Reklama

.

.

sobota 27. února 2016

Konání bruselské úřednice a budoucnost národa


Ivan David
28. 2. 2016
Bývá zvykem varovat před „politiky“. Jsou vedeni cíli, které prospívají nějaké zájmové skupině, někdy dokonce i dolním 10 miliónům. Volá se po odbornících. Předpokládá se, že jsou nepolitičtí, zatímco politici odborníky být nemohou. Neplatí ani jedno. Úředník koná podle pokynů shora. Nemá-li pokyny a koná, přestává být úředníkem. To ministryně Valachová pokyny má a to přímo z Bruselu. Staví podle plánů rozpadající se říše.


Při diskusi o „inkluzi“ dala najevo, že námitkám naprosté většiny odborné veřejnosti nemíní vyhovět, za to se hodlá řídit skupinkou nýmandů zaslepených bizarní ideologií. Na otázku, proč „inkluze“, pravila mimo jiné: „Už jsme to měli mít dávno splněno.“ Alespoň víme, podle jakých not se hraje.

„Na vojně jsem dobře chápal, a tak jsem postupoval…“ (domácí Faktor, Karel Poláček: Dům na předměstí)

Ministryně – bruselská úřednice očekává pochvalu z Bruselu, nelibost v České republice je jí lhostejná, dost možná ji naopak utvrzuje, že koná správně. Nenarazí ani u předsedy vlády. Ten přece řekl, že v budoucnu, jak očekává, budou v čele levice ti, kteří dnes pomáhají migrantům. Je ovšem otázka, jak mnoho občanů (bude-li to slovo mít ještě nějaký význam) bude takovou levici podporovat.

Někdo by se mohl pozastavovat nad tím, proč Evropská unie jako neoliberální projekt podporuje levičáckou ideologii a naopak, aktuálně např. masové přijímání uprchlíků s minimální nadějí na přizpůsobení evropským normám života, nebo prosazování tzv. „inkluze“.

Nikdo by se nebránil zařazení žáků a studentů, kterým v docházce do standardní školy překáží tělesné onemocnění, do běžných škol. Větší je problém s těžkými smyslovými vadami, které vyžadují speciální nákladné vybavení a specifickou kvalifikaci učitelů. Problém je a nutně bude s inkluzí žáků s výrazněji podprůměrnou inteligencí nebo dokonce lehkou mentální retardací. Laická veřejnost a možná ani paní ministryně netuší, jak těžká vada, tato „lehká“ mentální retardace je. O střední natož těžké mentální retardaci nemluvě.

Samozřejmě i učitel v trojtřídce musí zvládat nároky výuky žáků velmi různě pokročilých. Nikdo ovšem netvrdí, že taková forma výuky je ideální. Je východem z nouze v řídce osídlených oblastech.

Normálním bychom od ministra školství očekávali snahu o vytvoření podmínek pro rozvinutí maxima z talentu, jímž jsou jednotlivci obdařeni. Smyslem by mělo být dosažení takové kvalifikace, jaké jsou žáci a studenti schopni. To vše proto, že republika se může příznivě rozvíjet jen za takového předpokladu. Takové cíle už nejsou „moderní“. Levičácký projekt vychází z bizarního ideologického předpokladu, že rovné právo na vzdělání se nejlépe uplatní, když budou všichni chodit do stejné třídy.

Někteří rodiče nechtějí, aby jejich talentované dítě ustrnulo na trojčlence a malé násobilce. Proto vznikají a budou vznikat náročné školy. Soukromé a placené. Čí rodiče na to nemají, má smůlu. Deklarovaná příležitost pro všechny skončí jako podpora výsad pro některé a beznaděj pro ostatní.

Vzdělání už asi není důležité. Důležitá jsou zřejmě absolutoria a tituly. Kingsley Amis ve svém románu Šťastný Jim z roku 1956 v nadsázce předpovídá, že není daleko doba, kdy absolventi univerzit nebudou umět číst a psát. Tehdy to vypadalo jako nadsázka. Také učím na různě vysokých školách. Už mě nepřekvapuje, kdo také může mít maturitu. Že jsou seminární práce ne-li opsané, tedy posbírané na internetu by nebylo tak nejhorší, kdyby studenti alespoň chápali pojmy, které opsali.

Všichni pedagogové s delší praxí a v běžných školách (kde se neprovádí velmi přísný výběr) potvrdí, že prudce poklesla úroveň žáků a studentů. Dramaticky klesla kázeň, klesl zájem a klesla i úroveň znalostí. Kázeň je nutná nejen pro klid a soustředění, ale k dosažení výraznějšího úspěchu. Úspěchu nelze dosáhnout ani bez potřebné motivace. Znalosti nelze nahradit „gůglováním“.

Jaká asi bude budoucnost naší republiky? (A všimli jste si, že se o „republice“ už skoro nemluví? O důvod víc, proč jsme náš projekt nazvali „Nová republika“. Brzy se přestane mluvit o „demokracii“.) Budoucnost naší republiky, pokud budou současné trendy pokračovat, bude špatná. Čekali bychom snahu vlády a politických stran o odvrácení nepříznivého vývoje. Čekáme marně. Ministryně plní bruselské zadání.

