Reklama

.

.

středa 14. října 2015

O uprchlících, racionálně

redakce ER
14.10.2015   E-republika

Podpořit systém, který produkuje uprchlíky a ruší poslední zbytky demokracie zespodu znamená, že česká levice ideově zbankrotovala a připojila se k úklidové četě českých humanistů. Mluvit o české pravici již nemá smysl, tam pokračují fašistické vepřové hody.

Znechutila nás hysterie ohledně uprchlíků, ale jiným způsobem než pražskou kavárnu a úklidovou četu českých humanistů v čele s Čulíkovými Britskými listy nebo s Deníkem Referendum. A už vůbec nehodláme polemizovat s xenofobními výkřiky českých nezávislých webů, mezi něž bohužel patří i ty, k nimž máme v jiných bodech velmi blízký vztah. Na rozdíl obou extrémistických skupin již tři roky odmítáme děsivou politiku Západu na Blízkém východě dělanou podle následující série:

  • bombarduj vše a zajisti si podporu příslušných teroristů, bude to lacinější;
  • znič vše kromě nalezišť ropy a plynu, kvůli nimž se toto svinstvo dělá;
  • na rozbombardovanou zemi dej lichvářské úvěry, a ty hleď z dané země vydrat až do krve;
  • pak bezstarostně panuj až do vyčerpání populačních a územních zásob.
Celkově jsme věnovali uprchlické krizi tyto důležité články, citujeme podle pořadí vydání od nejstaršího k nejnovějšímu.

Články měly pokaždé stejný styl. Jednak ukázaly debakl současné politické reprezentace EU, které vládne NATO, korporátní bankéři a jimi koupení politikové. Takové nakupení chamtivosti a iracionality nemůže produkovat nic jiného než zmatek a chaos, jehož jsme denně svědky. Úklidová četa českých humanistů toto svinstvo už nestačí zametat pod koberec, a to jí korporátní česká a světová média pomáhají ze všech sil. Dále jsme ukázali skutečnou krizi na příkladech zemí opravdu postižených uprchlickou vlnou v důsledku zločinecké politiky Západu. Bavme se tedy racionálně o dvou věcech: 1) kdo a proč vyvolal uprchlickou krizi; 2) jak na ni máme reagovat. Prvnímu bodu jsme věnovali tematická čísla letos a loni. Připomínáme:

Pak je jasné, že nemůžeme souhlasit s povinnými kvótami pro uprchlíky podle propočtu bruselských bankéřů a politiků direktivně nařizujícím členským zemím, koho mají přijmout. Připomeňme, že stejní amorální politikové a legální zloději jako Jean-Claude Juncker (viz heslo "Junckergate") souhlasili s bombardováním daných zemí, kde navíc aktivně podporovali terorismus. Po ruském boji proti terorismu v Sýrii se západní teroristé a zločinci podporovaní EU vracejí do zemí svého původu. Terorismus nyní přijde i do Evropy, jak o tom již dva roky trvale píšeme například v sérii "Fakta o Sýrii".

Proto nás za redakci překvapuje politická slabomyslnost intelektuálů v sociální demokracii, kteří kvóty podporují (Sociálnědemokratický think-tank: Kvóty jsou výrazem solidarity s Evropou). Podpořit systém, který produkuje uprchlíky a direktivně ruší poslední zbytky demokracie dané v členských zemích zespodu znamená, že citovaná česká levice ideově zbankrotovala a připojila se k úklidové četě českých humanistů. Mluvit o české pravici již nemá smysl, tam pokračují fašistické vepřové hody.

Demografie a vyhynutí na český způsob

Racionální přístup k uprchlíkům znamená, že budeme hledat věcné argumenty, proč je máme nebo nemáme přijmout. Jistěže nemůže jít jen o lidi, které jsme bombardováním a podporou terorismu násilím vyhnali z jejich domovů, a kteří nás z těchto naprosto zásadních důvodů také nenávidí. Ptejme se však, zda nepotřebujeme normální imigraci, abychom prostě nevyhynuli. První tabulka ukazuje tento důvod podle ukazatelů z roku 2010, viz tato studie.



Zdá se, že Česko potřebuje ročně kolem 20 tis. imigrantů, abychom nevymřeli. A jde také o průměrný věk. Česká populace nejen že nemá děti, ale velice rychlým tempem také stárne. Posun křivky doprava znamená, že přibývá průměrný věk, kdy je již biologicky obtížné mít děti. A někdo děti mít musí, protože psi v domácnostech to v Česku nevytrhnou.



