Reklama

sobota 21. listopadu 2015

Vy nemáte právo prezidenta kritizovat!



Lubomír Man
21. 11. 2015
Ano, premiére Sobotko, ministře Dienstbiere a Jurečko, europoslanci Štětino, Svobodo, Niedermayere, Polčáku, europoslankyně Šojdrová, a vůbec vy všichni, kteří jste se k výročí 17. listopadu v tak dojemné shodě sešli v útoku na hlavu státu. Jedni s šílenou výtkou, že prezident svou činností u nás vytváří podhoubí fašizmu, druzí s tím, že k výročí promluvil z tribuny xenofobního spolku, a třetí s tím, že na té tribuně stál i jakýsi pan Konvička. 



Pana Konvičku neznám, nevím, jakých zločinů se dopustil, ale vím zcela určitě jedno. Totiž to, že, že i kdyby na té tribuně stál prezident i se samotným belzebubem a i kdyby mu tribunu k projevu postavil sám Ku-Klux-Klan, přebíjí všechny tyto jeho hříchy skutečnost, že jako první a navíc po dlouhých a dlouhých letech úporného mlčení promluvil vážně a s velkou starostí o něčem, o čemž jste vy sami za celou dobu své politické práce – nejspíš proto, že jste si té věci buď nevšimli, anebo vás vůbec neznepokojila - neutrousili ani slovíčko. Totiž o tom, že už po dobu nejméně dvaceti let a prakticky už od sametové revoluce, v našich médiích, která, ať už se nám to líbí nebo nelíbí - z nás de fakto dělají to, čím jsme - vládne jediný tzv správný názor, kterým je názor havlistický či tzv. pražsko-kavárenský, a všechny ostatní byly zadupány či jsou nemilosrdně zadupávány do země.

Ten správný musíte vyznávat a o ty druhé ani kousíčkem mozku nazavadit, chcete-li pracovat v našich denících, týdenících, v rozhlase či televizii. Do téhle požadované formy musíte být zesekán a opracován, chcete-li se v našich médiích podílet na vytváření osobností našich lidí a tím i na naší budoucnosti. Doporučeníhodné je zapomenout na heslo Masarykovo, že demokracie je diskuze, a výhodné je uložit do babiččiny krabičky myšlenku a nikdy ji z té krabičky už nevytahovat, že jen z mnohosti názorů vyplývá a rodí se názor správný. Poradí se vám – třeba i jen náznakem, ale vy jej pochopíte - že by bylo vůbec dobré zapomenout na celé to demokraticko-masarykovské harampádí s diskuzí jako tvůrcem vývoje, protože kdo by dnes čekal, jaká hrůza se může z takové diskuze vyškrábat, když naše cíle, jako třeba jednotný světlehnědý evropský lid – to už s přispěním naplánované krve Arabů a Severoafričanů - nebo americko-evropský spojený trh, či úplná izolace Ruska od ostatního světa a minimálně pak od Evropy, už byly vytyčeny, a teď jde jen o to k nim rychle a bez prodiskutovávání dospět.

Takto to tedy dnes máme v této zemi nalinkováno, médiím bylo určeno, aby nás tímto směrem vedla, žádnou alternativu k uvedenému k nám nepouštěla, a vy jste o tom všem více či méně věděli, museli jste vidět, jak se inplantováním jediného názoru do našich hlav stínají demokracii ruce, nohy, a čeká ji možná i amputace hlavy, ale jediným slovem jste proti takové praxi neprotestovali. Což vám odnímá právo, abyste prezidentu, který se nám dle zásady, že demokracie je to, že lidé všechno vědí, s touto starostí svěřil, nasazovali psí hlavu. A to dokonce i když za ním na tribuně postával též nějaký pan Konvička.

217 komentářů :

  1. Na PL je srandovní článek o tom, jak poradce Sobotky vykecal, že tu dehonestaci Zemana připravovali už dlouho předem a jenom ji správně natajmovali. Bože, to je ale úroveň, jaký premiér takový poradce. Tímto si Sobotka definitivně podřezal sesli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. PL? Nejsou to ty šplechty tety lebky?

      Smazat
    2. 11:07 Na každém šprochu je pravdy trochu.
      Ať je to jak chce, tak premier pokud se mu nelíbí vyjadřování prezidenta, tak by to s ním měl probrat v klidu mezi čtyřma očima a ne hned vypustit kritiku na veřejnost. Nepřispěje tím vůbec ničemu.

      Smazat
    3. Jednou i tato taškařice skončí, přijde poslední Derniéra a oslepující zář reflektorů zhasne. Scéna se ponoří do tmy i se špatnými herci a maškarami bez potlesku, bez děkovačky.

      Smazat
    4. No - slapacek Sobotka už honem utíká do Číny "navazovat kontakty" Jenom jestlipak na něho bude tolik mediálních plivanců od oné "kavárny" jako na Zemana, kterej tu cestu vyšlapal daleko dřív před ním.....

      Smazat
    5. Jsem zvědav, jestli tam rozbalí vlajku Tibetu, jestli bude kvákat o lidských právech a všechno to, co pražská kavárna prezidentovi předhazovala. Teď, když je pro ně Sobotka státník a velký politik, tak bych to očekával, že jejich očekávání splní.

      Smazat
    6. Anonymní21. listopadu 2015 14:49 a už se ta doba blíží proto tak kopou.

      Smazat
  2. A co Foldyna, má právo kritizovat Zemana? A co Filip a celá KSČM? No, bolševiku Mane, jste čím dál víc mimo realitu, soudnost a zdravý rozum a ve svém extremismu jste čím dál osamělejší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo nálepkuje, sám je tím, co na jeho nálepkách stojí.

      Smazat
  3. Demokraticky zvoleni poslanci maji nejen pravo, ale i povinnost hradniho ozralu kritizovat.
    Zejmena pote, co tento byvaly komunista prebehl kvuli tomu aby zustal u koryta k nacistum.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi ožralý metař hradního nádvoří? Podle tvého slovníku to tak vypadá. Ještě že zvládáš sebekritiku.

      Smazat
    2. Jo, takový příspěvek má váhu. Stručný, konstruktivní a ukazující úroveň Zemanových odpůrců.

      Smazat
    3. 10:16 a 10:26 Co vede tyto pitomce k tomu, aby vystavovali vlastní ubohou, trapnou hloupost v diskuzích?
      Chtějí předvádět, že jsou zásluhou socialistického školství, vzdor naprosto nízkému intelektu gramotní. Vynikající metodika socialistického školství ze zvláštních škol (než snahy o jejich zrušení přinesou negramotnost v úrovni nynějších absolventů). Vynikající metodika socialistického školství pro zvláštní školy zatím přetrvala, stejně jako metodika propagandy a zpravodajství až do dnešní doby. Zamindrákovaní absolventi zvláštních škol zásluhou toho zde excelují.

      Smazat
    4. Ty jsi ale pěkný DEBIL. Kolik je ti let blbečku, že si dovolíš takhle blbě kecat.

      Smazat
    5. 11:57 Ty mě nezajímáš, protože nezmůžeš se na nic jiného než na nadávky a urážky. Takže ani tvůj věk mne nezajímá a můj znát nemusíš. Ještě něco zatrub trumpeto, ať nezůstaneš na chvostě.

      Smazat
    6. 12:37 Vůl zůstane volem a pařez pařezem.

      Smazat
    7. 14:19 A trubka i když poslušná, zase jen trubkou.

      Smazat
    8. pre Anonymní21. listopadu 2015 10:26
      A akym sposobom prebehol k nacistom? Ved sa nestretava s Porosenkom, Schapirom ani Schwarzenbergom...

      Smazat
    9. Kde jste byl, když se v Kyjevě rojili neonacisté za velkého potlesku tzv. demokratů na Západě? On Konvička vytahuje hakenkrajce a hajluje? On volá po invazi kamsi do Arábie ve stylu Drang nach Osten? Propagnda jak vyšitá a ještě pro jistotu anonymní, že?

      Smazat
  4. Ono snad jde o kritiku objektivní podloženou argumenty a kritiku bez argumentů štvavou, ryze účelovou, která má však zcela opačný efekt než tvůrci této štvanice zamýšleli, dnes se kloní na stranu prezidenta i ti, co mu hlas nedali-čímpak to asi bude?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. I já jsem se k němu začal klonit i když jsem nevolil ani Schvarzenberga. Ale po Albertově definitivně NE. S náckama opravdu nechci mít nic společného. Kvůli svým skalním 20% voličů si to naopak u většiny úplně posral.

      Smazat
    2. A 10:33 Tyhle koly se každou chvíli kloní jinam.

      Smazat
    3. A 10:33 OPRAVA: Tyhle klony se každou chvíli kloní jinam.

      Smazat
    4. 10:33 Ukrajinští náckové a jejich zvěrstva pranic nevadí, že?

      Smazat
    5. 10:33 Mám za to, že Miloši Zemanovi rostou preference každým dnem, protože je jediný v této naší republice, který má koule a nazývá věci pravými jmény. To je totiž to co všem těm západním přicmrndávačům vadí nejvíce - běda jek někdo řekne pravdu, že ano.

      Smazat
    6. Albertov ústy prezidenta znamená konečně slovo pravdy, Pro hlupáky a propagandisty je to prý pronacistický postoj, když se brání kultura naší vlasti? Nejste na hlavu?|

      Smazat
    7. Máte naprostou pravdu, nejlepší je, když Šojdrová řekne ČT24, že prezident rozděluje společnost a má skoro 70% preferencí a oni nemají ani deset, tak to je bomba.

      Smazat
    8. Sobotka je gauner,ten rozděluje společnost a hlavně ČSSD.Jeho napadání presidenta,je účelové před návštěvou Merkelové kterou pozval.Škodí národu,ČSSD a sobě.Za chvíli budou volby a ode mě už hlas nedostanete.Ženete voliče do náruče komunistů.

      Smazat
  5. Samozřejmě, že Konvička je lump. Jeho podpora totiž silně stoupá a všechny sekretariáty jsou ohroženy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Konvička je nácek stejně jako ty. Ty jsi ale navíc ještě bolševik. Úsvit s Konvičkou se potácí hluboko pod hranicí volitelnosti.

      Smazat
    2. Plný souhlas, ti šmejdi se bojí o koryta !

      Smazat
  6. Někteří lidé jsou zlí, a dokonce i hloupí, naschvál.

    OdpovědětSmazat
  7. Stav dnešní doby je takový, že presidenta Zemana by zkritizovali, i kdyby stál na tribuně sám!!! To, že tam nepustili "studenty" (z loňské zkušenosti víme, jak by to dopadlo), je jen zástupný problém a byl by omílán v případě, kdyby nebylo na tribuně Konvičky. Protizemanovci byli již předem připraveni na drsnou kritiku presidenta, a teprve po proběhlém Sváítku se vybralo, to, co ho nejvíc poškodí. Otázka je, jak dalece se tato připravená akce podařila, a jestli vlastně neměla opačný efekt. Ještě stále hodně lidí používá vlastní rozum a je i díky netu obeznámena se skutečným vývojem událostí ve světě i doma.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevím zda přitomost pana Konvičky nebyla připravená provokace.Co když Konvička je dvojí agent provokatér ? Nikdy neříkejte, že to nemůže být. Ptejte se komu posloužila Konvičkova přítomnost vedle Zemana ? Jakto, že Konvička ač je neustále označován za super extremistu, téměř teroristu, pořád si svobodně šlape a pořádá mítinky ? Podivné, že ? Pokuste se někdo o něco podobného a jste do 24 hodin v base.

