Reklama

.

.

pondělí 28. září 2015

Projev ruského prezidenta V. Putina během zasedání Valného schromáždění OSN v New Yorku...

 Rusko věří v obrovský potenciál OSN
„Budeme-li jednat společně, bude svět stabilní a bezpečný", prohlásil ruský prezident.
 Silou zbraní se celistvost Ukrajiny zajistit nedá, je třeba přihlížet k zájmům obyvatel Donbasu
 Jednostranné sankce se staly nejen prvkem politického boje, současně zadržují i konkurenci na trhu
 Na Ukrajině vznikla velice vážná geopolitická krize, zvenčí tam byl zorganizován ozbrojený převrat...

Mnohé postsovětské země byly postaveny před volbu - ke komu se přidat - k Východu nebo Západu, a výsledky toho vidíme na Ukrajině, řekl Vladimir Putin.
„Nejprve pokračovali v kurzu na rozšiřování NATO...Kvůli čemu?, ptáme se. Potom postavili postsovětské země před volbu ke komu se přidat, k Západu nebo Východu? Dříve nebo později musela taková konfrontační logika vyústit ve velice závažnou geopolitickou krizi. A právě to se stalo na Ukrajině, kde využili nespokojenosti značné části obyvatel s tehdejší vládou a zvenčí vyprovokovali ozbrojený převrat. A důsledkem toho byla občanská válka", řekl ruský prezident.

Je třeba vytvářet nedělitelný prostor bezpečnosti, ne pro vyvolené, ale pro všechny. Rusko navrhuje, aby byla přijata rezoluce RB OSN kvůli koordinovanému odporu vůči IS a dalším extremistickým skupinám
Ruský prezident zdůraznil, že Rusko jako předseda Rady bezpečnosti OSN svolá v nejbližších dnech ministerskou poradu věnovanou analýze teroristických hrozeb.
 Rusko navrhuje sjednocení úsilí v zájmu řešení problémů a vytvoření rozsáhlé antiteroristické koalice
Nikdo reálně nebojuje s Islámským státem v Sýrii, kromě Asadovy vlády a kurdské domobrany...
Podle jeho slov se musí stát muslimské země klíčovými účastníky rozsáhlé mezinárodní koalice v boji s Islámským státem.
 Pokusy zahrávat si s teroristy a tím spíš je vyzbrojovat jsou mimořádně nebezpečné
Islámský stát nevznikl na prázdném místě, pěstovali ho jako zbraň proti nevyhovujícím režimům,
 Akce kterékoli země bez souhlasu Rady bezpečnosti OSN jsou nelegitimní..
Akce,organizované bez souhlasu OSN, mohou zlikvidovat architekturu mezinárodních vztahů, řekl Putin.
 Neshody v OSN existovaly vždycky
Putin o právu veta v Radě bezpečnosti OSN: existovalo vždycky, když se tato organizace zakládala, tak se nepředpokládalo, že v ní bude panovat jednomyslnost.Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20150928/1244447.html#ixzz3n3IMnoCI

71 komentářů :

  1. A jejej pravda bolí. To se ušákům moc líbit nebude. Trochu potíž je v tom, že dnes už nikoho moc nezajímá co se jim líbí a co ne. A bude hůř.

    OdpovědětVymazat
  2. k ČT - České televizi!
    Kdo rozhodl nebo prosadil, že nebyl dne odpolene pro Čechy živě vysílán Putinův projev, s hodnocením celosvětových hrozeb a návrhy řešení , přednesený dnes v OSN?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manipulace, zamlčování, překrucování všude na mainstreamu:
      Např. na nově byla reportáž z oslav sv.Václava. Nepadla ani zmínka o demonstracích.
      Byla reportáž o tom, jak se porvali uprchlíci při výdeji jídla, kdy mladý předběhl ve frontě staršího a strhla se bitka, která pokračovala večer mezi asi 300 utečenci i pomocí železných tyčí. Jako omluva byl doplněn komentář, že uprchlíci jsou po dlouhé cestě unavení a hladoví. - No, hlavně, že mají dost sil na rvačky.

