Reklama

.

.

pondělí 22. února 2016

Je skutečně přímá volba prezidenta „přímou chybou“, jak tvrdí A. Mitrofanov?

Jiří Baťa
21. 2. 2016
Komentátor deníku Právo Alexandr Mitrofanov se zamýšlí nad podle něj ne zrovna šťastným řešením ve věci tzv. přímé volby prezidenta. Podle něj neměla být v Česku přímá volba , protože jsme prý nedosáhli úrovně občanů Švýcarska a i nadále jsme infikováni rudou infekcí, ze které se budeme ještě dlouho léčit. „Přímá volba se ukazuje jako jedna z největších chyb, které se tento doslova ubohý národ dopustil“, říká A. Mitrofanov.


Nejsem žádný politolog, nemohu tedy věcně argumentovat o správnosti tohoto názoru, ale jako laik se domnívám, že přímá volba není špatná v důsledku nízké úrovně českých občanů, ale z hlubokého zklamání o neuskutečněných představách některých politiků a jistého segmentu občanů. Konstatování pana Mitrofanova o ubohosti národa, který dopustil přímou volbu, je těžká urážka všech občanů, protože na tom, jak volby proběhly, resp. s jakým výsledkem skončily, by nezměnila sebelepší úroveň občanů, když výsledek přímé volby byl největší porážkou právě těch lidí, kteří očekávali a věřili, že volby vyhraje jejich kandidát, Kchárl s hárem, tedy Karel Schwarzenberg.

Porážka a zklamání těch, kteří v jeho vítězství nejen věřili, ale na jeho vítězství vsadili a plánovali svou bezproblémovou budoucnost, dnes tito lidé svádí přímou volbu na nízkou, dokonce ubohou úroveň národa. S tím je možno souhlasit, pokud do této ubohosti zařadíme právě ty, kteří se dodnes nemohou smířit s porážkou svého kandidáta, resp. s vítězstvím M. Zemana, který jim těžce zhatil vše, co si od přímo zvoleného prezidenta, pokud by jím byl Schwarzenbeg, slibovali. Právě tito lidé věřili, že ne kvůli občanům, ale kvůli sobě samým bude výhodou, když se přímá volba prezidenta prosadí. Pokud by tomu tak nebylo nevěřím, že by se politici nezasadili o to, aby zákon o přímé volbě prezidenta byl schválen. Při jejich schopnostech, které prokázali např. při schvalování zákona o církevních restitucích, vládních balíčcích apod., by to pro ně zcela jistě nebyl žádný velký problém. Ono je snadné neočekávanou prohru svést na občany, navíc na ně hodit plachtu ubohosti a nízké úrovně (IQ) jenom proto, že vývoj dalších událostí po zvolení Miloše Zemana prezidentem se neodvíjí podle jejich představ, zhatil jejich plány a svérázná politika M. Zemana je na hony vzdálená jejich představám.

Pan Mitrofanov sice osobnost K. Schwarzenberga takticky nezmiňuje, nicméně není pochyb o tom, že v pozadí jeho úvah hraje významnou roli. Podíváme-li se tedy na tuto záležitost z opačného úhlu pohledu, tedy v situaci, kdyby přímou volbu prezidenta vyhrál Karel Schwarzenberg pochybuji, že by se A. Mitrofanov stejně stroze a odsouzení hodným způsobem vyjadřoval o jeho přímé volbě a o lidech, kteří jej volili jako o voličích M. Zemana, které má za ubohé příslušníky českého národa. A. Mitrofanov by se stejně jako dnes musel ve svém kritickém hodnocení přizpůsobit společenské atmosféře, která by byla politickým děním ovlivněna. A to i za okolností, že Karel Schwarzenberg coby prezident by ve své funkci působil zcela nepochybně mnohem problematičtěji, než působí M. Zeman. Je těžké predikovat, co by bylo kdyby, nicméně jsem především přesvědčen o tom, že Karel Schwarzenberg byl na funkci prezidenta naprosto a zcela zásadně nevhodným kandidátem. Měl řadu handicapů, které by každý rozumný člověk uznal jako významnou překážku pro výkon prezidentské funkce.