      Smazat
    2. Studenti se v roce 2014 projevili jako zmanipulované stádo blbů bez vlastního názoru. Je dobře, že na Albertov je nepustili jinak by se projevili úplně stejně zmanipulovaně jako vloni. On Zeman zbytečně tomu USA velvyslanci na hrad zakázal přístup. Ten si se studenty velice rozumí.
      -------------------------------------------------------------------------------
      11:30 Nic není nemožné. Ovšem s tím, že kdyby jsi organizoval demonstrace a mítinky, tak jsi v base je hloupost. Pokud by jsi vše organizoval v mezích zákona, tak na tebe nikdo nemůže.

      Smazat
    3. Ti studenti věděli dlouho předem, že ve 14.00 bude na Albertově president Zeman. Pokud mají IQ vyšší než houpací kůň, museli vědět, že prostor bude uzavřen pro jiné akce. Pokud tam přišli a domáhali se vstupu do uzavřeného prostoru (poblíž tribuny), což udělali a asistoval jim p.Samko z ČT, je velmi pravděpodobné, že se z jejich strany jednalo o provokaci a následný humbuk to pouze potvrzuje. Prostě jenom vyměnili vajíčka a červené karty za média.
      Ivana

      Smazat
  8. Je zajímavé, že všem těmto kritikům prezidenta vůbec nevadí fašistická vláda na Ukrajině a jimi spáchaná zvěrstva.K těm mají naopak vřelý vztah.Jsou to pokrytci a bezcharakterní lidé.
    Zklamal mne i šéf KSČM pan Filip, že se k nim přidal.Bylo to od něho hloupé.
    .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je dobře, že KSČM vyjevila svou marxisticko-trockistickou podstatu. Už nikoho neoklamou. Nikoho vědomého myslím.

      Winston Smith

      Smazat
    2. 11:08
      Filip nezklamal, ten se drží hesla být nenápadný, držet se v pozadí, hlavně se do ničeho nenamočit, protože koryto je plné.

      Smazat
    3. Pan Filip se nenavezl do pana presidenta a řekl pravdu-měli si to říci mezi sebou a né jak Sobotka přes media.Bylo to to ubohé a falešné! První reakce Sralbotky byla neutrálná, ale jak hlásná trouba kavárenských povalečů Čt se navezla do našeho pana presidenta, tak Bohuš si ohřal polívčičku!

      Smazat
  9. Ukazují prstem, co jim zbývá ? Přeci od nich nečekate, že sami sebe označí jako pachatele jednoho z nejtěžších zločinů ?

    Winston Smith

    OdpovědětSmazat
  10. Ale soudruzi, vy jste to vůbec nepochopili. Soudruh Zeman se v rozmíškách přímo vyžívá a dělá vše proto aby vznikly. Takže je vše v pořádku a není třeba se rozčilovat. Záměrně vyvolává a přiživuje spory úplně s každým mimo bolševicko-nacistické tvrdé jádro svých voličů. ČT, ČRo, novináři, univerzity, Peroutka, US velvyslanec atd atd.
    Hned na začátku po odstoupení Nečase držel proti všem zvyklostem a duchu ústavy nikým nevolenou vládu jeho poskoků skoro rok, pak se pokusil rozbít ČSSD Haškovým pučem atd atd.
    Zeman soustavně porušuje svůj prezidentský slib ve kterém přísahal, že bude prezidentem VŠECH občanů ČR.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. to 11:18
      Bože to jsou kecy ! Kdo kdy byl presidentem všech občanů ? Nikdy nikdo. Na takové tvrzení musí být už hloupá makovice, v kontextu tvého tvrzení všichni presidenti porušovali přísahu a vlastně měli být sesazeni.

      Smazat
    2. Neporušuje svůj slib, protože se opravdu snaží být presidentem těch dolních 10 milionů a ne pouze pražských jelit (též označovaných jako pražská kavárna) a slouhou Tržiště.
      Ivana

      Smazat
  11. Svou moralni uroven ozrala Zeman ukazal, kdyz se plazil po brise pred diktatory, potacel ozraly jako to prase nad korunovacnimi klenoty a kdyz vyrvaval do rozhlasu slova jako "kunda" a "hovno".
    Ted se navic nen byvaly komunista pridal k nacistum.
    Jeho priznivci budou nejspis stejne bezcharakterni zrudy jako je on.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To bude kocovinou. Příště tolik nechlastej. Tvůj mozek už to více nemůže poškodit, ale mysli na játra. Mozek k přežívání nepotřebuješ, játra ano.

      Smazat
    2. pan prezident, pokud požil, se pouze choval podle vzoru náčelníka EU Junkerse...ale na rozdíl od Junkerse nefackoval prezidenty a premiéry států EU a také není podezříván z korupce

      Smazat
    3. Pan prezident nejen ze pozil, ale malem i zvratil.
      To stejne pri vykricich "kunda a hovno".
      Neznam narod, ktery by mel takove zvrhle hovado za prezidenta vic nez rok.
      Vy komunisti jste nemocni lide. Nastesti vymirate.

      Smazat
    4. A 12:26 Nechlastej! Máš z toho ztrhané mozkové závity!

      Smazat
    5. 12:26 Ó, jak typicky pokrytecké! Ty, který bez nějaké sprostoty nedokážeš ani pozdravit se chvěješ odporem nad citátem slov ikon naší "kulturní elity". Elity stejně pokrytecké jako jsi ty. Holt vrána k vráně sedá.....

      Smazat
    6. Ten je tady už celý den a pořád aktivní, je vidět, že zazimovali se starou chaloupku, tak teďka ho posadila k počítači, aby dal pokoj.

      Smazat
    7. Nepožil. Má neuropatii nohou. Blbci mu připisují chlastání v práci. No, právě proto jsou, čím jsou.

      Smazat
  12. Pod projev pana prezidenta na Albertově na kterém jsem též byl (a nejsem ani nácek ani rasista) bych se s klidným svědomím podepsal tak jako pod článek pana Mana. Ano,možná i já bych se raději sešel na demonstraci s lidmi kteří více vyjadřují mé postoje,ale já se ptám co dělá v současné vážné situaci levice? Co dělá samotná KSČM od níž bych obzvláště v této pohnuté době očekával jasné postoje a jasná vyjádření i jakožto její sympatizant? Namísto jasných kroků a přesvědčivých postojů i z jejích řad slyším kritiku pana Zemana což mě opravdu nemile překvapilo. I mně velmi zklamal svojí kritikou šéf KSČM pan Filip. Proč KSČM v současné pohnuté době se naopak nesnaží lidi více informovat o skutečnostech tak jako to dělají nezávislé veby jako kupříkladu právě Nová Republika,za což jí velký dík. Proč KSČM jako jediná parlamentní levice (ČSSD nepovažuji za levicovou stranu s pár drobnými vyjímkami) se jednoznačně nepostaví na stranu lidu tak jak to vždy deklaruje??? Že by se snad bála také o svá koryta? Chápu že se snaží nedávat záminky které by vedly k její dehonestaci a snahám k jejímu zrušení,nicméně doba je pohnutá a vyžaduje pevné a rozhodné postoje! Dokud bude levice takto bezradná,nebude konat budou lidi stále více se přiklánět k lidem typu Sládka a bohužel i k oněm hnědnoucím hnutím. Nejsem ani nácek ani xenofob ale není mi jedno osud této země a byť jako levičák i já se budu přiklánět k hnutím které nežvaní ale mají snahu o nápravu v této zemi! Michal

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co by měla jako dělat levice? Žádní migranti u nás nejsou a žádní se sem ani nehrnou. Takže? Stačí jen přísně dodržovat zákony a spolu s členy V4 setrvat v nekompromisním postoji vůči kvótám.

      Smazat
    2. Ono je to jednoduché. Levicoví bossové mají svoje jisté za preference a vědí, že když se ozvou budou okamžitě zatraceni. Tedy není žádný důvod něco měnit na pohodlném přežívání.

      Smazat
    3. 11:50 Mluvíte mi z duše. Určitá obezřetnost je na místě, ale nesmí být tak silná, až připomíná zbabělost.

      Smazat
    4. Ano Michale, nejen na Albertově jsme stáli na správné straně. Ještě uvažuji o "likvidaci KSČM jako ve Francii po válce.Přinutit je ve volbách převzít vládní odpovědnost a buď uspějí nebo se znemožní-jako ve Francii.

      Smazat
    5. Mně se zase zdá, že toho Zeman řekl málo. Čekala bych víc. A taky bych čekala jeho reakci na požadavek demonstrantů 17.11. na odvolání vlády, která činí kroky, které jsou de facto nevratné. (Viz. Hamáček + NATO, Stropnický + branný zákon, Pelikán + zákon o státním zastupitelství, Zaorálek + strategické partnerství s Německem, Sobotka + přijaté kvóty, vláda + TTIP, vláda + její ratifikace Úmluvy o účasti cizinců na veřejném životě na místní úrovni).

      Klidně se může i u nás stát to, co ve Švédsku, kdy švédské proevropské strany - z obav před možným vítězstvím vůle švédského lidu - přijaly „Ujednání o zajištění stability vládnutí až do roku 2022“.

      Ale MZ nedělá NIC - jen mluví.

      Smazat
    6. Ještě dodatek "sama k sobě 18:52" - nejsem protizemanovská - jen chci, aby MZ jednal - on může a lidi mu 17. vyjádřili obrovskou podporu - ale když nic neudělá, tak budeme VŠICHNI (i ti blbci, co jsou teď ve vládě) v lamprdonu. Copak to krucinál neví?!

      Smazat
    7. 18:52,18:57-Jste ještě víc radikální, než si Zeman může ze své funkce dovolit.Bude-li mít podporu občanů, nepochybuji, že ji v náš prospěch použije, tomu věřím!

      Smazat
    8. Ale mezi tím už budou přijaty takové zákony, že vlastně bude úplně totálně a absolutně fuk, jaká tu bude vláda. Budeme "spoutáni" ad absurdum a ve finále bude zničen i sám velký MZ! ... a to vše se může stát velice rychle - jde o čas....

