Reklama

.

.

sobota 10. října 2015

Hra končí, Evropo - přichází "Barevná revoluce"


8.10. 2015  AC 24
Pokaždé, když vidím starého dobrého George Sorose něco říkat o demokracii a evropských hodnotách, tak vím, že se něco stane. Tak to bylo v případě Ukrajiny, když George Soros argumentoval, že demokracie je tím nejdůležitějším, i potom když říkal, že evropské hodnoty jsou nejdůležitější, a že proto musíme přijmout milion uprchlíků každý rok. Jak to skončí? Nejspíš jako obvykle: ohněm, řáděním, svrháváním vlád a naprostou destabilizací Evropy, tj. více méně, jako to nedávno skončilo na Ukrajině. Avšak, tentokrát se budou ‚demokracie‘ a evropské hodnoty instalovat v daleko větším měřítku a s rozhodným odhodláním přinést ‚barevnou revoluci‘ ze Středního východu do srdce zmírající Evropy.

Prozatím to bylo ve všech zemích, kde se provedly ‚barevné revoluce‘, všechno jen o svrhávání vlád pod záminkou zavedení ‚demokracie‘. Tentokrát to bude jiné: islamističtí fundamentalisté zaplavující starý kontinent udělají v Evropě převrat ve jménu boje proti ‚demokracii‘. A zatím to nikdo nezkoušel ani skrývat, jen si poslechněte, co islamisté otevřeně prohlašují ve svých projevech. Nakonec, jaký je v tom rozdíl? Konec konců bude starý řád nahrazen novým. Změní se jen záminka: ‚demokracii‘ nahradí zákon Šaría.

Tentokrát půjde sociální inženýrství a la Soros a spol. ještě mnohem dále. Už to nejsou jen místní státy, kde se svrhávají vlády a instalují se loutky jako na Ukrajině. Teď, když to přichází do celé Evropy, do níž se budoucí sociální změny instalují pomocí nadcházejících vln uprchlíků. Jestli má braní uprchlíků v souladu se Sorosovou vůlí smysl, to nám může vysvětlit toto krátké video.


Takovýto běh událostí povede, eufemicky řečeno, k nárůstu napětí v Evropě na základě etnik, ekonomiky a náboženství.
Mohli bychom však i přes kulturní rozdílnosti nějak koexistovat? Prohlášení imáma Choudaryho nenechává pro tuto možnost moc iluzí.

Takovouto otázku položil Maciej Woroch z této redakce imámu Anjem Choudarymu z Británie.
‚Je vzájemné odcizování a prohlubování konfliktu jedinou možností koexistence?


‚Ne, to není otázka o tom, zda vás budeme rozvracet. Jednoho dne bude v Polsku zavedeno právo šaría, protože my věříme, že bychom měli odstranit všechny utlačitelské režimy. Pokud vám vládne někdo jiný než Alláh, tak je to forma útlaku. Díky naší politice bude váš režim odstraněn.‘

Ač lidé v Evropě pořád ještě předpokládají, že něco mohou přijmout, nebo nemusí, tak imám tento problém formuluje zcela jasně: ‚To není otázka o tom, zda vás budeme rozvracet.‘

Evropa spadla do pasti ‚evropských hodnot‘ a liberální demokracie. Soros reagoval na Orbánův plán tak, že tento plán ‚je hrozbou pro Evropskou unii kvůli odmítání hodnot, na nichž byla vybudována, a zákonů, kterými by se měla řídit.‘

Je však pilířem Evropy i bezmyšlenkovité přijímání všeho a každého bez ohledu na skutečnou hrozbu přicházející od islamistických fundamentalistů přicházejících do Evropy z ISIS?

Liberální a demokratická Evropa, o které mluví Soros, nemůže říci uprchlíkům ‚ne‘, protože to je ‚zavržení hodnot, na nichž byla vybudována, a zákonů, kterými by se měla řídit.‘ Na druhou stranu každý trochu prohnanější pozorovatel vidí, jak je ten nazdobený dort, který Evropa tak okázale nabízí, skrz naskrz otrávený. Otrávený islamistickým fundamentalismem v něm skrytým.

