Reklama

.

.

pondělí 9. listopadu 2015

Migrace je jen součást velké války proti nám, chystané už před dvaceti lety. O co všechno v ní jde ?

Radim Valenčík
8. 11. 2015    Parlamentní listy,rozhovor

 Uprchlická krize? Kdepak, jde o záměrné použití migračních zbraní, a s nimi a jejich použitím tak začala válka. Přitom to, že se něco takového připravuje, bylo čitelné již před více než dvaceti lety. Jak dodává, nelze však zaměňovat příčinu a následek. To, že vývoj došel až k této válce, je dáno podle něj tím, že se nepodařilo zlomit setrvačné trendy vývoje a nepodařilo se přejít k novému typu růstu, založenému na rozvoji a uplatňování lidských schopností.
Na starém kontinentu se výrazně změní podmínky a hospodářské klima – třeba pod tíhou aktuální vlny uprchlíků. V tuto chvíli jsme tím – a věřím, že zřejmě i ekonomové – zaskočeni. Existují však nějaké strategie, které by už třeba toto zohledňovaly – víte o nějakých? Pokud ano, zřejmě se mohou zásadně lišit od těch původních plánů – nebo se mýlím?

Pod „tíhou uprchlíků“? Nazvěme to přesně. Jde o záměrné použití migračních zbraní. Začala válka s použitím migračních zbraní. To, že se něco takového připravuje, bylo čitelné již před více než dvaceti lety, opět jsem se tomu věnoval v jednom ze svých blogů.

Nelze však zaměňovat příčinu a následek. To, že vývoj došel až k této válce, je dáno právě tím, že se nepodařilo zlomit setrvačné trendy vývoje, že se nepodařilo přejít k novému typu růstu založenému na rozvoji a uplatňování lidských schopností. Došlo k absurdní situaci. Heslo „MY VÁS TADY NECHCEME“ již není heslem nás, domácích, ale příchozích. A proč? Protože jsme to my, kdo ztratil pozitivní vizi, kdo nevidí cestu řešení problémů, kdo zrazuje vlastní hodnoty založené na racionalitě a moralitě. Nyní jsme se v důsledku toho dostali do situace krajního ohrožení. Buď si dokážeme osvojit realistickou perspektivní vizi včetně toho, jak ji prosadit, nebo tady prostě nebudeme.

Přes to, co jste uvedl, se dá říci, že obrovská migrační vlna byla pro většinu z nás jakousi nečekanou „ranou z čistého nebe“. Nikdo s ní nepočítal. Vy jste však něco podobného – ovšem bez tehdy větší pozornosti – předvídal již před téměř dvaceti lety. Odkud jste tedy čerpal a proč jste nabyl dojmu, že k tomu, co momentálně vidíme, opravdu jednou dojde?

V úvodu knížky, kde hovořím o válce s použitím migračních zbraní, dávám na tuto otázku odpověď. Byl jsem v roce 1992 velmi zklamán projevy Václava Havla v Davosu a ve Philadelphii. On už tehdy podlehl těm, kteří si představovali, že problémy současného světa budou řešit silou a obětováním části světové populace. Bylo to ještě předtím, než mu dali do úst myšlenku „humanitárního bombardování“, kterou program postupné destabilizace světa začal. A chybou odporu proti tomuto zlu bylo, že si neuvědomoval roli pozitivní vize, bez prosazení které se společnost do pasti stále tragičtějších a stále více se vyhrocujících problémů dostává. A neuvědomujeme si to dostatečně doposud.

V posledních dnech a týdnech zaznívají i v souvislosti s imigranty stále častěji názory na to, že německá kancléřka Angela Merkelová má možná již své dny politického výsluní spočítány. Jak jsem nahlédla do dalšího z vašich blogů, uvádíte, že konec Merkelové není ale nějakým náhodným selháním tváří v tvář nějaké „nečekané události“ (v tomto případě typu migrační krize). Je to podle vás logický a fatální konec politika, který byl dosazen současnými strukturami moci, protože vyhovoval dvěma parametrům: vydíratelnosti a řiditelnosti. To jsou silná slova. Můžete je trochu detailněji vysvětlit.

