Reklama

pátek 11. září 2015

11.září - doplněno po ránu!

- vlkp -
11. 9. 2015  Kosa zostra čili vlkovobloguje.wordpress.com

Už víte, že mám tzv. povinná data. 11. září je jasně mezi nimi. Nemohu se mu vyhnout. Ačkoli je mi jasné, že výsledkem dnešního článku bude, že naštvu řadu čtenářů. Zejména těch nových. Ale naprosto se nedá nic dělat. K tomuto výročí se opět jen rojí články na téma, že žádný atentát nebyl, že to byla záměrná provokace americké vlády. Musím si to s nimi rozdat.

Americkou vládu považuji za děsivou, přesněji děsivě hloupou. Od nástupu Clintona až dodnes. Nejsem sám, kdo je toho názoru. Stejnou premisu, s detailní znalostí zákulisí razí i Dan Schueftan, izraelský akademik, bezpečnostní expert a politický poradce několika izraelských premiérů i amerického Kongresu. Budu jej citovat:


Pro Evropany byla Amerika jakýmsi pomyslným odpovědným tátou, který je chránil před jejich vlastními hloupými nápady. Avšak osm let Obamovy bezradnosti plus osm let George Bushe mladšího, jenž měl sice smysl pro odpovědnost, ale také vršil chyby, udělaly svět nebezpečným místem pro žití. Bill Clinton sledoval vlastní zájmy, navíc měl špatný vkus, a to už dělá dohromady 24 let, během nichž američtí prezidenti neplnili svou povinnost.

Zdroj: http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/66249/poradce-izraelskych-premieru-je-to-vas-konec.html

Ale rozhodně ani já a nejspíš ani onen izraelský profesor nejsme ochotni věřit na spiklenecké teorie k 11.9. Psal jsem na toto téma již loni. Takže se budu do značné míry opakovat. Ale něco nového přeci jen přidám.

Takže nejdřív to opakování, proč nevěřím na spiklenecké teorie, že jde o řízenou a záměrnou provokaci.

1- po pádu dvojčat musely přední světové pojišťovny a zajišťovny vyplatit gigantické odškodné, které na dlouho otřáslo cenou jejich akcií, akcionářům sebralo jejich majetek a mělo dopad na výplatu dividend. Akcionáři neprotestovali, zcela výjimečně nešli před americké soudy, aby vysoudily odškodné, nikdo nežaloval americkou vládu. Zatímco v jiných brisantní případech je to běžný jev.

2 - všechny pojišťovny a zajišťovny disponují skvělými vyšetřovatelskými týmy, které vždycky důkladně, zejména u velkých pojistek, prověřují zda se mohou výplatě vyhnout, jistě i ony zaznamenaly spiklenecké teorie, ovšem jejich špičkoví experti nekonali ? Proč?

Tohle jsme psal už minule – odpovědí mi bylo, že jsou propojeny s výrobci zbraní a že jako ti z toho následně měli obrovský profit, který ztráty z vyplácených prémií nahradil.

Osobně, když jsem si prohlížel náklady USA na zbrojení, po dvojčatech, tak jsem zásadní obrat nezjistil. Více k tomu později...

3 - kdyby to byla vnitřní diverze, muselo by se jí účastnit nejspíš několik stovek, či spíše několik tisíc osob. Protože se neutajil Watergate, skandálek Clintona s Lewinskou, afera Iran-contras, debakl komanda Delta při osvobozování rukojmích v Teheránu a dokonce ani málo známá opravdu připravovaná provokace Nortwood, která stála frčky tehdejšího náčelníka štábů generála Lemnitzera, detaily zde:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Northwoods

nevěřím, že by se to utajilo v době smartfonů, mikrokamer, atd. atd.

a nyní nové argumenty

4 - od 9.11. jsme se dočkali mnoha naprosto zásadních úniků těch největších amerických tajemství. Uvedu dva největší a nejrozsáhlejší úniky Wikileaks a Snowden.

Speciálně Wikileaks zveřejnila desítky tisíc amerických dokumentů, včetně mimořádně citlivých. A o 11.9. NIC???? Pro mne nevysvětlitelné. Nelogické a nemožné. Nehledě k tomu, že někdo z oněch stovek, či spíše tisícovek podílníků na atentátu by už dávno promluvil. Vždycky se najde někdo uražený, naštvaný, nedoceněný, někdo kdo chce jen a jen peníze nebo idealista typu Snowden. Takhle vznikla Watergate. A nyní nic, když tam zahynuly tisíce Američanů? Kteří navíc měli většinově životní pojistky? Podivuhodné. Prosím nepište mi, že všechny podílníky na tom atentátu nechala následně vláda zlikvidovat! Tohle by se profláklo daleko rychleji!

ale máme tu i za

5 - co tím jako americká vlád a měla sledovat?

Ty zisky zbrojařských firem? Inu, tak sem dáme tenhle graf:



a přidáme ještě tenhle:



Takže asi ne, že?

Navíc, Amerika se docela drasticky zadlužila. Zadlužila u nadcházejícího osudového soupeře - Číny!!!!

Že by hledala záminku pro to, aby mohla přepadnout Afghanistán a Irák?

Dobrá. Přijmu to.

Takže si musím položit otázku, co tím jako získala. Těmi dvěma válkami? Kromě astronomického nárůstu dluhů, frustrace z výsledku těch dvou tažení a zcela viditelnému oslabení moci, který ji dovedl k dohodě s Iránem a zrušení sankcí vůči Kubě?

Amerika je dnes, podle mne, slabší než byla před 11.9.

Zkrátka, když shrnu výsledek, tak ho pokládám za tristní. Totálně tristní, a to má být výsledkem mimořádně a v dějinách unikátně sofistikovaného a superutajeného spiknutí proti vlastnímu národu? S rizikem, že když se spiknutí provalí, bude vláda, která ho připravila a s ní v podstatě celý systém, smetený z povrchu zemského? To všechno v době, kdy se vrcholný politik nebojí ničeho víc než televizních kamer a jejich odhalení?

Já vím, oni v tom jedou i majitelé všech amerických sdělovadel… Je pokročilá hodina, takže před tímhle kapituluji, Požádám ženu, aby mi vyprávěla před spaním tu o Perníkové chaloupce.

A na závěr mám prosbu. Prosím zastánce teorie spiknutí a odstřelení dvojčat, aby mi nepsali. Já i takhle dostávám už nejméně 100 mailů denně, nestíhám. A odkazy na všelijaké profesory statické analýzy a podobně jsou zbytečné. Viz 1,2,3,4,5 z tohoto článku.

Gigantické riziko záměrné sabotáže musí mít na druhé straně ještě gigantičtější naději na výsledný zisk. A to rozhodně nemá.

Pokud jsem vás dnes naštval, nemohu jinak. Na vyprávění pohádek a sci-fi jsou jiní. Nikoli Kosa. Ta je o střízlivé kritičnosti. Je a bude.

Děkuji za pochopení.

Tenhle článek má jen 846 slov. Skvělé!

