Reklama

neděle 5. července 2015

Referendum o vystoupení Rakouska z EU: Jak se "dělá" demokracie




Květa Pohlhammer Lauterbachová 
5.7.2015 E-republika
Referendum skončilo ve středu 1. července 2015 tím výsledkem, že se 261 159 lidí vyslovilo pro vystoupení Rakouska z EU. To bylo tak jediné, co se mohli dozvědět diváci, posluchači a čtenáři rakouských a evropských masmédií.

I v Rakousku bylo vidět, jak se dělá demokracie, když média ovládají spřízněné politické strany a finanční lobby. Referendum o vystoupení Rakouska z EU skončilo ve středu 1. července 2015 tím výsledkem, že se pro vyslovilo 261 159 lidí. To bylo tak jediné, co se mohli dozvědět diváci, posluchači a čtenáři rakouských a evropských masmédií. Referendum není pro vládu sice závazné, ale pokud dosáhne počet hlasů 100 000, je povinen se otázkou zabývat rakouský parlament. Média se tomu, aby informovala o konání referenda v době jeho přípravy a konání, vesměs vyhýbala.

Vezmeme-li v úvahu, kolik hlasů dostala v posledních parlamentních volbách nová liberální strana NEOS – získala 232 946 hlasů, což bylo 4,96 % a tím se ještě dostala do parlamentu, lze organizátory referenda považovat za úspěšné. Překročili by pětiprocentní hranici.

Osobně jsem se přesvědčila, jak referendum probíhalo. Nikde nebyl uveřejněn text odůvodnění referenda, lidé měli informace převážně z internetu. Lidé však v naprosté většině překvapeně zírali, když jsem se jich ptala, proč nehlasovali. Vrátili jsme se z dovolené prakticky den před ukončením referenda, a když šel můj muž podepsat arch, bylo na něm jen pár podpisů. Je to malá horská vesnice, lidé jsou více na poli než na internetu a starosta je lidovec, který odkývá všechno, co mu přikáže jeho partaj. Ve Freistadtu byla tak před radnicí pouze umístěna šipka s nápisem „Zde můžete podepsat referendum k výstupu o EU“, které by si člověk normálně ani nevšiml.

Ano, lze napadnout organizátory, že nevylepili plakáty, že nevěnovali dostatek pozornosti tomu, aby informovali veřejnost, když jsou korporátní média plně ovládána probruselskou lobby. Je snadné kritizovat ty, kteří nemají žádné prostředky uspořádat širokou kampaň, aby se k informacím dostalo více lidí.

Vzhledem k současnému pokusu bruselských technokratů svrhnout pučem řeckou vládu a po událostech v Řecku, které ukazují, jak hluboce morálně selhali všichni ti, kteří hájili a hájí neudržitelný diktátorský projekt EU, lze očekávat, že se odpor vůči Evropské unii v této demokracii nerespektující unii, zastupující pouze zájmy nadnárodního finančního kapitálu, prudce zvýší i v těch zemích EU, které jsou na tom ještě „relativně dobře“.

O tom, že jsou lidovci zrádci lidu a hlavně by si měli škrtnout ze svých názvů své křesťansko-demokratické přívlastky, vědí všichni. Stejně tak zradili na plné čáře sociální demokraté, kteří dnes podobně jako v Rakousku a Německu vytvořili černočervenou koalici i v Bruselu.

Řecká Syriza nemá s extremismem nic společného – je to prostě levicová strana, která nahradila programem zrádcovské socialisty. Pokud bude nyní svržena a vytvořena opět úřednická vláda pod diktátem Trojky, bude projekt Evropské unie pohřben definitivně. Poněvadž to bude nikoliv Řecko, ale EU, kdo zbankrotuje. Po všech stránkách. Především po té morální.

Organizátorům referenda v Rakousku blahopřejeme! Přes odpor a okopávání kotníků svůj úkol splnili!

Další informace zde



Související články:


56 komentářů :

  1. :)))))) Stačí se podívat na bruselské panoptikum a kdo má rozum, bere do zaječích.

    OdpovědětSmazat
  2. V Rakúsku neprebehlo žiadne referendum! Bola zorganizovaná neobyčajne efektívna petičná/!/ akcia. Za jediný týždeň bol zozbieraný uvedený počet podpisov pod požiadavok uskutočniť referendum o vystúpení z EU. Jaroslav, Se

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zdůvodňovací část referenda je jistě dobrá věc. Když by byla, vznikly by diskuse, zda bylo zdůvodnění objektivní či ne. U nás by byla zdůvodňovací televizní část jistě opět debilizační. Svéprávný občan má volbu vědět i bez zdůvodňovací části.

      My si vládnout neumíme a oproti tomu semknutí členských zemí EU si se současným establismentem zločinců umím představit jen proti Rusku a za TTIP + TTP, což jsou z principu krávoviny. Proti muslimům? Vyšší zájmy světového kurvítka nám sem Muslimy lifrují, protože jsme dostatečně ochotně nereagovali na embargo, rusofobii a zájmy eurozóny nejsou zájmy světového kurvítka - viz pan Robejšek.
      Snad nějaké volnější spojení eurozóny; původně tu měl vzniknout vojenský Systém kolektivní bezpečnosti, což bylo pro sionisty málo americké.
      Vhodné by bylo se vrátit k původním záměrům při vzniku EU, bez třeba Lisabonské smlouvy. Ilumináty dát mimo zákon a vstoupit s prosíkem do BRICS. To se nestane, takže nezbývá než trpět a pindat po hospodách.

