Reklama

.

.

úterý 21. dubna 2015

Proč západ démonizuje Putina?!

Ladislav Kašuka
21. 4. 2015   blog idnes
Čím je Putin jiný, proč je západem tak kritizován a proč nás evropská a americká média přesvědčují, že se ho máme bát?! Co se stalo s Ruskem za posledních 15 let, co se Vladimír Putin stal jeho lídrem? Vadí snad západu to, že nynější ruský prezident skoncoval se stavem, ve kterém se Ruská federace ocitla po vládách prodejného Gorbačova a věčně opilého, s vlastním osudem nespokojeného Borise Jelcina, který propadl beznaději poté, co pochopil co on a Gorbačov své zemi způsobili, když uvěřili slibům západních zemí o přátelství a plnohodnotném partnerství?!

Ruská federace byla v roce 1999 v horším ekonomickém stavu než po druhé světové válce! Téměř všechny prosperující podniky byly v rukou zahraničního kapitálu, nebo zlatokopů z řad velice rychle zrozené a na nové politické poměry se adaptující mafie a v zemi byly celé obrovské oblasti, ve kterých vládl jako malý car nějaký místní gubernátor a z kterých se neodváděl ani rubl do státního rozpočtu, takže chyběly peníze na výstavbu, zdravotnictví, infrastrukturu a také na armádu, která by byla schopná ubránit tuto obrovskou na nerosty bohatou, avšak bleskurychle místními zloději a západními korporacemi vykrádanou zemi!


V Ruské federaci v té době na mnoha místech panoval hladomor, populace se snížila o téměř 15 000 000 lidí, spousta lidí neměla práci, národní hrdost klesla pod bod mrazu a Rusové chodili po ulicích se sklopenýma očima jako by byli příslušníky nějakého porobeného národa a nikoli občané země, která nebyla nikdy nikým vojensky poražena, zvítězila nad německými nacisty porobenou Evropou a zachránila spoustu lidí a celých národů před naprostým vyhlazením, nebo potupným otroctvím!


Ruská federace byla tedy před příchodem Vladimíra Putina v přeneseném slova smyslu na kolenou a pomalu umírala, což byl stav, který se západu velice zamlouval a co víc, stav o který se sám západ aktivně přičinil! Americká a Bruselská vize toho, jak se z obávaného, neporaženého protivníka (opravdové partnerství západ nikdy nechtěl) stává zničená a bezbranná surovinová kolonie pomalu nabývala reálných rozměrů!


Američtí a bruselští státníci, bankéři a oligarchové si již mnuli své od krve umazané ruce a těšili se, že po penězích vydělaných z amerických vojenských agresí v Jižní Americe, Asii a na Blízkém východě, kterých bylo tolik, že nad tím zůstává každému normálnímu člověku rozum stát (Američané vedli během dvou stovek let více jak 200 válek, což je hrozivý snadno ověřitelný fenomén, který nemá u žádné jiné země obdoby) přibudou i peníze z vykradeného Ruska!


Pak se však stalo něco, s čím již nikdo nepočítal! Posledním krokem, satisfakcí a pomstou Borise Jelcina vůči západu, který ho obelhal a učinil z něj zrádce a téměř i hrobaře vlastní země, bylo doporučení Vladimíra Vladimiroviče Putina jako svého nástupce ve funkci prezidenta Ruské federace. Vladimír Putin nebyl v té době samozřejmě v politice žádným nováčkem, nýbrž perfektně vyškoleným vzdělaným diplomatem a státníkem, který mohl po mnoho let sledovat chyby svých předchůdců a měl pečlivě připravenou koncepci jak udělat z Ruské federace znovu ekonomickou a vojenskou velmoc.


Vladimír Putin změnil ruskou politiku 21 století od základu, donutil oligarchy odejít z politiky a těm, kteří své majetky získali nepoctivým způsobem, je bez milosti sebral a vrátil takové podniky a společnosti pod kontrolu státu. Takto znárodnil, vykoupil, nebo nově vystavěl více jak polovinu ruského průmyslu a vybudoval tak nový národní sektor, který přinášel peníze do státní pokladny a nikoli do kapes cizích průmyslníků, mafiánů a podvodných zlatokopů jako tomu bylo od rozpadu SSSR do jeho nástupu k moci!


Ruská federace se díky tomu stala zemí, s kterou musel západ zase začít počítat a partnerem pro mnoho zemí, které poučeny z minulosti nechtěli již více obchodovat s USA. To je ten jediný opravdový důvod, proč začal západ praktikovat vůči Ruské federaci politiku zadržování, proč obklíčil tuto zemi železnou obručí základen NATO, proč začal organizovat v zemích sousedících s Ruskou federací své „barevné revoluce“, kterými se mu povedlo rozvrátit Asii a Afriku a proč se uchýlil k takovým extrémům, jako je podpora nelegitimního ozbrojeného puče za pomoci neonacistických bojůvek na Ukrajině a následná podpora armádou a národní ukrajinskou gardou praktikované genocidy té části civilního obyvatelstva, která odmítla vládu vzešlou z výše zmiňovaného převratu uznat!

87 komentářů :

  1. Celý zázrak Putina spočíval v tom, že při jeho nástupu k moci v roce 1999 byla ropa na minimech a prodávala se za 10 dolarů za barel. Pak začala shodou okolností raketově růst a v roce 2008 byla již za 140, na čemž měl samozřejmě Putin zásluhu nula. Jelikož je státní rozpočet Ruska tvořen z poloviny právě přijmy z prodeje ropy a plynu tak si závěr udělá každý sám. Putin za těch 15 let své vlády nevybudoval žádný průmysl, podniky, nic. Dokázal jen zbrojit a rozhazovat a závislost Ruska na ropě ještě zvýšil. Proti Putinovi je každý šejk z Arabského poloostrova ekonomický génius. Pokud ropa nezdraží během tohoto a příštího roku aspoň na 80 dolarů, tak půjde Rusko zase velice rychle do kopru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmysl, ropa nikdy nebyla 10 dolaru .....

      Proble je že vás Putin vykopl z Ruska a nemůžete lhát a manipulovat ruskou ekonomikou a financemi ....

      Po té co je Rothschild odsunut v Anglii od koryta vám zvoní vaší mafii hrana na povel ...... buď se zaadit nebo vycouvat .....

