Reklama

pátek 11. září 2015

Lež jako dvě věže?

Milan Vidlák
11.9.2015 

Jako odpověď na raní článek vlka z Kosy jsme do redakce dostali následující text od šéfredaktora časopisu Šifra:
 

"Coby novinář, který se podíval na oficiální verzi podrobněji, mám na rozdíl od pana Vlka o její věrohodnosti značné pochybnosti… Netroufám si říct, co se tehdy přesně stalo, ale píšu spíš o tom, co se nestalo."
Milan Vidlák

Jedenáctého září 2001 celý svět přikovaný k televizním obrazovkám užasle sledoval, jak se v důsledku nárazu letadel řítí k zemi americký symbol, dvě věže Světového obchodního centra.

Devatenáct sebevražedných útočníků s nožíky na otevírání krabic tehdy údajně uneslo čtyři letadla komerčních společností American Airlines a United Airlines, všem se povedlo přemoci posádku, přelstít celou leteckou obranu USA a narazit do dvou mrakodrapů v New Yorku i nejstřeženější budovy světa Pentagonu, sídla amerického ministerstva obrany ve Washingtonu. Dalšímu útoku pak zabránili pasažéři jednoho z unesených letadel; po souboji se čtyřmi teroristy na palubě letu číslo 93 se boeing zřítil u Shanksville v Pensylvánii.

Pochybnosti o pravdivosti oficiální verze, které provázejí prakticky každou významnou dějinnou událost od útoku na Pearl Harbor po vraždu prezidenta Kennedyho, se vyrojily i tentokrát. I tentokrát byly označeny za konspirační – rozuměj přinejmenším nevěrohodné – teorie.

Avšak čtrnáct let po útocích je oficiální verze tehdejších událostí plná děr a protimluvů natolik zjevných, že stále více Američanů požaduje vysvětlení. Vzniklo dokonce Hnutí za pravdu o 11. září, jež sdružuje pozůstalé po obětech útoků s odborníky – architekty, inženýry, demoličními experty, fyziky, statiky, hasiči, piloty a dalšími – a volá po novém vyšetřování. Podle průzkumu deníku New York Times a americké televize CBS z roku 2006 věří oficiální verzi událostí pouze 16 procent Američanů. Z těch 84 procent, kteří si myslí, že jim vláda ohledně útoků z 11. 9. lže, je 36 procent přesvědčeno, že šlo o takzvaný „inside job“ – tedy že v útocích byla zapojena samotná americká vláda a mocní lidé v jejím pozadí.

A jestliže v prvních měsících po útocích připadaly většině lidí konspirační teorie jako produkt mozků stižených extrémním stihomamem, dnes je to právě naopak: automatické přijímání oficiální verze vypadá jako postoj extrémně naivní.
Důvodů je pro to víc než dost, a tak vyberme jen některé z nich:


1. Náhlý kolaps věží WTC


Může se při pádu budovy jen tak vypařit 200 000 tun oceli a 1100 lidských těl?

Krátce po pádu budov číslo 1 a 2 Světového obchodního centra (WTC) začalo vyšetřování, které mělo vysvětlit způsob a průběh jejich kolapsu. Oficiální zpráva Federálního úřadu pro zvládání mimořádných situací (FEMA), první výstup rozsáhlého vyšetřování, který byl zveřejněn v roce 2002, zřícení budov přičítá ohni, jenž vyvolal progresivní kolaps, kdy každé patro padá na to pod ním – tedy takzvaný palačinkový efekt, obvyklý například u kolapsu domů při zemětřeseních.

Problém ovšem je, že po mrakodrapech na místě zvaném Ground Zero zbyly jen polámané ocelové nosníky a malé kusy betonu. A údajně také pas jednoho z únosců, jak na CNN 12. září vtipně hlásil ministr spravedlnosti John Ashcroft. Jinak bylo vše obráceno v prach, nemluvě o 1100 tělech obětí, která se prostě někam „vypařila“. V dubnu 2006 proběhla deníkem New York Times nenápadná, o to však více šokující informace – na střeše nedaleké, 75 metrů vysoké budovy Deutsche Bank bylo nalezeno 700 nanejvýš centimetrových úlomků kostí obětí z WTC.

FEMA, jejímž vyšetřovatelům byl odepřen vstup na Ground Zero i k detailním konstrukčním plánům WTC, v závěru své zprávy přiznává, že „nejlepší hypotéza (tedy oheň), je jen málo pravděpodobná“ a že není schopna pád vysvětlit. Neobhajitelná teorie palačinkového efektu byla nakonec pod tlakem expertů ze všemožných technických oborů, univerzitních profesorů i pozůstalých skutečně označena za neplatnou a odvolána, přestože sloužila tři roky jako jediné oficiální vysvětlení. Vyšetřovací štafetu v roce 2002 převzal Národní institut standardů a technologií, který však podal výkon ještě katastrofálnější. Zpráva, na níž pracoval do roku 2005, čítá sice okolo 10 000 stran, ale samotným kolapsem budov se vůbec nezabývá – popisuje pouze kroky, které podle něj ke kolapsu vedly, ale neobtěžuje se řešením jeho průběhu, mechanismu či rychlosti.

Bez bližšího vysvětlení a s novou teorií „průhybu pláště dovnitř pod vlivem vysokých teplot“ se tak podle NIST Dvojčata stala prvními ocelovými budovami v historii, které kdy spadly kvůli požáru. Nemluvě o tom, že se symetricky a totožným způsobem zhroutily do sebe, nikoli do strany. Hlavní otázka ale zní: Je vůbec technicky možné, aby se po hodinovém lokálním požáru roztavilo najednou na 200 tisíc tun ocele?


3. Náraz, nebo exploze?

Podle stále rostoucího počtu výpovědí nezpůsobily kolaps WTC náraz letadel a následný požár, nýbrž série řízených výbuchů.

S postupujícím časem od útoků přibývalo úměrně s nesmysly v měnících se oficiálních verzích i množství výpovědí a náznaků, že symetrickému a rychlému pádu budov „něco“ pomohlo.

NIST i FEMA se ve svých vyjádřeních od počátku dušovaly, že žádné výbušniny nebyly v troskách nalezeny. A nelhaly. Důvod je jednoduchý: ani je nehledaly. Investigativní novinářka Jennifer Abelová, píšící například pro britský The Guardian, se ptala NIST na přítomnost výbušnin. Tento rozhovor připomínající skeče Monty Python se opravdu odehrál a zveřejněn byl 29. ledna 2008. „Co lze říci o zprávě, v níž NIST uvádí, že to nevypadá na důkazy o přítomnosti výbušnin?“ Michael E. Neuman, mluvčí NIST a jeden z autorů zprávy: „Jistě, vždyť žádné známky něčeho takového neexistovaly.“ Abelová: „Ale jak můžete vědět, že žádné známky neexistovaly, když jste po nich nepátrali?“ Neuman: „Pátráte-li po něčem, co neexistuje, plýtváte časem a penězi daňových poplatníků.“

William Rodriguez, který pracoval dvacet let jako údržbář v budovách Světového obchodního centra, výbušniny také nehledal, zato je dost pravděpodobně našel. Po útocích na WTC zachránil v budovách zhruba dvacet lidí a za svou obětavost byl oceněn jako hrdina v Bílém domě přímo prezidentem Georgem W. Bushem.

Rodriguez se hlásil Komisi pro 11. září jako svědek výbuchů v suterénu severní věže WTC, avšak k jeho rozčarování bylo toto svědectví, stejně jako dalších klíčových svědků, ve vyšetřování ignorováno. „Byl jsem tam v 8.46 a najednou rána – výbuch tak silný, že nás to odhodilo. (…) Ve chvíli, kdy jsem si říkal, panebože, objevil se chlapík z jedné kanceláře a křičel exploze, exploze, exploze. Tenhle chlapík měl roztažené ruce a kůže z obou paží mu visela, jako kdyby se svlékala. Uvědomil jsem si, že mu chybí část obličeje,“ vyprávěl na stanici CNN či v dokumentu Zero: Vyšetřování 11. září. Video zde.

Stejně znepokojivá jsou i zjištění týmu amerického fyzika Stevena Jonese a dánského nanochemika Nielse Harrita z Kodaňské univerzity, kteří našli v prachu z budov WTC obrovské množství zbytků armádní nanotermitové směsi, jež může být použita k tavení kovu a po smíchání s dalšími látkami zároveň jako výbušnina. Tyto výsledky byly publikovány v roce 2009 v článku ve vědeckém časopise The Open Chemical Physics Journal. Harrit o tom rovněž dánské televizi TV2 i dalším stanicím poskytl poměrně rozsáhlý rozhovor; i s českými titulky jej najdete ZDE. (Nikdy jste o tom neslyšeli ani nečetli? To je druhá věc; média a jejich role v událostech 11. září by vydala na několik samostatných textů.)


Když křupaly kosti

Pro důvěryhodnost oficiálních verzí byl posledním hřebíčkem do rakve 12. srpen roku 2005. Toho dne Court of Appeals, nejvyšší newyorský soud, nařídil, že město New York musí zveřejnit přístup k 15 hodinám ústních výpovědí hasičů, které do té doby zveřejnit odmítalo. Zde jsou některé z jejich citací: „Všichni jsme pocítili, jak se zem roztřásla… Krátce před pádem první věže si vzpomínám na otřesy země… Myslel jsem, že slyším explozi. Až mi zakřupaly kosti… Uslyšel jsem obrovský hluk a trosky začaly lítat okolo… Máme tu spoustu lidí pokrytých prachem ze sekundární exploze… Další výbuch ve věži… Věž číslo dvě zaznamenala obrovský výbuch a došlo ke zřícení celého komplexu.“

Hasiči popsali i jasné záblesky z vnitřku budov či množství prskavých zvuků, charakteristických pro řízené demolice, těsně před zřícením. „Slyšel jsem prskavé zvuky a explozí stále přibývalo, nejprve nahoře i dole a pak kolem dokola celé budovy.“ – „Šel jsem okolo nákladního výtahu a viděl jsem, že byl prostě roztrhaný na kusy výbuchem.“ – „Vezl jsem hasiče výtahem do 24. poschodí, aby zaujali pozici pro evakuaci pracovníků. Při poslední cestě nahoru vybuchla bomba. Myslíme si, že v budově byly umístěny nálože.“

Stavební inženýr, statik se čtyřicetiletou praxí a člen sdružení Architekti a inženýři za pravdu o 11. září Rick Fowlkes se rozčiluje: „Rozumím konstrukcím, a tak když se podívám na záběry padajících Dvojčat, vím, že to musela být řízená demolice. Vláda nám lhala a my potřebujeme znát pravdu. Oběti si to zaslouží. Zaslouží si spravedlnost. Tohle je výsměch spravedlnosti.“



4. Dvě letadla, tři pády


Proč u všech všudy 11. září spadla – úhledným, organizovaným způsobem – budova Světového obchodního centra číslo sedm, kterou nezasáhlo ani žádné letadlo, ani požár, ani nic jiného?

