Reklama

čtvrtek 2. dubna 2015

Vyjádření prezidenta republiky Miloše Zemana pro slovenské Hospodárske noviny

2. 4. 2015   (zdroj zatím není na internetu k dispozici)
S úctou se pokloním památce osvoboditelů.
Vzpomínám na sto padesát tisíc sovětských vojáků, kteří položili životy při osvobozování Československé republiky. Vzpomínám na dvacet miliónů mrtvých sovětských občanů, kteří se stali obětí kruté nacistické bestiality.

A také vzpomínám na slova zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha, která pronesl v roce 1941 v Praze: „Čech tady nemá už koneckonců co pohledávat“.

Vzpomínám na ty obrovské oběti, které byly za naši svobodu položeny. Na ta, v mnoha případech pro nás jména neznámá, jména těch, kteří zemřeli, abychom my mohli dále žít, abychom mohli dnes mluvit svojí mateřštinou a radovat se. Pomníčky na mnoha místech po celé zemi zůstaly, je třeba ale poznamenat, že často právě teď symbolicky zarůstají travou.

Odpovědný politik nikdy nepodléhá náhlému, okamžitému mediálnímu hnutí, onomu okamžitému a rychlému proudu rázných a autoritativních slov, která za sebou nemají žádnou myšlenku a především pohled zpět, do minulosti, onen chybějící kontext, který je tak důležitý.

Mohl bych být velmi mediálně populárním politikem hlavního proudu a s pompou odvolat svou květnovou cestu do Moskvy. Jistě by to bylo ve veřejnoprávní televizi shledáno za skvělý počin. Musel bych se ale v takovém případě hluboce stydět.

Úcta, kterou k těm, kteří za náš budoucí život bojovali a zemřeli, mi rozhodně nedovolí vyjít vstříc momentálním výkřikům těch, kteří tak rychle zapomínají. Ano, jsem hrdý na to, že se 9. května pokloním památce lidí, kteří nás osvobodili.

Nejedu tedy do Moskvy kvůli přehlídce vojenské techniky, která je tak často zdůrazňována. Pečlivě jsem v tomto směru své rozhodnutí zvážil, při vědomí aktuálního dění na Ukrajině. A úcta k padlým zvítězila. Za tímto postojem si plně stojím.

Oslav v Moskvě se zúčastním jako výraz vděčnosti za to, že v naší zemi nemusíme mluvit německy, jako výraz vděčnosti za to, že dnes můžeme česky říci: „Děkuji!“.

73 komentářů :

  1. Jestlipak by byl bývalý komoří a člen Bilderbergu Kchárl z Rakous vděčný za to, že se tu nemluví po Německu?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Boryš by rád nebyl. Tomu by se líp zpívalo, že je "Tójčlant ýpr ales". Ale asi by to stejně za moc nestálo; Němci říkají, že mu taky nerozumí.
      ;-D

      Smazat
    2. https://www.email.cz/web-office/uayLqe76u4o_6OrfDIIeTPWbxMuFJ_leGzV-YfJJ5bdiORiGS5JlvSoZbCM2pXivczGEf78/KONEC_KLAUSE1.pps

      Smazat
    3. Jsem pro znovu obnovení SSSR a rovnováhu proti nacistům a válečným štváčům v USA a na západě!!!

      Smazat
    4. Je dobré si připomínat i to dobré, co minulost přinesla, tzn. i v rámci SSSR. Ale nezapomínat ani to špatné. Proto bych se k podobnému uskupení již nevracela a beru ho jako součást vývoje tehdejší společnosti. Nicméně, že už je teď svět znovu rozdělen na minimálně dva základní protichůdné tábory, je jasné. Mělo by to ale probíhat na základě svobodných rozhodnutí svobodných zemí, které mají podobné zájmy či kořeny a proto chtějí přátelsky spolupracovat. O to se například teď snaží Rusko, na rozdíl od Ameriky. Proto jim fandím a věřím, že vytvoří účinnou protiváhu těm válečným štváčům na druhé "straně barikády".