      ??????
      Rusko se postavilo proti zionistické mafii - vytvořilo BRICS a novou finanční politiku, která jde ruku v ruce s Anglií ..... takže brzy konec dluhového systému - a to je důvod proč zionistickou ideologií kontrolovaný západ nemůže spolknout .... proto ta media kontrolovaná zionisti házejí na Rusko vše možné. Problím je ten, že svět zná dnes pravdu a mocní se postavili na stranu práva a spravedlnosti ..... konec vaší mafie ....

      Vymazat
    2. Zajímavé, jak se různí tv intelektuálové snaží ostatní umravnit s tak mizivými, navíc pokroucenými informacemi, které dostal v tv. V realitě by jsme se mu společně zasmáli:o)) Ropa nedělá více jak 50% HDP Ruska, to je jen zbožné přání nepřejících států na západě, já slyšel v tv dokonce 70% ale to bejvávalo! Právě Putin se zasloužil o minimalizaci vývozu surovin a zaměřil se na průmysl, dal v podstatě lidem práci a to mu tato generace nezapomene. To že někde někoho vystěhují není důkaz špatnosti Ruska, to se děje po celém světě a většinou pod taktovkou západních států, které si prostě už tak nějak uvykli žít z druhých a jejich morálka i schvalování fašismu a kolonialismu mě dodnes leží v krku. Prostě bych na západě žít nechtěl, to lákadlo pro blbé ve formě aut, vil a dovolených mě prostě neláká, takže mě a myslím, že i spousty dalších žádným vylhaným nebo uměle vytvořeným dokumentem o Rusku jaksi neovlivníte. Top je právě ten rozdíl mezi námi a to je ten rozdíl v myšlení, proč fašisti v konečné fázi přikročili k likvidaci jinak smýšlejících víme:o)

      Vymazat
    3. Omlouvám se za ten titul, ale přiléhavější výraz neznám. Pane z 13:32, jste TROUBA, který těžko někdy něco pochopí a jen papouškuje nesmysly z ČT. Jděte se z té kocoviny vyspat.

      Vymazat
    4. Bože,bože, nejsi náhodou z Prahy ? Vzkaz pro 13:32. Byl si se tam někdy podívat? Tvoje pytomé tlachy nemají ani hlavu ani patu.To máš vyčteno z těch propagandistických proamerických plátků? Nebo jsi byl na školení a am.ambasádě.
      u toho" kecala". a štváče. Nemáš ani ponětí chlapče, jak je na tom Rusko dnes. Za Medvěděva a zejména za prez. Putina dostalo Rusko takové tempo, že se už nechytá žádná republika v Evropě. O naší zemi ani nemluvě. Naši politikové jen hledí na západ a dělají jen to co jim Brusel-potažmo USA dovolí. Potřebujem vládu, která udělá něco pro republiku. Co udělaly vlády po revoluci? Rozkradly tuto zem.Bohužel. Kdybychom měli jen z 10 % takové představitele joko má Rusko, tak by totiž nemohlo dojít k naprosté devastaci jek průmyslu, zemadělství a ostatních odvětví. Tento režim nahrává jen podvodníkům,tunelářům,
      darmoživům a podobné chátře. Obyčejný člověk má co dělat aby uživil rodinu. Střední třída už není. Je jen "horních 10 tisíc a chudoba. Stát řídí neskušení nevzdělanci, komedianti a zelináří a odbornost byla ponížena nad politickou gramotnost. Jsi li politik umíš vše. Od pradávna platí pravidlo," pokud chceš řídit, mosíš být odborník a rozumět věci. Kde máme ty odborníky? V politice? To ani náhodou.
      A co nám obyčejným lidem přinesla ta " sametová" ? Zhola nic. Jen totální propad do šedesátých let. Než tuto zdevastovanou zemi dostaneme aspoň na úroveň let 80 tak to bude trvat deset generací. Pokud nám to Brusel dovolí.
      Bohužel. Taková je realita. Tady už není dobrá ani voda.
      Vlastně v Praze už ani to vodu nemáte svoji.
      Promiň, že Ti tykám, ale vazaly a vlastizrádce nesnáším.

      Vymazat
    5. 13:55

      Když nevíš která bije tak raději místo vymýšlení si a lhaní mlč

      http://www.businessinsider.com/chart-of-the-day-oil-since-1861-2011-6

      Vymazat
    6. Pan Kašuka, jako obvykle výborně napsaný článek.Děkujeme. A ti hlupáci co si pletou pojmy s dojmy? Škoda slov. Snad jen citát. "Nedostatek znalostí, je přirozený stav, dá se změnit. Nejhorší je ignorace, ignorant nechce vědět i když má příležitost se poučit, což považuji za zločin". Nikolaj Levašov

      Vymazat
    7. Čím to je, že komunističtí diskutéři nejsou schopni dodat k potvrzení jejich argumentů žádná čísla, fakty, satistiky, grafy? Umíte jen fanaticky blouznit o "zemi kde zítra již znamená včera". Ubohé.

      Vymazat
    8. Nu, tedy k faktům. Když přišel Putin k moci, tak ve státním rozpočtu Ruska byl zbytek penez, který pokrýval cca potřeby na mzdy pro státní zaměstnance jen na 1 měsíc. Rusko bylo v te době před bankrotem. On to zvládl. Nu a co pak dokázala polistopadova reprezentace státu? Jako národům na tomto území nám tu již toho moc nepatří. A víte proc je úspěšna ta spousta Číňanů, Rusu, Vietnamců nebo Turků ve světe? Pravda tkví v soudržnosti, v pospolitosti, ve vzájemné podpoře, což bylo nasim národům vyhnano z hlavy a srdcí . Kdo neustále ovlivňuje obyvatelstvo a manipuluje s nim? ....... Jáchym

      Vymazat
    9. Jáchym:

      Opět mimo. Ne, nezvládl. Rusko bylo těsně po bankrotu který prodělalo v roce 1998. Jak už jsem psal, Putinův (stejně jako třeba Chavezův) "zázrak" spočíval pouze z raketového růstu přímů z ropy a plynu, což se dá velmi jednoduše doložit.

      Ve výčtu úspěšných národů jsi jaksi zapoměl na Židy, na které ta soudržnost platí nejvíc. Ale Židi se ti do úspěšného konceptu hodného obdivu zřejmě nehodí.

