Reklama

.

.

pátek 5. února 2016

Dokument: Rada národní domobrany

Marek Obrtel 
5.2.2016  E-republika
Historicky první rada Národní domobrany (dále jen rada) byla ustavena dne 26. ledna 2016 v Praze. Jejími představiteli se stali podplukovník v záloze MUDr. Marek Obrtel, Nela Lisková a poručík ve výslužbě PhDr. František Krejča.
 
Naše redakce obdržela žádost o zveřejnění níže uvedených informací o založení Národní domobrany. Tyto materiály zatím publikujeme bez komentáře.

Role rady Národní domobrany je reprezentační, informační, koordinační a motivační. Jednotliví představitelé rady, rada jako celek a jí pověřené osoby usilují o získání podpory široké veřejnosti pro myšlenku domobranectví a Národní domobranu jako takovou. 

Rada komunikuje se zájemci o Národní domobranu z řad veřejnosti, s domobranci a skupinami Národní domobrany. Za účelem získání široké podpory pro myšlenku domobranectví a Národní domobranu rozvíjí kontakty se sdělovacími prostředky, vstupuje v jednání s politickými stranami, hnutími, občanskými spolky, osobnostmi veřejného života, místními zastupitelstvy, orgány státní správy, zákonodárnými sbory, Armádou, Aktivními zálohami, Policií České republiky a usiluje s nimi o vzájemný dialog a rovnocenné partnerství.



Rada, společně s přizvanými odborníky na právo a bezpečnostní problematiku, připravuje znění návrhu zákona o Národní domobraně a prostřednictvím zákonodárců usiluje o jeho předložení Poslanecké sněmovně, jeho následné projednání a schválení. Rada veřejně podporuje schválení občansky přívětivého zákona o závazném celostátním referendu, které představuje alternativní způsob vyvolání zákonodárné procedury a následné schválení zákona o Národní domobraně a mnoha dalších potřebných zákonů souvisejících s bezpečností a celkovou stabilitou České republiky. Rada propaguje myšlenku domobranectví a Národní domobranu publikační a jinou související činností.
 
 
Národní domobrana

Národní domobrana je nezávislou, veřejně apolitickou a nadstranickou iniciativou občanů, jejíž existence a konání je plně v souladu se zákony České republiky. Národní domobrana spoléhá na občanskou odvahu, osobní iniciativu a systematickou práci rady, skupin a jednotlivých domobranců.

Hlavním úkolem Národní domobrany je bránit domovy občanů České republiky, jejich životy, zdraví a majetek, jakož i pomáhat udržení společenského klidu, stability a zákonnosti v případě, že zákonodárné sbory a bezpečnostní složky státu nebudou ochotny nebo schopny vykonávat svou činnost v souladu s přísahou a povinností, kterou jim ukládá zákon. Souběžným úkolem Národní domobrany je bránit územní integritu a existenci České republiky v případě, že dojde k závažnému selhání, paralýze nebo zhroucení státní moci a nebude možné jiným způsobem účinně bránit její státní svrchovanost a suverenitu. V takových případech je morálním i ústavním právem a povinností občanů čelit fyzickému ohrožení i rozpadu státu. V těchto situacích Národní domobrana, v intencích zákona č. 585/2004 Sb., o branné povinnosti a jejím zajišťování, hodlá asistovat jako druhá dobrovolná záloha Armády České republiky nebo jednat samostatně, na základě vlastního uvážení.

Národní domobrana je založena na principech svobody, lidské důstojnosti, aktivního občanství, dobrovolnosti, neziskovosti a zákonnosti. Je pojistkou občanů proti zradě a selhání politických elit a bezpečnostních složek, kterých jsme byli v naší novodobé historii mnohokráte svědky. Národní domobrana vede občany k vlastenectví, brannosti a upevňuje jejich pouto k rodnému místu.

Národní domobrana je iniciativou sdružující občany České republiky bez ohledu na rasovou a etnickou příslušnost, pohlaví, věk, náboženské vyznání a politické přesvědčení. Je iniciativou všech, které spojuje silný pocit vlastenectví a povinnosti k domovině.



