Reklama

.

.

neděle 7. února 2016

Import nadlidí?

Jaroslav Bašta
7. 2. 2016              PrvníZprávy
Ohlédneme-li se do minulosti, můžeme si všimnout takové nepřímé úměry – čím více rostla rovnost lidí před zákonem (a částečně i fakticky), tím více se části společnosti stýskalo po starých dobrých časech, kdy bylo jasné, kdo je pán a kdo kmán. Možná proto německý filosof Friedrich Nietsche přišel se svou koncepcí nadčlověka, který překoná toto blátivé období ve vývoji lidstva a bude vládnout světu. Za pomoci násilí a ignorování morálky a zákonů.


Tato idea se natolik zalíbila nacistům, že ji začali uskutečňovat v praxi. Označili větší část světové populace za podlidi, kteří se v lepším případě mohou stát otroky, ale ve své většině si zaslouží smrt z rukou panské rasy, za níž považovali sami sebe. S koncem II. světové války tento odporný experiment skončil a naše civilizace se stala mimořádně citlivou na vše, co zavánělo rasismem a nerovností mezi lidmi. S tímto trendem souvisela dekolonizace a emancipace menšin. Nejprve národnostních a náboženských a nakonec sexuálních.

Když se nadšeným aktivistům podařilo emancipovat téměř všechny, kdož to dle jejich názoru potřebovali, začali napravovat naše provinění v minulosti. Třeba otrokářství a kolonialismus. Myslí si, že tyto historické křivdy jsou příčinou dnešních běd – chudoby, nevzdělanosti, hladu, válek a všemožného utrpení. A tak je zcela v pořádku, když si obyvatelé Afriky a Asie přijdou pro svůj podíl na evropském blahobytu. Vezmou si zde vše, co jim chybí a co by nepochybně měli, kdyby nebylo těch proklatých Evropanů s jejich kolonialismem a imperialismem.

Žijeme v rozvinuté postdemokracii, kde má údajně každý nárok na svůj názor, takže i nad tímto hlasitým sluníčkářským blouzněním by šlo znechuceně mávnout rukou. Jenomže ty miliony poutníků za lepším životem před branami i za branami Evropy jsou tvrdou realitou.
A vedení Evropské unie i většina vlád členských států se chová jako pomatení sluníčkáři. Nedbají zájmů svých občanů, nebrání migraci, dovolují porušování zákonů ze strany migrantů, jejichž dodržování jinak na svých občanech tvrdě vyžadují.

Evropské hranice překračují lidé, jejichž pravou totožnost většinou neznáme, nevíme kam jdou, ani proč přicházejí a co tady budou dělat. Známe jen jejich náboženství. Ale jejich chování vůči nám jako jejich budoucím spoluobčanům můžeme docela přesně odhadnout. Většina z nich nebude dodržovat zákony – to již prokázali na hranicích. Jejich kultura je násilničtější než ta naše. Policie evropských zemí si s násilím nedokáže poradit. Navíc ve snaze vyhovět politikům, se o to ani nebude snažit. Pokud pořádkové síly dosud zasáhly, bylo to jen proti svým vlastním občanům. Imigranti tak splňují prvou definici nadlidí – mohou beztrestně páchat násilí a ignorovat naši morálku a naše zákony.

Z jejich hlediska v tom není žádný problém, protože dle jejich víry a jejího praktického výkladu v podobě práva šaría, jsou nám nadřazeni, zvláště pak bezvěrcům. Našim údělem je stát se jejich otroky, protože vyznáváme podřadné náboženství. Evropští politici dělají co mohou, aby je v tomto přesvědčení utvrdili. Ve své nadutosti se také považují za nadřazené svým voličům.

Všude tam, kde je privilegovaná vrstva, existuje i ta podřízená. Ta zahrnuje všechny, kdo poslouchají zákony a nařízení, platí daně a poplatky a živí státní aparát, který je v zemích, kam přišlo hodně migrantů, nedokáže ochránit. Jak naznačily listopadové události v Paříži, bude-li ještě dva roky pokračovat masivní neřízená migrace, budoucí podobu Evropské unie neurčí volby, ale kalašnikov.