      Smazat
    5. Add 3:07: Kreténe ...
      Nejlepší provokací je zamíchat do čiré pravdy obnovu SSSR a tak tu pravdu diskreditovat. Nepochybuji, že u některých se ti to bohužel i daří.

      Smazat
    6. No - to se asi hrubě nelíbí určitýžm kruhům na "zlatým západě". A hlavně v USA, kam všichni oni nacističtí vrazi a potentáti houfně prchali. A nevím, žeby některé amíci vydali či soudili. Zato asi využili jejich "cenných zkušeností".........
      A teprve nyní púo jejich úmrtí se dovídáme, kde vlastně skončili....

      Smazat
    7. A co vlastně víme tak strašného o SSSR? Všchny informace pocházejí ze Západu, takže o ničem, jelikož je zkresluje propaganda. SSSR jim prostě leželo v žaludku a nebylo to kvůli lidem ale kvůli uzavřeným potencionálním trhům. Rusové měli možná gulagy ale také v nich nikdy neskončili lidé s čistým svědomím, tomu prostě nevěřím. Ta spravedlnost má pouze dva pohledy, jeden je západní, který haní úplně vše protizápadní a pak ten ruský, který trestal třeba i lidi uplacené Západem, čehož se u nás nikdy nedočkám. Je to dnes jakási móda nechat si za názor zaplatit a Západ si naší zem skupuje jako tomu bylo i v minulosti, kdy stačilo Němcům podplatit pražany a ti dotyčného zvolili za svého krále. Koukněme na historii, stále se nás snaží uchvátit a nejen oni, přátele tu rozhodně nemáme a to už tvrdil i TGM, když nechal budovat obranu.

      Smazat
  2. Michal Masopust3. dubna 2015 0:01

    Ještě, že náš národ ve své velké většině měl rozum a zvolil v druhém kole presidentských voleb MIloše Zemana do funkce presidenta ČR! Jenom Pražáci jsou takoví, jinak se to nazvat nedá, volové a volili toho zparchantělého rakouského zmetka Schlafenberga?!? Mám v příbuzenstvu z otcovy strany také takové "příbuzné", kteří toho grázla volili?!? Navíc k tomu doslova žerou us-hnojníky i s navijákem! To mi moje hlava prostě nebere!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To nejsou Pražáci, to jsou pražáčci, podle vzoru čecháčci (jak Havel rád nazýval svoje spoluobčany).

      Smazat
    2. Zeman dělá dobře. A nemyslete si, že to USA nesledují. V Rusku je toto velmi citlivá záležitost, takže je to hezký protitah proti am. dragounům. Je vidět, že ještě není dobojováno. A je neuvěřitelnou ironií, že se právě Rusku se vyčítá agrese a lidská práva a kdesi cosi, když Saudové právě jménem USA napadli Jemen, kde nastala obdobná situace jako na začátku ukrajinské krize. Dvojí metr a pravidla jenom pro někoho. Pro ty "vyvolené" neplatí.

      Smazat
    3. Ještě, že máme jediného rozumného státníka a tím je Zeman.
      Je děsivé si domyslet co by s Čechů zbylo nebýt Rudé armády. Nyní lezeme do zadku US Army!
      Vždy jsem volil socdem, ale mám jich plné zuby! Zeman je chlap. Svého času jsem měl plné zuby pravicového Klause, ale jak on vidí jasně geopolitické snažení USA obdivuji!

      Smazat
    4. Ještě lépe než Pražáci zní prasáci, jak říkával můj táta.

      Smazat
    5. a nejenom pražáci... i hodně nezkušených mladých toho gestapáka, kterýmu ani sami gestapáci nerozumí volili!

      Smazat
  3. Doufám že tu Moskvu dají v ČT . Za co ji platíme ? Jsem hrdý na Vás pane prezidente . Rychle jsme zapoměly na druhou světovou válku a hrůzy fašizmu . Hlavně že nejste loutka jako většina politiku . Marcel

    OdpovědětSmazat
  4. To řekl Zeman hezky,ovšem není k pochopení proč se jezdil klanět do USA na jistý kongres s jejichž členy se etnicky ztotožnil a dobře ví že toto etnikum a jeho předci financovalo Hitlera a to samé etnikum se po staletí snažilo rozložit a zničit Rusko a vyvraždilo miliony Rusů kvůli jeho pravoslaví a silnému slovanskému genofondu.A je to stejné etnikum které se opět snaží vyvolat s Ruskem válečný konflikt a které vede prostřednictvim USA všechny velké války na planetě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je to svatá pravda, kéž by Pán Bůh dal a tyto fašistické bestie už neotravovaly svět genocidou a ničivými válkami!!!

