGER, nar. v Plzni), který ničil naše válečné hrdiny z pozice své funkce v poválečné armádě. Víte, že byl na pokyn STALINA popraven za spolupráci s GESTAPEM? A teď trochu spekulace. Víte, že gestapácké agenty chtěly USA využít do 3. světové války, kterou plánovaly krátce po 2. světové válce. V jakém zájmu RAJCIN likvidoval naše válečné hrdiny? Komu vlastně sloužil???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle jeho skutečného jména musel sloužit jedinému bohu:JHVH.Jinak existoval program jménem paperclip,který se přímo týkal nacist.vědců, špiónů atd...kteří po válce dostali práci v USA a pracovali a ještě možná pracují v tajných vládních agenturách.

      Vymazat
    2. Reicin byl agent NKVD, mimo jiné a přednosta Obranného zpravodajství. Byl žid a placený člen KSČ. Podílel se na popravě Heliodora Píky a vykonstruovaných procesech například s generálem Janouškem. Příslušníkům západního odboje se mstil nevybíravým způsobem. Reicin sloužil jednoznačně komunistům a Stalinovi. Stalin v té době zrovna zastával antisemitskou politiku, tudíž popravoval především židy.
      Fürst

      Vymazat
    3. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=76NgXfprKdo

      Vymazat
    4. Vážený pane Furst. Než se Reicin stal agentem NKVD, byl předtím zaverbován Gestapem. Příčítá se mu dokonce, že dovedl Gestapo k Fučíkovi, potažmo k ilegálnímu vedení KSČ. Poté byl zařazen do židovského transportu do Izraele přes SSSR (tzn. mezi lidi, kterým němečtí fašisté "laskavě" povolili tento odchod; dostal Reicin povolení opustit protektorát za zásluhy o Německou říši??? V SSSR se z transportu židů odpojil a nechal se zařadit do čs. jednotky, nad kterou fakticky později vykonával kontrarozvědnou činnost. Je zřejmé, že bez spolupráce s NKVD by to asi dělat nemohl. Dostal od Gestapa úkol, vstoupit do čs. jednotky a nechat se zaverbovat NKVD??? Můžeme spekulovat. Až teprve tehdy se stal agentem NKVD. Byl to agent dublér? Můžeme zase spekulovat. Jisté je, že kdyby se se svojí spoluprací s Gestapem včas NKVD pochlubil, asi by ho Stalin nenechal popravit a asi by nedosáhl té funkce, které dosáhl, ale byl by využit zpravodajsky jinak. Čí tedy byl vlastně agent, pokud se s tím NKVD nepochlubil? Jak německá rozvědka dokázala likvidovat vojenské funkcionáře protivníka rukama jejich vlastních lidí dokázal příklad maršála Tuchačevského. Pokud jste něco o tomto případu četl, k navedení Stalina na tuto stopu (samozřejmě nevědomky) posloužil náš president Beneš.
      Podobný případ mohl být i generál Píka. Komunisty sice asi rád neměl, ale byt to český vlastenec. A USA s bývalou fašistickou agenturní sítí připravovaly 3. světovou válku. Proč neoslabit budoucího nepřítele o schopného generála??? Bohapustá spekulace??? Možná ano, možná ne. Případ Tuchačevského ukázal, že to Němci uměli.

      Vymazat
    5. Vážený kolego 16:40, v každém případě byl Reicin členem KSM od roku 1926. Ohledně jeho pozdějšího výletu do SSSR se vytváří určité spekulace o jeho spolupráci s gestapem, ale toto nebylo prokázáno, zatím. V tehdejším SSSR byl internován a poté přijel do Buzuluku a připojil se k čsl. jednotce. Fakticky tam vykonával funkci politruka. Vzhledem k jeho další kariéře, například na Podkarpatské Rusi, začal otevřeně spolupracovat se SSSR. Jednak jsou materiály ve VHU, jednak i pamětníci o tom hovořili.
      O Tuchačevském je známo, že byl ve sporu se Stalinem mnohokrát, to se týkalo především modernizace RA, ale amatéři typu Vorošilova, Kulika a podobných byli jeho odpůrci. Stalinovi stačilo k represím jen velmi málo, Tuchačevský navíc nesouhlasil s budoucím paktem a dával to najevo a kritizoval veřejně Stalina. Čistky skončili podpisem smlouvy. Beneš, bohužel, naletěl taky.
      Heliodor Píka, to byl zcela jiný případ. komunisty rád vůbec neměl a jistým kaprálům byl trnem v oku. Nebyl sám, celý čsl. západní odboj byl po roce 1948 trnem v oku komunistům, nešlo jen o generály. Píka byl nejkřiklavější příklad, následoval Janoušek, Klapálek a další a další. V té době, a to mám zcela podložené, nikdo z nich neusiloval o spolupráci s USA a nikoho by to ani nenapadlo. V letech padesátých byli téměř všichni v kriminálech a armáda byla v katastrofálním stavu díky tehdejšímu režimu, který byl pod diktátem Moskvy.

