Reklama

čtvrtek 15. října 2015

Válka na Ukrajině jako měřítko mravnosti


bloger Saker (Raroh)
15.10.2015  blog Балобан (The Saker)

„Na straně práva stojí obvykle ti, kteří v dětství četli ty správné knížky“

„Nebuď obětí, nebuď utiskovatelem, ale zásadně nebuď nestranným pozorovatelem“ 

Nyní kriticky pojednám některé americké levičáky: 

Po mnoho let jsem poslouchal Davida Rovicse, kterého jsem intrviewoval pro tento blog, a jehož jsem nazval "krásným hlasem amerického odporu." Jeho úžasná poezie, vždy doprovázena krásnou melodií byla jako závan čerstvého vzduchu v zemi, kde zombírování společnosti dosáhlo skutečně orwellovských rozměrů.

Samozřejmě, že jsem byl zmaten tím, že Rovics zjevně nemohl "prozřít" tragédii 11. září, ale pochopil jsem, že je z těch lidí, které nazývám "následovníky Chomského", t.j. ti, kteří nemohou udělat vlastní názor o čemkoli, dokud neuslyší "názor Chomského".

Jako Amy Goodman nebo jako kluci z "Real News Network“. A Chomsky svůj názor neřekl. A tak Rovics, stejně jako většina z tzv. „progresivních“ nebo „liberálních“ „levých“ v USA neví, co si má myslet o konfliktu na Ukrajině. Z téhož důvodu i Shevchuk (Jurij Ševčuk - písničkář) uvízl v klamu své logiky omylů o Putinovi.

Američtí liberálové a pokrokáři se zasekli proto, že ve své podstatě jsou všichni stále ještě součástí systému. Samozřejmě, mohou nesouhlasit s federální vládou nebo převládajícími názory v politice, ale když je třeba, aby se rozhodli, jsou zaseknuti, nemohou přetrhnout svoji „intelektuální pupeční šňůru“, mohu-li to tak říci. Nejlepším příkladem takovéhoto intelektuálního ochrnutí amerických liberálů/progresivistů je jejich slepota v otázce tragédie 11. září: kontrolované zničení budov 1, 2 a 7 World Trade Center věží. Ač bylo prokázáno jako nesporný fakt, že federální vláda v zásadě uznala, že teroristický útok 11. září byl uskutečněn kýmsi z vlastních (viz pozn.).

[Poznámka: vláda USA uznala, prostřednictvím Národního institutu pro standardy a technologie, že č.7 World Trade Center byl zničen se zrychlením volného pádu během 2,25sec. Proč je to důležité? Prostě proto, co to znamená, že velký počet pater pod střechou budovy zmizel okamžitě a symetricky (gravitační zrychlení znamená, že neexistuje žádný odpor kromě odporu vzduchu). Existuje jen jeden způsob, jak okamžitě odstranit část budovy: pomocí výbušné síly. Ano, přiznání Strýčka Sama, že budova č. 7 se zničila ve volném pádu za nejméně 2,25 sekundy –

to je implicitní přiznání, že byla použita výbušnina. A protože strýček Sam uznal, že pouze použití výbušniny může vysvětlit to, co bylo pozorováno 11. září, přiznal tímto, že to byla řízená demolice, „práce vlastních lidí," protože žádný vnější činitel, nemluvě o polomýtické „Al Kajdě" nemohl mít přístup k tak vrcholně tajné budově, jako byla World Trade Center č. 7. (Část budovy obývala tajná služba. pozn. překl.) Pouze Strýček Sam to mohl zařídit tak, aby se budova zhroutila během několika sekund.]

