Reklama

.

.

pondělí 9. listopadu 2015

Werich o nacistech a mohamedánech

9. 11. 2015

63 komentářů :

  1. Idiote Davide, jedná se o dávno vyvrácený hoax. Potom nemáme být za pitomce. Děláš nám medvědí službu. "Dík".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohl to říct někomu v hospodě :-)

      Vymazat
    2. 14:18 zchlaď si hlavu a raději střílej do vlastních řad! Z tvého výkřiku čiší frustrace, ubohost.

      Vymazat
    3. Kdo to vyvrátil? Nějaká agentura ubožáků jako je anonym 14:18?

      Vymazat
    4. 14:18 = лишний человек

      Vymazat
    5. Pan Werich byl moudrý člověk a pan HEREC . A kdo jsi ty ??? 14:19

      Vymazat
    6. Prohlédněte si celý tento web o "propagaci čisté pravdy a boji s manipulací. Podívejte se, jak manipuluji oni, co je podle nich pravda a čemu máme věřit:
      http://manipulatori.cz/hoax-werich-islamofob/
      Nepíší, kdo je platí, ale to si podle jejich známých jmen a plodů jejich práce můžeme snadno domyslet.

      Vymazat
    7. Davide,
      už toho nech ty hloupý idiote

      Tato věta údajně zazněla ve vysílání rozhlasu 23. září 1938. Český rozhlas prošel svůj archiv, přehled vysílání i noviny a žádné takové prohlášení nenašel,“ uvedl Český rozhlas.
      Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/fiktivni-werich-o-islamu-samkova-ovcacek-ffx-/domaci.aspx?c=A151104_143629_domaci_jw

      Vymazat
    8. Nemáš v příbuzenstvu nějakou muslimskou pratetu nebo ještě líp Khárla Sráče v rodokmeni?Tím by totiž byla okamžitě vysvětlena """"KVALITA TVYÝCH ODPOVĚDÍ""""

      Vymazat
    9. Trochu něco o Českém rozhlase a jeho archívu vím. Představa, že se kvůli tomuto někdo okamžitě jde probírat záznamy je směšná. Ostatně něco "nenajít" není tak těžké. Ale dovedu si představit, jaká prohlášení a proč někdo z Českého rozhlasu dává. To není důkaz o autenticitě citátu, to je pochybnost o věrohodnosti jejího vyvrácení. Pro hodně jednoduchého člověka, který mě nemůže urazit, je to příliš složité.

      Vymazat
    10. 14:47

      Jsem PROTI muslimské invazi. Ale "díky" takovým idiotům jako jsi ty s Davidem, kteří do světa bez rozmyslu šíří takové pitomosti, potom vypadáme jako banda primitivních hlupáku a jsme snadným terčem posměchu.

      Vymazat
    11. 9. listopadu 2015 14:44

      Drž už klapačku, idiote!

      Vymazat
    12. Když někdo správně pojmenuje INVAZI,tak je hned blbej????A jak by ses pak hodnotil ty....leda jako výsledek nepovedené lobotomie!

      Vymazat
    13. Davide,
      ten kdo ten "citát" zveřejnil je tím kdo má dokázat že opravdu existuje. Ne Český rozhlas. Ten nemá vůči podobným blábolům žádnou povinnost cokoli dělat. Co je tedy oním důkazem? Geniální paměť někoho? Nebo doma někdo schovává 70 let staré nahrávky? A na čem by to tehdy vlastně nahrával? Je to opsané z nějaké knihy? Které?
      Když já zveřejním "citát" ve kterém MuDr David tvrdí že "Je třeba zplynovat všechny Židy" tak vy budete ten který má povinnost dokázat že jste toto nikdy nepronesl? A když to VY nedokážete tak vás zavřou?
      Jste hlupák a primitiv. Takových lidí je u nás sice hodně, ale od člověka co působil na tak významných postech bych přeci jen čekal trochu jinou úroveň a inteligenci než předvádíte.

      Vymazat
    14. Anonymní9. listopadu 2015 15:12
      Každému tu nadáváš, přitom blahem uchcáváš.
      Kdo tě platí, drzý fracku? Potřebuješ dostat facku!

      Vymazat
    15. 15:22

      To je taky citace Wericha? Nebo snad Jana Husa?

      Vymazat
    16. 15:12

      Hlupák a primitiv jsi ty, ty debílku... A už přestaň otravovat, nikdo na to není zvědavej. Chceš snad dopadnout jak Pepek?

