Reklama

neděle 5. července 2015

Dnes šibenice, zítra střelba?

Lukáš Cvrček
5.7.2015 

Kdyby se udělovala ocenění za pokrytectví, žhavým favoritem by byl premiér Sobotka, následovaný ministrem Chovancem a většinou z těch, kteří se můžou pominout ze dvou atrap šibenic na Václavském náměstí.

Minulý týden proběhla na Václavském náměstí v Praze demonstrace několika nacionalistických stran a uskupení proti imigraci a za vystoupení České republiky z EU. Během projevů byla za své rozhodnutí přijímat nelegální imigranty tvrdě kritizována celá vláda v čele se svým předsedou Sobotkou a ministrem vnitra Chovancem. Na akci se sešlo zhruba 600 až 700 lidí, přičemž dva z nich si přinesli makety šibenic, na kterých bylo napsáno, že jsou určeny pro vlastizrádce.

Vlastníky šibenic nebyli žádní mladí radikálové, ale pánové ve středních letech, kteří takto chtěli demonstrovat svou nespokojenost se stávajícími poměry a symbolicky připomenout politikům, že vládou údajně zamýšlené odevzdání země do rukou cizinců považují za zradu, za níž by měl následovat trest. Vzhledem k pokojnému vystupování obou pánů je policie nechala na pokoji, na rozdíl od výtržníka z Antify, který se pokusil zasáhnout řečnícího Tomia Okamuru vajíčkem. Stejně tak byli policií zadrženi další radikální levičáci, kteří se snažili nelegálně blokovat řádně nahlášený národovecký pochod, který následoval po demonstraci.

Po akci se však strhla nevídaná mediální hysterie, zdatně přiživovaná premiérem Sobotkou a ministrem Chovancem, který mimo jiné prohlásil: „Dnes to jsou šibenice, zítra to budou vajíčka, pak kameny, cihly a mohli bychom se dočkat doby, kdy na těchto projevech budou lidé po sobě střílet.“ Sobotka k tomu dodal, že je velmi důležité, aby policie i státní zastupitelství dbali na dodržování zákona i na takovýchto shromážděních. „Chci jednoznačně odmítnout šíření jakékoliv nenávisti, ať už je motivována jakkoliv, proti jakékoliv skupině obyvatel,“ uvedl podle dnešního článku „Dnes šibenice, zítra střelba. Demonstranti proti migraci porušili zákon“ publikovaného zde na iDNES.cz. Se svou troškou do mlýna přispěchali také „pravdoláskaři“, kteří narychlo sesmolili petici s názvem „Proti nenávisti“.

Mě však v souvislosti s tímto třeštěním napadá otázka, kde všichni tito mravně rozhořčení občané a politici byli, když 17. listopadu létala na prezidenta ČR vajíčka, zatímco policie jenom nečinně přihlížela a vše dokonal úřad Městské části Praha 2, který později odhaleným výtržníkům nedal ani pořádkovou pokutu. Jak si tedy vysvětlit tehdejší sborové mlčení většiny z těch, kteří dnes tak hystericky vyvádějí nad imitací šibenice? Je to velmi prosté. Když se páchá násilí na lidech, které „strážci demokracie a bojovníci proti nenávisti“ nemají rádi, je vše v pořádku. Běda však, když někdo jenom symbolicky naznačí, že by tomu mohlo být i naopak.

Aby bylo jasno i těm, kteří nechápou psaný text nebo rádi druhým podsouvají to, co neřekli. Nejsem fanouškem mávání atrapami šibenic na veřejných shromážděních, které vnímám jako sice nevkusnou, avšak jinak neškodnou nadsázku stejně jako třeba prezidentův „povel“ ke střelbě do novinářů během jeho nedávné návštěvy na vrtulníkové základně. Stejně tak nevnímám házení vajíčky na prezidenta Zemana jako strašlivý útok na celé demokratické zřízení, i když si na druhou stranu nemyslím, že všechno bylo v pořádku, protože šlo o výtržnost, za kterou měla následovat pořádková pokuta.

Respektuji přitom odlišný názor lidí, kteří si myslí, že by policie měla proti „šibenicím“ a podobným projevům zasahovat razantněji, pokud by se podle nich mělo stejně tvrdě postupovat i proti „vajíčkářům“. Pokud však někdo mlčel k nečinnosti policie během házení vajíček na prezidenta, měl by mlčet i teď.

