Reklama

neděle 29. března 2015

Si vis pacem para bellum?


Daniel Solis
29. 3. 2015   Czechfreepress
Projev přednesený na Václavském náměstí na manifestaci "Jsme proti demonstraci síly USA" dne 28. 3. 




Vážené dámy a pánové,

Shromáždili jsme se zde, abychom vyjádřili svůj nesouhlas s okázalým průjezdem a pobytem cizích vojsk na našem území. Žádná okupační vojska zde nechceme – byť by byla třebas i „spřátelená“!

V české historii pro někoho mohla být spřátelenými vojsky, křižáci lucemburského krále Zikmunda drancující naši zemi v roce 1420.

Pro někoho to mohla být vojska Habsburská, řadící své šiky k útoku proti českým stavům na Bílé hoře o 200 let později.

Pro někoho to mohla být vojska švédská snažící se dobýt Prahu 28 let poté. Nebo Francouzi o dalších 100 let později, v roce 1742. Nebo vojska Pruská ve válce sedmileté a sedmitýdenní (1757, resp. 1866). Po jejich ovoci, poznáte je!

Pro někoho mohla být spřátelenými vojsky Hitlerova Wehrmacht, doprovázená speciálními jednotkami SS, jejichž insignie jsou do dnes vídány na přilbách některých i českých vojáků, až v dálném Afghánistánu, či na praporech takzvaných vlastenců na Ukrajině.

A jsou to, mimo jiné, právě tyto zmíněné oblasti, které vykazují i další společné jmenovatele, totiž, že v nich operují ozbrojené síly Spojených států amerických, a že se jedná o významná tranzitní území zemního plynu. Není proto třeba domýšlet nějaké komplikované motivy pro přítomnost cizích vojáků právě na těchto místech, pomineme-li lukrativní obchod s afghánským opiem.

A tím se dostáváme k jádru věci: kořistnická filozofie a politika SSA, po rozpadu Sovětského svazu, nikým a ničím nerušeně rozšířila svůj koncept PAX AMERICANA na globální, tedy celosvětovou úroveň, a to zcela ambiciózně, velikášsky a nespoutaně, naprosto v duchu Monroeové doktríny.

Národ dobyvatelů a osadníků, okupující druhou největší část severoamerického kontinentu, totiž od dob genocidy původního obyvatelstva až dodnes, podléhá rafinované autosugesci nazývané MANIFEST DESTINY (zjevné předurčení) a sebeklamu doktríny o vlastní výjimečnosti zvané „americký exceptionalismus“ o kterém je řeč i v letošní národní bezpečnostní strategii prezidenta Obamy.

Tato autosugesce předurčení a tento sebeklam výjimečnosti ospravedlňuje zločiny proti lidskosti a zprošťuje viny kolektivní svědomí amerických kolonistů od výčitek za veškerá ta nepředstavitelná zvěrstva, napáchaná za tu krátkou dobu jejich existence coby národa, na lidech, skupinách a společnostech po celém světě. Počínaje onou genocidou indiánů, zavlečením Afričanů do otroctví na cizí kontinent, přes vypálení Drážďan a Tokia, atomový holokaust na Hirošimě a Nagasaki, podpory masových vražd ve východním Timoru, Kambodže a Vietnamu, až po dosazení krutých fašistických vojenských diktatur prakticky po celé latinské Americe a utrpení způsobené lidem v Iráku v důsledku embarga a následujících ropných válek, tak jako v Sýrii, skrze cílenou destabilizaci země a podporu mezinárodního terorizmu, v Libyi, v již zmiňovaném Afghánistánu, v Pakistánu, Jemenu a všude tam, kde mimosoudně likvidují lidi, bez řádného procesu a bez ohledu na přítomné civilisty, pomocí raket Hellfire, odpalovaných z dálkově ovládaných bezpilotníků.

Takže i kdybychom expediční jednotky ozbrojených sil této neokolonialistické velmoci, chtěli, nebo museli nazývat „spřátelenými vojsky“, či spojenci, nikdy našimi přáteli nebudou ani našimi skutečnými spojenci. A to z jednoho prostého důvodu: tak jako válka, násilí a ničení, jsou pro ně jen prostředkem posvěceným účelem prosazení a projekce své moci, s jasným cílem dostát svému megalomanskému ZJEVNÉMU PŘEDURČENÍ vládnout celému světu, je tímto prostředkem i účelové, pokrytecké a nerovné spojenectví a takzvané „přátelství“. Ve své krátké, leč krvavé historii SSA nikdy nikomu nebyly přítelem.

Pokud by tomu najednou tak mělo být nyní, proč by tato země vynaložila minulý rok o 33 miliard dolarů více, než celý zbytek světa dohromady, jenom za zbrojení?

Ne, vážené dámy a pánové. Tyto jednotky nejsou našimi přáteli. Jsou přáteli útlaku, vydírání, vyhrožování, války, ničení a smrti. My jsme zato přáteli míru, svobody, nezávislosti a suverénního určení svého vlastního osudu. Uchopme proto náš osud do vlastních rukou a přestaňme se schovávat pod sukní nějakých spřátelených vojsk, které určitě nepřišly prolévat za nás svou krev, ale naopak, vysát tu naší, tak, jak to vždy bylo a je stále dokola. Vystupme proto z tohoto začarovaného kruhu, a řekněme jasně a hlasitě své NE okupačním spojeneckým vojskům, NE cizím vojenským ZÁKLADNÁM!