Blížíme se z pohledu Bruselu a řiditelů tohoto procesu k náležitému cíli. Žádné skutečné republiky, žádné „národní hospodářství“, žádná národní kultura, žádné národní elity. Prostředkem je mimo mnoha dalších i podpora nevzdělanosti, nekázně a absence iniciativy. A ten druh levice, ve který doufá i premiér prospívá se svou idiotskou ideologií neoliberálnímu projektu hyperburžoazní elity a tupých mas bez identity a vědomí sounáležitosti.
http://video.aktualne.cz/dvtv/odehnal-mentalne-postizene-dite-nevylecite-bezna-skola-je-pr/r~d148da0ed63511e5a457002590604f2e/

47 komentářů :

  1. Ano,ano,tak to vidím taky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO CO TU UŽ KDOSI VYMAZAL OSV OPAKUJE

      Odborník je člověk,který zná stávající stav a je schopen navrhovat pouze drobné evolučních změmy.Systémových změn odborníci schopni nejsou.Na toto je potřeba někoho,kdo přinese vizi,tedy vizionáře.Pokud pane doktore někoho znáte pozvěte ho k dialogu na NR.Jinak se stojaté vody nepohnou.

      Možná,že když budete mít dostatečně těžké kladivo,začnou problémy vzbuzovat podezření,že jsou hřebíky a pak přestane obdivné hartusení nad ůspěchy námi zvolených Netáhel popelících se nám za naše peníze v PARLAMENTU.

      Vymazat
    2. JÁ ODPOLEDNE POTKAL JEDNOHO VIZIONÁŘE

      a ten mi řekl.Inžinýre vy víte hovno.Za těmi migranty,kteři vzbuzují lítost a drži v rukou děti ve skutečnosti stojí úplně jiný důvod než ten,že se samopalníci IS,kteři od ASSADA dostávají na dekel přemistují do kalifátu EVROPA.

      Tady nejde o ISLAM,ale o prodloužení agonie stávajících finančníckých banksterů,kteří natiskli tolik peněz,že ty banky přetékají jimi ve švech a nikdo je NECHCE.Půjči li si je totiž sedřou ho banky z kůže.Takže holenku oni jsou tady hnáni z toho důvodu,aby MAKRELU a našeho zastupce ŘIŠE ZLA pana ANO BUDE LÍP A NÁS S NÍM, DÁLE MOHUTNĚ ZADLUŽILI,což vám při vašem vzdělání musí být snad JASNÉ.

      TAKŽE NYNÍ DOUFÁM VŠICHNI VÍTE,ŽE NÁM KROME DALŠIHO GALAKTICKÉHO ZADLUŽENÍ NIC JINÉHO NEHROZÍ.

      Vymazat
    3. Světová bilance mezi věřiteli a dlužníky je jasná. Někdy se dluhy opravdu vracet nemohou,protože již není komu.A to je začátek dnešního stavu. Jako nikdy nevrátí dluhy USA, tak je nevrátí většina odsouzených k exekuci v Česku.Stačí základní škola, aby si kdokoliv spočítal,že když je 4,5 milionů lidí v exekucí a za každého si měsíčně vezmou exekutoři například 1000 Kč. Tak to je 4,5 miliardy měsíčně pro tyto "odborníky". Nevěříte ? Vždyť to jsou jednoduché počty !

      Vymazat
    4. ANO! TAK TO JE! Je třeba zdůraznit závěr, jelikož to je pravda, kterou vidí už i slepý... co pro nás Brusel plánuje? česky se tomu říká chtějí Z NÁS UDĚLAT OVCE, KTERÝM SE DOBŘE VLÁDNE:

      Blížíme se z pohledu Bruselu a řiditelů tohoto procesu k náležitému cíli. Žádné skutečné republiky, žádné „národní hospodářství“, žádná národní kultura, žádné národní elity. Prostředkem je mimo mnoha dalších i podpora nevzdělanosti, nekázně a absence iniciativy. A ten druh levice, ve který doufá i premiér prospívá se svou idiotskou ideologií neoliberálnímu projektu hyperburžoazní elity a tupých mas bez identity a vědomí sounáležitosti.

      Vymazat
    5. Rád bych ještě opravil omyl anonymního vizionáře výše, který napsal, cituji: »Za těmi migranty,kteři vzbuzují lítost a drži v rukou děti ve skutečnosti stojí úplně jiný důvod... Tady nejde o ISLAM,ale o prodloužení agonie stávajících finančníckých banksterů,kteří natiskli tolik peněz,že ty banky přetékají jimi ve švech a nikdo je NECHCE...«

      PRAVÝ DŮVOD JE JEŠTĚ JINÝ, ZA TĚMI BANKSTERY STOJÍ DALŠÍ VRSTVA ZLOČINCŮ... TI KTEŘÍ TU NA ZEMI SKUTEČNĚ VLÁDNOU... ty bankovní papírky nejsou hlavní důvod!! ...ty jsou pro ně jen nástroj moci, jen jedna z pák jak lidstvo zotročit a nadělat z ovcí voly...

      HLAVNÍ DŮVOD JE SAMOTNÉ ONO ZOTROČENÍ oveček, proto je cílem moderní NWO fašismus Velkého Bratra, kde všechny ovečky dušičky (nebo alespoň většina z nich) nebude vůbec tušit že jsou zotročeny... POCHOPTE PROSÍM NEJDŘÍVE BYLO VATIKÁNSKÉ NEVOLNICTVÍ A ISLÁM... když ovečky na počátku demokracie začaly utíkat z ohrady byl vymyšlen finanční systém ala FED a NWO, kteréžto nástroje úspěšně zlikvidovaly demokracii...