Aktualizace: Před několika lety pochodovali Prahou odboráři s šibenicí nad hlavami. Za pozornost stojí také transparenty hrozící defenestrací. Policie tehdy nezasáhla a panu Sobotkovi to nijak nevadilo. Proč? Protože se demonstrovalo proti jiné vládě...

 
Odboráři pochodují s šibenicí na transparentu (Mediafax)

56 komentářů :

  1. Páni politici nech sa nepohoršujú ale nech si uvedomia, že ľuďom dochádza trpezlivosť v Čechách aj na Slovensku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sonotka je samozřejmě licoměrný až hrůza. Zatím lidi, co si doposud nechali šlapat po hlavách, toho mají už dost. Odnesou to imigranti. A možná i někteří politici. Když ne teď, tak o něco později.

      Smazat
    2. A dokonce i na Moravě a v Horních Uhrách

      Smazat
    3. Myslím, že Sobotka a Chovanec velmi správně pochopili vzkaz. Majdan, tak obdivovaný Zaorálkem, Sobotkou, Stropnickým a dalšími řiťolezy USA je pro všechny. Kdyby jsme měli ve vládě slušné politiky, kteří by naslouchali hlasu národa a ne USA a Bruselu, žádné demonstrace by nebyly.

      Smazat


    4. Anonymní5. července 2015 18:17

      Páni politici nech sa nepohoršujú ale nech si uvedomia, že ľuďom dochádza trpezlivosť v Čechách aj na Slovensku.
      iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      Jak z toho všeho ven???
      OBMOVIT ČESKOSLOVENSKOU FEDERATIVNÍ REPUBLIKU !!!!!

      Smazat
  2. V loňském roce na Albertově také šibenice nevadila. Jde tedy o to, k o m u šibenice hrozí. Naši současní vládní zločinci, těšící se na židličku v Bruselu, správně pochopili komu.
    Umíte si představit tu sílu prevence, kdyby došlo byť k jedinému pověšení nebo defenestraci takovéhoto zločince? Když nemáme Okamurův zákon o odvolatelnosti politiků ... ?
    Obecně - přituhuje. Budou se dít závažnější věci sociálně-politického, občanského rázu, pokud budou vlády a politici "naši" a ne naši. To již budou někteří z těch současných europoslanci. Někteří nám to vysvětlí. Například denní husa Němcová.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přituhuje v Ŕecku, neohrozitelné eurozóně, v čele s Merkelovou, v Rakousku, Španělsku i Anglii, přituhlo i u nás, s tím se musí počítat.

      Smazat
  3. Premiéru Sobotkovi, a celé vládě, nevadila ostuda 17.listopadu 2014 na Albertově, kde zfanatizovaná skupina "pravdoláskařů" házela předměty na prezidenta ČR a jeho hosty. Od představitelů TOP 09 a jiných stran byla tato událost kvitována potleskem. Stejně tak nikomu z nich nevadil "pověšený" Putin na radnici v Liberci, šibenice v ulici Politických vězňů, hulvátské útoky ve sdělovacích prostředcích na prezidenta republiky, apod.
    A teď je vše jinak ? Výše uvedené útoky jsou vyjádřením svobody, symboly "šibenic" na Václavském náměstí ve středu 1.7.2015 porušením zákona ? Nabízí se srovnání - bombardování Bělehradu humanitární akce, referendum na Krymu agrese. L.S.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proč by mělo Subbotkovi vadit házení vajec na prezidenta a červené karty, když musí jet podle not Protektora.Od něho toto pochází, tím se vše vysvětluje.HOP a TROP 09 a kavárenští povaleči mlaskají jistě blahem.Co defenestrace, lepší než šibenice?

      Smazat
  4. Ona nevadila ani šibenice s broukem Pytlíkem.
    Jenže to multikulti aktivisti věšeli bílé "rasisty".

    Politici by nám rádi zavřeli huby, ale v tomhle případě se pletou.
    Tahle sviňárna jim jen tak neprojde a je dobře ,že se bojí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už zjistili, že příště se půjdou demonstranti podívat osobně do Strakovy akademie, možná i na ně, pokud nebudou naslouchat hlasu lidu a občany své vlasti budou považovat za ovčany a chvástat se a poplácávat po zádech, jakou vynikající politiku Socani, Anno, bude líp, včetně TROP 09, pro nás dělají.

