Reklama

středa 30. prosince 2015

Se Zemanovskou svoločí, rád pohlédnu si do očí…

Jiří Hermánek
30.12. 2015   Svobodné noviny
Národ žije Lukášem Pavláskem a já se musím přidat. Obvykle na tu soutěž znuděně koukám jedním okem tak, abych nenamíchl manželku. Ale tentokrát jsem koukal s gustem a Lukášovi jsem to, k velké nelibosti manželky, hodil. A ptáte se proč? Je s ním sranda a věci nehrotí tak jako jistý Martin Procházka, který pro přemíru žluče v krvi nejen pořádně nevidí, asi ani neumí soudně přemýšlet. A proto píše věci, jako je například toto: Zeman = nový Führer extremistické svoloče.

Obviňování politických protivníků, z nejrůznějších nepravostí je věc stará, jako politika sama. Starý Egypt, staré Řecko či Starý Řím jsou toho příkladem. Nemám dobrou paměť na data, ale vím, že jméno jednoho faraóna muselo být po jeho smrti zcela odtesáno odevšad. Ze všech památníků.

A o něco, zdá se mi, se pokouší pan Martin Procházka se svými patetickými výkřiky, jako třeba tento: „Tahle podivná směska nácků, rusofilů a odpůrců EU (často vše dohromady) má svého prezidenta.“

Je to podivuhodný jev, mít v národě přes 50% občanů typu „rusofil“, „nácek“ či „odpůrce EU“ a zdá se, že jakýkoli závan zdravého rozumu by panem Martinem Procházkou byl ocejchován některým z těchto výrazů:
Rusofilem je nepochybně ten, kdo neschvaluje západní, a tedy i naše, zasahování do vnitřních záležitostí Ukrajiny.
Ten, kdo neschvaluje, aby náš bývalý ministr zahraničí šaškoval na kyjevském Majdanu a provolával svržení legálně zvoleného, legitimního a i zahraničím uznaného prezidenta.
Je spousta věcí, které se o ukrajinských záležitostech dají napsat, ale jedna jediná je 100% pravdivá. Ani jedna z velmocí není Mirek Dušín a není ani fyzikálně možné, aby USA dělaly vše dobře, jak si pan Procházka asi přeje a Rusko zase vše špatně.
Každý musí uznat, že to, i opak toho, jsou naprostý nesmysl.
Odpůrcem EU není ten, komu se v EU něco nelíbí.
To je kritik EU, což je něco zcela jiného. Sám, upřímně řečeno, nevím, jsem-li pouze kritikem EU nebo již jejím odpůrcem.
Vstup jsem přivítal, což upřímně přiznám, a byl jsem přitom hodně naivní. Nehodnotil jsem, jako ostatně mnoho mých spoluobčanů, věci kriticky.
Ale, jestli bych nyní hlasoval pro vystoupení, upřímně řečeno, nevím.
Nácek je taková univerzální nadávka, která se dá použít prakticky na každého, kdo je jen trochu kritický k současné politice.
Samozřejmě, mnozí politici a občané, kteří napadají současnou politiku EU směrem k uprchlíkům, mohou, v zápalu diskuze ujet. Jistěže, masokostní moučka je úlet. Ale, je takovým úletem i slovo „koncentrační tábor“?
Bráno doslova, jsou naše „detenční zařízení“ takovými malými soustřeďovacími místy, do kterých jsou sváženi uprchlíci bez platných dokladů, kteří byli na území ČR policií lapeni.
Je to tedy druh koncentrace lidí za účelem jejich prověření a podobně.
A ať se nikdo na mě nezlobí, pokud na hranicích nebude dostatek míst v soustřeďovacích (koncentračních) táborech, ve kterých budou hned na místě žadatelé o azyl prověřováni, filtrováni a posíláni zpět do výchozího bodu, nikdy se ta krize nedá zvládnout.

A na konec Vám povím svoji představu toho, jak tato krize vlastně vznikla. Samozřejmě jde o příklad, o jakousi analogii, nikoli o zobrazení 1:1.

Představte si, že někde existuje nějaká skvělá restaurace, která ale má nějaká základní pravidla pro přijímání hostů – například osvědčení o tom, že je jejich manželka trápila hladem a ono mají plné právo být v té skvělé restauraci s bohatým výběrem nakrmeni.

Jenomže, jakmile se proslechne, že tuto restauraci vede hostinská měkkého srdce, paní Merkelová, tak se do té restaurace začnou trousit nejrůznější hosté, kteří nejenže doma netrpěli hlady nebo válkou, ale naopak, jsou skvěle vykrmeni a vybaveni penězi a ještě ke všemu jsou nebezpečného vyznání.

V tom okamžiku by samozřejmě měla zafungovat ochranka či policie, ale to měkkosrdcatá hostinská nepovolí, nýbrž řekne: Nadále nechte všechny průchody otevřené, protože je samozřejmým lidským právem předstírat, že jsem oprávněný uprchlík.

A tento postoj nás dovedl tam, kde jsme. A pokud se někdo proto opravdu chová jako nácek (i když ti měli trochu jiné priority), tak já se tomu tedy opravdu vážně nedivím a dokonce se k tomu hlásím.

