Reklama

úterý 29. prosince 2015

V Česku vniká nová politická strana či hnutí na podporu Ruska !Silvestrovský vtip to není....

29.12.2015   Sputník
Na sklonku roku 2015 se objevila informace o tom, že v České republice se zakládá politické hnutí, možná dokonce strana, bezprostředně zaměřená na podporu politiky Vladimira Putina.
Vzniká na základě spolku Přátel Ruska v České republice díky úsilí bývalého senátora a poslance a bývalého soudce Nejvyššího správního soudu, advokáta Jiřího Vyvadila.
Jiří Vyvadil ve svém interview pro Sputnik řekl:

Posledním impulsem pro vytvoření politického hnutí Přátelé Ruska v České republice byl fakt, že Evropská unie i USA v situaci, kdy Rusko cílevědomě a dokonale funkčně bojuje za naši civilizaci proti všem džihádistům na Blízkém východě, byly Rusku prodlouženy naprosto nesmyslné sankce. Sankce pokládám za výraz neomluvitelného pokrytectví Západu, protože to byl Západ, který zorganizoval a financoval svržení bývalého prezidenta Ukrajiny Janukovyče s cílem postavit Ukrajinu do nepřátelské polohy proti Rusku a vyvolat geopolitický střet. Jednání Západu je proto zcela amorální a naprosto neomluvitelné. Proto s plným vědomím, že uprostřed této atmosféry, kdy i česká vláda servilně dala k prodloužení sankcí souhlas, půjde o gesto, které bude chápáno jako políček celému českému politickému establishmentu, jsem ohlásil vznik tohoto hnutí a otevřel k němu diskuzi na stránkách naší skupiny i některých sociálních portálů.

Mohl byste jmenovat hlavní programové cíle takového hnutí?

Chceme být kritickou alternativou dosavadních politických stran a hnutí, protože jsme přesvědčeni, že čtvrt století, které nás dělí od roku 1989, nás svou bezmyšlenkovitou jednostranností na Západ zavedlo do pasti. Stali jsme se spoluviníky všech těch zločinů v Iráku, Libyi či Sýrii, které byly dnes zárodky dnešní mnohamiliónové migrace. Ovšem zcela zásadní roli v exodu uprchlíků sehrává osa Obama — Merkelová — Erdogan. A naši politici s výjimkou Miloše Zemana těmto hrátkám opět poslušně naslouchají a dělají, jako by šlo o něco náhodného a spontánního. Teď se vede zápas o stabilizaci Sýrie či Iráku a celá EU a Obamovy USA hrají geopolitické vabank. Tento Západ zcela selhal. Chceme jiný Západ, Západ, který svrhne stávající mainstreamové lídry, kteří nás zavedli do tohoto marastu. A s naším provokativním hnutím držíme palce jak autentickému levicovému hnutí řeckého premiéra Alexise Tsiprase, tak vlastenecké Národní frontě Marine le Penové, či levicové vládě v Portugalsku atd. Sledujeme vývoj na americké politické scéně a Donald Trump, který zjevně hledá cesty ke spolupráci s Vladimírem Putinem, je pro nás naději, že i v USA jsou myslící lidé. Samozřejmě náš program se bude zaměřovat i na fakt, že za čtvrt století budování kapitalismu jsou naši zaměstnanci chudáky oproti západním a jejich příjmy dosahují bídných 25 % příjmů na západ od nás.



© AP PHOTO/ HASSAN AMMAR
Názor: Podpora blízkovýchodních diktatur Česko diskreditujeJaké formality je třeba dodržet, aby mohlo být politické hnutí zaregistrováno, je nezbytné sbírat podpisy? Jaké podle vás existují možnosti financování?