63 komentářů :

  1. Toto je zprava od starsich Lords of City of London : (toto je jedna ze skupin co se snazi dat do poradky chaos co NAZI ZIO - mafie udelala ve svete skrze prsty USAKU...a Israele a Bruselu atd..)

    Otazka byla zda USA-Treasury (pokladnice a Wall Street..) se budou podilet v bankach BRICS ci v nove AIIB
    ;;;;;;;;
    Nemáme potřebu USA v BRICS, ani v novém čínské bankce pro asijsku rozvoj AIIB ani by nebyly povoleny. Nebude jim ani umožněn přístup k novým platformám Londýne / zalozenych staršími Ciny v lednu../ .Jediná odpověď z Londyna a z BRICS budou dva prsty. USA znasilnovaly planetu dost dlouho. Game over.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tyto skupiny jsou historicti starsi co sedi nad parlamentem UK-VB a taky korunou - Jsou dve Koruny v UK-VB ..... Kralovna je jedna a podleha te druhe.

      Game over pro USA a USA-NAZI mafii ....... do jake miry se jim podari zachranit USA to si netroufam ani predstavit. Dolar je mrtvy - ceka se jenom na pohrebni ceremonial .....

      Smazat
    2. Jo, ta zprava z Londyna je z dnesniho odpoledne.....

      Smazat
  2. Anonym 19:59

    Pokuste se premyslet - usilovne. Rusove pozvali do sveho generalniho vojeskeho stabniho centru - Amiky. Co to asi znamena????? Usilovne premyslejte.

    Tajny stab Rusu a Amici z armady jsou tam pozvani? Co to asi znamena?

    Pokud jste premyslel velmi usilovne pak jste dosel jenom k jednomu moznemu zaveru - GAME OVER for USA.

    ;;;;;;;;
    Pokud nejste zvykly premyslet usilovne - pak Vam to musim zduraznit jeste jednou sam. Rusove jim ukazali vse ze sve techniky - at jiz AI - artificial intelligence - dale - Quantum computing.. zbrane ktere USA maji jen pro Holywoodske hrdiny - obranny a utocny system ktery Rusove maji k disposici. Stabni ruske centrum je minimalne - 10krat rychlejsi ve zpracovavani vsech dat - nemluve o tom ze jeste nez by USACI sedli ke stolu diskutovat jak zautocit na Rusko tak jejich system by byl disfunkcni zavaren laservym - mikrovlnym zarenim. Nezminujeme se o tom ze Cina okamzite stoji po boku Ruska ve vsem....obrane i utoku.

    Rusove jim vse ukazali - a USACI kapitulovali..... Ze jo, je to asi jakoby fotbalovy klub ze Zlamane Lhoty chtel porazit Barcelonu....asi tak nejak...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stoprocentní pravda, tak nějak to bude. Jenom se domnívám, že to co ukázali, ještě není všechno. Trumfy se ukazují až po skončení hry. Anebo se taky neukáží nikdy. Nevidím důvod, proč by se měla RF svlékat donaha před nějakými agresory z USA a EU. V záloze má určitě RF ještě několik "skvělých diamantů", ty neukáže nikdy. Teprve až je použije, tak je uvidíme. Nebo taky už nikdy nic neuvidíme.
      Je třeba přemýšlet a číst v informacích mezi řádky.

      Smazat
    2. Ale Rusové jsou taky jen lidi, bohužel je jich příliš málo a to co neodchytí do armády už na základce, tak se jim uchlastá samohonkou. Oni to vědí, já to vím a vědí to i Amíci. Ten příští vývoj bude dost obtížně předvídatelný. Na své straně mají pouze svou národní "náturu". Budou se bránit do posledního náboje a ani ten poslední si nenechají pro sebe. Raději si pak naběhnou na bodák (zjednodušeně řečeno).

      Smazat
  3. Jeste jednu vec, co se tyka kultury diskuse - podivejte se na vsechny me prispevky a vsimni te si slovni zasoby .....

    .... decentni lide .... mluvi decentne...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To uz pisou na Zvedavci deset let, polomozku. To jenom abys nebyl zase zklaman.

      Smazat
    2. Troll trolluje už 10 let na Zvědavci.........pane jo !

      Smazat
    3. ..jasně, všichni jsme tu dementi, jako když mi mluvíš z duše :-D.

      Smazat
  4. 19.59 - dobře jste to popsal. Proto taky Amíci tak rychle utíkají z Pobaltí. Viděli cosi, co jim vzalo vítr z plachet (polární záře nad Moskvou) a pochopili, že na Rusko nemají. Na tom nezmění nic ani fakt, že na zpáteční cestě frajersky hřmotí po českých silnicích............

