Reklama

.

.

pátek 19. února 2016

Odkud vichr války vane

19. 2. 2016   Tribun
 

Karel Dolejší z Britských listů sepsal další ze svých protiruských opusů, ve kterém varuje před eskalací v Sýrii, za kterou ponese Rusko odpovědnost tím, že nepřestává překážet plánům NATO a drží padnout Assada. Ve své zaslepenosti pan Dolejší nějak nepostřehl, že všechny argumenty, kterými se snaží před Ruskem varovat, ve skutečnosti ukazují na někoho úplně jiného.


Jediná americká zásada, kterou Barack Obama ještě neporušil, stanoví nedodávat bojovníkům proti Asadovi protiletadlové zbraně, jimiž se mohli bránit před ruskými nálety.

Nejsou to Rusové, kdo skrytě, ale nepokrytě, intervenují v suverénní zemi proti suverénní vládě. Destabilizace a eskalace v Sýrii jde nutně na konto těch, kteří povstání proti Assadovi, jenž posléze přerostlo v občanskou válku, vyvolali a materiální i morálně podporovali a stále podporují. Rusové si nezačali, Rusové jen reagují.

Útok na Azaz pravděpodobně začne ve čtvrtek nebo v pátek. Pokud by obrana města nebyla úspěšná, Turecko, které dalo mnohokrát za sebou najevo, že Kurdům nedovolí město obsadit, se bude muset rozhodnout, co dál. Jednou z možností je, že vyzve obyvatele k odchodu a následně Azaz úderem ze svého území zničí. Podobným způsobem se již vyjádřilo k budoucnosti heliportu v Menaghu. Druhou možností je, že 2. turecká armáda, nejpravděpodobněji její 5. a 20. obrněná brigáda, vjede na syrské území a převálcuje kurdské pěšáky.

Ten, kdo situaci v Sýrii hrotí, je tu jasně pojmenován: je to Turecko. Turecko, které je zjevně přesvědčeno, že může intervenovat v Sýrii proti Kurdům, byť, na rozdíl od Rusů, nemá k žádné takové intervenci od syrské vlády mandát. Ten by sice šlo nahradit mandátem OSN, ale v žádném případě mandátem NATO, nebo dokonce Velkoturecké myšlenky. Pan Dolejší se ovšem nad tím, že  náš spojenec Turecko chce intervenovat proti našemu spojenci Kurdům, a ať již mimochodem, nebo záměrně, tak podpořit našeho nepřítele Islámský stát, ani na chvilku nepozastaví. Proč by Turecko muselo zasahovat proti Kurdům, notabene na území třetího státu (vlastně druhého, protože Kurdové svůj vlastní stát, i díky „péči“ Turecka, nemají)? Jak by vůbec mohlo? Protože je v NATO a když je někdo v NATO, tak je vždy v právu a může si dělat, co chce? Turci mají na Kurdy dlouhodobě pifku a při vzpomínce na Tureckou genocidu Arménů je jasné, jak důslední a odhodlaní umějí Turci být. A Dolejší tomu přitakává.

Moskva nepochybně doufá ve druhou možnost, tedy v pozemní útok, která by jí poskytla pretext k útoku na Turecko. (…) Jestliže Turecko zahájí pozemní intervenci v Sýrii, Moskva získá záminku k jeho napadení. V takovém případě Ankara bude chtít aktivovat článek 5 Severoatlantické smlouvy.

Odpovědnost NATO, jmenovitě USA a především Turecka, si pan Dolejší prostě vůbec nepřipouští a o jejich krocích ani na okamžik nezapochybuje. Já osobně se ale víc než Rusů bojím lidí, kteří jsou přesvědčeni, že zatlačování Ruska je účel, který posvětí jakékoliv prostředky. Kdyby to byli jen agitátoři jako Dolejší, nemuselo by být ještě tak zle, jenže takových se i mezi politiky a vojáky najde víc, než dost. Dolejší ovšem pilně připravují půdu pro souhlas veřejnosti s jejich vražednými avantýrami.

P.S. Všimli jste si, že pan Dolejší ani jednou nezmíní Islámský stát? Trochu se bojím, že to vůbec není náhoda, ale důsledek jeho přesvědčení, že když se ve Washingtonu rozhodnou, že Assad musí pryč, a v Moskvě, že ho podrží, tak se z každého, kdo proti němu zdvihne zbraň, stane vážený a ctihodný spojenec. Svržení Assada má přednost před zničením Islámského státu. Tady si ale zřejmě Dolejší nic nevymýšlí a věrně komunikuje neoficiální, ale o to pevnější, stanovisko NATO.


