Reklama

.

.

úterý 13. října 2015

Almaz-Antey: MH17 byl sestřelen z území kontrolovaném Kyjevem



13. 10. 2015           První zprávy
Ruský koncern Almaz-Antei dnes zveřejnil výsledky svého vyšetřování pádu Boeingu MH17 v Doněcké oblasti. Dnes zároveň zveřejní své výsledky i nizozemská vyšetřovací komise. Firma, která je výrobcem raketových systémů Buk, provedla dva plné experimenty, které, podle ní, potvrdily, že malajské dopravní letadlo bylo sestřeleno z území kontrolovaného ukrajinskými silami.

Výsledky modelování katastrofy malajského Boeingu na Ukrajině potvrdily, že byl zasažen z oblasti, kterou měly pod kontrolou ukrajinské bezpečnostní síly - z vesnice Zaroščenskoje, řekl novinářům v úterý generální ředitel společnosti Jan Novikov.

„Dnes můžeme s jistotou říci, že pokud Boeing byl zasažen systémem Buk, tak ho zasáhla raketa 9M38 z obydlené části Zaroščenskoje," uvedl Novikov. Přitom zpochybnil úlomky údajně nalezené úlomky rakety modernějšího typu 9M38M1. Šrapnely této rakety neodpovídají těm, které měly Boeing zasáhnout.

Společnost testovala střely Buku na trupu letadla Il-86, který je podobný svými parametry malajskému letadlu.

Podle společnosti měla Ukrajina k dispozici 502 raket 9M38, ale kolik jich má v současnosti není známo.

NST: Rusko je rozhořčeno nizozemským vyšetřováním pádu MH17

V červnu 2015 ruská společnost Almaz-Antey, která je výrobcem systémů Buk, publikovala odborný posudek o letecké havárii MH17 na východní Ukrajině, kdy se na jeho vypracování zúčastnili odborníci, kteří vyšetřovali nehodu ruského letadla letecké společnosti Sibiř, sestřeleného ukrajinskou protileteckou obranou nad Černým mořem v roce 2001. Podle zprávy, zasáhly střepiny rakety celou kabinu Boeingu od kokpitu k ocasu, nikoliv vně, ale uvnitř letadla. Rovněž uvedli, že raketa, která sestřelila Boeing, nemohl být vypuštěna z oblasti Sněžnoje, jak uvedla ukrajinská armáda.

Boeing 777 společnosti Malaysian Airlines havaroval na cestě z Amsterodamu do Kuala Lumpuru 17. července loňského roku v Doněcké oblasti. Zemřelo všech 298 lidí na palubě.

40 komentářů :

  1. Uz je zcela jasne, ze na vine jsou rusti separatiste kterym zbran dodalo Rusko.
    Ruske firme muze verit jen naprosty hnup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi takový sionistický hňup jako ty ... může věřit čemukoliv co vyjde z úst nacistů z Isreale či USA...

      Vymazat
    2. NO vidíš a přitom ty jsi hňup přímo ukázkový a nevěříš !! Celá komise dodnes nezveřejnila záznamy hovorů pilotů s řídící věží, dodnes neuvedli kdo a proč měnil dráhu letu letadla a co je nejdůležitější je otázka komu to prospělo při prosazování protiruské propagandy !! Pán může vysvětlit, proč by to Rusko dělalo ???

      Vymazat
    3. 14.25. zapomínáš a nejen ty, ale i slavné západní sdělovací prostředky na jednu velmi důležitou věc! Typ rakety Buk, který sestřelil letadlo přestala ruská firma vyrábět v roce cca 1998-9. a veškeré rakety "staršího typu" byly prodány Ukrajině v těch samých letech!!! Tudíž se na ruské straně takový typ raket od té doby ani nenachází. Tato informace byla uveřejněna i v našem "oficiálním" tiskukrátký čas po sestřelení letadla! Sice jen jednou, ale snad to o něčem vypovídá. Máš možnost znovu kombinovat.

      Vymazat
    4. Pro 14:25:
      Negramoto, jaké máš důkazy pro své tvrzení, že na vině jsou ruští separatisté, kterým zbraň dodalo Rusko?! Prokaž své tvrzení do 6 hodin. Makej, hodiny už bijí tik-tak, tik-tak!!!

      Vymazat
    5. Pět minut po otištění článku už reakce? Tomu se nedá říkat jinak než láska až za hrob. Pokračuj, rádi si na tvoje rychlé reakce zaklikáme a zvýšíme si čtenost.