      Smazat
    2. Tomu taky vůbec nerozumím. Děda.

      Smazat
    3. V USA nebyl prezident u Obamy ale na AIPACu (Americko-židovského výboru pro veřejné záležitosti), který má značný vliv na zahraniční politiku USA. Dal tím světu a hlavně Obamovi najevo, že s jeho politikou nesouhlasí, že od jeho návštěvy v Praze se postoj ČR vůči USA změnil. Obama si už stačil znepřátelit všechny důležité osobnosti ve světě včetně Netanjahua, Zeman tímto ukázal kde stojíme, že s politikou USA nesouhlasíme. Mě se také nelíbí bratříčkování s Netanjahuem, ale chápu co tím prezident chce pro nás udělat v této složité době.

      Smazat
    4. On je takový hodně militantní, jako každý, kdo má modrou knížku, je to tak napůl, co chválím a co mu neodpustím.

      Smazat
    5. Berme to tak, že je to vždycky určitý kompromis. A buďme rádi, že tam nesedí Khárl, to když si představím, naskočí mi husí kůže. Zeman balancuje na hraně v kde čem a myslím, že je to úmyslné. On se ani nevyslovil proti průjezdu. Přemýšlela jsem o tom proč a myslím, že právě proto, že hledá ten kompromis. Pro nás jako pro občana je situace mnohem jednodušší. Můžeme si jít vykřiknout, že žádné vojáky tu nechceme, že Netanjahua je grázl, že unie je bordel na kolečkách a tak dále. Myslím, že on se snaží z pozice naší malé zemičky spojovat, ne rozeštvávat. Ví, že doma se mu to nepodaří, protože tady pořád trvají dva tábory - kavárníci a ti druzí, co ho volili. Ale ve světové politice se snaží být na všechny strany maximálně pozitivní a vstřícný a když o tom tak dumám, možná to není až tak špatná cesta. Takže i když jsem ho volila z nouze, nakonec jsem ráda, že právě on vyfasoval tak složité období, které by jen tak někdo se ctí neustál. A to má proti sobě vlivné a všechna veřejnoprávní média. A taky se mi, přiznám se líbí, že na dovolenou "vyráží" jedině na Vysočinu, nafoukne si svoji gumovou jachtu a to mu stačí ke štěstí. No viděl to kdy svět, takového prezidenta? To je přece paráda a hodné následování. Je to jasný signál, že mu peníze nic neříkají a že ho rozhodně neovládají. Pak už ho tedy vede jen srdce, selský rozum a láska k vlasti. A tak to má byt.

      Smazat
    6. Pro 19.13 A kdo myslíte že toho Obamu řídí? Problém mezi Obamou a Aipac má kořeny v Íránském jad.programu kdy Obama chce s Íránem podepsat smlouvu a Aipac ho chce vymazat z mapy.

      Smazat
    7. dubna 2015 10:30

      http://www.aljazeera.com/indepth/opinion/2015/04/iran-nuke-deal-challenges-policy-estrangement-150403061249362.html

      http://www.aljazeera.com/news/2015/04/netanyahu-calls-security-meeting-iran-nuclear-deal-150403073047422.html

      Smazat
    8. Jecho, je to přesně naopak !

      Smazat
    9. Pro 11.04 pane nebuďte naivní,Izrael nenávidí Peršany od jakživa..stejně jako žid odjakživa ovládá USA.

