Reklama

.

.

neděle 8. listopadu 2015

Mění se věci k lepšímu? Kyjevané vyšli do ulic za Rudou armádu a proti banderovcům

8. 11. 2015  Eurasia24
Desítky lidí v Kyjevě sebraly odvahu a vydaly se 6. listopadu do centra města oslavit 72. výročí osvobození Kyjeva od fašismu. Akci pořádala levicově zaměřená opoziční hnutí. Už samotný fakt, že akce proběhla bez komplikací, může být dokladem toho, že i v samotném Kyjevě dochází k určitým pozitivním změnám.


Mítink se uskutečnil před budovou Nejvyšší rady a dále v Mariinském parku, u památníku generála Rudé armády Nikolaje Fjodoroviče Vatunina, který zemřel po postřelení ze zálohy vojáky Ukrajinské povstalecké armády (UPA).

Přes probíhající „dekomunizaci ukrajinské společnosti“ vyšli účastníci vzpomínkové události do kyjevských ulic s rudými prapory a dalšími symboly připomínajícími Sovětský svaz a Rudou armádu, díky níž získal Kyjev před dvaasedmdesáti lety svobodu. Měnící se náladu k Kyjevě naznačovala i slova řečníků, ostře se vymezující nejen vůči zkorumpované, západní oligarchií dosazené „vládě“, ale i vůči ukrajinským nacistům a dalším radikálům. V projevech naopak zaznívala slova o přináležitosti k ruskému světu.

„Dnes, v den 72. výročí osvobození Kyjeva, města-hrdiny, od fašistických vetřelců, je město znovu pod okupací oligarchů a jejich nacistických kompliců. Ale blíží se čas, kdy se rudé prapory boje za lepší svět, prapory vítězství nad nenávistnou ideologií fašismu, hrdě rozvinou v ulicích a na náměstích hlavního města Ukrajiny,“ praví se na webu jednoho z pořádajících kyjevských hnutí.

přeložil ea24
Zdroj: Rusvesna.su a záznam akce na YouTube.com

87 komentářů :

  1. Desitky komunistickych vlastizradcu se najdou i u nas. Treba zde na na NR.
    Ale jsou jich nastesti opravdu jen desitky a jsou proto slusnym lidem jen pro smich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém není být kosmopolitou, když přitom zůstáváš na prvním místě patriotem. Problém je být kosmopolitou bez národní identity. Příklad: I když dlouhodobě žiješ v cizině, hrdě se hlásíš ke své vlasti, zajímáš se o její osud, jsi ochoten pomoct tamnímu lidu (nikoliv politikům - ti jsou obvykle kam vítr, tam plášť, spolu s predejnými umělci - těch je vždycky většina - udělají cokoliv pro své mecenáše.)

      Vymazat
    2. 5,40 A čo ty rozumieš pod pojmom vlastizradca, Kefalíne? Je podle tebe větším vlastizrádcem ten, který píše zvací list a vítá cizí intervenční armádu ale přitom uchová státní majetek a stát v rukou lidu anebo ten, který píše zvací listy, vítá ciziho okupanta a světového teroristu a přitom zadluží a převede do cizích rukou státní majetek, napouští zemi cizinci, přepisuje národní historii, zesměšňuje národní tradice a ožebračuje vlastní lid?

      Vymazat
    3. 5.40 - vy musíte být hodně jednoduchý tvor. Na každý článek tady čekáte jak slepice na flus a obsah vašich exkrementů, které tady pravidelně vyléváte z vaší žumpy nemá cenu vůbec komentovat.

      Vymazat
    4. 8,07 není vlastizrádcem náhodou ten, který zaprodá (zradí) svou vlast cizím vlastníkům, cizím zájmům a nechá zotročit (případně vyhubit či předlužit) vlastní lid a vlastní stát v cizím zájmu?

      Vymazat
    5. No jo, z daleké kapitalistické ciziny promluvil hrdina kapitalistické práce, článek zde v 5.14 a už za 20 minut hrdina plije. Tak pokračuj, bobe, čti NR a propaguj, čtenost má kolem 30tisíci, takže ještě trošku zatlač, rádi bychom to dotáhli na 50 tisíc. S tvojí pomocí to dokážeme!

      Vymazat
    6. 5:40 slušný lidé vědí že komunisti jsou parlamentní strana(já je nikdy volit nebudu) a že komunistů nejsou desítky ale trochu víc,když dostali ve volbách víc jak 10% Než budete příště sčítat komunisty tak se vraťte na základku si zopakovat malou násobilku.Vy jeden slušný idiote.