34 komentářů :

  1. Je to hnus ....
    na demonstraci se nedostaly stovky lidí pro uzavřeni všech příchodů na Hrad ....
    udělala se policejní zábrana a lidi nemohli nahoru..(jedno kudyma)
    takhle to ty svině vymysleli...
    vlaštovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, pomatení havlističtí sluníčkáři měli vstup na hrad volný, avšak jejich odpůrci nebyli vpuštěni. Postdemokracie v praxi.

      Vymazat
    2. Zavřeli Pražský hrad,horní cestou na Hradčanské nám.kde nesmí jezdit v sobotu auta jezdilo jedno za druhým pomalounku,auto na vysypávání malých košů v historické části(já je vyděl poprvé,protože tam jezdí v noci)jezdilo jedno za druhým krokem a nutně a pomalinku vysypávali koše.Všechno možný jen aby se zpomalil a omezil příchod lidí.Vrtulník, policistů tolik,že jich bylo pomalu jako nás.Přenosové vůz české televize i českého rozhlasu,akorát nevím na co? Zkrátka arogance moci z které vyzařoval strach politiků.A to je dobře.Před ůřadem na podporu vlástizrádce sobotky bylo cca 60 zhulenejch drdařů,kteří vyjadřují názor většiny národa.

      Vymazat
  2. na Václavák se dostat dalo...

    OdpovědětVymazat
  3. Včera dole na Můstku během proslovu pana Okamury stál přenosový vozík ČT1 a u něj tři pánové s rukama v kapsách. Jeden z nich odhodil na zemi zbytek cigarety a ještě to pěkně zašlápával do dlažby. I přistoupila k němu paní a upozornila ho na to, že odpadkové koše jsou hned za ním. Byl to mladý statný mužština, džíny, bunda, čepička, neholená rudá tvář, která nevyjadřovala žádnou radost ze života či možnosti pracovat pro ČT. Paní bylo promptně odpovězeno ať si to zvedne sama a do toho koše si to odnese. Ostatní dva na buranství svého kolegy jen mlčky koukali. Po shlédnutí této scénky jsem došel k závěru, že už se zprávám ČT1 nemusím vůbec divit. Pochopil jsme kdo je připravuje......Nadlidi v české televizi v akci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh a ještě lepší zpracování. P.K.

      Vymazat
  4. To není výmysl jednoho člověka- někdo to vymyslí, ale někdo to musí realizovat- toto je mašinerie, mělo by se začít sledovat kam vedou nitky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro efpe.
      Stačí takové vyjádření humanitárního aktivisty Pasze,co přesvědčuje lidi,aby se přestěhovali do Evropy.Kolik takových aktivistů,je jen z naší republiky?

      Vymazat
  5. Cituji : "začali napravovat naše provinění v minulosti. Třeba otrokářství a kolonialismus." Tohle je jeden z největšíchbludů jaký se traduje. Jaké NAŠE? My češi snad někd někoho kolonizovali? MY lidé narození a žijící dnes někde něco koonizovali, ti co to mohou pamatovat jsou starci. To je západní blud, který se jasně snaží vinu za kolonialismus rozlít na všechny, společně s jeho důsledky. Ale pravda je taková že ne MY ale Británie, Francie, Španělsko, Portugalsko kolonizovaly. Že Turci kolonizovali Balkán, Afriku, Armény. Že Májové si podrobily obrovskou část Ameriky. Atd atd. ale ne žádné MY to je falešná téze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:01 máte pravdu,navíc na ZOOM dávali dokument(na díly) jak se černoch vypraví do Afriky hledat svoje kořeny(historie Afriky)a tam bylo několikrát jasně řečeno že něž noha bílého muže vkročila na Africký kontinent tak islámští otrokáři prodávali černochy otroky bohatým černochům!!! Nebo celým černoškým kmenům kteří byli líní dělat!!!