      Vymazat
    6. Věšina z čtenářů jistě už ví jakým podvodem jsou FED a centrální banky, tak jen pro zopakování, zde je to na maximum přehledně vysvětleno:

      http://www.ragauian.cz/jak-druha-selma-vladne-svetu-zdanlive-svobodna-trzni-ekonomika-a-banky-jako-nastroj-moci-druhe-selmy-1/

      To co dnes už ale bohužel skoro nikdo neví, je fakt že islám je ve skutečnosti velmi účinnou manipulační sektou, která je daleko propracovanější než katolicismus... podstata této sektářské manipulace je v tom, že se snaží ovládnout i myšlení oveček... a nutno přiznat že se to imámům dobře daří... hlavní trik je v zotročení žen a výchově dětí, která s tímto zotročením souvisí... v dětech je od mala programováno že musí hlavně poslouchat svého imáma, nenávidět nevěřící a šířit islám... to je jejich náboženská povinnost, jsou pro to důkazy... např. zde:

      http://www.ragauian.cz/prava-tvar-islamu-dzihad-je-nabozenska-povinnost-kazdeho-muslima-svedectvi-byvaleho-ceskeho-muslima-dzihad-se-samozrejme-praktikuje-i-v-ceske-republice/

      A největší pointa tkví v tom, že islám stvořila katolická církev! A to za účelem ovládnutí Arabů, dobytí Jeruzaléma a likvidace původních, nekatolických, PRAVÝCH KŘESŤANŮ v severní Africe... proto dnes papeženci a mohamedáni tak kamarádí...

      http://www.ragauian.cz/vznik-islamu-a-tajne-dejiny-krestanstvi-aneb-jak-katolicka-cirkev-zabila-krista-znicila-krestanstvi-a-stvorila-islam/

      Každý si už také mohl všimnout že Vatikán dnes protlačuje islamizaci Evropy a NWO spolu s těmi bankstery ve FEDu a jejich poskoky v EU atp... koneckonců naši vlastizrádci pracují také podle příkazů z Bruselu, jak už je dobře známo:

      http://www.ragauian.cz/jaky-je-spravedlivy-trest-za-likvidaci-naroda-a-statu-kolik-let-za-vlastizradu-dostane-sobotka-nase-vlada-planuje-take-likvidaci-svobody-internetu-nechame-si-to-libit/

      PTEJME SE PROČ to soudruzi dělají? PROČ NÁS TAK MOC CHTĚJÍ UZAVŘÍT DO KLECE NWO totalitního systému! TO JE KLÍČOVÁ OTÁZKA! Proč se tak hezky shodují papeženci s finančními mocenskými elitami?

      Vymazat
    7. Prosím, a teď mi řekněte jak tyto informace dostat mezi lidi v naší zemi veřejně - když i tzv. alternativní politici tohle veřejně neříkají jako fakta, se kterými máme počítat a zařídit se aktuálně podle toho, aby v tom !vellkém plánu" nebylo pokračováno.Navíc - jakou formou umožnit, aby tomu lidé uvěřili...tedy připustili vůbec tu možnost, že tomu tak (možná) je.Protože pro Člověka jsou tak ne-lidské a přdem naplánované!!záměry, a takový způsob využívání síly Zla (až satanistické praktiky zabíjejících muslimů) zcela nepředstavitelnou možností a pohádkou jen ze sci-fi pohádek. Proto to mnozí považují za báchorky a konspirace, nebo případně přidají, že jde o ruskou propagandu globálně-nebezpečného Putina.Děkuji za odpověď.

      Vymazat
  2. Tesat do kamene, pane Davide. Jsem rád, že to téma začíná trošku rezonovat, Bohužel zatím jen na alternativních webech. Maistream se tomu docela vhýbá, i když nějaké vlaštovky by se našly:

    Viz zde:
    http://video.aktualne.cz/dvtv/odehnal-mentalne-postizene-dite-nevylecite-bezna-skola-je-pr/r~d148da0ed63511e5a457002590604f2e/

    Stojí za zhlédnutí. Doporučuji si povšimnout rozdílu mezi názory letitého praktika a angažované svazačky pověřené splněním bruselského zadání…

    Zdr.
    JiB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten rozdíl mezi účastníky diskuse úplně ohromuje. Na jedné straně - od určitého IQ a samostatnosti výše vás každé ministerstvo časem nutně vydáví a pošle "do ilegality", na druhé straně - neschopnost kriticky myslet jako jediná, ale plně dostačující kvalifikace.

      Vymazat
  3. Zdálo se mi, že inkluze by se měla zavést i do státní správy.

    Na každém ministerstvu by mělo být povinné procento mentálně retardovaných úředníků, ve vládě povinné procento mentálně retardovaných ministrů, u každého soudu povinné procento mentálně retardovaných soudců ... pak jsem se probudil a uvědomil si, že tenhle nápad už dostal někdo přede mnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť to tak už je!
      A v podstatně pokročilejším stádiu!
      Ohaduji tak asi 90% retardovaných!