      Smazat
  13. Ani to nemusím moc upravovat:
    Rádoby neoliberálům, akademikům, intelektuálským a jiným "elitám" jako i stranickým bossům a jejich parazitním klikám nejvíc vadí, že jim nejde na ruku, potažmo přímo nezobe z ruky. Nejde o to co Zeman říká, jde o to, že vůbec je! Co je to za člověka? Místo na dovolenou na riviéře s VIP šmejdy v Monte Carlu si klidně jede do jedné cimry v Moravské prdeli, kde si klidně jezdí na nafukovacím člunku v místním brčálníku. Popřípadě s flaškou slivovice a chlebem se sádlem a cibulí jde objímat stromy. A ještě tvrdí, že je tak spokojený. Navíc si klidně říká co si myslí, aniž by to konzultoval s nějakým kamarádem oligospolku a bez posvěcení SS vyslance. Takový buran z lidu přeci nemůže vedle noblesního slinty s čírem obstát. Vždyť tím minimalistickým přístupem přímo podkopává nenažranost zblblého konzumu. Navíc ani nemá potřebu lézt pseudoautoritám do análu, tedy rektální alpinismus, oblíbená to kratochvíle našich samovládců a jejich poskoků, je mu s chromou nohou také odepřena. A okřídlená fráze " popelníček by nebyl? " našim ochráncům pravdy, lásky a morálky také shrnuje ponožky. Já tedy příznivcem kouření nejsem, ale u nás máte popelníček k dispozici dle osobního výběru Pane Prezidente. Ono totiž být cvičenou opicí není snem každého občana ČR.
    Je to už taková naše národní povaha, že ctihodné s vášní a vervou oslavujeme až poté co jsme je sami eliminovali. Např., letce z Anglie, které vlastní národ klidně zabije. ( díky Dane )

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Haha. A těch 100 milionů na kampaň mu dal někdo pro jeho krásné oči, viďte? Jak může bejt někdo tak naivní?

      Smazat
    2. Velice správně napsané,souhlasím.
      To je ten problém,kdyby Zeman nic neřekl,tak ho sepsují také.
      Jak ale pozorujeme,většina Zemanových kritiků,je ze stáje Schapiro.
      Až moc věří,že je ochrání,ale jen do té doby,dokud jsou poslušní.

      Smazat
    3. Vážený a milý pane Strako, děkuji Vám moc za salvu huronského smíchu, kterou jste ze mě svým legračním mailem vybudil, krásné, chytré a, vtipné, to mi skutečně noc bdění nad říspěvkum bohatě vynahradilo. Máte obrovský talent, pište dál, i větší věci.
      Váš LM

      Smazat
  14. Tak se nám tady protizemanovští dementi nějak rozplevelili. Asi je jiní dementi nasměrovali na špatný web. A melou a melou kolem dokola, stále ty stejné, stejně trapné frky. Jak papoušci třetí kategorie.

    OdpovědětSmazat
  15. Všichni se koncentrují na to, že vedle Zemana stál Konvička. Ale copak vedle Sobotky nestál Sládek, nebo Rath. Nepodstatné- důležitější jsou slova našim prezidentem pronesená. Ty desetitisíce v městech za Zemanem a desetitisíce v Praze 17.11. to je nic? Pak se divíte,že i mlčící většina je již ochotná ty havloidy a pravdoláskaře vypráskat. Kdo udává tón v tisku a TV. Vystupuje tam úměrně vítězná polovina prezidentské volby?? Každý vidí, že NE!!!

    OdpovědětSmazat
  16. KSČM si pokrytecky hraje na levici . Její mnozí členové např . poslanec Jiří Dolejš patří se svými názory spíš do stáda TOPkařů . Co dělají pro tuto zemi kromě toho že si spokojeně chrochtají u koryt ve sněmovně ? Tento národ je už fakt v prdeli , že strpí v parlamentu takovou sebranku , která nás vede do záhuby .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Můj otec mě učil: Blbne se postupně v blbém prostředí. Spočítejte si jak dlouho je Dolejš či Filip ve sněmovně. Kolikrát se snažili něco protlačit či upravit. Vždy zamítnuto. Taková kombinace je umořující a jak známo 100x nic umořilo osla.

      Smazat
  17. Mám lehký dotaz na naše hyperdemokraty:
    kde byli, když polistopadové Supefigury, jako
    prezidenti Havel a Klaus nepozdvihli svůj hlas
    proti poslancům Bendům, když chválili fašistu Pinocheta?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:06 Žádné odpovědi se od našich "hyperdemokratů" zřejmě nedočkáte - vždyť Benda, apod., je jejich vzorem !

      Smazat
    2. Odpoved je jednoducha. Pinochet neni pro nas dulezita postava. Na jedne strane nechutny dikator, na druhe strane zachrance Chile pred komunistickymi prasaty. Jeho klady lehce prevysovaly jeho zapory.
      Pokud ho nazyvate fasistou, jak byste nazval fasisticky dobytek jmenem V.V.Putin ?

      Smazat
    3. V.V. Putin je skvělý uznávaný státník, západem označený jako muž roku a bude mužem století, protože vzdoruje provokačním agresivitám USA, NATO a západních "demokracií". Nabízí malým státům rovnocenné partnerství, výhodné pro obě strany. Americký Obama těmto státům vyhrožuje kroucením rukou, pokud nebudou dělat to, co USA chtějí aby dělaly a co USA potřebují. To jsi s těmi ubohými nadávkami a urážkami šlápl hodně vedle, do pořádného hovna. Máš vůbec kapku soudnosti tupče?

      Smazat
    4. 12:21 - ale že Rusové umírněným uřezávačům hlav dávají na prdel. Vy z toho nemáte radost?

      Smazat
    5. Přátelé kritici pezidenta Zeman jsou takoví milí debilkové,kteří jen kopou za zámořskou divizi a jsou na odchodu ale neví o tom.Z takových lidí si normální člověk může dělat pouze zábavu jako kdyby se díval na loutkové divadlo.
      Presidentovi nesahají ani po kotníky.
      Prostě se na ně vy...te.

      Smazat
    6. Putin byl oznacen "muzem roku" stejne jako pred mnoha lety Hitler, komunisticky osle. To neni zadna pocta.
      A Obama nikomu kroucenim rokou nevyhrozoval. Nauc se anglicky, polomozku.

      Smazat
    7. USA narazila na Rusko,Rusko vedené panem Putinem!Ty doby, kdy v Rusku vládl ochlasta Jelcin jsou pryč! Evropa může být vděčná Rusku, ano Rusko vedené panem Putinem je zárukou míru, to už si uvědomuje Francie, Německo...jen pražská kavárna né to pochopit! Do této kavárny pro rozumy chodí i Stropnický a mu podobní, Bělobrádek, Promopro, si pro rozumy zaletí přímo k prameni!

      Smazat
    8. 13:44 - Retrad od narození nebo až od školy? Zatrub ještě něco trubko!

      Smazat
  18. Autor Lubomír.Man ve svém textu nesděluje pravdu,jak to opravdu bylo na Albertově.Lže a přehlíží vědomě či nevědomě řadu faktů.
    Otázkou zůstává za koho a v čí prospěch autor mluví ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekl, že přehlíží tu menšinu fekálistů, kteří tady kazí vzduch.

      Smazat
    2. 13:14 Já bych řekl, že máte pravdu.

      Smazat
    3. 13:07

      Nějaké konkrétní důkazy?

      Smazat
  19. S panom Manom súhlasím.Nemajú právo útočiť na Zemana. A už vôbec nie pre vytváranie "fašistického podhoubí". Veď kto chodil na Majdan podporovať fašistický pravý sektor? Kto sem pozýval na rehabilitáciu zranených fašistov? Zeman to nebol. Naopak Zeman by mohol súčasnej vláde vyčítať sympatie s fašizmom na Ukrajine, ktorý je tak zjavný ako vidly v hnoji. Zeman má pravdu, sú to falošní hráči a už bolo dosť.

    OdpovědětSmazat
  20. Zajímavý článek, i když je z BListů :

    Zeman jako hrdina české hospody
    21. 11. 2015

    K zajímavému rozhovoru dodávám, píše František Řezáč: Kromě tzv. sociálních sítí se projevuje skutečné mínění lidí taky ve veřejných místnostech, zejména v hostincích a restauracích. Tam se uplatňují, a často hlasitě a veřejně, krvelačné názory starců, kteří ani internet nemají. Lze usuzovat, že podobné názory mají i jejich ženské protějšky, které do hospod tolik nechodí. A není to nějaká "hospodská chátra" (ta tam chodí taky, ale o politiku se nezajímá).

    Jsou to menší či větší kroužky lidí s vyšším vzděláním, které se scházejí periodicky třeba jednou za týden či dva a lidé nadržení "informacemi" z českých médií zde ventilují své návrhy, jak by s Araby a uprchlíky zatočili. Obama, Merkelová a další jsou blbci, Zeman je hospody hrdina. Dalo by se říci, že je to "válka" pražské kavárny proti české hospodě. Naštěstí si oproti minulosti tito pivní hrdinové nedokáží ani dát s kavárnou vzájemně po hubě. To je jistá útěcha.
    Ovšem, už se nám začínají bouřit starostové a "nezávislí". Ti do té hospody taky nemají daleko a na jejich sjezdu už nemluví "kníže" Schwarzenberg, ale ústy pana Robejška bavorská CSU. Lze očekávat, že budou čeští starostové touto stranou citováni, jak už se několikrát stalo: podívejte se, i Češi chtějí, to co my..!
    http://www.blisty.cz/art/79956.html#sthash.Ixlp24HG.dpuf

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Petr Gazdík : "Když si vezmete domů všechny pražské bezdomovce, tak se brzy také stanete bezdomovcem. A tak se dnes chová Evropa,“ .

      To jsou věci ... A takový "poslušný a loajální" politik to byl ....
      Znovuzvolení, a nejen pro něho, je zřejmě přednější. I členové ODS nám to předvádějí v přímém přenosu ....
      Věří, že lidé "zapomenou" na všechny ty jejich lumpárny ...

      http://www.novinky.cz/domaci/387003-politolog-petr-robejsek-odvykli-jsme-si-branit-hranice.html

      Smazat
    2. Já si myslím,že zmiňovaný článek,který vyšel na Britských listech je výstižně přesný.Velice pravdivě charakterizuje stav české společnosti.Autor textu-Lubomír Man a řada jiných se tam jistě najdou.

      PANE MAN, JÁ SE TAKY PTÁM ?
      KDO VÁM DAL PRÁVO LHÁT ?
      JE TO VĚKEM NEBO NIČÍM JINÝM ?

      http://a2larm.cz/2015/11/17-listopad-nacku-a-policejniho-statu/

      Smazat
    3. A 13:32, 14:37 A já odkud sem ti primitivové se švábem na mozku lezou - Z Blicích listů!

      Smazat
    4. 21. listopadu 2015 14:55
      Kdo nechce vidět nevidí.
      Nevím zda patříte mezi nekritické obdivovatele prezidenta Zemana či patříte mezi sympatizanty extrémních hnutí jako je např.Blok proti islámu a Miroslava Sládka ?
      Pokud jste na Albertově v Praze přímo nebyl a chcete být objektivně a všestranně informován jsou i jiné informační zdroje než přináší server NR.
      Jeden odkaz jsem už zmínil.

