Reklama

.

.

pátek 22. ledna 2016

Rusové zabít Litviněnka rozhodně nemohli


22.1.2016   Lubomír Man
A proč ne? Z jednoduchého důvodu. Nejsou totiž na hlavu padlí. Litviněnko, jak známo, Rusko zradil a všechny své informace o Rusku, které mohly Brity a Západ zajímat, vyklopil svým novým chlebodárcům hned poté, co svoji zradu dokonal a v Britanii se usadil. 

V tu chvíli byl Litviněnko pro Rusy odbytá - i když nepříjemně odbytá – kapitola, se kterou se ovšem už nedalo nic dělat a nedalo se také na ni už nic spravit. Předpokládat, že Rusové (na čele s Putinem samozřejmě), se v této – pro ně de facto už uzavřené situaci – roztřásli hněvem, přisahali Litviněnkovi pomstu a poslali do Britanie dva své emisary s vražedným poloniem v kufříku, kteří jej pak přemístili do Litviněnkovy polévky (či čaje), je historka tak absurdní, že jí mohla uvěřit jedině snad mluvčí anglického premiéra (přenášeno dnes ČT z Britanie ), či náš diplomat Votápek, ale nikdy ne střízlivě uvažující člověk.

Cožpak by si tihle v skrytu jednající nejvyšší představitelé Ruska nedokázali spočítat, že když budou opravdu jednat tak, jak je jim nyní na Západě připisováno, všichni západní politici i jejich prostitující se média půjdou při posuzování téhle aféry tou nejprimitivnější a pro ně té též nejvýhodnější cestou a předloží světu celou aféru takto co nejpřehledněji:

Litviněnko Rusko zradil a Rusové se mu za to pomstili tím, že ho otrávili.

Jistě, takováto historka o ukojení zrady vraždou zrádce by možná obstála v akčním filmu o gangsterech v Chicagu, ale propánakrále co pohledává ve světě nejvyšší mezinárodní politiky, v níž se tak úzkostlivě dbá na to neudělat jediný morálně chybný krok, protože světová veřejnost právě tohle co nejbedlivěji sleduje, posuzuje a hodnotí? A potřísnit si ruce vraždou se přece politicky rovná sebevraždě.

Bráno z tohoto hlediska, při uplatnění logiky i při zodpovědění otázky Cui bono, čili komu tohleto slouží, můžeme tedy jakoukoli vinu Ruska na Litviněnkově smrti s dobrým svědomím vyloučit..

Ale pozor! Vraťme se ke Cui bono a posuďme, komu Litviněnkova vražda skutečně posloužila. A přiberme si k tomu i dnešní bombastické vystoupení mluvčí britského premiéra, která plna víry, že lidé na Západě jsou svými médií už natolik zpitomělí a tedy též neschopní položit si ani jednu ze shora uvedených otázek, si s plným zápalem i chutí dovolila obvinit z vraždy Litviněnka přímo ruského prezidenta Putina. Bylo to, jako by čert v tom okamžiku vystrčil ne růžky, ale rohy. A jaká to ostuda pro český fištrón, když náš diplomat Votápek její verzi dnes odpoledne na ČT poslušně a bezduše zopakoval.

Takže ještě jednou se zeptejme: Cui bono? A odpověď k nám přijde sama.

99 komentářů :

  1. Britský soud je, tedy alespoň pro mě, věrohodnější autoritou než ničím nepodložené prdy starého bolševika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mně tedy je úplně jedno jaký to je soud. Pokud je jediným důkazem to, že zřejmě, nejspíše atp.za to může Putin a takové podobné nejapné důkazy, tak to mi silně připomíná to rčení že z hovna bič neupleteš a když upleteš tak s ním nezapráskáš. A vo tom to je...

      Vymazat
    2. Kretene, běž na Bakalovo Akualne.fuj, tam si najdeš sobě rovné, jak mezi redaktory (především židé, pánč Bakala je taktéž žid) a svým dílem i mezi diskutujícími (tam židovskou porci nedokáži odhadnout)

      Vymazat
    3. každý rád sedí v krčme s tými, ktorí mu nalejú za plný pohárik - tak aj vy - na vaše zdravie si pripíjate judášskym grošíkom no,

      Vymazat
    4. Takové 31,4čovině, jako že to, ze jeho likvidaci podepsal Putin, může věřit jen Pepek iPhone Vyskoč. Úsměvné a na špatné jako vtip.