      Vymazat
    2. A také zotročení národu, vždy probíhá za podpory místních. To sami černí náčelníci za pár lesklých korálků prodávali svůj lid. Kdyby plně nespolupracovali místní, nikdy by nemohlo pár zločinců navozit miliony černých otroků. Slovani nikdy neměli a nepoužívali otroky. Pohlédněte na dějiny. My nezotročujeme, ale neustále se z nás snaží otroky udělat. Nebo Afrika si stěžuje, že jsou její zdroje drancovány a kdo za to může? No přece slabá morálka a etika místních, kteří zdroje prodávají kvůli osobním cílům a všichni ostatní jsou jim ukradení. Teď se láme chleba buďto nás "sluníčkáři" prodají do pekla nebo jejich zlým hlasům nebudeme naslouchat.

      Vymazat
    3. Musil Rudolf7. února 2016 12:01
      Naprosto s Vámi souhlasím. Je to snaha původních provinilců, svalit náklady nápravy na ty, kteří z jejich kořistění, žádný prospěch neměli, či dokonce s jejich počínáním nesouhlasili. Tím nic nenamítám proti článku p. Bašty, který to de facto říká také.
      Ale je třeba jít ještě dál. Nejenom, že to je důsledek působení Británie, Francie, …, nýbrž konkrétnich sil v těchto zemích. Většina populace s tím neměla nic společného. Vinné nejsou národy (přes jejich chybu, nechat se ohlupovat mocnými), nýbrž tito mocní.
      Náprava nespočívá ve vzájemném napadání se, mezi národy, ale v eliminaci těchto mocných sil, které to vše řídí, v zájmu dalšího posilování své moci. P.K.

      Vymazat
    4. M&H:
      Vsimnete si, ze za par koralku, dnes prodavaji celou Evropu, s mojim nepochopenim, ze i svojich vlastnich deti a vlastní pudu, zemi, relativni svobodu, hrdost, ...
      Toto ma svůj důvod a cil...

      Vymazat
  6. Co to je MY ? Jsme na nějakém vzdáleném ostrově ?

    Máme jen smůlu. že žijeme v Evropě a s tím nic nenaděláme.A čas dozrál a dějí se věci. Jen to někdo pomohl zoorganizovat a zcela jistě se ví kdo. Pokud ne- tak by měli rozpustit všechny tajné služby na světě.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Basta, napsal jste tentokrat neco, co je SHEJDREM/zkreslene !

    Tak predne, KOLONIALISMUS, t.j. nesmyslne, umele vytvorene slovo, ktere bylo vynalezeno za ucelem rozestvani mistnich kmenu, destabilizace oblasti a prevodu vytvorenych hodnot od jedne kapitalisticke skupiny ke druhe skupine. (Rhodesie, JAR, Mozambique, Angola, Southwest Afrika, Tanzanie atd. atd.)

    My jsme meli v JAR ("zly") Apartheid = kmenova a kulturni ODDELENOST/separace.. A pritom tisice cernochu se snazilo do JAR dostat ! (Oni sli pres CAPRIVI STRIP). Pretoze to vubec nebylo JEDNODUCHE !
    V Africe byli "pohranicari" lvi ! A nepratelske hranicni kmeny.

    Vzdy po odchodu belochu z Afriky, zacal vsude chaos, obrovska bida a hladomor (napr. Rhodesie).

    Cerni NEDOKAZI bez belochu zit nikde na svete. Jejich zeme je daleko bohatsi nez je Evropa. Kdyz my bili jsme vsichni odesli, tak oni, ted jdou za nami znovu po tisicich, i kdyz nas nenavidi ! Maji upnou svobodu a stale chcipaji hladem.

    PROC SE VSUDE PORAD LZE ? Proc Evropan, ci bily American, Canadan, Australan, Spanel, atd., ma za povinost zivit nekoho, kdyz z toho nema nic zpet, nez NADAVKY a odsuzovani.