A jediné, co mi brání přidat se k „náckům“ na demonstraci, je můj věk, moje lenost a artróza v pravém koleni.

86 komentářů :

  1. Jsem první a není zde ani ten blbec Palmer.
    Hurááááááá...!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jdeme všichni sborem, za tím prvním volem...

      Smazat
    2. A jestli budete zlobit, tak v noci na vás přijde Honolulu.

      Smazat
  2. Každý kdo nesouhlasí s představiteli a sympatizanty tohoto zaprodaneho režimu je podle.nich komunista, pátá kolona rusofil a podobně jenže zaprodanci jsou spíš ti demagogove okolo pravdy a lásky, pokud vím tak jde jen o dobré vztahy s Ruskem a o tu výhodnou možnost s ním obchodovat. Což není ani zdaleka nějaké bezmezne řitolezectvi, zato pořizování naší politiky a ekonomiky Američanům je regulérní vlastizrada. A.mnohdy tihle šmejdi ještě vyzdvihuji zloděje jakontreba ty z top09 kteří by měli za zpronevěry viset, no hlavně že USA nad nimi drží ochranou ruku, proč Rathovi neprošlo ubohých 7 Mega za pochybných okolností?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento židobolševický web Nová republika je jasný příklad jak odhalovat opozici.Podívejte kdo za tím stojí.Nic netvoří jen kradou články z jiných kvalitních webů a po pečlivém výběru je vystaví.Lidi to jste tak zhloupli že to nevidíte.?

      Smazat
    2. Co je, probeha, pro_chaska? Zemana, samozrejme znam, chvalim a podporuju. Diky Bohu za nej. Mmohy paka v tomhle narode, ze tady takovyho chlapa me.

      Smazat
    3. Sám jsi Židobolševik, tak sem nelez když se ti to zde nelíbí,ale ty jsi placenej provokatér co?

      Smazat
    4. Párkrát jsem značku Chaim J. Dupont smazal, aby tu s těmi svými židobijskými kecy nepřekážel normálnímu uvažování a diskusi. Je to určitě provokatér, ale pro zasmání na konci roku ho tu nechám.

      Smazat
    5. Pane Dvořáku pro zasmání ho nechte ale Chaim není daleko od pravdy a hlavě dejte pozor aby někdo nesmazal Vás pro vaší záškodnickou činnost.

      Smazat
    6. Čeče, jakou záškodnickou činnost?

      Smazat
    7. Poslední článek na Zvědavci Putin a židovská vláda to výstavbě pane Dvořáku. To jsou fakta a u nás je to stejné...

      Smazat
    8. No - odpusťme si, co jsme si, faktem je, že jsou mazány i slušné a věcné názory, jestliže se nějak dotknou židů - tak proč asi? Částečně - a řekl bych spíš že hodně - je pravda, že každý publicistický server je dnes na pováženou. Například je do očí bijící a směšné, když server Novinky blokuje diskuze k článkům o romech, protože ví, že těmto nesmyslně protěžovaným a zákonem chráněným živočichům lidi budou nadávat. Blokují i diskuze o teplouších, ze stejných důvodů. Protěžování a glorifikováni tzv. gayů je až odporné a de facto nepochopitelné. Ale k článkům o našem prezidentovi, ačkoliv diskuze byly často vulgární, velmi - velmi sprosté, oplzlé a hnusné - nikdy diskuze zablokovány nebyly. Co si lze o tom myslet? Jaký si má na tyto skutečnosti normálně myslící člověk vytvořit názor? Proč se publikační činnost neobejde bez diskuzí? Ať si lidi lozí po internetu a čtou, když je to baví, ale k čemu ty idiotské žvásty k tomu? Kvůli platbám od reklamních agentur? Příspěvky někdy s článkem vůbec nesouvisí, články pouze zprostředkovávají úchylným jednincům posedlým nenávistí, aby mohli veřejně urážet a nadávat, ať je obsah článku jakýkoliv.Anebo - v opačném případě - proč příspěvky redukovat a mazat? Ať každý sám vidí, jaká je tady odporná občanská stoka, ať si každý sám utvoří názor, zda by mu nebylo trapné se připojit k diskuzním cvokům, do žalob by nebylo daleko a celá internetová publicistika by měla vážné problémy. Ale toto? To je docela obyčejné pokrytectví. Ať jde o židy, teplouše, cikány, fašisty atp.

      Smazat
    9. Dvořáku o jakém normálním uvažování to mluvíte?Takže když někdo píše pravdu ohledně židovstva které nám tady od pseudorevoluce vládne a rozdalo naši zemi svým židovským zahraničním souvěrcům,tak to smažete protože jste taky žid a David je taky žid takže jste ve výsledku jedna parta,tak se tady nedělejte,jste úplně stejní pokrytci jako ti proti kterým naoko vystupujete....ale naštěstí je spousta lidí kteří do těch Vašich židofíglů vidí a budou s Vámi účtovat.....

