Reklama

.

.

neděle 28. února 2016

Je-li inkluze dobrá pro školu, zaveďme ji všude!


Lubomír Man
28. 2. 2016
Jistě, proč by měl tento užasný vynález, určený zatím jen školnímu vzdělávání a spočívající v myšlence, že kantoři nemají učit jen ve třídách v nichž je mentální a vzdělanostní úroveň žáků co možná nejvyrovnanější, jak to až dodneška coby nejzákladnější podmínku vzdělávacího úspěchu vyžadovala pedagogická věda, ale teď tedy (nově), mají působit i v čemsi přesně opačném. 


Totiž ve třídách, složených ze žáků úplně všech úrovní, včetně žáků s lehčím mentálním postižením, rovnajícím se lehké debilitě. Tak se to teď od nich nejnověji vyžaduje a tak to též hlásají experti České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV). A dodávají, že toto tzv. inkluzní vzdělávání je prý v demokratické společnosti nezbytné, je pro ni zásadní a nedá se zastavit.

Dobře, když se to nedá zastavit, tak se to nedá zastavit, to se nedá nic dělat. Ale vlastně proč by se to taky zastavovalo? Je-li to dobré pro školu, jistě se to osvědčí i jinde. Např. ve sportu. Tak třeba z našeho druhého mužstva Meteoru, které teď hraje divizi, odebereme celou záložní řadu, a místo ní tam strčíme dva nejslabší hráče z rezervy a ještě někoho ze starých pánů, nejraději takového, co kulhá. Uvidíme, co to s mužstvem udělá. My nejsme žádní páprdové a jsme novým myšlenkám otevření.

Anebo u nás v kolínském orchestru. Řekněte mi prosím vás, proč by tam roky měli hrát pořád ti stejní. Proč ji nedoplnit třeba pár kluky z druhého ročníku hudebky. Já vím, hrají většinou tak, že to rve uši, ale právě tohle možná dodá orchestru osvěžující zvuk. Věřte tomu, tohle dopředu nikdy nedokážete odhadnout.

Anebo kuchaři u nás v Alcronu. Jistě, říká se, že je to evropská špička. Ale dejte mi pokoj se špičkami, já bych tam dal radši pár holek z hospodářské, co se zrovna učí vařit. Bylo by to nové, nezvyklé, Pražáci by si zvykli, a zahraniční hosté? Čert je vem, ať si zvykají taky. Mají žaludky jako my.

Poslouchali tyhle řeči svých představených trenér Meteoru, šéfdirigent kolínského orchestru a šéfkuchař hotelu Alccron, a přál bych vám vidět, jak během nich kroutili očima, protahovali obličeje a brunátněli. A najednou vám z nich jako jedním dechem i duchem vyrazilo, že jestli se tyhle strašidelné capiny, co si právě vyslechli, míní vážně, okamžitě a na místě podávají všichni tři výpověď.

No vidíte, ale kantoři ne, ti se zachovají jinak, ti to zkousnou, jak zkousávali až dosud vše, co jim vrchnost přikazovala, a s nimi to zkousne i veřejnost. A víte proč? Protože co je prosím vás taková prkotina, jako je úroveň vzdělanosti národa, proti takovým záležitostem, jako jsou sportovní úroveň klubu Meteor, umělecká úroveň kolínského orchestru a dobrá chuť jídel v hotelu Alcron?

25 komentářů :

  1. Ale vždyť to už funguje, dokonce přímo na vládní úrovni. Sobotka, Zaorálek, Dienstbier, Marxová, Valachová, i ten Babiš, co si plete vládu s firemním vedením, to jsou více či méně retardovaní jedinci, kteří netuší, čím se zabývají, kam směřují a co je výsledkem jejich činnosti. Jen poslouchají a papouškují své stejně retardované loutkovodiče z inkluzivní Brusele, Berlína či Washingtonu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:24 - Mýlíš se, chlape. Tedy, vlastně máš skoro úplně pravdu, ale v jedné věci se mýlíš. Všichni ti jmenovaní bělobrádkové nejsou žádní dementi. Oni mají IQ zcela v pořádku, takže je to mnohem horší, než jsme čekali. Oni mají ty svoje instrukce ze zahraničí, občas politické školení mužstva od pana US velvyslance, aby náhodou nezačali myslet normálně, jako my, kteří si je jako své zaměstnance platíme. A protože doma nemáme ty samopaly, tak je nemůžeme propustit, a musíme si je platit dál, ačkoliv víme, že nám budou i nadále škodit.