    Tohle místní trollové nikdy nepochopí, snad jednou - až na ně "přijde řada".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Amíci teď začínají otáčet v lecčem. Protože i když dál vyhrožují a dodávají zbraně, pochopili, že Rusko silou na kolena nedostanou. Rusové nejsou hloupí a kdyby k tomu neměli pádný důvod, do žádného řídícího střediska by je nezvali. Takže to byla zajisté také demonstračka síly a nejspíš se mají čím chlubit, když do toho šli. To je pro svět dobrá zpráva. Jinak USA teď, přijde mi, v pokusu o sebezáchranu opravdu trošku zmatkují a lítají z místa na místo snažíc se napravit, co se dá. Vezměte si je Írán a naopak Izrael, Sýrii a náznaky spolupráce s nenáviděným Asadem, jednání o ambasádě na Kubě, letitému nepříteli a tak by se dalo pokračovat. A zatím co okolní svět má už s USA své bolestné zkušenosti, Evropa jde jako tele na porážku a je tak pro USA poslední lákavou vidinou slepě oddaného vazala pro jeho oddálení vlastní zkázy a vývoz nekalých zájmů jako jsou radar, základny, TTIP a pod. Vstup do mezinárodní čínské banky ale naznačuje, že pod evropským povrchem vřou i jiné prameny než americké a Evropa tuší, že vývoj se dříve či později bude ubírat jiným směrem. A pro jistotu nechce stát stranou. Takže ještě ani Evropa neřekla poslední slovo. Takže možná budeme sledovat, jak se USA postupně po světě definitivně ztrapňují a doufám, že nebudeme tak hloupí a neprozíravý, abychom se nechali stáhnout ke dnu s nimi.

      Smazat
  5. že sem vůbec ti americký vlezprdelkové lezou

    OdpovědětSmazat
  6. Naši mladí pravdomluvní komentátoři z Novy, opět nezklamali. Propaganda vyšitá jako z válečných týdeníků. Davy nadšených lidí , mávajících a zdravících naše zachránce z US Army. Dítka s praporky, podobné jako na 1.máje. Kdepak, není přes to natočit, co si přeje ten, kdo platí. A ti z druhé strany, co nesouhlasí? Asi tam vůbec nebili. Objektivitu tomuto příspěvku dodalo vyjádření některých politiků. Jen posuďte. Kromě Zemana, Bělobrádek, Sobotka, a jako třešnička Schwarzenberg. Co třeba názor někoho z KSČM? Prostě objektivita jako vždy na 100%.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak vy, ale právě názor KSČM jsem tam slyšel, ale až na drobné výjimky to bylo taky všechno. Je třeba uznat, že příznivci americké bojůvky byli v převaze. Na druhé straně bych z tohoto nedělal tak dalekosáhlé závěry, že Češi jednoznačně podporují to, co dělá Amerika nebo NATO. Jenže referenda o tom, zda např. chceme zůstat v NATO, se patrně nikdy nedočkáme, na rozdíl třeba od Ukrajiny, kde to slibují.

      Smazat
  7. Psal jsem i v jiném článku, na kolonu byly mezi Jaroměří a Hradcem Králové opravdu davy- viděno na vlastní oči, a dost i s vítacími vlajkami nebo transparenty. Osobně jsem ze zvědavosti chtěl taky počkat, pak jsem ale raději zamířil k domu, přece jen dálka. Mně osobně průjezd jako takový nevadí- kdo poslouchal prezidenta, který v rádiu uvedl například počet přejezdů aliančních armád, já byl třeba tím číslem překvapený.
    Co mě spíš zarazilo byly počet vítačů s fangličkama.No opět se budu opakovat, ale je nás, kteří vnímáme realitu tak jak vnímáme zatraceně málo.I na to abychom dokázali veřejným míněním nějak pohnout. Osobně jsem z toho smutný, ale je to prostě tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. efpe

      Hlavu vzuru - to ze jste zde je velka vyhra za prve. Za druhe, to co bylo receno na Valdai konferenci je nova Magna Charta pro narody .... zadna demagogie USA. Game is over. Lide chteji zit v zajemne toleranci a spolupraci. At jiz je to ten ci onen.....

      Za treti - hra je dohrana ....... ted jenom cekame my jako divaci se da rict, jake podminky budou implementovany pro nove usporadani moci - at jiz financni, politicke a ekonomicke. Dolar prohral a s nim ti co jim manipulovali a vykradali stat po statu. Game is over - Hra pro ne skoncila. Rothschild byl v Anglii odsunut od koryta .....

      2012 Lord James a jeho kruhy odhalili 15 bilionovy pokus o uplaceni celeho parlamentu UK ..... (KLIKNETE SI NA YOUTUBE - Sir Lord James - 15 Trillions... -

      Toto je indikator toho ze hra se otacila o 180 stupnu .... a nyni je hra dohrana ......

      Historicky rekneme jsme na Jalte v unoru 1945 - ikdyz se jeste bojovalo az do kvetna -

      Tak ze dnes muzeme mluvit o tom ze probiha prave nova Jalta - vysledky budou znamy verejnosti postupne......a pak velke party.

      Smazat
    2. Vlastimile, to jaké názory tady zaujímáme, a to o čem se dnes bavíme my tady mi připadá, přes všechny povzbudivá slova- a moc jim nevěřím, jako by se skupinka virologů bavila o nějaké nové mutaci viru, může se týkat milionů lidí ale baví se o něm jen ta skupinka. ostatním je to jedno, nebo chtějí aby ten virus škodil.Kde berete tu Vaši víru v tyto názory?Bohužel okolo sebe nic nepozoruju. do práce se chodí za nižší a nižší peníze, přesto potkávám v šopáčích, když tam jedu, stejné velké počty lidí i s plnými nákupními košíky, lidi furt stejně zajímají tupé seriály a bulvár, nikde nevidím reálný dopad nějakých změn- dolar někde- stejně vůči němu tu korunu oslabují....ne Vlastimile, nejsem optimista