Dvojčata se podle oficiální verze zřítila kvůli nárazu letadel a následnému požáru. Což nás přivádí ke dvěma kruciálním otázkám. První z nich je: „Proč spadla třetí budova, do které nenarazilo žádné letadlo a která se tyčilMilan Vidláka v tak úctyhodné dálce od Dvojčat?“

Když se odpůrci vládní teorie, pejorativně označovaní jako konspirační teoretici, ptají, jak je fyzikálně možné, že se různě a asymetricky poškozená Dvojčata zřítila úplně stejným, symetrickým způsobem, přestože letadla narazila na jiné straně a v různé výšce, dostává se jim odpovědi: „Kvůli ohni zesílenému hořením leteckého benzinu, šlo o ojedinělou událost.“ Druhá otázka tedy logicky zní:

„Proč se stejně symetrickým a ojedinělým způsobem zhroutila i třetí budova, kde žádný letecký benzin nehořel?“

V dějinách stavitelství spadly kvůli požáru dosud jen tři výškové budovy s ocelovou konstrukcí. Všechny 11. září 2001. Už to by samo o sobě byla jen stěží uvěřitelná shoda okolností. Právě bizarní kolaps 47patrové budovy číslo 7, kterou drželo 27 ocelových sloupů v jádru a 57 po obvodu, jež během pár sekund všechny najednou selhaly, je však na celé věci zdaleka nejpodezřelejší. Oficiální vysvětlení zde nabývá až groteskních rysů.

Nemluvě o tom, že se mediální propaganda soustředila na opakování nesmyslů o Dvojčatech a o pádu zhruba sto metrů (!) vzdáleného WTC 7 se toho veřejnost moc nedozvěděla.

To, že se téměř veškerá pozornost ze strany oficiálního vyšetřování i médií soustředila na Dvojčata, dokonale zastřelo fakt, že v oficiálním příběhu popisujícím zničení této stavby, který vznikal předlouhých sedm let, nesedí a realitě neodpovídá snad jediný údaj.

Víme, že na jedné straně budovy došlo k náhodnému, leč nepříliš výraznému poškození troskami z Dvojčat, jež údajně vyvolalo dva nebo tři lokální požáry. Všechny bližší budovy, například WTC 4, 5 a 6, byly poškozeny mnohem výrazněji – žádná z nich ale nezkolabovala. (K částečnému, nikoli úplnému kolapsu došlo pouze u WTC 3, které stálo nejblíž a bylo rozseknuto vejpůl; konstrukce však zůstala podle očekávání a zákonů fyziky stát.) Přesto se v 17.20, tedy sedm hodin po pádu severní věže, za 6,5 sekundy budova číslo 7 náhle a úhledně zhroutila na hromádku do vlastního půdorysu. Její téměř dokonalý volný pád snadno najdete na mnoha videích na internetu; zvlášť výmluvné je to na YouTube s názvem „WTC 7 – This is an orange“ a srovnání s jinými budovami odstřelenými řízenou demolicí.

Například demoliční expert Steve Luce z Architektů a inženýrů za pravdu o 11. září tvrdí: „Moje první reakce u pádu Dvojčat byla, že jde o řízené demolice. Pak jsem ale uvěřil oficiální verzi, protože mi byla stále dokola vtloukána do hlavy. Pořád opakovali, že to udělali teroristi, že budovy sundala letadla… Když jsem ale viděl kolaps budovy 7, která padala způsobem volného pádu a zřítila se sama do sebe … Můj odborný názor je takový, že muselo jít o řízené demolice u všech tří budov.“ „Když jsem viděl kolaps budovy 7, nepochyboval jsem ani na chvilku o tom, že je něco špatně. Budova 7 nebyla zasažena letadlem; je zcela jasné, že byla provedena řízená demolice za použití výbušnin,“ prohlásil jeho kolega, architekt výškových budov Leslie Young. Stejně mluví i mnoho dalších odborníků ve filmu Experts Speak Out, jehož zhlédnutí Šifra vřele doporučuje.


Nejpádnější důkaz ale podal náměstek ředitele oddělení nouzových služeb newyorského bytového úřadu Barry Jennings, jemuž spolu s jedním kolegou zapomněli říct o evakuaci WTC 7 a jenž podle instrukcí dorazil bezprostředně po nárazu letadla do Emergency Management Center (Středisko krizového řízení), kde se měl potkat se starostou Rudolphem Giulianim.

Středisko se nacházelo právě v budově číslo 7, konkrétně ve třiadvacátém patře. Do kanceláře dorazil zhruba čtvrt hodiny po zásahu, tedy okolo deváté. Avšak když vstoupil do manažerského centra, nikdo tam nebyl. „Na stole stála ještě horká káva a nedojedené sendviče. Volal jsem pár lidem a jeden z nich mi řekl, ať hned odejdeme,“ vyprávěl později Barry Jennings. „Když jsme se dostali z osmého do šestého patra, došlo k výbuchu a podlaha, na které jsme stáli, se zhroutila. Museli jsme vylézt zpátky do osmého patra. Když jsme tam dorazili, vše bylo pryč. Byla tma a velmi horko. Byl jsem v pasti několik hodin.“

NIST celé Jenningsovo svědectví, které dokonale popírá oficiální vysvětlení pádu, ignoroval. Tím však příběh nekončí. Jeho rozuzlení je bohužel tragické. V srpnu 2008 do té doby zdravý třiapadesátiletý Jennings náhle zemřel. Dva dny poté zveřejnil NIST svou finální vyšetřovací zprávu, jejíž závěry jsou v přímém rozporu s tím, co tento přímý svědek události vypověděl.


5. Jasnovidci v New Yorku?


O teroristickém útoku vědělo dopředu mnoho dobře informovaných lidí, včetně médií. Náhoda?

Největší novinářské faux pas z událostí 11. září má na svědomí veřejnoprávní britská stanice BBC. V živém odpoledním vstupu 11. září reportérka Jane Standleyová referuje o kolapsu sedmačtyřicetipatrového WTC 7, známého také jako budova Solomon Brothers, coby výsledku obrovského poškození troskami z Dvojčat. Její reportáž má však podstatný háček: budova stojí v pozadí vesele za ní a spadne až za dvacet minut.



Vedle britské BBC obdržela tuto zjevně špatně načasovanou informaci například i americká CNN. Od koho, není jasné, neboť obě stanice místo aby pravdu odkrývaly, usilovně ji zakrývají. Jisté ale je, že o útocích na New York panovala předem až neuvěřitelně dobrá informovanost. Kdo všechno o útocích věděl?

Asi nejkřiklavějším příkladem je Jim Pierce, tehdy výkonný ředitel AON Corporation. Pierce, který je mimochodem bratranec George W. Bushe, na ráno 11. září 2001 naplánoval obchodní schůzku ve 105. patře jižní věže. Z dvanácti lidí, kteří na ni dorazili, jich jedenáct zemřelo. Pierce mezi oběťmi ale chyběl – místo schůzky totiž v noci přesunul do Millenium Hotelu s výhledem na jižní věž, odkud pozoroval, jak byla zasažena letadlem. Podle knihy bývalé první dámy Barbary Bushové Pierce až příliš pozdě zjistil, že evidentně ne všichni byli o změně místa konání mítinku řádně informováni.

Rudolph Giuliani, tehdejší newyorský starosta, řekl v rozhovoru pro televizi ABC, že dostal informaci „o blížícím se pádu WTC“. Stejnou informaci měl i newyorský vrchní policejní komisař Bernard Kerik, který spolu s Giulianim jasnozřivě přesunul krizový štáb OEM (Úřadu pro krizové řízení) z WTC 7 ještě před kolapsem Dvojčat.

V dopadové zóně severní i jižní věže sídlila společnost Marsh and McLen­nan, která byla v té době největší světovou společností na zprostředkování pojistek. Jedním z jejích ředitelů byl muž jménem Lewis Paul Bremer, který působil mimo jiné jako americký velvyslanec či ředitel konzultantské společnosti Kissinger and Associates. Díky svým postům koordinátora proti terorismu v letech 1986–1989 či předsedy kongresové Národní komise o terorismu v letech 1999–2000 je označován za předního odborníka na terorismus a v době útoků a krátce po nich dokončoval pro vládu takzvanou Národní zprávu o terorismu.

I když měl Bremer kancelář v jižní věži, 11. září jako jeden z mnoha dobře informovaných lidí do práce vůbec nedorazil. Vydal se totiž do televize NBC. Bremer byl jednou ze dvou osob, které bezprostředně po útocích, uprostřed všeobecného chaosu, kdy vůbec nikdo netušil, která bije, americkému lidu sdělovaly, že za útoky je odpovědný Usáma bin Ládin, Irák nebo Írán, popřípadě všichni, a volal po co nejtvrdší vojenské odpovědi. Ve stejné době, kdy ledově klidný Lewis Paul Bremer v televizi uváděl v život tento mytický příběh, který postupně dostává stále znatelnější trhliny, přitom jeho 1700 zaměstnanců – a z nich 295 marně – bojovalo v severní a jižní věži Dvojčat o život.


„Může za to Usáma“

Druhý podezřelý jasnovidec, kterému už v době, kdy mrakodrapy ještě ani pořádně nedopadly k zemi, bylo jasné, co se stalo, se jmenuje Jerome Hauer. Šéf Kroll Associates, bezpečnostní a zpravodajské firmy přezdívané CIA z Wall Streetu, která měla na starost bezpečnost WTC, přežil 11. září rovněž díky tomu, že se vydal do televize CBS, aby mohl novinářské ikoně Danu Ratherovi a milionům lidí u obrazovek vysvětlit, že za všechno může… Usáma bin Ládin a al-Káida.

V jednom místě rozhovoru se Rat­her svého hosta zeptal: „Je možné, že by mohl pád budov způsobit jen náraz letadla, nebo by mu musely pomoct předem umístěné výbušniny?“ Ten odvětil: „Ne, můj dojem je, že ke kolapsu došlo prostě kvůli nárazům letadel a samozřejmě proto, že byla plná paliva a způsobila intenzivní požár, což muselo oslabit strukturu.“

A když Dan Rather zapochyboval o tom, zda by celou věc mohl provést samotný Usáma a jeho parta a něco tak monstrózního bez zorganizování nějakým státem bylo vůbec možné, Hauer opáčil: „Nejsem si jistý, že s vámi souhlasím. Jak už jsem řekl, útok nese otisky někoho, jako je Usáma bin Ládin.“ Takže nám Hauer pověděl i druhou polovinu oficiální verze, ještě než vznikla.






6. Pojistný podvod?

Mocný americký developer Larry Silverstein vydělal na pádu Světového obchodního centra 11. září 2001 miliardy dolarů a zároveň se zbavil obrovského břemene. Náhoda?