      Smazat
    2. Díky za vysvětlení. Dobrá zpráva. Kdy to refendum můžeme očekávat? To totiž budou další mediální a politické kolotoče a manévry. Pokud by to bylo v časové blízkosti nějaké další vyhrocené událostí v EU, tak by to mohlo být velmi zajímavé.
      KR

      Smazat
  3. Nejsem si jist, jak bych v podobném referendu dnes hlasoval. V referendu o vstupu do EU jsem takovou nejistotou netrpěl - po delší rozvaze jsem se vyslovil proti vstupu.
    Rozum mi ve větší míře zůstal zachován a otázka vstupu je v podstatě totožná s otázkou, zda vystoupit.
    Srdce velí - vystoupit, rozum - zůstat. Hlasoval bych v referendu pro setrvání ČR v EU.
    Proč?
    Je to dost jednoduché, jsem v první řadě Čech, nestydím se za to, ba naopak - s ohledem na historii svého národa, na Čechy (Moravany, Slezany) - je to prostě "prima parta prima lidí, se kterými stojí za to být v radosti i v průseru". Jak napsal Orwell: "Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost, kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost." Naši nepřátelé se proto po celá staletí snaží náš národ dehonestovat a za pomoci místních zrádců narušit naše národní sebevědomí, pošpinit naši kulturu, naši historii, naše skutky. Po staletí k tomu využívají propagandu, mocenské nástroje. Národ s tím umí žít a umí se s tím vypořádat - je to jeho historická národní zkušenost, součást národní povahy (viz například vítězství Zemana - masivní nemravná propaganda v jeho neprospěch, zastrašování, napadání lidí s jiným názorem - vyhrál Zeman - spíše národ). To jen na okraj - pro ty náhle procitlé "takyvlastence (spíše nácky)" . Byl jsem v úctě ke svému národu vychován, je to součást mé osobnosti, mého národního sebevědomí - od dětství. Uvedené mi umožňuje kritický pohled ( připomínám, že "kritický" neznamená negativní ).
    Proč bych hlasoval pro setrvání ČR v EU?
    - v době ohrožení je třeba se semknout, ne atomizovat - a že nám nebezpečí hrozí, to je jasné a je to nebezpečí fatální - existenční, na úrovni boje za zachování života
    - v době ohrožení je třeba udělat si pořádek - atomizace je cesta k chaosu - to si za současných hrozeb nemůžeme dovolit - hrozí nám, že budeme vychcípáni!!! Akutně!!!

    Místo těch nebezpečných úvah o vystoupení, sledujících jen naše oslabení, rozkol, vytvoření chaosu, získání volebních úspěchů a sinekur je třeba naopak podnikat kroky k tomu, jak toto sjednocení vylepšit. Je třeba vymést chlév od prospěchářů, zlodějů, korupčníků, falešných kazatelů morálky, lži a nenávisti a učinit tak naše společenství obrany schopné - schopné boje za přežití.

    V prvé řadě musíme jasně říct, kdo je náš nepřítel a co nám od něj hrozí a kdo je přítel.

    To je racionální, je třeba rychlé revoluce v rámci EU směřující k nápravě EU, ne proti ní. Na revoluce proti, je času dost v dobách klidu a míru.

    Kdo je přítel a kdo nepřítel? Já mám jasno - byrokrati v Bruselu, pravdoláskaři, humanitární bombometčíci a exportéři demogracií s.r.o za přátele nepovažuji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. anonymní 8.33 dovol jednu otázku: Vězeň koncentráku se rozhoduje, zda uprchnout: varianta útěk - nejistý výsledek, venku zrovna zimní mrazy, neustálá hrozba smrti při chycení, nevím kam a na koho v cizí zemi po útěku obrátit. Mám však naději se z koncentráku dostat a svobodně žít
      Varianta setrvání v koncentráku: Mám tu aspoň svou pryčnu, své známé, a špatné ale přesto nějaké jídlo. Mám naději že se ve zdraví dožiju konce války, byť jsem otrokem svých věznitelů.
      Jakou variantu bys volil?

      Smazat
    2. Napsal jste to tak, jak to cítí každý slušný člověk. Kdyby byla taková rétorika slyšet z našich médií a ve školách od roku 89, tak jsme někde jinde. Nová generace vzhlíží k Americe, je tak vedena i EU jí připadá méněcenná. A já to vidím i na své rodině, kdo ovládá hlavní média ovládá celý národ. Uvědomte si, že ti nejpotřebnější lidé (tím nemám na mysli invalidy, důchodce) jsou především zaneprázdněni svou prací, aby se uživili, a svou rodinou, protože mají vrozený smysl pro zodpovědnost.

