Reklama

.

.

pátek 12. února 2016

Jiný pohled, tentokrát z ženské perspektivy

Květa Pohlhammer Lauterbachová 
12.2.2016 E-republika

Blok proti islámu mne irituje právě proto, že kdyby jeho aktéři byli víc inteligentní, neoháněli by se islámem. Je to pouze umělý zástupný manévr, jak vyvolat „Střet civilizací“.



Můj kolega Pavel Letko má ve svém článku Budeme obětí nenávisti? zajímavou pasáž nazvanou „Lůza tehdy a dnes“. Píše, že neexistuje nic horšího, než byl nacismus. Že pokus o rasově čisté Německo, oddělování lidí na základě náboženství, rasy a národní příslušnosti skončilo nejstrašnější apokalypsou, co lidstvo doposud poznalo. Podobně lze předpokládat, že současné národovecké třeštění proti islámu, muslimům a vůbec „přivandrovalcům“ všeho druhu skončí jak jinak, než utrpením pro všechny.

Přiznám se, že ač tolerantní člověk, nejsem ochotna akceptovat ideologie, které jsou pro mne pouze jiným druhem rasismu. Ale především za vším hledám „Cui bono“? Myslím si, že existují ještě horší síly než byl nacismus. I kdyby to říkali stokrát denně v rádiu a televizi, protože v Německu a Rakousku se to nesmí říct ani uvnitř rodiny. A že i kdybychom byli jako ovečky a nechali si bez protestů změnit strukturu celé společnosti dle plánů „osvícenců“, jejichž cílem je vyhladit část populace světa, stejně pro nás připravují jatka, protože chtějí mít zeměkouli pouze pro sebe.

Dnes jim ideologie globalizace ekonomiky a podvodný finanční systém umožnil, aby získali nadvládu nad celými zeměmi, ba i kontinenty. Proto jsem se rozhodla uveřejnit malou ukázku z knihy, která se u nás nedá koupit a která odhaluje souvislosti a pozadí historického vývoje od roku 1900, které nám byly záměrně utajovány. Vedle Anthony Suttona nabízí autor, Američan italského původu Guido Giacomo Preparata, navíc ekonom, další fundovaný obraz historie, kterou bychom měli znát, abychom pochopili události a chaos dnešní doby. A především věděli, kdo za ním stojí (G. G. Preparata: Kdo dal moc Hitlerovi).

Za sebe musím říci, že nesnáším slovo "lůza". Už jednou bylo vysloveno vysokým katolickým představitelem proti lidem, kteří se odvážili protestovat proti likvidaci svých práv a porušování důstojnosti člověka. A navíc toto slovo evokuje nadřazenost nad těmi, kteří nepatří do mého elitního klubu, nemají moje vzdělání a sociální status. Pro každého křesťana by takové slovo mělo být tabu. Bohužel jím může být označen naší krásné „post sametové demokracii“ každý, kdo nemá stejný názor jako já.

A navíc platí, že jsme strašní nevzdělanci. Zejména vyučování dějin a hospodářských dějin dostávalo na frak už v době socialismu. Ovšem za posledních dvacet pět let byli myšlenkám komunismu oddaní učitelé úplní profíci proti těm dnešním učitelům. Ti dnešní mají daleko větší možnost dostat se k informacím, proto i oni jsou vinni na ohlupování mladých a národa. Navíc znalost jazyků je mizerná nejenom v široké populaci a i u učitelů, jak jsem si během krátké pedagogické praxe ověřila, nýbrž především u politiků, kterým chybí neustálé vzdělávání a rozhled.

Blok proti islámu mne irituje právě proto, že kdyby jeho aktéři byli víc inteligentní, neoháněli by se islámem. Je to pouze umělý zástupný manévr, jak vyvolat „Střet civilizací“. Mohli by svoji oprávněnou frustraci z ohrožení vyjádřit proti těm, kdo zapalují ohně. Těm, kteří zneužívají bídy těch nejvíc postižených, kterým vzaly války jimi způsobenými na Blízkém východě domovy, a na jejichž zádech sem importují džihád a státní terorismus. To vše jenom z důvodu, aby mohly být okleštěny dál naše svobody a mohlo být provedeno závěrečné velké vyvlastňování (sledujte akciové trhy a kulminaci měnových válek) než dojde ke zrušení hotovostních peněz a k přechodu k totalitní kontrole přes čipy. A mohli by tak svou energii směřovat na vytvoření politického programu, který sjednotí všechny síly a vytvoří odpor proti všem, kteří stejně jako ve 20. století neplánují nic jiného než krize a války.

A nakonec: Tato civilizace je pozůstatkem patriarchální organizace společnosti, je pohanská a ve skutečnosti hluboce nekřesťanská. Ovšem ten, kdo se stal sám její první obětí, je bílý západní muž. Stal se obětí uctívané hodnoty této společnosti číslo jedna. Vzájemného konkurenčního boje, touhy stále víc a víc, až ke zničení podmínek k životu. Na prvním místě jsou bankéři, alespoň podle jedné nedávné americké analýzy, která zkoumala psychologii jednotlivých skupin 11 000 obyvatel. Celkem 84 % z nich je naprosto závislých na droze, tedy na penězích. To však neumožňuje žít a nechat žít druhé.

Přesto mi ale není jedno, zda v dalších volbách zvítězí obyvatelé, kteří upřednostňují jiný právní systém a budou ho sem chtít implementovat. Nechci být čtvrtou manželkou někoho, ani být nucena být zahalena od hlavy až k patě. Ano, přiznejme si: jsme konzumními barbary. A ženy se staly nástroji marketinku a reklamy, fetišem, pobízejícím stále k většímu konzumu. Vlastně ani nevíme, co to vlastně ty „evropské hodnoty“ vlastně jsou. V Rakousku se ptali náhodných okolo jdoucích, co si představují pod rakouskými hodnotami a světe div, se – někteří se vyjádřili, že Wiener Schnitzel, jiní kožené kalhoty a nošení dirndlu či dokonce dort Sachr. Smutný pohled na tu naši blahobytnou civilizaci…





111 komentářů :

  1. No, paní autorka je blondýna a evidentně jí ani vyšší věk na rozumu nepřidal. Co se dá dělat, že?
    V této situaci je potřeba racionální uvažování i jednání a né žádné filozofování staré blondýny a spol.
    Islám není náboženství. Je to ideologie se vším všudy. Diktuje politiku, ekonomiku, prostě všechno. Je tedy neslučitelný se sekulárním uspořádáním, na západě už krásně vidíte že došlo k vzniku paralelní společnosti, která postupně převálcuje co jí stojí v cestě. Je to problém č.1 kterého cílem je naše likvidace.
    Když mám velký problém, racionální je se mu postavit, odstranit jej, než mě zničí. Autorka si myslí, že řešením je zamyšlení nad sebou samým a hledání vlastních chyb. Fajn. Kdyby lidstvo tvořily osoby stejného smýšlení, jako autorka, už dávno by vymřelo. Pro planetu by to možná bylo lepší, že?
    Ale je to krásné, sypat si popel na hlavu v pražské kavárně, pak se podívat do zrcadla a vidět tam svatozář. Ještě že existují "blbci", kteří vytvářejí hodnoty a platí daně, ze kterých je pohodlný život podobných filozofů financován.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...hlboky suhlas, lepsie sa ku tomu nejde ani vyjadrit.
      Ak by povedal moj stary otec: ..... "ta je obmedzena ako krava vyhladom zo svojej mastali" a "rozumie vsetkemu tomu ako vol hvezdam"

      Vymazat
    2. Tiež by som vyjadril naprostý súhlas s Vami a nie s autorkou tohto článku. Avšak mám aj voči Vám výhrady, že neútočte na autora, kritizujte len jeho názor, že v čom mýli. Je evidentné že pri snahe tejto autorky vyhovieť každému, si neodpustila stokrát PROPagandistické klišé o nacistoch, komúnistoch fašistoch, katolíckom duchovnom... a podobne. Zhuštená instantná znôška otrepaný a vyčpelých klamstiev, ktoré by ani pes nežral, nám ponúka veľkými lyžicami a vychvaľuje ako svoj najlepší pokrm. O Francúzskych demokratoch - Bonapartistoch ani muk. Takže chlapci, držme všetci kuš a radujme sa spolu s tatíčkom Masarykom že tady máme demokratizmus, celý svět nám ho závidí! Ani muk o Britských demokratoch, ktorí sa rozťahovali všade po svete a utláčali, vyvražďovali menejcenné národy. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    3. 10:49- osobní invektiva Vás zařadila mezi trolla ale článek jste správně vyhodnotil jako "nebezpečný" pro Vás. Pánům pod Vámi doporučuji "dvakrát číst, jednou psát".

