Reklama

.

.

pátek 26. února 2016

Školská inkluze vede ke konkluzi (závěru, konci) českého školství



Lubomír Man
 26. 2. 2016                       
„Inkluzní vzdělávání (rozuměj takové vzdělávání ve třídách, složených ze žáků všech úrovní – včetně žáků s lehkým mentálním postižením), je v demokratické společnosti nezbytné, je pro ni zásadní... a nedá se zastavit,“ prohlásili včera experti České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání ( ČOSIV).

Takový je názor, ale nejen názor, ale zřejmě už hotové opatření i rozhodnutí našich slavných pedagogických vědců, kteří svými zásahy do našeho školství, které bylo v době první republiky označováno za nejlepší na světě, dosáhli jeho postupného sešupu až do středu světové tabulky (poslední jsou Američané).

Ale jelikož i tohle místo se těmto našim vědcům, včetně předsedy školského výboru sněmovny Jiřího Zlatušky, zřejmě zdá příliš vysoké a vůči našemu velkému spojenci též i neslušné, vyrukovali na nás nyní s inkluzí. Ale ani ne tak na nás, ale hlavně na naše kantory, kteří se tomuto nesmyslu od Šumavy až k Javorníku zoufale a doslova se zaťatými zuby brání, protože dobře vědí, že úroveň každé třídy je určována úrovní nejhoršího žáka ve třídě. 

Že je to zákon, který se nedá ohnout, protože žádný kantor, hodný toho jména, nepokročí k probírání další látky, pokud látku předchozí nezvládli všichni žáci. A pokud tedy bude ve třídě žák či více žáků s mentálním postižením, bude se tempo probírané látky zdržovat tak, jak se v historii našeho školství ještě nezdržovalo - určitě mnohem víc, než když se po po únorovém vítězství pracujícího lidu zrušila z popudu ministra Zdeňka Nejedlého osmiletá gymnazia, čímž v posledních třídách osmiletky (a později devítiletky), vznikla pověstná a kritizovaná školská bramboračka, v niž se učili všichni se všemi a všichni se tak díky tomu téměř ničemu nenaučili. Tehdejší bramboračku máme tedy dnes na stole znovu, tentokrát ale hodně a hodně zahuštěnou a též neveselými vzpomínkami na minulé časy okořeněnou.

A tak se člověk ptá: K čemu, k jakému cíli má tahle inkluze vlastně směřovat? Jsou jejím vysvětlením ona slova „v demokratické společnosti“, jež se v prohlášení expertů ČOSIV též – a nejspíš nikoliv jen tak pro nic za nic - objevila a mají nám snad sugerovat představu, že oddělování žáků bystrých od pomalých, či dokonce mentálně postižených, v procesu školní výuky není v souladu s principem demokracie, čili lidovlády?

Vskutku podivuhodný pohled na lidovládu, jak si ji určitě ani Zdeněk Nejedlý a to ani v pověstných padesátých letech nedokázal představit. Anebo se to jen blbost, jako ostatně všechno na světě, skutečně vyvíjí v kruzích? A to v kruzích stále vyšších a vyšších?

50 komentářů :

  1. A proč to tedy dělají pane Mane? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělají to proto,aby byl národ debilní,neodmlouval a dobře sloužil páníškovi....

      Vymazat
    2. MAN TU NECHCE NAPSAT,ŽE PRVNÍ PRIORITOU VÍTĚZSTVI NAD NEPŘITELEM-TJ OBČANY VOLIČI

      je ohlupováni jejich dětí,kteři se se budou brzy ptát.Na co jsou mi počty a násobilka,když tu mám na to telefon,kde je kalkulačka a ukážou učitelce rozkrok.

      Z TAKOVÝCH HLUPÁKŮ TOTIŽ ŽÁDNÉ ELITY NEVYROSTOU A ROTSCHILD A JEHO NWO VÁS VYLOUPÍ EXEKUCEMI,PRO KTERÉ VYROBÍ VADNÉ ZÁKONY VÁMI ZVOLENÝ PARLAMENT AŽ POD MOST.