Vlkův ranní dodatek:

Je ráno a koukám, co je na síti k výročí… A na Novinkách.cz čtu,

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/380295-bush-po-11-zari-zvazoval-jaderny-uder-na-usamu.html

že Bush jr. zvažoval na Usámu jaderný úder. Říká to Michael Steiner, v té době zahraničněpolitický poradce německého kancléře Gerharda Schrödera. A prý tehdy se Bush a spol zavřeli do bunkru a s nikým nekomunikovali. Naštěstí tam nakonec měl někdo elementárně zdravý rozum, dodávám já.

Opravdu si ještě pohráváte s myšlenkou, že dvojčata odpálila sama americká vláda, aby mohla s nějakým Usámou zúčtovat přes použití jaderné zbraně?


77 komentářů :

  1. Nenene! Lži! WTC odpálil sám Ročíld a sekundoval mu Rokefeler. Ctěli zahájit všude války, vyhladit lidstvo, zbohatnout a nastolit NWO!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prosím, nereagujte na jeho infantilní kecy, je to nemocný člověk, požádám jeho psychiatra, aby ho nepouštěl tak často k počítači.

      Smazat
  2. Tak jsem se ztratil "Vlk" svými argumenty dokazuje, že je to zinscenované a přitom tvrdí, že to nemůže být zinscenované. Nejsem si úplně jist jestli to má být ironie?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo, mainstreamové naprogrammování je konspirační teorie, ha ha ha. Už předtím to bylo ustanoveno (po pochopitelnější značné panice) u fenoménu UFO. Ovšem nakolik je mediální žumpa důvěryhodná a pravdomluvná, dokonce když má konkurenci v opravdu nezávislých webech - to vidíme sami ...
      Který konspirátor přinutil letadlo, které mělo být na hadry, aby se nadále ozývalo signálem ?

      www.youtube.com/watch?v=aBZ-2reKKls



      Smazat
    2. Nechápu, jak chce Vlk argumentovat tím, že by minimálně nějaké informace pronikly do mainstreamu, když sám dobře vidí, jak je současný mainstream jednotný ohledně migrace afrických agresivních muslimů. Už i dětem je servírována tato propaganda a to moc dobře politici vědí, že více jak 90% obyvatel s migrací zásadně nesouhlasí. A to předpokládám, že jakmile se USA ekonomicky zhroutí, začnou z jejich archívů vylézat taková svinstva, že nebudeme věřit vlastním očím. Každý logicky uvažující člověk snad chápe, že evropští a američtí politici nejsou ani hloupí ani naivní, ale jednají podle předem připraveného plánu a snaží se s námi manipulovat za pomoci zkorumpovaných presstitutů a komediantů. Nebo nás chce Vlk přesvědčovat, že Makrela je tak hloupá a naivní, že si neumí udělat představu, co čeká původní obyvatele EU při tak rozsáhlé migraci lidí z naprosto nekompatibilní kultury? Američtí politici jsou tak hloupí, že nevidí, co svým vojenským zásahem napáchali v Iráku, tak si to zopakují v Lýbii, Sýrii, Jemenu, naprosto nevnímají, že ukrajinští nácci, které podporují, vraždí civilní obyvatelstvo na východní Ukrajině? Tomu máme věřit? USA byly někdy pro Evropu hodným tátou? No to snad ne!!! Co kdy pro Evropu udělali nezištně dobrého? Vlku, Vlku, rádobyobjektivita? Ani ty nemůžeš vědět, jak to tehdy bylo a tvé argumenty jsou v tomto případě docela děravé.

      Smazat
    3. Dnes Parlamentní noviny plukovník Skácel!!!!!!!

      Smazat
  3. Také mě to hlava nebere,že by si to Američané,na své lidi dovolili.Jenže když vidíme všude po světě,kolik mrtvých zanechávají po sobě,tak nějakých 3tisíce osob nehraje roli.Já nevím,nebo jsem neslyšel,jestli se našli trosky letadel v těch sutinách.Pane Vlk,jedna poznámka,Bush to nesměl vědět a mnoho dalších také,nemělo by to ten správný tlak.
    zemedelec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Pád" trojčat odporuje všem platným fyzikálním zákonům a ty jsou jistě pravdivější než propaganda vládnoucí oligarchie USA !! Je to děsivé, ale žoldáci USA byli v Koreji nebo Vietnamu horší než Gestapo na Ukrajině !!!

      Smazat
  4. 1.giganticke odskodne, komu ? Osobne byste mel zjistit, ci to nebylo vyplaceno vlastnikum, kteri nasledne zakazali jakekoliv vysetrovani jinym, nez svym chlapcum. Natoz, aby tam pustili nejake smudly z pojistovny. :) No a o tom kdo by snad chtel pochybovat, se vyjadril Bush...
    2.Spickovy smudlove pojistoven, nebyli pripusteni.
    Osobne popremyslejte o tom, pokud se 10 let nic nedeje, zda by naklady na zbrojeni, mohly, nedej Boze klesnout :)
    3.Osobne si ujasnete ci nekolik stovek, nebo nekolik tisic. Je to trosku rozdil. Kolik lidi z nekolika stovek promluvilo o vylhanem duvodu rozpoutani valky ve Vietnamu, Iraku ... Neco zverejni "idealista typu Snowdena" a jak se mu panecku pekne dari.
    4.Zahynulo tisice Americanu, jedno slovo jste mohl usetrit a byt presnejsi - zahynulo 2 749 Americanu. Jak jste jiste osobne zjistil na desce v miste nestesti, Americane kteri uklizeli, namatkou, Pedro Sances, Domingo Rodriges, Eugenia Guadalupe, Martínez del Río Moreno. To jsou ti Americane, co je strili na Mexicke hranici jako kraliky. Doufam, ze se o zivotnich pojistkach techto nestastniku nemusim rozepisovat.
    5.Valku v Iraku. To, abysme si nahodou neodskocili od dolaru. Myslel jsem, ze to nevi akorat Drtinova, Kubal, Takáč, a ted tu mame ctvrteho pablba.
    Ano vysledek je tristni.
    Jestli to nebude tim, jak rika Paul Craig Roberts "Pentagon ridi psychopati a politiku idioti"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tohle myslím je dost přesná analyza.
      Vlk zřejmě nemá rád fyziku a její zákony.
      Vlk píše:
      "Takže si musím položit otázku, co tím jako získala. Těmi dvěma válkami? Kromě astronomického nárůstu dluhů, frustrace z výsledku těch dvou tažení a zcela viditelnému oslabení moci," Z toho Vlk usuzuje, že establišment USA pád WCT neinicioval. Podle jeho logiky vlastně Hitler taky
      nechtěl WW2, když "věděl" jak nakonec svého triumfálního pochodu Evropou dopadne. USA také nezpůsobili tonkinský incident protože dobře věděli jak nakonec ve Vietnamu
      dopadnou! Také Vlkúv předpoklad, že by se té akce muselo zůčastnit stovky, ne-li tisíce lidí.To už je argument zcela mimo mísu.; položit detonátory stačí doslova několik jedinců!
      Ovšem to, že NORAD byl ten den zcela nefunkční je velký argument pro účast několika lidí z nejvyšší.úrovně. A že právě v ten den v budovách WCT nebyl žádný Žid je také dobrý argument pro směr bádání.