      Vymazat
    10. Soudržnost Židů jsme naposledy mohli vidět v Praze při válce židovských gangů o ovládnutí "obce".
      Na židy patí německé přílsoví "Pack schlägt sich, Pack erträgt sich"

      Vymazat
    11. Neni pochyb, ze Rusko ma suroviny, ktere pomahaji ke zvyseni zivotni urovne po staletich decimovaneho obyvatelstva.
      Neni ale take pochyb, ze USA ho nuti do zbrojeni a cast z vynosu surovin musi jit na zbrojeni a armadu.Jestlize se odhaduje, ze nejmene 1/3 Americanu je pod prumerem prijmu te 2/3, pak cca 150 milionu prispiva tem stale bohatsim Americanum. Takovy pomer neexistuje v Rusku, kde tech vykoristovatelu neni ani 10% a ruska vlada musi brat stale ohled na ty socialne slabsi, tedy je i zivi
      V USA v dusledku nahromadeneho bohatstvi tech oligarchu
      jen cast dani od techto papalasu staci uspokojit ty chudsi.
      Tato situace nuti Putina delat jinou politiku nez vUSA a uspechem je proto i to, ze v tom ruskem kapitalismu se Rusum nedari spatne.

      Vymazat
    12. 17:22

      "Jestliže se odhaduje..." Kdo odhaduje? Kde jsou podložené odkazy? Zase si cucáte cosi z prstu.
      Rozložení bohatství ve společnosti měří "Gini index"
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Giniho_koeficient
      podle kterého vidíme, že rozdělení bohatství v USA a Rusku je přibližně stejné
      http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2014_Gini_Index_World_Map,_income_inequality_distribution_by_country_per_World_Bank.svg
      A nemusím vám doufám vysvětlovat, že "chudý"Američan je na tom o mnoho líp než chudý Rus...

      Vymazat
    13. Tak čísla a grafy? Anonym z 15:38 sem vložil odkaz jako reakci na předchozí (13:55) tvrzení: "ropa nikdy nebyla na 10$ za barel." Samotný tento graf zcela jasně prokazuje, že tvrzení z 13:32, označující za příčinu hospodářského zotavení Ruska po nástupu Putina vzrůstu ceny ropy z 10$/barel je poněkud pochybný propagandistický úlet.
      Jo, čísla, to jsou potvory, nikdy nedrží "správnou" politickou linii, že anonyme z 16:35?

      Vymazat
    14. Pro Anonym 16:51:

      Kolik dostáváš za trolovani? Potrebuji si ted také přivydělat....:-)))). Proc jenom ty..., take druhý potřebuje :-))). A ohledně Židů, zapomněl jsem na ne.. ., opravdu, v tom jsi měl (nebo spíše mela?) dokonce i pravdu. Mam rad Židy, ale Chazary nemusím, to opravdu ne. Mam rad Židy jako Židy. A co se tyče tebe, tak vrele doporučuji si vlastni mindráky a omezene názory kompenzovat sama (sam) se sebou...a trochu se učit obyčejné lidské slušnosti = prospělo by to velmi. Hold dneska se slušnost moc nenosí. Není důležitý jake kdo má názory, nýbrž důležité je zůstat člověkem. Ale mě to může byt uplne jedno. :-) Já to nejsem :-). Jáchym

      Vymazat
    15. 18:18

      Že se neumíš orientovat v grafech a číst je, není můj problém.
      Ropa v roce 1998 za 10 dolarů byla. FAKT. Pak nastartovala raketový růst a během 10 let vystoupala až na 145 dolatů, FAKT. Přijmy z ropy a plynu tvoží polovinu ruského rozpočtu- FAKT.
      Zdar

      Vymazat
    16. Jáchym. Napsal jsi v 16:41 naprosté nesmysly (Putin se dokázal vyhnout bankrotu atd) které jsem srovnal FAKTY na pravou míru. Pokud uvádění FAKTU nazýváš trollováním, tak už na mě nereaguj.
      Slušností je nevymýšlet si a nelhat. Vymýšlení si NENÍ názorem. Slušností je také uznat na základě faktů, že jsi se mýlil. Ty slušný nejsi a můžeš psát jak kniha.

      Vymazat
    17. Zajímavé, sledovat diskuzi.
      Toto je druhý článek od pana Kašuky na Nové rep. a protože v diskuzi pod prvým článkem se placení manipulátoři moc neosvědčili, dnes nastoupili ti inteligentnější.
      Ti, kteří sázejí "na logiku v kombinaci s cenzurou informací, která je vůči většině veřejnosti uplatňovaná", tedy tzv. "na fakta".
      Zhodnoťme tedy nezaujatě (fakticky a logicky) tvrzení, která se tu opakují dokola.
      - „Všichni, kdo fandí Rusku, jsou komunisté“. – Že je to vadná premisa (= nepravda), snad není třeba vysvětlovat. Že komunista je stejný člověk jako lidovec, topkař,socialista, atd., jen s jiným názorem, snad také ne. (Navíc, že je to špatná taktika, chtějí-li potlačit růst komunismu, snad také ne.)
      - „A neumí (ti „komunisté“), či nechtějí správně pracovat s fakty.“ – Opět nepravda. Fakt.
      Není totiž problém na webech - http://leva-net.webnode.cz/ , http://www.czechfreepress.cz/ a na mnohých jiných, najít dostatečné množství levicových odborníků a nezpochybnitelných faktů. Nejen, například, co se Putinovi za tu dobu podařilo. Porovnání dynamiky rozvoje, atd., atd.
      Neudivuje naše manipulátory fakt, že byl již několikrát zvolen za nejvlivnější osobnost planety?
      A fakta manipulátorů?
      - Ano je fakt, že jeden rok (r.98) byla nafta na 10 dolarech. Ale předtím ne, potom ne! Takže žádný zázračný růst ropy!
      A Putin pracoval s tím, s čím pracoval Jelcin. Jen ty výsledky se lišily.
      Rusko opravdu odvrátilo bankrot.
      Od té doby nafta rostla. Ale rostly též ceny, životní náklady, úroky z půjček a další a další. Přesto je nezpochybnitelný fakt, že průměrná mzda za Putina vzrostla 8x, státní zadlužení kleslo na jedno z nejmenších ve světě, životní úroveň vzrostla o ...( najděte si také něco sami, vážení..).
      Další nezpochybnitelný fakt je, že v Americe je víc chudých než v Rusku.
      V Rusku ze zákona mají nárok na sociální bydlení (proto jsou bezdomovci, pro ně, neznámá sociální skupina).
      Takže. Fakt je, že půlka zadnice se může jevit jako „oblouk“. Ano je to FAKT.
      Ale přesto je to půlka zadnice. A to je CELÁ PRAVDA.
      Pavel p