Avšak příčinou smrti Evropy může být i jen v samotná dávka tohoto dortu ve formě migrace (i bez islamistických fundamentalistů). Policejní zóny ‚nemožného vstupu‘ ve Švédsku to dokazují. Dodejte k tomu nové vlny uprchlíků cvičených bojovníky ISIS, co založí v Evropě své struktury, a dostaneme obrázek, který byl před nějakou dobou popsán poradcem Spojených národů Jacquesem Attalim. Evropa bude destabilizována tím, že „civilní obyvatelstvo uvízne mezi dvěma liniemi palby. Jak už bylo uvedeno, tímto tempem to nepůjde tak, že by budoucí Afrika jednoho dne připomínala dnešní Západ, nýbrž tak, že Západ bude připomínat současnou Afriku.‘

Shoda okolností? To si nemyslím.

Otázkou není, zda pomáhat uprchlíkům nebo ne. Každý myslící člověk ví, že je třeba, abyste pomáhali lidem v nouzi. Ale to, co se v současnosti v Evropě děje, není žádná pomoc uprchlíkům, nýbrž instalace ‚barevné revoluce‘ do Evropy pomocí uprchlíků. Povede to k rozšiřujícímu se konfliktu, terorismu a destabilizaci Evropy.

Až do Evropy přijdou vycvičení, zbraněmi vybavení a dobře organizovaní islamističtí teroristé, bude Evropa zcela bezmocná. Dojde k bouřím, rozkolům, vraždám a demonstracím, a to je tzv. ‚barevná revoluce‘ v evropském měřítku. Jedním slovem zopakování Ukrajiny. A kdo za to ponese vinu? Samozřejmě, že Putin. V Polsku jsem už slyšel mediální hlasy, že to Putin vytvořil ISIS, aby dobyl Evropu.

Islamisté sami znají principy liberální demokracie a evropských hodnot a dost dobře vědí, jak jich využít ke svým vlastním účelům.
‚V Polsku máte vládu liberální demokracie a nejsou v něm žádné silné vzory nebo modely. Ve vaší zemi je všechno důsledkem oddělení Alláha od státu. Všechna ta ekonomická lákadla, jako je alkohol, pornografie, gamblerství a dokonce i prostituce se stala lukrativním podnikáním a zneužívá to rozmnožovacího instinktu. Islám tyto problémy odstraní a pak už bude dost peněz na rozmnožování, zdraví a všechno ostatní. Teď žijete v systému orientovaném na vykořisťování lidí. Jediným způsobem přežití na této planetě bude učinit to ilegálním. Zavedením Islámu a Šaríi.

Vypadá to tudíž, že liberální demokracie vede k sebezničení. Po instalaci islamistů v Evropě bude ta liberální demokracie Evropy jako tzv. ‚režim‘ likvidována přívrženci Alláha.

Období prosperity a relativní spokojenosti je za námi. I období relativního míru a pohledů na válku jen přes své obrazovky evropských televizí. Teď ta ‚demokracie‘ přichází do samotné Evropy ze Středního východu: do jejích ulic, jejích obchodů a domů. Ta ‚demokracie‘, na kterou se donedávna dívala z bezpečné vzdálenosti.

Snad vstupujeme do časů, kdy zabíjení ve jménu ‚svobody a demokracie‘ na Středním východě bude nahrazeno zabíjením nevěřících v Evropě ve jménu Alláha. V tomto kontextu je jmenování Saúdské Arábie jako šéfa panelu lidských práv OSN výmluvným signálem směru, jímž Evropa nabrala kurz. Nakonec je to Saúdská Arábie, která nabídla svou pomoc s ‚řešením‘ této migrační krize postavením 200 mešit v Německu.

Instalace ‚barevné‘ revoluce v Evropě se v tomto okamžiku děje silou. Dokazují to vystěhování lidí z jejich domovů v Německu, jen proto, aby se tam ubytovali uprchlíci. Dokládá to rovněž zatýkání těch, kdo jsou proti imigraci, nebo sledování odpůrců imigrace přes různé ‚nadace‘, které to následně udávají policii.

Důkazem této cenzury je také skutečnost, že lidi s negativním přístupem k tzv. problému migrace cenzuruje vlastník Facebooku Mark Zuckerberg. Rovněž to dokládá návrh OSN na zavedení nové daně z finančních transakcí, ze které by se mělo pomáhat ‚uprchlíkům‘.

Rovněž to potvrzuje Sorosovo jmenování fondu pro boj proti tzv. ‚nenávistné mluvě‘. Nakonec to rovněž dokazuje fakt, že v Německu jsou odpůrci migrace vyhazováni z práce za komentáře na Facebooku.