      Smazat
    3. Sám ale vlastně hlásáte, že pravda a láska zvítězí. A ani 25 let sešupu EU vás nepřesvědčí o nemožnosti její transformace. Spíše sdělte jak z naší mikro pozice chcete přesvědčit hlavní hráče o potřebě něco. A národní jednotě si můžete leda tak nechat snít, propaganda je mocná zbraň, která v rukou grázlů je těžko k poražení.

      Smazat
    4. 11:49
      Zjevně jste nepochopil a snažíte se mi podsouvat něco, co jsem zde nenapsal a nikdy"bych ani nenapsal.
      Zkuste si to přečíst znovu a mít při tom na zřeteli:
      - původní roli diktátora
      - Palackého "O třech prutech Svatoplukových"
      - co je to pravda (existuje sama o sobě - nemůže tedy prohrát, či zvítězit)
      - vyserte se na "mikropozice" - v pocitu této pozice nás přesně chtějí mít
      No a pak buď pochopíte, nebo ne.

      Smazat
  4. O.K.-nepřátele bychom měli,souhlasím.Teď ještě ten návod na rychlou revoluci k nápravě EU-ne v tomhle vedru,snad po dovolených.I když takový"sarajevský"atentát- v době dovolených obsadit Brusel?

    OdpovědětSmazat
  5. Anonym 9:08 přesně vystihl o čem je dnes v Řecku referendum . V Česku máme "štěstí" , že u nás žádná referenda nejsou a jak to vypadá ani nebudou . Takže se nemusíme trápit s tím kterou variantu si vybrat .Vyberou ji za nás politici v čele s ozubenou pleší Bohušem .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vystihl akorát kulový.
      Řecko je v problémech (a nejen ono sic!), protože se z nás banksteři a zbrojní lobby udělali dojné krávy. Řecko nikdo nepustí. Podívejte se, kde leží - je to vstupní brána do Evropy. Takže jeho odchod není ani v našem zájmu.
      Jediná cesta jak z toho ven je znárodnění banky a dosazení lídrů, kteří budou definovat a hájit naše zájmy.

      Žijeme v evropském civilizačním okruhu, v evropské kultuře. naše kultura je subkulturou evropské kultury a spoluvytváří ji tak. Kořeny evropské kultury a i naší jsou řecké. Našemu rozvoji po staletí bránilo křesťanství. V islámské kultuře nepřežijeme ani jako národ, ani jako lidé. Vyhladí nás.

      Smazat
    2. Pro noty, jak kočírovat českou politiku si Slávkové a Orálkové, jezdí do USA a na US velvyslanectví.Vědí přesně, co chtějí a jak manipulovat prostřednictvím médií s ovčany, aby jim zobali poslušně z ruky.Konvičkovo demonstrace je zatím v dlouhodobé historii vykolejení z amerického stereotypu, šibenice naznačily, že v budoucnu při pokračování tohoto stavu, kdy politici zásadně neslyší hlas lidu, mohl skončit i defenestrací, začínají více přemýšlet a mít strach.

      Smazat
    3. An.10:52-zaujal mne Váš příspěvek hlavně proto,že mezi kořeny evropské kultury uvádíte jen řecké.Jako ateista a mírný antisionista Vám musím dát za pravdu.Často zmiňované kořeny křesťansko-židovské nebyly nic jiného než znásilnění původní kultury.Civilizačně jsme mohli být o pár století dál a stále se topíme v tomto hnoji.Odpůrci neargumentujte biblí a desaterem,nejsou původní,jen opsané.

      Smazat
  6. anonymní 8:33 ve své úvaze ti unikla zásadní věc. EU vznikla, nebo spíše "byla vzniknuta" právě kvůli těm nešvarům, co ty chceš odstranit. Byla už postavena na takových základech, aby ty nešvary nešly (alespoň snadno a demokraticky) odstranit. Příkladem může být nyní například imigrační politika, kterou přijala (pod diktátem) naše vláda. Kdyby bylo na tuto otázku provedené všelidové referendum, výsledkem by bylo jasné, ne jakýmkoliv imigrantům z problematických destinací.
    Dalším tvým omylem je, že je jediná cesta se sdružovat a semknout se pouze v EU k posilnění našich zájmů, případně obrany. Takže za mne, je tento nedemokraticky řízený moloch EU naprosto nepřijatelný a urychlil bych jeho rozpad (v případě možnosti volby) svým rozhodným NE.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ideální by bylo vyčistit veřejný prostor od antičechů. Takových těch co nazývají, po vzoru Havla Čechy Čecháčky a po vzoru Duky lůzou ap. Bohužel mají hodně stoupenců a není vzácností, že se hlavně mladí stydí za to že jsou Čechy. Volit jen politiky, kteří dělají politiku pro český národ a né pro dobrý dojem v zahraníčí na úkor vlastního národa.

