Reklama

.

.

čtvrtek 11. února 2016

Americké bitevníky ve středu bombardovaly syrské Aleppo

11. 2. 2016   Sputnik

Americké bitevníky ve středu bombardovaly syrské město Aleppo, z náletů poté obvinili Rusko, prohlásil ve čtvrtek oficiální mluvčí ruského ministerstva obrany, generálmajor Igor Konašenkov.


„Jak jsme slíbili našim americkým partnerům, informace utajovat nebudeme. Včera ve 13:55 moskevského času vlétly z území Turecka nejkratším kursem přímo na Aleppo, tedy do syrského nebe, dva bitevníky amerického vojenského letectva A-10 a v plném rozsahu uskutečnily nálet na objekty ve městě. Plukovník Warren se z neznámých důvodů o tomto letu nezmínil", řekl Konašenkov novinářům.


Ve středu oficiální představitel Pentagonu plukovník Steven Warren, který se v současné chvíli nachází v Iráku, řekl, že ruská armáda údajně bombardovala dvě nemocnice v syrském městě Aleppo.

„Podle jeho slov bylo údajně asi 50 tisíc Syřanů připraveno o všechny životně důležité služby. Nic víc tento oficiální mluvčí říct nedokázal. Ani dobu, kdy k náletu došlo, ani souřadnice těchto nemocnic, ani zdroj dané informace. Prostě vůbec nic", zdůraznil mluvčí ruského ministerstva obrany.

„Když šíří podobné nehoráznosti londýnští aktivisté-obránci práv, je to jedna věc. Když to ale prohlašuje mluvčí Pentagonu, který se pokládá za vojenského profesionála, pak máme co do činění s naprosto jinou situací", dodal Konašenkov.



Související:
Pentagon obvinil Rusko z bombardování dvou nemocnic v Aleppu 

47 komentářů :

  1. V Afghánistánu Amíci bombardovali nemocnici Lékařů bez hranic. Opakovaně! Teď dvě nemocnice v Alepu v Sýrii. To je asi nějaký nový americký humanitární trend. Škoda že nežije Havel, ten by nám to všem hezky vysvětlil. Mně by moc zajímalo, co si ti američtí piloti malují na kabinu: H v kruhu jako hospital? nebo Červený kříž resp. Červený půlměsíc? Určitě se ta značka bude pod krytem kokpitu úžasně vyjímat a přinášet letcům z SS pouze velkou hrdost na jejich dílo. Květa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo tak inteligentní,že to spíš napsal nějaký chlap, opravdu jste dutá?

      Vymazat
    2. Ubožák 18:19 vystoupil s trochu nepovedenou provokačkou, ale mezi islámskými a pravicovými klerofašisty (nepravidelnou armádou USA) znásilňujícími a vraždícími ženy s dětmi a starce se bude vyjímat.

      Vymazat
    3. Pokud je tam Assad nechce, měl by dát výstrahu a sestřelovat je jako agresory.....

      Vymazat
    4. Hlavně Assad.

      Vymazat
    5. Myslel jsem, že generalissimus Asad nakoupil a obdržel systém ruské protivzdušné obrany S-300 a může sestřelit každé letadlo NATO narušující jeho vzdušný prostor. Takhle to vypadá, že syrské nebe hlídá a situaci kontroluje modernější protivzdušný komplex S-400 z ruských vojenských základen v Latakíji a Hmeimim a Rusové se báli rozházet si to s Američany.

      http://cz.sputniknews.com/czech.ruvr.ru/2013_05_30/Syrie-dostala-prvni-zasilku-ruskych-komplexu-S-300/

      Vymazat
    6. Assad může třeba hodit atomovku na Pentagon,kdyby ji měl a dokázal to, ale riskoval by že ho a jeho národ pak USA vymažou z planety, bez Ruska by nemohl nic.