Tak především budeme muset získat tisíc podpisů k registraci. Jinak souhlasím, že největším problémem bude financování našeho hnutí. Budeme se spoléhat hlavně na naše myšlenky, a že prorazí svou odvážností. Uvažuji, že se obrátíme inzeráty i na ruské občany, protože si myslím, že je v zájmu Evropy, Ruska i světa, aby Česká republika navázala na tradice, kupodivu budované ještě za První republiky prezidenty T. G. Masarykem a Edvardem Benešem, kteří v rámci vyváženosti — a to platí především o Dr. Benešovi — chtěli, aby naše vlast představovala most mezi Západem a Východem. Jsme přesvědčeni, že máme k tomu nejrozumnější podmínky. Zatímco například náš severní soused Polsko je sice na jedné straně kritický k Bruselu, ale na druhé straně je až nebezpečně fanatický ve své protiruské válečnické politice, má Česká republika ve středu Evropy ideální podmínky pro svou postupnou přeměnu na jakousi kolébku hledání nové Evropy, nové vazby Evropy a Ruska, když každý ví, že stávající EU nemá šance na přežití.

Spolek Přátel Ruska už byl vystavován ostré kritice v českých hromadných sdělovacích prostředcích, snaží se ho všemožně zkompromitovat. Neobáváte se dalších útoků?

Abych byl upřímný, naprosto očekávám, že budeme kritizováni, ale vůči tomu jsme již imunní. Jestliže jsme před dvěma roky zakládali naši skupinu s vědomím toho, že dosavadní unilaterální model dominance USA je světu nebezpečný a že je třeba jej vyvážit silným Ruskem, sledujícím strategické rozumné celosvětové uspořádání, pak prostě musím konstatovat, že na naše slova došlo. Vladimír Putin je v dokonalé fyzické i psychické kondici. Stačí ještě pět let a Nový světový řád, kde nikdo už nebude diktovat druhým a v jehož rámci zejména Rusko a Čína, případně Indie, budou tvořit rozumný a zároveň silný trojlístek, který bude vyvažovat a usměrňovat excesy Západu, reálně vznikne. Už žádné nové vojenské agrese. Pomůžeme-li zde, uprostřed Evropy, tomuto vývoji, co více si, byť jako malá země, můžeme přát.



© REUTERS/ DAVID W CERNY
Luzar: Česká politika vůči kvótám není ani ryba, ani rakS jakým elektorátem můžete počítat? V České republice je zřejmě dost lidí, kteří i dnes pociťují své historické, kulturní i prostě lidské spojení s Ruskem, pro které je nepřijatelný propagandistický termín „rusofobie", přestože úplně ve všem s politikou Kremlu nesouhlasí. Budete se snažit o to, aby se členy Vaší strany stali i zástupci tohoto širokého kruhu přátel Ruska?



Otevřeně řečeno, chtěli bychom působit napříč všemi vrstvami společnosti. Věříme, že lidem se mnohé nelíbí, a že dokonce stávající vládní strany tak trochu i s ošklíbáním podporují spíše ze setrvačnosti, protože zde skutečně není žádná nabídka. Sám cítím, že se oslabuje nenávist vůči Rusku. Zejména mladí lidé jsou v podstatě produktem masové amerikanizace v kultuře. Ale zároveň vidí, že to, oč usiluje Rusko na Blízkém východě, je správné pro nás i svět. Také nastalo mohutné vystřízlivění ohledně Ukrajiny. To, co předvádějí ukrajinští vůdci Porošenko a Jaceňuk, je prostě na svěrací kazajku. Je proto zajímavé, že začíná silně narůstat většina, která minimálně chápe, že Ukrajina je cosi podivného, a dávno se nerozplývá nad euromajdanem a přestává hledat viníka v Rusku.

Víte o tom, že na Slovensku jde do parlamentních voleb v roce 2016 národní proruská koalice Odvaha? Je možné, aby bylo něco podobného — koalice nebo hnutí — vytvořeno i v České republice?