      Demokracie, to přece znamená "vláda lidu", a oni vládnou lidu. Takže se jim zdá, že je všechno v pořádku.

      Pokud by se zavedla inkluze dementů do vlády, tak by to bylo lepší, protože ti dementi by ty nesmysly z EU a USA nedokázali prosadit a vláda by škodila méně.
      PB

      Vymazat
  2. Jednoslovný komentář k celému článku: BINGO!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ke komentáři 15.24 :¨

    Možná by nebylo špatné to zavést i v parlamentu a senátu. I když někdy mám dojem, že s inkluzí začínali právě tam.

    Děda 2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, tam právě inkluze končí. Podle taktu mentálně nejslabších bohužel funguje celá sněmovna.

      Vymazat
    2. Tam už je to zavedené dávno, tam si retardy drží, protože se nepřou a papouškují co je potřeba, tím se nechci dotknout například paní Němcové,.....ale skutečnost je skutečnost

      Vymazat
  4. Ministryně školství nemá o tomto oboru nejmenší po-
    tuchy.Zadání má z Brusele.tak se snaží.Doufám,že další vláda její činnost řádně zhodnotí a odmění.
    Samozřejmě po zásluze.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  5. Vše je to o systému financování škol!!! Dokud se budou školám přidělovat peníze na žáka, tak to půjde stále k horšímu a vědomosti se nezvýší! Co kdyby přidělovali poníze podle prospěchu??? Tak by byla jakás takás motivace učitelů děcka něco naučit! Byl by to i "nepřímý boj se šikanou, protože učitel nebo ředitel by jistě "zakročil proti "výlupkům", kteří strhávají šikanou svou třídu do průměru, ačkoliv drtivá většina ve tříde má na víc. Pak jsou mezery vučení, které se ve vyšších třídách prohlubují. Výsledek je takový, že vědomosti dnešníého maturanta odpovídají vědomostem kluka nebo holky "jen" vyučené v oboru. Ti vyučenci mají navíc tu výhodu, že znají alespoň základy nějakého řemesla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:09 myšlenka dobrá, realita ale bude jiná. Prostě retardové by dostávali pěkné známky
      a jeto!

      Vymazat
  6. Mělo by se začít českou vládou a parlamentem. Tam právě chybí přiměřený počet( několik desítek) duševně normálních a nadprůměrných !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Když čtu, co říká ČOSIV, tak si říkám: pane Bože, do čehos to duši dal.

    OdpovědětVymazat
  8. Ani pan Lubomír Man to tak ve své nadsázce jistě nemyslí!
    Ano, má pravdu v tom, že zglajchšaltovat se dá všechno daleko snadněji, jako napravovat ...
    Je jediné výchosdisko.
    A sice, abychom ve volbách vzali v úvahu všechny výkřiky té naší nové politické modernity, která se tváří, že je na naší straně, zatímco nás promyšleně nasměrovává do pekel, a jednoduše ji nevolili.
    Zbývá pak už jen ta drobnost, rozhodnout se, komu u nás ještě dát volební hlas??!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si odmyslíme opakované průzkumy volebních preferencí, které mají vždy "jasno", tak ta "drobnost" bude pro většinu občanů, kteří k volbám přijdou dost velký problém. Ti, kteří k volbám nepřijdou, si to v mysli "zdůvodní" - není koho volit...
      Naprostá většina parlamentních stran (ČSSD, ANO, KDÚ-ČSL, ODS, TOP 09)"ukázala svou pravou tvář" a zbývající parlamentní pidistrany zatím nevzbuzují, z různých důvodů, "žádné davové nadšení". Neparlamentní strany a hnutí, dosavadní a nově vzniklé,které chtějí ve volbách uspět, musí přesvědčit váhající občany, že právě ony jsou schopny připravit realizovat ty žádané zásadní změny a vyvést tuto republiku z prohlubující se morální a hospodářské devastace.
      Mohu se ovšem mýlit, jak se ukázalo v minulosti, mnohým občanům stačí k rozhodnutí koho volit - hezká známá tvář, kobliha, klobása s pivem, plamenné řeči, "setrvačnost",apod. L.S.