      Smazat
  7. No, příklad s "vězněm a koncetrákem" je zcela mimo. Vysvětlím Vám svůj názor na příkladu, který je myslím výstižnější:
    Žiji v domě, v tom domě je mnohí bytů. V každém bytě žije jedna rodina (ČR,SR, F,D,A,.....). Každý si ve svém bytečku řeší své vztahy podle svého. Na chodbě se chovají podle společných pravidel, na kterých se shodli (demokratický centralismus). V domečku v přízemí na chodbičce se objevily plamínky a dementi z horních pater se rozhodli, že mají svúj byteček, že je plamínky v přízemí nepálí a že na to kašlou a vystupují z domečku. Nicméně - byteček je stále v domečku. A tak tam všichni žili, diskutovali, jestli vystoupit, nebo ne a šťastně uhořeli. Všichni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobrý příklad,jen určit jaké národnosti ti dementi byli,že by v závorce uvedení a kdo založil oheň-imigranti nebo USA?Také mi není jasné,je to dům nebo domeček-z karet-k sesypání?

      Smazat
    2. Přežívám v domě, který mi nepatří. O bytové politice rozhoduje z části několik lidí, kteří obsadili největší byty s výhledem do zahrady a těm ještě někdo jiný "radí" co dělat s těmi nájemníky, co žijí ve sklepě v bytě 1+1 a pomalu přestávají mít na základní životní potřeby jako je voda, jídlo, popřípadě doktora, ač pracují někdy mnohem více, než lidé z těch velkých bytů. V bytě ve sklepě začne hořet a rodině co tam žije to bude úplně jedno, protože v tom sklepě se už stejně nedalo dost dobře přežívat. Vyjde ven a bude se dívat s uspokojením jak celý dům shoří v plamenech, protože bude vědět, že (oni až zase tolik o moc nepřišli) a že si konečně budou moci postavit dům vlastní v kterém se svobodně budou rozhodovat co si do bytu pořídí, případně v něm vyprodukují. Nic jim také nebude bránit v tom, aby se několik takovýchto domů domluvilo na společné zahradě, která jim (tedy všem) bude zajišťovat spokojený život v bezpečí a blahobytu.

      Smazat
    3. 10:31
      Jasně, že stav je na hovno, souhlasím s Vámi, kdyby byla pohoda, rozhodně ven a vytvořit nové vztahy. ALE SITUACE JE ZÁSADNĚ JINÁ!!!! HROZÍ NÁM VYHUBENÍ!!!!

      Proto je třeba se sešikovat k obraně a potom až nový Norimberg. Bude mi celkem k hovnu pocit, že jsem porazil EU a prosral život s ISIL ve prospěch USA.

      Je třeba na úrovni států a EU vybrat nové vůdčí osobnosti, pod jejichž vedením ubráníme své životy!!!! a sjednotit se k obraně.

      Co je na tom k nepochopení?

      Smazat
    4. Myslím, že to nechápete VY, právě EU sem umožňuje ten příval imigrantů (pod taktovkou USA). Vy chcete "přebudovat" tohoto molocha z příčiny problému na řešení? Větší nesmysl jsem neslyšel. Myslíte si snad, že kdyby byla třeba Itálie svéprávný stát se svojí hranicí, že by si ji před náporem imigrantů neubránila?

      Smazat
    5. Jak se to říká-já o voze,ty o koze? tak mi připadá polemika 11:02 s10:44.Pravdou je,není-li nezávislá EU-jakou šanci má pak samotná Itálie?10:44-jaké nebezpečí nám hrozí po rozpadu EU?

      Smazat
    6. Pane povolny, každému dnes je jasné, jak správně píšete, že oheň založilo USA a NATO, nikoliv afričtí válečníci, ti jen využili situace a kumulují se do zemí EU a naší země k vyvolání chaosu a rozvrácení západní kultury.EU s USA za plentou, tuto kumulaci jednoznačně podporuje.

      Smazat
    7. 11:22 Co nám hrozí? To co chtějí! Občanské války.

      Smazat
    8. Pokud 12:24 je i 10:44-EU jim zabrání a která EU,stará nebo nová?

      Smazat
    9. 12:38
      Nová EU a připomínám, že ji vůbec nemusím, jen tvrdím, že současná EU je stejně spolehlivá cesta do hrobu, jako její rozpad.
      Připomínám znova a dokola: O třech prutech Svatoplukových! O tom píši.
      Naší záchranou je změna politiky - spolupráce s Ruskem, znárodnění banky, podpora Řecku a jeho občanům.
      Je to totiž podpora naší kultury a pokud se jí zřekneme, tak nemůžeme přežít. Znovu a dokola: Evropská kultura má základy v ŘECKU! Stát, Ústava, filosofie, základní pojmy Filosofie, vztah bytí a vědomí, kritické myšlení, právo, spravedlnost, stát, demokracie, etika ... a východiska při jejich řešení, toi je Řecká kultura!!!! Křesťanství bylo jen překážkou jejich rozvoje a teprve odstavení křesťanů od státní moci umožnilo v 18. století revoluční (skokový) rozvoj Evropy, člověka vůbec.
      Co chci: Vítězství Syrizy a návrat ke kořenům, k podstatě Evropy.