      Smazat
    10. Pánové, je potřeba odstranit politickou vládu"židů" nad námi,ne zlikvidovat Židy! Součinnost židů s malým"ž", velkým kapitálem a politikou je jasná.Nenechme se (židy) natlačit do pozice Hitlera ani Lenina! Ne-Židé, ale "židé"jsou našimi nepřáteli, všude na světě.Poznáte je snadno, mají moc a peníze a mění jména jako nicky. Ty hlavní ani neznáme! Nejsem Žid, ani antisemita, jen nemám rád, když mi vládne někdo, koho nechci. Jsem pro proporcionální vládu národností(přibližnou) žijící v dané zemi(Česku)!

      Smazat
    11. Naprosto s Vámi souhlasim pane Povolný....

      Smazat
  3. Martin Konvička něco placnul a tím se odsoudil, a havlovecky páka mu to budou furt připomínat,konvickovi k tomu stačila jedna věta, ale co.musejí udělat islamisti ještě za zvěrstvo aby se přehodnotit multifunkční kulti politika? Tam je to ok když vraždí a je jim to svaté že? Promluvte do duše Američanům vy zabednenci který ctíte Havla USA se dle vaší definice jeví jako nacek když nevezmou ani deset tisíc těch tzv.uprchlíků a o Evropě tvrdí že na to má kapacity, taky tam mají koncentrační tábory ale říkají jim myslím FEMA. Jo jo USA jsou asi bůh když vše co dělají je dobře, oni dělají dobře tak akorát pro Rokefelera, bilberg, Wall Street atd.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Federal Emmergency Management Agency
      Federální agentura krizového řízení.
      Musí mít připraveno spoustu věcí pro různé velikánské katastrofy.
      Když se někde protrhne přehrada a utopí město párkrát větší než Praha, musí být spousta věcí připravenejch ... tedy např. ty Vaše "koncentráky", pěknou hromádku rakví a podobné hezké věci.
      Kdo nedělal v Civilní obraně, ten to těžko pochopí !!!!

      Váš Jířa

      Smazat
    2. Jako že se jim třeba podaří tu katastrofu vytvořit vyprovokovanim 3 světové? Jakože budiž jen to americký pojetí bezpečnosti pro obyvatele téhle planety se mě nějak nezdá. ;-) to bych se měl asi těšit až využití svůj dozimetr na kterém jsem ještě významnější hodnotu nenameril, ale co třeba Humanitární bombarderi a Putin nezklamou, pán má rád extra černej humor?

      Smazat
  4. Ohledně nadpisu by mě zajímalo jestli kdyby jsme se toho debila ptali na něco na co by se musel vykrucovat. Jestli by lhal a koukal by nám při tom do očí,to není až tak jednoduché.

    OdpovědětSmazat
  5. Hermanek procoval za komunistu jako fizl pro STB, takze odtam je cesta k nackum kratka a jednoducha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ani se nepodepíšeš, blbe 13:22. To je přesné - jen nepodložené pomluvy, když argumenty chybí. Pavel P.

      Smazat
    2. To i Štětina, nacisti Založili bilberg který nám zkrze své vázání vladne. Komunismus je jen utopie. Ale ani stalinismus ani nacismus naplánoval vyvraždění lidstva a nechani 0,5 až 1 miliardy

      Smazat
    3. Víte co je náš největší problém? To, že se neustále z něčeho obviňujeme a napadáme. Kdo je a nebo byl žid, kdo byl u STB, kdo volil toho, nebo onoho a tak stále do kola. Lidi, už se konečně pojďte spojit, proti jednomu nepříteli, což je dnes islám a naše zrádná vláda, která nemluví za většinu občanů, vč. bruselských parazitů a zanechte žabomyších válek. Jestli toto nedokážeme, nemáme právo na lepší život, život v klidu a míru, bez neustálých lží z veřejnoprávních médií. Podívejme se, kolik Poláků vyjde do ulic, nebo co dokáže Pegida v SRN. Toto ale máme možnost napravit, již 6.2.2016, při celoevropských demonstracích. Tak už vezměme rozum do hrsti a pojďme!!!!

      Smazat
  6. Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid.
    Jednoduše - kdo s tímhle nesouhlasí není svobodomyslný demokrat ale je to nácek, rusofil a odpůrce EU.

    OdpovědětSmazat
  7. Tak taková hovada jako je Martin Procházka, pisálek toho pamfletu nevyproduktovala ani VUML, aby urážela víc než polovinu spoluobčanů s jiným názorem.
    A tohle prosím je "inteligent" s 2 vysokými školami. Nejhorší na tom je, že to je nejspíš vše co ho putnové naučili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Již několikrát jsem psal, ani deseti vysokými školami inteligenci získat nelze, to si myslí jen pár nafoukaných idiotů že pane Procházka, buď se narodíme inteligentní nebo ne jiná cesta není.

      Smazat
    2. 14:44 - Pro úspěšné absolvování kvalitní vysoké školy je vyšší úroveň inteligence nutná.
      Souhlasím ale s tím, že nároky některých dnešních VŠ na absolventy poněkud klesly(např. např. plzeňská práva). Výsledkem může tedy být i produkce blbců.

      Smazat
    3. 15 08 třeba takový loajální blbci jsou dnes ceněni dobře USA vlastně na nic jiného nespoleha než na to ze přesvědčí blbce kterým bude stačit po vzoru Goebbelse tisíckrát zopakovat lež.

      Smazat
    4. Nemám odpověď,jen bych se rád od děda dozvěděl co
      to byl ten VUML.Mám dojem, že neví o čem mluví.