Nosníky pater budov WTC tvořily tisíce svářených ocelových tyčí, jež byly v době stavby vystříkány azbestovou izolací. Už během stavby Dvojčat, v roce 1971, bylo kvůli nepříznivým účinkům na lidské zdraví sprejování azbestu na konstrukci budov zakázáno. Od poloviny 80. let, kdy byly karcinogenní účinky látky potvrzeny, začalo město po vlastníkovi žádat, aby byl azbest, jehož se použilo podle některých odhadů na 400 tun, z budov WTC odstraněn. To bylo ale dost drahé, a tak opravu vlastník WTC PANYNJ, správní úřad Port Authority of New York and New Jersey, neustále úspěšně oddaloval. Dokonce několikrát žádal o povolení budovy strhnout řízenou demolicí, ani to ale nebylo kvůli nebezpečné látce, jež by se rozptýlila po New Yorku, přijatelné. Zkraje roku 2001 se ještě pokusil PANYNJ situaci zvrátit žalobou, jíž chtěl přimět svou pojišťovací společnost k proplacení renovace kvůli azbestu. U soudu ale taky neuspěl, čímž se budovy staly neprodejnými.

Pouhých sedm týdnů před teroristickými útoky si však Dvojčata pronajal Larry Silverstein, který již vlastnil WTC 7. Zdánlivě nesmyslný obchod se mu až neskutečně vyplatil. Lišák Larry totiž prozíravě uzavřel pojistky zahrnující zničení teroristickým útokem ve výši 3,55 miliardy dolarů a nájemní smlouvou s neobvyklou klauzulí: „Pokud se budovy stanou terčem teroristického útoku, veškeré platební povinnosti nájemce budou zrušeny.“ Jinými slovy: nájemce nebude muset platit nájem, ale inkasuje peníze z pojistky. Ze smlouvy vyplývalo rovněž to, že musí nájemce v případě teroristického útoku na pozemcích znovu stavět. 11. září roku 2001 tak zčistajasna smázlo několik much jednou ranou. Zmizel třeba problém s azbestem.

Den zázraků


Silversteinovy pojišťovny a zajišťovny, mezi které patří přes 20 subjektů, po útocích souhlasily s proplacením 3,5 miliardy USD, ale Silverstein prohlásil, že šlo o dva oddělené teroristické útoky, a začal požadovat miliard sedm. Je to podobné, jako kdybyste měli pojištěné auto s pojistným limitem ve výši půl milionu, dvakrát v jeden den by do vás někdo naboural a vy jste dostali milion. Soud se přesto přiklonil k Silversteinovu výkladu, a ten tak inkasoval prozatím 4,6 miliardy dolarů. Developer chce ale víc a od aero­linek a firem zajišťujících bezpečnost na letištích požaduje za utrpěné škody dalších 12,3 miliardy dolarů.
Říkáte, že mohlo jít jen o shodu okolností? To jistě mohlo. Pak ale vězte, že si Larry Silverstein jedenáctého září vybral dávku štěstí tak obrovskou, že by jinému vystačila na několik existencí. Neběží zde totiž pouze o to, že se mu tento den ztrátová investice pod rukama proměnila v miliardový jackpot – leč přímo o jeho život. Byznysmen začínal každý svůj pracovní den zcela neměnným rituálem – snídaní s novými nájemníky WTC v restauraci Windows on the World ve 106. patře severní věže. Od 26. července, kdy získal do pronájmu Dvojčata, nevynechal ani jedinkrát. 11. září si nicméně svou snídani poprvé odepřel. „Onoho dne, protože mám světlé vlasy a světlou kůži, mě moje žena – Bůh jí žehnej – objednala k dermatologovi. Pamatuji si, jak jsem jí říkal, drahoušku, mám v centru tolik práce, musím toho doktora zrušit. Ona prohlásila, že nic rušit nebudu a k tomu dermatologovi půjdu,“ odpovídal později v rozhovorech na otázky po svém dopoledním programu; třeba ve Wall Street Journal své přežití přičetl „zázraku, absolutnímu zázraku“.

To však nebyl jediný zázrak. Jisté smrti unikli i jeho syn Roger a dcera Lisa, kteří byli ve vedení Silverstein Properties a v době útoku měli sedět na oné pracovní snídani, kam nedorazil jejich otec. Oba – údajně nezávisle na sobě – přišli, ale s drobným zpožděním. „Kdyby se útok stal jen o trochu později, oba by pravděpodobně zůstali uvězněni ve Windows on the World,“ napsal New York Observer.

Fortuna přála i řediteli firmy Geof­freymu Whartonovi, jenž na mítink do restaurace na vrcholu severní věže sice dorazil, ale podle tvrzení Liz Thompsonové, ředitelky Lower Manhattan Cultural Council, se kterou tam probíral možnou spolupráci, schůzku nečekaně zkrátil. Oba se dostali do výtahu v 8.44, tedy pouhé dvě minuty před nárazem letu číslo 11.

Stejně skvěle se 11. září vedlo i Franku Lowymu, šéfovi partnerské společnosti Larryho Silversteina Westfield America, jež si ve Světovém obchodním středisku pronajala maloobchodní prostory – i on se v úterý ráno svému pracovišti obloukem vyhnul. Celý text zde.

Tento text vyšel v elektronické i tištěné verzi Šifry č. 1. Celý seriál o 11. září si můžete přečíst zde.


Milan Vidlák, šéfredaktor časopisu Šifra

121 komentářů :

  1. Nic není jak se na první pohled zdá. Vše je JIMI dopředu plánováno, nic není náhoda, nic není jen tak. ONI nás neustále sledují a kují na vás pikle a zkoušejí to neustále ze všech stran. Aby docílili JEJICH velkého, konečného plánu. Vyhlazení většiny lidstva a nastolení NWO. Jsou to psychopati kteří se nezastaví před ničím, nemají žádné zábrany. Už zblbli a uplatili i našeho dřívějšího přítele, Vlka.

    Drtivá většina lidí jsou ovce které jim všechno sežerou. Ale ONI mají smůlu, protože narazili na nás, na probuzené hledače pravdy. My, díky našim hlubokým znalostem fyziky, matematiky, chemie a mnoha dalších oborů, všechny jejich plány prohlédneme a rozklíčujeme ještě v zárodku. Na nás si jen tak nepřijdou.

    A v neposlední řadě na naší straně stojí gosudar Putin, který je také hledačem pravdy jako my. Jejich plány prokoukl a postavil se těmto psychopatům hrdinně na odpor a jedině na něm záleží jestli svět bude před NIMI spasen nebo ne. Proto se všichni postavme do jednoho šiku za pana Putina. Společnými silamy JE přemůžeme a zvítězíme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. USA TO DOPRACOVALY TAK,ŽE I KDYBY PSALY PRAVDU

      nikdo jim věřit nebude.Používají totiž NEOLIBERALISMUS,který vždy něco jiného mluví a něco jiného činí a to je podle NWO legální k získávaní peněz všemi prostředky.Vidíme to kolem sebe

      Neoliberalismus je ohlupování ovčanů proti kterému se odpor zdá nemyslitelný.JE TO NOVÉ AIDS.Napadá nejprve imunní systém své oběti,Máme se stát bezmocnými.
      A TO JE PRÁVĚ TA LEŽ.

      Smazat
    2. Opakujete se. To jste zkopíroval z článku "11.září - doplněno po ránu! ". Ani další informace vás nepřiměly ke změně textu. Kafemlejnek. Nevím, kolik toho o 11.září 2001 máte nastudováno, ale teď jsem přesvědčen, že nic, nebo aspoň mnohem méně, než autoři obou článků. Takže váš příspěvek má na rozdíl od těch článků nulovou hodnotu.

      Smazat
    3. Takze plateni trollovia uz menia taktiku? Gratulujem. Cize uz nie urazky a zosmiesnovanie, ale uz hranie na tu istu strunu, len trosku "radikalnejsie." Skvele. Gosudar Putin dokonca.
      Nu - bolo nutne poucit sa z toho, ze plateni agenti nie su schopni rozbijat diskusie inde, nez na mainstreame.
      Aj toto je sposob, i ked, napriek tomu, ze sofistikovanejsi, tiez pomerne priehladny.

      Geo.

      Smazat
    4. Opakovaný pokus o vtipnost konkrétně pod tímto článkem, je již v tomto případě jen hodně trapnou ukázkou snížené inteligence, hlouposti a omezenosti. Pokus se nad tím zamyslíte, je-li to ve vašich možnostech, pak vám to dojde a přijdete na to sám.

      Smazat
    5. 18:09

      Kdybyste podezřívali jen to WTC, tak by se nad tím člověk třeba zamyslel. Ale podle vás je spiknutí VŠECHNO. Vlevo vpravo, nahoře, dole. Neuvědomujete si jak jste zvenčí směšní. Jste posedlí, nemocní.

      Smazat
    6. Posadnuty a chory je skor ten, ktory stale veri tomu, ktory uz klamal viackrat...

      Smazat
    7. 18:28

      Vypadá to, že si nastudoval taktiku a techniky u milovníka slunce a pravdy, ale nechápe, že to funguje pouze proti lžím;)

      Pokud chcete takto ironizovat pravdu, tak jí pouze pomáháte;)

      Zvlášť když nemůže nadávat ani urážet tak je bezbranný jako koroptvička;)
      Alespoň u toho, takto ovšem nemusí dělat to čeho se ze všeho nejvíce děsí, ODPOVÍDAT NA OTÁZKY A SÁM BÝT SCHOPEN SE INTELIGENTNĚ DOTÁZAT;)

      Jen tak dál;)

      Smazat
  2. Pana Vlka, který věří oficiálnímu vysvětlení bych se chtěl zeptat, jak vysvětlí pád budovy WTC 7 do které žádné letadlo nenarazilo, kde žádné letecké palivo nevybuchlo ani se nerozlilo a kde se předtím, než se i tato budova rychlostí volného pádu zřítila sama do sebe, kouřilo asi ze 4 oken.
    Přitom oficiální příčinou pádu WTC 7 prý byl požár.
    Pokud to ofiko platí - radím nevstupovat do žádné výškové budovy s konstrukcí z ocele. Nikdy nevíte, jestli někdo neodhodí oharek a nechytnou papíry v koši nějaké kanceláře....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. jen bych dotaz doplnil proc se WTC zritila az 20 minut po oznameni BBC

      Smazat
    2. Vlkovi bylo pravděpodobně vyhrožováno, a to tímto stylem: "Okamžitě přestaň provokovat, nebo ti podřežem tvoje vnoučata".
      Docela normální postup velvyslanectví USA.

      Smazat
  3. Dříve jsem četl vlkovo články a byl jsem odběratelem informací z jeho webu. Dnes mě už portál Kosa Nostra nezajímá. Důvod je jediný - člověk, který se podepisuje přezdívkou VLK, je sebestředný namyšlený arogant, který útočí na kohokoli, kdo jeho "spisovatelskou tvorbu" nepochválí! On je schopen napsat další dehonestující článek, klidně na téma: "Tamten a tamten mi nadává!" A čeká uznání! Viz například některá jeho "tvorba" na Nové republice. Vlku, vlku, když už se neumíš ani podepsat vlastním jménem, táhni do háje! A mimochodem, v článku o 11.9.2001 píšeš kraviny. Neotravuj s tím!
    Michal

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. muzu jen potvrdit , dnes mne oznacil za sebestredneho hlupaka, protoze mam jiny nazor na jeho clanek 11.zari :-D

      Smazat
    2. Vlk použil docela jednoduchou logiku, která vám nejde pod nos. To je vše. Myslím si, že má pravdu spíš on než příznivci a vyznavači 'spiknutí'.