Předně je nutné připomenout povahu moci, která má spontánně vzniklý základ. Vyrůstá z propojení již zmíněného pozičního investování a vazeb, které vznikají tím, že lidi nejvíce spojuje, když na sebe vědí něco difamujícího. Něco, čím se vzájemně vydírají, ale z důvodu čehož se také vzájemně kryjí a protežují v institucionálním systému společnosti. A tato moc si podřídila jak institucionální systémy, tak i politickou reprezentaci.

Chování Merkelové lze vysvětlit dvojím způsobem. Buď – jak někteří říkají – přišla o rozum. Nebo, což se mně zdá pravděpodobnější, je to názorná ukázka toho, jak jsou ovliňováni či spíše úkolováni ti, kteří současnou moc reprezentují a sami jsou vůči ní bezmocní. Jednak chování Merkelové vykazuje všechny znaky chování vydíratelné osoby. Jednak – a to je mnohem horší – si zvykla nechat se řídit též nekritickým konzumováním in-side informací.

Ti, kteří na ni mají vliv, jí podsouvají takovou interpretaci faktů, aby se rozhodla tak, jak chtějí. Podle mě si Merkelová nechce připustit své komplexní selhání (selhání své role politika, ale i své racionality a morality). Doslova prahne po tom, aby jí bylo sdělováno to, co ji dělá v jejích očích „nepostradatelnou“. Sehrála se s ní komedie na udělení Nobelovy ceny míru. Do úst jsou jí vkládána nerealistická hodnocení situace. A ona už nemá sílu prokouknout hru, která se s ní hraje a v níž je již dávno obětovanou figurkou.

Tak ji nechme tu hru dohrát a pozorně tu hru sledujme. Ať se poučíme, ať je to výstrahou pro ty, kteří se ještě nedostali do takto beznadějné situace. Myslím, že třeba pro Luboše Zaorálka to může být velmi prospěšné.

49 komentářů :

  1. Díky vám za poučný názor, pane docente Valenčíku!
    Pokud se ale týče té naděje na poučení z "případu Merkelová", obávám se toho, že ani kdyby např. našemu L. Zaorálkovi přehráli ten politický příběh o kancléřce Merkelové několikrát, zachoval by se stejně.
    Ne proto, že by byl tak nechápavým. Je jen beznadějně lačným po domnělé moci a významu své osobnosti. Ač ve skutečnosti hraje pouze v roli loutky. A to se vskutku obtížně léčí ....
    Jeho snad můžeme vyléčit jen tím, že při následujících volbách neuděláme stejnou blbost po druhé.
    Čímž opět vzniká poptávka po jiné levicové straně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opluštil,máte za 1

      Vymazat
    2. Mě úplně stačí KSČM, ti prokázali, že se umí úspěšně vypořádat s jakoukoliv nadnárodní silou. V Únoru 1948 odsud kapitalističtí predátoři, intrikáni a machinátoři prchali zděšení a v hrůze. Takže za mě je levicová volební preference ložená.

      Vymazat
    3. PANE OPLUŠTILE.ŽÁDNÁ POLIT.STRANA ZVOLENÁ ZNOVU VADNÝMI ZÁKONY TO NEMŮŽE VYŘEŠIT

      Rovněz pan Valenčik zřejmě neví,že mama MERKEL je v zajetí slova VAZALKA.Nynějši Německo existuje pouze DE FAKTO a nikoli DE JURE.Naší inteligenci nedají režimní media informace a tak pan VALENČIK neví,že ŘIŠE neuzavřela Mírovou smlouvu,ale jen bezpodmínečnou kapitulaci.Doposud je tedy BRD jen nesamostatný okupovaný stát dokonce BEZ ÚSTAVY.Jen se podívejte na jejich ZZ a její článek 146.Ostatně není divu,že naše inteligence stále nechápe,že můře tomu NĚMECKU pomoci jen,když bude vymáhat Mírovou smlouvu a 3,6 BILIONU NA REPARACÍCH.Ne nadarmo dluži mocnosti Německu TISÍCE TUN ZLATA,která jim nechtěji dát, zejmána proto,že by pak BRD měla peníze NA JEJICH SAMOSTATNÝ STÁT.Jinak budou navěky vazalová a nikdo nebude chápat proč páchajíí suicid před kamerami.