      Smazat
    3. Bylo by asi dobré si uvědomit, že tomu tak bylo vždy a přitom kolik revolucí a změn režimů se jen Evropou za posledních 200 let přehnalo... Skutečnost je totiž taková, že nakonec vždy kormidlo dějin otáčí skupiny aktivních, na správném místě v pravý čas jsoucích, kteří pochopí význam historické chvíle.
      Dnes se opět vede boj o smysl a pokračování dějin. Snad 10% obyvatelstva je v tomto zápase aktivních a ti také tvoří onen diskurz. V těchto aktivních 10%, věřte nebo ne, jsou havloidé v menšině. Ano, mají v moci média, část průmyslu, servilitu showbusinessu a to jim umožňuje vyvolávat dojem, že jsou ve svých pozicích zabetonováni "na věčné časy". Realita je však jiná.
      Vzpomeňme Gándhího citát:
      "Nejprve vás ignorují, pak se vám smějí, pak s vámi bojují a nakonec vyhrajete."
      Paralela v našich polistopadových dějinách je jasná. V mezidobí 1990-2000 byla alternativa blahosklonně ignorována. Západ a havloidi si byli jisti "koncem dějin" a spoléhali na to, že kverulanti a bláhovci, upozorňující na nedostatky, se buď časem zařadí nebo zmizí. Přechod do druhé fáze-tedy "smějí se vám" spatřuji ve volbách 2002, které skrze výsledek KSČM (která by tehdy se soc-dem dala většinu 111 hlasů a jen ideový veletoč ze strany soc-dem a utvoření koalice s pravicí zabránil možnosti zásadních změn) ukázaly, že volání po alternativě se nejen nezmenšilo, ale naopak sílí. Establišment tedy přešel do fáze výsměchu. Začal jakoukoliv alternativu cíleně zesměšňovat, začal točit dehonestační filmy, dokumenty a seriály jako na běžícím pásu, začal podporovat různá prorežimní hnutí atd. V této fázi se režim nacházel podle mého názoru do začátku krize na Ukrajině. Od té doby přešel do fáze "bojují s vámi", která trvá dodnes. Tato fáze je charakteristická především odhozením masek. Propaganda, dříve sice neuměle, ale přeci jen skrývaná, se dnes okatě staví na piedestal. Agresivita proponentů současného režimu narůstá. Objevují se hlasy volající po zákonném znemožnění alternativ, toužící po zákazu svobodného myšlení a výměny názorů, které by mohly "ohrožovat náš současný diskurz". Křeč kapitalismu se pozvolna mění z filozofické metafory do reálné podoby.
      Buďme však společně s Gándhím optimisty - po této fázi totiž podle něj přichází vítězství.

      Smazat
    4. efpe29. března 2015 21:09

      Není z čeho být smutný, je to skvělý test naší společnosti. Přeci se nedáte otrávit těmi blbánky s fangličkami ? Ti se sjeli z celé republiky a víme alespoň kolik těch fanatiků tu je. Prodejci motorek si udělali skvělou reklamní akci, zřejmě bude nějaký politik za to požadovat slevu :-)) Průzkum Sanepu odpovídá cca 65 % zásadně proti a nějakých 30 % pro. Propagandou ČT se nenechte zmást, ten jejich průzkum dělali v Aspen Institutu u Klvani :-)). Nejlepší odpor je ignorace a to lidé pochopili. Hrozily tu provokace a vše by se svedlo na odpůrce. Není třeba křičet a rvát se. Účinější je systematicky pracovat a ty jednoduché ignorovat. Oni potřebují sami dozrát, až pocítí sami na sobě co jejich velký bratr umí. Dobře to dopadne, ale bude to chvíli trvat. Flegmatik je k ničemu.

      Smazat
    5. efpe29. března 2015 21:52

      ještě jednu věc, co jste sám udělal mimo kritiky všeho? Copak toto jsou věci, které lze změnit ze dne na den ? Sešly se nám všechny krize jako nikdy v dějinách, copak nevidíte, že je tu krize hodnot, mravní, finanční a geopolitická ? Copak to lze změnit mávnutím proutku ?
      Tím, že budete šířit negativní a pesimistické nálady si hlavně sám vůbec nepomůžete. Svět se změní koneckonců i bez vás tak jak tak. Nejhoší jsou ti co stále kritizují vše a ještě k tomu nechodí volit. Volit musím, zatím to nejmenší zlo a mozkem !

      Smazat
    6. Jsem z tech ceskych lidi, co vitali proamericke vrahy, moc smutna. Preci jen jsem doufala, ze Cesi jsou chytrejsi a vidi realitu zla, kterou USrael pacha po celem svete. Netajim se tim, ze je to pro mne trpkym zklamanim. jaris

      Smazat
    7. Anonymní29. března 2015 22:32

      Musím do puntíku souhlasit, přesně tak, jsme v třetí fázi.
      Ten cirkus byl testem jak pro ně, tak pro nás, také měl demonstrovat, "my si vás ohlídáme, my tady šéfujeme".
      Ovšem ukázal pravý opak. Copak tak vypadá konvoj disciplinované, špičkově vybavené armády ? Proč pustili Bartoše málem s omluvou ? Sledujete dění ve světě ?
      Toto není náš samostatný boj, svět mění zgruntu !