Problém amerických liberálů /progresivistů je, že jsou nuceni odmítat tyto důkazy kvůli jeho důsledkům: že by americká „tajná vláda" chtěla a dokázala uskutečnit vraždu tisíců nevinných občanů USA, pro rozpoutání série imperialistických válek. Pro typického amerického liberálního/progresivistu je to v pravém slova smyslu nepředstavitelné, a tedy zcela nepřijatelné. Sofistikovanější straníci amerických liberálů/progresivistů chápali, že administrativa George W. Bushe neměla čas zaminovat věže, a když na to došlo, napsat ohromný zákon „O vlastenectví“. Toto bylo uděláno dlouho předtím, než on přišel do Bílého domu. Proto je jasné, že kdosi v demokratické straně byl jistě „v obraze“. A místo toho, aby přijali očividný důkaz, liberálové/progresivisté raději odvracejí zrak a předstírají, že nic takového se nestalo.


Vladolf Putler?

Totéž platí, pokud jde o vztah k Putinovi: všechna americká korporátní média i všechny hlásné trouby prohlásili „městu a světu“, že Putin je diktátor, tyran, nebezpečný bývalý KGBák s maniakální touhu po moci. Že je svázán se zlými a nelítostnými ruskými oligarchy a neviditelnými týpky z tajných služeb, které společně strojí nečisté plány na obnovu Říše zla, chtějí obsadit Pobaltí a možná i Polsko, a přivést ke krvavému finále celou světovou civilizaci a pokrok. Chce zabít všechny homosexuály, vyhrožuje jadernými zbraněmi celé planetě a chce se stát carem. Je současně „novým Hitlerem“ i „novým Stalinem“. Poté, co věnovali tolik času na šíření těchhle nesmyslů, jak mají dnes oznámit, že Putin není příčinou občanské války na Ukrajině, a že anglo-sionistická Říše podporuje skutečné nacisty, kteří používají balistické rakety, raketomety a chemické zbraně proti svému vlastnímu lidu ?

Opět platí, že tyto fakty musí být nesprávné, a je nutno je odmítnout.

A to je důvod, proč David Rovics, „krásný hlas amerického odporu“ nemá co říct o té válce. On sympatizuje s Palestinou, Fergusonem a dokonce i obchodní sítí «Wal-Mart», ale skutečný nacistický režim páchající genocidu v Evropě očividně nevstoupí do jeho zorného pole.

A konečně se obracím ke „vznešeným Evropanům!“
Evropská společnost je velmi pečlivě očištěna od skutečné duchovnosti, a rovněž tak důkladně naplněna dogmaty. Nebudu vypisovat seznam všech těchto smyšlenek a zmíním jen jednu, "hlavní dogma" Evropy je, že nacisté jsou špatní, špatní, špatní, špatní !!! Velmi špatní. Natolik nepopsatelně špatní, že nejhorší ze všech ostatních. Nacisté spáchali takové zločiny, že civilizovaný evropský svět by NIKDY nechtěl mít nic společného s těmito, zlými, zlými, zlými, zlými nacisty !!!

Civilizovaného Evropana natolik pobuřují nacisté, že chce zakázat všechny druhy údajných nacistických projevů. Je připraven vsadit do vězení jakéhokoliv historika, který se odváží zpochybnit oficiálně přijatý příběh o takzvaném „holocaustu“ a povinně s ním spojenou číslici. Holocaust, to je jediná oficiálně změřená genocida. Cifra šest milionů je neprokázaným, leč i přes to, povinným dogmatem. Zkuste říct, řekněme, pět a půl milionu, nebo, nedej bože, ještě méně, a okamžitě jste v podezření, že jste nacista, a nacisté, jak řečeno výše - to je špatné, špatné, špatné!!! A zatímco civilizovaní Evropané posílají historiky do vězení, posílají peníze a zbraně SKUTEČNÉMU nacistickému režimu v Kyjevě. Za celý svůj život jsem neviděl větší pokrytectví. Zdá se, že nacisté se jeví býti nacisty pouze tehdy, když pronásledují Židy. Když pronásledují Rusy, pak to nejsou „skuteční“ nacisté.