    Tak at jdou vsichni zpet na svoji "zahradku", nebo at jdou vsichni do zadele.
    Zodpovednost za tyto vety ma nick HONOLULU, upracovany bylaly "kolonizator" !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  8. Není to s tou naší kolonizací zase až tak úplná pravda. Ameriku třeba částečně kolonizovali Moravští bratři (http://www.krajane.net/attachments/pensylvanie.pdf). To ovšem bylo až v 17 století. Je ale pravdou, že hlavní kolonizační mocnosti Anglie,Španělsko, Francie, Holansko všude kam přišli, tak z velké části vždy zničili tamější kulturu a zaváděli tam zvyky, které byly v jejich vlastním státě. Je také pravdou, že v současné době mají tyto bývalé kolnizační mocnosti ve svých bývalých koloniích hodně co napravovat. Vždy došlo jen k vydrancování bohatství té které kolonie a zničení místních zvyků a kultury. Nedivím se dnes těm imigrantům, jestli si jdou pro část z toho co jim bylo v minulosti ukradeno. Na druhou stranu se divím, že proti tomu nikdo nic nedělá a jen všichni přihlížejí jak se sem valí hordy ve středověku vývojem ustrnutých nájezdníků. Už by se měla Evropa konečně probudit, jinak skončí jako kolonie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní7. února 2016 12:33
      Zajímavá připomínka z historie. Jenomže, ačkoliv používáte stejné slovo „kolonizace“, nejspíš jsou za ním zcela rozdílné přístupy, takže to nelze směšovat a říkat, že jsme stejně vinní, protože jsme také „kolonizovali“.
      Tito Moravští bratři jistě svou kolonizaci nestavěli na vyvražďování původní populace, ale na své práci a schopnosti se domluvit. Takže můžeme být na ně hrdí.
      Na rozdíl od oficiálních kolonizačních politik evropských mocností, které stavěly na likvidaci původního obyvatelstva. P.K.

      Vymazat
    2. Anonymní7. února 2016 15:01

      Jsem rád, že jsi to pochopil úplně správně. Je vidět, že jsi asi jediný kdo ví o čem je řeč. Samozřejmě Moravští bratři do ameriky přišli obracet domorodce na pravou víru, ale především je přišlu učit pro jejich lepší život a pracovat spolu s nimi. Mirek

      Vymazat
  9. Oni(Mohamedáni) se tady za podpory některých(našich) nevzdají svých zákonů, tardic a zvyklostí, které jsou od těch našich na hony vzdálené. A já budu přihlížet na to, jak tady znásilněnou ženu deseti chlapy kamenuje její rodina za to, že se tím stala nečistou? Že jejich chlapy budou pohlížet na naše ženy, které my považujeme mužům za rovnocenné jako na méněcené a bez problémů jim budou šahat na ulici mezi nohy? Ano klidně, jsem pro někoho xenofob, rasista, fašista ale já se považuji jen za vlastence(jak málo používané slovo v dnešní době - spíše vlastenec=nacionalista), kterému není lhostejný osud jeho země!
    M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prokristapána!!! Chápu, že jsme právem zděšeni nad přílivem přivandrovalců, kteří se do Evropy valí po tisícech, protože je budeme MUSET ŽIVIT! Sami máme hovno, ale budeme muset uživit tu přivandrovalou lůzu. To snad je hlavní gró toho odporu proti nim - ne? Tyhle blbé kidy pořád o kamenování a šahání mezi nohy a podobné sračky - doprdele! Proč? Protože chcípáci mediálního průmyslu tím úmyslně a účelově lidi nasírají? Oni čeští spratci nešahají holkám mezi nohy? Oni čeští spratci neznásilnili patnáctku, oni ji pak nahou nevyhodili z okna, a protože tím neumřela, oni ji nevzali zas do bytu a tam ji nedorazili? Ano, dělají toto čeští, hnusní rozmazlení spratci! Zkažení americkou pakulturou a počítačovými hra-sračkami! Chlapi doma mlátí svoje manželky, stoupá počet týraných a zneužívaných dětí. Ano, osud naší země nám nikomu není lhostejný, ale hrát si na vlastence tím, že budu neustále blbě čvachtat o kamenování a šahání mezi nohy - nechcete s tím už dát pokoj? Nebo je řada z nás ještě blbější, než ty posraný mediální skřeti, kteří už nevědí, jak a čím lidi vyprovokovat k otevřenému násilí? Jak se urputně snaží psát dnes a denně všechny ty sračky a pokud možno zveličovat, a když dojde na demonstrace, musejí davy rozeštvávat placení šmejdi, kteří se mocí mermo snaží situaci vyhrocovat, mocí mermo se někdo snaží, abychom si rozmlátili navzájem držky, a následně pak nám rozmlátí domy a domovy. Jako - když budem tady válčit a zabíjet se, přivandrovalci sem nepotáhnou, neboť odpadne důvod? Myslete trochu a přestaňte s těmi žvásty už konečně. Nebo se ta vaše milovaná dcera dočká horších věcí, než je šahání mezi nohy.