      Vymazat
    2. To aby jste nebyl přilepený na obrazovku. :-))) O nic jste nepřišel,četl to samé co říká přád dokola,hodnocení podle sebe,tj. jako optikou Ruska.Navrhoval koalici,která už 1 rok je funkční,jo a do pultíku botou netřískal.Koukal většinou do lejster/proč asi?/ a říkal místo soudruzi dámy a pánová,nebo kolegové.Tož,fakt ,nic světoborného!

      Vymazat
    3. Čtóby nělepíťsja na óbrazovku....Poskok Romancov by to líp nesved. Nebožeby gospodin Romancov osobně?

      Vymazat
    4. Viděl jsem na jedné straně klasiku, prolhaného a falešného Obamu, sedícího na kostech milionů vyvražděných obětí, který si uzurpoval právo podmanit si svět se vším všudy a na straně druhé, Putina, který se tomuto diktátu umí vymanit a hájí zájmy své země oproti všemu "západem" ordinovanému zlu! A přináší návrh, jak společně zatrhnout americký vražedný diktát! Uprchlíci jsou jenom další forma k nastolení americké hegemonie. Tečka. ČT vypínáme!

      Vymazat
    5. A.8:41.Bohů žel, jsou jedinci a že jich tu je,co mají stejnè vidění.
      Holt,komu není s hůry dáno,tomu není pomocí.Ale zkuste se optát třeba Chelemendika,proč pracuje Slovensku.Třeba vám řekne popravdě jaké má úkoly.mňamňo!

      Vymazat
    6. 9:23 zajdi si pro léky, které sis zapomenul vzít z Bohnic, když Tě předčasně propustili z léčení. Požádej tam hned o novou léčbu.Je jasné, že páni doktoři tě propustili předčasně, a nejen psychicky, ale i společensky velmi trpíš. Pro své dobro, požádej o ihned klecové lůžko.

      Vymazat
    7. Už jsem jim zmrdům hned včera volala, že poslouchat kecy Obamy, na to našli i překladatele, Putina tam nedali. Jo to je strachu z pravdy! Mně ten blbeček v TV řekl, že to nikoho stejně nezajímá, tak jsem mu řekla že se nedivím že svět je v prdeli, když to zajímá jednu jedinou 70letou bábu..

      Vymazat
    8. A22:44....Navrhoval koalici,která už 1 rok je funkční. ????? O kterou koalici jde? Že o ní není nic známo. Žeby ta, co bombarduje Kurdy a vyzbrojuje IS? Ta ještě funkční je, ale už jí zvoní hrana.

      Vymazat
  3. Na Čt24 jsem poslouchala projev Obamy. Kdyby byl pravdivý, tak by se mu dalo zatleskat a byli tací, kteří tleskali. Ale je to jako když zloděj volá - chyťte zloděje! Nějak mi z toho bylo šoufl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČT24 vysílala jeho projev celý, živě. Putinův ne.
      Následujícímu vyjadřování by se dalo zatleskat, i když zrovna tohle je pravdivé?!
      Obama označil USA za nejsilnější mocnost na světě
      Obama řek, že vše, co je správné pro USA, je správné i pro všechny ostatní demokratické země.

      Vymazat
    2. Opravuji: ani tato jeho prohlášení pravdivá nejsou.

      Vymazat
    3. Souhlasím. Navíc škoda, že po dlouhodobých zkušenostech ne všemu co "vypadne" z ČT můžeme věřit že? Takže hodnotíte to co Obama řekne, tlumoočník přeloží anebo to co editor (cenzor) sestříhal?

      Vymazat
    4. Jistě by se ČT rychle vypořádala s tlumočníkem, který by pána světa nepřekládal korektně, když navíc mnoho posluchačů ovládá angličtinu. Takže to opravdu řekl. Editor, (cenzor) do živého vysílání těžko může zasáhnout. A pokud by byl nesprávný překlad na webech, mainstream by ho velmi rychle umravnil.

      Vymazat
    5. Pozeral som na internete (tv rosija1) obidva prejavy ,tak Obamu ako i Putina .Pokrytectvo najhrubšieho zrna ,bohorovnosť a klamstva toho čierného ušatého pajáca sa nedájú porovnať s vecným prejavom Putina .

