Reklama

čtvrtek 20. srpna 2015

Ostuda …

Ludvík Smýkal
20. 8. 2015
Když se před několika dny prezident republiky pan Miloš Zeman vyjádřil , „že nejsou peníze na Klokánky a na uprchlíky ano“, premiér pan Bohuslav Sobotka (ČSSD) nelenil a následně uvedl, že pan prezident „nahrává těm nejhorším pudům a šíří nevraživost.“


Stejné reakce jsme se dočkali od řady jiných politiků, novinářů, politologů napříč politickým spektrem. I když ho přímo nejmenovali, tak si do pana prezidenta ve své výzvě „Vědci proti strachu a lhostejnosti“„kopli“, i podepsaní vědci a vědkyně, pracovníci akademických a výzkumných institucí. Vždy je to přece v jejich kruzích tak „módní a nóblesní“.

Shodou okolností právě dnes jednala vláda o obou výše uvedených záležitostech.

V prvním případě souhlasila s uvolněním téměř 140 miliónů korun pro posílení letošního rozpočtu ministerstva vnitra. Resort hodlá přijmout tři stovky nových policistů v souvislosti s uprchlickou krizí a peníze potřebuje rovněž na úpravu zařízení pro běžence. Ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD) se na tom již před časem údajně dohodl s ministrem financí Andrejem Babišem (ANO). Vnitro má přislíbeno i navýšení rozpočtu pro příští rok. Oproti původnímu návrhu by mělo dostat navíc zhruba tři miliardy korun. Na agendu související s uprchlíky z toho připadne zhruba miliarda. Budou zřejmě i milióny a miliardy pro „neziskové“ organizace, právní poradny, zabezpečení ubytování, stravy, prádelen, ošacení, zdravotní a sociální péče imigrantům ...

V druhém případě rozhodla vláda, že Fond ohrožených dětí (FOD) a jeho Klokánci nedostanou mimořádnou dotaci 20 milionů korun. Podle ministryně práce Michaely Marksové (ČSSD) by „mimořádná dotace nebyla fér k ostatním provozovatelům“. Ministři ČSSD a ANO údajně „přehlasovali“ předsedu vlády Bohuslava Sobotku a navrhovatele ministra financí Andreje Babiše. Jen oni vědí, jak to doopravdy bylo.

Zda je to „fér“ vůči opuštěným dětem, o které jejich „tety“ i jiní, už desítky let pečují, nepadlo z úst paní ministryně ani slovo. Klokánkům hrozí kvůli dluhům fondu rušení, včetně rozprodání majetku. Za údajné nepořádky a dluhy v hospodaření Klokánků by měli být v každém případě vzati k odpovědnosti Ti, kteří se toho dopustili. V žádném případě opuštěné, zcela nevinné děti a pracovníci, kteří se na hospodaření přímo nepodíleli. Otázkou, dodnes nezodpovězenou je, jak a v jaké míře se na tom hospodaření Klokánků „podílely“ i státní orgány – Ministerstvo práce a sociálních věcí, Finanční úřady, Správy sociálního zabezpečení, Úřady práce, Zdravotní pojišťovny apod. Dluhy přece nevznikly ze dne na den – někdo nekonal ...

Je možné, že za časem zjistíme, že tato řízená a vládou posvěcená „likvidace“ Klokánků
byla jen pouhou snahou zmocnit se snadno jejich majetku a nemovitostí. Stejným způsobem byly přece „odborníky na vše“, na všech stupních řízení, „zašmeleny“, za směšné peníze, jesle, mateřské, základní, odborné a učňovské školy, a jiné nemovitosti ve vlastnictví obcí a státu. Nyní se stejní nebo podobní „odborníci na všechno“ se před občany předhánějí ve vymýšlení, jak nejsnáze dostat z EU dotace na výstavbu nových, tolik potřebných, jimi před lety „prokšeftovaných“, zařízení s cílem znovu být „při tom“....