      Vymazat
    17. Hmm, tak vidím, že jste tady spolek prolhaných ubožáků všichni do jednoho. Lež a manipulace je vaše přirozenost. No nic...

      15:30
      Ne. A jak jsi tedy vlastně dopadl Pepku? Na hlavu?

      Vymazat
    18. JÁ Z OSV TU MÁM NE HOAX ALE AKTUALITU.

      Jak dojde,na to,že budete musulmani a Česko kalifát.

      KROK PRVNÍ.Neomezený proud přistěhovalců z třetího světa dosáhne 1,5 MILIONU a to každý rok.Start okamžitě.Cíl je rozpad národů a zničení jejich kultur.

      ŽÁDNÝ STÁT NESMÍ BRÁNIT PŘILIVU UPRCHLÍKŮ.

      KROK DRUHÝ.Národy nesmí disponovat nerostným bohatstvím.Veškeré zdroje budou privatizovány a internacionalizovány.

      TO CO MÁ RUSKO PATŘI NWO V USA A TO I ZA CENU TŘETÍ SVĚTOVÉ VÁLKY.

      TŘETÍ KROK.Nikým a ničim omezované finanční toky do USA.Těm se nesmí bránit nikdo,zejména odcházení zisků ze země.Ty státy,které se budou bránit bude jejich vláda nahrazena loutkovým režimem,kde má USA dluholeté zkušenosti.

      NEPŘÁTELÉ TÉTO GLOBÁLNÍ STRATEGIE BUDOU ZLIKVIDOVÁNI-ZABITI.

      KROK ČTVRTÝ.Žádný stát se nesmí bránit mírovému nasazení americké armády.Ve smlouvách o trvalých základnách bude klausule,že v připadě potřeby budou všichni protestující umístěni v koncentračních táborech pod názvem FEMA,přičemž bude využito připraveného manuálu US Army,.

      TEXT NAJDETE KDYŽ SI DÁTE DO HLEDÁČKU SEZNAMU SLOVO FEMA MANUÁL.N str.56 je jak vás budou přesvědčovat.Prý uvidite na protějši stěně na okamžik svůj mozek,což bude taky poslední.

      Vymazat
    19. Kampak se ztrácí smysl pro humor? Hádat se autenticitu tohoto obrázku je stejné, jako diskutovat o autenticitě obrázku Lenina s nápisem "Tak jak se vám žije v kapitalismu?". Lidé, neblbněte, Werich by nad vámi zaplakal. JL

      Vymazat
    20. 19.12 člověk by musel být úplný pitomec,kdyby ty kroky ŘIŠE ZLA neviděl.Němci to dostali přikazem jako vazalka MAKRELA,Putin už ví,že jde jeho RUSKU o život,ČNB v ČR okrádá voliče toho pseudohnutí ANO,BUDE LÍP,kde financmajstr nesmí požádat presidenta,aby vyhodil prý zločince GUVERNÉRA a pravděpodobně je to on,který projednává a souhlasi s našim rabováním,no a čtvrtý krok už je Hamáček či jak se ten vepř jmenuje,který byl podepsat v BUKUREŠTI ty základny s koncentráky FEMA.

      Vymazat
    21. Jste telata. Ti imigranti utíkají právě před Islámským státem , který vytvořily USA . To jsou ti , kteří nepotřebují mít sekulární státy .Rozbili jich už několik , od Iránu v 50.letech počínaje . Pořád melete o burkách a kamenování a zatím vám církev katolická pod nosem ukradla co se dalo .A Werich je u vás světec a mudřec . Ke stáru samolibý nafoukanec .Jsou lidi , co ho znali a vědí o tom dost .

      Vymazat
    22. Ti mladí mužové ze Sýrie utíkají především před povinností vojenské služby, utíkají před bojem proti ISIS. Jsou to zběhové a vlastizrádci. Kdyby takhle utíkali lidé z Evropy před Hitlerem, tak tu vládne dodnes! Nemějme s nimi žádné slitování, pošleme je všechny bez diskuze zpět co nejblíž k Sýrii. Assad vyhlásil pro ně amnestii, když nastoupí vojenskou službu a pomůžou vyhnat teroristy ISIS ze Sýrie. Pavel P.