      Smazat
  5. My jsme jistě taky všichni vděční, že dnes nemusíme mluvit německy, že mužeme český říct "thank you!"
    Panu Zemanovi, jakožto zarytému militaristovi se na celé moskevské akci bude zamlouvat právě ta vojenská přehlídka, neboť on zjevně vyměnil fantazie erotické za fantazie militaristické. Mimoto rád dělá neobratně silácká gesta, jako např. zcela zbtečnou podporu sankcím EU (nebyli jsme členem) prop Rakousku, což nám vynesli nehynoucí nedůvěru a stálou nevoli Vídně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A teď si představ, že by nám dělal prezidenta uslintaný šmejd, který děla kašpara sionistům v Bieldebergu ... brrr!

      Smazat
    2. Zeman je militarista! Souhlasím. USA ne! Oni jenom v iraku, Afganistanu, Syrii, Libyi zlikvidovali 1,3 mil teroristů, 3 mil obyvatel se dalo na turistiku. Nyní je potřeba zlikvidovat na Ukrajině nějkolik mil. Rusů a bude na světě nádherně! Tož hurá vítejme US Army. Kde mají konečník nám rádi ukážou.

      Smazat
  6. Klidně budu mluvit německy a je mně to jedno. Co je to za voly, kde je nejpopulárnější politik Gross a Rath.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty nikdy nebudeš Čechem, ale škobrtokem a kolaborantem!!!

      Smazat
    2. nuž - koho chleba ješ, toho pieseň spievaš - že ???

      Smazat
    3. Rath nikdy nebyl nejoblíbenějším a oblíbený byl taky Dlouhý, takže to máš jedno, to vůbec nic neznamená, prezidentem se nestal, stejně jak by se nikdy nestal Gross prezidentem. U Ratha jsem si jist, že by se jím stal, kdyby nebyl chamtivý.

      Smazat
  7. Ach jo, když tady čtu ty komentáře, tak si myslím, že Zemanovi již chybí jen před jménem "Svatý", přičemž, když se na něj budeme dívat jak na politika, tak je to takřka stejný šmejd, jak ti ostatní. Já jsem ho také volil, ale ne pro jeho politické chování, ale jako výběr menšího zla ze dvou zel. No a teď mě tady ostatní roznesou na kopytech. Tak jen pár poznámek pro potvrzení mých slov.

    Za jeho vlády jsme přišli o komplet celý bankovní sektor, přičemž u všech bank byla stejná metodika. Špatné úvěry převzal stát a banka se za pakatel prodala cizí mateřské bance. Za jeho vlády (neebo možná Paroubkovy to teď přesně nevím), kdy dělal Sobotka ministra financí - aféra s OKD a MUS. Když mu nevyšla další vláda jak si představoval, nijak mu nevadila opoziční ODS a formou tzv. opoziční smlouvy, vesele vládl spoluss nepřítelem Klausem. Mohl bych toho napsat mraky, ale zde na to není zrovna místo. Tak si pana prezidenta Zemana moc neidealizujte. To, že jede do Moskvy je OK, to že jezdí mezi lidi, také, ale jinak je to "český polistopadový politik" v plném rozsahu toho názvu. (Omluvte případné překlepy, je 01:15 a jsem utahaný jako kůň).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opoziční smlouva, to byl dar z nebes. Šmejdi nemohli tunelovat a řvali! Když nechceš psát "toho mraky", tak začni tím brejlatým sráčem, co hulákal že zdroje jsou a za zadlužování republiky dostal trafiku v Eurožidistanu.

      Smazat
    2. Nobody a koho bys tam chtěl Hitlera, Obamu a nebo nacisty a fašisty - židobankéře z Wall Street?!... Proč? lid ČR volil ODS a ČSSD když ty strany dostal k moci - není to snad i mimo jiné chybné rozhodování voličů?!... Jinak na rozkradení FNM má lví podíl V. Klaus z tou jeho zlodějskou a podvodnou kuponovou privatizací - hokus pokus a Zeman to přece kritizoval jako podvod století, kdy se rozkradl a nebo dostal do cizích rukou náš národní majetek např.: Kožený, Krejčíř, Bakala, Kellner, Rittig, Janoušek, Tykač, Schwarzenberg, Gross, Havel a další miliardáři, zloději, podvodníci, gauneři, tuneláři a hyeny v podobě lidské!!!