      Vymazat
    5. 1:14 A co ty prdy z CIA,USA-Washingtonu,kolik lidí nechali zlikvidovat,zavraždit,kolik státních převratů,tisíce zcela nevinných lidí,a to vše jen prohlášením-prdem-v zájmu Ameriky!CIA prdí bomby po celém světě a když nemůže přímo zaprdět Putinovi,tak se takto dost uboze líbaloprďoly očerňuje.Navíc bolševizmus plně podporovala USA,tak jako dnes ISIL,IS.Prďolové kabátníci bezmozků.

      Vymazat
    6. KDY SE TO UŽ KONEČNĚ TEN PUTIN NAUČÍ ?!
      Dávat neěomu utrejch do kafe,to je tak akorát na posrání....Má si vzít příklad z bašty demokracie a lidských práv a z jejího lídra Babráka Husseinoviče Ohambí a poslat na takovýho vejlupka drona s Hellfajrama a vzít to i s celou kavárnou,nebo rovnou s celou ulicí a když to nepomůže udělat invazi....

      Vymazat
    7. Nevím zda by nebylo pod úroveň Putina zabývat se zrádcem Litviněnkem. Takovíto dvojití agenti to měli vždy těžké a při odhalení jedné nebo druhé strany byli likvidováni bez milosti. Anglie se obhajobou tohoto ,,charaktera" akorát zesměšňuje. Ještě, že má Koruně odedané špiony a agenty jako je James Bond, Engliš, Bodý a Dojl...Ti můžou být v klidu...

      Vymazat
    8. 1:14 Britský soud?Bejvávalo!!!

      Vymazat
    9. 1:14
      pepku, nevim, jak tvuj fotr prdi, ale starej bolsevickej dobytek to je, to mas recht. A ty jsi cece celej po nem. Nenavistnej idiot. Poved ses mu.

      Vymazat
  2. Pane Mane, je to uvěřitelné, mám jen problém, že nevím kdo koho pozval na schůzku. Z obecného hlediska nemám problém s trestem pro Litviněnka za zradu. Tak už to na světě chodí, nezávisle na tom kdo je zrádce a kdo trestající.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co kdyby Amíci v Moskvě sundali Snowdena? To by bylo kvikotu. Ptal by se Man také tk hloupě "Cui bono"?

      Vymazat
    2. 1:30-"malý" rozdíl zde asi bude. Snowden neudal "spoluhráče" jen vyzradil údaje ze systému. To ale Vy nepochopíte.

      Vymazat
    3. Ať to zkusej,poslední dobou všechno zkurví,tak aspoň bude zábava.

      Vymazat
    4. Jeho mladší bratr maxim litviněnko uvedl v rozhovoru pro anglické noviny The Mirror , že ho zavraždily britské tajné služby...

      Vymazat
    5. 1:30
      Myslim Pepku, ze nejvic bys kvicel ty, radosti, ty mas radost z kazdeho svinstva. Jak ten tvuj bolsevickej fotr, ten mel taky radost, kdyz mohl nekomu znicit zivot.

      Vymazat
  3. 01:30 KDYBY byly v prdeli ryby, nemusely by být rybníky. Jen primitiv považuje ty ostatní za větší debily než je sám.

    OdpovědětVymazat
  4. Trest za zradu. Každý zrádce s tím musí počítat.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že by mělo být znovu otevřeno vyšetřování pokusu o vraždu Svobodu bývalého předsedu KSČM, podle mého názoru za tím byli Havloidi, a proto vyšetřování právě tito parchanti znemožnili. Havla, jako strůjce pokusu o tuto vraždum,už do basy nedáme, ale vykonavatele, jako byl Ruml atd., ti by ještě nějaký ten rok si mohli odchodit po dvoře v teplákách, než je vezme zubatá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomeňte na Hučína a spol. Ke všemu ochotný magor-psychopat. Marek

      Vymazat
  6. No to je právě to- je zrádce, nevěřím, že by se to nechalo jen tak. A další otázka- odkdy se tak dbá na veřejné mínění?

    OdpovědětVymazat
  7. Proboha proč by se měl někdo vubec zabývat tím, kdo oddělal (a asi věděl proč) nějakýho bývalýho agenta??? Stejně jako Rusi by ho mohli oddělat Angličani, ti už ho taky na nic nepotřebovali. A záleží dnes na takový ptákovině?? Za dveřmi máte bandu černých hub s mačetama a budete se párat v likvidaci nějakýho bývalýho agenta???
    Mimochodem: kdyby američanům zdrhl nějaký agent (né že by se to nestalo, že??) do Ruska, myslíte že by ho neodrovnali ale naopak mu napsali "jé, tak ty teď bydlíš v Moskvě, pošli adresu ať víme kam ti posílat důchod???"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipy, vtipy, vtipy ...