      Vymazat
    18. Anonymu plnému faktů:
      Ty tvoje FAKTY jsou jen propagandistickými bláboly, které si mohu stále dokola číst v Bakalonovinách , Babišonovinách a v ČT. Takových FAKTŮ ti ráno každý den naseru kýbl. Kolikrát jsi byl v Rusku? Ani jednou,že? Já tam byl 2 x, z toho jednou přesně před deseti lety na Sibiři na devítidenní pracovní cestě. Jednal jsem ve fabrikách v Krasnojarsku, Abakanu, Barnaúlu, Ačinsku,Kansku, v několika tepelných elektrárnách a v zemědělských podnicích. Před deseti lety - tedy v době, kdy se Rusko po Jelcinovi teprve začínalo vzpamatovávat z největších sraček své historie. A můžu ti říct, že jsem padal na prdel z reality,kterou jsem viděl. Jako průmyslník jsem se styděl ukazovat svůj mobil - kde jaké děcko mělo lepší.Fabriky jely na plný pecky a prudce investovaly do modernizací - kvůli tomu jsem tam byl pozván s celou skupinou. Neumím si představit, co bych tam viděl teď. A to je ten hysterický strach Západu, protože Západ ( na rozdíl od takových debilů, jako jsi ty ),pochopil, že Rusko, Čínu a ostatní svět svou nabubřelou arogancí strategicky podcenil a má už po žížalkách. My bohužel s ním. Vysvětlili ti tvoji chlebodárci, kde vezmeme stovky miliard Kč na stavbu nových plynovodů, až skončí v r. 2018 smlouvy s Ruskem a on přestane posílat plyn Němcům a nám přes Ukrajinu a čím zaplácnou výpadky příjmů do státní kasy z tranzitu plynu přes nás? Já ti řeknu, jak to zamáznou - zvýší nám daně a zdvojnásobí cenu plynu. A až za deset, patnáct let nebudeš mít ani na žrádlo, tak tě budou krmit žvástama o svobodě a demokracii. A ty se budeš demokraticky jezdit dívat do Ruska na blahobyt a svým hladovým děckám přivezeš něco k jídlu, protože ty americké GMO žrádla se nebudou dát žrát a polovina obyvatel se bude léčit na rakoviny všeho druhu a budou se všichni ráno každý den dívat do zrcadla, jestli jim náhodou nerostou potkaní uši.
      Historie se nebude nikoho ptát, z čeho byla modernizace, nevím,proč se tady pořád omílá dokola, jestli je HDP Ruska z 5O % z ropy a plynu, nebo jen z 15%. Tobě i nám všem to může být úplně jedno, stejně jako naší vládě, hercům a dalším blbečkům, kteří vedou neomylně a nezadržitelně naši kdysi hrdou zem k totálním zbídačení. ( FAKT - 50 % bylo před 15 lety, dnes je to FAKT 15 % - jen tak pro pořádek- jestli ti na Wiki píšou 50 %, tak takový zdroje kopni někam a zační číst seriozní zdroje ).
      Já,kdybych byl mladší a nebyl už na důchodu, tak jsem dávno byl v Rusku a žil tam. S naší slavnou EU tady totiž jen chcípneme. Já už to nějak dožiju, ale bolí mě osud mých dětí a vnuků. A nepiš tady ten váš oblíbený blbý argument, aby se odstěhovali do Ruska., Jestli ty a ostatní Trollové tak bažíte po blahobytu USA, tak proč už tam nejste. Tady, stejně jako tam se ho totiž nikdy nedočkáte.,
      Bohatství, které Západ nahrabal v koloniích, z otrokářství,válkami, brutálního drancování Afriky, Asie a Jižní Ameriky už stačili prožrat a teď už musí začít makat a naráz zjišťují, že jim to moc nejde. Posledních 40 let Západ žil na dluh a teď neví kudy kam. Doufám jen, že tyhle sračky nebudou chtít řešit třetí světovou válkou, tak jak to řešili už dvakrát. Američani si stále víc myslí, že to půjde. K válce máme dnes blíže než po celých předchozích 70 let. Doufám, že vojenská a ekonomická síla Ruska, Číny a ostatních rozumných zemí je udrží na uzdě. Nemám chuť se stát radioaktivním škvarkem. Naštěstí takových volů jako jsi ty, už ubývá. Už i pitomí Poláci začínají obracet.
      Ing. J.S.

      Vymazat
    19. 20:51

      Boha, Rusko neodvrátilo bankrot, ale normálně regulerně zbankrotovalo v roce 1998. Jste ochotní tento historický fakt vzít konečně na vědomí?

      Průměrná mzda vzrostla 8x? No a? Říká ti něco pojem "inflace"? Inflace v Rusku byla za Putina okolo 10% - 20% ročně. U nás nebo na západě nepředstavitelné znehodnocování peněz.
      http://www.tradingeconomics.com/russia/inflation-cpi
      Důležitá je reálná mzda, ne absolutní. I u nás se od roku 89 zvedla mzda 8x. Jó, to se máme, viď? Nebo ne?

      "Další nezpochybnitelný fakt je, že v Americe je víc chudých než v Rusku."
      A nějakej odkaz na tento "fakt" by nebyl? Tak já ti ho dám:

      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_percentage_of_population_living_in_poverty

      Počet "chudých" je v Rusku i USA přibližně stejný. Vždy se ale uvádí tzv. "relativní chudoba", která udává procento lidí v dané zemi s přijmy pod hranicí většinou 60% mzdy v dané zemi. Jelikož jsou mzdy v USA několikanásobně vyšší než v Rusku tak i ta "chudoba" vypadá jinak v USA a Rusku.
      Btw. míra relativní chudoby je u nás nejnižší z celé EU, nižší než ve Švýcarsku či Norsku. To je, co?
      http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/People_at_risk_of_poverty_or_social_exclusion

      Takže ve tvém elaborátu jsi žádná podložená fakta neuvedl. Opět jen hromada výmyslů a domněnek.

      Vymazat
    20. 21:21

      Ty jseš "průmyslník" jak "poď mě jebat", inženýre. Na ty tvoje fantasmagorie jak se na Sibiři už před 10 lety honily děcka s iPhonama raději ani nebudu reagovat.