      Vymazat
  2. Je to trefné. Jan Werich byl moudrý muž. Jeho slova potvrzuje přednáška bývalého muslima Salmana Hasana:
    https://www.youtube.com/watch?v=cd_xrO1enAU

    OdpovědětVymazat
  3. Na adrese manipulatori.cz to asi je pěkná sebranka. Těch zpráv typu Hoax tam "odhalili" asi pět. To je skutečně dost. :-) Taky je tam srandovní anketa o "objektivnosti" našich TV. Suverénně zvítězila ČT! Objektivita na plný plyn, tak to má být! Trapné.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem přesvědčen, že v této době není podstatné, zda je, či není, ten výrok Jana Wericha "autentický". Důležité je, že vyjadřuje názor naprosté většiny občanů tohoto státu. Věřím, že by byl názorem takového člověka a a pana herce jako byl Jan Werich. L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel , většina tohoto státu je jak většina obyvatel Německa v roce 1933 : Všechny židy , co k nám nalezli , dejte do plynu . Heil Hitler !Kdepak máme politika jako byl TGM , který se nebál vystoupit v hilsneriádě ?A dejte už pokoj s Werichem , citujete ho jak slovo boží , je to k smíchu .

      Vymazat
  5. Mohl to říct kdokoliv, kdykoliv a kdekoliv, a měl by pravdu.

    OdpovědětVymazat
  6. Navíc stylově to na Wericha sedí. Kdyby to byla práce plagiátora, tak přinejmenším velice zručná. Není snadné napodobit mistra.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Werichův obrázek koluje po internetu.Sám jsem ho obdržel nejméně třkrát. Jestli je autentický nebo ne, je jedno. Ničemu to neuškodí, jak tady blafe ten věčně nadávající a urážející kretén. Racionálně uvažujícímu člověku stačí, že to je vtipné, a věcně pravdivé. A Jan Werich takhle uvažoval a mluvil. Podle mého soudu těmhle sprostým a zaťatým hnusům (14:18 a dále) začalo docházet, že se přidali na špatnou stranu, a ta je, pokolikáté už, zase zradila. Zase máme držet hubu a krok. No, nebudeme, to máte smůlu parchanti. J.B.

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli někoho z vás baví bít troly po hlavě, tak vám k tomu příležitost nabízí hra Dungeons and Dragons Online, která je zdarma a užije se s ní spoustu zábavy a týmového ducha. Najdete mne na serveru Cannith, pod jménem Tenvzadu.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu si myslíte, že toto prohlášení ať již ho Jan Werich vyslovíl nebo ne, je schopné ovlivnit názor normálně uvažujícího člověka? Já jsem přesvědčen že nikoli a z tohoto důvodu považuji vyhrocenou debatu plnou urážek a nadávek za nicotnou a nepodstatnou.

    OdpovědětVymazat
  10. David sem postuje jednu konspiracni teorii a jeden hoax za druhym.
    Jan Werich by toho choromyslneho cvoka hnal svinskym krokem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popiš ty případy, případe! Dej linky na vyvrácení zdejších článků! Nadávat umí každý nevychovanec, ale diskutovat, to je pro určitý druh blbů velmi těžké, že?! Marek

      Vymazat
  11. K výroku samotnému: Mám Wericha moc ráda, ale zrovna tenhle výrok mi nepřijde až tak šťastný, ať už ho kde řekl či nikoliv. Islámští teroristé se sice v mnoha směrech chovají jako nacisté, ale zase nemůžeme nálepkovat všechny obyčejné muslimy. Mně by například stačilo, kdyby si tloukli hlavou o zem doma u svých mešit, pokud jim to teda tak vyhovuje. Nic víc, nic míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo dodržuje korán a odkaz Mohamedův, je velmi nebezpečný pro jinověrce, bezvěrce a odpadlíky. (Mohamed byl pedofil-měl sex s 9letou a masový vrah-vlastnoručně zamordoval cca 800 lidí. Jsou "hodní, dokud jsou v menšině", to vyjadřuje Werichův výrok a přesvědčivě o tom svědčí přednáška, která stojí za shlédnutí. Jak v ní vyjadřuje bývalý muslim - Islám není víra, ale zlý duch:
      https://www.youtube.com/watch?v=cd_xrO1enAU

      Vymazat
    2. Totéž lze říci i o křesťanství .Starý zákon je přehlídkou vraždění jiných národů , naše dějiny křesŤanství mají na svědomí miliony mrtvých , umučených, popravených , upálených a jelikož jsou ve většině , vraždí dál .Křesťanství je také zlý duch . nevíte-li to .Ale ne všichni křes´tané v naší ulici vraždí , stejně jako ne všichni muslimové nezabíjejí všechny co potkají . Navíc muslimové neničili antiku a civilizaci předkolumbovské Ameriky jako my , dokonalí křes´tané .V soutěži o nejškodlivější náboženství historie by křes´tanství vyhrálo o prsa velikosti 9 .