Neoliberalismus nás celkově ožebračil a nelze předpokládat, že se budeme mít lépe v příštích letech. Báječná léta zažívá v tomto systému pouhé jedno procento obyvatel (Báječná léta jednoho procenta). Navíc Západ začal regionální války o suroviny a o vliv, které musí někdo zaplatit. A nejsou to jen uprchlíci, kdo platí, my jsme ničeni také. Takže dětí v ožebračeném Česku přibývat přirozeným způsobem asi nebude, protože je lacinější mít psa nebo kočku. Nyní se podívejte na tři prognózy vývoje pro budoucí léta.



Červená čára ukazuje, kdy začneme rychlým tempem vymírat při horším scénáři přírůstku obyvatel. V této době už budou v Česku převažovat senioři ve vyšším věku, na jejichž důchod nebude mít kdo dělat. A jejich důchod bude v případě dalšího vítězného tažení neoliberalismu asi už úplně vykradený. Stejný graf dole ukazuje rozdíl mezi přírůstkem a úmrtností v nejbližších 50 letech. Rozdílu obou křivek jasně naznačuje, že imigraci potřebujeme.



Jistěže není jedno, jací lidé k nám přijdou a odkud. A k obraně dosavadní imigrační politiky státu je třeba říci, že byla i "za komunistů" velmi racionální. Tehdy i dnes zásadně pomáhala lidem, kteří z nejrůznějších důvodů museli utéci ze své země: Řekové, Syřané, Arabové všeho druhu u nás bez výkřiků konvičkářů a jiných pitomců nalezli domov. Jejich děti jsou hrdé na naši zemi a aktivně brání její demokracii a politický systém. To je velký rozdíl od některých zde narozených souputníků, kteří podle svých infantilních výkřiků vypadají, jako by neměli ani špetku zdravého rozumu.


Související články:

39 komentářů :

  1. Ano, tento web považuji za vcelku zajímavý, ale až příliš levicový, to je jeho obrovský problém, který mi nedovolí brát ho moc vážně.
    Na jednu stranu je pěkné útočit na korporátní bankstery, na celou tou elitářskou žumpu neschopných všehoschopných. Na stranu druhou socializace, rovnost a podobné bláboly, pokud nerespektují práva jednotlivce, dělají ze schopnějších pitomce, kteří by měli přijmout úkol živit neschopné, všechny ty státní regulace ke světlým zítřkům ala Marksová-Leninová, Dienstbier a podobný plebs...
    Je to odezdi ke zdi. Právě uprchlická krize způsobila že na váš web už prakticky nelezu. Ignorovat hrozbu islámu jako v tomto článku? Není problém, že je někdo černý a někdo světlý. Problém je Islám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A potom že neexistuje třídní boj. Naopak, Stalin už to věděl, že třídní boj se musí zintenzivňovat. Pokud pravicově smýšlející d odmítá brát vážně už jenom názory levicově smýšlejícího, tak co potom lze očekávat v oblasti politické praxe, života?! Nic jiného než vzájemné neposlouchání, později pohrdání, až nakonec neúprosné nepřátelství na život a na smrt. Nebo je nějaká jiná cesta!?

      Vymazat
  2. presne tak - islam -a ako povedal Fico - len kresťanov - a len zo Sýrie - majú tu väzby z minula -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte v tom hokej, pánové. 6:49 - článek je o něčem jiném, což vám uniklo. Ode zdi ke zdi je naopak vaše argumentace. Takže zpět k tématu: Z kolika jste dětí a kolik jich sám máte? Pro 7:03 - moc toho o křesťanech asi nevíte. Sudetští Němci, slovenští Hlinkovci nebo velkopolští pomatenci byli také křesťané. Máte psa nebo děti nebo obojí? Nazdar

      Vymazat
  3. Ty jsi blbej jako Rampa. Jdi si dát trošku maryjánky nebo koksu magore 7:55.

