Reklama

.

.

středa 14. října 2015

Přijel prezident Zeman a byla legrace : Výbuch ve fabrice, teroristé s utěrkou na hlavě, bláznivý Chruščov a ještě více

14. 10. 2015  Parlamentní listy
Prezident Miloš Zeman při návštěvě Zlínského kraje
Povodeň, požár a „teď vás postihla třetí katastrofa, a to je moje návštěva“. Veřejnost pobavil prezident Miloš Zeman na setkání s občany ve Zdounkách. Kromě toho, že se svěřil se svou platonickou láskou, byla ale řeč také o vážných věcech, jako jsou anexe Krymu, cesta do Ruska nebo jeho další kandidatura.

Prezident republiky v obci před občany připustil, že se chtěl blýsknout historií Zdounek, pak ale zaváhal: „Zjistil jsem, že existují tři hypotézy tohoto názvu, z nichž ani jedna není pravdivá. Pokusím se tedy vymyslet čtvrtou, a jak přijedu za rok, tak vám ji sdělím,“ uvedl prezident. Místnímu starostovi pak v úvodním slovu při setkání s občany poblahopřál k tomu, že zastává svůj post už třetí volební období. Připomenul povodeň z roku 2010, která obec postihla, a poukázal na to, že hráz, která vesnici ochrání, má být dokončena v roce 2018. „Postihl vás i požár továrny na výrobu plastových patníků a teď vás postihla třetí katastrofa, a to je moje návštěva,“ pobavil Zeman veřejnost.
Zeman: To byl bláznivý nápad Nikity Chruščova, který předal ruský Krym Ukrajině

„Pane prezidente. Proč jste nešel v Moskvě na tu nádhernou přehlídku?“ zazněl první dotaz z publika. „Je to krásné. Někteří mě odsuzují za to, že jsem do Moskvy jel, a druzí za to, že jsem nejel na přehlídku. Není na světě člověk ten, co by se zavděčil lidem všem,“ reagoval prezident a zopakoval, že se účastnil oslav konce války kvůli vyjádření úcty k jejím obětem. K neúčasti na přehlídce zmínil: „Neúčastnil jsem se přehlídky proto, že v ní měly pochodovat jednotky, které obsazovaly Krym. Z hlediska mezinárodního práva je anexe Krymu protiprávní, protože platí nenarušitelnost hranic, kterou zaručily velmoci. I když si o připojení Krymu k Rusku myslíme cokoli… Můj názor je, že to byl bláznivý nápad Nikity Chruščova, který předal ruský Krym Ukrajině, na druhé straně nebylo správné, abych přihlížel tomu, co je z mezinárodního hlediska anexe. Do Pekingu jsem jel i na přehlídku, protože jsem si nevšiml, že by Číňané obsazovali Krym,“ doplnil Zeman.
Z publika: „Pane prezidente, nechci se dožít toho, aby znovu kandidoval ten zločinec.“
„Pane prezidente. Pokud budete zdráv, doufám, že budete kandidovat na prezidenta. Nechci se dožít toho, aby znovu kandidoval ten zločinec,“ vyjádřil se jeden z místních občanů. Prezident ujistil, že neví, o kom dotyčný hovoří, a pak zmínil, že se teprve rozhodne na základě disponibilních informací. „Co já vím, jestli se mnou například nespadne letadlo, tak v okamžiku pádu se rozhodnu, že už nebudu kandidovat nebo, jestli mé bolavé nohy mě budou bolet dál a ještě víc anebo zda mě nezavřou kvůli tomu, že kritizuji islám, či jestli mě nějaký palestinský terorista s utěrkou na hlavě nezastřelí. To všechno se může stát, takže počkejte do března 2017 a dozvíte se moje rozhodnutí,“ vysvětlil prezident.