      Vymazat
    4. Vážený pane Povolný. Vidím že jste se narodil se správným příjmením. Autorka v článku laboruje s pojmem "lůza". To je ta část společnosti, která na rozdíl od ní vytváří skutečné hodnoty a neplká u klávesnice nadřazené moralistické žvásty o tom co je dobré a co ne. Pro takovou autorku mi použití osobní invektivy skutečně nedělá problém. Hezký den přeji.

      Vymazat
    5. Co říci k článku, který jakoby něco naznačuje ale nenaznačuje, který je jiným ženským pohledem jako kdyby to bylo něco lepšího. V této zatracené době se nepotřebujeme dělit na chlapy, muže, ženské a neženské. Jestli někdo mermomocí musí už lidi dělit, tak na slušné a neslušné.Slušný člověk je ten, který respektuje ostatní, ale přitom si nenechá kadit na hlavu. Neslušný je ten co kadí na hlavu jiných a myslí jen na sebe a na úkor druhých. Současný stav lidské společnosti je neudržitelný, může to sice ještě chvíli trvat, ale stejně to praskne celosvětovou katastrofou. Těch pár naháčů bez ničeho co přežije možná někde, začne znovu, možná lépe ale také možná ne a vybijí se mezi sebou. Já nevidím žádné rozumné řešení. Amen

      Vymazat
    6. 10:49 Hezky vyjádřeno, souhlasím.

      Vymazat
    7. 13:48- v krizových dobách(rekatolizace, privatizace, islamizace) se paušalizaci nevyhnete. Neznamená to, že nejsou vyjímky. Já se necítím být lůzou z jedné, vy z té druhé strany. Ty hodnoty netvoříte sám ale se zaměstnanci, též "moralisté" je tvoří. Názor jen "Já" jsem ta hodnota dává též příčinu k invektivám z "druhé strany". I pro Vás ať je den hezký.

      Vymazat
    8. Jste trdla,urážíte ji,ale přitom jste vůbec nepochopili,co píše.
      Raději,než se tu začnete ztrapňovat si to ještě jednou,větu po větě přečtěte a pak se jí omluvte,tupci !!!

      Vymazat
  2. Možná jsou těmi "Evropskými hodnotami" ta větší svoboda než kterou umožňuje třeba ten islám a ta větší míra solidarity,která je jiným slovem vyjádřena jako socialismus,ke kterému lidstvo celé své dějiny směřuje chtě nechtě,protože souvisí s mírou dobra,které vzrůstá. Svět už není stejný a asi se tomu ani nedivíme, atomové zbraně,elektronika a všeobecně globalizace související s nějakou společnou vládou nad světem. Není to tak,že by si nějaký stát usmyslel válčit a nikoho na druhé straně světa by se to nedotklo,ať už vojensky nebo i čistě ekonomicky. Obrana světa tedy spočívá už v policejní práci mezi národy,takže,sorry,omlouvám se znovu všem jiného smýšlení, "ale díky Bohu za činnost USA a jeho spojenců v mezinárodní politice a i té silové", protože ,myslím,že skutečně brání ty vyšší a lepší EVROPSKÉ HODNOTY. A na závěr: Tato nynější světová situace,ten stav vývoje lidstva,který je chtě nechtě globalizací, ten je zákonitý a člověkem už těžko řešitelný. Je čas na zásah někoho zvenčí,jak vám všem sdělila Bible,.. a nechme té ideologie, nechme těch výrazů jako je třeba anděl a démon a podobně. Vesmírné civilizace. Důkazů o jejich existenci a jejich vyšší vývojové úrovni je mnoho. Nejhorší je ignorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro 10:54 "ale díky Bohu za činnost USA a jeho spojenců v mezinárodní politice a i té silové", To snad nemyslíš vážně? Jen blb nevidí, že příčinou dnešního bordelu jsou právě USA a jejich chorobné světovládné ambice

      Vymazat
    2. Jo, jasně, USA nejednají jen pro dobro ale především pro vlastní národní zájmy. Pro "Evropské hodnoty". A opravdu si myslím,že když svět někde vážně vzplane,bude se to týkat světa celého a může být i celý zničen.

      Vymazat
    3. Podle mne Evropskou hodnotou je soulad práva napsaného a každodenní reality.
      A tento soulad porušily samy špičky evropských elit.
      Bohužel váha jednotlivých zemí EU je přímo úměrná počtu obyvatel, Francie má méně obyvatel, než Německo, ale nehodlá se po 100 letech vzdát rabování v německé peněžence.
      Tak se Německo s Francií pustily do souboje, kdo bude lidnatější. Protože se Evropanky vzbouřily a odmítly rodit každá 10 dětí, řeší se to importem, ať to stojí co to stojí a Evropské hodnoty, právo atd šly k čertu.
      Mercelová to přehnala, domorodci se jí začali bouřit, uvidíme, co přinesou volby. Otázkou je, zdali vítězství domorodých Evropanů bude pro Evropu přínosem, z logiky věci by to tak být mělo. Příklad co dál s muslimy už máme, když zajaté Turky po vítězství u Vídně usídlili na území Rakouska-Uherska a donutili je přijmout křesťanství. I později monarchie nad muslimy zvítězila v Balkánské válce, potom byl vydán /a nyní v Rakousku novelizován/ zákon, podle kterého všichni kazatelé v R-U musí absolvovat theologické vzdělání v R-U a všem náboženským obcím je zakázáno přijímat dary ze zahraničí.
      Takže naši předci nám dali účinné zbraně na obranu naší kultury a jediní, kdo nás mohou zničit, jsou politici neschopní a neochotní tyto zbraně použít.

      Vymazat
    4. 10:54 - Činnost USA spočívá v "kroucení rukou těm, kdo nebudou dělat to, co chtějí", spojenci jim v tom pomáhají. To je zločinné. Kolik hektolitrů krve musí ještě vycedit nevinní pro zájmy jiných?

      Vymazat
    5. 14:18. Doporučuji Vám vybrat si pokud možno to nejmenší zlo,pokud není k dispozici dobro.

      Vymazat
    6. 14:37 Doporučení nechť přijmou tvární. Zlu je třeba se vzepřít, a ne mezi jeho typy vybírat. Je to přirozeností těch, kteří netouží po "krvi" jiných ve svůj prospěch.

      Vymazat
    7. 14:57. Asi neznáte ještě situaci,kdy je lepší se zatím jen ohnout a nezlomit se, kdo by pak například bojoval,kdyby Vy ne. A podobně. nemyslím si,že je nyní nutné bojovat proti USA jen protože je nejmenší zlo a ne dobro.