56 komentářů :

  1. Sionistickej chazar Dolejší pracuje proti jednotě slovanů a zvláště proti naší vlasti. Prokouknul jsem ho již před - Majdanem - na UA a od té doby nikdy na jeho Britské listy již nečtu a myslim že nejsem sám. Jiří Plzen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se pozná sionistický chazar? Zajímá mě to, bez nadsázky.

      Vymazat
    2. 9:04--Začněte si studovat Dějiny,především naše a Slovanské,bez Germána Kosmy a spol.A zejména ne ty židochazarské,včetně překrucované Bible a Jezuit.vrahů a taky ne ty od gum a kolaborantů,co dnes učí na školách.

      Vymazat
    3. ano 9:27 ma pravdu, hledejte a dozvite se veci o vyvolenych!!!
      amik

      Vymazat
    4. Mě udivuje, že se nebojej. Co kdyby nějaké země se rozhodli podporovat "umírněnou" opozice u nás, nebo jinde v Evropě dodávkou zbraní, stejně tak, jako to NATO dělá v Sýrii......

      Vymazat
    5. Dolejší je pěkná svině. Snad se mu to nenávistné štvaní jednou vrátí. Kdysi jsem také BL četl, nicméně od událostí na Ukrajině už na ně ani nepáchnu. Musel bych zvracet nad tou jejich neomarxistickou propagandou.

      Vymazat
  2. Četl jsem tam příspěvky, je to tristní, jak se liší od postoje oficiálních medií. S jedním však nesouhlasím, už tu nejde o vztah velmocí, ale o vztah nezávisle myslících lidí k lidem, kteří si jen hájí svůj mamon a postavení ve společnosti. To jde napříč všemi zeměmi a vykrystalizuje to ve velký střet.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen že hrotí situaci Turecko,ale i vydírá Evropu.
    Snad už nikomu neuniklo,jak je nějaké větší zasedání politických špiček,tak se stane atentát.Všechno to ukazuje na propagandu,jen to odnese mnoho lidí,naprosté zklamání s Tureckých představitelů státu a tohle má podporovat státy NATO?Chování Merkelové,jak k Ukrajinským událostem,ale i k Turecku,značí velmocenské choutky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ac jsem clanek krome nadpisu a uvodu necetl, prekvapilo me, ze tento platek jeste existuje. Zrejme diky takovym neunavnym, nebo masochystickym ctenarum, jako je Tribun. Cist blisty to si muze rovnou predplatit MF, Blesk, Kyjewskej Times atd. a prispet na cloveka v plisni, aby nam potom zase mohl psat jak je to spatne, necitelne, lzive a hrozne. To maji lidi vazne tolik casu na tyhle hovadiny? Ono totiz podobne jako Stwora byl vlacen po soudech pote, co ctenost jeho stranek dosahla radove desetitisice, tak podobnou pozornost si vyslouzily i jiz masove ctene Parlamentni listy a to udajne kvuli pouhemu komentari pod clankem, tak muselo zakonite dojit i na Culika, jelikoz "demokratickou pravdu a lasku" si rozvracet nedame a kde jeho stranky mely tez desitky tisic navstev za mesic a tady uz musel establishment na zpravy rozvedky jednat a tak byl behem sve navstevy v CR Culik zrejme vydiran a byl mu dosazen politruk v podobe "sefredaktora" Dolejsiho, ktery prevzal plnou obsahovou kontrolu nad timhle dnesnim platkem. Osobne pro me Dolejsuv platek prestal existovat jiz pred lety a nezabrouzdam tam na rozdil od Tribuna ani nahodou podobne jako ani nahodou nezavadim o jiz 6 let neexistujici a odhlasenou TV. Rad totiz pouzivam proti demagodgii jeji vlastni mantru trzniho kapitalismu, nez don Quixotskeho masochystickeho pokrytectvi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky tam nelezu už asi 4 roky a jenom si kliknu, když uveřejňují v přehledu tisku, že tam nahodil vyúčtování za uplynulý měsíc. To sleduju a bavím se, jak se v tom ten britský podvodník s teplou vodou kroutí. Už dokonce bere na plat Dolejšího i z toho charitativního účtu, na který vybíral od čtenářů. To je mi vypráskaná charita. Nezveřejňuje už počet finančních dárců a částka, kterou vybere je stejná, jako vyplatí těm třem redaktorům. Náhoda? Nemyslím si.