      A jde o celoevropský tred.
      Ne všechny státy ale postupují stejně rychle.
      Zdá se že podstatně zaostáváme za Norskem.
      Pozor, jen pro mimořádně otrlé nátury:
      http://www.novarepublika.cz/2016/02/co-se-na-nas-hrne-nocni-mura-moderni.html?showComment=1456475487327#c3779986956732941525
      Děda.

      Vymazat
    2. Ano máte pravdu vládnou nám degeneráti v pravém slova smyslu.Degeneráti s odlišnou kulturou,hodnotami a vůbec celkovým viděním světa.
      Můžem si za to sami,vidíme že nás ženou do pekla a nic neděláme!!!

      Vymazat
  4. zoufalý rodič28. února 2016 0:58

    zcela přesně popsáno.

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně špatná cesta i názory na ní. Pokud se v populaci vyskytne postižený jedinec, do školy nepatří. Má mít zvláštní péči, to znamená individuální výuku i zaměření na kolektiv, například docházení do speciálních kroužků, které zvládá. Obvykle kolektiv je léčivý prostředek v případě, kdy jedinec nepřekáží. naopak, přetvářka je jen další bolestivá zkušenost a ještě nemoc zhorší.

    OdpovědětVymazat
  6. Pane Davide a o to tu jde.Snížit národu IQ.Čím nižší IQ,tím lepší ovladatelnost.Zářný příklad naší krásné,blonďaté paní ministryně.Ve zdravotnictví je nedostatek zdravotních sester.Za minulého režimu byla SZŠ na vysoké úrovni.Absolventi této čtyřleté Zdrav.školy byli vzdělaní a každý po nich sáhnul i mimo zdravotnictví.Pro vyšší vzdělání bylo dvouleté nástavbové studium v Brně,také na vysoké úrovni!Dnes po sestrách chtějí zprofanovanou vysokou školu s titulem Bc.,Mgr.Nehledě na to jak se znehodnotilo střední zdravot.školství.Takže titul bude mít každý a tito lidé už budou chtít pouze řídit kolektiv nebo mít vyšší funkci.Vztah k člověku se vytrácí.Přitom tam nahoře si vůbec neuvědomují,že toto povolání je poslání a všichni,kteří ho vykonávají,jsou povinni se samovzdělávat a rozvíjet odborně celý život,jinak by tu pralci přeci nemohli vykonávat.A na to opavdu nepotřebujete tituly,pouze přirozenou inteligenci,
    nutno ovládat nové pracovní metody a techniku.Takže se setkáváme v praxy např.s tím,že absolventka Bc.neumi odsluhovat technicky náročný přístroj,nebo vůbec nepřemýšlí o jeho podstatě.Totéž je problém s aplikací léků.Podají je,ale nevědí,jak a na co působí.Stávají se z nich roboti.Mimo to se povyšuji nad sestrami,které jsou služebně starší,jsou studnice zkušeností.Ano,vše je řízeno a bude hůř,pokud se této degradaci národa nepostavíme.Jak se říká,bůh si nás stvořil takové makové.A ti,co nestačí na atřední nebo vysokou,mají dostat příležost výběru Učňovských škol a když ani tam by neuspěli,mají se vzdělávat dle svého intelektu.Minulý režim měl školství propracované do detailu a bylo na vysoké úrovni.Copak dítě s IQ 75 může být šťastné mezi dětmi chytřejšími?Nemůže a je to opravdu pokrytectví,zavánějící účelovou degradací celé populace.

    OdpovědětVymazat
  7. Rizeny rozklad spolecnosti, soucast je zniceni skolskeho systemu, ktery probiha podle planu, ktery vzniknul pred vice jak sto lety. Kdo si tu knihu precet, vi jak se veci maji. Diskuze jsou zbytecne. Henry Ford.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 6:36
      Dobrý názor.
      Také se říká,blbec nesnese vedle sebe chytrého.
      Až budeme mít chytré politiky,tak budou chtít i chytré občany,opačně to nejde.

      Vymazat
    2. 6.36 Kniha od Henryho Forda vynikající a nadčasová věc.Taky se podivejte co udělali s Detroitem to s tím úzce souvisí.

      Vymazat
  8. Konečně bude v praxi realizován Himlerův plán (volná interpretace) : "Nám stačí, když Čech (Slovan) se bude umět podepsat a počítat do stovky."

    OdpovědětVymazat
  9. asi sme vás na Slovensku trocha predbehli - tí čo postupovali presne tak ako teraz u vás - tak teraz pod tlakom začínajú kričať opak, lebo sa to neujalo, ono totiž 10 ročnému decku vysvetľovať že ten spolužiak nhie je hlúpy, len tak vyzerá, to nejde, posmech ich vyradil, a sú späť tam kam patria, a ani rodičia takýchto detí z toho neboli po mesiaci nadšení, popravde telesne a duševne zdravý chlapec bez citovej väzby na postihnuté decko je preň nebezpečný, ale no - stane sa čo sa má stať a už sa stalo v Poľsku, reči o pravici a ľavici - neplatia, je to len politika možného a chceného voličmi, politik je remeslo, nie poslanie a tak sa aj chovajú - akéže tam svedomie a podobné reči, cieľ je umiestniť sa v budúcnosti v kariére na bruselskom pôsobisku

    OdpovědětVymazat
  10. bohaty bude mit ditě retarda a chudy genia tak to chtěji naše jelita s koupenym diplomem na plzenskem nadraži jen na čete a čro to ještě nevědi a stale dobroserou

    OdpovědětVymazat
  11. Někdo by se mohl pozastavovat nad tím, proč Evropská unie jako neoliberální projekt podporuje levičáckou ideologii a naopak, aktuálně např. masové přijímání uprchlíků s minimální nadějí na přizpůsobení evropským normám života, nebo prosazování tzv. „inkluze“.