      Smazat
  5. http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/121632-sokujici-odhaleni-agenta-cia-jak-to-bylo-s-osudnym-11-zarim/

    OdpovědětSmazat
  6. Vlk už trošku zešílel z té internetové slávy a vystupuje jako etalon pravdy a inteligence. Tím, že zakázal diskusi, ztratil jakoukoli míru vkusu. Nebýt těch kuliú, co mu tam hážou informace o Ukrajině, tak by ten jeho web byl jenom další prostor pro sebestředného důchodce, který potřebuje všem sdělit, že všechno věděl první a dřív než WP.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Až tak bych ho neshazovala. Jeho postřehy k imigraci jsou vynikající a ti, kteří mu vyhledávají informace k dění na Ukrajině, také vykonávají velký kus práce. Tolik informací k bojům na Ukrajině nebylo možné nalézt na žádném jiném webu a velmi mu za to děkuji. Také s ním ve všem nesouhlasím, ale je to jeho názor a má na něj právo. Čas ukáže, jak to skutečně bylo, tedy doufám, pokud se v Evropě nepodaří vytvořit plánovaný islámský chalifát a to záleží i na nás.

      Smazat
    2. Vždyť říkám, že nebýt těch excelentních informací o Ukrajině, tak by to byly jenom takové plačky starého zbrojnoše. Občas má nějaký ten postřeh, ale že by mu něco vyšlo, že by něco překvapivého vydedukoval, to si nepamatuju. Mně je už protivný tím, jak se neustále chválí a chce, aby ho všichni obdivovali. To dřív nedělal. Už ho skoro vůbec nečtu.

      Smazat
  7. Rozhodně si nelze namlouvat, že zdokumentované sériové výbuchy nižších pater ve dvojčatech, by mohla připravit americká administrativa. Konec konců, pravda o původu pachatelů, je dostatečně prokázaná žáruvzdorným cestovním pasem.

    OdpovědětSmazat
  8. proč je toho na pádu WTC tolik podezřelého
    http://orgo-net.blogspot.cz/2015/09/k-vyroci-11-zari-2011.html

    OdpovědětSmazat
  9. No nemuzu nez se k tomuto clanku vyjadrit.
    1) pokud je pravda co se pise, pul roku pred demolici byly budovy pronajaty a znovu pojisteny na castku pres 3 miliardy dolaru. Ze akcionari neprotestovali muze byt zapricineno solidaritou a duchem udalosti

    2)jde o to, co to bylo za pojistovny a komu patrily. take je otazka, kolik takovych vysetrovatelu pustili na misto tragedie a ke kolika dokumentum se dostali, kdyz jeste dnes jich je velka spousta utajenych

    3)myslim, ze utajeni je od toho, aby to zustalo tajne a ne, aby se k tomu kazdy trouba dostal.

    4) priklad snowdena muze byt jeden z tisicu, co se dostal ven a to si jeste nemuzeme byt jisti, jak to s nim nebo celou slavnou wikileaks vlastne je.

    5)ono vybrat pekny graf umi kazdy, treba "U.S. defense spending"(https://img.washingtonpost.com/wp-apps/imrs.php?src=https://img.washingtonpost.com/blogs/ezra-klein/files/2012/08/csbachartmon.png&w=1484), kde to vypada, ze us defense utraci cim dal vice, i kdyz zrejmne nenakupuje u lokalnich zbrojovek


    Takže si musím položit otázku, co tím jako získala. Těmi dvěma válkami?
    to myslite vazne?? co treba rozvraceni blizkeho vychodu, arabske jaro, zvednuti ceny ropy az na 150$ za barel, take ta dnesni urpchlicka situace je jen nasledkem pusobeni us v arabskych zemich.
    Ono je vzdy zajimavejsi koukat z delsi perspektivy, co tim kdo ziska a co ztrati.

    a borec nakonec: Vlkův ranní dodatek:
    no a pokud cerpate informace z novinek, uz se vasim nazorum nedivim ...

    9/11 R.I.P

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proti vlkkově logice můžete protestovat, nejlépe fakty. Ověřenými!

      Smazat
    2. tyhle infantilní odpovědi jako myslíte vážně? A občanku jako máte? Považujte si toho! Pokud nepochopíte, že graf absolutně rostoucích výdajů nemá žádnou vypovídací hodnotu, pokud není korigován na inflaci, což zosobnuje porovnání s výší HDP. Nemá smysl to komentovat. A neposílejte m i grafy o jednoduchí inflaci v USA. Ta nevyjadřuje nárůst cen u zbrojního materiálu. Která je zatraceně jiná než nárůst cen ve spotřebním koši. A vždycky progresivní, protože nové zbraně stojí vždycky o dost více než staré modely. To ostaní zdůvodnění je dost chabý černý humor.
      Stejně jako zbylé komentáře. Když je řeč o profesoru Němcovi a jeho týmu - jistě měl k disposici detailní plány budov, přesnou specifikaci použitých materiálů atd. atd.
      Americká vlád a šla před americké soudy kvůli takovým drobnostem jako bylo prozrazení identity agentky v zahraničí. Ale masovou vraždu se jí povede ututlat a nesoudit, protože to zkrátka bylo utajené. Což se nepovedlo ani u takové blbiny jako Clinton -Lewinská. Tak jo, panáčkové, tak jo.
      Spousta lidí věří, že jsou převtělení Napoleona nebo Elvise. Vy holt na tohle.Každej má svý hobby.

      vlk

      Smazat
    3. Vlku, takové blbiny jako Clinton-Lewinská, to je něco podobného jako tady kauza Nečas-Nagyová. Nečas je v naprosto rozkradeném státě, co se týká korupce a rozprodání majetku a zdrojů státu, můžeme mluvit o miliardách, snad jen o miliardách, plebsu dole předhozen v trapné kauze "zneužívání" rozvědky pro soukromé účely. Máte nás za blbce?

      Smazat
    4. Pane vlk na Vas si dam pozor, vy jste ale velkej demagog, ale delate ze sebe zbytecne hlupaka.
      "Since 2001, the base defense budget has soared from $287 billion to $530 billion — and that's before accounting for the primary costs of the Iraq and Afghanistan wars."
      Takze pokud se podivame, tak se armadni vydaje porad zvetsuji.
      A co zbrojovky? Ty jsou placeny z armadnich zakazek, plus nejake ty soukrome obchody. Pokud se zbrojovky dobre maji, kulky se vyrabeji a dostava se jim dostatek penez, ceny akcii na trhu stoupaji.
      Zkusme se tedy podivat na historicke grafy par vyznamnejsich americkych zbrojovek.
      Tri jsem nahodne vylosoval ze seznamu SIPRI, vice asi nema cenu, vysledek bude stejny.
      Lockheed Martin Corporation - 2001 z ceny 43.75 na cenu 206.15 dnes
      CACI International - 2001 z ceny 17.50 na cenu 76.94 dnes
      Northrop Grumman - 2001 z ceny 36.19 na cenu 165.70 dnes