      To že si pleteš HDP a přijmy rozpočtu jen dokazuje jaký jsi "inženýr"

      Vymazat
    21. Pro 21 39
      Na něco lepšího se nezmůžeš? Tak byl jsi někdy v Rusku?
      Ty jsi měl tehdy iPhone? Já měl první Nokii v roce 1994, tehy ten špás přišel i s aktivací čísla na 55 000,- Kč. To ty jsi ještě nevěděl, že mobily existují.Já ti mohu ukázat dvě plné videokazety ( tehdy se na DVD nebo čipy ještě nenatáčelo , víš? ) a několik stovek fotografií. To jsou FAKTA a ne tvoje bláboly opsané z Bakalonovin.
      Je mi tě líto, bohužel.Nevím, o co ti tady jde. Ty jsi boháč? To by jsi tady nepsal tvoje bláboly. Nebo doufáš,že ti USA přinese bohatství? Ti nám jen přinesou srab a bídu. My totiž patříme na téhle planetě mezi poslední blbce, co se nechají vydrancovat a ještě jim za to poděkujeme. Jinde ve světě je už kopli do zadku, tak tady platí takový ubožáky jako jsi ty, protože my jsme jejich poslední naděje, která se nechá dobrovolně okrádat.Je mi tě a ostatních Palmerů líto. jestli tě serou články a komentáře inteligentních lidí, tak proč sem lezeš. Raději si hlídej svou červenou kartu, možná si s ní ještě nějaký cent vyděláš, než tě tvoji chlebodárci kopnou do zadku, až už jim budeš k ničemu. Oni to totiž všem řiťolezcům dělají, víš? Už celých 300 let.
      Ing. J.S.

      Vymazat
    22. Pro 22:08:
      Souhlasím :-). Jenomže český národ už je na tom tak; ze se s tim velice těžko něco dělá. Viz moje debata s tim trolem.To ukazuje na převažující myšlení možná pulky národa. A ten troll to bude nejspíše nejaka studentka. Chlap nepoužívá ženské zbrane v komunikaci. Bude jich tu pár takových - s vymytymi mozky. Bude válka. A tito budou nejspíš sedět někde v bezpečí a v teple. To bez urážky vuci nim. Tihle považují za "neslusnost" jiný názor než mají oni sami. Proste je tu spousta deviantu, ale my to nejsme :-). Nechci ( urcite ne) vybízet k ničemu násilnému, nicméně si těžko umim představit, že by to tu bylo jak na Ukrajině. Možná to ve finále vyresi zásah přírody. :-) A ženy bývají daleko fanatictejsi než chlapi. To je fakt :-). .... (Ing.) Jáchym

      Vymazat
    23. Inženýre Jáchyme, lhát a vymýšlet si nepravdy vás učili na VŠ?

      Lhaní není jiný názor. Lhaní je pouze prachsprosté lhaní, nic víc. To co ty jsi předvedl se ani nadá nazvat debatou.
      Už jsi si zjistil jak to bylo s tím (ne)bankrotem Ruska?

      Vymazat
    24. Staci, když začneš u sebe. ....:-))))

      Vymazat
    25. "Nejdůležitějším souborem odvětví ruského průmyslu zůstává i nadále palivo energetický komplex (PEK), jehož podíl na přidané hodnotě celého HDP dosahuje stále cca 30 %" - to je ropa, zemní plyn a uhlí a nejen pro export ale i pro vnitřní spotřebu - podíl ropy na exportu RF je cca 39% - takže 39% z 30% HDP - to je cca 12% HDP - trošku mimo proti těm Vašim 50%. Takže si běžte s těmi svými vylhanými čísly Shapirovi do zádele. A mimochodem nezaměstnanost v RF je cca 5%, v USA je to 6%....
      Zdroj - http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/rusko-ekonomicka-charakteristika-zeme-19086.html#sec2

      Vymazat
    26. 15:05

      Po panu inženýrovi další blbeček co nedokáže rozlišit podíl sektoru na HDP, podíl sektoru na exportu a podíl sektoru na přijmech rozpočtu, míchá vše dohromady a plácá páte přes deváté.

      http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/286556-rozpocet-ruska-vyrazne-zestihli/
      http://www.investujeme.cz/rusko-je-stale-nejvetsim-producentem-ropy-na-svete/

      Kolik blbečků po tobě ještě přijde?

      Vymazat
  2. Škoda,že u nás též nevláne takový skvělý představitel jako je Putin a Lavrov. Hned bychom měli lepší vyhlídky do budoucnosti. U nás vládne měkký a zaprodaný Sobotka a vrtichvost Zaorálek a tak se lepších zítřků asi nedočkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké vyhlídky? Tady by Putin nemohl bezpracně inkasovat za ropu a plyn. Co by u nás asi tak dělal?
      Jaké máš vyhlídky záleží u nás jen na tobě. Místo čekání na spasitele by jsi se mohl začít třeba sám starat.

      Vymazat
    2. To je právě ten rozdíl mezi námi. Strat se sám o sebe a na druhé se vykálet, to je tvoje krédo. Co je mi po tom, že někoho v 50 vykopli z práce a jinou nemůže dostat kdyby se rozkrájel, co je mi po tom, že bezdomovci chcípají pod mosty, co je mi po tom, že mnoho dětí nemá na oběd ve škole atd....... Hlavně, že já mám plné panděro a nakradené majetky, protože poctivou PRACÍ V KAPITALISMU NIKDY!!! nezbohatneš. Tak se tedy starej dál o sebe a necpi se mezi charakterní lidi.

      Vymazat
    3. Anonyme z 13:40 správně díš. Žádný vrah a zloděj na spasitele nečeká, stará se jen a jen o sebe.

      Vymazat
    4. 14:58

      Jenomže ty nejenže se nestaráš o sebe a svou rodinu, ale na "ty druhé" taky kálíš. Umíš jen mlít pantem. Co jsi TY konkrétně pro "ty druhé" za posledních 25 let udělal, ty "charaktere"? Tvá "starost o druhé" je jen "šlechetnou" zástěrkou jak si omluvit vlastní mindráky, neúspěchy a neschopnost.

      Vymazat
    5. Typické - podle sebe soudím tebe.

      Vymazat
  3. K čemu by Rusku bylo zdražování ropy,kdyby šel zisk do soukromé kapsy,nebo do Ameriky.
    Putin má velkou zásluhu na tom,že se Rusko zvedlo z pokleku a postavilo se zpříma jako velmoc.
    David

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by v ČR byl také Putin, zde vládnou vylízanci typu Kalousek,
      Zaorálek, Diesnstbier, kníže S..Babiš ,,,,,

      Vymazat
  4. Občané ČR chtějí referendum zda zůstat/nezůstat v NATO a válčit proti Ruské federaci po boku nacistů a banderovců až do hořkého konce páni: Stropnický, Zaorálku,Sobotko,Vondro,Štětino,Kalousku,knížepaně Schwarzenbergu,pí.Němcová!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tihle vyjmenovani jsou zapadem zaprodani a zdegenerovani vlastizradci, pro ktere se v budoucnu hodi akorat pevny spagat, aby je udrzel na sibenici. jaris

      Vymazat
  5. Občané ČR chtějí referendum zda zůstat/nezůstat v NATO a válčit proti Ruské federaci po boku nacistů a banderovců až do hořkého konce páni: Stropnický, Zaorálku,Sobotko,Vondro,Štětino,Kalousku,knížepaně Schwarzenbergu,pí.Němcová!!!