      Vymazat
    3. Inkluze? vzpomenme na naseho p. prezidenta jak byl popotahovan sdelovacimi prostredky; jen nechapu proc jim nekontroval viceletymi gymnasii.
      Proc dneska chteji inkluzi?
      1. nizsi vzdelanost naroda;
      2. posili se soukrome skolstvi - mate decko a chcete,aby se ve skole neco naucilo? - budete ho muset dat za nejakych 10 000 - 15 000 mesicne do soukrome skoly;
      3. vyresi se tim i nedostatek mist v Zakladnich devitiletych skolach
      Slavek

      Vymazat
    4. to nebudou dávat mentálně postižené do soukromých škol?

      Vymazat
    5. Je ještě jedna věc, o které se zde nepíše. S každým jedním blbem, který o něco sníží celkovou vzdělanost, se bude o nějaký ten den prodlužovat průměrná délka studia našich dospívajících. A s prodlouženou dobou studia se sníží množství nezaměstnaných. Přitom řešení je jednoduché. Ti, kteří nedokáží "dostudovat" ani základní školu, nepůjdou na střední a naplní odborné (učňovské) školy. Místo toho je zde spousta nepoužitelných středoškoláků a současně se zoufale nedostává elektrikářů, zedníků, klempířů a odborníků všeho druhu. Ti "středoškoláci" pak naplní VŠ, které nedostudují a vzniká poměrně rozsáhlá skupina nezaměstnaných nebo málo využitelných občanů. Je možné, že se to někomu opravdu hodí, protože tito lidé se nemohou bouřit a budou nuceni pracovat pod agenturami jako novodobí otroci mimo pracovního práva, jako levná pracovní síla. Kdykoliv propustitelní podle potřeby. Mimochodem - moje sestra pracuje jako asistentka jednoho takového žáka základní školy. Tvrdí, že je naprosto nemožné jejího "klienta" vzdělat. To, co se zdá jako zvládnuté v jednom dni, se musí druhý den bez výsledku opakovat. A znova a znova. Je to stejné, jako když nabíráte vodu sítem. Protéká a opakované nabírání jaksi nemá tu účinnost. Přesto se nám snaží naši nejvyšší namluvit, že je možné tímto způsobem vodu nabrat, chce to jen více snahy. A tak nabíráme dál...
      TnT

      Vymazat
    6. Protože cílem je (pomocí migrace z Afriky v rozsahu minimálně 1,5 mil lidí ročně) snížit nejen úroveň vzdělání, ale také vznik nové evropské světlehnědé rasy s IQ 90 bez jakýchkoliv společenských ambicí pro hloupost, ale s dostatečnou inteligencí pro plnění pracovních povinností: - narodit se - pracovat (bojovat) a spotřebovávat - rodit - zemřít.
      Viz:Thomas P. M. Barnett? Narozen 1962 v Chiltonu v USA, badatel na poli vojenských strategií a globalizační fanatik pod nadvládou USA elit nad národy světa. Proces globalizace navrhuje završit vytvořením jednoho světového náboženství, jedné kultury a smícháním ras na zeměkouli.
      Tento plán se díky i snaze Turecka a dalších daří plnit - první etapa - migrace obyvatel Afriky a Asie do Evropy.
      Nevěříte? Zadejte odkaz na jméno Thomas P. M. Barnett a nebo "světlehnědá rasa IQ 90"
      Volič-Vilč

      Vymazat
  2. Anonymní26. února 2016 20:05
    To mi přijde docela pravděpodobné. Z toho článku to moc nevyplývalo. P.K.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26. února 2016 19:59
    Také souhlas. P.K.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně jde o to, aby se zrušili zvláštní školy, protože je tam hodně Cikánů a to Brusel nechce strávit. No a naši tupci jim neumí ,,cosi" ukázat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakým způsobem se zjišťuje, kdo je Róm/Cikán? Známá, která je učitelkou na ZŠ, mi vyprávěla, jak MŠMT zjišťuje počty Romů - požaduje po nich, aby podle charakteristických příjmení, projevů chování apod. stanovili počet Romů. Takže záleží na tom, jak mají dotazovaní "ostrou tužku".A není již tento způsob zjišťování počtu Romů rasismem?