      Vymazat
    4. INFO PROČ MAMA MERKEL TO CO DĚLÁ ,DĚLÁ TU BYLO DVĚ VTEŘINY A PAK BYLO KÝMSI BLESKOVĚ

      odstraněno.Rovněž v něm bylo popsáno,proč ČR situaci nemůže napravit ani vznik nové strany.Bohužel se zdá,že i tady se nepřipustí info proč vlastně to NĚMECKO páchá suicid před kamerami,jak se zdá.

      Vymazat
    5. už je to zpátky tak si to zkuste přelouskat co to znamená

      Vymazat
    6. KSČM ŘEKLI NAŠI JASNĚ,ŽE POKUD JEJÍHO PŘEDSEDU BUDOU OVLÁDAT DIVERSANTI Z VEDENÍ

      kteří blokují diskuzní rubriky pod jejich články na jejich webu,pak bude jejich nelepši agitátor ležet vycpaný v mauzoleu a jejich nynějši šance se nezmění nebo havaruje.Překlad.Komunisti dnes stojí prý tak jedině, za hovno.

      Vymazat
    7. To je dobré. V roce 1948 před KSČ prchali predátoři, a proto budu v 2015 volit Jirku Dolejše (jinak samozřejmě nic proti němu).

      VR

      Vymazat
    8. Ach jo, pane Opluštile, teď opravdu není čas na partajní hrátky a volební aritmetiku. Dokonce ani na jinak perfektní sdělení pana Valenčíka: "Já to věděl už před dvaceti lety" a "Merkelová nevydrží". To bylo s trochou nadhledu dávno patrné každému, kdo sleduje svět kolem sebe. Podstatné je jediné. Není to spontánní vývoj, je to nevyhlášená válka. Budovatelé Nové Anglosaské říše, resp. ti, kdo se zmocnili vlády nad USA, se rozhodli, že tentokrát už tu světovládu nastolí. Odvěký blud pomatenců neschopných si připustit, že to by bylo možné jen ve světě bez lidí. Jimi vedení politici prosazují dlouhodobý výhled pro nastolení světovlády i s "cestovní mapou", nástrojem je „dolarová“ ekonomika (sankce) a vojenská síla (NATO). Nezoufejme, evidentně ztrácejí půdu pod nohama. Nemají čím si udržet své věrné, kromě náboženské příslušnosti. Sami většinou bezvěrci, nevidíme, že státotvorné náboženství v tomto prostoru existuje a sílí. A není to Islám. Zatím. Presstituti, petenti, sluníčkáři atd. neslouží za žold, ale ze sounáležitosti. Vyřešit se to musí tam, odkud to přichází. Slavná Národní Garda možná sem tam zabije nějakého černocha při „nastolování pořádku“, ale až to dojde (dolehne na ně) stále chudnoucím Američanům, veteránům, nezaměstnaným, nevěřím, že ti chazaři budou mít zastání. A střílet neumějí, jen kšeftovat. Už jednou se Amerika k demokracii prostřílela. Doufejme, že tentokrát postačí bejsbolky (pálky, ne čepice). Nazdar

      Vymazat
    9. Otázka je vůbec, jestli nová levicová parlamentní strana je to, co nejvíc potřebujeme. I kdyby vyhrála volby do Sněmovny. Soudruzi před sto lety věděli o mimoparlamentním boji svoje a hlavně, uměli to. Sněmovna pro ně byla třešnička na dortu. (Ti, kterým až příliš zachutnala, si zcela spravedlivě zasloužili označení za oportunisty a zrádce). Dneska člověk vidí, jak levice mimo tu oficiální sféru, nechci říct přímo na ulici, spíš ztrácí body ve prospěch různých konvičkovců. KSČM ještě dokáže na okresním městě dostat třeba rodiny na den dětí, a zaplať pán Bůh za to, ale o moc víc se nedaří.

      Neštěstí je samozřejmě úspěšná likvidace odborů a participace zaměstanců. Když musí člověk držet hlavu moc dole v práci, tak se mu hůř zvedá i venku. Tuhle jsem mluvil s technikem, kterého šéf sundal k lince, protože prokecl, co si myslí. Samozřejmě firma a majitel si nepomohli, chlap je pracant, ale třídní instinkt zafungoval správně. Se zákoníkem práce a zákazem diskriminace si můžete jít, však vy víte kam.

