Reklama

pondělí 6. července 2015

Marek Obrtel: Chceme bránit svoji vlast


- kolektif - 
5.7.2015  E-republika

Rodí se v ČR nové realistické mírové hnutí? Pplk. Marek Obrtel o tom, na čem se u poradního ohně shodli Českoslovenští vojáci v záloze proti válce:


Související články:

21 komentářů :

  1. Tak on to je nejen vlastizradny komunisticky smejd, ale i nudny zvanil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsem rad ze se nase nazory neshoduji. Vyhrabu vojenskou knizku a skusim to s clenstvim u Ceskoslovenskych vojaku. Nevim u jakeho vojska jste slouzil vy, ale Buh vas ochranuj jestli se potkame az se to semele a vy budete na strane tech (uSSackych kolaborantu) co budou chtit ublizit mym detem. Myslim to smrtelne vazne - to je jaksi vec ve ktere neznam kompromis.

      Smazat
    2. 9:38: Je rozdíl mezi vlastí a státem. Stát je ohavná hydra obírající lidi o jejich peníze, majetky, životy, hydra, bez které je možno se obejít. Ale vlast je domov, dědictví po předcích a dluh vůči potomkům. Stát chce válčit, vlast chce žít. Je-li někdo vlastizrádcem, je to představitel státu toužící po válčení a prolévání krve. Pan Obrtel nezrazuje vlast, není vlastizrádcem, zrazuje tak maximálně Českou republiku. ČR nejsem ani já, nejste to nejspíš ani Vy a není to ani pan Obrtel; ČR je jakási svévolná právnická osoba zhruba stejně tak existující jako např. Liberland nebo USA. To, zda je pan Obrtel komunista nebo šmejd, to nejsem schopen posoudit a není to ani relevantní.

      Smazat
    3. 9:39, jediný komunistický zrádce jsi tu jediný ty havlojidní negramotný šmejde.

      Smazat
    4. 10.23 Velmi dobře napsáno. Jsem stejného názoru. Jsem také důstojník v záloze. Pana pplk.Obrtele si vážím za jeho čest a hrdinství, sdělit národu skutečnou pravdu. Takový člověk by měl sedět na ministerském postu,kterému by nemusel nikdo radit. Když vidím ty komedianty,přesněji řečeno loutky s modrou knížkou,nic neumějící je to hrozné koho pak musí velící důstojníci poslouchat. No jaký pán,takový krám.

      Smazat
    5. Pro Anonymní 6. července 2015 9:38:
      Hele Palmere, zase jsi utekl z klece a teď kydáš jako troll na slušné lidí ty své přimitivní antikomoušské žbrndokecy, tupožvásty a sráčkosery s IQ houpacího koně?! Zalez do své klece a neopruzuj!

      Smazat
  2. Potkal jsem se s p.Obrtelem osobně a prohodil s ním i pár slov. Mám podobné postoje, je mi sympatický.
    Znám řadu chytřejších lidí než jsem já, kteří mají podobné názory a postoje i takové, jejichž názory jsou odlišné.
    Odlišnost názorů připisuji nedostatečným nebo nekvalitním a zkresleným informacím.
    O svých postojích neustále pochybuji, ale nacházím stále více indícií, které mne přesvědčují, že jsou správné.
    Za vlastizrádce, šmejda ani žvanila sebe ani p.Obrtela nepovažuji.

    Mám vysokoškolské vzdělání, jsem programátor, analytik, vývojář, hraji na housle, umím trochu tančit, malovat, ...
    Jsem dospělý, svéprávný a mám právo mít své názory i právo na výběr svých přátel a spolupracovníků. Pokud někdo nebo něco tato práva omezuje nebo mne nutí, abych toto činil někomu jinému, hledám cestu k nápravě. Velmi účinná je ignorace. Tu ale volím, až když se "rozhovor posune" do roviny invektiv, bez alespoň minimální snahy o to nabídnout řešení nebo je hledat, bez rozumné argumentace a pod.
    Přeji hezký den.