      Smazat
    10. Jo, to máte recht 12.58, ale nynější evropská kultura má základy v anglosaské kultuře a USA.Slovanské národy odvrhly slovanské Rusko.Pokud tento směr bude nadále pokračovat, imigrace, kterou nikdo neřeší, nápad vojensky ve jménu obranné NATO umírnit Rusko, Ukrajina v plamenech, americké barevné revoluce, je EU těsně před rozpadem.Fascinuje mě výrok Merkelové, že eurozóna je v historii zatím nejstabilnější a nejsilnější, tohle je blud a připomíná mi tento výrok říšského kancléře, když se vědělo, že s Německem je ámen.Řecko ukázalo obrovskou slabinu tohoto slepence a WC papírků jako je EURO.

      Smazat
  8. Ještě jedna věc - mějte prosím na paměti, že každý problém má svou závažnost a podle ní se určuje pořad řešení problémů. Když na mne někdo míří pistolí, není mou prioritou vyřešit problém souseda se splachováním záchodu. Když někdo na mne a na souseda míří pistolí, řeším prioritně problém svůj i sousedův.
    My, Evropané, stojíme před fatálním existenčním problémem - před tím, zda naše, evropská kultura přežije a zda vůbec přežijeme my!
    Že nás "naše" elity" zrazují je jasné, ale před bojem (a ten jistě přijde), musím vyměnit tyto elity, ne ty, kteří se mnou budou bojovat. Jak prosté.

    Bylo by vhodné, abyste do příspěvků uváděli, jak jste k referendu o přistoupení hlasovali. Sice při tom můžete lhát, ale to potom lžete sami sobě. Jde mi spíš o to, že každé jednání v minulosti, se nějak projeví v budoucnosti. Říká se tomu odpovědnost. Jde mi o uvědomění si toho. Byl jsem napadán, tvrdě, za svůj postoj k přistoupení, jsem napadán za svůj postoj k obraně. Zjistil jsem, že pokud nejsem u jedné nebo druhé zdi, tak to pak není jednoduché. Mnozí jakoby neuměli nic jiného, než odezdikezdismus. To je k hovnupostoj.

    Je třeba definovat nepřítele, jeho posluhy odstranit, domluvit nová spojenectví, ukončit falešná vnucená škodlivá nepřátelství a sešikovat se k obraně - svých životů, svých rodin, svých států, své kultury.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O.K.-tomu rozumím ale pořád to není návod,manuál,hnutí na politicky korektní ale razantní obranu našich i evropských zájmů! Za sebe jsem již několikrát uvedl-hlasoval jsem pro EU,nelituji byť má představa byla a je jiná.Nechci NATO a konfrontační politiku USA! Potom ubude problém nejen s imigrací.Proto platí zatím mé NE imigraci-bez emoce.

      Smazat
    2. Ano, sám sis odpověděl: "je třeba definovat nepřítele" to je EU řízená (či ovládaná jak chcete) Amíky. Odstranit všechny ty posluhy (tedy všechny ty zkorumpované byrokraty v Bruselu i u nás), domluvit nová spojenectví, například se zeměmi bývalé V4, případně zeměmi BRICS na základě rovnoprávného partnerství, ukončit falešně vnucená škodlivá nepřátelství, například s Ruskem a vytvořit jednotnou politickou stranu s většinovou podporou voličské základny tak, aby mohla vzniknout svéprávná vláda skutečně hájící naše zájmy, včetně znovuvybudování funkční armády, která ve spolupráci s armádami spřátelených zemí chránila naše životy a naši kulturu. Proč píšete v hádankách a nenapíšete to rovnou?

      Smazat
    3. 10:51
      Přesně. Souhlasím. Proč v hádankách? Proto, aby lidé přemýšleli a došli sami k závěru. Pokud touto cestou dojdou k závěru, je to JEJICH přesvědčení, vytvoří si své cesty poznání, vrátí se jimschopnost myslet a analyzovat a .. přijímat rozhodnutí, za kterými si stojí. Žádný politruk, či falešní kněží z pražských kaváren jim ho nevyvrátí. Budou si stát za SVÝM názorem.

      Smazat
    4. Dovolím si nesouhlasit. Lidem se ty zásadní věci musí pořád polopaticky a jasně vysvětlovat a dokola připomínat. Zamyslete se například nad tím, proč někteří jinak inteligentní lidé (inženýři, doktoři, architekti ap) s bohužel "vymytými mozky" a nejen TV propagandou (znám jich sám osobně mnoho), kteří jsou ve svém oboru naprosté špičky, jsou v životně důležitých věcech pro sebe i národ naprostí negramoti, a co hůř, jsou úplně lhostejní se svou neznalostí něco udělat. Přijímají jen jednoduše naservírované lži, mezi imbecilními TV reality-show.

      Smazat
    5. 12:01 Souhlasím, nicméně popsaná role a způsob komunikace je rolí vůdců a tím já nejsem. Metody propagandy a manipulační techniky ovládám - jejich používání se vyhýbám.
      Proč se tak někteří chovají? Přestože jsou formálně vzdělaní, chybí jim "vzdělání", postrádají sociální inteligenci, podléhají falešným pocitům ..... Každý je jedinečná osobnost.

      Berte mne jen jako glosátora, trhovce nabízejícího jiný, než všeobecný pohled, provokatéra. To je jedno.

      Můj rozum je mé království, má nedobytná tvrz, kde mohu být poražen jen svou hloupostí.