      Další věc je, že cokoli dneska nebude přes aspoň větší půlku Evropy, to nemá šanci. On to věděl už ten Marx a kde byl tehdá internet a bezpilotní bombardéry. Třeba Varoufakis teďko objíždí Evropu a prý se snaží cosi dávat dohromady. Má čas, má peníze, co by neobjížděl. Ne, vážně, nejspíš má i pravdu, ale pořád je to ještě takové salónní. O panu docentovi Valenčíkovi si přečteme tady na NR. Pana docenta Konvičku už zná i babička odnaproti a ví, že se jí chce zastat.

      VR

      VR

      Vymazat
  2. doktor Myslím si, že situace nevolá po nové levicové straně ,ale po nové české , celonárodní straně - pod heslem všichni mají stejná práva a povinnosti,za tradiční středoevropské hodnoty (jako je rodina,úcta ke stáří,spravedlnost,dovolání se práva..) a za Českou republiku jako suverénní stát. To je priorita- protože o tom co je levice nebo pravice se nám jinak brzo bude jenom zdát ,protože budeme multihomokulti....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nacionální strana :-) Proč ne přímo Nacionálně socialistická? Historie se bude opakovat.

      Vymazat
    2. Levice a Pravice, vždyť je to úplně jedno. Všichni jejich představitelé jsou loutky, které jsou řízeny nejmocnějšími tohoto světa. Tím nemám na mysli ani USA, ani Rusko a ani třeba Čínu, ale představitele NWO. Ti manipulují celým světem ku svému prospěchu. Je to partička nenažranců, kteří nehledí na nic jiného jen na svůj prospěch a na lidech, ať jsou odkudkoliv a nebo jestli jich miliony zemřou v různých válkách, jim vůbec nezáleží. Toto může změnit jedině světové spojení všech slušných lidí, kteří zorganizují Světovou revoluci, tyto nenažrance zlikvidují a kdy poté budou jednotlivé státy více spolupracovat a společně o veškerém dění na světě společně rozhodovat. Škoda, že je to jen UTOPIE, protože ve skutečnosti k tomu nikdy, alespoň za současných podmínek, nikdy nemůže dojít.

      Vymazat
    3. Obávám se přátelé,že doba je natolik vážná,že to vyžaduje nelpět na malichernostech a stranických,a světonázorových pošetilostech a založit přímo "Národní frontu "!!!

      Vymazat
    4. Mohli by nás vést pánové Cílek, Paroubek, Keller(Bohuš), a někteří další, jenže podíbvejte se kolik lidí přišlo na NATO days, nikoho nezajímalo to, že je to v podstatě zločinná organizace, oni přišli na letadla a vrtulníky, podívejte se, kolik lidí chodí do hypersuper, kolik mladých jen čučí do mobilů, kolik starších a žen čučí na přestávky mezi reklamami(mimochodem půjčky půjčky, krmiva pro zvířata, drogerie)A v přestávkách tam ulice tam zahrada , tam zločiny.Těch lidí, co si hrozbu uvědomují, je moc málo. A ještě méně těch, kteří nejsou svázáni systémem a jsou ochotni něco konkrétního udělat.Ano. Jak psal jiný diskutér, v akutním nebezpečí, ale to až bude hrozit každému konkrétně se může stát i ze zbabělce a netečníka bojovník. Může.ale aby už nebylo pozdě.

      Vymazat
    5. ELPE 6.15.N nato DAYS SE VYDALO CELE VEDENÍ OSV

      a bylo to prima.Náš aktivista šel k informacím a chtěl vědět,kde je stánek s požadavkem ZRUŠENÍ NATO,že ho jako nemůže najít.Řvali jsme chechotem nebot ho poslali do přisně střeženého areálu a on se dostal přimo k majorovi,který ten cirkus řidil.Samozřejmě,že se neptal,kdy zruši to NATO a kdy bude nahrazeno EU Army pod komandem PUTINA,ale optal se zda přiští rok můžeme mít stánek OSV tedy Občanské Společnosti Voličů.No představte si všichni,když ho rozložime pod křidlem toho bombardéru a před DAVY LIDÍ.To bude kino.Ostatně byl tam i rozhlas a zažili jsme u něho výborná dobrodružství,kde jsme pukali smíchem.

      Vymazat
    6. ELPE 6.15.ONO BY KLIDNĚ ŠLO I TADY NA NR ZAČIT

      něco sešroubovat.Kdo by chtěl mohl by se přidat a stejně, jak je ted ten humbuk s přimou demokracii,kde vezmeme lidi i kdyby existovala ,tak jedině by národní weby mohly generovat NAŠE lidi.Jinak to bude stát zase za nic.

