Reklama

sobota 18. července 2015

pplk. MUDr. Marek ObrtelDemonstrace ND na Václaváku – 18.07.2015 –

20. 7. 2015
Vážení přítomní, vy všichni, kteří jste se zde sešli proto, abyste svou přítomností vyjádřili touhu po míru, bezpečí, stabilitě a korektní spolupráci mezi národy.
Když jsem byl požádán, abych Vám něco sdělil při příležitosti, jako je tato, přemýšlel jsem, co by to mělo být, aby moje sdělení nebylo jedním z mnoha, která zde dnes uslyšíte. To, že mnoho lidí mluví o určitých konkrétních věcech podobně, je dobře, protože to znamená, že mnoho lidí si uvědomuje, jak složitá je dnes mezinárodně-politická situace a po jak křehké slupce míru dnes šlapeme, aby se nestalo, že se slupka protrhne a vytryskne nezastavitelný proud válečného šílenství, který nás poznamená na desítky let dopředu, ne-li definitivně.


Já bych chtěl dnes na tomto místě zmínit jediné. Všichni víme, že dlouhodobým cílem světových elit je ovládnutí světa a prostředkem se jim k tomu má stát v současné době válečný konflikt. Ten má vyřešit problémy, které decimují Západ, zejména pak Spojené státy americké, v souvislosti s jejich finanční a ekonomickou, ale také sociální krizí.

Válečný aparát za Velkou louží však nepředpokládal, že se v Evropě přece jen vzbudí jakési národní a evropské povědomí a že se skupina občanů postaví tvrdě na odpor tomu, aby naši kolaborantští vládnoucí, zejména evropští, politici, mohli dovést své země k válce „jen tak“....

Spousta lidí dala hlasitě najevo, že to nepůjde „jen tak“....

Proto musel přijít jakýsi plán „B“. Původně povolnou Evropu, která měla jít na porážku dobrovolně, a která se vzepřela, je nyní nutné rozvrátit, destabilizovat, zaměstnat ji vnitřními konflikty, zničit její tradiční hodnoty všeho druhu a definitivně zaútočit na jakoukoliv její snahu se sjednotit a postavit se tomu, kdo si ji zotročil – tedy Spojeným státům americkým, těm především....

Z tohoto důvodu a také proto, že USA, NATO a Evropská unie dopustili, nebo spíše sami způsobili, pravděpodobně cíleně, zničení mnoha států Blízkého a Středního východu a Severní Afriky, máme zde dnes tisíce až desetitisíce a do budoucna jistě statisíce a miliony uprchlíků z těchto oblastí světa. Právem se zlobíme a žádáme satisfakce za to, že Evropa se zmítá v problémech, které s touto nezákonnou a nelegitimní imigrací souvisí. Strach a napětí roste, agresivita a nacistické tendence po celé Evropě jsou toho všeho důsledkem. Je to přesně tak, jak si to světový hegemon a nejen jeho elitářské struktury naplánovaly. My si svůj vztek chceme a možná i budeme vybíjet na uprchlících a viníci si mnou ruce, jak jim jejich plán funguje.....

A proto přicházím při této příležitosti se svým poselstvím...

Nedovolme jim to!! Nedovolme vládnoucím evropským, ale ani zdejším českým strukturám, aby nás před našimi zraky postavili do role nacistů, agresorů a hloupých vykonavačů něčí vůle...

Obraťme svůj hněv vůči viníkům, požadujme po nich, ať řeší situaci na úkor sebe, svých finančně-hospodářských zájmů. Ať realizují to, čím argumentovali, když tyto země ničili – říkali, že těmto zemím přinesou demokracii, svobodu, lidská práva a nezávislost!!! Ptejme se, kde to všechno je, proč je to všechno jinak? Nenechme si brát naši svobodu, mír, bezpečí, národní identitu a stabilitu, ale neberme ji ani druhým.... Uvědomme si, že jsme-li součástí NATO a EU a jsme poskoky Spojených států amerických, padá tato vina i na nás......

94 komentářů :

  1. Moje vina to teda není - já jsem naše vládní politiky nevolil a se zahraniční politikou NATO jsem nikdy nesouhlasil! A navíc nás sprostě podvedli!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zůstanete jako muzikant stranou? Zachrání to vás nebo někoho jiného?

      Smazat
    2. Tak tí, že jste naše politiky nevolil si myslíte, že jste z obliga? Že se Vás následně ta katastrofa, co se na nás všechny řítí netkne?

      Co kdyby jste přiložil ruku k dílu a něco pro její odvrácení udělal!?!

      Přečtěte si prosím tento článek. Naleznete tam návod co je třeba dělat.
      "CESTA JAK ZACHRÁNIT EVROPU, OBČANÉ ŠIŘTE!"
      http://teplickykuryr.info/news.php?extend.9185.2

      Pokud by jste tomu co je ve výše uvedeném článku stručně nastíněno hlouběji porozumět, seznamte se i s tímto článkem, který vše dostatečně vysvětluje!
      "Cesta jak zachránit Evropu, co je třeba konkrétně dělat a proč"
      http://leva-net.webnode.cz/products/cesta-jak-zachranit-evropu-co-je-treba-konkretne-delat-a-proc/

      oba články jsou k nalezení již i na jiných než zde odkázaných webech

      Smazat
    3. Je třeba nejdříve vyřešit zrádce národa, pak s vlasteneckým vedením řešit další problémy.Se zrádci včele nic nevyhrajeme.

      Smazat
    4. Je třeba nejdříve vyřešit zrádce národa, pak s vlasteneckým vedením řešit další problémy.Se zrádci včele nic nevyhrajeme.

      Smazat
    5. Většina z nás to sice nezažila celé, ale období mlčícího stáda v Československu trvalo minimálně od roku 1938 do roku 1989 a nyní to znovu pokračuje. Máme asi smůlu,že jsme na křižovatce evropských zájmů. Pan Obrtel má naprostou pravdu a vše podepisuji. Osobně se snažím nebýt součástí nemyslící většiny a něco pro to( možná trapně a neodborně) dělám. www.bedrichdvorak.blog.idnes.cz

      Smazat
  2. Doporučuji shlédnout video : https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE
    Možná, že Vám pomůže "pochopit" proč bylo v "předstihu" rozbito Československo, "zlikvidovány" armády ČR, Maďarska, Rumunska, Bulharska, vč.jejich hospodářství a naopak posílena armáda Polska ......

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonym 22.40 hod - Naprosto souhlasím a mám stejný postoj.
      Anonym 22.50 hod - Na doporučení jsem zhlédla video https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE a je mi tak zvaně na blití, i když víme, že to tak s USA je. Tito by si neměli říkat, že jsou lidé, ano jen šílenci. Alka

      Smazat
    2. Skvělý odkaz a navíc nezvykle upřímný a přímo "od zdroje"....Lepší,než pětileté studium politologie na nejlepší univerzitě......Jen Idiotovi to po tomhle přiznání může být nesrozumitelné,co se týče cílů a prostředků.....a kdo přesto neprozře a bude mlýt ty oficiální hlouposti,slýchané denně z maistreamu a oficiálních míst,tomu už není pomoci a nezaslouží si jakékoli shovívavosti a slušného zacházení....

      Smazat
    3. pochopitelně je odkaz https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE ztažený

      Smazat
    4. Fakt že jo....,před půl hodinou to ještě šlo....Jsou to ale bastardi,ti demokrati,milovníci svobody slova....Snad to má někdo ztažené a zas to někam dá,stojí to opravdu za to,byla by škoda,kdyby to zmizelo nadobro !!!!

      Smazat
    5. https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE
      - už funguje !


      Smazat
    6. Možná funguje, nicméně je tam uvedeno - "video není dostupné"

      Smazat
  3. Pan Obrtel je moudrý muž a podle všeho dobrý člověk. Jeho názory na dění ve světě i na krizi kolem imigrace stojí za to vyslechnout/přečíst. Doporučuji rozhovor pro Parlamentní Listy: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Marek-Obrtel-Valka-hrozi-mnohem-vic-O-co-opravdu-jde-s-uprchliky-neverte-propagande-A-co-takhle-kdyby-Recko-zkusilo-na-Nemecko-stary-zapadni-postup-384281
    Obzvláště z odstavců věnovaných problematice imigrace je zřejmé, že pan Obrtel nazírá na celý problém střízlivě a bez takových či onakých ideologických předpojatostí. Kéž by bylo více takových, kteří se ptají po příčinách a zamýšlí se nad problémy komplexně, nejen podle šablon těch, kteří více křičí.
    "a viníci si mnou ruce, jak jim jejich plán funguje....." - více dodávat netřeba, to je skutečné jádro pudla.

    OdpovědětSmazat
  4. Souhlasím s vyjádřením pana Obrtela, nevybíjet si vztek na uprchlících nýbrž, hnát k zodpovědnosti naše volené představitele. A hlavně je nutno požadovat bezpodmínečně referendum, protože čas ubíhá hrozně rychle a nemůžeme čekat na další volby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Demokracie jest o tom, že požadovat v mezích těch jejich zákonů můžeme cokoli a svoboda je o tom, že se na nás kdykoli libovolně svobodně a s nadhledem vyserou. Tedy pokud nebudou mít z něčeho strach. A ten nemají ani z toho, že nás i sebe vedou do záhuby. A - že i sami sebe, je žádoucí jedno jakými prostředky je přesvědčit o tom, že i sami sebe ženou do záhuby. O to se snaží pplk Obrtel a za to mu patří uznání i podpora.