      Vymazat
  8. jen tak pro zajímavost - polonium má krátký poločas rozpadu. Pamatuju si že rusové požádali o vzorek polonia co u Litviněnka našli ale soudruzi z UK to odmítli - proč - protože lze přesně zjistit v kterém reaktoru to polonium uvařili a tak i kdo za tou vraždou stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spočítal vůbec někdo,kolik vražd a sebevražd se odehrálo od r.1990 jen v ČR po slavné havloidní revoluci v našem státě přepychu,radosti a ráje všech rájů,jaký tu ještě nikdy nebyl? No komunisti z padesátých let ůplní laici a břídilové ve vraždách.

      Vymazat
    2. hlavně kolik vražd spáchali vrazi co je veškrna pustil na amnestii v roce 1990 !!!

      Vymazat
    3. Asi všichni už zapomněli, že před časem byla zveřejněna informace o tom, že Litviněnko se popravil sám, při pokusu kšeftovat s poloniem. není to poprvé co rusáci emigranti kšeftovali s podobnými věcmi od uranu počínaje, červenou rtutí... a poloniem konče. Dokonce tyto zprávy přinášely i naše veřejnoprávní sdělovací prostředky.

      Vymazat
  9. A proč by ho zabít nemohli? Agent je voják. Navíc voják v boji i v době míru. A co se dělá s vojáky během války třeba za dezerci? Popravují se. Nejde o samotného Litviněnka, ale o odstrašení dalších Litviněnků. A vůbec si nedělám iluze o tom, že by západ s přeběhlými agenty jednal jinak. Jenom se to my nedozvíme. Politika je jedna velká špína. A ten kdo do ní vstoupí si musí dobře rozmyslet možné následky. Dělat Rusům advokáta takto amatérským způsobem, je pro ně vpravdě službou medvědí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jseš zrádce, tak s tím musíš počítat. když prozradil ruské zdroje nepříteli, tak kolik lidí zařvalo ? Jeho kamarádů, spolubojovníků, lidí spolupracující s Ruskem a jejich rodiny. O tom nikdo nemluví. Tento člověk si žádný soucit nezasluhuje. V žánru rozvědky to je bezcharakterní prase.

      Vymazat
    2. Přesně tak,"psovi psí smrt",jak říkají Arabáši....Zrada je to nejhorší a nejpodlejší,čeho se člověk může dopustit a proto se neodpouští,proto i my si všímejme,kdo nás zrazuje.

      Vymazat
  10. Nevíte někdo, co dělají se svými zrádci Američani ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:38 : Američané? Udušení,autonehoda,sebevražda,někdy i přímý odstřel ,,škodné".

      Vymazat
    2. střílejí je brokovnicí - žádné stopu pro balistiku.

      Vymazat
  11. CIA,ČT a spolek přátel Bohnic si myslí,že už nám mozky dostatečně vymazali.Nevymazali,my nejsme jako oni a to,co si myslí.Proto vytrubují tyto nulandclinktonské magorie.

    OdpovědětVymazat
  12. Litvinenko -

    http://orientalreview.org/2015/08/03/shame-on-uk-for-sham-litvinenko-trial/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je dobrý: mohlo jít o sebevraždu nebo neho, soud o tom ví h...o, není zodpovězena otázka, zda byl Liviněnko vůbec příslušníkem FSB ... adt. atd. - fakt dobré přečíst.

      Vymazat
  13. Jak je to možné, ale Litviněnko konvertoval k islámu a na čt nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Litviněnko se v Londýně nechal zaměstnat čečenskou teroristickou emigrací, kterou platí Saudi. Takže asi i v té konverzi šel po penězích.

      Vymazat
  14. A kdo zavraždil Dubčeka a Karla Kryla, jsem přesvědčen že to byly mikrovlné zbraně. Dubček by byl téměř jistě zvolen presidentem a Kryl byl vlastenec a ne SIONISTA. Proto byli odstraněny, aby mohl ZEDNÁŘ Havel likvidovat naší zem. JM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Kdyby Dubček nezahynul, Havel by se presidentem nikdy nestal, to bylo potvrzeno z různých zdrojů mnohokrát.

      Vymazat
  15. Yasser Arafat - byl otráven poloniem 210 a byl za tím Mossad a tzn asi taky MI6 nebo CIA ...

    Polonium 210 je dnes JOKE - dá se sehnat kdekoliv, není žádná indikace že musí pocházet z Ruska .... jenom pro blbečky kteří si myslí že Polonium 210 je pouze a jenom ruského původu...