      Vymazat
    8. 15:07 - Na ohýbání mám příliš tuhou páteř.
      Je mi velmi sympatický jeden národ, od nás východně, který se neohýbá, ale zlomit se nenechá.
      Doufám, že jste to ohýbání nemyslel např. takto:
      https://www.youtube.com/embed/KYikHS1am9I

      Vymazat
    9. A pak to najednou křupne. Ne,ne, lepší je ohebnost,pokud je to v boji potřeba, nikdo se nemá vzdát,to je rozdíl.

      Vymazat
    10. 18:49 - S těmi, které nejspíš jednou narovná až hrob, diskutuji jen do té chvíle, než to zjistím.

      Vymazat
    11. To je vyšší úroveň boje,hlupáčku, vy lidé nejste ve vesmíru na té nejvyšší vývojové úrovni.

      Vymazat
  3. Pokud chceme pochopit, o co tu jde, musíme opustit náš píseček. http://eurasia24.cz/alternativy/446-zakony-geopolitiky-rusko-a-evropa-se-navzajem-potrebuji

    OdpovědětVymazat
  4. Blok proti islámu mne irituje právě proto, že kdyby jeho aktéři byli víc inteligentní, neoháněli by se islámem. Je to pouze umělý zástupný manévr, jak vyvolat „Střet civilizací“. Mohli by svoji oprávněnou frustraci z ohrožení vyjádřit proti těm, kdo zapalují ohně. Těm, kteří zneužívají bídy těch nejvíc postižených, kterým vzaly války jimi způsobenými na Blízkém východě domovy, a na jejichž zádech sem importují džihád a státní terorismus.

    Ale proč autorku tolik irituje blok proti islámu?
    Vždyť kdyby poslouchala veškerá vyjádření a né jen ta, která autorka chce slyšet, tak by jí došlo, že iniciativa říká to samé co paní Květa. Ano, vyníci jsou zřejmí, jsou to ti o kterých autorka píše,že jsou to ti, kteří zapalují ohně. Ti, kteří zneužívají bídy těch nejvíc postižených, kterým vzaly války jimi způsobenými na Blízkém východě domovy, a na jejichž zádech sem importují džihád a státní terorismus.Ano a proč tolik slov, víme kdo to je , jsou to především USA a jimi ovládaní poskoci v EU. Tedy Merkelová a spol. Sobotku samozřejmě nevyjímám.Ivo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, Leo. Práve kôli tým vysokým hodnotám Francúzskej revolúcie, rovnost bratstvo, sloba, pretiekli potoky krvi nevinných. Zabudol si dodať práve to čo pani autorka"zabudla" Tiež. Ťaženie Napóleóna naprieč európou na Russko a heslo Francúzskych demokratov: "...šlachtu a kňazov povešať!...". A teraz nebuď konšpirátorom, že prečo Napóleón neni "naj, naj naj..." -surovejším, nakrvilačnejším, najbrutálnejším, keď na zozname francúzskych demokratov k vyhladeniu oponentov, bol mohol byť skoro každý, len nie židia. Môj profil Ukrofil

      Vymazat
    2. Podle protokolů se vše nepochybně odehrává. Ne všichni, kteří s námi tuto hru hrají jsou Židé a rozhodně podlenich nehraje celá židovská populace.

      Ti co tu hru podle protokolů hrají jsou asociální oligarchové kteří uzurpovali vládu v kdysi svobodných USA!

      Více se dozvíte v článku "Židé si musí udělat ve svých řadách opravdu pořádný úklid. Zachraňte Evropu, čelí barevné revoluci klon č.3."

      http://svobodnenoviny.eu/zide-si-musi-udelat-ve-svych-radach-opravdu-poradny-uklid-zachrante-evropu-celi-barevne-revoluci-klon-c-3/

      Vymazat
    3. Ano souhlasím s Vámi,ovšem ten základ toho všeho hnusu který se za posledních 200.let děje je ryze z jejich kuchyně.Ať je to bolševismus,komunismus atd...vždy po pečlivém studiu nakonec zjistíte že za tím stojí nositel kultury úroku.......

      Vymazat
  5. Muslimové na přímou otázku, co si představují pod pojmem Evropské hodnoty většinou nalézaji povrchní odlišnosti a jmenují: nezahalené ženy, pojídání vepřového, pití alkoholu a podobně. Ve skutečnosti jsou těmi trvalými hodnotami ideje francouzské revoluce: Rovnost; Volnost; Bratrství. Jenže jak máme tyto hodnoty bránit, když vystvujeme na odiv spíše hrabivost a sobectví jako princip osobního úspěchu? Ano, pak může být „hodnotou“ dirndl nebo tuplák piva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsou jediné Evropské hodnoty! Sami o sobě nejsou ani funkčními. Inženýr si nikdy prakticky nemůže být roven s "lopaťákem". Otec rodiny má za ni nějakou zodpovědnost, a Volnost je pro něj tedy jen teoretická... Bratrství je těžké cítit ke zkorumpovaným mafiím u moci - a tyto mafie již rozhodně necítí bratrství s námi ostatními! Řekl bych, že trvalejšími a vyššími hodnotami - ač ty vaše nezavrhuji - jsou: Boží pravda, Boží láska, křesťanský soucit / solidarita a snaha o spravedlnost, vysoká vzdělanost pro všechny, etika - morálka / mravnost / poctivost / čest a mravní integrita, důstojný život pro lid..., tvrdá poctivá a promyšlená práce, víra v Boha, jako v poslední instanci, která spravedlnost řeší..., snaha o ochranu slabých... demokracie atd. Jen škoda, že se Evropa tak často proti svým hodnotám provinila a stále proviňuje...

      Vymazat
  6. Milá paní,ač se považujete za inteligentní,ale Váš názor tomu neodpovídá.
    Blok proti islámu,to není o inteligenci.
    Snad nechcete říci,že inteligentní osoby,jsou pro přijímání utečenců a jejich způsobu života.Kdežto ti,které nazval Duka lůzou,jsou proti přijímání utečenců a jejich způsobu života.Vznikl by blok proti islámu,kdyby do Evropy nepřicházelo tolik utečenců,nevznikl.Napište také,co by udělali muslimové,kdyby přišli Evropané do jejich zemí v takovém množství a prosazovali Evropský způsob života.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:21- k pochopení paní Květy a proč nestačí být jen proti islámu pomůže i odkaz v článku na část překladu knihy toho Itala. Jinak Evropané(USA) se přece "snaží" v jejich zemích prosadit evropské "hodnoty". "Hodnoty", které nejsou ani našimi hodnotami. Co udělat anketu,žebříček Top hodnot Evropanů?

      Vymazat
    2. 13:09 - těší mě, že nejsem Evropan. Jsem Čech, západní Slovan.

      Vymazat
    3. 14:24- Já to beru od zadu, Slovan, Čech, Evropan, Člověk.

      Vymazat
    4. Prej že Slovani. Tak proč nenávidíte západní Slovany - Poláky? Proč nenávidíte Ukrajince? Vaše slavné "slovansví" jsou jen kecy.

      Vymazat
    5. 14:40 - Nikdy nebudu Evropan!

      Vymazat
    6. Pro Miroslav Povolny.
      Víte že jste napsal pravdu?
      Také musíte vědět co se děje,když se ty evropské hodnoty v těch muslimských zemích prosazují bombami.Tak se potom nedivím,že se tady musí tvořit bloky proti islámu.Ten žebřiček evropských hodnot,by byl hodně dlouhý.