      Smazat
  5. Souhlasím s vyjádřením pana Obrtela, nevybíjet si vztek na uprchlících nýbrž, hnát k zodpovědnosti naše volené představitele. A hlavně je nutno požadovat bezpodmínečně referendum, protože čas ubíhá hrozně rychle a nemůžeme čekat na další volby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Do 2 let ovčani zvolí naprosto stejné xichty a volby budou na nic.Věřím i tomu, že premiérem bude Babiška či holá hlava s brýlemi od brusky ze setrvačnosti.Tady pomůže přesně ten scénář s rekvizitami, kterého se politici bojí, a mají z toho strach, tohle funguje.Rekvizity jim nahání panickou hrůzu z toho, že příště makety vymění za něco jiného, účinnějšího, jinak si budou z ovčanů dělat srandu pořád.

      Smazat
    2. Přesně tak jak píšete! Jen je nás ale stále málo. Zde je odkaz na článek, kde jsou mimo jiné vloženy dvě videa. To první vidělo již ke 180.000 lidí. Aby však byl tlak na politiky efektivní, musí se s problematikou o co doopravdy jde a jak toho dosáhnout seznámit nejméně milion osm set tisíc lidí!

      http://aeronet.cz/news/jak-je-to-s-tim-islamem-proc-dolar-muze-zachranit-pouze-3-svetova-valka-a-co-s-tim-muzeme-udelat/

      V článku je nastíněna i problematika Islámu. Pro úplné pochopení autora je však nutné si přečíst i diskusi pod článkem.

      Smazat
    3. A to ty uprchlíky budeme jako přijímat s otevřenou náručí???Uvědomte si, že ty, co sem nasáčkují, už odsud nikdy nedostaneme a za nimi přijdou stovky členů jejich širokých rodin.

      Smazat
    4. A k cemu bo referendum v Recku,vlada i parlament si udelaly stejne to,co chtely oni..proc asi..???

      Smazat
    5. I malá kapka postupně proděraví i velký kámen.Navíc u nás opravdu ten jeden milion nových, pracujících obyvatel potřebujeme. Jen bude u nás odlišné složení : Ukrajinci, Rusové, Vietnamci a v menší míře zbytek světa.

      Smazat
  6. USA budou tak dlouho rozvracet pohodlné, (vazalské režimy) i nepohodlné, k obrazu svému, až zde skutečně vyvolají obrovský konflikt.Zajímalo by mě, kam budou evropští uprchlíci utíkat?Asi do USA nebo reverzním směrem do Afriky či do Ruska.

    OdpovědětSmazat
  7. Na starou hloupou Evropu se vede ze strany "siofašistického spojence",toužícího po světovládě generální útok na několika frontách:ekonomické,politické,kulturně-hodnotové,jižní-imigrantské a východní-ukrajinské.....nemějte žádné iluze,pro tohoto našeho spojence z NATO jsme jen dobytek,který je potřeba zapřáhnout a pokud už splní účel a nebude moci,půjde na jatka....i s těmi panskými pacholky,kteří mu tu tak oddaně slouží,jsa neodtržitelně přisáti na to jeho chazarské rektum....ještě stále je čas,není ho moc,ale nějaký ještě zbývá,než to začne naplno a nepokrytě a proto nechť si každý už teď s předstihem hledá své místo,které v té mele zaujme.....

    OdpovědětSmazat
  8. Ahoj trolíku!

    Jak se takhle na večer máš? Něco pro tebe tady mám. Přečti si to! Je to určeno přímo tobě. Tak studuj trolíku studuj, Potřebuješ to.

    Trolům, Kalouskovi, Putnovi, ale i panu Babišovi!
    svobodnenoviny.eu/trolum-kalouskovi-putnovi-ale-i-panu-babisovi/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Výše uvedený komentář byl určen trolovi, který následně admin smazal. Uvádím pro ostatní diskutující, jelikož nyní příspěvek uvedený slovy "Ahoj trolíku ..." nedává smysl. Nicméně odkazovaný článek i tak může zaujmout i ostatní normální diskutující, protože k tématu rozhodně je.

      Smazat
    2. V pohodě, všem je to jasné, člověk je zvyklý si dávat věci do souvislostí a číst mezi řádky, takže to chápeme. A děkujeme adminovi za deratizační práce.

      Smazat
  9. Moc zajímavé počtení a to včetně diskuse:

    Mukačevský incident: pokus vyvolat válku v Evropě ze strany USA
    http://leva-net.webnode.cz/products/mukacevsky-incident-pokus-vyvolat-valku-v-evrope-ze-strany-usa/

    OdpovědětSmazat
  10. K tomuto vyjádření není mnoho co dodat. Na současném exodu obyvatel rozvrácených zemí středního východu a severní Afriky nesporně neseme jako členové NATO svůj podíl viny, byť pouze jako nedobrovolný satelit agresora. Hrozba, že přeroste rozsahem do podoby nového stěhování národů s konflikty, které sebou nese soužití dvou nekompatibilních kultur je samozřejmě vážná, nikdo nemůže ani odhadnout míru sociálních dopadů, ohrožení bezpečnosti občanů a rizika, že se situace vymkne kontrole. Je nepochybné, že jsou to Spojené státy, které se vydaly na cestu zneužívání náboženství, stály u zrodu, radikalizace, financování, vyzbrojování a výcviku všech současných teroristických organizací, hlásících se k islámu, zasely ve vojensky přepadených a okupovaných zemích pochopitelnou nenávist, jejíž plody teď budeme sklízet v Evropě. To nejhorší, co bychom mohli udělat je nechat se vtáhnout do této americké hry. Začít vnímat uprchlíky nikoli jako oběti, vytržené ze svých kořenů, ale jako barbary, nepřátele a nechat se strhnout k boji proti nim. Znamenalo by to pouze metastáze amerických válek ze středního východu a severní Afriky do Evropy. Vše svědčí o tom, že právě toto je dlouhodobým cílem mocenské politiky Spojených států, jediné velmoci, která v současné době usiluje již zcela otevřeně o vojenskou, ekonomickou a politickou nadvládu nad planetou a exkluzivní přístup k docházejícím konečným energetickým zdrojům. Masový exodus obyvatel středního východu a z Afriky do Evropy nemá žádné radikální, rychlé, nebo bezkonfliktní řešení. Jakákoli válka, nebo násilí může vést pouze k eskalaci problémů. Multikulturalistické představy jsou jedna z pseudohumanistických iluzí, šiřená jako z nouze cnost multikulturalizmem postižené USA z dob zrodu tohoto státu. Je to jako by nás lékař přesvědčoval o prospěšnosti transplantace vlastního funkčního orgánu. Pokud už někdo je z vážných důvodů nucen k přijetí cizího orgánu a vzniknou potíže, nemůže se zlobit na dárce, maximálně na pochybení operatéra, musí brát doživotně léky, umožňující přizpůsobení orgánu vlastnímu tělu a také k potlačení vlastního imunitního systému, který se opřijetí cizího orgánu brání. Co dělat z krátkodobého hlediska - babo raď. Ameriku, Kanadu, Anglii, Francii a Německo k placení reparací za válečné zločiny nepřinutíš. Z dlouhodobého hlediska je třeba dělat možné-nemožné, aby další válečné zločiny svět Americe netoleroval, aby vstoupil v platnost absolutní zákaz dodávek zbraní všem účastníkům trvajících válečných konfliktů, aby se všemi účastníky válečných konfliktů, včetně "Islámského státu" byly postupně navázány diplomatické kontakty a nabídnuta jim pomoc při hospodářské konzolidaci a vytváření podmínek a zprostředkování při konsolidaci polické. Tak, aby co největšímu počtu uprchlíků byl umožněn návrat a život v jejich domovech. Západ by se měl konečně vzdát svých neokoloniálních pozic, mesiášských ambicí a vnucování svých demokraturských a lidskoprávních norem Made in USA a přenechávat diplomatickou iniciativu při řešení sporů zemím stejného kulturního a politického okruhu. Žít a nechat žít.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ameriku se dá přinutit platit reparace jediným možným způsobem - nedopustit vyvést jejich problémy do celého světa. Pak se jim jejich vnitřní problémy nakupí doma a vyřeší se doma. To budou jejich reparace. My nesmíme dopustit umožnit jim jejich vývoz do Evropy a Ruska. Proto jediná cesta je vystoupit z NATO a posléze i z EU, která přes Německo bude ještě 20 let vazalem USA jako poraženecký stát ve 2. sv. válce.

      Smazat
  11. Vlastenka


    Vlastizrádní jsou leda ti marxističtí šmejdi v Bruselu a naše vláda - to oni zrazují veškeré evropské hodnoty, tradice, kulturu a zejména svoje občany.

    Obrtel má pravdu až na jednu věc - muslimákům se bránit musíme, protože se na nás valí a nevalí se na nás rozhodně s dobrými úmysly.

    Zabývat se v této akutní fázi, kdy nám hrozí chaos, vysoká kriminalita, terorismus a postupný rozklad státu i Evropy, příčinami, by bylo jen ztrátou času.
    Je třeba jednat, a to velmi rychle!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Až na ty vaše věčné marxisty v EU máte pravdu. Že nás centrálně řídí a poskytují dotace mi pro zaškatulkování na marxisty nestačí, zvláště když vím, že jde o sionisty a fašisty a jejich Bilderbergové posluhovače.

      Proti radikální větvi muslimů, se Šaríjou, je třeba se postavit co nejsilněji. Zeman chce Armádu ČR na hranice. Především naše vlastizrádná teroristická administrativa má možnosti. Babiš má pravdu: Umístit je někde mimo Evropu a pak uvidíme. Krmit a stavět jim tam stanu by měla Libie, Sýrie, Eritrea. A že na to vydáváme miliony, jistě i dotace proslulým nevládním organizacím - je na defenestraci a stotisícové stávky.