    Litvinenko - pašoval POLONIMU 210 znovu a znovu aby si přividělal, idiot, z největší pravděpodobnosti se ozářil sám ...

    Mimo jiné - Putin vykopl Rotten-childů a odmítl NWO. Když Qaddafi začal žvatlat o tom jak nabourá NWO a jejich petro-dolar to skončil velmi rychle, to samé Sadám.... Putin vykopl Rotten-childovi agenty aka Khodorkovsky, Berezovsky atd ....

    Rusko je naše jediná šance jinak NWO ustanoví fašistický řád a je konec ...

    OdpovědětVymazat
  16. Lugovoj Podstoupil polygraph - a ten byl proveden britskými experty ...

    https://www.youtube.com/watch?v=r4F0NHIcnJQ

    OdpovědětVymazat
  17. A proč to vytáhli až teď, po letech? Vždyť taková vražda radioaktivním prvkem se dá přesně dokázat právě co nejdříve podle aktivity radionuklidu, která se mění s časem. Nechali si to v záloze, aby oslabili pozici Vladimíra Putina, no a teď se zdá, že jim fakt teče do bot, tak vytahují všechno, čeho se dá nějak chytit. V jaké obludné době lží to žijeme. Každá země má, měla a bude mít rozvědku a kontrarozvědku, každá sleduje nějaký záměr. Špioni hrají nebezpečnou hru, a počítají s mírou rizika. Jejich motivace je asi různá, od vlastenectví až po prosté prachy. Litviněnko dal přednost prachům. Na základě čeho se ale britská justice rozhodla, že to spískal Putin, to je mi ale záhadou. Nene, teď se jim to hodí do krámu, protože Putin se nehodlá podřídit a nechce rozprodat Rusko za mísu šošovice. A že by tam bylo co ukrást, už nám naznačila Krvavá Mařenka. A oni to prostě nechápou, protože prachy jsou jim vším. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. Po deseti letech usilovného bádání přišli na to, že prý, snad, možná, asi. To není mnoho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U každé takové informace ze strany "demokratického" Západu si udělám opačné znaménko a vyjde mi pravda. T

      Vymazat
  19. Já si myslím, že zlikvidovat agenta, který přešel, je běžná praxe všech států. Od USA po Rusko či Izrael atd. Ale nikdy se to nedělá tak draze, nebezpečně a složitě. Stačí přeci autonehoda. To není takový problém. Zde to bylo provedeno tak, aby bylo vidět, že to muselo udělat Rusko a to mi smrdí. Tak to žádná tajná služba nedělá. Snad jedině jako furiantsví, jako že to jsem byl já a kdo mi bude vzdorovat, ten dopadne stejně. Ale ani tak to nedává smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ovšem, ukáží bez důkazů na Putina.

      Vymazat
    2. Co se divíme,vždyť je to běžné likvidovat zrádce,co udělala například ta stará fuchtle z toho Fuckingameského paláce plného úchylů s matkou svých vlastních vnoučat..... ?!
      Klídek.To jen anglánský trotli mlží,aby zakryli vlastní zhovadilosti....

      Vymazat
    3. Absurdnost, jakou byla provedena likvidace Litviněnka, je oprvadu zarážející. Máte pravdu, že autonehoda, nebo prosté zastřelení, by vyvolalo méně rozruchu. Pak je ale na pořadu dne otázka autora článku. Cui bono? Trochu mi to smrdí právě západem a je to podobné sestřelení dopr. letadla nad Ukrajinou. Je to moc okaté. Co by Rusové získali zabitím 300 nevinných lidí? I naprostému blbovi musí být jasné, že v případě prokázání takového činu by je nenáviděl celý svět. A s Litviněnkem je to podobné. Smrt, jakou mu někdo dopřál, musí být jednou z nejhorších. Pomalé a bolestivé umírání, navíc před objektivy kamer. pokud by ho Rusové odstranili nějakým méně nápadným způsobem, jiní agenti by se to tak, jako tak dozvěděli. A dezertér by byl potrestán. Je dost pravděpodobné, že někdo chtěl přidat svou trochu do mlýna antiruské propagandy, aby vykreslil Rusy, jako bezcitná monstra. Pravdu se asi nikdy nedozvíme.