    OdpovědětSmazat
  3. Naprosto souhlasím.Prázdná nádoba,citově vydlabaná a totálně vymaštěná, vlastizrádný šmejd a sprosťák - je šupák, který dřepěl u klávesnice už v 9.38 jako první.Stále tentýž šupák, který tady otravuje, opruzuje a nadává, zcela dobrovolně, nenávidí zdejší diskutéry ale pořád mezi ně leze, ačkoliv ho k tomu nikdo nenutí - to už je choroba. Akorát to není nudný žvanil -kromě několika sprostých urážek totiž ještě nenapsal nikdy nic jiného.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zamyslel se tady někdo, co je zač ten kdo zde pořád každému nadává do komunistů a proč to dělá? Nemyslíte, že je jeho záměrem vás vytáčet v každé diskusi? Je docela možné, že je to pracovník státní propagandy, tzn. placený provokatér, protože u těchto placených zmetků je jedním z hlavních znaků, že píšou bez diakritiky. Znovu apeluji, na toho arogantního dobytka v žádném případě nereagujte, nemá to smysl.

      Smazat
  4. https://gretchenrubin.com/wp-content/uploads/2015/03/Gollum-Ring.jpg

    OdpovědětSmazat
  5. Problém je v tom, že za placené provokatéry byli najímání lidi inteligentní a chytří, museli umět v každém hovoru chytit proud a chytat za slovo - tedy kromě Pepka Vyskoč nebo Bretschneidera - ale většinou to byli lidi chytří, kteří se uměli otočit na pětníku když to bylo nutné,a bravurně vybruslit z každé verbální šlamastiky. Tohleto, co tady všem evidentně bezpartijním lidem nadává komunistů, je nejspíš po létech navrátivší se emigrant dožít zde královsky z cizího důchodu, který ví o české společnosti úplné prdlajs. Ani poslední křupan a buran, kterému čouhá sláma z bot by nepsal takové hloupé urážky bez předchozích nebo následujících argumentů. Tenhle nemá argumenty žádné, je ještě méně než buran.
    A k článku bych napsal myslím dost zásadní věc - pokud jde o záložáky, všichni přísahali věrnost Československé socialistické republice a jejím zákonům - za ni byli ochotni padnout. Jí byli vycvičeni - ale ta právně zanikla - neexistuje. Současnému státnímu útvaru, který nemá ani přesnou specifikaci režimu, nikdo, kromě státem placeného vojska nepřísahal. Nikoho z bývalých vojáků nemohou nutit k obraně této země, která přestala být pro spousty českých občanů vlastí, jelikož je naše vláda vytěžuje, vydírá, omezuje, a vykořisťuje - s vlastními občany de facto všemi prostředky bojuje, ztratili jsme veškerá práva, včetně práva na spravedlnost, tj.na spravedlivý proces, právo na práci, na přiměřenou úroveň ( není specifikováno, co lze považovat za přiměřenou úroveň) a na lékařské ošetření, když se i zdraví začalo rozlišovat na standart a nadstandart. Není zákon, který by donutil kohokoliv z bývalých vojáků uposlechnout příkaz k boji, ale nepochybuji o tom, že vládní šmejdi už vymýšlí nový zákon, který by jim to umožňoval, je tajně projednáván a bude tajně schválen - jak oni už to praktikují. Vrchnosti se nelze vzepřít - vzpoura proti vrchnosti se vždy trestala smrtí, a dělaly se stejné prasečiny odjakživa. Odvlékání synů rodičům, otců od rodin, živitelů, rekvírování koní, - do idiotských bojů a válek, které si vrchnost vždy vymýšlela - žádné hlavy pomazané bez řevnivosti, útočnosti, úskočnosti, rozpínavosti, a rozpoutávání válek a šarvátek nemohou žít. Aby mohl být na světě někdy mír, muselo by se lidstvo zbavit pracháčů a hlav pomazaných -pak by se dalo uvažovat o lidských právech, klidu a míru na Zemi - jinak to nepůjde nikdy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V té "zásadní věci" se mýlíte, základní vojenská služba byla zrušena až k 31.12.2004 - viz Wikipedie ":
      Historie vojenské služby v českých zemích
      1649
      Vznikla stálá armáda jako součást rakouské armády. Do armády byli vojáci verbováni. Služba byla doživotní.
      1781
      Josef II. zavedl vojenskou povinnost pro nejchudší vrstvy. Osvobozena byla šlechta, duchovní a inteligence. Služba byla doživotní. Verbování nahradily odvody.
      1802
      Za Františka I. byla zrušena doživotní služba. U pěchoty se zkrátila na deset let, u jezdectva na 12 let a u dělostřelectva na 14 let.
      1845
      Vojenská služba zkrácena na 8 let. Odvody byly pravidelnější.
      1868
      Branný zákon zavedl všeobecnou brannou povinnost. Od té doby se povinná vojenská služba v českých zemích týkala většiny mužské populace. Délka služby byla stanovena na tři roky, u námořnictva na čtyři. Potom následovalo sedm let zálohy a dva roky v takzvané zeměbraně.
      1912
      Služba byla zkrácena na dva roky (u speciálních druhů zbraní na tři, u námořnictva čtyři). Ponechány byly sedmileté zálohy a dvouletá služba v zeměbraně. Odvody byly dvakrát ročně.
      1920
      Délka služby byla stanovena zpočátku na 14 měsíců, ovšem dočasně prodloužena. Od roku 1924 se sloužilo 18 měsíců a od roku 1933 s ohledem na mezinárodní situaci dva roky.
      1945
      Branná povinnost vznikala v 17 letech, k odvodu se chodilo v 19, na dvouletou službu se nastupovalo ve 20. roce.
      1990
      Délka základní vojenské služby byla stanovena na 18 měsíců a byla uzákoněna možnost civilní služby.
      1993
      Novela branného zákona zkrátila délku základní vojenské služby na 12 měsíců.
      15. května 2003
      Ministr obrany Jaroslav Tvrdík předložil vládě záměr zrušit základní vojenskou službu k 31. prosinci 2004.
      1. ledna 2005
      Česká armáda je plně profesionální. Branná povinnost bude vyžadována pouze při ohrožení státu nebo za válečného stavu.