Vládnoucí koalice nám dnes názorně předvedla, že jí v žádném případě nejde o občany tohoto státu, v tomto případě opuštěné děti. Ohání se frázemi, že "mimořádná dotace by nebyla fér k ostatním provozovatelům", ale rozhazování miliard ze státního majetku jí vůbec nevadí. O "podpoře" příchodu migrantů z Afriky a Blízkého východu ani nemluvě, na to se dostatek finančních prostředků zřejmě vždy najde. Zřejmě "předpokládají", na základě svých předchozích zkušeností, že část z těchto peněz jim zůstane "v kapse" !

Požadujme neprodlenou demisi vlády a vypsání nových voleb do PSP ČR !

57 komentářů :

  1. Na kalašnikovce, bojovníky a další ekonomické migranty Brusel poskytuje zatím 1600Eur a vlády jen mlaskají a je jim to jedno.Na postižené děti, důchodce, zdravotnictví, opravy silnic, výstavbu dálnic, my marně čekáme na výstavbu R6 do Prahy, hned tak nebude a další odvětví nejsou finance, ale na parazity s odlišnou mentalitou, bez dokladů, bez vzdělaní, bez znalosti kultury a jazyka, ano.Už aby byla zima a nejméně 3 měsíce pořádný mráz, aby si naši "uprchlíci" okusili bohatsví a bezpracné poflakování po Evropě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak to není 1600, ale 6000 Eur. Jdou z USA, přes EU až k nám. Za tolik už české neštěstí ztrácí význam...

      Smazat
  2. Pořádné "fuj" nad touto vládou a dvakrát fuj nad tou tlustou krávou.

    OdpovědětSmazat
  3. ten dement sobotka to má už spočítaný a v politice končí a celá jeho oranžová banda zlodějů

    OdpovědětSmazat
  4. Demisi vlády a vypsání voleb? A co pak? KSČM? Víte co by mainstream, havloidi, studenti a spol. v republice spustili? Bohužel, tento národ bude muset znovu spadnout až na dno, aby se vzpamatoval.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Také to tak vidím, čím dál víc se to tu polarizuje a vzájemně nenávidí.

      Smazat
    2. Tento národ se k tomu dnu už nezadržitelně blíží. Nikdo ale zákonitě neví, kde to dno ve skutečnosti je. Vždy bude někdo tvrdit, že na dně ještě nejsme a že ještě není ten pravý čas na změnu.

      Smazat
    3. Něco se musí dít. Proč.

      Když se nebude, evropská civilizace zanikne. Těžko odhadnout od kdy to bude nevratné, doufejme že ještě není. (Tupých politiků neubývá, imigrantů přibývá závratně.)

      Když se bude, je šance na nápravu.
      Děda.

      Smazat
  5. " ...... že pan prezident „nahrává těm nejhorším pudům a šíří nevraživost.“
    No, to mohl říct jenom nějaký ...... současný předseda vlády. Nahrávající nejhorším pudům a šířící nevraživost.
    Ano, předčasné volby, důvodů je nadbytek. Děda.

    OdpovědětSmazat
  6. Idea Klokánků je jistě bohulibá. Ale v okamžiku, kdy bylo opakovaně zveřejněno, že v Klokáncích je cca 500 dětí a že se o ně "stará" 600 (šest stovek!!!) placených zaměstnanců, se problém zdá trochu jiný. Je zřejmé, že přinejmenším pár lidí si z té organizace udělalo dojnou krávu. Bohužel, tak tomu je u mnoha neziskovek a různých nadací. I když jde navenek o užitečnou činnost, tak ta často slouží jen jako zástěrka pro mnoho "lehkoživků".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevím odkud jste ta čísla čerpal, pochlubte se ...I když by to byla pravda", tak si v žádném případě nemyslím, že by za to měli pykat nevinné děti, ale Ti kteří údajně jsou za tento stav zodpovědní. Padni, komu padni - ro ale v našem "právním" státě bohužel neplatí !

