Reklama

.

.

čtvrtek 14. ledna 2016

Dospělé vlky pokládají za štěňata retrieverů


Ivan David
14. 1. 2016
Zásada, že všichni lidé si jsou rovni ve svých právech, zní dobře do té doby, než se dozvíme, co vše může být pokládáno za právo (rozuměj nárok) a zcela samozřejmě bez povinností. Zkrácená věta, že „všichni lidé jsou si rovni“ neplatí už zcela evidentně. Všichni lidé nemohou být mistry světa nebo nositeli Nobelovy ceny ani při značném vlastním úsilí a nejlepší podpoře. Jsme různí.


Jsme různí geneticky a jsme různí díky prostředí, životním podmínkám. Selekční tlaky rozhodují, kdo přežije. Během několika generací se obyvatelstvo může zásadně proměnit. Přežijí a rozmnoží se silní. Ale v čem může být ta síla?

Například v zemích, kde se konzumuje velké množství alkoholu, žijí populace geneticky lépe vybavené na detoxikaci alkoholu. Atd…

Imigranti žili v zemích s drsnými životními podmínkami a přežili, protože jejich předky byli ti nejzdatnější a jejich výchova směřovala k sebeprosazení a potlačení konkurentů. Žili v zemích s omezenými zdroji, a proto z nich utíkají. Museli se prosadit fyzickou silou a vytrvalostí. Vítězili také proto, že byli agresivní. Silnější mládě orla vyhodí z hnízda slabšího sourozence. I oni přežili, protože si osvojili strategii chování, která byla výhodná.

Převychovávatelé snící o nevyhnutelně dokonalém „začleňování“ lidí do společnosti zapomínají na to, že strategie chování naučená v dětství se v dospělosti jen velmi obtížně mění. Kdo nebyl svědkem toho, jak rodiče získávají prostředky pro přežití prací s nutností každodenního úsilí, těžko přijme takovou strategii. Komu byla vzorem parazitní strategie pro přežití, těžko přijme jinou.

Byli jsme kdysi zvyklí na cizince z rozvojových zemí, kteří většinou prošli velmi náročným výběrem s důrazem na inteligenci a schopnost a ochotu se přizpůsobit, aby mohli přijet studovat a získat předpoklady pro uplatnění.

Dnešní imigranti se ve své komunitě prosadili fyzickou silou a vytrvalostí. Tyto vlastnosti spolu s agresivitou jsou základem jejich strategie pro uplatnění. Když chtějí jít dál, musejí překonávat překážky. Jakýmkoli způsobem. Když chtějí jíst, prostě vezmou jídlo tomu, kdo si ho neuhájí. Když budou chtít bydlet, vyženou z obydlí slabší. Když budou chtít pohlavní styk, vezmou si ho. Neudělají to, když dostanou vše zadarmo, ale udělají to, když jim nebude vše dobrovolně vydáno.

Snaha naučit je v dospělosti jiné strategii, než té hluboce internalizované, je dětinská. Nenaučí se to ani jejich děti, pokud budou vyrůstat v komunitě s uplatněním všech tradičních zvyklostí. Nebudou se učit to, k čemu je rodiče nevedou, protože to sami neumějí a nikdy to nepotřebovali.

Pokus o začleňování těch, kteří se proto vybrali sami, s vysokou pravděpodobností selže, protože přišli dospělí a vybavení všemi naučenými a doposud užitečnými strategiemi chování. Kdyby byli adoptováni v kojeneckém věku, byla by šance, protože genetická výbava většinou nepředstavuje tak velkou překážku.

Je příliš samozřejmé, než aby to neuniklo pozornosti, že společenská užitečnost jednotlivce je důsledkem velmi intenzivní a dlouhodobé výchovy. Není-li uplatňována, společnost stagnuje a čeká ji rozklad. Teď se začlenění čeká od lidí, kteří podobným procesem neprošli a jsou připraveni být užiteční jen sami sobě.

Sociální inženýři věří, že dospělého vlka lze vycvičit stejně úspěšně jako štěně psa, jehož rodiče prošli tisíciletími domestikace s výběrem nejvhodnějších jedinců. Sociální inženýři jsou vybaveni pevnou vírou, neotřesitelným sebevědomím a absencí znalostí populační genetiky, sociologie a psychologie. To nejsou dobré předpoklady pro úspěch.

94 komentářů :

  1. Pane doktore, jak vás hodně dlouho pozoruji, měl jste slušné rodiče a ti vám dali málo ostré lokty. Já na tom jsem podobně. Co říkáte snaze dávat hodiny evropského chování imigrantům v Norsku, Dánsku a Německu? Školením bych pověřil paní Šiklovou, Fisherovou, Šabatovou a Šustrovou. Uprchlíky se slabým zrakem by mohly utěšovat také sexuálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČLOVĚKU,JAK SE ZDÁ NEVÍTE JEŠTĚ CO SE DĚJE.NĚMECKO ZAČALO S CENZUROU INTERNETU.

      a hned tu je i česká cenzurA.JAKO PRVNÍ TO ODNESLA nezávislá TV,která poklidně vysílala na nwoo.org.Ted je tam napsáno,že uživatel toto video odstranil.V NěMECKU maji být ihned formovány tzv.ZÁSAHOVÉ ODDÍLY.Einsatzkomando,TASK FORCE.BYLO TO PŘIPRAVOVÁNO už předtím a čekalo se na přileřitost.Ta se naskytla při honu na německé ženy,kdy jich v KOLÍNĚ oznámilo 576 to že byly loveny jako zvěř.Prý je to tradice arabské populace a jmenuje se TAHARRUSH GAMEA,přičemž se za dospělou povařuje v Arabii 8 LETA.Namisto,aby byli viníci potrestáni došlo k překvapení VLÁDA PROTLAČUJE PRAVÝ OPAK,budou potrestáni ti,kteři v internetu jsou proti svému znásilnováni.TO JE TEN NEOLIBERALISMUS-tedy přesný opak toho co normální člověk poklada
      za normální.Našli jsme,kde ta svobodná TV ještě funguje.Tak se na to podívejte, možná naposledy,protože i tento web, jak se zdá čeká zrušení a smrt.
      To jsou následky přiliš dlouhého váhání v nadějí,že námi zvolení zástupci mají rozum.NEMAJÍ, ONI MAJÍ MOC A TU JE JIM TŘEBA ODEBRAT, DŘIVE NEŽ NÁS DOSTANOU DO REŽIMU KURVOKRATICKÉ OLIGARCHICKÉ TYRANIE.
      https://www.youtube.com/watch?v=6o4zASMBHAQ

      Vymazat
    2. Prostitutky jim-utečencům, ted začali vozit v autobusech z česka.Prý to platí MAKRELA.A doplati čeští borci,kteři po návratu mohou dostat i lepru od těch použitých prostitutek,když už mají v té naši republice všechno.

      Vymazat
    3. ŽIVOTNÍ ZKUŠENOSTI Z ISLÁMSKE MIGRACI
      (Karlsruhe je nedaleko Pforzheimu a Konigsbachsteinu v Německu).
      Včera jsem potkal kamaráda, který po převratu 1989 odjel do Německa pracovat, kde asi deset let bydlel ve městě Karlsruhe. Poté se vrátil do ČR a bydlí v Chomutově. Nedávno odjel opět do Karlsruhe za známými na návštěvu, jak to dělá každý rok a před několika dny se vrátil. Včera večer jsem s ním mluvil a nestačil jsem zírat. Vyjádřil se, že Německo stojí na prahu občanské války, policie ve většině měst proti migrantům nefunguje, soudy migranty nesoudí... několik kilometrů za Karlsruhe je uprchlický tábor a další ubytovny (těch je tam spousty) a migranti si vesele chodí do města a vesnic naokolo, podpalují auta, vylupují baráky, ženy obtěžují a ohmatávají, chlapy píchají noži a nůžkami, kálejí na veřejnosti, ničí majetky, kradou auta a kola či válejí se s děckama špinaví a agresivní v centru města. Policie absolutně nepomáhá, prý policisté mají zákaz zakročit proti migrantům jen ve výjimečných, totálně vyhrocených a vysloveně nekontrolovatelných situacích. Všechna německá média mají zákaz informovat pravdivě o této německé i evropské tragédii, některé to samozřejmě porušují a zveřejní i pravdivé objektivní reportáže. Německá média dostali interní pokyn se vyjadřovat k migrantské otázce neutrálně, vstřícně a bezkonfliktně. Dále mně tento známý varoval před českými médii, jako jsou například ČT, Nova či MF Dnes, řekl mi, že jsou to absolutně neobjektivní a neseriózní média, která zveřejňují lži a polopravdy a přímo mi tvrdil, že abych se na toto české probruselské zpravodajství ani nedíval, podle něj to totiž nemá cenu, je to ztráta času. On to může posoudit, protože byl na místě v Německu a viděl tu migrantskou pohromu na vlastní oči.