      Vymazat
    6. Milá zlatá,tož když mluvil Obama bylo vám šoufl a jak vám bylo po projevu p.Putina,hee?Došlo vám,že na rozdíl od USA,Rusko nebude moci realizovat cíle,které chce OSN dosáhnout?A že mínka p.Putina,Rusko bude předsedat RB,je možné považovat za výhružku,protože kdejaký rozumný navrh řešení,ať už šlo např. o Krym,Ukrajinu,ale i další v RB Rusko svým vetem paralyzuje?Nedvte se proto,že na rozdíl od vás vidím to tak,že p. Putin jen bezobsažně mlel své mantry.Proč?
      Pamatuji jednání RB v r.1968 a veto Sov.svazu,kdy jej zdůvodnilo bratrskou pomocí i když většina to viděla jinak!!! Nástupce po Sovětském svazu/od r.1991/ Rusko dělá to samé svinstvo při rozhodování v orgánech OSN vč.RB.Nedvim se proto,že když se dějí ve světě nepravosti,umírají lidi atd. utvořivší se koalice zasáhnou i bez mandátu OSN a RB.I když stoupenci Ruska či Číny poté řvou. Obtěžujte se a zjistěte si které velmoci nejeví zájem současný stav výsady veta zrušit nebo aspoň změnit.

      Vymazat
    7. Milý Mimoni z 22:01, srovnávat události z r 1968,prováděné tehdejším SSSR a jeho ukrajinským, pomateným generálním tajemníkem UV KSSS Leonidem Brežněvem se současným stanoviskem Ruské Federace k zahraničně-politickým událostem r.2015, je zcela a naprosto mimo mísu. Rozvraty, nestabilitu a války v severní Africe a na Blízkém východě, které byly v posledních 15 letech vyvolány, mají na svědomí vyhradně USA, a jejich evropští lokajští vazalové. Obama sám, jako dosazená figurka bankstersko-zbrojních amerických korporací, je černým poslem válek a neštěstí, rozvratu a destabilizací v mnoha zemích, od Iráku, přes Afghánistán,Sýrii, Libyi,Tunisko, Egypt, až po Ukrajinu, i Jemen, který za asistence amerického sluhy ze Saudské Arábie, byl vojensky napadnut letos v létě. V projevu obou politiků bylo jasné poselství : (USA-Obama : my jsme ti, kdo budou určovat, co se smí dělat v světě, kde jaké vláda bude a nebude,a s námi budou muset souhlasit všichni ti, kteří se chtějí považovat za správné demokratické země, a protože Asad nám nepadne do US koncepce, tak ho chceme zlikvidovat a basta!!! //Naproti tomu Rusko-Putin : Jen za účasti mezinárodního společenství pod mandátem OSN, mohou být řešeny konflikty všude tam, kde ozbrojení teroristé,prohlašující se za nové vládce v zemích, tyto země ovládnou a šíří teror a strach mezi původním obyvatelstvem. Všechny legálně zvolené vlády, včetně té Asadovy v Sýrii, musí mít plnou podporu OSN, jinak ve světě dál bude vládnout chaos, zmatek a síla vojenského vybavení těch, či oněch teroristů. A zrod a fungování tzv. "Islamského státu" je možný jenom proto, že je ze Západu vydatně podporován zbraněmi, které destabilizují rozsáhlá území a státní celky.Pokud to společně nezastavíme, tak nám to destabilizuje následně celý svět.Opravdu toto chceme??

      Vymazat
    8. Dělá vám problém porozumět textu,že?A taky mluvenému slovu,koukám.Bylo řečeno,neni možné jednat s člověkem,který vraždí a používá chemické zbraně proti vlastním lidem.Tedy né jak vy píšete,al-Asad nám nepadne do US koncepce,tak ho chceme zlikvidovat a basta.

      Vymazat
    9. To.22:44Nenávist z vás přímo stříká,to se jen tak nevidí,ale líbí se mě jak"obhajujete Rusko-Putin".Pro vaší informaci Sovětský svaz a následně Rusko jen od r.1945 do r.2000,podle zprávy zveřejněné MO RF vedlo 46 lokálních tajných konfliktů a až na pár vyjímek bez jakékoliv publicity. Posledních 15 let už si dohledejte.A ještě něco Rusko neni Putin,stejně jako Sýrie neni Asad.