Nacisté hubící Židy jsou špatní, špatní, špatní, a ještě jednou špatní, ale nacisté, hubící Rusy, se zdají být docela dobří, možná i „dobří, dobří“ (použiji „dobrý“ pouze dvakrát, aby nebyli zase tak dobří, jako jsou špatní ti co hubí Židy).


Nová tvář Evropy?

Proto mi dovolte přímo a otevřeně připomenout všem, že většina "civilizovaných Evropanů" neudělala nic nebo jen velmi málo, aby odolali Hitlerovi.

Jen menšina skutečně projevila odpor (nejsilnější odpor byl v Srbsku a Řecku - v těch dvou zemích, které se nyní „bohatá“ Evropa snaží zničit).

Většina Evropanů nedělala nic, nebo opakuji, jen velmi málo, aby zastavila masové vraždění Židů. Evropané se neosvobodili z nacistického područí sami, ale byli osvobozeni "ruskou komunistickou hordou", která zničila 80% vojenských sil nacistů (zbývajících 20% připadá na Anglo-Američany, kteří se připojili k boji velmi pozdě).

Ze všech národů světa, Evropané musí být až těmi nejposlednějšími vyjádřujícími jakékoli sympatie k nacistickému režimu, zejména k takovému, který směruje svoji nenávist, svoji touhu uspořádat genocidu v té zemi, která zkrátila trvání zaslíbené "tisícileté říše" na pouhých 12 let.

Odpusťte mi, moji drazí Evropané, ale pokud vaše nevraživost k nacismu se omezí jen na posílání historiků do vězení při plné solidaritě s nacisty-Banderovci v Kyjevě, pak takové odmítání nacismu je naprosto bezcenné!

Válka na Ukrajině jako měřítko morálky

Všechny tyto příklady poukazují na tutéž skutečnost: válka na Ukrajině se stala měřítkem morálky, oddělující ty, kteří „četli ty správné knihy“, kteří „nebyli pouhými přihlížejícími“, od těch, kteří, promiňte, jsou pouhými zmrdy (ti, kteří se urazili mými slovy, mohou je nahradit slovem "koprofory" - zní to lépe, ne)?.

Existují okolnosti, při kterých musíte respektovat svého soupeře. Ale existují i takové okolnosti, kde je to absolutně nemožné. Takovou situací, alespoň pro mě, je občanská válka na Ukrajině. Podporovat juntu v Kyjevě - bez ohledu pod jakou záminkou je nikoliv pouze špatné, ale podlé a hanebné. Je to zavrženíhodné. Je mi jedno, co si někdo myslí o Putinovi nebo dokonce Rusku a ruském lidu. Je mi to fuk! A mohu odpustit těm, kteří byli zprvu podvedeni, nebo nevěděli. Ale uběhlo už příliš mnoho času, všechno, co se děje se stalo natolik zřejmým, že i ten nejtupější ignorant měl dost času, aby si udělal závěr. A mě nezajímá, jsi-li Rus (jako Ševčuk), Američan nebo Evropan. Pokud cítíš něco jiného, ​ než úplnou averzi k této bizarní show šílenců a darebáků v Kyjevě, pak nemám pro tebe nic než opovržení.

Балобан (The Saker)

33 komentářů :

  1. Úžasné!!!! Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. A přesně tak je to i s našimi levičáky - a někdy i se čtenáři NR. Například pořád otloukají Bartošovi o hlavu, že udělal jakýsi seznam židů naší POLITICKÉ A KULTURNÍ ELITY. Ale já se ptám - NO A CO? Co je na tom tak strašného, když tito lidé naší zemi PROKAZATELNĚ škodí. Když dělá seznamy Sabina Slonková z lidí, kteří nesouhlasí s imigrací, tak je to OK? To levičákům nevadí? Asi ne - protože většinou proti nelegální okupaci ekonomickýmu imgranty nejsou, i když je zřejmé, že se jedná o cílený proces ke zničení naší vlasti a to už snad ví (použiju-li slov autora tohoto článku) i ten nejtupější ignorant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste docela dobře zmaten, tady nejde o pravici ani levici, či sever nebo jih, tady jde o pud sebezáhovy ruzmných lidí, proti (použiji ač bezvěrec slova křesťanů) jidášů, kteří pro svých 30 štříbrných jsou ochotni zničit cokoliv kolem sebe, včetně své rodiny, přátel či vlasti, a je jim naprosto jedno co bude zítra.