      Vymazat
    7. 8,32 Za komunistů měli lidi kde bydlet, co jíst, měli zajištěnou práci, zajištěný důchod, nebyli zadlužení, mnozí měli chaty, zahrádky, někteří auto. Dnes mají lidé iphony, notebooky, hajjzlpapír v obchodech, byty a domy na hypotéku, mnozí exekuci, mnozí jsou bez práce a bez domova, anebo žebráci. Stát je předlužený a směřuje k bankrotu. Společnost směřuje k suprtotalitě (ekonomické, finanční, sledovací, politické, žije v totálním podvodu...) , proti které byli komunisti žabaři.

      Vymazat
    8. Proč na něj vlastně reagujete, nedělejte to, prosím.Máte tady další řadu diskutérů, vykašlete se na něj.

      Vymazat
    9. Jak se pozná vlastizrádce, svou politickou příslušností, nebo svým chováním a činy? Dubčekovským hledáním neutrálního státu, či zvaním cizáckých vojsk a amnestováním zločineckých gangů.

      Vymazat
    10. Tak už je to tady. Nevěřit lžím a prolhané propagandě, nebýt úplně pitomý, infantilní hňup - to je vlastně vlastizrada. A ono to počítat zná pouze do deseti, což lze považovat za triumf takhle chabé inteligence.

      Vymazat
    11. Opravdu bude lepší nechat hlupáky, aby si uráželi. Holt někdo má celoživotní mindráky z toho, že se naučil jen číst a psát a na myšlení už nemá kapacitu...

      Vymazat
    12. 8. listopadu 2015 5:40

      Jenže ten idiot neumí ani psát

      Vymazat
    13. Lidi , vážně , vy s...te se na něj . Je to umanutej blázen . Vstává po páté , aby se mohl ukájet nad počítačem . Je jen k politování a k smíchu .

      Vymazat
    14. Ano. "Slušným" lidem typu Porošenka, Kolomejského a jim podobných, ke kterým zřejmě patřáte i vy,uožáci téhle pseudomoderní doby..

      Vymazat
  2. tak to si chlape chorý, ale čítam čosi o Bielej Hore, takže potomok katolíckych pätolízačov - čo s tebou, ani čech, ani nemec, teraz sa razí termín kozmopolita - a netituluj sa ako slušný človek - vyznieva to ako donášač a udavač -čo aj si

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6,12 Dnes máš ranní šichtu anebo táhneš dvacet čtyřku, hnědokošiláči?

      Vymazat
    2. Ten je tady furt, protože jsme jeho jediní přátelé, jediní reagujeme na jeho smutnou existenci. Holt už jsme takoví levičácky humanitní. Ale vážně, vypadá to spíše na nějakého zoufalce z Ameriky, teďka už spinká, hajinká spánkem spravedlivých.

      Vymazat
    3. 6:12 ty zje piča jak štyl z ryča....
      Ostravak

      Vymazat
    4. 6:12. Ani to dospat nemohlo, aby to vyjevilo přání a požadavek na slušné komunistické chování. Pravda, slušné chování od chování komunistického je neoddělitelné.

      Vymazat
  3. V centru osvobozeného Kyjeva byli první Čechoslováci a jejich velitelé za to dostali titul Hrdina Sovětského Svazu - Tesařík, Sochor a Buršík, brigáda dostala Řád Suvorova.

    OdpovědětVymazat
  4. k a. 5:40
    Je-li ti k smíchu připomenutí statisíců lidí padlých v boji proti fašismu, tak ztrácíš právo pobývat na této planetě!

    Nejsi, opovrhovateli životů vojaků prohitlerovské koalice, europoslanec Štětina?