      Vymazat
    6. Podívejme se na to realisticky. Systém BUK není žádný prak, potřebuje odbornou obsluhu. Co by tím sestřelením mohlo Rusko vůbec získat ? Navíc je tady jeden dost vážný problém. Proč Kyjev maří vyšetřování ? Z řídícího střediska zmizely veškeré záznamy tohoto letu. Takže pravdu ano, ale ne lež...

      Vymazat
    7. To 14:25. Myslel jsem, že VW není ruská firma.
      Pro ostatní diskutující: Takovýto paskvil, jaký předvedla ta "Nizozemská komise", by u nás neprošel ani při havárii práškovacího Čmeláka. Je to jako s brdským radarem. Koho zajímá, jak to bylo, už to dávno ví. Není o čem diskutovat. Vyšetřování skončilo, zapomeňte. Nazdar

      Vymazat
    8. Snímky z emerickejch satelitů jsou KDE? Ukazují CO? Hňup VOCAĎPOCAĎ

      Vymazat
  2. No počkat. Takže to tedy nebyly izraelské rakety odpálené z ukrajinských stíhaček ani kulometná salva z nich vystřelená? Takže jste nás celo dobu lakovali?

    OdpovědětVymazat
  3. 14:25 Ty už jsi jasné dávno, hloupé páchnoucí lejno. Ty kotrmelce, tyátry s průtahy vyšetřování, ztráta černých skříněk, práce dispečinku, neuzavření letové zóny nad válečnou oblastí, to může popírat pouze odporně slizký hnus, jakým nesporně ty jsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jásání separatistů nad úspěchem v podobě sestřeleného letadla na sociálních sítích může popírat jen rusácká kurva. Čest.

      Vymazat
    2. A nebo sionistický zmetek ...

      Dej si dohromady haijlování než se navrátíš do Tel Avivu či D.C.

      Vymazat
    3. Kdo viděl odpálení raket s plochou dráhou letu z Kaspického moře, určitě si všiml sloupu ohně a dýmu, který se v případě rakety BUK nese až do výše 10Km. Je při tom i dost velký hluk. Odpálení je vidět na 20 a více km. Nikdo nic neviděl, žádný svědek, žádné kecy z černých skříněk, žádné záznamy hovorů mezi věží a MH317. Utajené vyšetřovaní a záhadný výsledek - bez viníka. Tady někdo houpe a kryje toho, kdo dál k sestřelení příkaz.

      Vymazat
  4. O cem je vubec diskuse? Vzdyt oficialni Holandska vysetrovaci komise PRAVE potvrdila vysledky vysetrovani podniku Almaz-Antey. MH17 bylo sestreleno raketou kterou disponuje POUZE Ukrajina. Oficialne Kyjev zadny system BUK nepostrada, tudiz ani verze ze ho separatiste ukradli a pak sestrelili letadlo nesedi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zprávy se doplňují. Holanďané specifikují oblast (východ Ukrajiny), Almaz-Antey určuje vesnici (Zaročenskoje). Kdo tam v té době byl není z technického hlediska důležité.

      Vymazat
    2. Proč sem motáš nesprávný název "Holandská vyšetřovací komise", když správný název je "nizozemská vyšetřovací komise"?! Stačí, když si pročteš článek.
      A ještě jedno: Nauč se psát čárky a háčky. Jinak vypadáš jako negramotný blb, co snižuje důvěru k intelektuální úrovni Tvého rádoby komentáře!

      Vymazat
    3. 15:18 Mám dojem, že Vás na Wikipedii znají::
      Grammar nazi

      Grammar nazi (též grammar natzi, grammar nazzi, spelling nazi) je v anglickojazyčném prostředí typ internetového trolla, který je nemístně zaměřen na spisovnost projevu. Grammar zde označuje gramatiku a nazi odkazuje k nacismu.

      Grammar nazi například využívá náhodné překlepy k agresivnímu zpochybňování kulturnosti a celkové intelektuální kapacity ostatních diskutujících.

      Vymazat
    4. Pro 15:44: Diky ze jste se me zastal :-) I kdyz je to out of topic tak se pokusim mou negramotnost vysvetlit. Uz 30 let pouzivam Nemecke rozlozeni klavesnice. Ta ma "cárky", ale nema "hácky". Jestli to nekoho uklidni, tak diakritiku nepouzivam ani na psani Francouzskych, Italskych ani Nemeckych komentaru. A jestli chci neco napsat Rusky tak musim datlovat na "screen keyboardu".