      Vymazat
    7. Promiňte, o čem se tu bavíme? Asad byl právoplatně zvolen prezidentem, nikdo ve světě proti tomu tehdy neprotestoval. Beduínské povstání využili nepřátelé sakrální Sýrie a rozpoutali intervencí občansko-náboženskou válku. Za Asadem ale stojí většina syrského národa a za 4 roky se nepřátelům Sýrie nepodařilo Asada a syrskou armádu zničit. Rusové se rozhodli z mnoha dobrých důvodů do konfliktu vstoupit a udělat s bordelem a vražděním konec. Ty vaše úvahy o atomovkách, gumování národů a dalších pitominách sem do vážné diskuse nepatří.

      Vymazat
    8. Komentář pod stejným článkem z novinek:

      Libor Studnička, Týn nad Vltavou
      Čtvrtek, 11. února 2016, 11:34:24 | Souhlasím | Nesouhlasím | +66
      Problém je v tom, že bomby strýčka Sama jsou veskrze humanitární, známé pod názvem „Havloidky“ Ty svrhnete a bomba před dopadem je schopna rozlišit příkladně ženu s kočárkem, tento objekt identifikuje obrátí se a neporušena se vrátí na palubu letadla. Proto americká bomba ani jedinkráte nezabila civila žádného. Mě mrzí, že pomluvy o použití napalmu či oranž plynu ve Vietnamu stále někde kolují internetem

      Vymazat
    9. 21:45. Asad stál před totální a neodvratnou porážkou a proto se do války přímo a vojensky zapojilo i Rusko. Volby byly asi jako na Krymu,který byl anektován a pod přímým dozorem ruských vojáků. Navíc, vyčerpaný lid si už ze zoufalství volí cestu k míru a to i za cenu další diktatury. A to s tou atomovkou a Pentagonem,to bylo naprosto k věci.

      Vymazat
    10. Dobrá, beru to. Trváte na své nekritické ba svazácké zaujatosti. Ano, fanatiku, to beru. Chystáme pro vás klecové lůžko v léčebně, protože naší společnosti jste nebezpečný.

      Vymazat
    11. 22:41
      Větší hovadinu už jsem dlouho nečetl. Dík. Dobře jsem se zasmál

      Vymazat
    12. pro US trolla 22:41 Ta pohádka o anexi Krymu je vyčpělá. Až budete mít školení, dejte iniciativní návrh na změnu. Jinak- na Krymu proběhlo referendum, kde se drtivá většina obyvatel Krymu rozhodla, že nechce jít cestou demokracie ála USraina a volila návrat ke svým, tj do Ruské federace. Co to je referendum si pohledejte na netu, to asi nebudete znát.

      Vymazat
  2. "Nálet na objekty ve městě" neznamená nálet na nemocnice,Konašenkove, když jsi generálmajor,měl bys vědět na jaké cíle, když jsi je neoznačil jako nemocnice,zní to nevěrohodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se na tu Konašenkovu tiskovku a neděl chytrýho, když jím nejsi. Jasně vyvrací americkou lež o ruském bombardování nemocnic v Alepu. Uvádí, že ten den Rusové v Alepu nic nebombardovali, že nejbližší jejich cíl toho dne byl vzdálený 20 km od města. Zato přesně uvedl záznam radarů, které sledovaly dva americké bitevníky A10, které vzlétly z Turecka a po akci se tam vrátily. Tak a teď se běž zase zabořit čumákem do tvé milované americké zádele! Květa

      Vymazat
    2. Myslím,že příště bude lepší preventivně ty us-A-10-ky sestřelit dřív,než nadělají nějakou škodu,oni totiž ti amíci jsou evidentně nesvéprávní nejen v kokpitech,ale i v pentagonu....

      Vymazat
    3. Tak já se asi díval jen na článek,na který reagujeme oba a nepřemlouvejte mne věřit Rusku,nejsem blázen.

      Vymazat
    4. 18:36. Kdo by si dovolil preventivně sestřelit ruská bojová letadla. No, možná že Turecko. Tak jo, Rusko by o tom mohlo ,uvažovat.

