Reklama

.

.

úterý 19. ledna 2016

Budoucnost národa

Josef Mrázek
19. 1. 2016
Komu na ní záleží? Ve čtyřicátých letech minulého století to třeba byl můj tatínek, byl to češtinář, ale jeho promluvy k žákům sledovaly také všeobecnou výchovu člověku potřebnou. Dnes to chybí. Říkával studentům: „Dvě děti jsou málo, ne každý je může mít, teprve třetím dítěm přispíváte k udržení národa.“ V dalších desetiletích demografický vývoj v Evropě začal znepokojovat rozvinuté západní státy, ale neuměly tomu čelit jinak, než dovozem migrantů. 

Nebylo jich zdaleka tolik, jako v současných vlnách, ale i tak se stali těžkým problémem, což se projevilo v kritické podobě se zpožděním desítek let.

Pro zahraničí byla překvapením úspěšnost opatření, která od šedesátých let zaváděla komunistická vláda Československa. Nám rodičům připadalo, že to ještě není dostatečné. Šlo jednak o různé finanční výhody pro matky a rodiny s dětmi a dále o zřizování jeslí a školek a dostupnost bydlení. Zvláště úspěšná byla sedmdesátá léta, kdy porodnost dosáhla 2.4 dítěte na jednu ženu v produkčním věku. To již vyvolalo na západě opravdový zájem, ale nebyli schopni toho využít. Důvody jsme si mohli ozřejmit, když na počátku devadesátých let porodnost nebezpečně poklesla i u nás. Mezi příčinami teď už nešlo jen o zhoršené materiální podmínky, ale také o společenskou atmosféru bezohlednosti, úpadek institutu manželství, pokračující emancipaci a s tím související snahu žen odkládat mateřství na dobu po vybudování postavení.

Podrobné údaje o tom, co jsem několika slovy naznačil, statistické údaje a sociální rozbory, jsou k dispozici a záleží jen na tom, abychom měli vládu, která je použije a postará se o promyšlenou propopulační politiku. Zároveň se ale musí postavit proti jakémukoliv vnucenému příjmání kulturně a nábožensky zcela odlišných imigrantů z Afriky nebo Turecka i odjinud a to včetně kvót lživě označovaných jako dobrovolné. Toto je otázka života a smrti národa a žádný politik, který to nechápe, nesmí být volen. Nepřijatelný je i jen smířlivý postoj k imigraci. Lidé, jako Merkelová, se diskvalifikovali tím, že ignorují prakticky prokázanou skutečnost, že integrovat ve větší míře imigranty impregnované nerozpustnou náboženskou vírou není možné. Je to jako s olejem v rybníku. Zkuste přidat trochu, a olejové skvrny na hladině varují, že něco je špatně. Ale když je oleje více, slijí se skvrny dohromady, zabrání přístupu vzduchu a všechno živé pod hladinou zahyne. Reagovat teprve, až bude migrantů nadkritické množství, je pozdě.

Olej i voda jsou látky užitečné, a že obvykle není dobré je dávat do společné nádoby, je dáno přírodou, není to výplod xenofobie. Skoro všichni lidé chápou, že pomáhat někomu, kdo nerespektuje naše práva a pravidla, která tvoří charakter naší společnosti, není možné a je to sebevražedné. Je nutné vyhnat ty „politiky“, kteří to nechápou a s nimi hnát i ty, kteří se staví proti migrantům jen proto, aby se znovu dostali k moci a mohli dále škodit.

Češi a Moravané byli ohroženi germanizací, ale dovedli si uchovat jazyk a svébytnou kulturu, protože měli dostatek „buditelů“ a kultury okolních států a vlastně celé Evropy si byly blízké a navzájem tolerantní. Také církve působící v Evropě byly nositelem navzájem podobné kultury, a Masarykem koncipovaná Československá republika byla navíc zcela sekulární, nezávislá na církvích. To všechno je ohroženo migrací, která ohrožuje podstatu národního života tak, že nejde o infiltraci do národa, ale o jeho likvidaci. Po rozkradení našeho národního majetku se k nám migranti tolik necpou, ale přesto vážně hrozí, že právě jimi bude ukradena i naše země a náš způsob života a naše kultura tvořená tisíc let, a podlehneme něčemu zaostalému o sedm set let. A k tomu má dojít jen proto, aby se naše vláda nemusela zabývat propopulační politikou, bezdůvodně bohatí byli ještě bohatší a EU nás pochválila za to, že místo maminek podpoříme loupeživé hrdlořezy.

EU prý chce všechny členské státy zavázat k tomu, aby jí odváděly zvláštní daň z pohonných hmot, určenou k podpoře migrantů, našich likvidátorů. To je vhodná příležitost k tomu, abychom se postavili na odpor. Podpořit můžeme pouze uzavření hranic schengenského prostoru a akce směřující k tomu, aby migranti mohli zůstat doma. Pokud EU nepochopí, že už nemá na vybranou, budeme muset spolu se Slováky naše republiky rychle opevňovat.