      Smazat
    5. S článkem na BL rovněž souhlasím.
      Zeman je kritizovatelný jako každý jiný. Nestavme ho na piedestal, zatím se o to ničím nezasloužil. Jako jeho volič hrubě nesouhlasím s jeho současným populismem. Zřejmě se již připravuje na druhé volební období. Z jeho levicovosti (viz heslo "Levicový prezident proti pravicové vládě", které zaznívalo v kampani) nezbylo nic. Podpora montoven, adorace podnikatelů coby spásy všehomíra, černobílý pohled na problematiku migrace. Skutečně si nemohu vzpomenout na něco levicového. A to jsem do Zemana vkládal velké naděje. Zbyly bohužel jen ty bonmoty a i jejich kvalita má spíše sestupnou tendenci.
      Ke KSČM bych rád napsal následující. Podle mě by straně neuškodilo přiklonit se na stranu rozumu namísto hysterie. Okamžitě by sice spadla o pár procent, ale to jsou stejně hlasy protestních voličů, kterým je nějaký ekonomický program ukradený a komunisty volí pouze ze snahy vymezit se. V současnosti se bohužel mezi mnohými "komunisty" a pravičáky hranice stírají, protože imigranti. S takovými "komunisty" do budoucna strana příliš neuspěje. Ti jsou schopní ze dne na den změnit preference z krajní levice ke krajní pravici. Kdyby však KSČM zaujala jasná stanoviska, jako třeba její sesterská die Linke, mohlo by jí to do budoucna jen prospět. Byl by opuštěn model konzervativního klubu nostalgiků a strana by se mohla stát alternativou pro liberálněji smýšlející levičáky, kterých je poměrně dost a ve volbě KSČM jim v současnosti brání právě ta konzervativní zkostnatělost. Politika a přístup lidí jako Filip nebo Dolejš je budoucností komunistů, pokud se nechtějí proměnit v akvárium s postupně klesajícími preferencemi. Na straně hodnotového konzervativismu je spektrum přeplněno, KSČM by mohla a měla lovit v jiných vodách, chce-li do budoucna politicky přežít a snad se i podílet na vládě.

      Smazat
    6. 14:27 Máte pravdu, ten článek, který "zřejmě omylem" vyšel v BListech, je výstižně přesný. Ukazuje skutečnou "náladu" občanské společnosti, ne "náladu" v pražských kavárnách, rektorátech vysokých škol, médiích, divadelních klubech, apod. .....
      Pokud pana Mana osočujete ze lži, uveďte laskavě čeho se to týká a jak to vidíte Vy. Jinak mi to Vaše osočení připadne takové "přihlouplé"...

      Smazat
    7. 15:18 Tak jsem se a ten Váš "odkaz" podíval a "zíral"jaké bláboly jsou někteří pisálkové schopni "vyplodit"...... Když jim věříte, Vaše věc.
      Na Albertově jsem byl, viděl, slyšel a utvořil svůj názor..... A to nejsem ani jeden z těch, co jste uvedl.

      Smazat
    8. 15:18 Tak jsem se a ten Váš "odkaz" podíval a "zíral"jaké bláboly jsou někteří pisálkové schopni "vyplodit"...... Když jim věříte, Vaše věc.
      Na Albertově jsem byl, viděl, slyšel a utvořil svůj názor..... A to nejsem ani jeden z těch, co jste uvedl. Mně se např. nelíbilo, že ta minuta ticha nebyla držena také za cestující v tom ruském letadle, kteří zahynuli nad Sinají.

      Smazat
    9. To je takový mýtus mezi lidmi,že instituce prezidenta republiky ČR má nějaké výkonné pravomoci,aby mohl věci v zemi pro občany a pracující měnit k lepšímu.Na politika Miloše Zeman mezi lety 1989-2017 budou existovat vždy různé úhly pohledu.Stejně jako na jeho předchůdce.Nezapomínejme na to,že prezident není žádný neomezený monarcha,který nemůže být za svoje kontroverzní chování od politiků a občanské společnosti kritizován.Stát po jednom boku na tribuně s extrémisty není pro demokratickou část společnosti(pravice,středu i levice) přijatelné a mají legitimní právo za to prezidenta kritizovat či proti tomu protestovat.Xenofobie a islamofobie má nám nahnat strach a potom nás lépe ovládat.O to se usiluje MZ spolu s p.Konvičkou,Okamurou,Bartošem,Hamplem,Sládkem a dalšími.
      Prezident ČR má svoji roli v zemi sjednocovatele společnosti a držet se demokratické ústavy .To nedělá-společnost štěpí a jako autorita státu svými projevy a chováním posiluje extrémistická hnutí ,která šíří strach a nenávist ve společnosti.
      Má se takto chovat demokratický prezident ?
      Jsem pevně přesvědčen o tom,že NE.

      Smazat
    10. To je takový mýtus mezi lidmi,že instituce prezidenta republiky ČR má nějaké výkonné pravomoci,aby mohl věci v zemi pro občany a pracující měnit k lepšímu.Na politika Miloše Zeman mezi lety 1989-2017 budou existovat vždy různé úhly pohledu.Stejně jako na jeho předchůdce.Nezapomínejme na to,že prezident není žádný neomezený monarcha,který nemůže být za svoje kontroverzní chování od politiků a občanské společnosti kritizován.Stát po jednom boku na tribuně s extrémisty a fašisty není pro demokratickou část společnosti(pravice,středu i levice) přijatelné a je legitimní právem za to prezidenta kritizovat či proti tomu protestovat.Xenofobie a islamofobie má nám nahnat strach a potom nás lépe ovládat.O to usiluje MZ spolu s p.Konvičkou,Okamurou,Bartošem,Hamplem,Sládkem a dalšími.
      To se omluvit ničím prostě nedá i kdyby se věrný přátelé kolem Miloše Zemana na NR upsali k smrti.O žádný náhodný akt na Albertově se v žádném případě nejednalo, jak se nám snaží nesmyslně vnutit ve svém článku autor.
      Prezident ČR má svoji roli v zemi sjednocovatele společnosti a držet se demokratické ústavy .To nedělá-společnost štěpí a jako autorita státu svými projevy a chováním posiluje extrémistická hnutí ,která šíří strach a nenávist ve společnosti.
      Má se takto chovat demokratický prezident ?
      Jsem pevně přesvědčen o tom,že NE.

      Smazat
    11. Mě dojal Filip, že prohlásil, že on by si s panem Konvičkou na jedno podium nestoupnul. Otázka zní, kdo by si stoupl s Filipem na jedno podium. Asi víc lidí s Konvičkou než s panem Filipem, takže předseda Filip by měl lépe vážit slova.

      Smazat
    12. A 16:51 a 17:19 To druhé je průklep pro okres? Jó, zakořeněný zvyk ze starých časů je sviňa.

      Smazat
    13. 17:19 Hezky jste vypsal "argumenty" ČT. A teď nám prosím řekněte, čím konkrétně Zeman nahání strach a štěpí společnost. Tím, že říká pravdu, kterou vidí většina? Společnost štěpí ti, jejich lži se tou pravdou boří. Kdyby jejich "pravda" byla skutečná, proč by vyžadovala tak nehorázné až směšné propagandistické úsilí médií? Každý rozumný člověk by jí přece ihned akceptoval. A proč se za prezidenta nepostaví nějaká "demokratická" strana? Žeby také stály jen na lžích? Zkuste popřemýšlet, ne jen papouškovat.

      Smazat
  21. Tak jsem si jistý, že kdyby tu vládli bolševici typu Mana, tak jako za starých časů, tak by prezidenta nikdo nekritizoval. A těch pár co by se k tomu odvážilo by skončilo na dlouho v chládku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ti komunisticti pitomci nechapou, ze uz davno nejsou u koryt.

      Smazat
    2. Ale jdi, ty brepto :-)

      Smazat
    3. 13:39+13:48 Pojďte si zahrát takovou hru: řekněte konkrétně, co v článku pana Mana a v projevu prezidenta není pravda. Za každou prokazatelnou nepravdu získáte bod, za každou vaší lež bod ztratíte. Tak šup šup, do toho.

      Smazat
  22. V Bruselu nejvyšší stav pohotovosti, našli tam nějaké zbraně a chemikálie připravené k útoku. Ovšem za kritizování islámu stále dva roky natvrdo...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A to ti rekl kdo, komunisticky hlupaku?

      Smazat
    2. Zalez debile.

      Smazat
    3. 13:49 Vy to nevíte ? To přece řekl ministr spravedlnosti Pelikán z hnutí ANO (předseda Andrej Babiš). Než někoho nazvete "hlupákem", tak se laskavě podívejte do zrcadla ....

      Smazat
    4. 14:27 Máte pravdu, ten článek, který "zřejmě omylem" vyšel v BListech, je výstižně přesný. Ukazuje skutečnou "náladu" občanské společnosti, ne "náladu" v pražských kavárnách, rektorátech vysokých škol, médiích, divadelních klubech, apod. .....
      Pokud pana Mana osočujete ze lži, uveďte laskavě čeho se to týká a jak to vidíte Vy. Jinak mi to Vaše osočení připadne takové "přihlouplé"...

      Smazat
    5. 14:27 Máte pravdu, ten článek, který "zřejmě omylem" vyšel v BListech, je výstižně přesný. Ukazuje skutečnou "náladu" občanské společnosti, ne "náladu" v pražských kavárnách, rektorátech vysokých škol, médiích, divadelních klubech, apod. .....
      Pokud pana Mana osočujete ze lži, uveďte laskavě čeho se to týká a jak to vidíte Vy. Jinak mi to Vaše osočení připadne takové "přihlouplé"...

      Smazat
  23. Ha, ha, když čtu diskusi, mám dojem, že sluničkáří objevili, existující web: nová republika, tak zde publikuji své jaterní sekrety. Berte je s nadhledem, potřebují se dovzdělat, aby později psali fundovaněji.

    Dál koukněte na:
    K oslavám 17. 11.

    https://www.youtube.com/watch?v=6iG5ReTiSMc

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady je to takové komorní prostředí se stálou klientelou, a jsou tu i případy těžké mentální retardace.

      Smazat
    2. Cituješ svou lékařskou zprávu, Ondrášku?

      Smazat
    3. Už jsme slavní i v pražské kavárně, pokrok nezastavíš, hlavně že zvedají sledovanost, možná jim i v tom šedém prostoru v lebce něco uvízne.