    Analýza perfektní.
    Pouze jedno stále nechápu. Proč mnozí tvrdí, že všechny ty zhovadilosti, které dnes hýbou společností, včetně zvrácené imigrační politiky a inkluze, jsou, jak říkáte, pane Davide, "levičáckou ideologií".
    Protože je prosazuje sociální demokracie? To považuji za zjednodušené a ujeté.
    Současná sociální demokracie totiž nemá s levicí jako takovou, se sociálním charakterem a s demokracií, v podstatě nic společného. Sociální demokracie, tváříc se jako sociální a demokratická, je stejně neoliáberální jako pravicové strany (a to platí o sociálně demokratických stranách v Evropě obecně) a demokratická rovněž není a být nemůže, neboť demokracie v pravém slova smyslu je jí vzdálena více než Měsíc od planety Země. A sociální z ní neudělá ani zvyšování minimální mzdy.

    Děda 2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivan David rozlišuje mezi levicí a levičáctvím. Je totiž rozdíl mezi poznáním zákonitostí a smyslu, podstaty stavů a procesů, pochopením hlavního a detailního, příčin a následků, přehledem o celku a vazbách, odlišením podstaty a jevu, respektováním dialektiky, zákrut a dynamiky procesů a mezi zjednodušeným, povrchním, křečovitým, zaslepeným postupem, nekritickou realizací některých, často jen jevových prvků.
      Není třeba za každé situace důsledně trvat na nějakých levicových prvcích, ikonách a mýtech, jít cestou nejkratšíje, neboť to vůbec nemusí být cesta nejrychlejší, s nejmenšími ztrátami a pro mnohé schůdná. Třeba dojít do cíle, neztrácet ho ze zřetele a dojít tam tak silný a s takovou výbavou, abyste mohl jít v dobré kondici k dalšímu cíli. Současně vůbec není nutno trvat na nějaké jednotné cestě. Jsou lidé, kteří mohou jít direttissimou, a lidé, kteří s důvtipem přivedou na vrchol sebe i další, kteří by direttissimu nevydrželi. Každá cesta žádá a dává svoje. A nejde přitom o vztyčování vlaječek na nehostinných vrcholcích, ale o cestu do země přívětivé pro život a její kultivaci.
      KR

      Vymazat
  12. Dělá to na mne dojem, že ve vládě jsou lidé, kteří také byli kdysi(KDO VÍ Z JAKÉHO DŮVODU)inkludovány do normálních škol. Tak se jim nedivme, že nás chtějí spravedlivě potrestat. Zvlášť, když je to přání vyspělé, demokratické západní společnosti.

    OdpovědětVymazat
  13. Nechápu, proč se tedy už po 4.třídě selektují děti chytré? Proč se neintegrují s těmi méně chytrými a cpou se na gymnázia? Není to přesně proti inkluzi? A domácí vyučování? To je přece zločin proti inkluzi! Jak může žák základní školy prospívat doma, když není v denním styku s lehce mentálně postiženými, slepými a průměrnými žáýky. Teď prý chtějí zavést domácí vyučování i pro středoškoláky. A nikomu to není divné? Na jednu stranu se musejí nedobrovolně míchat různé stupně intelektu a na druhou stranu si každý může říci, že do školy vlastně chodit nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě víceletá gymnásia odhalují pokrytectví či hloupost těch, co volají po masívní inkluzi. Určitě je potenciál k zařazení fyzicky postižených, ale u duševních problémů je možnost jen v pár procentech (podle druhu nestandardní vlastnosti a připravenosti školy, resp. učitele) - a to i při pomoci asistentů. Možnost zařadit či přeřadit takto lehce postižené musí existovat, je správné dát šanci a podpořit toho, kdo se chce dotáhnout - ale nesmí se stát otloukánkem a zpozdit celý peloton. Klidně se může pro nadějné žáky spáchat zvláštní, nadstavbový, desátý ročník ZŠ, aby se připravili na lepší SOU či SŠ, než ostatní postižené děti. A určitě nesmí zdravotní postižení znamenat vyloučení ze společnosti, živoření na sociálních pididávkách ap. Ti šťastnější mají morální povinnost prokazovat solidaritu s těmi se smutným nezaviněným údělem a snažit se o zajištění štěstí i pro tyto naše spoluobčany.
      KR

      Vymazat
  14. Souhlas, pane Davide. Jen o jedné věci chci polemizovat - o tom, že se projekt inkluze nazývá levicovým. Co byla levice? Byla to podpora slabším a snaha o spravedlivé rozdělení blahobytu. Tam patřila i podpora postižených dětí formou specializovaného školství. To je levicový projekt. Inkluze je naopak pravicový projekt, pohrdající dětmi i pedagogy a konaný ve prospěch ohlupení"populace", jak rádi říkají. Vedlejším jevem budou placené ZŠ, a to je pravicový koncept,což zdůrazňuji.
    Stejně je maten pojem levice v souvislosti s masovou migrací. Jen rétorika zní levicově /od sluníčkářů/, jádro je tvrdě pravicové - nacpat Evropu levnými otroky,snížit cenu práce, nepokoje, armádní zásahy + eugenika.Čili se skutečnou levicí to nemá společného nic. Neměl byste plést tyto pojmy.Došlo to tam, že si pravice ukradla levicovou rétoriku a levice prakticky zanikla, protože byla pravicí koupena a vykradena. Skutečnou levici u nás zastupují jen některé nezávislé weby, vč.NR, budiž čest.Ale používání levo/pravých kategorií ztrácí obsah a bude lépe nazývat plutokracii jejím pravým jménem.Hlavně aby mladí měli jasno. Zdar Vaší práci.