      Tri ze tri americkych zbrojovek zvysuji kazdy rok kapital nehlede na nejakou krizi a nechce se mi verit, ze by to mely z milodaru. Ohledne inflace a GDP muzeme byt v tuto chvili klidni, protoze dlouhodoby trh nam jasne ukazeje pravou cenu i cestu, kudy se us zbrojovku ubiraji.
      P.S. co mate porad s tou Lewinskou? :-)

      Smazat
    5. Pan VLK ve své argumentaci, bodech 1) - 5) vaří z vody.
      Dokonce zcela vedle, a není jasné zda záměrně nebo jen z blbosti, svádí k omylu při argumentaci o operaci Northwoods bod 3).
      Fakta jsou tato:
      - Lemnitzer byl vyhozen, neboť prezident Kennedy byl se zprávou seznámem zřejmě z titulu vrchniho velitele, kterému byla předložena k odsouhlasení. Kennedy operaci odmítl !
      - k prvnímu zveřejnění materiálů operace Northwoods nedošlo náhodou, ale výsledkem práce komise prověřující dokumenty o atentátu na Kennedyho, což byl výsledek určitého mediálního tlaku okolo 30 výročí atentátu v době prezidentování B. Clintona

      Zrovna tak lze úspěšně argumentovat: Ale Northwoods byla úspěšně utajována více než 30 let !

      https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods#Origins_and_public_release

      Smazat
  10. Tentokrát tím článkem VLK šlápl do hovna a to oběma nohama.....a zvlášť,když si na pomoc své chabé argumentaci o nějaké blbé pojistce vzal ještě navíc nějakého izraelského profesora...Můj kamarád,dříve člen slavné pražské mordparty se pár let po té o té blamáži vyjádřil v tom smyslu,že to "byla klasická domácí zabíjačka s tím,že v nepravý (anebo spíš v ten pravý) okamžik na místo činu přišel náhodný svědek a zastoupil oběť,které se tím zachránila a ještě na tom vydělala a jak známo od it.mafie-Ruka ruku myje a dvě ruce omyjou i tvář..." Byla to zkouška a oběť přinesená naivní americkou,nežidovskou veřejností,aby se agenda psychopatických sionistů posunula o velký skok všemi směry kupředu,což se podařilo a proto jedeme dál a už brzy budeme ve finále,kdy dojde k plnému odhalení (ti bystřejší a všímavější už minimálně tuší).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vlk použil logiku a vt urážky a sprostá slova. To je chabé. Polepšete se, prosím.

      Smazat
    2. Pane Dvořáku, možná je tato logika logická pouze pro vás. Mně jeho argumentace velmi skřípe. Také věříte naivitě USA a EU politiků? Vlk zde pouze prezentoval vlastní názor a to je asi tak vše. To mu nikdo nebere, ale souhlasit s ním nemusíme.

      Smazat
  11. Jo, Vlku, on asi nikdo, obzvlášť v době dvou probíhajících válek, nemůže jen tak vystoupit na CNN a slavnostně světu oznámit, že naložil WTC výbušninami. Vzhledem k rozsáhlým právním a politickým následkům je to nemožné, prostě to neodvysílají, to je celá věda. Stejně tak náš mainstream nebude nikdy informovat o studii kolapsu WTC od docenta Němce a jeho týmu. Prostě nikdy - triviální ale účinné. Jakmile čte myslící člověk o pojistce, musí se otázat, jestli to myslí ten infantil vážně - že nějaký úředník pojišťovny zastaví takovou věc? Proč by to dělal, může mít jeden jediný důvod - chce-li velice rychle zemřít.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Příteli 12.39 - vlk není žádný infantil. Za urážky autorů se tu příspěvky vymazávají. Vaše víra ve spiknutí je pouhou vírou. Podložte ji fakty, ověřitelnými.

      Smazat
    2. Pane takových false-flagů už bylo. Kdo má elementární přehled o historii, tak ví, že tohle jede jak na běžícím páse a v případě 9/11 nemohlo jít o nic jiného. A nazývat to "spiknutím" či "konspirací" - to ať si popmédia klidně dělají, ale z pohledu trochu informovaného člověka, je to jen komické.

      Smazat
    3. 12:56

      Čemu věříte Vy.

      Je to více, než pouze Vaše víra?

      Podložíte ji zde nějakými důkazy, fakty?

      Děkuji.

      Smazat
  12. Mě na tom zaujala tahle operace https://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Northwoods
    Zajímavé kolik to má podobného jako ta z 9/11. Oni se opravdu neštítí ničeho. Politici se mění ale cíl zůstává. Ještě jedna zajímavost, dokud mají u agentury USA teplý místečko tak drží hubu a krok a sami se na těch sviňárnách podílejí a pak najednou prozří a začnou mluvit pravdu? Jo tahle holka si vždycky cestu najde, jen to někdy trvá déle....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No vidíte a operace Northwood se proflákla a Lemnitzer letěl jako špinavé prádlo. V té samé Americe.
      Ale s vámi nemám problém. Vy jediný jdete po nějaké logice.
      Díky

      vlk

      Smazat
    2. Víte, ono tvrzení, že když se někde něco proflákne, pak se jistojistě musí profláknout všechno, také nemá příliš logiku. Do zákulisí politických manipulací nikdo z nás nevidí a když už se něco proflákne, může to být také tím, že o profláknutí měl zájem někdo, kdo má k dispozici více manipulativních prostředků a finančních zdrojů. A o tom, že by USA politická elita nechala zemřít dostatečné množství Američanů proto, aby dosáhla svých cílů, vůbec nepochybuji.

      Smazat
    3. Vražda Kennedyho se neproflákla a jistě by na tom mnoho lidí hodně vydělalo. Ale prostě život je cennější než nějaká ta sláva a prachy.

      Smazat
  13. Co sledoval autor článkem se snaživě vyvracejícími bláboly na seriozně podložené dohady kolem 11. září, je naprostou záhadou. Tenhle jeho článek, jakoby naznačoval přestup na cestu po které se nezadržitelně vydal Čulík. Článek k výročí zahájení účinného, razantnějšího boje s terorismem, boje, ústícím do budoucích humanitárních bombarďáckých aktivit, vedených proti teroristickým zemím, skrývajícím neexistující ZHN, článek rádoby představující objektivní hledání opravdické pravdy, si právem zaslouží čestné místo na stránkách BL. Uvidíme, čeho se ještě dočkáme.