      Vymazat
    4. Doktor David uvažuje racionálně o tom, co se může stát, jestli nám tady někdo pustí lidi, které nezvládneme. Jeho bývalá strana, to jsou nezodpovědná sluníčka. Přidám, že navíc zákeřná, která něco jiného mluví, ale koná opak. Pamatuji, jak těsně před Vánocemi roku 1989 pustili na obrazovku poprvé Tigrida, který přesvědčoval obyčejnou abstraktní vesnickou babičku, že se návratu kapitalismu nemusí bát, že se pro ni v nemocnici najde vždy volné místo. Oponent Mlynář varoval, že v emigraci v Rakousku byli překvapeni dělením pokojů v nemocnicích na třídy, což za zlých komunistů nebylo. Z veřejných sdělovacích prostředků můžeme mít pocit, že se za nás někdo těší, až tady uprchlíky budeme mít. Na Parlamentních listech se střídají různé názory. Odpudivý bývalý velvyslanec Kolář zlehčoval události v Německu. Pro Fisherovou to také nebylo nic závažného. Hodný strýček Schneider, který hlídal, abychom měli konečně nezaměstnané a chudé, věc také rozmazává, jako by nešlo o nic závažného. Podle něj mohou být věci tak, ale i jinak. Jsou to hlasy, které můžeme ignorovat. Nejnebezpečnější pro nás je naše vláda s premiérem a jeho stranou. Uniklé emaily bychom měli vzít na vědomí. Sobotku vzala na milost i televize. Má propagační agenturu v Právu a Deníku referendum. Měli bychom si dát zvlášť pozor na utajené sluničkáře, kteří lákali na texty o sociální nespravedlnosti a teď peskují každý kritický hlas k imigraci. Nedovolí publikovat žádné zahraniční zkušenosti. Z diskuzí vyštvávají všechny, komu se strkání hlavy do oprátky nebo jen chomoutu nelíbí. Naštěstí německé události je bijí po nepředvídavé palici.

      Vymazat
    5. Myslím, že je na čase uvažovat o tom, zda ten, kdo vyrostl pod intelektuálním a duchovním vlivem islámu má mít stejný rozsah občanských a politických práv a svobod jako běžný Evropan. Existence evropských demokracií je bytostně závislá na dobrovolném dodržování práva většinou občanů. Pohled muslima na práva a povinnosti občana (nerovnoprávnost mužů a žen, netolerance jiného názoru či vyznání...) se tak výrazně odlišuje od Evropana, že je rizikem dopřát jim svobodu spolčovací či shromažďovací a jiné, protože není záruka, že je použijí ve prospěch daného státu. Dnešní stav v Německu je toho důkazem. Jen se hrozím, že je napadne sednout do vlaku a přijet k nám.

      Vymazat
  2. To je ovšem klam, pane Davide. Úspěch je naopak pravděpodobný a bude jím řešení bez nás. Nepochybně i bez větěiny z nich. No a co se pár procent duševně defektních onucí týče - je čas se rozepsat i o úloze užitečného idiota v dějinách. Nekonečně obsažené téma. Matěj Černý

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře napsáno,to Vám sedí jste fundovaný doktore a měl by jste se toho držet.Nesouhlasím s Vámi pouze že genetická výbava nepředstavuje tak velkou překážku.Mám za to že genetika je právé klíčová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne! Článok aj príspevok vyjadruje aj môj názor, až na tú jednu ošemetnú vetu:"protože genetická výbava většinou nepředstavuje tak velkou překážku." Genetika sa presadí.
      Paloma

      Vymazat
    2. Největší omyl Francouzské revoluce byl to že se lidé rodí rovni,z toho vychází levice.Správně aby to bylo pro malé,velké,blbé,chytré,hezké,ošklivé,pro všechny spravedlivé musí to být že před Bohem a Zákonem jsme si všichni rovni a máme nárok na spravedlnost ve všem co na této Zemi konáme.(ateisti si klidně boha mužou škrtnout)

      Vymazat
    3. 5:19 To máte pravdu, heslo: Volnost, rovnost, bratrství je levicová myšlenka, která je tedˇ zneužívána globálním neoliberálním kapitálem v neprospěch mas, aby se jim vnutila kompletní přestavba jejich společnosti. Zneužívána proto, že slouží jako mimikry pro přesně pravý opak a sice: Nesvoboda, nerovnost, nenávist (je jedno jestli třídní, etnická, nebo náboženská).

      Vymazat
    4. 5:19-že se lidé rodí rovni do nerovného světa není omyl ale pravda. Nejen Francouzská revoluce se pod známým heslem "volnost, rovnost, bratrství" snaží příležitosti vyrovnat aspoň na té pomyslné startovní čáře. Geny jsme "obdarováni" různě, proto je nutná i pozdější korekce. Vím, jde to proti evoluci, silnější, úspěšnější ale musíme si vybrat, Spartu nebo humanitu. Anonym 11:42 má pravdu. Pod lží humanity k nám "tlačí" multikulti moderní Spartský systém.

      Vymazat
  4. I bez vzdělání musí být každému slova I.Davida jasná, srozumitelná. Naši sociální inženýři vzdělání mají, takže záměr. Pro koho tedy platí"vyšší princip"? Genetice"bohů" nebo přirozenému výběru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný a výstižný článek.

      Ovšem v Blesku by neměl šanci ani bohatě proložen obrázky. Neboť ta genetika, že ano...

      Polovina "kotliny" má menší IQ než 100, nejvyšší náklad má Blesk a co pak chcete po takto geneticky vybavených občanech ?!

      Ti,kteří ovládají politiku a mediální prostor, se ani v budoucnu nemusejí obávat o své posty,

      tak jednoduché je to, milánkové.

      Vymazat

    2. Anonymní14. ledna 2016 9:53

      Jasný a výstižný článek.

      Ovšem v Blesku by neměl šanci ani bohatě proložen obrázky. Neboť ta genetika, že ano...

      Polovina "kotliny" má menší IQ než 100, nejvyšší náklad má Blesk a co pak chcete po takto geneticky vybavených občanech ?!

      Ti,kteří ovládají politiku a mediální prostor, se ani v budoucnu nemusejí obávat o své posty,

      tak jednoduché je to, milánkové.
      -----------------------------------------
      Nejsi informován. Polovina, ne-li 60% nákladu "BLESKU" jde jako makulatura do stoupy.

      Vymazat
  5. Sociální inženýrství je ale právě doménou extrémních levičáků jako je David. I Brusel je plný pomatených Marxistů, Merkelová je bývalá přesvědčená komunistka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš že jo. Merkelová je levičačka jak noha. Hitler, kterého distala k moci němeclá aristokracie, průmyslníci, Liberální strana, katolická strana a finance mezinárodního kapitálu, Hitler který hned jak se dostal k moci začal kriminalizovat a hubit veškerou levici v koncentrácích a ponechal majetky korporacím byl levičák asi takový jako jsi ty.

      Vymazat
    2. 4:40 nevzdělanče Hitlerova NSDAP - Nacionálně sociální strana Hitler byl levičák a jeho stoupenci se rekrutovali z nezaměstnaných vojáků a dělníků opět levičáci,to že ho dostli bohatí židé k moci nesouvisí z pravicí ale s tím že jim slíbil válku a to byl pro ně byznys.Též jim slíbil vyhladit komunisti kteří chtěli znárodnovat.Levicová strana Hitlera jim nevadila ten chtěl jen práci a socialní jistoty pro své dělníky.Zezačátku pak se jim utrh ze řetězu ale byl levičák!!!

      Vymazat
    3. pane,v názvu strany jste opomenul D-delnická. Faktem je,že po vlàdnutí levičàků,jejich jednoduchých řešení,jsou vždy miliony mrtvÿch On ten Hitler začal tak jak Lenin nejdříve s třídní ideologií a poté teprve zaćal řešit vše rasově/ k tomu se dopracoval i p.Dr.David./:))

      Vymazat
    4. Takovej blábol mohl napsat jen pomatenec, který si při psaní druhé věty nepamatuje, co napsal v první větě. Bůh s tebou a těmi co tě mají na starosti.

      Vymazat
    5. Napsat o Hitlerovi, že byl levičák, může jen naprosto omezený trouba.