    OdpovědětVymazat
  5. Otázka je, co s těmi lidmi, kteří si dovolili kritiku kyjevských nacistů bude. Jestli se jim nic nestane - až pak bude namístě konstatování, že se v Kyjevě hnuly ledy.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonym, 5:40.
    Podívej, blbečku, mně přijde, že jsi z bolševické rodiny a táta z tebe vymlátil mozek tím, že vždy, když se vrátil domů z jejich schlůze ožralý, tak, tě zbouchal z frustrace, že zplodil dementa. Nejen to, navíc v tobě vyvolal tu nenávist a pokřivení mysli. Chápu, že to je jako házení hrachu na stěnu, vzhledem k tvé mentální vyspělosti, ale doporučil bych ti zajít si na křižovatku ulic pod Bruskou a U Bruských kasáren. Je tam malý pomníček, rudoarmějce, na místě, kde padl 9. 5. 1945. Pár hodin před skončením války.Bylo mu 22 let. Pro tvoji neinteligentní hlavu, celý ročník 1920 prakticky padl ve válce. Je smutné, že tvoje hlava je natolik prázdná, že ti nedojde, že právě díky těm mladým klukům tady můžeš převádět svoji demenci. Kdyby nebylo jich, tak by ani tvoji rodiče ani ty už tady nebyli. Je mi tě líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8,04 Jakou svobodu a demokracii maj na mysli, Kefalíne? Demokracie je vláda lidu - v ČR dnes lid nevládne. Vládne bratrstvo politiků, kteří hned po volbách zahodí své sliby voličům a volební programy a chovají se jako prodejné děvky. Na osudu lidu jim pramálo záleží. Hledí si hlavně svých privátních zájmů a intrikánských zájmů svých stran. A svoboda v zadluženém státě směřujícím k bankrotu, při rostoucím zadlužení obyvatel, s perspektivou stále větší nezaměstnanosti pod diktátem Bruselu, amerického Schapiró, MMF, SB, NATO, ratingovek, Sorosů, megabank, mezinárodní oligarchie a korporací - to má být snad nějaký špatný vtipi? Vždyť je to o 1000 procent horší než nesvoboda pod "Rusem" (sověty).

      Vymazat
    2. Ja i moji kamaradi kteri nejsou lini a padli na hlavu se mame v demokracii mnohem lepe nez za te vasi zrudne diktatury.
      Tobe doporucuji jit se obesit. Pokud nemas ani na spagat, tak utopit. :-)

      Vymazat
    3. 8,29 žádná demokracie zde není. Skrytě vládne mezinárodní finanční a korporátní oligarchie. Je to jejich kašírovaná DIKTATURA zbytku společnosti, podobně jako to předtím byla (nekašírovaná a neukrývaná) diktatura komunistů.

      Vymazat
    4. Takove idiotske kecy si nech na schuzi te vasi strany, komunisto. Lide va nevoli, protoze na vas serou.

      Vymazat
    5. Já a moji kamarádi, takže mamánek, smrdící u maminky a užívající si kamárdčoftu přes fb. A protože to není slavné, tak se mele mezi dospělé aspoň tady a cítí se jako chlap.

      Vymazat
    6. 8.34 vy nevíte kdy a jak u nás byly volby? Asi byste se měl na to podívat. Uvádíte tady něco, co s výsledky voleb nesouhlasí. Proč tu tedy lžete. Než lži, to by bylo lepší nepsat nic...

      Vymazat
    7. Naprostý souhlas s 7:31
      Všechny ty kteří se snaží překrucovat fakta , zpochybňují a ignorují tyto strašlivé oběti Ruského národa /tehdejší SSSR/
      bych poslal na Sibiř tvrdě makat ať tam zpytují svědomí .
      Je neuvěřitelné jaká nenávist se v současné době šíří proti Rusku . Jsem přesvědčen , že přijde doba kdy všichni tito nenávistní parchanti polezou po kolenou a budou prosit Rusy aby je ochránili před těmi černými hordami které se na nás valí . Měli by si ale už teď uvědomit , že Rusové nezapomínají .

      Vymazat
  7. Jinak je k smíchu když někdo ustavičně vyhazuje na oči Rusům, kteří za cenu nesmírných obětí OSVOBODILI jeho vlast a její obyvatele uchránili před vyvražděním - okupaci (podle Jalty přitom Československo připadlo do sféry vlivu SSSR, stejně jako Německo které dodnes zůstalo pod okupační správou USA připadlo USA) a přitom Němcům, kteří zavinili válku, nezaplatili reparace, měli našlápnuto k průmyslovému vyzmizíkování veškerého českého národa a odsunu přeživších na Sibiř, do koncentráků anebo do Patagonie a dnes vlastní velkou část českého majetku včetně národního zlatého pokladu českého lidu nevyčítá vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  8. To osvobozeni ruskymi ozraly nas prislo pekne draho. Povezte komunisti - proc se maji lide ktere od nacistu osvobodili Americani dodnes o tolik lepe nez my ?
    Namahejte hlavicky, vlastizradna rudohneda lejna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázkou je, jestli osvobození Američany (trvalá okupace, zadlužení, které nelze splatit, povinné zařazení se po boku největšího mezinárodního zločince a teroristy), cíleně prováděná ztráta a rozmělnění národní identity není krapítek dražší než osvobození "Rusy"(mezijiným taky Ukrajinci, Bělorusy, Kavkazany...).