      Smazat
    3. Neurážej pana Klause, chrabrého to bojovníka proti EU a USA za zájmy Ruska!

      Smazat
    4. Pan Klaus se spletl. Je krásné sledovat, jak státy EU prosperují a nejvíce ty, které si vypůjčily biliony.

      Smazat
    5. Souhlasím, ideálem Zeman není. A z naservírovaných možností, což je případ všech voleb, jsem také volil jeho. Rozhodně však necítím blažený pocit..... S odjezdem do Ruska však souhlasím....

      Smazat
    6. Sobotka byl za Paroubka, Zeman jinou volbu s bankami neměl, to dneska by mohl Sobotka založit státní banku, jak slíbil a neudělá to, protože asi stát prachy nepotřebuje. Zeman má množství odporných vlastností, ale bohužel teďka to bylo jediné možné řešení , uvidíme co bude před další volbou, rozhodně ho volit v prvním kolem nebudu, když bude lepší volba ( ne tedy Dienstbier nebo kdokoli podobný) a tak se do druhého dostat nemusí, uvidíme.

      Smazat
    7. Opoziční smlouva vznikla poté, co Ruml (typický představitel havlistů) odmítl umožnit vznik vlády. Zbývalo tedy - nové volby nebo ta tzv. opoziční smlouva. Pochopitelně ta úloha havlistů se nyní nevzpomíná, protože ovládají sdělovací prostředky.

      Smazat
  8. Zeman si na konci života chce napravit pověst. To lze jen omluvou a ne gesty. Dopadne jako Havel, kterého nemůže cast veřejnosti ani cítit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Havel nedopadl dobře, v USA mu udělali bustu ve tvaru "gumáka". Budou vám vychrochtžovat nezaměstnaností, nevěřte jim. To ale lidi nevěděli, co to je bezdomovec, exekutor a gmo jedy.

      Smazat
    2. Část veřejnosti nemůže především cítit sama sebe za jejich "úspěšné" životy. A Havel je jen dobrým objektem kterým si zdůvodní proč jim to nevyšlo a poléčí si tak své frustrace.

      Smazat
  9. Ano, každý z jmenovaných politiků udělal něco, s čím lze souhlasit a něco opačně.Klaus byl proti EU, kriticky vystupoval proti Lisabonské smlouvě, vysloužil si nálepku potížisty v Evropě, ale také umožnil rozkvět nové třídy superboháčů a neudělal nic proti rozkrádání národního majetku, nevěděl, podle jeho slov co jsou to špinavé peníze. Byl to takový Uko Ješita naší politiky.Náš právní systém nebyl na nové poměry připraven a nově vzniklé zákony neumožnily postihnout viníky. A nakonec amnestií, která je mi dodnes záhadou (čímpak ho ani přimáčkli?) osvobodil zločince nejhorší. Zeman mě vždycky bavil, i když jsem tenkrát nechápala, proč vede ČSSD, měl vždycky jiskru. Asi jsem tehdy nechtěla slyšet, že sociálně spravedlivý stát je také jedna z variant, kterou se můžeme vydat, po vzoru třeba skandinávských zemí. Teď jsem ráda, že aspoň trochu pěstuje přátelské vztahy s Ruskem, které se za těch 25 let velmi změnilo, ale zase mi uniká smysl toho amerického přilísnutí k Izraeli i jeho otevřená proklamace toho, že chceme vstoupit do Eurozóny a podpis stabilizační smlouvy, která nás zavazuje kdykoliv vyklopit asi 300 miliard,když to EU bude potřebovat. Něco za tím bude, co se asi veřejně nedá proklamovat, dost mu věřím, ale bojím se, abychom nebyli ke vstupu do eurozóny vyzváni a nemuseli tam vlézt, myslím, že to by byl náš konec. Kéž by byl mladší a zdravější, trochu ten šmrnc ztrácí. Ale že jezdí mezi lidi, to jsou body pro něj. ČSSD zatím spolu s ODS mizí v propadlišti dějin, od nich už nelze očekávat žádnou nápravu poměrů, vždyť se na tom krachu podíleli rukou nerozlučnou, jen Kalousek se obratně vklínil z pozice funkcí v různých stranách, kam vždy přeběhl, když postřehl, že v té stávající mu pšenka nepokvete. Po této garnituře chceme, aby přiznala svůj majetek? To je legrace, nikdy to neudělají. Je směšné, když se ohánějí tím, jak byla ČSSR na dně a rozkradená před r.1989! Co by asi od té doby tady všichni kradli? A furt se práší za kočárem!
    To, že se lidé bojí "roztahovačných velmocenských ambicí " Ruska, mi nedává smysl. Proč se nebojí téhož ze strany USA a třeba Německa? Je to právě STÁT, který musí být při svých občanech a nedovolit velmocím, které tyto ambice budou mít vždycky, aby si z nás dělaly kolonii, která na ně pracuje. Neutralita a přátelské vztahy se všemi, to je cesta a program, který by mi některá strana měla nabídnout. Zdravím všechny, Pavla