      Smazat
    2. to 7:53:
      čísla jsou z veřejně dostupných zdrojů - např.ČRo - nemusíte moc hledat - např. v http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/fond-ohrozenych-deti-zrejme-zavre-7-klokanku-a-propusti-pres-200-zamestnancu--1517604 se dozvíte, že dluží jen sociálce za těch výše zmiňovaných 600 zaměstnanců cca 20milKč. O celkovém počtu dětí v Klokáncích se tam taky dozvíte. Děti by samozřejmě neměly trpět, ale nikdo by si je taky neměl brát jako "lidský štít", což se evidentně děje.

      Smazat
    3. Ale to se dá vyřešit celkem hravě a bez likvidace užitečné instituce, jakou Klokánek bezesporu je!!!

      Smazat
    4. Kdo chce, hledá způsob
      Kdo nechce, hledá důvod ..

      koloděj

      Smazat
    5. Na nepřetržitý provoz je třeba asi 4,5 člověka. V tom případě z 600 zaměstnanců je zhruba 135 nepřetržitých pracovníků. Na každého pak připadají skoro čtyři děti. Je to, mámy a tátové, málo nebo mnoho?
      Pokud systém neprodukuje dost lidí (rodin) schopných a ochotných k osvojení a pěstounské péči, tak to musí řešit klokánci a dětské domovy.
      Chápu, že řada nadšenců v určité věci nemusí být dobrými hospodáři a ve svém zanícení nejsou s to respektovat má dáti - dal. Pokud jde třeba o sběratele či příznivce čehosi, tak je to smutné, ale nikoli tragické. Děti, které osud už postihl tím, že jsou mimo rodinu, nejsou "cosi". Pokud je FOD v ekonomických problémech, mohlo se MPSV či MF s ním dohodnout o pomoci s ekonomickým manažmentem či jakousi "nucenou správou", aby se naučil fond hospodařit, nebo aby státní orgány poznaly, co to stojí. To, co členové vlády předvedli, je dalším střepem do mozaiky sociálpatů v mocenských kruzích ČR.
      V ČR je cca pět milionů lidí v produktivním věku, klokánky mají dluh 130 mil. Kč. To není velký nepoměr.
      Kdyby v tomto státě byly zavedeny daňové asignace, tak by tato situace možná nenastala. (I když i daňové asignace jsou zneužitelné a záleží na tom, jak je potenciální příjemce mediálně schopný.)
      KR
      KR

      Smazat
  7. Vlasteka



    Především je nutné říci,že Marksová, Dietsbier i Šabatová jsou marxisti.
    Nelze proto od nich očekávat nic dobrého a pozitivního.

    Marksová (Kapitán,Macela)jedou v norských fondech a není v jejich zájmu provozovat Klokánky. Ti budují pochybný pěstounský systém á la Barnevernet.
    Bude to pro všechny zúčastněné slušný vejvar.
    Marksová své "sociální cítění" projevila už tím, jak s Kapitánem mydlila schody paní Michalákové a loajálně příserkovala polednicím z Barnevernu.


    Sobotka je jen trapný kašpar bez vlastního názoru, kam vítr, tam plášť.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dnešní marxisti si říkají NEO-LIBERÁLOVÉ což je celé EU, Washington

      Smazat
    2. V podstatě neo-liberálové by vytvořili tento systém vlády -

      1 Díky dluhovému systému by zbankrotovaly všechny země a převedly by se oficiálně pod vlastnictví bank - Rothschildu a spol

      2 Pak by prohlásili že socialismus je nezbytný pro projítí touto krizí - kdy lidé musí být nově vybudované sociálně smíělení jeden s druhým. Tak že ti co by byli v ohradě by byli vedeni k socialismu a komunismu ale netušili by že nad nimi bdí ti co vlastní tu ohradu kteří by vlastnili VŠE

      Toto je destinace dnešního trendu - Putin se proti tomu postavil...a proto na něj najíždějí ze všech stran ....

      Smazat
    3. Vlastenka


      Vlastimile,

      já jim říkám neomarxisti, ale některé diskutéry tady to popouzí.)))
      V USA jsou to neokoni.

      Ale v podstatě je jedno, jak se jim říká.
      Škodí všem.


      Smazat
    4. Jsou to post-komunističtí kariéristi! Zabavit majetky jim i jejich rodinám a poslat je s životním minimem do ubytoven mezi chudáky bezdomovce, které svými činy vytvořili.