      Když chcete začněte sestavovat okruhy problémů v bodech,na př SOCIÁLNÍ STÁT,Zákon o referendu nebo napíšem tady bezcelerovou knížku JAK NATO,co já ubohý volič mám sám dělat a každý by mohl klidně do toho psát a ještě se pobavíme..Ovšem museli by spolupracovat ti co tady vedou web,co když nechtějí být presidentové či ministři a šéfi.

      Vymazat
    7. Máte můj souhlas 6:15 jen dodám , že dokud nebudou ve vládě takoví lidé jako senátor Veleba , paní Švihlíková , Šichtařová , Tomio Okamura , senátor Čuba a jim podobní tak se nehneme z místa . Tito lidé by se měli spojit do nějaké nové strany a tato strana by musela ve volbách dostat aspoň 35 % hlasů a současné zkorumpované strany v parlamentu každá maximálně 1 až 2 % . Pokud se toto nestane není šance na změnu k lepšímu .

      Vymazat
    8. CELONARODNI STRANA,KTERÁ BY ZÁVISELA NA OKAMUROVI...ČI KYMSI KDO SE TU MEZI NÁMI

      neobjeví,je to samé jako je dnes na pořadu dne.Všichni vidíte,že tu vzniká HzNR tedy Hnutí za Novou Republiku s jedním bodem PROGRAMU,který zní MY VOLIČI RÁDI PORADÍME VŠEM POLIT.STRANÁM JAK ZVÍTĚZIT VE VOLBÁCH no a výsledek je,že ačkoli tady máme samé chytré diskutéry schopné dělat návrhy jakoby snad nikdo neměl těch návrhů více než je ,nacpat do vlády VELEBU,který stejně jako ostatní zablokoval té svojí polit.straně jejich diskuzní rubriky,čimž sdělil,že voliči mu jsou ukradeni a tak se neodlišuje od ostatních tzv.našich politiků,kteři se dialogu s NÁMI VOLIČI BRÁNÍ VŠEMI SILAMI,které jim ještě zbývají.

      Vymazat
  3. Co se týká moci: USA prezident je bezmocná figurka. Ruský prezident(v podstatě car) + kámoši z KGB má moc reálnou. Merklová je obyčejná loutka a různí Sobotkové pouze šašci.

    OdpovědětVymazat
  4. Stále se ptám: Proč Německo? Tyto události rozhodně nejsou náhodné a jistě mají svůj (nám skrytý) smysl. Celá ta záležitost ve mně budí dojem, že jde o pomstu kohosi za holokaust Židů. Němci, kdysi pyšný "Herrenvolk", který zatřásl světem, teď slouží těm, kterými jeho předkové naprosto pohrdali.

    Mám za to, že v pozadí těchto snah je likvidace katolicismu, protestantismu, pravoslaví a islámu a nastolení jediného globálního náboženství, které bude ideologickým nástrojem jednoho jediného vládce světa. A Bible nám říká, že tímto vládcem bude Antikrist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč Německo? VB + Francie by obě války bez USA prohrály.
      Teď se k nim natlačilo obyvatelstvo jejich kolonií a vybírá si to, co jim bylo v jejich domovských zemích vzato.
      EU vznikla, aby Francie mohla kontrolovat a vysávat německé hospodářství, to je veřejně uznávaný fakt.
      Pro VB a Francii patříme Německu, to si musí každý z nás zapsat za uši. Když si představíte mapu Německa před Versailles, tak jsme hezky veprostřed, díky Rakousko-Uhersku jsme nedopadli, jako Pomořané a Lužičtí Srbové.
      Kdyby někdo měl náhodou "záchvat Slovanství", tak ať si uvědomí, že jeho bratři jsou Rusové, po tidíciletí umí žít akorát v úrodných oblastech, kde se oře, seje a sklízí - práce cca na 3 měsíce, jinak chlast. Od 17. století s tím bojují, Puťkovi se daří, ale mentalita je mentalita.