Kontakt:
info@domobrana.org
www.narodnidomobrana.cz
www.facebook.com/narodnidomobrana



61 komentářů :

  1. ...tak tohle bude mít stejnou životnost, jako ti Českoslovenští vojáci v záloze.

    Státní moc nepřipustí žádnou paralelní iniciativu, jakmile se to rozroste, tak se to zdiskredituje, jsou tady na to odborníci, nejen na us embassy ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též si myslím , že státní moc udělá všechno proto aby tuto iniciativu zlikvidovala . Záleží jen na mlčící většině jestli dovolí . Pokud ano tak nemáme šanci přežít proti černým hordám , které se na nás valí .

      Vymazat
    2. Myslím že nemáte pravdu. Můj prvý dojem je profesionální(právní) ukotvení "Domobrany". Stát by "zásahem" popřel deklarovanou demokracii."Českoslovenští vojáci v záloze" jsou jistě ve struktuře, tak jako v případě potřeby většina národa. PS. Ten lev v logu se zdá být hodně naštvaný. A to je dobře.

      Vymazat
    3. Kouzlo je v tom, že Domobrana vypadá logicky, dbá na zákonnost (viz jejich stránky) a dbá na osobní angažovanost členů (fyzická připravenost....).
      To vypadá dobře.
      Negramot

      Vymazat
  2. Děkujeme za vaši statečnost . Za vaši a naši svobodu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domobrana PLZEN zve do svých řad slušné lidi, kteří chtějí čelit možnému násilí v ulicích Plzně organizace aktivní plzenské domobrany na tel- 605 919 260

      Vymazat
  3. Vzpomeňme si na to, jak to říkal Žižka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně.
      Nepřátel se nebojme,na množství nehleďme.

      Vymazat
    2. Přesně tak, "hr na ně"

      Vymazat
    3. "hr" na koho?

      Vymazat
    4. Hrrrrr NATO! Hrrrrrr EU! Hrrrr Sobotka! Hrrrr Kalousek! Hrrrrrrr Na kohokoli, kdo se bude chovat proti zájmům Naší Krásné České Re(s)Publiky!

      Vymazat
    5. super pane z 27.5.16 :-) souhlas.

      Vymazat
  4. Naprosto vítám tuto iniciativu.
    Pan Obrtel,projevuje delší dobu svůj charakter,paní Lisková také výborná a dává tomu i umělecký dojem,Pana Krejču neznám.Také mám obavu,že jim bude bráněno k větší prezentaci svých cílů.Je nutno více pracovat ze společnosti,upozorňovat veřejnost na možné nebezpečí i jak se může projevit,co je nutné v takových případech dělat.Také co si můžou občané beztrestně pořídit na svoji obranu.Když člověk vidí ty záběry,jak se dva důchodci snaží bránit ženy,tak to dodává sílu,ale mám obavu,že to může i špatně skončit,mít některý střelnou zbraň,tak byl masakr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm,prostřednictvím zákonodárců.Tož kterápa strana se zaslouží o legalizaci Rudohnědých gard.

      Vymazat
    2. Anonymní5. února 2016 19:19
      Taková, která zařídí aby ty a tvoji soukmenovci mněli rudohnědo v gatích.
      Václav

      Vymazat
    3. Střelné zbraně u Národní Domobrany sice jsou, ale jen tak někdo je vytáhnout nemůže! To podléhá vedoucím útvarů, které se nyní formují! Pevně Doufám, že zbraně zůstanou zamčeny a vytáhnou se pouze v případě bezprostředního ohrožení občanů České Re(s)Publiky!

      Vymazat
  5. Snaha uvedených je jistě chválihodná, v žádném případě ale nemůže nahradit zajištění obranyschopnosti státu, vyplývající z ústavy a zákonů. Připomíná mi to, množící se, výzvy občanům k zakoupení zbraní, pořízení si zbrojních průkazů, absolvování kurzů sebeobrany, apod. L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, na této straně barikády vám to nevyhovuje, dejte se k islámistům.