      Až zde dojde k několika přepadením, znásilněním, tak řady falešných humanistů stávkujících za přijetí samopalníků z IS prořídnou. U nás se nesmí ani o minutu předběhnout doba.

      Oni chtějí tolerantně přijmout netolerantní primitivy, bez kvalifikace, nepočítám-li používání Kalašnikova, dýky a penisu. K tomu nejsem tolerantní. Uvedení stávkující za přijetí jsou nebezpečnější než imigranti. Naštěstí obě sorty jsou prostřelitelné.

      Je to zvláštní – můžete dělat vtipy na katolíky, papeže, židy, křesťany, Irčany, Italy, Poláky a bůhví na koho ještě, ale je (prý) necitlivé, když vtipkujete o muslimech. Jsem přesvědčen, že čím dřív budeme mít všichni stejné měřítko a pravidla pro všechny, tím bude lépe.
      1. Jestli se živíte rafinováním heroinu, přitom ale máte morální námitky vůči alkoholu, asi jste muslim.
      2. Pokud máte samopal za 3 tisíce dolarů a odpalovací zařízení raket za 5 tisíc, a přitom si nemůžete dovolit koupit boty, asi jste muslim.
      3. Jestli máte víc manželek než zubů, asi jste muslim.
      4. Jestli si utíráte zadek holou rukou, ale vepřové považujete za nečisté, asi jste muslim.
      5. Jestli si myslíte, že vesty existují jen ve dvou provedeních – neprůstřelné a sebevražedné našlapané výbušninami s hřebíky a ložiskovými kuličkami, asi jste muslim.
      6. Pokud si nemůžete vzpomenout na nikoho, komu jste ještě nevyhlásil džihád, asi jste muslim.
      7. Jestli se domníváte, že televize je nebezpečná a přitom běžně v šatech nosíte výbušniny, asi jste muslim .
      8. Pokud jste ohromen odhalením, že mobilní telefon může sloužit i k jinému účelu, než k odpálení bomb u silnic, asi jste muslim.
      9. Jestliže nemáte nic proti ženám a myslíte si, že každý muž by měl vlastnit alespoň čtyři, asi jste muslim.
      10. Jestliže shledáte, že toto vše, co tady říkám, je urážlivé či rasistické, a nepošlete to dál, asi jste muslim.
      Muslimské záhady
      Každý se diví, proč jsou muslimští teroristé schopni tak rychle spáchat sebevraždu.
      - žádné Vánoce
      - žádná televize
      - žádné nahé ženy
      - žádný fotbal
      - žádné jídlo z vepřového masa
      - žádné hot-dogy
      - žádné burgry
      - žádné pivo
      - hadry jako šaty
      - ručníky jako klobouky
      - stále kvílící idiot na věži
      - víc než jedna žena
      - víc než jedna tchyně
      - nesmíte se holit
      - vaše žena se nesmí holit
      - nesmíte smýt smrad osla
      - vaříte na velbloudích hovnech
      - vaši ženu vám vybere někdo jiný
      - vaše žena smrdí hůř než váš osel.

      Smazat
    2. Chce to velmi rychle vyhledat odbornou pomoc. To je již daleko za hranicí normálního chování a vyjadřování. Hned zítra vyhledejte psychiatra nebo vás rovnou odvezou šupem ve svěrací kazajce do blázince s ostrahou.

      Smazat
  12. další etapa vybíjení Slovanů na dohled s využitím prodejných stranických kurev - co se nepodařilo v minulosti se možná podaří teď tady nás nechají vykecat a to je tak všechno v praze se možná něco pohnulo ale chce to větší ozbrojenou podporu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  13. Přesně tak. Příčinu všichni dobře dávno známe. Jak to dopadne, pokud se tomu neudělá přítrž, taky. Takže... ovce jdoucí na porážku, začněte alespoň mečet, ať vás na ty jatka pasák ještě nestačí zahnat a nebo se rovnou sami staňte vlky.

    OdpovědětSmazat
  14. prvním sebezáchovným aktem - zruši usácký ambasády v evropě a vypakovat usáky i s jejich šrotem co sem natahali / druhým aktem zrušení EU a NATO návrat k vlastním armádám a měnám a popravit pro výstrahu
    bruselský šmejdy co se podíleli na likvidaci evropské suverenity !!!!! nejvhodnější způsob KE ZDI !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  15. Bez výměny politiků se nepodaří nic z dalšího.
    Děda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. http://euro.e15.cz/archiv/na-pudorysu-mozkoveho-trustu-institut-2080-vznika-nova-strana-1208735

      Smazat
    2. Jéžíš... "Počet angažovaných či sympatizujících osobností se již údajně blíží k padesátce." to je fakt síla. A mozkový trust to taky, co chtěj ještě vymýšlet, vždyť je všechno jasný, stačí si přečíst například program ND, nebo Pegidy. Změnu lze zajistit buď pomocí peněz (ale proč by si ti co je mají sami sobě vypouštěli rybník, že? :-)) a nebo "silou" většiny zespoda.

      Smazat
    3. Další značně nečitelná "bezpohlavní" partaj,kterých tu už bylo a je požehnaně,k tříštění opozice,o nic jiného nejde-naprosto ignorovat !!!

      Smazat
  16. Vítám z pana Obrtela nám roste schopný vůdce.
    Jen dostat jeho postoj,víc mezi lidi.Jinak bude problém dostat USA z Evropy,ono jejich válčení,rozbíjení států,vyhovuje i některým politikům v Evropě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prej vůdce :-D. Obrtel má charizma asi jako pokojová rostlina.

      Smazat
    2. Vůdce, tedy jeden vůdce, na to mají nejmenované organizace už velmi dobře propracovaný scénář jak jej z vůdčí pozice rychle odstranit. Oni jsou o míle dopředu z "řízením" svých zájmů. Je potřeba změnit poněkud strategii organizace "opozičních" stran. Struktura vedení musí být taková, aby "odstraněním" jednoho (nebo jenom pár) osob z vedení naprosto nenarušilo chod strany. Žalostným příkladem může být Okamura se "vzpourou" ve svém Úsvitu (doufám, že se také už poučil).

      Smazat
    3. Myslím, že by se měli semknout všichni podobně smýšlející politici a vytvořit stranu , která by převálcovala ty korupčníky a vlastizrádce ! Lidé na toto budou slyšet , protože mají všeho dost ! Já už přestala sledovat zprávy v televizi a čtu jen nezávislé novináře , protože se nechci nechat oblbovat jejich hovnama co jim padají z huby ( ČT - Nova- Prima ) !

      Smazat
  17. Elektronické evidence tržeb, EET. K tomu perfektní hlášení všech faktur, včetně dodavatelů a odběratelů na finanční úřad. Kdo potřebuje takový data, v době svobodného podnikání ?




    Registrační pokladny - na Slovensku mají jiý 5. nebo 6. řadu. To se nekupuje jednou, to se kupuje stále kolem dokola. Od firem, které mají licenci. Zpravidla patří některým poslancům. Jaký je dopad na výběr daní ? Celkem asi mizivý, nedá se říci, že by ekonomika Slovenska právě kvetla. 300 000 Slováků raději uteklo do Čech, 300 000 je v emigraci v jiných západních státech. A tito lidé v ekonomice chybějí, Jako spotřebitelé, i jako hnací motory ekonomiky. Jinak zavedení daňové licence na Slovensku zlikvidovalo 30 000 firem a úředníci tomu ještě tleskají. To je další , nedávno objevený, způsob likvidace firem a živnostníků.




    A co EET ? Funguje jedině v Chorvatsku, nikde jinde v civilizovaném světě, poloýila 40 000 firem, výběr daní poklesnul. To jsou holá data EUROSTATU. Proč by to v ČR mělo být jinak ?




    K čemu tedy budou sloužit data ?

    Hele Franto volím ti z Finančního přadu, tvůj konkurent Karel právě prodal 10 plynových kotlů Junkkers. Jede mu to. Investuj právě do tohoto oboru. Bere to od Lojzy, Praha Nuselská 5, za 19 000,. Kč.




    A ještě vyřiď Mirkovi, ať změní dodavatele uhlí, vedle u Pepy v Lovosicích 5 to koupí o 20 Kč,. levněji.




    Stát tak dostane do rukou perfektní obchodníatabázi , třeba budovanou i 10 let, na stříbrném talířku zdarma. A Únik informací z Finančního ůčadu ? Naprosto běžná věc, ani o tom nevíte, tak si ani nemůžete stěžovat.




    Lepší už jen může být ON line kamerové sledování ýivnostníků a firem, ale to snad až od roku 2016.




    A lidé tlesjají, stádu jísá, výdy´t dostali koblihu.




    Mediální vymývání mozků je ůčinné. Kdo je proti Islámu, Imigrantům, je rasista, kdo je proti EET, musí být přece zloděj !




    Howgh

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je reakce na včerejší článek Elektronická evidence tržeb.

      Zamizilo mi to diskuze. Ono to spolu souvisíííí.