Přesto jej s vědomým a nekritickým přehlížením všech jeho osobních negativních nedostatků, s evidentní ideologickou zaslepeností, falešnou oddaností odkazu V. Havla, přehnaného zveličování a zbožňování jeho osobního kreditu a „šarmu“ , poukazování na jeho aristokratický původ, člověka s nedokonalou znalostí českého jazyka, zato prý hovořící s „noblesou“ aristokrata, člověka, který měl údajnou významnou mezinárodní prestiž, jej v přímé prezidentské volbě s plným nasazením podporovala nemalá část především pravicové politické scény spolu s lidmi z intelektuálního prostředí (umělci, herci, zpěváci, hudebníci, novináři, bohatí podnikatelé, VIP atd). Toto jsou zřejmě ti lidé, kteří podle pana Mitrofanova nemají dostatečnou úroveň, představující ubohost národa? Je na panu Mitrofanovi, aby se v tom rozebral.

Je samozřejmé a logické, že samotná prohra jejich kandidáta na post prezidenta jakož i následné nenaplněné očekávání, téměř neakceptovatelný, svérázný výkon a činnost prezidenta Zemana nemůže uspokojit jejich představy ani jejich ego a proto také pan Mitrofanov soudí, že přímá volba prezidenta byla přímou chybou. Umím pochopit jak pana Mitrofanova tak i řadu dalších, kterých se zklamání tak hluboce dotýká. Přesto jsem přesvědčen, že prezident Zeman je, přes řadu (i mých osobních) výhrad, kritiky jeho osobního projevu a problematického jednání, pro ČR mnohem menší zlo, než kdyby byl prezidentem Karel Schwarzenberg. Osobnost prezidenta Miloše Zemana zhodnotí až sama historie a není pochyb, že ta teprve vyjeví jeho kvality.

Bez obalu a jakýchkoli pochybností lze říct, že v případě zvolení do funkce prezidenta Karla Schwarzenberga by to bylo největší fiasko, jaké kdy by mohla ČR na mezinárodním poli sklidit. Je ovšem těžké o tom přesvědčovat lidi, kteří jsou těžce frustrováni skutečností, že chtěj nechtěj (častěji nechtěj) musí akceptovat prezidenta Miloše Zemana. Kníže Karel Schwarzenberg je už jen skomírající vysnělý aristokratický idol, pomalu odcházející do útrob zapomnění. Je opravdu těžké pro pravdoláskaře, sluníčkáře, pražskou kavárnu a havloidy se smířit se Schwarzenbergovou prohrou (zaplať pánbůh za ni) a za existenci extrovertního prezidenta v podobě Miloše Zemana. Ale takový je život.

(Zdroj: http://www.novinky.cz/komentare/395195-ocima-sasi-mitrofanova-prima-volba-prima-chyba.html).

57 komentářů :

  1. Při prezidentských volbách museli stát při českém národě všichni svatí. Možná je dnes jednoduché být celosvětově oblíbeným prezidentem, jako je Zaman - stačí mluvit pravdu. I když tak jednoduché to asi není, ještě je zapotřebí tu pravdu a dobro rozeznat.
    Juno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...absolutní souhlas...jenom si myslím, že
      to chce mít taky odvahu...a tu pan prezident
      Zeman má...

      Vymazat
    2. Prpesně tak,ikdyž jsem ho volil jako lepší zlo.Díky za to!A soudruh Mitrofanov,zrádce nejen národa,ale on zradil i sebe,by se vůbec k takovému tématu neměl vyjadřovat,stal se z něho informátor lží,propagandy a pokrytectví.Novinářská etika už dávno z něj a nejen z něj,vyčpěla.

      Vymazat
    3. ..a ještě dodatek,..taky jsem volil Zemana
      "jako menší zlo"...dneska jsem rád...ale musel bych bejt padlej na hlavu, abych si nebyl vědom, že má taky "své chyby"...ale kdo je nemá...?!

      Vymazat
    4. Bylo několik kandidátů ze současné elity národa,kteří se o post prezidenta ucházeli. Vyhrál lidem demokraticky zvolený kandidát, nebo ne? Tak o čem je řeč? Ani demokraticky zvolený kandidát nemusí být nutně ten nejlepší. Kdo zaručí, že prezident volený parlamentem bude určitě ten pravý? To je úděl demokracie a její úskalí. Mitrofanof vyčítá lidu minulé návyky ale nedělá on to samé, když chce za ně rozhodova?
      M.Radikowski.