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Předně nemám rád novotvary soudobého newspeaku typu xenofobie, islamofobie nebo homofobie, které považuji za účelově vzniklé termíny pro vedení propagandy. Je vždy snazší dát oponentovi nálepku, než vyvracet jeho argumenty. Proto mám i trochu despekt ke všem, kdo na tuto hru přistupují a tyhle patvary používají. Fobie je panický a iracionální strach, v případě té tzv. xenofobie ale nejde o panický ani iracionální strach, ale odůvodněné a logické hrozby, které jsou navíc i empiricky doložitelné ze západní Evropy. Bude zde více kriminality (viz http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_and_crime), budeme nedobrovolně platit na nezvané hosty a také bude docházet ke kulturní transformaci naší země a tím našemu zániku. 2) Do Evropy neproudí žádní uprchlíci, ale pouze ekonomičtí imigranti, protože se sem dostávají přes bezpečné země, ve kterých žádná válka není. Jejich motivem proto nemůže být útěk před válkou, ale ekonomické stimuly. Když mi začne hořet dům, neuteču před požárem do Austrálie, protože má štědrý sociální systém, ale schovám se u sousedů nebo u rodiny. Oficiální legenda o uprchlících je tedy jen propagandou pro zlomení odporu obyvatel. Ono také věřit nějaké dobré úmysly, humanitu a solidaritu garnituře politiků, která rozvrátila střední východ je naivní. Imigranti jsou bezohledným mocenským nástrojem na rozvrácení evropských národů. 3) Neuznávám příliš ani ekonomické důvody pro imigraci, protože tu považuji v první řadě za otázku civilizační, nikoliv ekonomickou. Ekonomika funguje jen v rámci nějaké společnosti a není důležitější než společnost sama. Nežijeme, abychom pracovali, pracujeme, abychom žili. Proto ve jménu ekonomického růstu nelze zničit společnost, ve které ekonomika funguje. Navíc je zřejmé, že současná vlna imigrantů nebude žádným ekonomickým přínosem, ale zátěží. 4) Dělat nějaké závazné závěry z demografických prognóz na 50 let považuji za nesmysl. Zkuste se podívat na porodnost před 50 nebo jen 30 lety a udělat si z nich prognózu do budoucna, jak moc byste se trefili. Netrefili. Navíc bych přirozený pokles populace ČR nepovažoval za žádnou tragédii. Nikde není psáno, že právě jen 10 mil je to správné číslo nebo že nás musí věčně jen přibývat. 5) http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1888-vlna-imigrace-soucast-planu-na-zniceni-evropske-civilizace-nic-noveho-pod-sluncem-idea-sjednocene-evropy-za-pomoci-dzihadu-posledni-totalita-dejin-odvazny-hlas-jezuity.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 8.53- k Vasemu prispevku neni co dodat..racionalni,rozumny pristup,zadna ideologie..ja s Vami zcela souhlasim..!

      Vymazat
    2. A 8:53 -PERFEKTNÍ! Samotný článek na který reagujeme se superkvák!

      Vymazat
    3. 8:53
      Moje řeč!màte pravdu- za to článek je pro idioty..
      Ještě jako máma s 2dětmi bych k tomu dodala,že bych klidně bývala měla i více dětí a zůstala i doma,ale za co bychom žili?Proto nemá převážně naše "bílá" matka více dětí-protože je zodpovědná a ví,kde by už nemohla rozumně ustát úkoly s tímto úsilím spojenè a ohrozila by třeba i chod rodiny..
      k tomu aby české obyvatelstvo rostlo,potřebujeme
      jinou rodinnou politiku,takovou,která nám matkám a dětem -rodinám umožní žít bez strachu,že své děti(rodiny) neuživíme,když s dětmi zůstaneme doma(myslím,že tak od tří dětí ,už by měla žena doma zůstat)k tomu nepotřebujeme od každého migranta 10 dětí,které se budou zde potloukat napůl kriminelní a bez vzdělàní a bez budoucnosti a vztahu k naší zemi...
      jituš

      Vymazat
    4. Pro Vlaštovku. No ono kdo se bojí nesmí do lesa. A stejné je to i s dětmi. Důležité je s enebát a ty děti ít a ono t ějak dopadne. Protože když budete takhle uvažovat nemůžete dělat nic. Naopak nejdražší je první dítě, musíte pořizovat všechno "nové" (oblečení, kočárek atd vše je dnes z druhé ruky za babku) a další děti to užijí také. CO se týče větších dětí říká se že drah jsou koníčky atd ale děti více než koníčky potřebují milující, svorné rodiče kteří s nimi budou trávit čas a častovat je svou láskou. A například taková atletika stojí 2000 na pul roku, pionýr skoro nic, akvaristika pro všechny děti doma za pořizovací náklady na akvárko a rybičky, sport je nutné vybrat třeba hokej je bohužel pro zazobané ale dají se najít varianty, běhání zdarma, hra na hudební nástroj dle situace kamarádů atd ale když to z paušalizujem dá se řekněme za 500 měsíčně udělat pro každé dítě poměrně dost musiky. Ale když ne nic se neděje, důležitá je soudržnost a ČAS strávený smysluplně s dětmi, ne robotou 8 a víc hodin denně za výdělek který leckdy stěží pokryje bydlení a stravu na měsíc, pro bůhvíkoho a buh ví kde.