      Smazat
    6. 12:44-škoda,byť tomu rozumím.Bez Husa ale Žižka nebude! Odkaz na dobrý blog by nebyl?

      Smazat
    7. 12:56 Vlkovo bloguje - absolutní špička. Zvědavec - zajímavé, Literární noviny, První zprávy, Parlamentní listy, Olšer, Shneider, Koller, Zbořil, Spencerová, Best, Žantovský, Řezanka .... Někdy protiproud. Mainstream - to když se chci inspirovat a pobavit. Pehe, Klvaňa, Němcová, ČT - to jsou "gyganťy" - kteří vejdou do historie - snad se objeví nový Hašek a něco o nich napíše.

      Nicméně - nejsem ani Hus, ani Žižka - nejsou to lidé, se kterými bych se srovnával. Má úcta k nim je tak veliká, že u nich hledám jen poučení, nikoli srovnání. Ale dovolím si té potnámky zneužít:
      Chci Evropu Aristotelovu, Platónovu, Husovu, Masarykovu a varuji před Evropou Alfreda Rosenberga a Adolfa Hitlera.

      Smazat
  9. Po řeckém referendu, ať už dopadne jakkoliv, to začne vřít.Základ všeho je dostat do země finance na zotavení veřejného a bankovního sektoru.Vyjednávání nastane v obou variantách.Pokud EU bude sociálně štědrá, pak hlavně Merkelová bude muset svým občanům vysvětlit, proč německý daňový poplatník bude nadále a možná ještě více přispívat.Tato situace zašla příliš daleko a po pětiletém "léčení" gangsterským způsobem je situace ještě horší.Teď je na stole masivní pumpování peněz deset-patnáct let nebo chaos, rozvrácená země a blížící se konec celé EU.Teď už nemám obavy, že by Zeman dál prosazoval Euro, žádné zřejmě již nebude.Anglie do 2 let vyhlásí referendum o vystoupení z EU a Rakousko se zřejmě bude muset zabývat závazným vyhlášením referenda o setrvání v EU také.Co na to USA a OBAMA se svým TTIP?Teď je čas pro rychlé schválení a posílení rozvratu celé EU.Řekové a ostatní státy jistě po ničem jiném neprahnou, než rychle přijmout USA vymyšlenou a vnucenou TTIP!!!To si potom nedovedu představit tu evropskou euoromelu.

    OdpovědětSmazat
  10. To 10:19
    Jasně že USA. Mají nesplatitelné dluhy, hroutí se jim hospodářství, rozpadají společenské vztahy, hegemonie dolaru je natvrdo ohrožená - nemají jinou cestu, jak z toho ven. Vybrali si, že to bude na úkor Evropy. Proto Ukrajina, proto Irák, Libye, Sýrie, podpora evropských Quislingů, proto ISIL.

    Spojenectví EU s Ruskem by je vymazalo do pozice regionální mocnosti a v Americe by si s nima okolní státy vypořádaly století útlaků, vražd, vměšování.

    Jak je možné, že nám nevadí tyranie v Kataru, Sudské Arábii ... a vadí nám Assad se svou sekulární vládou? Vadil nám Kadáfí se svou sekulární vládou? Vadil nác Husajn se svou sekulární vládou? Jak to, že za takových "tyranů" tam properovala různá náboženství, včetní židovského a křesťanského? Jak to, že tam byly chráněny a uchráněny památky mimop jiné i cenné pro Evropu? Bordel. Je třeba ho napravit.

    Je vůbec Putin tyran, nebo diktátor? Nebo je to potencionální spojenec při obraně a prosperitě Evropy? Odpovězte si každý sám.

    A jestli domeček z karet? Nevím, jeho fundamentem jsou občané a národní státy. Pokud to jsou zbabělci, pak ano, domeček z karet. Otázkou ale je, jestli je v době akutního ohrožení třeba domeček zbořit a prohrát život, nebo se ho pokusti stmelit a mít šanci na přežití.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10.34-přesně tak to bude, doplním, USA dokončí svou záchranu ekonomiky, světového četníka a ultrahegemona vnucenou smlouvou TTIP, na kterou se již spousta kolaborantů těší a ve finále napadením Ruska za účasti zdrojové základny pouze evropských členů obranné NATO.Poláci a Pobaltí by již válčili okamžitě, jak jsou spojenecky s USA nažhavení!!!!

      Smazat
    2. 11:23 Poláci a Tusk, největší zaprodaní parchanti v Evropě!!!! Chce to bojkotovat jejich příhraniční trhy.

      Smazat
  11. Podle mého problémy Řecka a Evropy dnešním referendem pouze začínají .Beru v úvahu skutečnost , že lidé jsou tam rozděleni stejně tak jako u nás v Česku .Takže ať dnes zvítězí kterákoliv strana tak ta druhá s výsledkem nebude souhlasit a neuzná porážku stejně tak jako v Česku ti co prohráli v prezidentských volbách prezidenta Zemana neuznávají a stále ho napadají .Problém je v tom ,že Řekové jsou ale mnohem víc horkokrevní než Češi a tak se do sebe pustí .Jsou taky mnohem víc frustrováni , protože nezaměstnanost je tam obrovská a to hlavně mezi mladými . Takže léto bude v Řecku velmi horké a nejenom tam ale v celé Evropě , protože na východě je problém Ukrajina a na západě černé hordy z Afriky .Nevěřím tomu , že to přežijeme .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já znám Řeky jako velmi klidný národ s velmi nízkou kriminalitou. Tu tak dělali především Albánci.