Zakladatelka nadace Esther, která pomáhá syrským uprchlíkům v Polsku, Miriam Shaded, řekla, že: ‚V současnosti je to poslední „mírová“ kolonizace Evropy muslimy, aby ji dobyli, jakmile se budou cítit dostatečně silní. Více než 60 procent syrských rodin přivezených k nám, se rozhodlo v Polsku zůstat. Někteří z těch, kdo emigrovali do západní Evropy, chtějí už zpátky. Jsou vyděšeni z toho, co vidí. Mají strach o své zdraví a životy, protože Západní Evropa je plná muslimů.‘ Zpravodajské služby ve Francii, Německu a Velké Británii nejsou schopny rozlišovat mezi přicházejícími uprchlíky, kdo je kdo.

Investigativní žurnalista Witold Gadowski řekl, že: ‚Spolu s tím, jak kalifát Islamistický stát zabral většinu území bývalé Sýrie, tak syrské společnosti vyrábějící ceniny padly do jejich rukou. Dnes je kalifát schopný razit jakoukoliv měnu, ale také jakýkoliv pas, takže ti, kdo mají doklady, nemusí nutně být těmi, kdo jsou v těch dokladech. Navíc mnozí z těch tzv. uprchlíků mají odřené otisky prstů. Takže jak určíte skutečnou identitu lidí, kteří přichází do Evropy? Navíc všechny databáze v Iráku a ve většině provincií a území Sýrie byly v rukou IS. Takže tato data nejsou v mezinárodních tocích informací. Neexistuje žádná taková databáze ve Frontexu, Europolu, Interpolu. Ani Američané tyto databáze nemají.

K tomu musím dodat, že na Západ přichází i čerstvé ‚ovoce‘ revoluce na Ukrajině a la George Soros a spol. tj. neonacisté a banderovci, kteří hrají s Polskou kartou, aby se dostali do Evropy. Avšak ani to není všechno.

Polský investigativní žurnalista Witold Gadowski řekl, že: ‚Na Ukrajině bylo vybaveno ukrajinskými pasy více než osm tisíc lidí odjinud a ti teď čekají na pracovní povolení do Polska. Takže tu máme Ukrajince, kteří mluví Arabsky. Mafie tyto lidi teď pašuje a předělává je na ‚křesťany‘.

Vypadá to, že Evropa bude brzy destabilizována a la Střední východ. Cenzura médií, preventivní akce policie a orgánů zákona v Evropě čím dál více zakazují kritiku tohoto tzv. problému uprchlíků. Jakákoliv kritika agresivního islámu v Evropě bude velice ztěžována jako ohrožování ‚demokracie a evropských hodnot‘, na nichž – jak říká Soros - byla EU postavena.

To povede k větší zranitelnosti Evropanů ve vztahu k agresivnímu islámu a k více konfliktům. Výsledkem toho bude instalace velice dobře osvědčeného modelu do Evropy: Vytvoření problému – Reakce – Řešení, které by nikdo bez umělého problému nechtěl. Nakonec tedy Evropa odsouhlasí jakoukoliv skrz naskrz despocii. Doufám ale, že moje analýza je v tomto případě úplně nesprávná.
 Překlad Miroslav Pavlíček

53 komentářů :

  1. Tenhle zmetek ať se mi vyhýbá, skončil bych v kriminále na velmi dlouho, ale neváhal bych.

    OdpovědětVymazat
  2. Nerozumněl jsem Frau Merkel, ale postupně mně dochází, co asi dlouhodobě Německo sleduje vítáním nových občánků arabského původu. Je to vlastně útok Arabů s koránem v ruce proti dvěma nepsaným základním postulátům globalizace: 1) nadřazenost národa vyvolených nad zbytkem světa (korán přímo popírá nadřazenost židovského národa), 2) mechanizmus skupování světa zadlužováním díky židovskému mafiánsko-korporativnímu transnacionálnímu monopolu na úvěrování s úrokem (korán toto přímo zakazuje). Arabovévlastně přicházejí do Evropy zlikvidovat globalizaci. Frau Merkel, děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zlikvidovat globalizaci, to by mně vůbec nevadilo. Vadí mně, že při přicházejí do Evropy zlikvidovat Evropu. Naši kulturu. Poté nás, i fyzicky.