      Smazat
    3. Ve světle tohoto článku jde o jednoduchost logiky až ošemetně složité, vzhledem k razantním trhlinám vládní teorie, např.: dvě letadla - tři věže, pilotní kurz teroristů, cestovní pas atd.

      Smazat
    4. Člověk má přece Svaté právo vybrat si svou Pravdu, ne? Co tady chcete řešit? Souhlasím s tím, že pán s podpisem vlk si hraje na Všeználka a na to dojíždí. Chválí se v každém článku. Já už ho taky nečtu. Naštěstí platí to, co píšu v první větě.

      Smazat
    5. Pane Dvorak, libi se mi, jak vlka hajite, jako by byl vlastni. Veta "Myslím si, že má pravdu spíš on než příznivci a vyznavači 'spiknutí'.", ukazuje, ktere strane fandite. Nic proti stranam. Pisete, ze pouzil logiku, kde konkretne ze ji pouzil? Jakym padnym argumentem Vas presvedcil, ze zrovna on ma pravdu? necitim se jako priznivec ani vyznavac spiknuti, byla to hrozna tragedie, na kterou umiraji lide jeste dnes, ale nemuzu verit oficialni verzy, pokud je tolik dalsich indicii, ktere ukazuji, ze by tomu mohlo byt jinak.

      P.S. jsem ten co ma podle vlka ty infatlini odpovedi a bohuzel i obcanku

      Smazat
    6. 19:03

      Ano, nejde mi pod nos ani jeho argumentace ani jeho dnešní styl.

      Na kosu budu chodit pořád dál je to zdroj spolehlivých a ověřitelných informací i kdyby mě měl vlk označit za hlupáka kvůli mým názorům, nebudu opouštět zdroj kvalitních informací;)

      I kdyby je psal sebestředný důchodce, což snad Vlk není;)

      Nesouhlasím s Vlkem pro tyto dvy důvody.

      1: K odpuzení, odrazení, znechucení svých, v tomto případě oponentů, používá strategii, taktiku a techniky KONFRONTAČNÍCH PSYCHOPATŮ, kterým jindy sám statečně vzdoruje a to je pro mne VELIKÉ ZKLAMÁNÍ:(

      2: Jako člověk sázející na racionální důkazy, ověřitelné zdroje, klidnou zralou úvahu a smysluplnou polemiku prostě popírá sám sebe, POKUD NEPŘÍPOUŠTÍ FAKT, že události 11.9. 2001 se prostě s čistě FYZIKÁLNÍCH důvodů NEMOHLY udát tak jak je popsáno v oficiální verzi a NEPOCHOPIL, že většina lidí mluví právě o tomto, což NENÍ TEORIE O SPIKNUTÍ, nýbrž pohý boj o respektování přírodních zákonů a o NOVÉ VYŠETŘOVÁNÍ POD VEŘEJNOU KONTROLOU;)

      To jestli se jednalo o spiknutí nebo ne nechme prozatím klidně stranou, soustřeďme se pouze na práci s fakty.

      Až budeme vědět proč a jak (z hlediska fyzikálního) tyto budovy spadly, tak jak spadly, teprve potom můžeme začít ZJIŠŤOVAT, jak, kdo, co a kdy provedl;)

      A potom můžeme vytvářet tak jako police DEKONSPIRAČNÍ, VYŠETŘOVACÍ VERZE;)

      Nepotřebuji s nikým, PROZATÍM diskutovat o tom, komu co a jak vydělalo, kdo, kde, kdy nebyl a proč?

      Jestli může nebo nemůže být vedení pojišťovny v SSA pod tlakem vždy a všude a všechny sledující NSA, (nemá náhodou Vlk podezření, že NSA vydírá Merkelovou;) ) či jiných tajných SSA služeb zcela běžně úkolujících činnost a akce největších SSA hospodářských gigantů, Google, Mikrosoft, Apple, tyhle všechny firmy firmy již musely přiznat, slepé plnění pokynů SSA tajných služeb na základě tajných soudních příkazů;)

      Ale o ničem z tohoto není třeba, PROZATÍM mluvit;)

      Prostě mi řeknětě:

      1: kde jsou díry ve zdi Pentagonu po motorech a křídlech boeingu, kam zmizely tyto motory?

      2: kde je posledních asi 50-70 pater Jižní veže které na úplně každém videu krásně (PŘESNĚ PODLE ZÁKONŮ FYZIKY, PADAJÍ NA STRANU CESTOU NEJMENŠÍHI ODPORU ?- Tak jak to má být;) )
      Aby dopadly na zem ve formě prachu?
      Co rozdrtilo tento blok oceli a betonu, VE VZDUCHU, který NEPORUŠENÝ, začal jako CELISTVÝ MONOBLOK, padat na zem?
      Jakto, že na zem dopadl jako prach?

      3: Proč nám tedy LHALI všichni Ti POLICISTÉ, HASIČI, ZÁCHRANÁŘI, ZAMĚSTNANCI WTC, REPORTÉŘI NA ULICÍCH, ve svých výpovědích OKAMŽITĚ PO ÚTOKU, NEBO DOKONCE I V JEHO PRŮBĚHU, o nestálých výbuších v budovách bez plynu a bezínu, proč nám všichni tito HRDINOVÉ lhali o roztavené oceli aby posléze po letexh MĚNILI BEZTRESTNĚ své výpovědi a odcházeli na rentu do výslužby, zatím co Ti kteří výpovědi NEZMĚNILI dostávali výpovědi, proč na každém záběru z doby útoku jsou neustále slyšet výbuchy které evidentně děsí lidi na ulici a NIST ve své zprávě tvrdí, že nikdo nic neslyšel?

      Kdy máte jako vyšetřovatel největší šanci získat co nejvíce relevantích a objektivních informací, není to obvykle od OČITÝCH SVĚDKŮ, IHNED po zločinu?

      Pokud nedokáže Vlk odpovědět seriózně na tyto otázky, budu si jej i všechny ostatní, co na ně nemají odvahu odpovědět ani prostým, NEVÍM, zařadit do kategorie, hledač a pravdy milovník S OMEZENÍM;(

      Hledáme přece pravdu, padni kam padni a nebo ne?

      Krásný večer;)

      PS: DROBNOSTI, jako je odvysílání informací o pádu WTC 7 o 20min. dříve než se tak skutečně stalo a ještě s touto budovou stojící a hořící v pozadí, to už ani nemá cenu komentovat;)



      Smazat
  4. https://www.youtube.com/watch?v=Y-gX1aMfdJc

    OdpovědětSmazat
  5. svet se meni, a s nim fyzikalni zakony! milimetrovy aluplech zprerazi ocelovem nosniky 60x105 cm......nasly se tisice ulomku lidskych fragmentu a neporuseny pas a nenasla se jedina soucastka z letadla...., resp. pokud by se nasla, nebyl by to boeing...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Boeing byl hologram :-D

      Smazat
    2. mozne je vsechno, Holywood a Hvezdne valky...

      Smazat
  6. Nejspíš se Vlk po přečtení vysoce fundované reakce pana Vidláka, na jeho článek, musel hluboce zastydět, k čemu se tak zbytečně propůjčil. Tedy - pokud to nepsal se záměrem, abychom podložené pochyby o 11. září, lépe vstřebali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. obavam se, ze Vlk je hluboce presvedcen o vladni teorii! Na muj dotaz s poukazanim, ze se ma stale pochybovat a klast otazky, , kdyz evidentne podle oficialni verze byly poruseny fyzikalni zakony, tak mne oznacil za sebestredneho hlupaka a fanatika! :-D

      Smazat
    2. Možná nic než ty vládní teorie o tom nečetl. Jsem zvědav, zda bude na tento článek, cupující logiku jeho úvah do mrtě, nějak reagovat.

      Smazat
    3. Musím se vlka zastat. Jeho logika je podložená zkušeností a ne fantaziemi. Buďme k teorii spiknutí víc kritičtí. To, že byla ona událost zneužita k utažení chomoutu americké společnosti je druhá věc.

      Smazat
    4. Buďme k teorii spiknutí stejně kritičtí, jako k oficiálně prezentované verzi. Pořád mě ze zjištěných a popsaných skutečností z různých zdrojů vychází, že spiknutí je pravděpodobnější.

      Smazat
    5. je ho logika neni podlozena zadnou zkusenosti s touto problemtikou, odvolva se na dva grafy a dedukuje cosi z kapitalovych trhu o kterych nema poneti jk funguji

      Smazat
  7. Všechno zbytečné keci. Naváži pouze na ty únosce s nožíky. Kdo mi odpoví na to, jak je možné, že únosci letadla podle amerických informací z té doby prodělali jen základní výcvik na trenažérech, bez jaké koli praxe a pak se tak přesně trefili do těch baráků a ještě k tomu s takovými kolosy? Marně pátrám, zda je to možné...tady to začíná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A proč nožíky a piloti nepiloti? Vy se stále domníváte, že do WTC narazila letadla? Jak by asi mohlo letadlo "vstoupit" do budovy přes opláštění, aniž by lehké části křídel a především trup a ocasní plochy skoro bez setrvačnosti nebyly odtrženy od motorů a nespadly na zem, nebo nezůstaly zaklíněny v plášti?? Kam zmizelo letadlo v Pentagonu a kam v Pensilvánii? Tady to bylo pěkné divadlo pro davy, při kterém scénáristé nebrali vůbec v úvahu fyzikální zákony ani počet pravděpodobnosti. Jak je vidět, tak není žádný důvod se fyzikou zabývat, protože dav polkne skoro vše co jeu vedeno v tv. a novinách jako zjevenou pravdu.
      K Vlkovi: Vážení nelámejte nad ním prosím hůl. Nikdo nejsme neomylný!!! O Vlkovi jsem naprosto přesvědčen, že je poctivým hledačem pravdy, který si je schopen položit i ty nejkomplikovanější otázky a s buldočí urputnostít na ně hledat odpovědi. Že se Vám jeho názory nelíbí ještě neznamená, že se časem nemůžete shodnout. Je mi blbě, když se z vašich reakcí dozvídám, že tady je prostor jen pro jedno vidění světa a jen jednu pravdu. Vás neznepokojuje, že jeho argumentace je podložená a logicky řetězená??
      Ferro

      Smazat
    2. obavam se ze se Vlk znemoznil a uz neni hledacem pravdy!!\dnes jsem mu napsal ze existuje i jine vysvetleni a moznosti jak to mohlo byt a pouzil jsem k vysvetleni fyzikalni zakony. \no diskuze mocnebla protoze prohlasil ze s fanatikem se nebude bavit protoze jsem navic sebestredny hlupak \.....