      Vymazat
    3. Ano, Starý Zákon je rasistická, šovinistická a násilnická kniha. Na násilí a šovinismu, nesnášenlivosti a demagogiích stojí i naše křesťanství. Pardon - "jejich křesťanství" - jsem osobně pohan a pohanství to je přece základem evropské civilizace - židi a křesťané přišli o hondě později jako náplava. Marek

      Vymazat
    4. Otázkou je , kolik mohl Werich potkat v roce 1938 v Československu muslimů.Jestli to kdy řekl , je to jeden z jeho abstraktních bonmotů . Mohl mluvit zrovna tak o Křovácích , o kterých měl stejně tak informaCÍ JAKO O MOHAMEDÁNECH .

      Vymazat
  12. takže proto musíme volit to ANO,BUDE LÍP kde šéfbolševik je nyní zástupcem oligarchů ŘIŠE ZLA v ČRže ANO ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Davide , myslíte , že je dobré ještě přilévat ohně do proti muslimských nálad ? Většina národa už je zblblá ažaž. Neuvědomují si , že imigranti jsou lidi jako my , jen s rozdílem , že jsou leta zabíjeni , že jejich malé děti jsou děti jako ty naše ?Asi Češi opravdu málo pamatují válku , neumějí si představit bombardování a zabíjení . Vy sám asi nevíte , jaké to je být v Sýrii , Lýbii , Afghanistánu či v Gaze .Je hanebná lhostejnost a sobectví českého národa , je mi z vás zle .A podněcování takových nenávistí NR je pro mne zklamáním .JR

      Vymazat
    2. Vážený(á) JR 12:56 - neumíte se dívat pravdě do očí a máte rád(a) politický kýč! Invaze Arabů, černochů, muslimů je koordinovaná akce na zničení Evropy. Protože mladí mužové ze Sýrie se vyhýbají vojenské službě a obraně své země před intervencí teroru (ISIS, Turecko čili NATO, USA, Saudské Arábie), jsou to vlastně vlastizrádci - emigrace tedy ničí i Sýrii, jeden z posledních sekulárních států v regionu. To, že před sebe strkají malé děti a ženy není nic jiného než citové vydíraní, které jim bylo doporučeno jako recept na přijetí do Evropy. Evropa ztratila vašimi ústy jakýkoli obranný instinkt. Když přijmeme první vlnu, půjdou další a další - spokojen bude jen ten, kdo chce "nový evropská lid", To chce jen ten kretén Schwarzenberg a suita kolem pražské lumpenkavárny. Takže žádné vydírání, ale pevnou odpověď a to všetně tvrdých opatření - jsou to všechno ilegálové, kteří zahajují svůj pobyt v Evropě hrubým porušením zákonů!!! Pavel P.

      Vymazat
    3. Uprchlíci jsou vždycky "ilegální " !legální se jmenují turisté Lidé utíkající např, před hitlerem také neměli povolení a víza .Víte o tom zřejmě prd . A evropská "kultura "je co ? Víte vy, jaké jsou dějiny evropanů ? Hanebné .Kecy o strkání malých dětí máte z české televize . Syrské mámy jsou jako mámy na celém světě . VY podléháte hnusné propagandě .A tvdými opatřeními myslíte co , proboha !Už jste ztratili rozum ?.Moji rodiče , utíkající před Hitlerem byli podle vás taky ilegálové .Podívejte se na listinu lidských práv a nebojte se tolik o svoje pohodlíčko . JR

      Vymazat
  13. Islám je anachronismus, po kterém, až příjde jeho čas, nezbude víc, než po páře nad hrncem.