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím čemu se divíte, jede se podle starýho scénáře za komančů, tak i dnes.

    Byl odtajněn vlastní dokument CIA, s názvem:

    Simple Sabotage Field Manual by United States. Office of Strategic Services
    http://www.gutenberg.org/ebooks/26184?msg=welcome_stranger

    Něco, jako “Polní manuál na provádění sabotáží”. Dokument je ještě ze 40. let, z dob, kdy se CIA jmenovala jinak – Office of Strategic Services, ale způsoby “práce” s cílovými zeměmi se od té doby jen zlepšovaly – dle míry degradace deficitu vnější obchodní bilance USA a růstu jejích závislosti na množství koloniálních daní, což samozřejmě, určovalo i prioritu věnovat se otázkám, spojeným se zavedením agentury a sabotáži v jiných zemích.
    Dokument je věnován otázce, jak organizovat sabotáž vlastními silami občanů jiných zemí. Také se v něm sděluje, že “snížit výkonnost je mnohem snadnější, než se zdá”. Velká pozornost je věnována přípravě řídících kádrů – sabotážníků.
    - Při určování priorit, nejvyšší prioritu dávejte nedůležitým otázkám, důležité věci zadávejte neefektivním vykonavatelům,
    - dávejte důraz na perfekcionismus a nekonečné dopracování nepotřebných věcí,
    - kariérní postup zabezpečte neefektivním spolupracovníkům,
    - často svolávejte schůze a konference, obzvlášť v době, kdy se hromadí kriticky důležitá práce,
    - vytvářejte co nejvíce instrukcí a vysvětlivek k různým otázkám, tam, kde stačí jeden člověk na řešení, zaangažujte tři,
    - vždy zdůrazňujte kolegům, aby “nespěchali” a byli opatrní.
    - snažte se dávat otázky k posouzení různým výborům, při vytvoření kterých dbejte na to, aby měly co nejvíce účastníků,
    Obyčejným vykonavatelům je doporučováno, například, dělat svojí práci, co nejhůř, a stěžovat si, co nejvíc, demoralizovat kolegy a v žádném případě nepředávat jím svoje znalosti a zkušenosti.

    Ještě článek v angličtině:
    Declassified CIA Manual Shows How US Uses Bureaucracy to Destabilize Governments
    http://theantimedia.org/declassified-cia-manual-shows-how-us-uses-bureaucracy-to-destabilize-governments/

    OdpovědětVymazat
  16. Pane doktore, dovolil bych si s Vami nesouhlasit s nemoznosti zarazeni deti s lehkou idiocii do beznych skol. Jako priklad bych uvedl Karla Schwarzenberga. Tento velikan ceske politiky se s vrozenou lehkou idiocii prokousal az do pate tridy. Pravdou ovsem je, ze ne kazdy idiot ma knizeci sarm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolím si nesouhlasit. On netrpí idiocií. Je pouze náhodným elementem genetického křížení v jedné rodové linii. Tedy degenerovaný šlechtic. Na tom je vidět kam až může dojít strach o pozemské statky. A přitom podle Cimrmana je zakázáno brát s sebou na onen svět i vkladní knížku.

      Vymazat
    2. "Otcem" Cimrmana je, mimo jiné, i Z. Svěrák, který se mohl přetrhnout v podpoře degenerovaného šlechtice v prezidentské kampani. Od té doby se nad Cimrmany zamýšlím mnohem obezřetněji než dříve. Takže, do hrobu si už naše civilizace (nikoli však ty před námi) nic nebere, to ovšem nebrání nahamouněné majetky odkázat svým, samozřejmě vyvoleným potomkům. Takže linie modré krve "je věčná" skrze jejich jmění a vliv tímto jměním generovaný. Nám ostatním musí stačit filozofická nadsázka, že je zakázáno s sebou brát cokoliv do hrobu... Ale nešť, otočme to tedy a namiřme proti nim jejich vlastní zbraň. A neberme si tedy do hrobu nic, zejména ne své názory, nalezenou pravdu, svědectví o časech minulých, národní identitu... Neberme to s sebou do hrobu, anóbrž to zanechme tady na zemi zase těm našim potomkům, vyvoleným třeba ke změně tohoto zvráceného systému.

      Vymazat
  17. Řízený útok na ohniska odporu proti GP cíleně pokračuje. Naštěstí tak hloupě, že mu lze účinně čelit. Proto se učíme DVTR a KSB.