      Vymazat
    5. Komentář 8:23 se mi líbí.
      1. I při úbytku populace máme skoro milion nezaměstnaných už teď. Požadovanou expanzí se armáda nezaměstnaných dál rozroste.
      2. Technizace výroby způsobuje pokles požadavků na lidskou sílu, takže pracovních příležitostí bude dál ubývat.
      3. Proč bychom měli mít pořád 10 miliónů obyvatel, když se u nás neuživí ?
      4. Migranti, co se k nám hrnou ze zemí blízkého Východu, nevypadají jako kvalifikované, pracovité a přizpůsobivé kádry, které by nám mohli třeba, kdyby byla práce, pomoci uživit naše důchodce.
      5. Nikde není psáno, že stát nutně musí peníze vybrané z našich daní vyhazovat na nesmyslné akce....potom by na důchodce zbylo vždycky a dost.
      Tvrzení, že na důchody nebude, je účelový nesmysl.

      Vymazat
  5. "Musíme přijmout 20 tisíc migrantů, abychom nevyhynuli?!?" My? To myslíte tak, že jak si říká pan bílábrada, - černí oplodňovači českých žen zajistí přežití české populace? Nastudujte si genetiku chytráci ! Stále více je robotizace, pomalu nebude téměř žádná práce pro hafo lidí a "musíme se namnožit migranty?"

    OdpovědětVymazat
  6. Jen tak mimochodem, socdemáci už dávno nejsou žádná levice. Vždycky zradili zejména dělníky, vždycky, když se to hodilo spolupracovala raději s pravicí a v neposlední řadě podporuje fašisty. Čau

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už za 1.republiky se říkalo: "Sociální demokracie není předvojem, ale předkožkou dělnické třídy. Když jde do tuhého, tak se stáhne".

      Vymazat
  7. Řekla bych, že jedinou rozumnou cestou je dobrá rodinná politika státu. Jedině tak se může zabránit stárnutí a ubýtku naší populace. Aby nedocházelo ke snížování počtu obyvatel, musela by mít každá žena v plodivém věku 2 děti (tzv. reprodukce prostá). Ale těžko bude třicetiletý dělník s platem 20 tis. zakládat rodinu, když 15 tis. dá na nájem nebo hypotéku, a musí živit ženu na mateřské a dítě. Je to otázka dostuponého zaměstnání, daní, levnějších bytů, školek a jeslí, částečných úvazků matek v zaměstnání a celkové atmosféry ve společnosti, která by byla rodinám s dětmi příznivá. Není toho málo, ale minulý řežim to dokázal. Teď se vám komunistobijcům ježí chlupy, ale víte co, přemýšlejte...

    OdpovědětVymazat
  8. Čemu se divíte, když ženské jsou od dětství vedené k tomu, že kunda je jejich největší poklad, který jim má zajistit pohodlný život a blahobyt? Od malička jsou jim vtloukány do mozečků feministické a genderistické hovadiny neslučitelné s přírodním řádem, které vedou jen k tomu, že jsou v podstatě k ničemu pro život. Většina tzv. moderních žen neumí vyprat, neumí vařit, neumí zašít oblečení, neumí se samostatně bez maminek postarat o dítě, neumí ani uklízet a chlap je od toho aby jí živil, šatil a dělal šťastnou. Sami umí univerzálně jen krafat jako sekretářky. Jediné co opravdu umí je sebešlechtění, pózování s kafíčkem nebo žvárem a poslouchání stupidní hudby cizí provenience. Děti jsou nezajímavé a je to starost, což ty sobečky prostě neláká a když tak leda s nějakým milionářem nebo dnes frčícími cizinci, kteří ji zajistí její shopoholismus vezmou ji do in státu. V palicích mají fantasmagorie z reklam typu:" buď svá, užívej si, dopřej si co chceš, ty si to zasloužíš, buď krásná, ostraň pupínek, měj větší prsa, řasy atd". Je to celé o úpadkové kultuře nejen Čech, ale celé tzv západní civilizace, která produkuje univerzální nahlouplé pitomce, jejichž životním cílem má být nakupování a v podstatě parazitický život bez jakékoliv tvořivé snahy. Snadno manipulovatelní a ovladatelní univerzální konzumní blbci, stejně snadno nahraditelní blbci odjinud. Kde jsou nějaké ideály rozvoje a životní cíle? Zvláště mladá generace má jen ideál mít prachy a mít se dobře a nic nedělat. Opravdová práce a snaha jim smrdí. Jsou líní se i množit. To je celý problém. Proto kapitál doveze negry v naději, že ti budou dělat. Nebudou, proč? Oni jdou do země zaslíbené, kde je všechno a všechno jim dají a bílé na ně sami polezou. A polezou, když se udělá dobrá propaganda, jak je to in mít cizího vandráka a jaká je to skvělá multikulti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě asi žádná nedala, viď? Tak jseš nasranej na celé ženské plémě. Příčinu ale hledej v zrcadle.