      Vymazat
    7. 14:52- Vím, proto užívám uvozovky. V potenciálním žebříčku evropských hodnot by mně zajímal poměr materiálních a opaku.

      Vymazat
    8. Pro Miroslav Povolny.
      Vy to víte moc dobře,jaké jsou evropské hodnoty.Poměr hodnot je padesát na padesát,jak to není vyvážené,jsou problémy.
      Podobné je to u vah spravedlnosti.

      Vymazat
  7. nositeľmi kultúry, morálnych autorít v spoločnosti - a to prosím na celej Zemi - sú náboženstvá, písané a nepísané poriadky, podľa ktorých sa máme správať - takže buď akceptujem jedno, alebo iné, a chovám sa tak, nemôžem byť ja dobrý a podriadiť sa, stávam sa v očiach druhých slabochom, a preto nehodným úcty, takže nie je to stop islamu, ale stop podriaďovaniu sa, a tak aj možnosti stratiť svoju identitu, spoločnosť, a aj sa stať cudzincom v krajine ktorá bola "mojou" - ale najtolerantnejšou skupinou obyvateľstva sú ateisti, lenže tí sú pre "veriacich" nepriateľmi - podotýkam, žiadne náboženstvo, žiadna cirkev neurobila svet lepším, naopak -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte pravdu. Stalin či MAo-Ce-Tung rovněž byli ateisty. Ateistou byl i chválený, leč pro mě kontroverzní politik Mustafa Kamal... To není o víře či ateismu. To je o slušnosti v člověku. Islám bohužel tu ošklivou část v části ošklivých lidí uvolňuje... Můžete páchat zlo a dle Koránu je to OK... A tak pedofil bude rád konvertovat... Člověk mající rád násilí na ženách to bude rád obhajovat... Rozumíte?

      Vymazat
    2. 18:56- trochu neférový, nemyslíte? Nechcete vyjmenovávat bohabojné nestvůry vraždící ve jménu Boha.

      Vymazat
    3. Proč nefér? Mě je buřt jestli někdo je či není ateista, křesťan, budhista..., historii zločinů lidí různých vír i "nevír" známe, ale vždy mě stoupne tlak, když někdo o sobě řekne: "Já jsem...(ateista, katolik, taoista...), a tudíž jsem členem té lepší skupiny lidí... Nu a to není pravda. Není pravda, že ateisté jsou pro věřící nepřijatelní... - to platí jen u muslimů a okrajově u některých křesťanů či židů... nefér je zobecňování, paušalizování - i když se mu někdy nedá vyhnout.

      Vymazat
    4. 9:50- přiznám se, že Slovák 11:57 na moji obecnou znalost slovenštiny "komplikovaně" přemýšlí. Snad jsem správně vytušil, že je ateista. Totéž si myslím o Vás, sám se považuji také za ateistu. Pikantní tedy je naše neshoda. To mé "nefér" bylo myšleno k výběru komunistických prototypů,asi náhodně, což dedukuji z Vaši odpovědi.

      Vymazat
    5. Já tedy ateista nejsem, jsem člověk "všekonfesijní" či možná "vněcoista", ale Mao či Stalin byl výběr náhodný... Napoleon byl taky ateista... A abych byl spravedlivý Cortés či Pizzaro byli katolíci... Hitler byl prý taky katolík. Oslavovaný Tibet za vlády Dalajlámy byl prý taky pěkná žumpa zla... Nevypovídá to spíše více o nás lidech než vírách? Už nechme těch sporů...

      Vymazat
  8. Vážení, když se zamyslíte nad údělem ženy z rozvojového světa a ženy naší, zjistíte neradostné věci.
    Ta žena je opíchávána neustále a neustále má břicho, 10-12 dětí není výjimkou. Chlap je v čudu, o rodinu se nestará. O tyto děti se musí postarat civilizovaný svět, hlavně EU. Přispějte na jejich vzdělání, oblečení a stravu. Zajistěte léky.
    Naše žena, pokud má vyšší vzdělání, musí dlouho čekat na příhodného partnera, protože dítě sama neuživí. Není výjimkou, že si pořizuje dítě v ohroženém věku 35-40 let a trne, jestli se to narodí v pořádku. Naše populace klesá, nahrazuje se přistěhovalci.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprostý souhlas s autorkou článku. Jen bych si dovolil malou ilustraci k západním hodnotám: Píše se o tom, jak se imigranti chovají k západním ženám. Nikdo si zatím nepoložil otázku, kde získali představu o tom, jak se západ k ženám chová. Odpověď je jasná - v televizi. A co je asi v západní televizi nejvíc zajímalo? Pornografie. Teď se nejspíš diví, co máme proti tomu, když se chovají, jak to v té televizi viděli. Takže názorná ukázka, co jsou západní hodnoty v praxi.
    Ještě poznámku. Pan Nesvadba napsal někdy před padesáti lety roztomilou povídku Planeta Kirke. Ten člověk měl snad stroj času.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže já když pojedu do SA, Iráku... tak tam začnu řezat na potkání hlavy, protože jsem to často viděl v televizi a na internetu?

      Ty jseš prostě názorná ukázka debila.

      Vymazat
    2. Souhlasím s 12:59.

      Vymazat
    3. Na televizi se dívám celkem běžně a neřekl bych, že znásilňování žen, či jejich osahávání proti jejich vůli je v televizi nějak běžně zobrazováno, a když již, tak v souvislosti s tím, že je to odsuzováno a policii pronásledováno. Ano televize ukazuje světu jistou sexuální svobodu našich žen, ale na tom přeci není nic špatného samo o sobě, a když se žena chová společensky neadekvátně (třeba nevěra), v té souvislosti je to rovněž běžně odsuzováno - podobně u mužů (na rozdíl od světa muslimů, kteří mohou snad vše beztrestně a jejich ženy opravdu vůbec nic!)... Nu a samotná pornografie? Doufám, že scény s násilím na ženách bez jejich souhlasu či jejich osahávání proti jejich vůli je patřičně cenzurováno, a když ne, tak snad všichni chápou, že film je fantazie a nikoli nějaká běžná norma. Na druhou stranu ukamenovat ženu pro nevěru, to je vážně drsný extrém. Koukněte se na film Soreya - natočený na základě skutečné události v Iránu. Tam sousedé, synové, otec, strýcové, sestry, sousedky, kamarádi i kamarádky atd. jen na základě obvinění prokázaného vynucenými lžemi ukamenovali ženu, které se její muž chtěl zbavit, aby se mohl oženit s jinou, a to protože na živení dvou žen již neměl prostředky... Představte si tu zrůdnost. Proti tomu jsou volnější sexuální mravy Evropanů ničím ač je taky neschvaluji... Pane pro mě život a svoboda jsou posvátné!

      Vymazat
  10. Za Květu nejspíš hovoří ty pudy o kterých se zasnila soudružka ministrová Žilková. Může to být přenosné. Slepičky zřejmě neberou v potaz muslimskou výchovu žen, při které se mají chovat vůči mužům tak, aby jim nedávali příčinu k provádění kabelových výchovných lekcí. Chudáci muslimští muži, kteří proti své vůli, musí pro zachování muslimské tváře kabelové lekce udílet. Feministky vítačky se asi těší na urputný boj za práva žen a v rozmazlenosti současnými poměry, (kóty pro zastoupení žen v politice, v manažerských funkcích) si v arogantním zaslepení zdánlivou všemocí, absolutně nepřipouští, že to může končit kamenováním do rozprsknutí jejich tupých namyšlených mozků na haldě kamenů.