49 komentářů :

  1. V porovnání s dnešní absolutně chaotickou parazitokracií, si minulý režim dokázal poradit. Vytvořil materiální podmínky a naráz se vylouply silné ročníky i bez imigrantů. Plánování a organizování. Stát bez dluhů, s přebytky a plná zaměstnanost. Kdo nepracuje ať nejí. Bez práce nejsou koláče. To se samozřejmě parazitům nezamlouvá a hned kvičí a vulgárně nadávají. To je jediné, co jim vedle parazitování ještě jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas.

      Vymazat
    2. Evropským i většině těch našich domácím politikům evidentně jeblo a pokud se "nesrovnají zase zpátky do latě",jebne z toho i občanům a pak jim buď pánbů milostiv,hlavně těm multikulti úderníkům....

      Vymazat
  2. Mrázku, ty hlupáku, nejvyšší porodnost u nás byla víš kdy? V roce 1944!!! Asi bychom taky měli zavést podobná opatření jako tehdy (rozuměj světovou válku).

    V současnosti je nejvyšší fertilita v Nigeru a Jižním Sůdánu. Přes 7 dětí na ženu. Kam se hrabe ČSSR. Jak to jen sakra dělají? Nevezmem si z nich také příklad a nezavedem jejich model?

    Asi tolik k podobně "moudrým" Mrázkovým úvahám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:37 - To je tak hloupé a lživé tvrzení, jako jsi hloupý a prolhaný ty sám.

      Vymazat
    2. 20:42
      Co konkrétně je lživého, demente? Jen fakta. Máš problém s fakty? Zřejmě ano.
      Vyvracej, dokazuj, nebo drž hubu. Na výkřiky pologramotných opičáků zvědavý nejsem.

      Vymazat
    3. Autor úvahy, Josef Mrázek, se podle mého názoru nemýlí. Souhlasím s ním.
      Vy však krom nadávek neuvádíte nic, co by bylo možno považovat za diskusi k otázce porodnosti.
      Takže, co použitelného navrhujete vy? ...

      Vymazat
    4. Anonymnímu (19. ledna 2016 20:37):
      Ještě jednou. Obecně nejvyšší míra porodnosti byla bezprostředně po obou světových válkách.
      Zatímco letech 1920-1 dosahovala úhrnná plodnost v ca. 3,1 dítěte, tak v letech 1946-7 ca. 3,3 dítěte.
      V roce 1944 byla na úrovni 2,8 (prakticky stejně jako v r. 1943).
      Maximum porodnosti v 70. letech bylo v r. 1974 a činilo téměř 2,5 dítěte.
      Promítá se do toho řada faktorů, jedním z nich i faktor odkládané porodnosti.
      zdroj: viz https://is.muni.cz/th/251709/esf_b/Gildainova_bakalarska_prace.pdf

      Vymazat
    5. Opluštile,
      je všeobecně známo, že se zvyšující se životní úrovní, vzděláním žen, možnostmi kariérními i volnočasovými se porodnost snižuje. Všude. To je všeobecně platný zákon. Proto je nejvyšší fertilita v nejchudší subsaharské africe a nejnižší ve vyspělých zemích západu. Nízká fertilita nemá nic do činění s nedostatkem peněz atd jak se nám Mrázkové snaží namluvit. Btw, i v Putinovém Rusku je fertilita nízká.

      Co já navrhuji? Nenavrhuji nic. Lidí je na světě jako sraček a je jen hloupou mantrou, že jich musí být neustále víc a víc.
      Jediným problémem je vysoká fertilita v rozvojových zemích. Kdyby ta se podařila teoreticky nějak zarazit tak je polovina světových problémů rázem vyřešena.

      Vymazat
    6. 20:37
      zde chce opět rozplamenit hàdku a šiřit zlou krev ...I kdyby to byla stokrát pravda (s tím 44 rokem) je to stejně jedno a na věci to nemění nic..
      celá ta slavná "fertilita" je totiž relativní a každý ví,že jeden rok je to takhle a druhý zase jinak...
      u nás v Čechách je typické pro rodinu 2-3 děti a tak to bylo vždycky .Z toho se vycházelo na všech úrovních .
      Já nevím ,co je to zase za blbinu
      dělat vědu z věci,jež nebyla nikdy k diskuzi...
      Zvýhodněte mladé naše rodiny ,dejte dětem možnosti ke vzdělàní zdarma ,dbejte na zdravý společenský vývoj a je konec všem blábolům.
      Uvažovat kebulema a mít vždycky zdravý instinkt
      pro věc -a bude pokoj!
      vlaštovka j.