      Vymazat
    2. dobře napsáno bohužel tahle havloidní vize zasvinila dokonale česko je to vidět i na českých komediantech visí na státním cecku a ještě vybírají horentní vstupné na svých seancích oni mají socialistický kapitalismus a to jim vyhovuje teď se taky rvou o dotační popkornové seriály a to jsou nemalé částky mají to prý proto aby se mohli vysmívat lidem v pořadu VIP ale taky na kurvy dojde !!! ministerstvo kultury zrušit jako parazity a zbytečný závěs na státním rozpočtu !!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  9. prý vepřové hody :o) já dodám za peníze daňových poplatníků to se nám to žere z daní a dotací - tytyty babišu nesmíš nám to pokazit musíš se přidat pro malý si udělej EET ale nás velký nech chrochtat

    OdpovědětVymazat
  10. Paušalizovat tohle téma na přírůstek - umrtnost je zkratka naprosto zavádějící. To že díky migraci tady bude "více" lidí než rok předtím nevypovídá nic o kvalitě života a už vůbec ne o udržitenosti či kulturní urovni. To že přijmeme sice více lidí než zemře a statisticky to bude vypdat skvěle ještě neznamená že ti lidé budou pracovat, že budou dobrými sousedy a že v konečném důsledku nedojde k "dobrovolnému" odstěhováni původních obyvatel čechů z domoviny a zde zbude sic více lidí než rok předtím ale budou to úplně jiní lidé. Statistky tohohle typu jsou proste zavadející. Důležite je tuto zemi zachovat pro naše potomky i kdyby jich mělo být v roce 2100 "jen" 9 milionů však o nic nejde na planětě je stejně moc lidí ale čeho je na planetě málo to je země. A ta naše je krásná. Z pohledu tohohle článku vlastně původní obyvatelé Ameriky tedy "indiáni" vydělali na evropské migraci a přijetí uprchlíků z třicetileté války, jelikož před začátkem migrace jich bylo (neznám přené číslo) řekněme 15 000 000 a nyní jich je 350 000 000. Stejně tak na tom vydělali i Austrálci "jejichž" populace se zvýšila cca o 2000%. Celý článek je naprosto zavádějící a nic nevypovídající je to podobný jako, průměrná mzda a podobný fantasmagorický termíny. P.S. : Na zemi je nyní 7 500 000 000 lidí a každý rok o 100 000 000 víc pokud nějaký národ přijde o zemi at z důvodu války nebo neřízené migracní vlny která je defakto okupací bez pušek, novou zemi již nedostane. I kdyby nás v roce 2100 měl být jen milion a země patřila kulturně Čechům, na velikonoce by se malovali vajíčka a sekali ženský pomlázkou, nechodilo se po výletech, jezdila voda, na vánoce se dávali dárky rozsvítil stromeček a dětské oči zářili štěstím, má smysl se bránit neřízené migraci!!!! Ono po časech zlých přichází i časy dobré a z milionu lidí v tak krásné zemi jako je česká republika může být za dalších 100 let klidně milionů 5. To že dnes muži a ženy nechtějí mít rodiny je dáno propagací homo loby, propagací antikoncepce, propagací potratů, propagací vykořisťování lidí. Kdyby se ty samé prostředky usilí, reklamy, propagace věnovaly standartní rodině s mnoha dětmi, kdyby na každém roku bylo rodina je základ štěstí, děti jsou radost a čím víc dětí tím víc radosti. Nebo byly plakáty buďte věrni budete šťastni atp, pak by samozřejmě jak demografická křivka tak i štěstí v národě vypadali jinak. Takže ono porodnost se zvýší až se zbavíme neziskovek a politiků propagujících věci které lidi rozdělují na menšiny, na pohlaví, na sexuální orientaci, na to a na to a začnou propagovat to co všechny lidi na světě spojuje tedy RODINA pak bude lépe. Ovšem než se to stane je nutný ubránit tuhle zemi pro lepší časy našim potomkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jste si nevšiml, že "naše" krásná zem už nám nepatří. 80% průmyslu je v cizích rukou. Banky všechny, pojišťovny všechny, telekomunkace všechny, vodu nám prodávají francouzi, plyn němci. Zůstala nám jen jen část ČEZu a České Lesy. Zemědělství cíleně zdevastované, ze soběstačnosti jsme se dostali na nadpoloviční závislost na dovozu. Po různých restitucích nám ani té půdy a lesů moc nezbylo. Armáda nezaměstnaných (a nálo placených imigrantů) jistí nízké platy, ze kterých je navíc musíme živit. K tomu zadlužení státu v objemu, kteroý nelze splatit V takové situaci žádná sebemoudřejší a sebepoctivější vláda nemůže mít dostatek prostředků pro realizaci nějakých dlouhodobých vizí, zaměřených ku prospěchu občanů "naší" země. Je to smutné, ale je to tak, stali jsme se kolonií. A příčina? Vlastní hloupost voličů, kteří dali moc prolhaným zlodějům.