      Smazat
    3. Vlkova logika, to je typická logika pologramotného jakože levičáka z té starší generace, která si to tu vymalovala až záhadně do růžova a havloidní cochcárna jim v podstatě vyhovuje . Jenže historická zkušenost s takovými lidmi je, že oni tu vše bez problému odevzdají Západu a pak si klidně zemřou. Ale až naše další generace ponesou následky jejich čistě fantasmagorického myšlení a honby za nedefinovanou fatamorgánou, a to bohužel v plné palbě...

      Smazat
  8. Hele, je to nemožný. Ty tisíce profesionálů, kteří v USA bojují za znovuotevření šetření a našli tam rezidua výbušnin bych odkázal na Vlka z "vlkovobloguje".. Prej pojišťovna by to tak nenechala... Na druhou stranu je možný, že Vlk jen moc koukal za totáče na Rockyho a Ramba a něco mu to trochu prošvihlo v mozku. Kdo ví.

    www.patriotsquestion911.com

    OdpovědětSmazat
  9. Zřícení budov volným pádem
    Všechny tři budovy WTC 1,2,7 se zřítily rychlostí srovnatelnou s volným pádem rovnoměrně
    do svého vlastního půdorysu ve směru největšího odporu konstrukce. K tomu může dojít
    pouze tehdy, pokud je konstrukce odstraněna ještě před tím, než na ni dopadnou trosky horní části budovy. Oficiální vysvětlení neobsahuje přijatelné důvody pádu. Jediné vysvětlení respektující elementární fyzikální zákony, je řízená demolice.

    OdpovědětSmazat
  10. Nález aktivní výbušniny nanotermit v prachu z WTC
    Týmy vědců Stevena Jonese a Nielse Harrita odhalily v prachu z WTC nezreagovanou výbušninu nanotermit, která je určena k rychlému řezání oceli. V prachu též byly objeveny kuličky železa, které jsou typickým produktem termitové reakce. Tato výbušnina není běžně dostupná a lze předpokládat její původ v armádních laboratořích. Existuje dostatek záznamů o údržbářských pracích v budovách WTC před 11. zářím 2001, během kterých mohlo dojít k instalaci výbušnin.

    OdpovědětSmazat
  11. Těla obětí v budovách WTC byla rozmetána na tisíce kousků.
    Na střeše Deutsche Bank byly v roce 2005 nalezeny kousky kostí obětí z r. 2001 o velikosti menší než 1 cm.
    Stejně tak bylo na malé části rozmetáno veškeré vybavení kanceláří, 200 000 tun betonu bylo rozdrceno na prach. Mnohatunové části nosníků vyletěly do vzdáleností mnoha desítek metrů a zabodly se do okolních budov. Budovy WTC1 a 2 očividně explodovaly zevnitř ven způsobem, který nemohla způsobit gravitace. Ale trosky letadel nebyly nalezeny........nehledě na to, žealuminium přerazilo ocel....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hbitá a cvičená ruka přerazí i tlustou dlaždici!, ale jinak s vámi vřele souhlasím. Cosi tu sakra nehraje ...

      Smazat
    2. presne tak ! Koureni Lewinske se vysetrovalo dvakrat dele a dvakrat dražší nez tento utok!

      Smazat
  12. Strávil jsem několik let podrobným studiem všech dostupných informací pro i proti a svedl několik tisíc diskusních výměn. žádného ze zastánců konspirační teorie jsem stejně nepřesvědčil. Aby bylo jasno netvrdím, že CIA potažmo vláda USA neměly žádné informace že se možná něco, nějaký teroristický útok připravuje, nespekuluji o tom kolik toho věděli a kdo co podcenil nebo opomněl nebo udělal špatné rozhodnutí. To se stejně nikdy nedozvíme.
    Nakonec mi vždy zůstal jediný racionální argument proti těm co podporují spikleneckou teorii.
    Tedy pokud věříte, že to byla akce vlády USA, zkuste si pro sebe odhadnout kolik cca lidí bylo na přípravě té akce zainteresováno a královsky zaplaceno ? 100, 500, 1000 ? dokonale prověřených, u kterých musela mít CIA 100% jistotu, že se v nich nepohne svědomí a celé to nenápráskají. Je to vůbec uskutečnitelné ?
    Několik let před osudným dnem byla odpálena v podzemních garážích
    jednoho z dvojčat dodávka s výbušninou. Nálož poškodila podzemí, shořela auta v podzemních garážích, ale statiku budovy výbuch vážněji nenarušil protože nebyl dost silný.
    A nyní přichází kardinální otázka.
    O agentech CIA si můžete myslet cokoli, ovšem myslíte si že tam pracují takoví idioti, že by místo složité přípravy celé monster akce únosů tří letadel,nepřišli na to že podmáznout nebo odstranit směnu hlídačů WTC navést tam 2 kamiony TNT a odpálit to by přišlo levněji a hlavně riziko, že se to proflákne bude tak 1000 x menší ?
    S pozdavem TD

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. to je jen čistá dedukce, dílčí úkoly jednotlivců a jen komplexni info pár lidí dokáže utajit i větší podnik než 9/11 !! viz projekt Manhattan... Tady nejde o tom kolik lidi vim, to jsoujen dohady, tady jse o to, ze oficialni konspiracni teorie ODPORUJE fyzikalnim zakonum !!! A uz jen toto by melo byt podnetem pro hluboke a rozsahle vysetrovani a ejhle , ono se nedeje nic jineho nez zesmesnovani a popirani jinych nazoru !!!

      Smazat
    2. 20:50

      Ano je to uskutečnitelné, doporučuji knihu Zrcadlo od Viktora Suvorova, popisuje mimo jiné konspirativní výcvik agentů GRU, kteří plnili různé úkoly aniž věděli kde jsou, co je celkovým cílem jejich mise.

      Plus vzhledem k dnešním technologiím odhaduji počet lidí skutečně zapojených do akce na asi 500 a z toho neznal celý plán ani důvody toho proč dělali to co dělali ani jeden.

      Stejně RACIONÁLNÍ jako je Vaše otázka je i má další ÚVAHA, že všicni tito kteří tuto akci svýma rukama provedli už jsou mrtví a proto nikdy nepromluví.

      Nastudujte si třeba jak, údajně Saddám Husajn budoval své strategické stavby a jak končili dělníci z těchto staveb;)

      Další Vaše úvaha je úplně stejně RACIONÁLNÍ, je to sice samé co by kdyby, ale máte právo na odpověď;)

      Ano, možná máte pravdu, ale je to jen Vaše KONSPIRAČNÍ TEORIE;), úplně stejně pravdu mít nemusíte;)

      Třéééébáááááááá proto, protože myslím si že do centra New Yorku velké kamiony prostě nesmí,

      Protože konstrukce budov byla tak perfektní, že by těch kamiónů muselo být příliš mnoho;)

      Opakování stejné chyby, vpuštění aut s tunami výbušnin bylo nemožné, protože po prvním útoku se poučili a bezpečnostní systémy byly určitě minimálně částečně automatizované a zcela určitě vícenásobně jištěné, takže to, že by se přes ně dostali nějací pasáčci koz a nebo, že by přemohli celou směnu bezpečáků ,200-300 lidí na barák je minimální odhad plus jištěné tv centrum plus senzory plus psi;)
      Mimochodem odvolaní(psi) 14 dnů před útokem v době generální opravy několika výtahů;)
      Prostě nerealizovatelný plán;)

      Plus bylo třeba zaútočit i na Pentagon, popřípadě Washington, tam všude nemohli dovézt kamióny;)

      A právě proto se mi hledači pravdy, NEZABÝVÁME SPEKULACEMI A TÍM, ŽE MOŽNÁ A TŘEBA A SNAD;(

      My hledači pravdy sázíme na to co je skutečně RACIONÁLNÍ a ne pouze OSOBNÍ ÚVAHA A NÁZOR;) a pokud spekulujeme, hlásíme to a nemaskujeme RACIONÁLNOSTÍ;)

      Racionální je otázka, kde jsou stopy po nárazu motorů a křídel Boeingu do zdi Pentagonu na fotkách pořízených těsně po nárazu a kde jsou ty motory?

      A racionální úvaha, pokud je odpověď na předchozí otázku, že tam Ty stopy po křídlech a motorech nikdy nebyly a motory nikdo nikdy nenašel je, ŽE TAM NIKDY ŽÁDNÝ BOEING NENARAZIL;)

      Vy milí příteli racionálně nediskutujete, vy obecně spekukujete a konspirujete;)

      Krásný večer;


      Smazat
    3. Na to, že jste strávil několik let podrobným studiem všech dostupných informací pro i proti a svedl několik tisíc diskusních výměn, jste v tomto textu žádné argumenty pro oficiální verzi nepřinesl. Ale lump má velmi dobré argumenty pro neoficiální verzi. Oficiální verze má také velkou vadu v tom, že ti, kteří ji vnucují veřejnosti - mainstream usa a jeho pohůnků, je velmi prolhaný, což se ukazuje každým dnem i v současné neradostné době, do které jsme jím manévrováni. Ztracená důvěra se velmi těžko napravuje i v běžném občanském životě. Důvěru v pravdivost tvrzení těch, kteří páchají zlo zabíjením nevinných nelze už nikdy získat.

      Smazat
    4. Milí přátelé konspiračních teorií. Právě proto, že jsem s vámi ztratil příliž mnoho času, zařekl jsem se že kromě argumentu, který jsem přednesl se tím nebudu nikdy zabývat.
      S pozdravem TD

      Smazat
    5. pane TD, souhlasím s vámi, že jste s námi ztratil příliš mnoho času, bez jakékoliv pádné argumentace, a tak chválím vaše rozhodnutí se tím už nikdy nezabývat.

      Smazat
    6. TD, jsi BLB !!!! vic se tebou nezabyvam...........

      Smazat
  13. Článek výborný, vyargumentovaný, pro bežného zastánce vládní konspirační teorie o únoscích z jeskyně, NEPORAZITELNÝ;)

    A proto se o to ani nikdo, ani Vlk, ani náš zdejší nácek nebude pokoušet;)

    A už vůbec ne zodpovídáním našich otázek a tak jako Vlk stejně jako my pozná, že mu lže ten kdo se s ním nebaví a neodpovídá mu na jeho otázky, tak my dnes víme, že Vlk má nějaký jiný, než RACIONÁLNÍ důvod pro svá tvrzení.

    Což z něj ovšem, doufám, v tomto ořípadě nedělá zapšklého důchodce nýbrž ČLOVĚKA;)

    Nesouhlasme s ním a svůj nesouhlas dejme mu najevo, slušně a věcně
    Neopouštějme však jeho Kosu, (tak jak nás zřejmě hecuje anonymně, náš místní NÁCEK;) )

    Kosa je dobrá;) a Vlk není dokonalý vždyť ani neví komu má fandit ve fotbale;)

    Podle mne k nám dnes nebyl poctivý ani slušný, snad se to k němu donese a najde v sobě sílu se k tomu nějak postavit, ale i kdyby prostě (tak trošku zbaběle) opravdu na tento hlas svých čtenářů nezareagoval, nic to nemění na tom, že většinově odvádí dobrou práci.