      Vymazat
    10. Pro 21:34. Porozumění psanému textu nečiní čtenářům NR potíže. Oni navíc rozlišují i psané nebo vyslovené lži od popisu skutečnosti. Vámi papouškované tvrzení o Asadovi je lež jako věž. Počítáte-li se, řečeno Vašimi slovy, do okruhu "vlastních lidí" Obamy, měl byste se spíš věnovat tomu, co všechno "vlastním lidem" po celém světě provádějí ti, co jsou nastrčení do čela U.S. Deparment of State a ten prolhaný chlápek o tom žvaní jako jejich mluvčí. Nazdar

      Vymazat
  4. Putin jen škemral a stěžoval si.Víc nedokáže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neumíš rusky, jinak bys takovou hloupost nenapsal.

      Vymazat
    2. Ty negramotný blbe z 20:28, děláš ze sebe jen vola. Putin jasně řekl co chtěl, ovšem diplomaticky, ostatní to je jasné. Bombama to řekl jasně i pro takové blbce jak jsi ty, že jsou pány světa. Proto jsi to nepochopil.

      Vymazat
  5. K čemu je vlastně OSN ? Usáci tento spolek naprosto ignorují a dělají si co chtějí Nepotřebují k prosazení svých zájmů žádný souhlas OSN . Rozpoutají válku kdekoliv a toto společenství jen přihlíží a nikdo je nedokáže zastavit . Takže všechna tato jednání je jenom fraška . Platí jenom právo silnějšího . Tak tomu bylo vždy , je a bude .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Človíčku,snad lidi dostanou rozum a zasadí se o to,aby právo "silnějšího" v orgánech OSN přestalo platit !Společenství,to co bylo ustanoveno po válce umožnilo užívat velmocím právo veta.
      Proto i vy se divíte k čemu že je OSN a USA,podle vás dělají co chtějí, podle mě dělají práci za ten spolek,protože se ve strukturách OSN jen žvaní. Položil jste si někdy otázku,proč v době krize a to kdekoliv,všichni žádají o pomoc nebo jako prostředníka při jednáních USA a né Sovětský svaz dnes Rusko?Zkuste myslet ! :-))

      Vymazat
    2. O pomoc žádají všichni bohatého a snaží se s ním být zadobře. Bohatnout z válčení je ale hnus.V čem asi tkvěla taktika USA když se rozhodly uzbrojit SSSR? Země zničená válkou zbrojila na případnou obranu nás všech okolo, což ji ekonomicky poznamenalo, zatímco USA, válkou nepoznamenané, na nich bohatne.A proto vymýšlí nové a nové konflikty.

      Vymazat
    3. A.3:29 .To nemyslíte vážně,viďte.To jako např. vybudování těžkého průmyslu a železného srdce v Ostravě bylo naše,rozhodnutí o nepřijmutí poválečné pomoci atd.atd. a taky rozodnutí držení nesmyslně velkých útočných armád v zemích východního bloku,zničených válkou to byla,podle vás ,ta obrana nàs všech okolo?.Hele,znáte to jak při obsazení ČSR / někteří říkají osvobození/ se zasekla sovětská kráva v Dukelském průsmyku?No,dopadlo to tak,že z naší strany byla 45 let krmena a Ruskem celou tu dobu dojena.Ve všech okolních státech státech také maji zkušenost s tou obranou jak píšte.To byl nàsledek Jalty,který si J.V.S.prosadíl a proto na něj v Rusku dodnes nedají dopustit.Jo už Lenin" snil od La Mancha k Vladivostoku",při dělení na Jaltě se "sen"částečně podařil a nyní V.V.Putin nastínil jak a s kým by " ten sen" uskutečnil.Toť tak se věci mají je jen otazkou času,kdy lidem jak vy TO dojde.

      Vymazat
    4. Tupá hlavo, 8:02, jsi tak blbý po rodičích nebo jsi se tak vyskytnul? Proboha, nauč se psát, ty tvoje výmysly z novodobé propagandy z ČT se nedají číst. Tobě to nedojde nikdy, pindosácký mávači.