      Vymazat
    5. Vykládá se, že pana Mitrofanofa bije vlastní žena, a tak on alespoň bije svého prezidenta, tam mu nehrozí, že by dostal dvakrát tolik jako doma.

      Vymazat
  2. Je to tak. Pravdoláskař si vždycky pravdu ohne.
    Největší chyba byla druhé volební období Havla.
    Měli bychom teď normální stát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je otázkou, zda by ke znovuzvolení Veškrna došlo, pokud by byla zavedena přímá volba již tenkrát. Lidi jsou neustále obelháváni našimi masmédii a internet byl v té době u nás teprve v začátcích.

      Vymazat
  3. U našich politiků není zpětná vazba na jejich rozhodnutí. Náš volební systém funguje asi tak, že obelhaní voliči zvolí nejvíce ulhaného politika, který činí dalekosáhlá rozhodnutí, o nichž před svým zvolením lhal, nebo vůbec nemluvil. S odkazem na politické rozhodnutí nám naši političtí sedmilháři beztrstně přijímají zákony a rozhodnutí o církevních restitucích, podpoře solárních baronů, nebo přijímání tisíců nežádoucích migrantů. Pokud by tato rozhodnutí deklarovali předem, nikdy by nebyli zvoleni. Přesto se tak děje a nikdo z politiků není trestně stíhán. Dochází tak paradoxním situacím, kdy troškař Rath půjde do vězení za několik desítek milionů, ale Nečas za desítky miliard se nám za rohem směje. Stejně, jako se nám bude jednou posmívat za rohem Sobotka. My nemáme jinou možnost obrany, než je prevence. A jednou z možností prevence je přímá volba. Ta omezuje účelovou manipulaci a zákulisní politické handly. Navíc, pokud je Mitrofanov demokrat, jak mu může vadit ten nejdemokratičtější způsob výběru zástupce lidu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to dopadá,když se u nás v politice personifikuje a nerozeznàvá.Dr.Rath několik milionů pro sebe je to samé jak Nečas,potažmo vláda,desítky miliard.On je však rozdíl mezi trestní odpovědnosti a politickou odpovědností i když co je co kolikrát neví ani soudy.Přímá volba,když má zvolený imunitu nic neřeší.Mitrofanov má pravdu,byla to chyba.

      Vymazat
    2. Volební právo není o tom,kdo mà jaký ksicht.Pacholek zůstane pacholkem i když bude zvolen jakoukoliv volbou.Máme prezidenta a vládu jakou jsme si v dobré víře zvolili a můžeme nadávat jen sobě.

      Vymazat
    3. 8:29Nevím,v čem má pravdu!Vy zapomínáte na mnoho věcí,které se podařilo jenom někomu.Prolomení Benešových dekretů,zaprodanost země,rozprodání státního majetku a rozkradení státního majetku,neúcta k národu,parazitování nevládních organizací na našem rozpočtu,lhaní,podvádění,vymývání mozků mladé generaci a jejího zneužívání k jiným zájmům.Likvidace Evropy za naší pasívní účasti,řízená Bildelbergem ,UDA a další lůzou.Proto jsem rád za pana prezidenta.Za vládu se stydím a za některé členy hodně.Mitrofanov má svůj vývoj od komunistů po dnešek a to velice nevalný.A proto je přímá volba prezidenta v dnešní době správná i kvůli takovým,jako je on,Štětina,Halík,kníže Khárl a další Havloidní zrádci.

      Vymazat
    4. @11:32 Članek je o přimé volbě.Chybné rozhodnutí PS,stejně jako vznik krajů,kdy máme vlastně 15 vlád!Co se týče Mitrofanova,jo vyvíji se,nakonec i náš prezident přece říká,jen blbec nemění názor,že.

      Vymazat
    5. 13:05 Ano, jen blbec nemění názor. Na druhou stranu, žádného blba změna názoru blbosti nezbaví.