      Smazat
  5. Rozdil mezi vajickem a sibenici zrejme blbemu autorovi nadosel....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Á, potrefený 18:39 se ozval :) Vysvětli význam slova "nadosel" ;)

      Smazat
    2. Šibenici postavili i před komunistickou centrálou, jak něke psala nějaká komunistka. Ale to je zřejmě taky rozdíl, není šibenice jako šibenice. A rozhodně hozené vajíčko je skutečně něco jiného než vztyčená šibenice. To je nebezpečné.

      Smazat
  6. Dvojí metr na všechno - sebranka vlastizrádná!

    OdpovědětSmazat
  7. Asi tuší, že by je žádnej Old Shatterhand nesestřelil...

    OdpovědětSmazat
  8. Ten rádoby chytrý pisálek 18:39 musí vždy argumentovar svojí blbostí.
    Vyskytuje se tu vždy, snad si myslí, že změní někomu názor.
    Svoboda názoru je základem demokracie. Házení vajec demokratické není, stejně tak bučení nebo pískání, když jiný si chce vyslechnout něčí názor, třeba nechtěný. Šibenice přišly vždy zákonitě, když se nerespektoval zákon.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:49 Jen klid, to je náš bezčárkový, bezháčkový a bezmozkový provokatér. Známá to již zdejší špína.

      Smazat
  9. Jenže ta nevídaná mediální hysterie kolem šibenic se strhla řízeným mediálním způsoberm. Media jsou těleso, které se osamostatnilo a odtrhlo, vytváří jakýsi stát ve státě a koná jen placenou špinavou práci. Media dnes objednávají a přeplácejí ti zleva stejně jako ti zprava, a mnoho těch uprostřed - media dokazují, že nejen že dvěma pánům sloužiti lze ( i když pranostika říká že nelze), dokonce je to několikanásobně pak výnosné. Media se nám utrhla jako pes ze řetězu, a nejsou ovládaná státem už vůbec.Oslovený politik ví přesně jak bude žumpovní otázka položena, a má i předepsáno, co na ni bude odpovídat. Je to už dílem přesného scénáře a režie - jakýsi mediální žvanivý seriál na pokračování,každý den pár kapitol.Tím pádem také už žádný spontánní projev nelze očekávat, snad jen Babiš se v tomhle zajetém politickém hnoji chová pořád jako slon v porcelánu, občas si mele svou, a říká co chce -mimo režii medií. A taky samozřejmě Vojtíšek Filip, ale ten je už oslovován málokdy, to už je úplně jiná planeta. Jinak - Sobotka i ten mizera zelinář Chovanec jsou léty v politice i mediích provaření, ostřílení šíbři, ti by se nějakých šibenic hned tak nezalekli, ale před národem to nesmějí přiznat - naopak, musí předstírat šílený strach, pohoršení, ba zhnusení, a už to jede!!! Media potřebují šibenice ještě chvíli na nějaké to psaní. Každé šokující sousto je užitečné - ještě pár článků na tema šibenice a pak teprve se můžou šibenice založit ad acta. Nesmíte čtenáři hned tak všemu přikládat váhu, jakou to předstírá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dokud nebude v ulicích Prahy vidno Klause v žíněném šatu s hlavou posypanou popelem, tak se tu těžko něco změní.

      Smazat
    2. Pokud vadí šibenice, pak by měly vadit i jiné popravčí zařízení, vyřejně vystavovaná. Například kříže.

      Smazat
    3. Kříže se vystavují proto, aby se připomínalo, že tohle místo je už obsazené a nikdo další na něj už nemusí.

      Smazat
  10. Místo aby vzali na vědomí, že něco dělají mizerně, ječí jak prorvaní. Ale ano, mají se čeho bát. Nebyli by první kdo permanentně ignoroval hlasy lidu a skončili na šibenici, pod gilotinou, pod sekerou.

    OdpovědětSmazat
  11. A co ty další davy politických zločínců a šupáků ve vztahu k popelu - ty udělají co? Měli by být mučeni a utopeni v kleci? Jediný postup, který by byl relevantní k tomu,že si zdatná smečka šupáků udělala z ČR trhací kalendář a všechno jim to prošlo. Na šibenicích je problém jen to, že měly být vztyčeny hned po prostitučním stranickém puči v roce 1989 -a šibenic by musely být mraky. Každému tomu rudému aparátčickému lumpovi by konopný obojek slušel - neměli jsme je nechat se rozlézt zase do všech pozic kde byli předtím, odkud začali žvatlat, že minulý rudý režim byl zločinný.Hlava mně nebere, proč jsme jim to sežrali i s navijákem. Dnes už je na šibenice pozdě,