      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=deqJrMR0JvQ




      Smazat
    8. Anonymní30. března 2015 0:04

      A jak jste si to představovala ? media vyvolala hysterii na kterou skočili ti "jednodušší" a ti jejichž dědové vítali Němce, otcové Sověty. Takové patvary lidí jsou všude. Na jedné straně je to dobré, ukazuje to, že ti přemýšlivý jsou chytřejší. Copak je třeba rvát se s těmi fanatickými fotbalovými vymaštěnými fanoušky? Copak jste neviděla jak byli agresivní a nabuzení něco vyvolat ? Zřejmě jste koukala na ČT a nechala se strhnout jejich podáním, nezapomínejte, že vystřihují jen co se jim hodí. Mě naopak velmi povzbudilo, že to dopadlo tak a že policie byla spíše na straně rozumu a usměrňovala tu fanatickou část.

      Smazat
    9. Vše špatné,je k něčemu dobré. Vítači nám prokázali skvělou službu.

      Smazat
    10. Anonymnímu- co jsem sám udělal? Mimo kritiky všeho? Nekritizuju vše. Snažil jsem se o tom například s lidma mluvit. Nesleduju zprávy v televizi, snažím se ignorovat i ty v rozhlase.Snažil jsem se v diskuzích od dob Libye a Sýrie, do té doby jsem neměl páru o druhém proudu informací s lidma ve svém okolí mluvit, když to šlo- teď už věřím, že 11 září bylo zrůdnějším divadlem pro masy, než Pearl Harbour. Od dob Ukrajiny už se svým okolím mluvit nelze. Velmi velká část zastává radikální protiruské názory a mně to v rámci vyvážení často nutí být stejně ostrý na druhou stranu. A protože to jsou lidi se kterými pracuji, nebo vedle nich žiju, raději se těmto tématům vyhýbáme pokud možno, nebo jdu pryč.Snažím se přesvědčit lidi ve svém okolí aby neměli veškeré úspory v bance a něco si nechali i doma- pokud by systém klekl.Snažím se chodit do přírody a vštěpovat si do paměti zpěv ptáků, šumění stromů, přírodu, na horší časy pro vzpomínky.
      sám nemám povahu hučet do lidí( a nebýt přitom dotěrný), kteří mají jiný zájem, nebo je to nezajímá- to mi připadá jak bych byl jehovista.
      Schovávám se do ulity své rodiny a svého rodinného kruhu, který jsem připravený bránit proti komukoliv, kdo by tu harmonii toho posledního alama chtěl narušit.
      Toto dělám, nebo nedělám.

      Smazat
    11. Právě jsem si přečetla, že strykery v americkém konvoji jsou radioaktivní. Šiřte tu informaci, ať se ti vítači, kteří na ně vysazovali děti, chytí za nos.
      Zdroj zde:
      http://aeronet.cz/news/strykery-doprovazi-lehka-radiace-vlada-cr-nemela-moznost-prujezdu-

      Smazat
    12. Muhehe., Radioaktivita! POZÓR!!
      Pár čísel: radioaktivita se v příkladu udává v milisivertech za hodinu - značka uSv/h.
      povrch Země - 0.10-0,12 uSv/h
      + 1.000 m - 0.20 (také 20 m od jádra reaktoru)
      + 6.000 m - 0.67
      +10.000 m- 1.8 uSv/h
      +11.000 m - 3 uSv/h nebo 3 m od jádra reaktoru v aktivní zóně
      5 uSv/ROK je bezpečná dávka a nad 50 uSv/rok vyvolává nemoc z ozáření... Liší se množstvím ozáření, zdravím a genetickou výbavou jednotlivce, stravovacími návyky, zářením přijímaným dlouhodobě z okolí... Martin von Brünn

      Smazat
    13. efpe


      cítím že to na Vás dopadá bolestně, nejste sám, je to smutné. Media mají obrovskou moc, jejich majitelé se lidem vysmívají mnohdy urážlivou propagandou lží. Všichni máme rodiny a děti, vnoučata. Řekněte mi, jak je to dlouho, co jste pochopil, že se věci kolem nás dějí jinak, než nám třeba ČT tvrdí ?
      My TV vyhodili už dávno v zájmu duševního zdraví vnoučat a nás. Mě kdyby někdo ještě před 15 lety řekl, že se bude dít to co teď, nazval bych ho bláznem hájil bych "do krve", že toto by nám amíci neudělali....Člověk cítí, že jdou věci jinak jak mají, ale nechce si to připustit, dlouho se brání už proto, aby se mu nezbořil vlastní svět. Pokud jsou Vaši přátelé inteligentní a přemýšliví prozří stejně, třeba to cítí, ale nechtějí to pojmenovat. Ti, co mají slušnou práci a hypotéky se bojí, hypotéky jsou mocná zbraň. Věřte, že vše dobře dopadno, Pravdu nelze umlčet obzvlášť když nejsou peníze. Pro přátele to chce pádné argumenty a důkazy, na netu je jich zatím dost. Vím, člověk se cítí jako malomocný mezi nimi, ale to se změní.
      Třeba toto vidím jako dobrý krůček ke změně, věřím, že se zpráva povrdí.

      http://www.hlavnespravy.sk/usa-menia-retoriku-ustupuju-a-vyjadruju-podporu-cinskej-banke/585917

      http://www.hlavnespravy.sk/lagardeova-mezinarodny-menovy-fond-je-ochotny-spolupracovat-s-cinskou-bankou/586815

      http://www.hlavnespravy.sk/rusko-poziadalo-o-vstup-do-cinskej-banky/588893

      Přijde mi, že tím chtějí obejít ty, co všechno vymysleli a vyhodit je ze hry.