      Vymazat
    2. Meles z hladu, komundiro. Nikdo nema vetsi vnitrni zadluzeni a vetsi problemy s moralkou i narodni identitou nez narody "osvobozene" od zlocinnych nacistu nemene zlocinnymi komunisty.
      Vy komousi si nemate s nacky co vycitat. Jste banda zlodejskych prolhancu.

      Vymazat
    3. 8,14 Čím to že kapitalismus nakonec vždycky končí v dluzích, podovdech, konspiracích (Gliwitzích - 11/9, ZHN Saddáma, "ochraně" civilistů", "Trvalé svobodě", chemických zbraních "Saddáma", "ruském sestřelu" MH 17, barevných konspiracích) státních bankrotech a válkách?

      Vymazat
    4. Šetři slinu, víš že tě může klepnout i v relativně nízkém věku, tebe i tvoje kamarády! A co kdyby sis našel holku, nebo kluka, nebylo by to rozumnější, než trávit mládí s dospělýma?

      Vymazat
    5. Házíte hrách na zeď. Je to takový obyčejný feťák, no...:) Pavel.

      Vymazat
    6. 8:14 s národní identitou státy osvobozené Rudou armádou problém nemají muslimské invazi a následnému zotročení se postavilo Maďarsko.Slovensko,Polsko,Čechy a bývalé východní Německo.Státy osvobozené USA jsou otroky ve své zemi a třesou se před islámisty strachy:Francie,Belgie,Holandsko, bývalé západní Německo zkrátka všichni osvobozený USA neznají národní hrdost jako ty onanisto z 8:14 žádná tě nechce co? Tak tady meleš nesmysly.Je mi tě líto žádná holka žádný kámoši,jojo jseš chudinka.

      Vymazat
    7. 8:14 zase lžete, Československo v okamžiku konce sovětské okupace zadlužené nebylo. Vnitřní i vnější zadlužení přineslo až období po pádu komunistického režimu.

      Vymazat
    8. Anonyme 8:00
      Víš proč?
      Proto, že zaměstnanecké odbory pro své členy vybojovaly odpovídajíci platy!
      Jsi informován, že i současní mladí Angličané, když nezískají práci, spí ve spacáku na ulicích anglických měst?i

      Vymazat
    9. Dobre ze vy komunisticti zoufalci vymirate. Jednou vas zahrabou a s vami zmizi i ta vase krysi prolhanosti se kterou omlouvate sve zlociny.

      Vymazat
    10. Povez me vic o U.K., komunistickej nastenkari. Je tam pod mosty uz plno ? :-)

      Vymazat
    11. 9,35 a 9,42 šlehni si konečně a jdi se konečně vyspat po té úporné propagandistické dřině, kterou ses zde jako obvykle pouze zesměšnil. Stejně z tebe již nic než urážky nevypadne.

      Vymazat
    12. A 08:00 - Pokud máte potřebu se vyjádřovat k tématu, měl by ste mít i potřebné znalosti a nebo soupeřit pouze se sobě rovným. Doporučuji si přečíst knihu S. Motla o tom, jak jsme museli spojenům platit za to, že naši vojáci mohli po jejich boku umírat. Přísloví: Homo homini lupus vyjadřuje plně obsah této vulgární diskuze. Hezký den. L.