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To není ten problém, pane. Šibenice nevztyčovali ani v jiných zemích, v bývalé NDR třeba. Slováci se s minulostí vypořádali rozumně. Mimochodem i Číňané se s nositeli kulturní revoluce vypořádali civilizovaně. Problém je v lidech jako jste vy. Necivilizovaný a primitivní antikomunista. V praxi se často ukázalo, že takovýto tvor je i psychopat; nejedná se tedy ani o politický názor, ale něco vrozeného. Doporučuji jiný www.
      Není dobré hodnotit plošně.
      Vítězové jsou zachráněni, jen když ctí chrámy poražených. To dělá třeba Vladimír Putin. To nedělá třeba USA.

      Smazat
    2. Ten problém je spíš v takových jako jsi ty. Ten na koho reaguješ evidentně není žádný primitivní antikomunista. Spíš naopak.

      Smazat
  12. Zásadní rozdíl proti těm minulým symbolům šibenic je, že tehdy to měli "pod kontrolou" - viz Zavadil po svém "ohnivém" protivládním projevu na demonstraci šel na pivo s Kalouskem. Teď došli k závěru, že se jim to zpod kontroly poněkud vymklo. Proto se papalášům zprava doleva začaly stahovat svěrače. A teď k tomu ještě to Řecko... Opravdu to začíná připomínat začátek r.89.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pánové Sobotka, Chovanec, Dienstbier aj dobře ví, že už ve vládě nebudou, překrucování, polopravdy a hlavně když z úst premiera slyším 'Jsem rád". To je ubohost!!!

      Smazat
    2. Kdyby byla plošná likvidace nějaké skupiny obyvatelstva cestou, pak by museli viset členové všech politických poListopadových stran. Za dva roky nadělali více ztrát něž komančové za 40 let. To bych byl primitivní antiodesák, lidovec, sociální demokrat, oda, zelený, věci věřejné TOP 09 a podobně.
      Plošně nelze.

      Smazat
  13. http://a2larm.cz/2013/09/poveste_brouka_pytlika/

    OdpovědětSmazat
  14. Že se to Chovancovi ani Bohůšovi nelíbilo, tedy ty šibenice, to je jasný, to už tady někdo psal, že se oba dovtípili pro koho byly symbolicky vystaveny.
    Ovšem snaha kvůli tomu zpřísnit zákon jen dokazuje, že se opravdu bojí a ne, že ne. Také jsem to tady psal, co se stane až bude imigrantem znásilněna náctiletá holčička, mačetou useknutá ruka, nebo hlava nějakého třeba průvodčího ve vlaku, nebo řidiče autobusu (komukoliv,..fantazii se meze nekladou) a že se to jednou a možná brzy stane, je velmi reálné. A co taková bombička explodující třeba v Pražském metru nastražená bojovníky Islámského státu? Pak se teprv spustí lavina protestů, která je smete z jejich pohodlných politických křesel. A nejen to, budou současně na tyto politiky, kteří infiltraci naší krásné země islámem dopustili vzneseny žaloby. Nebudou jejich činy možné klasifikovat jako trestný čin veřejného ohrožení, či rovnou vlastizrady? Toho se bojí a vědí, že by mohli nejen přijít o ty své "těžce vydřené brebendy", ale doslova i o kejhák. Ano byla to možná trochu méně vkusná výstraha možného budoucího hněvu lidu, ale právě v tom jasně vidím přínos této symboliky.

    OdpovědětSmazat
  15. Demonstrace byla také proti přijímání muslimského živlu do naší země. Současný import islámistů do evropských zemí, má pro každého normálně uvažujícího Evropana, jediný cíl – rozvrátit evropské státy.
    Projevují-li naši politici soucitnost s osudy afrických plavčíků, kterou by jim i matka Tereza mohla závidět, tak to neukazuje na jejich svatost, nýbrž zkorumpovanost a zaprodanost.
    Mnohé evropské země, tento multikulturalismus již žijí. Z jejich zkušeností, můžeme čerpat, včetně vypálených aut, uřezaných hlav a znásilněných žen. Zde již není pouze ohrožována, nýbrž je již napadána naše bezpečnost a výhled na prosperitu země.
    Pokud zvolení politici nespravují zemi v našem zájmu, musíme je odstranit z funkcí. Nesouhlasím se šibenicemi na demonstracích, ale jak mají občané politiky přimět, aby ve svých funkcích zemi neškodili? Jestli se tyto symboly ministrovi vnitra nelíbí, ať se zasadí, aby jeho strana (ČSSD) splnila předvolební slib a dala občanům zákon o referendu a odvolatelnosti politiků.
    Pokud odmítají dát občanům, tuto legální možnost, projevit nesouhlas s jejich prací, zákonitě se bude dále zvyšovat radikalizace.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Petr,Jihlava.
      Pro Anonyma 5. července 2015 22:54
      Doporučuji k přečtení a zamyšlení:
      http://altpress.cz/solidaritu-v-cr-nechceme/
      http://altpress.cz/mezi-nacionalismem-a-periferii-rasismus-a-xenofobie-v-nejen-ceskem-kontextu/