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé kolik zasvěcených lidí se vyjadřuje k tomu zda Werich tento výrok řekl nebo ne. Není mi zcela jedno jestli tomu tak bylo nebo ne. Podstatnější podle mě ale je výrok samotný. Je velmi oblíbenou i "novinářskou" praxí označit něco za podvrh a diskreditovat bez toho, že by bylo téma vůbec otevřeno k diskuzi. Jsem rád, že jste to sem umístili třeba bude ta diskuze zde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O čem chcete diskutovat? Islám je primitivní nauka falešného proroka, který má své místo v ohnivé jámě.

      Vymazat
    2. Diskutovat lze o ledasčem. Jen si myslím,že teď už na nějaké plané diskuse není čas. Mohamedáni, jak je údajně nazývá Werich, se řídí Koránem. Na internetu je k dohledání několik fundovaných rozborů Koránu a jeho aplikace v historii i současnosti. Výhodou internetu je možnost, která v minulosti nebyla, že si můžete přečíst názory ze všech možných úhlů. Z tohoto porovnání jednoznačně vyplývá, že islám je jenom jeden. Umírněný, když nemá dost přesily, prolhaný, prohnaný a vstřícný,když nemůže na protivníka vyzrát, a agresivní, nesmiřitelný, nemilosrdný a krutý, když nastane doba, že může zvítězit. To je, prokazatelně, napsáno v Koránu.
      To, že to není žádná legrace jak ukazují konkrétní příběhy z arabských i evropských zemí. Když jsou v defenzívě, hovoří o toleranci arespektu k jejich víře. Když jsou v přesile, realizují převrácení jinověrců a likvidují nevěřící. Vadí jim vánoční stromek, uráží je evropsky oblečená žena, ponižuje je komunikace , nebo dokonce poslouchání příkazů od žen či nevěřících. Atd. atp. Člověk v nouzi je vděčný za pomoc, a neporoučí v domě hostitele.
      Nejde jen o to, aby jich nebyla většina, ale o to, aby tu nebyl, pokud možno žádný. Protože vždy se najde fanatik, který se bude chtít dostat k Alláhovi jako mučedník, a připne si na sebe vestu z výbušninou. A tomu nelze nijak jinak absolutně zabránit. J.B.

      Vymazat
    3. To není diskuze, to je opakování notoricky známých faktů.

      Vymazat
    4. Souhlasím s J.B. A do právního řádu by se měla dostat trestnost uplatňování práva šaría a džihádu, dokud není pozdě.

      Vymazat
  15. Že nenašli v archívech českého rozhlasu dokument potvrzující Werichův výrok? Tak to je tedy překvapení? Kdo by to byl čekal? Nejde o to, zda uvedenou větu Werich vyslovil nebo ne, jedná se o to, že takovýto výrok nikdy v archivech našich havlistických médií nemůže být nalezen, i kdyby tam takových záznamů byly kilometry. Ideologická línie našich hlavních médií je pevně stanovena a přesně nalajnována globalisty ze zámoří a v Bruselu. Je to stejně nemožné, jako byste chtěli nalézt v archívu České televize nebo TV Nova dokument oslavující Putina nebo kritizující Havla, případně, kdyby nacistická UFA nelezla a zveřejnila kritický dokument o Hitlerovi. Záměrně uvádím extrémní příklady, aby to pochopili i hloupoučcí a snadno zmanipulovatelní havlisté, kterým sebevětší pitomost, která je "ideologicky správná", vždy zní jako pravdivý výrok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pravda. Čeká nás důsledná a důkladná očista ukradených veřejnoprávních médií od všech havloidních šmejdů!!! Jinak není možná demokratická diskuse, ani jak z dnešní šlamastiky ven. Marek

      Vymazat
  16. Co mě zarazilo je to, že Werich zde hovoří o nacistech, v literatuře z té doby (Rádl, Šalda aj.) se píše o fašistech, německých fašistech, nacionálních fašistech, o hitlerismu, ale na termín nacismus jsem nikde v předválečných textech nenarazil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ve vysílání BBC za války už tak mluví.

      Vymazat
  17. V článku Karla Čapka v Lidových novinách "Promluvme si o tom" (2.12. 1934) jsem na termín nacismus narazil. Ve stejném článku Čapek použil termín naci a ještě jednou v LN, 6.1. 1935. Takže se omlouvám. Když termín nacismus - byť ojediněle - použil Karel Čapek, mohl stejný termín použít v roce 1938 i Jan Werich.