      Vymazat
    2. Je možné, že je platí nějaká sorosova nadace nebo někdo podobný. Nebylo by nelogické, kdyby měly Blisty sloužit ke zmatení veřejnosti. Ostatně Čulík byl roky kmenovým zaměstnancem Svobodné Evropy a od té už je jen krůček k CIA...

      Vymazat
    3. Anonymní19. února 2016 6:31
      Dávat na stejnou úroveň kvalitu zpravodajství a publicistiku Britských listů s bulvárem nebo Babišovými médii je dost přehnaný.
      BL mají pro někoho rusofobilní rétoriku. Jiný zase může oprávněně kritizovat autory a články na webu Nová republika či Tribun za rusofilství.
      Hrozně by mně zajímalo, kdo např.financuje zpravodajský web Tribun?

      Vymazat
    4. 11:55
      A mě by hrozně zajímalo, jestli jsi jen blbej, nebo navedenej.

      Vymazat
    5. Nová republika vyvažuje jednostrannou NATO-propagandu, namířenou proti Rusku, Číně, Sýrii, proti autentické levici i autentické pravici, proti patriotisku. Jestli tomu říkáte rusofilie, tak vám není pomoci. Nepřemýšlíte! Marek

      Vymazat
  5. Byvaly doby kdy jsem BL cetl rad. Odkdy ale BL rediguje Krvava Madla tak je to jen dalsi radoby "alternativni" web, jenomze ted uz bohuzel s kriminalni rezimovou lhaci agendou, je to k breku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...absolutní souhlas !

      Vymazat
    2. Dolejší je lidské lejno. Je to fašista tělem i duší. Čulík se v něm našel. Klidně by se ten jejich plátek mohl jmenovat fašistické listy. Nějaké právo jim nic neříká. Falzum jsou lisdká práva o které jim primárně vůbec nejde, ale přesto se jimi zaštiťují. Tihle lidé jako Čulík jsou strašně nebezpeční a bohužel zlí..

      Vymazat
    3. Taktéž. Bod zlomu byl Majdan na UA a následná občanská válka proti svým lidem.

      Vymazat
    4. Je krásné pozorovat vývoj K. Dolejšího. Jsem zvědav, kam až se nakonec dovyvine. U většiny ambiciózních jedinců to je zákonitý proces. Viz životopisy J. Solany, J. Fischera, V. M. Barrosy, A. Merkelové , J. Stoltenberga a mnoha dalších.

      Vymazat
    5. To je pravda, že BL rediguje Albrichtová?

      Vymazat
    6. Pro (9:07)
      Před několika měsíci při diskusi nad nějakým podobným článkem v BL kdosi upozornil na finanční situaci BL a i samotného Jana Čulíka, resp. jeho katedry na britské univerzitě, kde učí. Autor poukázal na to, že snad škola dostala jakýsi grant z nadace spojené s Madlenkou a že BL přestaly publikovat seznam sponzorů a uvádějí jen celkovou sumu. Shodou okolností mělo k tomu dojít zhruba v době, kdy se i orientace BL pozměnila. Přesnější popis byste musel hledat někde v archivu NR.
      Informace o financování BL a Čulíkovy katedry, resp. VŠ, by mnohé vysvětlila. Stejně by ovšem nemohla omluvit zaslepenost, jíž BL v příspěvcích některých svých placených autorů propadly. Dokumentuje ji i poměrně časté přetiskování úryvků z knihy Mary Heimannové Československo - stát, který selhal. Přitom i občan s jen školskými znalostmi dějepisu zjistí, že autorka neúměrně zvyšuje váhu některých excesů a generalizuje některé boční společenské proudy, zamlčuje jiné události či pochody ostatních proudů. Dezinterpretuje tak vyznění hlavního směru dějin, nemluvě o neochotě podat komplexní pohled o dějinách, který by měl zahrnout celé spektrum událostí a směrů, tj. krajností z obou stran, nikoli jen jediné, která - kupodivu - vyznívá negativně pro ČSR (a patrně omluvně pro britské chování vůči Československu).
      Něco z této jednostrannosti sice zkoriguje Daniel Veselý, ale smutný dojem z vývoje BL nenapraví.
      KR