Tak pokud se nemýlím, stoupenci tohoto hnutí prakticky denně publikují na naší facebookové skupině a sledujeme jejich snahy. Možná na závěr trochu střízlivosti v odhadech a taktice. Naše hnutí bude mít za cíl změnit atmosféru ve společnosti. Jsme si i vědomi toho, že jde o běh na delší trať. Podívejme se na Národní frontu Marine Le Penové. To, že dnes potencionálně představuje druhou nejsilnější stranu ve Francii, se utvářelo celé roky… Nám jde o změnu země, ale pokud bychom svým tlakem ovlivnili silnější politické uskupení, a do budoucna si dovedu představit alespoň částečně racionální posun zejména u dnes nejsilnější politické strany v zemi, strany ANO, zdálo by se nám to užitečné. Nám nejde o to, za každou cenu tam bojovat o nějaké 3-5 %. Okrajové strany, kterých je u nás vícero, absolutně nemají sílu cokoliv rozumného ovlivnit. Takže to shrnu: strategie pro nové Česko je jasně daná a taktika se může měnit…

50 komentářů :

  1. Spasibo ti Rasija .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Пусť живйот великолепннайа могутнайа Российа, маť всецх геройев! Всего нейлучшего высокоуважайему господину Путину, самому лучшему вошчу всего мира!

      Smazat
  2. Dobry napad. Vy - nacisticti i komunisticti vlastizradci by se meli spojit do jedne strany. Bude s vami vetsi sranda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0.14dej tu svoji fotku,aby jsem si ji mohl dát do svého betlemu,kde mi chybí osel

      Smazat
    2. 0.14.drahy neosráči z mami hotelu,rád bych poznal tvé rodiče.Poradil by jim totiž,že by sourozenci neměli mít děti.

      Smazat
    3. SAMOZŘEJMĚ,ŽE SE SPOJIME,VÍME TOTIŽ,ŽE VŠICHNI KŘIVÁCI A NETÁHLA

      to už udělali.Tak jim tu dávám rozhovor s amíkem našeho blahorodí cara gosudara,bolševika a BUDOUCÍHO VELITELE EU Army PUTINA ,hned nato jak zruší NATO

      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6677-necenzurovany-rozhovor-vladimira-putina-s-americkym-novinarem-charlie-rosem

      Smazat
    4. 0:14 Běžel jste shodit parohy až někam k lesu u Mnichova a dnes zahnuté kramle shazujete na invazi vojsk Varšavské smlouvy. :DDD

      Smazat
    5. 0:14 Běžel jste shodit vinu až někam k lesu u Mnichova a dnes krádež ze společné kasičky zakrýváte invazí vojsk Varšavské smlouvy. :DDD

      Smazat
    6. Kožený emigrant Hrdlička si za posledné peniaze nechá zhotoviť vizitky neexistujúcej firmy a s požičaným mercedesom vyrazí do Pálavíc, kde mu dôverčiví podnikavci vnútia nielen svoje peniaze, ale aj dcéry... http://www.csfd.cz/film/9404-bourlive-vino/prehled/

      Smazat
    7. Sranda to bude ale takoví jako ty se smát moc nebudou, zalezou ještě hlouběji do Jůůůůůessej konečníku ve snaze se zachránit ovšem zakotvěte se tam dobře neboť USSA jede s kopce o tom ani ratata.

      Smazat
  3. Ako v Česku tak i na Slovensku vznikajú strany, ktoré sa chcú postaviť na obranu mieru v Európe,na zastavenie protiruských akcií zo strany USA a ich análnikov z Európy. Takéto tendencie vidíme v celej Európe a dúfam,že po pár rokoch to vyústi do priateľstva s Ruskom.Centrum fašizmu je teraz v USA k čomu jej pomáhajú dementi z celej Európy, dobre platených z fašistickej centrály v USA. Aj takýto počin pána Vyvadila oslabuje schopnosti vojnových štváčov, preto mu želám úspech a pevné nervy.Pán Vyvadil už po fašistickom prevrate na Ukrajine správne pomenoval fašistov, ktorým by nikdy ruku nepodal ako sú hajzli Jacenjuk, Turčinov, Porošenko a a ďalší zradcovia ukrajinského národa. a presne predvídal vývoj na Ukrajine.