      Vymazat
    2. 18:56 Nepodsouvejte mi, co jsem nikdy nenapsal ...
      Zajištění obranyschopnosti státu v žádném případě není úkolem domobrany uvedené v článku. Zarážející je, že tato domobrana byla zřízena bývalými armádními důstojníky, kteří tím projevili, dle mého názoru, značnou neprofesionalitu. L.S.

      Vymazat
    3. Napsal!Jestliže stát se nechce postarat o
      bezpečí svých občanů,musí se občané bránit sami.To odmítáte.Čili raději islamismus.
      To je Váš názor,který jste zde prezentoval.
      Oni dle Vás nejsou profesionální.Tento stát
      je neschopný plnit povinnosti,které má ke svým občanům,což také schvalujete,byť ne
      přímo.Vedení státu je banda zbabělců,řízená
      cizí mocností.Když Vám to nevadí,je to jen
      Vaše věc.Neodsuzujte ale lidi,kterým to je
      proti mysli.Počkejte,až Vám muslimové uře-
      žou hlavu,pokud máte dcery,tak je znásilní
      a Vy budete spokojený,protože to šlo profe-
      sionální a legální cestou.
      Petr Majevský

      Vymazat
  6. Konečně. A teď ještě zbývá neudělat chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže, jak si to představujete neudělat chybu? Vy jste bezchybný? Je vaše Matka bezchybná? Jsou vaše děti bezchybné? Je naše Armáda bezchybná? Je naše Policie ČR bezchybná? Je Městská Policie Bezchybná? Je náš Amblulantní Systém bezchybný? Chybami SE ČLOVěK Učí!!!

      Vymazat
  7. Oprava :
    Snaha uvedených je jistě chvályhodná, v žádném případě ale nemůže nahradit zajištění obranyschopnosti státu, vyplývající z ústavy a zákonů. Připomíná mi to, množící se, výzvy občanům k zakoupení zbraní, pořízení si zbrojních průkazů, absolvování kurzů sebeobrany, apod. L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to špatně ,když občané mohou pomoci armádě nebo policii. Nevím jak je organizována národní garda v USA,ale opravdu funguje při nepokojích ,vzpourách a jiných porušeních veřejného pořádku. Možná by to chtělo americký zákon nastudovat a byl by průchozí i tady.

      Vymazat
  8. Vážení nedejme se.Hlavy vzhůru.Všichni co byli na vojně,by měli bránit tuhle zem.Bez ohledu na věk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Vaším odhodláním plně souhlasím. Bohužel, stát pro nás "nemá ani ty boty". O ostatním - výstroji, výzbroji, zajištění stravy, ubytování a dopravy, apod., ani nemluvě.
      Je toho dlouhá řada, co by mělo být, a není ...
      Je nejvyšší čas se "ptát" odpovědných - proč a co budete s tím dělat ?! Budou ale schopni a ochotni na to vůbec odpovědět ?!

      Vymazat
    2. A ptal jste se někoho z těch odpovědných? Protože ptát se tady je úplně k prdu.

      Vymazat
    3. Přesně tak , my kteří jsme byli dva roky ve zbrani jsme jádro domoobrany . Výcvik a disciplína .

      Vymazat
    4. Sohlasím. k 5.února 2016 19:40. Jen žoldáci se ptají. Boty má každý, stravu si opatří stejně jako výzboroj. Důležité je být vlastencem a chtít bránit zem za kterou bojovali i předci.
      Václav

      Vymazat
  9. No jo, paní Lisková nevynechá jedinou příležitost k sebezviditelnění.
    Což je o ní, ostatně, známo již delší dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta má odvahu . Díki paní Nelo

      Vymazat
    2. To není o zviditelnění, to je o vlastenectví o kterém nemáš ani potuchy.

      Vymazat
    3. Kdyby se chtěla zviditelnit, tak tajtrdlíkuje na čt 24 jako nějaká "odbornice" na výklad pravého názoru... ostatně asi jako vy.