      Vymazat
    4. Souhlas (9:48).
      Použít zbraň, o níž odborníci řeknou, že s velkou pravděpodobností pochází od vás, by byla velká pitomost.
      Zabít zrádce zní sice působivě, zejména pro čtenáře a diváky dobrodružných příběhů, avšak v případě zrádce, který již všechno vyžvanil, to má již jen symbolický význam, jako odstrašení případných následovníků. V takovém případě to není třeba dělat tak demonstrativně, okatě, protože o likvidaci kolegy se všichni dozvědí svými kanály.
      Politické krytí pro likvidaci přeběhlíka asi třeba není, to by bylo třeba právě pro mediálně výživnou akci. Jaký ale má pro Rusko smysl tento způsob likvidace přeběhlíka a navíc přeběhlíka již protistranou vytěženého? Nedává to logiku, byť to ještě neznamená, že se tomu tak nestalo. Pokud by někteří prezidenti dávali politické krytí pro všechny podobné lumpárny svých tajných sil, tak by musel mít jejich den alespoň o hodoinu více.
      Mediální tyjátr okolo Litviněnka má někomu posloužit - pro Rusko je to ale větší negativum, než přínos z likvidace agenta už nezajímavého pro obě strany. Ovšem ani ze strany Britů by to nebylo extra prozíravé - příští zájemci o přeběhlictví jsou tímto odrazeni, neboť jakou mají jistotu, že za svoji zradu dostanou jen slíbené benefity a budou mít zajištěnu bezpečnost a ne, že ještě nádavkem budou použiti pro nějakou pro ně nevítanou akci nového pána?
      Je tedy někdo nelogicky myslící a konající v Rusku a nebo v Británii - a nebo je zde ještě někdo další, komu je divadelní likvidace špionské ruiny ku prospěchu?
      KR

      Vymazat
  20. Ať už to bylo jakkoliv, Litviněnko zradil svou zemi, svůj národ. Přešel na druhou stranu barikády a za to se trestá
    všude na světě.Akorát mi nesedí způsob , jakým to bylo provedeno , kulka by byla lepší rešení.

    OdpovědětVymazat
  21. Je to jasný hoax. Už od počátku. V současné době je třeba vystupňovat démonizaci Putina (příprava obyvatel na konflikt, odvedení pozornosti od migrační krize).
    A právě tzv. "důkazy" jsou slabou stránkou věci - dají se snadno podvrhnout. Kravál, který se kolem Litviněnka od počátku dělá, seriál na pokračování, to všechno je hrozně nápadné. Po vytěžení byl Britům už nejvíc prospěšný jako "oběť Moskvy".

    OdpovědětVymazat
  22. Já se musím zase smát, jak se zase zdejší agent snaží vyřešit něco, na co nemá intelekt.

    OdpovědětVymazat
  23. Jeho mladší bratr maxim litviněnko uvedl v rozhovoru pro anglické noviny The Mirror , že ho zavraždily britské tajné služby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz zde: http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/britain-wanted-alexander-litvinenko-dead-7222278

      Vymazat
  24. Také mě je úplně jedno, kdo toho agenta zabil. Jen si povšimněme, jak rozdílnou cenu mají pro Angličany lidé. Za agenta přeběhlíka se bude zabavovat majetek, uvalovat sankce a dehonestovat šéf jiného státu. Zabití lékaři v nemocnici nebo svatebčané při bombardování jsou jen nějaké kolaterální ztráty. Až nás prodají zase nějakým zločincům (dnes spíše z jihu než ze západu), tak se nemůžeme divit.

    OdpovědětVymazat
  25. no ale keď nemáme nič iné poruke, tak si vymyslíme, hocijaká palica je dobrá, a sedí tu Napoleonovo -zradca raz, zradca navždy - prebehlíkov strieľal ...

    OdpovědětVymazat
  26. vlast tě (1:14) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

    OdpovědětVymazat
  27. Němcov, Maghnitskij, Politkovská, Jušenkov,...

    v Rusku se vraždí pro věrchušku nebezpeční lidé jako na běžícím páse, ale zdejší putinofilští bolševičtí kokoti si budou neustále vymýšlet nějaké svoje přihlouplé teorie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palmere,ty vole,že si dneska vyběh ven bez čepice!

      Vymazat
    2. On bez čepice běhá pořád,to by nevadilo,ale Chujmer běhá soustavně bez mozku a hodlá svýma pindama pořád někoho okouzlovat,genitál zamrzlej!!!!!!!

      Vymazat
    3. Jeho mladší bratr maxim litviněnko uvedl v rozhovoru pro anglické noviny The Mirror , že ho zavraždily britské tajné služby........ To sis měl Vyskoč-Chujmere přečíst dřív, než jsi něco z klávesnice vyloudil. Marek

      Vymazat
    4. Link na The Mirror o kousek výš, trollíku víš?