    OdpovědětSmazat
  4. I když mě je Rusko sympatičtější než intriky USA a Anglie protože je správné a čestné tak mám za to že je hloupost dávat si ho do názvu české strany i ti naši zalozaci by o sobě otevřeně neměli mluvit ze jsou proRusti, úplně by stačilo se.vymezit proti tomu co dělá Nato, to stačí. stejně tak můžu volit třeba Okamuru, SPOZ a další, ale podotkl bych že nemá smysl rozmelnovat naše hlasy mezi strany které nedostanou ani 5 procent.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ti vasi "zalozaci" nejsou nic jineho nez banda byvalych komunistickych pohranicniku a bacharu. Stejni zmetci kolaborovali uz s nacisty.

      Smazat
    2. Věkově ti to nevychází, každý muž starší 30 let u nás byl u odvodu. Česká armáda je plně profesionální teprve od 1. ledna 2005. Českoslovenští vojáci v záloze jsou hoši jako květ v nejlepších letech, proto z nich máš takové bobky.

      Smazat
    3. Pro 1:22 - Nevážený anonyme, dnešního dne v 10:00 hod. se neprodleně dostavte do mého operačního stanu na hoře Říp. Budete obžalován z nactiutrhávačství, lži, urážek a dalších trestních činů vůči skupině obyvatelstva. Trest Vás nemine. Ke snídání budete mít suchaře. Vaše exekuce bude vykonána za rána, za úsvitu, za rosy před nastoupenou jednotkou!
      z moci úřední velící důstojník:
      pražský vrabčák plk. Čimčaro Čvirík

      Smazat
    4. Anonymní 0:26
      Velice rozumný názor,souhlasím.
      Být přáteli s každým státem,kterému je válka,násilí cizí,to je podmínka.Ta úroda stran,je vlastně požehnání pro větší strany,rozmělní se protestní hlasy a těm stranám pak stačí 20% odevzdaných hlasů k vládnutí.

      Smazat
    5. K A 0:26. V podstatě bych s Vámi souhlasil, kdyby alespoň jedna s těch pidistran, které uvádíte, měla takový tah na branku jako Putin a neutápěla se v množství nepodstatných trivialit. Tah na branku - jasný cíl, to je to podstatné. Pokud by u nás taková, alespoň jedna strana s jasným cílem a tahem na branku vznikla (byť alespoň volným kopírováním putinské politiky), tak "pán bůh za ni zaplať.

      Smazat
  5. V Čechách také vznikají podobné strany i když jsou sráženy k zemi třeba Národní demokracie má velmi jasný program.To co zakládá pan Vyvadil je nosná věc a určitě je nutné naši budoucnost koncentrovat k slovanstvu a né k sionistickémužidovstvu které zotročilo pomalu celou Evropu.

    OdpovědětSmazat
  6. Nemám pocit, že bych byl zrovna rusofil, ale zcela určitě vím, že nejsem rusofob a že ruského národa si velmi vážím.
    Jestliže v Čechách existuje řada stran, jejichž "bohem" jsou peníze a náboženstvím zištnost a kšeft, pak jako zcela oprávněným shledávám zájem založit stranu jejímž "bohem" bude rozumně uvažující člověk, jehož politika přináší a zcela určitě i přinese prospěch většímu počtu lidí, než lze očekávat od politiky zištnosti a kšeftu za každou cenu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Teprve dnes jsem docenil povinnou výuku nám blízkého ruského jazyka k pohodlnému dorozumívání se mezi Slovany a obraně před světovýma jatkama, které nám pravidelně připravují Anglosasi.

      Smazat
    2. Правилно пишеш, друг мой ческий.