      Smazat
  18. Petr,Jihlava.
    Vážený pane Davide,budu k vám naprosto úpřimný.
    Nedivím se dnes tomu,že šéfredaktor levicového internetového Deníku Referendum Jakub Patočka nemá k vaší osobě důvěru.
    Mám takový dojem,že jste stále aktivním člen ČSSD.Měl by jste primárně hájit autentické sociálnědemokratické hodnoty a ideje.To neděláte nebo to pouze na veřejnosti takticky předstíráte.
    Nová republika ve skutečnosti není žádný autentický levicový server za který se vydává.Nedělá vám žádný problém zveřejňovat články a texty autorů,který mají nazorově nějak blízko ke krajní populistické pravici.
    Od tvůrců Nové republiky by bylo férové,kdyby svým čtenářům a veřejnosti pravdivě sdělili jakou úlohu NR v českém mediálním prostoru vlastně hraje a jakou názorovou část společnosti má zájem primárně oslovit.Nejde o laciné nálepkování,ale o zpřesnění termínů pojmů.Občanská a stranická levice není pouze konzervativní a národovecká.Proti obhajobě národních zájmů ze strany pravice či levice nic nenamítám.To co ale předvádí některý členové a aktivisté krajní pravice a konzervativní levice nemá s vlastenectvím nic společného.Velmi fundovaně a výstižně na toto téma vyšla celá řada podnětných článků na A2,DR,BL či Altpresu.Vy raději na stránkách NR zveřejňíte texty autorů krajní populistické pravice.Možná,že tvůrci a autoři NR nemají sami jasno v tom, jaké hodnoty a zájmy společnosti mají obhajovat a jaká témata mají přinášet..Směsice různých článků na NR mi připomíná pohádku o Pejskovi a Kočičce jak pekli dort.
    Budu mluvit zde za sebe.Pokládám se dnes za bývalého čtenáře NR.
    Jsem přesvědčen o tom,že sympatizanti p.Konvičky,Bartoše,Okamury a Národní demokracie ,,sluníčkáře" a liberální levičáky svojí čtenářskou přízní NR je lehce nahradí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Budete se muset zřejmě ještě hodně "učit" než pochopíte, že i z článků, rozhovorů,apod. autorů z "protinázorového" spektra se něco "dozvíte a poučíte". I Váš politický protivník může mít v některých věcech "pravdu". Ta poslední věta se Vám opravdu "povedla", zřejmě ani nevíte, co píšete ..... L.S.
      P.S. Když kritizujete NR, tak nám prozraďte kolik článků jste do ní napsal ? Třeba bychom četli něco jiného, než "Pohádku o pejskovi a kočičce".

      Smazat
    2. Pane Petře z Jihlavy. Váš názor je velmi blízký tomu mému a v podstatě jsem se chystal napsat podobný komentář již několikrát. Jako člověka, který NR sleduje již od jejího vzniku, celkem často příspívá do diskuzí a propaguje tuto iniciativu mezi lidmi, mě velmi mrzí znatelný posun NR směrem ke konzervativismu a to ať pravicovému či levicovému. Na jednoduchá řešení typu "nepřítel mého nepřítele je můj přítel" si nepotrpím. A na podporu ultrapravice jen z těch důvodů, že "ona je vlastně taky antisystémová" rovněž ne.
      Když v článcích převáží tématika z pravicově-konspiračních webů a diskuze překypují pojmy jako "židobolševici", pak začíná být něco špatně.
      Z iniciativy NR jsem byl po jejím vzniku nadšen. Myslel jsem si, že vzniká nový, konečně autenticky levicový projekt, v budoucnu možná i politická strana, kterou by stálo za to svým hlasem podpořit. Bohužel to vypadá, že tato vize se jen tak neuskuteční. Opravdu si vážím všech, kteří se na provozu, obsahu i technickém zajištění chodu NR podílejí. Jistě to není jednoduché jak po stránce časové, tak finanční. S vědomím obtíží, které provoz takového projektu obnáší, mohu iniciativě NR za její činnost poděkovat.
      Jako pravidelného čtenáře by mě však zajímalo, jak se bude NR profilovat v dlouhodobém horizontu. Bude i nadále akcentovat levicové hodnoty? A teď mám na mysli skutečně levicové hodnoty jako solidarita, porozumění mezi národy, odmítnutí socio-ekonomického konzervativismu aj. Bude stejně kriticky, jako ke geopolitice, přistupovat k tématům jako imigrace? Nedá se strhnout populární generalizací? Je ji bližší moderní evropská levice typu Syrizy, die Linke, či PODEMOS, nebo ideologizující konzervativismus "starých komunistů"? On totiž pravicový a levicový konzervativismus si může v lecčem podat ruce. Nacionálně-pravicových, konzervativních, konspiračích apod. webů je jako hub po dešti. Levicově-progresivní by na prstech jedné ruky spočítal. Doufám, že NR k nim bude i v budoucnu patřit.

      Smazat
    3. To máte těžké, deník referendum je zase tak sluníčkový, že už jsem to přestal navštěvovat. To spíše snesu nějaký ten konzervatismus třeba Hájka, než to, co tam předvádí Uhlová a spol. Musíte si prostě vybrat. Teď už je asi třeba opustit pravolevé dělení, teď se názory lámou po jiné hraně, ale nevím po jaké. Mimochodem komunisti jsou taky rozlomení, takže bych to neviděl tak jasně.

      Smazat
    4. Petře Jihlavo,
      Budu také naprosto upřímný. Leckdo se nemusí divit tomu, že šéfredaktor levicového internetového Deníku „Referendum“ Jakub Patočka nemá k osobě Ivana Davida důvěru. To je manipulativní sdělení, jak už to u takových sdělení je železným pravidlem - o ničem, naprosto nic nevypovídající. Může být, že ani Ivan David nemá důvěru v Jakuba Patočku. Vaše plytké a plané sdělení může akorát tak nastolit řadu otázek, souvisejících s tím, kdo a jaký vlastně je politik, zakladatel hnutí DUHA, bývalý poslanec a bývalý předseda Zelených, Jakub Patočka. Jakub Patočka, jeden z vůdců studentského hnutí, které ve spolupráci s částí Stb, (té, která pověřila agenta Živčáka rolí zabitého studenta, aby konečně národ povstal k boji za svobodu a dle instrukcí, zvoněním klíčů, kýženou svobodu si „vybojoval“, respektive vyzvonil). Tedy jeden z vůdců hnutí, které se podílelo na převratu režimu, potažmo na nástupu kapitalismu, na nástupu dnešní demokratické svobody, ústící do krystalické podoby současného marasmu a úpadku morálky, se všemi těmi dnešními lžemi, včetně podpory zřetelných projevů fašismu i nástupu fašismu na Ukrajině.
      Váš podivuhodný závěr plynoucí z dojmu, že Ivan David je stále aktivní člen ČSSD, formulovaný ve znění: „Měl byste primárně hájit autentické sociálnědemokratické hodnoty a ideje. To neděláte nebo to pouze na veřejnosti takticky předstíráte“. Na rozdíl od Vás, pravděpodobně člena ČSSD, troufám si dodat na rozdíl od člena, stranického kariéristy čekatele, jsem přesvědčen, že Ivan David autentické sociálnědemokratické hodnoty a ideje hájí podstatně lépe, než celá ta slavná dnešní ČSSD, podporující ukrajinský fašismus a proradně, s železnou pravidelností zrazující předvolební sliby. A není to Ivan David, kdo veřejnosti takticky předstírá hájení autentických sociálnědemokratických hodnot, nýbrž samotná ČSSD, která tyto hodnoty (na rozdíl od Ivana Davida) permanentně zrazuje a jejíž voliči, dříve či později k tomuto poznání dospějí.
      Kam směřujete Vašim mentorským nabádáním: „od tvůrců Nové republiky by bylo férové, kdyby svým čtenářům a veřejnosti pravdivě sdělili jakou úlohu NR v českém mediálním prostoru vlastně hraje a jakou názorovou část společnosti má zájem primárně oslovit“ – lze si jen domýšlet. Podstatně poctivější je nechat na čtenářích, aby sami sobě zodpověděli manipulativně podsouvané pochybnosti. Počty čtenářů narůstají a s tím stejně a zřejmě souvisí i otázky kolem NR a jejího směřování. Nejspíš má socdem oprávněné obavy z konkurence NR a bude jen dobře, pokud se tyto obavy naplní.
      Názorové spektrum - směsice různých článků na NR Vám připomíná pohádku o Pejskovi a Kočičce jak pekli dort. U sociálního demokrata, stranickým pučem vycvičeného ke stranické jednolitosti názorů na cokoli, včetně absurdního, sebepoškozujícího a jinak nic nedocilujícího sankcionování Ruska, včetně podporování fašizující se Ukrajiny, se takovému vyhodnocení nelze divit.
      Lze jen obdivovat vehemenci, s niž jste dokázal příměr pohádky o Pejskovi a Kočičce vtěsnat do Vašeho ne příliš obsáhlého diskuzního příspěvku a korunovat to zmateností samotného závěru.
      Luděk Prokop.

      Smazat
    5. 21:59 Děkuji za informaci, že pan Orbtel nebyl na shromáždění ND osobně přítomen. Zmýlila mne zřejmě věta z jeho textu "Já bych chtěl dnes na tomto místě zmínit jediné."

      Smazat
    6. Pánové, pánové, vaše stesky, jaká že to Nová republika je a není jsou jen malichernostmi. Otiskujeme názory, které se nám zdají být podnětné k přemýšlení, v kterých je kus poznání a jsou na straně lidí a ne ideologií. Vyčítat redakci a osobně doktoru Davidovi, co je a co není obsahem diskuse je hloupost. Redakce diskusi nemůže ovlivnit. Mažu-li něco, pak opravdu jen když mám čas a toho je opravdu málo. Snažím se mazat především nadávky, nálepkování a antisemitské a podobné rasistické výlevy. Nemáme v redakci cenzora na plný úvazek. Mnozí čtenáři nás žádají, abychom do diskuse vůbec nezasahovali, že je baví i trollové a hulváti s nadávkami, že to k podobným diskusím patří. Já se naopak domnívám, že hulváti a trollové diskusi ničí, a že mají být mazáním vykazováni ze dveří jako nevítaní hosté. - K tomu dalšímu: ano, jsme hrubě nespokojeni s činností dnešní sociální demokracie, kterou její vedení postupně přeměnilo ve ´firmu´. (Ostatně, podobně je to i u komunistů). Dnešní vedení sociální demokracie neusiluje o změnu poměrů, ale jen kosmeticky upravuje, co se opravit prostě nedá. Proto vznikla Nová republika. Má být diskusní platformou, z které vzejde nejen program, ale i tým lidí. Ten od podzimu budeme tvořit z našich aktivních čtenářů a autorů, kteří mohou nabídnout sebe, své zkušenosti, své myšlenky a také velkou trpělivost. - A nakonec: celá diskuse o panu Obrtelovi a směřování NR vznikla na základě nedorozumění. Pan pplk. Orbtel na Táboru lidu organizovaným Národní demokracií na Václavském náměstí nevystoupil, nebyl tam totiž fyzicky přítomen. Byl tam jen přečten jeho text a ten jsme uveřejnili. Ale pro některé kádrováky i to bylo asi moc.