    OdpovědětVymazat
  11. Co su to europske hodnoty.Sledujem politicke diskusie nemeckej,rakuskej tv.V kazdej takejto diskusii sa politici rozplyvaju a vychvaluju europske hodnoty.poviem,,klamari,,Staci.ked si pozriem utlceneho Gadaffiho,zamordovaneho,lebo chcel pomöct Afrike.Europa so svojimi hodnotami sa podielala hodnotnymi bombami na znicenie Lybie.Politici si slovo EU hodnota ohybaju podla potreby.Este chcem dodat.blok za islam a imigraciu,by mal obratit pozornost,pricinam migracie.Ale to je ten bod,ktoremu sa politici aj v diskusiach vyhybaju,ako cert krizu.Lebo by museli povedat.pricina je agresivna politika spoza mora.M

    OdpovědětVymazat
  12. Pánové, osobní, a velmi urážlivé útoky na autorku článku jsou od vás ale hodně velká srosťárna. Paní Lauterbachová je, nejen podle mého soudu, brilantní ekonomka analytička, a má to v hlavě srovnané možná lépe, než kdokoliv z nás.
    V otázce islámu a jeho hrozby se pokusila o velmi zevšeobecňující úvahu, která svou komplikovanou strukturou způsobila toto evidentní nedorozumění.
    Připojuji se ke stanovisku, že islám je ideologie, a dodávám že násilnická a brutální. S civilizovaným pojetím slušného života nemá nic společného. Tedy alespoň takovým, ke kterému jsme dospěli stoletým vývojem. Nemám důvod nesouhlasit s autorkou v její tezi o pozůstatcích patriachální společnosti a konkurenčním boji, vedoucímu ke zničení civilizace. Ale to není "otázka dnešního dne".
    Ta zní, zda se pokojně necháme zničit organizovanou invazí "alláhem vyvolených", nebo se pokusíme to sebezničení odvrátit. V lodi nám "někdo" vyrazil díru, zakazuje nám ji ucpat, občas nám "poškodí pumpy" a "kormidelníkovi", kterého má, bůh ví proč, v hrsti, poroučí, kam má kormidlovat.
    Pokud se paní Lauterbachová v něčem mýlí, nebo to tak nevnímá, tak teď jsme před "vzpourou posádky", která musí zachránit loď a dovést ji do přístavu k opravě a rekonstrukci. Paní Lauterbachová se spíše zamýšlí nad tou "rekonstrukcí", jak to udělat, aby nám už nikdy nikdo tu "díru" udělat nemohl. Kdežto občané, o kterých se s lehkým despektem vyjadřuje, se snaží ucpat díru a ztrestat zkorumpované kormidelníky. Jde o pořadí, priority, jak se dnes moderně říká. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jsme u těch přirovnání. Když už teče do lodi voda, v první řadě musí být ucpána díra a zároveň s tím je voda z lodi odčerpávána zpět do moře, do jezera, prostě tam odkud přitéká.
      Mimochodem, v diskuzích se objevují urážlivější a sprostější útoky než pod tímto článkem brilantní ekonomky analytičky, blondýnky která se pustila do úvah o řešení imigračního problému v souvislosti s islámem. A zase ten příměr - když do lodi dírou teče voda, není žádoucí natírat zábradlí.

      Vymazat
    2. to 13:15
      Květa Pohlhammer Lauterbachová je jistě šarmantní dáma, ale s tou její erudicí nevím. Článek je něco jako kyselo na sladko. Hodně napsat a nic neříct.

      Vymazat
    3. Je to koza jejíž jedinou kvalifikací a praxí je, že před 40 lety absolvovala ekonomku.

      Ale píše přesně to co chce zdejší obecenstvo slyšet a proto ji považují za "vynikající, brilantní odbornici, expertku a analytičku". Bože...

      Vymazat
    4. Ona právě ta tupá sprostota, kterou se realizuje kdejaká špína dokazuje, že se autorka trefila do černého.
      J. Hruška

      Vymazat
    5. To že je nyní naprosto akutně zacpat díru autorka nikterak nezpochybnila!

      Problém je v tom, že tu díru někdo konkrétní udělal. Tedy zejména BPI by měl k velmi správně prezentovanému Islám v ČR nechceme navíc souběžně přidat vládu oligarchů z USA zde nechceme.

      Pokud bude BPI řešit pouze aktuální problém, t.j. nedovolit zlikvidovat EU vlnou nepřizpůsobivých, ve velké míře nevzdělaných a ve vysokém počtu extremisticky fundamentálních islamistů - teroristů, ti co tuto "díru v lodi" udělali budou intenzivně pracovat na nějaké další.

      Ano islám v zemi nechceme! Ptejme se však kdo ty muslimy zradikalizoval a proč a kdo nás poštvává do války s Ruskem a proč.

      Všechny politické strany by se na svých mimořádných sněmech měli velmi účinně zbavit rakoviny ve svých řadách. Konkrétně všech havloidů. Ti jsou tím rozkladným činitelem naší společnosti. Ti buď z naivity, pod tíhou těžké manipulace svých "přátel" nebo přímo za jídášův žold brání v uspání té "díry v lodi", kdy navíc intenzivně pracují na vykutání děr dalších.

      A na kterých, že to další dírách na pokyn nebo z hlouposti a neinformovanosti pracují:

      - TTIP
      - genderová výchova naší mládeže
      - podpora homosexuálních exhibicionistů
      - stupidní srovnávání brežněvovského Ruska s Ruskem současným
      - srovnávání Putina s Hitlerem a podsouvání společnosti demagogie, že tento dozajista při první příležitosti na Evropu zaútočí

      Tak jak vládnou havloidi v médiích, zatím vládnou i ve školství, kdy celý školský systému za posledních 25 let přeorganizovali tak, že umožňuje kvalitní vzdělání pouze menšině.

      Dříve komunisté zakazovali vzdělání nespolehlivým to ano, od 15 let při cenzurování dalšího studia na středních školách, dále na školách vysokých v 19 letech.

      Nyní to samé, ještě horší a podstatně rafinovanějším způsobem postihuje k 70% českých žáků již od 2. stupně základních škol, tedy v 10 letech!!!

      Václav Kytička

      Vymazat
  13. Hlavní evropskou hodnotou je SVOBODA! Ta je ovšem velmi křehká a je třeba ji chránit. Proto nezbytným doplňkem svobody je bezpečí.

    Svobodu je třeba neustále opatrovat a chránit před islamisty, komunisty, fašisty a podobnou havětí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:33- správně, čím více bude policie, tím lépe bude chráněná SVOBODA.

      Vymazat
    2. 13:44
      Armáda a policie jsou nezbytností, rozhodující je kvalita, ne počet.
      Ale s váma, kovaným komoušem, náckem, sympatizantem Hiballáhu, Kadyrova,..., diskutovat o svobodě jaksi nemá moc smysl.

      Vymazat
    3. Nadužíváním slova SVOBODA a jeho konfrontací s realitou se z něj stalo pro občana ČR slovní vycpávkové klišé, asi takové, jako v předplyší ,,Pevná jednota socialistických zemí v čele se Sovětským svazem, ,,nerozborná jednota strany a lidu"
      ,,Merxismus leninismus a proletářský internacionalismus". Například akce ,,Trvalá svoboda" byla sprostá série vraždění ve velkém.A komunisti u toho nebyli...

      Vymazat
    4. Šmídle,
      "sprostá série vraždění ve velkém" koho? Talibanců? No vy máte dost. Jak potom nazvete Sovětské angažmá v Afghánistánu? Jak nazvete ruské angažná v Sýrii?

      Vymazat
    5. Nějak jsi zapomněl ta hlavní škodiče - sionisty a peněžní internqcionálu za nimi.