      Smazat
  8. Zemane prosím Vás - rozpusťte to nacistickou vládu co slouží nacistům v Bruselu - Vatikánu - Washingtonu - Tel Avivu

    ???????

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, na to pan prezident nemá pravomoc i když tuto vládu, po mediální masáži proti němu, jmenoval. Vláda může být rozpuštěna pouze v případě, že předseda vlády podá demisi nebo PSP ČR rozhodne o vyslovení nedůvěry vládě. "Kapři"si rybník zřejmě sami předčasně nevypustí . "Korouhvičky" se ale točí, stále rychleji ..... I jim se z toho může "zamotat" hlava !

      Smazat
    2. Upřímně řečeno bohudík, že nemá tuto pravomoc. Já teda tuhle vládu opravdu rád nemám, ale aby si mohl prezident kdykoliv a bez udání důvodu odvolávat vlády a dosazovat tam svoje lidi, to bych si fakt nepřál.

      Smazat
  9. Předčasné volby nic nevyřeší. Neni prostě koho volit. V ČR neni síla, která by skutečně stála za občany a svou zemí. Možná zde mnozí reknete, že je třeba volit KSČM, ale jak se projevuje? Kde je její organizační schopnost sjednotit protizrádcovské síly? Myslím, že její představitelé zpapalášovatěli, zpohodlněli a prostě současný svrab jim vyhovuje. Mají svá procenta, mají své poslance a senátory, ale nějaká levice a razantní opozice to už dávno neni. Prostě další volby budou jen další šaškárnou nastrčených kašparů a zmanipulovaného a rozhádaného národa. Nic se nezmění.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tvrdíte, že "předčasné volby nic nevyřeší". S tímto názorem nesouhlasím, neboť věřím, že mnozí občané si za poslední rok konečně uvědomili - kdo je kdo ? Když ne volby, tak co ?
      "Shrbit" ještě více hřbet před mocnými "šmejdy" tohoto světa, až do úplného zničení našeho státu a národa ?

      Smazat
    2. je hodně odborných nestraníků kteří by to zvládli a jsou mezi lidima známy

      Smazat
    3. Kdyby mohly volby něco změnit, dávno by je zrušili. Souhlasím s názorem Anonymní21. srpna 2015 8:26

      Smazat
    4. 9:13 kdo by je zrušil straníci určitě ne občané musí zastavit to co se tady děje / přepisování dějin, oblbování mládeže,rozkrádání a likvidace státu, služba válečným štváčům,/ je hodně důvodů ke zrušení tehle bandy zlodějů

      Smazat
    5. Mnohokrát se potvrdilo, že kdyby volby něco mohly změnit, dávno by je zrušili, to je mnohokrát prověřený fakt.Odborníků a slušných lidí sice máme, ale není jich dost na to, aby obsadili všechny posty ve společnosti. A i kdyby, víme, že to tady ovládá skupina bohatých ničeho se neštítících, myslíte, že tato skupina odevzdá moc jen proto, že chceme ? Jak je donutíte? To jen blbí komunisti předávali žezlo sametovým způsobem.

      Smazat
    6. Mnohokrát se potvrdilo, že kdyby volby něco mohly změnit, dávno by je zrušili, to je mnohokrát prověřený fakt.Odborníků a slušných lidí sice máme, ale není jich dost na to, aby obsadili všechny posty ve společnosti. A i kdyby, víme, že to tady ovládá skupina bohatých ničeho se neštítících, myslíte, že tato skupina odevzdá moc jen proto, že chceme ? Jak je donutíte? To jen blbí komunisti předávali žezlo sametovým způsobem.

      Smazat
    7. Skupina ničeho se neštítících by si na udržení k moci jistě pozvala západní pomocníky v tancích NATO.

      Smazat
    8. No a tak si do vlády dosazují své lidi strany a to ne podle preferenčních hlasů ani odbornosti, ale podle stranických pletich a nikdo tu vládu nemůže odvolat ani když je vysloveně zločinecká. Vláda padne jedině, když si to výslovně přeje americká ambasáda.Viz Nečasova vláda.