      Vymazat
    5. Trefená se ozvala,že? V kolik ti končí služba,pindos?

      Vymazat
    6. 20:33
      Ušáky před bombardováním Sýrie zastavilo Rusko. Takže už neplatí, že si můžou dělat co chtějí a kde chtějí a nikdo je nezastaví.

      Vymazat
    7. Bohužel zajíci toto je právě ta vyjímka , která potvrzuje pravidlo .

      Vymazat
  6. ))) 20:28 - trotle, prosím, uveřejni jeho projev, ať všichni vědí, jak "škemral a stěžoval si" - ale doslovně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nic nemůže uveřejnit,protože ani jistě neumí číst.Že ano trotle?

      Vymazat
    2. Zase diskutujete s trollem nebo vylízaným mozkem? Zbytečné.

      Vymazat
    3. Na zbytečnost diskuse s trollem tu upozorňuji ostatní už hezky dlouho, ale je to marné. Lidi si neuvědomují, že každou svou snahou mu to tzv. nandat za ty provokační bludy v podstatě přistupují na jeho špinavou hru. Lidi jsou prostě nepoučitelní, dělají trollovi dobrovolně pitomce a troll má z toho srandu.

      Vymazat
    4. Víte, ono to vypadá, že jeden a ten samý troll napíše nějaký žvást a potom sám sobě pod jinými nicky nadává.
      J. Hruška

      Vymazat
  7. Proč nás čt okráda o informace ? To jsme tu už měli za komunistu . Neplatit poplatky . Nehorázné platy v čt . Žádné živé vstupy z demonstraci . Reportáže o lidu Donbasu . Atd. Karel von Banhof .

    OdpovědětVymazat
  8. Důchodci z StB byli rekvalifkováni na práci s PC.Píší na N.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:06
      Nemusíš o sobě a kámoších vykecat všechno:-)

      Vymazat
  9. Při projevu kremelského botoxového čůráka Ukrajinská delegace opustila sál a ukázala co si myslí o moskovii a kremelském lejnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu.Ten úchyl je tak napumpovanej,že až ho ti debilové ponesou do mauzolea tak nebudou muset preparovat.

      Vymazat
    2. Vás dva blbce budou muset poslat na tu Okradinu do zákopů, aby jste vystřízlivěli. Vás zajímá ta oligarchická ulhaná tlustá botoxová obluda Prasečenko? Můžete nastoupit do Azovu, Plavec vám to zařídí, zmanipulovaná přiteplená mládeži.

      Vymazat
    3. Pravda,celá delegace Ukrajiny odešla na rozdíl té ruské,kdy jen Čurkin i když TASS "viděl " odchod celé delegace a naše média,ta co pravdivě informují :-),toto vidění TASSu hnedka dala na první strànky.Že měl Putin možnost vidět ivlajku Ukrajiny z bojů jim ale nestálo ani za zmínku.Proč to?

      Vymazat
  10. V projevech Putina i Obamy nezaznělo nic co by vylučovalo možnost vzniku velké koalice všech supervelmocí, která by se postavila proti IS a celému globálnímu terorismu. Návazně na sjednocení velmocí v uvedené koalici by mohla vzniknout globální dohoda, která by mohla účinně předcházet válkám, ekonomickým krizím a řešit další globální problémy. V současném zastaralém a nefunkčním pojetí politiky prognózují politologové budoucnost podobně jako meteorologové počasí. Je na čase začít budoucnost lidstva systematicky, cílevědomě a plánovitě realizovat. Globální demokratická vláda by mohla být organizací, která by umožnila rozumným politikům dohodnout se na tom, jaká bude budoucnost celého lidstva. Globální demokratická vláda by zajišťoval trvalý mír na celé planetě prakticky stejným způsobem, kterým EU zajišťuje trvalý mír v rámci celé EU. Evoluci politického uspořádání světa je možné pouze zpomalit ne zastavit. Jedna možná cesta k novému politickému uspořádání světa je uvedena v článku: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Dědek. Píšete, že:
      "Globální demokratická vláda by zajišťoval trvalý mír na celé planetě prakticky stejným způsobem, kterým EU zajišťuje trvalý mír v rámci celé EU."