      Smazat
    3. Bohužel se za Slovany považují Poláci, Ukrainci a Rusové, jejichž nejoblíbenější zábavou je vraždění Židů nebo sebe navzájem.
      Rozhodně víc mi vyhovuje mentalita Švýcarů, kteří se slovně řežou nemilosrdně, možná si i ve výru vášní "dají do h*by", ale majetky a životy jsou nedotknutelné!!!!!
      Tady každá generace začíná od 0, kdo se dostane k moci, krade jako straka-komsomolka-Timošenková a spol.

      Smazat
  7. Je smutnou skutečností, že na české politické scéně chybí skutečná opozice. I ti komunisté se pod Filipovým vedením dokonale asimilovali. Když si pročítám příspěvky Jiřího Dolejše mám pocit, že čtu názory Kalouska, nebo Bělobrádka. Komunistům stávající matematika vyhovuje. Stabilní volební výsledky jim dávají jistotu účasti v parlamentu s minimální kádrovou obměnou. Nástup nové strany s jasným programem, kritickým ke všemu, co současní probruselští řiťolezci zmastili, bych já osobně velmi uvítal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už jsem jednou někde psal: Jak řekl jistý V.I.L., ... "kdo chce zapalovat, musí sám hořet"... A Dolejš, ten už nezapálí ani hranici suchého dříví politého benzínem. /Navíc je to člen jedné party z Prognosťáku, která to dnes u nás má všude obšláplé./

      Smazat
  8. S těmi komunisty je to tak, že si popletli sojuz evropy se socialistickým sojuzem. Já odjakživa tvrdím, že komunistická strana je dnes stranou pravicovou a nikdo mi nechce uvěřit. Metody má stejné jako Kalousek a vzhlíží k EU, kapitalistickému projektu, jako k modle, která se nesmí zbourat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na KSČM je bohužel komunistický jen ten název strany. Bez něj by je člověk od jiných našich stran fakticky nerozeznal. Je to jejich jakýsi "copyright" na právo "údajné opozice" na koryta v parlamentní demokracii.

      Smazat
    2. Současná KSČM je jako ředkev. Napovrchu rudá, uvnitř bílá.

      Smazat
  9. Celé by to nebyl špatný nápad kdyby nenapadl pana Vyvadila.

    OdpovědětSmazat
  10. A safra, to zas bude spolek ...
    p

    OdpovědětSmazat
  11. Je to dobře, že takový spolek vznikne, ale zdá se mi, že se to na té naší, pronárodní straně pěkně tříští. Chtělo by to spíše opak. Alespoň teď v počátcích. Aby tady byl ten pořádný záběr. Jinak s tím kormidlem nepootočíme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:14 - Je trošku podivné, že součástí té vaší "pronárodní strany" je jakýsi spolek přátel Ruska.
      p

      Smazat
  12. Máte snad něco proti přátelství_

    OdpovědětSmazat
  13. Jediné co by tady u nás pomohlo, by měla být změna volebního systému. Zkrátka kdo vyhraje bere vše a vládne a to bez koalic, nebo tichých podporovatelů. Taková vláda by se musela sakra ohánět, aby si prosadila svoje názory. Vše by muselo být řádně odůvodněno a jasně vysvětleno.
    Dále by nebylo marné zavést zemské zřízení, jehož část již máme v názvu krajských hejtmanů. Jednalo by se o země: Čechy, Moravu a Slezsko, kraje zrušit bez náhrady, jsou úplně k ničemu, znovu zavést okresy s větší pravomocí. Každý okres by měl svého zástupce v zemeské radě a každá země by měla 3 svoje zástupce v národní(státní) radě. Podrobnosti dále uvádět je zbytečné, každý rozumný snad pochopí.

    OdpovědětSmazat
  14. Tak byly tu Henleinovci přímo napojeni na nacistické Německo, byla tu KSČ přímo napojená na totalitní režim v Moskvě a teď tu máme novou partaj též přímo napojenou na autoritativní režim v Kremlu. Tak jako v přírodě existují parasité napadající organismus a ten se s nimi musí vyrovnat svým imunitním systémem, doufejme, že česká společnost, sice oslabená nástupem populistů jako Zeman nebo Babiš, má stále sílu se vyrovnat s těmito parasity politickými.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A na české parazity napojené na zahraniční totalitní neoliberální centra jsi zapomněl??? Pak sis asi nevšiml, že organismus se již od nich začíná čistit a že sám jste s těmito parazity v jedné lajně.
      Individuální svoboda jen pro pár jedinců, horní 1% není totalita???