      Vymazat
    2. Další, který dělá z Rusů úplné pitomce. Nejdříve se zajímejte, co skutečně mají a mohou nabídnout a poté vykládejte něco o chlastu. Že my jsme ožralové rovněž si myslí o nás téměř všichni západoevropané. Německu nepatříme, snad jim patří pouze lidé jako vy a co se svou nezávislostí uděláme, záleží pouze na nás. Rozhodně bude zajímavé a prospěšné přitáhnout k nám investice Číny a dalších zemí BRICS, pak se naše uměle vybudovaná ekonomická závislost na Německu podstatně sníží. Chce to ovšem více politiků jako je náš současný prezident.

      Vymazat
  5. Svět je uzavřen ve slupce úzké elity - pointa předem, kapitalistické elity - která pro svoje udržení, zachování existence coby elity, nutně a nezbytně potřebuje udržovat svět v určité míře chaosu, neklidu, zmatku, nepokojích. K tomu všemu slouží války, agrese, které "tvoří společenské téma", kterým je dnes Migrační vlna. Takové téma kapitalistické - oligarchické - elitě zajišťuje vysokou pravděpodobnost udržení se, protože jimi ovládané a pejorativně řečeno "vlastněné" masy, mají čím se zabývat než právě těmito elitami. Slupka, která svět obklopuje má globální neklid plně pod kontrolou a je jeho přímým iniciátorem a organizátorem, protože, jak již bylo řečeno, bez něj končí v důsledku mírových socialistických tendencí. Jinak řečeno - všechen chaos, co ho na světě je, je účelově tvořen a řízen coby nezbytná nutnost zachování stávajícího kapitalistického systému.

    OdpovědětVymazat
  6. Stále se ptám: Proč Německo? Tyto události rozhodně nejsou náhodné a jistě mají svůj (nám skrytý) smysl. Celá ta záležitost ve mně budí dojem, že jde o pomstu kohosi za holokaust Židů. Němci, kdysi pyšný "Herrenvolk", který zatřásl světem, teď slouží těm, kterými jeho předkové naprosto pohrdali.

    Mám za to, že v pozadí těchto snah je likvidace katolicismu, protestantismu, pravoslaví a islámu a nastolení jediného globálního náboženství, které bude ideologickým nástrojem jednoho jediného vládce světa. A Bible nám říká, že tímto vládcem bude Antikrist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vládcem tohoto světa ,ale Satan je.

      Vymazat
    2. Již s vámi nebudu mnoho mluvit, neboť přichází vládce tohoto světa. Proti mně nic nezmůže. Jan 14‚30

      Vymazat
    3. Německo proto, že Rusko. To přece nejsou odvěcí nepřátelé, ale naopak příbuzní. Anglosasové se právem obávají jejich sblížení, proto pod záminkou Unie vyrvali z Evropy její západní část a do roztrhání těla brání její symbiose se zbytkem. Evropa je opravdu něco jiného než EU. Nazdar

      Vymazat
  7. Jan 14:28-30Slovo na cestu

    Vždyť jsem řekl: odcházím a zase přijdu. Milujete-li mne, pak se z mého odchodu budete radovat spolu se mnou. Vždyť odcházím k Otci, který je větší než já.

    Odhalil jsem vám to, co se stane, abyste uvěřili, až se mé předpovědi splní.

    Nezbývá už mnoho času k rozmluvě, protože přichází zlý vládce tohoto světa. Proti mně však nic nezmůže, protože se podřizuji Otcově vůli. Činím to z lásky k Otci a na svědectví světu. Pojďme, přátelé!"

    OdpovědětVymazat
  8. Do 30 let budete vsichni zabiti ! Zazil jsem pad civilizace v Africe ve 4 zemich. Proto jsem zacal psat na Aktualne CZ. (Byl jsem vyhozen za "rasismus".) Vase mysleni vam zarucuje prohru ! Merkerova je pro Nemecko destruktivni a potom jste na rade vy... nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte burák, sůl bez chuti je k ničemu, a je úplně jedno jestli bude vyhozená na zem, nebo jestli jí někdo odřízne nepotřebnou hlavu.

      Vymazat
  9. Ano, už 20 let si Evropa plánuje svou likvidaci. A to oficiálně, a před občany utajeně.
    http://euro.e15.cz/jak-zabit-civilizaci-821461
    http://www.express.co.uk/news/uk/65628/Secret-plot-to-let-50million-African-workers-into-EU

    Ale problém je mnohem širší. Nejde jen o Evropu a jen o imigraci.
    Zvlášť dobře na celkovou situaci upozorňuje "návrh na její řešení" zde:
    http://www.fsfinalword.cz/?page=archive&day=2015-11-06&utm_source=utm_source%3Dnewsletter&utm_medium=utm_medium%3De-mail&utm_campaign=utm_campaign%3Dfriday_edition_6.11.2015

    Co vy na to? Děda.