      Vymazat
    2. když si přečtete Sibylu, tak je to ale docela logické, Evropa (potažmo Amerika, která v době Sibyly ještě neexistovala) žila příliš dlouho na úkor drancování zbytku světa, takže se ten vydrancovaný svět právě vydal na cestu, něco si z toho vzít zase zpátky

      Vymazat
    3. 16:50 problém je ale v tom, že právě globalizace ohrožuje přežití lidstva (i toho chudého, arabského), kde jinde se musí globalizace zadusit ? Právě přímo u zdroje v euro-atlantickém prostoru, v Evropě. Ze Sahary s tím asi nikdo nic moc neudělá, že ?

      Vymazat
    4. A bude hůř! Adolf Merkel má zítra dostat Nobelovu cenu míru.

      Vymazat
    5. Nemáte pravdu, globalizace bude probíhat s pomocí islámu, vykořenění lidí mnohem větší než současným konzumním způsobem života, nová totalita v islámu, umlčená poslušná vyděšená a snadno ovladatelná masa lidí, významné snížení životní úrovně, snížení spotřeby zdrojů,... A jen naivní člověk si může myslet, že se globální elita, ať už jsou to chazaři nebo ne, nechá připravit o svůj pohodlný způsob života.

      Vymazat
  3. pokud se nebudeme bránit se zbraní v ruce tak je po nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. před lety sem, do České kotliny, přišli Slované (chcete-li Praotec Čech), takže dnes, po letech, sem budou v klidu přicházet Arabové, protože právě probíhá další stěhování národů, při kterém vám žádná flinta nepomůže (můžete se s ní leda tak zasebevraždit)

      Vymazat
    2. 16:54: Myslíte, že to stěhování národů v době, kdy sem přišli Germáni, Slované, bylo organizované tak, jako dnes? Neplácejte nesmysly. Pokud se těšíte na to, až budete muset mlátit hlavou o zem, pak je to váš problém, ale míjíte se názorově s většinou našich lidí. Z genetického hlediska by pro náš národ bylo výhodnější, aby se zasebevraždili zbabělci jako jste vy. To by nám mohlo pročistit genovou výbavu.

      Vymazat
    3. nikdy nebudu otročit arabským cigošům, nelezl jsem do prdele rusům a na američany seru. ale jestli se češi zase nepostaví okupantům, odejdu do ruska. ti stojí na své straně proti všem. ....je mi jedno co si kdo myslí.

      Vymazat
    4. 17:37 jestli si myslíte, že si EU (nebo USA) budou žít nadále nad poměry a na úkor zbytku světa, tak jste poněkud mimo mísu. Nová doba, nové metody práce, nové metody přesouvání národů :). A jestli se chcete nechat proškolit o genetice, tak použijte internet a vězte, že právě Frau Merkel se dnes po desítkách let snaží o obnovu a oživení německého genofondu, který si Němci dlouhodobě poškodili (až k degeneraci národa) svým arijským učením nasazeným v praxi Hitlerem. Nechápu, z čeho vyvozujete, že jsem zbabělec zralý k sebevraždě. Dovoluji si vás jemně upozornit, že žádný jedinec nezemře ve stejné společensko-ekonomické formaci, ve které se narodil. Vzhledem k vašemu naivně vulgárnímu písemnému projevu usuzuji, že jste se asi narodil po revoluci. Takže patrně zemřete v řádném českém chalifátu a budete ještě docela rád navštěvovat nejbližší mešitu. Holt, člověk (zvláště ten český) je velmi přizpůsobivý.

      Vymazat
    5. 18:09: Mě naopak těší, že někdo v dnešní době ještě může věřit tomu, jak genofond německého národa obohacují ti doktoři a inženýři z Afriky, přičemž už je známo, že tzv. 50% migrantů z Afghanistánu je naprosto negramotných, z těch tzv. Syřanů je pouze 6% vysokoškoláků a nejhůře jsou na tom Eritrejci, z nich až 95% zůstává trvale nezaměstnaných. Kvůli tomu genetickému obohacení už nyní v Německu mluví o prodloužení doby odchodu do důchodu, aby to původní "degenerované" německé obyvatelstvo vaše přátele z Afriky vůbec uživilo, o zvyšování daní a o přesunutí tohoto obohacení do ostatních zemí Evropy. Tyhle detaily vám zřejmě unikají kvůli vašemu pokročilému věku a nedostatku informací. Chápu, že nemůžete zapomenout na poslední světovou válku, ale Němci už od té doby ušli velký kus cesty a i oni mají právo bránit svůj národ před touto invazí z Afriky. A vážený, já rozhodně v chalifátu žít nebudu, udělám cokoliv budu moci proti tomu a pokud se nezadaří, odejdu a chalifát přenechám vám a vám podobným. Můžete směle přednášet v českých mešitách vaše teze o zdegenerovaných evropských národech.