      Vymazat
    2. S převratem zmizely peněžní dávky , určené pro řešení romské otázky. Zároveň počet Romů podle statistiky 1991 klesl na zanedbatenou velikost (tuším, Vietnamců je tu desetinásobek, nebo víc).Zajímalo by mne, proč MŠMT zjišťuje národnosti speciálními znaky chování, když zákon říká, že rozhodující je názor občana, kým se cítí být a stastistické údaje jsou volně dostupné.Někdo musí napřed objasnit , proč ministerstvo nerespektuje oficiální údaje.Ostatně, já sám jsem respektoval v devadesátých létech názory Křováka na naši ekonomiku.(Jiřího)

      Vymazat
  5. "lehké mentální postižení" je eufemismus pro děti s inteligencí v pásmu debility (lehký stupeň oligofrenie)...http://video.aktualne.cz/dvtv/odehnal-mentalne-postizene-dite-nevylecite-bezna-skola-je-pr/r~d148da0ed63511e5a457002590604f2e/
    Proč se neustále propaguje jako "expertní skupina" Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání a vůbec nejsou publikovány názory skutečných odborníků? V rozhovoru, na který uvádím odkaz, vystupuje jako expert za ČOSIV Lenka Felcmanová, která učila angličtinu. Dneska si může kdokoliv založit spolek např.Česká odborná společnost pro bezpečnost jaderných elektráren a dle médií jsou pak členové této společnosti automaticky považováni za experty a nikdo už nezkoumá jejich kvalifikaci a kompetentnost. Udivuje mne, že poněkud zapadl návrh Václava Klause ml., který v jedné diskusi doporučil, aby byl systém pedagogických asistentů zaveden i na fakultě jaderného inženýrství :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se zkoušelo v Černobylu a prý se to moc neosvědčilo.. :-)

      Vymazat
  6. Realita je ještě temnější. S víceletými gymnázii je odčerpávána ze tříd na základních školách významná část těch talentovanějších (a s ambicioznějšími rodiči) a jejich roli tahounů v rámci kolektivu mají přebrat ti, kteří byli sami do té doby taženi. Samozřejmě, že to nedokáží.

    Ale budiž, dopřejme talentovaným dětem šanci být úspěšní, i když to znamená rezignovat na průměrné. Naprosto mi však uniká drzost, s jakou se zodpovědní zaklínají "pestrostí", "inkluzí" a "přirozeným složením tříd", aby zároveň ignorovali, že v těch třídách, kam chtějí vecpat mentálně postižené či s nižším IQ (protože opravdu není problém dítě na vozíčku) už dnes chybí druhé spektrum populace - ti talentovaní. A pokud tam přeci jenom nějací jsou (protože rodiče na vsi třeba nechtějí, aby jejich dítě muselo dojíždět), je jich zoufale málo a jsou tou masou (pod)průměru strháváni dolu.

    Máme plná ústa inkluze... ale vlastní děti posíláme na víceletá gymnázia a soukromé školy. Ostatní nás nezajímají.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám nic proti inkluzi. V každé vesnici býval minimálně jeden člověk, který byl brán jako "kolorit" aniž se mu dělo příkoří, byť od rovesníků to někdy slovně(nikdy fyzicky) schytal. Ve škole jsem se s nimi nesetkal a nevím jak se vzdělávali. Jedno vím určitě, experimenty se mají zkoušet na soukromých školách, úspěšné převzít, ne naopak. Takhle to vypadá na debilizaci národa a "rozevírání nůžek ve vzdělání prostřednictvím soukromých škol. Komu to slouží? Můj názor je samostatné třídy s asistenty v jedné škole. Sociální cítění to posílí i úroveň výuky obou skupin.