      Vymazat
    13. K A z 8. listopadu 2015 8:00 h a výše (popř. i níže)
      Člověče, úroveň Vašeho slovního projevu koreluje (= souzní) s Vaší duševní úrovní.
      Hrubým nadáváním a osočováním tohoto webu a všech, kteří s Vámi nesouhlasí, jen ukazujete, že přetékáte nenávistí (proč, když se „máte tak dobře?“).A že Vám chybí základní znalosti a schopnosti vnímat skutečnost. Vaše porozumění světu je typu „kámoš mi povídal, že je to tak a ne jinak a má svatou pravdu …“
      Pár drobných pravd, o kterých asi nevíte, že existují.
      Podívejte se na mapu světa (jestli ten pojem znáte) a podívejte se, kolik toho „osvobodili“ Američani, kolik Angličani a kolik Rusové, Jugoslávci a ostatní národně-osvobozenecká hnutí…
      Všichni vojáci dřív povinně fasovali alkohol. Američani to ve Vietnamu vylepšili – dostávali (a dodnes dostávají!) drogy. Stále „lepší a selektivnější“. Silnější verzi marihuany vyvinuli ve vojenských laboratořích, pro své „profesionály“.
      Proč byl Západ (včetně nás) vždy bohatší? Protože měl kolonie, které vysával „hlava nehlava“.
      Proč se stala Amerika bohatší než Západ? (Jinak, už dávno to není pravda!!) Protože se tam přestěhovali nejbohatší lidé planety. (Kteří před nějakou dobou utekli. Zajímavé je, kam utekli.)
      Protože zásobovala v obou válkách obě strany (= obrovské zisky!) a nasadila vojáky, když už to všichni vybojovali. Protože je předním exportérem zbraní a válek (Jedno bez druhého se těžko obejde.)
      Proč se mělo Německo dobře? (Už to také přestává být pravdou.)
      Protože celé bylo znova vystavěné amíky ze zisků z II. svět.války a bylo výkladní skříní „sociálního kapitalismu“! A dodnes je pod „okupační správou“ Američanů.
      Proč „socialismus“neobstál? Protože v té podobě, v jaké byl nastaven, nefunguje!
      Proč liberální kapitalismus neobstojí? – Ze stejného důvodu.
      A to bez ohledu na naše „přání“!!!
      Dokud kapitalismus a socialismus stáli proti sobě, měl kapitalismus nasazenou masku „sociálního kapitalismu“. Po rozpadu „socialistického tábora“ už ji nepotřeboval a odložil jí.
      Protože každá věc, než se projeví, tak to chvíli trvá, tak než Západ bude chudý, jako býval dřív Východ, chce si to ještě 10 -15 let počkat. Nebojte, dočkáte se toho a užijete si to!
      (Jinak na tom se teď pilně pracuje!)
      A Vy (a Vám podobní) by jste měli svou zlobu ventilovat užitečnějším způsobem i když chápu, že „čí chleba jíš, toho píseň musíš zpívat“!
      Pavel p

      Vymazat
  9. Komunisty jsem opravdu neměl rád. Bylo mezi nima spousta neschopných nýmandů. Vývoj posledních let mě ale přivádí na myšlenku, zda přece jen nejsou alternativou nejmenšího možného zla. Důvody a porovnání není třeba rozepisovat, kdo chce, sám si je dokáže najít.

    OdpovědětVymazat
  10. 8:47 komunisti nejsou alternativou ale silná osobnost která by vybrala ze socialismu a kapitalismu jen to nejlepší.Plus důraz na vlastenactví a armádu,která musí mít silné dělostřelectvo,proti letadlovou raketovou obranu a tanky.Jedině tak lze ubránit vlast,příkladem je válka na ukrajině nebo Sýrii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekdo jako novy Hitler ? :-)

      Vymazat
    2. 9,32 Myslíš Obamu? Hitler přece druhým rád "kroutil ruce" a nadřazoval se nad ostatní - stejně jako tento nositel Nobelovy ceny "míru". Mimochodem, nekandidoval také Hitler na Nobelovku za mír?

      Vymazat
    3. I ty kecy o "krouceni rukou" jste si komousi vymysleli. Nauc se anglicky a vyhledej si, co Obama opravdu rekl, osle.

      Vymazat
    4. 9,37 ono stačí trochu myslet Kefalíne. A vzpomenout si na Afghánistán, Irák, Libyi, Sýrii - jednomu lehce docvakne co znamená "kroucení rukou" a "předurčenost" amíků vládnout světu. O podobných věcech sníval a posléze je taky prováděl Hitler. Kdyby dnes žil v USA třeba by se stal s tímto přístupem příštím americkým prezidentem. Jedno jestli za "demokraty" anebo republikány. Jsou to stejně jenom reklamní fangle jednoho a téhož korporátně-oligarchického týmu.

      Vymazat
    5. Vas problem s Amerikou komunisticko-nacisticti zoufalci je ten, ze bez ni uz byste vladli svetu. Takhle sedite na svych tlustych prdeliv v panelacich a zoufale si drasate plese. :-)

      Vymazat
    6. 9:37 Tak mi to přelož lingvisto.
      "Now we have got to have the strongest military in the world and we occasionally haveto twist the arms of countries that wouldn‘t do what we need them to do."