      Vymazat
    7. Martin von Brünn -> Stejně byste mohl argumentovat, že nejvíc dětí se rodilo po 30 leté válce! Pokud bychom použili Váš model napodobování podmínek, museli bychom nastartovat feudalismus, žádné důchody ani pomoc státu a povinnost živit vlastní prací v zemědělství celých početných rodin s 8-16 dětmi ŠLECHTU, CÍRKEV přebytky na trzích prodávat MĚSTŮM!
      S klesající inteligenci a z toho plynoucí nekulturou vyplývá nepoměr mezi počtem dětí vzdělaných rodičů (1-2), kteří denně chodí vydělávat peníze pro svou rodinu a děti rodičů se stěží základním vzděláním, co žijí ze sociálních dávek a jejich velikost je ovlivněna počten osob v domácnosti, je propastný (3-5)! To k těm statistikám. Jestli chcete 20:49 bandu pologramotných netáhel, a ne vždy vlastní vinou, tak dohnat ten Niger a Súdán nevyžaduje ani tu Afriku.
      Stačí se podívat na začátek filmu "Absurdistán" a důvod proč je to tak, jak to je (1,25 dítěte / ženu, se tam dozvíte.

      Vymazat
    8. 21:41

      A to píšete mě (20:37) nebo Mrázkovi?
      Já právě Mrázkovi tvrdím, že je naprostá hloupoust pokoušet se napodobovat pomínky. Není to z toho jasné?

      Vymazat
    9. Pane Mrázek, je to pěkný článek a souhlasím s Vámi. Také si myslím to co Vy. Z hlupáků, kteří nenavrhují řešení a ukojují se urážením ostatních, si nemusí nikdo nic dělat, ani jim odpovídat. Ano, náš kapitalistický stát vychovává od mala lidi k sobectví, nikoliv k rodině. Řešením není dovoz cizinců. Ostatně dnešní doba nepotřebuje více pracovních sil - nejsme schopni zaměstnat ani ty, co zde už jsou.

      Vymazat
    10. 22:06 Co jsou to pomínky není jasné. Tvá hloupost je jasná očividně.

      Vymazat
    11. Anonymnímu (19. ledna 2016 21:32):
      Ano, příliš vysoká porodnost je také problémem. Ta se subsaharské Afriky i odjinud má však více příčin, např. vysokou dětskou úmrtnost, náboženské, kulturní aj. předsudky či zvyky, snahu o sociální sebezajištění ve stáří, nedostupnost osvěty, antikoncepce ...
      O té domnělé obecně platné souvislosti mezi zvyšováním životní úrovně či vzdělanosti a snižováním porodnosti by se dalo úspěšně pochybovat. Bude to i jinak ...
      Průměrná US rodina mívala v jejich "zlatých" poválečných dobách 3-5 dětí. Byli nejbohatějším státem, byli i vzdělaní. Mýlím se?
      Co je však (podle mého názoru) podstatné, je to, aby vláda přijala odpovědnost za stabilní demografii, třeba i stagnaci početního růstu obyvatel. Je to totiž závazek pro udržitelnou úroveň do budoucna v zemi. Každé. A pro sociální stabilitu v ní.
      A že proč vláda? Protože ta má v rukou nejmocnější nástroje, jakými může demografii ovlivnit. Veřejné finance a politiku sociálního zabezpečení, vč. důchodového ...

      Vymazat
    12. To František Opluštil 20. ledna 2016 9:46

      Ač se mi vulgarismy páně z 19. ledna 2016 20:37 nikterak nelíbí, tak musím kvitovat sílu argumentace a s hrůzou zjistit, že se mu povedlo, jinak asi školometskou a slabou diskusi, pěkně rozjet. Tím nechci říci, že bych tento konfrontační způsob chtěl aplikovat!
      On ten problém má všeobecné a velmi široké souvislosti. Vždy však plození dětí souviselo minimálně se třemi aspekty - pohlavní puzení k rozmnožování (jak se říkalo - sex je zábavou chudých), s výchovou vlastního otroka v rodině (pejorativní označení dětí jako pomocníků v činnosdti rodičů) a se zabezpečením rodičů v poaktivním věku do smrti. Během času se druhý aspekt (pomoc rodičům) upozaďoval, až dnes skoro ztratil svou důležitost. Přesně nevím, jak prvý aspekt vnímají a realizují dnešní mladí (já už mám po sezoně), ale dle mých informací by dívky zájem měly, jen chlapci nejsou dostatečně ochotní (nízké sebevědomí, lenost, vyhýbání se odpovědnosti, ekonomická nedostatečnost, sebehana díky pornu, modernost LGBT agendy??).