      Vymazat
  6. Dolejší, Čulík a Blicí listy - psychopati jejichž žumpu čte jen dement. Tito neskutečně odporní američtí rektonauti jsou presstituti nejvyššího kalibru. Jsou to oba SUPERGIGAZMRDI a až začne chaos, násilí a válka, ke které tací ksindlové přispívají svým zločinným působením, tak si je lidé podají. Budou mít hodně "vysoké posty".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BL jsem kdysi četl,
      když tam byl ještě Kotrba. Někde je i archiv jeho článků, stojí za to.
      S tím blbem Čulíkem se rozešel, akorát se divím, že to tam tak dlouho vydržel.
      Takže asi 4 roky tam nepáchnu ani náhodou.

      Vymazat
  7. !!!
    Out of topic (nebo vlastne ani ne tak out): Zrovna jsem na Ruskych spravach slysel sice kratke, ale vyznamne hlaseni: USA PRIZNALI AGRESI V SYRII JIZ OFICIALNE A ZADAJI RUSY ABY JE USETRILI, NEBO TAK NECO!!!

    Hned jsem checknul rezimove vykaly, ale zatim jsem nasel jenom tohle:

    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/384009-usa-poziadali-rusko-aby-v-syrii-nezasahovalo-pri-jeho-jednotkach/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zcela bezvýznamné, byla to jenom žádost ušetřit životy a netrefovat se do tzv. amerických instruktorů, kteří byli zase vysláni na záchranu klíčových vedoucích pracovníků amerického IS

      Vymazat
  8. Je to tak, komunisti. BL vas zradily a to jim vy lidska lejna neodpustite.
    Nejhorsi ale je hospodarsky kras Ruska. Byt vami vlastizradna bando, jdu se obesit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tady aspoň podepiš, dobromrde !!!

      Vymazat
    2. A hele,Čulík se ozval a nebo ten jeho dvorní vojensko-politickej anállízátor Dolejší se s hubou plnou žluči ozval,asi to zas podle těch raních nadpisů na BL v noci řádně přehnal a "kope mu to zpátky "....

      Vymazat
    3. Ti dobytci z BL i ostatní fandové NATO a EU si můžou navzájem poblahopřát.
      Včera naši turečtí spojenci zaživa upálili 150 kurdských civilů při potlačování jejich rebélie v provincii Sirnak....Dolejší určitě splodí nějaký oslavný sonet o tom,jak se posunulo prosazování lidských a menšinových práv díky demokratickému Turecku a jeho podpoře od ještě demokratičtější EU,hájící neochvějně evropské hodnoty navzdory všem nacionalistickým protivenstvím v členských zemích a ta jejich kurátorka ropucha Albrightka je za to i Čuldou zas pochválí,že to tak správně chápou,jak židofašisti v USA potřebují.
      No,doufám,až ten drzej Turek strčí ten svůj rypák do Sýrie,tak mu Rus přes něj pořádně praští,aby si to zas chvilku pamatoval.

      Vymazat
    4. Neboj Chujmere,až budeme věšet,tak na tobě si dám osobně hodně záležet!!!!!!!Patolog Slavíček

      Vymazat
    5. co je to "hospodarsky kras Ruska..."? Nerozumim tomu :)

      Vymazat
    6. No, ona Amerika je na tom finančně daleko hůř, než Rusko. Ale pomáhá jí petrodolar - ten si stahuje z celého světa. Až skončí petrodolar, skončí taky Amerika.

      Vymazat
    7. 8:29
      Jasně Pepku, že zas kvičíš zrovna ty, synáček stbáckého bachaře v Jáchymově... Tvůj fotr na tebe musí bejt hrdej! Na to, že tě zplodil se syfilitickou prostitutkou, jsi dopadl docela dobře a dokonce jsi dokončil ZŠ. A teď vyskoč, bolševickej blbe!