      Vymazat
  28. Klidně se napíše, že na Fidela Castra CIA připravila na 600 atentátů. Prostě ho chtěli celou dobu zavraždit všemi možnými způsoby a to je "normální". Nechali neodůvodněně naočkovat děti celého města, aby se mohli dostat k Bin Ladinovi, aby ho pak zavraždili (bez "demokratického" soudu), nikomu to nevadí. Kaddafího nechali zavraždit, aniž by ho soudili, ..., Miloševiče zavraždili ve vězení v Haagu.
    Ano, lidé mají různou cenu, jedni jsou účelově používáni, zneužíváni, protože "nemají hodnotu", druzí jsou nedotknutelní (i kdyby jen jeden, tak ...).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebylo to 6 milionů atentátů? 600 se mi zdá nějak málo.

      Vymazat
    2. 12:24 jste jednoduchý a směšný, ale to už asi o sobě víte. I kdyby to byl jednom jeden atentát, tak jich bylo dost. Ať si Říše dobra (pravdy a lásky) likviduje svoje prezidenty a ostatní nechá na pokoji !

      Vymazat
  29. Před pár lety: a) si stěžovala přímo v britské televizi Litviněnková, že MI6 jaksi zapomněla na jakoukoliv přislíbenou výplatu pro její rodinu, b) Litviněnkův otec z Itálii v televizi úpěnlivě žádal Putina o návrat do vlasti a prohlásil svého syna za zrádce, c) Litviněnko byl vedle MI6 i agentem španělské tajné služby (a kdoví, jestli i té izraelské), d) Litviněnko před smrtí přešel na Islám a požádal o pohřbení u svých kamarádů v Čečensku, e) lord West (majitel klubu, který u soudu mohl svědčit ve prospěch Rusů, kteří se s Litviněnkem u něho setkali) byl v prosinci 2014 zavražděn), f) mení k nalezení lékařský nález s diagnózou příčin smrti (pouze mediálně tolik slavná vražda poloniem by stála desítky miliónů a ještě se dá dlouhodobě stopovat, směšné), g) jeho kámoš-spolumafián Berezovskij rovněž zahynul za podezřelých okolností v Londýně (ač oligarcha a miliardář a bokem i agent, tak prý neměl ani bodyguarda) právě v době, kdy požádal Putina o návrat do Ruska oproti poskytnutí důležitých informací (z prostředí londýnské agentury a mafie), h) klidně ho ale mohli zlikvidovat Rusové právě pro výstrahu a zcela demonstrativně, neboť podle jejich verze byl právě Litviněnko angažován západní službou na ilegálním vývozu superdrahého ruského polonia z Azovské oblasti na západ (právě toto mu umožnilo nerušený přestup z dresu FSB do dresu MI6). Závěr: nejkovanější soudruh z kovaných, soudruh Litviněnko se prodával na všechny strany a někoho zjevně přestal bavit a je mně úplně jedno, jestli to byli mafiáni, které zrazoval agentuře, nebo nějaká agentura, ze které vynášel informace mafii. I po včerejší, ryze české masmediální masáži mně nezadržitelně slzí obě oči kvůli osudu pana Litviněnka. P.S.: britský mopslík (premiér, ne v soudce) dostal befel, protože se budou prodlužovat sankce proti Rusku a hodí se k tomu i tato deset let stará, mediálně dobře prodejná kauza to propagandisticky skvěle podloží. Čest práci, soudruzi !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen jestli to nebyl tzv. ruský "krtek" - viz http://svobodnenoviny.eu/choval-se-alexander-litvinenko-zodpovedne-a-svepravne/

      Vymazat
    2. Litviněnko pašoval asi spíš plutonium

      Vymazat
  30. Jak uvedla lžimédia, tak soudce se vyjádřil, že popravu prý "PRAVDĚPODOBNĚ" podepsal Putin.
    Pokud nějaký soudce může odsoudit někoho proto, že "PRAVDĚPODOBNĚ" spáchal zločin, je to idiot a ne soudce a neměl by nadále soudit.
    To jediné slovo stačí, aby si každý mohl udělat obrázek o tom, kde NENÍ pravda.
    Jinak, i kdyby ho odstranili Rusové, byl to zrádce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz včerejší osvobození zdravotní sestry podezřelé ze zabití několika pacientů. Mohla, ale protože přímé důkazy nejsou, resp. jsou jen pravděpodobné, nikoli jisté, tak je volná.
      KR

      Vymazat
    2. 13:30 úplně překrucujete fakta z případu Marešové, tady nejde o žádnou pravděpodobnost ! Celkem byly tři znalecké posudky. Jedině ten první, zpackaný (kupodivu zpracovaný asi na zakázku stejným znalcem, který selhal i v případu Kramný), vinil Marešovou a bručela podle něj ve vazbě. Druhý a třetí (revizní), byly oba osvobozující a zcela v rozporu s tím prvním. Na to britský pitomec (protože vystoupil v roli propagandisty a nikoliv soudce) nemá, ten jenom dostal za úkol oživit dávno mrtvou kauzu a udělat z kriminálního procesu politický.