      Správně uvádíte četnost USA rodin v 50-60 letech, která však v následujících letech prudce klesla. Za poklesem vidím především dva důvody. Dostupnost "antikoncepční pilulky" a enormní nárůst feminizace v USA. Samozřejmě s tím spouvisí i nebývalý růst produktivity práce, navyšování bohatství společnosti, vzestup střední třídy, emancipace barevných a jejich začlenění do bílé společnosti i s tou pozitivní diskriminací a ještě celá škála ekonomických, sociálních a zdravotních opatření USA administrativy.

      Souhlasím s Vámi v tom, že by vláda měla začít řešit demografickou situaci programově. Obávám se však, že k tomu nebude mít nejen prostředky, ale ani odvahu. Průměrná životnost vlády je jedno volební období a pravidelně se střídá pravo-levé vidění jedince a spol. Tedy ode zdi ke zdi. Mimo jiné i proto dosud nemáme žádnou důchodovou reformu a čekáme, až celý důch.systém padne na hubu. Proč?? NEJSOU ZDROJE!!
      Stát se vzdal (prodal) vody, energetických nosičů, produktovodů, telekomunikací a výběru daní za zde realizovanou výrobu (zdanění práce). Tak kde chcete brát na důchody?? Jejich udržitelnost je JEDINÝM zdůvodněním požadavku na doplnění E populace o 56milionů černoušků dle plánu EU pod označením EUROMED! Vždyť i našim poslancům a vládě nejde o národ a jeho zachování, ale jen o důchodový účet, který je v deficitu!!

      Řešení není na pohled možná až tak složité, ale bohužel velmi komplexní, takže v zásadě neuskutečnoitelné. Je třeba nalézt zdroje k profinancování důchodového programu. To znamená zdanit zde realizovanou výrobu.
      A to je kámen ůrazu!! Všechny firmy s cizím vlastníkem (cca.90% objemu výroby) daní mimo ČR a i nemalá část z těch zbývajících 10% má sídlo v daňových rájích. Z toho plyne bezradnost každé vlády a budoucí neřešitelné problémy. A to jsou ty samé problémy E a celého Světa. Zvykli jsme si na Bismarkův model důchodového zabezpečení (jisté pohodlí) a budeme se muset smířit s tím, že buď důchodci zdechnou hlady, budou dělat (nevím co) až do smrti, nebo se o ně postarají jejich nejbližší. Nebo bude muset nastat restart (válka), který vyžene zákulisní loutkovodiče a přenastaví systém k spravedlivějšímu rozdělování zisků z výroby.

      Mír s námi!
      Ferro!

      Vymazat
    13. Je velký rozdíl mezi porodností v zemi s vysokou mírou negramotnosti a naší republikou. Vaše argumentace, pane z 20:37, je poněkud demagogická.
      bv

      Vymazat
  3. Anonymní19. ledna 2016 20:49
    Jan Werich kdysi pronesl, že nejhorší na světě je srážka z blbcem. Vy jste živým důkazem, že tento klasik češství a moudrý muž se nespletl a toto tvrzení je nevyvratitelné i po 50 letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, vy jste toho důkazem, Strako.
      Dal jsem na stůl fakta a napsal jsem jasně, buď je vyvraťte nebo mlčte. Na bezobsažné skřeky pologramotných opic zvědavý najsem.

      Vymazat
    2. O jakých faktech mluvíš?.......TY TUPÝ, HLOUPÝ, SPROSTÝ ŤULPASE....

      Vymazat
    3. Pro 21:43 Pologramotná opice jste vy sám a vaši rodiče, protože pokud nechali přežít takový omyl evoluce, tak by to mělo být trestné. A teď si vydělej svůj jidášský groš ty shapirův hejkale.

      Vymazat
    4. IDIOTE Brusi,
      ¨
      Vývoj porodnosti:
      http://www.demografie.info/?cz_porodnosthistorie=
      1944 maximum. FAKT

      Přadí zemí podle fertility:
      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_and_dependent_territories_by_fertility_rate
      Niger, Sudán >7
      FAKT

      Stačí?
      Tak teď už zavři tu svou smradlavou hubu.

      Vymazat
    5. 21:57

      Shapiro? Ještě jsi zapoměl na Havla a Šláfnberga, debile. Máš v té palici i něco jiného?

      Vymazat
    6. K 21:43 jsi opravdu tak hloupý a posedlý svou pravdou, že považuješ za argument, že v roce 1944 byla vyšší porodnost. To přeci vůbec nesouvisí s tématem. Problém není jenom o počtu dětí, ale také o jejich kvalitě, to je o vzdělanosti a úrovni myšlení. Jde o to kolik dětí je schopná rodina v daných podmínkách dobře vychovat (ne porodit - reprodukci má ve výbavě každý živočich). A to vyžaduje určité sociální podmínky a bezpečí a ochranu rodiny státem. A ano jednoznačně bývalé Československo zajistilo základní úkol skutečného člověka a to je "zajištění života v následnosti generací" mnohem lépe. Také nevidíte další věc, že západ se choval k lidem lépe protože měl konkurenci v socialistickém bloku (např. úplně na začátku se bouřili horníci v USA jak to že v SSSR mají vyšší plat a mnohem se lépe). Vidíte přeci, že Evropa je teď dána v plen migrantům. A korporacím nic nebrání nás plně zotročit což se evidentně začíná dít pokud nejste slepý.