      Smazat
  8. Kdyby prezident na Nový rok vystoupil v České televizi s prohlášením, že Země je hranatá a uvnitř se skrývají ilumináti řídící uprchlickou krizi, vsadil bych se, že do hodiny by ho hned několik skalních začalo opět veřejně obhajovat. Protože ve veřejné debatě v ČR především díky této osobě už vůbec nejde o pravdu. Změnila se politická kultura. Jde o to být v souladu s Vůdcem.
    Hesla "Čechy Čechům" a nošení šibenic pro "sluníčkáře" k takovému politickému vývoji samozřejmě logicky patří.
    Autor textu Jiří Heřmánek-pokud by mu to jeho zdravotní stav dovolil jistě by např. podpořil svojí účastí nenávistnou demonstraci slušných občanů na podporu prezidenta Zemana.Je vidět,že i přes jeho věk mu to stále dobře myslí.
    https://www.facebook.com/protinenavisti/videos/vb.239542219527326/584623368352541/?type=2&theater

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Úroveň příspěvku A 14:38 - Kdyby byly v prdeli ryby nebyly by rybníky.
      Tak tedy něco z vyšší úrovně od spřízněné duše: "Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid."

      Smazat
  9. Přichází Nový Rok.Jsem Čech.A chci žít bez obav,že mne venku podřeže islamista.Chci číst české knihy,slyšet rodnou řeč,chci slyšet české písně v rodném jazyce.Nechci podporovat homosexualitu na ůkor rodin,dekadence,ůpadku základu společnosti.Nechci se dívat na ponižování a likvidace vzdělání,kultury,jazyka a zejména vzdělání v současném školství prostoupeném demagogy.Chci znát pravdu a čerpat sílu z pravdy.Nechci se nechat zatahovat do válek s USA pro cizí zámy.Chci žít normální život v normální rodině,bez infiltrace zla cizáků,cizinců,cizích obchodníků a cizích válečníků.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vystoupit z NATO+EU
      už i pro její nacistické kořeny:
      http://www.reformy.cz/zpravy/nacisticke-koreny-bruselske-eu/

      Smazat
    2. Proč vás podřeže islamista? Islamista se na vás vyprdne. Ale určitě vás podřeže jiný Čech - jestli někoho třeba serete. Za islamisty se pak budou šikovně schovávat - jako za henleinovců začaly tu a tam propukávat noci dlouhých nožů, sousedé se zabíjeli navzájem, ale svádělo se to na hitlerjugend. Prostě - jestli tady někdo připustí takovej občanskej bordel, jakej je třeba ten názorovej v různých diskuzních příspěvcích, mnohdy perverzních až otřesných - budou se lidi navzájem zabíjet a vyřizovat si účty všelijak. Všechno se svede na muslimy a po ptákách. Tím pádem se nic nevyšetří a zavládne zde prostředí podobné jako je v JAR. Denně padesát vražd? A Češi? Ukázalo se, že jsme všeho schopní, podvodů, zlodějen, vražd - možná jsme i horší než ti islámci. Jen nechme na hlavě.

      Smazat
    3. 22:13 Ty sluníčkáři, vždyť ty tady obhajuješ a bráníš islám. Uvědomuješ si ty hlavo skopová , co se vůbec děje v Německu, Švédsku, Holandsku a jiných zemí plných přivandrovalců, asi tvých kamarádů? Ještě by chybělo, abys začal obhajovat tu babu z Německa a celou bandu z Bruselu. To je tedy síla!!!!

      Smazat
    4. Ty jsi ale blbec. To je síla. Co nadáváš skrčenino? A jako chceš říci že Češi nevraždí? Že se nepodřezávají a neubodávají? Ty nevíš o zmetkovi, který nevinnému zvířeti - uvázanému koni - zaživa odřezával maso z těla, protože měl "špatný den?" To by možná islámec neudělal, takovou prasečinu. Ty nevíš, že feťácká verbež je schopná všeho? Zmrda, který utýral koně, bych utýral a utrýznil s radostí - a nejsem islámec ani sluníčkář - jak už pořád žvatláte ty pitomosti. Asi budeš nejakej stařec - ne? V každým případě jsi pokryteckej všivák. Čus.

      Smazat
    5. 15:38 Ty seš úplnej, ale úplnej mimoň a demagog, co tu míchá jabka s hruškama. Asi jsem tě přecenil, protože vůbec nevíš jaká bije. Co sem pleteš pořezaného koně, tady je debata o islámu a právu šaria, jestli ale víš o co se vůbec jedná. Já mám taky rád zvířata a žádnému bych neublížil, ale je to prostě mimo. Ty jsi ještě nepochopil , jaká nebezpečná situace je kolem našich hranic a že v roce 2016, budeme řešit spoustu nepříjemných a nebezpečných situací, u nás v ČR víš skrčenino? Nevím, proč bych měl být pokrytecký všivák, ale za to vím jistě, že ty jsi zabedněný tupec, kterému nebylo z hůry dáno. Jestli jsi vlastenec, tak přijď 6.2.2016 na demonstraci proti islámu do Prahy. Ale soudě podle tvých jednoduchých myšlenek , budeš na takovou věc příliš velký posera , co umí všechno jenom okecat, tak spi dál, svým zabedněným spánkem. Jinak je mi 55 let mladíku.