      Vymazat
    2. Z čeho jste zmaten? Úvodní text, ke kterému je tato diskuse, v podstatě hovoří o zradě západní levice.

      Vymazat
  3. Hezký apel na Evropany. Ale bohužel, Evropa nejenže „nedokáže“ demaskovat fašistické režimy, ale celá její politika začíná být fašistická. Naprosto nebere ohled na názory občanů a praktikuje politiku rozvratu. Jediní, kdo z toho dokáže profitovat, jsou velké banky a korporace.
    Dokud tomu budou lidé nečinně přihlížet, bude to dále pokračovat. Až do vytvoření jedné bezprávné euronegroidní masy a vládnoucí čisté rasy chazarů. Dnes, už se tomu dá zabránit, asi jenom spojením s Ruskem, které snad s těmito plány také nesouhlasí. P.K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano! Jediným východiskem ve stávající situaci je spojení s Ruskem!

    OdpovědětVymazat
  5. 12:07 Co do toho matláš hňupe hloupý jakési levičáky? Patříš mezi ty samé zmetky o kterých píše Saker. Vnášíš chaos a nesvár ve věci, která vyžaduje naprosté semknutí - levice pravice - již z pouhého pudu sebezáchovy. Komu a čemu tím dobře sloužíš, nemáš v duté palici ani ponětí.

    OdpovědětVymazat
  6. Vaše reakce A 12:29 je mi dost nepochopitelná. Co konkrétně tím sdělujete - krom nadávek ovšem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:40 - Pro méně chápavé konkrétněji a polopaticky. Nejsme v situaci pro rozmíšky typu - za to mohou levičáci nebo pravičáci. TOP09, která se zastává procesu imigrace vehementně - se počítá k pravici například. Řečeno slovy diskutéra - to pravičákům nevadí? Proti migračnímu exodu řízenému a financovanému západní pravicí, bychom měli stát a vystupovat jednotně a společně.Nikoli napadat levici nebo pravici a nasírat nesmyslnými kydy o levici - o tom co komu vadí či nevadí na základě politické orientace. Migrace přináší existenční ohrožení dosavadního života všech, viz zprávy a videa z Francie a Německa. Už je to srozumitelnější? Nebo stále nekapíruje?

      Vymazat
    2. Prosím o jiný tón konverzace A 13:26. Konkrétně se jedná o mimoparlamentní pravici, která - v podstatě jediná na české politické scéně - veřejně deklaruje odpor pro imigraci. Mám tím na mysli například Svobodné, Okamuru, nebo Národní demokracii atd.. NIKDY se k nim však nepřipojí ani KSČM ani SDS ani ČSSD ani Levá Alternativa - nikdo z nich. Naopak v tisku publikují velmi kritické a dehonestující ohlasy na adresu výše uvedených. A co se týče EU, tak neříkejte takové blbosti, protože většinu má v EU právě levice. A jestli jste skutečně četl článek, ke kterému se vztahuje tato diskuse, pak je vaše reakce naprosto nesmyslná.