      Jak řekl již Sokrates před dvěma tisíci lety "každá demokracie nutně nakonec skončí v rukou zločinců a stane horší než jakákoliv tyranie".

      Naší poslední šancí před plným vítězstvím zločinců je Rusko. Bůh žehnej Rusku. A připojuji vděčnost za záchranu v druhé světové války. Připomínám, že Rusko nikdy nedecimovalo něčí kulturu, důkazem je, že jsme tady. Ještě pár let západu a žádní skuteční Češi ani Slováci nebudou existovat.

      Vymazat
    7. Šulínku 21:58......statistika je statistika, ze které, když se nad ní nezamyslíš, tak je tvůj fakt, fakt k prdu.
      Pod jedním grafem, z tebou uvedených fakt faktů, je uvedeno toto: "Tento pokles souvisí s výraznými změnami reprodukčního chování české populace, které souvisely se změnami vnějších sociálních a ekonomických podmíněností demografické reprodukce." A to je to, o čem se tady bavíme. Co lze celospolečensky nastavit jinak, aby jsme se přestali strachovat o to MÍT DĚTI!
      A napiš mi na radan.brus@seznam.cz a domluvíme se, kde mi řekneš do očí to s těmi mými ústy přizdisráčku......

      Vymazat
    8. 21:43 Pokud dal někdo na stůl fakta,pak Karel Straka, viz 21:35. To tvé tvrzení o faktech je pouhá ukázka chorobně přemrštěné nafouknuté namyšlenosti hlupáka -blba. A nezdravě sebevědomý blb jako ty, je ta nejhorší varianta blba, což neustále zde dokazuješ tvými výplody.

      Vymazat
    9. Proboha lidi nechte dýchat toho omezeného chudáka a ať si plodí ty svý keci. Nevím kde se naučil ty svý slinty, asi je postřehl někde v pražské kavárně. Ale myslím si, pokud by bylo vytvořeno sociální zázemí v tomto státě, tak by mladí lidé meli i více jak tří děti a teprve by přispěli do rozvoje státu. Jenže kolik lidí žije na pokraji chudoby? Kolik lidí si může dovolit (a především s finanžních důvodů) více jak jedno dítě, nanejvíš dvě? Protože po mateřské ženská polovička honem pospíchá do práce, aby se konečně postavili na nohy a opravdu nebyli po životní úrovní.
      Především s finančních důvodů si jiné řešení většina mladých nemůže dovolit. Je to smutné kam až se dostal náš stát s vedením této garnitůry. A po válce? Vždyť většina mladých matek v té době byla doma s dětmi a chlap tuto rodinu v pohodě uživil. Zkuste to dnes

      Vymazat
    10. Anonymní19. ledna 2016 21:43
      Dám na stůl fakta :)))
      Pokud bych byl pologramot, nebyl bych schopen Vám milý příteli kultivovaně písmem odpověděti. I Vám přeji krásný den a slunce v duši.

      Vymazat
  4. Společenský systém, ve kterém se lidé nerozmnožují, popírá relevantnost své existence a to z prostého důvodu: Takový systém sám sebe zahubí, protože bez lidí není ani žádného společenského systému!
    A hulváti, ať si tady nadávají jak chtějí, protože do očí by si to tihle srabíci, schovaní za datovým drátem, nikdy nedovolili říct!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brusi,
      ale lidi se rozmnožují a vy jim do toho laskavě nekecejte. Jestli vy nechcete mít žádné dítě nebo jich chcete naopak 20 tak je klidně mějte. Ale necpěte laskavě vaše představy drze ostatním, nic vám do jiných rodin není. Nikdo nestojí o sociální inženýrství vám podobných Barnevernetů.

      Vymazat
    2. Nikomu nekecám do rozmnožování, chci změnit společenské prostředí, které rodině s dětmi nepřeje. Jsem proto velice společensky aktivní. Oproti výše uvedenému Nigeru a Sudánu jsme vzdělanější a výchovou plánovitější populací, což je zároveň naší propulační brzdou, protože za daných příjmových podmínek je pro většinu národa mít rodinu, nebo více dětí, luxus. To je fakt, který zjevně nechcete vidět. Jestli si myslíte, že se lidská společnost nemá řídit, tak si zjevně neuvědomujete, že řízená je i dnes, z velké části klikou v pozadí dnešního politického zřízení.......a hlavně jsme v područí vyváděného zisku mimo naše území.
      Jen ke mně, já jsem u jednoho dítěte nezůstal a dokonce jsem se posledních pět let staral finančně o další čtyři lidi v rodině...... Takže Vaše poznámka "jestli nechci děti" je irelevantní....