      Vymazat
    6. Přečtěte si, prosím, ještě jednou můj příspěvek. Řeč nebyla o spolupráci Píky, Janouška a Klapálka s USA. Ale o spolupráci Reicina s USA v rámci bývalé hitlerovské zpravodajské sítě. Obdobně některé prameny uvádí i Čepičkovu spolupráci s Gestapem. Právě Reicin byl tím krvavým čističem.
      Proč by nemohlo jít o plán vyřazení schopné čs. generality a důstojnického sboru. Vždyť byl veden sprostý útok i na prosovětského generála Ludvíka Svobodu. A globální omlazení armády nezkušenými důstojníky pod záminkou "výměny reakčních důstojníků" je geniální tah, jak ji celou zneschopnit v potřebný okamžik. Vždyť 3. světová válka se očekávala každou chvílí - studená válka plála plnou silou.
      Vždyť sám uvádíte, armáda byla v katastrofálním stavu díky tehdejšímu režimu. Ale režim není anonymní. Za tehdejší stav v armádě odpovídali Reicin a Čepička. Oba prý bývalí agenti gestapa.

      Vymazat
    7. A to že byl Reicin od mládí v KSČ??? To je to nejideálnější kryti pro agenta. Agent z "přátelského prostředí" může být sice nakloněn, ale bohužel nemá očekávané možnosti. Myslíte si, že by současní členové KSČM byli ideální agenti pro proniknutí do současné BIS???

      Vymazat
    8. Kolegovi 22:20
      To je konstrukce, pro kterou není žádný důkaz. Ani v materiálech VHU a VHA, včetně pamětí příslušníků čsl. západního odboje se nic takového neuvádí a nikdy jsem nic takového od pamětníků ani náznakem neslyšel. Ani to nepovažuji za možné. Řekl bych, že je to jako s mandelinkou bramborovou.
      Armáda, po represích ze strany režimu byla v katastrofálním stavu, nicméně volná místa byla promptně doplňována oddanými členy KSČ. To, že jim chyběli zkušenosti, nahradila politická příslušnost, oddanost režimu a rychlokurzy a ideová sounáležitost. Tím jsem myslel ten katastrofální stav. Početně na tom byla lépe než za první republiky.
      Ludvík Svoboda je kapitola sama pro sebe. Navíc nebyl tak dobrým velitelem, spíš vykonavatelem rozkazů. Za své lidi se nikdy nepostavil. Už od Bronovic. Velmi dobře to popisuje generál Sacher.
      Že byl Reicin a Čepička agentem gestapa není nijak doloženo.
      Fürst

      Vymazat
    9. Panu Furstovi: Vážený kolego, začnu odzadu. Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. S generálem Svobodou (tehdy ještě ne generálem) bojoval můj děda, který byl v české družině a později v ruských legiích v 1. světové válce. Ludvík Svoboda byl tehdy nějaký čas velitelem jeho družstva. Můj děda nikdy vůči němu neřekl jediné křivé slovo. Dále: Znal jsem osobně dva vojáky, kteří pod tehdy již generálem Svobodou sloužili v čs. armádním sboru v SSSR ve 2. světové válce (tehdy samopalníka a průzkumníka). Ani od nich jsem ke gen. Svobodovi nikdy neslyšel jediné křivé slovo.
      Pokud jde o podezření, že jak gen. Čepička, tak gen. Reicin byli agenti Gestapa, tak to najdete i na internetu, pokud si dáte jen trochu práce. Ke gen . Reicinovi jsem dokonce našel i zmínku o údajné spolupráci s poválečnou zpravodajskou službou Západu. (I za to měl být údajně souzen a odsouzen.) Vůbec tedy nejde tedy o žádnou umělou konstrukci. Gen. Čepička měl být v archivech jako spolupracovník Gestapa údajně veden ještě v 60 letech.