      Vymazat
  4. Alexandr Mitrofanov je kapitola sama pro sebe.Z jeho článků lze usoudit,že je nepíše za sebe.Peníze každý potřebuje tak to chápu.Tady je jednoznačně vidět,že Ksčm je stejná banda je jen spolek příštipkářů co nemá vlastní názor,tak to nechají na odbornících viz.výše uvedený Saša.Mrzí mne,že mnoho lidí jim zase věří a myslí si,že oni by něco změnili.Je to stejná cháska jeko pravdoláskaři,taky by si rádi nakradli.Pane Baťa lidé jako vy upadnou v zapomnění ale,protože vítěz tvoří dějiny a tam většinou slušní lidé chybí.čeký kluk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Mitrofanova jde o osobní nenávist vůči Miloši Zemanovi.která se táhne už přes dvacet let.Je to daleko za hranicí normality a jakýkoliv úspěch M.Z. přivádí logicky rodáka z Rostova na Donu (A.M.) k nepříčetnosti.On nestojí za komentář,spíše mne překvapuje,když v tom někdo hledá racionální vysvětlení.

      Vymazat
    2. Přesně tak.Nevím co má hodnotit ubohý národ pan komsomolec emigrant z Ruska Mětřífanov. A nejen on. Stále v TV žvaní Též Římancev, Furtštejn, Stěblblíková a další. Zvolení zástupci opozice se do médií nedostanou a neziskovky určují hlavní směr.

      Vymazat
    3. Napíši to jednoduše, Mitrofanov se nemusí nad ničím zamýšlet, je to havloidní idiot, který žije mimo realitu.

      Vymazat
    4. Mitrofanov a Peheheheheh jsou největší zmrdi co píšou do novin, jejich články si nikdy neodpustí se strefovat do demokraticky zvoleného prezidenta Miloše Zemana. Nikdy se nesmířili s porážkou v čestné volbě. To samé ta verbež, když na náměstích šve studenty a další proti řádně zvoleným zástupcům za KSČM, viz. minulé krajské volby. To je pořád plná držka demokracie a když ji mají a mají respektovat vítězství nebo lepší umístění po demokratické volbě, tak to najednou nejde. My normální přejeme panu prezidentovi Miloši Zemanovi pevné zdraví a příště si ho zvolíme znovu. V procentech oblíbenosti a důvěryhodnosti si na tom nestojí vůbec špatně. To je nepochybně známkou toho, že to dělá dobře. Navzdory všem přisdisráčům !!!!

      Vymazat
    5. Mitrofanov,Fendrych Šláfenberk,Pehe,Halík a ostatní političtí impotenti,ti nestojí ani za to,aby si o ně někdo opřel kolo :-) Když něco napíší,tak to nejde číst,když něco řeknou,tak to je hnus a děs,prostě pánové,vraťte se do hrobu :-)

      Vymazat
  5. Podle toho kreténa Mitrofanova můžeme vlastně zrušit volební právo. Podle něj počkáme až budou občané svéprávní. Kdo určí svéprávnost ???????,Mitrofanov????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mitrofanova nemá cenu reagovat. Za komančů byl jejich největším obdivovatelem, Nyní se karta obrátila, tak je jejech největším kritikem. Kdyby nás osadili rusové ( co by tu asi dělali) Tak se začne hlásit ke svému ukrajinskému původu a bude tvrdit, že byl ke spolupráci donucen zlým režimem.
      Prostě takovej hajzlík, kterej bude blebtat to co režim potřebuje
      J.

      Vymazat
  6. Souhlasím. Mitrofanov se v poslední době nedá číst. Já jsem volil proti knížeti. Nyní vidím, že jsem udělal dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Na těchto stránkách velice často kritizujeme média za vytržení nečí úvahy z kontextu. Pan Baťa se ve svém článku dopustil něčeho obdobného, musím to zde uvést, ač pana Mitrofanova vůbec nemám rád. Pan Baťa uvedl:

    Konstatování pana Mitrofanova o ubohosti národa, který dopustil přímou volbu, je těžká urážka všech občanů...... V ČLÁNKU JE VŠAK ŘEČENO TOTO:
    ....nejprve citace diskutéra.....
    „Přímá volba se ukazuje jako jedna z největších chyb, které se tento doslova ubohý národ dopustil.“.....a Mitrofanov řekl až toto......

    S přívlastkem použitým v poslední větě nesouhlasím. Ne že by nebylo mezi námi dost ubožáků. Ale národ tvoří i lidé, kteří si toto označení nezaslouží.

    OdpovědětVymazat
  8. a my tu máme Mesežnikova - že by náhoda? -

    OdpovědětVymazat
  9. Mitrofanova je lépe si vůbec nevšímat. Je to ubožák, který by se jinak, než psaním lží na zakázku, neuživil.