      Smazat
  19. Jediné, co pomůže osvobodit Evropu a celý svět, je zbavit se dolaru. Právě díky dolaru se daří USA vyvážet svůj ekonomický průser vesele do celého světa a žít na úkor celého světa. Dnes už se ani celý svět nedokáže složit na dluh Ameriky, i kdyby jim odevzdával úplně vše do mrtě. Právě za dolar (a petrodolar) musí Amerika bojovat i za cenu rozpoutání nejenom lokálních konfliktů (ty už dnes nestačí), ale třeba za cenu světové války, o které se domnívají, že jejich nepotopitelný ostrov nedostihne. Ale situace u nich doma už je takové, že se začali požírat mezi sebou.

    OdpovědětSmazat
  20. To o těch muslimech, že jejich ženy smrdí, nebo že si utírají zadek rukama- je hodně dost hnusné a sprosté. Našich lidí chodí v hadrech čím dál víc,smrdí pekelně, chodí potetovaní jak muklové nebo hotentoti, stejně tak lze říci o okovaných ksichtech, serou a chčijou po parcích, kromě toho, že tady s námi žije pět milionů jejich psů, kteří taky sázejí hovna po parcích a na chodníky, chčijou do zádveří činžáků apod. Roznášejí parazity a chlamydie, lidi se musí odčervovat jako psi a kočky. Vraždíme, krademe, lžeme, podvádíme - čím jsme lepší než muslimové - že žereme vepřové maso? No to je ovšem úžasný rozdíl.

    OdpovědětSmazat
  21. Nazývat věci pravými slovy je podle Vás hnusné a sprosté, PROČ?
    A co že s tím chtěl(a) říci? Každý v parku nechčije. Ale garantuji Vám, že se to z imigrací zhorší a nezůstane jen u těch chlamek.

    OdpovědětSmazat
  22. Ano -jsem pro nazývání věcí pravými jmény, ale všechno a každého. Nedělat hloupou selekci, která se dělá vždy, když se kydá špína na ty druhé.Když nazývám věci pravými jmény, musím zdůraznit, že desetitisíce českých socek dělá po ulicích bordel, píchají si, stříkačky odhazují, každé léto je děsné, co jich leze po ulicích a ohrožují ostatní, mají tlamy bez zubů, jsou špinaví, smrdí, jsou potetovaní, pocvokovaní, a je pravda, že česká země je posraná od psů. Nikdo se nechová slušně a mravně, naopak, každý jako dobytek. Hudební festivaly jsou plné ožralé a zfetované mládeže, která se několik dnů válí pod širým nebem, chlastá, fetuje, šuká, a dělá bordel. A dál -jak už jsem zmínil - lžeme, krademe, podvádíme, znásilňujeme, zabíjíme i nemluvňata a starce, rochníme se v dětské pornografii, štveme na sebe navzájem soudy kvůli kravinám, naše ženy jsou nemravné, nevěrné, ukazují ubožáckou anatomii všude a všem,společnost je prošpikovaná lichváři a lichvou, každý občan včetně nemluvňat a seniorů dluží komusi 158.000 Kč. Jsme bezvěrci,kostely máme zamřížované, neboť se vykrádají, hroby se ničí, przníme a hanobíme i mrtvé - jejich popel se ze schránek vysypává, schránky se dávají do sběru.Živíme se z kontejnerů, městy se potulují svazky cikánů, kteří pokřikují na bílé, po nocích dělají bordel a vždycky totálně zničí a vybydlí všechna přidělená bydliště. Živíme je, protože nepracujou. Všechno dělají bez zodpovědnosti a beztrestně. Muslimové jsou věřící, nevěru a lichvu trestají smrtí, jejich ženy jsou věrné, chodí zahalené, nejsou u nich rozvody, o své staré rodiče se starají vzorně až do smrti, stejně tak o děti. Zabití novorozeněte se trestá smrtí. Nekradou, nepodvádí,nesoudí se, neznají exekutory. V čem jsme jiní? Že žerem vepřové maso a nemodlíme se. V čem jsme lepší? V ničem - jsme horší. Tak - to jsem nazval věci pravými jmény. Nelíbí se mi, že jsme nuceni akceptovat pohyb černých lidí a muslimů po naší tradičně bílé zemi, ale k tomu jsme nuceni vládními šašky, kteří na integraci cizinců pohádkově bohatnou - určitě za to nemohou muslimové -proč jim sprostě nadávat? Proč ta nenávist?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Petr,Jihlava.
      Naprosto s Vámi souhlasím.
      Názorová část konzervativní levice(včetně tvůrců NR) a krajní pravice to vidí ovšem jinak.

      Smazat
    2. No,vyjmenoval jste to všechno,ale myslíte si opravdu,že nás ti muslimové,s těmi svými návyky a zlozvyky,vycházející z jejich středověké víry,"dají do latě"?!?! Jste zjevně pomatenec.....

      Smazat
  23. 53 komentářů a učast v Praze i Brně hrozná,zatímco píšete Bělobrádek položil v Mnichově kytice na pomník obětem odsunu a na vaše komentáře sere, prodávají vam republiku před očima a vy jste líní prijít do dvo u měst na demonstraci.Do pěti let máte po republice a rozlučte se se svým majetkem, který vám zaručuje funkční stát,ale už né právo šária,vy si snad myslíte že se to nestane? A že né vám, ha ha.Hrdinové jako paní na vozíku a slepý pán s vodocím psem, kterým patří velké dík to za vás nevytrhnou,že se nestydíte,nechat svým potomkům velký nic.Vám je to stejně jedno,napíšete dalších milion komentářů co se musí udělat a hlavně jak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:21 s Vaším názorem plně souhlasím,ale organizátoři těchto akcí by měli pozměnit začátek na dřívější dobu.Též sem se chtěl zúčastnit,ale jelikož bych se dostal pozdě v noci domů a ráno do práce,účast jsem vynechal.Je to škoda,Pražáky tam nikdo nedostane.

      Smazat
    2. Většinu lidí na demonstracích tvořili Pražáci. Co děláte vy v ostatních českých, moravských a slezských městech?!

      Smazat
  24. Jsem přesvědčen, že by pplk.MUDr Marek Obrtel by měl zvážit účast na shromáždění Národní demokracie. Ta, s níže uvedenými názory jejího místopředsedy Ladislava Zemánka, uveřejněnými na facebooku, jeho velmi dobré názory u občanů jen "diskredituje" .......

    Ladislav Zemánek
    15 červenec v 18:17 ·
    Před pár dny jsem navštívil Jihlavu a musím přiznat, že mě čím dál víc fascinuje německý vliv, který naši zemi v minulosti formoval. Dřív jsem si myslel, že to byli naši nepřátelé, kteří nás po staletí nenáviděli a kteří nás chtěli zničit. Až v poslední době začínám doceňovat, co pro českou zem a český národ německý živel znamenal. A začínám si uvědomovat, jak velkou chybou vyhnání Němců bylo. Hodně pro mě v tomto ohledu znamenalo setkání s předsedou rakouských Reformních konzervativců Ewaldem Stadlerem, se kterým jsem o česko-německých vztazích měl příležitost mluvit při jedné listopadové snídani v Doněcku. A nesmírně inspirativní bylo dubnové setkání s Pavlem Kamasem v Polné. Říkám to i s vědomím, že tímto vyznáním pobouřím část svých politických spojenců.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. Proc ? Zemanek je byvaly mistopredseda Komunistickeho svazu mladeze, ktery se pridal k Bartosovym nacistum.
      Je jen prirozene, ze se tyhle vlastizradna prasata sdruzuji.

      Smazat
    3. Matka kurva+otec americkej debil=Chujmer!!!!!!!

      Smazat
  25. Vivat Marek Obrtel !

    OdpovědětSmazat
  26. nechat to wu-wei...https://www.youtube.com/watch?v=QiTCkTPf68E

    OdpovědětSmazat
  27. Odmítat uprchlíky! Ať je přijmou a živí ti, kdo jejich uprchlictví zavinili, tedy USA.

    OdpovědětSmazat
  28. Nezmar@seznam.cz
    Jen bych si dovoli trošku se zazlobit nejen na redakci NR. Proč na vašich stránkách neproběhla informace o tomto shromáždění s předstihem. Dorazil bych. Mámv RSS čtečce spoustu nezávyslích informačních kanálů a o tomto shromáždění jsem nikde nečetl.
    Dále bych poprosil o přidání možnosti komentovat přez Disqus.
    Děkuji za vaší činnost i za odpověď.