Prezident se svěřil se svou platonickou láskou k Audrey Hepburnové

Další z občanů si stěžoval, že nás ostatní státy urážejí, a kritizoval vystupování německé kancléřky Merkelové. „Na vystoupení kancléřky Merkelové jsem reagoval v rozhovoru pro týdeník Reflex a řekl jsem, že paní kancléřka chce být matkou všech Syřanů, zatímco mně bohatě stačí být prezidentem Čechů,“ reagoval Zeman. Na další otázku o obtížnosti povolání prezidenta pak zmínil. „Je to příšerná dřina a jediné, co je na tom příjemné, je setkání s občany.“ V reakci na otázku pak také zmínil prezident své oblíbené knihy a svěřil se se svou platonickou láskou k Audrey Hepburnové. „Nikdy mě neviděla, kdyby mě viděla, tak by to nebyla platonická láska.“ V diskusi občany také zajímala odpovědnost politiků i to, jak se Zemanovi komunikuje s Andrejem Babišem.

45 komentářů :

  1. Říkám to nerad, ale v otázce anexe Krymu pan prezident Zeman pravdu nemá. Anexe , připojení území, to je, ale legitimní. Protože proběhlo na základě referenda občanů Krymu a souhlasu přijímající země. Garance velmocí za neporušitelnost hranic šla do hajzlu nejpozději v okamžiku, kdy se rozbombardovala Jugoslávie, a kdy "Kadel fon Poserplína" uznal odtržení Kosova. A i kdyby k tomu nedošlo, ani k vojenskému napadení Osetie a Abcházie gruzínskou armádou v době Saakaschviliho, tak vůle občanů je v tomto případě svatá. Nechtěli násilí, jako v Oděse, na Donbase , v Luhansku. Neměli se ukrajinci pokoušet zbavit ruskojazyčnou menšinu jejich práv. Z toho vzešlo veškeré zlo. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moc spojenců v těch vašich blbostech nemáte když už ani Zemana ne. Celý svět se proti vám spikl a celý svět vám lže. Že ano. Anexe je prostě anexe.

      Vymazat
    2. Vážený pochybovači 22:55, když dojde řeč na Zemana mezi lidmi, kteří si důvěřují, pak se kritizuje stejně, jako je výše uvedeno. Nečekejte, že vám uděláme radost a budeme pokřikovali po ulicích.

      Vymazat
    3. 22:48

      Skutečný občanský a nikoliv "politicky oficiální" názor Pana Prezidenta Zemana na návrat Krymu do náruče mateřského Ruska, se dozvíme až definitivně ukončí kariéru a vydá sve autorské paměti.

      Nicméně mnohé naznačil, svým názorem na "připojení" Krymu k bývalé Ukrajině;)

      To jsem úplně v klidu;) dokud je aktivním politikem stále má určitá omezení;)

      Sledujte vyjádření bývalých Evropských politiků, agentů tajných služeb, novínářů, nejlépe, originál na RT, bez cenzury, chopochopitelně ;) a nebudete se stačit divit;)

      Slunce v duši;)

      Vymazat
    4. V jakých blbostech , konkrétně? Anexe je technický termín, a je buď legitimní (po souhlasném vyjádření obyvatel), nebo násilná. Krym nebyl obsazen a zabrán proti vůli tamního obyvatelstva. Naopak. A jeho přičlenění k Ukrajině je navíc právně sporné. Podstatné je ale to, že kdyby Ukrajina nezačala s násilím, tak se Krym neodtrhl. Neměli by důvod.
      Pan prezident Zeman upřednostňuje, bohužel , neměnnost státních hranic s ohledem na rizika separatistických tendencí v dalších, zejména evropských zemích. Obává se, spolu s dalšími, rozkývání a rozbouření relativné klidného stavu. Pokud by fungovala EU, tak jak byla původně plánována, mohlo by to být jedno. Ale příklad, nejen, Řecka, naznačuje, že to taková idylka není a nebude. Já mám problém souhlasit s tím, aby se v zájmu stability zemí EU nechali vyvraždit , nebo "jen"vyhnat statisíce lidí z východo- ukrajinských území. Jak prohlásila nedávno jedna politologická idiotka, "bude se raději mýlit s USA(NATO) proti Rusku, než mít pravdu s Ruskem. Já jsem vyznavačem pravdy bez rozdílu, tedy svobodné nezávislosti. Do prdele nikomu lézt nehodlám. Ale každému dle jeho gusta. J.B.