    OdpovědětVymazat
  8. Jó po roce 1989 měl každej plnou hubu vzdělávání, to se to zpívalo, že vláda věcí tvých se, lide k tobě navrátí. Proč věříme lidem, kteří své země přivedli k morální zkáze. A při tom kdokoliv z nich udělá bu bu bu, jsme v předklonu.... Opusťme tento spolek Ovádů.... ščípajó a ščípajó až uščípajó!

    OdpovědětVymazat
  9. My nepotřebujeme nepřítele, stačíme si sami!!

    OdpovědětVymazat
  10. Však taky ta nána,co to zpívala a kterou jsem velmi
    uznával,od té doby je zticha.Stará se raději o psy.
    Zlatuška z ANO je obyčejný exot,který do všeho kecá
    a neví,o čem je řeč.Tito lidé zaujímají takové posta-
    vení,že mohou škodit veřejně.Proto opět volte za
    koblihy či guláš.Aspoň uspíšíte definitivní konec
    českého národa.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  11. jde jen o to, že inteligenční kvocient občanů (alespoň některých zemí EU) v "demokratické společnosti EU," začíná nebezpečně převyšovat IQ vládnoucích státních elit a proto je potřeba ještě ponížit. Protože debilům se vládne lépe, než chytrým a informovaným.

    OdpovědětVymazat
  12. Další dezinformace a nesmyslné strašení veřejnosti od autorů komentářů na webu Nová republika tentokrát v podání
    Lubomíra Manna.
    http://a2larm.cz/2016/02/inkluze-a-politika-strachu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Politologovéˇ(Štěpán Vidím Drahokoupil) jsou už odborníky i na speciální pedagogiku?

      Vymazat
    2. Kecy v kleci, vážený 21:38. Vámi odkazovaný text obsahuje doložku "Autor pracuje v neziskovém sektoru."
      To obnáší toto: Štěpán Vidím Drahokoupil "pracuje v programu Vzdělávání dětí a mladých lidí, kde má na starosti advokační aktivity. V letech 2007 až 2014 pracoval jako asistent senátora. Od roku 2007 se zapojuje do práce české pobočky Amnesty International (koordinátor skupiny, lektor lidských práv, stážista). V současné době je v ní členem správní rady. S kolegy a kolegyněmi z Univerzity Karlovy a dalších pražských vysokých škol založil v roce 2013 Studentský Majáles. Vystudoval politologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Na FF UK dnes pokračuje jako doktorand na Ústavu politologie. Jeho odborným zájmem je komparativní politologie."
      Z toho mi vyplývá, že o speciální pedagogice autor odkazovaného chlácholivého výplodu ví asi tak 0,0nic; nikdy na žádné, natož speciální, škole neučil ani minutu a jeho kvalifikace spočívá v tom, že celý svůj aktivní život profesionálně mlátí hubou.
      Mimochodem, vážený, mohl byste nás dezinformovat o tom, kde školy vezmou peníze na asistenty a další inkluzní nezbytnosti, když ministr financí prohlašuje, že od něj žádné nebudou?
      http://echo24.cz/a/irTWZ/babis-nechce-dat-na-inkluzi-vice-penez-valachova-si-je-ma-najit

      Vymazat
  13. To je přeci záměr Neokonů. Z národů udělat negramotné blbce zpitomělé hloupostmi multikulti a ochotné se přídit jakékoliv tuposti věrchušky a hlavně bez odmluv tvrdě makat za pár šupů. Toto je cílem našho školství pod vedením " přítele " Shapira. V USA se tohle praktikuje ve velkém a my jako věrní nohsledi se sami zpitomíme dobrovolně dle jejich vzoru a pak budeme jen otročit v jejich korporátech. Stačí, když si " nový, uvědomělý člověk " s bídou spočítá mizernou výplatu ". Víc se po něm chtít nebude.