      Vymazat
  9. ....já si myslím, že BT píšou to, za co jsou placení..ten, kdo tady uvedl sponzory z okruhu
    "krvavé madly" byl asi nejblíže k pravdě...
    konzumace BT je dobrá, asi jen jako dryják k vyprázdnění žaludku....když si vzpomenu, že jsem
    jim také kdysi poslal finanční příspěvek..bože..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč si vytýkáte, že Jste je podpořil v době, když psaly seriozně? Tehdy Jste přispěl dobré věci, že se pak otočily jinam, není Vaše dílo.
      Kdybyste si měl nadávat vždy, když někdo, komu fandíte, sejde z cesty, to byste si dal, ajaj.
      KR

      Vymazat
  10. Ve většině zemí světa vládnou zločinci, vrazi a zloději, ti ovládají veřejná média, kde dobře zaplacení,nevzdělaní a chamtivi nenažranci mohou beztrestně krmit národy lživými nesmysly, které jim žerou jen slabomyslní primitivové!
    Snažme se, prosim , my Češi, něco změnit už v nejbližších volbách!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Tribun? Fanatický vítač migrantů. Blb.

    OdpovědětVymazat
  12. VĚTŠINA KRITICKÝCH A NENÁVISTNÝCH PROJEVŮ Z ŘAD DISKUTUJÍCÍCH NA ADRESU ZPRAVODAJSTVÍ A PUBLICISTIKY
    INTERNETOVÝCH BRITSKÝCH LISTŮ VE SKUTEČNOSTI BL NIKDY NEČETLI. BL ZA DOBU SVOJÍ EXISTENCE SE VŽDY MIMO JINÉ VYMEZOVALY PROTI XENOFOBII,RASISMU,NACIONALISMU A AUTORITÁŘSTVÍ.NIKDY NEBYLY PRORUSKY ORIENTOVANÝ .TO NEZNAMENÁ,ŽE ČLÁNKY NA BL MĚLY A MAJÍ RUSOFOBNÍ RÉTORIKU,JAKO NĚKTERÁ JINÁ ČESKÁ MÉDIA A JEJICH NOVINÁŘI.
    NEMŮŽU OBJEKTIVNĚ HODNOTIT V ČEM PÍŠE ČI NEPÍŠE KAREL DOLEJŠ LŽI A MANIPULUJE S FAKTY O ZAHRANIČNÍ A DOMÁCÍ POLITICE RUSKA.VÍM JEN JEDNO.NEMÁME VOLBU POUZE MEZI ZPRAVODAJSTVÍM NAPŘ.NOVÉ REPUBLIKY A BL. EXISTUJÍ I JINÉ ZPRAVODAJSKÉ WEBY A SERVERY.TÍM ZROVNA NEMYSLÍM ZPRAVODAJSTVÍ ČESKÉ TELEVIZE A PRAVICOVÝ BULVÁR.