      Vymazat
  10. NACISTE, jsou odsuzovani za vytvoreni Norimberskych zakonu ze dne 15.9.1935 ! Tyto zakony rikaly, ze jedna skupina/rasa ma privilegie pred druhou skupinou ! To nejde poprit !

    Tak proc, kdyz je to odsuzovano ? Proc existuje t.zv. "positivni diskriminace" ? Coz je uplne to stejne, co bylo v Norimbergu 1935...

    Pane dr. David prominte mi moji "francoustinu" ! Autority maji NASRANO v makuvkach, kdyz s nami takhle jednaji !
    Oni stale podcenuji nas intelekt, pritom ten jejich je na hranicich retardace !
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  11. Nevíte nikdo proč Nová republika bojkotuje protiislámské celonárodní hnutí.Když se nedávno podepsala Pražská deklarace-Pevnost Evropa zástupci protiislámských hnutí ze čtrnácti zemí Evropské unie nebyla o tom ani zmínka,asi jsou duležitější ruské moderní zbraně než osud českého národa.

    OdpovědětVymazat
  12. (12:33), to co jste napsal je propagacni SMRAD a LEZ !
    Typicke zvasty nekoho, kdo ma proplachnutou makuvku indoktrinacimi SRACKAMI, za ucelem naprogramovat belochy nejakou povinnosti nekoho zivit.

    Bezte do rite, s takovymi recmi a porovnejte Afriku dnes s Afrikou za panovani B.J. Vorstera.

    Rhodesie vyvazela zemedelske produkty do 70 zemi ! Za 18 mesicu po odchodu belochu tam byl hladomor !

    A jaka "KULTURA" byla v Americe pred prichodem Columba ?
    Nikde neni k videni ? Ja tu Ameriku projel od rohu k rohu NEKOLIKRAT a porad nic neni k nalezeni, krome doby prvotne pospolne. Amerika te doby, dala Evrope BRAMBORY, TABAK a KUKURICI, nic vic !

    Zeme (Afrika) rodila pro belochy 2x-3x do roka ! Tak proc, pro cernochy nerodi VUBEC ! Kdyby to patrilo Velebovi, tak uzivi cely svet !
    Prestante rikat NAUCENE FRAZE ! Premyslejte o realite !
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte pane HONOLULU, to jsou divné úvahy. Onehdy jsem slyšel v rádiu vyprávět jakéhosi etnologa o životě jistého středoafrického kmene. V pondělí se odpočívalo po slavnosti, v úterý se šlo na políčko, ve středu se šlo na návštěvu do vedlejší vesnice, ve čtvrtek se šlo zase na políčko, v pátek se připravovalo jído a pití na slavnost a sobotu a neděli byla slavnost. Víte oni nikdy nepotřebovali zásobovat půl světa, s tím přišel až běloch. Oni si žili ve svém naprosto udržitelném světě a měli všechno co potřebovali a znali. Toto vyprávění přesně vystihuje přínos bělocha těmto lidem. Běloch přišel a vzal jim jejich způsob života, přinesl hamižnost a také nemoci, zotročil je touhou po věcech které doposud nikdy neviděli, zabral jejich políčka a nakonec je přinuti pracovat pro něj. A co indiáni v severní americe? Ti určitě nestáli o práci pro bělocha a běloch je za to, že si chtěli jen ponechat svůj způsob života, několik stovek milionů vyvraždil. Ti lidé se stali cizinci ve vlastní zemi a teď jim "někdo" poradil ať jdou někam kde jim bude blaze tak prostě jdou...