      Smazat
    2. Jana-Chomutov
      Naše zkorumpovaná vláda by měla skončit ! Jsou to vlastizrádci , kterým záleží jen na svých výhodných postech a z lidí si dělají dojné krávy ! Měli by zkusit žít u nás na divokém severu , kde vládne jen korupce a nezaměstnanost ! Naši snědí spoluobčané se nám smějí , že chodíme do práce za 8000 měsíčně ,když oni berou daleko víc na soc. dávkách ! Stačí , že živíme tenhle pronárod !!! Žádné uprchlíky tu nechceme ! Mohou si je platit ti co je sem zvou , ale ze svých vlastních peněz ! Budu volit Okamuru ,protože je jediný , který říká pravdu otevřeně ! Lidí jako je on, máme ve vládě málo , proto si musíme vybrat : otroctví - svoboda
      Já volím svobodu !

      Smazat
    3. Pro Petr,Jihlava
      K Vaší doporučené četbě č.1
      Autor argumentuje tím, že Bartoš, ačkoliv se rozešel s Vandasem, tak s ním koketoval. A Vandas je zlý, protože za své priority považuje „boj proti imigraci a islamizaci země“. Konvička, ačkoliv se distancuje od DSSS, tak marně, neboť mají cíl společný.
      Takže závěr autora: “Hnědá vlna povážlivě sílí. Na nás potom je, abychom si rozebrali, proč se tak děje – a pokusili si nastínit scénář, jak zabránit nejhoršímu – hnědému tsunami“.
      Podle mého názoru, je hlavně na vládě, aby si všimla, že tyto tendence sílí a zamyslela se, co zanedbala. Není novinkou, že když jsou vládními stranami zanedbávány potřeby obyvatel, sílí extremismus.

      K Vaší doporučené četbě č.2
      Autorky si vážím, pro její dřívější články, ale v tomto s ní příliš nesouhlasím.
      Tento dlouhý článek rozebírá, kolonialismus, rasismus, vliv církve, podstatu islámu, naši zaostalost, napodobování západu a další věci.
      Domnívám se, že všechny tyto lásku-šířící články, zanedbávají důležitou věc. Tou je lidská podstata. Člověk upřednostňuje svou rodinu, svou obec, svůj stát. Tento pohled na svět, je v člověku již od dětství. Jako kluci, jsme spolu „bojovali“, ti z horní části obce, proti těm z dolní části obce. Věřím, že podobně se chovají i chlapci jiných obcí, jiných států, jiných ras. Je to přirozené „cvičení“, pro rozvoj dovedností (nejen fyzických, ale také psychických) k zajištění bezpečného prostředí pro svou rodinu, obec, atd. v dospělém věku. Věřím, že podobně se chovají i chlapci jiných obcí, jiných států, jiných ras.
      Ona ta vytýkaná xenofobie, není vada charakteru, je to opatrnost potřebná k přežití. Stejně tak islamofobie nestojí na vodě, ale na zkušenostech západních zemí, za kterými naštěstí zaostáváme i v tomto směru.
      Snad už ani nemusím zdůrazňovat, že se zde nejedná o rasismus, ale o odpor proti nositelům, nám nebezpečných tendencí.