      Vymazat
  11. Je smutné, jak jedna opravdu zoufalá existence zde bojuje za něco o čem vlastně pořádně nic neví. Buď je navedený nebo dobře za obolus slouží. Ta vytrvalost je podezřelá, člověk si musí mzdu zasloužit. Jedna věc mne ale těší, přeci jen to není tak fádní, jsme názorově bohatší (byť se jedná výlučně o jeden názor). Doporučovala bych na toho zoufalce neragovat, alespoň si počte bohatší diskuzi a jeho výřiků do tmy si nevšímat. Každá práce unaví, i ta zbytečná.......
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to bojovník, který se má sqvěle.
      Přeji mu úspěšnou vojenskou službu v kapitalistických kanadách (prý po třech dnech se odlepí podrážky). Já jsem nosil (28let) nazad svoje dva roky a nenáviděl je. Bylo by vhodné, aby narukoval k paragánům a tam by mohl nafasovat skvělý kalouskův padák a letět by mohl proti S-300 S-400 S-500 parkanové casou. Jak kalous tak parkan jsou pro západní a sqvělí lidé, kteří ho dovedou tam kam si zaslouží. Jeden mu k tomu pošle šek a druhá na cestu zazpívá.
      Jo a aritmetika. 1989-1946=43; 2015-1990=25. Takže výsledky už vidíme a porovnávat je už co. Např. taková Tatra, která vyhrávala jeden Dakar za druhým pod vedením US manažerů je vlajkovou lodí Moravy, nebo Aero Vodochody to stejné v bledě modrém.

      Vymazat
    2. Posledni zeme kde vam to jeste klape na vas komunisticka holoto ceka. Konzervy s sebou, v Severni Koreji maji jeste obcas "drobne zasobovaci potize". :-)

      Vymazat
    3. KLDR - Wiki: Ekonomický vývoj
      "Po válce dosahovala státně řízená ekonomika KLDR vysokého růstu. Země byla považována za druhou nejindustrializovanější v Asii po Japonsku. Doba růstu skončila v 70. letech. V 90. letech se k ekonomickým potížím přidaly povodně a sucha, což spolu s rozpadem východního bloku vedlo k severokorejskému hladomoru v 2. polovině 90. let. Nefunkčnost státního sektoru vedla v zemi k rozvoji tržní ekonomiky, která je ale stále oficiálně zakázána..." Sevrní Korea nemá s komunismem nic společného - vládne tam dynastie Kimů ve prospěch Kimů, nikoliv ve prospěch korejského lidu. Navíc ten stát i jeho lid trpí dlouhodobým embargem. Naproti tomu existuje celá řada kapitalistických vzorově volnětržních "států" typu Somálska a Haiti, které nejsou nikým embargovány a život tam je srovnatelný, možná i horší než v KLDR. Jak si to vysvětluješ, Kefalíne?

      Vymazat
    4. Nepratele socialismu jsou jaro, leto, podzim a zima.
      Povez komunisto, jak to ze se v bohate Jizni Koreji vyrabeji spickove vyrobky a v severni je hlad? Povez, primitivni hovadko. Rozepis se.

      Vymazat
    5. 11,28 synku omezená. Jižní Koreu nikdo neembarguje, právě naopak nadnárodní korporace tam již před časem přelily know how a kapitál (rozhodně to nedělaly kvůli hezkým modrým očím Korejců a Korejek, podobně jak to nedělaly kvůli očím Číňanů, Filipínců, Bangladéšanů, Vietnamců, Indonézanů, Indů etc..

      Vymazat
    6. Je na to jednoduché vysvětlení. Ve Vaší rodině se také nevyskytuje takový vzdělanec a génius jako Vy. Že mám pravdu ?

      Vymazat
    7. Jizni Koreu muze srovnavat s Indii nebo Bangladesem jen primitivni hnup.
      Ta zeme narozdil od sveho nuzackeho severniho souseda neco dokazala.
      Kde vstoupi noha komunistickeho blba, tam 100 let trava neroste.

      Vymazat
    8. 12,23 Porovnávat můžete jakýkoliv stát s jakýmkoliv jiným státem. Jestli jste primitivní hňup, k tomu se nebudu vyjadřovat, na to je zde nejkompetentnější pan doktor David. Nevšiml jsem si, že by v ČR "100 let tráva nerostla". Budovatelé kapitalismus dodnes úspěšně rozkrádají co zůstalo po komunistech. Zkuste povyprávět o tom, kolik let poté co USA zničily fungující státy Libyi, Irák, (hybridním způsobem v Sýrii) v nich neporoste tráva. Kolik let "nerostla tráva" ve Vietnamu v místech které SSmani vykropili Agentem Orange a napalmem, kolik let nerostla v Hirošimě a Nagasaki?