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co nedal VK do kuponové privatizace, z toho je pěkný svinčik. V dozorčích radách sedí obvykle různí zloději, berou obrovské prachy a dělají dluhy, protože jim to nepatří a za nic nezodpovídají. Pan Jančura by asi nekupoval za miliardy opencard. Mají ještě vypracovanou dobrou metodu. Nastoupí "manažér", nadělá podniku dluhy, nakoupí předražený SW a aby nebyl žalovatelný, je propuštěn za dva roky s doplatke za další dva, protože měl smlouvu na čtyři roky. A jde do dalšího podniku. Kdo tyhle "manažéry" točí, je jasné. Opencard, obžalovali šéfa IT, i když ten nic nenakoupi a kdyby řekl že kupovat opencard je blbost, tak ho gauneři propustili.

      Smazat
  10. Před sedmdesáti lety skončila nejhorší válka v dějinách lidstva. A hlavní podíl na zničení fašismu měl bezpochyby tehdejší Sovětský svaz, třebaže je dnes stále silnější snaha i tyto dějiny přepsat a jediným vítězem udělat západní mocnosti, zatímco ze SSSR agresora a okupanta. Lidstvo je nepoučitelné. Tedy alespoň jeho část. Bohužel.
    I když mám k Miloši Zemanovi mnoho výhrad a jsou věci, které především jako premiér realizoval nebo se na nich podílel, jež mu odpustit nemohu a ani s některými jeho výroky jako presidenta ne zcela souhlasím, jsem přesvědčen, že jeho rozhodnutí zúčastnit se oslav Dne vítězství v Moskvě je rozhodnutím nejen správným, ale i nutným. Mnozí politici zdůvodňují svou neúčast Ukrajinou, třebaže se přímo nebo nepřímo na vzniku a průběhu občanské války v této zemi podíleli, nebo přehlídkou, jež je ale od prvních oslav nedílnou součástí Dne vítězství a nikomu to dodnes prakticky nevadilo a mnoho zástupců "stávkujících" zemí se jich v minulosti zúčastnilo.
    Kdyby se nebyl schopen Sovětský svaz po napadení fašistickým Německem vzpamatovat a zmobilizovat všechny síly k obratu ve válce, jež se pro něj nevyvíjela dobře, je zřejmé, že většina z nás, kteří se zde nebo jinde na NETu podílíme na těchto diskusích, by zde nebyla, neboť naši předci by zahynuli v pracovních lágrech, koncentrácích nebo kultivování dobytých území v zájmu fašistického zlořádu. Osobně jsem vděčen všem, kteří se na zničení fašismu podíleli, a Rudé armádě především. O to více mne však děsí, že bývalí spojenci a i ti, kteří byli fašistickým Německem, jeho satelity a fašistickou pátou kolonou postiženi a likvidováni, dnes přihlížejí s klidem znovuobnovování fašistických tradic a vzývání návratu toho, co se zdálo být již překonáno.
    Závěrem : je dobře, že se náš president zúčastní oslav Dne vítězství u příležitosti 70.výročí konce 2.světové války v Evropě. Neúčast hlav a zástupců zemí, které se na zničení fašismu podílely nebo byly od něho právě Rudou armádou osvobozeny, svědčí o malosti a troufnu si říci i ubohosti těch, kteří se k věci takto staví.

