Reklama

.

.

sobota 23. ledna 2016

Ptal se mě kamarád, proč se pořád zastávám Rusáků? ,,Rusko je gangsterský stát."


Ondřej Mrázek
23.1.25016   Rukojmí
Řekl jsem mu: Za prvé to nejsou Rusáci, ale Rusové. A za druhé: nezastávám. Jen tvrdím, že ruské nebezpečí je vlčí mlha, která má odvést pozornost od rizik, která nám reálně hrozí. Hrozbou jsou blbci mezi námi ! 

Rozvoj umělé inteligence, geneticky upravené potraviny a viry, jaderné experimentování – rozvoj vědy je hlavním rizikem a potencionálním nebezpečím pro přežití lidstva na planetě Zemi. To prosím pěkně neřekl žádný blbec, ale naopak muž, který se mezi vědci celého světa těší ohromné úctě – britský teoretický fyzik Hawking. A neřekl to jen tak někomu, ale mladým, budoucím a začínajícím vědcům.

„Nebudeme se snažit zastavit nebo zvrátit pokrok. Musíme jen rozpoznat nebezpečí a ovládnout jej. Jsem optimista, věřím, že můžeme,“ řekl Hawking. Všímáte si, jak to zní moudře a vyrovnaně? Varovně, ale přesto ne senzacechtivě ani pomstychtivě? A to není všechno. Legenda světové vědy vyzvala své mladé následovníky, aby si zachovali smysl pro údiv k rozsáhlému vesmíru. Ano, zdravý rozum a schopnost se divit. A také pokoru, s níž si uvědomí, že vytvářejí zcela nový svět, za který jsou před lidstvem zodpovědní. Hamižní a mocní tohoto světa se nikdy netajili svou touhou vědecké objevy zpeněžit, zneužít a nejlépe si je předplatit. Stačí se podívat na antibiotika. Nejdřív byla objevem spásonosným a opěvovaným, který zachránil statisíce životů, ale teď už ani nevíme, odkud na nás vykouknou.

Jenomže moudrost a klidná vyrovnanost se u nás jaksi nenosí. O údivu ani nemluvě. Lidé, kteří v Rusku nikdy nebyli a Rusa možná jinde než v televizi neviděli, pořád dokola straší ruským nebezpečím. Vyvolávají nenávist, šíří paniku. Místo toho, abychom si zametli před vlastním prahem, nadáváme na někoho, kdo je tak daleko, že si to ani hodně z nás nedokáže představit. A ani nechce.

Naposledy jeden příklad za všechny. Zuřivý komentář proslulého propagátora amerického radaru v Brdech Tomáš Klvaňa s názvem Jaderná smrt ti klepe na dveře. Rusko je gangsterský stát v Reflexu.
„Jaderná smrt ti klepe na dveře.“ Rusko je gangsterský stát. V něm z pozice nesmlouvavého a vševědoucího ideologa kritizuje amerického prezidenta Obamu a klíčové vlády našeho kontinentu (sic!), že „mylně považují Rusko za menší ohrožení, než je islamismus“.

Co chce? Válku? Setřít Rusy z povrchu zemského a hodit na ně jadernou pumu jako ukrajinské expremiérka Julia Timošenková? Jedno je jisté: v tak velkohubém a nenávistném štvaním se pro nás skrývá větší nebezpečí, než všichni na zdi namalovaní čerti dohromady.

53 komentářů :

  1. Jednou budou Češi rádi až je zase tento "nepřítel" bude osvobozovat . Snad už si to potom budou pamatovat a Klvaňa nebude nic překrucovat .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lidé mají krátkou paměť, tady by pomohly pouze hromadné, povinné, poznávací zájezdy Čechů do USA

      Vymazat
    2. 14:46

      Zbytečná starost, troubo. Desítky tisíc Čechů v USA pracují. A v Rusku? Pár hokejistů. Tak vypadá hlasování nohama v praxi.
      Hádám že ty jsi nebyl tam ani tam.

      Vymazat
    3. Klvaňové budou překrucovat stále. Mají to v popisu práce a konec konců, jsou za to i placení.