    OdpovědětVymazat
  18. Tož je to tu takové jaksitaxi podivné. V osumdesátomdevátom všici tleskali, že chcou všade odborníky. Bo jen odborník nezatížený stranickou příslušností dokáže odborně na výši vykonávat svou profesi. Tož je předpoklad, že krov udělá nejlépe vyučený tesař s prakcí, topení a vodu instalatér, střechu pokrývač, most tým různých řemeslníků pod vedením odborně zdatného a znalého technika, operaci nejlépe vykoná zdatný chirurg operatér s potřebnými znalostmi kde říznout a co vyndat. Ovšem u nás jaksitaxi vše nějak opačně. Čím větší pravomoci tím méně odborné erudice. Ministr obrany - herec, ministrině školství - právník..... Ovšem pozor, ta má zkušenosti z evropských struktur a úřadu ombucmana. Taky jeden chemik bez prakce nám tu naordinoval prošetřit s ke společné bídě popřením základního postulátu kapitalismu. Tj. tvorbou zisku. Tož nemohu se zbavit dvou dojmů. Jeden je, že je nejvyšší čas tu čeládku napříč stranama vytřískat z jejich sedel. A druhý, že právnická lobby systematicky kurví tenhle stát ve jménu zákonů, ale nikoliv pravdy a z ní vycházejícího práva. A podle téhle celospolečenské akceptace tuposti vládců to tu taky vypadá. Holt každý se tu stará jen o svoje, ale pravda v podobě reality nás stejně dožene!

    OdpovědětVymazat
  19. Neexistuje experimentální ověření traktované a všude rozhlašované prospěšnosti inkluze. Nikdo neprovedl žádný výzkum srovnávající pracovní uplatnění žáků po ukončení zvláštních a speciálních škol s žáky se srovnatelnými dysfunkcemi umístěnými do základních škol. Dokud není tímto způsobem prospěšnost inkluze ověřena, nemáme žádné oprávnění ji realizovat, tzn. ze strany vládních institucí, které to nátlakem činí, jde o zločin. Je paradox, že se někdo je schopen se dopustit něčeho podobného a neobává se trestu.

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím s Dr. Davidem.
    Ta snaha o dosažení nivelizované průměrnosti ve vzdělávacím systému je cestou do pekel.
    Ani naše země neoplývá tolika přirozeně talentovaným lidmi, aby s tím darem mohla tak svévolně pohrdat.
    Smutné je na té Davidově zprávě o konání té tzv. levicové vlády (dobroserů) to, že oni sice hned nepřijdou o koryta, zato naše země zcela jistě o několik ročníků talentovaných děcek.
    Když už nám ti přičinliví šiřitelé "dobra" neprospívají, alespoň škodit by nemuseli ...

    OdpovědětVymazat
  21. Pane Odehnal, boj s velkobruselským úředníkem je vždy marným bojem s větrným mlýnem. Je nesporné, že cesta prosazované inkluze není ničím jiným,nežli chromou kobylou. Letošní rok je rokem opice a tudíž nelze očekávat vstřícný přístup k jakémukoliv rozumnému kompromisu, ale naopak k tvrdošíjně prosazované opičárně.

    OdpovědětVymazat
  22. Virus ZIKA do všech škol!Pitomečky potřebuje budoucnost i našich "elit"!Ty ten virus v sobě již dávno mají,ale vládnou.....vládnou,mají moc,mají naše pověření z demokratických voleb!

    zločas

    OdpovědětVymazat
  23. A pro ty blbečky současnosti,postižené virem ZIKA lze doporučit statě ve Finančním zpravodaji,kde jsou mj. uvedeny údaje o průměrných mzdách v jednotlivých zemích OECD.Jsme na chvostu,a jistí to Singer,aby náhodou někdo ten virus nedostal!Tak zdar výsledkům cinkání klíči blbečkové!A sedněte si na lavičku ochlasty,feťáka a primitiva Pravdy Lásky!A vychutnávejte ten klídek,teploučko,i když je všude kolem jen strašný "elitami"záměrně produkovaný smrad!

    zločas(zlý čas)

    OdpovědětVymazat
  24. Od nástupu svobody a demokracie jedno pozitivní za druhým, je ničeno. Nezadlužený stát - zadlužený. Pracovní povinnost - nezaměstnanost. Bydlení pro každého - bezdomovectví. Zákaz hazardu a lichvy - vznik exekucí. Nyní je tedy na řadě kdysi vyspělé školství, jehož zásluhou nalézali solidní uplatnění emigranti z ČSSR ve vyspělých zemích, jejichž vyspělost zásluhou masové, řízené imigrace upadá a bude stále více upadat. V kosmu síly temna nabyly převahu. Odrazem této skutečnosti je současná situace na naší planetě, kdy síly temna vévodí v USA stojících na čele tzv. svobodných, demokratických zemí, potažmo na čele "obrodného zániku" světla na naší planetě. A každý, každý kdo odmítá vzít procesy provázené zřetelnými, doprovodnými jevy záhuby šířenými z říše zla z USA, odmítá to pod falešnou zástěrkou svobody, demokracie a všeobjímající lásky (například k nebohým imigrantům), každý takový vědomky či nevědomky vydatně napomáhá silám temna, silám zla. Vědomky - se zlem v mozku a v srdci, nevědomky s blbostí v hlavě a v těžkém bludu, že na místo zla koná dobro. L.P.