      Smazat
  10. v česku je politická strana na úrovni mafie dokazují to dnes a denně rozkrádají veřejné finance a investují je do vlastních účtů a korupce a potom až co zbyde o tom velkoryse jednají / LIDI- SKONČEME SE STRANAMI A DOBŘE JE HLÍDEJME nejnovější oranžové svinsto je chovanec kontra pošta a tak to dělají všechny strany a teď navíc za pomoci oranžové a černé strany CÍRKEV prý svatá

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A kteří jsou ti nejlepší kteří nastoupí až "skončíme" se stranami?

      Smazat
  11. Myslíte si, že by to bez stran nešlo? Slušných a poctivých lidí je dost i mimo nějaké strany. Je třeba se organizovat na jiném principu než jsou strany.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Strany se chovají stejně jako klasické sekty nebo mafie, kde jsou dovnitř připuštěni jen ti nejhorší z nejhorších. Strany jsou zlo, proto nejde v naší zemi pro lidi nic změnit k lepšímu. Vše se točí jen kolem zájmů stranických mafií a okolo nich se motajících lobbistických skupin, které je korumpují.

      Smazat
    2. 10:11 - bez politických stran to nejde

      Smazat
  12. Je možný, že vědci sepisují petice o afrických a arabských imigrantech, když už víc než rok probíhá válka a vraždění dětí přímo v Evropě a nikdo z nich ani nemukl???? Jak potom věřit tomu, že důvodem sepsání té petice jsou humanistické důvody a lidskost?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vědcům viditelně jde jen o peníze až to bije do očí. Státní granty na svou vědeckou činnost jsou pro ně silnou motivací. Čím vzdělanější člověk, tím větší pokrytec.

      Smazat
  13. Copak lidičky nikomu nedochází že už se nedá nic dělat? Žádné volby v budoucnu nic nedokáží změnit. Vlády jsou řízeny z centra a musí šlapat podle pískání. Hrabou pod sebe a na lidech jim nezáleží. Až začne celoevropský cvrkot, bude to pro obyčejné lidičky boj o holé přežití a nikdo nebude mít čas hledat a trestat vlastizrádce a rozkradače státu z minulosti! Ti nahoře to vědí a jistě má každý připravený plán, jak včas zmizet. Zamyslete se nad tím,kolik lidí má skutečný zájem něco změnit když přebujelá státní administrativa je provázaná rodinnými a příbuzenskými vztahy, neziskovek jsou tu desítky až stovky a všechny dostávají dotace,pseudoumělci a různé roztažky nám předvádí jak lze bez morálky a zábran žít v blahobytu a soukromá media nás plánovitě deptají stupidními pořady a seriály s čím dál větším podílem reklam na různé jedy pro tělo i mozek. Mladým se napovídá jak mají být IN a oni to poslušně plní. Číra,kerky,šílený hadry a energy drinky. To je naše velká část voličů do budoucna! Blízká budoucnost našeho národa!
    Většina mladých ani nevnímá,co se kolem nich děje. Když jdou volit,ptají se rodičů koho vybrat takže volí stejně jako rodiče s 25 let vymývanými mozky. To znamená blbě.
    I kdyby z centrály dovolili volbami něco změnit, ta část voličů žijících na hranici bídy (důchodci,maminky s dětmi,invalidé,nezaměstnaní) je v menšině i když jsou jich stovky tisíc(spíš miliony)!
    Takže volby nic nezmění protože současný stav většině národa vyhovuje. Heslo dnešní doby je ,,Žít a užít!" A přitom klidně překračovat mrtvoly..... Ano,je to konec civilizace a nikdo už s tím nedokáže nic udělat!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Blábol ! Mnohokrát v historii lidstva různí "vizionáři" předpovídali konec civilizace nebo světa. A ono nic .... Zatím vždy následovala jiná civilizace, i když si Ti předchozí za to v mnoha případech mohli sami a "novoty" se jim potom nezamlouvaly. Pokud je tedy vůbec "přežili" ...