      Vymazat
    4. Už jsem to tu psal,ale pro notorické blby typu "15:13",to zopakuji:Vše začíná od FEDu,který vlastní židovská mafie a ta si postavila r.1776 USA-hliněnýho panáka,Golema,který za ní dělá veškerou špinavou práci a funguje jen když mu do jamky v jeho hloupé hlavě vtlačí "šém"v podobě ničím nekrytých,jen násilím disponujícím Golemem,dolarů....a takových hloupých trapných klonů a klonečků Golema v podobě protektorátů,vedených loutkovými vládami a plných stejných Golemků,ale malých,je na světě spousta a náš stát i s tím Řiťomilem americkým Klvaňou i tím oslem,co plancá cosi o hokejistech,patří mezi ně a aportují pro šém celý svúj mrský život,jako ten ratlík v tom filmu s Werichem,co dávali vždycky o Silvestra, když jsem ještě měl televizi a občas se na ni i díval.
      Ovšem hliněné tělo toho Golema se už začíná rozpadat a dochází mu pára,tak se ho bojí čím dál míň normálních lidí a navíc ten trik s tím šémem už taky prokoukli a ten proto přestává mít tu svou magickou moc i na samotného hliněného panáka ....

      A proto dřív,než se s někým začnu "bavit o politice",zeptám se ho co je FED a když to neví,je BLB a je naprosto zbytečné s ním ztrácet třeba jen vteřinku....

      Vymazat
    5. A co je to to "FED"? Já žádné "FED" neznám. Znám jenom "Fed". Ty, ty blbe, ani nevíš co ty písmenka znamenají, potažmo ani jak se to píše. S kým se chceš potom bavit?

      Vymazat
    6. A ejhle ho !! První golemek,Řiťomílek americký už je ve střehu....Jen se nebojte,ještě dostanete příležitost si za toho svýho žiďáka s šémem,zabojovat,tak pokračujte,držte linii, ať si tu šanci nakonec ještě nepkazíte....

      Vymazat
    7. Pro hluváta promitivního 16:39 - FED je zkratka, která se v češtině stejně jako t angličtině píše stejně. Tvoje "Fed" je čistě neformální, možné novinová podoba, ale neformální. Víš, jaký je rozdíl. Tak proč nadáváš? Ujíždí ti půda pod nohama, nedal ti registrovaný partner, že tu bezdůvodně hrubě napadáš, kvičíš nesmysly a se svým omezeným primitivismem lezeš mezi slušné lidi, kteří o tebe nestojí? Marek

      Vymazat
    8. 17:30

      Zkratka čeho ty debile Marku? Co je neformální? To jsi si načetl na české Wiki, viď? Na celé oficiální stránce Fedu se všude píše "Fed"
      http://www.federalreserve.gov/aboutthefed/default.htm
      "Fed" znamená "Federal Reserve System". Kdyby to mělo být vše velkým tak by byla za zkratka "FRS". Prostě jseš debil, radši už nic nepiš.

      Vymazat
    9. Kašlete na toho dementního amerického rektonauta, který je celý hnědý od těch návštěv do americké prdele. Je to naprostý dement, s vysokou pravděpodobností buzna, kterého zrovna nechce nikdo klátit, tak má absťák a proto se tady ukájí honíce si při tom svůj trpasličí ohon...

      Vymazat
    10. Bohužel má neukojený primitiv 18:07 pravdu. Koukal jsme do US tisku a všude je psáno pouze The Fed. Česká wikipedie, odkud jsem čerpal, stojí za prd. Buzík 18:07 by měl navrhnout opravu. Marek

      Vymazat
    11. Debile 14:46, to myslíš ty různé uklízeče z Wal Martu nebo kin, tak to jsou tam opravdu ti naši odborníci, kteří tak nahradili snad jen mexikány a jinou chmraď. Vím o čem mluvím, bukvo, já tam byl a viděl.