      Vymazat
    5. Žádné násilí až na pár excesů s počtem mrtvých celkem v řádu desítek se nekonalo. To Novorusové byli ti kdo pod vedením ruských diverzantů (Strelkov a spol.) Začali přepadávat a rabovat vojenské sklady a policejní stanice, obsazovali radnice, vyháněli neloajální zastupitele a vyvěšovali tam svoje vlajky.
      Anexe je prostě anexe. Hranice Ukrajiny včetně Krymu byly uznané všemi státy VČETNĚ Ruska, navíc byly Ukrajině dány Budapešťským memorandem, jejichž garantem bylo TAKÉ Rusko, bezpečnostní záruky. Tečka. Čím víc se z tototo snažíte vylhat a rádobyprávně vykličkuvat, tím je vaše věrohodnost nižší. Občané Chebska si také nemohou jen tak uspořádat referendum o připojení k Německu, občané Břeclavska k Rakousku....

      Vymazat
    6. Odpusťte si svoje kydy 23:48, když každý ví, že v sázce bylo obsazení Krymu Američany. To si mám myslet, že Zeman s nimi chce zaútočit na Rusko?

      Vymazat
    7. Ale jděte prosimvás. Rusko mělo s Ukrajinou smlouvu o Černomořské flotile platnou až do roku 2042.
      Myslete si co chcete.

      Vymazat
    8. Smlouva je jen car papíru, jestli není zaštítěná silou. Můžete si s ní vytřídí zadek. Také jsme měli před válkou smlouvy a byly nám k ničemu.

      Vymazat
    9. Tak samozřejmě, Rusko si s ní zadek vytřelo.
      http://zpravy.idnes.cz/rusko-vypovedelo-dohodu-s-ukrajinou-o-flotile-v-sevastopolu-pt0-/zahranicni.aspx?c=A140331_155014_zahranicni_ert

      Vymazat
    10. Opětné připojení Krymu k Rusku proběhlo ppodle mezinárodního práva. Nešlo o anexi (zabrání) ale o opětné spojení na základě vůle drtivé většiny voličů v demokratických volbách. Kdo před tím postupně anektoval Krym, to byla Ukrajina!!! Pavel P.

      Vymazat
    11. K 23:48.
      Tedy srovnávat znovupřipojení ruského Krymu k Rusku a případné odtržení třeba Chebska, je hodně velká křeč..:-). To těch argumentů opravdu moc nemáte. Především Krym byl vždy ruský, až na určitý čas, když ho protiprávně spravovala Ukrejina, dále v něm drtivě převažuje ruské obyvatelstvo, které se prostě v referendum nějak rozhodlo. Říká se tomu právo na sebeurčení národů. Chebsko bylo a je české a po staletí nedílnou součástí českého státu. Dá se říci, že "sebeurčené je". Je to jaksi opravdu nebe a dudy.
      A to nemluvě o tom, že Váš pokus o "argument" již sám o sobě padl odtržením Kosova a vojenským napadením Jugoslávie. Tento akt jako precedens přece rozbil veškeré mezinárodní práva a smlouvy....
      Heriot.