      Smazat
  24. Co furt podsouváte panu Zemanovi, že je rýpal, že se vyžívá v provokacích, ... ? To nedovedete lépe argumentovat? Já vidím pana Zemana posledních minimálně 20 let stále stejně - Neintrikuje, na rovinu říká svůj názor na věc. Nikdo není neomylný, třeba i on se někdy ve svých soudech plete, ale vzhledem k jeho vysoké inteligenci je jeho omylnost minimální ve srovnání s celou naší politickou garniturou. Proto na něho naši politici nenechávají nit suchou, oni jsou akorát schopni pana Zemana pomlouvat, častokrát mi připadá, že ani nejsou schopni při své nízké inteligenci pochopit vyslovené názory. Tak to je, zcela prosté, náš pan prezident pan Zeman šlape na kuří oka všem těm zaprodancům, co se prodali za posledních xx let na sluníčko a rádi by se tam vyhřívali až do konce světa. No třeba p. Němcová, to je přece "jasná páka" - zosobněná závist, nekontrolovaná ctižádost, přitom tlučhuba, ... A můžeme přidávat další a další naše novodobé politiky, jeden vedle druhého samá nula a zloděj současně. Však jednou zúčtujeme.

    OdpovědětSmazat
  25. Nechtěl jsem dnes nic komentovat, ale musím poděkovat všem klidným a slušným příznivcům pana prezidenta Zemana, kteří v této debatě opět prokázali svou morální integritu a převahu nad primitivismem jeho oponentů.

    Za tento jejich primitivismus, jim ovšem, svým způsobem děkuji, protože i toto je jedna z věcí, co zvedá popularitu pana prezidenta Zemana u poctivých hledačů pravdy, inu psi štěkají a karavana táhne dál;)

    Všem slušným diskutujícím, s jakýmkoliv názorem a skutečným, opačný názor respektujícím demokratům, jěště jednou děkuji a přeji velmi příjemný víkend;)

    Pravda nás osvobodila, Slunce v duši;)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já myslel že dnes jedeš s kamarády z lidových milic na výlet, blbe. Co se stalo? :-D

      Smazat
    2. A 14:52 Ty jsi dnes "myslel"? Vzdej to, ono je to stejné jako když nemyslíš. Odpadový produkt milky.

      Smazat
    3. 15:18
      A ty se do toho sereš proč, když netušíš o čem je řeč? Nebo jen trpíš nezvladatelnou potřebou zastat se nacistického soudruha? Hleď si svýho.

      Smazat
    4. A 15:36 Potrefená husa zakejhala. A teď bude kejhat a kejhat, dokud celou diskusi nepokálí.

      Smazat
    5. Jenom tak pokvikává, popiskává, je to takový osamělý chudinka.

      Smazat
  26. POZOR!!!! Pro všechny zpráva:nereagujte na blbečky členy Schwarzenbergjugendu- placené parazity z tzv. neziskovek,kteří se sem z Parlamentních listů přesunuli narušovat diskuzní příspěvky !Jde o blbečky pod nicky: menuet,bezvýznamný,introvert........

    OdpovědětSmazat
  27. Každodenní lhaní a očerňování pana prezidenta svědčí pouze o tom, že jsou v pokročilém stádiu nemoci, kterou je potřeba léčit. Vědomě a cíleně vytvářejí štvavou kampaň proti hlavě státu s využíváním všech dostupných, a ne zrovna čistých prostředků. Nemohou unést jeho rostoucí popularitu u většiny občanů. Svojí tvrdohlavostí a zaslepenou pýchou se sebestřední tragédi sami odsuzují k nezvratnému zmaru. Nechápou, že soustavným vnucováním vlastního pojetí demokracie a bez následné sebereflexe vyvolali v občanech přirozený odpor a rostoucí revoltu. Nepoučitelní z historie a s touhou stát na vyšším stupínku nežli Bohové, skončí v propadlišti dějin stejně jako všichni zbloudilci před nimi. Občanům by měl být mementem stále živý text písně K.K.: Pochod Gustapa.

    OdpovědětSmazat
  28. Vysoce hodnotím názor pana Mana už proto, že takto vystoupit není žádná sranda. Pravda se totiž u nás nenosí a za tento názor je nyní v hledáčku velvyslanectví USA. (stejně jako já díky tomuto příspěvku - skenování IP adres).
    On má totiž Zeman a stejně jiní (Klaus) pravdu, ale někteří lidé to nechtějí slyšet.
    Proč?
    Pořád je to stejné.
    Jsme stádo. Úplně stejné jako Němci za Hitlera!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Článek je to perfektní a vystihuje přesně oč tu běží. Platí bohužel, že čím je pravda zjevnější, tím hůře jí blbec spatří. Jednoduché pravdy jsou pro blbce těžké šifry, a naopak čím složitěji se mu stav věcí vysvětluje, tím snáz jej přijímá. Proto je v TV tolik bullshitu, protože to je prostě řeč blbů. Tisíc kudrlinek a žádná materie. To, co pan Man píše, bude pro sluníčkové a obdobné osly za hranicemi chápání, protože je to prosté a zcela výstižné.

      Smazat
    2. Za bolševika jste drželi hubu, nebo jste byli sami bolševici. A dnes kdy vám vůbec nic nehrozí zneužíváte vymožeností svobody a demokracie k šíření vašich rudohnědých sraček a hrajete se na hrdiny a disidenty.
      Ty si myslíš že tě sleduje velvyslanectví USA? Běž se léčit a jestli už se léčíš na nevynechávej medikaci. Jsi všem úplně u zadku, ubožáku "důležitý".

      Smazat
    3. 14:59

      Táhni do prdele debile.

      Smazat
    4. nevztekej se podpindosníku 14:59, stejně demokrearura pojde brzy sama, takže to máš marný, nevyléčitelný zloduchu.

      Smazat
    5. Soudruhu Dvořáku,
      pozvání k vám domů na návštěvu s díky odmítám.
      Btw, jakou hru teď paříš a na čem ujíždíš, smažko? Čikuli?

      Smazat
    6. 15:13

      Táhni do prdele debile.

      Smazat
    7. Soudruhu Dvořáku,
      jste nějaký agresivní. Snad neprožíváte absťák?

      Smazat
    8. 15:30

      Táhni do prdele debile.

      Smazat
    9. Soudruhu Dvořáku,
      snad se ti nezasekl ten jeden mozkový závit! To by byla škoda.

      Smazat
    10. 15:33

      Táhni do prdele debile.

      Smazat
    11. O. Dvořák - Když on neví kde to je. Potřeboval by aby mu někdo otočil hlavu o 180° a sklonil mu ji, aby na to přišel. :D

      Smazat
    12. O.D. Je marné ho posílat někam, kde už dávno je.

      Smazat
  29. 14:36-to že posiluje NR Trolly je dobrá zpráva.Jen žádám NR o povinné zavedení nicků a přísné mazání vulgarit.Kdo neumí "vynadat"slušně, ať se to naučí nebo mlčí. Vyjímkou by mohly být staré, archaické nadávky nebo novotvary k oživení slovní zásoby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Povolný,
      musíte se na to dívat nejen z politického, ale i z ekonomického hlediska. To by znatelně poklesla čtenost a soudruzi z redakce by měli nižší příjem z těch hnusných kapitalistických reklam.

      Smazat
    2. 15:39 Mluví z vás závist, že jsou schopnější a pracovitější než vy? Čtenost by rozhodně nepoklesla. Idioti jako vy stejně články nečtou. Chodí si sem jen bezpečně zanadávat, vědí, že v hospodě by dávno dostali na budku.

      Smazat
    3. 15:39-Nevadí mi kapitalistické reklamy, protože je nevnímám a tudíž jim nepodléhám. Vadí mi vulgární a pejorativní oslovování mezi sebou. Tváří v tvář bychom se po prvním oslovení začali fackovat, aniž bychom si cokoliv řekli. Zde vlastně taky!

      Smazat
    4. 15:57

      :-D
      Závist schpnějším a pracovitějším soudruhům? Těm kteří neustále kňučí jak jim za socíku bylo líp? Tak to jo.
      Snažíte se za každou cenu a už moc křečovitě. Už při tom tlačení na pilu úplně vaříte z vody. Raději toho nechte, vypadá to směšně.

      Smazat
    5. Přesně tak, berte tyhle zoufalce jako důkaz toho, že posilujeme, oni chudáci už mohou jenom házet smrdutými vajíčky a nic jiného. Začínají být velmi nervózní.

      Smazat
  30. Diskutující čtenáře z řad názorové antikomunistické pravice bych rád upozornil na to,že autor článku L.Man stejně jako NR není komunistická.Za to, co dnes šíří NR a jiná populistická a extrémistická hnutí český komunisté za druhé svět. války na bojištích a v koncentrácích neumírali(Šverma,Fučík).
    Autor L.Man a velká část příznivců prezidenta Zemana je národovecko-sociálně orientovaná.Autentický komunisté byli v historii vždy internacionální.To není ani případ dnešní KSČM.
    Miloš Zeman a další populisté mluví mnohdy složitěji, než kdo jiný, ale jejich poselství je jasné. Podporují v lidech jejich primitivní pudy, kterým je těžko se bránit v době celospolečenské frustrace a kolapsu systému.
    Jinými slovy,Nová levice včetně anarchistů a radikálních socialistů se proti projevům šíření strachu,xenofobie a rasismu silně vymezuje a to i vůči Zemanovi.
    Příkladem je např.společná platforma v které jsou zástupci demokratické pravice,liberálů,socialistická a emancipační hnutí -TAHLE ZEMĚ PATŘÍ VŠEM "REFUGEES WELCOME"
    https://cs-cz.facebook.com/events/198934897104317/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milý pane? 15:53- Až se zde na NR pod svůj příspěvek podepíšete, možná si kliknu na váš odkaz !

      Smazat
    2. 15:53 Dopouštíte se zásadního omylu. Snažíte se aplikovat zásady internacionalismu v podmínkách kapitalismu. Vaše heslo "tahle země patří všem" přece není pravda. Banky a výrobní prostředky patří jen některým, převážně cizím. Odpovězte si na otázku, kdo ponese náklady na imigranty, když zde záměrně není dostatek práce ani pro domácí. Co masová imigrace udělá s cenou práce? Souhlasíte s přijímáním ekonomických běženců? Při svém nálepkování ignorujete fakt, že proti 1/2 miliónu stávajících imigrantů nikdo neřekl ani slovo. Pokuste se rozlišovat mezi obecnými ideály a konkrétní realitou.

      Smazat
    3. Fb stránka na kterou odkazuje anonym 15:53 je jedna z několika navzájem spolupracujících band sluníčkářů, kteří chtěli zdiskreditovat našeho prezidenta a vyprovokovat konflikt s jeho příznivci. Jsou za tím skrytí ti samí lidé co házeli vajíčka na Zemana už loni a hlavními organizátory byli užiteční idioti pražské kavárny Martin Přikryl a Michal Majzner ze spolku Podhradí. Na stránkách Podhradí se už několik dnů před 17 listopadem chvástali, že to mají rozjeté na více místech, včetně domluvené pozornosti a přízně mainstreamových médií. Zemanovi chtěli opět zatopit a přes média navodit ve světě i u nás dojem, že lid ČR Zemana nenávidí.

      Smazat
    4. 17:31-Vím to, pokud se neumí podepsat, s nimi nediskutuji.