      Smazat
  10. Pan dr. Konvicka z Budejovic, je nejchytrejsi ze vsech universitnich ucitelu v cele Ceske republice ! Jeho nazory jsou stejne jako nazory vsech Americanu, kteri nepatri do skupiny Louise Farrakhana !
    AT ZIJE PAN DR. KONVICKA !

    OdpovědětSmazat
  11. Zapomel jsem se podepsat. Omlouvam se ! 14:46 jsem napsal ja nick HONOLULU a stojim za svym nazorem.
    honolulu

    OdpovědětSmazat
  12. Pana presidenta Zemana, ZAVIDI ceske republice cela Evropa a je silne popularni i mezi narody vzdalenymi od Evropy !

    Kdyby jste sledovali svetova media, tak by jste to uz davno vedeli. Nejen male deti nekde v Cine, ale i stare babicky na Floride se zajimaji o presidenta Zemana.
    Jeho vanocni projev byl prelozen do 10 jazyku, drive nez president odesel od kameramanu.

    O Prochazkovi nikdy nikdo NESLYSEL ! Jsem si jisty, ze prska proti ceskemu presidentovi ze ZAVISTI nad jeho popularitou !

    Krome toho nejsilnejsi kandidat na presidenta Ameriky Donald Trump, ktery ma velky naskok pred jinymi kandidaty, ma uplne stejne nazory na invazi Islamu jako ma president Zeman ! President Zeman ma vetsi popularitu ve svete nez mel TQM nebo Benes.

    Takze to co rika Prochazka ma stejny vyznam jako to, co rika Farrakhan. Lide to nevnimaji a je jim to uplne jedno.
    AT ZIJE PRESIDENT ZEMAN !
    honolulu - bystrozraky observer.

    OdpovědětSmazat
  13. A kdo to vůbec je, ten Martin Procházka, že je tady kolem toho hňupa tolik humbuku? Nikdy jsem to jméno neslyšel.

    OdpovědětSmazat
  14. Uz KONECNE by mela prijit prazska kavarna k rozumu a smirit se, se svoji politickou prohrou ! Nekonecne lopatovani hnoje proti presidentu jim prinese jen pohrdani narodem, ktery bude znovu presidenta Zemana volit !

    Je to VYPOSEROVANO ! Priznejte si ! Jste nesikovna a neschopna NEMEHLA ! To svedci o skutecnosti, ze vase pozice a funkce jste ziskali na zaklade NEPOTISMU.

    Vzdyt vy uz ze zoufalstvi nad svojim BRIDILSTVIM se pozastavujete i nad jidelnickem presidenta Zemana, ktery jezdi na zabijacku... Vy zerete KUS-KUS , coz je politicky korektni zradlo pro velbloudy !
    K vase uleve koncim svoji analyzu vasich zivocisnych osobnosti. S pozdravem SLAVA PRESIDENTU ZEMANOVI !
    vick honolulu - keen observer.

    OdpovědětSmazat
  15. Nemáte odvahu podívat se pravdě a realitě u nás do očí.Raději žijete ve lži a v klamu.
    Je to tím pro vás pohodlnější.
    Srovnáváte nesrovnatelné.Viz.téma Ukrajinská krize.Ukrajinský fašisté a nacionalisté je krajně nebezpečným jev každé společnosti kdekoliv v Evropě či ve světe.Nezáleží na tom-odkud má podporu(Západ nebo Rusko).
    Nepatřím mezi nekritické příznivce EU a jeho politických elit.
    České fašisty,nacionalisty a krajně pravicové populisty-žádný demokratický politik na Západě v ČR nepodporuje.
    Ty nachází podporu u českých populistických politiků jako je např.Zeman,Babiš,Okamura.
    Inspiraci vidí v Polsku,Maďarsku a v autoritářském vládnutí Putinovova Ruska.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jste to právě vy, kdo žije ve lži a v klamu.
      Je to právě eu+nato, kdo podporuje nácky(Ukrajina), DAEŠ(trénují v Turecku, které podporují), řízenou invazi utečenců, nevýhodnou TTIP, poškozující sankce...
      Nelíbí se vám, že prezident otevřeně říká pravdu.

      Smazat
    2. 15:42 - Jakou odvahu myslíš sobělháři? Odvahu zavírat pevně oči před ukrajinským pochodňovým průvodem, před národním hrdinou Banderou a před fašistickými symboly? Nebo před zvěrstvy v Oděse a v Dněpropetrovsku, kde je prostě upálili nebo zabili a zahrabali do příkopu? Tuhle pravdu a realitu, které se bojíme podívat do očí? Máš vůbec alespoň špetku soudnosti???