      Vymazat
  4. a už je jasné, proč třeba Pjakin stále operuje termínem celoevropský chalifát, vždyť právě probíhá jeho budování za naší (aktivní, či pasivní) spoluúčasti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouholeté zkušenosti z Německa:

      https://www.youtube.com/watch?t=4&v=CuZDFYoKoVM

      Vymazat
  5. Proroctví Sibyly (královny ze Sáby) o konci Evropy se právě začíná naplňovat - viz překlad z arabštiny z r. 1936: http://uloz.to/x8bGxYE/alois-krcma-velke-proroctvi-sibyly-kralovny-ze-saby-1939-cz-pdf

    OdpovědětVymazat
  6. Evropská unie zjevně zamýšlí vrátit statisíce běženců do jejich domovských zemí v Africe:
    http://www.prvopodstata.com/2015/10/07/neni-vylouceno-ze-nemecko-je-kratce-pred-explozi-2/

    ://www.prvopodstata.com/2015/10/08/spiegel-tv-uvadi-uprchlici-prenesli-valku-do-evropy/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže, to nemyslí vážně, to jsou jen jako "kecy" pod současným tlakem veřejnosti. (Mohla je řádově levněji a snadněji prostě nevpouštět.)
      O jejich 20 let starých skutečných utajovaných záměrech je něco zde:
      http://euro.e15.cz/jak-zabit-civilizaci-821461
      Původní pramen zde:
      http://www.express.co.uk/news/uk/65628/Secret-plot-to-let-50million-African-workers-into-EU
      Děda.

      Vymazat
    2. Také tomu nevěřím.....

      Vymazat
    3. Náklady na repatriaci běženců by asi byly násobkem jejich jízdného do EU. Ti, co jim na to dali prostředky to také mohou zopakovat několikrát. Dolary (ale i €) se tisknou se zběsilou rychlostí, protože už na tom nezáleží.

      Vymazat
    4. No, tak jestli to nemyslí vážně, máme se v Evropě na co těšit. Už teď se rvou, jak psi mezi sebou, a boj pak začne i mezi Evropany a utečenci.

      Vymazat
  7. Uvidíme jak se vyvine situace s Deutche Bank - pokud DERIVÁTY puknou tak Deutche Bank pravděpodobně jde ke dnu - pak jde ke dnu taky NĚMECKÁ ekonomika - přátelé.

    Deutche Bank ohromila bankovnictví obrovskýmy ztrátami - tak jako Credit Suisse - a navác se jim nedostává platidla

    ?????
    Osobně jim přeji aby DERIVÁTY Deutche Bank praskly a Deutche Bank šla ke dnu i s jejich Hitler tochter Merkel .... jednou pro vždy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deutche Bank zatím jenom propustí čtvrtinu zaměstnanců, to ji určitě spasí :)))

      Vymazat
    2. To je možné a pravděpodobné - pokud ale derivátová bubliny praskne tak se mluví v kuolárech že Deutche Bank jde ke dnu .... otázka je zda chtějí ti co sedí v sedle deriváty pustit ke dnu, pokud jsem slyšel tak se to různí ... tím pádem západ by šel k čertu a my měli možnost REVOLUCE

      Londýn něco kuje s Čínou - chtějí překvapit, co se týká Zlata od čínských historických starších - systém do kterého Rotten-childi nebudou mít přístup ....

      ...co to ale vše bude? Nové obchodní platformy .... tam to začíná....

      Vymazat
    3. evropské banky jsou právě svými akcionáři angažováni v akci "zachraňte dolar", jinak se to také dá nazvat, že EU se zapojila do tance na horní palubě (lodi s názvem Titanic)

      Vymazat
    4. Půjde-li do kolen Deutche Bank tak tak jdeme do Prčic.