      Proč chcete úplně zničit celý svět? Pokud by se globální vláda řídila podle EU, bezpochyby by k tomu došlo. Ta právě zahajuje, pokud jste si nevšiml, pod heslem míru v Evropě, úplné zničení její kultury i populace samé totální islamizací.

      Přečtěte si tohle, a znovu své návrhy zvažte:
      http://euro.e15.cz/jak-zabit-civilizaci-821461
      http://www.express.co.uk/news/uk/65628/Secret-plot-to-let-50million-African-workers-into-EU

      Nestačí Vám ta Evropa? To byste chtěl zničit všechny kultury světa? Kromě islámských radikálů? (Nejste nakonec jeden z nich?)

      A mimo to, globální vládu si představit dovedu. Svět už ji téměř má (vláda dolaru). I když ona stále častěji ignoruje OSN.
      Ale "DEMOKRATICKOU globální", tu si tedy zatím vůbec představit nedovedu. (A to jsem býval ve škole na deskriptivní geometrii nejlepší.)
      Děda.

      Vymazat
    2. Jak EU zajišťuje v Evropě mír? Vždyť je situace, díky evropským politikům,kteří se angažovali na Ukrajině tak našponovaná, jak nebyla snad celé půlstoletí.EU umí strkat nos jen do vnitrostátních záležitostí svých členů a rozvracet fungující hospodářství souseda pro dobro toho silnějšího, který si odhlasuje, co se mu hodí.EU neumí ani ochránit své hranice, je k ničemu.

      Vymazat
    3. Dědek"
      Ty tvoje slátaniny už stejně nikdo nečte, jen jimi zasmraďuješ diskuse. Vyženou tě dveřmi, vrátíš se oknem:-)
      Musíš mít hroší kůži.

      Vymazat
  11. Všechny říše se dříve nebo později rozpadly. Po období nezadržitelného růstu nastává stagnace a rozpad. Jistěže v daném místě nevznikne vakuum, ale zmocní se ho nová centra moci.
    Teď právě, zdá se, nastala stagnace panství SSA. Tlupa, která se státu SSA zmocnila, aby s ním realizovala své světové panství, je vyčerpala. SSA již ztrácejí dech, a ač mají sil stále mnoho, nejsou již schopny vyvíjet a šířit pozitivní koncepci. Nejsou už schopny vládnout světu, jen zastrašovat a ničit. Rusko zápasí samo o přežití, a zdá se, že neprohrává.

    Všechny vlády světa už chápou, že tudy asi cesta nevede, nevědí však, kudy by měla vésti. A bojí se. Doposud skoro každý státník, který chtěl nějakou novou cestu hledat, byl zrušen, nebo na jeho zemi byly uvrženy ničivé sankce.
    Všechny vlády světa vědí, že světový finanční systém made in SSA je lichvářská past pro celý svět.
    Všechny vlády světa proto mají tři přání:
    1/zbavit se dolarových dluhopisů, aby přestaly být vysávány,
    2/ ponechat si je, aby nezkrachovaly.
    Toto vyřešit nelze, proto mají ještě horoucnější přání
    3/ aby to nemusely řešit ony. Aby to vyřešil někdo jiný a jindy, raději až někdy později, nejlépe ale už včera.
    Proto je to tak stabilní, proto se nic neděje, „jen vydržet do důchodu“ – to je snem každého tuctového politika.
    Nicméně, současný silný kůň – SSA je již opotřebován, a bude třeba přepřehat. Koho si světovládná tlupa vybere jako náhradu? Bude to Rusko, nebo Čína, nebo obé? Budou se snažit prorůst do těchto zemí jako rakovina. Podaří se jim to? Můžeme uzavírat sázky.
    Už jsme slyšeli, že pan Rothschild koketuje s AIIB (to je zbrusunová ruskočínská banka rozvoje).
    Všechno ostatní jsou jen takové bojové hry, při nichž se jenom umírá, nebo chudne mnoho lidí. Možná, že i ty, nebo já, nebo naše děti.
    Můžeme uzavírat sázky.
    PB

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, tak. Sázím na "obé", za podpory dalších tomu nakloněných. Děda.