    OdpovědětSmazat
  14. To, že i můj oblíbený Vlk se vydá cestou jako NIST totiž, že analýzou čehokoliv jiného než trosek a OKAMŽITÝCH výpovědí očitých svědků, plus neistálým kladením NIKDY nezodpovězených otázek a k tomu hodí do koše práci tisícu konstruktérů a architektů, hledačů pravdy, poukazem na své body 1,2,3,4,5 to je přesně jako NIST když tvrdí, že nebyly použity výbušniny, což dokazuje Tím, že je NEHLEDAL;)

    A ten tón, on sám dekospirátor a hledač pravdy s námi mluví jako místní náckové;)

    Náhle má raději pohádky od manželky, než informace o zkorumpovaném mainstreamu;) božínku, vždyť o čem píše on na své Kose;)

    Proč vlbec kosa MUSÍ existovat;)
    Není to náhodou proto, protože je mainstream ZKORUMPOVANÝ;)

    Božínku, kde je to jeho, STŘÍZLIVÁ KRITIČNOST;)

    "Nepište mi, nebudu se s Vámi o tom vůbec bavit;)"

    Fakt mi to něco připomíná a jsem z toho nerad;)

    Krásný den, nebojácným hledačům pravdy, kteří se nebojí ptát ani odpovídat;)
    a ani měnit názory pokud narazí na pravdu která se jim nelíbí;)

    OdpovědětSmazat
  15. No jo no je 11.9 a na světě zase pár miliónů lidi pochopí, že vše bylo jinak, tak je třeba prskat už od rána;)

    Dneska mají všichni trolové na světě povinné přesčasy;)

    On mi tady snad nikdy ten můj milovaný korporátní nácek neodpoví kam se ztratili ty motory z Boengu co trefily velení SSA army, které jako nejstřeženější budova na světě samozřejmě NEMĚLO vlastní vzdušnou obranu;)

    Pánová, mám pro nás domácí úkol, chcete?

    Je to jako od Zemana, nevadí;)

    VÍM, že existuje video na němž, myslím americký ministr dopravy, asiat, popisuje i pod přísahou, že byl v bunkru v Pentagonu 11.9.2001společně s Rumsfeldem a tento byl pravidelně informován o tom, že letadlo se blíží k Pentagonu, až tam zaparkovalo;)

    Posední otázka zněla.

    Zůstávají Vaše rozkazy stejné?

    A Rumsfeld odpověděl.

    A slyšel jste něco jiného?

    Těch dokumentů je tolik, že už si nepamatuji kde to bylo;)

    Nemáte někdo link?

    To by bylo fajne, kdyby ten úkol splnil náš nácek;)

    OdpovědětSmazat
  16. Vlku, vlku, to mě od Vás docela mrzí a tak ráda jsem Vás občas četla. No nic, i mistr tesař se prostě občas utne! Když jsem začala ten článek číst, tak jsem myslela, že na konci snad bude nějaké rozzuzlení a že to celé je jakási ironie a ono ne?????? To snad vážně nemyslíte ani vážně! Tohle to si opravdu myslíte? Hm, to mě fakt na Vás zamrzelo. Já vím, můj soud není pro Vás nijak podstatný, ale i přes to Vás moc prosím o přehodnocení a dejte si více práce s vyhledáním informací. Naschledanou pane Vlku! Nebo spíš sbohem!

    OdpovědětSmazat
  17. Nehledejme žádné konspirační teorie i kdyby se opírali o fyzikální zákony a evidentní nesrovnalosti. Fyzikální zákony vysvětlí a nesrovnalosti vyvrátí logickými fabulacemi náš hledač pravdy pravdoucí - Vlk.
    Útoky z 11. září 2001 byly údajně sérií koordinovaných teroristických útoků. Útoky měly výrazný vliv na mezinárodní politiku. V každém případě tyto útoky velice napomohly boji proti světovému zlu, boji i válkám s již osvědčeným humanitárním bombardováním, pod nezpochybnitelným vedením USA.
    V reakci na útoky vyhlásily Spojené státy Válku s terorismem, provedly invazi do Afghánistánu.
    Na domácí scéně administrativa prezidenta Bushe prosadila vlastenecký zákon, který výrazně rozšiřuje pravomoci různých bezpečnostních složek Spojených států.
    Neokonservativci se již nějakou dobu před 11. zářím 2001, veřejně zastávali americké války proti Iráku. Brutalita z 11. září v zásadě poskytla záminku- důvod pro realizaci takových aktivit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hezké;)

      , jenom nechápu, proč si musíme s Vlkem takhle poměrně ostře vůči sobě vymezovat?

      On náš pravidelný zdroj, ověřitelných a důvěryhodných informací popírajících mainstream, se s námi baví jazykem místních konfrontačních psychopatů a vlastně, přesně jako ONI se s námi prostě bavit NEBUDE???

      To je prostě milý Vlku, špatně.

      Slunce Tobě.

      Smazat
    2. Musím se vlka znovu zastat. Kdo má tolik času neustále odpovídat na stejné argumenty či 'argumenty'? Proč ztrácet čas s věcí už jednou vyřešenou? Možná měl své přání, abyste mu v této věci už nepsali, formulovat trochu jinak. Ale podstatu vzkazu chápu a nenasírám se, jako vy. Vlk koná velký kus práce a mainstream musí, chca nechca, s jeho fundovaným informacemi podloženým postojem počítat. To je přece výborné. Za to mu patří nehynoucí sláva a dík. V době, kdy různí ti Čulíci kolaborují a odhalují se jako slabí charakteři a zblblíci.