      To znamená, že jsou záložáci (tzv.povinné zálohy), kteří přísahali věrnost České republice. Pro armádu jsou v podstatě "nepoužitelní", naprostá většina z nich následně nebyla na žádném vojenském cvičení. Důvodů je řada - vše potřebné pro to bylo zničeno, rozprodáno, rozkradeno apod.

      Smazat
    2. Jo,vojenská přísaha,Ústava plná práv a povinnost držet hubu a krok,co? Podle toho,co zde píšete, jste "mladší ročník",co přísahal za socialismu s KSČ v čele a po boku Sovětského svazu,že.No já su o něco "mladší" a za nás se přísahalo a sloužilo jen lidu.Vy i já máme,když se to dnes vezme kolem a kolem po starostech,protože platná je jen přísaha z r.1993,dědků netřeba a vaše vzdělání by vám i mě bylo na prd.

      Smazat
  6. Upřimně řečeno, já v tom seskupení zatím nevidím nic jiného, než takovou „hru na vojáky“. Prošel jsem si celý jejich web a tak nějak nikde jsem nenašel nějaký jejich strategický (dlohodobý) cíl. Co vlastně chtějí a zejména jak si představují konkrétní realizaci. Ano, je tam jejich „memorandum“, poté jsem si přečetl pár vložených příspěvků, ale to jsou vše jen „politické kecy“, co vše by bylo potřeba změnit, zrušit, vytvořit atd., ale stovky podobných povídání najdu na všech alternativních webech.