      Vymazat
    5. No tak, Einsteine, přečti si pozorně toto, pak zkus udělat logický závěr, pokud dokážeš obojí.
      "A Pentagon spokesman had accused Russian and Syria government forces on Wednesday of destroying Aleppo's two main hospitals with air strikes, though he did not specify when the strikes were alleged to have taken place." Toto tedy určitě zní věrohodně, že, Alberte.

      Vymazat
    6. Albert Zweistein,jsem přímý potomek.

      Vymazat
    7. 18:46 Hlavně jste chudák, který po vzoru islámských a pravicových klerofašistů útočí na ženy, zejména ty inteligentní, vzdělané, emancipované a moderně oblečené.

      Vymazat
    8. Jo ,jasně, dobrý.

      Vymazat
    9. Krásně svazácký postoj zaujal onen fanatik 18:38. Je to tak na úrovni blbky Šiklové. Rusku nevěřím z principu (a to mne hendykepuje v normální věcné debatě). Američanům věřím skoro všechno (a to mne hendykepuje v normální věcné debatě). Asadovi nevěřím z principu (a to mne hendykepuje v normání debatě). Atd. atd. - blbost utržená z řetězu, nic jiného. Květa

      Vymazat
    10. No jo,to je zase ženská reakce,zkuste to domyslet. Bráním se vnucování mně ruské pravdy a hned jsem napaden,že odmítám myslet. Myslím,že právě proto odmítám věřit všemu,co Rusko tvrdí,protože myslím a kromě toho,.. co kdy Rusko nenalhalo. Stalo se snad někdy,že by Rusko mluvilo pravdu? Pochybuji.

      Vymazat
    11. 22:45
      No, já to vidím obráceně. Stalo se snad někdy, že emeričani řekli pravdu? Leda, když se spletli....

      Vymazat
  3. Američané už začínají být hodně zoufalí.začínají utajovanou guerillovou válku. Dovedu si představit to skřípění zubů v Pentagonu za takové ponížení před celým světem. Rychle přiletět a rychle zmizet jako Vietcong ve Vietnamu, aby je nesundali. V Aleppu si to troufnou, je hned u hranic. O 20 km dál si už zaletět netroufnou. Kdo by v takové ponížení Američanů vůbec kdy doufal? A to je Rusové v rámci nezvyšování napětí nechali být. baterie S 400 v Latákii jsou od Aleppa jen 130 km. Přehledový radar s dosahem 600 km je po celou dobu měl pod dohledem. Vypálené rakety by je měly cca za 50 vteřin. Za tu dobu A 10 uletí při útocích na pozemní cíle asi 8 km. Aleppo je od Turecka nejblíže 35 km a to ještě ve směru k Latákii, takže při zpáteční cestě nejkratším směrem do Turecka by letěly vstříc ruským raketám. Rusové je mohli zlikvidovat,ale neudělali to. To asi o něčem vypovídá. Nedávno byl v televizi opět film Schindlerův seznam. Zde Schindler nacistovi říkal: " Moc neznamená každého,koho mohu, na potkání zabít. Moc znamená, že mohu zabíjet, ale neudělám to. To je moc."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkná blbost,ten Schindler a ty A-10 jsou tak pomalé,že dokáží lízat trávu a mají skryté motory nad křídly a silně pancéřovanou kabinu, ruské radary nejsou schopny je zaznamenat.

      Vymazat
    2. "ruské radary nejsou schopny je zaznamenat."- uplne vedla, chlapce

      Vymazat
    3. "ruské radary jsou schopny je zaznamenat."-uplne vedla,chlapce

      Vymazat
    4. 18:51 Kecáš,jak Palackej a i kdyby to byla pravda,tak ti sráči by si měli dát při tom přízemním letu bacha,aby je nakonec nesundali ti jejich umírnění kámoši,mylně je považujíc za Rusy....

      Vymazat
    5. Pro toho mektu, co tu 3 x vystavil svou 'moudrost': jsou radary, jsou družice, sjou záznamy letů i při "lízání trávy", chápeš ty opancéřovaný idiote?