      Vymazat
  5. Rád bych připomenul, že u nás zvyšují index porodnosti nepřizpůsobiví spoluobčané. Tam je problém a s příchodem ještě mnohem množivějších migrantů se ten problém bude ještě zvětšovat. Navíc už nyní máme slušnou hromádku nezaměstnaných a z toho velký díl těch nezaměstnatelných. Zvýšení porodnosti a to jakýmkoliv způsobem sníží příjem těch, co zatím ještě pracují.
    Hodně duševního zdraví Vám přeje Váš typický troll Jířa

    OdpovědětVymazat
  6. Mrázek má naprostou pravdu. Vždycky se říkalo "1 dítě za matku,1 dítě za otce a 1 dítě pro stát". To proto, že ne všechny páry mají děti, nebo mají z jakéhokoliv důvodu jen jedno. Až stát zavede takový pobídkový systém mladých rodin, nebo jen společně žijících párů, aby se ženám mít děti vyplatilo, tak se bude rodit dětí dostatek. Podívejte se na cikány, u těch neexistuje žena, která nemá minimálně 3 až 5 dětí, některé i více. To je dáno samozřejmě jejich ekonomickým zabezpečením. Cikánská rodina se třemi dětmi dostane na dávkách více jako majoritní rodina, kde všichni pracují. Toho cikáni umějí velice dobře využívat/zneužívat. No a když si cikán neví rady, tak mu nějaký dobrák vždy poradí, aby se ho zbavil. O tom kdy se rodilo nejvíce dětí je zbytečné se dohadovat, jelikož to je relativní.

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože ,tentokrát to zase "zchytal "
    chudák Radan...
    Je neuvěřitelnè,co z úplně nevinného a navíc všem vpodstatě jasného rozhovoru o běžně známých skutečnostech ,je schopen jeden blbec
    trouba a sprosťàk udělat...
    Radane,že se s ním spouštíš?
    jituš

    OdpovědětVymazat
  8. Výborný článek pane Mrázku,obsahující hluboké pravdy..." Je nutné vyhnat ty „politiky“, kteří to nechápou a s nimi hnát i ty, kteří se staví proti migrantům jen proto, aby se znovu dostali k moci a mohli dále škodit".To jste napsal výborně a víte že se to týká i této židobolševické party kolem NR a Ivana Davida.Tato druhá fronta se dere k moci hlava nehlava.

    OdpovědětVymazat
  9. Vzpomeňme nedávno , v souvislosti s absencí peněz na obědy u bílých dětí pojem ,,dosažení bílého dna". Budou chybět gramotní, kvalifikovaní obyvatelé Bohemie (národnost stranou). Inkluzívní školství je podvod, řešení je v odstranění onoho ,,bílého dna".

    OdpovědětVymazat
  10. Vzpomeňme nedávno , v souvislosti s absencí peněz na obědy u bílých dětí pojem ,,dosažení bílého dna". Budou chybět gramotní, kvalifikovaní obyvatelé Bohemie (národnost stranou). Inkluzívní školství je podvod, řešení je v odstranění onoho ,,bílého dna".

    OdpovědětVymazat
  11. Než sem tahat všemožnou svoloč a čekat že budou pracovat a chovat se slušně je asi tak na300 let to je lepší chovat prasata a není problém se jich zbavit aještě bude co žrát.

    OdpovědětVymazat
  12. Ja vám nerozumiem,veď sami píšete,že ne-pôrodnosť vzniká tím,že mladá rodina odkladá pôrod kôli zabezpečeniu,čiže tam je problém.Mať deti sa stal luxus,ktorý si nomôže každý dovoliť.A čo tak postaviť rodičovstvo na úroveň kariery/veď výchova je tiež práca/ tak potrebnej pre súčastné mladé ženy.Všade píšu,ako napreduje ekonomika a na toto nemáme,musíme si moslimov volať na výrobu detí?a im môžme zato zaplatiť?Prečo neplatíme naše ženy a naších chlapov.Odpusťme dane mladím,ktorí majú 3 deti a viac do veku 18.roka dieťaťa,veď dane platia len tí čo pracujú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmysl. Drtivá většina těch, kteří mají 3 a více dětí nepracuje a nikdy pracovat nebude, žijí z dávek, jaké daně by se jim měly odpouštět? Lidé chtějí pohodlí, jsou sobci, proto malá porodnost. Sobeckost, materialismus, kult konsumu etc. Abendland již zřejmě skončil, způsobil si to sám, lidé Západu své priority a hodnoty zvolili, mají, co si zaslouží. I tak se na to dá dívat.