      Vymazat
    3. Pro (14:22)
      Z toho, jak média referovala a citovala z Vámi zmíněné dvojice posudků, vyplynulo, že nevyvrátily možnost zmíněného způsobu zavraždění, ale upozornily, že zjištěné různé podezřelé parametry mohly vzniknout i jinak, než předpokládaným způsobem. Právě na základě toho, že úmrtí mohla být způsobena nejen úmyslně, ale mohlo k nim dojít i zcela přirozeně, byla ožalovaná sestra osvobozena. Naprosto oprávněně, protože pro to, abyste byl spravedlivě odsouzen, musejí být vyloučeny všechny "nevinné" alternativy a musí zůstat fakticky a logicky odpovídající jen zločinná verze.
      KR

      Vymazat
  31. Mám sice podobné pochyby, nicméně ta otázka - Cui bono? -zdá se být v daném kontextu zavádějící. Taková zrada bez odstrašujícího trestu?
    Mimochodem ve vraždění svých prezidentů, mají USA jasný primát, bez ohledu na danou otázku a zprofanování již těžce zprofanovaných absurdních pojmů " demokracie" a "svoboda". L.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělat cokoliv v žoldu USSA se nikdy nevyplácí!!!!!Kdo to včas nepochopí má to bohužel za pár!!!!

      Vymazat
  32. http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/VIME-PRVNI-Ransdorfa-prevezli-v-bezvedomi-do-nemocnice-418445

    CIA ve spolupráci s Mossadem vyslaná švýcarskými bankami kterým Ransdorf šlápl na kuří oko zase v akci :-D

    OdpovědětVymazat
  33. GB, USA a vůbec celej ten anglosaskej spolek má ruce od krve. SS včetně GB mají jen od druhé světové války na svědomí miliony životů a desítky státních převratů. GB je po lokty v krvi poválečného Řecka kdy její vinou byly zmařeny desetitisíce životů v občanské válce. Důvod. Kaspická ropa a udržení koloniálního panství. SS mají ruce zasviněné od atomovek v Japonsku, Napalmu a chemických zbraní jako je Agent Orange ve Vietnamu a Koreji kdy nešlo o nic jiného než o národně osvobozenecký boj od Francouzského a Britského kolonialismu, tedy aplikaci práva národů na svobodu a sebeurčení. Nejinak to bylo i s koloniemi ostatních vyspělých zemí jako je nejmoudřejší Belgie, Holandsko a vůbec celého toho spolku v područí Britské koruny respektive Britských bankéřů. Dnešní světový bordel není ničím jiným než důsledkem kolonialismu západní Evropy, která spolu se SS vytvořením nerovných podmínek stále parazituje na zbytku světa a vnucuje mu svou vůli a své vidění pravdy a lásky.

    OdpovědětVymazat
  34. I náš generál "Semínko" Šejna žil v pohodě do konce svých dnů - nikdo ho netrávil, i když zdrhl k vůli finančnímu průšvihu u nás a jen k vůli penězům. Také zrádce a ještě kriminálník.
    A ten Litviněnko už neměl pro ochránce žádnou cenu, byl tzv. "vytěžený", bez kontaktů a tedy snadno obětovatelný. Takových kamuflovaných incidentů mají naši drazí spojenci z NATO přehršel - jen vzpomeňte na válečná ohniska a jejich odůvodnění - ZHN, "hromadné vraždy" v Srbsku atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nebyl žádný zrádce, to byl jenom komoušema zaslaný vyjednávač, který toho využil a zdrhnul. Nebo také snad věříte oficiální verzi, že měl něco společného s vojtěškovým semínkem ? Sel ho doma za plotem nebo na Doupovskejch kopcích, co myslíte ?

      Vymazat
  35. Kdy bude vyšetřena vražda 50 civilistu v budově odborů v Oděse . ČT bude první i s Karasem aby to ihned odesílali . :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Já dnes ráno nenatočil auto. Ten Putin už to vážně přehání !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene. To jsou ty šmejdské kapitalistické výrobky. To za komoušů jsem natočil stodvácu vždycky napoprvé. A po 10 letech jsem ji prodával jako novou!