      Smazat
    4. Pro 12:33
      Vaše vidění lidské podstaty není obecné. Jiní vidí člověka,sebe, okolí a společnost jinak. Někteří klouzají po povrchu věcí a upřednostňují svoji rodinu, obec a stát. Tomu odpovídají i některé klučičí války. Ti, kteří vidí pod povrch, na jádro věci, rozlišují lidí ne podle příbuzenského vztahu a místa bydliště, barvy pleti atd., ale dle morálních hodnot. To neznamená, že zavrhnu syna, který provede nějakou pitomost. Budu mu oporou, ale nebudu hájit jeho nespravedlnivý skutek. Je na každém, jak si ne/připustí k sobě gaunery ze svého okolí, či jak se zachová k seriozním cizincům. Není každý soused dobrý soused a každý cizinec špatný cizinec. Jsou dobří sousedé a cizinci a špatní sousedé a cizinci. Pokud se toto lidé nenaučí rozlišovat, tak půjdou do válek z dětinských důvodů, skočí na lep válečným štváčům, podvodníkům a kšeftmanům.
      KR

      Smazat
    5. Petr,Jihlava.
      Anonymní 6. července 2015 13:16.odpověděl za mně.

      Já byl v dětství ,,odkojen" knihami Karla Maye a Jaroslava Foglara.Jejich hrdinové stáli vždy na staně slabých a utlačovaných.Bylo jedno zda se jedná o pomoc a solidaritu bílých osadníků s indiány,araby nebo mezi partou kluků v českém prostředí z jiných stran města apod.Tyto hodnoty zůstaly u mně zakořeněny dodnes.
      Pokud se budem neustále odklánět od humanistických hodnot a cynicky se stavět k sociální spravedlnosti ve společnosti všude na světě nic pěkného nás nemůže čekat.

      Smazat
    6. Milí láskaři 13:16 a 14:4
      Váš sympatický postoj je možno praktikovat v relativně klidných dobách. Zajímalo by mě však, jak se chcete s tímto postojem stavět k tisícím, či desetitisícům importovaných lidských osobností, u kterých je velké riziko, že sem byli vysláni za účelem pozdějšího ovládnutí, nebo alespoň rozvrácení země?

      Smazat
    7. Ochránce slabých musí asi obdivovat každý. V reálném životě, však může být problém vyjasnit si, kdo je ten slabý. Zda náhodou ten, který se jeví být slabým, není prostě jenom pěšákem, v nějakém sakra silném združení.

      Smazat
    8. Pro 18:57
      Vážený pane,
      poučte se z historie a najděte si, kolikrát bojovali Češi proti Čechům, Němci proti Němcům, Rusové proti Rusům, Francouzi proti Francouzům. A nešlo o piškorky, ale o války včetně světových. Samozřejmě, že mezi zákopy už na diskusi moc času není, ale může sběhnout, či přeběhnout. Především je ale dost prostoru mimo zákopy, v politice, výchově a vzdělávání, ekonomice, sociální sféře, kultuře. Nemusíte to vidět, to je Vaše právo, s velkou pravděpodobností pak ale někdy uvidíte, že Češi se nemohou spolehnout na Čechy, Němci na Němce atd. Už současnost poskytuje přehršel příkladů, jak se neshodli sourozenci, rodiče s dětmi, děti s rodiči atp. Stačil jen nějaký kšeft, půjčka, záruka. Sázejte dál na krev, bydliště, jazyk, rasu, my zase bude dál rozlišovat dle upřímnosti, pravdomluvnosti, obětavosti, ochoty, solidarity, podle skutků, a také podle hlouposti.
      KR

      Smazat
  16. Když pověsila židovka Rosenbergová v Liberci na radnici Putina s hitlerovým knírkem, nikdo se nepohoršoval. Když na oslavě prvního máje u Křižíkovy fontány v Praze vystavovali banderovští Ukrajinci hákové kříže, nikdo nic neřekl, dokonce jsem na to upozornil i dozorující policisty, že tu banderovší nacisté propagují symboly fašismu, nic se nestalo. A ted´ tolik křiku od Pravdolásky Zaorálka, Sobotky kvůli šibenicím. Je mi z těchto pokrytců na blití. Je na čase s tímto bahnem opravdu zamést. Dost už bolo pravdolásky. Mimochodem, kdy se konečně vyšetří, kdo si objednal vraždu Svobody - bývalého předsedy komunistů? Nikdy, protože za tím byla právě ta Pravdoláska.

    OdpovědětSmazat
  17. Ten tlusťoch Chovanec, co zase pěkně nabírá (má lepší přírustky než vepři), tak ten se bát nemusí. Pod ním by každá šibenice praskla.