    OdpovědětVymazat
  14. Pane Mane, já jsem ročník 1944, takže jsem si té "bramboračky" o které píšete užila - jsem poslední ročník osmiletky, který ještě dělal závěrečné zkoušky - takže jsem vlastně absolvovala dvě maturity. A ač jsme se podle vás téměř nic nenaučili, přesto jsem si střihla nové, úžasné maturitní testy z češtiny a matematiky, kterými nedokáže projít cca 20% současných studentů. A věřte nevěřte, zmákla jsem je bez jakékoli v přípravy, po 50 letech od maturity, a podotýkám, že jsem byla za svých školních let často příčinou zoufalství naší matikářky.
    Takže už dnes je úroveň studentů podle mne žalostná. A máte pravdu, bude hůř...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem stejný ročník. Problém s těmi "momentálně opožděnými" (dle klasika) se na naší vesnické škole řešil jednoduše. Pár jich odešlo na "pomocnou" školu nebo propadali a vyšli ve 4.,5. či 6.té třídě, takže ty průměrné a lepší příliš nebrzdili. Z 48(!!!) žáků naší 8mé třídy nás cca třetina odešla na střední školy (všichni dokončili) a pět pak vystudovalo vysoké školy (pár pak ještě vystudovalo při zaměstnání). Všichni se pak uplatnili a celkem slušně uživili a to i po plyšáku (nikdo v politice). Setkáváme víceméně pravidelně dodnes (pochopitelně v postupně redukovaném počtu).

      Vymazat
  15. Pokud tento nesmysl nezastaví, tak se staneme konečně Zemanovým Nepálem, jak popisoval vzdělávání a vzdělání před neštěstím r. 1989.
    Samozřejmě, že se to chce, aby jsme byli národem lehce ovladatelným.
    Mentálně slabším celá tzv inklise ublíží, neb nemohou uspět a jako bílé vrány budou klováni až uklováni. V cíli budou stejně nezaměstnatelní. Ostatní budou průměrováni, protože nepůjde učit žáky potřebným tempem a ani v rozsahu nesmyslných Školských vzdělávacích programů. Kdo na to bude mít, tak své ratolesti umístí do soukromé školy, kde tento nesmysl nepřipustí.
    Ptám se:"Kdo tyto zvrhlosti zastaví?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22.58Tyto zvrhlosti zastaví buď občané a nebo Putin.

      Vymazat
  16. HUUU, ha, ha, ha - PROTESTUJI proti inkluzi !
    Chodil jsem 8 roku do prvni tridy v pomocne skole !

    Proto VYNIKAM inteligenci nad ceskymi akademiky a jinymi prihlouplymi vitaci !

    University v Cesku jsou plne neo-liberalnich utopistu, kteri delaji zavery o svete na svych vysnenych predstavach.

    Napriklad nikdy nezili v Africe, ale mysli si, ze mohou preklenout 100 tisic let rozdilneho vyvoje ruznych zivocichu, jejich idealistickymi theoriemi !

    Nemam nejmensi pochybnost, ze jsou to OSLOVE, kteri se dostali na "akademicke" pozice nepotismem a dosazovanim na etnickem zaklade.

    Proto nase budouci rady absolventu pomocnych skol nesmi byt znehodnoceny nejakymi inkluzemi akademiku/oslu s tituly, ktere si my muzeme koupit ve Vidni na Gurtlu.
    prof. witchdoctor hrc. prc. HONOLULU !
    A kde je nazor pana Klause mladsiho hmmm ?

    OdpovědětVymazat
  17. To anonymní 26. února 2016 20:05
    Já bych o tom psal litanie a Vy jste to zvládl pár větama. Smekám.