      Vymazat
    12. Je těžké diskutovat s omezencem a lhářem, jakým je Anonym 23:48: Přsto mi to nedá a musím uvést fakta: 1/ počet mrtvých při 'anexi' Krymu byl 1 – slovy „j_e_d_e_n“(!) a ne desítky, jak se nám tu snaží nalhávat Anonym, byl ot opilý ukrajinský voják, který i přes varování zvedl zbraň na 'zeleného mužíka' a dostal v sebeobraně 'včelku'…................. 2/ střílet do civilistů a popravovat policisty, kteří odmítli poslouchat zločinné rozkazyjunty začali ukrajinští ozbrojenci (viděli jsme např. záběry z Mariupolu, na kterých se lidé holýma rukama snaží zastavit ukrajinské tanky, které jedou řádit od města – úplně mi to připomnělo srpen 68' v Praze, taky jsme stáli proti agresi s holýma rukama) …..............3/ Strelkov a lidé z Donbasu vystoupili se zbraní v ruce v rakci na genocidní kecy a skutky nelegální pučistické vlády v Kyjevě, byla to seebobrana abyla naštěstí úspěšná …........... 4/ Ukrajina dodnes nemá uznané a registrované hranice (to se děje na půdě OSN a oni v devadesátých letech to zlemplovali a dodnes to nedali do pořádku).............. 5/ Bezpečnostní záruky, které dostala Ukrajina od Ruska stále platí, ruští představitelé na různých úrovních stále prohlašují, že nechtějí připojit Donbas k Rusku, že si přejí, aby Ukrjaina zůstala celistvá….........5/ k tomu imbecilnímu příkladu „odtržení Chebska a Břeclavi“ - na rozdíl od Krymu Chebsko ani Břeclav nemají a nikdy neměly status Autonomních republik, nemají svůj autonomní parlament, atd. atd. - Krym byl Chruščovem připojen k Ukrajině protiprávně, a to i v rámci tehdejšího platné ústavy a zákonů SSSR to bylo protiprávní! Po roce 1991 se nikdo občanů Krymu, ale ani Donbasu neptal, zda chtějí existovat v rámci Ukrajiny. Proběhlo referendum, kde většina občanů Luhanska a Doněcka vyjádřila touhu se připojit k Rusku, ale na výsledky referenda Ukrajinci zmagoření nově se probudivším chorobným nacionalismem už tehdy kašlali. Takže tak. Včil si Anonyume 23:48 vymýšlaj. …......... Pavel P.

      Vymazat
    13. Milý spoluobčané, podobní demagogové a lháři se nám snaží vnucovat válečnou propagandu NATO. Nedejme se, odpovídejme argumenty. To je jediné, co platí, co obstojí. A nebojme se argumentovat mezi lidmi, kteří nemají čas nad věcmi přemýšlet a z pouhé pohodlnosti podléhají podobným lžím. Mějte se hezky. A tomu lháři Anonymovi 23:48 přeji žaludeční a dvanácterníkové vředy a chcíplého frantíka. Pavel P.

      Vymazat
  2. Slušnější od Zemana bylo do Moskvy nejet než jet a urážet sprostě Rusy. Navíc táhnul s sebou veterány kolem devadesátky a odepřel jim jejich poslední životní zážitek z přehlídky, což je od něho další projev hulvátství. Svůj útlocit k odsazení Krymu by měl projevit ke spojencům z NATO, kteří napáchali mnohem více svinstva než Rusové na Krymu. V případě NATO se však bezpečně projeví jako zbabělec stejně jako při svolení přeletů bombardérů mířících na Bělehrad. Zemana jsem volil jako menší zlo ve druhém kole. Příště o tom budu více přemýšlet, aby se později za něho nestyděl. Jeho obecenstvo musí být složeno z pěkných pitomců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to melete za hovadiny?On snad někdo veteránům zakázal přehlídku? Nebo je tam nepustil?

      Vymazat
    2. 22:50 - Hlavně nepřemýšlejte, nemáte čím. Chlapsky se přiznejte, že byl u vás Standa Gross nejpopulárnější politik a už nikam nic nepište a smiřte se s tím.

      Vymazat
    3. Vážený pochybovači 22:55, když dojde řeč na Zemana mezi lidmi, kteří si důvěřují, pak se kritizuje stejně, jako je výše uvedeno. Nečekejte, že vám uděláme radost a budeme pokřikovali po ulicích.

      Vymazat
    4. Doktor Doleček decentně napsal, že veteránům bylo doporučeno sledovat přehlídku v televizi na hotelu. Letadlo jim letěli také brzy. Vy 23:02 to jako zákaz účasti sice nepovažuje té, ale co jiného to bylo než brutální vynucení poslušnosti. Doporučuji vám 23:02 přestat srát písmena do komentářú

      Vymazat
    5. Tak jsem si ten článek znova našel. Nazvat tenhle nadšený popis událostí pana profesora (zde na NR) brutálním vynucením poslušnosti může jen jen vymaštěný fanatik. Vynechám, z úcty k panu Prof. Dolečkovi, sprostá slova. Ale neberte si ho do své nevymáchané tlamy, ......