    Čtěme NR, Kosu, Mladou Frontu, Právo, Aeronet, Sputnik, idnes, nebojme se čtěme, neztotožňujme se s autory, neidealizujme si je, nepřivlastňujme si je, neberme jejich tvorbu osobně, přemýšlejme, hledejme to v co budeme POCTIVĚ věřit, že je pravda a nikdy se NEBOJME změnit názor, pokud zjistíme, že jsme se mýlili;)

    Skutečná pravda, skutečná Láska a přiměřeně hřející sluníčko, VŽDY stojí za to;)

    Takže hledání pravdy a lásky a VLKOVI třikrát ná zdar! Zdar, zdar, zdar;)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sluníčkáři, ale ty nehladáš pravdu. Ty hledáš to co cheš aby byla pravda. Ale to už jsme si vysvětlili.

      http://www.nist.gov/public_affairs/factsheet/wtc_qa_082108.cfm

      http://www.nist.gov/el/disasterstudies/wtc/faqs_wtctowers.cfm

      Smazat
    2. Jako argument zpráva NIST?

      Ta co zamítá použití výbušnin k destrukci WTC a dokazuje to tím, že tyto výbušniny nikdy nikdo NEHLEDAL?

      To přece není důkaz;)

      Všechny tyto argumenty jsou, podle mne jednoznačně vyvráceny v každém dokumentu této organizace architektů a konstruktérů

      www.ae911truth.org/

      Plus ano, já hledám pravdu, pomozte mi prosím Vás a opovězte na mé otázky;)

      Odpovídám Vám jen proto, protože nejste (mimo tykání, ale budiž) sprostý;)

      Učíte se;)

      Smazat
    3. "Ta co zamítá použití výbušnin k destrukci WTC a dokazuje to tím, že tyto výbušniny nikdy nikdo NEHLEDAL?"

      Druhý odkaz, odpovědi 21 a 22.
      Ani jsi to neotevřel, natož aby jsi ty odpovědi pozorně pročetl.
      Opět si vymýšlíš a lžeš. Další důkaz, že žádnou skutečnou pravdu nehledáš, ty milovníku :-D

      Smazat
  14. ukazkovým odstřelem budovy byl pád WTC7 až na pár rozbitých oken a omezeném ohni nebylo nic co by budovu položilo tak rychle mimo nanotermit..........

    OdpovědětSmazat
  15. Zazněl tu odvážný názor, že žádný Boeing do WTC nenarazil, pže by se rozpleskl o jejich fasádu. Ano, souhlasím. Žádný Boeing neexistoval, vše byla iluze Davida Copperfielda kterého si na tuhle špinavou práci najal Ročíld. Ale já bych šel ještě trochu dál. Dle mého ani věže WTC nikdy neexistovaly. A to stále není vše. Teď se raději posaďte. Neexistuje ani New York a dokonce ani USA. Vše je jen iluze. Doufám, že tuhle šokující pravdu dokážete bez následků strávit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. My jo, ale vy - mokrý hadřík na hlavu - máte halucinace, když podle vás WTC nikdy neexistovaly.

      Smazat
    2. To 11. září 2015 21:27
      Závidám Vám vaši jasnozřivost a jsem rád, že jste nám dal téma k přemýšlení.
      Ferro

      Smazat
  16. Vysetrovani bylo davno ukonceno a vysledky publikovany. Slabomyslnym konspiracnim teoriim dnes muze verit jen uplny pitomec.
    Ale vy si musite na pamatku 3000 obeti plivnout i v den vyroci tragedie, zejo slizka komunisticka lejna ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. DŮVĚŘUJ ALE PROVĚŘUJ --LEJNO.

      Smazat
    2. 22:03 Lejno máš tak akorát ty v tvé hlavě, ty proamerický blbečku. Neboj se jednou to praskne, tak jako jiné, podle vás pitomců konspirační teorie(NWO, ilumináti, chemtrails atd.)

      Smazat
  17. Odpovědi
    1. A jéjé, už jsme zase všicni komunisti i těch 84% Američanů;)

      Já to říkám pořád, že v té Americe má Putin těch agentů nejvíc;)

      Nemyslím, že by kterákoliv z obětí 11.9.2001 chtěla aby si ji tady bral do HUBY kdejaký psychopat, jako je náš místní oblíbený anonymní nácek;)

      Jěště, že už s ním nemusím strácet čas;)

      Slunce v duši;)

      Smazat
    2. To jsem sice nebyl já, tvůj oblíbený nácek, nicméně souhlasím s ním.
      Je nás tady těch placených Ročíldem víc :-D

      Smazat
    3. To 11. září 2015 22:03
      Přeji a zároveň Vám závidím vaší důvěru v oficiální popis událostí. Vyšetřování skončilo - zapomeňte! byl výborný film, ale "Zpráva kongresové komise k vyšetření 9/11" je ementálově děravá realita, se kterou se spokojí pouze lenoši, či jedinci neschopní vlastního úsudku. Politika strkání hlavy do písku před nepříjemnou realitou nikdy nic nevyřešilla, ale ve Vašem případě se obávám, že je to maximum možného.
      Ferro

      Smazat
    4. 22:24- jen ta poznatelnost vám zůstala všem. To vás"Ročíld" tak mizerně platí nebo je špatný personalista?

      Smazat
    5. 22:24

      Dokaž, že jsi to nebyl Ty, Lásko;))

      V pohodě, já tady taky nejsen jediný Putinův agent:):):)

      Hochu chápu, že se mne snažíš kopírovat, nicméně je fakt, že pokud nemůžeš nadávat, nejsi to prostě Ty a nemáš proti pozitivistovi jako jsem já šanci;)

      Nicméně, drž se nového stylu, bude lépe hlavně Tobě;)

      Láska s Tebou;)

      Smazat
    6. 22:24

      Dokaž, že jsi to nebyl Ty, Lásko;))

      V pohodě, já tady taky nejsen jediný Putinův agent:):):)

      Hochu chápu, že se mne snažíš kopírovat, nicméně je fakt, že pokud nemůžeš nadávat, nejsi to prostě Ty a nemáš proti pozitivistovi jako jsem já šanci;)

      Nicméně, drž se nového stylu, bude lépe hlavně Tobě;)

      Láska s Tebou;)

      Smazat
    7. Byl bys té dobroty a naučil se ty sračky postovat jen jednou?

      Smazat
    8. Americanu znam spoustu, ale tem vasim idiotskym konspiracnim teoriim neveri ani jeden.
      O tech 84% nejspis psali na Sputniku, coz komunisto ?

      Smazat
    9. 23:02-já také, z těch 84%. Vy z těch 16%.O.K.-svůj k svému. Představte se aspoň nickem "ročíldi"!

      Smazat
    10. Mirku,
      žejsi to ty tak já se ti tedy představím:

      Já jsem agent Sí Aj Ej,
      jsem nebezpečnej a jsem zlej.

      ®: Já jsem agent Sí Aj Ej,
      jsem nebezpečnej a jsem zlej,
      jsem zlej, jsem zlej, strašně very zlej.

      Pracuju pro temné síly,
      maskují mě černé kníry.

      ®:

      Whisky mi v krku šplouchá,
      jsem slizkej jako ropucha.

      ®:

      Ďáblu jsem duši zaprodal,
      na rozkaz jsem mordoval.

      ®:

      Za dolary všecičko
      udělám, uf, matičko.

      ®:

      Mám vysílačku v nosní dírce
      a kulomet skrytej v sirce.

      ®:

      A mě nikdo nedostane,
      zmizím, kdy se mi zamane.
      *: Neb su agent Sí Aj Ej, su nebezpečnej a jsem zlej,
      jsem zlej, strašně very zlej,
      čím víc jsem zlej, tím líp jsem placenej,
      zlej, zlej, strašně very zlej,
      čím víc jsem zlejší, tím líp jsem placenější,
      chacha, chacha, na mě si dej bacha,
      neboť já, neboť já jsem strašně very, very,
      příšerňácky, strašlivácky, ukrutňácky, smrtelňácky
      zlej, zlej, strašně very zlej,
      čím víc jsem zlej, tím líp jsem placenej,
      zlej, zlej, strašně very zlej,
      čím víc jsem zlej, tím líp jsem pla-pla-pla-pla-pla-placenej.

      Rec: Zlí celého světa, spojte se!

      Smazat
    11. 23:02 - myslíš tu spoustu američanů, které znáš ze současného průjezdu přes ČR, nebo z toho minulého, pompéznějšího?

      Smazat
    12. 23:20- všechno Vám věřím,prosím něco kratšího aby Vám zbyl prostor na myšlenku-nebo to je ta myšlenka?

      Smazat
    13. Ano Mirku, to je ta myšlenka. Toto je veleznámý song Pepy Nose který zpíval v listopadu a poté. Vy si ho nepamatujete? Byl to výsměch všem těm tehdejším komunistickým idiotům kteří nás neustále strašili západem. Těm ke kterým vy se dnes hlásíte.

      Smazat
    14. 23:43 - p.nos byl věštec, trollové (dříve agenti) jsou dnes prý opravdu placeni a zlí celého světa se spojili. Jsou mezi nimi také bývalí," prekabátění" komunisti, nyní ami-filové.
      A nějaká vlastní myšlenka by nebyla?

      Smazat
    15. 23:33-neznám názor Pepy Nose na současnost,znám jen názor Karla Kryla, že tehdejší komunističtí idioti nám dnes vládnou.Vy jste názorným příkladem.

      Smazat
    16. 23:02

      Podle průzkumu deníku New York Times a americké televize CBS z roku 2006 věří oficiální verzi událostí pouze 16 procent Američanů. Z těch 84 procent, kteří si myslí, že jim vláda ohledně útoků z 11. 9. lže, je 36 procent přesvědčeno, že šlo o takzvaný „inside job“ – tedy že v útocích byla zapojena samotná americká vláda a mocní lidé v jejím pozadí.

      SPUTNIK jak cyp;)

      Bylo to v tom článku co se k němu vyjaduješ bez toho, že by jsi jej četl;)

      Smazat
    17. 23:43

      Kdo, že se to rady hlásí ke komunistům;)

      Smazat
    18. Já vám rozhodně nevládnu. V této svobodné době si vládnete sám. Ovšem se svobodou se také pojí zodpovědnost. A zodpovědnost samého za sebe a za své blízké je právě to co nemůžete vystát. Pořád byste jí zbavoval a svaloval ji na někoho jiného. Tentokrát jsem ten "šťastlivec" já. Jste směšný.

      Smazat
    19. 0:05- to vím také,jste jen součástí moci výkonné, která si říká "svobodná,demokratická". Až opozice-ne ta politická-přeroste k občanské nasr....ti,použijete co? Ami vojáky, barevnou revoluci nebo útěk?