    Přesto si neodpustím rozšiřující komentář. Nový světový pořádek (NWO) nepotřebuje lidi vzdělané, ale pilně pracující. Vzdělání vede k přemýšlení a výměně názorů nejen na fotbal a módu, ale také na příčiny a důsledky událostí a možnosti jejich řešení. Inkluzivní vzdělávání má za cíl připravit bílého Evropana (s Čechy, Němci, Francouzi .... se jaksi do budoucna nepočítá) pro pásovou výrobu a spokojenost u televize, nikoli pro rozvoj společnosti. Tu povedou jen skutečně vzdělaní absolventi soukromých placených škol - nová elita. Absolventi veřejného školství pak budou splňovat náročná kritéria popsaná Thomasem P.M.Barnetem v podání Květy Lauterbachové zde:
    http://e-republika.cz/article3257-Thomas-P-M-Barnett-a-jeho-americky-Mein-Kampf.

    Vše do sebe začíná zapadat jako dílky puzzle. Protokoly sionských mudrců přesně popisují technologii převzetí moci vyvoleným etnikem pomocí dílčích kroků, které rozvrátí stávající pořádek. Plíživé zblbnutí mladé generace můžeme pozorovat již dnes, kdy pomalu 80% mladých jsou absolventi střední školy, asi 40% má vystudovanou VŠ a cca 3% má diplom z více než jedné VŠ. Tito "převzdělaní" lidé jsou v zásadě nezaměstnatelní, protože do pracovního procesu přichází značně opožděně a většinou bez jakékoli praxe. Obecným jevem je, že školství jako takové devalvovalo a nároky na znalosti a dovednosti (oproti dobám minulým) tragicky klesly. Jak říká jeden chytrák: "Co je to platný, že je vysokoškolák, když si vlastní rukou nedokáže vytřít ani vlastní prdel."

    Těšme se, bude to moc prima!

    Mír s námi!!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
  18. Kam půjdou mentálně retardované děti po základní škole? Budou je "inkludovat" i na středních školách, resp. učilištích? Nebo pro ně zřídí gymnázia pro "blbé"?

    OdpovědětVymazat
  19. Trochu se podivuji NR, že tak vehementně maže příspěvky, která se jí do krámu nehodí, přičemž tyto sionistické mudrce tady neustále podporuje.
    Já taky už ničemu nevěřím, ale neustále se opakující stejní blbci mě už otravují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inkluze je jen jeden z téměř nekonečného počtu korálků v polistopadovém "náhrdelníku".Kdy názor majority je znásilněn minoritou.V režii ve stylu čím hůř pro ně,tím lépe pro nás.

      Vymazat
  20. Deník Blesk dělá ze čtenářů idioty "v jejich vlastním zájmu"
    Ďábelský antisociální svět podle redaktora sportovní rubriky.
    Výstižný a pravdivý článek od Bohumila Kartouse,který vyšel na internetovém deníku Britských listů na téma debata kolem inkluze:http://www.blisty.cz/art/81265.html