    ROZUMÍM TOMU,ŽE SE NĚKTERÝM RUSOFILŮM A SYMPATIZANTŮM PUTINOVA AUTORITÁŘSKÉHO RUSKA ČLÁNKY NA BL NELÍBÍ.NA ZÁKLADĚ NEVĚROHODNÝCH DŮKAZŮ A KONSPIRAČNÍCH TEORIÍ A LŽÍ DĚLAJÍ NESMYSLNÉ ZÁVĚRY O ŠPATNÉ FINANČNÍ SITUACI BL, MALÉ ČTENOSTI A NETRANSPARENTNÍM FINANCOVÁNÍ.JÁ BYCH SPÍŠE VIDĚL ÚPADEK V LEVICOVÝCH MÉDIÍCH,JAKO JE TIŠTĚNÉ PRÁVO ČI WEB NOVÁ REPUBLIKA,KTERÁ SE ZA LEVICOVÝ WEB NA ZAČÁTKU SVÉHO VZNIKU VYDÁVALA.DNES JE NA TOM SVÝMI ČLÁNKY A RÉTORIKOU STEJNĚ JAKO PRÁVO. VELMI SE PODOBAJÍ PRAVICOVÉMU BULVÁRU A MEDIÁLNÍMU MAINSTREAMU. JESTLI SE NĚKDO ZMĚNIL, TAK TO BL ROZHODNĚ NEJSOU.
    VŠIML JSEM SI JEDNÉ VĚCI.ŘADA DNEŠNÍCH NENÁVISTNÝCH KRITIKŮ BL PATŘILA MEZI BÝVALÉ AUTORY ČLÁNKŮ V BL.
    S PŘÍCHODEM UKRAJINSKÉ A MIGRAČNÍ KRIZE A NASTOLENÍ NOVÝCH TÉMAT ŘADA TĚCHTO AUTORŮ ZAČALA MÍT POTŘEBU ČÍ ZÁJEM PSÁT JINAK.
    ŠÉFREDAKTOR BL JAN ČULÍK SE SPRÁVNĚ ZACHOVAL,ŽE O TYTO AUTORY A JEJICH TEXTY PŘESTAL MÍT ZÁJEM.TI DNES RŮZNĚ PUBLIKUJÍ NA JINÝCH A NOVĚ VZNIKLÝCH ZPRAVODAJSKÝCH SERVERECH JAKO JE NOVÁ REPUBLIKA,OM ADP. KDO TYTO SERVERY A WEBY FINANCUJE ? ČTENÁŘ,TVŮRCI WEBU NEBO NĚKDO JINÝ ?IVAN DAVID A VÁCLAV DVOŘÁK BY MOHLI VYPRÁVĚT,CO STOJÍ PROVOZ INTERNETOVÉHO ZPRAVODAJSKÉHO WEBU A ODKUD A JAK TO FINANCOVAT ?
    PRORUSKÁ A PROZÁPADNÍ PROPAGANDA MEZI SEBOU VÁLČÍ A JE FINANČNĚ SOLVENTNÍ TO JE FAKT.V ŽÁDNÉ PROPAGANDĚ NA ROZDÍL OD JINÝCH PRAVDU NEHLEDÁM.PROČ DO TÉ VÁLKY NĚKDO TAHÁ BL ? TĚCH SE TATO VÁLKA NETÝKÁ.
    BL PŘETISKUJÍ ČLÁNKY RENOMOVANÝCH MÉDIÍ,KTERÉ MAJÍ BLÍZKO K LEVICI NEBO JSOU KRITICKÝ K FUNGOVÁNÍ SOUČASNÉHO NEOLIBERÁLNÍHO KAPITALISMU A POLITICKÝCH ELIT(NA ZÁPADĚ NEBO NA VÝCHODĚ)Z JAKÝCH PŘEVZATÝCH ZAHRANIČNÍCH MEDIÍ OTISKUJE NR ? SPUTNIK ATD.KDO A NA JAKÉ PROPAGANDĚ JE TEDY VÍCE ZÁVISLÝ ?
    BÝVALÍ AUTOŘI BL NEMŮŽOU ZAPOMENOUT,ŽE JAN ČULÍK SE BEZ TĚCHTO AUTORŮ LEHCE OBEŠEL A ZACHOVAL SI STÁLOU PŘÍZEŇ SVÝCH ČTENÁŘŮ. BL FUNGUJÍ I BEZ AUTORŮ,JAKO JE NAPŘ. IVAN DAVID A ŘADA JINÝCH MORÁLNĚ POCHYBNÝCH PODVODNÍKŮ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a zachoval si (Čulík) stálou přízeň. - Moji teda ani náhodou!