      Smazat
    20. Jo jo, Pepa Nos;)

      To asi napsal potom co potkal ty agenty SSA co prováděli po světě pokusy na civilistech a nemálo jich u toho zabili:(

      Myslím Ty pokusy v minulém století, třeba i na spojencích, co je přiznal a omlouval se za ně Clinton;)
      Jo jo, přiznáme po 50-60 letech něco o čem jsme 50-60 let tvrdili, že to je konspirační teorie a víte co?

      Ono to po té době už nikoho nezajímá a ovečky nám zase žerou to, že to co popíráme nyní, je zase jenom konspirační teorie;)

      Sice ji třeba za 50 let zase potvrdíme a přiznáme se k ní, ale víte co?

      Ono to zase, nebude nikoho zajímat a my zase prohlásíme každého, kdo s námi nesouhlasí za konspirátora a a a a a a ;(

      Nebo to spíval o těch agentech co pomáhali Pinochetovi k moci;)

      Jasně, že jsme nanáviděli komunusty a dělali jsme si srandu ze VŠEHO co nám řekli;)

      No a dnes víme jedno;)

      Komunisté nám o SOBĚ lhali.
      Ale o západě říkali pravdu;)

      A myslím si, tak nějak logicky, že průměrný operační agent CIA, NSA,FSB, GRU opravdu nebude moc hodný člověk;)

      Ale jinak dobrý fašounku;)

      Ty vůbec ani netušíš kolik lidí stavíš na naši stranu, děkuji Ti moc;)

      Pokračuj, jde Ti to výborně;)

      I mne postavili na stranu hledačů pravdy demagogové a psychouši jako jsi Ty, mí původní soukmenovci ( proto Tě vždycky rozbiju, prostě vím jak na tupkouny) jednoduše proto, protože normálního poctivého a v rámci možností slušného člověka bez závažnější psychické poruchy musí Tvůj styl, postavený na pohopouhém urážení a osobních útocích, bez jakékoliv argumentace a stylu, rozčilovat, přirozeně jim vadit a motivovat k tomu aby si zjistil na kterou stranu se má postavit a výše popsaný charakterní jedinec prostě na straně morálního společenského bahna jako jsi Ty stát NECHCE;)

      Takže má tu cestu za pravdou usnadněnou Tvou ubohostí a na druhé straně korektností a schopností hledačů pravdy definovat, popsat, vysvětlit a obhájit své názory.

      Což Ty nemůžeš, protože názory nemáš, korektní nejsi, ze slohovek jsi měl ta 4- za podpis a jediná Tvá životní filozofie je, že nenávidíš komunisty, protože jsi miloval svého pionýrského vedoucího a on měl raději Mařku z prasečáku;) no a teďka je vidíš všude;)

      No a všichni tady vydí, že starej Róčild si v Tobě platí pěkného blba, kdežto my Putinovi kluci, my jsme jinačí kádři;)

      Slunce v duši, nulo;)

      Smazat
    21. Jo taaak, ty jsi to milovniku sputniku cetl primo v New York Times a ne v clanku nejakeho komunistickeho hnupa.
      No tak to je neco jineho...... :-)

      Smazat
    22. Povolný, nevyhrožujte. Nemáte na to. Je vás pár tragédů, navíc naprosto neschopných a většinou důchodců. Jedině že byste se ve svém boji proti kapitalismu, USA, demokracii... spojili s islamistama. Cíle máte až na pár maličkostí stejné.

      Smazat
    23. "Ty vůbec ani netušíš kolik lidí stavíš na naši stranu"

      A zase je to tady :-D Zase ta vaše jakási "strana", zase se ustrašeně schováváš za masu se kterou se cítíš silnější. Bz ní jsi ale jen ustrašený ucho.

      "proto Tě vždycky rozbiju, prostě vím jak na tupkouny"

      Jo třeba jak s tím skupováním zlata Čínou, zlatým standardem, úplně nejvíc znehodnoceným dolarem atd :-D. Běž si popovídat o patro víš se stejně postiženým Vlastíkem.

      Smazat
    24. 0:05

      Doufám, že svobodně a zodpovědně dodržujete všechny zákony EU na jejichž tvorbě jste se demokraticky podílel tím, že jste jednou za 4 roky dopajdsl k volbám;)

      Dáváte zady lekce o svobodě a zodpovědnosti lidem SKUTEČNĚ svobodným a zodpovědným, ochotným pro svou SVOBODU jít proti proudu;)

      Žádná demokracie v současné době v SSA a zemích EU neexistuje:(
      Demokratůra už asi také ne, jedná se o systém postavený na osobních kontaktech- klientelismus a schopnosti financovat kampaň, ber kde ber. Takže do popředí se dostávají lobisté a oligarchové.

      No a nám,se to nelíbí;)

      Ale Vám korporátním náckům ano, stejně jako komunistům, Vašim kamarádům;)

      Jde jen o to, aby Vám nikdo nemohl v ničem odporovat a pokud ano, tak aby jste se mu,mohl pomstít;)

      U Vás nejde o politiku či boj ideologií, ale klasicky jenom o to, že jste strašný hajz a rád by jste dělal někde v koncentráku, někde na Guantanámu či v Jáchymově dozorce tak aby jste si tam mohl vybíjet své prasácké choutky;)

      Naštěstí pro nás ani tam by Vás nechtěli;)

      Smazat
    25. Omlouvám se všem,kteří se cítí být komunisty,konec konců já také.Pokud mluvím pejorativně o komunistech, myslím ty co u nich "jen"byli. A nerozlišuji proč.Osobní statečnost v té době mohla buď zdokonalit systém nebo uspíšit jeho pád.

      Smazat
    26. 0:45

      Samozřejmě , že jde i o to kolik lidí přesvědčíš;)
      Nebo Ty tady chodíš fakt jen onanovat. Kvalita Tvých příspěvků tomu odpovídá.

      Promiň mně starému republikánovi, že se sdružuji s lidmi stejného názoru jako třeba Ronald Regan;(

      A vůbec jak je zo s těma motorama ;);)

      A samozřejmě, že jsem Tě vždy rozbil, vždyť to tady na těchhle stránkách kam pořád chodíš smrdět všichni víme;)

      A jinak tak jako nemám rád politiku SSA tak stejně musím mít nerad jejich kluky z ISIS, takže s islamisty se já jako skutečný,demokratický konstituční republikán zahazovat na rozdíl od Vás fašounků, nebudu;)



      Smazat
    27. 0:38- jsme-li "marginalita" proč rostou vaše trollí řady?

      Smazat
    28. Sluníčkáři, meleš už úplný hovna.
      "No a nám se to nelíbí" a proto si bereme za vzor Rusko a Čínu, kde je korupce, klientelismus, oligarchové, majetkové rozdíly,.... daleko větší a více než je u nás nebo na západě, a neskutečně jim fandíme.

      A musím tě upozornit, protože to píšeš všude furt a znova takže to není náhoda a opravdu to tahá oči a bolí.
      Nepíše se "aby jste" ale "abyste".

      Smazat
    29. "Promiň mně starému republikánovi, že se sdružuji s lidmi stejného názoru jako třeba Ronald Regan;("

      Sluníčkáři, ty jseš prostě úplně blbej. Tady sem na tyto stránky nechodí žádní republikáni ani Reagani. Napiš tady do diskuse, že chceš malý stát, malé daně, malé přerozdělování, malé sociální dávky a roznesou tě tady na kopytech :-D

      "Demokratický konstituční republikán" obdivovatelem Putina který si mění ústavu jak ho napadne a vytírá si s ní řiť aby mohl vládnout doživotně. Bez komentáře :-D

      Smazat
    30. 1:14- Vy sem chodíte, protože jste komunista?

      Smazat
    31. Já sem chodím, protože mě baví komouše dráždit nastavováním zrcadla jejich bludům. Přiznávám, že je to trochu úchylka a trávím tady více času než bych chtěl

      Smazat
    32. 1:33- s tou úchylkou souhlasím, ordinuji těžkou manuální práci cca 8 hodin denně,nejlépe veřejně prospěšnou mezi a pro bezdomovce.

      Smazat
    33. Povolný, já už mám odpracováno tolik kolik vy nebudete mít za 5 životů. Takže můžete jít ty vaše medikamenty, poté co si je odskoušíte na sobě, ordinovat těm bezdomovcům.

      Smazat
    34. 2:23- kupecké počty ovládám,Váš den má min.40 hodin. Vy jste asi myslel nakradeno, to pak nemám šanci.

      Smazat
    35. Nakradeno? Povolný, vy jste drzej jak opice. Zatímco vy tu 26 let sedíte na vašem tlustém zadku, kňučíte nad nespravedlností kapitalismu a plánujete revoluce, tak já jsem skoro polovinu toho času strávil prací v zahraničí, kde jsem začínal od píky jako poslední nosič a pomocník na stavbách. Dnes už mám vyděláno, sem tam něco dělám pro známé pro radost, jinak už jen melu spokojeně mlýnek.
      Ale to jste celý vy. Váš zarudlý mozek jede podle jednoduchého módu. Kdo má nedstandardní majetek tak je zloděj. Tečka. Jestli jste v tomto duchu vychoval i těch vašich 5 dětí, tak pánbůh s nima.

      Smazat
    36. 1:05

      1:14

      15:07

      S tímto autorem nelze, podle vysokých standartů slunce a pravdy hledajícího Milovníka, vést jakoukoliv disputaci, pro jeho neslušnost, nekorektnost a prostou lidskou odpudivost;)

      A proto jej slunce a pravdy Milovník, kromě tohoto manifestu IGNOROVAT;)

      Slunce v duši všem probuzeným, poctivým, slušným a přiměřeně korektním, pravdy objevitelům.

      Smazat
    37. 15:07- Váš knižně zpracovaný "americký sen"- poslední nosič a pomocník na stavbách mne pobavil.Zlom v rentiéra asi nastal později.Nesoudím a nezávidím. Neznám Vás.Ve svém okolí mám dost odpudivých příkladů. O mou postavu a děti nemějte péči vše je O.K.- co u Vás?

      Smazat
  18. Jděte do prdele s takovými příspěvky! Puberťáci!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ten váš příspěvek ale také stojí za - předpubertu? Proč to čtete, když vás to tolik rozčiluje?

      Smazat
  19. Co třeba takhle?: Letadla vidělo hodně lidí, asi fakticky do 2 budov narazila. Teprve pak byly 3 budovy odstřeleny dříve připravenými náložemi. Jak věděl Usáma, kdy je má poslat? Kdyby je neposlal, proč by se k tomu hlásil? Kde vlastně je ten Saud, co ho unesli a nedonesli? To je konspirace, co?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co takhle? Byla žila jedna skupinka bloudů, kterou vedl agent FBI a ta se rozhodla, že vyhodí do vzduchu něco velkého, napadlo to shodou okolností toho agenta. Atp atd. Proč by s tím měl něco do činění Usáma fakt netuším. Jakože se k tomu přiznal? A to, že se oni přiznali k čemukoli, co kdo na světě hrozného udělal, to snad víte, že. Prostě si tak zvyšovali hodnotu. Proč by někdo, kdo má založenou živnost na vyvolávání strachu říkal: nene to jsme neudělali my, to udělal někdo jiný.