      Smazat
    3. 15.42 poslanec ukrajinského parlamentu si zpívá:
      mám vám to přeložit nebo to zvládnete sám:
      http://www.politnavigator.net/pyanyjj-ehks-soratnik-lyashko-i-chlen-gruppy-po-druzhbe-s-izrailem-spel-pesnyu-gitler-v-kazhdom-iz-nas.html

      Smazat
    4. 15.42 máte pravdu západoevropskou mediální glorifikací taktiky fašistického převratu na Ukrajině proveného přesně podle Mussolliniho vzoru jsme způsobili, že fašismus pozvedl hlavu v celé Evropě, tzn. srazy veteránů divizí SS už nejsou jen na Ukrajině, ale i v dalších zemích... aktivity fašistických a nacistických organizací zaznamenávají široký vzestup po celé Evropě, zřejmě jen u nás to ještě není tolik vidět.

      Smazat
  16. Miloš Zeman byl vždy skvělý lhář.
    Je známo,že internetové diskuze nejvíce navštěvují starobní důchodci(mají nejvíce času) a server Druhá republika není jistě žádná výjimka je dobré si připomenout o Miloši Zemanovi,některé fakta o jeho politické minulosti.
    Roky 1989-90 si řada čtenářů tohoto serveru bude dobře pamatovat.
    Výroky Miloše Zemana se zdají být na první pohled ohromující a věrohodné. Při bližším bádání však zjistíte, že vypravěč si všechno vymyslel. Umí být naprosto geniálním „baronem prášilem“.

    Již při projevu v listopadu 1989, na Letenské pláni, oslnil obrovský dav aplaudujících posluchačů argumentací, kterou si vyfabuloval - a vůbec se s tím netajil. K tomu novinář Martin Novák: „Těžko říci odkud ta čísla a pořadí bral.“

    Ještě konkrétnější byl Jiří Menzel: „Už v listopadu 1989, z tribuny na Letenské pláni obelhával občany výroky, jako že Československo je v podílu vysokoškolsky vzdělaných lidí někde za Ugandou a podobně, chrlil fakta, kterým lidé rádi naslouchali. Prostě si vymýšlel číslice jen tak, aby oslnil, ale sám věděl, že kecá. Tehdy, když šel z té tribuny, se dokonce přiznal, že si to vymyslel, a smál se přitom.“ („O Zemanovi plácajícím hlouposti“, Parlamentní listy, 26.04. 2015).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsi na špatném webu sluníčkáři. Tady si nic nevyžaluješ. Tady jsou lidé dobře informovaní o dění ve světě, i o takových, jako jsi ty. Snůškou špinavostí si nepomůžeš.

      Smazat
    2. Anonymní30. prosince 2015 16:19
      O vašem tvrzení silně pochybuji.
      Že se je Druhá republika krajně pravicový web.který svým politickým zadáním má blízko k Miloši Zemanovi-s tím jediným s vámi souhlasím.

      Smazat
    3. Anonymní 30. prosince 2015 16:37
      Zeman říká jenom to,co některý lidé chtějí slyšet.
      Pravda a fakta nejsou pro ně a vás relevantní.
      Myslet přece bolí.

      Smazat
    4. 16:37 - o jakém mém tvrzení silně pochybutete? A s čím souhlasíte? O žádné "Druhé republice" jsem nic nepsal.
      Jestli takhle chápete všechny informace, které se k vám dostávají, tak není divu, že napíšete jen blábol.
      A jinak, ano Zeman je "můj" prezident, protože hájí zájmy lidu ČR.
      Anonym 16:19.

      Smazat
    5. Tak jsem čekal na ty ohromující informace o lživém Milošovi a dozvěděl jsem se dvě blbosti, které se neustále opakují, navíc ještě otištěné v PL, což je teda vysloveně oddychový webík, žádný pro nedůchodce náročný zdroj. Takže nefňukej, pilně pracuj a hlavně se vzdělávej, ať jako rentiér na stará kolena máš tolik energie a elánu, abys otevřel nějaký web a diskutoval tam.

      Smazat
    6. I já mám k Zemanovi výhrady. Jsem proto sluníčkář? Ve volbách jsem ho volil, protože nikdo lepší nebyl. Právě zmiňovaná proevropská náklonost mi na něm vadila a stále vadí nejvíc. EU byla založena, mimo jiné, aby si velké země s těmi malými nemohli tak snadno vytírat pr...del. Dnes se ale ukazuje, že ty velké ty malé v podstatě řídí. A je to zřejmé od samého počátku, kdy jsme se stali členem. O to víc mi vadí každá Zemanovo zmínka o těsnější evropské integraci, chceteli, federalizaci. Nikdy není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. A politika byla, je a bude vždy o hledání kompromisů. Bezvýhradné přijetí někoho do vedení je první krok k diktatuře. Zemanovo oponenti by měli, místo planého kritizování Zemana samotného, otevřít některá jeho témata a podrobit je historickému, resp. technickému rozboru. Tam by měli větší šanci nachytat Zemana v nedbalkách, než svými primitivními výpady na jeho osobu. Jenomže to chce inteligenci a znalosti.

      Smazat
    7. 16 01 Přestaňte už číst ten demagog.cz ten má do objektivity daleko a je to politický orientovaný plátek.to jsou žvásty ale Zeman je už popsaná kniha ale zatím jako prezident své sliby plní akorát nevím proč tak podporuje EU, možná si myslí že jí spolu s Orbanem a Firem změní. Co se týče vás tak zkuste třeba najít sadamovi zbraně hromadného ničení *-:-)

      Smazat
    8. 16 37 Tak to dle vaší logiky musí být i komunisti krajně pravicoví, a celkově všichni kteří nevidí důvod k tomu věřit těm co si tu hrají na demokracii a humanismus.Posahani Havlovci berou za fakta a pravdu kdejaký lživy politický postoj od nějakého Kerryho i když se dají fakta najít na internetu.