      Vymazat
  6. Fundovane napsano.
    Vztahuje se to ovsem i na vetsinu ctenaru Nove republiky. Na lidi zkazene komunistickou diktaturou kteri se nedovedou uplatnit ve svobodne spolecnosti, zavidi schopnym a uspesnym a s hlasitym kvilenim vzpominaji na "stare dobre casy, kdy mel kazdy praci a nebyli bezdomovci."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde vidíte "svobodnou společnost"?

      Vymazat
    2. A ti úspěšní, kteří se integrovali na kapitalismus, tak proč ti nebyli zkaženi komunistickou výchovou? 99% politiků a poslanců za pravicové strany jsou absolventi komunistických škol a komunistické výchovy ve školkách. Někteří dokonce i v jeslích.

      Vymazat
    3. Hlupáčku 1:56, ve svém horlení proti levici jsi opomněl vyblít svá moudra na téma "neomerxismu". Tak příště, nezapomeň, aby tvoje hloupost byla kompletní.

      Vymazat
  7. To je vyborny clanek a mel by si ho precist premier Sobotka...
    Vsechno je GENECH a ty se nezajimaji o integracni utopisticke sny socialnich "inzenyru".

    Integrace je mozna na zaklade spolecnych kmenovych prarodicu. Ti nasi (evropsti) zili 5000 +/- B.C. mezi Aralskym a Kaspickym morem. Od slova Iranien vzniklo slovo Arien.

    Je rozdil mezi narody arijskymi a semitskymi, ktere maji prarodice mezi Eufratem a Tigrisem. Jejich prarodice byli Assyrane. Vyvyjely se tisice let jinak.

    To je duvod staleho napeti mezi pristehovalci a mistnimi v UK a ve Francii.

    JAR vyresila napeti a vzajemnou kmenovou nenavist BANTUSTANY. Bylo jich 17. Nikdy vsak nedokazala vyresit rozdilny ekonomicky rozvoj mezi Bantustany, ktere byly na urovni doby prvobytne pospolne a nami belochy.

    My Evropane jsme pracovali jako vcelicky. V Bantustanech se tancilo, kvilelo a jebalo. My meli vsechno a oni NIC.
    Tak si to od nas vzali...

    Predvidavy nick honolulu, vsak vymyslel evakuacni akci pod nazvem CHICKEN RUN - (Utek Kurat). Akce se zdarila !

    Jsem si temer jist, ze Sobotka ma v rukave plan, na
    jeho -Chicken Run- az se mu jeho snahy podelaji pod rukami.

    Jina kurata, bez jakehokoliv planu, (vy Cesi), skonci zakroucenym krkem.

    nick honolulu - ktery utekl v ramci akce Chicken Run.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NICKU BRITSKE LISTY NAPSALY,ŽE TRUMP ZAKAŽE INTERNET.

      nemohl by jsi se ho zeptat jak mu pak máme napsat,že ho máme radi.A TY BY JSI BYL ZCENZUROVAN honolulu,takže by jsme tu byli uplně bez sebe.

      Vymazat
  8. Chicken run znamena vybeh pro slepice, nestastniku. Utek kurat by byl escape of chicks.
    Dobre ze jsi utekl, ale co proboha delas na webu ceskych nacku a skalnich komunistu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co tu děláte Vy ??

      Jinak v daném kontextu je ještě lepší význam idiomu, radši to ocituju, "the departure of white residents from South Africa" :-) Je to tak správně ??

      V-Ratata, luxemburg-komunista s anarchistickou ouchylkou

      Vymazat
    2. Áááá, ve 2:40 v noci nás tu navštívil idiot, který nerozumí psaným textům, moc nepřemýšlí a co mu nejde pod nos, to označí za "fašistické", "náckovské" či "komunistické". Konkrétně nemá nic, tak je prská jedy, havloid jeden sluníčkářský, červenokratetník! Marek

      Vymazat
  9. Escape of chicks = utek devcat, typicka mluva mladych tienagers v africanstine betekenis..

    Nerad mi v anglictine a radej mi porad - tajny vladni
    rado, bez nicku, ktery web je lepsi ? Aktualne CZ je pod tyranii neceskych orientalnich despotu, kteri maji NAKADENO v makuvkach a intelektualni level nekterych bloqeru je na urovni primatu na Okavangu. Take vyhodili nejchytrejsi Cechy, co jsem na comp. potkal.

    iDnes koupili Herinci (Nemcouri) z Pasova a behem tydne snizili navstevnost o 70 %. Ivana Hoffmana jsem vsak rad cetl.
    Zavedli tam registraci a i kdyz patrim ke generaci, ktera nemela ani kalkulacky, tak vim, ze z
    e-mail address je snadne najit bydliste.
    Kazdy kdo me zna chce potom prijit na navstevu, coz se mi nehodi.

    Take neverim, ze Naciste ci Komuniste jeste existuji. To je nalepka pro realisty vseho druhu. Ja jich dostal 1000 - vseho druhu...
    A Ty se podepisuj nickem nebo symbolem. Jinak me neoslovuj.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  10. Rovnost v pristupu. A spolecnost, tedy narodni stat. Jak dopadla pro CR nerovnost v EU? Tim, ze mame mensi hlasovaci prava, rozkradenou republiku, rozkradeny duchodovy fond a zadluzeni jak navenek, tak domacnosti. A jsme v podtate v chudobe, s nefunkcni obranou?

    Takto ma svet vypadat, dle Darwinistu? Cloveku prece bylo dano poznani, proc se odpichovat od zvirat. A presto jsme jediny druh, ktery zabiji pro zabavu.

    Spolecnosti, tedy i obcanum narodniho statu funguje obranny prirozeny reflex dokonale (u nas).
    Rika se tomu "bigotnost", nikoli xenofobie, rasismus, do ktereho nas chteji vnorit zaplacene manekynky multikulti neziskovek.

    Jen diky kolonialnemu statusu, mame stav obyvatel prakticky paralyzovan. Jak bude vypadat pripadna mobilizace, nebo obrana proti tem exotum?
    Na to je treba nyni myslet, nez hledat elity. Zanedlouho nastoupi doba generalu, alespon nekteri nezapomeli myslet.
    Nebo to nechte na NATO. jak kdo chce. No pocitejte s revoltou.

    Jeste se libi Darwinismus na plne koule? Tak at teda globalista pritvrdi. No co jineho.

    Rovny pristup ke vzdelani, zdravotnictvi a hlavne k pravu, bydleni. Dustojnost zarucuje Ustava. Kde ji hledat? To jsou komodity, co se dnes kupuji.

    A nemluvte o opaku, prikladu za posledni roky bylo tolik, ze se dostavame timto ke statusu rozvojove zeme. Ona muze klidne statu predvest nerovnost i jina skupina, nez ta, postradajici elementarni citove slozky s macetami. Nebo limecky v parlamentu. Skutecne myslite, ze dnes rozhoduje rychlot vytasene bouchacky. Pouze na te posledni urovni, do ktere se uz nikdo nedostane, diky existenci jinych zbrani, pojistek statu a velmi rychle reakce.

    Imigranty do rovnosti netahejte. To je dilo, ne socioinziniru, ale tech, kteri vedi, ze prijde ekonomicka katastrofa a predsouvaji obyvatelum nahradni terce. Nic socioinzenyrskeho tam neni. Pouze kryti sama sebe pred rozzurenym davem.
    Hraji o cas a zaroven budou vyuziti k redukci, zavedeni kontrol, stanneho prava atd.
    Je pouze byt pevny v nepripustnosti zavleceni vylozenych sociopatu do zeme. Jste psychiatr, tak to chapete.
    Pokud se budete moc ohanet Darwinem, tak ho velmi umne muzou pouzit proti Vam. Ja vim jak to myslite, jen bych z toho vynechal Darwina.
    Nekteri bankeri maji jiz 5. srdce, po transplantaci. Je to prirozeny vyber? Skutecne? Maji pravo zit pres 100 let za fakt, ze zadluzili cely zapad a financovali 200 let vrazdeni pres vojenska tazeni, loupeze celych uzemi, kontinentu a vydrancovani cizych zdroju?

    Na stole je TTIP a CETA v nemz taky budou tvrdit, ze silnejsi vyhrava. Konkurenceschopnost je zdrava a nikdo neprodela. Aaaaaale, no taaak.....

    Tedy at zustaneme na globalnim Statu Quo a Darwin at je zapadu bohem.

    OdpovědětVymazat
  11. Pro soudruha ucitele anglictiny, (2:40) nebo - Partei der Stammge-nosse Lehrer. (Soukmenovec vsak urcite neni).