    OdpovědětSmazat
  18. Okamžitě vyhostit americkou ambasádu a vše co má něco společného s USA,rozvázat mezinárodní styky se všemi,co připomíná USA!!! Potom bude dobře ! ! !
    Pak začneme řešit naše politiky......
    Dokud nepřestřihneme pupeční šňůru s USA nepůjde zhola nic,co by směřovalo k lepším zítřkům...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pupeční šňůry, vedou ze všech států k organizátorům NWO, prostřednictvím tzv. Národních bank. Ty jsou v jejich rukou a vydáváním peněz na dluh, zadlužují a tím zotročují všechny státy, včetně USA. Je třeba vrátit pravomoc vydávání peněz opět státům.

      Smazat
  19. Panebože -proč se zase musí jakýsi Vladimír usírat do emigrantů? Co ti mají společného se šibenicemi? A myslíte si, že potetovaní řvouni, kteří zatím v životě nepřičuchli k práci, ale jezdí po všech pouličních mechechce, kde se to může vyvinout ve slibný bordel, neboť se nudí, a řvou Čechy Čechům protože to kdesi slyšeli - že jsou nějaká avantgarda, která by dovedla českou společnost k lepším zítřkům? NE! Zavlekla by nás do ještě větší hromady hnoje, a nakonec by opravdu musel zakročit nějaký americký opičák. S ještě větším nadšením ječí, řvou a hulákají před červenými koberci, kde se prochází jakýsi Gere - to by byli sakra vlastenci!Proč tady operujete s malou holčičkou vy úchyle? Myslíte si, že tím uděláte citový dojem, a zhlasitíte diskuzní ryk proti imaginárnímu nepříteli? Zatím znásilňují a zabíjí pětileté holčičky - a nejen je - čeští domorodci -právě takoví pitomí potetovanci, kteří hulákají Čechy Čechům, třesou šibenicemi a mají z toho prču! Diskutující důchodci - to je materiál! Bohužel. Jděte raději ven okopávat kedluben - tam je vás třeba.

    OdpovědětSmazat
  20. Šibenice dostaly další rozměr: Vláda nezastřeně útočí na policii. Svoboda projevu jen pro někoho. Demonstranti žádali uzavření hranic a vystoupení z EU. Půjdou odpůrci spolu, nebo na popraviště?

    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1784-sibenice-dostaly-dalsi-rozmer-vlada-nezastrene-utoci-na-policii-svoboda-projevu-jen-pro-nekoho-demonstranti-zadali-uzavreni-hranic-a-vystoupeni-z-eu-pujdou-odpurci-spolu-nebo-na-popraviste.htm

    OdpovědětSmazat
  21. Skandální chování vlády. Ohrozila životy občanů a ještě má drzost jim vyhrožovat za projevy nesouhlasu

    http://narodnidemokracie.cz/skandalni-chovani-vlady-ohrozila-zivoty-obcanu-a-jeste-ma-drzost-jim-vyhrozovat-za-projevy-nesouhlasu/#more-3636

    OdpovědětSmazat
  22. tohle pravdivé video je z prvního července na ČT24...Zejména ty poslední uvahy Die Welt a německé tajné služby...Jinak padesát sekund PRAVDY..A co NATO NATO a Jan Tleskač???? https://www.youtube.com/watch?v=twRJzbUl078

    OdpovědětSmazat
  23. Vážení toto všechno je jenom začátek . Bude mnohem hůř ." Pravda a láska musí přece zvítězit nad lží a nenávistí . " Takové humanitární bombardováníčko všechno vyřeší !

    OdpovědětSmazat
  24. Petr,Jihlava.
    Pro Anonymní6. července 2015 18:57,Anonymní6. července 2015 19:04.
    Váš pohled na svět a vaše hodnoty,kdy každý musí ,,zákonitě" proti někomu bojovat nesdílím.Kdo je slabý či utlačovaný a solidaritu si tím zaslouží není těžký rozpoznat.
    Považujete politiku neokolonialismu,kterou provádí Západ v čele s USA ve třetím světě za spravedlivou ? Já NE.
    Vás hrdinové dobrodružných románů od autorů jako byl např.J.Foglar,K.May v dětství zřejmě neoslovovali ?
    Nebo byli pro vás hrdinové členové bratrstva Kočičí pracky či Cornel a jeho banda trampů ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. hrabě Kocharowski7. července 2015 20:55

      Problém je v tom, že černoušci číst neumí a musulmani čtou, pokud vůbec umí číst, nanejvýš korán. A jejich budoucí chování u nás bude stejné, jako všude v Evropě, kde se jich nahromadilo větší množství, v ghetech. Zločinnost, loupeže, vraždy, znásilnění, pouliční řádění, drogy atd. Na to stačí i základní vzdělání, aby si člověk dokázal představit, co nás čeká v případě, že půjdeme stejnou cestou jako Západ. Už od mala vštěpují svým malým hadrníkům nenávist vůči všemu bílému.