    OdpovědětVymazat
  13. Oba projevy potvrdily tendenci. Prestiž USA coby výspy "demokracie" a morálního sudí světa je nadobro ten tam. USA pro stále víc států jsou stále průhlednější a jejich humanitární mimikry jsou již neudržitelné. Stačí porovnat bohorovnou aroganci Obamy v OSN, když prohlašoval že USA si z titulu síly ve světě mohou cokoliv (přitom stačí jediná jaderná bomba která "odšpuntuje" Yellovston a je po nich veta) a Putinovu výzvu ke kolektivnímu řešení problímů, k návratu k mezinárodnímu právu. Obraz USA upadá už také u jejich evropských vazalů a spolupachatelů, poté co se proláklo, že podporují IS a mezinírodní teroristy, všechny odposlouchávají a ženou migranty (včetně teroristů) do Evropy. Teď ještě odmítnout TTIP a zrušit samovražedné sankce proti Rusku.

    OdpovědětVymazat
  14. Chápeme naprosto rozdílně projevy státníků.kteří rozhodují o dění ve světě.
    Co nabízí Putin,rychle jednat,zapojit do toho více států,jenž se týká krize na BV.
    Obama nabízí jen zbraně a vojáci,doposud si vytíral zadek z OSN,takže další vojenská pomoc,by byla jen v zájmu USA a ne celého světa.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
  15. Je to jednoduché.Američané zachraňují obyvatelstvo před úchylnými diktátorskými režimi a rusáci zachraňují diktátorské režimi před obyvatelstvem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen zapomínáte,že při tom zachraňování,USA způsobí mnoho mrtvých obyvatel a mnoho utečenců,nějak tomu Vašemu zdělení nerozumím.
      zemedelec.

      Vymazat
    2. Ani jsem nečekal,že by jste to pochopil.Chápu,že to je na vás tady příliš složité.

      Vymazat
    3. Američané zachraňují obyvatelstvo? Tím, že nutí jejich "demokracii" pomocí bomb na civilní obyvatelsto? Rozvraty nestabilita a války v severní Africe a na Blízkém východě, způsobili oni? Chtějí svrhnout Asada za cenu povraždění obyvatel, za cenu vyhnání obyvatel do Evropy, s jinou kulturou, než která je jim vlastní? Nevadí jim, že většina tamních obyvatel si přeje u moci Asada? Jasně, je to jednoduché, zachtělo se jim zdrojů a když to nejde zadarmo a podobrém, tak je vybombujou. Tohle může schvalovat jenom nebezpečný šílenec.

      Vymazat
    4. 7:27prosim vás sundejte,nebo vyčištěné si brýle.Proč mermomocí se zastáváte diktátorů a tak upíráte lidem,v zemích a regionech jenž jste jmenoval,lepší žití?Co víte o podpoře al-Asada,kdo že jej podporuje a kdo s ním bojuje a proč,o emigraci ze Sýrie,he.Nebo o Rusech a důvodech vystěhování z ráje Ruska na Západ? Jo, chlapče není jednoduché se zbavit lidi,co brání vůli vlastních lidí jako Asad nebo i Putin.Když se všvákům zalíbí moc je vždy problém a dojde proto vždy na flintičky !Ale z toho nelze vinit USA.

      Vymazat
    5. 7:11 co bereš prošlé Roháče? Mohl by jsi nám vyjmenovat, koho ti tví teplí pindosi zachránili a kde to po jejich demokracii funguje, pussyno?

      Vymazat
    6. 8:41 vy si ty brýle opatřete a čtěte více zdrojů. Cizí mocnost nechce v Sýrii u moci Asada, i když ho většina obyvatelstva podporuje. Než tam vstoupila noha "osvoboditelů", uprchíci v Evropě nebyli. "Osvoboditelé" "bojují" proti IS tak, že posiluje. Jenom lid dané země má právo rozhodovat o tom, kdo bude v jeho zemi vládnout, tedy pokud ta zem není kolonií, a kolonizátoři byli, jsou a budou odpad a nemají mít právo na existenci!