      Vymazat
    10. Znal jsem osobně i legendárního příslušníka západního odboje - parašutistu (komandos) pana Černotu. (Jeho synovec Petr byl můj velmi dobrý prázdninový kamarád.) Při nasazení v Západní Evropě byl pan Černota na území nepřítele 3x chycen a 3x vždy utekl a vrátil se do Anglie. Za statečnost obdržel vyznamenání i od anglické královny osobně. S naší skupinou výsadkářů, letících spáchat atentát na říšského protektora, letěl jako instruktor do akce, vysazoval je nad naším územím a dával jim poslední instrukce. Je faktem, že v době, kdy jsem ho znal, již nesloužil a pracoval myslím u nějaké vodohospodářské organizace. Měl pěknou vilku (v místě svého posledního působení prý ve funkci velitele útvaru - to mi říkal jiný známý, který pod ním sloužil) a nevím o tom, že by vůči němu byly někdy prováděny nějaké represe. (Zda odešel z armády dobrovolně nebo byl odejit však nevím, to bych kecal). V té době tam (ve Stráži pod Ralskem) kde již nebyli parašutisté, ale tanková základna, stále sloužil jiný příslušník západního odboje (tankista), který měl za manželku Angličanku. Je faktem, že to do vyšší velitelské funkce nedotáhl (nepamatuji si přesně zda byl kpt. či major), ale stále sloužil. Vaše závěry vůči příslušníkům západního odboje bych tedy nezevšeobecňoval.

      Vymazat
    11. Černota byl členem KSČ po roce 1945

      Vymazat
  14. Pane prezidente, neskonalé díky. Díky, že jste, díky, že vás máme.
    Díky Vám máme šanci v případném válečném konfliktu možná přežít.
    Rusko není nepřítel. Neúcta k 23 milionům mrtvých sovětů, osvoboditelů Evropy je odporná. Jsem na vás pyšný pane prezidente, dobře jsem volil !

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěl bych našim válečníkům připomenout
    že prapůvodním povoláním našich prezidentů vždycky bylo klást věnce u pomníků padlých.
    Zrovna na potvoru ten v Moskvě je pomníkem setsakramentsky hodně padlých.
    Milošek prostě už z titulu své funkce takový happening vynechat nesmí, ať se pravdoláskaři a jiní humanisti třeba staví na uši.

    Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až nám ČT nabídne následující program: Komise kolaborantů ve složení Khárl z Rakous, Šetina, Stanjura, Kocáb, Zaorálek (příp. Jefim Fištejn, Halík) budou národu vysvětlovat škody způsobené M. Zemanem při kladení věnců.

      Slunce v duši, ogaři.

      Vymazat
  16. Souhlasím s článkem. Miloš Zeman je především chlap co drží slovo. A má charakter. A naši politici? Převážná většina bezcharakterní a bezpáteřní loutky přisluhující vyznavačům fašismu. Copak to nevidí, že jsou to pouze a jenom pouze směšní kašpaři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se jim to krátkodobě vyplatí. Dál nedohlédnou.

      Vymazat
  17. Žiaľ slovenského prezidenta Kisku prevychovali v USA pri umývaní riadu niekde v reštaurácií na poriadneho riťolezca.Takže jeho účasť v Moskve neočakávam.Dokonca chce na Slovensku aj základne NATO.Takého zapredanca američanov sme ešte na Slovensku nemali. Takže pán Zeman v Moskve budú na Vás myslieť všetci slušní Slováci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slováci už napsali prssidentovi, aby jel - zde http://www.noveslovo.sk/c/Respektujte_hlas_mierumilovnych_ludi docela prima od slováků. Teď se uvidí, jak se Kiska zachová. Doneste mu taky karafiát.

      Vymazat
    2. Bratři Slováci, vy zase máte Fica, který je o mohutný kus lepší, než ten náš připosraný Sralbotka.