      Vymazat
    12. Tak nám 18:07 ještě napiš, po tom gramatickém výkladu, jestli je Fed státní, nebo soukromý, nebo jak ho celkově chápeš.....ten FEDERÁLNÍ REZERVNÍ SYSTÉM?

      Vymazat
  2. Proč šla válka vždy ze západu na východ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máte jako stěma severokorejskéma raketama, ty měly taky podle Klvaňy letět z východu na západ :-)

      Vymazat
  3. Rusko je stát gangsterů, kteří většinou bojují mezi sebou nebo v cizích službách. USA jsou zase takovou vyspělou mafiánskou oligarchií a svoji (u nich doma neexistující) demokraci šíří mečem po celém světě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože bože, nechoďte sem s blbostma.

      Vymazat
  4. Je zajímavé, jak mnoho lidí je schopno uvěřit takové primitivní propagandě. V éře Internetu. Dnes není problém se podívat na ruské weby, videa, fotky, filmy, politiky. Na netu jsou mraky informací. Stačí se jen začít učit trochu rusky a něco si přečíst. Nebo se alespoň podívat na fotky. To dříve nebylo možné. Bylo nutné si pracně opatřovat info z knih, lítat po knihovnách nebo se do Ruska vypravit. Když jsem maturoval z ruštiny, tak byla hrůza vypracovat všechny maturitní otázky v ruštině. Být tenkrát Internet, tak levou zadní. Proto nechápu úspěšnost takovýchto hajzlů. Přesto kolem sebe slyším naprosto primitivní názory na Rusko apod. Přitom stačí tak málo ! Každý den si na chvíli sednout k PC a něco si přečíst a popřemýšlet. Asi většina populace sleduje jenom to porno či co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco si přečíst a popřemýšlet, to se bohužel dneska moc nenosí :-(.

      Vymazat
    2. I kdyby se přesvědčili na "vlastní kůži", že je vše jinak, názor nikdy nezmění, protože jsou vedeni hlubokou nenávistí. Např. výrok Šiklové: "Raději se budu mýlit s Amerikou, než mít pravdu s Ruskem".

      Vymazat
    3. 14:45
      Problém lidí jako vy je, že si na tom internetu najdou zásadně přesně jen to co chtějí najít a co zapadne do jejich světonázoru a "potvrdí" ho . Informace které se jim nelíbí, které jdou proti jejich přesvědčení, buďto ignorují nebo je považují za propagandu.
      Přístup k informacím je neomezený, kritické myšlení potřebné k jejich vytřídění a zpracování vám však chybí.

      Vymazat
    4. 15:18
      Ale vždyť to tam napsal, popřemýšlet...
      Jistě máte pravdu, že kritické myšlení je třeba. Ale nikdy nepodceňujte osobní zkušenost. A tu mají s propagandou zejména starší ročníky obrovskou...

      Vymazat
    5. Šiklovà-
      tahleta ošklivá ,rypákatá a runclatá babizna....
      to ,že řekla ?Jak je hnusná,tak je blbá....
      jituš

      Vymazat
  5. Rusové jsou doopravdy jiní. Nebo se nám jiní dnes zdají. Marně si vzpomínám, že by Rusové nedodrželi nějakou dohodu. I když se jim to později nehodí. Od jejich odpůrců často slýchávám, že jsou to okupanti. Těžko a často marně se těmto rusobijcům snažím vysvětlit, že v roce 1968 to nebyla okupace, ale pouze naplňování dohod vítězných mocností o poválečném uspořádání Evropy, potažmo světa. Že nemají vyčítat Rusům, že nad Němci vyhráli válku a došli až tam, kam došli. Že mají vyčítat západu, že neotevřeli druhou frontu dříve a nedošli dál na východ. Pak si při vyjednávání se Stalinem mohli klást podmínky Američané. Jakkoliv se mi okupace vojsk Varšavské smlouvy nemusí líbit, Sověti pouze naplňovali to, na čem se dohodl Stalin s Trumanem a Churchilem. Kdyby k nám totiž Rusové tenkrát nepřišli, stalo by se v roce 1968 to, co se nakonec stalo v roce 1989. Včetně našeho vstupu do NATO. A toho si byl Brežněv vědom. Jsem bytostně přesvědčený, že by nás, potažmo zbytek Evropy nechali Rusové na pokoji, kdyby jsme je nechali na pokoji my. My jsme nezrušili NATO spolu s Varšavskou smlouvou. A my stavíme nové a nové základny stále blíž k ruským hranicím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nedávno dozvěděl, že Ukrajinec Brežněv k invazi do ČSSR původně neměl chuť, ale že to lobovali v SSSR soudruzi z NDR, Polska, Maďarska a Bulharska...