    OdpovědětSmazat
  29. Petr,Jihlava.
    Pro.Anonyma.19. července 2015 13:49.
    Díky za názor.Jsem rád,že někdo zde i jiný vidí věci podobně jako já.
    Nerozumím např.tomu,proč NR nezveřejnila informaci o demonstraci
    proti tzv. „dohodě“, kterou euroskupina srazila na kolena Řecko, a vyjádřili s Řeky solidaritu. Mezi řečníky se vystřídali zástupci levicových platforem z ČSSD a Zelených (Doleva, Zelená re:vize), Pirátů, Levé perspektivy a Socialistické Solidarity, která protest svolala.
    Dále:Včerejší demonstraci v dolní části Václavského náměstí se sešlo poctivých pět set demonstrantů byť ČT uvádí jen sto – aby vyjádřili jasný nesouhlas s šířením nenávisti a rasismu, solidaritu s imigranty a aby se postavili proti akcím neonacistů, které byly paralelně svolány jak v horní, tak v dolní části náměstí. Demonstraci podpořilo široké spektrum sdružení od liberálů po anarchisty.
    Pro tvůrce NR zřejmě představují nebezpečnou autentickou demokratickou levici s kterou nechtějí mít nic společného.
    Takový Marek Obrtel(ND) nebo p.Konvička,Okamura a Bartoš mají k tvůrcům NR názorově nějak blízko.Jak si to jinak máme vysvětlit ?
    K NR jako k ,,levicovému" serveru nemám už žádný důvod mít důvěru.
    Inspirovat se články krajní populistické pravice nehodlám.Tuto čest nechám na p.Davidovi a ostatních,který mu dokážou dobře porozumnět.
    Nechci Vám tímto vyvracet poslední zbytky Vaší důvěry k NR.
    Přeji Vám krásné léto a někdy možná na jiném serveru v jiné diskuzi na shledanou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to,kdo platí ten poroučí.
      Něco podobného se stalo s BL,Čulík.

      Smazat
    2. Vy zřejmě víte, o čem "mluvíte" ? Na kolik "odhadujete" měsíční rozpočet redakce NR ?

      Smazat
    3. Petr,Jihlava.
      Nemohu soudit na kolik jsou redaktoři BL a Jan Čulík ovlivnění psaním svých textů od svých finančních sponzorů.
      Vím jen jeddno.BL svůj éthos za dobu svého internetového vydání narozdíl od NR nezměnili.Pamatuji si doby,kdy v BL rád zveřeňovala svoje články taky Ivan David.Bylo to v době,kdy ještě neexistovaly jiné servery jako např. Parlamentní listy,Czech Free Press,Outsider media či Nová republika.Do mediálního mainstreamu se názory p.Davida a některých ostatních neměli žádnou šanci dostat.Možná vyjímkou bylo tehdy tištěně PRÁVO
      Je dobře si nedávnou dobu připomenout..

      Smazat
    4. Pane Petře, dobrý večer přeje anonym z 13:49 :)
      Rovněž bych Vám chtěl poděkovat za reakci. Vaše příspěvky jsem vždy rád četl a čtu, protože mi jejich obsah byl a je blízký. Všímám si, že z liberální/progresivní levice zde již mnoho diskutérů nezůstalo. Je to velká škoda.
      Chtěl bych jen dodat, že pana Obrtela bych rozhodně s ND nespojoval. Z toho, co jsem měl možnost od něj číst i slyšet, jej považuji za člověka, který je bytostným humanistou. Myslím, že pokud někde vystoupil s příspěvkem, činil tak spíše z důvodu, aby se k něčemu vyjádřil (když už ho tam pozvali), než že by se ztotožňoval s názory nacionální pravice. Ostatně svůj příspěvek začíná výzvou k míru a spolupráci mezi národy, varuje před vzrůstajícími nacistickými tendencemi. To není v žádném případě typický projev pravičáka.
      V obsáhlém rozhovoru pro Parlamentní Listy rovněž vidí situaci kolem imigrace poněkud jinak, než ti, kteří jej na svou demonstraci pozvali. viz: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Marek-Obrtel-Valka-hrozi-mnohem-vic-O-co-opravdu-jde-s-uprchliky-neverte-propagande-A-co-takhle-kdyby-Recko-zkusilo-na-Nemecko-stary-zapadni-postup-384281
      Upozorňuje v něm na fašizaci, bulvarizaci celého problému, hovoří o kořenech celé věci a varuje před jednoduchými "řešeními". Opravdu doporučuji přečíst, obzvláště ty odstavce o uprchlících.
      Pan Obrtel je názorově konzistentní a především velice slušný člověk, jehož slova se diametrálně liší od slovníku představitelů nacionální pravice. Do jednoho šiku s nimi bych jej rozhodně nestavěl.
      Jinak bych Vám rovněž chtěl popřát pěkné léto plné SLUNÍČKA (které dnes překvapivě hodně lidí nerado :) a snad v nějaké budoucí diskuzi na shledanou.

      Smazat
    5. Petr,Jihlava.
      I já Vám děkuj za přání pěkného léta.Uznávám,že současná vedra jsou značně vyčerpávající.
      Sdílím s Vámi stejný názor na projev Marka Obrtela.
      Jsem přesvědčen o tom,že MO měl svůj projev přednést raději na protidemonstraci v dolní části Václavského náměstí.
      Proč tak neučinil a sbližuje se ke krajní pravici je mi záhadou ? Nedokaže se orientovat nebo za tím stojí něco jiného ?Všiměte si např.toho jak mizi na NR texty od některých autorů jako je Marek Řezanka,Tereza Spencerová,Daniel Veselý,Ivo Šebestík a přichází autoři článků,který mají názorově blízko ke krajní populistické pravici.
      Máte pravdu v tom,že nás liberální/progresivní levice zde v diskuzi moc nezůstalo.Pravděpodobně to vídí podobně jako my a raději na NR rezignovali.Nic naplat.Máme zde stále Deník Referendum,Altpress,Britský listy,Literární noviny,A2 či tištění měsičník Solidarita.Tady musíme mimo jiné hledat zdroj inspirace a alternativu k současnému kapitalismu.Nic jiného nám zatím nezbývá.


      Smazat
    6. Já si myslím, že v případě pana Obrtela se jedná prostě o slušnost, která mu velí přijmout nabídnuté pozvání. Mohl ho ostatně pozvat kdokoliv. Dnes se nacházíme v situaci, kdy mnoho lidí nalevo je stále přesvědčeno o tom, že je nutné se spojovat i s pravicí ve smyslu boje proti "společenému nepříteli". A přitom vnitřně stále zůstávájí orientováni sociálně, demokraticky, solidárně. Panuje tu prostě ideový mišmaš, v němž není jednoduché se na první pohled zorientovat.
      Co se mě týče, tak NR plánuji číst i nadále a snad i diskutovat pod články, bude-li to mít cenu a ponese-li se taková diskuze v racionální, nikoliv emocinální rovině. Vámi jmenované weby jako Deník Referendum a další vnímám rovněž jako přínosné a inspirativní.
      Alternativu k současnému kapitalismu vidím v levicově progresivních hnutích a stranách jako Syriza, Podemos, Die Linke, ale i venezuelská PSUV, ekvádorská Alianza PAIS a obecně v idejích Socialismu pro XXI. století. Jelikož v lecčem kopírujeme světový vývoj se zpožděním dekád, myslím si, že i k nám nakonec duch moderní levice dorazí, ale kdy, to si netroufám odhadnout.

      Smazat
    7. Petr Jihlava.
      Nic nemám proti názorové části demokratické pravice a konzervativním pravicovým hodnotám.Určitou přínosnou spolupráci vůbec nevylučuji.Vlastenectví nezaměňujme za národovectví:http://a2larm.cz/2015/07/vlastenectvi-bez-korenu/
      http://a2larm.cz/2015/07/proc-byt-hrdym-cechem/
      Přečtěte si vše o Národní demokracii na jejich web.stránkách:http://narodnidemokracie.cz/strana/proc-jdeme-do-toho/ Pro mě tradiční pravicovou konzervativní stranu rozhodně nepředstavují.Jejich program se hodně podobá českým fašistům za druhé republiky.Pan Obrtel se v tom buď neorientuje nebo se mu stýská po době druhé republiky.Možná byl svoji naivitou pouze zneužit.A.B.Bartoš(ND) je na veřejnosti dobře znám svými xenofóbními a nenávistními projevy vůči menšinám.S takovými představiteli tzv. národní demokratické pravice nemůže s demokratického názorového tábora pravice nebo levice nikdo slušný spolupracovat.
      Názory a postoje lidi a politiků jako je např. p.Okamura,Bartoš,Konvička,Hampl,Škromach,Hašek,Zimola stejně jako pravicový neoliberálové typu p.Kalouska a Fialy moji důvěru a sympatie nikdy nezískají.Je mi úplně jedno jestli se formálně hlásí k nějakému světonázoru či ne.
      Vyznat a dobře se orientovat v politických stranách(parlamentní a neparlamentní) pravicových či levicových je pro velkou část veřejnosti dnes velký problém.
      Autentickou stranickou pravici a levici zde nemáme.Netvrdím tím,že poctivý členové stran se tím jinak nenajdou.
      Důslednou levicovou politickou stranu či hnutí typu řecké Syrizy nebo španělského Podemos bych taky u nás dávno uvítal.
      Např.Jakub Patočka napsal nedávno vystižný článek v DR o českých komunistech: http://denikreferendum.cz/clanek/20480-komuniste-se-uz-mozna-zrusili-jen-nam-to-zapomneli-rict
      Roman Šolc rovněž na DR se zabývá potřebným tématem,že levicový liberál nemá svoji politickou stranu:http://denikreferendum.cz/clanek/20840-hleda-se-strana-vlevo-dole

      Smazat
    8. Marek Obrtel sloužil u vojsk NATO v Afghánistánu, Kosovu, Bosně a Hercegovině. Sám na konci svého poselství říká: Uvědomme si, že jsme-li součástí NATO a EU a jsme poskoky Spojených států amerických, padá tato vina i na nás..... On byl poskokem NATO a tímto NATO byl také placen, a proto cítí, že vina padá i na jeho hlavu. Ale skutečně nevím o tom, že by byl "poskokem USA" kdokoliv z té hnusné Národní demokracie, která ho záludně pozvala na demonstraci proti nelegální imigraci a na vyhlášení referenda o vystoupení z EU.