      Smazat
    9. Češi nejsou moc nároční i to že nám Zeman nenadava do nacistů je plus.furt lepší než Karel poser-plena ať zkusí tak jako nás pomlouvat i Švýcary za to že se neúčastní sebevražedné multi kulti, ti by ho zabili. To je vtip že se prezentujete jako myslící tvor i když bez rozmyslu převezmete ty sračky z ČT? Dete do háje.

      Smazat
    10. Panebože - a ty nejsi lhář? A k tomu demagog - a k tomu blbec. Proč tady prskáš ty ptákoviny na Zemana - proč ne na všechny ostatní? Podívej se na všechny politiky, jejich minulost a z jakých hnízd pocházejí ty pokryteckej hňupe. Jsou to unisono všichni darebáci, šupáci, všichni z komunistických hnízd. Proto taky jsou taková verbež. Komunisti si za 40let zvykli pohlížet na ostatní lidi jako na méněcenné, s nimiž není třeba počítat. Právo na práci jsme měli zakotveno v Ústavě, proto všichni měli práci, ale komouši - ti dolistopadoví - se vždycky považovali za nadlidi, vždycky to byli kariéristi a pokrytci. Proto taky je tady všechno tak posraný. Se starejma kurvama se novej bordel nikdy neudělá - nebo ty jsi o něčem takovém slyšel? Že by to mohlo fungovat? Já ne. Všechno co se tady děje je šaškárna, zem se stala pro více než třetinu lidí vyhlazovacím táborem, jakýmsi demokratickým gulagem. Každý se bojí každého - každý nenávidí každého - jedni živoří za sedmičku měsíčně, druzí si neumí bez sta tisíc měsíčně život vůbec představit. Toho, že by měli žít taky za sedmičku, se bojí ze všeho na světě nejvíc. Války a zabíjení pro ně nejsou nic -ale že by oni měli žít jako obyčejňáci? Hrůza!

      Smazat
    11. 16:01 Jdi do pr..le, ty pravdoláskaři. Máš snad za úkol rozeštvávat tady lidi? Přečti si tady příspěvek 31.prosince 1:29, ten se k tobě hodí.

      Smazat
    12. 16:44 Ty dutohlave , tak nám tady řekni, co je pravda a nepoužívej ty obligátní kecy o tom, co chtějí lidé slyšet. Takové to tupé zaslepence mám nejraději. Žvaníš, jak naši politici.

      Smazat
    13. Rozeštvat lidi už víc nejde. A "tady?" co je to "tady? Myslíš na diskuzích? Cha cha cha - "tady" se schází to úplně nejhorší z nejhoršího. Normální člověk, kdykoliv se podívá na diskuzní sračky, co dovedou lidi vypotit, dělají se mu mžitky před očima, a zvedá kufr.

      Smazat
    14. 15:41 Když se ti tu nelíbí, tak táhni na diskuzi novinky.cz. Tam se můžeš s různejma mozkovnama jako šamšula, perkaus, nebo bartošková, chlácholit a obdivovat tu nekonečnou demokracii západního typu. Ale hlavně a především, urážet Rusko a Putina.

      Smazat
  17. Odjinud trochu bokem: T.Spencerová http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/21262-jaceuk-prorokem-ukrajina-je-nad-propasti-

    OdpovědětSmazat
  18. vy co tady pomlouváte prezidenta mu nesaháte ani k podpatkům
    určitě to byla lepší volba než ten váš pochcanej kchárl šlafenblb / Zeman má image ale to rakouský havloprase je jen dobytek

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní30. prosince 2015 16:15
      To nejsou pomluvy.To jsou holá fakta,který fanatický přívrženci Zemana těžko snáší.

      Smazat
    2. 16 41 Takže většina našeho národa je fanaticka zato islám ve kterém je snad jedinou zárukou na nebevzeti dzihad je mirovej, no furt to není ono na úroveň Josefa Goebbelse musíte ještě hodně cvičit, to vám uvěří tak dítě do 15 let na kterým už pracovala školní propaganda.
      Ta Rakouska škodná má leda tak dobře vylhany a propagovany mediální obraz Toť vše. Fakta typu říkali to placení lháři za mirovej islám které financuje Saúdská Arábie, to je velká nehoráznost vydávat to za fakta.

      Smazat
    3. 16:41 Fanatičtí přívrženci jsou voliči "hajnýho", co nemůžou rozdýchat jeho neúspěch a tak vytváří různé podrazy jako smyslů zbavení. Co vy na to , červenokaretníci a zrádci českého národa?

      Smazat
  19. Říká jenom to,co některý lidé chtějí slyšet.
    Pravda a fakta nejsou pro vás relevantní.
    Myslet přece bolí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Možná že myšlení bolí i Karla když je to nevyuceny hajný, a přesto je to vzor pracující inteligence,to je gól že?

      Smazat
    2. Karel Šláfenberk není vzorem pracující inteligence, ale kavárenských povalečů. V tom je značný rozdíl.