      Vymazat
  12. Ještě jednou prosím, nereagujte na něj. Dělejte, že jazyku bez diakritiky nerozumíte. Pak to není diskuze, ale krmení jednoho duševního mrzáka.
    Počkejte si, je nás více, co tady v diskuzích píšeme k věci, počkejte až zareaguje nějaký slušný člověk, , nereagujte na toho pokřiveného ubožáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tady delas politruka, stalinisticky smudlo ?

      Vymazat
    2. Pro (5:40) - (11:30)
      Společnost, která stojí na takových lidech, jako Jste Vy, nebo jaku lidé, jako Vy obhajujete, společnost arogance, vulgarit, neúcty, nenávisti, lží, zaslepenosti a hlouposti jednou zákonitě skončí, rozloží se, rozpadne. Vy sami si ji zničíte nepřátelstvím mezi sebou.
      Vůbec se nelze divit, že v ní řada lidí nechce žít, protože si váží jiných lidí, známých i neznámých, a korektně se chová i k oponentům.
      Žijte si tam kdesi tam v zemi bez pořádné klávesnice, kde ceníte zuby a vrčíte na ostatní krom svých páníčků, na jejichž slova a zbytky ze stolů čekáte. Sám víte, jak Jste tam opuštěn, jakou onucí pro ně Jste, a jak svoji frustraci ze zneuznání si léčíte nadáváním lidem, kteří se nemusejí sklánět, netrpí podlézavostí a naopak pracují na emancipaci všech poctivých lidí. Závidite nám a nenávidíte nás o to více, jak zjišťuje přezíravost, jíž Vás častují Vaše ideové vzory, a na druhé straně vůli zdejších diskutérů, Vašich ideových oponentů, s Vámi debatovat, že nakonec Jste více člověkem pro své oponenty, kteří Vám věnují čas, energii a své vědomosti, než pro své chlebodárce, proněž Jste jen nástrojem v jejich hře. To musí být velmi frusturjící zjištění, že oponenti Vás a Vaše idoly intelektuálně a morálně převyšují. Takové zamindrákované osoby pak v krizových obdobích vyvádějí nejbrutálnější hovadiny. Zkuste se léčit, jinak provedete nějakou pitomost, nebo Vás to pohltí jako McCarthyho.
      KR

      Vymazat
  13. Jenom taková perlička. Včera běžel v TV dokument o Hitlerovi. Zaujalo mě, že Hitlerovi a jeho straně umetl cestu k moci podnikající nacista Goring, který využil své styky a umožnil mu kontaktovat průmyslníky. Thysen, kupř. financoval NSDAP částkou kolem 280.000 říšských marek nákup stranického sídla - velkého hnědého domu a platil NSDAP tučnou podporu. Zajímavé je, že cestu Hitlerovi k moci umetli ocelářští a uhelní oligarchové (kdopak nám to stál u zrodu EU?). Jinak každému, kdo by se chtěl něco dovědět o nástupu nacismu k moci v Německu doporučuji: http://dejiny.wz.cz/mezi/bitvy/nastup/nastup.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to velice poučné. Krom toho existují velice blízké podobnosti s tím jak se dostala v Kyjevě k moci současná oligarchicko - nacistická klika.

      Vymazat
    2. Nejvetsi nacista v te oblasti se jmenuje Putin.

      Vymazat
    3. 11,33 Já znám v mezinárodní politice několik nacistů ("ubermenschů", kteří se nadřazují nad ostatní anebo kvůli jazykovým, etnickým odlišnostem. Žeby se třeba pan prezident Putin (Bůh mu dej dlouhý život a pevné zdraví, ať všichni Mc Caini, Bushové, Palmerové, Obamové a podobní .... třeba puknou vzteky a podělají se) vyvyšoval jako jistý nejmenovaný snědý mužik v e velkém bílem wigwamu ( ve skutečnosti žádá rovné uplatňování mezinárodního práva a rovný namísto dvojího metr) anebo potlačoval jiné národnosti jako náckové z Kyjeva mi není známo.

      Vymazat
    4. 11:33 Jistěěě, a koza dělá bůůů, a kočka dělá haf haf. Dej radši nějakou pohádku, v těch je víc pravdy, než ve tvých blábolech.

      Vymazat
  14. To chtělo vyjít rok a půl zpátky a hned pověsit na kandelábru Štětinu, Kobába, Zaorálka a Nulandovou a bylo dnes na světě lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I s rodinami vcetne deti, ze komunisto? Proto jsme v NATO a mame svobodne volby. Abyste nam vy rudohnede zrudy uz nikdy nemohly vlanout.