    OdpovědětVymazat
  18. pochybuji , že by to werich řekl ve smyslu nenávisti k muslimům . V době , kdy vrcholila v německu i jinde xenofobní rétorika , bylo by od něj krajně nešikovné toto prohlašovat . Navíc takto se tehdy o muslimech nesoudilo . Toto je výsledek až nynější politiky . Werich musel vědět , že např. díky muslimům a jejich toleranci máme zachováno mnoho antiky . A naopak že to bylo křesťanství , které rozbíjelo díky svému náboženskému fanatismu památky v Itálii, Egyptě , Řecku a Turecku .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíte se. Velký muftí jeruzalémský se za války dostal až k špičkám Třetí říše, pomáhal zakládat muslimské divize SS na Kosovu (divize Skanderbeg) a v Bosně (divize Hama a divize Hindžár). Arabové obecně fandili Hitlerovi, který bojoval proti jejich koloniálním pánům - Anglii a Francii. Egyptští nacionalističtí důstojníci měli ve svých pracovnách dlouho po válce fotky Hitlera jako svůj vzor (plk. Nasser atd.) Pavel P.

      Vymazat
    2. A VÍTE VY , CO DĚLALI KATOLIČTÍ kněží v koncentračních táborech v Jugoslavii ? Navíc je tu řeč o údajném proslovu Werich z roku 1938 , což je jak známo PŘED válkou . Přečtěte si to po sobě , co tu píšete .A víte, co dělali Židé palestincúm poté , co Angličané opustili Palestinu ? A nakonec i těm Angličanům , kteří je osvobozovali z koncentráků ? Historie je mnohem složitější , než vy ji triviálně chápete .

      Vymazat
  19. Pana Wericha moc nemusím, ale tentokrát musím uznat, že tento jeho výrok je vtipný a vystihující realitu. V halo novinách byla krásná básnička , sice ji neodcituji přesně-nejen v bulváru, ale i pro historiky by se mělo psát, že kovboj zplodil uprchlíky a islámský stát a teď se k otcovství nechce znát.

    OdpovědětVymazat
  20. Jeden z dalších hoaxů na stránkách Nové republiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je to asi tak .To NR moc nesvědčí . To si můžem pustit ČT .