      Vymazat
  10. Tahleta "Národní domobrana" není nic jiného, než "Bart
    ošova garda." Bylo by férovější přiznat, jak to je ve skutečnosti. Jeden z trojice "velitelů" je předsedou Národní demokracie v Českých Budějovicích. Nela v sobotu 6.2. vystoupí na demonstraci, pořádanou Adamem B. Bartošem.

    OdpovědětVymazat
  11. K čemu bude Národní domobrana v současné době sloužit. Je to registrovaná organizace, která bude svoji činnost vyvíjet légálně, nebo je to opět jen výkřik do prostoru jako "Českoslovenští vojáci v záloze proti válce plánované velením NATO"??? Tam se taky velmi pan doktor Obrtel angažoval a co zbylo??? Nehodlám snižovat jeho zásluhy, ale mám za to, že tato iniciativa je již předem odsouzena k zániku, jelikož stát nepovolí registraci a na černo pracovat nemůžou.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že tam mají gramatické chyby. Místo správného přechodníku pro mn. č. vyjadřujíce tam dali nesprávný tvar vyjadřujíc. To je tvar pro jedn. č. ženského rodu.

    OdpovědětVymazat
  13. Té myšlence fandím a myslím, že něco takového už tu mělo být dávno, ale zároveň v tom vidím jistý paradox : píšou tam, že nedůvěřují vládě ( čemuž se nedivím ) a zároveň že si to chtějí nechat schválit ve sněmovně... ( čemuž se divím, poněvadž to skřípe s tím předchozím ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:11 - Mě by trochu děsila existence domobrany mimo zákony této země. Vás ne?

      Vymazat
    2. Neděsí vás miliony neregistrovaných nelegálů ?
      hned za hranicí!

      Vymazat
    3. Ne, situace za našimi hranicemi v zemi, kde jim nejvyšší šéfka řekla "herzlich willkommen", mne opravdu neděsí. A rozhodně to pro mě není důvod tolerovat ve svém okolí existenci nelegálních polovojenských bojůvek.

      Vymazat
    4. Plně podporuji pana Obrtela jeho Domobranu aspoň nekdo chce pozvednout hlavu ,když my všichni mlčíme-,Bohužel

      Vymazat
    5. 21.26 - je potřeba mít objektivní informace - protože rozhodovat je nutné na základě faktů, proto čtěte článek pana Herzáně ze 4. února - výtah z něho je i na těchto stránkách, navíc to dává určitou naději v tom, že i lidé spojení s vládou jsou schopni vidět zřejmé věci

      Vymazat
  14. (19:11) T.j. v poradku Ty QUASIMODO ! Pani Liskova se musi zviditelnit ! T.j. jeji povinnost ! Protoze je hezka !
    Ty jsi SKAREDY, jako zadek od zamilovaneho Paviana.
    Proto se zviditelnovat nesmis. Take budes platit novou dan za svuj zjev po prevrate !

    AT ZIJI dr. KREJCA a dr. OBRTEL ! Mate vyborne a potrebne napady. Cesko je v ohrozeni ! At ZIJE krasna pani
    Leskova !
    Amerika ma Narodni Gardu ! Cesko MUSI MIT Domobranu !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  15. Dle mého názoru je to naprosto k ničemu. V tomto státě jsou jen tři složky, které mohou používat k výkonu své činnosti zbraně, t.j. armáda, ozbrojené složky MV (PČR, a tajné služby) a Městké policie zřízené městy. Takže ve stávající situaci je tato nově vzniklá složka (strana, uskupení, atd,) k ničemu. Nikdo jim nedá ani vzduchovku. To by se musely změnit zákony a celou obranu země postavit a organizovat dle Švýcarů. Ale k tomu u nás, již jen z důvodu členství v NATO nemůže dojít. A to nemluvím o výcviku. 90% z těch co se tam hlásí, sloužili v základní službě před 20-30 roky. Za 20-30 let se mnoho změnilo. I kdyby pak došlo k situaci, že vznikne reálna hrozba, že se k nám nahrne 100-200 tisíc migrantů a někdo nahoře by se rozhoupal a řekl, fajn, máme tady "Národní domobranu", tak jim rozdáme flinty a půjdou třeba střežit hranice. Bez průběžného výcviku? Bez znalostí nových nástrojů na bázi elektroniky, o kterých jsme my, před těmi 20-30 roky, neměli ani páru? Jen blázen by poslal takovou jednotku do nějaké akce.