      Držme si palce

      Martin

      Smazat
    14. http://www.hlavnespravy.sk/jeden-mrtvy-a-jeden-vazne-zraneny-pri-strelbe-pred-sidlom-narodnej-bezpecnostnej-agentury/589200

      Smazat
    15. Martine, Aby člověk (vyhodil TV), musel by být sám. Prozatím ještě rodina kouká, tu na komedie, tu na blbé telenovely, tu na sport. Tady nejde být takhle radikální.Doma svým dospělým dětem vysvětlujeme , pokud se zeptají, jak tu či onu tématiku vidíme my. Vlastních zkušeností, a taky , z povídání si s pamětníky víme dost. Do práce nebo tak pošlete k přečtení článkya oni si to nepřečtou!!Nejsou tam obrázky, má to víc než 2 odstavce, to číst nebudou, je to těžké. Ale Mají dokonalý přehled co bylo v diváckých zprávách , v tom kterém seriálu jakou deviaci zase vyšetřili v New Yorku, či L:A: Se sousedy je to taky někdy těžké, máme v okolí přepejskováno se všemi negativními dopady, A to že američtí vládci otáčejí kurz? Znáte to jak kosatky útočí na tuleně? A pokud první útok nevyjde, umí změnit taktiku?Kdepak. Co tě nezabije tě neposílí- vrátí se to, a zkusí to znovu.

      Smazat
  8. Někteří zabedněnci argumentují tím, že Američany vítají tisíce pravověrných nebo "rozumných".
    Tak jako i hitlerovská vojska u nás vítaly tisíce pravověrných nebo "rozumných".
    Běžte k čertu, kolaboranti, zvracím na vás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak ti, co vítali Hitlera v 39. roce šli po válce do odsunu, byli to většinou Němci nebo lidé ze smíšených rodin, ale kam odsunout ty dnešní pomatence?

      Smazat
    2. Buď klidný - tisíce to nebyly. To jen oficiální propaganda měla zase svůj den. Jinak by nedostaly prémie za špatně odhadnuté počty.

      Smazat
    3. Anonymní29. března 2015 23:49

      Vše uzraje ! Také je mi na blití z těch zahalených do usácké vlajky, z těch (obecně známo) vymaštěných motorkářů.
      Ale byli mezi němi i ti, co vezli českou vlajku a jeden měl na bundě ruskou trikoloru. Třeba to byla PR akce. Byli tam naprosto zabednění čumilové, kteří se neobtěžují lámat si hlavu čí jsou a kam patří, protože pravda bolí a mnozí by ji neunesli.

      Smazat
    4. Anonymní30. března 2015 0:19

      Asi to byly tisíce, ale kolik je to % ?

      Navíc jsem přesvědčený, že to byli ti, co jsou jak říkám nebezpeční fanatikové (mávači s vlajkami) a ti byli slezlí z celé republiky, takže 80% všech.
      Většinu ale tvořili ti zabednění čumilové, kterým je to jedno, ti se ještě z poloviny proberou.

      Smazat
    5. 2015 0:30

      aby nedošlo k nedorozumnění mám na mysli 80% všech - myšleno z těch dnešních několika jednotek tisíců, což je nějaké zanedbatelné procento.

      Smazat
  9. Clanek dobry ale co s temi mawajicimi Zoombiky ???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ti lidé kolem silnic a ve městech se v drtivé většině přišli podívat na techniku a nezvyklé návštěvníky. To je jako když jede kolem cyklistický závod. Je to událost, každý chce být při tom. Smozřejmě, že média tyto davy využila ke své propagandě když jim přisoudila status "vítačů", ale podle mě je to prostá zvědavost, co tam ty lidi dostala, žádný zavilý proamerikanismus. Naopak, usa-filů překvapivě moc nebylo, i když na sociálních sítích si kasali rukávy a padaly hlášky o "podávání si bolševiků". Na to, že pro-ami akce měly téměř oficiální status, propagaci ve všech sdělovadlech a podporu od obce havlistické, tak docela nic moc. Odpůrců bylo samozřejmě dost, akorát stejně samozřejmě s nimi nikdo nevedl rozhovory, nikdo je nefotil ani o nich nepsal. Ze stovek se postupně staly desítky a z desítek hrstky, zatímco "vítačů" přes den přibývalo geometrickou řadou. Prostě, zvykněme si už na to, že pravdu se ze současných médií nedozvíme.

      Smazat
    2. Anonymni 22:40
      Neomlouvejte ty podle Cechy, co stali u silnic. Udelali amikum velkou radost. Stydim se za ty hnusne prodejne ceske kreatury. jaris

      Smazat
    3. Na US konvoj přišlo stejné množství čumilů,jako na velkou vodu a daleko míň než-li na povánoční výprodeje.Komické na tom je,že Havloidi svým ovečkám moc nevěří a TV do toho šla opatrně.Zase na druhou stranu,mít takovou moc jako režim má,tak bych své kámoše vítal daleko,daleko vřeleji a lépe.Ty tisíce u silnic nevypovídají zcela o ničem.........Návrat Českých zlatých kluků z Nagana to byla jiná paráda!

      Smazat
    4. Jenže to "stádo" neuhlídáš. Oni to nedělají proto, že souhlasí a nebo nesouhlasí. Jsou zvědaví a ještě nastrčí své malé děti, aby se podívali(y). Stačilo sledovat ten přímý přenos. To podle mne nic neznamená. Rozhodně to nevypovídá nic o tom, kdo má a nebo nemá rád Amíky.