      Vymazat
    3. Prosba o jiný tón má snad nahradit příkaz? Pravičáci, (Přesněji diskutéři typu 13:41) - když se to hodí, viz fašistický Pravý blok na Ukrajině, tak si na levici a pravici nehrají. Když se to hodí, zajdou do extrému a rozlišují pravici parlamentní a neparlamentní a chopí se toho, kdy je to nejméně žádoucí a prospěšné. (Problém imigrační tsunami, zaviněný USA). Nerozlišují správné a nesprávné, zuby nehty (stupidně) drží dělení pravice - levice, aniž by znali skutečnou podstatu těch pojmů, považujíc sami sebe za výjimečně zdatné individuality.

      Vymazat
    4. Pane, 14:13, na vaše nelogické nesmysly nemá cenu reagovat. Končím. "Vyhrál" jste.

      Vymazat
    5. jasná zpráva, nazdar.

      Vymazat
  7. K anonymovi 12.29: Dnes jsou to jedině (a absurdně!) právě mimoparlamentní pravičáci, kteří vyzývají ke spolupráci napříč politickým spektrem i s levicí, ale ta se ofrňuje.... s tím nepůjde, s tím nemluví, ten dělá seznamy, ten je fašoun a dehonestuje pravičáky kudy chodí a pořád je označuje za nácky a rasisty... česká levice dnes jednoznačně stojí za chaosem a nesvárem... úplně stejně jako levice v USA i v zemích EU. Když si toto společnost jasně neuvědomí, copak je možné najít nějaké řešení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle za redakci Nové republiky odmítám. Není to pravda. Nad nikým se neofrňujeme. Jak jistě víte, na našich stránkách dáváme prostor i levici i pravici, ale jen těm, kteří mají hlavu na krku, umějí ji používat a nemají ohnutou páteř v honbě za trafikami a kšefty! U nás v ČR je dlouhodobě ničena demokracie, ekonomika, morálka, soudržnost společnosti. Chceme tenhle proces zastavit a zvrátit a hledáme k tomu odhodlané lidí napravo i nalevo! Doufám, že tohle všechno je z otiskovaných textů patrné.

      Vymazat
    2. k 12:51 - A na důkaz těchto slov je v diskuzi uváděno: A přesně tak je to i s našimi levičáky - a někdy i se čtenáři NR.
      Když dělá seznamy Sabina Slonková z lidí, kteří nesouhlasí s imigrací, tak je to OK? To levičákům nevadí? Asi ne - protože většinou proti nelegální okupaci ekonomickýmu imgranty nejsou, i když je zřejmé, že se jedná o cílený proces ke zničení naší vlasti a to už snad ví (použiju-li slov autora tohoto článku) i ten nejtupější ignorant. - Vkládat druhým do hlavy co si myslí nebo co mu vadí je drzá podlost i umělé vnášení nesváru. Mimochodem - neparlamentní pravičácí - to už je hodně přitažené za vlasy kastování a dělení populace. Napomáhat v rozdělování lidí a zavádění rozmíšek mezi nimi je jedinou možností, jak ustát neobhajitelný proces rozvratu migrantským exodem. A o tom to všechno je.
      L.P.

      Vymazat
    3. Tak mi prosím řekněte, 13:48 která levicová strana se vyslovila proti seznamům Sabiny Slonkové. Pokud vím, tak žádná. Zato se ale mnoho levicových politiků veřejně distancovalo od A.Bartoše kvůli jeho - jak říkají - "židovskému seznamu". Neparlamentní pravice je regulérní politologický pojem, který nemá důvod vás pohoršovat. Jinými slovy: právě česká parlamentní pravice a česká parlamentní i neparlamentní levice nesjednocuje, ale rozvrací jednotnou frontu pro imigraci. Po spolupráci volá skutečně jen česká mimoparlamentní pravice - Svobodní, Národní demokracie a jiní. Prostě to tak je. A zavírat před tím oči a nadávat těm, kteří situaci pojmenují, je holý nesmysl! Nejedná se přece o žádné "rozvracení" řad, ale o konstataci FAKTU!!!!!