      Vymazat
  18. Pane prezidente opět jste nezklamal . Musíme si vážit těch sovietských oběti . Moje vysokoškolačky si mysleli že nás osvobodily amíci . Děkuji Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím odkud jste,ale nás v Jižních Čechách osvobodila US Army.

      Vymazat
    2. A co Rumuni, ti jižní Čechy neosvobozovali? A ve větší míře.

      Vymazat
    3. Zapoměl jsem jižní Čechy a Plzeňsko osvobodily Amíci . Také prolita krev za naši svobodu . Marcel

      Vymazat
  19. Je neskutečné , že se ještě najdou lidé , kteří budou pana prezidenta za takovouto samozřejmou věc kritizovat .Kam jsme to dopracovali pánové Štětinové , Kalousci , Bursíci a podobná svoloči ? Kdyby nebylo Rudé armády tak byste dnes nežili ! Uvědomte si to už konečně !

    OdpovědětVymazat
  20. To zas bude nejmenovaná ambasáda dávat instrukce nezávislým novinám a rozesílat poštou balíky červených karet. Samozřejmě souhlasím, je to minimálně slušnost. Vl..k

    OdpovědětVymazat
  21. Jen aby se Ovar vedle olizovani okupantskych riti i neozral. Ostudy bude uz tak dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně prezident , svobobně uvažujíci . Hlavně nepodlézat a mít svuj názor . Dodře jsem volil . Kňíže nemá lásku k naší vlasti . Kariéra a nenávist ke všému slovanskému .

      Vymazat
    2. A ty jeď se Švancem a spol. na ukrajinu mazi Banderovský fašisty!!!!!!!!!!!!!Dostaneš od nich pochvalu,patolízale!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  22. Rudá armáda nás osvobodila, na tom se již nedá nic změnit. Díky Miloši, že tam jedeš a nebojíš se "mocipánů z USA a EU", kteří chtějí rozpoutat 3. světovou válku za každou cenu. Normální lidé, kteří nemají vymyté mozky z naší ČT, jsou s panem prezidentem za jedno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neosvobodila nás jen Rudá armáda,Jižní a Západní Čechy osvobodila US Army

      Vymazat
    2. Západní Čachy jsou jen málá část národa českého. Takže tu nelži Čechy, Moravu a Slezsko osvobodila ruská armáda. Dějiny neochcieš ani kdy ses na hlavu stavěl. Lhát, to by vám pravdoláskaři šlo. Svazácká Mladá fronta nám to předvádí dnes a denně-

      Vymazat
    3. Nezapomeňte, že nás také v sestavě spojenců osvobozovala rumunská a polská armáda a naše československá armáda!!!
      Američani, to byl je symbolický díl, i když se z něj mohou někteří Plzeňáci a Pražáci dočista posrat.

      Vymazat
  23. Závidím vám, bratia Česi, prezidenta Zemana. Náš národ naletel profesionálnemu úžerníkovi, lichvárovi a priateľovi scientologickej sekty. Pán K. slúži ako verný agent americkej ambasády a Washingtonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře známé. On na mě působil od začátku jako takový velkomožný pánko, takový: "nemáte právo!", takový: "my si urobíme ako ja buděm chcieť, hej!", takový: "čo vy mi budětě hovoriť, ako já mám robiť!" a měl jsem pravdu.
      Jedině demonstrace, petice. U nás někteří získali dobrou zkušenost s defenestrací, pamatujete?

      SvDO

      Vymazat
    2. Jakou má Kiska nyní podporu? Bojím se, že už i Slováci rezignovali.

      Vymazat
    3. Mám rád Slovensko . Myslím si že většina lidí ví že na Ukrajině je bratrovražedná válka . Kiska je nové koště a věřím že také procitne až budeme mít plné nemocnice zraněných Ukrajincu .

      Vymazat
    4. Můžete aspoň podpisem zde podpořit Vaše spoluobčany a taky donést na hrad karafiát: http://www.noveslovo.sk/c/Respektujte_hlas_mierumilovnych_ludi

      Vymazat
    5. Pro pisatele ze 7:50 !
      Já (my) vám závidíme premiéra Fica, Být oba dva v jedné republice, to by byl tandem! Zaplať Pán Bůh aspoň za Zemana.