      Vymazat
    2. To, že jsi celý příspěvek (15:39)
      napsal velkými písmeny, ještě neznamená, že jsi někoho svými "fakty" oslnil.

      Bývalé čtenáře BL snad nejvíce odpuzují právě komentáře a názory Dolejšího a nejvíce právě Čulíka.

      Konkrétně Čulík nemůže, nebo nechce pochopit,proč většina české veřejnosti instinktivně odmítá vznik takových vyloučených lokalit,které vznikly jen a jen příchodem muslimských hord do Evropy.

      To přece neznamená, že občané nechtějí žádné uprchlíky a cizince.
      Občané nechtějí cizince islámského vyznání a dobře vědí proč.Což je právě pro Čulíka a podobné vítače to nepochopitelné,
      když to přece v Anglii,Německu,Francii ...atd
      tak dobře "funguje" !

      Vymazat
    3. ...při troše slušnosti, rozumu a určité
      znalosti dějin...neni neřešitelný problém
      se orientovat v současném politickém
      dění...a mě z toho vychází, že dnes je více pravdy na straně Ruska...to ale neznamená, že zítra to nemůže být jinak..
      nejsem ani Rusofil , ani Rusofob ale snažím se nebejt blbec...

      Vymazat
    4. Anonym 15:39 tu velkými písmeny napsal velké blbiny. Jeho neschopnost hodnocení lží a manipulací Karla Dolejše na Blistech jen dokazuje, že mu o žádnou diskusi s kritiky Blistů nejde. On to totiž nechce a možná ani neumí. Kvůli tomu klávesnici netýrá. Píše kvůli tomu, že se mu nelíbí Nová republika, ostatně jako několika dalším omezencům. Ani si nevšiml, že Nová republika nemá žádné zpravodajství, ostatně stejně jako ho nemají ani Blisty, oni ani my nejsme totiž žádná agentura.

      Anonym 15:39 si hraje na kritika Zpravodajství ČT. Ani si nevšiml, že na Blistech se melou stejné nesmysly, stejná NATO-propaganda, stejně se manipuluje se čtenáři.

      Na to, že Blisty jsou ve špatné finanční kondici, ukazuje systematické vyžebrávání na jejich stránkách. Nová republika tohle nedělá. Nová republika není žádný mlýnek na peníze. Naopak, dotujeme ji spolu s autory a překladateli ze svého. Srovnávat Novou republiku s Právem, mainstreamem atd. může jen člověk, který neumí číst ani přemýšlet, nechápe psaný text a svádí to na druhé.

      Anonym 15:39 lživě uvádí, že p.Čulík přestal mít o některé autory zájem a že je na Blistech neotiskuje. Opak je pravdou. Znám několik autorů, kteří na Blisty pravidelně přispívali a kteří se dnes Blistů nedotknou ani dlouhou holí. Jsou to slušní lidé a tak nemají potebu si do Čulíka a Dolejše kopnout.

      O tom, kdo nás financuje, jsme se již zmínil. Nikdo resp. my sami, každý z nás tomu věnujeme několik hodin denně bez nároku na plat.

      Autor tu píše o ruské propagandě. Je směšné, když pravdivé informace vydává autor velkých nabubřelých písmen za propagandu. Omylem Anonyma 15:39 je tvrzení, že propagandistická válka se Blistů netýká. Naopak, Blisty pod vedením p. Čulíka a K. Dolejše odhodily masku korektnosti a objektivity. Ve skutečnosti nikdy takové nebyly. Velké válečné krize na Ukrajině a v Sýrii odhalily jejich proimperiální, prokorporátní, protispolečenskou povahu.

      Pan Čulík se obešel bez autorů, kteří mu vypověděli přízeň a přestali psát na jeho dnes už okonale zprofanovaný web. Jan Čulík je příznivec ukrajinských nácků, Dolejš jakbysmet. Já osobně jsem před léty s panem Čulíkem udělal špatnou zkušenost. Trapně manipuloval s mým článkem, protože se mu nelíbilo, co píši a jaký mám pohled na svět. Odkojen britskou imperiální propagandou panující na Fleet Stree, kterou dával 'malému Čecháčkovi' vždy na odiv jako vzor, se sám dopusil klamání a manipulací. Asi to dělal často a různým. Neozvali se. Ani mně nestál za odpověď. Když si někdo jako on, pomáhá nízkými podvůdky, aby nepohodlné autory a články dehonestoval, nestojí mi ani za řádku textu.

      Korunu všem nesmyslům splácaným velkými písmeny dohromady je pak pokus Anonyma 15:39 o urážku dr. Davida a dalších přispěvatelů Nové republiky. A v to se prozradil celý smysl a účel svého psaní. Trollové mohou mít různou podobu. Jedna z nich na nás vybafla v 15:39.

      Vymazat
  13. Číst BL je to samé,jako koukat na zprávy na ČT1.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  14. kdysi jsem kolegovi posílal některé články z BL, ale ten nevděčník je okamžitě označil termínem "blicí listy", trefil hřebík na hlavičku :-)

    OdpovědětVymazat
  15. vlast tě (8:28) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní19. února 2016 17:03
    Neoliberální pravičáci,národovci a lidé,který nějak zbohatli na mafiánském a brutálním kapitalismu měli vždy problém číst média,jako Britský listy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Národovci myslíte vlastence? Já mám problémy číst Blisty, protože se v nich píší často velké blbiny. Tak to asi budu neoliberální mafián, že. Marek

      Vymazat
    2. Vlastenectví a nacionalismus není jedno a totéž.Pletete si pojmy a dojmy.
      Kdo vás nutí číst BL ?
      Ty co zbohatli díky mafiánskému a brutálnímu kapitalismu u nás po roce 89 měli vždy problém číst média,jako např. BL.