      Smazat
  12. Současné Řecko je naše budoucnost, které ještě máme čas se postavit. Je třeba Řekům pomoci, podporovat je proti banksterům, zbrojním lobby, defraudantům. Udělat si doma pořádek.
    Jinak bída, zmar, občanské války, smrt.
    Je třeba to udělat včas, jinak přijdou noví diktátoři - noví Hitleři. Tomu současná situace přeje.

    OdpovědětSmazat
  13. Syriza, Podemos, občanská společnost, demokracie - to je nepřítel současných správců evropské a záoceánské demokratury. Je to ale naděje obyčejných lidí. Liberální kapitalismus je zločinecké uspořádání společenských vztahů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. USA za plentou dohlíží, aby rozpočty jednotlivých zemí se co nejvíce zadlužovaly, vyrovnaný rozpočet je pro bankovní gaunery nepřijatelný.USA se zaměřilo na rozvrácení a zničení Evropy jako celku.Řecko a hlavně Syriza, zamotaly hlavy europomazancům.Podemos na podzim bude další na řadě.Merkelová ztrácí před občany svou tvář.Vítězem nebude nikdo.Na americké úsměvy a socialistické polibky, jak zatrhly Syrize TTIPec, mohou zapomenout.

      Smazat
  14. Pokud by, hypoteticky, skutečně byla na stole otázka vysoupení ČR z EU, pak by bylo nutné položit si několik otázek, zda EU plní to, co bylo deklarováno, a co jsme od toho očekávali.
    Obecně narovnání , sjednocení podmínek a pravidel v členských státech. Třeba například stejná mzda za stejnou práci (v kvalitě i množství). Volný pohyb pracovní síly. Jestliže ceny mnohých komodit jsou již v kurzu takřka stejné, tak mzdy nikoliv. Atd. atp. jednotná měna tomu měla napomoci, a měla ostranit jeden spekulační titul. Stalo se? Trvrdím, že nikoliv. Zadlužování států se stalo normou. Někdy mám pocit, že ve skutečnosti by v zemi, kde bude vyrovnaný rozpočet a nebude emise dluhopisů, byl vyvolán převrat ala "majdan". Nedlužit není demokratické a "spojenecké".
    Pokud nelze důvodně očekávat změny v chování orgánů EU, jsem raději pro odchod. Že by v Bruselu vládly volené orgány členských zemí je jen iluze. A změnu nevidím jako reálnou. Takže zdrhat, dokud a pokud to jen půjde. J.B.

    OdpovědětSmazat
  15. Jak se dělá demokracie, máme čest pozorovat už pětadvacet let. Totalitu nahradila ještě tvrdší a bezohlednější totalita - skoro až absurdní totalita. Bez razítka na nějakých papírech nejde už nikde nic. Svoboda je pořád neznámý pojem, i když se vyskytuje hojně v mediích a učebnicích, a za svobodu a mír se bude svět rvát tak dlouho, dokud všechno lidstvo v tom spravedlivém boji nepochcípe. Pak pochcípou i zvířata držená v ohradách a klecích na placenou čumendu, protože je nikdo potom nenakrmí - a bude definitivně vymalováno. Zdá se, že právě po tomto zničujícím fenoménu lidstvo všech zemí prahne a vydržují si své politiky k tomu,aby tento konečný akt byl uskutečněn co možná už rychle. Vstup do EU byla česká státní sebevražda, a dobrovolný ( protože dobře zaplacený) vstup do protektorátních poměrů,a nebylo k tomu třeba mnichovské zrady -stačila politická zrada vlastního lidu v roce 1989. Úplná ztráta státní suverenity ve všech směrech ( a to jsme jí moc neměli, a po "pádu" RVHP jsme si jí moc neužili - týden? měsíc? rok?) Za ztrátu veškerých sociálních vymožeností máme smetánku, celebrity z protekčních komediantských spratků, modelky, politiky, načančané akce, které šíříme prostřednictvím medií na ukázku, jak jsme božíčku! američtí a světoví, a že už nejsme ten trapně vzdělaný a inteligentní národ, nýbrž též sociálně podřadný,omezený, závislý, s tupou mladou generací, s dokonalou ztrátou imunity vůči jakékoliv západní společenské chorobě. Paradoxně - v oblasti kultury - zatímco prvorepublikoví komedianti byli svými příjmy na úrovni lepších žebráků a to hráli pro svůj národ, zatímco Josef Kajetán Tyl zemřel hlady na adrese Plzeň Prešovská 4,ačkoliv sám napsal řadu divadelních her a odehrál spoustu představení -( a žádná cena lva atp.) dnešní hodně podřadní komedianti hrající jen pro peníze, jich dostávají tolik, že si kupují zámky a sídla i na Floridě,abychom předvedli, jak jsme rychle dohonili Americké blbství se vším všudy, i s červenými koberci, toaletami "dam" a sračkami, zatímco spousta lidí má hlad a spousta rodičů nemá peníze na obědy pro děti ve školách. Ale -ach .. jak jsme skvěle američtí! "Zdrhat" není momentálně kam. Jsme jako národ zvyklí někam patřit, nedokážeme žít jako neutrální, leč suverenní stát, ale jen jako podřadný stát, závislý na diktátu zvenčí. Bez silné ruky vůbec ne - přesně to jsme za pětadvacet let prokázali. Cesta ven z toho není, cesta zpět taky ne, dopředu taky ne - jsme v patové situaci, nemůžeme nabídnout ani remízu - nic. Není to ani prohra - je to nic - tím je to horší. V režimní a politické pozici jsme "prasopes" - část kapitalizmu, část socializmu, a pokud jde o politiky a nadlidi - ti si zachovali komunizmus. O českého prasopsa určitě nikdo nemá zájem, snad jen kvůli poloze v srdci Evropy sloužíme jako skladový a tranzitní stát, a stát vhodný ke svážení evropského odpadu - tedy smetiště v srdci Evropy. Schválně - kdybychom koketovali my s myšlénkou, že se zbavíme svého jha a jařma, vystoupíme z paktu EU a vykročíme svobodně vstříc lepším zítřkům -bojovala by EU o nás jako o Řecko? Nebo by nás pustili z pracek jako bezvýznamnou enklávu? A pokud by se o nás rvali, tak jen kvůli těm skladům, tranzitu a smetišti - jiný důvod by nebyl. Dopadli jsme, jak nejhůř to bylo možné a pokud jde o řadové občany - je současná ČR vyhlazovací tábor.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poměrně dlouhá, výstižná úvaha. Jediné co mi nesedí je zmínka o prvorepublikových komediantech na úrovni lepších žebráků. Tenkrát si je už začali hýčkat, takže ti známější na tom nebyli až tak zle. Jinak ale opravdu dobrý. K té části socializmu bych podotkl, část socializmu složená z toho nejhoršího co bylo.