      Vymazat
    6. Pohled na jeho účes a hlavně pohled do jeho OČÍ - trefil jsem se,ale kvůli slovákům nejsem rd, že jsemse nemýlil. No, máte ještě Fica.

      Vymazat
  24. Uz tu byli rusti spioni ? Kouknete se vsichni pod postele a stoly. A pozor na teroristi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnoho zemí má nemalý počet špiónů v mnoha zemích. Je to běžná praxe, a snad je to objektivně i k něčemu dobré. Jen mnozí, povětšinou politicky impotentní, si nebudou moci vysvětlit, že špióny má i Rusko.

      Slunce v duši, ogaři.

      Vymazat
    2. Ja jsem moc rad, ze mame takovy pricinlivy fizly, kterym staci ukazat a oni bez přemýšlení běží. Azore na něj. Azore koukej Rath. Azore, Krejčíře nech utect. Ja se uz ani nedivim, že ten Langr tema smejdama opovrhoval. Za chvili dostanou befel, že diskutreri na Novy Republice jsou teroristi a ty svine nas zacnou perzekuovat. Vubec bych se tomu nedivil.

      Vymazat
    3. Těch amerických špiónů tu máme na každém kroku v celé EU a jinde ve světě, jen se o tom nesmí psát.tak např. různé neziskové organizace placené ne-mocnými fašistickými oligarchy USA.

      Vymazat
    4. No jistě, 3 kusy. Dva vyhostili, třetí naštěstí nedorazil !! Cha !

      Vymazat
    5. On Vás ten humor přejde.

      Vymazat
  25. Děkuji Pane prezidente. Myslím si, že kdyby to šlo,tak by 2/3 národa jela na oslavu do RF s Vámi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč by to nešlo? Jeďte a už se nevracejte.

      Vymazat
    2. Za všechno můžou komunisti :)))

      Vymazat
    3. K 9:17 V současné době raději budeme doma. Protože při návratu by jsme zjistili, že je z republiky americká kolonie.

      Vymazat
    4. Obávám se, že kolonií díky podpisu pravdoláskaře Havla dávno jsme. I současní politici tvrdí, že TTIP je vlastně pro nás vysvobození. Ví někdo, co ten pravdoláskař vůbec podepsal ? Máte někdo nějaký materiál, odkaz ?

      Vymazat
  26. Našiel som zaujímavú anketu o GEOPOLITIKE
    http://www.nazor.info/anketa-geopolitika-2015/

    OdpovědětVymazat
  27. Miloši díky! Je dobré začínat nový den s dobrou zprávou. Chování každého z nás má ovlivňovat slušnost a čisté svědomí. Potvrzení účasti na oslavě 70. výročí konce 2. světové války v Moskvě je pro nás, jako občany ČR, výraz slušnosti, úcty k padlým a poděkování. Jsem hrdý na to, že nejedeš do Kyjeva, jako ostatní evropská pakáž, sklánět své hlavy banderovcům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málo kdo má odvahu se podepsat . To je ostuda a strach jak za komanču . Jste borec .

      Vymazat
  28. Miloši správně! Všichni se zase prekabátili, aniž by si zachovali historické souvislosti. I kdybyste byl jediný, tak jeďte. Je to ostuda od ostatních politiků z Evropy, popírat skutečnosti. V podstatě tedy asi všihni souhlasí s tím hnusným židákem Jaceňukem, že CCCP napadlo Německo a Ukrajina osvobodila Evropu. Co to tady máme za debilý, kteří mu jdou Arséniji na ruku? Takováhle propaganda snad ani nemůže projít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná tady najdeme odpověď, přestože je to zvláštní: pravda o Merkelové a Německu
      https://www.youtube.com/watch?v=j3Oe914rT3U

      Vymazat
  29. Miloši jeď. A vezmi sebou i Klause. Vy dva dohromady jste ztělesněním všeho co se u nás odehrálo po roce 89. Budete se tam na tribuně vyjímat. A moc se neožer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si to dovoluješ dobytku k panu prezidentovi!! Ty si tykej se svými, stejně obdařenými přáteli. Panu prezidentovi nesahá sebránka, která jej uráží ani po kotníky, nehledíc, že většina oponentů staršího vydání poctivě chodila volit a když potkala okresního tajemníka, tak začala vrtět chvostem jak pejsek a servilností se div nepo.....! Znám takových ve svém okolí dost a když jim připomenu jejich chování, nejraději před více diváky, tak zmiznou. Myslím si, že na diskusích je to vzhledem k anonymitě stejné. Doporučuji neurážet pana prezidenta,má dost příznivců, kteří se jej dovedou zastat a jak víme, každý je dohledatelný. Jsem spokojen, že je prezidentem pan Ing.Miloš Zeman a dokonce jsem po dlouhé době hrdý, že se chová obdivuhodně a správně k národu, který porazil nacisty!!!