    Jinak přeji všem diskutujícím a redakci NR příjemné prožití velikonočních svátků.

    Děda 2

    OdpovědětSmazat
  11. ďakujem Vám pán prezident Zeman. Kiežby sme aj my na Slovensku mali takého rozumného prezidenta ako u Vás v Čechách. Nie toho riťoleza Kisku

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. my máme zase ritoleza předsedu vlády.

      Smazat
    2. To je slizoun .

      Smazat
  12. Propanajana!!! Vzdyt je to Zemanova povinnost jakozto prezidenta CR, reprezentovat stat, ktery byl osvobozen Rudou Armadou pred 70ti lety. Je to kulate vyroci, tak mazej, hlavo statu. Jakapak chvala! jaris

    OdpovědětSmazat
  13. Zeman není ideální prezident .Ale z těch , kteří se dostali finálního výběru při volbě prezidenta to bylo nejrozumnější řešení.Jako jediný z našich
    vládních politiků má odvahu jet do Moskvy a složit hold milionům padlích vojáků Rudé armády i když ví ,že za to je a bude kritizován jak našimi politiky ,tak i Merkelovou, Obamou a další sebrankou která je dnes u moci.

    OdpovědětSmazat
  14. Doktor Nebudu rozebírat Zemanův podíl na likvidaci bankovního sektoru,prodeji MUS kamarádům atd....Nyní je jako starý slon,který vrací všem to, co mu špatného kdy udělali.Ale jako jediný má koule říci svůj názor a odvahu ho realizovat a to i přes vřískání našich duhových multikulti a dokonce se staví i protektorovi ,i když tento ho již několikrát pokáral. Takže palec nahoru.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mě taky Zeman mile překvapil. Myslela jsem, že je jen prospěchář jako ostatní.

      Smazat
  15. Pane prezidente, ze srdce děkuji
    D.K.

    OdpovědětSmazat
  16. Také si přidávám k názoru,že Zeman pojede do Moskvy,na oslavu 70tého výročí ukončení druhé světové války.Také vím,že zatím platí dohody a smlouvy přijaté během války a po válce.Najdou se mnozí a právě i u nás,co ty smlouvy a dohody chtějí zrušit,zpochybnit,jen ke svému prospěchu.
    Jak už jsem napsal jinde,jen aby mu nehodil někdo klacek do cesty.
    zemedlec.

    OdpovědětSmazat
  17. Tak náš pan prezident jede uctít padlé hrdiny Rudé armády a musí být u toho statečný a nebát se. Co je to tady za svoloč,která mu vyhrožuje?Musí to být lidský opad,který se jen bojí o své nakradené majetky. Vážím si Vás pane prezidente a přeji hodně štěstí.

    OdpovědětSmazat
  18. Uran Plutonovič3. dubna 2015 10:47

    Všichni v diskuzi by jste si měli laskavě uvědomit, že všichni už jste v hledáčku našich tajných služeb za schvalování trestného činu "odjezd do Moskvy". Po přečtení dnešních novinek.cz(Od propuknutí ukrajinské krize rostou proruské weby v České republice jako houby po dešti, píše BBC. Propagační kampaň Kremlu podle ní vyvolává obavy.) je na čase začít uvažovat o emigraci, protože to co zažijí další generace rozhodně nebude svoboda. Jsem rád, že jsme se dostali do stadia, kdy vraždy slovanů u BBC žádné obavy nevyvolávají, ale ruská propaganda je děsí. Například mě děsí kolik idiotů co budou klidně mávat cizíma vlajkama se tady najde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a kam bys chtě emigrovat ?

      Smazat
    2. Už o té emigraci uvažuji delší dobu, ale po šedesátce už je asi lepší umřít.