      Vymazat
    6. Hlavní evropskou hodnotou je manipulace s lidmi, které se říká demokracie, nadvláda zahraniční velmoci, která Evropu vtahuje do svých válečných tažení končících vždy prohrou, atd. další evropskou hodnotou je rasismus Západní Evropy vůči Východní Evropě, štvaní proti Rusku a především podpora ukrajinskému a pobaltskému fašismu. To jsou pravé evropské hodnoty! Jo, ještě koncentráky - vynalezli je Britové na Bury a Indy, Němci je zdokonalili a ochránci evropských hodnot a Svobody je chystají i na nás. Marek

      Vymazat
  14. Slovo svoboda vyvolává představu dětí zmasakrovaných humanitárním bombardováním. Žít ve svobodě znamená žít v neustálém napětí a střehu před svobodou gaunerů všeho druhu. Za komunistů byli gauneři pod přísným dozorem a spořádaní občané měli násobně více pocitu svobody než dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Zlatí komouši. Sem tam nekoho popravili, zavřeli do lágru, zastřelili někoho na hranicích, rozhodovali kdo se dostane na jakou školu, kdo může a nemůže dělat jakou práci a kde, svobodné volby nebyly,..., ale jinak jsme byli prostě daleko svobodnější. Řekl komunistický pablb.

      Vymazat
    2. Tyhle mozkové výplachy máš ze školy a na této úrovni ti to" myslí". Se skutečností, že většina lidí je přesvědčena, že tehdy, bez strachu o práci, o bydlení, že žila svobodněji, s tou nic nenaděláš. Zřejmě patříš mezi lehkoživky práce se štítící a z doby, kdy pracovat byla povinnost, máš jako parazit do morku kostí hrůzu hrůzoucí, protože by jsi musel pracovat a ne kochat se svobodou parazita.

      Vymazat
    3. 14:14

      V prvních svobodných volbách dostali komouši "krásné" vysvědčení v podobě pouhých 13% hlasu. A +-13% mají dodnes. Tolik k té tvojí imaginární "většině", ty rudý idiote.

      Vymazat
    4. Jsi hloupý a urážíš koho neznáš, parazite. Urážky ti jdou, stejně jako každému slabomyslnému omezenému nýmandovi.

      Vymazat
    5. Rudého idiota urazit nejde. Jak vím že jsi rudý idiot? Podle toho co za komoušské bludy tady píšeš.
      Díky bohu, že váš čas už definitivně skončil. Už můžete jen v koutku prskat a vztekat se.

      Vymazat
    6. Na to jak a co víš, se tě nikdo neptal mozková huspenino. Žádný argument jenom urážky, to je maximum, na které tvá "mozková" kapacita stačí. Čí čas definitivně skončil, se po celosvětovém masakru ty už nedozvíš. Kdo by neprskal když musí živit takové parazity jako jsi ty. Hnuse odporný, příživo příživnická. Děkovat bohu musíš už jen za to, že nemusíš pracovat což by bylo pro tebe neúnosné oposune smrdutý.

      Vymazat
  15. Paní Pohlhammer Lauterbachová mě tentokrát velmi zklamala. Šaríu zde nechce, ale protesty proti islámu ji vadí. To, že nechceme brát statisíce uprchlíků s jinou kulturou do naší republiky, jí také vadí.
    Asi ji nenapadlo, že se bída světa nevyřeší, tím, že se celý svět nacpe do krachující Evropy.
    Jistě, nelze mít rasově čistou společnost, ale islám nemá s rasami nic společného. Je to nábožensko-politický systém, který není slučitelný s demokracií, a proto ho lze v demokratické společnosti bez problému zakázat.
    Naopak demonstrace Pegidy a Bloku proti islámu mě překvapila příjemně. Vše proběhlo naprosto korektně a bylo tam i zmíněno, že za tímto uprchlickým zrežírovaným divadlem stojí současná západní mafie finančního kapitálu - tedy vlastníků korporací. Bylo tedy jasně řečeno Cui bono.

    Než bude příště autorka psát o nějaké akci, doporučil bych jí, aby nečerpala jen z médií, ale sama se té akce zúčastnila.
    Aby opět se nestalo, že jinak solidní autorka zplodí nic neříkající žvást - nebo to zapříčinila prouprchlická sebecenzura na E-republice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s Vámi souhlasím.Tentokrát paní Lauterbachová šlápla vedle.

      Vymazat
    2. 14:20- ti dva, co s Vámi souhlasí, se tetelí blahem, "dnes nám to trollení jde". Není Vám divné, jak "naše"media přiměřeně "živí" strach? Pomáhá jim to držet se u moci. Pro "naši" bezpečnost zakáží demonstrace, zavedou cenzuru,viz. Francie. Chodím na demonstrace ale čtu pozorně a zbystřím, vyrojí-li se trolí roj, neklamné znamení "zjevené pravdy", jako za komunistů.

      Vymazat
    3. Povolný, vy to máte velice jednoduchý. Ostatně, jako jste jednoduchý sám. Každičký kdo vám jakkoli oponuje je buďto "troll" nebo "pátá kolona". Včetně vašich ideových souvěrců a zřejmě i rodiny. S váma musí být "zábava" sdílet jeden pokoj, nedejbože jakkoli diskutovat.

      Vymazat
    4. 17:33- co jste se "ozval", jsem si už zcela jist svoji pravdou, díky.

      Vymazat
    5. Jak jsem pasl, máte to jednoduchý. Naprosto cokoli vás prostě jen ujišťuje ve vaší "pravdě" o který nikdy nepochybujete. To bohorovní hlupáci nedělají.

      Vymazat
    6. 20:43 A co ty paseš matláku, že to máš tak složitý???

      Vymazat
  16. S článkem paní autorky plně souhlasím. Zejména by vytkl tyto dva odstavce:

    1)

    Blok proti islámu mne irituje právě proto, že kdyby jeho aktéři byli víc inteligentní, neoháněli by se islámem. Je to pouze umělý zástupný manévr, jak vyvolat „Střet civilizací“. Mohli by svoji oprávněnou frustraci z ohrožení vyjádřit proti těm, kdo zapalují ohně. ... A mohli by tak svou energii směřovat na vytvoření politického programu, který sjednotí všechny síly a vytvoří odpor proti všem, kteří stejně jako ve 20. století neplánují nic jiného než krize a války.

    2)
    A navíc platí, že jsme strašní nevzdělanci. Zejména vyučování dějin a hospodářských dějin dostávalo na frak už v době socialismu. Ovšem za posledních dvacet pět let byli myšlenkám komunismu oddaní učitelé úplní profíci proti těm dnešním učitelům. Ti dnešní mají daleko větší možnost dostat se k informacím, proto i oni jsou vinni na ohlupování mladých a národa.