      Vymazat
    2. Brežněv stejně jako Chruščov byli Rusové z Ukrajiny (Ukrajina je okraj Ruska). Vedle Ulbrichta (NDR) a Gomulky (Polsko) byl hlavním agitátorem pro invazi soudruh Šelest (a to byl opravdový Ukrajinec). Brežněv nechtě, to je pravda. Kadár (Maďarsko) nechtěl ale srazil kufry a okupoval jen oblasti Slovenska s maďarskou menšinou. Jediní Poláci se předváděli, všude vytahovali svoje okupační vlajky, opilí stříleli do lidí zatímco Sověti se stálḧli pěkně do lesů, aby nebyli vidět. Marek

      Vymazat
    3. Většinou máte pravdu, nesouhlasím však s tím, že rok 1968 byl podobný roku 1989. Převraty ve všech zemích východní Evropy po roce 1989 byly pečlivě naplánovány s cílem zcela změnit státní zřízení, kdežto události v roce 1968 byly pouze u nás a v žádném případě nebylo cílem zrušení socialismu a zavedení kapitalismu - cílem byly reformy a demokratizace společnosti, tzv. socialismus s lidskou tváří. O změně státního zřízení tehdy nebyla vůbec řeč. Možná by to byl první krok, ale trvalo by to ještě dlouho. Mimochodem, kdyby západní mocnosti otevřely západní frontu dřív, než 11 měsíců před koncem války, k čemuž je soustavně vyzýval Stalin, tak bychom sice zřejmě nespadali do východní - sovětské zóny, avšak německé hranice by se na východě nezměnily, Mnichovská dohoda by byla samozřejmě dál v platnosti a dnešní ČR by byla v tom nejlepším případě v hranicích protektorátu, a možná a ni to ne. Co by bylo s českým národem je otázka, je však docela pravděpodobné, že obklopení na malém území ze tří světových stran germánským živlem, bez jakékoliv opory, bychom jako národ asi do dnešních dnů nepřežili.

      Vymazat
  6. Situace v Rusku není ideální. Po perestrojce se ledacos rozkradlo a ti, co vládli předtím, se překabátili a mají se dobře. Nejhůř se mají obyčejní lidé, co byli pasivní za SSSR a jsou pasivní pořád. Snadno se to řekne, podnikat, ale většina lidí žije mimo velkých měst, tam se bez peněz nedá ani vrznout. Ale zlepšuje se to.
    Rusko je velká země, sice zahraniční investice potřebuje, ale nepotentuje se, když se Sam zamračí.
    V Rusku jsou jsou lidé dobří i gangsteři, jako všude. Když vypíchnu všechny ty hajzly, kteří žijí v ČR, tak bych musel říct, že Česko je žumpa Evropy, přesto tu žiji rád a nechci nikam utíkat. Lidi by neměli národy známkovat podle toho, co jim nakuká kdejaký pitomec.
    USA má peněz jako želez a kam vleze, tam vznikde vždycky nějaké trauma a neštěstí. Za ty peníze by dnes prosperoval celý svět. Pročpak asi neprosperuje, měl by si ten pitomec položit otázku.

    OdpovědětVymazat
  7. Najednou zjišťujeme,že ani ten západ není normální,jak jsme si mysleli,ale divoký,jak ho známe osídlování Ameriky.Bohužel to osídlování dalšího území mají v krvi.Po všech těch útrapách,které se odehrály v Rusku,SSSR,nelze čekat to,co USA,které nic takového nezažili a spíš na těch útrapách v SSSR vydělali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Útrapy si dělaj Rusové sami. Co s takovými kteří dodnes obdivují Lenina a Stalina?