      Vymazat
  21. Je zajímavé, že všem unikla podstata výroku, že Jan Werich na příkladu mohamedánů vykresloval, charakterizoval typické evropské křesťany, z nich ti nejzbožnější měli na opasku "Bůh s námi".
    Zaslepenost, neschopnost vnímat už i jen obsah sdělení, která obrovské množství čtenářů v ČR zachvátila, je děsivá.
    Navíc lze Werichův výrok chápat také jako umělecké přirovnání, pro které mohl použít i jiný podobný příklad, subjekt, než muslimy.
    Marně přemítám, kde v předvečer 2. světové války byl islám jako politická moc na takovém postupu, že by nějaká nemuslimská, křesťanská vláda neobránila křesťanům svobodu vyznání.
    Nezpochybňuji pravdivost přirovnání, ale křesťané jej mohou použít jako argument jen s vrcholným pokrytectvím. Jak se asi po světě šířilo křesťanství? Ukažte zemi, kde přitom nedošlo na podvody, krev, vraždy, masakry, odporné zločiny ve jménu Boha. Jak to, že nikdo z těch, kteří proti islámské netoleranci, neargumentuje s poukazem na to, že je to pitomost, že těžké následky takové idiotské útočnosti mohou pozorovat na politice USA, které svoje válečnické výpady vysvětlují podobně uboze jako muslimové, konkrétně tzv. národními zájmy, ač jejich národní zájmy končí pár mil od pobřeží, nikoli 10 000 km na druhém konci světa. Amíci se přitom na počátku ani už mile neusmívají, zákaz jitrniček a sukní vynechají a hned jdou k věci - "kamenují" domorodce kulkami, granáty, bombami a raketami.
    Naštěstí militantní Američané, Britové, Francouzi, Češi atd. nepředstavují veškerou křesťansku a ateistickou civilizaci Evropy a Ameriky. Stejně tak agresívní muslimové nepředstavují veškerou obec vznavačů islámu, těchto ideových synů křesťanství a vnuků židovství.
    Pokud údajně tolerantní Evropané "preventivně" potlačí vyznavače islámu dříve, než muslimové vyjeví svoji údajnou netoleranci, tak cejch netolerance ulpí právě na Evropanech. Každý svým konáním vůči okolí totiž nastavuje pravidla, jak se má okolí chovat i vůči němu. Pokud Evropané jako první projeví netoleranci, dají muslimům oprávněný důvod chovat se vůči Evropaným také netolerantně.
    Až nějací muslimové projeví netoleranci vůči jiné víře či nevíře, tak je možné se ohradit. Odpověď by ovšem měla být promyšlená, aby nešlo jen o hrubou záplatu na hrubý pytel, ale taková, aby konflikt negradoval, aby reakce měla výchovný, ne pouze odvetný účinek. Měla by být jasná, rozhodná, ale přitom velkomyslně zadržovaná, aby ukázala potenciál převahy, víry, že tolerance je více, aby byla muslimům podanou pevnou rukou na cestě k osvojení tolerance. Pokud neobohatíme jiné kultury našemi vskutku kvalitními, lidskými hodnotami (snad nějaké máme; toleranci a úctu k jiným si k tomu dovoluji řadit), pokud se neobohatíme jejich pozitivními hodnotami, tak se budeme prát do konce světa.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený pane KR, nikomu podstata výroku, tedy že (údajně) J.Werich popisuje fašismus přes islám, nemohla uniknout. A co má být. Dnes se tento popis , daný jinou situací a dobou, obrací.
      Nemá smysl opakovat poučení z článků Koránu. Jestli jste do dnešního dne nezazanamenal žádný důkaz netolerance muslimů k jiným vírám, kterým ale dávají alespoň možnost konvertovat, a k ateistům, kteří mají právo pouze zemřít (tak je to v Koránu), tak jste buď naivní ignorant, nebo, a nevím co je horší, nebezpečný pošuk.
      Říkám to nerad, a uznávám, že to není zrovna nejlepší argument, ale Japonce na konci II.světové války naučila toleranci a pokoře až atomová bomba. Také jejich víra považovala smrt za císaře, který ztělesňuje boha na zemi, za hrdiství a vstupenku do ráje. Podávat ruku a obohacovat lidskými a kulturními hodnotami můžete jen toho, kdo se vašim hodnotám nevysmívá a nepohrdá jimi, a kdo vám na ruku neplivne, případně vás po ní rovnou nepraští, když má pocit, že mu to nedokážete vrátit.
      Jestli chcete, "nastavujte klidně i druhou tvář". Ale jen tu svoji, ne mou, a ne mých dětí a vnuků. J.B.

      Vymazat
    2. Netoleranci zaznamenávám na mnoh stranách, rozhodně nejen u islamistů. Ovládla křesťany, katolíky i protestanty, fašisty, stalinisty,... Ale vedle křesťanů, katolíků a protestantů netolerantních byli i křesťané, katolíci a protestanti tolerantní. Vedle zfanatizovaných fašistických Italů a Němců byli i italští a němečtí antifašisté, vedle stalinistů byli komunisté. Tak i vedle islamistů jsou normální vyznavači islámu, kteří provozovali a provozují vícero sekulárních států, včetně těžce zkoušeného Libanonu a Sýrie. Vzdělejte se v dějinách, politologii, čtětě o cizích zemích a nepodléhejte mediálním manipulacím. Vyznavačů islámu je asi 1,6 miliardy (1 600 000 000), zatímco počet válčících islamistů je v IS odhadován na 80 000. To je 1/20 000. I kdybychom připočítali další ozbrojené bandy v Africe aj. tak se možná dostaneme na 1/10 000. Myslíte si, že by se v ČR (10 mil. obyv.) nenašel jeden tisíc (1000) šílenců, kteří by pro svoje představy vraždili kohokoli v okolí?
      Píšete, že podávat tuku a obohacovat lze někoho, kdo se vašim hodnotám nevysmívá atd. - zaznamenal Jste poslední karikatury věhlasného Charlie Hebdo na adresu pádu ruského letadla? Chlapci v redakci mají plné právo - v souladu s Voltairovým výrokem - si myslet a hlásat co chtějí, ale také za to musejí nést zodpovědnost. Není to určitě na další atentát, ale intelektuální a morální odsouzení ano. Jak Vy se stavíte k těmto výčinům Charlie Hebdo?
      Správně se obáváte o sebe, své děti a vnuky. Leč nebezpečí nečíhá jen od islamistů, číhá - a to především - od mocných a hloupých lidí v Evropě a USA a Kanadě.
      KR

      Vymazat