      Vymazat
    2. Prepáčte mi,ale ja som vám to napísal,že komu odpustiť dane,vtom,že kto má 3 deti a viac dnes je každému jasné a práve preto dane,aby sa to tíkalo tích /priemerných belochov/ ktorí pracujú a mali by popri práci ešte chuť mať a výchovávať viac ako 2 deti.Žijeme konzumne,ale aj tak si myslím,že rodičovstvo u bielej populácie je slabo stimulované.Ponúkol som iba názor a možné riešenie.

      Vymazat
  13. Vysoká porodnost v evropských zemích vytvářela ovšem také přebytek obyvatelstva, který se eliminoval ve válkách. I tento aspekt vysoké porodnosti si je třeba uvědomit. Jaké by čekalo uplatnění ty spousty mladých lidí v dobách, kdy ženy měly 4, 5 nebo i více dětí. Dnes by taková porodnost Evropu zabila. Leda že by lidé byli ochotni bojovat, a to nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymnímu (20. ledna 2016 8:29):
      Ano, ve válkách lidi umírají. Jako při pandemiích. Pandemie však nidko nepřipravoval, neplánoval. Tedy zatím ...
      Až dosud byly ale všechny velké evropské války vedeny pro zcela odlišné "bohulibé" cíle, než-li proto, aby primárně snižovaly početní stavy mužské polulace. A později s rozvojem metod masového zabíjení veškerého obyvatelstva.
      Snadno domyslíte, že které to byly ...
      Evropu nezabije vysoká porodnost, ale hloupost a tupost jejích politických představitelů.

      Vymazat
  14. Ten pán co se tak snažil urážet ostatní má přeci jednu pravdu a tu mu neubírejme. Porodnost klesá s rostoucí životní úrovní, protože se stává dostupnou antikoncepce a mění se životní hodnoty obyvatelstva. Česká republika má zhruba už více jak 100 let stejný počet obyvatel a další dovoz určitě nepotřebuje. Spíše je nás vzhledem ke spotřebě nadbytek. Myslím, že "doplňování stavů" obyvatelstva z kulturně a národnostně podobných zemí neni až takový problém. Problém je přísun naprosto neperspektivní populace, která se odmítá začlenit do společnosti ve věci společného rozvoje. Ukázkou jsou cikáni moderně nazývaní rómové. Jejich ochota začlenit se do daného společenského prostoru je nízká a za několik století příkladného odmítání sociace i přes veškeré násilné a nenásilné pokusy ukázková. Dnes jich část pěstujeme jako exotickou část společnosti a vytváříme z nich vědomé parazity. Podobně se progresivní diskriminací vytváří podhoubí k parazitování i s Afro-arabskými migranty viz západní zkušenosti. Ti co to nepřipouštějí nechápou základní přírodní zákon, že každý parazit oslabuje hostitele až po jeho fyzickou likvidaci. Pak hledá nového hostitele. Problém porodnosti se objevil už v USA ve 20. letech 20. století, jenže nikdo tomu nevěnoval pozornost, protože kapitál si opatřoval dodatečné pracovní síly dovozem lidí z celého světa. USA se staly tavícím kotlíkem národů a první multikulty a na vzniklém myšmaši národů byly založené. Zde se také zrodil rasismus a celá jeho teorie dotažená nacisty až k dokonalosti. Jen nechápu proč z genetického hlediska trváme na zachování plemen u psů, koček, králíků, chovných ptáků, koní, plemenného skotu a dokonce i rostlinstva, když u lidí razíme teorii, že nejlepší jsou vlastně úplně divocí kříženci, podvraťáci, hybridi. U člověka nás vůbec nezajímá zachování nějaké pozitivní genetické informace ba právě naopak. Chci tím říci, že každý národ má určitý specifický genový charakter, rys a ten by měl být v zájmu zachování přirozené různorodosti zachován. To není prosím rasismus. To je fakt. Jak nás například obohatilo vyvraždění indiánů? Nijak. Zanikly s nimi úžasné znalosti. To co z nich zbylo už jen skomírá. Vytvořením univerzálních podvraťáků přijdeme o většinu pozitivního genofondu, imunitních vlastností, pestrosti kultur a možnosti rozvoje. Prostě se staneme takovou monokulturou. Dnes sami sebe profilujeme do druhu určeného k vyhynutí a nemylme se tím, že nás je teď 7 miliard a přibýváme. Vývojová křivka druhu je u všech živých organizmu stejná a před fází totálního úpadku a vymírání je vždy fáze nekontrolovatelné populační expanze. Za dalších 50 let tady také nemusí být skoro nikdo. Všimněte si jak celosvětově přibývá tzv. civilizačních onemocnění a postižených jedinců. Příroda si vždy najde způsob jak redukovat ten či onen druh a člověka nevyjímaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nízká porodnost "vyspělého západu" lze pojmenovat také jako nemoc systému. Nemůže nikdo očekávat od politických elit, že pojmenují důvod a budou se snažit jej eliminovat. Důvodem je samotný systém, který normálnímu běžnému občanu neumožňuje zvolna dýchat. Zátěž systému na jednotlivce v západní rozvinuté společnosti je tak enormní, že pořízení potomstva se pro zodpovědné občany stává luxusem. Tento přes vychází zejména z enormní finanční a časové zátěže k zajištění dostatečného množství financí pro uhájení práva na život a to za mimořádně nerovných podmínek. Proto se nelze divit, že národní elity financované transnacionálním korporátním kapitalismem nemohou najít jiné řešení než ředění krve majority dovozem plemeníků. Pokud by měli najít realistické řešení problému tak by to byl konec dominance 1% parazitní populace a nadnárodního kapitalismu.