    OdpovědětVymazat
  25. Tahle nána se spolu s Marksovou snaží u nás zavést
    norskou ochranu dětí.Kdo jí nominoval na ministry-
    ni školství a kdo ji jmenoval,zaslouží rozbít hubu.
    Podle pokynů z Brusele,Berlína a Washingtonu se
    snaží zlikvidovat i ten zbyteček cti,co nám tady
    zůstal.Nevím,z které jsou partaje.Sobotka je do
    vlády navrhl a Zeman jmenoval.Oba pracují proti
    českému národu za cizí zájmy.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba Miloše Zemana. Měl by vědět, že jak se proti nějaké hovadině vysloví, že ji okamžitě na just začnou zavádět - a naopak. Taky chyba nás voličů. Když začnou někoho média hanět (Okamura a pod.) měli bychom jej na just volit.

      Vymazat
  26. Důchodce. Vážený pane doktore, rád čtu vaše fundované a moudré články. Dnes mě zaujala vaše poznámka, i když jen v závorce, že naši politici jakoby zapomínají ve svých projevech slovo "republika". Chybí mě ale další výrazy jako je naše vlast a jako je český národ. K tomu aby si naši vnuci znovu na tato slova zvykali budeme potřebovat generaci buditelů. Prosím, zmiňte ve svých článcích také tyto kategorie.

    OdpovědětVymazat
  27. Přestože převažující podstatou článku MUDr.Davida je otázka inkluze, školství, vzdělanosti, je, podle mého mínění, zásadní problém právě v úloze ČSSD (a jejich politiků, nejen ministrů). ČSSD už o sobě dávno netvrdí, že je levicová, ale že se nachází na levo od středu. Pragmaticky pak řeší "míru rozkročení", nikoliv však podle potřeb a požadavku voličů, ale čistě s ohledem na hlasy, které je možné získat od elektorátu v daném okamžiku. Takže se rozkročí "do leva" zrušením zdravotnických poplatků, a slibem nápravy zlodějských církevních restitucí,slibem progresivního zdanění a sektorových daní (pro bohaté z finančních spekulací) aby pak, po získání vládních postů, "přesunula těžiště" do prava, přes pomyslný střed. S odůvodnění, že v koalici to či ono nejde, například. Protože je nutné uspokojit donátory, poradce, a dobře placenými funkcemi vlastní členstvo. K levicové rétorice se pak vrátí těsně před volbami, tu zvyšováním minimální mzdy, důchodů o 40 korun, a dalšími populistickými benefity.
    Rozdíl v chápání pojmů levicový a levičácký se obecně, velmi liší.
    Podle mého levicový socialista je člověk, který zná fakta a umí si srovnat souvislosti a rizika, a hlavně vidí směr a cíl, kam má společnost dojít. K tomu pak přízpůsobí metody řešení.
    Levičák je, velmi zjednodušeně, zaťatý, ideologický fanatik, který nedokáže, protože nechce, vidět složitou množinu lidských povah a chování. I když, i tady to není tak absolutní, nejhorší je "ultralevičák",který je ochoten i k násilí.
    Beztrestnot politiků za jejich lehké zrazování zájmů svých voličů, neplnění slibů a vědomé lhaní je ten zásadní problém. ČSSD dovedla tuto špinavou politickou prostituci k dokonalosti. Bohužel, značná část voličů si to ještě nedokáže připustit, případně za "drobky ze stolu" to pokaždě sociálním demokratům odpustí. Protože na levici, na levo od středu, přeci jiná demokratická!! síla není. Pokud se podaří vyřešit tenhle problém a stereotyp voličů, nabídkou alternativ, pak je teprve možná a reálná změna.
    Slova jak národní čest , vlastenectví, národní hospodářství, solidarita s potřebnými, pracovní povinnost a zásluhovost, nekompromisní přísnost k vyžírkům a lenochům, práva občanů na práci, střechu nad hlavou, zdravotní a sociální péči, potřebují oživit svůj obsah a význam. A pak nabídnout takové politiky, kteří splní, co slíbili, a nebudou v zásadních věcech podvádět své voliče v zájmu "koaliční stability".
    Je to šance pro novou, mladou generaci, která se, tak jako to bylo aje v jiných zemích, popere o právo na slušnou existenci s tou stávající. Potřebují však vědět, že to jde, a může to fungovat. Ve školách, s inkluzí nebo bez, se to ale nedozví. J.B.

    OdpovědětVymazat
  28. „… bychom od ministra školství očekávali snahu o vytvoření podmínek pro rozvinutí maxima z talentu, jímž jsou jednotlivci obdařeni.“
    To by si měla paní ministryně, pověsit na zeď. Toto, by mělo být jejím posláním, ne honba za plněním devastujících evropských direktiv. P.K.

    OdpovědětVymazat
  29. Inkluze je zřejmě jen podpůrným prostředkem k masové, organizované imigraci se zahájením tvorby hnědé rasy se sníženou inteligencí za vydatné pomoci našich politiků vesměs rovněž nižší inteligence a nulových morálních zábran..

    OdpovědětVymazat
  30. Je tragedií, že ve společenských systémech vychloubajících se svobodou, se někdo snaží lidem nařizovat jejich životní styl. Ze zkušeností vím, že nakonec nejvíc bude inkluze vadit psychicky hendikepovaným a jejich rodičům. Doslova budou trpět. Nejhorší je nutit lidi ke stejnosti, což s rovností nemá absolutně nic společného.

    OdpovědětVymazat

Reklama