      Vymazat
  37. A ransdorf je mrtvý tak dnes bude večer tv noze ve zprávách, že za to může putin....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato vy můžete vymýšlet jestli ho otrávil Mossad nebo CIA na příkaz banksterů ze švýcarských bank, kterým šlápl na kuří oko. Idioti.

      Vymazat
    2. Tak jako je to samé z nehodou Jorga Haidera emerický podpindosníku....z václavského náměstí č. 3- kolik bylo za odměnu zelených papírku od šimonka...

      Vymazat
    3. A pc číslo 33 už funguje nedávno tam byl známy na opravě...

      Vymazat
    4. 16:33 dostal dnes vycházku. Tak se na něj nezlobte. Moc se těšil.

      Vymazat
  38. Podezření ze zabití padá na agenta britské tajné služby 007 Jamese Bonda, protože ten má "právo zabíjet" kohokoliv kdekoliv.
    Ale vážně. V žádném odsuzujícím rozsudku s návrhem sankcí proti Rusku se nesmí vyskytovat fráze, že "pravděpodobně vraždu nařídil Putin". To je jako kdyby tu zdravotní sestru u nás odsoudili za vraždu, protože "pravděpodobně se jí dopustila". Diskredituje to britský justiční systém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anglosaský justiční systém je strašná věc - zlovůle soudců, kterou pak musí dodržovat ostatní po staletí. Někdy soudce nepotřebuje ani důkazy ani svědky, aby rozhodl. Podívejte se, kolik jen bylo nespravedlivě odsouzených v USA až DNA rozbory to musely rozseknout. A kolik nevinných bylo popraveno. To procesy v padesátých letech jsou proto tomu čajíček. Pavel P.

      Vymazat
  39. Litviněnko byl zrádce.
    Takže je úplně jedno, kdo ho vyřídil.
    A Potápek je taky zrádce.
    A ještě buzerant.

    OdpovědětVymazat
  40. Ty zpravy, ze na zavrazdeni nebo otraveni toho Litvinekova z prikazu Putina je jen pro blbe.
    Sprave se zde uvadi, ze kdyby chtel Putin nekoho zabit tak by to mohl nekdo z jeho blizkych spolupracvniku a za takovou zradu se tresta.
    Ten Litvinenko byla pro neho nula a s nim by si jiste nechtel palit prsty

    OdpovědětVymazat
  41. Jo jo, zmetci Litviněnkova formátu nemívají příznivou budoucnost.
    Nejprve splnil roli zrádce své vlasti, a vyzradil co se dalo. Poté Britům posloužil jako obětovaný pěšec a klacek proti těm, které zradil.
    Událost dnes již dosti stará. Jenže!, proč ji nevytáhnout proti Rusku, aby přitopili pod kotle, v nichž ti Briti tak rádi vaří zlobu, zášť a nenávist proti svému dávnému kontinentálnímu nepříteli. Co se jen už za ta staletí nasnažili, zatím však nic platno. Rusko žije a je celistvé. Navzdory té snaze o jeho rozparcelování a ovládnutí ...
    Kéž je osud toho zrádce poučením i pro další z US/UK páté kolony v Rusku.

    OdpovědětVymazat
  42. .... řekl Britský soud! No a co, říkáme my !!!

    OdpovědětVymazat
  43. Zrádce nebo dezertéra čeká trest . V naší republice trestají malé zloděje a neplatiče . Oligarchové rozkradli daně , rozpočet , dotace , doly atd . Nic se jim nestane , zřejmě korupce v tureckém kolchozu . .......My řikáme Putine braň vaši bohatou zem a kulturu hrdého národa . Taková Francie vypadá hrozně . Byl jsem v Paříži r 2 000 . Obyvatelé už tehdá byly většinou černí a muslimů do cypa . Jeden chlapeček byl pěkně hnědý , nebyl bílý ani černý . Pouštěl muslim muziku , díval se jak vrahoun , při kupování obrázku .

    OdpovědětVymazat
  44. rusi tvrdia že pracoval v oblasti kriminálnych gandov v rámci EU a Ruska - nemal prístup k politikom, jednoducho asi zradil bossa a šiel, skutočne šlo o krádež polonia, a on sa podieľal na tom kšefte, bohužiaľ zradila ho vlastná manželka, naletela podvodníkom, ale aj zakapali, boli to španieli, a tak teraz čo, robí hlasnú trúbu a skúša sa pretlcť ako sa dá ... nič viac, až to skončí, skončí aj ona

    OdpovědětVymazat

Reklama