      Vymazat
  8. http://www.hlavnespravy.sk/exkluzivny-rozhovor-s-borisom-kollarom-chcu-z-nas-mat-taku-sedu-farbu-ktora-bude-na-povel-posluchat/692220

    Pokiaľ by naše médiá boli objektívne, tak potom sa môžeme baviť o propagande ruskej, americkej, nemeckej, ale ak všetky mainstreamové médiá kvákajú neobjektívne len jedným smerom, tak nemajú právo niečo vykrikovať o ruskej propagande. Takže keď nás tu vkuse masírujú, aký je Rus zlý a diktátor a pod, tak je logické, že na to Rusi zareagujú a budú tieto útoky vyvracať. Rusi si povedali, že to tak nemôžu nechať a pustili nejaké svoje kanály, kde prezentujú svoj pohľad, aby nejak tie útoky západného mainstremu vyrovnávali. Takže chcú to len vyrovnať, čo nie je propaganda v tom zmysle, ako nám to chcú nahovoriť naši “kontrapropagandisti”. ..Už nevedia, ako nás prinútiť, aby sme chceli tých imigrantov, tak nás idú strašiť tým, že starneme. Dajú nám graf, kde sa hovorí, že dnes pracujú 4 ľudia na 1 dôchodcu,, v roku 2060 to bude 1,5 pracujúceho na jedného dôchodcu. To je pravda, o 50 rokov na tých dôchodcov nebude mať kto pracovať, ale preto treba vytvoriť podmienky, aby naši ľudia mali deti a nie tu dovážať cudzincov, ako sa nám to snažia podsunúť. Aby sme si povedali – aha, však my vlastne tých imigrantov strašne potrebujeme, dajte nám ich sem milión, lebo oni nás potom budú živiť. Teória je fajn vec, ale prax ukázala, že 90% imigrantov v západných krajinách nenašlo uplatnenie a tvoria pre štát ďalšiu záťaž. Takže v roku 2060 by 1,5 zamestnanca nerobilo len na 1 dôchodcu ale ešte aj na imigrantov, ktorých si sem dovlečieme...Čo sa týka denníkov, máme tu nejakých 30 krikľúňov z prostredia mimovládok, ktorí idú prekričať celý národ a robiť z každého, čo ma iný názor, fašistu. Ak ma drvivá väčšina obyvateľov na imigrantov iný názor ako oni, tak problém asi bude u nich a nie u tej väčšiny....

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.hlavnespravy.sk/exkluzivny-rozhovor-s-borisom-kollarom-chcu-z-nas-mat-taku-sedu-farbu-ktora-bude-na-povel-posluchat/692220

    pokračování: Máme tu oligarchov, ktorí sú pri moci, či vládne Mečiar, Dzurinda alebo Fico. Títo ľudia si nakúpili médiá. Samozrejme, že v médiách, ktoré vlastní Penta, sa nedočítate, že Penta je zlá, v televízii ktorú vlastní J&T, nebudú vysielať nič proti nim. Ani vo Funrádiu nebudete počuť, že Kollár je taký alebo onaký. Aj keď u nás si Sajfa niekedy robí zo mňa prdel. Máme tu nejakých 5-6 entít, ktorým je každá vláda do pohody, lebo financujú všetky. Zafinancujú reklamné kampane, vymyslia nejakého nového politika v bielej košeli a čo myslíte, že to on si z platu financuje tie billboardy? Oni si vytvárajú tých politikov a potom skrze nich obchodujú zo štátom, v horšom prípade rovno parazitujú na štáte.

    Toto iste existuje aj na globálnej úrovni. V rámci celého sveta sú to už iní hráči, ktorí hýbu finančným systémom, majú najväčšie peňažne zásoby, rozhodujú o vládach, keď si zmyslia, že z nejakého štátu potrebujú nerastné bohatstvo, tak tam pošlú armádu a zlikvidujú nejakého pomyselného diktátora, ktorého najprv očiernia vo svojich médiách. Potom sú tu nejaké štáty, ktoré sa tomu vzoprú, ako je Rusko, Čína, Venezuela a s tými je zrazu problém a začnú sa v médiách kriminalizovať. Nejdú v línii, tak sú zlí, neodovzdali centrálne banky, tak sú zlí. Tieto centrálne banky, to je úžasný biznis, pustite rotačky a beriete úrok. Nadnárodne finančné skupiny a korporácie ovládajú svet a či ich už nazveme bilderberg alebo globálny predictor, to už je jedno. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Česku jsme už o krok dále, protože oligarcha Babiš je už rovnou členem vlády a nemusí se tak babrat školením a řízením nějakého jím nastrčeného politika

      Vymazat
  10. Ještě tak zjistit,kdo je největším akcionářem Deutche Bank.Evropu drží pod krkem USA,přes své banky.Vůbec nevíme,které Evropské banky drží USA.
    Název banky nic neznamená,jak víme Česká spořitelna,není Česká a také nemusí být Rakouská.Němci dostali dardu přes VW a šuškanda kolem Deutche bank,bude mít podobný účel a tomu napovídá i Merkelové poslušnost USA.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uhodil jste hřebík na hlavičku, dokonce několikrát, ty největší německé firmy mají akcionáře za Atlantikem, Německo je okupovaná země, co naděláte

      Vymazat
    2. Česká spořitelna je vlastněná rakouskou Erste. Rakouská Erste je vlastněná Warburgy.