      Vymazat
    6. Zeman mi může vlézt na záda tím tuplem jaké má obdivovatelé, tím myslím vás 23:41. Nenacházím na něm nic, čeho bych si vážil. Před převratem byl lenoch. Znám celé zástupy lidí, kteří byli ostatním prospěšnější než on. Za jeho budování kapitalismu jsme se dostali do pěkných sraček. Moji dřívější úctu po ostravsky hanebně produpal.

      Vymazat
    7. Profesor Doleček si nemohl dovolit popsat průběh stejnými slovy jako já anoným. Smysl jeho popisu je pro inteligentního čtenáře jednoznačný. To vy 23:41jste zvyklý lidmi pohrdat, proto nechápete. Co měli veteráni v Moskvě dělat, když jim letěli letadlo? Měli si letenky koupit za své nebo ustoupit nátlaku, který lze označit jako docela brutální?

      Vymazat
    8. Zeman se zasloužil o to, že tu propti ODS a podobným loupeživým partám vznikla silná opozice a že ji dostal od vlády. Ano, volil jsme ho jako menší zlo a kdyby byl příště podobný výběr (Zeman proti Halíkovi, Švejnarovi,Babišovi či jiným podobným kreatůrám), budu ho volit opět. Samozřejmě s vědomím, že během jeho úřadování se na něj mnohokrát nase.u. Pavel P.

      Vymazat
    9. Zamyslete se 6:12 nad svým odhodláním volit prezidenta. Vždyť k volbám nemusíte jít a pak budete ušetřen výčitek svědomí, že jste podpořil budovatele kapitalismu v Českých zemích. Vždyť Zeman žádný kapitalistický výdobytek nezrušil. Například exekucím dal volný průběh. S přítelem Rusnokem chtěl budovat zlodějský druhý pilíř. Atd. atd. ... Zeman chrání kapitalismus jako oko v hlavě!

      Vymazat
  3. Zemana prý hodili na "černou listinu" pro jeho nepřátelský postoj k imigrantům. Ti debilové mu nemůžou udělat lepší reklamu.

    OdpovědětVymazat
  4. Anexe je anexe, soudruzi. To neokecate.
    Budte aspon radi ze se tam pan prezident zase neozral jako to prase

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo anexe je anexe, schapirosluho. Ovšem pokud k ní dojde. V případě Krymu k ní nedošlo. To prostě sem i jinam nenalžete.
      A jsem rád, že se tam pan prezident neožral jako prase, tak jak to dělal pravidelně venku Havel...:-).
      Heriot

      Vymazat
    2. Heriote, máte pravdu. Přizdisráč a červenokaretník si cucá lži z prstu, jen tak do něj. Připojení Autonomní republiky Krym k Rusku proběhlo podle mezinárodního práva (referendum, autonomní status, atd.atd.) Takže není o čem diskutovat. Tečka.

      Vymazat
    3. 15. října 2015 3:35
      Proamerická zombie se probudila a vilezla z hrobu. :-)

      Vymazat
    4. Schvalne zkus komunisto najit odkaz na video, kde se pan Havel mota ozraly jako dobytek nad korunovacnimi klenotami (nebo kdekoliv jinde).
      Ten clovek se narozdil od dnesniho hradniho burana umel chovat a vedel, kolik snese.

      Vymazat
    5. k 8:31.
      Těžko můžeš schapirosluho najít videa jak ožralého Havla vynášivali z letadel, když tehdy YouTube ještě neexistoval...:-).
      A dnes už ten šašek nikoho nezajímá...
      Heriot.

      Vymazat
    6. Všichni, kdo tehdy byli okolo Havla se v soukromých rozhovorech shodují v tom, že byl těžký opilec a že to nezvládal. Měli o něj velkou obavu, ale nikdo nebyl schopen mu udělat kázání, někteří se dokonce přidávali. Jediný, kdo ho trochu držel v lati byla paní Olga, ale ta zemřela a VH se v tom plácal ještě víc. Pavel P.