      Vymazat
    2. Že se vměšuji do vaší diskuse. V NATO jsme jenom proto aby naši žoldáci a politici "podrželi" amíkům (dělali jim při jejich mezinárodních zločinech křoví a stafáž) a museli jsme trvale vykupovat vojenské sklady předražené západní výzbroje. Jinak toto členství znamená pouze bezpečnostní hrozby, vyhozené prachy a cílenou destrukci obranyschopnosti vlastní armády - její proměnu na intervenční divadélko pro cizince.

      Vymazat
  15. Tyhle naše hrdiny,co osvobozovali Kyjev,Gazdík jim nešel postavit pomník,uctít jejich památku,škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gazdík by šel - ale leda postavit pomník Banderovi anebo Baťku Machnovi.

      Vymazat
  16. Anonym 9:37
    Pro blbečka, který taky dělá vlny a honí machra, že snad umí anglicky. Tady to máš idiote, opakovaně.
    https://www.youtube.com/watch?v=T9aIHopGntE

    OdpovědětVymazat
  17. Ale hezky jste si zakviceli, nacisticko-komunisticti skreti.
    Na tom ze na tu demonstraci prislo jen par stejnych vlastizradcu jako jste vy ovsem nic nezmenite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To v 11:57 je pro tebe, blbečku. Nějak jsi zapomněl zareagovat.

      Vymazat
    2. Musí to být pro něj hodně frustrující, když mu zde nikdo neoplácí nadávky a urážky nadávkami a urážkami a denně musí strpět argumentační a morální převahu ostatních diskutérů. Asi to bude nějaký "pravoseký" masochista.

      Vymazat
    3. "Ale hezky jste si zakviceli, nacisticko-komunisticti skreti.
      Na tom ze na tu demonstraci prislo jen par stejnych vlastizradcu jako jste vy ovsem nic nezmenite."........
      .......Když to Pepek vyskoč dořek, zachechtal se přiblble he,he,he, zamečel mééé a vyskočil. :-)
      „No a teď Pepku, vyskoč a zameč".“

      Vymazat
    4. 13,48 Ono to taky vyžaduje velikou odvahu vyjít do ulic s oslavou porážky nacismu ve vládnoucím nacistickém režimu. To je doslova o život, Pepku. To není jako sedět u PC, víš?

      Vymazat
    5. 11:57 = лишний человек

      Vymazat
  18. Opakovaně se potvrzuje, že když někdo pozbývá argumentů, prakticky se zmůže pouze na poštěkávání, napadání a pokusy o urážky. Pro někoho může být argumentační bezmoc vyjadřovaná skřeky jako rajská hudba.

    OdpovědětVymazat
  19. Proč se hádáte s tím odporným lumpem? Nic jiného, než odporný lump, s inteligenčním kvocientem houpacího koně ten provokující blb, číhající v neděli ráno u počítače na svoji příležitost slušné lidi zase nasrat,to individuum není. On je totiž tak bezvýznamný a blbý, taková nula, že se s ním nikde nikdo nebaví, žádný slušný člověk se s ním nezahodí, aby s ním polemizoval. Dobře si všiml, že tady je většina lidí chytrých i slušných, mají přehled, tak provokuje, sprostě uráží, a tím tyto lidi donutí k tomu, že s ním polemizují. Je to duševní mrzák. Proto ho toto provokování baví, jemu nejde o diskuze, stejně ničemu nerozumí, je zajištěn, a hnije u počítače celý den, protože nikdo o něj nestojí, jiné aktivity nemá. Baví se tím tady. Proto sem leze - jinak by sem nelezl. Za normálních okolností přece nelezu mezi "komunisty" když mi nesedí, ale on sem leze dnes a denně, je zde přisátý jako štěnice, jen aby mohl s těmi "komunisty" polemizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:37 Souhlas. Je ale pozoruhodné, jak dokonalou "medvědí službu" odvádí těm, jejihž postoje zde prezentuje. Někdy až pochybuji, že může být až tak hloupý, nebo svou omezenost jen předstírá.

      Vymazat
  20. 17listoad odzvonil rozkradení naši republiky . Z poctivích lidí se stali otroci . Z lidí jiného názoru buď komunisty nebo rasistickofašizujícimi občany . Doufám že budoucí volby vymění celou naši garnituru . Kalousek tam je nejdéle , tak by měl přispět na státní dluh . Jsme totálně zadlužení . Předbehlo nás i Polsko . Před revolucí jezdili k nám protože neměli co jíst . Český duchodce je žebrák , dělník otrok . Lépe se už mají jen zloději kur... a bu....... . To je naše republika .

    OdpovědětVymazat