      Vymazat
  11. Ještě jsem zapomněl,jak je to stiskem EUR,prostřednictvím ECB,nějak se o tom nemluví,nebo kam jdou ty EURA,na záchranu dolaru?
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzhledem k tomu, že pan Mario Dragi rovněž aplikuje "osvědčené" americké kvantitativní uvolňování i v eurozóně, tak se rotačky točí o stošet

      Vymazat
  12. Tady je ukázáno, jak barevná revoluce začíná. Z konfliktu mezi jednotlivci je bleskem rvačka jen trošku odlišných skupin.
    http://www.ostrava-online.cz/blogy/spiegel-tv-uprchlici-prenesli-valku-do-evropy

    OdpovědětVymazat
  13. Ta "evropská" , nebo "naše" kultura, kterou si nenecháme rozvracet jsou americké seriály, coca-cola, informace kontrolované z velké čásri CIA a NSA, německé noviny s obsahem od Reuters, fronty Fordů v zácpách na silnicích, chleba, jogurty, pivo atd.plné amerického kukuřičného sirupu..Má cenu pokračovat? Jsme kolonií a chováme ještě jako páni. To přejde. Jediné řešení v kapitalismu: nestát fronty na americké zboží. Odváží se toho někdo? Že by nějaký nový národní hrdina-Bivoj 21.století?

    OdpovědětVymazat
  14. Vy všichni jste v 89tem bojovali za americké seriály, coca-colu,hamburgery videorekordéry,us filmy a všichni jste čumeli jak telata na Rockiho,Ramba,terminátora a zakončili jste planetou opíc a čumením na Pentause.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy ne?
      Pokud jste ještě nežil, pak studujte co nejvíce zdrojů.
      89. byla barevná revoluce, financovaná cizími mocnostmi. Největší bojovníci byli restituenti např. Lucerny..., kteří lidem se slibovali hlavně svobodu slova, cestování, říkali např., že bezdomovci, nezaměstnanost, chudí pracující na západě je jen pomluva. Říkali nám, jak máme zkaženou morálku...Co morálka dnes? Nikdo si nepředstavoval, kam se dopracujeme...proto nic nevyčítejte.

      Vymazat
    2. 20:49

      Já ti dám barevnou revoluci! Lidé měli vás, bolševiků, už plné zuby. V celé východní Evropě. Proto vás nakopali do zadků.

      "Nikdo si nepředstavoval, kam se dopracujeme"

      Proč píšeš v množném čísle? Mluv za sebe kam konkrétně ty jsi to dopracoval. Ale za to se asi stydíš tak svoje vlastní prohry, neúspěchy, neschopnost schováváš za slůvko "my". Ono se svobodou je přímo spojená zodpovědnost za svá rozhodnutí a činy. A zodpovědnosti se vy, komouši, bojíte jako čert kříže. Proto je vaše oblíbená činnost svalování odpovědnosti za svůj vlastní život na jiné.

      Vymazat
    3. Při barevném převratu, který iniciovala "smrt" agenta Zifčáka a proběhl díky lžím budoucího prezidenta, kapitalisty - restituenta HAVLA ČÁST LIDÍ (zejména v Praze zapomněla na prvorepublikové zkušenosti s kapitalismem a nechala si nabulíkovat nerealistické sny. Hned po převratu začala restaurace kapitalismu a proměna země v zadluženou nesvéprávnou kolonii Západu zbavenou soběstačnosti, vlastního průmyslu a zemědělství.

      Vymazat
    4. 21:02 - ty mi dáš? Nesáhnul bych na tebe ani 3m dlouhým klackem!
      Ty jsi právě ten výlupek zkaženého kapitalismu. Nechceš slyšet pravdu, nikdo ti ji nutit nebude. Dopracoval jsi to sám k čemu? - jen k zlosti, nenávisti, obviňováním jiných léčíš svou zamindrákovanou, černou duši. FUJ.