    OK, teď si vytvořili organizační strukturu – prapor – roty atd., ale co s tím? Co vlastně chtějí? Dnes je jich cca 3.000.-, dobře za rok to možná bude 10.000 ale to vůbec nic neznamená. Tam jsou jen dvě možnosti. Budou organizována záloha k použití např. na ochranu SH, ale to by bylo proti jejich ideám – nesouhlas s vládou a stávající politickou a mocenskou strukturou, – nebo pokusit se o změnu. Jenomže to beze zbraní nepůjde. No a zbraně jim nikdo nedá. V tomto státě podle zákonů jsou jen dvě ozbrojené složky. Policie (plus vše kolem BIS atd.) a Armáda jako taková. Takže ať se koukám, jak se koukám, nevidím v tom žádný reálný přínos vedoucí k nějaké změně v tomto zkorumpovaném státě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sama vláda přínosy v našem smyslu - proti její (své) pasivitě například, "kupodivu" vymýšlet nebude. Falešný Havlův humanismus je koření proniklé opravdu hluboko. Až bude nejhůř s Mohamedánskými bojůvkami, dokážu si představit, že vymyslí nějakou domobranu. Ale to už bude muset být téměř po funuse, po autentičnosti zbytku, který stále ještě nazýváme státem. Neb jsme pořád jen Češi. A "co by na tu Brusel řekl".

      Smazat
    2. Žeby něco jako jako Freikorps tehdá.....a pokusit se o změnu? :-))

      Smazat
  7. My s mohamedány nebudeme bojovat nikdy - za to dám krk. USA si je vydržuje pro rozbití Syrie, a my s nimi budeme bojovat? To nedává smysl.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na webu hejtmana Jihomoravského kraje Ivana Haška se lze dočíst, že "plně podporuje" zásah Izraele a Egypta proti Islámskému státu (IS). Je známo, že IS je údajně podporován mj. Tureckem, členem NATO. Pan Hašek zcela opomíjí možnost, že při zásahu Izraele a Egypta proti IS bude "napadeno" i Turecko. V tom okamžiku bude "aktivován" čl.5 charty NATO a náš stát, také člen NATO musí přijít Turecku na pomoc. I když je to zatím "jen" teorie, dovede si někdo z Vás představit, že budeme bojovat proti Izraeli a Egyptu ve prospěch Turecka a IS. Bohužel, příspěvek 19:32 může být blízko skutečnosti ....

      Smazat
    2. Článek 5 Charty NATO nenutí členské státy přijít na pomoc napadenému členu! "... uváží možnost, jak pomoci..." hahaha, kde je jaká povinnost?! NATO jako obranná aliance je NA HO...

      Smazat
  8. Alespoň něco dělají! Většina ostatních jenom kafrá a ještě jim není hloupé z toho samého osočovat pány záložáky. Jsem si jistá, že to chlapci a chlapi myslí opravdu upřímně a vážně, ale rozhodně budu nejraději, když zůstane jenom u řečí, protože v momentě, kdy se budou muset vkládat do hry, půjde do tuhého. A to si asi nikdo z nás nepřeje. Takže, Markovi a všem ostatním, jsem za vás ráda, děkuji, že vám není všechno fuk a jste ochotni i něco obětovat a budu s vámi doufat, že nikdy nedojde na oběti nejvyšší. Pro mě jste velkou nadějí, že to s námi Čechy ještě není tak docela špatné.

    OdpovědětSmazat
  9. Jako důstojník v záloze jsem se s Obrtelem založeným sdružením chtěl spojit, ale nepodařilo se mi to. Každý jejich odkaz typu "přidejte se k nám" po kliknutí požaduje, abych byl registrován na FB nebo jiné sociální síti. To nejsem a nechci být, tak nevím...

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.