      A když víme, jak mainstrímová média všemožně zamlčují cigánskou kriminalitu u nás, tak si budeme muset k těm zprávám o zločinnosti černochů a arabů na Západě přidat tak 300%, abychom byli v obraze.

      Nejsem nelida, přeji Afroafričanům i musulmanům, ať se mají dobře, ale u nich doma. Ať trochu máknou, ať jejich nositelé Nobelových cen povznesou africkou populaci k zářným zítřkům. Proč zrovna my máme řešit následky populační exploze v Africe? Kolonizátory vyhnali, mají tedy své dobro ve svých rukách.

      Co se týče politiky Západu a USA v Africe, co tam Západ a USA napáchaly, ať si to vyžerou, proti tomu nic nenamítám.
      My ten neokolonialismus Západu také prožíváme na své kůži, tak nechápu, co tenhle blábol má společného s námi, proč
      bychom na to měli my doplácet? Nic jsme neměli ze zisků Západu, proč se máme podílet na nevýhodách?

      Každý, kdo má pocit, že má nějakou zodpovědnost za politiku Západu a USA, ať z toho vyvodí osobní odpovědnost a jede si to odpracovat do Afriky. Může tam mírumilovné černoušky a musulmany vzdělávat, večer, po celodenní dřině, při táborovém ohni svým miláčkům předčítat příběhy od K.Maye.

      Přeji dobré pořízení.

      Smazat
    2. Omlouvám se, ale naše diskuze ztratila smysl, neboť moje předchozí příspěvky byly odstraněny.

      Smazat
    3. Pardon, příspěvky nebyly odstraněny, pouze jsem se ztratil ve členitosti diskuze.

      Smazat
    4. Z Vašich příspěvků, se mi vyjasnilo, proč je svět takový zlý. Protože ti hodní se chovají trestuhodně naivně a jsou těmi zlými likvidováni.
      Míjíme se, ve vnímání podstaty problému. Podle mého názoru, jde o záměrnou akci k rozvrácení Evropy, které je třeba se bránit. Autorům akce, přišlo vhodné, využít pro tento záměr nespokojených obyvatel Afriky. Nepochybuji, že mnozí, z těchto obyvatel mají důvod k nespokojenosti. Avšak, ti nejpotřebnější, kteří se pohybují na hranici smrti hladem, mezi nimi určitě nejsou. Jsou mezi nimi pouze ti podnikavější.
      Navážení těchto lidí do Evropy, není snahou o nápravu situace v Africe, ale jde o zneužití situace, pro jiný nebohulibý cíl, kterým je rozvrat Evropy.
      Na druhou stranu, jsem pro nápravu jejich situace:
      - Souhlasil bych, kdyby např. OSN vyšetřila, kdo zavinil, že jsou tyto země v takovém rozvalu a požadovala od nich viníků nápravu. Ale ne, jim tam vozit pytle GMO potravin, nýbrž nastartovat jejich rozvoj potravinové soběstačnosti (tu bychom, však potřebovali i my).
      - Souhlasil bych, kdyby se např. země G7 rozhodnuly, že dají třeba 1%HDP, na rozvoj nejbídnějších zemí na Zemi.
      - Souhlasil bych, kdyby např. EU upravila svoji celní politiku a odstranila, nebo výrazně snížila cla, na zboží, z těchto zemí, např. vždy na jeden rok.
      Je mnoho možných způsobů, jak těmto potřebným pomoci. Ale navozit si ty nejmazanější z nich domů, je však parodií pomoci. A to jsem zcela nechal stranou bezpečnostní a zdravotní rizika, která z této parodie plynou.

      Smazat
  25. Petr,Jihlava.
    Pane Hrabě Kocharowski, ČR je členem EU,NATO a řady jiných mezinárodních organizací a finančních institucíí.Za nestabilní stav ve třetím světě(uplatňovana zahraniční politika neokolonialismu Západem) neseme tím i my všichni svůj díl viny.

    OdpovědětSmazat
  26. Co takhle - když nikomu nevadí "humanitární bombardování" - tvrdit, že to byly "humanitární šibenice"? :-) (Vašek jistě promine)

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.