    RUN ! Explanation = to go quickly by moving the legs more rapidly than at a walk and in such a manner that an instand in each step all or both feet are off the ground..

    Oh, ta bohatost zbytecnych slov. Mam rad anglictinu a proto ted jdu na americky web zjebat oponeneta Donalda Trumpa.
    nick honolulu bye bye..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NICKU ZEPTEJ SE TOHO TRUMPA, ZDA ZAVEDE CENZURU INTERNETU JAKO DNES MAKRELA

      a zda nás všechny dá do už u vás vybudovanych koncentráku pod krycim názvem FEMA.Budeš tam dělat kápo?Zda se nám tu,že si té fašistické skopčacké MAKRELY nevšimaš.Víš,že je pořád šéfkou v ŘIŠI,která dodnes existuje DE JURE A MOŽNÁ SE BUDE BRZY JMENOVAT HITLERY?

      Vymazat
  12. Sociální inženýři jsou vždy nalevo od řemeslníka a berou velké peníze za sliby, které nemohou bez utrpení neznalých lidí uskutečnit. Jinak jsou úplně nanic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalevo od řemeslníka jsou vysokoškoláci, stejně jako dělníci či technici. Řemeslník je vždy dost vpravo, protože je svým řemeslem od problémů společnosti ostatních lidí dost vzdálen. Marek

      Vymazat
  13. Darwinismus je nejblbější náboženství Světa(Islám nepočítám to je ideologie)Ve vymyšlené evoluci jim lítají 10 000 milionů let sem tam a mlčí se o tom.Zatímco koster z pravěku jsou plá muzea z mezičlánku ,,opice"a člověka ani jedna kostička na celé planetě!A teď to DNA které prokázalo že celé lidstvo je z jedné ženy a jednoho muže o tom se nesmí mluvit,protože by byla evoluce v prdeli.Nejhorší je že náboženství smradlavých opic-Darwinismus splodilo levici a ta splodila:gendr,feminismus,homosexualismus a multikulturalismus který nás zničí Islamismem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, pane faráři. Kasičku jste již vybral? Ministranta přefikl? Babku na smrtelné posteli obral?

      Vymazat
  14. HONOLULU,KDYBY JSI BYL ČERNY MOH BY SES PŘILASIT JAKO UTEČENEC U MAKRELY.

    měl by jsi život jak v raji.Dnes prý přivezli autobusy utečencům prostitutky z ČESKA,aby nakazili ty nevěrné české muže až se vráti PO POUŽITI.Uř jsi našel tu SVOBODNOU TV nahoře,která to netajila a tak ji mazli?

    OdpovědětVymazat
  15. 3:52
    Nicku Honolulu, dobře jsi to napsal tomu blbečkovi z 2:40. Ten snad zná všechno (krom angličtiny, o které si myslí, že ji zná taky). Nehledě na to, že ten idiot nazývá každého, kdo má jiný názor, než názor vypatlané mozkovny, komunistou a náckem. Ubožák nestojící za kommentář.

    OdpovědětVymazat
  16. Všichni lidé jsou si rovni ? Někteří jsou ale rovnější . Hrobař Česka ctihodný pan profesor Klaus to ví moc dobře .

    OdpovědětVymazat
  17. Ta rovnost (zmíněná i v americké deklaraci nezávislosti) platí, pane doktore! Nikdo nemá právo tu rovnost pokrátit. Vaše věty, že všichni lidé nemohou být mistry světa nebo nositeli Nobelovy ceny ani při značném vlastním úsilí a nejlepší podpoře a že jsme různí, jsou demagogií, která uhnula od tématu. Že se tak ale děje, že tu rovnost v praxi nemáme, je výsledkem nespravedlivého uspořádání. Z uspořádání, které plyne ze sobecké žádostivosti. Vy to víte. Napsal jste to v posledním článku, kde jste hodnotil stav jako horší než špatný. Tak proč teď lžete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde, "propánajána", vidíte nějakou lež, člověče? To, že je odhlasována a uzákoněna nějaká deklarace, přeci neznamená, že je svatá. Co je demagogického na tom, že jsme různí, a že se na tom se podílí i výchova? Je možné snést tisíc příkladů, kdy to tak je. Ale pro jeden příklad:Jak se to, podle vás, stane, že je tu pořád nespravedlivé uspořádání? Chce-li do správy věcí veřejných vstoupit člověk čestný a spravedlivý, jakou má šanci, že si ho vůbec někdo všimne? Pokud nechce brát peníze na kampaň za slib protislužby, pokud nechce lhát a slibovat věci, o kterých ví, že je nikdy nesplní, ale oblbne voliče další a ještě lepší lží? Přestože lhát, krást a podvádět se nemá? A teď si jen dopočítejte, co se stane s kulturou, kterou přišli "integrovat" hordy, jejichž náboženská výchova staletí říká, že "bezvěrcům" se smí lhát, je záslužné je podvést a okrást, a je stupínkem do nebe je zabíjet?
      Aby mi bylo správně porozuměno. Jsem, a vždy jsem byl pro rovnost ve smyslu rovnoprávnost, práva na stejnou šanci a stejné zacházení. Bez rozdílu původu. Ale to není totéž, jako rovnost schopností a lidských vlastnosí. Každý nemá na to být profesorem, někdy ani nemá na to získat řidičák. Ale má právo získat obživu , práci úměrnou svým schopnostem a právo přiměřené střechy nad hlavou, lékařského ošetření, atd. To je ale jiné téma. Protože k právu musí být připojena i povinnost. Přispět podle svých schopností. J.B.

      Vymazat
    2. Holt,někdy se mistr tesař sekne.

      Vymazat
    3. Tak cituji:
      ... Jsem, a vždy jsem byl pro rovnost ve smyslu rovnoprávnost, práva na stejnou šanci a stejné zacházení. Bez rozdílu původu. Ale to není totéž, jako rovnost schopností a lidských vlastnosí. Každý nemá na to být profesorem, někdy ani nemá na to získat řidičák. Ale má právo získat obživu , práci úměrnou svým schopnostem a právo přiměřené střechy nad hlavou, lékařského ošetření, atd. To je ale jiné téma...
      A to je - jak jste správně poznamenal - jiné téma.
      Kde totiž vidíte právo na stejnou šanci? Ano, deklarováno je. A máte nějakou možnost ho také vymoci? A když nejde vymoci, nebylo by správné, čestné a fér - přestat mluvit o demokracii?

      Vymazat
    4. Teoreticky ano. Pokud vás nechtějí například přijmout na školu, do zaměstnání, atd. z důvodu původu, či přesvědčení, můžete se legálně bránit u soudu. Jiná věc je, jestli máte na advokáta a poplatky. Případně jestli máte vůbec prostředky na to, aby jste mohl řádně studovat, třebaže nadání máte. Ale důvodně předpokládám, že v tomhle se asi hádat nebudeme.
      Přestat mluvit o demokracii? To asi ne. I když to, co tu je, je nejspíš parodie na demokracii. Přestat se prát o realizaci základních občanských práv znamená kapitulaci. A to se mi, i v mém věku, kdy už by mi to skoro mohlo být fuk, nechce.
      Melu to jako flašinet. Odvolatelnost politiků, přímá demokracie prostřednictvím referenda, obnova národního seběvědomí a maximální soběstačnosti. Zkušenosti, že to může fungovat, existují. Jde jen o to pomoci lidem, kteří to dokáží realizovat. J.B.

      Vymazat
    5. Zakledem je kompromis.

      Tzn. pokud chcete byt "uspesny", musite ustoupit ze svych moralnich a etickych zasad.

      Ti se sam pomalu stavate psychopatem s "otesanou" citovou, ALE i vnemovou slozkou.
      Nejste schopen rozeznat umysl v jejich vetach, nejste schopni resit krizove situace, ani rozeznat pritele od nepritele.

      V te predposledni fazi nejste schopen rozeznat dobro od zla.

      To je ten soucasny "kompromisni" system, ktery vyrabi deprivanty na zakazku. Salamovou metodou, no v poslednich 10 letech uz pouzivaji elektricky krajec.

      Mate tedy na vyber: byt dusevni nula, nebo "elita". Teda v predpokladu, ze nejaky ten talent na neco mate.

      Vymazat
  18. Pochod PEGIDY narušili agenti provokatéři, vztekají se protestující
    http://www.nwoo.org/2016/01/13/pochod-pegidy-narusili-agenti-provokateri-vztekaji-se-protestujici/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo se to čekat . I v Německu jsou "Čapírové".