      Vymazat
    2. M.Rudolf - SUPER!!!!!

      Vymazat
    3. Voliči ? Voliči samozřejmě za nic nemůžou. Voliči jsou pouze nástroj alibismu. To že politik zvolený kýmkoliv špatně provádí svou práci krade, je uplatný jde proti zájmům národa atd, nevypovídá o voliči nic. Je to stejné jako v případě že zedníci špatně udělají koupelnu, voda neteče, rozkradou rozpočet a v průběhu "prací" rozbijou pul bytu, tak říci že za to může ákazník protože je v dobré víře najmul. Je to nesmyl celá šaškárna s volbama je pouze divadlo proto aby mohli politici, nátlakové skupiny korporací atd říci, můžete si za to sami ale bud elépe po příštích volbách a podobné nesmysli. A co se tyče vody, země atd tak není nic co se nedá zpět koupit nebo znárodnit. Zem má sloužit lidem kteří tam žijí, zemědělců, řemeslníkům, dětem a ne bankéřům, nadnárodním podnikům, spekulantům a další svoloči. Jendou to tu již bylo (v té době byli "vlastníci"možná méně nebezpeční než dnes) vlasnili všechno církve, šlechtici vodu, lesy, půdu vesnice a dnes se kté době vracíme. A že to skončilo víme všichni, také všichni víme co se stalo na Islandu a to samé s emůže stát i zde.

      Vymazat
    4. Obávám se, že se mýlíte a to nebezpečně. Voliči samozřejmě rozhodují o tom, jaké bude složení parlamentu a tím i vlády. Váš příklad se zedníky to nevyvrací, ale potvrzuje. Pokud se rozhodujete pro určitou partu (stranu) jen podle slibů, bilbordů a reklamy bez toho, aby jste si prověřil jejich dříve odvedenou práci a kvalitu zedníků (kandidátů), jste neuvěřitelně lehkomyslný. Jestliže vyberete diletanty, tak vám byt (zemi) jenom zmrví. Můžte ale zvolit i partu (stranu), které předáte byt k rekonstrukci a oni ho místo vylepšení vykradou (zprivatizují). A ani je nebudete moci stíhat, protože předáním bytu jste jim umožnil přepsat pravidla (zákony) tak, aby ta krádež byla legální. Opravdu za to můžete jenom vy, vaše dobrá víra nic neznamená, měl jste vybírat zodpovědně podle pravdy a skutků, ne podle falešného osočování druhých a planých slibů. Neúčastnit se voleb je stejné, jako nechat na ostatních, aby vám vybrali zednickou partu podle svých zájmů, které se nemusí shodovat s vašimi. Neúčastí lidí se správnými názory na život, jako jste vy, se zvyšují šance pro špatnou "partu".
      Ohledně zpětné koupě rozkradeného majetku, kde na to stát vezme, když má v kase jen sekeru. A znárodńování zahraničních firem? V dnešní Evropě? To nemyslíte vážně. Sentimentální vzpomínky na dobu feudalismu (pokud vás správně chápu) opomíjejí skutečnost, že na těch pozemcích pracovali nevolníci. V tom byly restituce nedůsledné, ale kdo ví, pokud nezměníe svůj přístup k volbám tak se toho možná i dočkáme.

      Vymazat
    5. Tohle jste napsal velmi přesně. Škoda, že lidé se tím zase nebudou řídit.