      Smazat
  31. Já taky uznávám schopnosti pana prezidenta Zemana. Nikdo není dokonalý, ale náš prezident se snaží zemi pomáhat, jak může. Dnes jsem četla v novinách, jak předseda vlády Sobotka jede s podnikateli do Číny. Přijede a bude se chlubit výsledky, ale půdu připravil prezident Zeman a místo poděkování na něj za jeho návštěvu Číny mnozí plivali. Prezident Zeman může udělat cokoli a vždycky to bude u určité skupiny špatné. Já taky vždy se vším, co pan prezident udělal či řekl, nesouhlasím. Ale proti jeho kladům jsou ty zápory pro mě malicherné. Moc pro vlast udělal, proto si ho moc vážím. Ukažte mi jiného politika v naší kotlině, který nekradl a tolik toho pro vlast za posledních 25 let udělal - nikdo. A ještě jednu poznámku a neberte to, prosím, jako mentorování. Ale myslím, že i když máme různé názory, měli bychom mít alespoň nějaké argumenty nebo alespoň psát slušně a spisovně. Jinak bychom neměli mít nárok se vyjadřovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Chválím.
      Podle reakce pražské kavárny, na cestu Sobotky do Číny,poznáme kdo je jejich favorit,jestli dostane i Sobotka kartáč,že se vtírá Čínským komunistům.

      Smazat
  32. Já už nechci demokracii a ani pravdu a lásku. Jak jsem poznal, obojí je pěkné svinstvo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. I já jsem za svých 60 let života poznala, že když se někdo začne ohánět demokracií, pravdou a navíc i láskou, musím být zatraceně ostražitá. Vždycky se z takového individua vyklubal pěknej prevít. VK

      Smazat
  33. Milouš vyhraje i další volby, ať se to havloidům, rusofobům a další pakáži líbí nebo ne. Nezbývá jim, než kvičet. A můžou být rádi, že můžou kvičet, v musulmánkovském státě by už nekvičeli, neměli by hlavičky. Ale jestli se jim tak stýská po jiných kulturách, nic jim nebrání se tam odstěhovat:-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No kvičíte tady jenom vi, viz celé Manovo kvičení.
      Jestli Zeman bude pokračovat v tomto kurzu, tak se zaručeně nedostane ani přes 1. kolo voleb. Bude samozřejmě záležet na kvalitě kandidátů a jestli seženou takového štědrého sponzora který jim dá 100 milionů na kampaň jako neznámý dobrodinec Zemanovi (určitě to bylo nezištně).
      Vy, Zemanovští a Konvičkovští zabedněnci furt nejste schopni pobrat, že postoj proti masové imigraci muslimů se dá prezentovat i kultivovanou formou a ne vykřikováním náckovských hesel. Toto co předvádíte je cesta do pekel.

      Jo a odstěhovat se můžeš ty třeba do milovaného Ruska když se ti tady v naší demokratické zemi nelíbí.

      Smazat
    2. Nevím jak to dopadne, ale copak si "Sluníčkáři" neuvědomují jakou dělají Zemanovi reklamu?
      Nicméně se bojím jejich dolarové podpory.
      Nic nového jen svoboda a demokracie pro někoho.
      Nacisti měli také na prvním místě svobodu.

      Smazat
    3. 17:05-Pobavil jste mne, můžete mi ,prosím navrhnout kultivovaná hesla?

      Smazat
    4. Myslím, že socani musej postavit Špidlu, jinak jsou to mrtví socani, přece toho nejlepšího z jejich premiérů nenechají jenom tak zahálet někde v Berlíně na sumitech, pěkně ať Milošovi ukáže, jak se to dělá.

      Smazat
    5. 17:49 To Špidlovi opravdu přejete ? Zřejmě by dopadl jako Sobotka z ODS ....

      Smazat
    6. 17:49-Beru to jako Váš bonmot, Špidla je stejná "šedivá"myš jako Sobotka, tuším, že mu radí.

      Smazat
    7. Anonymní21. listopadu 2015 17:05
      Prosím tě dej bacha ať se ti nepřetíží systém a neklekne. Zřejmě jsi si natáhl algoritmus, který tvůj TOPsoftware nezvládne. A nezapomeň, že dle páně babtisty je při nervovém napětí dobré omývati přirození vlažnou vodou.

      Smazat
  34. Ten anonym co tu každého nazývá komunistickým hlupákem, to musí být tedy třída ! Jak mohl někdo něco tak blbého zplodit a porodit "! To je demokrat na krerého jsme čekali tak dlouho ? Jak je možný, že takový fluse vůbec existují ?

    OdpovědětSmazat
  35. Předně, podepisuji se ke slovům pana prezidenta na Albertově, zvláště k pasáži o tom, že tento národ se nenechá hníst jako plastelína cizími entitami, a to jakýmikoli. Musíme si vládnout sami, poctivě, ohleduplně, mravně.

    OdpovědětSmazat
  36. No nic no, musím chtě nechtě ještě jednou vstoupit do diskuze, přestože jsem si chtěl dát celý víkend volno;)
    No, ale když už máme ty chytré telefony ;) a než přinesou stejčík :->

    Všem příznivcům pana prezidenta Zemana ještě jednou děkuji a smekám před Vaší osobnostní integritou a kvalitou se kterou s čistým štítem zde dnes hájíte své názory, proti partičce agresivních, ulhaných a primitivně provokujících podvodných zlodějů symbolů, pseudo-sluníčkářů, kteří milují pravdu, lásku a slunce asi tak jako Mengele a Hitler;)

    Jste dnes úžasní a díky tomu, že stojíte na straně pravdy i NEPORAZITELNÍ ;)

    Protože ona nakonec opravdu vždy zvítězí skutečná pravda a láska nad lží a nenávistí, kupříkladu primitivních Havloidů;)

    Bohužel v mezičasí obvykle poměrně dlouho a násilně vládne její opak, musíme tuto dobu přečkat a udělat to co je v silách každého jednotlivého z nás, pro to aby i ostatní lidé měli šanci se probudit a měli možnost čerpat skutečně nezávislé informace a měli chuť a vůli hledat pravdu ;)

    Jěště jednou děkuji Vám přátelé, ale i straně temna, té děkuji za to, že svou primitivní tupostí, pomáhá naší straně světla k tomu aby stále více a více lidí vidělo cestu, na které by se někdy, někde, mohli potkat s pravdou;)

    Krásný zbytek víkendu, přátelé a velmi příjemný večer Vám všem přeji;)

    Skutečné Slunce v duši;)

    OdpovědětSmazat
  37. 21. listopadu 2015 17:13.
    Já si dobře uvědomuji to,že web.stránky Nová republika jsou určeny zejména příznivcům Miloše Zemana a názorové částí společnosti,která se hlásí ke krajně pravicovým populistickým hnutím.Ty řadu základních humanistických a demokratických hodnot,které vychází od evropského křesťanství popírají či zpochybňují.To dělali už před druhou světovou válkou fašisté.Pseudohumanismus vyšel v té době od německých nacistů a českých fašistů.Některý s tímto pojmem rádi zde argumentují.
    Uprchlickou krizi řešit nacionalismem není řešení..Vy jste jistě opačného názoru.Máte pravdu v tom,že kontrolu nad bohatstvím ve světě mají nadnárodní korporace,oligarchové a procento nejbohatších lidí na světě.
    Politické elity jednají v zájmu mocných-ne ve prospěch občanů a pracujících.Krize,války,nerovnost a chudoba je důsledek globálního kapitalismu,kterého je ČR nedílnou součástí. Kapitalismus není režim, ale společensko-hospodářský systém. Proti němu je především bojovat.Za oplocenou republikou a národovectvím ho neporazíme. Uvědomme si prosím to,že žijeme v globalizovaném světě.
    Projev ze 17.11. který zazněl na sluníčkářské demonstraci v Praze. Pokud máme porazit rasismus a xenofobii, musíme porazit kapitalismus:
    http://solidarita.socsol.cz/2015/domaci/projev-ze-17-11-pokud-mame-porazit-rasismus-a-xenofobii-musime-porazit-kapitalismus

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane X 19:05-dokud nebudete mít jméno, jste pro mne jen "hlásná trouba" něčí propagandy. Až pod svým jménem-nickem- vyjádříte Svůj názor,rád Vám odpovím.

      Smazat
  38. Odpovědi
    1. 19:05

      Web Nová republika je určen každému kdo chce slušně diskutovat a hledat pravdu, nikoliv příznivcům pana prezidenta Zemana, to se hrubě mýlíte;)

      Pan prezident Zeman zde má většinovou, slušnou a inteligentní podporu, protože ji má napříč celou společností;)

      Váš pokus, sice sofistikovaný, ale přece jen pořád lehce prokouknitelný o nasměrování diskuze nacionalisticko-fašisticko-komunistickým směrem je, odsouzen k nezdaru.

      Zde nikdo nechce řešit nic nacionalismem, ale VLASTENECTVÍM, nikoliv další krvavou revolucí pod vedením světového 1%, tak jako všechny předcháuející "revoluce;)", ale evolucí překonané, zkorumpované demokracie zastupitelské v maximum demokracie přímé;) která zcela automaticky vede ke spravedlivějšímu přerozdělování bohatství, při zachování všech výhod svododné společnosti;)

      Je zde snad nějaký spoludiskutující pod JMÉNEM či NICKEM, který se mnou nesouhlasí;)
      Nesouhlasné příspěvky, neanonymních pravdy hledačů vítany;)

      Ale i vy anonymní rozeštvávači diskuzí s vaší novou "pseudoslušnou" demagogií. Pokud vydrříte se skřípěním zubů v cestě kterou Vám určili vaši nadřízení, klidně pište;)
      Máte to ode mne dovoleno;)
      Pokud to nezvládnete a hodláte se vrátit ke své primitivní agresivitě, zakazuji vám připojovat své komentáře k mému textu;)

      Klidný večer a krásnou neděli, přeji všem poctivým pravdy hledačům ;)

      Smazat
    2. No to ta zábava s kámoši milicionáři v restauračce asi musí hodně váznout když klepeš na smartfounu takový plachty, "vlastenče" :-D

      Smazat
    3. Web Nová republika je určený:
      - milovníkům přitroublých konspiračních teorií
      - bolševikům vzpomínajícím na staré zlaté časy totality
      - milovníkům diktatur a diktátorů
      - lidem nenávidějícím Židy
      - lidem nenávidějícím USA
      - lidem nenávidějícím zatím všechny naše demokraticky zvolené vlády
      - lidem pohrdajícím svobodou a demokracií
      - a nově i náckům, příznivcům Konvičků, Bartošů, Vandasů, Sládků....

      Prostě fajnová, vytříbená společnost.

      Smazat
    4. 19:47-D,mám problém,nemohl byste mi poskytnout rady IT, nestíhám,jako Vy.

      Smazat
    5. 19:58- I s Vámi mám problém,Připomínáte mi komunistický slovník s opačným znaménkem.Co rodiče, ještě zdrávi?