      Smazat
    2. Tahle ta civilizace, ale může skončit s velkým humbukem. Minulé upadající civilizace neměly k dispozici atomové zbraně.

      Smazat
    3. Ano, už mnohokrát to vidoucí předpovídali.
      Zničení Tróje, zničení Pompejí, Sodomy, Gomory, zánik Mínojské kultury, zánik Říma jeko centra moci, ... A nikdy se nic nestalo. Opravdu?

      Smazat
    4. Slovy klasika: "No, tak na podzim sklidím, na jaře už nezaseju, prodám kravku,..."

      Smazat
    5. 12:23 ještě jsi v tom výčtu zapomněl na vymření dinosaurů.
      Vy se na ten zánik snad i těšíte, to není možný.

      Smazat
  14. Příspěvek 11.08 - není třeba komentovat. Do nejmenšího detailu pravdivě a výstižně popsáno. Charakteristika současných poměrů dokonalá. A k těm názorům že nejdříve musíme na dno - a to je kam až? Na dně už se plazíme nějakou dobu - jak dlouho ještě? Myslíte až třeba se stane, že úplně všechno ochrne, jak jsme tak navzájem všichni se vším propojeni elektronicky - elektriku stačí na pár dnů - týdnů - měsíců - vysadit, a bude se vším konec. Lidi se nedostanou k penězům na účtech, pošty,úřady, banky, ale i obchoďáky - všechno se zavře. Zásoby jídla doma nikdo nemá. Myslíte že toto někdo utáhne? Vůbec ne - vypukne panika jako na potápějícím se Titaniku, a každej bude přes mrtvoly hledat cestu, jak si zachránit kůži. Media zmlknou, všechna parazitická verbež kopne do vrtule a pojedou jinam, kde mají sídla. Kde to není rozesraný. A tam budou sledovat zdálky zprávy, kolik čechů se povraždilo dneska, kolik zítra, kolik pozítří, kolik obchodů je vyrabovaných, spálených aut, autobusů, baráků..... Kdo uteče ten vyhraje, to budou všichni ti zmrdi, kteří si nahrabali. To bude ono - to dno? A pak se jako budeme odrážet? S hladovým břichem? Bez peněz? A kam? Myslíte, že bude s námi někdo z hlav pomazaných držet basu?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale kdeže, 11:08 je na omylu pokud mladou generaci soudí podle číra, kerky, oblečení a energy drinků. Ať si každej vzpomene na sebe v jejich věku.

      Smazat
  15. Často se tady někdo sere do KSČM - s kžížkem po funuse? Každej ještě nedávno nadrženej, aby byla zrušena? Radostnej, že byli odevšad odstaveni? Že smějí být pětadvacet let jen v opozici? A co jako mají dělat - vyvolat vojenský puč, násilný převrat, ustanovit vládu samozvanců, najít všechny hnízda toho dobytka, který se z majetku státu napakoval, dobytek pověsit na stromy a majetek zabrat? Aby jim pak zase za pár let někdo nadával v mediích, a v učebnicích se vypočítávaly jejich zločiny? A proč by to měli dělat - aby zachránili loď, kterou jste nechali pomalu potápět, a když je děravá ze všech stran, už to nejde zastavit, tak má nastoupit KSČM a ujmout se kormidla tohohle vraku plného rozesraných, haštěřivých a nanávistných lidí, kteří budou jeden druhýho házet přes palubu? Nebo má KSČM házet bomby, rozesílat v obálkách Antrax, otrávit vodu cyankali, klást nástražné miny, vypouštět zabijácké drony? Nebo co jako? Lidi v ČR si vůbe nerozumí, proto taky nás ani Němci v osmatřicátém nenapadli vojensky.Česká havěť jim nestála ani za jediný výstřel, všude se v předválečných dokumentech dočtete, že naše enkláva vůbec není schopna si sama vládnout, jen se hádá a haštěří a navzájem se různé shluky lidí a spolků potápějí do sraček. Že je třeba tuhle enklávu začlenit k Říši, a naučit českou havěť ctít zákony a dbát pořádku a řádu. Není to zajímavé, když i dnes se potvrzuje, že toto tvrzení bylo pravdivé?