      Vymazat
    7. Přeji vám 3:35 abyste se zachovali vy oba, tj. vy a pan prezident, i v případě, kdy šlo o evidentní vojenské přepadení jiných států. Měli byste z těchto zločinů vyvodit důsledky a informovat čtenáře NR o vašich činech.

      Vymazat
    8. Prezident Zeman je pro mne ze všech osmi prezidentů, které jsem zažil, ten nejlepší. I když třeba nesouhlasím se vším, co vyslovil, ale nemohu mu to zazlívat. Obvykle rozumím, proč říká to, co říká. Je to sice jen člověk, ale dělat z něho opilce, je vskutku projevem bezmocné zloby.
      Slovo „anexe“ pro připojení Krymu není přesným výrazem. Vhodnější by bylo označení „připojení“, protože autonomní republika Krym před nacistickým kyjevským režimem, který se chopil moci protiprávně, doslova utíkala. Již od r.1991 byla snaha Krymu o odtržení od Kyjeva Kyjevem potlačována. Teď, když v Kyjevě proběhl fašistický puč, nastala příležitost. Každý, kdo není úplný debil, by Krym chtěl. Že tedy Rusko výsledek referenda uznalo a také řeklo „ano“, není nic zarážejícího.
      Můj názor je, že ti, kdo v r.1991 dělili SSSR (bylo to za účasti poradců USA), uznali nové státy s vnořenými oblastmi silných ruských menšin záměrně, aby v budoucnu měli záminku ke vstupu do příštích sporů. (Myšlenka na zničení Ruska je stará jako Rusko). US vláda, která si může natisknout, kolik peněz chce, a může si nakoupit nejlepší mozky, věděla, že Rusko se nebude chtít vzdát životně důležitého Sevastopolu. Doufala možná v nějaké harašení zbraněmi, do něhož vstoupí jako arbitr, a z něhož Putin vyjde jako hrdlořez, ale nečekala, že proběhne tak efektivní a hladký proces připojení, které chtěly obě zůčastněné strany. Pro Krym je to prozatím výhra, protože jinak by se tam roztahovali násilníci z Pravého sektoru, a tři čtvrtiny obyvatelstva by utekly do Ruska. Na Krymu je alespoň mír.
      Překvapuje mne, že odsuzovatelům tzv. anexe Krymu nevadí, že Kyjev vraždí vlastní obyvatelstvo raketomety. Západe, styď se! Mezinárodní právo je asi to, co vyhovuje USA. Ne každý má sílu se tomuto „pořádku“ vzepřít. PB

      Vymazat
  5. Věřte, Krym je nyní v Ruské federaci kvůli Polákům!
    To proto, že Ukrajina nikdy nezahájila jednání se sousednímimi státy o uznání ukrajinkých státních hranic. Usuzuji, že Ukrajina byla 25 let nečinna proto, že by Poláci uplatnili územní nárok v rozsah původního Velkopolska, tj. na podstatnou čast Krajiny součané.
    ..... a Zeman s tím nemá nuc společneho, ani jeho květnová cesta do Moskvy či zářijová cesta d Pekingu.

    OdpovědětVymazat
  6. Můžete si tu, soudruzi, mektat co chcete. Fakta jsou ovšem taková, že v RB OSN 13 států toto "referendum" v rezoluci odsoudilo, Čína se zdržela a jediné osamocené Rusko bylo proti.
    K dnešnímu dni jen patnáct států ze všech uznává výsledky referenda. A jsou to jen polototalitní přátelé Ruska typu Kuba, Sýrie, Bělorusko, Venezuela...
    Aspoň je vidět kam se řadíte a kam patříte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 9:29 Ve většině zemí světa jsou loutkové vlády. Nechtějí si to rozházet s amíkama. Typickým příkladem je světová velmoc Francie. Vyrobila pro Rusko dvě lodě, které jim nesměla prodat. Proč je nesměla prodat? Kdo jí to mohl zakázat? Bylo jí pohrozeno, že zaplatí děsivou pokutu, po které její největší banka klekne. Pokutu za to, že nerespektovala jakési americké sankce proti snad Kubě, nebo čert ví komu. Než by Francie nechala kleknout svoji největší banku, raděj utrpěla menší ztráty na prodeji lodí. To je ten svobodný trh, to je ta francouzská suverenita, to je to přátelství USA. Hollandův rival ve volbách StrossKhan musel v New Yorku znásilnit pokojskou, protože chtěl v OSN prosazovat cosi proti zájmům USA. Já to vidím tak, že těch 13 států se bojí, že jejich zástupci znásilní nějakou pokojskou, nebo něco ukradnou, a tak raděj vyhověli silnému přání USA.
      Už jste někdy viděl demokracii, bejvalej soudruhu? O čem to vlastně žvaníte? PB