      Vymazat
    2. Obávám se, že volby u nás už nemají na nic vliv...poznáte podle činů, je-li B.Sobotka z ČSSD, nebo z TOP, nebo ODS či z ANO ?

      Vymazat
    3. Referendum !

      Vymazat
  9. Neexistuje experimentální ověření traktované a všude rozhlašované prospěšnosti inkluze. Nikdo neprovedl žádný výzkum srovnávající pracovní uplatnění žáků po ukončení zvláštních a speciálních škol s žáky se srovnatelnými dysfunkcemi umístěnými do základních škol. Dokud není tímto způsobem prospěšnost inkluze ověřena, nemáme žádné oprávnění ji realizovat, tzn. ze strany vládních institucí, které to nátlakem činí, jde o zločin. Je paradox, že se někdo je schopen se dopustit něčeho podobného a neobává se trestu.
    K obhájení inkluze by bylo nutné několik let trvající sledování uplatnění dětí se shodnými dysfunkcemi na různých typech vzdělávacích zařízení a hlavně jejich životní uplatnění po ukončení školní docházky. Bez podobné srovnávací studie provedené v naší republice nemají tvrzení státních úředníků a médií žádné opodstatnění. Jsou jen pseudopravdou zjevenou BOHEM či DUCHEM (nebo možná spíš Bruselem), každopádně však mající hodnotu podobnou středověkému náboženskému dogmatu o tom, že země je plochá obklopená oceánem temnoty...

    OdpovědětVymazat
  10. Inkluze jednoho dne pokročí do té míry, že budeme integrovat pár nadaných děti do tříd plných debilů.

    OdpovědětVymazat
  11. hrabě Kocharowski28. února 2016 22:38

    A dodávají, že toto tzv. inkluzní vzdělávání je prý v demokratické společnosti nezbytné, je pro ni zásadní a nedá se zastavit.
    xxxxxxxxxxxxxx

    V demokratické společnosti? Koho se ptali? Mají plnou tlamu "demokratické" společnosti, ale prosazují to jako bolševici, svině prolhané.
    Ve skutečně demokratické zemi by sluhové cizí moci nemohli prosazovat zločiny proti demokratické společnosti. Inkluze je zločin na národu. Kvůli pár dementům má být plošně zničeno školství celé společnosti. Chtějí zničit národ, tak začínají ničením dětí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám tedy pocit, že za toho Jakeše a Husáka, když se zdálo, že nám vládne dobře sehraný tým záškodníků a horší to být nemůže, jsme se mýlili.
      Tenkrát nám vládli hlupáci, kteří se snažili, aby to fungovalo. Zatím co teď nám vládnou chytráci, kteří se snaží, aby to nefungovalo.