      Vymazat
    2. Někdo si lízne , někdo počurá v Bělehradě . Takový je život .

      Vymazat
  30. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Stepan-Kotrba-zdravi-sjezd-CSSD-Nelze-diskutovat-s-fasisty-z-Ukrajiny-aniz-by-se-clovek-poblil-Sobotkovo-fnukani-lezeni-do-globalniho-zadku-366001

    OdpovědětVymazat
  31. A co pražská kavárna? Ještě nevyslovila své rozhořčení? Ani umělci neokřikli rudou a hnědou lůzu? To snad spí nebo co? Ani Pavlína Filipovská odhodlaně jetě nevystoupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemaji cas krisi Sapira na ss ambasade...

      Vymazat
  32. Včera jsme podruhé shlédli nový film Stalingrad. Nechci hodnotit film, ale na konci tam zaznělo několik vět, při kterých, zejména dnes, zamrazí...Říkám si, že udržet pozice v takovém utrpení by snad ani jiný národ nedokázal. To nebylo žádné halabala příměří. To byly jatka. Zúčastnit se oslav je to nejmenší, čím se dá vděk a úcta ruskému národu vyjádřit. Za Zemana díky, je tou jiskřičkou pravdy, která může zažehnout požár. To jsem zvědavá, jakým hnusem to zase budou interpretovat jejich média. Ale možná si rači ani nevšimnou. A nebo že by technická porucha?

    OdpovědětVymazat
  33. Připojuji se k děkovným slovům Lubomíra Mana!! A rozhodnutí prezidenta Zemana oceňuji.

    OdpovědětVymazat
  34. Milosi, hlavne tam v Moskve vyrid, ze ty nase politicky svine ochotne prelezou z americky prdele do rusky podle toho, jak se bude vyvijet valka, kterou se nekdo hrozne moc snazi rozpoutat.

    OdpovědětVymazat
  35. souhlasím s článkem .....díky pane prezidente....

    OdpovědětVymazat
  36. Krásně napsáno, souhlasím. Díky pane prezidente.

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuji,pane prezidente.Máte můj hlas-úctu.Je velmi málo těch,kteří dokáží říkat nahlas co si myslí.Neskláníte hlavu před nikým-díváte se každému do očí-nehrbíte svá záda před jinými.Děkuji Vám zato,jak vystupujete.Vyřidte v Moskvě,že jsou lidé,kteří jim děkují a nezapomínají co pro nás vykonali. LIBUŠE

    OdpovědětVymazat
  38. Naprostý souhlas s článkem. Pan prezident Zeman je v současné době ve vztahu k Rusku a událostem na Ukrajině jediný realisticky uvažující výše postavený politik u nás a jeden z mála v EU.

    OdpovědětVymazat
  39. Pane prezidente,díky za vaše statečné postoje i když vás už amici mají delší dobu v hledáčku. Prosím,ujistěte Rusy,že těch pochybných pravičáků u nás není zas tolik a že velká část obyvatel podpouje Rusko.

    OdpovědětVymazat
  40. Ja nebudu chvalit Zemana zato, co mel udelat kazdy pozvany statnik, nebot muze se stat, ze ho bude nekdo jeste nasledovat.
    Odmitnout pozvani na vzpominky na vitezstvi ve 2.svet.valce je sproste a zcela neobykle. Jestlize Zeman takto uvazoval, tak jiste ukazuje, ze je skutecne nepodplatitelny a to je nutno ocenit.
    Ty ostani statnici totiz cekaji vzdy az jak se zachova Nemecko,Francie a Anglie a tim jsou vsechny ostatni staty pudlici, Polsko, podle ktereho postupuji baltske staty je nejhorsi ve sve hystericke nenavisti vuci Rusku a lze pochybovat, ze vubec muze byt clenem nejake unie, kdyz si hraje na velmoc.
    Takovy stat bude vzdy narusovat spolupraci mezi narody.
    Ostatni staty t.zv. zapadni samozrejme ty jsou poslusne USA

    OdpovědětVymazat
  41. Jsou body kdy Zemana nemusím (Euro). V tomto případě (oslava výročí ukončení války) ale plně souhlasím s jeho rozhodnutím. VB

    OdpovědětVymazat
  42. Díky, pane prezidente. Máte moji úctu. Mirka Sázavská.