      Vymazat
  19. V mnoha velkých německých městech došlo na Silvestra k nechutným scénám. Hordy mladých přistěhovalců terorizovaly centra měst v tisícových počtech. Pořádaly hony na německé dívky......
    Televizní redaktoři zakazovali lidem pozvaným do vysílání, aby spojovali kolínské události s uprchlíky. Napsal to v pátek přední německý list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ). „Televizní redaktoři v rozhovoru před vysíláním dávali pokyn, aby (hosté) v souvislosti s událostmi v Kolíně nemluvili o uprchlících. Jinak bude rozhovor přerušen.“
    http://www.svobodny-svet.cz/1800/kolin-palach-a-gauneri.html

    OdpovědětVymazat
  20. Vyjádření občanů na demonstraci proti imigraci v Erfurtu
    http://svobodnenoviny.eu/vyjadreni-obcanu-na-demonstraci-proti-imigraci-v-erfurtu/

    OdpovědětVymazat
  21. Pan David tady napsal opět skvělý článek.
    Jen podle diskuze se mi setřel rozdíl mezi pravicí a levicí. Spíše rozlišuji mezi chytrým člověkem schopným věcně argumentovat a schopným argumenty přijímat, a potom blbcem schopným jen demagogie a nálepkování. Mezi tím je velká škála. Jen zdánlivě agresivita přebije blbost.

    OdpovědětVymazat
  22. V kupé vlaku nás sedělo pět a na další zastávce k nám přistoupila mladistvě vypadající dáma s chlapcem, který jak se později ukázalo – nebyl syn, ale vnouček. Spořádaně jsme oba dva pustili na místa, která i navzdory špinavým oknům umožňovala hezký výhled na ubíhající, takřka jarní krajinu.
    Chlapec chvíli pozoroval okolní svět. Ten ho ale omrzel, a tak začal očima těkat po kupé, až ho na stěně zaujala sprejem vyvedená kresba, které jsme si my dospělí ani nevšimli. Na umakartovém podkladu se skvěl červený kosočtverec s čárkou uprostřed. K dokonalému provedení měl daleko, ale malba svůj účel splnila, protože každý bezpečně poznal, o co se jedná. Až na malého chlapce.
    ,, Babí, co je to tam namalovaný?” Pro něj neznámý druh ,,smailika” ho zřejmě zaujal.
    “Kde myslíš Kubíku?”
    “No přece naproti nám, na stěně.” Ukazal chlapec na nestydatou malůvku. Na čele jí vyskočila ustaraná vráska. I my ostatní zpozorněli a se špatně skrývanou škodolibostí vyčkávali, jak se ta dobrá žena se zapeklitou situací popere. Prala se statečně.
    “To je… to je…” přemýšlela usilovně, čím ukojit vnoučkovu zvědavost, až ji osvítil duch svatý. “To je přece dráček!” zašvitořila s líbezným úsměvem a nás, škodolibce, obdařila vítězoslavným pohledem. Zdálo se, že trapas je zažehnán, atmosféra v kupe se opět uvolnila a všichni přitomní se vrátili ke svým myšlenkam.
    Ne však chlapec.
    “Jakej dráček, babi? Myslíš jako ten na pouštění?” Babička, čelíc další zvídavé otázce,nešťastně vzdychla a očima k nám vyslala signál SOS. Nikdo jí však záchranné lano nehodil.
    ,,No ano, Kubíku, takovej co ti udělal táta na podzim, pamatuješ?” Improvizovala statečně. Chlapec se zamyslel. Tak dráček, hmmm.
    “Hele babi a nepotřebuje ten dráček vocas?” Dvěma spolucestujícím už cukaly koutky úst a paní začala rudnout.
    “Tenhle dráček asi ne”, hlesla babička.
    “To je divný, každej správnej dráček by si vocas zasloužil,” mudroval vnouček.
    “Tak tenhle ho nemá!” odsekla mu babička. Očividně jí docházela trpělivost i fantazie.
    Mladý se ale nedal a bezděčně utahoval šrouby.
    “Babi a ty máš dráčka?” Babi polil pot a polovina kupé se odebrala na chodbu, odkud se ozývaly salvy dosud zadržovaného smíchu.
    “Já už dráčky nepouštím,” odpověděla ta dobrá žena žalostně.
    “Protože už dráčka nepotřebuješ!” triumfoval chlapeček a zbylé osazenstvo propuklo v řehot. Babička se blížila infarktu a vnouček dál bezelstně rozvíjel svou ďábelskou teorii:
    “Ale když jsi ještě dráčka mívala, tak jsi vocas chtěla, ne?” To uz smíchy slzelo celé kupé i chodba před ním. Na nebohou ženu to ale bylo příliš a bouchly saze.
    “Chováte se jako primitivové!” rozječela se na nás. “Čemu se smějete? Jak asi vypadám před tím klukem?!” Nenápadná studentka v brýlích, která seděla naproti, poprvé zvedla hlavu od své učebnice, a do nastalého ticha ke všeobecnému zděšení pravila: “Jako dráček?”
    Žena sklapla čelist a chvíli na dívku konsternovaně hleděla. Pak ale pochopila význam sdělení i trapnost svého výstupu a začala se smát. Postupně se k ní přidali i ostatní cestující i s kloučkem, který sice nevěděl, čemu se směje, ale smál se o to upřimněji.
    “Máte pravdu, chovala jsem se jako dráček,” soukala ze sebe ta žena, co jí bránice dovolila. Vlak zabrzdil v konečné stanici a lidé začali vystupovat.
    Loučili se slovy, tak se mějte paní a ty taky draku…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....no,to je ale dráčkovina....

      Vymazat
  23. Pan doktor, díky svým odborným znalostem provedl asi správnou analýzu, ve které se snažil pokud možno nerasisticky zdůvodnit, že sem černoši a muslimáci z jiných civilizačních okruhů, v nekontrolovaných objemech nepatří. Záslužná práce, nic proti tomu.
    Ale již méně záslužná, mi přijde ta koncovka:
    „Sociální inženýři jsou vybaveni pevnou vírou, neotřesitelným sebevědomím a absencí znalostí populační genetiky, sociologie a psychologie. To nejsou dobré předpoklady pro úspěch.“
    Nechtějí snad stoupenci NWO, vytvořit „Řád z chaosu“? A nejsou tyto hromadné přesuny populace organizovány, právě za účelem vytvoření chaosu? Domnívám se, že mají nejen pevnou víru a neotřesitelné sebevědomí, ale disponují i znalostmi ostatních oborů, aby paralyzovali původní obyvatelstvo, do té doby, než se nevratně zrealizují jejich záměry. Potom nastane ten pravý chaos, na který již mají jistě připravené řešení. Onen železný řád. Na rozdíl od pana doktora, se domnívám, že zatím, na tom pracují úspěšně. Na rozdíl od pana doktora, který mi (speciálně tímto článkem) přijde jako paralyzovaný. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo na tom pracuje? Proč? Jak? Jak dlouho už? Jakto, že se mu to ještě nepovedlo? Kde to vázne, když už tu byly 2 světové války? Jak může někdo plánovat co vyjde z chaosu? Víš vůbec co je to "chaos"?
      Myslím že by jsis měl vzít nějaké prášky, začíná se u tebe rozvíjet paranoidní schizofrenie.

      Vymazat
    2. Anonymní14. ledna 2016 12:22
      To, že sem paranoidně schizofrenní, ještě neznamená, že se plán nerealizuje.
      Otázek je mnoho, vezmu jich pár od konce. Pod chaosem rozumím takový stav, kdy vláda v zemi nedokáže/nechce zajišťovat pořádek a zákonnost. Kdy zločinci nejsou trestáni, ale jsou zavíráni ti, kteří proti tomuto stavu protestují. Něco podobného, jako byla nedávná demonstrace Pedigy, proti násilnostem imigrantů.
      Jak plánovat, co vyjde z chaosu? Tak jako lze naplánovat chaos, tak lze naplánovat také to, co z toho vzejde. Nejdříve se vyhlásí, že je moc velký chaos, takže je třeba přechodně utužit režim. Např. zákaz shromažďování a kritizování konání vlády. V tomto režimu, kdy se budou prohánět po ulicích bezpečnostní složky, již lze nastavit směřování společnosti, jakkoliv. Např. zrušení hotových peněz, … a další a další. Ale končím, abych nebyl nařčen, že už je moje paranoia rozvinutá. P.K.