    OdpovědětVymazat
  10. V každém případě souhlasím s thezí, že novodobí "demokrati" hlásají tutéž myšlenku. Pravdoláskaři mají neporazitelnou pravdu a v podstatě heslo, "kdo nejde s námi, jde proti nám", je totéž jako "my vás tu nechceme". Je to totéž jako v třicátých letech, v padesátých letech a v devadesátých letech. Nic nového pod sluncem, nakonec se mlčící většina naštve a bude vymetat chlív.
    Nutno se však vrátit k podstatě. Takzvaná občanská společnost rozvrátila stát, který je tak slabý, že nás neubrání. Žoldáci a policajti si plní jen to svoje a policajta na ulici ani neuvidíš. Dopravní odbor na magistrátu vůbec nefunguje a v ucpaných ulicích jen občas projede sanitka. Čekám, kdy plný náklaďák výbušnin se odpálí na jižní spojce, nebo v tunelu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občanská společnost rozvrátila pry stát no a kde na to vzala silu když neexistuje?

      Vymazat
  11. Slušní lidé jsou vždy komunisté, i když o tom kolikrát vůbec ani nemusí vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdež! Slušní lidé jsou slušní lidé! To pozná i malé dítě!
      A ve škole nás učili. že jazyk je nástrojem myšlení a prostředkom dorozumívání.
      Děda.

      Vymazat
    2. Nic proti tautologii, ačkoliv ne vždy platí, že komunista je komunista.

      Vymazat
    3. Není rozhodující jestli je někdo komunista . Je rozhodující to jak je prospěšný ostatním lidem . Naši komunisté nám moc prospěšní v parlamentu nejsou . Za pěkné peníze si tam hrají na opozici už 25 let . Na tomto marasmu mají taky svůj podíl tím , že umožnili zvolit prezidentem Klause místo Zemana .

      Vymazat
    4. No jo, jenže která jiná strana má v programu znárodnění oligarchů? ... Až tu taková bude, tak zapřemýšlím.

      Vymazat
    5. 18.50 dvořák VY SI MŮŽETE KLIDNĚ STÁT I ZA TÍM,ŽE ČERMÉ JE BÍLÉ,

      ovšem nemůžete zapřit,že komunisti zablokovali na svém webu diskuzní rubriky.Neumí znárodnit ani svůj web natož oligarchu,boji se DIALOGU či co?

      Ti prý komunisti si nedali do programu ani jedno slovo ZAJISTIT DO PRVNÍHO ČLÁNKU ÚSTAVY TAM VYTUNELOVANÝ SOCIÁLNÍ STÁT prý proto,že neví co to je.Stejný psí kousek udělaly všechny strany a proto ŽADNOU NENAJDETEdokud si to ta politická třida zvaná lidově kurvokracie do svých programů nedá.

      Vymazat
    6. Vy se jim snad divíte? ... V zemi, kde je osm z deseti lidí mladších 30ti let antikomunista bez příčiny, který si chodí léčit mindráky z kapitalistické frustrace na jejich web? Antikomunismus je tu od útlého věku pěstovaná duševní choroba, ve které se mezi tupým davem pořádají neoficiální závody. IQ tykve se probojovávají k antikomunistickým šaržím, protože je to IN, protože jim to nalil havlo-klausoidní režim norimberským trychtýřem do prázdných hlav.

      Vymazat
    7. 13.47 NA WEBU KOMUNISTU SE NEMŮŽE NIKDO LÉČIT

      vyoperovali tam diskuzní možnosti a vymlouvají se že by neuměli hájit svoji stranu.Mají jen nedostatečný program,který odmítají upravit potřebám jejich voličů a nikoho,kdo by dovedl o tom diskutovat.
      TADY TAKY BYLI ZPOČÁTKU NADÁVAJÍCÍ,ALE DNES SI UŽ SAMI OBČANÉ S NIMI PORADÍ.
      Jak chtěji splnit ti komunisti co slíbí,řidit třeba vládu,když se zakopali do zemljanek a čekají na boži zázrak a mlči.