      Vymazat
    2. A co máme dělat s genitálem,kterej obdivuje banderovský svině,chrápajícího knížecího trotla a věcně zmatlaného Veškrnu????Možná by pomohla svěrací kazajka a skotský střiky!!!!

      Vymazat
    3. Lenin a Stalin to provedli brutální silou --- ale uvedli Rusko mezi vyspělé země, udělali z negramotných Rusů vzdělaný a pracovitý národ. Marek

      Vymazat
    4. Ti co obdivují Lenina a Stalina je třeba ignorovat.Těm,co nenávidí Rusy je třeba připomenout trochu historie.Kdyby ten nenáviděný Stalin nespustil v r.1944 ofenzívu na východní frontě a později v Ardenách,tak klucí americký ještě dneska plavali v Kanále.Tak to chce opravdu přemýšlet.A trochu taky číst.

      Vymazat
    5. Pane Marku, s Vasimi nazory sice souhlasim ale v jednom se mylite. Lenin je pro nas, Rusy, agentem Zapadu. Stalin je vlastencem. Ohledne negramotnosti take nesouhlasim. Slysel jste o Tartarii?

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Informační válka, jejíž součástí je propaganda se dávno vede. Jen jsem si nikdy nemyslel, že v provedení našich dobroserů a "prozápadních" lokajů bude tak hloupá a nekompetentní. Proč tomu tak je do značné míry vysvětluje tato letitá, ale stále geniální analýza:

    www.dolezite.sk/old/Frontovi_idioti_a_fantomova_inteligencia_79.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já nemám pocit, že Rusové nejsou normální. Spíš si myslím, že normální jsme přestali být my. Osobně mi nevadí nikdo, kdo negativně nezasahuje do mého života. Líbí se mi proto ruský přístup k homosexualitě. Ta sama o sobě není v Rusku trestná. Její propagace ano. Nevadí mi přímo homosexuálové, ale jejich pochody "hrdosti" už ano. Homosexualita je úchylka. Kdyby nebyla, stvořila by nás příroda jednopohlavné a množili by jsme se jako prvoci, dělením. Na co jsou tedy homosexuálové hrdí? A proto se mi přístup Putina líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas . Co kdyby zmetek Čapiro zkusil se s těmito úchyly projít v průvodu v některé islámské metropoli? To by byl mazec !

      Vymazat
  11. Mam rad Ameriku, je to muj domov a byla ke me fain.
    NECITIM, zadnou zast k Rusku...Mam stejny nazor, jako ma Donald Trump.
    My se s Ruskem domluvime , ale nikdy se nedomluvime s rozpinavymi Islamisty.
    Vztahy mezi Amerikou a Ruskem se zlepsi, zvitezi-li Donald Trump ve volbach. Jak vsak omezi vliv Neocons nevim. Ceka ho velky vnitropoliticky boj.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicku, jestli zvítězí Trump, tak bude prezidentem buď: 1. Brzy loutkovým, jako ostaní. 2. Brzy mrtvý, jako Kennedy.

      Vymazat
  12. 16:39
    Ten Pepek iPhone je totální ubožák.
    Fed, The Fed or FED may refer to: Federal Reserve System,...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo tak Wiki :-D

      "Fed" znamená "Federal Reserve System". První 3 písmenka z "Federal". Kdyby to mělo být vše velkým tak by byla ta zkratka "FRS". Na celé oficiální stránce Fedu se všude samozřejmě píše "Fed".
      Prostě jseš debil, radši už nic nepiš.

      Vymazat
    2. Debil 18:11 jsi tak akorát ty Pepku s tím tvým Wiki, tato instituce nemá totiž s rezervním systémem už dávno nic společného a můžeš ten název okecávat jak chceš, ty se raději dovzdělej idiote.