    OdpovědětSmazat
  16. My - ve věku těchto pitomců? My jsme se mohli někde slejzat na loukách, otravovat místní lidi neskutečným kraválem, zmítat se ožralí a zfetovaní od rána do večera, blejt, srát a šukat v místě kde právě stojí, a nikdo na ně nemá? My jsme se mohli ozbrojit a jet se rvát na fotbal? My? - My jsme byli buď ve škole a museli jsme se učit fest, nebo potom v práci - kluci byli na vojně. Každý prázdniny jsme museli namakat na brigádu! Co tady žvatláte za sračky? Bejt drzej na učitele? Píchnout ho nožem, že si to s ním jako fotr ještě přijde vyřídit? Znásilnili nějakou holku a pak ji vyhodit z okna? Bavit se trýzněním bezdomovce, nebo odřezáváním masa z těla živému koni, protože mám "špatnej den"? Ty vole -to by mně fotr zabil! Na fleku by mně zmrzačil - něco takovýho si vůbec neumím představit, že bych chlastal a požíral drogy, a chodil domů zfetovanej, potetovanej, pocvokovanej a palici samej zavšivenej dred? To myslíš vážně, že bych se byl takhle mohl objevit doma? Nežvaň takový blbý kraviny, na takovejch "lidumilech" se to tady totálně posralo. To jako - kvůli takovým jako jsi ty, máme nechat mladý spratky aby nám rajtovali po hlavě - jako že "holt je jiná doba?" Že "holt my jsme staří nechápaví fotři"? ... Já bych jim ukázal jinou dobu. A ty se jdi bodnout s těmi žvásty, které ani nemůžeš myslet vážně.

    OdpovědětSmazat
  17. Všechno je jenom takové divadlo pro ovčany. To třeba když chce Babiš ušetřit 10 miliónů zrušením pár finančních úřadů (aby se k nim lidi bez aut už ani nebyli schopní dopravit), nebo když Marxová neprosadí 20 miliónů na Klokánky. Ale vedle toho Chovanec mrknutím oka dostane 140 miliónů na imigranty, což jsou pouze některé přímé náklady (možná je to jenom kapesné pro imigranty, které se blíží minimálnímu českému důchodu) a o dalších stamilińech, které budou stát policajti a vojáci navíc a další občanský servis pro imigranty, to je ticho po pěšině. Ovčané, v klidu očekávejte další dějství tohoto divadélka. Štěstí mají ti z vás, kteří na divadle usnuli hned zkraje představení.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To jste mne opravdu "pobavil". Marxová prý "neprosadí 20 miliónů na Klokánky". Vždyť právě zásluhou Marxové budou Klokánci zlikvidováni a jejich nemovitosti rozkradeny. Opuštěné děti, to je poslední na co tito "šmejdi" myslí.

      Smazat
    2. Klokanky nefinacuuji učelně, připravuji bizardní norský systém, děti budou davany k adopci do "počestných homosexualnich rodin" Rainbow boys už se těší. Je to jejich jedinečná šance.,

      Smazat
  18. Známé pořekadlo praví: „Nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř“. Proto nelze čekat na dno, to neexistuje. Spíš jde o to, kdy už dostatečný počet lidí uvidí, že se má hůře, než by se mít měl.
    Potom vzniknou nepokoje, kterých využije nějaká, již částečně zorganizovaná skupina, která se ujme vedení a následně vládnutí. Zpravidla, to pak je o něco horší, než to bylo před tím, ale také s menší možností, proti tomu něco dělat.
    Stále zde máme nějaké zbytky demokracie, volme Okamuru. Když bude mít dost hlasů, zrealizuje zákon o referendu a odvolatelnosti politiků. Také by měla být možnost, zrušit referendem již přijatý zákon. To je, podle mého názoru, nejschůdnější cesta k realizování změn, ve prospěch občanů.