      Smazat
    6. 19:58 Tak proto tu od rána do večera něco plácáte? Chcete být součástí fajnové, vytříbené společnosti? Marná snaha,.tady budete vždy jen za ubohého vypatlance. Musíte jít někam mezi opačně zaměřené, kde vaší duševní úroveň patřičně ocení..

      Smazat
    7. 19:58 je obyčejný trouba, který nerozumí tomu, co se tu píše a když tomu nerozumí, tak se toho bojí. V žádném článku jsme tu nenašel útok na Židy, pouze kritiku izraelské politiky a sionismu, mnohé konspirační teorie se časem ukázaly jako pravdivé, ostatně tříbí fantazii a vytrhují z duševní lenosti, na staré zlaté časy totalitu tu nevzpomínají jen 'bolševici', jak je mylně nazýváte, ale i lidé, kteří s komunisty neměli nic společného. Totalita na rozdíl od dnešní skutečnosti byl systém v mnoha ohledech spravedlivější a lidštější, než ten dnešní - pravda v mnoha směrech nesvobodný a proto byl lidmi odvrhnut. Fandíme 'diktátorům', kteří drží USA na uzdě a postavili se na Ukrajině fašistům, vrátili Krym Rusku, čelí efektivně v Sýrii islamistické sběři a šíří ducha spolupráce všude po světě. Dnešní USA považujeme za velké škodící zlo nebezpečné pro naši planetu. "Vaše demokraticky zvolené vlády" jsou výsledkem manipulace s informacemi a blbnutím lidí médii. Dnešní podoba demokracie je nevyhovující většině lidí - proto hledáme změnu, alternativu. To další, co tu píšete, to už je úplná lež ... "a nově i náckům, příznivcům Konvičků, Bartošů, Vandasů, Sládků".... Jmenujte mi prosím jediný článek na Nové republice, který by podporoval tohle vaše lživé tvrzení. Možná jsem jen nepozorně četl a něco jsme přehlédl, v tom případě se vám omluvím. Marek

      Smazat
  39. Texty a témata článků na NR nejsou určeny všem názorovým proudům ve společnosti.Diskuze pod článkem je jiná věc.
    Proti vlastenectví nic nenamítám. Nezaměňujme národovectví a šovinismus za vlastenectví.
    Možná socialistická světová revoluce nebude opakovat scénář VŘSR. Není k tomu žádný důvod.Nestrašte hloupostmi.
    Zemanovce,xenofoby a český fašisty je potřeba v diskuzi pořádně prohnat jinými argumenty a názory než jsou zvyklí.Donutit některý racionálně a kriticky myslet.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:06

      Tak mě těmi Vašimi argumenty prožeňte;)
      Zatím jsem od Vás nikdy žádné nečetl;)

      Ano máte pravdu je třeba rozlišovat a nenálepkovovat VLASTENCE, jako nacisty a šovinisty, když se v těchto termínech nevyznáte;)

      Je snad šovinistou , nacistou či fašistou ten, kdo potleskem a souhlasnými výkřiky kvitoval na Albertově slova pana prezidenta Zemana o přínosu půl miliónu legálních imograntů pro ČR? Těch kteří akceptují České zákony a kulturu a nevynucují si násilím změny o které my, co jsme tady doma, tady nestojíme?
      To je šovinismus, to je nacionalismus?

      Nálepkováním Zemanovců jako xenofobů a českých fašistů, nálepkujete v současné době asi 70% voličů, uvědomujete si to?

      Nálepkováním lidí odmítajících LEGÁLNĚ , nelegální imigranty a varujících LEGÁLNĚ, před kulturou NÁBOŽENSKÉ NENÁVISTI jisté kultůry, neuznávající rovnost lidí bez ohledu na jejich pohlaví, náboženské a politické vyznání a snažících se LEGÁLNĚ tuto TOTALITNÍ"kultůru" postavit MIMO ZÁKON, stejně jako Váš oblíbený fašismus, nálepkujete jako xenofoby a fašisty 97% české populace, 31 guvernérů Amerických států, většinu volených Amerických zástupů ve sněmovně, většinu občanů Polska, Slovenska, Maďarska a dle mých osobních zkušeností i většinu, prozatím mlčících občanů Francie a nyní již i Švédska.

      Tak sem s těmi ARGUMENTY;)

      Smazat
    2. 20:06-co prohnat Vás znalostí termínů, kterým jste se vyhnul? Vlastenec je příslušník integrity státu. Národovec je etnikum souznící nebo ne, s integritou státu.Vše ostatní je jen mocenská politika.

      Smazat
    3. 21:07

      A zábava v knajpe po sežrání stejku právě graduje. Milovník sluníčka prostě žije společenským životem na 100%. Ještě že máš ten smartfoun. :-D

      "Těch kteří akceptují České zákony a kulturu a nevynucují si násilím změny o které my, co jsme tady doma, tady nestojíme?"
      Ano, a přesně proto tady vy zakládáte novodobé lidové milice, které vyhrožují náslím demokraticky zvolené vládě.
      Takže ano nácku. Přesně o takové jako jsi ty, my co jsme tady doma nestojíme.

      Smazat
    4. 21:35,

      No já dnes steak neměl :(

      No a jěště jste pane nepochopil, že nás co jsme spokojení se Zemanem je 70% a těch co tady nechceme falešné, nelegální přistěhovalce je nás 97% ?

      Takže jestli tady někdo někoho nechce tak lidé jako já nechceme lidi jako jste vy a čistě demokraticky, je nás podstatně více ;-)


      Lidové milice, nebyla to ozbrojená pěst dělnické třídy? Pantátové v TOVÁRNÁCH, co si v pracovní době hráli na vojáčky;)

      No já nepracuji v továrně, nejsem ani členem dělnické třídy ( respekt všem co ano ;) ) a žádám Vás o důkaz, že nějaká Česká Vlastenecká domobrana VYHROŽOVALA násilím naší vládě!!!

      To si zcela učitě pletete se svými Ukrofašistickými kamarády z Majdanu :(
      Tito, nyní i světovými velmocemi, minimálně Americkými zákonodárci, uznávaní NACISTÉ z Pravého sektoru, nejenže demokraticky zvolené vládě VYHROŽOVALI, ale dokonce proti ní TERORISTICKÝMI metodami válčili, no a díky tomu mají na Ukrajině svrab a bídu a na Krymu velkou pohodičku;)

      Dodejte dlkazy svých tvrzení o vyhrožování vládě, o tom, že lidé jako já jsou nás v menšině nebo, jste-li slušný člověk, omluvte se!

      Pane, prozatím jste pouze, arogantní, primitivní sprosťák!!!

      Smazat
    5. 22:01

      To bylo asi pro mne pane;)
      Já dnes steak měl a Josífek to ví;)

      Promiňte, že Vás již více nepodpořím, mám zrovna hodně práce s ochutnávkou Libanonských vín ;)
      To jistě chopochopíte;)
      Ale stojí proti Vám jen Pepek, takže , podle toho co jsem si od Vás přečetl máte v iq minimálně 100 bodový náskok;)

      Bezbolavému ránu, ráničku (pro mne ;-) )a Vítězství Vaší slušnosti nad Pepíčkovým primitivismem třikrát náááááá zdááááár, zdar, zdar, zdar ;-) ;-) ;-) ;-)

      Smazat
    6. Milovníku sluncei, to si vážně myslíš že tě není poznat? Psaní velkým písmem, délka textů, smajlíky, stejné obraty a fráze. Nebo trpíš schizofrenií?
      Tady máš důkazů habaděj:

      http://ceskoslovenstivojaci.org/durazne-vas-varujeme-vzkazuji-jihocesti-zalozaci-vlade-a-parlamentu/

      http://www.armadninoviny.cz/provokateri-zakladaji-ohne-z-nichz-obvinuji-statniky.html

      http://svobodneforum.cz/nebezpecni-zalozaci-se-snazi-vyvolat-mezi-lidmi-paniku-a-strach/

      Smazat
    7. :-D Sluníčkáři, já když jdu někam na party tak mobil vytáhnu až když volám na konci taxíka. No ale když ty stojíš celej večír někde v koutku a nikdo se s takovým exotem krom flašky nebaví tak píšeš každou půlhodinu plachtu na A4 :-D

      No ale pravděpodobně sedíš doma protože nikomu normálnímu by se mimo PC klávesnici jen na mobilu takové plachty sepisovat nechtělo. Na co si to hraješ člověče?

      Smazat
    8. 22:21

      Beru to tak, že jste odpovídal mně.

      Vaše konspirační teorie o panu Slunci je zajímavá, stává se Vám to často?

      Poctivě jsem vše přečetl, prosím ostatní o totéž.

      Články jsou osobními názory autorů článků, popřípadě souhlasná stanoviska známých fašistů jako je podporovatel Amerikou uznaného, NACISTICKÉHO praporu Ukrofašistů AZOV bývalý specialista na turistiku v SSSR a agent stb Štětina, nic víc.

      Žádné vyhožování se nekonalo o použití síly za účelem narušení ústavního pořádku v ČR, tak jako to provedli Vaši NACISTIČTÍ kamarádi na Ukrajině nepadlo ani slovo, vy pane lháři.

      Máte-li, jiné, skutečné "důkazy" o tak závažném trestném činu, podejte prosím trestní oznámení.
      Zatím pouze dokazujete svou ulhanost.

      Primitivní pane lháři, dobrou noc ;)

      Smazat
    9. Neboj se nic. Nemusím nic podávat. BIS už má tyhle vyhrožující agresivní bolševické strejce kteří se hrají na vojáčky v hledáčku.

      Smazat
  40. "pan"Sobotka je neschopný premier je to karierista,zbabělec!!!!!! Pan Paroubek, který stabilizoval stranu po neschopných předchůdcích Špidlovi a Grosovi a vyhrát volby přenechal předsednictví strany (z důvodů medialních útoků) Sobotkovi a ten místo aby jednal odešel do opozice. Pokud bude Sobotka , Zaorálek,Dinksbír ve vedení SOCDEDM není tato strana pro mně volitelná
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V ČSSD je plno bezpáteřních kariéristů a podrazáků. Krom Paroubka už předtím podrazili Zemana. Ratha také hodili přes palubu bez hnutí brvou, i když jim muselo být jasné, že krabici od bot na něj narafičil mafián Kubice, který to dostal za úkol od Kalouska a Langra.