      Vymazat
  16. Už jenom ta choreografie byla zajímavá. Obama hovořil a udělal asi 20 významných, 3 vteřinových pauz,jak je zvyklý od nich ze senátu, bohužel potlesku se dočkal akorát 4x. Ke konci už byl trošku nervózní, ale protože avizoval, že už bude konec, tak se těch čtyř potlesků nakonec dočkal. Putin, který už to fiasko viděl, tak naopak přečetl projev na první dobrou, bez jakýchkoliv zastávek, takže měl potlesk akorát nakonec a vyhnul se tak blamáži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Obama mluvil z patra a botoxovej to četl z papíru.Už jak to začal číst začal taky zdražovat dolar proti rublíku.Ale co to je přece pro rusa požehnání,čím dražší dolar tím má mužik víc rublíků.Je potřeba aby ten lůzr vystupoval v OSN alespoň jednou týdně.To budou mít rusáci rublíků.

      Vymazat
    2. Ano, Obama bez papíru:
      - Vše, co je správné pro USA, je správné i pro všechny ostatní demokratické země

      - Ve svém projevu označil Obama USA za nejsilnější mocnost na světě

      Výsledky známe z Ukrajiny, stř.východu, sev.Afriky, imigrační tsunami...

      Vymazat
    3. Blb z 8:24 to nechápe. Opice jen nervózně řekla, co omílá nadřazenec dokola, že jsou oni vyvolení. A buzny 8:24 slintají. Putinovi nerozuměl a tak komentuje jen obraz co viděl.

      Vymazat
    4. V dnešní době jakékoliv přenosové techniky,tak Obama neměl problém,mluvit jako z patra.Putin by to neriskl,mohli by mu tam nahrát něco jiného.

      Vymazat
    5. No to je logické, že to četl, protože reagoval na to, co řekl Obama, navíc měl Obama čtecí zařízení, takže to působilo jako divadlo. Putin už přednesl spatra dost projevů, takže nemějte péči, že by Obamu nepřekecal. Mluvil o konkrétních věcech, které bylo nutné přesně formulovat, Obama předvedl snůšku frází a líbivých hesel, takže tam mohl v tomto duchu vyprávět ještě 2 hodiny.

      Vymazat
  17. Anonymní28. září 2015 23:34
    Dělá vám problém porozumět textu,že?A taky mluvenému slovu,koukám.Bylo řečeno,neni možné jednat s člověkem,který vraždí a používá chemické zbraně proti vlastním lidem.

    To, že použil chemické zbraně proti vlastnímu lidu tvrdí kdo? Údajně byly použity zbraně ze Syrských zásob. Nikdo se k tomu nehlásí a všechny zúčastněné strany to popírají. Chemický útok posloužil jen jako spouštěč protiassadovského povstání. Jenom díky Rusku nemohli SS spustit vojenskou akci. Je to stejné jako se ZHN v Íráku. Je to stejné jako útok na Německou vysílačku Polským agresorem. Je to stejné jako manipulace z r.2012 kdy chtěly SS zaútočit na Írán. Jenže to bylo příliš brzy po Iráku a všichni zúčastnění si ještě pamatovali podvrh a lži spojené s Irákem. Nebýt Camerona, který důkazy považoval za nevěrohodné, tak byl rozerván další stát. Chce to
    lepší paměť a posuzovat děje v kontextu a ne na základě manipulativní propagandy. To co se dnes děje je pouze synergický efekt zla rozsévaného po celé planetě systémem založeným na nenažranosti a dominanci. Jak by se asi US vládě líbilo, kdyby byla vyhodnocena jako nedemokratická a určená ke svrhnutí. Je v tom ale jediný rozdíl. Jaderná triáda. Jen ten kdo jí vládne si dovolí to co SS. Dokud bylo Rusko na kolenou tak řádili jak utržení ze řetězu. Naštěstí to vypadá, že svojí historickou dvacetiletou příležitost prošvihli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chemický útok prokazatelně a opakovaně provedli odpůrci Asada. Vyšlo k tomu hodně článků i svědectví. To jen blbečci, co jim ke čtení stačí Lihové noviny a Mafie Dnes melou nesmysly.

      Vymazat
  18. A komunisti na CNN si spletli Putina s Jelcinem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:13 - když se blb narodí, zůstane blbem po celý život.

      Vymazat