      Smazat
  18. Tak jsem si to tu pročetl a jsem trochu v šoku. Do teď jsem byl přesvědčen, že na tento a podobné weby chodí trollové a především lidé obdaření rozumem a schopností kritického myšlení. Po pročtení si bohužel musím názor korigovat. Na trolly ne, ale na ty kriticky uvažující návštrěvníky ano. A nyní k věci.
    Jsem 100% přesvědčen, že zpráva kongresové vyšetřovací komise je pohádka či účelová lež, která s průběhem událostí má společné snad jen datum 11.9. OVŠEM co píše Vlk je naprosto respektovatelný názor hodnotící podobné kauzy a jejich dopad v USA. O těch pojišťovnách jsem kdysi též přemýšlel a došel k názoru, že vyšetřováci pojišťovan museli zákonitě dojít k závěru, že baráky spadly na základě teroristického činu. Proti znehodnocení (zničení) teroristickým činem byly pojištěny a tak pojišťovnám nezbylo, než pojistnou částku vyplatit. Vůbec nepochybuji o tom, že pojišťovny mají prokázáno, že to nebylo na základě "nárazu letadel", ale z jiných příčin. Aby mohly požadovat a vysoudit regresní plnění od skutečných vyníků, tak musí buď být v jiném soudním řízení tento označen, nebo pojišťovny musí soudní řízení vyvolat a onoho viníka označit. Pochybuji, že by toho i po 14ti letech vyšetřování, byly schopny. Co se týče pojištění letadel, tak se domnívám, že letecké společnosti náhradu škody nepožadovaly, protože letadla byla ještě min. 2 roky po 11.9. vedena jako provozované stroje.
    Grafy a jejich výpovědní hodnota jsou zajímavé, ale nikterak nám neozřejmí důvod 9.11. Já jsem přesvědčen, že pravda o příčinách 11.9. není jedna, ale jedná se o mnohovrstevnatou matrici zájmů různých skupin, kdy jedny sinergicky podporují jiné a nebo jim nelogicky oponují. Já totiž nevidím původce 11.9. v administrativě USA. Ta myslím byla jen spoluvykonavatelem a aby byla ochotnější, tak jí byla operace předestřena jako zájem ekonomicko-vojensko-politických korporací. Můj názor je, že celou akci vymysleli světoví loutkovodiči (globální bankéři), kteří sledovali jiné ("vyšší") cíle než USA a Israel administrativa, které zřejmě akci zrealizovaly. Podle mne je třeba hledat v historii (konkretně Albert Pike a následovníci) aby byla pochopena následnost kroků k NWO naplněním iluminátkého hesla: "Chaosem k pořádku". Od Francouzké revoluce, přes Napoleonské války, 1.SV, VŘSR, Hitlera, 2. SV, rozpad socialistického tábora, válku v Iráku, 11.9., válku s terorismem, arabská jara, Syrie, Libie, Majdan až po současnou imigrace islamistů do E. 9.11. byl pouze jeden z nutných postupných kroků na této cestě.
    Dokážete-li si představit svět jako vřící kotel v němž se něco vaří, tak vidíte pouze změť různých obtížně identifikovatelných ingrediencí, které jsou v neustálém varu a pohybu. Pohledem ze vnitř to nedává žádný smysl a nikdo se v tom neorientuje (takto na problematiku světového dění hledíme my tzv. obyčejní lidé). Odhlédnete-li z kotle ven a představíte-li si u něj kuchaře s nožem a vařečkou, tak najednou zjistíte, že to co se vaří je guláš a kuchtíkem je globální bankéř, který dle své potřeby přidává ingredience, tady zamíchá, tady okoření, přidá (ubere) plamen atd. Oni vaří, mýchajíi s námi, občas nás osolí, či překrájí přesně tak, jak je v jejich zájmu. A když se část guláše vzepře (připálí), tak jej prostě naberou a vyhodí. Proto aby se připaloval co nejméně, ovládaqjí zkorumpované politiky, sociology, generály, finanční a odborové bosse a další, kteří za mrzký peníz, výhody, naplnění excentrických libůstek (např. pedofilové), nebo moc plní jejich zadání a vedou davy tam, kde nás loutkovodiči chtějí mít. Proto např. naprosto nelogicky sledujeme v přímém přenosu politický a ekonmomický propad USA od světové hegemonie k marginalitě a přesun ovládání planety do Číny. Loutkovodičům skutečně nezáleží na nikom a na ničem, než na jejich prospěchu!!
    Ufff..To jsem se zase rozkecal. K dnešnímu datu 11.9. Vám všem přeji dobrou chuť!
    Ferro

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já souhlasím. Systém, který umožní určité skupině psychopatů získat tolik finančních prostředků, že jsou schopni za ně uplatit či zkorumpovat politickou výkonnou moc a s její pomocí ovládat životy všech lidí této planety, je skrz naskrz prohnilý.

      Smazat
    2. Ferro, docela se mi líbí Váš příměr s gulášem. Někdy je ovšem více kuchařů nad jedním hrncem.Nejen nad gulášem zvaný Země ale i nad menším-11.9. Nejsem znalec, ani konspirátor, jen mne zaujal graf zisku zbrojařských firem. Kulminování-1ww,2ww,50.léta,68,85,dál jen sestup.Nejsou tyto firmy hlavním kuchařem i 11.9.? Je to spíše pro Vlka k jeho bodu 5.

      Smazat
    3. Pane Povolný - ten příměr s gulášem je hodně kostrbatý a v jednotlivostech lehce rozložitelný. V obecnosti platí, že globální problémy je nutno zmenšovat až na úroveň, kterou jsme schopni pochopit a přijmout nšjaké řešení (tzv nadhled či odhled), proto jsem jej použil.
      Jak jsem uvedl, tak některé cíle různých hierarchií řízení splývají a vytváří tzv. soinergii. Zcela jistě byli globální bankéří v naprosté shodě se zbrojaři a jsem přesvědčen, že ovládací a řídící páky zbrojařů využily k přípravě a realizaci 11.9. Je třeba si uvědomit ještš jednu věc a to, že zbrojaři jsou ovládáni a mnohdy vlastnění bankéří, protože farmakologické, zbrojařské a v posledních letech i IT firmy jsou nejperspektivnější obory podnikání s nejvyšším a nejrychlejším zhodnovcením investice.
      Ferro

      Smazat
  19. Vlk je Ročíldův agent! Soudruzi diskutéři z NR, nositelé nobelových cen za fyziku ho odhalili!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak sis našel kamaráda, tak šup na jeho web, tam ti bude dobře, tady zbytečně nesmrď.

      Smazat
    2. 15:11


      Jeden nemusí mít Nobelovku za fyziku aby věděl, že vše, vždy a za jakýhkoliv okolností, minimálně v této realitě, padá opakuji VŽDY, cestou NEJMENŠÍHO ODPORU a to i to hovno co máš na hlavě a tuhle elmentární znalost by měli mít i zdejší soudruzi fašounci;)

      Smazat
    3. 15: 11

      Aby věděl, že materiál který má bod TAVENÍ 3000 stupnů Celsia se nemůže VYPAŘIT při volném, ničím nepodporováném hoření benzínu, papíru a nábytku;)

      Aby věděl, že dopravní letadlo se i s křídly a nevejde do 5ti metrového otvoru:)

      Aby věděl, že papírovo- plastikový pas nemohl přežít náraz, výbuch a požár letadla do WTC a poté ořistát na povrchu trosek;)

      Na nic z toho nepotřebujete Nobelovu cenu za fyziku;)

      Ale na ignorování těchto jednoduchých faktů potřebujete Vy a Vaši hnědí fašističtí SOUDRUZI Nobelovu cenu za TUPOST;)





      Smazat
  20. Spousta důkazů o tom, že 11.9.2001 nebyl teror. útok zvnějšku usa, je v knize Velký podvod od Thierry Meyssana z r. 2002. Autor knihy k tomu má rozhodně víc co říct, než - (třeba trollové, nebo přisluhovači mainstreamu).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nic není jak se na první pohled zdá. Vše je JIMI dopředu plánováno, nic není náhoda, nic není jen tak. ONI nás neustále sledují a kují na vás pikle a zkoušejí to neustále ze všech stran. Aby docílili JEJICH velkého, konečného plánu. Vyhlazení většiny lidstva a nastolení NWO. Jsou to psychopati kteří se nezastaví před ničím, nemají žádné zábrany. Už zblbli a uplatili i našeho dřívějšího přítele, Vlka.

      Drtivá většina lidí jsou ovce které jim všechno sežerou. Ale ONI mají smůlu, protože narazili na nás, na probuzené hledače pravdy. My, díky našim hlubokým znalostem fyziky, matematiky, chemie a mnoha dalších oborů, všechny jejich plány prohlédneme a rozklíčujeme ještě v zárodku. Na nás si jen tak nepřijdou.

      A v neposlední řadě na naší straně stojí gosudar Putin, který je také hledačem pravdy jako my. Jejich plány prokoukl a postavil se těmto psychopatům hrdinně na odpor a jedině na něm záleží jestli svět bude před NIMI spasen nebo ne. Proto se všichni postavme do jednoho šiku za pana Putina. Společnými silamy JE přemůžeme a zvítězíme.