    OdpovědětVymazat
  21. Já tedy nevím, kdo z diskutujících viděl na vlastní oči třídu s hendikepovaným žákem.
    Dcera do takové třídy chodí, mají tam dva žáky s lehkou mentální retardací a nejsou s tím takové problémy, jak zde píšete. Žáci mají asistenta a pokud učivo nezvládají v plném rozsahu mají stanoveny individuální učební plány a pak probíhá komunikace mezi asistentem a rodiči. A pokud se paní učitelka vrací zpět k nějakému výkladu je to pouze v případě, že je hodně dětí nemocných a na výklad chyběly, rozhodně ne kvůli hendikapovaným. Třída tyto děti přijala, pomáhá jim a učí se též ohleduplnosti ke spolužákům, kteří neměli tolik štěstí jako oni a nenarodili se zcela zdraví. A naopak postižené děti mají větší šanci rozvoje vedle dětí zdravých. To jen v dobách dřívějších jsme si mysleli, že postižení v našem státě prostě neexistují, nebyli nikde vidět. Myslíte si, že to bylo fér? Takovýto zdravotní problém se totiž může přihodit v rodině kohokoliv z nás. A pokud vím, zvláštní školy se rušit nemají. Zcela tu chybí informovanost veřejnosti, jak vlastně inkluze probíhá v praxi. Že by to byl úmysl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovídám paní (pánovi) 8.57.
      Pokud si ze svého studia pedagogiky na MU v Brně vzpomínám, uváděla se jako nejdůležitější zásada na straně těch, kteří mají být vzdělávání,to, aby po stránce mentálních schopností tvořili co nejvyrovnanější kolektiv.
      Tím je zřejmě řečeno vše, a uvedená zásada potřebnosti pokud možno co nejvíce vyrovnaného kolektivu, který má být pedagogem, vedoucím, trenérem atd. úspěšně veden vpřed či vzhůru, platí přece ve všech oblastech. Nebo si dovedete představit např. fotbalového trenéra, který má úspěšně vést mužstvo, jehož jedna třetina ovládá i narážečky, druhá třetina se netrefí do míče, a třetina třetí je něco mezi tím?
      Každý trenér by od takto složeného mužstva utekl, ale od kantorů se zázrak úspěchu za totožných podmínek vyžaduje. Inu fotbal je zřejmě důležitější kategorií, než vzdělanost národa.
      Lubomír Man (s padesátiletou praxí na středních školách)

      Vymazat
    2. Zrušit invalidní důchodce a šup do práce mezi zdravší občany . Stát ušetří a může se více krást .

      Vymazat
    3. Pane Mane, 27. února 2016 20:02,
      při vší úctě, srovnáváte nesrovnatelné. Nevím, zda to víte, ale u dětí s mentálním postižením se nedá předem určit, kdy se jejich vývoj zastaví a při dobře nastavených podmínkách mohou dosáhnout běžné úrovně ostatních žáků a jsou známé případy, kdy potom postupně dochází k překvalifikování stupně mentálního postižení. O vzájemném pozitivním vlivu mezi dětmi zdravými a hendikepovanými ostatně pojednává i speciální pedagogika. I tyto děti mají svá práva a zde se přece jedná o základní vzdělání, tak proč jim ho vám podobní chtějí upírat.

      Vymazat
    4. 20.02 to co píšete je typická demagogie, neexistuje případ, kdy by rodiče, kteří by trvali na tom, že chtějí, aby jejich dítě chodilo základní škol, a přesto jim to bylo zakázáno. V tom je právě zakopán pes. Doteď si rodiče po PORADĚ! s odborníky mohli vybrat, co je pro jejich dítě nejlepší. od září 2016 už možnost vlastního výběru nemají. Budou muset bez odmluv poslechnout rozhodnutí patřičné komise.

      Vymazat
  22. Zřejmě se odkloním od tématu, ale musím se s Vámi podělit o obavy z toho, kdo učí naše děti a vnuky. V posledním pořadu paní Jílkové v ČT oznámila jistá učitelka, že ji její devítiletí žáci požádali, aby vyřídila veřejnosti něco o zrušení komunistické strany. Nevím do jaké míry mají tyto děti zkušenosti s totalitními režimy ale zjevně se zde jedná o něco úplně jiného. Jak může taková kreatura, která vymývá dětem mozky, působit ve školství a deformovat myšlení maloletých. Naše děti a vnuci nejsou americká námořní pěchota! Po tomto názoru rádoby učitelky zvažuji, že vezmu děti ze školy a pokusím se o individuální výuku národe Komenského.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je třeba něco udělat, ne jen brečet. Např. zjistit si jméno a školu učitelky a napsat jim tam stížnost. Naříkánní nepomůže.