      Vymazat
    5. Milý 15:44, měli jsme v práce jednoho uhoněného experta, který se neobtěžoval s háčky, čárkami a dokonce ani tečkami. Prý z nedostatku času na přepínání klávesnice, apod. Jeho výtvory nezřídka nabraly nechtěný smysl a zavinily provozní zmatky. Všichni si oddechli, když tento expert přešel na vyšší post do jiného podniku, kde snad škodí dodnes. Je zajímavé, že se vždy vymyslí zdůvodnění, aby blbcem byl někdo jiný než opravdový blbec.

      Vymazat
  5. To vyšetřování,jeho průběh a ty tanečky okolo smrdí stejně jako to vyšetřování toho zločinu 911....a věřit ofiko verzi může jen dement,nebo v lepším případě ten,kterej v tom má pracky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas s 14:59. Spousta podobných tanečků s historkou 911..Řekl bych, že obojí bylo pod stejnou taktovkou a taky obojí splnilo požadovaný krátkozraký cíl. Ještě mohli říct, že operátora z Kyjevské řídící věže odnesli UFOuni.

      Vymazat
  6. Před chvílí se vyjadřoval v ČT letecký odborník, který přesně argumentoval tímto způsobem. "Morderátorka" ho chtěla dotlačit k "zásadnímu odsouzení", ale nenechal se. Sám konstatoval, že důvod uvedený pro ochýlení letadla, tedy bouřka není pravda, ptal se, proč zmizely všechny záznamy letového provozu, které zabavila SBU a nejsou k dispozici, a proč není uveden alespoň záznam z černých skříněk, které se našly a byly komisi odevzdány. A také se ptal, proč přelety nezakázala mezinárodní organizace k tomu oprávněná, když zjistili, že ukrajinská vláda, po 16 ti sestřelených strojích(vojenských), se na to vykašlala. Navíc rozbor společnosti Almaz-Antey ve svých závěrech uvádí, že pokud!!! to byl BUK, tak....Kdo tu tiskovku holanďanů poslouchal, tak slyšel, že splnili "zadání". Potvrdili, že to byl BUK a vystřelili ho odněkud z východní Ukrajiny. Ovážní a neúplatní novináři by se po Takových informacích, resp. odpovědích na nepříjemné otázky, pídili. Obávám se ale, že takový novinář už dnes neexistuje. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobří novináři existují ale ne na půdě Česka kontrolované Israelem, USA a EU.....

      Vymazat
    2. 100% souhlas!

      Vymazat
    3. K. H. Borovský se tomu asi už věnovat nebude...

      Vymazat
  7. Na ČT zrovna dávají tiskovku s holandským prokurátorem. Ten říká, že ještě nevědí, odkud a kým byla raketa odpálena. Na obrazovce zároveň běží podtitulek ČT: "Raketa byla vystřelena z území ovládaného separatisty". Následně politický geograf Vincent Kopeček říká, že "ruská propaganda jede na plné obrátky". Tak nevím, opravdu se ČT řídí heslem "podle sebe soudím tebe" a doufají, že diváci jsou totálně vypatlaní?

    OdpovědětVymazat
  8. JEDNOU ŘEKL Obama, že letadlo sestřelili Rusové, tak se tím všichni řídí, ale opak je pravdou, už nedávno bylo na internetu, že letadlo bylo sestřeleno ukrajinským letadlem a izraelskou raketou, kde je tedy pravda. I z Ruska přišla informace, že letadlo sestřelil ukrajisnký plukovník a potom emigroval do Arabských emirátů, aby ho doma nezastřelili ti miliardáři, kteří to všechno mají na svědomí.

    OdpovědětVymazat
  9. Nechápu jak může nějaká továrna provádět vyšetřování události-zločinu. Ta může dodat pouze odborné podklady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý zlatý, jestliže jste poslouchal ruskou tiskovku, pak byste věděl, že výrobní podnik nic nevyšetřoval, jen prováděl pokusy se šířením úlomků, aby zjistili polohu rakety v okamžiku výbuchu. S polohou rakety souvisí místo, odkud byla vypuštěna. Mimochodem, pro kterou zločineckou organizaci pracujete?

      Vymazat
    2. Pro 16:34 - šlo o odbornou rekonstrukci, která je nafilmovaná a dobře zdokumentovaná. její výsledky byly předány nizozemské komisi, ale ta je ignorovala! Stejně jako další fakta a rozbory, co jí poskytli Rusové. Navíc celé "vyšetřování" vedli Holanďané nestandardně!!!