      Vymazat
  11. Autor ať se na mě nezlobí, ale dovozovat z krátkodobých dat (tj. ani ne v periodě jedné generace) jakési vymírání národa je hodno choromyslné levičácké multikulturní chátry. A "doplňování" populace desítkami tisíc nepřizpůsobivých imigrantů může navrhovat zase jen zločinec. Mimochodem počet obyvatel 130 na km2 je dost vysoký a i kdyby "poklesl" v horizontu 2-3 generací na nějakých 90-100 nic by se nestalo - jen by se ulevilo přírodě. Jen totální blb si myslí, že když se lidi nepřemnožují jako potkani, tak je problém. Doporučuji pachateli této úvahy, aby navštívil lidnaté země jako je Bangladéš, Indie, Nigérie a spol. a zkusil tam žít... když po tom tolik touží...

    OdpovědětVymazat
  12. Jenom dodám: článek je ausgerechnet z ER a je hlavně o levici. Nevidím tam ale jasný názor, do jaké budoucí sociálně-ekonomické situace v ČR a Evropě by se ti uprchlíci měli začleňovat. Takhle to vypadá, že prostě bereme trendy jak jsou a vesele extrapolujeme. Snad smím předpokládát, že i levice pokládá stávající model EU a eurokapitalismus za dopuštění, které chce napravit (ostatně, jak říká v blbém vtipu pan doktor pacientovi s ošklivou nemocí, jinak vám to stejně upadne samo).

    Konkrétně například: dlouhodobě roste produktivita práce, ale mzdy relativně stagnují. Špatné, neudržitelné (ani v rámci kapitalismu + stávající demokracie) Jaký smysl pak mají úvahy, kolik pracujících včetně imigrantů potřebujeme na jednoho důchodce ??

    VR

    OdpovědětVymazat
  13. Problém není v tom, že se stárnutím populace bude méně pracujících a více důchodců. To jistě vyrovná zvýšená produktivita, dosažená technickým pokrokem. Problém nastává tehdy, když se výnosy z vyšší produktivity dostatečně nevracejí v platech zaměstnanců a v příjmech státu, ale mizí ze země tak, jak se to děje v současném režimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:34 - Naprosto přesně!!! je potřeba přinutit nadnárodní korporace a místní podnikatelské subjekty, aby se se společností víc dělily o zisky, aby s penězi neutíkaly do daňových rájů, aby důstojně platily své zaměstnance. K tomu potřebujeme silný stát a silné vlastenecké sociálně cítící a konající politiky!!!

      Vymazat
    2. 14:49 Souhlas, ale obávám se, že to je jen dočasné řešení. S postupujícím rozvojem technologií a robotizace bude pro výrobu potřeba stále méně lidí. A co s těmi nepotřebnými, nezaměstnanými? Kdo je bude živit? Čím více jich bude, tím nižší bude celková koupěschopnost, tím méně se bude vyrábět, tím opět vzroste počet nezaměstnaných a nutně to skončí vzpourou zoufalých a změnou společenského režimu na takový, který bude dbát na spravedlivé rozdělování výsledků práce. Ať se to pravičákům líbí nebo ne, kapitalismus žádnou dlouhodobou perspektivu nemá, jeho konec mohou oddálit jen války, které zajistí zvýšenou výrobu a ty "nepotřebné" na čas odstraní. A co se týká imigramtů, většina z nich v našich poměrech jen skokově zvýší počet nezaměstnaných, takže se jen přiblížíme tomu bouřlivému konci.

      Vymazat
    3. 1334:
      Souhlas.Změna může nastat jen změnou vlastníka.
      Situace za 1. republiky byla analogické, Velká hospodářská krize tu také trvala i v době, kdy ve zbytku Evropy už odezněla.Poválečná změna vlastníků měla hromadnou pozitivní odezvu (nikoli u vyvlastněných, ty jsme ale odškodnili ze zlatého pokladu počátkem 80. let), protože přinesla zlepšení poměrů.
      Dnes změna vlastníka znárodněním vyvolá humanitární bombardování.Jedině přes obecně vyznávaný sklon k soběstačnému hospodářství mohou obsadit některá místa na trhu i loajální hospodářské subjekty. Potlačení exportu
      a podporu importu (například sádry, dokonce!) provedly Klausovy vlády. Pokudv jde o zemědělství, máme o něco horší klimatické podmínky. než evropský průměr (teplota, úrodnost půdy, nadmořská výška) dotace za komunistů byly nezbytné k potravinové soběstačnosti. Hrazeny bybly ziskem z exportu.
      Možná bychom mohli jít cestou , jakou nastoupily USA.
      V dubnu letošního roku byl obrat obchodu s RF větší o několik procent, než ve stejném období loni.V RF jezdí asi tisícovka čs. lokomotiv (viz wiki), je na co navázat.