      Smazat
    2. Ta sarkastická ironie spjatá s cynismem, není v daném případě na místě

      Smazat
    3. 16:29

      JE na místě. Většina konspirátorů jsou nemocné lidé trpící paranoiou, kteří takto opravdu uvažují. Za KAŽDOU významnější událostí vidí spiknutí. Od Bostonského maratonu, přes Rathovy miliony v krabici, až po nedávný výbuch v Číně.

      Smazat
    4. Je to jen pouhý projev důvěry v informace sdělovacích demokratických prostředků, které se v tomto punktu propracovaly na úroveň před svobodou slova, kdy lidé přestali věřit i když byla sdělována pravda. Při takzvané svobodě slova je to tristní výsledek. Pokud lidé trpí tou paranoiou, pak to neznamená, že nemají pravdu. A již vůbec ne, že je tomu tak bez pádných opodstatněných důvodů.

      Smazat
    5. PO 11/9 následovaly agrese proti Afghánistánu, Iráku, Lybii a Sýrii, Jemenu a bůhví proti komu ještě budou další následovat. Ale především byl v USA uzákoněn Patriotic Act, který zásadním způsobem okleštil občanské svobody a nasměroval USA k prohloubení korporátního fašismu. Tak se nedivte, že je administrativa USA v podeyření, že to spáchala naschvál, plánovaně a pod falešnou vlajkou.

      Smazat
    6. Ten omezený pitomec - 16:21 - co si hraje na vtipného inteligenta, si to samé dal ještě pod vysoce kvalitní odpověď pana Vidláka ("Lež jako dvě věže"), aby tu svou pitomost a omezenost, vystavil trapně ještě jednou. Musí se pochlubit a musí.

      Smazat
    7. 18:55-to je jen nová verze trollování na jejich úrovni.

      Smazat
    8. 16:21

      19:24

      Já souhlasím asi na 90% vlastně je tam vše, děkujeme;)

      Tahle od pozitivistů, slušných lidí a demokratů okukaná a troollovsky upravená technika, konfrontačním psychopatům dlouho nevydrží;(

      Říct 90% pravdy a pak se ji snažit, jako troll, shodit 10% nedůvěryhodné nadsázky je jedna věc, ale vydržet u toho být slušný celou dobu;)

      Na to nemají;)

      To by je totiž nebavilo;)

      Škoda, bylo by tady hned veseleji;)

      Ovšem nemají na ni kapacitu a rychle se vrátí ke svým vulgarismům;)

      Smazat
  21. hrabě Kocharovski11. září 2015 16:18

    Tentokrát slabota na kvadrát, vlčku, ignorantský čajíček. Nepotěšil jsi mě, ale ani já tě nepotěším. Jsou jen dvě možnosti, buď těžký úpadek duševních schopností, nebo cinkot stříbrňáčků, tertium non datur.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ani jedno, jenom chce být za každou cenu kontroverzní, takže se v tom mele jako nudle v bandě. Protože už chodí do rádia, považte, tak musí přinášet nějaké hodně osobité úvahy. Správně řekl někdo výše, že je jeho chování trošku infantilní.

      Smazat
    2. Nemusíte hned uznávaného autora urážet. Berte jeho názor, podložený logickou úvahou, jako příspěvek do diskuse. Pro vás jsme teď v podvečer na NR zveřejnili článek další. Opět do diskuse. Tentokrát se vám líbit bude :oD))

      Smazat
    3. Nejde o obsah, ale o formu, když si někdo myslí, že je mistr světa, tak holt s nějakým tím šťouchancem musí počítat.

      Smazat
  22. Žádná provokace, ani akce teroristů proškolených týdenním kursem k pilotáži velkých dopravních letadel to nebyla, nýbrž akce týmu sestaveného z široké škály různorodých týmů tajných služeb USA, vymykajících se kontrole. V daném případě šlo o plnění vládní zakázky, s lajdáckým krytím, následně překrytým spoustou amerických lží pro odvádění pozornosti. Účelu posvěcujícího prostředky, bylo dosaženo: vyhlášení Války terorismu, invaze do Afghánistánu. Přijetí vlasteneckého zákona, americká válka proti Iráku, prosazovaná před 11. zářím 2001. Řečeno slovy Madeleine Albrightové - ti mrtví za to stáli.

    OdpovědětSmazat
  23. Taky jsem infantilní nasranej důchodce a na Vlka mi nešahejte.
    Jenom se trochu a jistě marně vzbouřil proti lavině nikdy nekončících konspirativních blábolů.
    Konspirativcům nelze nic vysvětlovat, vědí svoje a stojejí si na tom, i kdyby trakaře padaly. A kdyby to náhodou vůbec nešlo, tak v tom případě to mají z první ruky buď od velkejch, nebo od malejch šedivců, a ti přece vědí úplně všechno.

    Zdravé jedince zdraví Váš Jířa

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. tomu říkám typický TROLL Jířa :)

      Smazat
    2. Popmédia vytvořila z prachobyčejné operace pod falešnou vlajkou jakýsi paskviloid, do kterého naplácají všechno - mluví o všemožných spiknutích, konspiracích, paranoii, konspiračních teoreticích. Prostě jejich mediální formát jim neumožňuje to téma seriózně zpracovat, takže vši silou tlačí chudákům lidem do hlav tento paskviloid. No čistě z intelektuálního hlediska je na to hnusný pohled a o etice se nedá mluvit už vůbec.

      Smazat
  24. k 19::30
    a navštěvují Tě často ? ..........šedivci

    Typický troll jířa

    Titul beru, díky ... je senzačně neotřelý

    OdpovědětSmazat
  25. Vlku, viděl jste někdy na vlastní oči řízenou demolici?
    Ty Baracky by NIKDY takhle nespadly.
    LS

    OdpovědětSmazat
  26. Odpovědi
    1. Co myslíte, je více nás Putinových agentů, nebo těch co je platí starej Ročíld:):):):):)

      Smazat
  27. Problém je v tom, že si my starší a vychovaní v jiné době, ani po čtvrtstoletí nových zkušeností, nedokážeme představit, jak chladnokrevně, krutě a blazeovaně s námi tyto elity manipulují. "Tohle by snad ani ONI nemohli udělat" říká si člověk typu Vlka a je schopen odmítnout i výsledky několikrát ůspěšně oponované vědecké práce z oblasti stavební mechaniky. Bohužel, zdá se nezvratně dokázáno, že mohli.