      Smazat
    5. Ignorovat!!Když jím to dělá radost ať mávají ,za nějaký čas se budou stydět ,že se nechali zblbnot

      Smazat
  10. Tyto slova z článku tesat do "kamene" :"Ne, vážené dámy a pánové. Tyto jednotky nejsou našimi přáteli. Jsou přáteli útlaku, vydírání, vyhrožování, války, ničení a smrti. My jsme zato přáteli míru, svobody, nezávislosti a suverénního určení svého vlastního osudu. Uchopme proto náš osud do vlastních rukou a přestaňme se schovávat pod sukní nějakých spřátelených vojsk, které určitě nepřišly prolévat za nás svou krev, ale naopak, vysát tu naší, tak, jak to vždy bylo a je stále dokola. Vystupme proto z tohoto začarovaného kruhu, a řekněme jasně a hlasitě své NE okupačním spojeneckým vojskům, NE cizím vojenským ZÁKLADNÁM!"

    Překvapilo mne, že tolik lidí tento návrat konvoje pochopilo jako osvobození, či podporu, alespoň tak to bylo prezentováno tiskem a televizí.Ba ne, vraceli se jako spráskaní(z východu na západ) a ještě k tomu špatně logisticky zabezpečení psi, s prázdnými nadržemi. Jak se toto může stát, aby někde tolik hodin čekali na palivo?

    Ale co mne dnes dostalo, to, jak nás teď po bouřlivém vítání "osvoboditelů"některými českými občany vidí naši slovenští přátelé, při čtení článku -
    Novinár a politický aktivista protestoval proti americkému konvoju. Zadržala ho polícia - na hlavnespravy.sk ... mi vyhrkly až slzy, přirovnávají nás totiž četnými fotkami ke kolaborantům s nacisty.

    Slováci nám nastavili zrcadlo, stydím se.

    OdpovědětSmazat
  11. Já myslím, že je to fajn, že se "kuci ze západu" rozhodli vrátit zpět domů....Nevím sice jestli je to na západ ta nejkratší cesta přes nás, ale budiž, když budou vojáci a válčení pryč jsem jedině pro a ať profrčí co nejrychleji... Myslím, že spousta lidí je v tom dnes přišlo povzbudit ať už měli na transparentech cokoliv...
    Smutné ale je a mrzí mě, když vidím, že se dokážeme mezi sebou hádat jako malý dětska místo toho, abychom byli jeden národ, který se nelekne "nepřítele" zprava ani zleva ani odkudkoliv.... Prosím, zamysleme se každý nad sebou komunista či demokrat, jsme přeci jeden národ, snažme se ho zachovat i našim dětem!
    MÍRda

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady nejde o zadne hadani, tady jde o princip. Jde o to, kolik lidi stoji na spravne ci spatne strane. Bohuzel vetsina Cechu nechce videt realitu zla, kterou NATO ci primo americka vojska na svete pachaji a stoji na te spatne strane. To jim nestaci, napadrt rozbite staty americkou armadou za poslednich 20 let? Jim nevadi tisice mrtvych nevinnych lidi? jak vidim, nevadi. V tom pripade tady mame velky problem a ten se neda ignorovat. Pokladam ty, kteri stali a vitali Americany u silnic, za zradce ceskeho naroda.jaris

      Smazat
    2. umíte počítat kolik je to promile z 10 milionů ?

      Smazat
    3. Jaris, já považuji za úspěch (byl bych rád kdyby to tak zůstalo než odjedou) aby odjeli svědomím, že je máme rádi.
      Pořád lepší, že odjedou nepolepení vejci s vědomím, že jsme hodní než čekat, za odměnu nám sem něco za nějaký týden hodí mezi prvními. Myslete hlavou ! Svět ví, že máme odpůrce, ale nemusíme světu ukazovat, že jsme na úrovni Ukrajiny,nemyslící bojovné stádo.

      Smazat
    4. Jarisi, asi chápu jak to myslíš, ale hlavní problém je jinde... Pokud někdo někdy dokázal porazit náš národ, tak jen v případě, že se mu podařilo nás rozdělit...V případě, že budeme opravdu jednotní a dokážeme zpomenout na vzájemné hloupé spory (navíc třeba z pouhé nevědomosti a protože jsme už hodně dlouho cíleně mystifikováni), pak nás nemohou porazit a to jakkoliv...
      Důležité je aby toto národ co nejdříve pochopil, aby toto pochopili všichni lidé světa a zbavili se konečně těch několika lumpů, co si myslí, že nás všechny můžou beztrestně donekonečna ovládat...
      MÍRda

      Smazat
    5. To by ale lidé neměli používat Rozhlas Televizi Tisk protože to je jedna velká Lež.Ale jen svůj rozum

      Smazat
  12. Hmm, to máte tak, Tuskův děda byl nacista, Swarzenbergův fašista, staří komunisti dnes lítají s americkýmy vlajkama, a mladí vystrkují na toto všechno holou zadnici, ještě že tak :-)

    OdpovědětSmazat
  13. Anonyme (30.3.2015 0:00) , prosím o vysvětlení k čemu je dobré rozdmýchávat takové nenávistné nálady uvnitř už se tak pomalu rozpadajícího národa?
    Snažíš se tu prezentovat jako vlastenec, ale chováš se spíše jako někdo, kdo chce vlast rozložit!?
    MÍRda

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co zkusit začít u sebe a naplnit, dle mého opravdu moudré rčení, že "moudřejší ustoupí?
      Mimochodem, nemyslím si že v dané už tak dost napjaté situaci v regionu pomůže jakékoliv vojenské demonstrování síly, například vojenská cvičení apod...
      MÍRda

      Smazat
    2. Moudre jsme ustupovali Hitlerovi a vite jak to dopadlo. Rus musi videt, ze jsme pevna cast severoatlanticke aliance a ze nas musi nechat na pokoji. Jen tak zachovame mir.