    OdpovědětVymazat
  10. Mitrofanova je lépe si vůbec nevšímat. Je to ubožák, který by se jinak, než psaním lží na zakázku, neuživil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jak píšete, toho mohla zaměstnat jen pražská kavárna. Tím se mu otevřely dveře do ČTdžazíry, jinak by to byl bezvýznamný rusák. To samé se stalo i s těma štětkama Pussy Riot, hudba by je neuživila, ale jsou protiruské a ČTdžazíra jim dávala prostoru jak nikomu. Tak víme odkud vítr vane.

      Vymazat
    2. Nikdy, opakuji, nikdy by to nenapsal, kdyby byl zvolen někdo z havloidních přátel kočičí pracky.

      Vymazat
    3. Přímá volba presidenta v naší zemi-to byly snad jediné volby,které mohly "něco"změnit a taky změnily.Díky za ně.Vítěz vzešlý z těchto voleb má obrovský mandát od voličů,určitě větší,než obě sněmovny dohromady.Samozřejmě ovšem, ne každý člověk je tak silná a vyzrálá osobnost jako pan president Zeman

      Vymazat
  11. Bodejť by nezuřili,kavárenští,sluničkáři a další.
    Volbou Zemana,se jim mnoho pokazilo,padla vláda,nově parlamentní volby pravice prohrála,mnoho lukrativních a dobře placených míst,museli mnozí opustit.Ještě mě s toho plyne,že Schapiro se musí hodně snažit a ještě více platit,aby to mohl zvrátit.

    OdpovědětVymazat
  12. Je to už únavné opakování mantry že někdo neunesl prohru.Není tomu tak,lidé vítězství Zemana přijali a oprávněně očekávali, že bude důstojným představitelem země.No, nestalo se.Projevil se jako primitivní intrikán (Lánský puč),opilec,nechutný porušovatel všemožných zákonů,člověk bez cti abez morálky.Mstivý Švejk,nelze to říci lépe.Stačí,když se kamera podívá do tváří jeho příznivců a je jasno. Přímá volba prostě nebyl jen omyl, byl to fatální omyl.Protože kdyby byl zvolen Kníže, nedělal by sice zemi ostudu ve světě jako Zeman, ale přiznejme si upřímně,Kalousek by tu z toho udělal perský trh.Dřívější volba Klause,která k tomuto Waterloo vedla, byla taky strašná, ale pořád tu byla naděje, že příště.... Tato naděje teď padla, protože lůza ochutnala moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co je jako nestalo, jaké očekávání Miloš Zeman nesplnil? A co nedávná demonstrace na jeho podporu? A váš guru Kalousek, to je morální autorita? Pane vy jste komik, protože tomu lhaní už se lidé chechtaj.

      Vymazat
    2. 11:27

      "...váš guru Kalousek..."
      Idioti jako ty nejsou schopni ani chápat psaný text.

      Vymazat
    3. Komu pořád nadáváš,ty podřadný vemeno z kachny?!!!

      Vymazat
    4. A bude pro vás 11:13 stále hůře a hůře. Národ český musí převzít svou budoucnost do svých rukou.

      Vymazat
    5. Táhni do pekla, proislámská, pronacistická válečná stvůro, i se svým knížetem Pekel Kchárlem Blekotou z Bilderbergu, kterého dnes na Parlamentních listech vytáhli z klerofašistické stoky pražské lumpenkavárny, kde po boku protektorátních kolaborantů a uprchlických matrací (namátkou Šiklové, Marksové, Žilkové) bagatelizuje (obhajuje) pogromy na ženy v Německu, které stejně jako v Oděse probíhaly za spoluúčasti státní moci(přihlížení a nečinnosti policie a hasičů).

      Vymazat
    6. Registr se plní

      Vymazat
  13. On ještě někdo kupuje noviny? A kdo kupuje Právo? Že by voliči KSČM chtěli za prezidenta Kchárla fon Sajrajt??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ještě někdo kupuje noviny? Třeba já. PRÁVO. Ale jen když tam má článek pan profesor Keller.

      Vymazat
  14. Mitrofanov je typickým příkladem prestituta,který vždy psal,píše a psát bude v linii toho,kdo ho platí!! Prostě bezcharakterní lump!! Hodil by se sice výraz silnější,ale nerad je používám.