    OdpovědětVymazat
  6. SKUTEČNÁ MŇAMKA

    https://www.youtube.com/watch?v=vjC3akbr4Ao

    OdpovědětVymazat
  7. Právvě čtu od M.Amise knihu Návštěva u paní Nabokové (zakoupeno v Levných knihách! lahůdka). a tam v rozhovoru s Gramem Greenem padla tato slova ( GG byl anglický špion):" Moc mě mrzí smrt Andropova, vkládal jsem do něho velké naděje. Hlásal jsem už před lety, že změna v Rusku může přijít ne ze strany starců z armády, ale ze strany KGB. Jeden polský režisér mi řekl, že KGB nechala jít armádu do Afgánistánu, aby si tam vylámala zuby." Takže toto řekl anglický exšpion a spisovatel GG roku 1984. A pak se po mnoha letech zjevil Putin a byla to pravda.

    OdpovědětVymazat
  8. Nemá smysl snášet argumenty. Popularita Putina nás děsí a dosahuje v Rusku k 90 procentům. To hovoří za vše ostatní. On má rád Rusy a oni jeho. Howg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popularita Stalina v Rusku je 52%. Divnej národ. Kdo chce kam...
      http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/359353-vice-nez-polovina-rusu-ocenuje-stalina.html

      Vymazat
    2. Hitlerova popularita byla kolem 95%. Putin ma jeste co dohanet. Nezbude nez zautocit na dalsi zemi a zavrazdit vice novinaru.

      Vymazat
    3. Koho Putin napadl ty trdlo?

      Vymazat
    4. Ukrajinu, osliku. Ty snad ani nevis, ze je tam valka.

      Vymazat
    5. Ukrajinu, Gruzii, Čečnu.... Ale komouši vše popřou.

      Vymazat
    6. a co je nesprávného na popírání lží?

      Vymazat
    7. Pražská lumpenkavárna zase heká, kvičí a kňourá. Ale už nemá sílu, má jen lháře v parlamentu a v masmédiích a ty už má většina lidí prokouknuté. :-D)) Hezký den :-D))

      Vymazat
  9. Redakce opet zapomnela na fotografii stalinistickeho prasatka soudruha Kasuky se samopalem, rudou hvezdou, srpem a kladivem:
    http://halonoviny.com/wp-content/uploads/komunista-se-samopalem.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se musí Ukrajinci zbavit mongolů co jim vládnou a bude klid.

      Vymazat
    2. Spis ruruskych svabu, kteri jim tam lezou s tankama.

      Vymazat
    3. To chce trochu selského rozumu aby jsi pochopil o co na Ukrajině jde ,až to pochopíš bude možná pozdě, půjdeš v první línii proti Rusku. Ve jménu koho? USA ?EU?

      Vymazat
    4. 17:45
      Proti Rusku půjdu když Rusko napadne některou ze zemí NATO, tzn. napadne nás. Jinak ne. A pokud u nás bude někdo fandit komukoli kdo nás napadne, tak takový "vlastenec" dostane taky pořádně přes držku. Máš s tím nějaký problém, Moravo?

      Vymazat
    5. Byly dvě války a vždycky bylo napadeno Rusko. Pokud ti to trošku myslí, tak kam bys šel bojovat, třetí válka by trvala tak dvě hodiny, za tu dobu by tě museli několikrát přebalovat. Pokud sleduješ vývoj, tak Rusko nikoho nechce napadnout, ale amíci a jejich NATO, zločinecká organizace, které fandíš, ano. Ty chtějí rozpoutat válku v Evropě, protože mají už hodně střeliva a raket a ve skladech v Evropě jim to už rezatí.

      Vymazat
    6. Až na to, že Putin vykřikuje, že bude svoje "utlačované" menšiny podobně jako na Krymu "chránit" po celém světě. Litva, Lotyšso a Estonsku se klepou strachy. Ale to nic, spi dál ve svém ruském snu.

      Vymazat
    7. Jeste pred 2 svetovou valkou napadli Rusaci Finsko, pak spolecne s Hitlerem Polsko. Na konci valky zabrali pulku Evropy a vladli hur nez nejaci Mongolove. A vzdycky kdyz se nekdo chtel osvobodit, prisla nova invaze nebo alespon vyhruzky. Madarsko, CSSR, Polsko. Pak vyhlazovaci valka proti Afghanistanu, pozdeji utok na Gruzii, tad zase Ukrajina.
      At ta pakaz zustane doma a NATO nebude potrebne.

      Vymazat
    8. Chci jen ty protiruský žvandy, co tu exhibují svoji blbost, upozornit, že Sovětská armáda od nás odešla na podzim roku 1945. To ostatní jsme si 'zařídili' sami, resp. naši otcové a dědové. Ze svobodné vůle. Sovětští poradci byli pozváni až mnohem později. Takže všechno svádět na Rusy je čistá negramotnost a nerozum. A míchat sovětskou ideologii, která dovolovala intervence k sousedům, s dnešním Ruskem je také negramotnost a nedostatek inteligence.

      Vymazat
  10. Uran Plutonovič21. dubna 2015 18:33

    Já nechápu, že ty vši nezůstanou na svým idnesu. Diskuze vypadá nějak jinak, než že tady bude někdo argumentovat bláboly mainstreamu. Má se cenu bavit o článku nějakého ekonoma co tam žije nebo s nima obchoduje a ne nějaké sračky z Reuters. Pokud si chci přečíst nějakou západní demagogii tak k tomu mám tisíc příležitostí všude jinde. Jen jeden příklad co píšou na vašem sračkózním iDnesu: http://zpravy.idnes.cz/valku-rozpoutala-gruzie-ale-rusko-hrotilo-napeti-zjistili-experti-eu-1z0-/zahranicni.aspx?c=A090930_144505_zahranicni_ipl
    Vy lžete tak, že si ani nevidíte do huby idioti.