      Smazat
    3. Uran Plutonovič3. dubna 2015 11:43

      No třeba někam kde není průměrný plat polovina minimálního jinde v EU. To bylo keců jak za 20 let doženeme Rakousko, Když se náhodou zlepšovat kurz koruny tak to nějaký šmejd zase změní. To časem pochopíte, až tady bude 10% muslimů jako jinde v EU. No a za 20 let to už bude 30%. Máme jediné štěstí, že jsme kolonie EU a máme tu tak malé platy, že to nikomu nestojí za to se sem stěhovat. Ale bůh ví až vymyslí v Bruselu kvóty i na přistěhovalce. Co třeba Nový Zéland?

      Smazat
    4. 11:43

      To kolik vyděláváte dnes záleží jen a jen na vás. A ano, na rozdíl od minulosti můžetet pracovat kdekoli v EU a brát jejich peníze. A nemusíte kvůli tomu ani emigrovat. Tak na co si vlastně stěžujete? Že vám nelétají pečení holubi rovnou do úst?

      Smazat
    5. Uran Plutonovič3. dubna 2015 12:16

      Myslím, že nemá cenu polemizovat s někým kdo něco vyrobí prodá to Němcům. 60% našeho německého exportu je reexport. To prostě znamená, že to Němec přeprodá dál za německé ceny. Diskuze s někým kdo tento jednoduchý příklad nechápe je ztráta času.

      Smazat
    6. Mám odfaráno 30 let . Celá EU na mě čeká !

      Smazat
  19. Díky že alespoň jeden z mála "našich" politiků zastupuje opravdové zájmy lidu českého navzdory neustávající US propagandě. Díky pane Prezidente že máte čest u mnoha čechů už ztracenou!!!
    Honza

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Já jsem Žid"
      "Odpůrci s konvojem jsou antiameričtí blázni"

      Smazat
  20. "abychom dnes mohli mluvit naší mateřštinou a radovat se". Všichni, kdo znají dějiny a nemají vygumované mozky, vědí komu vděčí za své životy, vědí kdo nejvíce obětoval za vítězství nad fašismem. Ale opravdu, neraduji se. Neraduji se proto, že skupina lumpů, darebáků a zlodějů oloupila tento národ o vše, co v minulosti vybudoval. Pan Zeman se tedy může radovat, já ne. Také jsem ho volil, jako menší zlo. Ale patří k těm, kdo tím svinstvem, které tu dnes panuje pomohl zaneřádit českou společnost.

    OdpovědětSmazat
  21. Na idnes článek o nějakém magorovi, co si nechal vytetovat jmeno nejakeho nácka na krk. Hrozí mu bůh ví čím, hlavně paragrafem 260. A kurňa co spící kníže a celá naše vláda? Vždyť oni hnutí směřující k potlačení lidských práv a svobod, podporují veřejně a ještě z našich daní. Takže děkuji pane prezidente.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V městečku Jemnici, kam jsem ze zvědavosti na slavnost Barchan zajel, pobíhala ca 12letá polorómská školačka se školním baťůžkem popsaným přisprostlými říkánkami a namalovaným HÁKOVÝM KŘÍŽEM, odhadem do 15cm, tedy zřetelně viditelným... Nikdo z odpovědných nevidí, neslyší... Nechtějí vidět, slyšet...

      Smazat
  22. Řekl bych, že novinářských žvanilů a čáralů máme něurekom, ale novinářská obec nemá novinářskou autoritu, která by zvládla erudovaný rozhovor s prezidentem ražení M. Zemana.
    Dole je reklama, kterak zhubnout 17kg... Kupte si byt v Jindřichově Hradci a za 1. měsíc zhubnete o 9kg a o více jak 900.000,- Kč, které jakoby do žumpy hodil... Ale na to přijdete až později...

    OdpovědětSmazat
  23. Svatý nikdy nebude.On by o to ani nestál.Ale čo tak priamy,pravdomluvný a narozdiel od Schvarcburga česky mluvící prezident má můj obdiv.Na rozdiel od neho KISKA sa s Lavrovom nepoklonil pamiatke padlých na sSlovenskom území pre nedorozumění.To je další amigo asslicker,za ktorého sa ako slovák hanbím.A ešte jedno jedno Zemanovi sluší ODVÁŽNY.Pretože si on sám uvedomuje,že je trnem v oku Ameriky a jej europskych prisluhovačov,ktorí nás vedú k sebazničeniu.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.