    OdpovědětVymazat
  15. Mitrofanov je typickým příkladem prestituta,který vždy psal,píše a psát bude v linii toho,kdo ho platí!! Prostě bezcharakterní lump!! Hodil by se sice výraz silnější,ale nerad je používám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karel Schwarzenberg usvědčen z podpory válečných zločinů na Ukrajině http://www.nwoo.org/2014/06/12/karel-schwarzenberg-usvedcen-z-podpory-zlocinu/

      http://www.svetkolemnas.info/novinky/domaci/1118-nastvany-obcan-podal-trestni-oznameni-na-karla-schwarzenberga-za-valecne-zlociny

      Vymazat
  16. Mitrofanov se projevil jako obyčejný trouba. Zaplať pánbůh za to, že se v ČR prosadila přímá volba prezidenta. Z těch kandidátů, kteří měli o tento post zájem nebylo lehké vybrat. Nakonec volba mezi Zemanem a Schwarzenbergem, to bylo pro všechny velké dilema. Nakonec jsem rád, že vyhrál Zeman, protože to je člověk, který nepotřebuje krást, je spokojený s tím co má a nenechá se uplatit ani si do ničeho kecat. Navíc jeho velikou předností je, že mluví pravdu (nemá potřebu lidem lhát) a věci o kterých mluví, které komentuje, nazývá pravými jmény. Zákony které podepisuje si určitě všechny čte a když se mu něco nelíbí, tak to řekne naplno a bez okolků. Je velké štěstí, že nebyl zvolen kníže Schwarzenberg, protože by byl jen figurkou jeho loutkovodičů a mafiánů ze všech politických stran. Doufám, že bude opět kandidovat a vyhraje, budeme to jako národ potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezabývám se podobnou pakáží a pokud se objeví na obrazovce on a jemu podobní, okamžitě přepínám na jiný kanál. Pana Zemana jsem volil až v druhém kole jako menší zlo a dnes vidím, že jsem volil naprosto spráně a o žádné zlo se nejedná. Je to pro mne určitým zadostiučiněním a opravou prvního kola, kdy jsem dal hlas tomu magorovi Dienst.

      Vymazat
    2. Přečtěte si dnešní Parlamentní listy, noblesní a urozený deviant Schwarzenberg po boku protektorátních kolaborantů a uprchlických matrací (namátkou Šiklové, Žilkové, Marksové http://jdem.cz/bywkj7 ) bagatelizuje (obhajuje) pogromy na ženy v Německu, které stejně jako v Oděse, Dněpropetrovsku, Mariupolu a Simferopolu byly zorganizovány, koordinovány a provedeny za spoluúčasti státní moci (přihlížení a nečinnosti policie a hasičů).

      Vymazat
  17. Zrovma jsem po pul roce četl Mitrofanova . Zajímaloby mě co by napsal pokud by vyhrál volby Schwarzenberg , nebo jak se píše tento probuzený upír Rakouskouherské monarchie.

    OdpovědětVymazat
  18. TOP 09 musíte se naučit prohrávat . S pozdravem Mirek Dušín

    OdpovědětVymazat
  19. Pan Mirofanov se svým vyjádřením o ubohosti národa dává vlastně na vědomí, že se již nepovažuje za Čecha.Toto odporné, urážlivé vyjádření tohoto, kdysi dávno dobrého novináře ukazuje, kam až může některý jedinec za Jidášův groš klesnout.

    OdpovědětVymazat
  20. KYJEVSKÝ MAJDAN PO DVO LETECH -

    https://www.youtube.com/watch?v=5JepJXsW7SY&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2196-nacvik-na-spartakiadu-vzor-55-ceske-feministky-se-verejne-svlekaji-donaha-sexualni-utoky-a-znasilnovani-bezbrannych-zen-jako-nacvik-na-hromadne-vystoupeni-muslimu-vedi-rozverne-damy-co-je-to-taharrush.htm

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Veronika-Zilkova-o-problemech-s-imigranty-Je-to-u-nich-pud-prirody-Casem-k-tem-novym-samcum-pujdeme-dobrovolne-Musime-zavest-multikulti-vychovu-do-kazde-skoly-417246

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Schwarzenberg-Meli-drzet-hubu-Merkelova-preci-nemuze-postavit-kulomety-na-hranice-a-strilet-Kdo-byl-nekdy-na-ozrale-veselici-na-venkove-422905