      Smazat
  41. 21. listopadu 2015 21:07.
    Podle Wikipidie
    Patriotismus je společensko-politický postoj vycházející z emotivního kladného a podpůrného postoje jednotlivců či skupin k 'otčině' (latinsky patria ← řecky patrida, πατρίδα). 'Otčinou' (či 'domovinou') může být oblast nebo město, obvykle se jí však míní národní stát nebo vlast, patriotismus pak lze ztotožňovat s českým výrazem vlastenectví.
    Termín patriotismus je často definován jako oddanost domovské zemi, která má své specifické projevy dle jednotlivých zemí.[1]
    Patriotismus na rozdíl šovinismu nevylučuje úctu k jiným zemím a národům.
    Má prezident Zeman a p.Konvička úctu k jiným národům než jsou ty evropské ?
    Odpovím za vás NEMÁ. Důkaz předkládat snad nemusím.
    Pokračování v dalším komentáři.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:07
      Pan prezident Zeman i pan docent Kovička MAJÍ, prokazatelně úctu k jiným národům než jsou Ty evropské, oba dvy to jasně vyjádřili na Albertově, kladným hidnocením přínosu legálně u nás žijících cizinců a Vy jste lhář;)

      Smazat
    2. Pane-22:27,málokdy užívám hodnocení-blb-,jen tehdy, zašťiťuje-li někdo svůj názor ,názorem jiného

      Smazat
  42. Anonymní21. listopadu 2015 22:27.
    Nacionalismus je kolektivní ideologie, týká se tedy v první řadě celých společenských skupin.
    V nacionalistickém pojetí jsou národy definovány na základě různých kritérií, podle nichž se rozlišují společenské skupiny, které rysy národa vykazují a které nikoliv, a jak se jednotlivé národy od sebe liší. Tato kritéria byla často značně oportunistická a mohla být zneužívána pro politické účely, jež s kategorií národa neměly nic společného. Mezi nejčastější charakteristiky národa patří společný jazyk, kultura, dějiny a v neposlední řadě území, které jeho členové trvale obývají, a někdy také náboženství (Severní Irsko, bývalá Jugoslávie). Tato charakteristika vznikla v Evropě v 19. století, a proto působí značné obtíže, pokud se ji snažíme aplikovat v jiných částech světa.
    Nacionalisté - jako všichni ostatní - pohlíží na vývoj a rozvoj svého státu, ale také na své životní hodnoty, úkoly a cíle prizmatem své ideologie. V krajních polohách upřednostňují zájmy svého národa před celkovým rozvojem širšího společenství států. Typický byl tento stav v 19. století v době kolonialismu, ačkoli tento přístup není ani zdaleka vázán jen na nacionalismus, na rozdíl od protekcionismu a merkantilismu.
    Nacionalisté - jako všichni ostatní - pohlíží na vývoj a rozvoj svého státu, ale také na své životní hodnoty, úkoly a cíle prizmatem své ideologie. V krajních polohách upřednostňují zájmy svého národa před celkovým rozvojem širšího společenství států. Typický byl tento stav v 19. století v době kolonialismu, ačkoli tento přístup není ani zdaleka vázán jen na nacionalismus, na rozdíl od protekcionismu a merkantilismu.
    Nacionalismus je kolektivní ideologie, týká se tedy v první řadě celých společenských skupin.
    V nacionalistickém pojetí jsou národy definovány na základě různých kritérií, podle nichž se rozlišují společenské skupiny, které rysy národa vykazují a které nikoliv, a jak se jednotlivé národy od sebe liší. Tato kritéria byla často značně oportunistická a mohla být zneužívána pro politické účely, jež s kategorií národa neměly nic společného. Mezi nejčastější charakteristiky národa patří společný jazyk, kultura, dějiny a v neposlední řadě území, které jeho členové trvale obývají, a někdy také náboženství (Severní Irsko, bývalá Jugoslávie). Tato charakteristika vznikla v Evropě v 19. století, a proto působí značné obtíže, pokud se ji snažíme aplikovat v jiných částech světa.
    Nepřipomíná vám to náhodou něco nebo někoho ? Mně ANO.
    Poslední závěr ve třetím komentáři.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mně u nás ne, koho jste myslel, Pravý sektor, Jaceňuka, Porišenka, výjmečný Americký národ?

      Smazat
  43. 21. listopadu 2015 22:30
    Poslední komentář.
    Ve druhém kole prezidentské volbě zvítězil hlasy voličů MZ -2 717 405.
    Poražený KS získal- 2 241 171 hlasů.
    8 434 941 bylo voličů v seznamu.Čísla jasně ukazují,že MZ ve volbách sice zvítězil,ale nezískal absolutní většinu všech oprávněných voličů.
    Data pochází ze ČSÚ.
    Nezapomínejme na to,že řada voličů MZ ve druhém kole volila mezi menším a větším zlem.Dnes by volili možná jinak.
    Tento dvoukolový většinový volební systém mi nepřijde spravedlivý.
    Jednokolový,kde může volič zaškrtnout až dva kandidáty mi připadá férovější,Tento systém např.existuje v Irsku.
    Nicméně jsem toho názoru,že instituce prezidenta je v ČR zbytečná.
    Ústava na to pamatuje a pravomoci prezidenta mohou být rozdělena mezi premiéra vlády,předsedu PS a senátu.
    Poslední poznámka v diskuzi.Svým nekritickým postojem vůči kontroverznímu chování prezidenta Zemana a sympatiemi ke krajně pravicovým názorům si sami pod sebou podřezáváte větev.Jste opravdu přesvědčeni o tom,že současný globální kapitalismus zejména s ekologického hlediska je dlouhodobě udržitelný.
    Jaké alternativy se nám tedy nabízí: 1,Moderní forma sociálfašismu-otrokář a otrok.
    2,Socialismus zdola.Ekonomické a ekologické udržitelnost -politická a ekonomická samospráva všech občanů a pracujících.

    Jakou volbu zvolí Zemanův věrný volič a čtenář NR ?
    Pane Davide,Dvořáku,poraďte jim.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prostě KS pořád získal méně a tudíž prohrál, pravidla byla dána, tečka;)

      Mně se více líbí náš systém ;)

      Ano, dnes by spousta voličůvolila jinak, nevolili by KS, jako zrádce Českých národních zájmů, ani omylem;)

      Podle mého názoru, právě dnes je vidět nezastupitelná role nadstranického prezidenta, protiváhy premiéra, senátu,PS, zajišťujícího pluralitu názorů.

      Náš kritický postoj k našemu prezidentovi, nás vede k jeho čím dál tím větší podpoře.
      Žádné krajně pravicové názory nemá, předložte důkazy!!!

      Popularita prezidenta roste, NR také, děláme to dobře;)

      Žádný socialismu zdola- přímá demokracie, jak nahoře tak i dole;)

      Zemanovi voliči byli, mají i budou mít vlastní hlavu, jako jejich prezident a rozhodnou se sami ;)

      Žádnou další blbost tam nemáš?

      Smazat
    2. 22:34- Škoda,že nemáte jméno, odpověděl bych Vám.

      Smazat
  44. Od r.1989 som veľa rokov čítal českú a slovenskú tlač, počúval naše TV. Čakal som-veď už novinárom nič nebráni písať pravdu: Lenže diali sa veci! Konflikty, prevraty, vraždenie, sledovanie, odpočúvanie, rozkrádanie a korupcia,predvolebné sľuby-chyby. A novinári? Polopravdy, zamlčanie, klamstvá, vyčkávanie na zjednocujúce stanoviská Reuters, AP, BBC. Dvojitý meter, inák "našim",inák "cudzím"! Vlastenectvo je nacionalizmus, nacionalizmus je nacizmus, ale čo, všetko národné je fašistické, iba ozaj fašistické je národno-oslobodzovacie! Babylonské metenie pojmov. Kam v tejto propagande zaradiť Štúra, Jiráska, Nemcovou? Medzi fašistov? Mal som pochopiť demokratickosť "humanitárneho"bombardovania, šírenie demokracie vraždením muslimov v ich vlastných muslimských štátoch...Dá sa toto všetko stále iba obhajovať?"Naši" teroristi sú dobrí teroristi? Ako som mal stále veriť našim novinárom? Chcel som vedieť, či na tieto problémy neexistujú aj iné názory! Internet dovoluje výlety do celého sveta. A zrazu som videl, že veľa Američanov má na veci iný názor, že vedia priniesť videa, citácie z vlastného prostredia. Ani Nemci nesdielajú rovnaké postoje s našou oficiálnou tlačou. Škoda, že nerozumím Arabom...Začal som hľadať i na českých a slovenských weboch. Učil som sa overovať zdroje, identifikovať výmysly... a zasa som začal cítiť istý vánok slobody. Nemám rád emotívne výkriky, nadávky, neznášam keď nekritické papúškovanie je vydávané za šírenie pravdy poslednej inštancie. Viem jedno: spoločnosť nesmie mať jeden názor a názory nás rozdeľujú! Akceptujem ak je istý úhol pohľadu výrazom pochopenia vlastného zájmu. Nežiadam miliardára, aby horoval za rast minimálnej mzdy, ale je mi na smiech aj robotník, ktorý volí pravičiaka bojujúceho za voľný trh. Tak som si našiel komunitu podobne zmýšľajúcich ľudí, zdroje informácií, ktoré ukazujú svet tak ako ho vnímam a ktorých závery znovu a znovu potvrdzuje prax.
    Odpustite tento dlhý exkurz. Chcel som ibapod dojmom tejto diskúzie, ukázať istú dialektiku vzniku takýchto komunít, nie pre nás, ale pre tých, ktorí ako kovboji tasia svoje kolty a chrlia z nich svoje "pravdy poslednej inštancie", ktoré si prečítal v tých svojich vyvolených "novinách".Nehľadajú, netrápia sa, všetko už majú predžúvané, hotové! Je zvlášte, že sa nepochybne v takejto pozícii cítia slobodní a šťastní a zuby nechty sa bránia tomu, že im ich pravdu, čoraz viac ľudí, spochybňuje.

    OdpovědětSmazat
  45. Havloidi, je vás stále míň a míň.
    Vy si pořád myslíte, že jste nějací nositelé pokroku.
    Jste prázdné nádoby.
    A Milouš vás v dalších volbách převálcuje:-D
    Protože na rozdíl od vás, vy trotli, má podporu většiny země. Díky tomu, že jezdí po republice. Vy máte podporu jen v pražáčkově, to je zoufale málo :-D
    A vás podporují jen ČT a pár užvaněných novinových plátků, které se vyautovaly samy. Vám vůbec nedochází, že ČT většina lidí dávno ty lži nevěří. Až Milouš vyhraje příští volby, odstěhujte se třeba na Majdan.
    Tam si můžete dělat táboráky, než vás Ukroši z hladu sežerou.
    Minule jste vyhrožovali, že odejdete ze země, když bude prezidentem. Tak co tu ještě smrdíte? Nikdo na vás není venku zvědavý, že?:-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bolševiku, Milouš Jakeš už rozhodně nikoho nepřeválcuje a žádný volby nevyhraje. Asi jsi byl dlouho hybernován.

      Smazat
    2. To 0:06 - moc vtipný nejsi. Však moc dobře víš a jakého Miloše jde. Zkus pro změnu napsat něco věcného.

      Smazat
    3. 0:55
      Že si někdo plete Miloše a Milouše mě teda docela vtipné přijde.
      A pokud se Miloš nepřestane urychleně paktovat s Bartoši, Konvičky, Vandasy a Sládky, tak o tu podporu většinové společnosti velmi rychle přijde. A zbyde mu jen cca 20% voličů KSČM, Zemanovců, Okamurů a podobných zjevení. To mi věř.

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.