      Vymazat
    2. Mně na rozdíl od vás, americký čípku, nezajímá, kdo z vazalů SSA uznal či neuznal. Mezinárodní právo porušeno nebylo a Kyjev vždy patřil k Rusku. Mimo krátké období bolševické svévole. Pavel P.

      Vymazat
  7. Podobných rezolucí RB OSN za 47 let spatřilo světlo světa vícero!
    Většinou vetovných ze strany USA.
    Ruska federace je velmoc, tj. státem s velkou mocí. Stálým členem RB s právem veta, které drží i jiní, vč. USA a využívá jej jako jiní, vč. USA.
    Včetně"soudruhů" z USA.
    A tak referendum na Krymu bylo platné.




    Tedy vč. "soudruhů" z USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsi to nepochopil, ale OSN schválilo rezoluci označující anexi Krymu za nelegální. Tudíž je Krym jako samostatný mezinárodně neuznaný.

      Vymazat
    2. Ne, jen RB OSN po vetu Ruska nic nerozhodla. Žádné OSN nic neschválilo!!! Když to totiž neschválila Rada bezpečnosti, tak jediným dalším orgánem, je Valné shromáždění OSN. A kde máš rezoluci o Krymu schválenou Valným shromážděním, holoubku? Ukaž, pošli link :-D)

      Vymazat
    3. No, a je najednou "po brabčátkách", co , trolíku z 11:19? Takhle to totiž děláte pořád, proameričtí análníci. Když už rovnou sprostě nelžete, tak si jen mírně "poupravíte fakta". A běda když narazíte na někoho, kdo zná a nebojí se. Byli by jste k smíchu, kdyby to nebylo tak vážné. Ale jste svou fanatickou nenávistí k jedné straně, a nekritickou podlézavostí ke druhé, nebezpečím pro tuto zem. Velmi vážným nebezpečím. Jste sorta ničemů, kteří nechtějí chápat něco jako vlastenctví , čest a sebeúctu. Prodali by jste i vlastní sestru, jen aby jste se dočkali podrbání za uchem od momentálně nadřazeného. Jste většinou špíny, hanící vlastní národ a vlastní zemi. Bohužel. J.B.

      Vymazat
  8. Pan Havel spadl v opilosti při státní návštěvě Thajska do vypuštěného bazénu a přivodil si tak zlomeninu ruky, jak je obecně známo.

    OdpovědětVymazat
  9. Někdo tu hovořil o anexi Krymu. Upřel bych jeho pozornost ke Spojeným státům americkým které po vyprovokované válce o Mexické území zvané Texas anektovaly nejen toto území, ale i území dnes nazývané Nové Mexiko a Kalifornie. Byly to právě Spojené státy které si pod pohrůžkou rozstřílení sídla šóguna vynutily vstup do Japonska. Byly to Spojené státy které anektovaly ostrovní stát Haway a povraždily tamní královskou rodinu. Jistě se Rusko rádo stáhne z Krymu až obdrží zpět Levobřežní Ukrajinu a uzemí Livornska se vrátí pod správu řádu Bratři německého řádu Panny Marie Jeruzalémské. Pokud by dotyční přispěvatelé nevěděli kde to je vězte, že se jedná o separatistické státy zvané Estonsko a Lotyšsko. P.S. Byli tz. Otcové zakladatelé nacionalističní separatisté a George Washington terorista?

    OdpovědětVymazat
  10. Na Krymu je mír . Díki Putinovi . Pravý sektor utřel .

    OdpovědětVymazat