    OdpovědětVymazat
  11. On má rád Rusy a oni jeho. a vtom to je může se tohle říct o našich šmejdech dělají si co chtějí nikdo jim nedal mandát k válečnému pokřiku a přesto ječí jak píchlé svině prodali Husa , Žižky a teď to čeká nás !!!§

    OdpovědětVymazat
  12. anonym 17.50 tebe bych chtěl vidět,jak bojuješ,čecháčku.Na Bílé hoře do posledka bojovali Moraváci,víme.A o té přes držku-doufám,že se s těma pastelkama alespon najíš.A nezapomen si vzít s sebou do pole hodně pemprsek,protože budeš hnědý až na zádech,až uslyšíš nad sebou ne súčka,ale jenom blbé včeličky z AK-47!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepochybuju, že ty bys jakéhokoli agresora vítal. Z takových sráčů jako ty je mi na blití

      Vymazat
    2. Nemluv za Moravaky, komunistickej vlastizradce 19:04. Mluvit muzes maximalne za sebe a dalsi kolaboranty.

      Vymazat
    3. Opraš si mávátko debile, třeba zase nějakej konvoj projede.

      Vymazat
  13. 19:17

    O tom nepochybuj, že konvoj spojenců zase někdy pojede. A vy, rudí úchylové a vlastizrádci, budete zase zalezlí 100m pod zemí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dál si sni ty svoje vlhký sny idiote.

      Vymazat
    2. Nemusím snít, už jsem to viděl :-D
      A už můžeš vylézt ze skrýše, konvoj už je pryč :-D

      Vymazat
    3. Pekne konvoj tu komunistickou pakaz rozhodil. Videt jak hluboce jimi narod pohrda, to Putinovci a dalsi quislingove jen tak nerozchodi.

      Vymazat
    4. A co? Mám ti závidět tvoji duševní prostotu?!

      Vymazat
    5. To jsem se teda velmi spletl.
      Je tu tolik fanatických rektálních alpinistů, slintajících svou nenávist ke všemu, co by "mohlo být rudé" a co by mohlo zlobit jejich páníčka "strýčka Skrblíka"
      a nelíbit se jeho smečce honících psů (spolku "humanitárních bombardáků"), že je to až odpudivé.
      Že by zaveleli nástup posil?
      Pavel p

      Vymazat
    6. Pavliku, coby ritni vylizovac soudruha Putina to nemas lehke. Protoze v kazde hospode ci jinem verejnem prostoru by ti spoluobcane rozbili tvuj vlastizradny rypak.
      No, jeste ze mas kde si postezovat, uchyle.

      Vymazat
    7. Ale měli byste se už trošku zasnažit, aby vás u toho nového konvoje bylo víc než minule, to byla ubohost, 10 tisíc člověků na 3 kolony přes celou republiku, to je teda hodně ubohé.

      Vymazat
    8. 21:52

      Jo, rozmazávejte to vaše fiasko co nejvíc když vás to baví. Proti gustu... :-D

      Vymazat
  14. Jaká je popularita současné válečnické vládní garnitury?

    OdpovědětVymazat
  15. To je strašné, jak Putin zlikvidoval upřímné oligarchy. Rusko už mohlo mít demokracii jako je na Ukrajině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rusku je cca 100 dolarových miliardářů - oligarchů. Dobrá "likvidace", jen co je pravda :-D
      http://www.forbes.com/billionaires/list/#version:static_country:Russia
      V daleko bohatší ČR je jich pouze 5

      Vymazat
    2. A jdi ty brepto, Rusko je po Americe druhá země s nejvíce emigranty. Jenom Ukrajinců jsou tam miliony, koukni se na statistiky.

      Vymazat
    3. Myslel jsem samozřejmě emigranty od nás, z Evropy a jiných ekonomicky vyspělých zemí. To snad dá rozum.

      Vymazat
    4. Všem Palmerům.
      Proboha, tady je řeč o naší budoucnosti. Vy to máte v těch hlavách opravdu vyhrabáno. Oháníte se pořád tím, co BYLO!!!!
      Ale my se musíme bavit o tom, CO BUDE!!!! Západ už nemá kde krást, jak to dělal 200 let. Pokud nepůjdeme s Výáchopdem a Jižýní Amerikou, tak chcípneme se Západem.
      Západ už ví, že jeho éra končí. Proto ta hysterie. Proto to strašení Putinem, protože Západ už ví, že začíná hrát druhé housle. Ty dluhy , které Západ nasekal, už nikdo nesplatí. Vždyť my se podle vzoru Západu 25 let stále jen zadlužujeme!!! A to jsme rozprodali půlku naší země!!! Tollové, přestaňte psát hovadiny a raději přemýšlejte, jak se z těchle vyhlídek bankrotu vymanit. Pokud se budeme tak slepě řídit radami Velkého bratra, tak do 20 ti let máme státní bankrot. Kdy mi ty FAKTE odpovíš, jak se vyřeší stavby nových plynovodů, až přestane jít plyn přes Ukrajinu. To je FAKT. kdo to zaplatí a kolik pak bude stát kubík plynu? Tohle musíme řešit a ne ty vaše pitomosti, odkud bere Rusko peníze. Spíš myslete na to, kde budeme brát za pár let peníze my?!?!?! Svět utíká od dolaru, USA za pár let bude řešit bankrot a my s nimi!!!! Pokud EU podepíše TTIP, tak zbankrotuje i EU i s námi. Vy Trollové si myslíte, že vás budou Amíci dál za ty vaše kecy platit? Jak to budete vysvětlovat svým potomkům?
      Víc už psát nemíním. Za deset let jsem zvědav, jak budete nad USA jásat. Pokud budeme na živu.

      Ing. J.S.

      Vymazat
    5. Všem Palmerům.
      Proboha, tady je řeč o naší budoucnosti. Vy to máte v těch hlavách opravdu vyhrabáno. Oháníte se pořád tím, co BYLO!!!!
      Ale my se musíme bavit o tom, CO BUDE!!!! Západ už nemá kde krást, jak to dělal 200 let. Pokud nepůjdeme s Výáchopdem a Jižýní Amerikou, tak chcípneme se Západem.
      Západ už ví, že jeho éra končí. Proto ta hysterie. Proto to strašení Putinem, protože Západ už ví, že začíná hrát druhé housle. Ty dluhy , které Západ nasekal, už nikdo nesplatí. Vždyť my se podle vzoru Západu 25 let stále jen zadlužujeme!!! A to jsme rozprodali půlku naší země!!! Tollové, přestaňte psát hovadiny a raději přemýšlejte, jak se z těchle vyhlídek bankrotu vymanit. Pokud se budeme tak slepě řídit radami Velkého bratra, tak do 20 ti let máme státní bankrot. Kdy mi ty FAKTE odpovíš, jak se vyřeší stavby nových plynovodů, až přestane jít plyn přes Ukrajinu. To je FAKT. kdo to zaplatí a kolik pak bude stát kubík plynu? Tohle musíme řešit a ne ty vaše pitomosti, odkud bere Rusko peníze. Spíš myslete na to, kde budeme brát za pár let peníze my?!?!?! Svět utíká od dolaru, USA za pár let bude řešit bankrot a my s nimi!!!! Pokud EU podepíše TTIP, tak zbankrotuje i EU i s námi. Vy Trollové si myslíte, že vás budou Amíci dál za ty vaše kecy platit? Jak to budete vysvětlovat svým potomkům?
      Víc už psát nemíním. Za deset let jsem zvědav, jak budete nad USA jásat. Pokud budeme na živu.