      Jendaba

      Vymazat
  13. Valka mezi rasami a kulturami je zarucena. Dopadne-li to dobre, tak lide budou zit v uzavrenych vesnicich, jako napr. v Brazilii nebo v nekterych castech lepsi Floridy. Mimo uzavrene celky je zivot daleko horsi, kvuli
    kriminalite, ale i jinym vecem.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  14. Panove, jak Amerika, tak Africa (stejne jako Canada), jsou velmi bohate zeme ! Ty zeme maji nerostne bohatsvi a urodnou pudu. Jenze bez prace nic NEROSTE a mineraly se musi najit a vyhrabat.

    My belosi jsme NEJLEPSI NA SVETE ! Jsme pracoviti, houzevnati, vynalezavy, tvorivy a vse co existuje jsme
    postavili MY ! (Ti druzi jsou pouze na IRITACI ! Ano jsou to Hemerodi) !

    Rad bych napsal kvuli cemu to tak je, ale bylo by to smazano tak, jako, kdyz jsem psal o puvodu belochu a Cechu..Oni nas drzi pod deklem, ale nic jim to nebude platne ! My to vyhrame a predlozime ucet !
    To jsem napsal ja, HONOLULU !

    OdpovědětVymazat
  15. Nepamatuji si gramatiku ! Utekl jsem po srpnu 68 !
    Omlouvam se za chyby !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honoluláku, zřejmě jsi zbaběle utekl před zákl. voj. službou a ne z politických důvodů! Tudíž jsi zrádce, dezertér a negramoto! Nemáš se čím chválit!
      emeritní plukovník v.r.

      Vymazat
  16. Dobře, je tu pocit viny z minulosti, Němci mají stigma mocnosti, která rozpoutala dvě světové války, jsou snahy emancipovat všechny lidi. To ale nedává odpověď na otázku, PROČ? Proč se Evropa nebrání, proč nejedná o opravdu efektivní pomoci africkým zemím? Co z toho bude světový kapitál mít, když Evropa padne? Ano, platí sice "rozděl a panuj", a Evropa jako konkurent Ameriky bude ponížena, ale co z toho bude kdo mít? Tedy myslím NAKONEC, ne teď, kdy se obohacují různé organizace pašeráků, zlodějů dětí. Že by uvažovali pouze v duchu "po nás potopa?" Nebo že je tolik lidí přebytečných, že je potřeba válka místo spolupráce? Pořád nemůžu najít ten hlavní důvod. Proč se EU chová takhle? Chtějí si její představitelé namamonit co nejvíc - a pak půjdou KAM? Odpoví mi někdo? Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný pocit viny z minulosti, je to jen účelová "vina" pro ty, kteří s koloniálním otrokářstvím neměli nic společného (České země, ...). Příklad trvalého kolonialismu (s dlouholetou tradicí):

      http://zpravy.idnes.cz/krvave-diamanty-drahocenne-kameny-stale-prinaseji-utrpeni-a-smrt-py7-/zahranicni.aspx?c=A100707_154731_zahranicni_ipl

      "rozmachu toto odvětví v Amsterdamu dosáhlo ve století devatenáctém, kdy se dílny spojily s obchodníky. Tehdy tu pracovalo kolem 10 000 brusičů. Celé odvětví prosperovalo až do začátku hospodářské krize roku 1929.