      Vymazat
    3. Rekonstrukci nemá provádět firma, ještě navíc spjatá s jednou stranou, takže o objektivitě by se dalo silně pochybovat, ale nezávislé vyšetřovací orgány, nejlépe komise OSN. Vždyť tam závisí na x detailech a změna byť jediného může mít za následek zcela jiný závěr.

      Vymazat
  10. Propaganda jede na plné obrátky všude...v UK
    je na hlavních bulváních denících Putin a velkými písmeny...je vrah zabil mi syna...apod.
    Za to nemůžou čestí novináři, to nejsou novináři to jsou placené špatné děvky...bez názoru...

    OdpovědětVymazat
  11. Nedělám závěry, nemám relevantní informace a také nejsem technicky a balisticky zdatný, abych věc posoudil, ale... Chodím nějaký ten pátek po světě a vím s naprostou jistotou, že letadlo bylo určeno k sestřelení ještě než vůbec zvlétlo. Ať už bylo k sestřelení použito jakékoliv munice, bylo k tomu potřeba i nezměrný cynismus, sadismus, podlost, zákeřnost... Kdo disponuje těmito charakterovými vlastnostmi více? Amíci, Ukrouši či Rusové?
    Na netu jsou záběry z cíleného odpálení patrových budov v Glasgow, podívejte se, jak padají budovy, když je odpálí profesionální firma... a jak padaly Dvojčata, když je odpálí specialisté jiného druhu...

    OdpovědětVymazat
  12. Ale Almaz nedávno (červen 2015) tvrdil, že BUK byl M1
    https://www.youtube.com/watch?v=uvxbrdm0wz0

    OdpovědětVymazat
  13. 17:38
    přesně aneb propaganda v praxi
    „Алмаз-Антеј“: Само Украјина поседује „Бук-М1“ којим је оборен MH17
    http://www.pravda.rs/2015/06/02/almaz-antej-samo-ukrajina-poseduje-buk-m1-kojim-je-oboren-mh17/
    Chytli se do vlastní pasti. A teď co s tím soudruzi.

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím,proč se tady dohadujete.Britský premiér Cameron hned prohlásil,
    že jedno,kdo to udělal.Stejně to hodíme na Rusko.Takže strachy poděla-
    ný anonymní ze 14.25 jen papouškuje prohlášení podrazáků stejných,ja-
    ko je on sám.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  15. Už v tom mám jasno. Komise zjistila, že letadlo bylo zasaženo střelou Buk, s hlavicí 9 N 314 M. Tento typ hlavic po modernizaci těchto střel používá kdo ? Ukrajina !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V takovým případě řekli i kdo to éro sestřelil.

      Vymazat
  16. Která je to komise? Nějaká nová - nizozemská, nebo ta, která se skládá ze zástupců Nizozemska, Belgie, Austrálie a Ukrajiny a měla sídlit v Nizozemsku? Proč se jí ale potom říká nizozemská, když měla být mezinárodní? Proč v té komisi nebyl zástupce státu majitele letedla a pesonálu, tj. Malajsie? Proč byli v komisi zástupci Ukrajiny, ač patřila k podezřelým stranám, resp. jen Ukrajiny, a ne i povstalců, či Ruska, aby tam tedy byly zastoupeny všechny podezřelé strany? Žel, složení komise znevěrohodňuje její závěry. I kdyby byly nakrásně pravdivé, tak vždy už nad nimi bude stín podezření z manipulace.
    Další ranou validity závěrů je nezveřejnění zásadních dokumentů a zdrojů informací - komunikace věže a posádky, záběry ze satelitů, údaje u černých skříněk, z radarů všech stran.
    Ze kriminalistického sedmera rozhodně není vyjasněno vše, máme koho a kdy, horší už je to s jak, kde a čím, ve vzduchu je kdo a naprosto chybí odpověď na proč?
    Suma sumárum: od počátku tu někdo či spíše několik stran (nejen USA a Ukrajina, nýbrž i federalisté a Rusko) hraje jakousi podezřelou hru. USA ze satelitů mají na 99,999 % snímky, tak kde je problém? Komunikace s věží - pročpak Ukrajinci oněměli? Přístup na místo tragédie - povstalci komplikovali a hned vytvářeli prostor pro podezřívavé domněnky. Vyšetřovací komise OSN - ruské zdůvodnění je překvapivé, takové předperestrojkové. Každá strana má své máslo, takže to, co se zatím upeklo, je poněkud nestravitelné.
    KR

    OdpovědětVymazat