      Ing. J.S.

      Vymazat
    6. Inženýre, meš úplný hovna. Jediný kdo je schopen konkurovat západu je Čína. Ta tvá Jižní Amerika stejně tak jako Rusko jsou leda k smíchu. Já s konkurencí Číny nemám problém. Proč bych měl mít? Konkurence je prospěšná. A nevšiml jsem si, že bychom byli s Čínou nepřátelé. Tak o čem to tady vlastně meleš? Proč bychom měli s někým někam chodit?

      Od dolaru nikdo neutíká, melete o tom už nejmíň 10 let a dolar je naopak stále silnější. Stejně tak melete o bankrotech, hyperinfacích, raketovém růstu zlata, ropy, o kolapsu akcií a dluhopisů. A furt nic. Na západě jsou stále největší a nejmodernější firmy světa jako Apple, Intel, IBM atd, špičková věda a univerzity. Nemám z budoucnosti západu žádný strach, jen mám mírné obavy z muslimů a podobných exotů jako jsi ty.

      Vymazat
  16. Pro Anonyma jenž používá FAKTa:

    O stavu ekonomiky USA a poměrně blízkém konci "Petrodolaru" si můžete přečíst konkrétní fakta na webech, jež určitě nelze považovat za ruské, nebo nedej pánbůh za komunistické. Z Vašich příspěvků předpokládám že umíte anglicky (pokud ne použijte strejčka Google):

    The Collapse Of The Petrodollar: Oil Exporters Are Dumping US Assets At A Record Pace:

    http://www.zerohedge.com/news/2015-04-15/collapse-petrodollar-oil-exporters-are-dumping-us-assets-record-pace

    Nebo novější:

    US Economic Decline Overshadows IMF-World Bank Meeting.

    http://www.globalresearch.ca/us-economic-decline-overshadows-imf-world-bank-meeting/5444265

    OdpovědětVymazat
  17. Bud te lasky a dobroty jinochu a zkus misto tech komunistickych sracek neco seriozniho. Treba The Economist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) S žádným Anonymem, který se stydí podepst alespoň nějakým Nickem a uvést URL nějakého webu, jsem husy nepásl, takže si vyprošuji tykání. Tykám si jen s přáteli a Vás rozhodně za přítele nepovažuji.

      2) Vaše oslovení "jinochu" se hodí na weby typu Novinky, iDnes a podobné. Tak se tam vraťte a nemotejte se mezi dospělými. Mně bylo v lednu 78 let a oslovením "jinochu" jste mimo mísu. Navíc u mého Nicku si můžete kliknout na vloženou URL, čímž i ten můj Nick "Nobody" pozbývá významu, kdežto Anonym, bez uvedení URL, je prostě jen sprostým anonymem, který se stydí za svou identitu.

      3) Mohl bych Vám dát řadu odkazů odkud čerpám znalosti, jen například - Global Research, Information Clearing House, Voltairenet.org, The Economic Collapse, Stratfor Global Intelligence, Alex Jones - Infowarscom, National Security Whistleblowers Coalition, ale pro Vás to zřejmě také budou jen komunistuické sračky. Prostě co nevyhovuje Vašemu pohledu, jsou komunistické sračky.

      Takže si snívejte dál se svým pohledem na ten krásný svět pod vedením našeho nynějšího nejlepšího přítele a vzoru USA a přejí Vám k tomu mnoho hezkých dnů. O to pak bude horší to probuzení.

      Vymazat
    2. Odpovězte si sám, jestli lidé jako Warren Buffett, Bill Gates a podobní úspěšní lidé, čerpají ekonomické informace z těch sraček které jste uvedl (a které čtete jen proto, že v nich vždy naleznete přesně to co chcete slyšet), nebo ze seriozních zdrojů.

      Btw. tykání v internetových diskusích je zcela běžná norma, tak si zvykněte a nehrajte si na prvorepublikového páprdu.

      Vymazat
  18. Vy jste snad přítel, nebo osobní tajemník Bill Gatese, že tak přesně víte odkud čerpá ekonomické informace? Neštěstím Vás a Vám podobných lidí je právě to, že čerpáte informace jen z jedné strany spektra. Pro mě není problém (jelikož jako důchodce mám času dost) procházet servery z obou stran politického spektra a pak si udělat vlastní názor. Až dostanete od života tolik kopanců jako já, naučíte se to také. Mimochodem čtu i ten Vámi propagovaný The Economist, například zajímavý článek - http://www.economist.com/news/europe/21648678-russias-president-trapped-his-own-strident-anti-western-rhetoric-how-vladimir-putin-tries?spc=scode&spv=xm&ah=9d7f7ab945510a56fa6d37c30b6f1709

    Vám doporučuji podívat se na http://www.politico.com/magazine/story/2014/06/the-pitchforks-are-coming-for-us-plutocrats-108014.html#.VTeKySHtlBd . Je to článek od miliárdaře Nicka Hanauera a měl by být povinnou četbou pro naše podnikatelé.

    OdpovědětVymazat
  19. Nevím, odkud pan Kašuka ví, že Jelcin pil, protože měl výčitky svědomí. Já oproti tomu vím, že nepil, leč už doslova chlastal mnohem dřív, než rozbil SSSR, odstranil Gorbiho a zakázal KSSS. Byl to primitivní mužik, který prostě a jednoduše propil grunt a ještě měl tu drzost, že si na nastupujícím Putinovi vynutil beztrestnost pro sebe a dokonce pro svou rodinnou mafii. Kdyby měl alespoň trochu výčitky, tak by se s pomocí americké agentury už nepokoušel vyhrát i druhé volby, v jejichž předvolební kampani se choval skutečně jako učebnicový, opilý klaun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hošku a teď si položte otázku. komu byl prospěšný ožrala Jelcin?

      Vymazat