      Smazat
  20. EU, naše členství a hlasování o něm? Každý člověk se rozhoduje na základě svých vědomostí a jemu dostupných informací. Pokud nám jich média nabídnou směšný zlomek, těžko odsuzovat ty, kteří v dobré víře hlasovali pro vstup. Ne každý je vystudovaný právník, ne každý se dokáže orientovat v právních termínech a ne každý má čas si vyhledávat informace pokoutně na internetu (ale i za to buď internet požehnán). To je práce novinářů a především politiků. Zejména těch opozičních. Ti ale všichni o překot nabádali voliče pro vstup. I já osobně jsem v dobách vstupu ČR hlasoval pro, byť s dodatkem, že vstup za námi vyjednaných podmínek považuji za menší zlo ze dvou možných.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdopak tehdy mohl tušit, že se EU postaví na stranu ukrajinských fašounů se sankcemi proti Rusku? Že se urodí zvrhlost řízené migrační tsunami, podpořená EU???

      Smazat
    2. Jenomže tady měla zafungovat opozice a novináři. Ti měli podmínky členství podrobit právnímu rozboru a měli upozornit na nebezpečí absolutní podřízenosti. Vyjednavači měli zapracovat na nějaké možnosti odporu při závažných situacích. To konec konců platí i o našem členství v NATO.

      Smazat
  21. Mimochodem, ten autor panfletu je naprosto mimo, když mluví o odpůrcích EU v souvislosti ze Zemanem. Ten přece vyvěsil vlajku EU a vždycky se hlásil k ideám EU, ale to ten šmudlík asi ve své dychtivosti nezaznamenal.

    OdpovědětSmazat
  22. Japa se menoval ten film? "Je treba zabit Sekala". Copa nejaka parafraze?

    OdpovědětSmazat
  23. Jsem nepřítel EU a podpořím jakoukoliv akci,která pove-
    de k její likvidaci.Je to německá čtvrtá říše,do které
    se dementní Čecháci nechali vmanipulovat.Tak odevzdali
    svůj stát tisíciletému nepříteli.Po skončení světové
    války měli být všichni Němci fyzicky zlikvidováni a
    byl by v Evropě konečně klid.Jalová Merkel by nezvala
    hosty(nezvané)do Evropy a nebylo by balkánské války.
    Petr Majevský

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tak v Německu získali zpět moc voliči, Německo by se stalo suverénní zemí bez okupujícich základen tak by to byl skvělý spojenec pro zachování civilizace.

      Smazat
    2. Něco na tom je, hledejme přátele- ne nepřátele.

      Smazat
  24. Někdo namaluje politikům tykadla a vláčej ho dva roky po soudech, někdo uráží prezidenta a nic se neděje a tihle tvorové budou říkat socialismu totalita.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Říkám si že bych svůj nesouhlas měl vyjádřit házením vajec,když se to může házet na Zemana tak profese třeba na Sobotku, stropnickeho, kámoška,Schwarzenberga,Kalouska a pod.

      Smazat
  25. Co to je to individuum "Martin Procházka"?
    Vždyť ten blbeček nejspíš nebyl před 89. na světě.
    Že někomu stojí za to zabývat se takovým plevelem.
    Já jsem hrdý, že jsem nácek, rusofil, svoloč a další, čím by mě plevel nazval.
    A do očí by se mi nepodíval, protože bych ho uspal jednou ranou mezi oči.
    Přijde čas, kdy bude stát na každém náměstí šibenice. A tam se budou podobní "Procházkové" houpat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. I kdyby se měli vešet zaprodanci a zloději kteří úmyslně zproneverily od miliardy víše tak by bylo adeptů až až.

      Smazat
  26. Kdo píše svinstva = sviňák = Martin Procházka = nový Führer extremistické svoloče.

    OdpovědětSmazat
  27. Procházko, neříkej se svoločí, nebo s tebou zatočí!

    OdpovědětSmazat
  28. Ticho tam prazska kavarno, nebo pan president Zeman zavola svoje kamardky Cinanky, a ty vas umlati temi cepickami co maji na hlavach a bude jich potreba pouze polovina.
    Oni ho maji v Cine radi, a vas nema rad nikdo, ani ti kterym jste se vylihli.
    Podivejte se ! BELLEZA Y DISCIPLINA CHINA na you tube.
    honolulu

    OdpovědětSmazat
  29. hrabě Kocharowski31. prosince 2015 10:37

    Zeman říká jen PRAVDU, a to buzeranti multikulti politickokorektněprolhaní a zaprodaní nemohou přenést přes srdce.
    Proto má Zeman podporu národa, protože říká jen PRAVDU, a k tomu mu dopomáhej bůh.

    Ať žije PAN PREZIDENT ZEMAN! Morální autorita, která nastavuje zrcadlo amorální patologické sedlině pražské kavárny a všem šmejdům, proto je tak nenáviděn.
    Tento hnusný odpad, tato rakovina, došel tak daleko, že nenávidí vlastní národ.
    Je třeba si tyto šmejdy dobře zapamatovat. Vzpomeňte šmejda Mlynáře, jak se styděl za český národ.

    Nikdy nezapomeneme, ŠMEJDI.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.