      Smazat
  30. Petr,Jihlava.
    Pro Anonyma19. července 2015 15:24.
    Vy jste zřejmě můj diskuzní přispěvek špatně pochopil.
    Pokusím se naposledy znovu a lépe:
    1,Ivan David se mi nedávno v diskuzi stěžoval na šéfredaktora DR J.Patočku,že omítá zveřejňovat na stánkách levicového DR jeho texty.
    Vůbec se šéfredaktorovi DR dnes už nedivím.Bylo by zajímavé znát i názor JP konkrétně proč ? Důvod se dá logicky a racionálně dnes už domyslet.
    2,JP nějak neadoruji.Předložte prosím věrohodný důkaz o tom,že spolupracoval před rokem 1989 s STB.
    JP bylo v roce 1989 16-let.Rok jeho narození je 1973.Pochybuji o tom,že byl svým věkem a aktivitami pro STB v roce 1989 zajímavý objekt.V roce 1989 zakládal hnutí DUHA,které bylo v té době legální ekologické hnutí.JP je český levicový novinář a politik, bývalý ekologický aktivista a dlouholetý šéfredaktor Literárních novin.Mimo jiné stejně jako ID je dnes člen ČSSD.Narozdíl od ID sociálnědemokratické hodnoty a zelenou politiku skutečně obhajuje.Jako člen politické levicové strany i jako aktivní občanský aktivista.
    3,Kdo zde manipuluje s fakty a dopouští se demagogie jste vy.NE já.
    4,Pokud by NR a jejich tvůrci v čele s ID o sobě na veřejnosti neprohlašovali,že jsou LEVICOVÁ politická organizace,která se mimo jiné hlásí k hodnotám jako je SOLIDARITA a HUMANISMUS neviděl bych žádný důvod ke kritice.
    5,NR se vydala na cestu cynického pragmatismu a pokrytectví.


    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zmatený Petře z Jihlavy, nikde zde nelze najít - Anonyma19. července 2015 15:24

      Smazat
  31. Pane Petře z Jihlavy. Vaše fascinace tzv. levicovými termíny jako je například SOLIDARITA a HUMANISMUS , je sice chvályhodná, ovšem pouze do okamžiku, než vysvětlíte. co si pod tím představujete. Z vašich vyjádření dovozuji, že netušíte, o čem je řeč. A to se snažím vyjadřit více než korektně.
    O sociálně demokratické politice a obhajování zelené politiky, zejména v ČSSD, můžete vyprávět něco pověstným holubům na střeše (přemnoženým), ale ne mě, a už vůbec ne I.Davidovi. Já si tu "ideovou čistotu" , a demokratické postupy, užil v míře vrchovaté. ČSSD je strana odsouzená k zániku, nebo k oficiální "přestavbě" na pravicovou stranu typu portugalských sociálních demokratů. Já, na rozdíl od I.Davida jsem to už vzdal. On zřejmě ještě doufá, že se to podaří zvrátit.
    Mé zkušenosti s tzv. ekologickými organizacemi jsou bohaté a tristní. Buď se jedná o zaslepené a militantní pošuky, kteří se nehodlají s nikým bavit, nebo vyčůrané manipulátory, kterým "zavře hubu" tu dotace, tu grant, či nějaký výzkumný projekt. Skutečných ochránců přírody, kteří na rozdíl od výše uvedených opravdu pomáhají, nikoliv škodí, je , no , velmi málo. Kam skutečně patří J.Patočka nechám na úsudku každého čtenáře.
    Ale abych neuhnul od tématu. Solidarita a humanismus není jednosměrka. Dobrovolně podat ruku někomu, o kterém důvodně předpokládám, a někdy i bezpečně vím, že mi na ni minimálně naplive, před tím, než mi ji usekne, není solidarita, ale debilita. Humanismus není živit parazity a příživníky, kteří mi nakonec budou poroučet, co ve vlastní domě(státu) smím a co nesmím. A co musím tolerovat u něj, protože jsem přeci ten solidární humanista, kdežto on je vyvolený ( nebo má přeci svoje "špecifiká", a vyžaduje ohledy,že). Nehodlám se , se svým sociálním a levicovým přesvědčením podílet na tom, že bude mým vnukům ve škole zakazováno slavit vánoce, že nebudou smět dostat na oběd vepřový řízek, nebo je bude chtít někdo zabít, když se budou dvořit protějšku z muslimského etnika.
    O tom je totiž řeč. Kdo se komu musí přizpůsobit. Dokud je to ještě naše zem, tak ta diskuse má smysl.
    Solidarita nevylučuje vlastenectví, a humanismus nepopírá a nepotlačuje ani rozum a ani pud sebezáchovy. Internacionalismus není lezení do prdele mocným, nebo papouškování blbých a vyčpělých floskulí.
    Nová Republika se doposud nachází na cestě diskuse, tříbení názorů a návrhů, včetně konfrontace s postoji nelevicových subjektů. Jakákoliv selekce podle osobních preferencí je nesmyslná. Jde o diskusi, a ta tu , zatím, běží. NR jsou pořád stejné. Čulíkovy BL už dávno ne. To že to vidíte obráceně je sice z levicového pohledu zvláštní, ale je to jen a jen vaše věc. Já na diskusním fóru vítám oponenty a lidi s jiným úhlem pohledu. Pokud se dokonce najdou styčné body v některých velmi zásadních věcech (občanská práva, svoboda projevu, boj s byrokracií), nevidím důvod se distancovat jen proto, že se takřka ve všem dalším neshodneme. Soudit podle toho kdo to říká, nikoliv co říká, může jen vůl. Pokud si budeme všichni jenom přitakat, a kývat, jako ti voli u plného žlabu, tak nám ten "žlab" ti druzí nejen vyžerou, ale seberou pod hubou. Což už se bohužel v naší zemi stalo.
    A závěrem, není to, podle mého soudu, I.David, kdo žvaní hovadiny.
    Jste to vy, a váš postoj prezentovaný 19. července 2015 18:56 je toho dokladem. V obou skupinách demonstrujících na "václaváku byli jednotlivé kreatury, se kterými slušný člověk nechce nic mít. To ovšem neznamená, že ostatní proto nevyslechnu nebo odsoudím. Také na obou stranách. Pak podpořím to, co je důležité a správné. To je demokratický, a podle mého soudu, i autenticky levicový přístup. J.B.

    OdpovědětSmazat
  32. Petr,Jihlava.
    Vážený pane.Já jsem svým způsobem jednoznačně pro.To jste pochopil teprve až nyní ?
    Bylo by férové,kdyby sám Ivan David a celý tvůrčí tým NR úpřimně sdělil všem čtenářům a sympatizantům NR to co vy tady tvrdíte.Změnit okamžitě stanovy a ideje jejich politické organizace a termíny slov jako Solidarita a Humanismus okamžitě vyškrtnout..Mimo jiné by bylo od ID čitelné,kdyby vystopil z ČSSD.
    Ivan David a ostatní tvůrci NR nenašli zatím bohužel k tomu odvahu.To není rozhodně můj problém.
    Nadále budou motat hlavu takovým frustrovaným lidem z polistopadového vývoje a chaotům jako vy hlavu.A je jedno k jakýmu politickýmu názoru či totalitě se přiklání.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Z vašeho vyjádření nelze vydedukovat, pro co vlastně jste, jednoznačně, svým způsobem.Takže ne, nepochopil.
      Tak přeci jen, ještě jednou. Není to ani Ivan David ,ani celý tvůrčí tým NR , kdo nechápe pojmy solidarita a humanismus, ale jste to vy. Takže k vyškrtávání není důvod.
      Kdo je kde členem není vaše starost, ani moje. Rozhodnutí je osobní věc.
      Posledním odstavcem jste už jen doložil, že chaot a vymaštěná hlava jste sám. Když dojdou argumenty, pokud jste někdy nějaké vůbec měl, tak nastoupí nálepkování a pokus o urážku. Nic nového, takových iniciativních..., "horších než třídní nepřítel" jsem už pár potkal. Diskuse s nimi je marná až nesmyslná. Takže se mějte jak chcete. J.B.

      Smazat
    2. Plný souhlas. Petr z Jihlavy je totální chaot. Uvádí zde a odpovídá na neexistující anonymy. Píše nesrozumitelné patlaniny, konkrétně: "Bylo by férové,kdyby sám Ivan David a celý tvůrčí tým NR úpřimně sdělil všem čtenářům a sympatizantům NR to co vy tady tvrdíte". Vyznívá to absurdně a neumím si představit, jakýkoli smysl v potvrzení férovosti, konkrétním splněním takhle pitomě až debilně formulované výzvy. Máte pravdu, málo platné, je to vymaštěná hlava předkládající o tom písemné důkazy.