    OdpovědětSmazat
  19. To, že vláda zamítla dotaci 20mil. pro klokánky v okamžiku, kdy bez jakéhokoliv problému uvolnila 1,1 miliardy na další Pandury je neskutečná prasárna této vlády. A návrh na toto zamítnutí vzešel od ministryně ,která je členem strany která má v názvu : sociálně demokratická. Kdyby měl Sobotka jen trochu cti v těle ,okamžitě by paní Marksovou odvolal z funkce pro ztrátu důvěry.

    OdpovědětSmazat
  20. Myslíte jako -13.49 - když se komouši asi tak kolem let 1985 začali bát odporu lidí,který už byl všude znát? Odporu k jejich Tuzexům a Esům, ministerským prodejnám, Sanopsu s měděnými okapy, různým nadstandartům, rozdělováním odměn v podnicích a zneužívání pravomocí? Když už se ti parchanti úplně odklonili od stranických ideálů, lhali, dělali z nás pitomce, nadělovali sobě a svým rodinám a dětem různé výhody (spoustu výhod) ? Když už bylo ve vzduchu cítit jak jsou lidi nasraní, že se komouši začínají považovat za jakousi rudou šlechtu - ale o tom počáteční stranické ideály rozhodně nebyly? Proto si lidé vynutili projekt "socializmus s lidskou tváří" nebo pěrestrojku, a komouši k tomu přikročili, aby utlumili hněv lidových mas, ale potom vyvřela nahoru přece jen jejich hrabivost a špatnost, a raději už to "neutáhli?" Ono nadělování výhod nejde donekonečna, aby si toho nikdo nevšiml a nekritizoval to, ale k jejich cti lze říci, že nikdy -NIKDY - nezdražili jedinou komoditu. Ani vložky a vatu, když vyhořela továrna ve Veveří Bitýšce ( stát se to dnes, tak by šmejdi následně prodávali balík vložek nebo vaty klidně za pětikilo a bylo by jim fuk, co udělají ženy, které na to prostě nemají - dnešní kapitalistický hnus nelze pojmenovat - ten minulý alespoň šel). Skutečnost, že se v 21.století začalo obchodovat s bídou a nouzí, a že na chudobě se bohatne, je tím nejnepochopitelnějším, a úplně nejhorším, čeho se tyhle genocidní likvidační vládní smečky dopustili a dopouští - a to jim nikdy nikdo neodpáře, to si budou lidi pamatovat pořád.Protože si tisknou peníze nepodložené ničím a házejí je jenom sobě bez jakýchkoliv zásluh. Chudoba ano - ta zde byla už dřív než ve středověku, a dalo se s ní žít. Byla i za c.k.Rakouska-Uherska, za první republiky ( nebyla za socializmu) - ale aby se na chudobě vydělávalo, to je novodobý fenomén, to nejhnusnější z hnusného - a nikdo se za to nestydí,ačkoliv za to by měli jít všichni protagonisté vydělávání na chudobě ke zdi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že za komunistů se zdražovalo - jen si vzpomeňte na únor 1982 - to bylo velké a skokové zdražení. nebo benzín v době ropné krize v 70.tých letech. V ostatním máte pravdu!!!

      Smazat
  21. Pamatuju si na skokový zdražení - tatranky o celej desetník. Teda pokud jde o jídlo, protože bydlení zdražený nebylo nikdy, ani ceny vody a energií,-a další komodity, co opravdu lidi potřebujou. Jo a taky se musela začít za každej recept v lékárně platit jedna celá koruna, možná proto, že tehdy měli některý starší hypochondričtí magoři doma ve špajzu celé kilogramy pilulek, mastí a kapek, tvrdili, že v tom je jejich život, a pak s tím hnojili kytky. Třeba po penicilinu se kytkám docela dařilo. Tak jim zákeřní komouši zpoplatnili pilulky a kapky celou jednou korunou. Jestli se tomu do roku 1990 dá říkat "zdražování" -co je to potom od roku 1990? Když se odůvodňuje zdražování jen tím, že se toto nebo tamto "už dva roky nezdražovalo"? A třeba voda vylítla na stonásobek? Za poslání stovky složenkou na poště zaplatíš 26 korun, za doporučenej dopis třicet, za jednu stanici tramvají...a vůbec. Co to je? Organizované legální loupeže?

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.