    Zde bych se odvolal na svůj článek "Jaké diplomové práce produkují současní studenti? Komenský se musí obracet v hrobě. ...", který se k oběma tématům vyjadřuje blíže.

    http://svobodnenoviny.eu/jake-diplomove-prace-produkuji-soucasni-studenti-komensky-se-musi-obracet-v-hrobe-kdo-bude-ridit-nase-vysoke-skoly/

    Václav Kytička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktéž částečně souhlasím. Na článku si rovněž cením upozornění na jiné autory, jako Suttona a Preparata, a tak mám dojem, že autorka se nad problémem zamýšlí hlouběji a snaží se vyhýbat emocím. Avšak ani z jejího článku bohužel nevidím světlo na konci tunelu! Pokud jde o mě, upřednostňuji "Okamurovce" či SSO... Pro jejich požadavky přímé demokracie, odvolatelnosti politiků atd. - což je jasně pozitivní politický program. Na levici nic podobného jsem nezaznamenal - ke svému zklamání, a přitom třeba odvolatelnost politiků je jasně levicové téma. Poctivý zákon o referendu či alespoň částečně přímé demokracii by bylo taktéž dobré levicové téma. Konvičkův BPI je příliš monotématický = dlouhodobě to nemůže fungovat. Sjednocovat je třeba za něco a ne proti něčemu. Takže na místě Konvičky a spol. nedělal bych BPI, ale spíše "Blok za rozvoj a ochranu tradiční Evropy" či tak něco. Islám je však problém - nic si nenamlouvejme. Je to temná zpátečnická mohutná síla, která má konflikty nejen s Evropským křesťanským světem. Ale i se židovským světem, s Hinduistickým světem, s Čínsko-Konfuciánsko-Taoistickým světem, s Budhistickým světem, Africkým tradičním světem atd. Tyto světy spolu navzájem mají taky své konflikty, ale jsou minimální i jako celek ve srovnání s konfliktem těchto světů se světem Islámu! Snaha porazit Islám, respektive jeho zpátečnictví a totalitnost, nelze jen z omezené perspektivy naší kotlinky a ani jen z pohledu sebestředné pyšné Evropy či i jejích tradičních vír... S takovým myšlením to prohrajeme! Je třeba iniciovat mohutnou mezinárodní sílu, která se proti Islámu - přesněji proti jeho totalitnosti a rozpínavosti - postaví do jedné fronty... Islám je navíc i ideologie! Je třeba si uvědomit, že proti ideologii je třeba postavit jinou lepší ideologii - a tou je jasně svoboda a spiritualita všech vír s jejich vzájemnou tolerantností. Jen nenávist, byť možná i opodstatněná, není ideologie, a rozhodně nestačí. Muslimové by hlavně měli vědět, že za jejich bídou, jejich frustracemi a zaostalostí nestojí Západ, ale jejich Islám. To je dnes snadno doložitelné. Propaganda by měla jít podél této linie. Náš svět by se měl spojit i s Ruským, Čínským, Africkým... A měl by se izolovat od těch totalitních zpátečnických ropných monarchii kolem Perského zálivu. Tamní monarchie již skoro 100 let profitují z prodeje ropy Západu a to jim umožňuje propagovat ty nejodpornější formy Islámu! Zastavit proud peněz do těch zemí mělo být učiněno dávno. - min. před 25 lety po pádu SSSR. A pak by dlouhodobě měla běžet propaganda založená na jednoduchém faktu, že jakékoli víry na Zemi jsou v podstatě civilizující... jen Islám ne (jistě, až na některé jeho menší odnože)! Výmluvy na Evropský kolonialismus nejsou pravdivé. Irán či Turecko nebo Arabský poloostrov nebyly kolonizovány! Na druhé straně Konfuciánský Hong-Kong velmi dobře prosperoval už jako kolonie a Konfuciánský Singapur se během cca 55 let ze zaostalé kolonie stal státem světa se 7. nejvyšším HDP na hlavu! Hospodářský rozmach Turecka začal po antiislámských reformách ateisty (pro muslimy něco odporného!!!) Mustafy Kamala! Podle mě to je tedy jednoduché - "Chceš být muslim? Připrav se, že Alláh tě odmění bídou a nesvobodou." Pokud jde o mě, já mám jasno v tom, jak by se Islám dal porazit.

      Vymazat
    2. 18:23- celkem souhlasím, mám jen "problém" s termíny "civilizující víry" a "Západ, Evropský kolonialismus za tamní bídu nemůže". V prvém případě neznám příklad aplikace a pokroku, ateistický byl uveden(Turecko). Druhý otazník je složitější. Pominu koloniální "drancování" země, bez zájmu místní "pozvednout". Daleko horší se mi zdají být rovné čáry hranic, přetnuté vazby národů, víry. A nikdy neutuchající zájmy neokonů. Já mám jasno také. Vojenskou vládu ateistů na 50 let a bude tam mír.

      Vymazat
    3. Je nad mé síly do jednoho diskusního příspěvku popsat celou realitu! Ano, máte pravdu a upřesňujete, co jsem již napsal. Civilizující víry - chápu to v historickém kontextu. V Evropě po zániku Západořímské říše byly kláštery a dvory panovníků jedinými centry vzdělanosti... např. Víte, naše pozemská realita je děsně kontroverzní - když Přemyslovci vyvraždili rody Vršovců a Slavníkovců, byl to strašný zločin! Ale on to byl taky státotvorný čin! Ano u počátků naší České státnosti stojí zločin! Jak se s tím vypořádat? Nevím... Muslimům bych 50 let vlády ateistů neordinoval. Ať si vládnou sami, a ať si nesou sami důsledky své špatné vlády. Se světem Islámu přerušit veškeré styky, spojit se s Hinduisty, Číňany, Afričany atd. prostě se všemi, kdož mají zlé konflikty s muslimy a důsledně se společně od nich izolovat... Jejich svět je tak jiný od našeho i těch jiných civilizaci... a tak fantasmagorický ...

      Vymazat
  17. Musím, ač nerad souhlasit. Lidé mají rádi jednoduchá řešení na složité problémy. Nemuseli by jsme dnes řešit migrační krizi takového rozsahu (a zdaleka ne jenom tu), kdyby u nás existovala jediná povinnost. Povinnost pracovat. Nemám nyní na mysli známou příživu z dob nadšeného budování socialismu. Mám na mysli umělou zaměstnanost a podmínku jakéhokoliv přísunu státních peněz prací. Místo sociálních dávek všeho druhu bych zavedl umělou zaměstnanost s nárokem na minimální mzdu. Osm hodin denně přehazovat hromadu hlíny z bodu A na bod B, pokud by se nenašla nějaká smysluplnější práce. Značná část migrantů má velmi zkreslené představy o bezpracném blahobytu v Evropě. Strčit jim hned druhý den po jejich příchodu do rukou lopatu s tím, že pokud s ní nebudou házet osm hodin každý pracovní den, nedostanou ani oněch 9 tisíc hrubého měsíčně, okamžitě by běželi zpátky, odkud přišli. A sebou by vzali tisíce našich podobných. Žádný rasismus, žádná náboženská nesnášenlivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč přehazovat hlínu z bodu A do bodu B! U úklidu veřejného prostranství by se našlo práce v celé republice spousta.

      Proč nevytvořit státní podnik stavby silnic, který by zaměstnával pěkně ručně nezaměstnané, ale zejména vězně (včetně vytvoření nových pracovních míst u k tomu nutnému většího počtu osob vězeňské služby), místo toho aby tyto lukrativní státní zakázky získávaly zahraniční firmy, které svůj zisk z ČR vyvezou? I ti vězni by svůj plat utráceli v ČR a ne v zahraničí.

      Vymazat
  18. Prvotním problémem je svévolné, beztrestné flagrantní porušování zákonů - signál, zákony dodržovat netřeba, Je svoboda, každý může dělat co se mu zlíbí. Překročí-li společnost mantinely určené zákonem, končí civilizace. Každý vítač imigrantů se podílí na nezákonnosti. Žádný argument z předkládaných argumentů o humanitě a soucítění, vedle faktu, že dochází k hrubým porušením zákonnosti nemůže obstát.Každá civilizace, která se vydá cestou neplatnosti zákonů, musí zaniknout.