      Smazat
    2. Řecko, jako první stát poznalo, že EU z něho udělalo vyhlazovací tábor!

      Smazat
  16. Pro 14:41
    To co jste napsal je velmi smutné ale bohužel taky velmi pravdivé . Osobně taky nevidím to pověstné světýlko na konci tunelu . Jako potomci Husa , Žižky ,Komenského atd pomalu ale jistě končíme . Černé hordy dokončí dílo zkázy !

    OdpovědětSmazat
  17. Jsme na křižovatce, revoluce nebo otroctví.V revoluci se lidi nemají rádi a nemají stejné politické a náboženské přesvědčení.Jsou to soudruzi ve zbraní a až revolucí vyčistí ten chlív,mužou se demokraticky shádat před prvními porevolučními volbami.Václav Pražák

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Řecká krize se jistojistě přenese dále, otroctví, vězení, jak funguje součané EU, musí být odstraněno.Ještě z nás chtějí udělat poslušné idioty americkou vazalskou smlouvou TTIP!!!

      Smazat
  18. Na černé hordy moc nevěřte. Dílo zkázy začalo už před časem, ale musí být někdo, na koho se to svede. Na USA nelze svést nic - naštěstí je zde takzvaný islámský stát, který si USA tajně vydržují, no a tisíce černých lufťáků, které najímají v rozvalených zemích nějaké agentury rovněž placené západem, a lákají lufťáky a dobrodruhy, aby táhli do evropských států za lepším živobytím. A ještě na tom vydělají nějací šmejdi převaděči, a hned po nich další agentury, zřízené za účelem integrace běženců, a ty už se třesou na štědré dotace z EU nebo bůhví odkud. Ti naopak běžence potřebují ke svému osobnímu rozkvětu a blahu.Na tomhle světě se už nic neděje spontánně, naopak, všechno je odněkud řízeno za nějakým účelem. Špinavou, rozvracečskou práci financují a řídí USA, běženci jsou cosi jako bílí koně ( paradoxně jsou černí), na ty se potom vrhne hněv domordoců ( už se vrhá teď) a ten kdo si je najal, je chrabře zlikviduje,a tím vrcholně zaboduje u občanských ovcí, které budou mnohem ochotněji žrát všechno, co se jim předloží - formálně i věcně - tj. našeho ducha budou vykrmovat media, a naše těla nějaká TTIP. Budeme jim to žrát z ruky, nosit na krku zvonec a chodit na pastvu a z pastvy v přesně vymezených mantinelech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. TTIP se má přijmout cca do 18 měsíců, jestli EU bude ještě existovat, tak poté budeme označeni americkými zvonci všichni, načipováni a zrušení hotovosti samozřejmostí.

      Smazat
  19. Směrodatný pro setrvávání v EU by měl být příklon EU k ukrajinskému fašismu.

    OdpovědětSmazat
  20. Petice za vypsání referenda o vystoupení České republiky z EU:
    https://web.svobodni.cz/pro-media/petice.

    Dle vyjádření kanceláře strany mají již cca 6000 podpisů.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.