      Smazat
  33. Petr,Jihlava.
    Uznávám,že Nová republika není dnes žádný levicový server,který se hlásí k humanistickým a demokratickým hodnotám.Možná se ze začátku svého vzniku tak tvářila.Svými převzatými texty od různých autorů dnes staví na vlně sílícího sociálfašismu naší frustrované polistopadové společnosti.Názorovou část konzervativní levice a krajní pravice má jistě čím oslovit.
    K p.Davidovi zaujatý či nespravedlivý se být necítím.Znám řadu jeho textů a vyjádření k celospolečenskému dění.
    Byl jsem v dubnu letošního roku na besedě v Jihlavě,kterou pořádala NR.Mezi pozvanými hosty byl samotný organizátor akce p.David.O směřování NR k sociálfašismu zde nepadlo ani slovo.Mimo kritiku kapitalismu zaznívala slova od p.Davida a jeho hostů jako sociální svoboda,humanita,solidarita a prosazování prvků přímé demokracie atd.
    Na celou akci jsem převážně šel k vůli pozvané ekonomce Iloně Švihlíkové,která měla být mezi přednášejícími hosty.Ta k vůli nemoci(chřipka) se do Jihlavy na besedu bohužel nedostavila.Jako důkaz o tom,že si nevymýšlím je na webu.NR celý videozáznam z Jihlavy(Krize a možná východiska).
    Nepočítám s tím,že I.David a ostátní tvůrci NR se nějak vyjadří.Nemají důvod.Dobře ví,že mám pravdu a moje kritika je oprávněná.
    To byl můj poslední diskuzní přispěvek na NR.Většina článků a témat mě nemá čím dnes oslovit.Ekonomku Květu Lauterbachovou,kterou rád čtu si můžu přečist přímo na E-republika stejně jako jiný autory,kterým kdysi NR zde dávala prostor(Altpress,A2,DR).
    Hnědou(fašizující) částí naší společnosti diskutovat nemíním.
    Být tvůrcem NR zvážil byc změnu názvu.
    STARÁ REPUBLIKA by podle mého názoru lépe vystihovala zadání a cíl celé politické organizace a jejího webu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      pokus se vzít na vědomí, že to, co ty uznáváš, ve věci levicovosti serverů, není nijak směrodatné ani relevantní. Tvá zoufalá snaha přesvědčit zdejší čtenáře o tom, že Nová republika není dnes žádný levicový server, který se hlásí k humanistickým a demokratickým hodnotám, možná pramení ze školicího střediska zrádné a vždy zrazující ČSSD. Marná snaha naučit mladé sociální demokratické kariéristy přesvědčivě argumentovat a obhajovat neobhajitelné, vede k matení pojmů a k blábolům o konzervativní levici a krajní pravici. Pojem konzervativní znamená držet se základních hodnot a nezrazovat tradiční hodnoty příslušné stranické ideologie. Modernizace strany (po které tolik volal nebohý Standa Gros), strany hlásící se vehementně k levici a konající opak, znamená flexibilitu, nekonzervativní, moderní flexibilitu korouhvičky točící se ve směru „větru“.
      Zvlášť pikantní jsou školometské blafy sociální demokracie o sociálfašismu za situace, kdy je podporován rostoucí, evidentní ukrajinský fašismus bez příkras, vládou vedenou sociální demokracií. Za situace, kdy ČSSD podporuje trvání sankcí proti statečně bránícímu se Rusku, sankcí poškozujících naši ekonomiku, sankcí, na které odpověď z Ruska s dalšími tvrdšími dopady teprve dodatečně přijde. Mimochodem, kořistnické predátorství, ve formě parazitního agenturního zaměstnávání, na rozdíl od „levicové“ vlády ČSSD, Putin v Rusku již zakázal, takže nic nevyrábějící agentury mohou logicky zaměstnání pouze zprostředkovávat, nikoli zaměstnávat jako svoje zaměstnance a „propůjčovat“ je se ziskem výrobním organizacím. Sociální demokracii jsou tyto (a mnoho dalších jiných) kořistnické metody ožebračující zaměstnance, naprosto egál, přesto má tu drzost vydávat sama sebe za levicovou stranu. O to drzejší pak je, zpochybňování skutečné levicovosti Ivana Davida, charakterního muže, pravda, pro současnou ČSSD krajně se nehodícího. Proč by od něho měla padat slova o směřování NR k sociálfašismu zůstává záhadou vyprodukovanou chorou myslí. Mnohé nasvědčuje tomu, že k fašismu - ale bez onoho přívlastku „sociál“ směřuje a přiklání se samotná ČSSD, volající, obrazně řečeno - „chyťte zloděje“. Ani já nepočítám a nemyslím si, že by k takové snůšce slátanin, se měl Ivan David jakkoli vyjadřovat. Nicméně počítat s tím, že se k nim nevyjádří vůbec nikdo, svědčí o ne příliš zdatném uvažování, zdokonaleném vnitrostranickými masážemi, sloužícími k upevňování pozic vrcholového stranického vedení pod předsedou Sobotkou. Týmž Sobotkou, který při direktivním řízení volební kampaně se odvolával na to, že nese a ponese plnou odpovědnost za výsledek. Následně, po Sobotkou neočekávaně, (řadou jiných očekávaně) strmém sestupu preferencí, požadavek na vyvození odpovědnosti, byl potlačen tragikomickou šarádou o vnitrostranickém puči, ústící do dnešní podoby direktivně řízené sociální demokracie, podporující, při absurdní argumentaci, nesmyslné sankce proti Rusku, sociální demokracie, vyznačující se přízní k pučem dosazené polofašistické vlády Ukrajiny, sociální demokracie netečně přihlížející k postupnému nástupu fašismu, chaosu a devastaci Ukrajiny. A nekřič už jako zloděj co křičí chyťte zloděje, o hnědé (fašizující) částí naší společnosti, ke které (nejspíš z hlouposti), nesporně sám patříš.
      L.P.

      Smazat
  34. Marek Obrtel sloužil u vojsk NATO v Afghánistánu, Kosovu, Bosně a Hercegovině. Sám na konci svého poselství říká: Uvědomme si, že jsme-li součástí NATO a EU a jsme poskoky Spojených států amerických, padá tato vina i na nás..... On byl poskokem NATO a tímto NATO byl také placen, a proto cítí, že vina padá i na jeho hlavu. Ale skutečně nevím o tom, že by byl "poskokem USA" kdokoliv z té hnusné Národní demokracie, která ho záludně pozvala na demonstraci proti nelegální imigraci a na vyhlášení referenda o vystoupení z EU - no to jsou ale fašouni! A přesně takhle skončila Pegida i Podemos - hloupí (a tak charakterní!) Petrové z Jihlavy je sami pohřbili. Jak lidem pomáhají ty seriozní levicové strany a platformy? Nijak. Drží hubu a krok.
    http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/evropska-unie-miri-primo-do-pekel-africane-kteri-ji-zaplavuji-nejsou-zadni-uprchlici-ale-koloniste.html

    OdpovědětSmazat
  35. Pane plukovníku, měl byste založit novou politickou stranu !

    OdpovědětSmazat
  36. Islamismus je jako fašismus, řekl Cameron a zavelel k boji

    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/islamismus-je-jako-fasismus-rekl-cameron-a-zavelel-k-boji/r~4cb81e942eba11e5ae1b002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-18

    OdpovědětSmazat
  37. Petr,Jihlava.
    Vážený pane Davide nebo někdo blízký z jeho okolí.Neřeknu nic nového.Projekt NR je zcela mrtvý.
    Nejsem nastrčený Bohuslavem Sobotkou nebo někým jiným z ČSSD.
    Zároveň nejsem člen žádné politické organizace a nikdy jsem ani nebyl.O vstupu do politiky či politické strany neuvažuji..
    Pochybuji o tom,že NR v čele s p.Davidem někoho z ČSSD silně ohrožuje.Význam NR na politické a celospolečenské dění je marginální.NR nenašla za dobu své existence u demokratické levice žádného relevantního spojence.To víte dobře jako já.Na tato a jiná zjištění není třeba být školen stranickým sekretariátem nebo být stoupencem konspiračních teorií.Pouze stačí pozorně sledovat politické dění v zemi a logicky a racionálně uvažovat.Není na tom nic tak těžkého.Nemusíte mít žádnou VŠ či zkušenost z vrcholové a stranické politiky.
    Marek Obrtel svojí oprávněnou kritikou politiky neokolonialismu,kterou provozuje Západ v čele s USA není na veřejnosti snad jediný.Dlouhodobě u nás takto vystupuje řada levicových a pokrokových aktivistů(např.ProAlt,SocSol,alterglobalizační hnutí).Na webu NR o tom nebyla nikdy ani zmínka.Proč asi ? MO žádnou Ameriku ,,neobjevil."
    Jediného spojence NR našla u názorové části společnosti,která odmítá základní demokratické hodnoty a její alternativou na polistopadový marasmus a neregulovaný volnotržní kapitalismu a jeho negativní dopady na společnost je polototalitní nahnědlá diktatura.Kritika EU a NATO je téma,které dlouhodobě na veřejnosti přináší česká radikální levice a nespojuje se kvůli tomu s krajní pravicí a českými fašisty.Názorová část konzervativní národovecké levice to nedokáže pochopit a neštítí se s krajní pravicí a xenofoby společně demonstrovat proti uprchlíkům,Romům,NATO a EU.Nezlobte se velebnosti,ale nějak se mi z toho zvedá kufr.
    Jestli Ivan David považuje Národní demokracii,DSSS za standardní demokratické strany a politiky a ,,aktivisty" jako je např.T.Okamura,A.Bartoš,P.Hampl,M.Konvička za přínos pro tuto zemi je dobře,že ve vrcholové politice dávno skončil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Petr,Jihlava:"To byl můj poslední diskuzní přispěvek na NR.Většina článků a témat mě nemá čím dnes oslovit".
      ????????????????????????????????????????????

      Smazat
    2. Ano, evidentně neustále lže jako když tiskne.

      Smazat
  38. Hle fašouni:
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimira-Leva-Vitova-Neprodej-udel-za-cocovici-aneb-Postrehy-z-Druheho-tabora-lidu-demonstrace-proti-imigraci-384960

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.