      Vymazat
    3. Anonymní14. ledna 2016 12:22
      Tady je odpověď na další otázky:
      http://www.nwoo.org/2016/01/13/jak-je-svet-rizen-jiz-od-dob-egypta-dle-ksb-koncepce-socialni-bezpecnosti/

      Vymazat
  24. Dvě poznámky:
    1. Ano, genetická výbava většinou nepředstavuje tak velkou překážku, což se v budoucnu nejspíš otočí proti nám, nebotˇ si jsou toho vědomi i naši protivníci a proto se čile tuží ve vymýšlení trapných multikulturních pohádek či převýchovných programů v boji s "ruskou propagandou a konspiračními teoriemi".
    2. Jinak povedený a profesionální znalost problematiky ukazující článek zhatil poslední odstavec o sociálních inženýrech. Zde se, podle mého, I. David dopustil stejné chyby, jakou sám vyvracel v jiném článku o "chybách" z neschopnosti a hlouposti našich elit. Domnívá se, že sociální inženýři věří v úspěch toho, co tedˇ v Evropě probíhá. Ano, věří, ale ne v úspěšné začlenění a převýchovu imigrantů do naší společnosti, ale v jejich úspěšné převzetí dominantní role a přestavby této společnosti v něco zcela jiného. A jak už tu někdo psal, těch pár užitečných idiotů, kterým to ještě nedošlo, na podstatě tohoto projektu nic nemění.

    OdpovědětVymazat
  25. Jinak si dovolím Vás opětovně otravovat následující tezí.

    Migrace je symptom. A zřejmě je to i něčí nástroj.

    Není to základní problém. Řešit se musí, a urgentně, jako se musí srazit příliš vysoká horečka. Ale problém zůstane i pak.

    Problém je, stručně, rozesraný stav "zglobalizované" společnosti, a ten se jenom zaražením migrace nijak nezlepší. Proč by taky měl ??

    Problém je, zřejmě, zároveň i subjektivní snaha "globálních elit" hrát si ve vztahu k celému tomu globálnímu bordelu na Pánaboha nebo aspoň Viktora čističe. Po svém. Je-li to tak, migrace je jen jeden z nástrojů. Další může být nějaká činaná epidemie atd atd atd.

    Je-li to tak,
    a) globalisti přijdou o jeden klacek na "Evropu", ale objeví se další
    b) "Evropa" bude nakonec muset říct, jak se staví k a co nabízí té rozesrané části světa (je to z velké části i její bordel. My jsme kolonie neměli, ale stejně v tom jedeme s "Evropou")
    c) samotné zaražení migrace je nutné, ale bude to jenom dočasný úspěch
    d) samotné zaražení migrace "Evropu" nevyhnutelně a docela dost změní
    e) suma sumárum, naprosto není jedno, jakým stylem to zaražení proběhne


    Žijte blaze


    V-Ratata

    OdpovědětVymazat
  26. Nezapomeňte se dívat dnes v 17:35 na ČT2 kde proběhne vymývání mozků s názvem Hlasy strachu. Má to být o tom, jak jsou v Evropě ohrožována lidská práva a respekt k rozmanitosti! T

    OdpovědětVymazat
  27. Co když je to úplně jinak.
    Vesmír je veliký a Bůh je jediný.
    Naše planeta patří do toho vesmíru,proč by nemohla být objevena,před x mil.let,jak se zase pokouší naši vědci,najít jinou obyvatelnou planetu.Přiletělo jen několik osob,ale o další množení,rozvoj lidí se museli postarat,svým,nebo zaslaným materiálem.Proto je možné,že země byla obydlena zvířenou,třeba i opicemi,které potom oplodňovali a tak máme co máme.Proto chybí i onen vývojoví mezičlánek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:08- tak jo, zkuste to v opici s opicí, možná stvoříte mimozemšťana. Dej bůh štěstí.

      Vymazat
    2. Pane Povolný.
      Už to není potřeba.
      Horší je to,že některým to zůstalo v genech,opičí móresi.

      Vymazat
  28. V kupé vlaku nás sedělo pět a na další zastávce k nám přistoupila mladistvě vypadající dáma s chlapcem, který jak se později ukázalo – nebyl syn, ale vnouček. Spořádaně jsme oba dva pustili na místa, která i navzdory špinavým oknům umožňovala hezký výhled na ubíhající, takřka jarní krajinu.
    Chlapec chvíli pozoroval okolní svět. Ten ho ale omrzel, a tak začal očima těkat po kupé, až ho na stěně zaujala sprejem vyvedená kresba, které jsme si my dospělí ani nevšimli. Na umakartovém podkladu se skvěl červený kosočtverec s čárkou uprostřed. K dokonalému provedení měl daleko, ale malba svůj účel splnila, protože každý bezpečně poznal, o co se jedná. Až na malého chlapce.
    ,, Babí, co je to tam namalovaný?” Pro něj neznámý druh ,,smailika” ho zřejmě zaujal.
    “Kde myslíš Kubíku?”
    “No přece naproti nám, na stěně.” Ukazal chlapec na nestydatou malůvku. Na čele jí vyskočila ustaraná vráska. I my ostatní zpozorněli a se špatně skrývanou škodolibostí vyčkávali, jak se ta dobrá žena se zapeklitou situací popere. Prala se statečně.
    “To je… to je…” přemýšlela usilovně, čím ukojit vnoučkovu zvědavost, až ji osvítil duch svatý. “To je přece dráček!” zašvitořila s líbezným úsměvem a nás, škodolibce, obdařila vítězoslavným pohledem. Zdálo se, že trapas je zažehnán, atmosféra v kupe se opět uvolnila a všichni přitomní se vrátili ke svým myšlenkam.
    Ne však chlapec.
    “Jakej dráček, babi? Myslíš jako ten na pouštění?” Babička, čelíc další zvídavé otázce,nešťastně vzdychla a očima k nám vyslala signál SOS. Nikdo jí však záchranné lano nehodil.
    ,,No ano, Kubíku, takovej co ti udělal táta na podzim, pamatuješ?” Improvizovala statečně. Chlapec se zamyslel. Tak dráček, hmmm.
    “Hele babi a nepotřebuje ten dráček vocas?” Dvěma spolucestujícím už cukaly koutky úst a paní začala rudnout.
    “Tenhle dráček asi ne”, hlesla babička.
    “To je divný, každej správnej dráček by si vocas zasloužil,” mudroval vnouček.
    “Tak tenhle ho nemá!” odsekla mu babička. Očividně jí docházela trpělivost i fantazie.
    Mladý se ale nedal a bezděčně utahoval šrouby.
    “Babi a ty máš dráčka?” Babi polil pot a polovina kupé se odebrala na chodbu, odkud se ozývaly salvy dosud zadržovaného smíchu.
    “Já už dráčky nepouštím,” odpověděla ta dobrá žena žalostně.
    “Protože už dráčka nepotřebuješ!” triumfoval chlapeček a zbylé osazenstvo propuklo v řehot. Babička se blížila infarktu a vnouček dál bezelstně rozvíjel svou ďábelskou teorii:
    “Ale když jsi ještě dráčka mívala, tak jsi vocas chtěla, ne?” To uz smíchy slzelo celé kupé i chodba před ním. Na nebohou ženu to ale bylo příliš a bouchly saze.
    “Chováte se jako primitivové!” rozječela se na nás. “Čemu se smějete? Jak asi vypadám před tím klukem?!” Nenápadná studentka v brýlích, která seděla naproti, poprvé zvedla hlavu od své učebnice, a do nastalého ticha ke všeobecnému zděšení pravila: “Jako dráček?”
    Žena sklapla čelist a chvíli na dívku konsternovaně hleděla. Pak ale pochopila význam sdělení i trapnost svého výstupu a začala se smát. Postupně se k ní přidali i ostatní cestující i s kloučkem, který sice nevěděl, čemu se směje, ale smál se o to upřimněji.
    “Máte pravdu, chovala jsem se jako dráček,” soukala ze sebe ta žena, co jí bránice dovolila. Vlak zabrzdil v konečné stanici a lidé začali vystupovat.
    Loučili se slovy, tak se mějte paní a ty taky draku…

    OdpovědětVymazat
  29. Deti su zdrojom radosti,starosti,ale aj veselych zazitkov.K clanku;je napisany vyborne,ja to ale poviem jednoducho,,Integrovat milion dospelych chlapov,este ktomu z inych kultur,ktori tu prichadzaju z inneho dövodu,ako nam politici predkladaju,to su svate iluzie.Stareho corgona uz nikto neprerobi,.cloveka,ktory zazil,ze matka musela zakazdym vstat,ked otec vstupil do miestnosti.M.

    OdpovědětVymazat
  30. Kdyz se stretnou dve uplne odlisne kultury, tak to prinasi mnoho osobnich tragedii, casto na obou stranach. Proto ve jmenu miru, by kazda kultura mela mit svoji zahradku.