      Smazat
    3. Je to pravda. Pokaždé, když ustoupíte zlu, střetu se stejně nevyhnete, jenom ho o něco oddálíte a nejspíš bude o to fatálnější. Zlu se nemá ustupovat. Rusko to už pochopilo a to díky strašlivé zkušenosti, kterou v minulosti učinilo. Co my?

      Smazat
    4. A 15:03 Vy máte pocit , že vás Rusko ohrožuje? Jak jste na to přišel, z ČT, nebo z Práva a jiných tiskovin? Já mám jediný a dlouhotrvající pocit, že tím kdo mě a nás všechny ohrožuje je celosvětově agresivní politika USA. Prosím , používejte občas tu věc, co máte na krku a nenechte se manipulovat. Myslím, že je to pro začátek dobrá rada.

      Smazat
  14. Viděl jsem jak tisíce Čechů vítají fašisty V Praze 15.3.1939, Aby pak kolaborovali s Němci a udávali spoluobčany. Stejní šmejdi se kámošili s okupanty v roce 1968. A Úplně stejní šmejdi vítají světové okupanty z USA a slintají přitom blahem. Ano. Není na tom pranic veselého. Je však zbytečné příliš se divit. Důležité je, nezahnojit si vlastní život stejným svinstvem. Vždyť vidíme, že i sem ten odporný hmyz leze. Ta sebedestrukce je v lidstvu zakódována. Nenechme se otrávit!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Viděl jste v 39tým leda hovno. Hitlera vítali čeští Němci a ti pak museli za 6 let balit kufry a mazat. Tak tu nepouštějte protičeskou propagandu.

      Smazat
  15. Patříme na západ! Američané nám několikrát pomohli - při vzniku ČSR, v. r. 1945 nás částečně osvobodili (bohužel jen částečně), nikdy za to vlastně nic nechtěli. Za osvobození rudou armádou jsme tvrdě zaplatili nejen zakarpatím, ale 40-ti lety rusko-komunistické poroby, vpádem vojsk 1968 a 20-ti letou okupací. Jsme součástí NATO a euroatlantické civilizace, není to ráj, ale je to prostor, kde se dá slušně a svobodně žít, je to místo, kde člověk řídí svůj život především sám. To nejmenší co můžeme pro spojence a Američany udělat je být loajální a plnit svoje závazky. Jen tak muže civilizace, které jsme součástí přežít, neb demokracie je ze své podstaty vůči svým nepřátelům velmi shovívavavá, bohužel oni už tolik ne. Každopádně welcome guys!
    Nejvtipnější je, že ta masivní podpora americkému konvoji je způsobena právě těmi odpůrci. Kdyby totiž z toho neudělali takové haló, tak tudy armáda projede za daleko menšího zájmu. Přišlo by se podívat pár znalců techniky a ti co by byli poblíž by jim zamávali. Takhle mnoho z nás cítilo potřebu vyjádřit podporu spojencům, abychom zas (jako už tolikrát) nebyli za pitomce.
    Už se těším na konspirační teorie, že ty protesty, které paradoxně způsobily tu podporu, zorganizovala CIA.
    Karel Mach

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je Váš názor, já jej ale nesdílím, myslím si, že patříme tam kam patříme, tady jsme se narodili, tady je náš domov. Už samotné dělení na západ a východ nechápu, stejně jako slovanskou vzájemnost.Všude najdu hodné a zlé lidi. Sám řídit svůj osud píšete? To je jako že můžu svobodně cestovat například 2 roky do karibiku, pak 6 po Jižní Americe, 2 roky v Austrálii- tak nějak? Dovolená? Práce? Za co tam budu žít, kde na to vezmu, neřkuli, že právě na mně všude čekají s otevřenou náručí- bejvávalo. Píšete tady zmatečné věci- Vy víte, jakéže závazky máme vůči spojencům? Ne pane Machu, nesouhlasím s Vámi.

      Smazat
    2. USÁCI nám pomohli... No pamětníci z osvoborení Plzně na to mají zcela opačný názor. Američtí hulváti vyházeli české zastupitele z revolučního výboru, chránili nacisty se zbraněmi v rukách, rabovali byty, zavedli protektorátní manýry a veškerou moc soustředili ve svých rukách, zakázali lidem noční vycházení jako při hajdrychyjádě. Ale Vyčítal se o tom v písničce kupodivu nezmínil ani o zničení českého průmyslu americkými bombami. A nám ti blbci (americká Luftwafe) trefili barák, místo továrny Královopolská strojírna!
      Martin von Brünn

      Smazat
    3. To si zase někteří plzeňští vlezořiti budou natřásat peří. Už to přesně vidím. Myslím že opět nezklamou, křiváci!

      Smazat
  16. Slušná debata,rád jsem si ji přečetl.Řekl bych že i trolové ze strachu z přečíslení byli povoláni na vítání.Nezatracoval bych ani Čtv,jako jedinná mapuje průjezd.Jednou záběry budou mít hodnotu těch z 38.a aktéři nebudou rádi!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.