      Vymazat
    4. 1334:
      Souhlas.Změna může nastat jen změnou vlastníka.
      Situace za 1. republiky byla analogické, Velká hospodářská krize tu také trvala i v době, kdy ve zbytku Evropy už odezněla.Poválečná změna vlastníků měla hromadnou pozitivní odezvu (nikoli u vyvlastněných, ty jsme ale odškodnili ze zlatého pokladu počátkem 80. let), protože přinesla zlepšení poměrů.
      Dnes změna vlastníka znárodněním vyvolá humanitární bombardování.Jedině přes obecně vyznávaný sklon k soběstačnému hospodářství mohou obsadit některá místa na trhu i loajální hospodářské subjekty. Potlačení exportu
      a podporu importu (například sádry, dokonce!) provedly Klausovy vlády. Pokudv jde o zemědělství, máme o něco horší klimatické podmínky. než evropský průměr (teplota, úrodnost půdy, nadmořská výška) dotace za komunistů byly nezbytné k potravinové soběstačnosti. Hrazeny bybly ziskem z exportu.
      Možná bychom mohli jít cestou , jakou nastoupily USA.
      V dubnu letošního roku byl obrat obchodu s RF větší o několik procent, než ve stejném období loni.V RF jezdí asi tisícovka čs. lokomotiv (viz wiki), je na co navázat.

      Vymazat
  14. Trefa A. 13:34! A ještě by mě zajímalo, co autor tohoto hloupého ER textu myslí tím, že česká pravice jsou fašisti - to je úplně na palici!!! Fašisti jsou nyní především levičáci a navíc i všechny vládní strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fašisti jsou především sociální inženýři pracující ve prospěch korporací, a to jsou momentálně vedoucí strany v Evropě - namátkou : francouzští socialisté, němečtí křesťanští demokraté a sod-dem, zelení, u nás TOP a soc-dem, o lidovcích darmo mluvit, samozřejmě "naši" Zelení, ale samozřejmě i Konvička a Bartoš (ND), kteří hloupě až nebezpečně reagují na vzniklou situaci výhrůžkami, šibenicemi, seznamy, rasistickými výpady ...

      Vymazat
  15. Článek říká, že když nás bude pořád stejně, tak to je naše jediná šance. To je ale blbost. Prostě jak říkal Hitler, čím větší lež, tím více lidí na ni skočí… Může nás ubývat a nikoho to neohrozí, jen to chce tu správnou společnost. Ti zloději co zde panují již více, jak 25 let by rozkradly a znehodnotili i ten opak co nám se snaží namluvit. Takže to je jenom hra.

    OdpovědětVymazat
  16. Do roku 2025 v Česku bude občanská válka, hromadné znásilňování žen a dívek, stahování z kůže, uřezávání hlav a další šílená zvěrstva v šiokém měřítku.

    OdpovědětVymazat
  17. Už před asi 5 lety mi vadilo, že v celkem deseti po sobě následujících rozhlasových pořadech o naší demografii (dál jsem to už nesledoval) se ani v jednom, ani jedinou větou, neobjevila sebemenší stopa snahy podpořit porodnost domorodců. Vše se týkalo zdůvodňování imigrace. Všechny středověké metody mučení se mi zdály slabé na potrestání politiků, kteří se nestarali jak by měli.
    Dnes je to řádově horší. Tehdy se nemluvilo o islamistech, navíc podporovaných kde kým.
    Podstatu vidím v:
    honbě za gigantickými zisky, pro které musí růst HDP, které musí generovat stejně gigantické úroky ze stejně gigantického hromadného předlužení. A tím jsme u zájmů tzv. globálního řízení. Tolik se píše o "finančních trzích" a nevíme kdo to je. O jeho "finančních věřitelích" nevíme už vůbec nic. A těm politici slouží (ne všichni). Zničením svých národů, nyní Evropy.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
  18. Vzpomínáte na to slavnostní odeslání 18 Eritrejců z Itálie do Švédska? Bylo to zvláštním letadlem, přišel se s nimi rozloučit i ministr. Mělo to být symbolické gesto rozdělování uprchlíků z Itálie a Řecka podle prvních kvót.
    Přítel ze Švédska mi napsal, že když ti Eritrejci, statní mladí muži, přiletěli do Švédska, tak je úřady poslaly na sever země. Tam už je teď sníh a zima a přes den jen chvíli šero, jinak tma. Přítel vyloučil, že tam by se ti Afričané mohli asimilovat.
    V Bělé v ČR by si mohli běženci ve srovnání s tím blahopřát kde zatím jsou, navzdory starostem ombudsmanky o jejich blaho.

    OdpovědětVymazat