      Vymazat
  8. Pane Dvořáku, nezlobte se na mě, ale levičáci v ČR nechtějí spolupracovat s nikým napříč politickým spektrem. Nemyslím však, že by se to týkalo NR, to opravdu ne. Zde je situace jiná. Avšak je naprosto zřejmé, že mnozí čtenáři tak uvažují, copak to nevidíte v diskusích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekněte nám, tupému stádu, s kým navrhujete, aby levičáci spolupracovali? A s jakým cílem? P.K.

      Vymazat
    2. Jde o to, kdo se k té levici hlásí. Když já se k levici přihlásím, tak to ještě neznamená, že jsem opravdu levičák. Dnes jsem si četl rozhovor s mladou Rychlíkovou, která se sama označuje za levici, a Právo jí i tak představuje, ale co z ní padá, to jsou fráze svazaček z padesátých nebo ještě lépe vzdechy svíčkových bab. Rozumu v tom není zbla, špatně vyhodnocené informace, protože je v ní mnoho ideologické předpojatosti, která jí brání zaujmout adekvátní úsudek. To vede k tomu, že ve svém výsledku svými postoji a akcemi přímo pomáhají budovat štafáž korporátního fašismu. To je u většiny "levicových" aktivistů. Bohužel.

      Vymazat
  9. Lidi česká parlamentní levice i pravice zklamala, teď jde jak dál, pravicový voliči mají pana Bartoše ( mimo jiné autor pohádek pro děti a praktikující křesťan) středové voličstvo má Omamuru ale levicový voliči nemají koho volit.Anebo je na obzoru skutečná levicová strana(dělník,právo na spravedlivou mzdu,právo na důstojné bydlení atd.) Nezapomeňte že v příštích volbách nepůjde o levici,pravici ale o národ a jeho přežití.Zapomenout na starý časy ty nepříjdou a sjednotit se ve jménu svobody našich dětí.Mimochodem jediný pravicový politik v Evropě (staví ve své vlasti přes 200 pravoslavných kostelů ročně) je Putin a obdivuji ho čeští socani i komunisti-tak vidíte že se lze dohodnout.Hezký den věřícím,ateistum, levicovým a pravicovým Čechům s přáním buďme hlavně na prvním místě vlastenci,na druhém slované a nehádejme se to oni chtějí.Hr na ně!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. K P.K. 13:27 - odpovědí je A 13.41. Hlavní cíl je momentálně boj proti nelegální migraci - jednoznačně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Migrace je jen průvodní jev. Na začátku je bezohledná imperiální politika USA a NATO (tedy EU), imperiální války zahajované pod vylhanými záminkami, pokus nepatrné skupiny nejbohatších (možná méně než 0.001% populace) ovládnout planetu pod heslem "globalizace" a "multikuturalismu". Vlna migrantů je důsledek. Nebezpečné sebezpoškozující jednání vedení EU (sankce proti Rusku, zbrojení a posouvání základen NATO na východ, ukrajinská válka, organizovaná migrační vlna atd,.) jsou projevem příšerného stavu, který vzešel z ubohé úrovně dnešních evropských elit. Dnes jediným evropským samostatně uvažujícím a jednajícím politikem na úrovni DeGaulla, (kategorie Nehrú, Násir, Sukarno,Tito) je bezesporu Putin. To je pro zbytek Evropy a pro nás v ČR velmi velmi velmi smutné.

      Vymazat
    2. Anonymní15. října 2015 13:46
      Prakticky s Vámi souhlasím. Realita je taková, že globalistické bankéřské a korporátní promile, korumpuje všechny strany, ve veřejné sféře. Pravicové i levicové. Tyto strany, potom konají, ve prospěch onoho promile. Měli bychom se více dívat na to, jak která strana, je ochotna se postavit proti této fašizující a kastovní globalizaci. V současné fázi, usilují o likvidaci národních povědomí a importují živel, který to má nastartovat. Tomu je třeba zabránit.
      V našich silách, by mělo být, zabránit tomu v Česku. Zatím oceňuji postoje MV Chovance a jeho spolupráci se státy V4. Naopak postoje MO, člena ANO, p. Stropnického jsou na odvolání. P.K.