      Smazat
  20. Myslím si, že to bylo zosnované podobně jako připustili Pearl Harbour-ne že by se domluvili, zatlačili Japonce do kouta ekonomicky, věděli, že přijde nějaká vojenská akce, ale aby dostali na svou stranu Public opinion, nechali to dojít takto daleko, s mrakodrapy podobně- potřebovali si pro své akce vytvořit záminku a dostat na svou stranu veřejné mínění.Myslím, že to ti mocní zosnovali.Tady pro pochopení je třeba nerozlišovat mezi příslušníky národů.pro tu superbohatou luzu jsou národy přežitek.
    Je ale pravda, že mé pochybnosti se točí okolo toho, že do takové monstr akce by museli zapojit opravdu hodně lidí- a jak chcete zajistit že nikdo z nich nepůjde s pravdou ven? zabijete je? asi ne všechny, vezmete rukojmí rodiny?nespolehlivé, zaplatíte je? nespolehlivé.Tento argument mě trochu viklá- jiné ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. to je davno zvadnutelne , resi se to dilcimi ukoly a pokud nemas vic info nedas si to do souvislosti a ti provereni a zainterosovani to kociruji, navic ma kazdy rodinu........a kdo ovlada televizi a noviny??? I novinari maji hypoteky a rodiny a ten zbytek se prohlasi za blazny a konspiratory a vovcani to odhykaji....

      Smazat
  21. A ještě dovětek- právě proto, že si dávají záležet na mediálních masážích, na vlivu veřejného mínění, znamená to, že obyčejní lidé jsou ještě ta síla, které se obávají, která jim to ještě nějak může ty plány nabourat.Kdyby tomu tak nebylo, tak nejsou média jaká jsou,ještě se nás pořád obávají, mějme to na paměti.

    OdpovědětSmazat
  22. Pokud neco do WTC narazilo, tak to v zadnem pripade nebyl seriovy Boeing ! Pri rychlosti 800 km/h a vysce cca 300 m by mu upadly stabilizacni plochy a zastavily motory . Bez navigacniho majaku by pilot nenasel ani NY..natož WTC ...Nenasly se zadne troskyletadel, to muze znamenat jen dve veci: 1/ zadne letadlo a velky Holywood.... nebo rizena strela a jeste vetsi Holywood a proto vsechny strosky se znicily tak rychle.........V podstate existuji jen dva zabery narazu, jeden profesionalni, ktery jen tak nahodou byl zamereny na WTC a potom rozmazany , ktery ukazuje jen nejakou cmouhu a navic v seqvenci obrazku je podivnost s uhly pohledu, budovami a pozadim.....V kazdem pripade, pokud by to byl skutecny teroristicky utok, tak kazda normalni vlada by vysetrovala, hledala a ukazovala dukazy, ktere by toto potvrdilo! A US gov??? Mlzii, mlzili a kecali a kecali

    OdpovědětSmazat
  23. Vlastenka



    Bylo jich méně než dvacet a dokázali spáchat jeden z největších teroristických činů v dějinách. Není dobře o tom mluvit právě teď, kdy není politicky korektní hovořit o hrozbě militantního Islám v Evropě v souvislosti s nekontrolovanou migrací která může přesáhnout miliony běženců z Islámských zemí.

    Podobně, jako přešlo téměř bez povšimnutí výročí okupace Československa Německem 19. března. Naše media jsou dobře „sladěná“.



    http://pravyprostor.cz/je-mozno-dnes-jeste-pripomenout-ze-utok-na-wtc-provedli-islamiste/
    Je možno dnes ještě připomenout, že útok na WTC provedli islamisté?



    TOMÁŠ HAAS

    Také jste si všimli, že dnes, ve výroční den útoku na WTC v New Yorku, se v našem tisku neobjevuje téměř žádná zpráva, nebo koment? Inu ten útok provedli militantní Islámiste.

    OdpovědětSmazat
  24. Bože, v čem to jen žijeme? Doba tuhé normalizace byla oproti dnešku průzračně čistá. Což dnešek jednoznačně dokazuje a prokazuje každodenními zprávami, každým dnem.

    OdpovědětSmazat
  25. Ještě jednou:
    " Netroufám si říct, co se tehdy přesně stalo, ale píšu spíš o tom, co se nestalo."
    A o tom, co se určitě nestalo je ten fundovaný, skvěle zdokumentovaný článek. Totálně vyvracející vládní (USA) verzi trapně a lživě podsouvající to, co se stát nemohlo a co se podle jejích obr-lží stalo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A tohle byl jen výtah a ochutnávka:-) Zabýval jsem se tím více než rok a napsal o tom celý seriál, je to jízda. tady je druhá část výtahu - http://www.casopis-sifra.cz/lez-jako-dve-veze-ii-cast/#comment-466 a tady link na seriál - http://www.casopis-sifra.cz/clanky/serial-11-zari/



      Smazat
    2. Ta poznámka ohledně ochutnávky (velmi dobře vybrané), je na místě. Myslím, že časopis Šifra zasluhuje větší dávku pozornosti a že příznivců odběratelů si najde poměrně dost. Pro začátek alespoň ze zdejších diskutérů, případně z řad jejich přátel, kterým můžeme zasílat zasloužené doporučení.
      Zdravím, L.P.

      Smazat
  26. No asi bych, pro sebe uzavřel tuto debatu pozitivním konstatováním, že se jí zůčastnilo min. 90% logicky a kriticky uvažujících hledačů pravdy a možná dva i když si myslím, že pouze jeden člen společenstva hnědých SOUDRUHŮ, náš oblíbený anonymní konfrontační psychopat;)

    Myslím si, že tato debata přesně odráží názory objektivní části společnosti a je příjemné vědět, že tak jako v SSA tak i u nás jednoznačně klesá počet příznivců konspirační teorie Vlády SSA o útocích z 11.9. 2001 a roste počet příznivců vlastního, kritického myšlení, uznávajícího pltanost přírodních zákonů;)

    Děkuji Vám, přátelé;)

    Howgh;)

    OdpovědětSmazat
  27. Na zaver k clanku Vlka . Vlk veri oficialni verzi a vsichni ostatni mu jsou k smichu. To je jeho pravo verit cemu chce, ale tim popira sva tvrzeni, ze neveri nicemu co nekolikrat neprozkoumal , ale v pripade 9/11 tomu tak neni, ikdyz jsou velmi silne indicie o jinem pribehu! Tento rozpor je duvodem jeho male dehonestace....

    OdpovědětSmazat
  28. Na zaver k clanku Vlka . Vlk veri oficialni verzi a vsichni ostatni mu jsou k smichu. To je jeho pravo verit cemu chce, ale tim popira sva tvrzeni, ze neveri nicemu co nekolikrat neprozkoumal , ale v pripade 9/11 tomu tak neni, ikdyz jsou velmi silne indicie o jinem pribehu! Tento rozpor je duvodem jeho male dehonestace....

    OdpovědětSmazat
  29. Pro pana Vidláka,

    "Netroufám si říct, co se tehdy přesně stalo, ale píšu spíš o tom, co se nestalo."

    To je přesně problém vás konspirantů, Vy víte co se nestalo ale nenabízíte žádné alternativy.Záměrně se nepouštíte na tenký led protože důkazy by vás přistihly při lži. Vypouštíte do eteru polopravdy, lži a spekulace a pokud jste přistiženi se spuštěnými kalhotami, máte ihned po ruce "vysvětlení" že CIA video nebo fotky dodatečně upravila.
    Takže abych to vzal pěkně od začátku.
    Váš první faul :
    "Devatenáct sebevražedných útočníků s nožíky na otevírání krabic tehdy údajně uneslo čtyři letadla komerčních společností American Airlines a United Airlines, " důraz kladu na vámi použité slovo "údajně"
    Takže nám chybí pasažeři včetně posádek ze čtyř unesených letadel, máme k dispozici záznam minimálně jednoho telefonického rozhovoru oběti s rodinou/let 93/ kde popisuje situaci na palubě.
    Tak nám zkuste tedy nastínit jak to CIA navlékla aby se to hodilo do vašeho scénáře.
    S pozdravem TD

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. z letadla se da volat jen pres palubni vysilacku, a tedy pasazer by musel poprosit unosce o spojeni....

      Smazat
  30. Tydýte, konspirátoři nejsou ti kdo tvrdí, že to a to se tak stát nemohlo vzhledem k fyzikálním a přírodním zákonům. Konspirátoři jsou ti, kdo tvrdí, že to a to se stalo vzdor fyzikálním a přírodním zákonům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vážený pane anonymní, rád bych vám zaslal odkaz na několik dutohlavů vašeho ražení, kterých je jen v USA dle pana Vidláka cca 250 000 000. Neudělám to z jednoho důvodu. I kdybyste rozumněl anglicky/o čemž pochybuji/ stejně byste nic
      nepochopil.
      S pozdravem TD

      Smazat
  31. CIA to navlékne tak, aby se to hodilo do scénáře všelijakých tydýtů. Má k dispozici hlavní masmédia v celé EU. Jenom by to neměla dělat tak lajdácky jako v případě věží a malajského letadla. To jim pak mimo tydýtů nebude nikdo věřit.

    OdpovědětSmazat
  32. Mnoho lidí si myslí, že budovy "fyzikálne nemohly padat, jak padaly" já ale zkušenosti z fyziky a mechaniky mám slušné a ríkám, že TAK spadnout mohly. Témer za všemi námitkami jsou naopak nedostatečné fyzikální a materiálové zkušnosti diskutujících. Každý chce najednou uchopit fyziku na základe svých zkušeností, které jsou obvykle na hodnocení celého procesu nepostačující. Namátkove - tekutý byl akorát roztavený hliník coby skvelý prenašeč tepla, budova padala svisle, palačinkove, rychle, protože z hlediska fyziky tak mela. Letadlo prorazilo nosníky, paliva bylo dost na oslabení nosníku, pri 800C má ocel 10% pevnosti. Žádný termit nebyl objevený nevyhorelý, vedecká studie o nem není korektní. Rízená demolice pouze wtc7, dvojičky se zhroutily podle videa od místa nárazu, je nemyslitelné, aby nekdo demolici narídil z této pozice. atd. Nanejvýš Boeingy mohly být rízené jako drony.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. pozadej o vrceni skolneho, nic te nenaucili ty " slusne zkusenosti z fyziky a mechaniky" ....

      Smazat
    2. Hele hoši,na to ,že mnozí strávili dlouhý čas "důkladným studiem" moc jste tomu nedali.Ani Vlci,ani Vidláci,ani Trolli....
      Nikdo nemluví,tedy neví o velmi nejpravdopodobnější verzi D.Chalezova. Jste přesně vedle jak si vás naplánovali. Každý si hýčká svoji malou část pravdy,na špičku vlastního nosu si nevidíc. Jste jen zoufalí Sparťané versus stejně zoufalí Slávisti. A o vo tom to je...........
      kpt.Nemo

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.