    OdpovědětSmazat
  28. K Vlkově argumentace:
    1) Vlk se nezaobírá přímo nesrovnalostmi, kterými je přímo prošpikovaná vládní (mainstreamová) KONSPIRAČNÍ verze výkladu událostí 11.září. Ponechává zcela bez povšimnutí fakta jako jsou: proč selhaly (anebo "selhaly") zpravodajské služby po upozorněních leteckého instruktora a západních zpravodajských centrál, jakým způsobem se leteckým elévům vyzbrojeným nožíky povedlo vyřadit z provozu nakrátko zrovna v inkriminovanou dobu systém NORAD a protivzdušnou obranu Pentagonu, zvláštní úkaz kdy 3 manhattanské výškové budovy jsou na celém světě jediné s ocelovou konstrukcí, které spadly v důsledku roztavení konstrukce (příčemž žár z hořícího leteckého benzinu má nižší teplotu než je potřebná k roztavení oceli, jak je možné že v důsledku leteckého útoku spadly 2 budovy, které byly projektovány na srážku s tak velkým letadlem a třetí budova, která vůbec nebyla zasažena letadlem, jak to, že různě zasažené a poškozené budovy se zřítily do sebe volným pádem (bez vnitřního odporu) a to dokonce do svého půdorysu jako při řízené demolici, jak to že nejsou dostupné záběry kamerových systémů, kterými je prošpikováno okolí Pentagonu, kam se poděly takřka nezničitelné motory Boeingu...? Argumentaci k věci nahrazuje nepřímou argumentací pojišťovnou, motivem vlády, Snowdenem, tím že vládní konspirací by se muselo zaobírat hafo lidí a pravda by stejně vyplula na světlo a pod..
    2) pojišťovny - samozřejmě pro ně je provořadé ziskové kritérium. Až na jednu maličkost. V tomto případě by šlo o spor s vládou vojensky nejsilnějšího státu světa, který by pojišťovna obvinila z účasti resp. spoluúčasti na pojistném podvodu. POjišťovna by proti sobě měla celou mašinerii (jurisdikci, zpravodajce, vládu, armádu státu) a největší firmy státu s globálními zájmy (jako jsou kupř. zbrojařské, ropné, bezpečnostní agentury...), které měly zájem na prosazování politické agendy, která vzešla z 11. září 2001. Jinou věcí jsou možné vazby představenstva pojišťovny na vládu a p. Silversteina, nahrážkové pojistky, které mohla pojišťovna obdržet nepřímo od státu resp. velkých nadnárodních korporací jako kompenzaci ztrát z pojistek mrakodrapů, možné motivace vyšetřovatelů pojišťovny (finanční resp. vydírací a zastrašovací - aktérům šlo skutečně o hodně a v takovém případě jak ukazují dějiny se takovíto s nikým rozhodně nemazlí) a pod..
    3) možný motiv vládní konspirace je nabíledni. Na stole ležel a prachem zapadal koncept PNAC - mezijiným podepsaný množstvím světových politiků athinktankistů (včetně známých východních "humanistů" zpoza železné opony) - projekt krajně militaristické politiky vyhroceného neoliberalismu (globálního liberalismu v podání špiček nadnárodního kapitálu). K tomu aby byl realizován potřebovali věrohodný důvod a permanentního nepřítele (kterého si sami pomáhali vytvořit), který by nahradil ztraceného sovětského nepřítele. Ideální by byl anonymní všudypřítomný nepřítel z klířové ropné oblasti světa (Irák, Libye, Írán - kterou potřebovali transformovat na "svůj obraz" a ovládnout). Argumentace Vlka tím,jak tato politika dopadla je pokusem o přahání koně před vůz - oni dopředu nevěděli jak se jim zadaří a při technické převaze USA předpokládali, že půjde o jakousi obdobu Blitzkriegu úpři ovládnutí této klíčové geostrategické oblasti.
    4) kolik lidí se té vládní konspirace muselo účastnit je otázka (taky je otázkou kolik vládních konspirací v dějinách prošlo bez toho že by se provalily na veřejnost, případně kolik z nich se provalilo až s odstupem desítek let - utajovací pravidla a pod.., kdy již jaksi "odezněly". Taky jsou zde namístě otázky motivací a zastrašování bratří v triku, kteří se toho mohli zůčastnit. Samozřejmě"hlídací pes mainstreamové demokracie" jak vidno v tomto případě nikdy důsledně neaplikoval svou investigativní roli - opřenou o svědectví zůčastněných, prolamování vyšetřovacích tabu, poukazování na četné nesrovnalosti vládní verze... Proč asi?

    S pozdravem Béda

    OdpovědětSmazat
  29. Musím jenom říct, že jsem čítával skoro všechny články tohoto blogera. Zabralo to vždy hodně času, protože tam bylo hodně odkazů. No a teď ušetřím dosti času a mohu ho využít jinak.- účelněji.

    OdpovědětSmazat
  30. hrabě Kocharowski12. září 2015 11:42

    Ale jak se liší přemrštěná teorie od nepřemrštěné? To je jedna ze základních otázek filosofie vědy. Při konfrontaci dvou soupeřících teorií -- řekněme Novo-Darwinovské evoluce a teorie Inteligentního designu -- se vědci a filosofové ptají, které teorie je lepší a proč. Znamením dobré teorie je, že dokáže uceleným způsobem vysvětlit všechna, nebo alespoň ta základní, relevantní fakta a není ani s jedním z nich v kontradikci. Přemrštěná teorie je taková, která je popřena téměř všemi relevantními fakty.
    xxxxxxx
    Jestliže máme uvěřit nějaké verzi události, že je pravdivá, musí být pravdivé všechny jednotlivosti. Jestliže ale předkládaná verze v mnoha jednotlivostech odporuje přírodním zákonům, nebo je nepravdivá, nelze této verzi věřit.

    To je ta pravá logika.

    A to ani nemluvím o těch nesčetněkrát profláknutých, kteří nám již tolikrát věšeli bulíky na nos, že bych jim nevěřil z podstaty ani pozdrav.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane hrabě, smekám;)

      A Vaši argumentci, pokud možno s Vašim svolením, zařazuji do svého portfolia;)

      Terie o řízené demolici WTC není v kontradikci s žádnou dostupnou informací o průběhu kolapsu budov WTC, s žádným přírodním zákonem, naopak dokáže objasnit jakýkoliv jev ke kterému v průběhu kolapsu došlo.

      Je v rozporu pouze s politickými názory, filozofií či ideologií jejich oponentů:)

      Přeji Vám příjemný den;)

      Smazat
  31. No asi bych, pro sebe uzavřel tuto debatu pozitivním konstatováním, že se jí zůčastnilo min. 90% logicky a kriticky uvažujících hledačů pravdy a možná dva i když si myslím, že pouze jeden člen společenstva hnědých SOUDRUHŮ, náš oblíbený anonymní konfrontační psychopat;)

    Myslím si, že tato debata přesně odráží názory objektivní části společnosti a je příjemné vědět, že tak jako v SSA tak i u nás jednoznačně klesá počet příznivců konspirační teorie Vlády SSA o útocích z 11.9. 2001 a roste počet příznivců vlastního, kritického myšlení, uznávajícího platnost přírodních zákonů;)

    Děkuji Vám, přátelé;)

    Howgh;)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hezký, souhlas a já dodám, že Vlk se nažral a NR zůstala celá.

      Smazat
  32. To s tou pojišťovnou je fakt dobré. Kdo zapálil Říšský sněm s jistotou nevíme. Osamělý šílenec nebo nacisté? Tuto otázku však dnes konečně vyřešil český Vlk. "Nacisté to být nemohli, protože by je zažalovala pojišťovna." jak prosté.....

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.