      Vymazat
  23. Země Komenského a produkty nezreformovatelného školství. Ministryně školství v čele stupidity, demagogie a lži ve jménu cizí peněženky!!!(http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/216411030520007):

    OdpovědětVymazat
  24. ,,Současnou situaci by možná lépe vystihovala inkluze opačným směrem". Zrušme normální školy a žáky dejme do zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  25. USTARANY pane budouci uciteli naroda Komenskeho (9:26) !
    Kdyz ti maly skolacci vi o zabijeni nevinnych Nacisty, tak po prirovnani se zabijenim nevinnych Komunisty, prisli k zaveru, ze obe strany jsou spatne. T.zn., ze deti maji logickou dedukci, ktera vam chybi..Takze deti budou ucit Vas a ne Vy je !

    Ruzne frakce komunistu zabili v letech 1917-38 pres 20 millionu Slovanu v Sovetskem svazu...Proto deti prisly k zaveru zakazat existenci teto strany.

    nick honolulu - absolvent absolvent pomocne skoly !

    (Dekuji Ti moje patronko, Svata Mary Magdaleno, ze jsme se nestal akademikem.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jste se nestal akademikem je zřejmé na první pohled 16:37. Co má společného vymývání mozků našich dětí ve školách a překrucování historie v roce 2016 s komunismem v roce 1917? Nezamrzl jste ve vývoji? Tento národ už má dost stále se opakujících stupidních amerických seriálů a prohánění se amerického šrotu po českých dálnicích. Táhněte s tím za velkou vodu.

      Vymazat
  26. Kecy o hendikepovaných ubozích mrzáčcích jsou pouze krycí kouřovou clonou. Skutečným a jediným důvodem je vpuštění nevychovatelných, nepoužitelných cikánských, vlků, mezi ovce. Ty se budou muset stát též vlky, budou li chtít přežít. Komu se to nebude líbit,tomu už Marxová a její bláznivé feministky ukáží zač je toho Norsko.
    Lidi nemějte děti-nebudou mít žádnou budoucnost.

    OdpovědětVymazat
  27. Souhlasím s drtivou zde prezentovanou části komentatorů /snad jen jeden zde trolský mekot jest - 21,38 - přiznivec jakéhosi pana Drahoukoupila, který bude asi stejný odborník jako pan Pehe - v tomto režimu ale hlavní věc je se uživit - a to oba jmenovani muži zvládají/. Chtěl jsem jen dodat malou poznámku k jednomu z komentatorů - kdesi jsem četl, že cikánů ted je 400 tisíc /ted ale nejsem si jist, jestli to není počet v obou republíkách/. V roce 1945 jich bylo 40 tisíc, to jest 10-krát méně. Kdyby to bylo v obou republikách, potom jejich počet v Česku by byl 2/3 z toho množství, čili kolem 260 tisíc.

    OdpovědětVymazat
  28. Je jasné, že rodiče postižených dětí chtějí svoji odpovědnost přenést na společnost, potažmo školu.
    Jenže moji mílí, za debila v rodině si musí apriori něst odpovědnost právě rodič.

    OdpovědětVymazat
  29. Neexistuje experimentální ověření traktované a všude rozhlašované prospěšnosti inkluze. Nikdo neprovedl žádný výzkum srovnávající pracovní uplatnění žáků po ukončení zvláštních a speciálních škol s žáky se srovnatelnými dysfunkcemi umístěnými do základních škol. Dokud není tímto způsobem prospěšnost inkluze ověřena, nemáme žádné oprávnění ji realizovat, tzn. ze strany vládních institucí, které to nátlakem činí, jde o zločin. Je paradox, že se někdo je schopen se dopustit něčeho podobného a neobává se trestu.

    OdpovědětVymazat
  30. Že by byla přece jen na světě spravedlnost? Podle parlamentních listů učitelská kreatura z pořadu paní Jílkové v ČT žádá o policejní ochranu a lidé sepisují petici, aby byly prověřeny metody její "výuky.

    OdpovědětVymazat

Reklama