      Vymazat
  11. Migrace patrně není průvodní jev, ale cíl.
    http://leva-net.webnode.cz/products/migracni-krize-evropy-je-plne-rizena/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve světle všech současných událostí je zřejmé, že imigrace není důsledek, ale byl to vždy prvotních cíl nadnárodních elit.

      Vymazat
    2. Správný, ale už dlouho známý fakt!
      Volič-Vilč

      Vymazat
  12. Vždy, když se "klidná"fáze politiky (levopravá) mění v neklidnou, ohrožující stát(národ), nastává chaos v pravolevé orientaci.Vidím to na sobě.Levičák, ateista, souhlasím přednostně s národní orientací.Beru to dočasně, do porážky, nejraději jen politické Eurohujerů.Pokud národům hrozí nebezpečí od promile populace,je to zlé, bez obětí se to neobejde.Ani nedomýšlet.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Saker moc vám děkuji za Váš článek. Je to naprosto přesně to co cítím..... a není co dodat. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký,výstižný článek.Při čtení jsem narazil na jistých dvacet procent a hned mě napadlo,jak to měla ona partička spojenců jednoduché oproti SSSR z jejich osmdesáti procenty...Tak mě napadlo,že ony hodnoty nejsou fér.Spojencům se bez boje vzdávalo mnoho armád fašistů,kolik se jich za těchto podmínek vzdalo SSSR?(tedy dobrovolně) Spojenci zničili Škodovy závody v Plzni a zrovna pár dní před koncem války,kdy jim dobrovolně lezli nacisté do zajetí posraní strachy z Rusů.A mnoho podobných dění,toto vše je v těch dvaceti procentech...Nebudu to rozepisovat do detailů,to je na tlustou knihu.Napsal jsem to hlavně pro diskutéry řešící úplně jinou otázku mimo článek a to,co je vlastně pravice a levice.Na vaše názory existuje jednoduché řešení,stačí si přečíst alespoň část učení,či teorie Karla Marxe.Pak lze pochopit současnost a zjistit pravdu.Pak možná budete překvapeni,co že je vlastně ten hegemon,že by levičák?Mimochodem,Marx nenáviděl komunisty,není to důvod k zamyšlení?

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký,výstižný článek.Při čtení jsem narazil na jistých dvacet procent a hned mě napadlo,jak to měla ona partička spojenců jednoduché oproti SSSR z jejich osmdesáti procenty...Tak mě napadlo,že ony hodnoty nejsou fér.Spojencům se bez boje vzdávalo mnoho armád fašistů,kolik se jich za těchto podmínek vzdalo SSSR?(tedy dobrovolně) Spojenci zničili Škodovy závody v Plzni a zrovna pár dní před koncem války,kdy jim dobrovolně lezli nacisté do zajetí posraní strachy z Rusů.A mnoho podobných dění,toto vše je v těch dvaceti procentech...Nebudu to rozepisovat do detailů,to je na tlustou knihu.Napsal jsem to hlavně pro diskutéry řešící úplně jinou otázku mimo článek a to,co je vlastně pravice a levice.Na vaše názory existuje jednoduché řešení,stačí si přečíst alespoň část učení,či teorie Karla Marxe.Pak lze pochopit současnost a zjistit pravdu.Pak možná budete překvapeni,co že je vlastně ten hegemon,že by levičák?Mimochodem,Marx nenáviděl komunisty,není to důvod k zamyšlení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná levice ani pravice neexistuje . Jsou to jenom zkorumpovaní vyžírkové ať jsou vlevo nebo vpravo . Podívejte se na politiky v Česku . Jako výjimku bych uvedl pouze Okamuru .

      Vymazat