      Proč asi jede každý novězvolený předseda vládní strany do USA? To bych rád věděl. Když si ale poslechnu Georga Friedmana, tak se mi to vyjasňuje: Oni řídí evropské země rámcově přes EU, a detailně přímým kontaktem. Takže oni si tam ty naše předsedy zvou proto, aby jim vysvětlili pravidla hry a svoje podmínky, a ti naši jim to tam slíbí. A těm nejlepším slouhům tam pak v senátě postaví za zásluhy bustu.
      Nebude v Čechách lépe, dokud nevystoupíme z EU a z NATO. Kdyby takový případ snad nastal (na to jsou ovšem čačtí Čechové přece jen trochu ustrašení a nesjednocení), tak záhy zjistíme, že nám tu nic nepatří. Francouzi nám zavřou vodu, a než si nasbíráme dešťovou, tak se ještě rádi s omluvou vrátíme do zpátky do lůna naší macechy Unie a pomalu se s ní budeme propadat do nicoty, a nadávat, jak zanikáme.
      PB

      Vymazat
  12. Experti České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV)by si měli zřídit školu s dobrovolně přihlášenými žáky. Zde by sami učili, připravovali průběžně metodické příručky, prováděli by průběžné testování a na závěr po několika letech zkušeností ze všech předmětů důkladnou analýzu.
    Kde berou tu drzost experimentovat s našimi dětmi? Jak se stanou běžní učitelé přes noc speciálními pedagogy? Asi je pak budou nutit do dalšího vzdělávání a na samotné vyučování už nebudou mít učitelé sílu. Z daní se budou platit asistenti pro mírně retardované, ale většina dětí bude debilizována.

    OdpovědětVymazat
  13. Stara metoda, blbost se nalezite ozrejmi tim, ze se jeste vylepsi. Pak si uz bez pochyby kazdy vsimne, ze se opravdu jedna o blbost.

    OdpovědětVymazat
  14. Inkluze je zřejmě jen podpůrným prostředkem masové, organizované imigrace se zahájením tvorby hnědé rasy se sníženou inteligencí, za vydatné pomoci našich politiků vesměs rovněž nižší inteligence a nulových morálních zábran. Temná síla vítězí na naší planetě za vydatné pomoci zločinné třídy politiků.

    OdpovědětVymazat
  15. Vše začíná pozvolna a od nuly, jen revoluce jsou náhlé a masové. Inkluze je kupodivu něco mezi. Nikdo s cílem udržet stav vzdělanosti národa a pokusit se jej vylepšit ji nechce, ale stejně bude prosazena. Protože si to cestou národních vlád, Bruselu a OSN přejí zákulisní loutkovodiči!!

    Je to metoda, jak:
    a) přiblížit vzdělanost a inteligenci většinové populace k zářnému etalonu demokracie - USA
    b) usnadnit budoucím vládcům práci s masami pomocí jejich manipulace sdělovadly - hloupí a neinformovaní stále věří novinám, Tv, ....
    c) připravit vzdělávací systém a společnost na zařazení imigrantů do vzdělávacího procesu - protože inmigrace je naplánovaná a tyto plány Brusel ani nereviduje, natož aby byly zrušeny.

    Celá problematika úpadku vzdělanosti zapadá do matrice řízeného úpadku lidské společnosti.
    Čím více máme času (díky robotizaci a automatizaci výrobních procesů), tím méně jej využíváme k růstu vlastní osobnosti - díky tlachání na FB a čumění do bedny.
    Čím lépe jsme materiálně zajištěni, tím méně máme dětí!!
    Čím více máme osobních svobod (dětstvím počínaje), tím nižší pociťujeme odpovědnost.
    Čím větší máme možnost se vyjádřit, tím méně se vzájemně posloucháme.
    Čím vyšší vzdělání požadujeme, tím hůře jej můžeme v životě uplatnit!!
    Čím méně musíme fyzicky pracovat, tím více pociťujeme nenaplněnodst a uspokojení!!
    Čím lépe jsme materiálně zajištěni, tím větší strach ze stráty příjmu pociťujeme.

    Dostali jsme se (díky řízené propagaci materialismu a ateismu) do stádia materiální závislosti na státu (důchody, dávky, ...), potažmo EU a v zásadě jsme (převážná část) rezignovali na hledání autonomních řešení. Systém nás mele až semele.

    Mír s námi!!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
  16. jedna se o odrovnani schopnych deti.Tim postupem oslabení naroda,25 let v čechach dodávky drog na plno -zničit mladé verte tak je to

    OdpovědětVymazat

Reklama