      Broušení diamantů bylo v Nizozemsku vždy doménou španělských Židů. Život dvou tisíc z nich ukončily koncentrační tábory a mnoho rodin začalo nový život po druhé světové válce v Izraeli. V součané době se broušením diamantů v Amsterdamu zabývá asi 600 lidí. I přesto je tu velmi silná tradice tohoto oboru a diamanty tu naleznete na každém kroku."
      Odkud? Za jakých demokratických podmínek?

      Uran v Mali a Nigeru - francouzská společnost Areva:
      http://kostlanova.blog.idnes.cz/c/81253/Niger-Bitva-o-uran-I.html

      Společnost Areva:
      http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/francie-zachranuje-svoji-jadernou-chloubu-areva-se-topi-ve-ztratach-1196600

      Areva a Temelín:
      http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/1142405-areva-vyrazena-z-tendru-na-dostavbu-temelina-spolecnost-se-odvola

      Chudáci obyčejní lidé, kteří se narodili a žijí na nalezištích.
      Západní Evropa už nemá zdroje, je dobrá tak akorát na válku s Ruskem, kde zdroje jsou. Na lidech nezáleží, otroků je všude dost. Je třeba v Evropě vyvolat všeobecný chaos, vnutit TTIP a rozložit vzdorující Rusko.

      Vymazat
  17. anonym 15:14-Ptáte se proč?Je to jednoduché.je to
    pro peníze.Ty jsou pro ty,co tady vládnou,to nejdů-
    ležitější.Že nám vládnou takové kreatury je i naše
    vina,protože volíme stále stejný typ lidí.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  18. Ten člověk - Honolulu - má naprostou PRAVDU!! Bílí kolonizátoři dali černým lidem v koloniích práci, postavili jim silnice, bazény, hotely, naučili je pracovat, chovat dobytek, založili tam tisíce farem apod. Pak se našlo pár prospěchářských čůráků, kteří celou černou Afriku zblbli takzvanou touhou po svobodě, bílé lidi vyhnali, pozabíjeli, vyhnali bílé farmáře - a žili a rochnili si spokojeně, dokud nesežrali všechny zásoby. Protože sami pracovat neumí, umí si tak nanejvýš ulovit k žrádlu nějakou myš a uhňácat na zemi na kamenech placky z banánů. Ani neumějí jist u stolu nebo příborem. Jsou jako opice, ty vůbec žádnou svobodu nepotřebovali, žili si jako prasata v žitě, akorát že museli pracovat, ale měli kulturu, sport, školy, zdravotnictví - teď mají hovno. Hlad. Mlátí se kmeny mezi sebou. A táhnou zase za bílými "kolonizátory" - jak paradoxní. Zase je budeme muset živit, celou černou Afriku. Kolem celé Afriky se měla udělat kamenná zeď a nechat ty opice, aby se mezi sebou porovnaly jak umí - a hlavně aby se naučily pracovat a svou zem vytěžovat a obdělávat sami - ne vytěžovat bílé lidi. Je to tak - ta černota neumí bez bělochů vůbec žít. Ale to nikde nikdo nenapíše, proč se nechávají v USA ponižovat mulati a černé huby potravinovými lístky a dávkami? Proč dávno hrdě neodtáhli zpět do svých rodných držav? Protože je to plemeno líné jak prasata, jim fakt stačí, aby jim někdo dal nažrat a ustájil je - nic víc nepotřebujou. A my se tady rveme - nakonec to skončí tím, že se podřídíme, budeme je vykrmovat a ustájíme je. Jako to praktikujeme s cikánama - to je taky banda líná jak prasata, a musíme to tady živit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:20
      !!!!!
      Ano je to tak !
      Nick pravdu má ,on to proźil na vlastní kůži jakomladej kluk,kdy odcházel z rodného Smíchova..,To ,co on říkà,říkali všichni ,kdo tenkrát utekli a zůstal jim mozek v hlavě a
      schonost vidět realitu!
      díky Nicku za Tvoje zpràvy ,
      my je potřebujeme!
      zdravice letí přes moŕe a oceány !:-)
      vlaštovka

      Vymazat

Reklama