    Predstavte si, ze pujdete nakoupit a kdyz se vratite domu, tak ve vasem byte najdete rodinu jine rasy, nabozenstvi a zivotniho stylu. Vse co je ve vasem byte je zabaveno a vy se nemuzete branit mnozstvi cizich vetrelcu.

    Tak to bylo v Johannesburgu po padu bile vlady, a tak to bude jednou i v Berline diky Merkerove, a tak to bude i u vas.

    Ve stejne dobe kdy jsem zil v Johannesburgu, tak tam zila cernoska, silne hudebne nadana. Jmenovala se MARGARET SINGANA..Tato cernoska se provinila proti svoji rase dvema vecma.
    1 ) Zpivala, tancila a hrala pro nas pro belochy a my ji radi poslouchali. Ona zalozila IPI TOMBI divadlo. Poslechnete si ji na YouTube.

    2 ) Cernosi v Johanesburgu patrili v majorite k jinym kmenum, (Baphutatswana & Gazankulu), nez byla ona.

    Tato cernoska zemrela hlady v roce 2000. Za "zradu" na svem lidu.

    V Johannesburgu zilo mnoho rodin, ktere zamestnavaly cernosky, NE jako sluzky, ale jako chuvy pro male deti.
    Kdyz deti vyrostly, tak cernosky byly soucasti bile rodiny.

    V ramci boje proti Aparteidu WINNIE GINZELA MANDELA, tyto cernosky obvinila ze zrady na svem lidu a UPALILA jich benzinem a automibilovou pneumatikou v poctu pres 900.

    Napsal jsem o tom 2x dopis presidentu Reaganovi a dostal jsem 2x odpoved.

    DESTABILIZACE jakekoliv zeme, vcetne JAR se delala a dela za ucelem prevedeni majetku a nerostneho bohatstvi z jedne skupiny do druhe skupiny. "Lidska prava" ? To byla vzdy pouze zasterka !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je všeobecně známo, že jakmile se někdo začne ohánět "lidskými právy", tak je to pokrytecký křivák a je za tím levárna.

      Vymazat
  31. To co jsem napsal (15:35) se stale opakuje v ruznych obmenach a prumerny American o tom vi daleko vice nez prumerny Evropan.

    Proto je Amerika POLARIZOVANA a velmi malo integrovana.
    Ruzne skupiny se drzi stale spolu.

    Az sem pojedete na dovolenou a budete se toulat po Americe, tak to uvidite take a automaticky vycitite, kde to neni OK.

    Ruzne rasy a kultury se vzajemne nemaji radi a tim se vzajemne neutralizuji, napr. Hispanci a cernosi..

    Narodni kompaktnost vam zarucuje klidny zivot.
    Kazdy vi, ze jsou zde zony kriminality a zony pekneho zivota. Proto Cesko musi byt ceske. Dr. Konvicka z Budejovic ma pravdu.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  32. hrabě Kocharowski14. ledna 2016 16:49

    DESTABILIZACE jakekoliv zeme, vcetne JAR se delala a dela za ucelem prevedeni majetku a nerostneho bohatstvi z jedne skupiny do druhe skupiny. "Lidska prava" ? To byla vzdy pouze zasterka !
    nick honolulu
    xxxxxxxxxxx
    Ano, je to přesně tak.

    OdpovědětVymazat
  33. Darwinizmus má jednu sprostou vlastnost:funguje. Když je v nějaké zemi pěkně rozšířené mnohoženství, část mužů potomky nezanechá. Děti si můžou dovolit jen muži na vyšších pozicích. Takže pozorujeme šlechtění na asertivitu a není divu, když narůstá počet agresivních křiváků. jogín

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hrabě Kocharowski14. ledna 2016 20:17

      Ano, v podstatě to kopíruje organizaci vlčí smečky, samci bojují o flek vůdce smečky, ti slabí, poražení, kolík nesmočí. Pokračují geny
      pouze těch nejsilnějších.
      U lidí nahrazuje sílu, bojovnost atd. schopnost nashromáždit majetek, potažmo moc.
      Lidé pocházejí z přírody a podléhají přírodním zákonům.

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski:
      Opravdu považujete Cikány a migranty z Afriky za nejschopnější složku české společnosti (mají nejvíc potomků? Mimochodem, s těmi vlky se mýlíte. O postavení se bojuje pravidelně a zásadně s dodržením rituálu (tvorové jednoho druhu se navzájem NIKDY nezabíjejí).

      Vymazat
  34. Pro honolulu.
    Přesně tak,historie to dokazuje.Jenom boj peníze a statky.Takže přijde zase ke změně majitelů majetku,jen nevíme,jak to bude kruté.I když nám historické události ukazují,že je to pokaždé horší a více obětí.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
  35. Pane Davide,proč už s panem Konvičkou dávno nespolupracujete ? Vy by jste si spolu v řadě témat náramně rozuměli a je velká škoda,že spolu dávno nespolupracujete.
    Nebo nějaká tajná jednání mezi vámi už probíhají ?
    Etnolog p.Konvička a vy lékař psychiatr jste skvělý odborníci na islám a migrační politiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše jízlivost není moc vtipná. Jde z vaší strany jen o pokus zdiskreditovat lidi, kteří se vám nelíbí, protože říkají naplno věci, které jsou sice pravda, ale vám, omezenému člověku, nejde pro fousy.

      Vymazat
  36. hrabě Kocharowski14. ledna 2016 20:57

    Kdyby byli adoptováni v kojeneckém věku, byla by šance, protože genetická výbava většinou nepředstavuje tak velkou překážku.
    xxxxxxxxxxxxx
    Nesouhlasím, genetická výbava představuje naprosto nepřekonatelnou překážku.
    Právě ty adopce v kojeneckém věku to stoprocentně a jednoznačně potvrzují.
    Existují statistiky, tady není co řešit.

    Např. adopce pygmeje v kojeneckém věku párem reprezentantů v košíkové nezmění nic na tom, že adoptovaný pygmejský kojenec nakonec doroste průměrné výšky pygmeje.
    Adaptovaný kojenec z rovníkové Afriky panem Dr.Davidem, i přes jeho sebevětší edukační úsilí, stěží dosáhne IQ65-70. Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí - toho si dávno všimli naši předkové,
    a ani v nejmenším je nenapadlo, aby plýtvali prostředky na nesmyslnou pozitivní diskriminaci a inkluzívní školství.
    Dnes vynakládá stát miliardy, a jaký je výsledek?
    Proč to stát daňovým poplatníkům řádně nevyúčtuje?
    Kde jsou ti vzdělanci, kteří nám mají vrátit investované /vyhozené/ náklady?
    Nejsou a také nikdy nebudou.
    A migranti s IQ60-80, z Blízkého východu a Afriky, se nikdy nepřizpůsobí, ani kdyby chtěli, jakože nejen že nechtějí, oni naopak budou chtít, abychom se přizpůsobili my jim.
    A zase budou fungovat přírodní zákony, bude boj o rodinu, kmen, národ, o životní prostor, pak se ukáže,
    kdo má nárok na místo pod sluncem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocharowski - vaše rasistické fantazie fakt stojí za to. Velmi jste mne pobavil. Jen tak ze srandy, zkuste k jakémukoli vámi uváděnému příkladu najít odpovídající pramen (link). Svými nablblými kecy jen pomáháte sluníčkářům a eurohujerům a všechny nás tu stavíte do role nedovzdělaných idiotů. Marek

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski15. ledna 2016 8:58

      Marečku

      jste hlupák a bavíte se svojí vlastní hloupostí. Podle vás je příroda rasistická?

      Do role nedovzdělaného idiota se stavíte sám, já vám přece nebráním, aby jste se trochu snažil, a tento nedostatek odstranil, makejte na sobě, nikdy není pozdě.
      Linky si sežeňte sám, nebud´te líný.

      Vymazat
  37. Ivan David je jako vždy mimo mísu. Nebo se podbízí hlasu ultrapravice,která je hodně slyšet na ulici?
    Dávám za pravdu novináři Martinu Hekrdlovy.
    http://altpress.cz/pozde-uz-bylo/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hekrdlo za těch tvých pár anonymních vět. Místo novinařiny by ses hodil za kádrováka. Ale ta doba je pryč. Marek

      Vymazat
    2. 21:41- M. Hekrle je mnohomluvný. I. David slovy neplýtvá, vyjadřuje se přesně a nutí nad vyřčeným přemýšlet. Ověřte si to někdy.