      Vymazat
  17. Kdo zná dobře světové strany tak ví, odkud válečné větry vanou. A vanou pořád stejně bez ohledu na meteorologickou situaci a jsou pořád silnější. A najdou se i lidi, co si vlezou na kopec a z plných plic ještě přifukují.

    OdpovědětVymazat
  18. Dopis Robertu Denglerovi, Právo
    18. 2. 2016
    Česká média zjistila, že vyvolávání rasistické nenávisti na základě nesmyslů se jim komerčně vyplatí. Takže novináři jedou a neuvědomují si, co tím způsobují, i sami sobě.
    Je pozoruhodné, že i údajně "levicové" Právo nyní publikuje otevřeně fašistoidní texty.
    Jeden čtenář Britských listů si na to stěžoval editoru Robertu Denglerovi, ten na to reagoval urážlivým emailem. Jan Čulík Denglerovi tedy také odepisuje:
    Pane Denglere,
    publikováním rasistických nesmyslů přispíváte k destabilizaci bezpečnostní situace České republiky, protože Evropská unie, bude-li to takhle pokračovat dál, vás vykopne.
    Myslím, že se vám nebude líbit žít v autoritářském režimu pod vlivem putinovského Ruska.
    Neuvědomujete si, co děláte. Zvláštní.
    Budujete mezinárodně tu nejhorší pověst České republiky jako nenávistné fašistoidní země. Uznávám, že vašemu listu to jistě přináší zisky.
    Ale ono se vám to vymstí.
    Určitě byste nakonec nechtěl skončit v nějakém koncentráku, ale kdoví, vzhledem k tomu, co děláte.
    Kdo by býval v roce 1936 v Československu tušil, že za šest let budou existovat koncentráky? Vy si jste jist, že tím, co vydáváte, nevytvoříte podobný systém?
    Jan Čulík
    University of Glasgow
    Robert Dengler na to "moudře" odpovídá. Zjevně si vyhrazuje právo fašistoidní texty publikovat v rámci "svobody projevu". Zdá se, že netuší, že v demokracii existují zákony proti vyvolávání rasistické nenávisti:
    No to jsem netušil, že vyhrožujete už i koncentrákem, jste dnes už druhý, to bude nějaké nakažlivé.
    Děkuji Vám mnohokrát za nevyžádanou radu. A kdybyste snad někdy zakládal Výbor za čistotu médií, dejte vědět, abych to měl z první ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nám to sem píšete. Čulík zjevně chtěl poučovat z výše své křišťálové věže a Denglar mu "moudře" odpověděl. No a co. Nepíšete podstatu sporu, o jaký text se jednalo. Protože kdybyste to uvedl, lidé by se vám tady vysmáli a ťukali se do hlavy, co že si ten Čulík pod pojmem fašistoidní představuje.

      Vymazat
    2. Tak to asi bude. Jan Čulík poslední dobou ukázal, že toho do hlavy moc nepobral, zato jako pokrytec je znamenitý. Marek

      Vymazat
    3. Rád bych před kameru k debatě posadil Jana Čulíka a Benjamina Kurase. Téma "britské zkušenosti s muslimy". To by byl 'britský' mazec!!!

      Vymazat
    4. Pane Dvořák,vaše odpověď mě nepřekvapuje.
      Benjamin Kuras je islamofob a demagog.
      O čem by s ním Jan Čulík měl debatovat ?
      Přiznejme si to že Nová republika se podobá českému pravicovému bulváru a v zahraničních tématech je okořeněná proruskou propagandou.
      Stejně,jako Právo,Novinky,Parlamentní Listy přispívá Nová republika k nenávisti a rasismu v české společnosti.

      Vymazat
  19. Přebírání článků od Tribuna nepodporuje důvěryhodnost NR. Tribun publikuje léta a běžný čtenář netuší, kdo to je. Tento článek láká, abychom si na BL klikli. Jindy zazáří jako sluníčko. Občas nadhodí morální problém s nejasnými hranicemi mezi pojmy, aby otestoval, jak vzorek levicových čtenářů myslí. Pro koho asi?

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to na frontální útok na NR. Tudíž to děláte dobře.

    OdpovědětVymazat

Reklama