    OdpovědětVymazat
  19. Nečetl jsem všechny komentaže. Zcela souhlasím s komentažem přede mnou. Nesouhlasím s člověkem výše, který začíná komentáž od toho, že autorka je blondýna. Slyšel jsem ji v několika internetových pořadech a myslím si, že je to velmi vzdělaná a moudrá osoba. Ostatně v jejim článku ji lze zazlít jen dosti nevyhraněný názor na islam. To co říká o lůze - je správné a ostatní názory také. Mezi těmi komentátory, kteří tu zveřejňují své názory opakovaně jsou lidi, jejichž úroveň znalostí je chabá, navíc provázená předpojatými soudy a emocionalitou a popřípadě i odpovidajícím tomu sprostým vyjadřováním.

    OdpovědětVymazat
  20. Dodatek k výše uvedenému komentaži, který jsem napsal já a kde jsem napsal něco chybně - mělo tam být napsano v druhé větě, že souhlasím s dlouhým komentážem, který je při 18:23.

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím si, že se s článkem dás souhlasit. Jen si dovolím doplnit. Sami muslimové se rozdělují na muslimy a islamisty. Islamisté jsou extremisté, kteří napadjí např. v Egyptě jak křesťany, tak muslimy a s vírou jako takovou nemají nic společného. Co se týká naše bezvěrectví, tak to je holý fakt. O víře umíme akorát tak hezky kecat, ale jak dojde na realitu, tak neznáme ani destero, natož baychom se jím řídili. Že jsme jako národ nevzdělaní? Jsme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlehčujte to sluníčkářským vykrucováním.Muslim je vyznavač islámu. Islám je monoteistické abrahámovské náboženství založené na učení domnělého proroka Mohameda, náboženského a politického vůdce působícího v 7. století. Slovo islám znamená „podrobení se“ či odevzdání se Bohu (arabsky Alláh).
      Stoupenec islámu se nazývá muslim, howgh.

      Vymazat
    2. Za prvé: nejsem sluníčkář a ani kavárenský povaleč
      Za druhé: mám švagra v Egyptě. On zná situaci a vysvětlil mi to, co naše média, ale ani západní nezvěřejňují. Totiž to, že islamisté jsou opravdu potvory, které dělají jen a jen zlo. A to všem bez rozdílu. A o tom zajisté nevíte.

      Vymazat
  22. Konečně rozumný článek na webu Nová republika na téma Blok proti islámu a protiuprchlická hysterie od autorky Květy Pohlhammer Lauterbachové.Ekonomka Lauterbachová to sice psala pro křesťansko-sociální internetový deník E-republika,přesto oceňuji odvahu Václava Dvořáka,že tento článek zde zveřejnil.
    Že by se rétorika protiuprchlické hysterie a islamofobie,která dosud na NR v článcích dominovala se začala opatrně revidovat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvrhlá ideologie:
      https://www.youtube.com/watch?v=cd_xrO1enAU

      Vymazat
  23. Muslim je vyznavač islámu. Nejsou dobří muslimové (umírnění) a zlí muslimové (radikální) buď jsi muslim který následuje korán na 100%, což znamená smrt nevěřícím nebo jsi jen muslim, který korán na 100% nenásleduje. neexistuje umírněný korán a radikální korán

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Islám je monoteistické abrahámovské náboženství založené na učení domnělého proroka Mohameda, náboženského a politického vůdce působícího v 7. století. Slovo islám znamená „podrobení se“ či odevzdání se Bohu (arabsky Alláh). Stoupenec islámu se nazývá muslim, což znamená „ten, kdo se podřizuje [Bohu]“. Počet muslimů je 1,57 až 1,65 miliardy, což z islámu činí po křesťanství druhé nejpočetnější náboženství světa.

      Vymazat
  24. Základní knihou islámu je Korán, veršovaná sbírka božích sdělení věřícím, kterou podle muslimů Mohamedovi nadiktoval prostřednictvím archanděla Gabriela sám Bůh. Muslimové věří, že Korán byl dán muslimům jako dokonalý a navždy neměnný text za kterým stojí dokonalá boží inspirace Ten pak má být interpretován doslovně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byste pak nesměl číst bibli a ani talmud. Tam je to samé. Skoro žádný rozdíl. Také nechutné chování k ženám a k jiným rasám a národům. To jsou texty svatých knih.

      Vymazat
    2. Je něco jiného, když je to psáno v knihách a něco jiného, když se těmi zvěrstvy někdo doslovně řídí. Jako třeba vzor pedofil a vrah mohamed.

      Vymazat
    3. Petře Nováku, máte částečně pravdu ale zřejmě nevnímáte podstatný rozdíl, mezi starým zákonem a novým.

      Vymazat
  25. Koukám,že každý druhý čtenář(diskutující)na webu Nová republika je renomovaný expert na světová náboženství-islám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevykoukej si oči, mudrlante. Kdo sleduje ta videa o chování imigrantů delší dobu, tak si už o tom islámu dost přečetl, aby se pokusil pochopit to jejich úděsné chování. Ty odpadky při cestách kudy šli. Prázdné stany, kupa lahví s vodou,vyhazované jídlo, včetně ovoce. Přestaň koukat a taky si o tom něco přečti.

      Vymazat
    2. Odpaky máme i u nás a to okolo bydlí jen samí ateisté. Na trávní psí hovínka,která skoro nikdo nesbírá a bordel jako plasty a pytlíky všude. Já je neomlouvám a jsem proti jejich přijímání ve velkém. Měli by je přijmout ti, co tu válku zaseli.

      Vymazat
    3. Ano a na slovo vzatý odborník a ví to lépe než sami vyznavči té či oné víry. 8-)

      Vymazat
    4. Kličkuj kličkaři - neobhajitelné obhajovat lze ale dělají to jen demagogičtí tupci, co si hrají na humanitární bombarďáky..

      Vymazat
    5. Anonymní12. února 2016 21:53
      Sdílet hoaxy na sociálních sítích či poslouchat odborníka na brouky a islamofoba pana Konvičku na téma islám ještě neznamená,že o islámu a příčinách uprchlické krize máte dostatek relevantních informací.Web Nová republika se většinově svými autory a texty stejně jako jiná nenávistná a xenofobní hnutí na iracionálním strachu Čechů z uprchlíků populisticky přiživuje.
      http://manipulatori.cz/nejpopularnejsi-hoaxy-roku-2015/

      Vymazat
    6. Příživničtí zaměstnanci dotovaných neziskovek se musí snažit. Nutně, ve vlastním zájmu ignorují videa a vydávají autentické záběry plus vyjádření přímých svědků, včetně starostů vyloučených čtvrtí za jakési hoaxy. Bravo, svou skývu chleba si zasloužíte. Ale čí chleba s imigranty jíte, toho písně rozhodně nezpíváte. Nebo spíše naopak, zpíváte písně šmejdů co ten chleba kradou a vám jej dávají.

      Vymazat
  26. Petr Novák evidentně žádné to video neviděl, když srovnává nesrovnatelné. Kalimatky za tiskara se kterýma zatápí, tatranky, housky vyházené na zem. Nikoli jen psí hovínka ale lidská hovna.

    OdpovědětVymazat
  27. Až na pár tu všechny komentáře stojí více,či méně za hovno a svědčí o neskutečné ploskosti uvažování hlavně těch autorů vůlgárních (od slova VŮL)odsudků.
    Když už jste blbí,tak buďte aspoň trochu slušní.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžete diskusi zakázat, tak ji aspoň pomluvíte. Vadí vám vulgarita rozhořčených, ale slova hovno, vůl a blb, které jste právě použil, také nepatří k těm chvályhodným, a to něco napovídá o vás a vaší kritice.

      Vymazat
    2. 8:56 - BINGO!!!

      Vymazat
  28. Už 108 komentářů,blahopřeji, jsem rád,že se mohu účastnit.

    OdpovědětVymazat

Reklama