    Víte mě přímo fascinovalo rozhodnutí zrušit Pohraniční stráž. Vždyď by stačilo jen z těch důstojníků a vojáků z povolání udělat příslušníky "Hraniční policie", znáborovat pár hochů ze záklaďáků a mohli zůstat na hranicích v nových podmínkách. Bez drátů, v menších počtech, ochranu hranice dělat podobně jak to dělá Grenz Polizei. Proč oni nic nezměnili i když nastal Schengen? Dnes by měli na SH vycvičené, zkušené hraničáře a nemuseli by si lámat hlavu jak ochránit SH. Místo toho z nás všech, co jsme na té "čáře" sloužili, udělali zločince a vyvrhele. Nějaká Národní domobrana nic nezachrání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě by se měla organizace Obrtel a spol. zaregistrovat a snad jako soukromá aktivita pro obranu státu. Musí mít vše právnicky a technicky zpracovaný i tak to může trvat 2 roky. Tohle je plácání do vody. Pohraničníky PS bych nakopal do pr... více jich zemřelo či si vzali život při "obraně" hranic. To nepočítám desítky postřelených či zastřelených Němců či Rakušanů. Stačí důslednost a tzv. buzerace, jen si všichni vzpomeňte na cestování do NDR či Polend. Po frašce 1989 nás Němci na hranicí lusrovali a Rakušáci rovněž.

      Vymazat
    2. A co dělá dnes Grenz Polizai?? Nedělají naprosto NIC. Oni by rádi hnali ty hovada co nemají vzdělání a pracovní návyky pryč ze stýtu, který mají rádi. Jenže nějaká feministka Angela dokázala nasr..t všechny slušný Němce a ještě cenzura dosáhla skoro vrcholu skoro jako za Adolfa.

      Vymazat
    3. Za zrušení Pohraniční stráže nemůže Obrtel, Lisková ani většina obyčejných lidí, co si vycinkali místo svobody otroctví, nezaměstnanost a korupci na takové úrovni, že někdejší flašky a bonboniéry jsou proti tomu opravdu srandovní. Můžou za to lidi, kteří dodnes nebyli potrestáni a jejich majetky nezkonfiskovány. Třeba se jednou dočkají, uvidíme... Teď je ale třeba vycházet ze současné situace a ta si po domobraně ( nejen proti migrantům ) už dávno volala. Jen mám obavu, jestli mají zakladatelé připraven nějaký "plán B" pokud k požadovanému schválení nedojde, což lze předpokládat s 90%-tní jistotou.

      Vymazat
  16. Vazeny mlady muz,bojovnik proti komunizmu.Myslite na to,ze na ceste do Europy su miliony migrantov,a jednoho dna Brusel pochopi,ze musi hranice EU uplne zablokovat.Predstavte si v tej situacii,tie statisice muzov pred hranicami EU.Myslite si,ze sa dobrovolne vzdaju umyslu,si podmanit Europu.Politicke elity by sa mali spamätat,ze tie hranice neuchrania ani peknym slovom,prosbou,ani zakazom vstupu,ale nekompromisnou obranou,a mözme pocitat s tym,ze pojde do tuheho,a neobide sa ochrana bez zbrane,pokial z opacnej strany taketo nieco vyprovokuju.A tak to aj bude.