      Smazat
    2. PS1:
      99% obyvatelstva je totiž totálně zotročeno kapitálem. A jejich individualita je totálně v prdeli. Co jiného může být větší totalita???

      Smazat
  15. Já jim svůj podpis dám,aby se mohli projevit.Podle
    mých zkušeností se každému,kdo se dá na politiku,
    něco stane s mozkem.V tom záporném smyslu slova.
    Petr Majevský

    OdpovědětSmazat
  16. Ve Vyvadilově milovaném Rusku by už měli status "zahraničního agenta", protože chtějí být financováni částečně ze zahraničí. Tady mu nic nehrozí. To se to krásně propaguje, Rusko, když žijete na západ od Ruska.
    Vyvadil bude jako každý spasitel (snad kromě Krista) překvapen, jak málo hlasů dostane. Strana se jménem Zemana v názvu dostala procento, strana s Putinem dostane ještě méně. Ono se dá taky říct, že Vyvadil závidí Konvičkovi. Vyvadil makal dva roky na své popularitě budované na kritice Ukrajiny a sankcí. Na jaře už to vypadalo nadějně, když se chystaly masové demonstrace proti konvoji. Jenomže pak na masovou demonstraci přišel sám a v létě dorazili imigranti a na Ukrajinu a Vyvadila si nikdo ani nevzpomene, zatímco Konvička je za pár měsíců populární a je furt v každých novinách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Od kdy Vám vadí přístupy Vašich USA přátel (co se týká definice a registrace "zahraničních agentů"), které Putin pouze u jeho USA partnerů okopíroval. Co je demokratické v USA není demokratické v RF??? Tomu vážně nerozumím.

      Smazat
    2. 20:22 Pan chytrý promluvil. Člověče, nejste vy povoláním věštec na volné noze?

      Smazat
  17. Já si myslím, že existence spolku, či strany na podporu Ruska není špatný nápad. Na našem území působí okatě spolky CIA, "neziskovky" placené zahraniční měnou a zaměstnávají naše lidi. Při přejezdu US Army tu mávají vlajkami, mají svoje lidi ve sdělovacích médiích. Alespoň by se oddělilo zrno od plev.

    OdpovědětSmazat
  18. Marine Le Pen dostala od Putina 9 mil. Euro s podmínkou schvalování okupace Krymu (informovala německá, tuším ZDF, před několika dny). Kolik milionů dostane Velebil?! V ČR se pro tzv. "pátou kolonu" našlo vždy dost bezcharakternosti a hlouposti.

    Jan Šinágl
    www.sinagl.cz

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane nekydejte hnůj jen obyvatele ČR.Mezi všemi národy se najde dostatek kolaborantů.A jak se ukazuje i přes 40 let komodiktatury jich není ani tolik.

      Smazat
  19. I NDSDAP měla na papíře ušlechtilé cíle.

    OdpovědětSmazat
  20. Panu Vyvadilovi vadí naše nízká životní úroveň, ve srovnání se Západní Evropou a chce, abychom se dostali na životní úroveň průměrného Rusa.
    Chápu to dobře?

    OdpovědětSmazat
  21. Treba se k Vykadilovi prida i specialista na svycarske banky v umastene kosili.

    OdpovědětSmazat
  22. Proč soudruh Vyvadil nevstoupí do sekty Miloše Zemana, zvané SPO? Tam jsou samí přátelé Putinova Ruska. Nač tříštit síly? Po sloučení budou mít svá 3% jistá.

    OdpovědětSmazat
  23. Toto je šílené ...... Jsem zvědavá co bude dál

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.