      Vymazat
  21. Děkuji prezidentu Zemanovi, že odehnal TOP09 Klerofašisty a nadstandardní od koryt. Nyní už je naléhavě potřeba, aby oprášil poválečné, ale nadčasové Benešovy dekrety, jež ochrání naši společnost od multikulturních zrádců, sluníčkářů a jejich pomahačů z neziskovek, od papeženců a protestantských sekt (souhrnně nazývaných církevní zlodějina) pracujících, imigrací používanou jako zbraň, na likvidaci našeho národa (Slovanů) a potrestají proislámské, pronacistické válečné stvůry a sexuální devianty, kteří obhajují pogromy na ženy a děti v Německu (Rakousku, Itálii, Dánsku, Švédsku, Velké Británii) a starousedlíky ve Francii, které stejně jako v Oděse, Dněpropetrovsku, Mariupolu a Simferopolu byly zorganizovány, koordinovány a provedeny za spoluúčasti státní moci (přihlížení a nečinnosti policie a hasičů).

    OdpovědětVymazat
  22. Je to tak Benešovy dekrety jsou nadčasové . Už mi asi dochází proč byl gulak nutností pro takové lidi jako Mitrofanov , Pehe , Halík atd . Nic nedělat jen sedět na prdeli a rozeštvávat národ proti sobě . Za Husáka jste si nedovolili kritizovat . Teď když máme demokracii , tak budete špinit pána prezidenta . Zeman není loutka ani východu ani západu ! Mám rodinu na západě , nemají radost z hostu paní Merkel . Tak už konečmě pište pravdu sluníčka .

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem tedy měla při volbě prezidenta naprosto jasno. Přišla jsem kvůli tomu o přítelkyni, která se mě ještě na poslední chvíli snažila přesvědčit na Karlíka. Je zajímavé, že mě by v životě nenapadlo jí takto oslovit, i když jsem věděla, koho bude volit. Nechápu, proč se s tím nemůže srovnat. Vlastně mi to nevysvětlila. Je mi to moc líto. Ale na tomto příkladu vidíte, že polarizace společnosti značně pokročila. A myslím, že takto se rozdělily i mnohé rodiny - i když v rodině je to přece jen něco jiného, lidi jsou svázáni pevnějšími pouty. Nu, to naše dostalo povážlivou trhlinu, která, to vím, se už nikdy docela nezacelí. Ale já jsem to opravdu takhle nevyhrotila, smířila bych se s většinovou volbou kohokoliv, a i když bych lomila ruce nad jeho působením, neobrátila bych to proti kamarádce, na to jsem ji příliš ctila. No, zřejmě nebylo v tom vztahu moje postavení zcela rovnoprávné, takže zátěž způsobila zlomeninu. Dostala jsem blahosklonné doporučení, že se mám věnovat pečení buchet, které mi jde, zatímco v úvahách o politice pokulhávám. To se člověka dotkne. Zdravím a přeju všem pevná přátelství, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlo.Rozhodla jsi se z vlastní vůle a rozhodně ničeho nelituj.Náš národ byl léta vychován,že jsme museli držet ústa a krok.Zůstalo nám to i po revoluci.Příkladem toho jsou otázky "koho jsi volil,kolik bereš měsíčně atd.Jsme prostě už takoví a potom dochází k těmto situacím.Taky jsem zažil,to,že jsem se v slabé chvíli svěřil kamarádům jaký mám plat a už jsem tyto kamarády neměl protože na mne byli dost naštvaní ale na druhou stranu jsem měl jasno a to máš ty teď taky.Jednej vždy jak ti napovídá tvoje vědomí a buď statečná a ne vždy platí mlčeti-zlato ,mluviti stříbro".Je třeba si říci svůj názor a za ním si stát i když máš okolo lidi odlišného názoru hledej přátele ,kteří mají všech pět pohromadě a logicky uvažují jako ty.Z hlupáků si nedělej vrásky,žij a buď štastná,český kluk

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Paní Pavlo já jsem volil menší zlo ale jsem navýsost spokojen . Taky jsme v rodině nevolili stejně , dokonce většina vůbec . O politice se uz raději nebavíme a je klid . Věřím že se s přítelkyní udobříte . Pokud možno nedivejte se na zprávy a život bude veselejší . Taky to tak řeším hlavně od jata do podzimu . Zahrada :-)Zdař bůh Marcel

      Vymazat

Reklama