      Vymazat
    5. Smolíčku, pacholíčku 21:27. Právě na tobě je vidět, co zplodila barevka v 89. Všechno se dá ale napravit. A buď si jistý, že pro tebe jistojistě taky nikdo plakat nebude, ať už si svou zlobou v životě přivodíš cokoliv.

      Vymazat
    6. 21:34 - Jen se koupej ve vlastní zlosti - co rozdáváš, to dostaneš )))

      Vymazat
  15. Barevná revoluce nám v EU nehrozí protože jsme spojenci USA a našeho prezidenta Baraka Husaina Obamu,Falmer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevka nemuže byt pouze v USA bo tam nemaji americkou ámbasadu. Firer Obamba vladne pouze v USA, v Evropě vladne ruku pevnu a nerozdilnu jeho sekretařka Anděla.

      Vymazat
  16. Jo hujere máš pravdu,nač bi delali v eu další barevku kdiš jsme v NATO a spojenci usa,Phulmer.

    OdpovědětVymazat
  17. Oba máte u mne bod,Palmer.

    OdpovědětVymazat
  18. http://cz.sputniknews.com/politika/20151008/1345111/usa-rusko-cina-napeti-hranice.html

    OdpovědětVymazat
  19. K úvodnímu článku. Jeho autor ho zakončil větou:
    " Doufám ale, že moje analýza je v tomto případě úplně nesprávná. "
    Rád bych vyjádřil názor svůj - že jeho analýza je úplně správná.
    Kromě jiného vycházím z poznání, že morálka a inteligence rozhodující většiny současných lídrů Evropy sice stačila k nastoupení cesty k jejímu sebezničení, ale naprosto nestačí k zastavení a obrácení tohoto trendu.
    http://euro.e15.cz/jak-zabit-civilizaci-821461
    http://www.express.co.uk/news/uk/65628/Secret-plot-to-let-50million-African-workers-into-EU
    (Důvod uživit důchodce považuji za jak nereálný, tak zástupný.)
    Procesy jsou už nyní podstatně rychlejší, než aby mohlo dojít k účinné obměně lídrů řádnými volbami v jednotlivých zemích.
    Pokud by došlo k masivní nespokojenosti a předčasným volbám, nebude to už proces nápravy, ale právě ten chaos, který je cílem současného trendu.

    Mé osoby se vzhledem ke věku diskutované změny už asi moc nedotknou. Mohu "odejít spokojeně" s vědomím, že kousek skutečné války jsem v dětství už zažil. Vy mladší byste si ale měli tento článek pročíst velmi pozorně a několikrát. Děda.

    OdpovědětVymazat
  20. Nechtějte aby to tady prasklo, protože až k tomu dojde bude hodně mrtvých a hodně účtování za 25 let lumpáren. Žádný samet nebo flanel. Nebude to jen o boji bílých za přežití, ale bude se i účtovat s našimi tzv vládci a zrádci. Zoufalí lidé dělají zoufalé věci a Češi nemají ve znaku lva jen tak pro srandu blbečků co vyvěšují trencle. Dlouho trvá než se ten spící lev probudí, ale pak opice létají jako hadry. Vzpomeňte si na naší historii. V době nouze jsme dokázali bojovat i s velkou přesilou. Ne vždy jsme zvítězili, ale vždy to pak odsrala celá Evropa a litovala své hlouposti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Bylo chybou, že jsme ty komouše, udavače, StBáky... v listopadu nepověšeli po kandelábrech.

      Vymazat
    2. No jo, ale ti největší kabrňáci si už majetek v tichosti vyvezli ven a mnozí tam pro jistotu i bydlí trvale (pouze nepatrný zlomek z nich v celách), takže se tu zbytek českého národa asi bude mydlit mezi sebou. I takový Bakala si na Modravě postavil podzemní kryt, ale bydlí jinde.

      Vymazat
  21. Myslím, že tím hlavním tématem by nebyly majetkové lumpárny z nedávné (pro mě, osobu starší) minulosti, ale především zhoršení podmínek pro život vyvolaný připuštěním imigrace přespříliš cizích a nebezpečných cizinců (muslimů) v nepřijatelném rozsahu.
    Už nyní nechápu, že naši politici nemají strach z hrozící odezvy občanů, která by nebyla směrována jen proti převážně ekonomickým přesídlencům. Děda.

    OdpovědětVymazat