    OdpovědětVymazat
  17. Hurá, ať žijí Lidové Milice.
    Hurá, ať žije Sturm Abteilung.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s Václavem Havlem / alias Veškrnou / na "věčné časy" HURÁ

      Vymazat
  18. Super zpráva...velmi mě potěšila.Podporuji..jak jen to jde.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak k tomu ti Nabody něco řeknu.
    Jsem z vojny 40 let, ale s SA 58 jsem střílet nezapoměl a granát umím hodit také. Řídit nákladní auto nebo OT mi také nedělá problém. Podívej se na kozom*dy mají jen Kalachy, RPG a granáty a všichni se jich bojí. A RPG umí odpálit snad i Milka Němcová. Tak s tou vyspšlou technikou opatrně.

    OdpovědětVymazat
  20. Čekat pasivně dál, že se někdo postará o zmíněná rizika, je dalším aktivním krokem k hrozící sebevraždě společnosti. Toto vidíme denně na nedostatečné aktivitě až nečinnosti našich zákonodárců a vlády.
    Kdo má alespoň zbytek rozumu a odpovědnosti, bude tuto iniciativu sledovat, podporovat, zapojí se do ní. Nezůstanu pozadu. Děda.

    OdpovědětVymazat
  21. Domobrana je naprosto logická vzhledem k dění a stavu věcí. Věřím, že vše promysleli a dali hlavy dohromady i s panem Martinem Kollerem a mají vše právně ošetřeno. Maximálně podporuji!
    Mirek

    OdpovědětVymazat
  22. Ale pro jistotu bych si připravil letenku do Austrálie.
    Čmoudy tam nechtějí, z multikulti vystřízlivěli jako první a pěšky se tam nikdo nedostane, leda by šel po dně.

    Váš typický troll Jířa

    OdpovědětVymazat
  23. Je jich tam jako máku . Novinka dne : v prosinci byl znásilněn chlapeček na Vídeňském koupališti Iráckým pánem uprchlíkem .

    OdpovědětVymazat
  24. No jo, domobrana nám tu ještě chyběla, super.

    OdpovědětVymazat
  25. Politici chystají zákon na zákaz zbraní. Pokud projde, nebudete moci mít u sebe ani nůž. Zločinci a islámité však budou mít zbraně vždycky, protože je zákony nezajímají a budou je mít načerno. Cíl tohoto zákona je tedy jediný - abychom my zůstali bezbranní a byli odkázáni a milost a nemilost vládě. Vládě, která nás už dávno zradila. To, co dělají, totiž nedělají z nechápavosti nebo z nevědomosti. Jejich zrada je vědomá, úmyslná a cílevědomá.
    Vytvořila zákony, které doslova dávají „právo na zločin“.
    Proto podporuji myšlenku domobrany. Vláda dělá vše pro to, abychom zůstali rozštěpení a nedokázali se zorganizovat. Zřízení domobrany je krok k tomu, aby s námi museli jednat. My se vlády nesmíme ptát. My ji musíme DONUTIT, aby udělala to, co národ požaduje.
    Je potřeba nejenom bránit životy občanů v ohrožení, ale také zajistit, aby se zločinci báli páchat zločiny a aby se vláda bála neposlechnout občany své země.
    Přípojte se proto k domobraně a připojte se k podepisování petic proti chystanému zákonu o zbraních. Máte právo na sebeobranu, máte právo na život. Nenchte si je vzít.

    OdpovědětVymazat
  26. Plně souhlasím se vznikem a existencí Domobrany v našem státě. Je nás asi dost, kteří absolvovali vojenskou službu a nezapomněli na způsob boje, taktiku, střelby...Věřím, že je i dost takových, kteří tyto znalosti předají mladším i bez pomoci současných vlád. I přes svůj věk vyjadřuji podporu této myšlence i aktu vzniku domobrany a jsem i vděčný lidem, kteří to s námi, coby čechy, myslí dobře v tomto směru, když už se naši volení zástupci nestarají o obylatele, jejich životy, svobodu, majetky...Držím palce a vyjadřuji svoji víru v úspěch celé domobrany. Děkuji vám.

    OdpovědětVymazat

Reklama