      Vymazat
    3. Fakt mě mrzí, že po přečtení uvedeného Hekrdlova článku, musím konstatovat, že Martin Hekrdla čím dál víc "čulíkovatí". Jeho úvaha o tom , že chudáci odíraní "žerou" nacionalismus těm, kteří je odírají, posléze doražena poznámkami, že lidé jsou blbí, je fakt k "nasrání". Pořád se zdráhám nad ním zlámat hůl. Pořád doufám, že jako jeden z mála velmi dobrých levicových publicistů má jen dočasné zatmnění úsudku. Ale co je moc, to je moc. Kdyby alespoň jednou naznačil ve svých úvahách, co si myslí o možnostech řešení. Nejen rozebrat příčiny a souvislosti, ale co s tím lze udělat? A třeba i uznat, že pud sebezáchovy má také něco do sebe. Přísun imigrantů, když odhlédneme od násilnické ideologie islámu, znamená m.j. konkurenční levnou pracovní sílu, která je v zájmu!!!! těch co odírají, a proti zájmům odíraných. A pitomé kecy, že se pořád nic neděje, protože u nás tolik imigrantů není připomínají starý fór o člověku, který spadl z mrakodrapu a v každém patře říká, "furt je to dobrý". Řešit průser až když to vygraduje a není dobrých řešení, je volovina. To nemá nic společného ani s levicovým myšlením, ani se solidaritou a humanismem. To je sebevražedný skok z mrakodrapu. J.B

      Vymazat
    4. Každý kdo zastává základní humanistické a demokratické hodnoty je podle vás nepřítel a zrádce(Hekrdla,Čulík,Kavan,Patočka).
      Tento sociálfašistický web.přestal být dávno kriticky levicový web.který kdysi čtenářům a veřejnosti sliboval Ivan David.
      Tento web.je dnes nejčtenější mezi voliči Miloše Zemana a názorovými příznivci krajní populistické pravice(Konvička,Okamura, A.B.Bartoš).

      Vymazat
    5. Co to je, teda podle vás, ty základní humanistické a demokratické hodnoty"? Něco konkrétního by nebylo? Co třeba "nastavit druhou tvář", když vám jí imigrant "mlaskne", protože nejste dost rychlý plnit jeho "práva"? Máte-li ovšem štěstí, že zrovna nemá v ruce bodnosečnou zbraň, nebo připásanou vestu s výbyšninou.
      Hekrdlu a Kavana pořád beru, i když mě jejich naivní idealismus hodně vadí. Čulíka a Patočku ani náhodou, o jejich morálním kreditu lze "s úspěchem pochybovat".
      To, že Kavan vychází ze svých kladných osobních zkušeností z britského exilu sice chápu, ale měl by si připustit i možnost, že měl akorát kliku, protože v jiných částech Británie a světa jsou zkušenosti o dost horší. Martin Hekrdla by si zase mohl připustit možnost, že není humanismus podávat pomocnou ruku, když existuje vysoká pravděpodobnost, že vám na ní, v lepším případě naplivou, v horším useknou. To je prostě idiotismus. Že nejsme ani náhodou první, kdo si nechce nechat obsadit dům někým, kdo nechce respektovat naše způsoby a pravidla hry. Nebo snad varování australských premierů islámské imigraci je taky nedemokratické?
      Opravdu jsme povinni v zájmu demokracie a humanity tolerovat např. sňatky s dětmi, mnohoženství, krevní mstu, právo šaria? Jak tomu chcete zabránit, až vzniknou skutečné tisícové enklávy vetřelců, kteří budou žádat svá "náboženská" práva? Až dokážete odpovědět jak, prakticky, humanitně demokraticky, bez obušků a střelných zbraní, tak pak vám, Hekrdlovi a Kavanovi, dám třeba za pravdu. Nemůžete nijak vyloučit, že to nehrozí, a nemůžete nijak zabránit takovému vývoji bez násilí. Můžete tomu jen předejít tím, že nedovolíte, aby takový problém vznikl. Máte-li jiný věcný názor, sem s ním. Pokud ne, tak si své nálepkování strčte, však víte kam.... J.B.

      Vymazat
    6. Nálepkujete především vy.
      Demokratické a humanistické hodnoty vám byly vždy cizí.Vy dáváte přednost jiným hodnotám.
      P.Čulíka a Patočku hodnotíte povrchně. Pochopitelně vám jejich články a komentáře nemohou nic říkat.Vy máte své oblíbené autory a politiky.O islámu nic nevíte a nesmyslně to spojujete s Islámským státem a všemi muslimy.

      Vymazat
    7. No jo, no, tak zase nic. Takže jaké konkrétní hodnoty to jsou, to se nedozvíme, že. A co tedy nevím(e) o islámu nám taky nevysvětlíte. Problémy s muslimskou komunitou v Evropě a Austrálii jsou známy z dob daleko dříve, než vznikl. či byl "utvořen" , tzv Islámský stát či Daeš. Islámský stát se oficiálně přihlásil islámskému náboženství a právu Šaría. Ke kterému sa tak či onak staví a hlásí značná část muslimské komunity v uvedených částech světa. To není a nemůže být součástí našeho vnímání světa. Nic víc a nic méně. To vám jaksi nedochází, zdá se.
      Nu což, další zbytečná debata s člověkem, jehož idealismus ( a dalších,jemu podobných), asi autentický, ale úplně nepochopitelný, nás může přivést do záhuby. J.B.

      Vymazat
  38. Prave hlasili v TV, ze ASHLEY OLSTEN (35) z Floridy , ktera studovala umeni ve Florincii (Italie) byla zabita ilegalnim immigrantem ze Senagalu (cernousek) a hezka blondynka !
    Policajti ho chytli a on rika , ze ji pouze "ODZDUCHL" !
    Doktori "lzou", kdyz prohlasili, uskrceni a 2x prorazena hlava...

    Kriminalni statistiky kolem celeho sveta jsou stale stejne. At je to Australie, Evropa , nebo Amerika, tak nejvice predatoru maji cernosi..

    PLNE SOUHLASIM s Hrabetem Kocharowskym (20:57) a absolutne NEsouhlasim Markem (21:22).

    Je jasne, ze vsichni policajti kolem sveta jsou "rasiste" a maji "priblble kecy". Mark to vi lepe, ale nedokaze to oduvodnit a vysvetlit nam to.
    honolulu - jeden z tech co porad hloupe mysli a keca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasit či "absolutně nesouhlasit" si můžete kde s kým. Kocharowský ale nepřináší žádné argumenty, pouze svoje rasistické smyšlenky. A vo tom to je! Marek

      Vymazat
    2. hrabě Kocharowski15. ledna 2016 9:37

      Marečku

      já jsem argumenty přinesl, život, realita, příroda, věda, vše je naprosto v souladu s tím, co jsem napsal.

      Říká se, že kde nic není, ani čert nebere.
      Když máte, konkrétně vy, prázdnou kebuli, ani pan Dr.David s tím nic nenadělá.

      Nálepkovat, to by vám šlo, Marečku, chlapečku. Máte utkvělou vznešenou ideu, že jsou si všichni rovni. Je to tak, všichni jsou lidi, ale někteří jsou si rovnější.
      Zkuste se zamyslet nad tím, proč tomu tak je.
      Nálepkovat umí každý debil, k tomu není třeba inteligence.

      Vymazat
  39. Prosim timto vsechny DOBROSRACE, aby se podepsali nickem v pripade ze bych jim chtel ustedrit velmi sprostou
    "pochvalu".
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  40. Prosim timto pana dr. Ivana Davida,
    aby mi dovolil demonstrovat vsechny lichotky a pochvaly, ktere jsem obdrzel za uvadeni faktu o Africe od dobrosracu, prizdisracu, a jinych mentalnich velikanu nasi doby.

    Zde je seznam : HONOLULU je rasista, nacista , xenofob, komunista, bolsevicka kurva, pica, curak, sulin, UFOun, agent Moskvy, agent Washingtonu, kurva Zid, tupy Chazar, idiot, katolickej zmrd a agent neziskovky (nevim co to je), a dalsi a dalsi..

    HONOLULU DEKUJE za vsechny kvetiny (komlipenty) a zduraznuje, ze se citi vyborne, jako po osvezujici lazni a ze dal bude svedomite pokracovat, aby si saslouzil tyto kvetiny, (komplimenty), jeste ve vetsim mnozstvi.
    nick HONOLULU - orel mezi kolibriky.
    Jdu na kafe a na kolac - zaslouzim si to !
    Vsak ja se vratim !

    OdpovědětVymazat
  41. Čau honolulu !
    smekám
    sám jsem chytil na tomto webu jen tři akademické tituly honoris causa
    takže blednu závistí

    Jířa

    OdpovědětVymazat

Reklama