      Vymazat
    2. Pane Strako, myslím, že jste vystihnul přesně. Nějaké hádání se nad nějakými statistikami, je odvádění pozornosti od podstaty. Snižování porodnosti je projevem nezdravých poměrů ve společnosti.
      Vysávání většiny občanů, hrstkou vyvolených, jejichž zájmy hájí vláda. Nejistota, zda zítra nebude to vysávání ještě horší (např. TTIP a další). Odevzdávání veškerého profitu, který společnost vyprodukuje, tiskařům peněz, na splácení dluhů. Toto je zdroj většiny nešvarů ve společnosti. Pokud toto nevyřešíme, potom jakékoliv dílčí diskuze, jsou pouhým předstíráním demokracie a víceméně, ztrátou času. P.K.

      Vymazat
  15. Víceméně od války se počítá s tím, že do práce chodí oba rodiče. Tak je nastavena současná mzda.
    Neberu ženám právo chodit do práce, ale otec rodiny by měl dostávat tolik, aby sám uživil celou rodinu. Bejvávalo. Tohle se hodí každému zaměstnavateli a už se to nezmění.

    Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změní, pokud budou odbory za něco stát!!!

      Vymazat
    2. Obávám se, že s odborama to nemá co dělat. V tomhle státě jsou všichni pomatení z nejnižší ceny, kterou jako všelék naordinoval geniální chemik Kalousek, který prý jediný v této zemi rozumí makroekonomii. Pokud mám dnes realizovat výkony např. ve stavebnictví za ceny z r.2008 a veškeré náklady od té doby nezadržitelně stoupají, tak je jasné, že ty finance musí někde chybět. Pokud chcete udržet počet zaměstnanců, lze to jen se snížením mezd. Jiná cesta prostě není, protože to je jediná položka, kterou můžete hýbat. Vše ostatní je taxativně dáno a není kam uhnout. Prostě na určitý výkon potřebujete určitý čas a počet pracovníků. Nebo je nahradíte technologií, snížíte stavy a udržíte mzdy zbytku, případně je navýšíte. Ovšem na tu technologii a následné kroky musíte vydělat a to za nulové tvorby zisku opravdu nelze. Je naprosto evidentní, že když skřípnu jedno odvětví, což se stalo v případě stavebnictví jako exemplárnímu případu, který je třeba potrestat, tak se to přelije do dalších. Když zaměstnanec bral v r.2008 20 - 25 tis. čistého tak zašel 1x týdně do hospůdky, nebo na oběd, nebo do kina, nebo oblékl rodinu, manželce koupil kytku a 2x do roka jel např. na tuzemskou dovolenou. Když bere dnes 15 tis., protože všichni chtějí všechno co nejlevněji tak hospodskému a restauratérovi klesne tržba protože si toho kneka v sobotu udělá na grilu, oblečení nekoupí až když se rozpadá a cestovní ruch taky neobšťastní. Sice jsme všichni hrozně ušetřili, ale ve finále všichni chudneme. A jsme na to jaksepatří hrdí jak jsme např. toho obkladače vzali u huby a musel nám půlku slevit. Problém je ten, že pod dojmem líbivých keců byla celá tíže přenesena na řadového občana, ale podstaty problému rozkrádání státních financí se nedotkla ani omylem. Nikoho nezavřeli, lokální bossové jsou stále jak za Topola přisáti k cecíku státních financí a zakázek a bratrstvo bohorovných okolo těchto peněžních toků vytvořilo neprostupnou hradbu. Takže přátelé, utáhněte si opasky, věřte odborům a hlavně, nepoužívejte selský rozum. Hezký večer.

      Vymazat

Reklama