      Vymazat
  4. Všechno zadokumentováno http://www.1tv.ru/news/world/301885

    OdpovědětVymazat
  5. Zrůdné politice zla z USA přihlížíme ,proto každý si rozmyslete co povídáte druhým.Požár je přede dveřmi.Zatím jste v teple a od plného žaludku radíte .

    OdpovědětVymazat
  6. Že by humanitární bombardování? Možná potřebují doplnit stav uprchlíků.

    OdpovědětVymazat
  7. doktor náhodou, na těch bombách byly namalovaný sluníčka.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,v pastelových barvách ... :-D)

      Vymazat
  8. Preco neboly okamzite zostrelene, to mi nie je jasne ,boly tam predsa ako nepriatelske objekty na syrskom nebi, preco ? Pre S-400, boly idealnymi cielami !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, buď Rusáci kecaj jako obvykle, nebo se bojej. Vyber si.

      Vymazat
  9. Měl by existovat nějaký záznam rozhovorů mezi USA a RF. Snad to Rusové zveřejní. Nebo snad popírají i celý let?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak k tomu Vám něco řeknu:
    Ti američtí piloti museli mít pěkně stažené svěrače. Ale spíše bych typoval, že to s Rusama bylo domluvené a to samé i s tou umírněnou opozicí, aby je omylem nesundali oni.

    OdpovědětVymazat
  11. Vzpomínáte si na útok chemickými zbraněmi v Sýrii před časem?? Zrůdný čin je zrůdným činem pořád a ono ticho po pěšině.

    OdpovědětVymazat
  12. Zasraní emerikáni! Svými vražednámi provokacemi nestále útočí! A všechna svá svinstva potom trapně zkoušejí hodit na Rusko! A když je někdo požádá o předložení důkazů, mocensky řvou: " my žádné důkazy nepotřebujeme"! Jen sprostě lžou dál a dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veškerý terorismus postupně skončí, až bude vybombardovaný pentagon a bílý dům.

      Vymazat
  13. Ono je mozne lhat o cemkoliv, co nelze nejak overit nebo alespon o necem co je nejak nejasne nebo zamlzeno, nebo o necem co muze byt nejak jinak interpretovano v zavislosti od nazoru nebo tak neco.

    ALE to co uSSAci predvedli ted - zamerne a cilene bombardovat mesto a PAK uplne vazne a oficialne z TOHO OBVINIT RUSY! Tak to je tedy opravdu uz NEXT LEVEL. Je to neco co lze overit a o cem jsou objektivni dukazy! Tohle uz opravdu ve vsech smerech prevysuje vsechny ty agrese Ruska na Ukrajine ktere se odehravaji vylucne na fotografiich z vystav vojenske techniky v Moskve! Tohle uz je FALSE FLAG za ucelem lhani!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak se mi zdá, že se nám Rusové nějak posrali strachy. Kde byl jejich systém S-400, kdepak jejich SU-34 a kdepak najednou byli syrské síly. Buď Rusy obelhali a Ti je v dobré víře nechali letět bombardovat nebo prostě všechno v Sýrii selhalo. Teď si budou už amíci dělat s těmi zasranci od Erdogana co chtějí úplně a myslím, že je pozemní invaze proti Asadovi jistá. Ukázala se slabost a žádné dodatečné brečení ty zmetky nezastaví. Proč nevzletla celá letka Rusů a prostě to amíkům nepřehradila a varovnou palbou je alespoň nehnala zpět, když je nechtěli sundat? Teď je celé obstrašovací úsilí Putina v prdeli a jsme válce už jen vlásek. Všichni kašpaři se teď jednotně přidají k těm zasrancům. Myslím Saudíky, Fricky, Frantíky, Katarce, Ukrjince, Angličany, Švédy a tu pobaltskou pakáž. Teď jim narostou svali i na Dombase. Chyba, hrozná chyba, těžko napravitelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby rusové reagovali podrážděně, byla by možná přímá konfrontace v plném proudu. tak jsme (lidstvo) získali ještě nějakou naději na diplomatické řešení. obávám se však že válka je nevyhnutelná. možná si to lidstvo zaslouží.

      Vymazat

Reklama