      Vymazat
  13. Rusové nás musí vždycky osvobodit, protože naším hlavním městem je Praha, ve které žijí pražáci, trpící proněmeckým rektolezectvím, čímž vždy trpí celá země.

    OdpovědětVymazat
  14. Jestliže se dnes někdo ohání nenávistí k Rusku tím, že vstoupili v roce 1968 s celou VS do Československa, pak nelze než potvrdit, že tzv.okupace ČSSR, byla mírovou misí oproti tomu,jak se chovají USA v okupovaných a napadených státech a kdo tomu nevěří ať si prostuduje dokument, který nemůže nikdo zpochybnit:http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

    OdpovědětVymazat
  15. hrabě Kocharowski23. ledna 2016 19:20

    18.56

    Vy jste tu "tzv." okupaci zažil? Já ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Za celou dobu jsem nepřišel s okupanty do styku, s výjimkou 21. srpna v Praze. Vzhledem k tomu co a jak se děje v Evropě dnes se přikláním k názoru A 18:56

      Vymazat
    2. Také jsem ji zažil a nemohu než jednoznačně souhlasit s názorem A- 18:56 !!!! Rusko není agresor, ale chce-li přežít, bránit se musí. A zaplať Pán Bůh tím chrání i všechny slušné lidi na Zemi. Ať se Vám dílo daří, Pane Putine!!!

      Vymazat
  16. Bohužel je smutné,že se autor článku stýká s blby,
    kteří neumí používat mozek.Nemůže se divit takovým
    hloupým řečem.Tito pro propagandu užiteční idioti
    neví,co mluví.Jenom papouškují,co slyší v televizi.
    Chce to změnit za kamarády,kteří nejsou zaslepeni.
    Netvrdím,že od Ruska je všechno správné.Pokud pro-
    ti Rusku brojí někdo,jako blbeček Klvaňa,je to
    vždy opačně,než mluví.Každý ať si to přebere po svém.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  17. koľkých z tvojej rodiny zabili a vyhnali z rozbombardovaného domu do sveta ? - rusi myslím - ha???

    OdpovědětVymazat
  18. Hlavně že ta jejich zářivá Amerika je čistá jak padlý sníh, obzvláště ty poslední roky, co mají v Bílém domě černého domovníka...

    OdpovědětVymazat
  19. 18:07
    Pepa zase vyšiluje. No to je ale úplně zásadní věc, jestli mluvíme o Fedu (Federal Reserve System) nebo o FEDu (Federal Reserve System), s malými nebo velkými písmeny ve zkratce. Pepa slíbil, že to srovná, protože podle něj je to úplně klíčová věc používat jen jednu, tu správnou, zkratku. To, kdo ten Fed/FED vlastní je nepodstatné, viď, Pepíku. Kdo to nechápe je komunista a idiot. Příště, než něco pitomého vypustíte, komunistická holoto, ptejte se nejdřív Pepka. No, nakonec by nebylo špatné navrhnout NR, aby sem zavedli rubriku "Ptejte se Pepka".

    OdpovědětVymazat
  20. Ti, co pořád nadávají na Lenina a Stalina, by si měli uvědomit, že vznik SSSR byl počin po kterém se rozpadli koloniální velmoci a vznikly úplně jiné sociální požadavky po celém světě, USA nevyjímaje. Ať byli oba vůdci jakkoliv nepřijatelní pro buržousty, udělali ze zaostalého Ruska velmoc. Samozřejmě, že proklamace byly jiné než skutečnost, ale zmobilizovali masy ať se jim to líbilo, nebo ne.
    Dnes máme občanskou společnost, kde se hádá každý s každým, nejsme schopni udělat pořádnou silnici a když ji uděláme, tak tam dáme retardér, nebo snížíme rychlost, aby si nějaký vychcánek, kterýs i koupil barák zababku u dálnice, si nemusel pořizovat okno s trojím zasklením, či vyšší bariérový plot. Kvůli několika desítkám domkařů, staticíce řidičů jsou trestáni, že jim stát umožnil si koupit auto, které jezdí 150 km/hod.

    OdpovědětVymazat

Reklama