      TAK VŠICHNI VIDÍME,ŽE VYMĚNILI VE VEDENÍ BETONOVÉ HLAVY ZA DUBOVÉ,KTERÉ BY ASPON MOHLY DUNĚT,když už tam jsou.

      Vymazat
    8. Nebuďte směšný, a začněte být trochu realista. Jestli na ten web přichází komentátoři Vašeho typu, tak je to racionální opatření. Škoda datového prostoru a paměťové kapacity pro takové komentáře. KSČM uzavřením diskuzí šetří elektřinu!

      Vymazat
    9. Typický internetový troll je vybavený asi tak sedmapadesáti druhy kvaziargumentace, z nichž některými i dvakrát nebo třikrát, a vůbec nejoblíbenější argument je opakovat stále dokola totéž.

      Vymazat
  12. Nechapu proc je na svete a zejmena v Evrope tolik pitomcu, kteri kdyby sledovali vyvoj v USA a Izraeli tak by pochopili, ze vse se dela podle davno pripravenych planu o ovladnuti sveta.Nejprve tady byl pokud prosadit vsude komunismus a vime, kdo tuto ideologii prosazoval, pocinaje Marxem
    Kdyz to nevyslo protoze to narusil Hitler, ktery veril zapadu, ze chteji komunismus znicit, ale jim neslo jen o komunismus ale opet o svetovladu.Tim se cela realizace ponekud zpozdila a ten, kdo ji po valce brzdil bylo nove vedeni SSSR, kdyz ty puvodni popravil.
    I pricinenim nas,Cechu, jsme v roce 1948 komunismus zavedli a v roce
    1989 jsme se take dobrovolne zapojili do zapadniho svazku.
    Samnozrejme, ze v obou pripadech to byli lide, kteri byli zato odmeneni.
    Nyni se stav dostal do posledniho stadia - po rozvraceni arabskych statu jako nepritele Izraele, nastava rozvraceni Evropy a prave
    ti utecenci tomu pomohou. Evropske staty se zacnou mezi sebou hadat a navzajem obvinovat az bude v Evrope bezvladi.
    Likvidace Ruska nastane i bez valky a kdyby to neslo, tak se zlikviduje Rusko atomem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu, proč je na světě a zejména v Evropě, obzvláště pak v ČR, tolik pitomců, kteří volí do čela státu ty, kteří jej rozvrací a rozprodávají, jako kdyby to byl účel, pro který byli ku správě státu zvoleni. Je to oblbování a zlodějina za bílého dne, ... a nedá se proti tomu nic kloudně dělat, jelikož pitomec jde a znovu volí tyhle partaje, které ho vzápětí okradou jak skořápkáři levným privatizačním trikem.

      Vymazat
    2. DVOŘÁKU 15.12 I KDYŽ VYPADAŠ JAKO DOBRÝ BOREC TAK JE POZNAT HNED,ŽE TE UBLBIL

      NEOLIBERALISMUS což je zbran k ohlupováni ovčanů,proti které se odpor zdá nesmyslným.JE TO TOTIŽ NOVÉ AIDS.Napadá nejprve imunní systém své oběti.Máme se VŠICHNI stát bezmocnými

      A TO JE PRÁVĚ TA LEŽ,takže tu nepapuchuj,že se nedá proti tomu nic dělat.To mohou řikat jen ti ze zdejšiho vedeni webu,kterým ani nenapadne se tu mezi námi objevit a ozvat A KOMUNISTA DOLEJŠ,který je líný řici svému šefevi,aby odblokoval ty diskuzní rubriky na jejich stranickém webu,kde by si ON mohl zahrát aspon na imitaci LENINA.

      Vymazat
    3. Kloudně ne, za tím si stojím.

      Vymazat
  13. VZHLEDEM K TOMU,ŽE LZE TENTO ČLÁNEK A DISKUZI POVAŽOVAT ZA ZAJÍMAVOU ,PŘIČEMŽ VZNIKÁ HzNR

    které možná bude formovat NOVOU REPUBLIKU,NOVOU POLITIKOU a možná i vznikajíví NOVOU SILOU nebude OSV váhat přemístit články,které jsou k věci a mají podobný náběh k DIALOGU i na jiné národní weby jako je na př OIČR.

    OdpovědětVymazat