    OdpovědětVymazat
  43. Jak by to asi vypadalo, kdyby býval vyhrál volby na prezidenta ten uslintaný aristokrat? Držím Vám palce pane Zemane!

    OdpovědětVymazat
  44. Pane Dvořák, čtenost? Prozradíte? Díky Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak to malinko kleslo, asi trollové jsou na jarních prázdninách. Dříve bylo skoro 400 000 za týden, teďka je tam málo přes 320 000. Pokud tomu dobře rozumím.

      Vymazat
    2. Denní čtenost jednotlivých článků je v rozmezí 86000 - 48000, takže je to velmi proměnlivé. Ale stoupá počet stálých návštěvníků a prodlužuje se doba setrvání na serveru. Je pravda, že někteří trollíci odpadli.

      Vymazat
  45. Pane prezidente, děkuji Vám! VK

    OdpovědětVymazat
  46. Vážím si Vás pane prezidente, udělal jste mi radost, kdysi dávno na setkání soc.dem. v Plané u Tachova jsem vám mohl podat ruku a jsem na to dodnes hrdý

    OdpovědětVymazat
  47. Díky, pane presidente. helena

    OdpovědětVymazat
  48. I kdybychom padli všici,vstanou noví bojovníci, rudý prapor zavlaje! Bojovníků od počítačů je fůra. Potěšující pocit - jestlipak by taky šli bojovat naostro za naši zem tihle vlastenci, kdyby na to došlo?

    OdpovědětVymazat
  49. Devótní národe, hrb se a děkuj za něco, co ho nic nestojí, za něco, co je samozřejmé a poděkuj taky za návrh domobrany, za podlézání Porošenkovi.--
    Lidi, vzpamatujte se. Kdo poděkuje VÁm? Za vytváření HDP, rození a výchovu dětí, placení daní, chození k volbám ve prospěch těch parazitů nahoře a svatou trpělivost s nimi??? Trochu sebeúcty mějte!!

    OdpovědětVymazat
  50. Vážím si pana presidenta a děkuji mu za účast na oslavě konce války. Skrze Vás jsem hrdý na zemi, kde jsem se narodil!

    OdpovědětVymazat
  51. Přidávám se k těm, co děkují prezidentovi. I když to nevypadá jako nějaké hrdinství, je to dokladem osobní statečnosti a lidské slušnosti, které zřejmě zbytek evropských státníků není schopen.

    OdpovědětVymazat
  52. Pane prezidente, děkuji, že nejste loutkou v rukách jiných mocností a rádoby mocných! Vážím si toho. Prosím, nezklamte nás, věříme Vám. Posílám Vám lásku a sílu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připojuji se,díky,že jste přemýšlivý s vlastním názorem a ne loutka. A já vyzývám všechny na NOVÉ REPUBLICE, jako díky všem hrdinům II.světové války,položte kytičku u pomníků,kde jsou sovětští vojáci pochování a zapalte malou svíčku. Jestli 8. nebo 9. května, to je jedno. I tak podpoříme našeho prezidenta!

      Vymazat
  53. hrabě Kocharowski14. března 2015 17:30

    Poděkování panu prezidentovi za statečné rozhodnutí, jdoucí proti válečné hysterii a štvaní proti Rusku, je to velký krok za mír. Stojíme za vámi pane prezidente.

    OdpovědětVymazat
  54. Vzhledem k okolnostem je poděkování i za takovou samozřejmost zcela na místě. Menší připomínka k procesům padesátých let. Nejen Slánský ale i další byli popraveni na základě podvržených důkazů vyrobených v USA. Pro USA charakteristická podlost neštítící se ničeho amorálního.

    OdpovědětVymazat